…Και όποιος βλέπει ότι μπήκε σε ένα νηπιαγωγείο που ανήκει σε κάποιον άλλο και μετά θέλει να μπει σε έναν περίπατο, τότε δείχνει τη δίκαιη συνεδρίασή του και τον Χατζ μαζί τους, και ως προς το κάψιμο, το ξερίζωμα ή το φοράει, είναι ερμηνεύεται όπως αναφέρθηκε παραπάνω αναφέροντας τους οπωρώνες, και ομοίως εάν βλέπει σε αυτό τα θηρία ή τα μαμούθ της γης, και για τον κήπο στον οποίο ο Αγγελιοφόρος του Θεού, προσεύχεται από τον Θεό, έχει παρουσιάσει την έκφρασή του στο δέκατο κεφάλαιο ….

…Είναι σε ένα όνειρο, αν γνωρίζει τον αριθμό του, τότε είναι γυναίκες, και αν δεν γνωρίζει τον αριθμό του, τότε είναι χρήματα και λεηλασίες . Η φάλαινα είναι υπουργός του βασιλιά, και η θάλασσα είναι βασιλιάς και τα ψάρια είναι ο στρατός του βασιλιά . Αν το ψάρι ήταν φρέσκο, υποδεικνύεται από την παρθένα υπηρέτρια . Και όποιος βλέπει ότι πιάνει ένα μεγάλο ψάρι, αυτό δείχνει ένα όφελος και ένα καλό . Το μαλακό ψάρι φλούδας είναι ένας καλός οδηγός για όσους θέλουν να εξαπατήσουν . Και το καφέ ψάρι είναι ένας καλός οδηγός για όσους θέλουν να παντρευτούν . Και τα νεκρά ψάρια στη θάλασσα είναι ένα κακό σημάδι ελπίδας που δεν θα εκπληρωθεί . Και όποιος βλέπει ένα ψάρι στο κρεβάτι του, είναι κακή ένδειξη για κάποιον που περπατά στη θάλασσα ή που είναι άρρωστος . Και όποιος πιάσει ψάρια από χαοτικό νερό, θα πληγεί σοβαρά . Και όποιος είδε ότι έτρωγε ζωντανά ψάρια, θα έφτανε στον βασιλιά . Και αν τρώει αλμυρά ψάρια, υποφέρει από σοβαρότητα . Και ειπώθηκε : Αν τα ψάρια φτάσουν τα τέσσερα, είναι γυναίκες και αν είναι περισσότερα από τέσσερα, τότε είναι λάφυρα και χρήματα . Και τα τηγανητά ψάρια δείχνουν μια απάντηση σε μια πρόσκληση, και λέγεται ότι τα ψητά ψάρια είναι ένα ταξίδι σε ένα αίτημα για γνώση . Και όποιος βλέπει ότι αγοράζει τα ψάρια του από ένα ψάρι, τότε αγοράζει μια υπηρέτρια ή παντρεύεται μια γυναίκα . Εάν τα ψάρια μετακινούνται από τη γλυκιά θάλασσα προς την αλμυρή θάλασσα και τα αλμυρά θαλασσινά ψάρια μετακινηθούν προς το γλυκό, αυτό υποδηλώνει υποκρισία . Και τα μικρά και μεγάλα ψάρια δείχνουν ενδιαφέρον για χαρές και θλίψεις . Εάν ένα ψητό ψάρι κατεβεί πάνω του από τον ουρανό, καλά νέα είναι ότι η απάντηση του θα απαντηθεί, η νίκη του επί των εχθρών του και η αυξημένη ικανότητά του . Και ίσως το να βλέπεις ψάρια υποδηλώνει ανησυχία, θλίψη και ασθένεια ….

…Εάν ονειρευτήκατε μια λίμνη ψαριών, τότε αυτό σημαίνει ασθένεια λόγω της απόλαυσης των απολαύσεων εάν η λίμνη είναι λασπώδης . Εάν δείτε μια λίμνη ψαριών γεμάτη ψάρια, τότε αυτό σημαίνει άνετα έργα και μεγάλη διασκέδαση . Εάν δείτε μια κενή λίμνη ψαριών, αυτό προειδοποιεί για άγριους εχθρούς που πλησιάζουν . Αν ένα κορίτσι ονειρευόταν ότι είχε πέσει σε μια καθαρή λίμνη ψαριών, αυτή προκάλεσε καλή τύχη και αμοιβαία αγάπη . Αλλά αν η λίμνη είναι λασπώδης, αυτό προβλέπει το αντίθετο ….

Όποιος βλέπει ότι είναι στη μέση κάποιου στη μέση του, τότε είναι σύμφωνα με εκείνους που το εκφράζουν ως δολοφονία και την απόφασή του ….

…Ποιο είναι το μήνυμά σας σε όσους ενδιαφέρονται να δουν τους νεκρούς , και σε εκείνους που φοβούνται βλέποντας αυτόν τον τύπο , ή να υπερβάλλουν το θέμα αξιοσημείωτα; 1 – Είστε τώρα από τους ζωντανούς και είστε στο χώρο εργασίας. Σήμερα είναι δουλειά, χωρίς υπολογισμό, αύριο είναι υπολογισμός, και χωρίς δουλειά, οπότε τι θα κάνετε σήμερα; Τι θα κάνεις αύριο ; 2- Πρέπει να δείξετε δικαιοσύνη και καλοσύνη στους γονείς στη ζωή τους . Και μην περιμένετε έως ότου πεθάνουν, ή ένας από αυτούς πεθάνει – μετά τον Ομάρ Μουμπάρακ, Θεός – αρχίζετε να μετανιώνετε και να ελπίζετε ότι θα τους δείτε σε οράματα και να εκτελέσετε τις οδηγίες τους, οι οποίες μπορεί να είναι όνειρα και μακρά σκέψη και μετάνοια για το θάνατό τους . 3- Εάν έχετε δύο γονείς ή έναν από αυτούς, και είναι πολύ μεγάλοι, καθίστε μαζί τους και ξεχάστε τη μοναξιά τους και θυμηθείτε τα λόγια του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη : « Παρά τη μύτη παρά τη μύτη παρά μύτη παρά τη μύτη – το είπε τρεις φορές – είπαν ποιος, Αγγελιοφόρος του Θεού; Θα μπει στον Παράδεισο . Το νόημα είναι ότι είναι δίκαιος μαζί τους, και στο μυθιστόρημα « On the Greatness », που σημαίνει όταν αστειεύονται και αποδυναμώνουν την κίνησή τους και χρειάζονται τη δύναμη ενός γιου ή μιας κόρης . 4- Έγραψες τη θέλησή σου; Ο αναγνώστης μπορεί να είναι νέος σε ηλικία και να πει ποιος είναι ο λόγος; Λέω : Ο θάνατος δεν γνωρίζει νέους ή ηλικιωμένους, και ο ευγενής μας Αγγελιοφόρος, όπως προήλθε από τον Ιμπάν Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : « Ποιο είναι το δικαίωμα ενός μουσουλμάνου που έχει κάτι να προτείνει να περάσει δύο νύχτες χωρίς Το θέλημά του είναι γραμμένο μαζί του ~ Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι απαιτείται η εφαρμογή της διαθήκης του αποθανόντος, εκτός εάν διέταξε ένα Μουχάραμ για παράδειγμα ή μια ρήξη της μήτρας , όπως ακριβώς γράφοντας μια διαθήκη αποτρέπει τη διαφωνία μεταξύ των κληρονόμων και ο Θεός γνωρίζει το καλύτερο ….

…Η έκφραση των οραμάτων βασίζεται σε κομμάτια ή σε εικασίες; Η έκφραση των οραμάτων είναι μια αναφορά στην εικασία , και η εικασία είναι λάθος και προσβάλλεται , και ένα άτομο δεν διακόπτει την έκφραση, αλλά μάλλον να είναι στην ασφαλή πλευρά, και αυτό οφείλεται στο θέλημα του Θεού . Επομένως, είναι καλύτερο για τη διέλευση να εκδώσει μια δήλωση που να λέει : Εάν πιστεύετε ότι το όραμά σας είναι τέτοιο-και-τέτοιο , ή να ολοκληρώσετε τα λόγια του με το ρητό : Από τον Θεό (1) Επομένως, ο Γιουσέφ, μπορεί να προσευχηθεί και ειρήνη σε αυτόν, είπε στον ερωτητή όταν ήθελε να τον περάσει : ( Και είπε σε αυτόν που νόμιζε ότι είχε δραπετεύσει από αυτούς, θυμήσου με τον Κύριό σου …) κ.λπ. Ο στίχος , μια ταινία που ισχυρίζεται ότι είναι ένας από αυτούς που εμπιστεύτηκε ο Θεός με την έκφραση των ονείρων , και συνήθιζε να εκφράζει την αποκάλυψη των προσευχών του Θεού και στον Προφήτη Μωάμεθ, τον κυβερνήτη και τους συντρόφους του και την ειρήνη . Ο Θεός ξέρει…

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ουρήσει σε τζαμί ή σε άμβωνα, ένας γιος θα έρθει σε αυτόν και θα είναι ο αρχηγός του λαού ….

…Αναφέρθηκε σε ορισμένα βιβλία ότι ένα από τα εθιμοτυπία ενός οράματος δεν είναι να το πω σε μια γυναίκα ή μετά την πρωινή προσευχή; Είναι αυτό σωστό? Ναι, αυτό αναφέρθηκε σε ορισμένα βιβλία, αλλά είναι λανθασμένη προδιαγραφή, επομένως επιτρέπεται η αφήγηση του οράματος στις γυναίκες. Ο Ιμάμ Ιμπν Χάτζαρ είπε στο Αλ-Φαθ στο κεφάλαιο : Η έκφραση του οράματος μετά την πρωινή προσευχή (12/439): Δείχνει την αδυναμία αυτού που παρείχε ο Αμπντ Αλ Ραζάζκ στην εξουσία του Ομάρ στην εξουσία του Σέιντ Ιμπν Αμπντ Ο al-Rahman, σύμφωνα με ορισμένους μελετητές, βασίστηκε σε κάποιες παρανοήσεις, όπως ο επείγων χαρακτήρας που προέρχεται από τη γυναίκα και ο φόβος τους ότι το όραμα θα ερμηνευθεί λανθασμένα ή βασίστηκε σε μερικές από τις σύντομες βλέψεις των γυναικών και Το λάθος αυτών των εμφανίσεων δεν είναι κρυμμένο και έχει αποδειχθεί ότι ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, διηγούσε μερικά από τα οράματά του για τις Γυναίκες όπως η Aisha και η Khadija, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους μεταξύ των συζύγων του, και ως μια μητέρα απαγορευμένη, και η ιστορία του Ibn Omar και ευχήθηκε ότι ο Θεός θα του έδειχνε ένα όραμα, και όταν την είδε, το διηγήθηκε στην αδερφή του Hafsa, να είναι ευχαριστημένος ο Θεός από όλους, όλες αυτές οι αφηγήσεις αρκούν για να δυσφημίστε αυτό το ρητό, και λέμε ότι ήταν σωστό εκείνη τη στιγμή ….

…Μπορώ να πω το όραμα σε μία από τις δύο εκφράσεις και να το διασχίσω, και μετά να το αφηγηθώ σε άλλη έτσι ώστε να το διασχίσει εντελώς διαφορετικά; Η απάντηση είναι : Ναι, θα μπορούσε να συμβεί . Ο λόγος για αυτό είναι η διαφορά στην κατανόηση, τις ικανότητες, τις ικανότητες και την κυριαρχία, από τη μια έκφραση στην άλλη, και η επιστήμη της έκφρασης έχει τα εργαλεία της μέσω των οποίων εκφράζονται τα οράματα, και σύμφωνα με την ικανότητα του εκφραστή να κυριαρχεί αυτά τα εργαλεία, κρίνεται από την ποιότητα ή την έλλειψη αυτής . Για να ξεκαθαρίσετε λίγο την εικόνα, δώστε ένα παράδειγμα γιατρών, μερικοί από αυτούς επιτυγχάνουν τη διάγνωση της νόσου λαμπρά, ενώ μερικοί δεν την αναγνωρίζουν, παρόλο που είναι ίσες σε επιστημονικά προσόντα, και επομένως η βαθιά έννοια του οράματος μπορεί να μην βουτήξει σε αυτό, και μπορεί να το βουτήξει με εξαιρετικό τρόπο, οπότε μερικοί από τους περαστικούς είναι καλοί στο Dive είναι μακρινές αποστάσεις, και μερικοί από αυτούς δεν μπορούν να πάνε πέρα ​​από την ακτή, και μερικοί από αυτούς βυθίζονται, αλλά για μερικές αποστάσεις, οπότε όποιος είναι πιο δυνατός και ψηλότερα στο πέρασμα, είναι πιο έξυπνος, και το αντίστροφο, και έτσι ο βασιλιάς είπε στους καθιστές του ( Αν θέλετε να δείτε το όραμα που διασχίζετε ) Yusef 43: δηλαδή , προσεύχεστε μέχρι το τέλος του, και θα θυμάστε το τέλος, και οι γλωσσολόγοι λένε : Ξεπερνώντας το νερό με κολύμπι, πλοίο ή κάτι άλλο, ονομάζεται : διέλευση, σαν να διασχίζει το πέρασμα από το εξωτερικό του οράματος στο εσωτερικό του, και αυτή είναι η κατάδυση που εννοώ…

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε ότι κολύμπησε σε ένα ποτάμι ή δωμάτιο σε αυτό, τότε η ερμηνεία του είναι σαν την ερμηνεία της θάλασσας, αλλά η θέση του βασιλιά θα είναι όποιος είναι χωρίς αυτόν »….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε μια εκτεταμένη έρημο και πολλά λουλούδια, άνεμοι και τριαντάφυλλα έχουν βλαστάνει σε αυτό ενώ είναι μέσα του, τότε θα συνοδεύσει έναν άνθρωπο με μεγάλη μοίρα και θα αποκτήσει από τη γνώση, το λόγο και τη γνώση του, και Μπορεί να είναι μια προσέγγιση για έναν δίκαιο βασιλιά και την απόκτηση του καλού και του οφέλους εάν είναι κατάλληλος για αυτό ….

…Και όποιος είδε ότι μπήκε σε ένα μπάνιο και βρήκε κάτι μέσα του που δεν μπορούσε να μπει και δεν ήταν επιτρεπτό μαζί του, και αν του άρεσε ο τύπος, δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, και αν μισούσε, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και ειπώθηκε ότι το άνοιγμα της καμήλας ή της ενέργειας ή των πορτών από το μπάνιο είναι έλλειψη ανησυχίας και αγωνίας, και για το τζάκι, δεν επαινείται στο όραμα με αυτό που περνά μέσα από τον άδικο κυβερνήτη που τρώει άδικα τα χρήματα των ανθρώπων ….

…Και όποιος βλέπει ότι ανέβηκε σε βουνό και είδε μια τρύπα σε αυτό και μπήκε σε αυτό, τότε θα δει το μυστικό του βασιλιά και τις καλυμμένες του υποθέσεις, και αν βγει κάτι από αυτόν, τότε θα έχει μια σχέση και ένα δώρο ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει επιβιβαστεί σε πλοίο και ήταν σε τρομερό ζήτημα, τότε θα ανακουφιστεί ή θα προσκολληθεί σε έναν άνθρωπο που κινδυνεύει ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε άμβωνα ενώ μιλά σε κάτι που δεν είναι κατάλληλο, τότε είναι διάσημος για αμαρτίες και μπορεί να σταυρωθεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει κάνει σε μια εκκλησία κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τους λαούς του, το οποίο δεν παραβιάζει τη Σαρία, τότε είναι μια εξέγερση εναντίον του περιγραφέντος ανθρώπου και είναι καλό ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε άλσος ενώ βρίσκεται σε ψηλό, ξαπλωμένο μέρος, τότε δείχνει την αφθονία των απογόνων του ….

…Και αν ήταν σε ένα ένδυμα ή σε ένα δοχείο, βγήκε λόγω μιας γυναίκας ….

…Και όποιος βλέπει ένα τριαντάφυλλο σε ένα δέντρο, δείχνει ευχαρίστηση στο πλάι του παιδιού του ….

…Και όποιος πιστεύει ότι έχει περπατήσει σε ένα βουνό πάνω σε κάτι που είναι χαρακτηριστικό μιας πολυετούς ειρήνης, τότε είναι μια επιθυμία, και αν βυθιστεί, τότε υπάρχει μια διαφορά απόψεων ….

…Όποιος βλέπει έναν κυβερνήτη σε ένα σπίτι, ή μπαίνει σε ένα τζαμί, μια πόλη ή ένα χωριό, τότε είναι απόδειξη μιας καταστροφής που συμβαίνει για τους ανθρώπους αυτών των τόπων, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει, « Εάν οι βασιλιάδες εισέλθουν σε ένα χωριό, το χαλάσουν . ~…

Και όποιος βλέπει ότι φέρνει ένα νεκρό λάκκο και βρίσκει φωτιά μέσα του, τότε δείχνει την ασχήμια του θείου του και την προειδοποίησή του, και ίσως ο ιδιοκτήτης του λάκκου διέπραξε αίρεση και παραπλανητική, καθώς και αν είδε κάτι μέσα από τα παράσιτα ….

…Και όποιος βλέπει ότι έρχεται σε ένα μπάνιο αλλά δεν μπαίνει σε αυτό, τότε συναντά έναν άνδρα και υπάρχει κακό μεταξύ τους ….

…Η δεξαμενή είναι σε ένα όνειρο δηλώνει τη σύζυγο όταν εναποτίθεται νερό σε αυτό, και ίσως ό, τι αποτίθεται σε αυτήν, όπως η τσάντα, το ντουλάπι, το στήθος, ο χώρος υγειονομικής ταφής και τα παρόμοια . Το δεξαμενόπλοιο υποδεικνύει σε όλους όσους ξέρουν το μυστικό, όπως ο σύντροφος και το παιδί, και εάν υπάρχει νερό στη δεξαμενή λαδιού, δείχνει τη στασιμότητα και την αγωνία του . Εάν το δεξαμενόπλοιο νερού μετατραπεί σε λάδι, αυτό δείχνει τον πλούτο των ανθρώπων του . Και το δεξαμενόπλοιο της Ραμπάτ και το τζαμί είναι ενδεικτικό του ιμάμη ή του θεατή του . Εάν το πηγάδι γίνει δεξαμενή, αυτό δείχνει τη μεσολάβηση της κατάστασης των ανθρώπων του . Εάν υπήρχε γκι, μέλι ή γάλα στη δεξαμενή, αυτό σήμαινε ότι η γυναίκα ήταν έγκυος . Ίσως το δεξαμενόπλοιο να υποδεικνύει τη διατηρημένη κοιλότητα του τι υπάρχει μέχρι να αφαιρεθεί, και δείχνει την ευκολία της δύσκολης, τιμής και εξαιρετικής θέσης, και δείχνει την ασφάλεια από το φόβο ….

…Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει ένα άλλο ψάρι στην κοιλιά ενός ψαριού, τότε παντρεύεται μια γυναίκα, και αν βρει δύο ψάρια στο στομάχι της, τότε παντρεύεται δύο γυναίκες και το λίπος των αλατισμένων ψαριών στη σχάρα ερμηνεύεται ταξιδεύοντας στην αναζήτηση της γνώσης ή της συντροφιάς των κάπαρη, ειδικά για εκείνους που το τρώνε, και αν το αλατισμένο δεν ψήνεται στη σχάρα, τότε δείχνει την έλλειψη καλοσύνης του αναζητητή και τιμωρία που του έρχεται και λέγεται ότι η κατανάλωση ψαριών δεν είναι ευπρόσδεκτη γιατί το οστό του είναι κάτι περισσότερο από το κρέας του ….

…Μικρά ψάρια : οι θλίψεις εκείνου που τον χτύπησε ως αγόρια, και όποιος χτύπησε ένα ή δύο μαλακά ψάρια, χτύπησε μια γυναίκα ή δύο, και αν χτύπησε ένα μαργαριτάρι στην κοιλιά του ψαριού, θα χτύπησε ένα αγόρι . Και αν χτύπησε την κοιλιά της με λίπος, χτύπησε από αυτήν με χρήματα και καλοσύνη, και αν χτύπησε αλμυρά ψάρια, τον χτύπησαν από το σημείο της αλατότητάς του, και οι νέοι του επίσης δεν είναι καλό . Ίσως ο χαρακτήρας ενός ατόμου, αν είδε αλμυρά ψάρια στον ύπνο του, να χτυπήσει χρήματα και καλοσύνη, και αν ένα ψάρι βγήκε από το στόμα του, είναι μια λέξη που μιλά από τα καταστήματα μιας γυναίκας, και όποιος βλέπει ένα ψάρι που ήρθε από τη μνήμη του, τον γέννησε ένα κορίτσι, και τα φρέσκα, ζωντανά ψάρια, πρωτότοκος, και το ψάρεμα στην ξηρά, διαπράττοντας μια ασεβότητα, και λέγεται ότι ήταν καλά νέα . Και η αλιεία από το νερό είναι σοβαρή, και από καθαρό νερό μια διαβίωση ή ένας γιος γεννιέται γι ‘αυτόν . Όποιος τρώει ζωντανά ψάρια παίρνει βασιλιά . Και τα μαλακά ψητά ψάρια είναι λεία και καλή, για την ιστορία του τραπεζιού του Ιησού, ειρήνη σε αυτόν . Και ειπώθηκε ότι είναι η εκπλήρωση μιας ανάγκης ή η απάντηση σε μια προσευχή ή μια ευρεία διαβίωση, και εάν ο άνθρωπος είναι ευσεβής, διαφορετικά είναι τιμωρία, και το ψητό αλμυρό ταξιδεύει στην αναζήτηση της γνώσης ή της σοφίας, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Ξεχάσαμε τη φάλαινα τους. » Και όποιος είδε ότι mulched μικρά ψάρια στο αλεύρι και τα τηγανητά με το λίπος, τότε είναι κατάλληλη Αυτό δεν τον ωφελήσει και να περάσουν πάνω από τίμια χρήματα, και αυτός κουράζεται από αυτό μέχρι να γίνει νόστιμο και έντιμη χρήματα . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα στο τραπέζι μου ένα ψάρι που εγώ και ο υπηρέτης μου φάγαμε από την πλάτη και το στομάχι, είπε, ψάξτε τον υπηρέτη σας, επειδή επηρεάζει την οικογένειά σας . Έτσι τον έψαξε και βρήκε τον Χάργκελ ….

…Και όποιος είδε ότι τα ψάρια της θάλασσας μίλησαν μαζί του, δείχνει ότι το μυστικό του βασιλιά αποκαλύφθηκε ….

Ψάρια Αν ονειρευτήκατε ότι είδατε ψάρια σε καθαρά ποτάμια, τότε αυτό σημαίνει ότι θα αγαπήσετε τους πλούσιους και τους ισχυρούς . Ένα νεκρό ψάρι προβλέπει την απώλεια πλούτου και δύναμης εξαιτίας μιας φοβερής καταστροφής . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι είδε ένα ψάρι, αυτό προβλέπει ότι θα έχει έναν όμορφο και ταλαντούχο εραστή . Εάν ονειρευόσασταν ότι πιάσατε ένα γατόψαρο, αυτό σημαίνει ότι τα κακά σκέλη των εχθρών θα σας μπερδέψουν, αλλά η τύχη και η πνευματική σας παρουσία θα σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε με ασφάλεια τα προβλήματα . Εάν μπήκατε στο νερό για να πιάσετε ψάρια, τότε αυτό σημαίνει ότι θα έχετε μια περιουσία που παίρνετε λόγω των προσπαθειών και της δουλειάς σας . Εάν ονειρεύεστε το ψάρεμα, αυτό σημαίνει ενέργεια και οικονομία, αλλά εάν δεν καταφέρετε να πιάσετε ψάρια, τότε οι προσπάθειές σας για επίτευξη τιμής και πλούτου θα είναι μάταιες . Η κατανάλωση ψαριών σε ένα όνειρο δείχνει ζεστές και διαρκείς σχέσεις ….

…Αν δει τους νεκρούς να έχουν βρώμικα ρούχα, ή σαν να είναι άρρωστος, τότε είναι υπεύθυνος για τη θρησκεία του ανάμεσα σε αυτόν και τον Θεό Παντοδύναμο, ειδικά χωρίς τους ανθρώπους ….

…Και όποιος βλέπει έναν νεκρό να φοράει βρώμικα ρούχα ή σαν να είναι άρρωστος, τότε είναι υπεύθυνος για τη θρησκεία του ανάμεσα σε αυτόν και τον Θεό Παντοδύναμο, ειδικά χωρίς τους ανθρώπους ….

Είδε ότι έπλυνε ένα άγνωστο νεκρό άνθρωπο : ο καθαρίζει μια διεφθαρμένη άνθρωπος που μετανοεί στα χέρια του ….

Και όποιος βλέπει έναν νεκρό να φοράει πράσινα ρούχα, τα οράματά του δείχνουν ότι ο θάνατός του ήταν ένα είδος μαρτυρίας ….