Πρόβατα : Μια λεία, και αφηγήθηκε σχετικά με την εξουσία του Προφήτη, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, ότι είπε : « Είδα σε ένα όνειρο ότι με δέχτηκαν μαύρα πρόβατα . Τότε οι Άραβες το πήραν, μετά το δέχτηκαν από λευκά πρόβατα, και οι μη Άραβες το πήραν » . Και όποιος βλέπει ότι οδηγεί πολλά πρόβατα και αίγες, τότε είναι η κηδεμονία των Αράβων και των μη Αράβων . Το αρμέγασε από το γάλα του και το πήρε από τα στόμια και τα άκρα του, χτύπησε χρήματα από αυτά . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ένα κοπάδι προβάτων ήταν όσο η ευχαρίστησή του . Και όποιος βλέπει ένα πρόβατο, η ευτυχία του διαρκεί ένα χρόνο . Και τα κεφάλια και τα πόδια των προβάτων αυξάνουν τη ζωή . Και ο βασιλιάς των προβάτων θα αυξήσει τα λάφυρα . Εάν βλέπει σαν να περνούσε από πρόβατα, τότε είναι πρόβατα που δεν έχουν όνειρα . Και όποιος δέχεται πρόβατα, δέχεται τους άνδρες να πολεμήσουν, και θα τους κερδίσει . Και αρνί και αντίχειρες ….

…Όσο για τα πρόβατα, όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα κριάρι, είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί έναν τεράστιο, απόρθητο άνθρωπο που είναι αγαπητός, και όποιος βλέπει ότι οδηγεί και το ξοδεύει όπως θέλει και ο κριός τον υπακούει, τότε αυτός κατακτά έναν τεράστιο άντρα και τον ξοδεύει πώς αγαπά, και αν ο κριός δεν τον υπακούει, τότε αυτός ο άνθρωπος δεν τον ακολουθεί και όποιος βλέπει ότι φέρει ένα κριάρι στην πλάτη του, μεταφέρει τις προμήθειες ενός μεγάλου άνδρα και όποιος βλέπει ότι πολεμά ένα κριάρι, τότε πολεμά έναν τεράστιο άνθρωπο, οπότε όποιος τους νικήσει είναι ο νικητής, και όποιος βλέπει ένα κριά που πεθαίνει ή σφαγιάζει και διαιρεί τη σάρκα του, τότε ένας μεγάλος πεθαίνει και διαιρεί τα χρήματά του, και όποιος δει ότι σκότωσε ένα κριάρι εκτός από το να το φάει ή να το σκοτώσει, τότε θα κερδίσει τον εχθρό του και όποιος βλέπει στο σπίτι του ένα σφαγμένο κριάρι, τότε είναι Μερικοί από την οικογένειά του πεθαίνουν, και όποιος βλέπει ότι τρώει κρέας κριού, τότε τρώει από τα χρήματα ενός μεγάλου άνδρα, και όποιος βλέπει ότι ψήνει ένα κριάρι, τότε αρρωσταίνει ή πάσχει η αγωνία, και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει κριάρια λιγότερο από δέκα ή την βλέπει στα χρήματά του, τότε αν ακολουθεί κάτι ή υπάρχει μια γυναίκα μαζί του, τότε δεν κατοικεί σε αυτό το έργο Και αυτή η γυναίκα δεν μένει μαζί του μέχρι να πεθάνει ή να την αφήσει, εκτός από τον αριθμό των κριών που είδε, και αν αυξήθηκε και αυξηθεί σε δέκα, τότε ακολουθεί έναν λαό και χτυπά μια μεγάλη εξουσία. Και όποιος βλέπει ότι έχει φέρει τα κεφάλια των κριών, θα φέρει τα κεφάλια των εχθρών του, και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει μια προβατίνα, τότε θα χτυπήσει μια αξιοπρεπή γυναίκα της μοίρας που γονιμοποιείται. Γάλα με μια προβατίνα, θα πάρει επιτρεπόμενα χρήματα, και όποιος βλέπει ότι σκότωσε μια προβατίνα, τότε γιεν Όπως μια γυναίκα και όποιος βλέπει ότι βόσκει ένα πρόβατο αρνιού, τότε ακολουθεί τους ανθρώπους, και αν δει ότι έχει χτυπήσει την κατοχή της, τότε θα υποστεί μεγάλη καταστροφή, και όποιος βλέπει ότι του έχει δώσει σουσάμι, τότε πληγώνει ένα ευλογημένο και έντιμο παιδί, και όποιος βλέπει ότι έσφαξε αρνί εκτός από κρέας, τότε πεθαίνει γι ‘αυτόν ή κάποια από την οικογένειά του και όποιος βλέπει Αν χτυπήσει μια κατσίκα, τον βασιλιά του ή το γόνατό του, τότε χτυπάει ένα υψηλό και μια κατάσταση με έναν μεγάλο άντρα, και όποιος βλέπει ότι σκότωσε ένα άγνωστο κατσίκα, ή το σκότωσε ή έκανε κάτι με αυτό, ή ανήκει σε μια ομάδα από αυτό, τότε η πορεία ερμηνείας του κριού και της αίγας τρέχει την πορεία των προβάτων, εκτός από το ότι τα πρόβατα είναι πιο έντιμα από την κατσίκα και όποιος πιστεύει ότι έχει χτυπήσει ένα σοβαρό Χτυπά ένα αγόρι , και όποιος βλέπει ότι τρώει κρέας παππού, θα πάρει λίγα χρήματα από ένα αγόρι…

…Φορά λευκά ρούχα : Ισχύει για μια καλή θρησκεία και για εκείνους που επιστρέφουν να τα φορούν ενώ ξυπνούν . Όσο για τους επαγγελματίες και τους τεχνίτες, είναι διακοπές για αυτούς εάν δεν φορούν λευκά ρούχα όταν εργάζονται ….

Λευκά καρότα Αν ονειρευτήκατε να δείτε ή να φάτε λευκά καρότα, αυτό σημαίνει επιτυχία όσον αφορά τις επιχειρήσεις και το εμπόριο, και υποχώρηση και αποτυχία όσον αφορά την αγάπη με αυτόν που αγαπάτε ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει περάσει από πρόβατα, θα ερμηνεύσει μεταδίδοντάς τον στη δύναμη εκείνων με όνειρα και πλούτο ….

…Όσο για τον ιμάμη που παίρνει άδικα τα πρόβατα της ενορίας, αυτή είναι η αδικία των ευγενών τους ….

…Ο Αμπού Σαΐντ ο ιεροκήρυκας είπε ότι τα λευκά πρόβατα ερμηνεύονται από ξένους ….

…Τα πρόβατα είναι σε ένα όνειρο ένα καλό και υπάκουο κοπάδι . Και τα πρόβατα δηλώνουν τα λάφυρα, τους συζύγους, την ιδιοκτησία, τα παιδιά, τις καλλιέργειες και τα οπωροφόρα δέντρα . Τα πρόβατα είναι γενναιόδωρες, όμορφες γυναίκες με κρυμμένα χρήματα και σόου . Και οι αίγες είναι γυναίκες με μια παράσταση για να εκθέσουν τη γυμνή τους . Και τα πρόβατα είναι τα γυμνά τους σώματα . Και όποιος βλέπει ότι οδηγεί πρόβατα, τότε τα αυγά είναι μη Άραβες και οι μαύροι είναι Άραβες. Αν πάρει από το μαλλί και το γάλα τους, τότε συγκεντρώνει χρήματα από αυτά, τότε ο βασιλιάς των προβάτων είναι ένα βραβείο που κερδίζει . Και ειπώθηκε : ότι τα πολλά πρόβατα είναι φτωχοί άνθρωποι . Και όποιος βλέπει ότι έχει βρει ένα πρόβατο, θα λάβει την εντολή, την κυριαρχία, τον βασιλιά, τον κανόνα και τη χάρη . Και όποιος βλέπει ένα κοπάδι προβάτων, η ευτυχία του διαρκεί και όποιος βλέπει τα κεφάλια και τα πόδια των προβάτων θα αυξήσει τη ζωή του . Και όποιος είδε την εικόνα του να μετατραπεί σε εικόνα ενός τρόπαιου θα έπαιρνε τα λάφυρα . Δείτε επίσης αρνί ….

…Και όποιος βλέπει ότι έτρωγε λευκά σταφύλια την κατάλληλη εποχή, θα επιτύχει χάρη, καλοσύνη και όφελος, και θα αποκτήσει αυτό που περίμενε, και αν ήταν εκτός χρόνου και εξακολουθούσε να βλέπει τι αξίζει, τότε είναι καλό και τα χρήματα είναι επιτρέπεται και τα κόκκινα σταφύλια είναι παρόμοια με αυτά ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε ότι τα λευκά σταφύλια στην εποχή του θα πέσουν από βροχή και δροσιά και η κατανάλωσή τους εγκαίρως αποτελεί απόδειξη επιτρεπόμενων χρημάτων ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε: Τα λευκά σταφύλια είναι ένας πλούτος πλούτου για εκείνους που τα τρώνε αν τα δουν εκείνη τη στιγμή, και αν τα δουν αργότερα, τα νέα του σπεύδουν πριν από την ώρα που ελπίζει ειπώθηκε ότι υπάρχει ένας απαγορευμένος πλούτος και τα μαύρα σταφύλια είναι μια αξιοπρεπής διαβίωση για όσους το τρώνε ….

…Και όποιος βλέπει με τα μάτια του λευκά, θα είναι λυπημένος και άρρωστος ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα μάτια του είναι λευκά, δείχνει τη διάρκεια της θλίψης του, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε, ~ Και τα μάτια του ήταν άσπρα λόγω θλίψης .~…

Και όποιος βλέπει έναν νεκρό να φοράει βρώμικα ρούχα ή σαν να είναι άρρωστος, τότε είναι υπεύθυνος για τη θρησκεία του ανάμεσα σε αυτόν και τον Θεό Παντοδύναμο, ειδικά χωρίς τους ανθρώπους ….

Αν δει τους νεκρούς να έχουν βρώμικα ρούχα, ή σαν να είναι άρρωστος, τότε είναι υπεύθυνος για τη θρησκεία του ανάμεσα σε αυτόν και τον Θεό Παντοδύναμο, ειδικά χωρίς τους ανθρώπους ….

Είδε ότι έπλυνε ένα άγνωστο νεκρό άνθρωπο : ο καθαρίζει μια διεφθαρμένη άνθρωπος που μετανοεί στα χέρια του ….

Και όποιος βλέπει έναν νεκρό να φοράει πράσινα ρούχα, τα οράματά του δείχνουν ότι ο θάνατός του ήταν ένα είδος μαρτυρίας ….

Ο Jaber al-Maghribi είπε, ~Όποιος δει ότι τρώει λίγο από τους νεκρούς, θα ρίξει έναν θησαυρό κάτω από το έδαφος .~…

Και όποιος δει μια προβατίνα που βγαίνει από το σπίτι της, ή χαθεί, κλαπεί ή πεθάνει, τότε θα ερμηνευθεί στη γυναίκα του σύμφωνα με όσα είδε ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει θυσιάσει ένα λίπος, αγελάδα ή κριάρι, τότε θα ελευθερώσει το λαιμό του ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Όποιος είδε ότι είχε ένα πρόβατο, πήρε χρήματα και γονιμοποιήθηκε με την ακινησία και την εμπιστοσύνη της προβατίνας, το βήμα του, το δένοντάς το και το φέρει τον τραυματισμό του χρήματος και τη γέννησή του, αποκτώντας ο σκοπός και η είσοδος στο σπίτι γόνιμη το χρόνο όσο και η παχιά του . ~…

Ο Al-Kirmani είπε ότι το όραμα του προβάτου είναι ένα άθροισμα καλοσύνης, χαλάρωσης, χρημάτων, ευχαρίστησης και διατροφής ….

Και ο Ismail bin Al-Ash’ath είπε, ~Όποιος βλέπει ότι σκότωσε μια προβατίνα, θα ψέψει σε μια γυναίκα με δόλο, και ειπώθηκε ότι το όραμα των προβάτων ερμηνεύεται από την αραβική γυναίκα .~…

Τα αυγά αυξάνουν το μεγαλείο τους και απελευθερώνουν από την αμαρτία ….

Το νήμα από λινό Spinning προβλέπει ότι θα καταφύγετε σε οικονομικές συνήθειες και επιμονή ….

Λευκά είδη Αν βλέπετε το λινάρι στα όνειρά σας, αυτή σηματοδοτεί την επιτυχία και την απόλαυση . Εάν κάποιος εμφανίζεται φορώντας λινά ρούχα, σύντομα θα λάβετε χαρούμενα νέα με τη μορφή κληρονομιάς ….

Και το να πάρει τα άσπρα τριαντάφυλλα από τον κήπο του είναι απόδειξη φιλήματος μιας αγνής γυναίκας ….

Λευκά είδη Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι φοράει λινό πουκάμισο, θα αποκτήσει μια αξιοπρεπή και νόμιμη ζωή, από την οποία θα εξοικονομήσει χρήματα ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος είδε ότι ήταν ο βασιλιάς των λινού, η ζωή του βελτιώθηκε, και ίσως τα λινά ήταν υψηλό έργο, και ο Επίτροπός του ήταν καλύτερος από άχυρο ….

Λινό ρούχα : Όποιος είδε ότι φορούσε λινό πουκάμισο κέρδισε αξιοπρεπή ζωή, χρήματα και χαλάλ ….

Ένιωσα ότι το λινό γύρισμα ή βαμβάκι ή από ό, τι οι γυναίκες γυρίζοντας σαν να επηρεάζει την ταπείνωση και την περιφρόνηση έργα ) halal δουλειά και δεν είναι ικανοποιημένος με αυτό, αλλά είδα μια γυναίκα να γυρίσουν και να επιταχύνουν την περιστροφή τους ήταν απούσα προσφορά νωρίτερα, αλλά τα ταξίδια, που ταξιδεύει και ταξιδεύει ένα από τα Talqatha ή εκμεταλλευτείτε μια παραγγελία στα χέρια της ….

…Αν έβλεπε ότι πούλησε ή πήρε ένα ρούχο το χειμώνα, τότε αυτό δείχνει τη φτώχεια και την ανάγκη του για ανθρώπους . Είπε ότι ο επικεφαλής ιματισμού του Αμπού Σαΐντ, ο επικεφαλής του άνδρα, ήταν πιθανότατα η τέχνη του που το κάνει και τους εξασφάλισε από την έρευνα για τη φτώχεια, στην οποία ένα λάθος στη διαβίωση και τον πλούτο και την επέκταση σε ελευθέρωσή τους και τη ζημιά στη χειμερινή εύνοια ) και τον Αλμπάρτι αν επιγραφή υποδεικνύεται από μια γυναίκα . Είπε Jafar Sadiq ερμηνεύεται Paljarah ή το αγόρι, ό, τι είδε από Zain ή Shin θα γυρίσει σε αυτούς, και η αφαίρεση των ρούχων που περιέρχονται σε θέματα έχει την αίσθηση ότι φοράει κάτι το οποίο είναι ερμηνεύεται πρόστιμο και να επωφεληθούν αν είναι από βαμβάκι, ένα καθαρό και ευρύχωρο και αν Dd έτσι Vtobeirh εναντίον του και αν είναι από Silk και τίποτα δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό και τον πωλητή του, γιατί επιλέγει αυτόν τον κόσμο πέρα ​​από το μέλλον του . Ο Abu Sa’eed είπε ότι η ψυχρότητα της όρασης του ιεροκήρυκα , είτε είναι λεπτομερής είτε όχι, δείχνουν καλά αφηγημένα ότι ο Abu Bakr, ίσως ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του είπε: Ω Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, είδα χθες ήταν στον πάπυρο, η πετέχια είπε : δύο γιοι Thabr τους . Και το μελάνι είναι ενδεικτικό της χαράς, της ευτυχίας και του κρύου που βρίσκεται δίπλα στην πορεία της έκφρασης, εκτός από το ότι η οικειότητα στον κόσμο είναι καλύτερη από τη θρησκεία, και είναι ερμηνευτικά ισχυρότερη από το μαλλί . Θεωρείται ότι φορώντας Prada ή αναμειγνύεται με βαμβάκι Bharir χωρίς αυτό, ακόμη κι αν είναι χαράμ πλούσιο μετάξι και οι διακοσμήσεις είναι ντυμένες στις αγορές που είναι ευπρόσδεκτες και μόνο σε περιόδους ευχαρίστησης και οιωνών καθώς και αν είναι στο ρόλο εκτός αν είναι ένα είδος διασκέδασης . Και όποιος βλέπει την πρόταση του ενδύματος του ντυμένου ατόμου, ερμηνεύεται στο σύνολό του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καλοκαιρινά ρούχα το χειμώνα, θα αυξήσει το καλό και το όφελος όσο και την αξία αυτού που φοράει . Ένιωσε ότι φοράει ρούχα γυναίκες, αυξάνει τα χρήματα μαζί τους και φοβάται, αλλά οι συνέπειές του είναι τρομερές και επιβιώνουν αν είδαν μια γυναίκα να φοράει ρούχα από τους άντρες, δείχνει καλή και ωφέλιμη . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος είδε ότι φορούσε ρούχα λιγότερο από τα δικά του, τότε δείχνει τη διαφθορά των υποθέσεων του και αν είναι πιο κομψά από τα ρούχα του, τότε δείχνει τη σειρά των υποθέσεων του .~ Και όποιος βλέπει ότι έχει πάνω του τα ρούχα των πρεσβυτέρων, τότε δείχνει το ύψος του θέματος και το ύψος που του αποδίδουν αυτά τα ρούχα αν είναι οικογένεια για αυτό, αλλιώς είναι καλό και ωφέλιμο . Και όποιος βλέπει ότι έχει ρούχα από ρούχα διεφθαρμένων ανθρώπων, θα έχει πολλές αμαρτίες και αφθονίες αμαρτιών . Και όποιος βλέπει ότι φοράει βασιλιάδες, ερμηνεύεται σε τρεις πτυχές, πλησιάζοντας τους, αποκτώντας καλοσύνη, όφελος και κανονικότητα των υποθέσεων του και επιτυγχάνοντας την αξιοπρέπεια και την τιμή . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα επιστημόνων ήταν Καλώς ήλθατε στο Salah το για την επιστήμη και τον φιλανθρωπικό κόσμο και το μέλλον .) Ένιωσε ότι φοράει ρούχα από το μαλλί που ερμηνεύεται ως εξασφάλιση των χρημάτων . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα dhimmis ή Aharbeyen ή κάτι τέτοιο, ή Alrvdh, θα τείνει σε αυτό που είπε τα ρούχα του Jafar Sadiq δεν περιστρέφονται ποτέ σε εννέα πτυχές της θρησκείας και του πλούτου και του κύρους και ωφελούνται και ζουν και εργάζονται υπέρ της δικαιοσύνης από αυτό και διεκδίκησης αποζημίωσης αν είναι δεν είναι αυτό που αρνούνται την έκφραση και αν η γυναίκα είδε ότι η ίδια φορούσε αυτό που αναφέρθηκε από τα ρούχα αξιέπαινη, και την ερμηνεία της την έκανε σωστά με τον σύζυγό της και την ακεραιότητα των υποθέσεων της . Και ο Ντάνιελ είπε ένα όραμα για τα ρούχα του άνδρα: Αν φορέσεις ρούχα, θα ερμηνευτείς με κέρδη, και αν δεις μαύρα ρούχα, τότε ο βασιλιάς έχει καλό και η ενορία είναι σε κίνδυνο . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος βλέπει ότι φοράει μαύρα ρούχα, θα υποφέρει από πόνο, αγωνία και θλίψη, εκτός αν είναι αυτός που τα φοράει ενώ ξυπνά και γνωρίζει γι ‘αυτά και θα ταλαιπωρηθεί ~. Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας μαύρα ρούχα για όσους φορούσαν τραυματισμούς που μισούσαν και τους είπαν είναι η απόδειξη του θανάτου του ασθενούς, επειδή οι άνθρωποι των καταστροφών φορούν μαύρα ρούχα και ρούχα μηδενική ασθένεια εκτροπής μόνο στο Dibaj ή twinge ή μετάξι, και αυτά τα πράγματα Δεν ισχύει για τις γυναίκες και τους άνδρες της διαφθοράς της θρησκείας . Ο Al-Karmani είπε: Εάν ο ασθενής δει ότι πλένει ένα κίτρινο ένδυμα μέχρι να αφαιρεθεί το κίτρινο του και να εμφανιστεί η λευκότητα, τότε το ένδυμα ερμηνεύεται με ένα σώμα και το κιτρινωπό του μεταφέρεται από την ασθένειά του και την αποχώρησή του από αυτόν . Ένιωσε ότι ο αφοπλισμός ενός κίτρινου φορέματος δεν έτυχε. Ο Σαγκμ δεν τον έβλαψε αυτό που μισεί με το κίτρινο να σκίσει το φόρεμα ή έτσι σε αντίθεση με όλα τα φθαρμένα χρώματα και τα πράσινα ρούχα χαίρονται και ευχαρίστηση και ο Tawfiq Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας ντύνει τα πράσινα γειτονική δύναμη της θρησκείας και αύξηση λατρείας και νεκρή καλή περίπτωση, όταν ο Θεός, που είναι η ενδυμασία των ανθρώπων του Ουρανού, για το ρητό Του, Ελάτε, και φορέστε πράσινα ρούχα από τον Sundus και τον Abraq, και η φθορά της πρασινάδας δείχνει στους ζωντανούς τον τραυματισμό μιας κληρονομιάς, και στους νεκρούς που βγήκε από τον κόσμο ως μάρτυρας . Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι φοράει πράσινα ρούχα, ερμηνεύεται με τιμή και τιμή. Όσον αφορά τα λευκά ρούχα, θα ερμηνευτούν ως τα επιθυμητά, ειδικά αν είναι αγνά . ~ Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι τα λευκά ρούχα είναι κατάλληλα για να τα φορέσουν ως θρησκεία και για όσους έχουν συνηθίσει να τα φορούν ενώ ξυπνούν, και για τους ιδιοκτήτες χειροτεχνίας και χειροτεχνίας, πρέπει να το φορούν για αυτούς . Ο Al-Karmani είπε: «Όποιος είδε ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα, δείχνει την καλοσύνη της θρησκείας του και την καλή του κατάσταση. Και οι ανησυχίες του πήγαν στο ρητό του ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα και για τα μπλε ρούχα του είναι καθαρός . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Zarka, η θρησκεία του είναι καλή και τα ρούχα Rouge, μισούσαν τους άντρες μόνο Almlhvh και Plinth κρεβάτι τα ρουζ από αυτά τα πράγματα δείχνουν ευχαρίστηση και ισχύουν για γυναίκες στο Dnaahn που λέγεται ότι φορούσαν κοκκινωπό σόου μάχες. πολύ σοβαρή διαφωνία και του είπαν χαρούμενοι με πανκ Στον κόσμο, όπως αποδεικνύεται από την ιστορία του Qarun, και ειπώθηκε ότι δείχνει μια αφθονία χρημάτων, ενώ εμποδίζει τα δικαιώματα του Θεού σε αυτό . Και όποιος το είδε ότι το φορούσε σε γιορτή ή ομάδα, δεν τον έβλαψε . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Hamra που ρίχνουν μάχες και διαμάχες, αν και Καλώς ήλθατε στην εντολή που έλαβε ίσως η χαρά του στίχου βγήκε στους ανθρώπους του στο φινίρισμα και ήταν ντυμένος με ρούχα Hamra και λέγεται ότι το όραμα του ρουζ , είτε με ρούχα ή άλλα, δείχνουν καλοσύνη και ίσως το όραμα των ερυσίπελων που φαίνονται στο φόρεμα για την απόλαυση . Και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι καμένα, τότε θα του πάρει επιβλαβείς συνέπειες όσο καίγεται από αυτό, και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι σκισμένα, τότε θα ερμηνεύσει το μυστικό . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα μαλλιού ή μαλλιών ζώων ή μαλλιών ή περίπου. Το σύνολο των χρημάτων αν ήταν μετάξι ή έτσι Fmal haram φόρεμα λιθόστρωτα αποδεικτικά στοιχεία για ανηθικότητα και τα ρούχα βρώμικα, εκτοξεύουν Bgham και θλίψη, και τα φορέματα Alkagd που κατακλύζουν Baelchenaah δεν είναι καλό σε αυτό, και τα φορέματα του δέρματος συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον και το όφελος στο βαθμό που του αποδίδεται ότι το δερμάτινο φόρεμα που δεν το ράβετε σε όρους χονδρικής όλων των ποικιλιών δείχνει εντελώς γεμάτο θρησκεία και ίσως αυτό ήταν άλλο ένα παλιό πρόσωπο και τα ρούχα του θησαυρού θα αφαιρέσουν τον Baezz και τον πλούτο . Και όποιος βλέπει ότι φοράει κουτσό φόρεμα, μια γυναίκα θα έρθει στον πρωκτό της . Ο Τζέμπερ είπε ότι ο Μαροκινός εκφράζει την προσήλωσή του στα πράγματα του βαλβιδικού Valbaad εάν είναι καθαρό καινούργιο, το οποίο συνδέεται με τη θρησκεία και τον κόσμο και αν το βρώμικο vintage σφιχτό Vdd έτσι ίσως ο Del βρώμικο στο φόρεμα για την αδυναμία της θρησκείας και του είπαν αν η γυναίκα είδε ότι φορούσε κίτρινο ένδυμα ήταν ο σύζυγός της, όμως εξασθενεί ) Δεν ήταν για εκείνη, οπότε πήρε έναν σύζυγο . Και όποιος βλέπει ότι ανοίγει ένα διπλωμένο ένδυμα, δείχνει ταξίδι, και όποιος βλέπει ότι διπλώνει ένα ανοιχτό ένδυμα, δείχνει την απουσία του ταξιδιού του . Ο Khaled al – Isfahani είπε ότι τα καλύτερα ρούχα και τι ήταν το βαμβάκι αν δεν πρόκειται για μετάξι μεταξοσκώληκα, επειδή είναι καθαρό, είναι καλή θρησκεία και κοσμικά φορέματα αν το μοτίβο, το βαμβάκι ή το μετάξι, κατακλύζουν τα χρήματα του haram και τη διαφθορά της θρησκείας και ανέμελη . Είπε ότι ο Jafar Sadiq νέο φόρεμα λευκός άντρας γυναίκα και γυναίκα και ο βασιλιάς της χάρης και το όφελος ενός ζευγαριού, είδε ότι έβγαλε τη ρόμπα του μαζί του ότι ήταν στο βασιλιά της υπηρεσίας είναι από την υπηρεσία του, αλλά Όχι τόσο καλά όσο λέγεται, και είδε ότι έκοψε τα ρούχα του, ερμήνευσε να πάρει καλά . Και όποιος βλέπει ότι ο κλέφτης απογυμνώνει το ένδυμά του, παρεμβαίνει στην εμφάνιση διαφθοράς μεταξύ των γυναικών . Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το ένδυμα με δύο πλευρές ή δύο χρώματα δείχνει ευγένεια και κηδεμονία για τους ανθρώπους της θρησκείας και του κόσμου, και το νέο ένδυμα είναι καλό για τους πλούσιους και τους φτωχούς . Ένιωσε ότι τα ρούχα magsuot ως νέα Vtmzkt δεν είναι σε θέση να επισκευαστούν, όπως συναρπάζει ακόμη και όσο είναι ζωντανό και το παιδί και η υψηλή αξία των υπαλλήλων της ασθένειας και η ελεύθερη αύξηση χάριτος φορέματα είδος ανανεωμένου χρέους, το φοριέται πάνω από τα ρούχα του έδειξε την έγκριση του μυστικού του Alanath και ίσως η πρόθεση ήταν καλή από τα φαινομενικά και ίσως κέρδισε χρήματα. Το Mdkhora και το μεταξωτό brocade δεν ταιριάζει να φορούν κάλτσες για τους νομικούς, γιατί ο Aaolan το ελάχιστο αίτημά τους και προσκαλούν τους ανθρώπους στην αίρεση και ήταν πιθανότατα ισχύει για μη μελετητές, ερμηνεύουν ότι το έργο απαιτεί παράδεισο και μολύνει με αυτό το πριγκιπάτο δείχνει επίσης γάμους από μια γυναίκα, ειλικρινής ή παχουλός Bjarah Belle ρύθμιση καλεί το πέρασμα στην έκφραση όλων αυτών είναι από την περίπτωση του βλέποντος . Η ρόμπα δηλώνει τα πρόσωπά της . Ο Al-Kirmani είπε: «Ερμηνεύεται για τη δικαιοσύνη στη θρησκεία, για τους διεφθαρμένους ανθρώπους με μαστίγια και για άλλους με λοίμωξη από ευλογιά στο σώμα ». Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας αποκτά κατάσταση πέους που ήταν από την οικογένειά της, ειδικά από τους ανθρώπους του οργώματος και της φύτευσης και του εύφορου έτους για όσους έχουν από την οικογένειά της, μια αυξανόμενη ευχαρίστηση των γυναικών και έδωσε στη Xia χρήματα από το σημείο των Περσών και των ανθρώπων της αποκάλυψης και των τυχερών παιχνιδιών, και μπορεί να συγκεντρώσει μαστίγια . Ένας επιτρεπόμενος που έχει πρόσωπο με συνέπειες, και κανείς δεν κατηγορείται για αυτό, είτε πρόκειται για άντρες είτε για γυναίκες, εκτός εάν κάτι του κατακριτέου τύπου αναμειγνύεται μαζί του . Όσο για το μελάνι, ερμηνεύεται με χάρη, και δεν υπάρχει τίποτα εκτός από το καλύτερο, ειδικά για τις γυναίκες, και ειπώθηκε ότι το όραμα των ενδυμάτων της γενναιοδωρίας είναι μια θλίψη . Το πριόνι που φορούσε τα δύο ρούχα του Khgayn Mottagtaan το ένα πάνω από το άλλο, υποδηλώνεται από τον θάνατό του και τα σκισμένα ρούχα ερμηνεύουν αδιάφορα τις ανησυχίες τραυματισμού και το σχισμένο περισσότερο ερμηνευμένο αιδοίο και χρησιμεύει ως Alqaba και Duwaji εάν η γυναίκα είδε ότι τα ρούχα της συνήθιζαν να έχουν έλλειψη HTC το νέο φόρεμα τρώει χρήματα halal και τρώει το φόρεμα, είπε ο Σαλμί ότι τα ρούχα του είναι βρεγμένα πάνω του ενώ τα φοράει. Αν ταξιδεύει, δεν ταξιδεύει, και αν σκόπευε κάτι που δεν θα είχε . Και αυτός που βλέπει ότι πουλάει τα ρούχα του είναι καλός για αυτόν και δεν υπάρχει καλό για εκείνον που τα αγοράζει, και αν τους δει ότι τους ωθεί από τον εαυτό του, τότε αυτή είναι η άφεση της φτώχειας του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καινούργια ρούχα μετά το μπάνιο του, τότε αρνείται με την απώλεια της ανησυχίας και της ταλαιπωρίας και απαλλάσσεται από κάτι κακό . Και όποιος βλέπει ότι φοράει απαγορευμένο ένδυμα ή κάτι που αποδίδεται σε γυναίκες, παντρεύεται μια γυναίκα που είναι απαγορευμένη, και για τα κεντημένα ρούχα, φοριούνται από αυτά, νάρκες και ίσως η φήμη των γυναικών είναι σπασμένη . Ένιωσε ότι φοράει γυναικεία ρούχα, έμεινε έγκυος, έρχονται στη γυναίκα, αν και δεν είχε εγκυμοσύνη επηρεάζει βλάβη ή φόβο με τα ίδια χρήματα όσο ο Χνάθα πιθανώς τραυματίστηκε τον χρόνο του και τη ρόμπα, που είναι τοποθετημένη στον ώμο, ερμήνευσε την ανθρώπινη θρησκεία που τον φοράει στη θέση του λαιμού και του λαιμού στη Γραμματεία . Θεωρείται ότι ντύνεται καλά, ο Σαλάχ Ντιντ και η καλή πίστη, και αν δει τον μανδύα που τον βάζει στον ώμο του πηγαδιού, αύξησε το χρέος και η υγεία της θρησκείας δεν είναι καλή σε λεπτό .) Τα ρούχα πλύσης που πρέπει να σχεδιάσει ένιωσε ότι το πλύσιμο των ρούχων του από τη βρωμιά δείχνει την καλοσύνη του και τη σωτηρία του Θλίψης και της θλίψης και της ευημερίας του και το χρέος του θα αποπληρωθεί αν το φοράει, αλλά αν δεν το φοράει, είναι χωρίς αυτό . Ο Al-Karmani είπε: «Το να πλένεις καθαρά ρούχα αν εμφανιστεί βρωμιά από αυτό, τότε είναι διαφθορά στη θρησκεία και διαπράττει αμαρτία ». Ο Abu Saeed Al-Waseer είπε: Το πλύσιμο των ρούχων από τη βρωμιά είναι μετάνοια, το πλύσιμο από το σπέρμα είναι μετάνοια της πορνείας και το πλύσιμο από το αίμα είναι μετάνοια από τη δολοφονία και το πλύσιμο από τη δικαιολογία ως μετάνοια . Ο Jaafar al-Sadiq είπε: Το πλύσιμο των ρούχων με κρύο νερό σημαίνει τέσσερις πτυχές της μετάνοιας, της ευεξίας, της σωτηρίας από τον Asir και της ασφάλειας από το φόβο και το πλύσιμο με ζεστό νερό, θλίψη, θλίψη και ασθένεια . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι πλένει καθαρά ρούχα, είναι μια αύξηση στην ευσέβεια και την ευσέβειά του, και ειπώθηκε ότι αυτό ήταν υπερβολικό επειδή δεν άξιζε να πλυθεί, και άλλοι είπαν, δεν υπάρχει βλάβη σε αυτό και δεν υπάρχει καμία ζημιά σε αυτό ….