…Σε ένα όνειρο, είναι ενδεικτικό της επιστροφής των καταθέσεων, ή της σωτηρίας του ασθενούς από την ασθένειά του, ή του φυλακισμένου από τη φυλακή του, και ίσως αυτό δείχνει τη συνάντηση με τους απόντες . Και ο θάνατος σε ένα όνειρο είναι μια ανεπάρκεια στη θρησκεία, η διαφθορά σε αυτό και ένα ύψος στον κόσμο, αν συνοδεύεται από κλάμα και κραυγή, εφόσον δεν είναι θαμμένο στη βρωμιά, και αν είναι θαμμένο δεν ελπίζει ότι ο Σαλάχ . Και όποιος είδε ότι πέθανε και δεν υπήρχε πτώμα, αυτό υποδηλώνει την κατεδάφιση ενός σπιτιού από το σπίτι του, και ειπώθηκε : Μάλλον, αυτό είναι τυφλό στο όραμά του και μακρά στη ζωή του . Και ειπώθηκε : Ο θάνατος είναι ένα ταξίδι ή φτώχεια . Λέγεται : Ο θάνατος είναι απολύτως γάμος, γιατί ο νεκρός χρειάζεται άρωμα και πλύσιμο σαν παντρεμένος . Και όποιος βλέπει ότι πέθανε και είναι έγκυος και δεν θαφτεί, θα νικήσει τους εχθρούς του . Και όποιος βλέπει ότι έζησε μετά το θάνατό του, θα γίνει πλούσιος μετά τη φτώχεια του ή να μετανοήσει για την αμαρτία του . Και όποιος είναι νεκρός του είπε ότι δεν πέθανε, είναι στο ιερό των μαρτύρων . Και όποιος βλέπει τον νεκρό είναι άρρωστο, είναι υπεύθυνος για τη θρησκεία του . Εάν οι άνθρωποι των τάφων βγαίνουν και τρώνε όλο το φαγητό των ανθρώπων, τότε η τιμή του φαγητού αυξάνεται . Αυτό που λέει ο νεκρός για τον εαυτό του ή για κάποιον άλλο σε ένα όνειρο είναι αληθινό και αληθινό . Και όποιος βλέπει ένα νεκρό άτομο σε καλή κατάσταση ενώ γελάει, είναι έτσι . Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται για τους νεκρούς, κηρύττει σε έναν άκαρπο άνδρα . Και όποιος βλέπει ότι περπατά στο δρόμο ενός νεκρού, πρέπει να ακολουθήσει το μονοπάτι του . Και όποιος είδε ότι ο ιμάμης πέθανε, η χώρα θα καταστράφηκε και το αντίστροφο . Ο θάνατος είναι τύψεις από μια μεγάλη αμαρτία . Και όποιος βλέπει ότι πέθανε γυμνός, τότε θα είναι φτωχός, και αν είναι σε μια κουβέρτα, ο κόσμος θα απλοποιηθεί για αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι ο γιος του πέθανε, θα σωθεί από τον εχθρό του . Και όποιος είδε ότι είχε πεθάνει και θαφτεί, τότε ένας σκλάβος έδειξε ότι είχε απελευθερωθεί και αν δεν ήταν παντρεμένος, ανέφερε ότι είχε παντρευτεί και αν ο ασθενής είδε ότι είχε παντρευτεί, θα πεθάνει . Και ο θάνατος είναι ένας καλός οδηγός για όσους φοβούνται ή είναι λυπημένοι, και ο θάνατος των αδελφών δείχνει τον θάνατο των εχθρών . Και όποιος βλέπει ότι είναι μεταξύ ενός λαού νεκρών, τότε είναι μεταξύ ενός λαού υποκρισίας . Και όποιος βλέπει ότι συνοδεύει έναν νεκρό, θα ταξιδέψει πολύ μακριά . Και όποιος βλέπει ότι είναι στο μπάνιο, η εντολή του θα υψωθεί, και θα σωθεί από αμαρτίες, ανησυχίες και χρέη . Και όποιος βλέπει ένα νεκρό άτομο ότι είναι ζωντανός, θα ζήσει γι ‘αυτόν μια νεκρή ύλη . Εάν δει τον νεκρό να είναι απασχολημένος ή κουρασμένος, τότε αυτό τον αποσπά την προσοχή από αυτό που είναι, και αν είναι άρρωστος, είναι υπεύθυνος για το χρέος του . Και αν είδε ότι το πρόσωπό του ήταν μαυρισμένο, τότε πέθανε με δυσπιστία . Και όποιος βλέπει ότι έχει αναστήσει τους νεκρούς, Εβραίους ή Χριστιανούς, ή αίρεση, τους χαιρετά στα χέρια του . Εάν βλέπει ότι φέρνει τους νεκρούς στη ζωή, τότε καθοδηγεί τους χαμένους ανθρώπους . Και όποιος δει ζωντανός δίνει στους νεκρούς κάτι που μπορεί να φάει ή να πιει, οπότε είναι κακό που τον βάζει στα χρήματά του . Εάν δει τον νεκρό και του δώσει τροφή, θα κερδίσει μια αξιοπρεπή διαβίωση . Αν δει ότι ο νεκρός έχει πάρει το χέρι του, τότε τα χρήματα θα πέσουν στην κατοχή του από μια απελπιστική πλευρά . Η συνομιλία με τους νεκρούς είναι μεγάλη ζωή, και η λήψη από τους νεκρούς είναι πρόνοια . Και όποιος βλέπει ότι μιλάει στους νεκρούς, τότε θα υπάρχει άρνηση μεταξύ αυτού και του λαού . Και όποιος βλέπει ότι δέχεται έναν γνωστό νεκρό, επωφελείται από τον αποθανόντα με γνώση ή χρήματα που άφησε πίσω του . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι δέχεται ένα νεκρό άτομο και το άτομο της όρασης είναι άρρωστο, τότε δείχνει το θάνατό του . Και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται μια νεκρή γυναίκα και βλέπει ότι είναι ζωντανή, τότε το ζωντανό θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ότι ο νεκρός του δίνει το φθαρμένο ή βρώμικο πουκάμισό του, τότε θα είναι φτωχός . Και όποιος βλέπει ότι ο νεκρός χτυπιέται ζωντανός, οι ζωντανοί έχουν φέρει διαφθορά στη θρησκεία του . Και όποιος δει έναν νεκρό να τον χτυπά, θα βελτιωθεί από το ταξίδι . Και όποιος βλέπει έναν νεκρό κοιμισμένο, ο ύπνος του θα ξεκουραστεί στο μέλλον . Και αν δει ένα ζωντανό άτομο να κοιμάται με ένα νεκρό άτομο, η ζωή του θα είναι μεγάλη . Και όποιος βλέπει ότι είναι ζωντανός ανάμεσα στους νεκρούς, ταξιδεύει πολύ μακριά και καταστρέφει τη θρησκεία του, και αν δει ότι είναι με τους νεκρούς ενώ είναι ζωντανός, τότε αναμιγνύεται με τους ανθρώπους στη θρησκεία τους, τη διαφθορά . Και όποιος δει τον νεκρό ανάμεσα στους άπιστους φορώντας παλιά ρούχα, τότε θα είναι σε κακή κατάσταση στο μέλλον . Και όποιος βλέπει ένα νεκρό άτομο και του λέει ότι δεν πεθαίνει ποτέ, τότε είναι στο ιερό των μαρτύρων και είναι ευλογημένος στο μέλλον . Και όποιος βλέπει ότι η μητέρα του πεθαίνει, τότε ο κόσμος του φεύγει και χαλάει την κατάστασή του . Και όποιος βλέπει ότι ο αδερφός του πέθανε και είναι άρρωστος, τότε αυτός είναι ο θάνατός του . Και όποιος βλέπει ότι η σύζυγός του πεθαίνει, η βιομηχανία της στην οποία εξαντλείται η ζωή του . Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται για τους νεκρούς, θα μεσολαβήσει για έναν διεφθαρμένο άνθρωπο . Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός πνίγεται στη θάλασσα, τότε πνίγεται στις αμαρτίες . Και όποιος είδε ότι οι νεκροί βγήκαν από τους τάφους τους, αυτοί που ήταν στη φυλακή θα αφέθηκαν ελεύθεροι . Ίσως ο θάνατος να δείχνει ξαφνικά την ταχύτητα του πλούτου για τους φτωχούς . Ο θάνατος των προφητών, ειρήνη επάνω τους, σε ένα όνειρο είναι μια αδυναμία στη θρησκεία, και η ζωή τους είναι το αντίθετο . Ίσως ο θάνατος του επιστήμονα να υποδηλώνει την εμφάνιση αίρεσης στη θρησκεία, τον θάνατο των γονέων σε έλλειψη ανεφοδιασμού, ο θάνατος της συζύγου είναι ένας κόσμος που φεύγει και ο θάνατος του παιδιού μια αρσενική διακοπή . Και οι προσευχές των νεκρών για τους νεκρούς είναι άκυρες πράξεις . Βλέποντας τους νεκρούς πολυθεϊστές σε ένα όνειρο είναι εχθροί ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει παραληφθεί ένα νεκρό βιβλίο, τότε υπήρχαν εύκολα νέα που εμφανίστηκαν σε αυτόν τον νεκρό ….

…Συναντήσατε έναν νεκρό και σας προσκάλεσε να τον επισκεφτείτε; Υπάρχουν πολλές έννοιες που θεωρούνται δεδομένες από ορισμένους στον τομέα αυτής της επιστήμης και θα μιλήσω για ένα από αυτά τα θέματα και η σημασία είναι πολύ τρομακτική . Και αυτό βλέπει τους νεκρούς , για πολλούς ανθρώπους όταν βλέπουν τους νεκρούς , μπορεί να μην ενοχλούνται απλώς να τους βλέπουν , και μερικοί χαίρονται όταν βλέπουν τους νεκρούς σε καλή κατάσταση , και αυτό είναι καλό ενώ είμαστε μαζί , και Ο ευαγγελισμός που ακολουθήσαμε στην έκφραση των οραμάτων και των ονείρων είναι συμβατός . Αλλά το σύμβολο που ξεπροβάλλει ό, τι τον τρομάζει , και σχεδόν όλοι τον ενώνουν . Βλέποντας ένα από τους νεκρούς σας καλεί , ή που θα σας μαζί του !! Αυτό παίρνει το νόημα του θανάτου; Μερικοί λένε : Ναι , και, δυστυχώς, κάποιοι από τους εκφραστές ή τις εκφράσεις έχουν οδηγήσει αυτό το κύμα εκφοβισμού , οπότε ζήτησε από τους ιδιοκτήτες αυτού του τύπου οράματος να εργαστούν καλά και να προετοιμαστούν για την αναχώρηση , αλλά μερικοί άνθρωποι που ρωτήθηκαν για παρόμοια οράματα δεν τους διέσχισε , και σιωπούσαν για λίγο , τότε είπε στον ιδιοκτήτη του : Φοβάστε τον Θεό και προσέξτε για το μέλλον σας !! Και αφήνοντας το άτομο του οράματος σε κατάσταση που μόνο ο Θεός γνωρίζει , οπότε δεν το μεταβιβάζει στο καλό , ούτε σας διατάζει να το προστατέψετε όπως αναφέρεται . Μια φορά ένας ανώτερος υπάλληλος σε μια πολύ μεγάλη εφημερίδα που ονομάζεται μου και μου είπε ότι είδε ένα όνειρο ότι ζήτησε από έναν άνθρωπο σε ένα όνειρο για το χρόνο του θανάτου του , καθώς και η επίσημη ήταν σιωπηλός και δεν μιλούσε , και η Ο ερωτώμενος λέει ότι του εξήγησε το όραμα σύντομα , και εδώ λέω : Γιατί να μην προσέχουμε από τα φρικτά οράματα και σιωπούμε γι ‘αυτά , αφού φέρουμε τις προφυλάξεις που αναφέρονται στην Sunnah , και ας θυμηθούμε την συνέπεια αυτού από το ρητό του Προφήτη, η ειρήνη και οι ευλογίες του Θεού είναι επάνω του : ~Γιατί δεν βλάπτει .~ Θα ήθελα να τονίσω εδώ , ότι δεν υπάρχει καμία πειστική ένδειξη και ένας από τους όραμα , και ξέρει ότι το όραμα δεν μετριέται , να το διαβάσει η έκφραση ερμήνευσε ένα όραμα για το εγγύς – όρος, για παράδειγμα, το δύο πρώτα , και ως όσο τον βλέπει το ίδιο όραμα ή παρόμοιο με αυτήν . Τους σημασία δεν είναι το ίδιο , γιατί οι συνθήκες για καθένα από τα δύο οράματα είναι διαφορετικές , οπότε ας είναι καθησύχασε τη γνώμη της ένα τέτοιο όραμα , έτσι είδε ένα νεκρό άτομο καλείτε ή να κάνετε ένα χέρι , ή λέγοντάς του ότι χάνει του , για παράδειγμα , ότι δεν καταλαβαίνουν τον θάνατο από αυτό μόνο , και εγώ να διαβεβαιώσω ένα τελευταίο πράγμα να μην αφήσει κάποια σκοτεινή σκέψη σου , ή από μερικές από τις εκφράσεις που μετατρέπουν τη ζωή σας σε σας , ή να σας ωθήσει σε απομόνωση και θλίψη, όλα αυτά είναι από τις πράξεις του καταραμένου Σατανά , και έχει αποδειχτεί με την εξουσία του Προφήτη, να του φέρει τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού, ότι είπε : « Κανείς από εσάς δεν θα έλεγε : Αν το κάνατε τέτοιο -και -αυτό, ήταν τέτοιο-και-τέτοιο , και ας του πει : Ο Θεός αποφάσισε και τι θέλησε , Van αν ανοίξεις το έργο του διαβόλου ~, και το έργο του διαβόλου ψιθυρίζει και Αλτουζίν και απελπισία . Κι εγώ ψιθυρίζω στο αυτί κάποιων γερόντων ή γέροι, για παράδειγμα, ο οποίος περνά μέσα από τα παιδιά ή να περνάει τ o τα παιδιά της , ή που περνούν σε ανθρώπους, για παράδειγμα, ή σε ιδιώτες γείτονες μέσω της πρακτικής και δεν εκφράζουν τη γνώση , ότι η έκφραση δεν θα γενικευτεί , έτσι ώστε να μετράει τις υπονοούμενες ορισμένων οραμάτων μεταξύ τους , έτσι έχουν πάντα έτοιμη απάντηση για όποιον είδε Ένας νεκρός φωνάζει ή παίρνει ένα χέρι σε ένα μέρος και η απάντηση είναι : Ο Θεός να σας ανταμείψει !! Είθε ο Θεός να σας έλεος . . . ! Ή πείτε στους ανθρώπους : Θα πεθάνει σύντομα !! Και λέω : Φοβάστε τον Θεό, διασχιστές !! Μην τρομοκρατείτε τους ανθρώπους , και λέω σε αυτούς που είδαν ένα τέτοιο όραμα, να προσέξετε εάν φοβάται να τον δει , ή να αναζητήσει ένα αγαπημένο πρόσωπο για να το μεταδώσει σε αυτόν , ή μελετητή ή σύμβουλο . Για αυτόν τον λόγο , ο Προφήτης, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, μας είπε : « Μην πείτε το όραμα εκτός από έναν λόγιο ή σύμβουλο. ~. Και σε ένα μυθιστόρημα :~ Ή Ali Wade … ~….

…Και όποιος βλέπει ότι ένα νεκρό πουλί είναι νεκρό, τότε θα σωθεί ….

…Ο Ismail bin Al-Ash’ath είπε, ~Όποιος είδε ότι χτυπήθηκε από ένα νεκρό άτομο θα κέρδιζε όφελος για αυτόν στο ταξίδι ή θα επέστρεφε στο χέρι του ό, τι είχε χαθεί από αυτόν, και αν χτύπησε έναν νεκρό, τότε αυτό δείχνει αύξηση στο χρέος του και την εκπλήρωση του χρέους του . ~…

…Και όποιος βλέπει ότι έδωσε το ένδυμά του σε ένα νεκρό άτομο και στη συνέχεια είπε το χειρόγραφό του ή το έπλυνε έτσι ώστε να μην βγει από το χέρι του και να μην εισέλθει στην κατοχή των νεκρών, τότε υπήρχε θλίψη και σοβαρότητα και σφίξιμο στο στήθος, και αν ο νεκρός τον έφαγε και τον ντύσει, θα πεθάνει νωρίτερα ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι μετέφερε έναν νεκρό, τότε θα έπαιρνε απαγορευμένα χρήματα ….

…Αν έβλεπε ότι μετέφερε έναν νεκρό, θα είχε απαγορεύσει τα χρήματα ….

…Εάν βλέπει σαν να ταξιδεύει με έναν νεκρό, τότε μπερδεύεται ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πάρει ένα νεκρό κάλυμμα, τότε είναι με δύο τρόπους, εάν είναι από τους λαούς της δικαιοσύνης, τότε εργάζεται με μια ακριβή και παράξενη γνώση, και μπορεί να έχει χρήματα από μια απαγορευμένη πτυχή, και εάν Είναι από τους ανθρώπους της διαφθοράς, τότε δείχνει την έλλειψη της θρησκείας του και τη σύγχυση του με τους ανθρώπους και ότι είναι ένα νεαρό κορίτσι ….

…Και όποιος βλέπει ότι μπαίνει πίσω από ένα νεκρό άγνωστο σπίτι, τότε δεν το αφήνει, τότε θα πεθάνει ….

…Οι νεκροί είδαν ότι ο γάμος ήταν γνωστός : η επίδραση του ηθοποιού τον επηρεάζει καλύτερα από μια προσευχή ή έναν σύνδεσμο . Εάν βλέπει ότι παντρεύεται με την αγιότητα των νεκρών, τότε το θέμα φτάνει στο αντικείμενο με καλοσύνη, όπως φιλανθρωπία, τελετουργικό ή παρακλήσεις . Και αν δει ένα γνωστό νεκρό άτομο να παντρεύεται ζωντανό, φτάνει στην κλονισμένη γειτονιά που είναι καλύτερη από την κληρονομιά του αποθανόντος ή του κληρονόμου του ή του κληρονόμου του από τη γνώση ή κάτι άλλο . Το φιλί είναι το αντίθετο, γιατί το αντικείμενο σε αυτό πλήττει και δέχεται καλύτερα από το αντικείμενο ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει σεξουαλική επαφή με έναν νεκρό πεπρωμένο, ενώ είναι γνωστός, τότε μια καλή πράξη θα εκδίδεται από τον παρατηρητή στα δεξιά αυτού του νεκρού ατόμου ….

…Και όποιος βλέπει ένα εμπόρευμα οτιδήποτε έχει ένα νεκρό πράγμα, είτε είναι άνθρωπος είτε ζώο, αυτό το εμπόρευμα χαλάει και η προέλευσή του χάνεται ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε ένα νεκρό άλογο, θα πληγεί με θλίψη και θα σωθεί από αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι φέρνει ένα νεκρό λάκκο και βρίσκει φωτιά μέσα του, τότε δείχνει την ασχήμια του θείου του και την προειδοποίησή του, και ίσως ο ιδιοκτήτης του λάκκου διέπραξε αίρεση και παραπλανητική, καθώς και αν είδε κάτι μέσα από τα παράσιτα ….

…Όποιος βλέπει έναν νεκρό να έρχεται σε αυτόν να τον γελάει, τον ευχαρίστησε για το έργο του στη θέλησή του ή στην οικογένειά του, ή για αυτό που έφτασε από την προσευχή του . Αν δεν υπάρχει τίποτα από αυτό, τότε τον έχει τακτοποιήσει σε καλή κατάσταση και υπακοή στον Κύριό του . Και όποιος τον αποκαλεί είναι νεκρός, τότε το αίτημά του είναι νέα για την απουσία του Θεού, να δοξασθεί και να μεγαλώσει ….

…Και όποιος βλέπει ότι ταξιδεύει με έναν νεκρό, μπερδεύεται με αυτό ….

Και όποιος βλέπει ότι το γαϊδούρι του πέθανε και οδηγούσε σε ένα άλλο γαϊδουράκι, ή το πουλάει και αγοράζει ένα άλλο γαϊδουράκι, αυτό δείχνει ότι η διαβίωσή του έχει αλλάξει από τη μια κατάσταση στην άλλη ….

Και όποιος βλέπει ότι είναι τυλιγμένος σαν τους νεκρούς, τότε είναι ο θάνατός του ….

…Και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται νεκρός, θα του προσευχηθεί ….

Ομοίως, αν είδε ένα στέμμα ή αδελφές πάνω στους νεκρούς, και του έδειχνε να κάθεται σε ένα κρεβάτι, και είδε πράσινα ρούχα στους νεκρούς, ανέφερε ότι ο θάνατός του ήταν ένα είδος μαρτυρίας, όπως ακριβώς αυτό το όραμα δείχνει την καλή κατάσταση των νεκρών στο μέλλον, έτσι δείχνει το εμπόδιο του σε αυτόν τον κόσμο ….

Όποιος βλέπει σαν να κοιμήθηκε στο κρεβάτι με τους νεκρούς, θα παρατείνει τη ζωή του ….

…Και όποιος πιστεύει ότι ο νεκρός έχει σεξουαλική επαφή με κάτι του νεκρού ζώου, τότε είναι με δύο τρόπους καλό και όφελος ή κάτι δυσάρεστο. Μια σύντομη αναφορά για τη σεξουαλική επαφή με τους νεκρούς έχει παρουσιαστεί στο κεφάλαιο της επαφής, έτσι ώστε ο χωρισμός να μην στερείται αυτού του νοήματος ….

Μια μεταφορά των νεκρών Εάν ονειρευτήκατε τη μεταφορά των νεκρών, αυτό σημαίνει δυσάρεστες σχέσεις στο σπίτι και αποτυχία να συνεχίσετε να εργάζεστε με ικανοποιητικό τρόπο . Το άρμα των νεκρών προβλέπει επίσης το θάνατο κάποιου κοντά σας, ή ασθένεια και θλίψη . Εάν η μεταφορά των νεκρών διασχίσει το δρόμο σας, θα συναντήσει έναν σκληρό εχθρό που θα ξεπεράσετε ….

Και όποιος βλέπει ότι κάτι από το ζώο έχει πεθάνει και γνωρίζει το είδος του, τότε εκφράζεται σύμφωνα με την προέλευση της έκφρασης σε αυτό, για παράδειγμα, εάν το επτά ή ο ελέφαντας ερμηνεύεται από την αρχή, και ειπώθηκε ότι ο ελέφαντας ερμηνεύεται από μια τεράστια λιθοβολία, και η γάτα και το ποντίκι από τον κλέφτη και μετριέται ανάλογα, και ίσως τα θηλυκά όλων ήταν γυναίκες και τα αρσενικά ήταν άνδρες και χρειάστηκε για να κοιτάξει και να μελετήσει, και αν διευκρινίσουμε η έννοια του καθενός από μόνη της, η εξήγηση θα ήταν μεγάλη ….

Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος βλέπει ότι πλένει τους νεκρούς, τότε ένας άνθρωπος με διεφθαρμένη θρησκεία μετανοεί στα χέρια του ~….

Και όποιος βλέπει ότι κάτι από το ζώο έχει πεθάνει ενώ ήταν ψέματα, αν ήταν με σκύλο ή νύχι, τότε δείχνει τη νίκη των εχθρών, ειδικά αν ο τύπος του είναι επιβλαβής, το νύχι είναι πιο έντονο και μπορεί υποδεικνύει την ασφάλεια και την ασφάλεια ….

…Και όποιος βλέπει ότι είναι τυλιγμένος σαν νεκρός, τότε είναι ο θάνατός του εάν καλύπτει το κεφάλι και τα πόδια του, και αν δεν καλύπτει το κεφάλι και τα πόδια του, τότε η θρησκεία του είναι διεφθαρμένη ….

Και όποιος πιστεύει ότι κάποια πράγματα έχουν βγει από τον αποθανόντα, όπως ούρα, κόπρανα, πύον, αίμα, πτύελα, πτύελα και παρόμοια, τότε είναι με δύο τρόπους. Λέγεται ότι δεν ερμηνεύτηκε επειδή δεν μπορούσε να εκδοθεί από αυτό, και ειπώθηκε ότι όλα αυτά ερμηνεύονται από την έννοια των παραπάνω και έρχονται στα τακούνια του, και μπορεί να είναι σε είδος. Εκτός από αυτό που οι εκφραστές βλέπουν έντονα για το νόημα, και άλλοι το έχουν πει διαφορετικά, και είναι προχωρημένο ότι αν δει κάτι που δεν μπορεί να συμβεί στον αποθανόντα από αυτό, εκφράζεται από αναλογία, τοξικότητα, συνέπεια και ούτω καθεξής ….

…Al-Assad : Ο Σουλτάνος ​​Καχίρ είναι δυνατός, λόγω του μεγαλείου του κινδύνου του, της σοβαρότητας της γενναιότητας του, του τρόμου της δημιουργίας του και της δύναμης του θυμού του . Δηλώνει τον πολεμιστή, τον κλέφτη, τον προδοτικό εργάτη, τον ιδιοκτήτη της κατάστασης και τον εχθρό που καλεί . Ίσως δείχνει θάνατο και αγωνία, γιατί αυτός που το βλέπει κιτρινίζει, μπερδεύεται και λιποθυμά . Και η εξουσία του καταχρεωμένου ανθρώπου δείχνει την καταπίεση των ανθρώπων, και τον εχθρό και τον κυβερνήτη . Όποιος βλέπει ένα λιοντάρι να μπαίνει στο σπίτι του, αν είναι άρρωστος σε αυτό, θα χαθεί, αλλιώς θα προκληθεί από δύναμη εξουσίας . Αν τον ληστεύει κρυφά και λεηλατήσει τα χρήματά του, τον χτυπήσει ή τον σκότωσε, αν είχε ξυπνήσει την ψυχή του σε ένα όνειρο, έκοψε το κεφάλι του ή τον χώρισε . Όσον αφορά το λιοντάρι που μπαίνει στην πόλη, είναι μια πανούκλα, αγωνία, δύναμη, ισχυρός ή εχθρός που τους εισέρχεται σύμφωνα με τις ενδείξεις ότι έχει ξυπνήσει και κοιμάται, εκτός εάν εισέλθει στο τζαμί και ανυψωθεί πάνω από τον άμβωνα, τότε αυτός είναι μια δύναμη που προσπαθεί ενάντια στους ανθρώπους και τους προκαλεί θλίψη και φόβο . Και όποιος οδηγεί το λιοντάρι οδηγεί μια μεγάλη υπόθεση και σοβαρή εξαπάτηση, είτε ως διαμάχη για τον κυβερνήτη και τολμηρός για αυτόν και την αποξένωσή του, είτε οδηγεί στη θάλασσα χωρίς έκφραση, ή θα συμβεί σε κάτι που δεν μπορεί να προχωρήσει ή καθυστέρηση, οπότε δείχνει την συνέπεια της εντολής του, αυξάνοντας τον ύπνο του και τα στοιχεία του . Όποιος αμφισβητεί ένα λιοντάρι πολεμά έναν εχθρό, μια εξουσία ή οποιονδήποτε αποδίδεται στο λιοντάρι . Και όποιος έχει γόνατο ενώ είναι ταπεινωμένος ή υπάκουος, θα είναι σε θέση να ξεπεράσει μια καταπιεστική και ισχυρή δύναμη . Και όποιος δέχεται τον Αλ-Άσαντ ή τον βλέπει μαζί του και δεν αναμιγνύεται μαζί του, ένα είδος εξουσίας θα τον χτυπήσει και δεν θα τον βλάψει . Όποιος δραπετεύει από ένα λιοντάρι και το λιοντάρι δεν τον αναζητά, δραπετεύει από κάτι που προειδοποιεί . Και όποιος τρώει το κρέας ενός λιονταριού, θα πάρει χρήματα από έναν σουλτάνο και θα καρφώσει τον εχθρό του, και επίσης εάν έπινε το γάλα μιας λιονταρίνας . Αν τρώει το κρέας της λιονταρίνας, θα χτυπήσει έναν μεγάλο κυβερνήτη και βασιλιά . Και το δέρμα του λιονταριού ήταν τα χρήματα ενός εχθρού, και το κεφάλι του λιονταριού κόπηκε για να κερδίσει έναν βασιλιά και μια δύναμη . Και όποιος υποστηρίζει λιοντάρια είναι αληθινός, δυνατός βασιλιάς . Και όποιος χτυπηθεί από ένα λιοντάρι, ένας πυρετός θα τον πάρει, γιατί το λιοντάρι είναι πυρετός . Και όποιος αναμειγνύεται με το λιοντάρι και δεν τον αντιφάσκει, είναι ασφαλής από το κακό του εχθρού του, η εχθρότητα ξεκινά από αυτούς και η φιλία αποδεικνύεται . Και όποιος γονατίζει και φοβάται αυτόν, θα υποστεί προβλήματα . Ένα κουτάβι λιοντάρι είναι αγόρι . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε σαν να σκότωσε ένα λιοντάρι θα είχε δραπετεύσει από όλες τις θλίψεις . Όποιος γυρίσει λιοντάρι γίνεται άδικος ανάλογα με την κατάστασή του . Και η λιονταρίνα λέγεται ότι είναι κόρη ενός βασιλιά . Και είπε : Ένας άντρας ήρθε στον Μωάμεθ μπιν Σιρίν και είπε : Είδα σαν ένα κουτάβι λιονταριού στα χέρια μου, και τον αγκάλιασα . Όταν ο Ιμπν Σιρίν είδε την κακή του κατάσταση και δεν τον έβλεπε ως άξιο άτομο, είπε : Ποια είναι η δουλειά σας και οι υποθέσεις των πρίγκιπων; Όταν είδε την κατάστασή του, τότε είπε : Ίσως η γυναίκα σου θηλάζει τον γιο ενός άνδρα των πρίγκιπων . Ο άντρας είπε, από τον Θεό . Και ο Ιμπν Σιρίν ήρθε σε έναν άντρα και είπε : Είδα ότι έπαιρνα ένα κουτάβι λιονταριού και το έφερα στο σπίτι μου, οπότε είπε ότι μερικοί βασιλιάδες ταιριάζουν . Ο Yazid bin Al-Muhallab είδε ότι βρισκόταν σε ένα λιοντάρι σε ένα φορείο τις μέρες της αναχώρησής του από τον Yazid bin Abdul-Malik, οπότε το όραμα ενημερώθηκε σε μια εκφραστική ηλικιωμένη γυναίκα και είπε : Οδήγησε ένα υπέροχο πράγμα και είναι περιτριγυρισμένο από αυτό ….

…Al-Kalb : Η ερμηνεία της διέφερε. Κάποιοι από αυτούς είπαν ότι είναι σκλάβος και λέγεται ότι είναι ένας ανόητος τύραννος που γαβγίζει . Και τα λιοντάρια είναι αραβικά, και είναι ένας αδύναμος εχθρός με λίγη ιπποσύνη, και ο σκύλος είναι μια άθλια γυναίκα, οπότε αν το δάγκωμα του μισεί από αυτήν, και εάν ένας σκύλος σκίζει τα ρούχα του, τότε ένας μέσος άντρας σκίζει την εμφάνισή του . Και από την κατανάλωση του κρέατος ενός σκύλου, εμφανίστηκε σε έναν εχθρό που χτύπησε από τα χρήματά του, και έπινε το γάλα του με φόβο και από ένα σκυλί που απορροφά, έτσι ο σκύλος εκείνη τη στιγμή είναι φίλος για να ζητήσει βοήθεια και να ζητήσει βοήθεια από αυτό , και ο σκύλος δείχνει προς τον φύλακα. Και αν είχε έναν εχθρό ή έναν αντίπαλο που τον καταράστηκε, ή τον καταπίεζε, και αν είχε έναν σκλάβο που τον πρόδωσε, ή έναν φύλακα της προδοσίας του, και αν αυτό ήταν σε περίοδο πείνας, πήρε κάτι από αυτόν, τότε την έκταση του δαγκώματος και τον πόνο του θα το έπαιρνε . Και ο σκύλος είναι μια άθλια γυναίκα κακών ανθρώπων . Κουτάβι : γεννημένος αξιαγάπητος, μαύρο κουτάβι Saddh στην οικογένειά του . Και το λευκό της πίστης του, και ειπώθηκε ότι το κουτάβι του σκύλου είναι μπάσταρδος, ένας άντρας του οποίου οι άνθρωποι είναι ανόητοι από την πορνεία, και ο σκύλος είναι ανόητος, και ένα σκυλί βοσκής είναι χρήματα που λαμβάνει από έναν αρχηγό, και ο σκύλος είναι άδικος εχθρός, και το καλά καθορισμένο σκυλί υποστηρίζει τον ιδιοκτήτη του έναντι των εχθρών του, αλλά είναι άθλιος και δεν έχει ιππασία . Λέγεται ότι ο ιδιοκτήτης αυτού του οράματος επιτυγχάνει δύναμη και επάρκεια στη ζωή, και μερικοί από αυτούς είπαν : Στην ερμηνεία, τα σκυλιά είναι ενδεικτικά βλάβης, δυστυχίας και ασθένειας . Και ο εχθρός, εκτός από ένα μέρος, και αυτός είναι αυτός που παίρνει παιχνίδια και καυγά, γιατί δείχνει να ζει με ευχαρίστηση και ευχαρίστηση, και το σκυλί νερού είναι μια ψεύτικη ελπίδα και κάτι που δεν εκπληρώνεται . Και όλοι οι τύποι σκύλων δείχνουν κακία . Και αφηγήθηκε ότι ο Αμπού Μπακρ Σαλίντ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είδε στον ύπνο του το έτος της κατάκτησης μεταξύ της Μέκκας και της Μαδίνας, ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη και ευλογίες επάνω του, ήρθε από τη Μέκκα μεταξύ του σύντροφοι, έτσι ένα σκυλί βγήκε πάνω τους, και όταν την πλησίασαν, ξαπλώθηκε ανάσκελα, και όταν οι γιατροί της έτρωγαν με γάλα . Αφηγήθηκε τα οράματά του στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και είπε : Ο σκύλος τους πήγε, και δέχτηκε ένα dirham, και σας ζητούν τους συγγενείς σας ενώ συναντάτε μερικούς από αυτούς, και εάν εσείς γνωρίστε τον Abu Sufyan bin Harb, μην τον σκοτώσετε . Και όποιος μετατρέψει ένα σκυλί, ο Θεός του δίδαξε μια μεγάλη γνώση και στη συνέχεια το έκλεψε από αυτό, γιατί ο Παντοδύναμος είπε : «Και πες τους τα νέα για αυτόν που έχει έρθει, και θα χωριστούμε από αυτούς ». Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είδε ότι ο κόλπος της συζύγου του είχε δύο σκυλιά να σκαρφαλώνουν, οπότε διηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Αυτή είναι μια γυναίκα που ήθελε να ξυρίσει, γι ‘αυτό ζήτησε τη άλκη, οπότε τον έκοψε με ένα ζευγάρι ψαλιδιού, και ο άντρας ήρθε στο σπίτι του και ψηλάφησε τον κόλπο της γυναίκας του, και βρήκε το ψαλίδι ίχνος ….