…Όσο για τα οστά, ο πλούτος του ανθρώπου από τον οποίο τα προς το ζην και πρέπει να εξαρτάται από αυτόν είναι σαν σκλάβοι και κτήνη. Ό, τι βλέπει σε αυτό από ένα τζιν ή μια φτέρνα, ερμηνεύεται από αυτούς. Ο Ιμπν Σιρίν είπε: Τα οστά είναι χρήμα και προς το ζην. Όποιος χτυπήσει κάτι, αν έχει κάτι να το καλύψει, τότε είναι κάτι περισσότερο από αυτό. Η επίτευξη της δόξας και της δύναμης, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι όλα τα οστά, είτε είναι για ανθρώπους ή ζώα, είναι χρήματα, και ο εγκέφαλος είναι κρυμμένα χρήματα. Αυτό που αποδίδεται σε ό, τι τρώγεται είναι επιτρεπτό και αυτό που δεν τρώγεται απαγορεύεται και όποιος βλέπει ότι έφαγε από τον εγκέφαλο ενός νεκρού ατόμου, τρώει από τα χρήματά του στο βαθμό αυτό. Ήταν άγνωστος, οπότε πήρε όφελος σε κάθε περίπτωση, και όποιος είδε ότι ο εγκέφαλός του εμφανίστηκε από τη μύτη του στο έδαφος, το κεφάλαιό του είχε φύγει…

…Τα οστά ενός ατόμου : είναι ενδεικτικά του πλούτου του, που έχει το ανάστημά του και πάνω στο οποίο είναι το βάπτισμά του, όπως θηρία, σκλάβοι, αγελάδες, καμήλες, πρόβατα, κατοικίες, δέντρα και όλα όσα συνεργάζεται . Και το οστό του οστού είναι το απόθεμα, και ο λαιμός του σκλάβου και του ζώου και του σπιτιού . Ίσως ο εγκέφαλος έδειξε τα θαμμένα χρήματα, και ίσως το αγόρι και ο γιος του αγοριού . Τα οστά μπορεί να υποδηλώνουν σε αυτόν που δεν έχει χρήματα για τη θρησκεία και το καταστατικό στο οποίο είναι ισχυρός και πάνω στο οποίο βαπτίζει, και αυτά είναι τα πιο επικίνδυνα θέματα για αυτόν και η εγκυρότητα των πράξεών του κρυφά . Όποιος έχει ισχυρότερα οστά και αυξημένη υγεία, θα έχει καλά στοιχεία που να δείχνουν την αξία του και να αυξήσει τον ύπνο του . Όσον αφορά την ανθρώπινη σάρκα : δείχνει το όφελος του χρήματος, όπως το κέρδος και την απόδοση, γιατί με τα τρόφιμα αυξάνεται και μειώνεται . Τα κόκαλα είναι η πρωτεύουσα, οπότε όποιος αυξάνει το κρέας του, οι αποδόσεις, τα κέρδη και τα οφέλη του θα αυξηθούν, το έργο του θα δαπανηθεί και η γονιμότητά του θα αυξηθεί . Και όποιος έχει λιγότερο κρέας είναι εναντίον αυτού . Και το κρέας των εργατών του Θεού Παντοδύναμος . Και οι άνθρωποι του ασκητισμού είναι τα τροχόσπιτα και οι εθελοντές τους, οπότε όποιος βλέπει τη σάρκα του από αυτούς, το έργο του αυξάνεται και η εφημερίδα του είναι γεμάτη, και όποιος έχει λιγότερη σάρκα από αυτούς, η θρησκεία του μειώνεται και το έργο του μειώνεται, εκτός από αυτό με την αύξηση του εκεί είναι ένας άλλος μάρτυρας που ζητά την κλίση σε αυτόν τον κόσμο, και με σπατάλη αποδεικτικών στοιχείων για την εγκατάλειψη και τη διακοπή, αυτό είναι το πρώτο . Και τα κόκαλα των ανθρώπων του Επόμενου είναι η εργασία τους ….

…Και είπε ο Al-Salmi, τα οστά ερμηνεύονται σε τέσσερις πτυχές της θρησκείας, του χρήματος, του μεγαλείου και της αφοσίωσης, και μερικά από αυτά ανέφεραν ότι όλα τα οστά, είτε πρόκειται για ένα άτομο είτε για ζώα, είναι χρήματα ….

…Όποιος βλέπει ότι τρώει ψωμί χωρίς ανθρώπινα όντα, θα αρρωστήσει μόνος του και θα πεθάνει μόνος του . Και ειπώθηκε : Το ψωμί που δεν μαγειρεύεται υποδηλώνει υψηλό πυρετό, γιατί συνεχίζει να μπαίνει στη φωτιά για να μαγειρευτεί . Και ειπώθηκε ο διάλογος ζεστό ψωμί, δείχνοντας το αγόρι . Και τρώγοντας το ψωμί ragg ψωμί ικανότητα να ζήσει . Λέγεται ότι η λιχουδιά του ψωμιού μείωσε τη ζωή του . Και ειπώθηκε ότι οι τορτίγιες από το ψωμί φαινόταν λίγο κέρδος . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να είχα δύο μάρκες στο χέρι μου για να φάω ένα από αυτά και από αυτά . Είπε : Είστε ένας άνθρωπος που φέρνει μαζί τις δύο αδελφές ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει ψωμί χωρίς ανθρώπινα όντα, τότε θα αρρωστήσει μόνος του και θα πεθάνει επίσης ….

…Και όποιος βλέπει ότι χωρίζει τα οστά των νεκρών, θα ξοδέψει τα χρήματά του με τρόπο διαφορετικό από το ενδιαφέρον του, και αν δει ότι τα συλλέγει, τότε θα κερδίσει χρήματα και όφελος ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκει χοιρινό τρίχωμα, δέρμα και οστά, αυτό δείχνει ότι τα χρήματα έχουν χτυπηθεί από το πρόσωπο, κάτι που θα τον κάνει δύσκολο και τα χρήματα από μόνα του δεν είναι καλά που ξεφεύγουν από το χέρι του ….

…Όσο για τα οστά, τον πλούτο του ανθρώπου από τον οποίο τα προς το ζην, τα σκλάβια και τα ζώα, ό, τι βλέπει σε αυτό είναι ένα ζεν ή ένα φτερό που παρεμβαίνει σε αυτά ….

Οστά : από κάθε ζώο ένα στυλοβάτη αυτού που κατέχει η πίστη τους και τον εγκέφαλο : από κάθε ζώο, ένα συσσωρευμένο και κρυμμένο χρήμα που αναζητά . Και ειπώθηκε ότι το σφαγμένο άτομο είναι κακό για όλους τους ανθρώπους και δείχνει θλίψη στο σπίτι ενός άνδρα, επειδή τα κριάρια είναι σαν τους ανθρώπους και το κρέας των ανθρώπων δεν τρώγεται . Όλο το κρέας που τρώγεται είναι καλό, εκτός από το λίγο, και για το κρέας που βλέπει κάποιος ότι τρώει ωμό, δεν είναι ποτέ κακό, και δείχνει την καταστροφή κάτι που κατέχει, επειδή η φύση του δεν είναι σε θέση να αφομοιώσει και να αφομοιώσει ωμά . Μερικοί σχολιαστές είπαν ότι το ωμό κρέας είναι κακό για όποιον το βλέπει και δεν το τρώει . Όσο για όποιον το τρώει, είναι καλό για αυτόν . Αν είδε ότι έτρωγε μαγειρεμένο κρέας, τα χρήματά του θα αυξάνονταν . Αν έβλεπε ότι το έτρωγε με έναν σεΐχη, η εντολή του θα ανέβαινε στον Σουλτάνο ….

Το να βλέπεις έναν ουραγγουτάνα ως έναν τύπο πιθήκου που μοιάζει με έναν άνθρωπο σε ένα όνειρο σημαίνει ότι υπάρχουν εκείνοι που εκμεταλλεύονται το όνομά σου και την επιρροή σου για να πετύχουν τους στόχους του . Βλέποντας έναν ουραγγουτάνα σε ένα όνειρο από ένα κορίτσι δείχνει ότι ανακάλυψε την έλλειψη πίστης του εραστή της ….

Αν δει τους νεκρούς να έχουν βρώμικα ρούχα, ή σαν να είναι άρρωστος, τότε είναι υπεύθυνος για τη θρησκεία του ανάμεσα σε αυτόν και τον Θεό Παντοδύναμο, ειδικά χωρίς τους ανθρώπους ….

Και όποιος βλέπει έναν νεκρό να φοράει βρώμικα ρούχα ή σαν να είναι άρρωστος, τότε είναι υπεύθυνος για τη θρησκεία του ανάμεσα σε αυτόν και τον Θεό Παντοδύναμο, ειδικά χωρίς τους ανθρώπους ….

Και όποιος βλέπει έναν νεκρό να φοράει πράσινα ρούχα, τα οράματά του δείχνουν ότι ο θάνατός του ήταν ένα είδος μαρτυρίας ….

Ο Jaber al-Maghribi είπε, ~Όποιος δει ότι τρώει λίγο από τους νεκρούς, θα ρίξει έναν θησαυρό κάτω από το έδαφος .~…

Είδε ότι έπλυνε ένα άγνωστο νεκρό άνθρωπο : ο καθαρίζει μια διεφθαρμένη άνθρωπος που μετανοεί στα χέρια του ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το όραμα όλων των οστών, αν ήταν νεκρού, τότε δείχνει την ακολουθία του Sunnah ή την απόκτηση χρημάτων από τη μία πλευρά, και αν είναι γνωστό, δείχνει την απόκτηση των χρημάτων του, και αν είναι άγνωστο, τότε η απόκτηση χρημάτων και οφέλους, και αν το κόκαλο είναι για ένα ζώο και αν είναι από αυτό που μπορεί να καταναλωθεί, τότε θα προκύψουν χρήματα. Επιτρέπεται, και αν προέρχεται από κάτι του οποίου το κρέας δεν τρώγεται απαγορεύεται η απόκτηση χρημάτων ….

Αν δει ένα κόκαλο στο κεφάλι του βασιλιά, τότε είναι μια αύξηση στην εξουσία του ….

Ένας σπάνιος άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε ότι είδα ότι έσκαψα τα κόκαλα του Προφήτη, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και του είπε: «Αναζωογονείς τη Σουντά του »….

…Το κόκαλο είναι χρήμα σε ένα όνειρο, και δείχνει επένδυση, γιατί ο Παντοδύναμος είπε : ( Ντύσαμε τα κόκαλα με σάρκα ). Και τα οστά δείχνουν το μεγαλείο των πραγμάτων . Αυτός που έχει οστά έχει ζώα τόσο πολύ, είτε σπίτια ή καταστήματα . Τα οστά μπορεί να υποδηλώνουν σε εκείνους που δεν έχουν χρήματα για τη θρησκεία και το καταστατικό που βασίζονται στη δύναμή του και που είναι η γιορτή του . Τα οστά υποδηλώνουν τη δύναμη της δομής και τι μπορεί να βοηθήσει ένα άτομο για τα συμφέροντά του, όπως οικογένεια, σύζυγοι, παιδιά, ζώα, σκλάβοι, σκλάβοι ή περιουσία . Αν ένα κόκκαλο σπάσει σε ένα όνειρο, θα πεθάνει αν είναι άρρωστος και αν είναι υγιές, θα πεθάνει . Ίσως το κόκκαλο δείχνει το σεβασμό του ανθρώπινου πεπρωμένου . Το όραμα των οστών δείχνει κακή πίστη, συγκέντρωση συντριμμιών, αποκάλυψη μυστικών και εμφάνιση κρυφών θεμάτων . Εάν σε ένα όνειρο το κόκαλο του γίνει σίδερο, θα υποφέρει από μακρά ασθένεια . Και αν το οστό του είναι φτιαγμένο από ελεφαντόδοντο, δείχνει ότι είναι γεμάτο απαγορευμένα . Και ίσως τα οστά έδειξαν οπωροφόρα δέντρα . Το οστό υποδηλώνει υγεία και ασθένεια ….

Ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν, να τον έλεος ο Παντοδύναμος, και είπε, είδα στον ύπνο σαν να σκάβω τα κόκαλα του Προφήτη, να του φέρουν τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού. Είπε: Αναζωογονείτε τη Σουντά του Αγγελιοφόρου του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη. Αυτό είναι το τελευταίο από αυτά που έχουμε αναφέρει στο βιβλίο «Προειδοποίηση κατανόησης» με την ερμηνεία των ονείρων. Δόξα στον Θεό πρώτα απ ‘όλα εσωτερικά και εξωτερικά. Ο κύριος Μωάμεθ, η οικογένειά του και οι σύντροφοί του, και ειρήνη στον Θεό…

…Και ο Ντάνιελ, ειρήνη πάνω του, είπε, βλέποντας τα ανθρώπινα περιττώματα να απαγορεύονται τα χρήματα, και η κοπριά των ζώων βρίσκεται στις δύο πλευρές. Όσον αφορά το ζώο του οποίου το κρέας τρώγεται, είναι επιτρεπόμενα χρήματα, όπως κέρδος ή χαλάρωση, ή φόρος τιμής, ενοίκιο, φιλανθρωπία, ή ό, τι συμβαίνει στην πορεία του ή ως δώρο, καθώς και για το ζώο του οποίου το κρέας δεν καταναλώνεται , είτε είναι χαυλιόδοντος είτε απαγορεύεται ο συμπλέκτης από σκοτεινή πλευρά ….

…Τα οράματά του για τους ψεύτες Musaylimah και Al-Ansi σχετικά με την εξουσία του Nafi` bin Jubair σχετικά με την εξουσία του Ibn Abbas – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους – είπε : Musaylimah ο ψεύτης ήρθε την εποχή του Αγγελιοφόρου του Θεού, ας ευλογεί ο Θεός Του και του δώσω την ειρήνη, οπότε είπε ότι αν ο Μωάμεθ μου έβαλε το ζήτημα μετά από αυτόν, τον ακολούθησα και το παρουσίασα στα ανθρώπινα όντα πολλών από τους ανθρώπους του, τότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού ήρθε σε αυτόν. Ο Θεός να είναι πάνω του και μαζί του ο Thabit Ibn Qais bin Shammas – και στο χέρι του Αγγελιοφόρου ένα κομμάτι χαρτί – έως ότου στάθηκε στον Musaylimah μεταξύ των συντρόφων του και είπε : ( Εάν με ρωτούσατε για αυτό το κομμάτι, δεν θα να το δώσει σε σας και δεν θα υπερβαίνει την εντολή του Θεού μέσα σου, και αν κατάφερα να σας διαταράξουν, και σας βλέπω στην οποία έδειξε αυτό που είδα και αυτό αποδεικνύεται απαντάει σας εκ μέρους μου ) στη συνέχεια στράφηκε μακριά από αυτόν ο Ιμπν Αμπάς – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος και με τους δύο – και ρώτησα για τα λόγια του Αγγελιοφόρου του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, ( Βλέπετε στο οποίο δείξατε ό , τι είδα ) και μου είπε ο Αμπού Χουαρά ότι ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε ( Ενώ κοιμόμουν, είδα στο χέρι μου δύο βραχιόλια χρυσού, η Vohemena θα ήθελε ο Voouhy να ονειρεύεται ότι οι ψεύτες του Onfajhma Venfajthma Aftara Voolthma βγαίνουν μετά από μένα, μια τύφλωση και άλλα Musaylimah . που διηγείται ο κατώφλι του Bukhari Obeid bin Abdullah bin, είπε : Έχουμε ακούσει ότι ο ψεύτης της Musaylimah έδωσε στην πόλη κατεβεί στο κορίτσι, ο Harith Dar ήταν ένα κορίτσι bin Harith κάτω από τον Kraiz – και είναι η μητέρα του Abdullah bin Aamer – έτσι ο Αγγελιοφόρος του Θεού ήρθε σε αυτόν να προσευχηθεί ο Θεός να είναι πάνω του και μαζί του ο Thabit bin Ο Qais bin Shammas – ο οποίος ονομάζεται ιεροκήρυκας του Αγγελιοφόρου του Θεού, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού – και στο χέρι του Αγγελιοφόρου του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, ένα μπαρ στάθηκε πάνω του και αυτός του μίλησε. Ο Musaylama του είπε : Εάν το επιθυμείτε, ας είμαστε ανάμεσα σε εσάς και το θέμα, τότε το βάλατε για εμάς μετά, τότε ο Προφήτης είπε ότι ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη ( Εάν μου ρωτήσατε αυτήν τη ράβδο, τι έδωσα εσύ, και θα σε έβλεπα στην οποία το έδειξα αυτό που είδα, και αυτός ο Thabit bin Qais θα σας απαντήσει εκ μέρους μου ), τότε ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, απέρριψαν. Ubayd Αλλάχ Αμπντουλάχ, δήλωσε : Ρώτησα Αμπντουλάχ μπιν Αμπάς για το όραμα του αγγελιοφόρου του Θεού, την ειρήνη και ευλογία να του το οποίο ανέφερε ανέφερε Ιμπν Αμπάς – μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ μαζί τους – μου είπε ότι ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, της ειρήνης πρέπει να είπε : ενώ κοιμάμαι Oreet, έβαλε στα χέρια μου ο Swaran πήγε Vfezathma και ο Lthma μου έδωσε την άδεια Venfajthma Aftara Voolthma ψεύτες να βγουν έξω, είπε οι υπηρέτες του Θεού : ένας – Ansi, ο οποίος σκοτώθηκε Fayrouz στην Υεμένη και ο άλλος Musaylimah ο ψεύτης ….

…Fadl al-Shafi’i and Ahmad 72 – Με την εξουσία του Abu Bakr Ahmad bin Muhammad al-Ramli, δικαστή της Δαμασκού, είπε : Μπήκα στο Ιράκ και έγραψα τα βιβλία του λαού του και του λαού της Χατζάζ, και από μεγάλος αριθμός από αυτούς δεν ήξερα ποια από αυτά θα έπαιρνα. Όταν έπαιρνε το εσωτερικό μέρος της νύχτας, έκανα πλύση και προσευχήθηκα δύο ρακάτ και είπα : Ω Θεέ μου, καθοδήγησέ με ό, τι αγαπάς, μετά πήγα στο κρεβάτι μου. Έτσι είδα τον Προφήτη – ο Θεός να τον ευλογεί και να του παραχωρήσει Του ειρήνη – ενώ είδε τον κοιμισμένο να μπαίνει από την Πύλη του Μπάνι Σέμπα και να κλίνει πίσω στην Κάαμπα, οπότε είδα τον Αλ Σαφιΐι και τον Αχμέντ Μπιν Χανμπάλ Αλί στα δεξιά του Προφήτη – να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη – και ο Προφήτης τους χαμογελούσε . Al-Muraisi κήρυξε από τη μία πλευρά, έτσι είπα : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, λόγω των μεγάλων διαφορών τους, δεν μελετούν ποιο από αυτά παίρνω, οπότε πήγε στην al-Shafi’i και Ahmad και είπε : ( Αυτοί στον οποίο έχουμε δώσει το Βιβλίο, την Απόφαση και την Προφητεία ). Η Surat Al-An’am, στίχος 89, έπειτα στράφηκε στα ανθρώπινα όντα και είπε : ( Αν αυτοί δεν το πιστεύουν, τότε έχουμε εμπιστευτεί άτομα που δεν είναι άπιστοι, αυτοί που ο Θεός έχει καθοδηγήσει, οπότε ακολουθήστε τον από αυτούς ) ( 1). Surat Al-An’am, Al-Eitan 89 , 90…

…Ποια είναι η σχέση ενός πιστού ή ενός μουσουλμάνου , με ένα καλό όραμα; Τα οράματα είναι αυτά που έχουμε απομείνει από το ζήτημα της προφητείας , και ίσως από το χαντίθ του Αγγελιοφόρου, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού : « Δεν υπάρχει τίποτα άλλο από την προφητεία εκτός από τους ευαγγελιστές. » Είπαν : Τι είναι αυτό; Είπε : «Το δίκαιο όραμα βλέπει ένας μουσουλμάνος ή μια ιστορία ». Λέω ότι ίσως θα βοηθήσει σε αυτήν την πτυχή, καθώς επιβεβαιώνει τον πιστό κατά τη στιγμή της αποξένωσης και είναι βοηθός γι ‘αυτόν, και του δίνει ελπίδα για δόξα και ενδυνάμωση. Ως εκ τούτου, ορισμένοι μελετητές ερμήνευσαν το ρητό του Παντοδύναμου : Οι φύλακες του Θεού δεν φοβούνται γι ‘αυτούς. Ούτε θλίβονται για εκείνους που πίστευαν και φοβόταν τα καλά νέα για αυτούς σε αυτήν τη ζωή και στο μέλλον ……. κ.λπ. Ο στίχος είναι ότι τα καλά νέα είναι το καλό όραμα που βλέπει ο πιστός στον ύπνο του, και είναι μια επιβεβαίωση και ένα μήνυμα από τον Θεό, όχι σαν τα ανθρώπινα μηνύματα, γιατί είναι χωρίς μεσάζοντα, και αυτό είναι ένα από τα σημάδια καλοσύνη για τον άνθρωπο, δηλαδή, αυτός που βλέπει ένα όραμα και είναι αξιοσημείωτο στην προσοχή του , ή διορθώνει τα λάθη του, και ο Θεός ξέρει καλύτερα…

…Ποια είναι η γνώμη που υιοθετεί ο συγγραφέας σχετικά με αυτόν που επικαλείται και μετά έχει όραμα; Λόγω του μεγάλου αριθμού των ερωτηθέντων σχετικά με αυτά τα θέματα , ειδικά των κοριτσιών που προσεγγίζονται από προτείνοντες , και ζητούν από τον Θεό για χάρη τους και ζητούν από τον Θεό να τους δείξει ένα όραμα που τους βοηθά να γνωρίζουν εάν αυτός ο αιτών είναι καλός για αυτούς και ορισμένα από αυτούς μπορεί να κάνει τα οράματα που δημιουργούνται υπό αυτές τις συνθήκες η βάση για την αντιμετώπιση ή την αποδοχή Αυτό μνηστήρας !!! Και για όσους εκπλήσσονται με τις γυναικείες ενέργειες, προσθέτω σε αυτό και λέω ότι υπάρχουν μερικοί πατέρες που τον πλησιάζουν και απευθύνονται στην κόρη του, και μου γράφει και μετά ρωτάει, μετά την Ιστικάρχα, για όνειρα που είδε, και αυτοί μπορεί να είναι οράματα, ενώ είναι μπερδεμένος μπροστά της. Ξοδεύει το κήρυγμα ή ανταποκρίνεται στον μνηστήρα; Έχω αρκετές παύσεις εδώ. Ελπίζω να το μελετήσω και να το σκεφτώ για όποιον εμπίπτει στην προηγούμενη περιγραφή : 1 / Όποιος την προτείνει να του ταιριάζει, πρέπει να ακολουθήσει το μονοπάτι της γνώσης, όχι να ονειρευτεί !! 2 / Σε εκείνον που της παρουσίασε, απευθυνθείτε στην ερώτηση σχετικά με τη θρησκεία, τον χαρακτήρα και την πίστη του, και αυτό συνήθως γίνεται από τον κηδεμόνα, από έναν πατέρα, έναν αδελφό ή παρόμοιο, και μετά την ερώτηση παίρνει το μονοπάτι του Istikharah και δεν υπάρχει αντίρρηση για την επανάληψή του, και μετά από αυτό κοιτάζει τη γνώμη του κοριτσιού, και μετά το νόμιμο όραμα αποφασίζεται και αποφασίζεται η παραγγελία της, και έτσι η απόφασή της είναι ενημερωμένη και σοφή, και όχι για όνειρα ή οράματα . 3 / Παρατήρησα πολλές γυναίκες που μου έγραψαν, ειδικά τις γυναίκες, ότι δέχτηκαν υπερβολικά εκείνες που την υπέβαλαν νωρίς, και επικαλούνται παράλογες διαφωνίες, όπως : μελέτη, νεαρή ηλικία, κάπως γηρατειά της αρραβωνιαστικιάς, έλλειψη οικονομικά, απασχόληση ή γενεαλογία, και μερικά Αυτά τα κορίτσια αρνούνται χωρίς λόγο, αλλά επειδή δεν βρήκε κανέναν να την συμβουλεύει ή να την παροτρύνει να δεχτεί, και ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε για την παρθένα : και αυτή τα αυτιά είναι η σιωπή της … ως απόδειξη της σεμνότητας, ή της αδυναμίας να δηλώσει την έγκρισή της, έτσι όσοι γύρω της πιστεύουν ότι απορρίπτει. Αυτό με καλεί να πω ότι ο κηδεμόνας έχει μεγάλο καθήκον να διαχειριστεί τον γάμο και να τον υπογράψει, ή να τον εμποδίσει – αν θέλετε . 4 / Ο κηδεμόνας μιας γυναίκας ή ενός κοριτσιού δεν πρέπει να περιλαμβάνει όνειρα ή οράματα στη λήψη αποφάσεών του, είτε με ή χωρίς συγκατάθεση, και τα περισσότερα από τα όνειρα που εμφανίζονται και δημιουργούνται σε τέτοιες περιστάσεις είναι σαν τις απογοητεύσεις που προέρχονται από τη συζήτηση της ψυχής . 5 / Τα κορίτσια δεν πρέπει να εγκαταλείψουν την πρώτη τους ηλικία και να γνωρίζουν ότι όσο πιο γρήγορα είναι η ηλικία του γάμου, τόσο καλύτερα για αυτούς και με αγάπη, συντροφικότητα, συμβιβασμό και κατανόηση με τον άντρα, μπορεί να συζητήσει οποιοδήποτε θέμα. Για να μελετήσει, να ολοκληρώσει τις σπουδές της ή να δουλέψει …. κ.λπ. 6 / Η εμπειρία έδειξε ότι μια γυναίκα προτιμά τον γάμο, ή την εγκυμοσύνη και την τεκνοποίηση, περισσότερο από τη μελέτη ή την εργασία, και ως εκ τούτου δεν βλέπω έναν λόγο για τον οποίο ένα κορίτσι θα να καθυστερήσει το γάμο της με το πρόσχημα να ολοκληρώσει τις σπουδές της, και τι κάνει Αυτό που κάποιος θα υποβάλει αίτηση για αυτό; Και πώς ξέρεις ότι η ομιλία θα συνεχίσει να χτυπά την πόρτα της; Ρωτήστε πολλούς από αυτούς που έχασαν το γάμο, ή έχασαν τη χρυσή εποχή του γάμου, και η άρνησή τους οφειλόταν σε εργασία, αυτο-σχηματισμό ή μελέτη, και θα διαπιστώσετε ότι οι περισσότεροι από αυτούς, και οι περισσότεροι, επιθυμούν να είναι παντρεύτηκε και έχει οικογένεια και παιδιά . 7 / Δεν είναι απαίτηση ότι όποιος καλεί τις κόρες του Θεού, ή τους πατέρες ή τις μητέρες, να βλέπει ένα καλό όραμα, και τι εάν δει ένα τόσο καλό όραμα. Δεν είναι απαίτηση να γνωρίζει τη σωστή ερμηνεία της ή να το ενημερώνεται από τη διέλευση. Η έκφραση μπορεί να είναι αντίθετη με την κατάσταση, ή να απουσιάζει από την αλήθεια – και αυτό είναι δυνατό από τους εκφραστές – είναι ανθρώπινα όντα που κάνουν λάθη και υποφέρουν, και δεν υπάρχει αλάθητο εκτός από έναν προφήτη . 8 / Τα περισσότερα από τα όνειρα που παρατηρήθηκαν μετά την Istikharah έχουν ελάχιστα, αν όχι ανύπαρκτα, περιθώρια για ειλικρίνεια. Έτσι, όποιος το επικαλείται, ή που ζητά κάτι, τότε η σκέψη επικεντρώνεται σε αυτό, στην κατάσταση αφύπνισης, και πριν κοιμηθεί, και αυτό κάνει το άτομο που ζητάει istikhaarah να δει κάτι που σχετίζεται με το θέμα του Istikharah του, και οφείλεται στο να το σκεφτόμαστε, ενώ ο ιδιοκτήτης του πιστεύει ότι είναι ένα ειλικρινές όραμα και πρέπει να εκφραστεί. Και η λήψη μιας απόφασης με βάση το φως της, αλλά αυτό που βλέπω είναι ένα όνειρο . 9 / Η αφαίρεση μπορεί να δει ένα όραμα στο οποίο δεν υπάρχουν άμεσα σύμβολα του υποκειμένου που επικαλούνται για χάρη του, γιατί εδώ μπορεί να έχει νόημα στο όραμά του που μπορεί να έχει σημασία για την εξορυκτική, και όλα αυτά είναι σύμφωνα με την έκφραση αυτού που εκφράζει το όραμα . 10 / Μπορεί να υπάρχει κάποιος τύπος όρασης που έχει μεγάλη σημασία για την εξορυκτική. Και αυτό συμβαίνει εάν ο παρατηρητής ήταν ένα άτομο μακριά από το περιζήτητο, και δεν ήξερε για τα νέα του που ανανεώθηκαν και ανακτήθηκε για χάρη του, και στη συνέχεια είδε ένα όραμα που σχετίζεται άμεσα με αυτό, και αυτό που επικαλέστηκε για χάρη του, και αυτό επιστρέφεται και συμβαίνει πάρα πολύ, και σε αυτό το είδος οράματος υπάρχει μεγάλος βαθμός αλήθειας, ειδικά εάν ο παρατηρητής είναι γνωστός για την ειλικρίνεια και τη δικαιοσύνη του . 11 / Ίσως ένα από τα αστεία πράγματα για αυτό που λέγεται εδώ είναι αυτό που λέγεται για τους αρχαίους Ινδούς, που έλεγαν : Η νύχτα μας φέρνει συμβουλές και ότι ανακαλύπτουν μέσα από τα όνειρά τους μια ένδειξη του καλού ή του κακού τους τύχη, και αυτό το νόημα υπάρχει στην έννοια ενός καλού οράματος και της νομιμότητας του να το αναζητάμε, να το ενημερώνουμε και να περιμένουμε την πραγματοποίησή του ….

…Cleaver : ένας γενναίος άνδρας Quocat που δακρύζει τις αντιπαλότητες . Και το πριόνι : δείχνει τον κυβερνήτη και τον επιτηρητή που διαχωρίζει τους δύο αντιπάλους, χωρίζοντας τους συζύγους, με αυτό που έχει το κακό με το όνομά του και τον υπολογίζει, και μπορεί να υποδεικνύει το διαχωριστικό και την κλίμακα, και μπορεί να υποδεικνύει το makari και το αγγελιοφόρος και οι είσοδοι στους ανθρώπους της υποκρισίας και του υψηλού κατασκοπεύουν τους ανθρώπους του κακού που είναι κακοποιημένοι με τα ανθρώπινα όντα τους, και ίσως υποδεικνύεται από τον Nekh για να εισέλθουν οι άνθρωποι του βιβλίου στο δάσος . Λέγεται ότι είναι ένας άνθρωπος που παίρνει, δίνει και συγχωρεί . Hammer : ο ιδιοκτήτης της αστυνομίας ….

…Πλημμύρα Εάν δείτε πόλεις ή χώρες πλημμυρισμένα με σκοτεινά ταραχώδη νερά, τότε αυτό σημαίνει μεγάλο πόνο και απώλεια ζωής μέσω μιας τρομερής καταστροφής . Εάν δείτε τα ανθρώπινα όντα να ξεπλένονται από συντριπτικό νερό, τότε αυτό προφητεύει την ανικανότητα ή την απόγνωση ενός γονέα και ότι η ζωή θα είναι ζοφερή και άχρηστη . Εάν δείτε μια μεγάλη περιοχή με καθαρά νερά, αυτό σημαίνει κέρδος και διευκόλυνση μετά από έναν φαινομενικά απελπιστικό αγώνα με τύχη ….

…Εκταφή τάφων : Ο καθαριστής ζητά έναν κρυμμένο καταζητούμενο άνθρωπο, επειδή οι Άραβες τον αποκαλούν κρυμμένο, είτε στο καλό είτε στο κακό, οπότε αν εκταφεί είναι επιστήμονας, τότε εκταφείται σύμφωνα με το δόγμα του και την αναβίωση αυτού που έχει μάθει. οι γνώσεις του, καθώς και ο τάφος του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, εκτός αν τον οδηγήσει σε έναν ξεπερασμένο σωρό Και σπάσει τα σχισμένα ή σπασμένα κόκαλα, τότε βγαίνει στη γνώση του για αίρεση και ατύχημα , και αν τον βρει ζωντανό, βγάζει από τον τάφο του ένα καλό πράγμα και επιτυγχάνει τον στόχο του να αναζωογονήσει τη Σουντά και τους νόμους του σύμφωνα με το πεπρωμένο του και τα παρόμοια . Εάν η εκταφή του τάφου ενός άπιστου ή μιας αίρεσης ή ενός από τους ανθρώπους του dhimmah ζήτησε τη διδασκαλία του λαού της παραπλανητικής συμπεριφοράς ή αντιμετώπιζε απαγορευμένα χρήματα με εξαπάτηση και εξαπάτηση, και εάν η εκταφή το οδηγούσε σε ένα άρωμα, λάσπη , ή πολλή δικαιολογία, που είναι ισχυρότερη στα αποδεικτικά στοιχεία και δείχνει την επίτευξη της απαιτούμενης διαφθοράς . Όσο για όποιον βλέπει ένα νεκρό άτομο που έχει ζήσει, ο Σούντα του ζει για το καλό ή το κακό για τον αναζητητή του, ειδικά αν είναι από το νοικοκυριό του ή τον βλέπει στο σπίτι του, ή για όλους τους ανθρώπους εάν είναι κυβερνήτης ή λόγιος . Όσο για το φαγητό της νεκρής από ένα άρρωστο σπίτι, αυτό είναι απόδειξη της καταστροφής του, διαφορετικά τα χρήματα θα πάνε στην οικογένειά της . Όσο για αυτόν που τον ονόμασε νεκρό, αν ήταν άρρωστος, τον ακολούθησε, και αν ήταν νομικός, τότε τον παρότρυνε και του υπενθύμισε τι είναι απαραίτητο για να επιστρέψει από αυτό που είναι και να διορθώσει αυτό που είναι, και για όποιον τον χτύπησε νεκρό ή τον συνάντησε με συνοφρυώματα και απειλές και αφήνοντας την ειρήνη, τότε θα πρέπει να προσέχει και να διορθώνει ό, τι του άφησε από τη θέληση, αν είναι σε αυτόν ή στις πράξεις του και των αμαρτιών του μεταξύ αυτός και ο Θεός Παντοδύναμος . Και αν τον δέχτηκε με ανθρώπινα όντα, ευχαριστίες, χαιρετισμούς και αγκαλιές, τότε θα τον είχε τακτοποιήσει ενάντια στην κατάσταση του πρώτου και η αναφορά της πόρτας των νεκρών έχει αναφερθεί παραπάνω από το πλούσιο σε αυτό . Όσο για το αρνί πάνω από το φέρετρο : υποστηρίζει αυτό που υποδεικνύει ο θάνατος στο όραμα και μπορεί να ακολουθεί μια κατάσταση στην οποία κατακτά τους λαιμούς . Όσον αφορά την ταφή, διερευνάται όπως υποδεικνύεται από το θάνατο και μπορεί να είναι καλό για εκείνον που έχει καταστρέψει το χρέος του και μπορεί να υποδηλώνει τη μακρά παραμονή του ταξιδιώτη, τον γάμο και τη νύφη και την είσοδο στο σπίτι συνολικά με τη νύφη να πλένει, να φοράει λευκό και να αγγίζει άρωμα, τότε τα αδέρφια του τον επισκέπτονται κατά τη διάρκεια της εβδομάδας του . Και ίσως υπέδειξε φυλάκιση για όσους το περίμεναν, και αν επέκτεινε τον ύπνο του και τον ύπνο της νύφης, τότε αυτό που αποδεικνύεται είναι το καλύτερο από το φαγητό του, τις καλές συνέπειες και την αφθονία του κόσμου του, και αν διαφορετικά η κατάσταση του επιδεινώθηκε και η ζωή του ήταν στενοχωρημένο . Ο Ibn Sirin έλεγε : « Μου αρέσει να παίρνω από τους νεκρούς και μισώ να το δω .» Και είπε : Εάν οι νεκροί σας ληφθούν, τότε κάτι πεθαίνει . Και όποιος πεθάνει και δεν βλέπει το σώμα των νεκρών εκεί, τότε είναι η κατεδάφιση του σπιτιού του ή κάτι τέτοιο, και εάν η γειτονιά δει ότι σκάβει έναν τάφο για τον εαυτό του, χτίζει ένα σπίτι σε αυτήν τη χώρα ή ότι τοποθεσία και κατοικεί σε αυτήν, και όποιος είναι θαμμένος σε έναν τάφο ενώ είναι ζωντανός φυλακίζεται και σφίγγεται γι ‘αυτό, και αν δει ένα νεκρό άτομο που αγκαλιάζει και να αναμιγνύεται μαζί του, αυτή είναι μια μακρά Η ζωή των ζωντανών, και εάν είδε τους νεκρούς να κοιμούνται, αυτό ήταν το υπόλοιπο του ….

…Γάιδαρος Εάν ονειρεύεστε ότι ένα γαϊδούρι δαγκώνει στο πρόσωπό σας, αυτό δείχνει ότι ένα διεφθαρμένο και διεφθαρμένο άτομο θα σας προσβάλει κοινωνικά . Εάν ακούσετε μια μακρινή φιλονικία να γεμίζει το χώρο με θλίψη και θλίψη, τότε θα λάβετε πλούτο και θα απελευθερωθείτε από τις μισητές αλυσίδες με το θάνατο κάποιου κοντά σας . Εάν δείτε τον εαυτό σας να οδηγεί ένα γάιδαρο, θα επισκεφθείτε παράξενες χώρες και θα ανακαλύψετε σε δύσκολους χώρους για να διασχίσετε . Αν δείτε άλλους να οδηγούν γαϊδούρια, αυτό δείχνει ότι θα λάβουν μια μικρή κληρονομιά και η ζωή τους θα είναι δύσκολη . Και αν ονειρευόσασταν ότι κάποιοι παλιοί πατριάρχες ταξίδευαν σε γαϊδούρια, τότε αυτό δείχνει ότι η επιρροή του Χριστιανισμού θα σας εμποδίσει να σας ωθήσει απερίσκεπτα να υπερβείτε τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις απέναντι στον άνθρωπο . Εάν οδηγείτε ένα γαϊδουράκι, αυτό δείχνει ότι θα αφιερώσετε όλες τις ενέργειες και το θάρρος σας για να αντιμετωπίσετε την απελπισμένη προσπάθεια των εχθρών σας να σας νικήσουν . Αλλά αν είστε ερωτευμένοι, μια κακή γυναίκα θα σας προκαλέσει προβλήματα . Αν σας κλωτσήσει ένα γαϊδούρι, αυτό σημαίνει ότι είστε σε απαγορευμένες προσευχές που σας ανησυχούν πολύ και θα φοβάστε την προδοσία . Αν ονειρευόσασταν ότι τραβούσατε ένα γαϊδούρι από το κολάρο του, αυτό σημαίνει ότι θα έχετε τα ηνία των υποθέσεων και θα σαγηνεύσετε τις γυναίκες με τον διακριτικό σας τρόπο κομπλιμέντου . Εάν δείτε παιδιά να οδηγούν γαϊδούρια, αυτό δείχνει ότι θα είναι υγιή και υπάκουα . Εάν πέσετε από ένα γαϊδούρι ή ένα γαϊδουράκι σας συναντήσει στο έδαφος, τότε αυτό υποδηλώνει κακή τύχη και απογοήτευση σε κοσμικά ζητήματα, ή τη διαμάχη ή τον διαχωρισμό των αγαπημένων σας . Εάν βλέπετε ένα νεκρό γαϊδούρι στο όνειρό σας, τότε αυτό δείχνει ότι ικανοποιείτε τις επιθυμίες σας επιδίδοντας σε ανηθικότητα και ανηθικότητα . Εάν ονειρεύεστε ότι πίνετε γάλα γαϊδούρας, αυτό υποδηλώνει ότι μια παράξενη επιθυμία θα εκπληρωθεί ακόμα κι αν σε βάρος σημαντικών καθηκόντων . Εάν στα όνειρά σας δείτε ένα περίεργο γαϊδουράκι να περιφέρεται ανάμεσα στους στύλους σας ή στη γη του κτιρίου σας, τότε θα κληρονομήσετε κάποια πολύτιμη περιουσία . Αν ονειρευτήκατε να έχετε γαϊδούρι, ήρθε ένα δώρο ή μια αγορά, τότε θα λάβετε μια προαγωγή σε επίπεδο εργασίας ή κοινωνίας και εάν είστε ανύπαντροι, θα συσχετιστείτε με έναν κατάλληλο γάμο . Εάν ονειρεύεστε ένα λευκό γαϊδουράκι, αυτό δείχνει μόνιμο και ορισμένο πλούτο, το οποίο σας επιτρέπει να παρακολουθείτε ευχαρίστηση ή σπουδές κοντά στην καρδιά σας . Όσον αφορά τη γυναίκα, αυτό δείχνει την είσοδό της στην κοινωνία που πάντα ονειρευόταν . Στον διανοητικό της σχηματισμό, μια γυναίκα διαθέτει τα χαρακτηριστικά της υπακοής και του πείσματος, η οποία ισχύει απόλυτα για τις ιδιότητες του γαϊδουριού, καθώς και οι δύο μεγαλώνουν από το ίδιο κατάστημα, δηλαδή από τη μητέρα φύση, και συνεπώς διατηρούν αυτή τη σχέση . Η άσχημη μορφή γαϊδουριού στο όνειρό της δεν είναι παρά μια μεταφορά για τη φύση της γυναίκας να παραμείνει σιωπηλή όταν την προειδοποιεί, ή αντίστροφα όταν η ευτυχία είναι εντελώς μπροστά της ….

…Όσο για την πάλη, εάν οι αγώνες είναι διαφορετικές, τότε ο παλαιστής κυριαρχεί, όπως τα ανθρώπινα όντα, τα ζώα, τα τζιν και τα παρόμοια, και εάν η πάλη είναι μεταξύ δύο ανδρών, τότε ο παλαιστής νικήθηκε και, όσον αφορά την άμυνα, είναι είδος αγώνα στη νίκη ….

…Η αίθουσα είναι σε ένα όνειρο ένα σημάδι παρηγοριάς, η εξαφάνιση της φτώχειας, η χαλαρή γυναίκα με λίγες προμήθειες, ή η ευγενής θέση, που είναι μικρού κινδύνου, ή η γνώση που βρίσκεται κοντά στο συρτάρι, και το δίκαιο παιδί και τον αντίστοιχο υπηρέτη και τα κερδοφόρα χρήματα . Αυτό συμβαίνει εάν είναι καθαρό και τακτοποιημένο, αλλά εάν είναι βρώμικο, σκοτεινό ή αν βρείτε έντομα σε αυτό, όλο το καλό αντανακλάται στα ανθρώπινα όντα ….

…Μαύρο : Ο Παντοδύναμος είπε ( Qama που μαύρωσε τα πρόσωπά τους Acfrthm μετά την πίστη σου ..) Surah Al – Imran 106. σημαίνει μετάνοια ( και αν τα ανθρώπινα όντα, ένα θηλυκό κάτω από το πρόσωπό του είναι Msauda Kzim ) Surah 58 – σημαίνει θλίψη Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν ( ο σκλάβος αν η ενοχή αστειεύεται στην καρδιά του ένα μαύρο αστείο ) – που σημαίνει αμαρτίες και αμαρτίες…