…Καμήλα : Όσον αφορά τις καμήλες, εάν εισέρχονται σε μια πόλη χωρίς συσκευή, ή περπατούν με τρόπο διαφορετικό από το άλογο, είναι σύννεφα και βροχή . Όσο για τον ιδιοκτήτη καμήλας, νικά τους άνδρες του προκαθορισμού . Μια καμήλα είναι ένας άντρας, και αν είναι από τους Άραβες, τότε είναι Άραβας, και αν είναι μια περιουσία, τότε είναι μη Άραβας, και η απάντηση σε αυτόν είναι ένας ταξιδιώτης, ένας σεΐχης, ένας ευνούχος ή ένας διάσημος άντρας . Ίσως η καμήλα να δείχνει τον Σατανά, όταν αναφέρθηκε ότι ο Σατανάς βρίσκεται στο αποκορύφωμά του . Ίσως να υποδεικνύει το θάνατο λόγω της σοβαρότητάς του και της φρίκης της δημιουργίας του, και επειδή παρακαλεί με τους αγαπημένους του σε μακρινά μέρη . Και ίσως έδειξε τον ανίδεο, υποκριτικό άνθρωπο, επειδή είπε στον Ύψιστο : « Δεν είναι παρά σαν πρόβατα ». Και δείχνει την εγκυμοσύνη ενός ασθενούς . Ίσως υπέδειξε το πλοίο, επειδή οι καμήλες είναι χερσαία πλοία . Αυτό δείχνει τη θλίψη όταν ο Προφήτης, η ειρήνη και οι ευλογίες είναι σε αυτόν, είπε: ~Η οδήγηση μιας καμήλας είναι θλίψη και φήμη .~ Αν ο ασθενής είδε ότι οδηγούσε μια καμήλα για ταξίδια, πέθανε, και αυτό ήταν το φέρετρο του και η φήμη του . Και όποιος οδηγεί μια καμήλα και είναι υγιής, ταξιδεύει, εκτός αν την οδηγήσει στη μέση της πόλης, ή δεν τον βλέπει να μην περπατά μαζί της, γιατί θα βιώσει τη θλίψη, ενώ θα τον εμποδίσει να σηκωθεί στο έδαφος, όπως ο περιορισμός και ασθένεια λόγω της απόστασης της γης από αυτόν, και της φήμης : εάν βλέπει ότι η εξέγερση ενάντια στην εξουσία ή τη δημιουργία θα υπομείνει στους βασιλιάδες που έχει ληφθεί και χαθεί, ειδικά εάν υπάρχει κάτι που προσθέτει στα γνωστά ρούχα του, εκτός αν το βάλει σε ένα φορτίο ή ένα φορείο, γιατί μπορεί να ζητήσει τη βοήθεια ενός τεράστιου άνδρα ή να είναι σε θέση να το κάνει . Εάν το γόνατό του είναι γυναίκα που δεν έχει σύζυγο, είναι παντρεμένη και εάν ο σύζυγός της απουσιάζει, θα το πάρει μπροστά της, εκτός εάν υπάρχουν στοιχεία στο όραμα που υποδηλώνει κακό και σκάνδαλα, γιατί είναι διάσημη για αυτό μεταξύ των ανθρώπων . Όσο για όποιον είδε μια καμήλα που μπήκε στο λαιμό του, το πότισμα ή το σκεύος , τότε είναι ένας τζιν που μπαίνει σε αυτό ή όποιος δείχνει ότι το σκάφος από την οικογένεια και τους υπηρέτες του μπαίνει . Και όποιος βλέπει μια καμήλα ακρωτηριασμένη σε ένα σπίτι, τότε ο άρχοντας του σπιτιού πεθαίνει εάν είναι άρρωστος, ή ο υπηρέτης του, ο υπηρέτης ή ο ανώτερος του πεθάνει, ειδικά αν η σάρκα του χωρίζεται και τα κόκαλά του χωρίζονται, αυτή είναι η κληρονομιά του . Και αν τον σκότωσε για να το φάει και δεν υπάρχει κάποιος άρρωστος, τότε είναι μια αποθήκη που ανοίγει ή μια τροποποίηση που του επιτρέπει να αποκτήσει τη γενναιοδωρία του . Αλλά αν η καμήλα βρίσκεται στο κέντρο της πόλης ή σε μια ομάδα ανθρώπων, τότε είναι ένας άνθρωπος με καρίνα, ο οποίος σκοτώνεται ή πεθαίνει . Αν δολοφονήθηκε, τότε αθωώθηκε, και αν δολοφονήθηκε ζωντανός, η εξουσία του είχε φύγει ή αφαιρεθεί από αυτόν, ή πήρε τα χρήματά του, και όποιος είδε μια καμήλα να τρώει κρέας ή να αναζητά τον ρόλο των ανθρώπων, τότε τρώει είναι από κάθε σπίτι ένας άγνωστος τρώγων, τότε είναι μια επιδημία που υπάρχει στους ανθρώπους, και αν τους κυνηγάει, τότε είναι ένας κυβερνήτης ή ένας εχθρός ή ένας χείμαρρος που βλάπτει τους ανθρώπους, οπότε όποιος το σπάσει, σπάει ένα μέλος του , ή το τρώει, θα καταστραφεί όσο έχει λάβει . Όπως και ο ελέφαντας, η καμηλοπάρδαλη και η στρουθοκάμηλος σε αυτό το πρόσωπο . Ένα τρένο καμήλες το χειμώνα είναι ένας οδηγός ρυμούλκησης . Λέγεται ότι η ιππασία μιας αραβικής καμήλας είναι προσκύνημα, και όποιος πέσει από μια καμήλα θα γίνει φτωχή . Και από το δόρυ του μια άρρωστη καμήλα . Και όποιος πιάστηκε σε μια καμήλα, χτυπήθηκε από χρήματα και θλίψη και μια διαμάχη έπεσε ανάμεσα σε αυτόν και έναν άντρα . Ο Έντεν είδε σαν να ήταν σκληρός πάνω του, πένθος από έναν ισχυρό εχθρό . Αν πάρει το άγκιστρο της καμήλας και το οδηγήσει σε μια γνωστή τοποθεσία, τότε σημαίνει έναν χαλασμένο άνθρωπο στην καλοσύνη . Και ειπώθηκε ότι η καμήλα οδηγείται από τα ηνία της, απόδειξη της υποβολής ορισμένων αρχηγών σε αυτήν . Και όποιος τείνει μια καμήλα νονός θα αποκτήσει κηδεμονία έναντι των Αράβων, και αν είναι ο Μπαχάττι έναντι των μη Αράβων, και όποιος βλέπει σαν να έχει πάρει από τα πηγάδια του, θα έχει τα χρήματα που έχουν απομείνει και αν δει δύο καμήλες να παλεύουν , ένας πόλεμος θα πραγματοποιηθεί μεταξύ δύο μεγάλων βασιλιάδων ή δύο ανδρών . Και όποιος τρώει ένα ακατέργαστο κεφάλι καμήλας, θα κοροϊδεύει έναν σπουδαίο άνθρωπο . Η οδήγηση μιας καμήλας για όσους το βλέπουν θα ταξιδέψει μαζί της, και αν δει ότι αρμέγει καμήλες, θα χτυπήσει απαγορευμένα χρήματα . Και όποιος τρώει κρέας καμήλας, θα αρρωστήσει . Και όποιος χτυπηθεί από το κρέας του χωρίς να φάει, παίρνει χρήματα από τον λόγο που αποδίδονται οι καμήλες στο όραμα και τα δέρματα της καμήλας είναι κειμήλια ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε ότι αγκάλιασε κάποιον, είτε ήταν νεκρός είτε ζωντανός, αυτό δείχνει τη διάρκεια της ζωής του »….

…Η σταύρωση βρίσκεται σε τρεις απεργίες : σταυρώθηκε με ζωή, σταυρώθηκε με θάνατο και σταυρώθηκε με θάνατο, οπότε όποιος είδε σαν να σταυρώθηκε ζωντανός, θα ευλογηθεί με τιμή και τιμή με τη δικαιοσύνη της θρησκείας του, και αυτός που σταυρώθηκε νεκρός θα ανυψωθεί με τη διαφθορά της θρησκείας του, και όποιος σταυρωθεί σκοτωθεί θα αποκτήσει κύρος και θα του πει ψέματα . Και όποιος το βλέπει σαν να σταυρώθηκε και δεν ξέρει πότε σταυρώθηκε, τότε του επιστρέφει χρήματα που έχουν φύγει από αυτόν, και μερικοί από αυτούς είπαν : Για τους πλούσιους, ίσως ήταν φτωχός, επειδή ο σταυρωμένος σταυρώθηκε γυμνή, και για τους φτωχούς υπάρχουν ενδείξεις πλούτου . Μεταξύ των ταξιδιωτών της θάλασσας είναι ένας οδηγός για το τι σημαίνει τα ταξίδια τους, και να ξεφύγουν από φρίκη, επειδή το δέντρο είναι φτιαγμένο από ξύλο και είναι παρόμοιο με την ουρά ενός πλοίου . Και ειπώθηκε ότι ο υπηρέτης σταύρωσε το λαιμό του . Και μερικοί από αυτούς είπαν ότι εκείνοι που τον είδαν σταυρώθηκαν στο τείχος της πόλης και οι άνθρωποι τον κοίταζαν, κέρδισε κύρος και δύναμη, και οι ισχυροί και αδύναμοι γίνονταν κάτω από το χέρι του, και αν ρέει αίμα από αυτόν, το κοπάδι του θα επωφεληθείτε από αυτό . Και όποιος είδε ότι έτρωγε σταυρωμένο κρέας, έλαβε χρήματα και όφελος εκ μέρους ενός υψηλού επιπέδου κυβερνήτη και ειπώθηκε ότι δείχνει ότι συκοφαντά έναν κυβερνήτη ή έναν κυβερνήτη χωρίς αυτόν, εάν δεν υπάρχει αποτέλεσμα ότι αυτός τρώει ….

Και όποιος βλέπει κάποιον από τους Φαραώ και τους ισχυρούς ενώ είναι ζωντανός ή νεκρός, μπήκε σε μια πόλη ή γη και κατοικούσε σε αυτό, δείχνει την εμφάνιση της ζωής των Φαραώ σε αυτό το μέρος, και όποιος είδε ότι κάποιος από αυτούς έδωσε Του κάτι ή του διέταξε να δημιουργήσει, τότε δείχνει ότι τα απαγορευμένα χρήματα προέρχονται από έναν άδικο βασιλιά σύμφωνα με αυτό που είδε και ποιος είδε Κανένας από τους Φαραώ δεν έγινε μουσουλμάνος ή απλά, οπότε η έκφρασή του είναι διαφορετική από τα παραπάνω

…Όποιος είδε ότι ήταν θαμμένος ζωντανός, θα κατακτήσει τον εχθρό του ….

…Εκταφή τάφων : Ο καθαριστής ζητά έναν κρυμμένο καταζητούμενο άνθρωπο, επειδή οι Άραβες τον αποκαλούν κρυμμένο, είτε στο καλό είτε στο κακό, οπότε αν εκταφεί είναι επιστήμονας, τότε εκταφείται σύμφωνα με το δόγμα του και την αναβίωση αυτού που έχει μάθει. οι γνώσεις του, καθώς και ο τάφος του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, εκτός αν τον οδηγήσει σε έναν ξεπερασμένο σωρό Και σπάσει τα σχισμένα ή σπασμένα κόκαλα, τότε βγαίνει στη γνώση του για αίρεση και ατύχημα , και αν τον βρει ζωντανό, βγάζει από τον τάφο του ένα καλό πράγμα και επιτυγχάνει τον στόχο του να αναζωογονήσει τη Σουντά και τους νόμους του σύμφωνα με το πεπρωμένο του και τα παρόμοια . Εάν η εκταφή του τάφου ενός άπιστου ή μιας αίρεσης ή ενός από τους ανθρώπους του dhimmah ζήτησε τη διδασκαλία του λαού της παραπλανητικής συμπεριφοράς ή αντιμετώπιζε απαγορευμένα χρήματα με εξαπάτηση και εξαπάτηση, και εάν η εκταφή το οδηγούσε σε ένα άρωμα, λάσπη , ή πολλή δικαιολογία, που είναι ισχυρότερη στα αποδεικτικά στοιχεία και δείχνει την επίτευξη της απαιτούμενης διαφθοράς . Όσο για όποιον βλέπει ένα νεκρό άτομο που έχει ζήσει, ο Σούντα του ζει για το καλό ή το κακό για τον αναζητητή του, ειδικά αν είναι από το νοικοκυριό του ή τον βλέπει στο σπίτι του, ή για όλους τους ανθρώπους εάν είναι κυβερνήτης ή λόγιος . Όσο για το φαγητό της νεκρής από ένα άρρωστο σπίτι, αυτό είναι απόδειξη της καταστροφής του, διαφορετικά τα χρήματα θα πάνε στην οικογένειά της . Όσο για αυτόν που τον ονόμασε νεκρό, αν ήταν άρρωστος, τον ακολούθησε, και αν ήταν νομικός, τότε τον παρότρυνε και του υπενθύμισε τι είναι απαραίτητο για να επιστρέψει από αυτό που είναι και να διορθώσει αυτό που είναι, και για όποιον τον χτύπησε νεκρό ή τον συνάντησε με συνοφρυώματα και απειλές και αφήνοντας την ειρήνη, τότε θα πρέπει να προσέχει και να διορθώνει ό, τι του άφησε από τη θέληση, αν είναι σε αυτόν ή στις πράξεις του και των αμαρτιών του μεταξύ αυτός και ο Θεός Παντοδύναμος . Και αν τον δέχτηκε με ανθρώπινα όντα, ευχαριστίες, χαιρετισμούς και αγκαλιές, τότε θα τον είχε τακτοποιήσει ενάντια στην κατάσταση του πρώτου και η αναφορά της πόρτας των νεκρών έχει αναφερθεί παραπάνω από το πλούσιο σε αυτό . Όσο για το αρνί πάνω από το φέρετρο : υποστηρίζει αυτό που υποδεικνύει ο θάνατος στο όραμα και μπορεί να ακολουθεί μια κατάσταση στην οποία κατακτά τους λαιμούς . Όσον αφορά την ταφή, διερευνάται όπως υποδεικνύεται από το θάνατο και μπορεί να είναι καλό για εκείνον που έχει καταστρέψει το χρέος του και μπορεί να υποδηλώνει τη μακρά παραμονή του ταξιδιώτη, τον γάμο και τη νύφη και την είσοδο στο σπίτι συνολικά με τη νύφη να πλένει, να φοράει λευκό και να αγγίζει άρωμα, τότε τα αδέρφια του τον επισκέπτονται κατά τη διάρκεια της εβδομάδας του . Και ίσως υπέδειξε φυλάκιση για όσους το περίμεναν, και αν επέκτεινε τον ύπνο του και τον ύπνο της νύφης, τότε αυτό που αποδεικνύεται είναι το καλύτερο από το φαγητό του, τις καλές συνέπειες και την αφθονία του κόσμου του, και αν διαφορετικά η κατάσταση του επιδεινώθηκε και η ζωή του ήταν στενοχωρημένο . Ο Ibn Sirin έλεγε : « Μου αρέσει να παίρνω από τους νεκρούς και μισώ να το δω .» Και είπε : Εάν οι νεκροί σας ληφθούν, τότε κάτι πεθαίνει . Και όποιος πεθάνει και δεν βλέπει το σώμα των νεκρών εκεί, τότε είναι η κατεδάφιση του σπιτιού του ή κάτι τέτοιο, και εάν η γειτονιά δει ότι σκάβει έναν τάφο για τον εαυτό του, χτίζει ένα σπίτι σε αυτήν τη χώρα ή ότι τοποθεσία και κατοικεί σε αυτήν, και όποιος είναι θαμμένος σε έναν τάφο ενώ είναι ζωντανός φυλακίζεται και σφίγγεται γι ‘αυτό, και αν δει ένα νεκρό άτομο που αγκαλιάζει και να αναμιγνύεται μαζί του, αυτή είναι μια μακρά Η ζωή των ζωντανών, και εάν είδε τους νεκρούς να κοιμούνται, αυτό ήταν το υπόλοιπο του ….

…Παραδείγματα των οραμάτων : Αυτό το κομμάτι θα μιλήσω για τα παραδείγματα ορισμένων από τα οράματα της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται και μερικά από τα οράματα των συντρόφων είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί τους , και να αρχίσει . Οράματα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν : ( α ) τα οράματα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν : Σημειώνω εδώ στον συμφωνημένο Aisha που διηγήθηκε ο Bukhari στο Σαχχέχτ του είπε : (η πρώτη είναι η αρχή της ειρήνης του Αγγελιοφόρου του Αλλάχ) πάνω του από την αποκάλυψη του αληθινού Στον ύπνο, δεν έβλεπε ένα όραμα, εκτός αν του ήρθε, όπως το πρωί. ) (1) Το μυθιστόρημα ήρθε σε ένα άλλο καλό όραμα , και η ειλικρινή και καλή αίσθηση για ένα από τα ζητήματα του μέλλοντος στα δεξιά των προφητών . Όσον αφορά τα ελάχιστα πράγματα , το Valsalehh διαφέρει από το ειλικρινές . Ως καλό single , οι προφήτες του Fraaa είναι όλοι ειλικρινείς , μπορεί να είναι έγκυροι και είναι οι περισσότεροι , μπορεί να μην ισχύουν για ένα ελάχιστο επίσης υπογεγραμμένο σε ένα όραμα όταν είδε ένα όραμα και μέσω της δολοφονίας των ιδιοκτητών . Και παρομοίασε το κερί Pflq χωρίς το άλλο , επειδή ο ήλιος της προφητείας ήταν το όραμα που ανάβει ο Μπάδι, εξακολουθεί να υπάρχει ότι το φως μπορεί να φιλοξενήσει ακόμη και τον ήλιο που λάμπει, ήταν εσωτερικά η Νόρια ήταν στην επικύρωση Bakraa Ka ο πρωτότοκος μου , και ήταν εσωτερικά σκοτεινός δυσπιστία Khvacha ως Abu άγνοια , και οι υπόλοιποι άνθρωποι μεταξύ αυτών των δύο καταστάσεων καθεμία από αυτές όσο δόθηκε φως . (2) Παραδείγματα οραμάτων του Προφήτη ειρήνης είναι πάνω του το ακόλουθο παράδειγμα : ( α – 1) από τον Άνα, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του από τον προφήτη ειρήνη σε αυτόν, είπε : ~Ο Paradise Fright μπήκε σε ένα παλάτι χρυσού . είπα : Για ποιον είναι αυτό . Είπαν : Για ένα νεαρό άνδρα από το Quraysh , νόμιζα ότι ήταν αυτός Είπαν. : Για Ομάρ Μπιν Αλ-Khattab . (3) Αυτή η συζήτηση ήρθε στο μυθιστόρημα του άλλου : ~ Αν και ήταν στον ύπνο, με είδε στον παράδεισο « και είπε :» Είπαν : Omar, « λέγοντας : Jibril και ο μουλάς Ikh του » ήρθε στο σωστό από την hadeeth του Αμπού Hurayrah, είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του, δήλωσε : Ο Messenger του Θεού, μπορεί να Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη : « Ενώ κοιμόμουν, με είδες στον Ουρανό , και υπήρχε μια γυναίκα που κάνει πλύση δίπλα στο παλάτι μου , οπότε είπα : Για ποιον είναι αυτό; Είπαν ότι ο Omar δήλωσε τη ζήλια του Follette φάουλ . « Φώναξε ο Ομάρ ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του και είπε : Επιτέθηκε στον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν; Στο μυθιστόρημα όταν ο Ιμάμ Αχμάντ : Ο Αμπού Χουράιρα είπε : Φώναξε Ομάρ Είμαστε όλοι σε αυτό το Συμβούλιο με τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη πάνω του, ο Omar είπε : πατέρας σου, O Messenger του Αλλάχ , ο Oalik επιτέθηκε; και η έκπλυση εδώ Alaudhaeh που είναι η καθαριότητα και ο Χασάν ως ο παράδεισος δεν είναι οικιακή αποστολή , έχει ο γιος είπε πέτρα (4) ότι η γυναίκα που παρακολούθησε τον Απόστολο στη συνέχεια στο παλάτι είναι ένας ήχος ή ήταν ζωντανός, τότε είδε τον Προφήτη της να είναι ειρηνικός επάνω του στον παράδεισο μαζί με τη σύντομη ζωή που θα το βάλει από τους λαούς του Παραδείσου επειδή ο παρατηρητής είναι ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν , και είναι Μαζί με τη σύντομη ζωή υπόκειται σε ένδειξη ότι γνωρίζει τη διαδοχή του και έτσι ήταν . ( α – 2 ) Με την εξουσία του Αμπντουλάχ Μπιν Ομάρ, με την εξουσία του Αγγελιοφόρου του Θεού, μπορεί να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού , είπε : « Ενώ κοιμόμουν, όταν είδα ένα φλιτζάνι με γάλα σε αυτό , το έπινα για να δω ότι η άρδευση μου έτρεχε στα νύχια μου. » Τότε έδωσα μου υπέρ Ομάρ Μπιν Αλ-Khattab . Είπαν : Τι το ερμήνευσες αυτό, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε, « Επιστήμη ». (5) Εδώ ο Wa’el ο Προφήτης ειρήνη σε αυτόν επιστήμη γάλακτος Μερικοί επιστήμονες συνδέουν μεταξύ γάλακτος και επιστήμης λέγοντας : γάλα Rizk που δημιουργήθηκε από το καλό του Θεού μεταξύ των σκωριών του αίματος Vrt, όπως το επιστημονικό φως που έδειξε ο Θεός στο σκοτάδι του άγνοια , Vdob παροιμία σε ένα όνειρο ως εκείνοι που κατέληξαν στο γάλα Από αίμα και αίμα, είναι σε θέση να δημιουργήσει γνώση από αμφιβολία και άγνοια, και να διατηρήσει την εργασία από αμέλεια και λάθος βήμα . Κατά τη συζήτηση ότι η επιστήμη της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται στον Θεό δεν επιτευχθεί ένας βαθμός σε αυτό , γιατί έπινε μέχρι που είδε την άρδευση από τα άκρα , και δίνοντας παράλληλα τον προτιμώμενο ηλικίας υπόκειται σε σχέση με ό, τι συνέβη στην εποχή του Θεού , ώστε να κατηγορήσει τον Αϊαχζ στον Θεό . (6) ( a – 3 ) και η Aisha, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένη μαζί της : Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν ~Ο Aritk σε ένα όνειρο τρεις νύχτες, έλαβα τον βασιλιά σου στην κλοπή του μεταξιού λέει : Αυτό το Amrotk . Vokhv από . το πρόσωπό σας Αν είστε , λέω : ότι αυτό είναι από τον Θεό, θα μεταφερθεί . συμφωνηθέντων κατά λέξη του ατμού ). (7) και την έννοια του : την κλοπή του μεταξιού : φόρεμα ή λευκό ύφασμα από μετάξι . είναι έχει σημειωθεί στο πρώτο παράδειγμα, το τρίτο παράδειγμα των οραμάτων της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται ότι η ειρήνη Προφήτη σ ‘αυτόν δεν Aabarhama Omar και Aisha , Κατανόηση αν είναι οραμάτων στην οποία το όραμα είναι στο πρόσωπο και το πρόσωπό της αξίας δεν χρειάζεται να εκφράσει και να ερμηνεύσει , ήταν ο γιος είπε μια πέτρα στην εξήγησή του για το Χαντίθ του Ιμπάν Ομάρ και το όραμά του για τη φωτιά ότι κάποια οράματα δεν χρειάζονται έκφραση . (8) Το όραμα του Αμπντουλάχ Μπιν Ομάρ ήταν μέσω του Προφήτη ειρήνη του το όραμα όταν το πρώτο ποτό Omar bin al – Khattab μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του επιστήμη γάλακτος ———— —– (1 ) συμφώνησε με την Aisha . Αφηγείται από τον Μπουχάρι στο βιβλίο για να εκφράσει την πόρτα του πρώτου είναι η αρχή του αγγελιοφόρου του Αλλάχ ειρήνη πάνω του αληθινά όνειρα (351 \ 12 ) , και σκηνοθετείται από έναν μουσουλμάνο όπως στο πυρηνικό εξηγείται στο βιβλίο της πίστης στο πόρτα της αποκάλυψης του Λεπτή στον Αγγελιοφόρο , ειρήνη σε αυτόν ( 2/197 ) – προηγούμενη αναφορά . (2 ) Βλέπε Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Αφηγήθηκε από τον Μπουχάρι στο βιβλίο της έκφρασης , η πόρτα του ανακτόρου σε ένα όνειρο (416 \ 12 ) – op – αφηγήθηκε από τον Ahmad στο Musnad του στην παλάμη Anas bin Malik, βλ. Εξήγηση π.χ. Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Προηγούμενη αναφορά . Και ο Τερμίντι διηγήθηκε στο Σαχχ Σουνάν αλ – Τερμίντι στον χαρακτήρα του βιβλίου και στην πόρτα των αρετών του Ομάρ Μπιν αλ – Χατάμπ, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του – δημοσίευσε την Αραβική κληρονομιά Dar revive – Βηρυτό . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Αφηγήθηκε από τον Μπάχικαρι στο άνοιγμα ( 12/393) _ op – Μουσουλμάνος όπως στο πυρηνικό (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Μπάρι (12 /41 0 ) – op -, Μοχάμεντ Αμπντελαζίζ Halawi : Οράματα της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται και τα όνειρα των συντρόφων , που δημοσιεύθηκε Dar Vanguard , Κάιρο : 1412 του R 5 . (7) Συμπεριλήφθηκε από τον Al-Bukhari όπως στο Al-Fath (12/399), προηγούμενη αναφορά και (7/223), και διηγήθηκε από τον Μουσουλμάνο όπως στο Al-Nawawi (15/202) στο Βιβλίο του οι αρετές των Εταίρων και την αρετή της Aisha, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, προηγούμενη αναφορά . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – προηγούμενη αναφορά (12/419). ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Όσο για την αγκαλιά, όποιος βλέπει ότι αγκαλιάζει κάποιον, είτε είναι ζωντανός είτε νεκρός, δείχνει τη διάρκεια της ζωής του, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι η αγκαλιά είναι ανάμειξη και αγάπη. Όσο για το αποχαιρετιστήριο, όποιος βλέπει ότι αποχαιρετά κάποιον, τον αφήνει είτε με θάνατο είτε με ζωή, και ίσως ο θάνατος είναι για εκείνον που αποστέλλεται σε αυτό. Είδε ότι σκούπισε τη θέση του και είχε ένα άρρωστο άτομο, επειδή δείχνει το θάνατό του, και όποιος πιστεύει ότι σκουπίζει ένα μέρος για χάρη της λατρείας είναι καλός, και ίσως το να βλέπεις το τζαμί να σκουπίζει δείχνει την αγάπη του Θεού Παντοδύναμος…

…Αν έβλεπε ότι έβγαλε ρούχα για να το φορέσουν οι νεκροί και τα ρούχα βγήκαν από την κατοχή των ζωντανών, τότε θα πέθαινε, και αν τα ρούχα δεν βγήκαν από την κατοχή του και το έδωσε στο ράψτε το ή να το φτιάξετε, που δεν τον έβλαψε . Και όλα όσα βλέπει ο ζωντανός ότι έδωσε στους νεκρούς δεν τους αρέσει, εκτός από δύο ζητήματα : Ένα από αυτά είναι ότι αν βλέπει σαν να έδωσε το νεκρό καρπούζι, τότε η ανησυχία του θα πάει από εκεί που δεν μετράται . Το δεύτερο είναι ότι αν είδε ότι έδωσε στον θείο ή τη θεία του μετά το θάνατό τους στον ύπνο του, υποχρεούται να πληρώσει πρόστιμο και διατροφή ….

Και αν είδε τον Αμπού Μπακρ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ζωντανός, θα τιμούσε τους υπηρέτες του Θεού με έλεος και συμπόνια

…Θεωρείται ότι η πανεπιστημιούπολη της Μέκκας, είναι ασφαλής από τους γονείς παρασίτων στον στίχο ~ Δεν βλέπουν ότι έκανα ένα ασφαλές καταφύγιο και τον Ataktef τους ανθρώπους γύρω τους ~, ο στίχος και ίσως ζωντανός Χατζ ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο πατέρας του Ομάρ Αμάρα και αυξάνει το πάχος του, θα ολοκληρώσει ό, τι ήταν πάνω στον πατέρα του, αν πέθανε, και αν είναι ζωντανός, τότε δεν αναφέρεται σε αυτόν όπως αναφέρεται παραπάνω ….

…Και όποιος βλέπει ότι επισκέπτεται έναν προφήτη, είτε είναι ζωντανός είτε νεκρός, τότε αυτό ερμηνεύεται με τρεις τρόπους. Το πρώτο είναι εάν είναι ευσεβής και η ευλάβεια του αυξάνεται, και αν είναι ανυπάκουος, ο Θεός θα τον συγχωρήσει, και ο δεύτερος είναι απόδειξη ότι είναι από τους ανθρώπους του Παραδείσου και μεταξύ των νικητών ….

…Η Surat Al-Layl όποιος το διαβάσει ή το απαγγέλλει, όπως είπε ο Nafeh και ο Ibn Katheer, θα έχει λίγη τροφή και θα ευλογηθεί με μαρτυρίες και νυχτερινές προσευχές και υπακοή στον Παντοδύναμο Θεό . Είπε : Ο ζωντανός Atbeef ….

Αν είδε τον Όθμαν, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ζωντανός, θα του δοθεί η ντροπή και το κύρος, και ο φθόνος του θα αυξηθεί

…Εάν βλέπει ότι έφτασε στους νεκρούς στον τάφο του μέχρι να τον εκθάψει ενώ ήταν ζωντανός στον τάφο, τότε αυτό το αίτημα για δικαιοσύνη, σοφία και χρήματα επιτρέπεται . Αν τον βρει νεκρό, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν ή στη ζήτηση ….

…Το όνειρο άγγελος για τους αγγέλους προβλέπει ενοχλητικές επιρροές στην ψυχή . Οδηγεί σε μια μεταβλητή να τοποθετηθεί στο μερίδιο του ατόμου . Εάν το όνειρο ήταν ασυνήθιστα ευχάριστο, τότε θα ακούσετε για την υγεία των φίλων και θα λάβετε κληρονομιά από άγνωστους συγγενείς . Εάν το όνειρο έρχεται ως προειδοποίηση, τότε ο ονειροπόλος μπορεί να αναμένει απειλές σκανδάλου σε θέματα αγάπης ή χρήματος . Όσο για τους κακούς ανθρώπους, είναι απαίτηση για μετάνοια . Και για τους καλούς ανθρώπους πρέπει να είναι παρηγοριά ….

…Ένα βιβλίο είναι δύναμη σε ένα όνειρο, οπότε όποιος βλέπει ένα βιβλίο με το χέρι του θα αποκτήσει δύναμη . Και το βιβλίο είναι μια διάσημη είδηση . Εάν είναι στο χέρι ενός αγοριού, τότε είναι καλά νέα, και αν είναι στο χέρι μιας γυναίκας, τότε αναμένεται . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα διπλωμένο βιβλίο, σύντομα θα πεθάνει . Αν δει το βιβλίο του με το δεξί του χέρι, και υπάρχει ανάμεσα σε αυτόν και έναν άνθρωπο με διαμάχες ή αμφιβολίες, τότε θα του δοθεί η δήλωση, και αν είναι σε αγωνία, τότε του έρχεται σωτηρία, και αν είναι αφερέγγυος και στενοχωρημένος, τότε οι υποθέσεις του είναι εύκολες . Και αν δει το βιβλίο του στα αριστερά του, λυπάται που το έκανε . Και το βιβλίο στα δεξιά είναι μια εύφορη χρονιά . Και αν ένας άπιστος βλέπει στο χέρι του ένα Κοράνι ή ένα αραβικό βιβλίο, τότε απογοητεύεται και πέφτει σε αγωνία ή αγωνία . Και όποιος βλέπει ότι έσκισε ένα βιβλίο, οι ανησυχίες του έχουν φύγει, και οι πειρασμοί και τα κακά απομακρύνονται από αυτόν, ή θα κερδίσει καλά. Ομοίως, εάν ο πιστός βλέπει με το χέρι ένα περσικό βιβλίο, θα υποστεί ταπείνωση και ταλαιπωρία . Και όποιος είδε ότι είχε λάβει ένα σφραγισμένο βιβλίο, υπάκουε σε έναν βασιλιά και τον υπάκουε, και απέκτησε το καλό, την προεδρία και μια ευχάριστη κατάσταση στην οποία υπακούει τόσο τον συγγενή όσο και τον μακρινό, ακόμα κι αν είναι αρραβωνιασμένος με μια γυναίκα , θα κερδίσει . Και όποιος βλέπει ένα λευκό βιβλίο χωρίς γραπτή απάντηση από την απουσία, τα νέα του κόβονται . Ίσως το βιβλίο να δείχνει έναν κοινωνικό σύντροφο, και το βιβλίο μπορεί να υποδηλώνει ανακούφιση και αθωότητα από την ασθένεια . Εάν δεν γνωρίζει τι υπάρχει στο βιβλίο, το όραμά του δείχνει απάτη στη βιομηχανία, ανώνυμες πωλήσεις ή ηλικιωμένη γυναίκα ….

…Γενναιοδωρία και σταφύλια : Η γενναιοδωρία είναι ενδεικτική για τις γυναίκες επειδή είναι σαν τον κήπο για το πόσιμο και τη μεταφορά του και την απόλαυση της γεύσης του, ειδικά επειδή προέρχεται από τη ναρκωτική ζάχαρη του σώματος και είναι σαν μούδιασμα της επαφής με το χυμό σε αυτό, και είναι ενδεικτικό του γάμου γιατί είναι σαν το σπέρμα . Και ίσως ο γενναιόδωρος άντρας έδειξε το ευεργετικό άλογο λόγω της αφθονίας των πλεονεκτημάτων των σταφυλιών, καθώς είναι όπως ο κυβερνήτης, ο κόσμος και το άλογο με χρήματα, οπότε όποιος διαθέτει αμπελώνα όπως το περιγράφουμε θα παντρευτεί μια γυναίκα αν είναι άγαμος, ή είναι σε θέση σε έναν γενναιόδωρο άνθρωπο, τότε κοιτάζει τις συνέπειές του και τι θα συμβεί σε αυτόν κατά την εποχή της γενναιοδωρίας στην προσέλευση και τη διοίκηση. Αυτό ήταν στην περίοδο του χρόνου και η γυναίκα ήταν άρρωστη και χάθηκε από την ασθένειά της, και αν ήταν έγκυος ήρθε σε μια σκλάβια, και αν ήλπιζε για απελευθέρωση, σύνδεση ή χρήματα από έναν κυβερνήτη ή στα χέρια ενός κυβερνήτη ή ενός ηγεμόνα ή μιας γυναίκας όπως η μητέρα, η αδελφή και η σύζυγος, αυτό απαγορεύεται και δεν μπορεί να το κάνει, ακόμα κι αν το συμβόλαιο γάμου της δεν ήταν, πρέπει να του φθάσει τη γυναίκα του και αν είναι εύπορος, τότε είναι φτωχός, και αν είναι σε ζήτηση και υποκρισία στην αγορά και τη βιομηχανία του, είναι δικαιολογημένος και στάσιμος, και αν αυτό έρχεται την ώρα και το καλοκαίρι, το θέμα είναι εναντίον του, και όλα αυτά είναι έγκυρα . Τα μαύρα σταφύλια στην εποχή τους είναι ασθένεια και φόβος, και μπορεί να είναι μαστίγια για εκείνους που τα κατέχουν ανάλογα με τον αριθμό της αγάπης, και δεν επωφελείται από το μαύρο χρώμα του με βλάβη στην ουσία του . Τα άσπρα σταφύλια στην εποχή του είναι ο χυμός και η καλοσύνη του κόσμου, και άλλες φορές θα λάβει χρήματα πριν από την ώρα που περίμενε . Και όποιος βλέπει ότι συμπιέζει έναν αμπελώνα, πάρτε το χυμό και αφήστε ό, τι έχει απομείνει, δηλαδή ότι ο βασιλιάς πρέπει να πάρει τον βασιλιά του χυμού με δύναμη . Ομοίως, ο χυμός από ζαχαροκάλαμο και άλλα πράγματα, επειδή ο χυμός και τα οφέλη του υπερισχύουν του τι είναι άλλο από αυτό που είναι μαζί του από αυτό που δεν αγγίζεται από τη φωτιά, εκτός από αυτό που διαφοροποιείται στην ουσία του . Λέγεται ότι όποιος πήρε ένα τσαμπί σταφύλι πήρε από τη σύζυγό του ένα χρηματικό ποσό, και ειπώθηκε ότι τα χρήματα ήταν 1.000 dirham . Και ειπώθηκε ότι τα μαύρα σταφύλια είναι χρήματα που δεν μένουν, και αν τα δουν να γέρνουν από το αμπέλι τους, τότε είναι πολύ κρύο και φόβο . Μερικοί από τους σχολιαστές είπαν : Τα μαύρα σταφύλια δεν τους αρέσουν, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Ζάχαρη και καλό φαγητό .~ Ο Ζαχαρίας, ειρήνη πάνω του, τον βρήκε με τη Μαρία, καθώς δεν μισούσε και οι περισσότεροι εκφραστές τον μισούσαν . Λέγεται ότι ήταν δίπλα στον γιο του Νώε όταν ο πατέρας του τον ζήτησε, και ήταν λευκό χρώμα, οπότε όταν άλλαξε το χρώμα, τα σταφύλια γύρω του άλλαξαν και η προέλευση του μαύρου είναι αυτή . Και αυτό που ήταν φρούτο δεν κόβεται σε όλα τα μέρη, και δεν έχει χρόνο και καμία ουσία που το χαλάει, είναι καλό όπως οι ημερομηνίες και οι σταφίδες, και ό, τι βρέθηκε τότε και εκτελέστηκε τη στιγμή των άλλων, είναι καλό κατά τη διάρκεια της εποχής του, εκτός από αυτό που έχει μισητό όνομα ή άσχημη είδηση, και σε άλλη από την εποχή της, τελικά μισείται . Ό, τι έχει μια καταγωγή που δείχνει ότι το κακό είναι στην επιθυμία και την αγωνία του, και άλλες φορές ξυλοκοπήθηκε ή άρρωστος, όπως και οι δύο . Επειδή ο Αδάμ, ειρήνη πάνω του, φοβόταν τα φύλλα του και τον κατηγόρησε στο δέντρο του, και ανησυχούσε και μετανιώθηκε, οπότε αυτό ήταν απαραίτητο ανά πάσα στιγμή, και απαιτούσε επίσης το δέντρο και το χαρτί του . Οτιδήποτε είχε κίτρινο χρώμα ήταν μια ασθένεια, όπως το κυδώνι, ο κράταιγος και το καρπούζι, με βλάβη έξω από τη ζωή του, και άλλα από τις κιτρινωπές ανησυχίες και θλίψεις . Αν ήταν ξινή, χτυπήθηκε με τα μαστίγια για να το φάει, ειδικά αν ήταν ένας αριθμός, επειδή ο καρπός του μαστίγιο στο τέλος . Και τα δέντρα, που είναι η ρίζα του καρπού, είναι ένα ξηρό ραβδί . Και αυτό που είχε ένα όνομα στην παραγωγή του οφέλους, μεταφέρει την ερμηνεία του στη διατύπωση του εάν αυτό ήταν ισχυρότερο από τις έννοιες του, όπως το πράσινο κυδώνι σε άλλες στιγμές είναι κουρασμένο και το κίτρινο είναι μια ασθένεια . Και πράσινα ροδάκινα : ο πόνος αυτών ή ενός αδελφού και κίτρινη ασθένεια . Και το jujube : στην εποχή του διορίζεται από την εταιρεία ή το τμήμα, και το πράσινο στο άλλο από την εποχή του είναι ατυχία και ατυχήματα που τον πλήττουν, και η ξηρότητα του ανά πάσα στιγμή έχει ένα μπλε λουλούδι, και το δέντρο του είναι άντρας με απόλυτο μυαλό και καλό πρόσωπο, και ειπώθηκε ένας αξιότιμος άνθρωπος που είναι άνθρωπος ευχαρίστησης, υπερηφάνειας και σουλτανάτου ….

…Όποιος βλέπει τις ημερομηνίες σε ένα όνειρο, είναι ένα σύμβολο της βροχής, και για όποιον τους τρώει μια καθαρή γενική διαβίωση που θα επιτευχθεί από αυτόν, και κανείς δεν θα τον συνδέσει με αυτό . Οι θαμμένες ημερομηνίες εξοικονομούνται χρήματα, καθώς και οι κάλαμοι και οι πριονισμένες ημερομηνίες είναι dirham που δεν μένουν, και όποιος τρώει σιτάρι είναι από το dhimmah . Και όποιος βλέπει ότι μια ημερομηνία έρχεται σε αυτόν, τα χρήματα έρχονται από άνδρες με κινδύνους και ο πράκτορας των ραντεβού είναι λεία . Και όποιος αποκομίζει μια ημερομηνία στην εποχή του, θα παντρευτεί μια πλούσια, έντιμη γυναίκα, που έχει πολλή καλοσύνη και ευλογία, ή ότι ο άντρας χτυπά μερικούς αξιότιμους άνδρες με χρήματα χωρίς κόπωση, και ίσως θα έχει γνώση . Εάν οι ημερομηνίες δεν είναι έγκαιρες, τότε ακούει τη γνώση και δεν ενεργεί . Εάν απλώνεται από έναν ξηρό φοίνικα στον εαυτό του, τότε μαθαίνει από έναν υποκριτή άνδρα με γνώση, και εάν βρίσκεται σε ένα σύννεφο ή είναι τόσο μακριά από τον Θεό για την ιστορία της Μαρίας, ειρήνη σε αυτήν : ( Και αυτός που χλεύασαν με τον κορμό του φοίνικα ημερομηνία πέφτουν πάνω σας υγρό ) . Αν δει ότι τρώει ραντεβού με πίσσα, τότε παίρνει κληρονομιά από τον σύζυγό της και χωρίζεται κρυφά και η κληρονομιά απαγορεύεται . Εάν ένα άτομο είδε ότι πήρε ραντεβού και το έκοβε και εξόρυξε τα προϊόντα του από αυτό, θα είχε έναν γιο . Και όποιος είδε ότι διάλεξε έναν μαύρο σπόρο σταφυλιών από έναν φοίνικα, τότε η σύζυγός του γεννά έναν γιο μιας μαύρης βασιλείας . Οι ημερομηνίες εξηγούνται από την καλή και halal ζωή . Και όποιος βλέπει ότι τρώει καλές ημερομηνίες, ακούει καλά λόγια και αποκτά μεγάλο όφελος . Και όποιος είδε ότι θάβει μια ημερομηνία πήρε χρήματα από τα χρηματοκιβώτια, ή από τα χρήματα των ορφανών, ή τα αποθηκευμένα χρήματα . Και όποιος είδε ότι έτρωγε σαράντα ραντεβού στην πόρτα του Σουλτάνου, και δεν ήταν η στιγμή που εμφανίστηκαν οι ημερομηνίες, ούτε η ώρα της Ιστίχα τους, θα χτύπησε σαράντα μαστίγια . Και όποιος το βλέπει σαν να έτρωγε σαράντα ημερομηνίες και ήταν κατά την ωριμότητα του, θα έχει σαράντα χιλιάδες dirham . Και όποιος βλέπει καλάθια από καφέ ημερομηνίες πέφτουν από το στομάχι των χοίρων, ενώ τα σηκώνει και τα μεταφέρει στο σπίτι του, παίρνει λάφυρα από τα χρήματα των άπιστων, και όποιος το βλέπει σαν να πιπιλίζει μια ημερομηνία και το δίνει σε άλλο και το απορροφά, τότε θα μοιραστεί μαζί του μια καλή χάρη . Και όποιος βλέπει σαν να έχει φάει ημερομηνίες, θα βρει τη γλυκύτητα της πίστης . Και όποιος βλέπει σαν να χωρίζει την ημερομηνία του και διακρίνει την πρόθεσή του από αυτό, τότε θα έχει έναν γιο ….

…Και όποιος βλέπει ότι έδωσε στη γυναίκα του ένα σπαθί στο κάλυμμα του, έρχεται σε αυτόν με μια κόρη, και όποιος βλέπει ότι του έδωσε το ίδιο, η έκφρασή του είναι ομόλογός του, και το όραμα του ξυλό σπαθιού δείχνει ένα υποκριτικό αγόρι που είναι ανυπάκουος, και αν ήταν προβάδισμα, ήταν τελετής, και αν ήταν μηδέν, θα ήταν πλούσιος και αν ήταν από σίδηρο, ήταν γενναίος ….

…Στέκεται στην Αράφα : Μπορεί να υποδηλώνει νηστεία, γιατί αυτό που απαιτείται είναι να παρακολουθείτε όταν ο ήλιος δύει και η αυγή σπάει και πληρώνεται από αυτό εάν ο ήλιος δύει . Εάν η αυγή σπάσει πάνω της και δεν σταθεί εκεί, τότε χάνει το Χατζ, όπως ο νηστείας, με τη νηστεία του, βλέπει το κώμα του ήλιου . Εάν απουσιάζει, επιτρέπεται να τρώει και να πίνει . Και το φαγητό είναι η αιτία της ζωής και της κίνησης που πληρώνεται από αυτόν που στέκεται στην Αραφά . Ίσως η στάση στην Αράφα να δείχνει τη συνάντηση με τον αγαπημένο των τάφων και τους χιλιάδες ξένους . Επειδή ο Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν , συνάντησε την Εύα μετά το χωρισμό με την Αραφά, και γι ‘αυτό ονομάστηκε Αράφα, επειδή γνώριζαν ο ένας τον άλλον . Όποιος σταθεί μαζί του κατά τη διάρκεια της νύχτας μέχρι την αυγή προέρχεται από όσους αναζητούν ανάγκες με τους βασιλιάδες και άλλους, θα συνειδητοποιήσει τι απαιτείται . Το κατάλαβα . Και όποιος έρχεται σε αυτό κατά τη διάρκεια της ημέρας, δεν θα λάβει αυτό που ελπίζει και απαγορεύει αυτό που ζητά, ειδικά επειδή η λέξη Ευφράτης είναι στο όνομα Αραφάτ . Και η Arafa μπορεί να υποδηλώνει την εποχή της αγοράς και την ώρα της πώλησης . Αν ήταν δίπλα του το βράδυ, θα κέρδιζε και θα ωφελούσε την αγορά και πώληση του . Και αν παραμείνει στην προσέλευση κατά τη διάρκεια της ημέρας, έχασε σε αυτό . Η ημέρα της Αράφα μπορεί να υποδηλώνει την Παρασκευή, επειδή συμφωνούν για την αξία, τη συνάντηση της δημιουργίας και την υποχρέωση επιβολής . Μπορεί να υποδηλώνει ημέρα διακοπής του πολέμου . Μπορεί να δείξει τη θέση του πλήθους ανάποδα και ο Θεός ξέρει καλύτερα…

…Ο δράκος είναι σε ένα όνειρο καταπιεστικός και φοβισμένος σουλτάνος ​​ή μια πυρκαγιά . Εάν ο ασθενής δει έναν δράκο, αυτό δείχνει το θάνατό του . Εάν μια γυναίκα σε ένα όνειρο γεννά έναν δράκο, θα γεννήσει ένα παιδί για μεγάλο χρονικό διάστημα . Επειδή ο δράκος σέρνεται όταν περπατά . Και όποιος το βλέπει σαν ένας δράκος τον έσυρε στο νερό, θα τιμωρηθεί από την εξουσία, ή από τον Θεό Παντοδύναμο, ή από τον κυβερνήτη Του . Αν είδε σαν να μεταμορφώνει έναν δράκο, η ζωή του θα επεκταθεί και θα αποκτήσει εξουσία . Αν έφαγε το κρέας ενός δράκου, θα έπαιρνε χρήματα από τον βασιλιά . Ο δράκος μπορεί να έχει ζήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα, λόγω του μήκους του . Εάν βλέπει ένα άτομο σαν να έρχεται προς αυτόν χωρίς κακό, ή σαν να του δίνει κάτι ή να του μιλάει με άπταιστη γλώσσα, τότε δείχνει πολύ καλά ότι θα έχει . Και όποιος βλέπει στο όνειρό του έναν δράκο να αλλάζει, και υπάρχει ένας άντρας του, τότε δείχνει έναν στρατό των τζιν, και αν το δει να αλλάζει και υπάρχει μια γυναίκα από αυτό, τότε δείχνει έναν θηλυκό στρατό του Τζιν, και είναι εχθρός που βλέπει τη σιωπή της εχθρότητας με πολλά κεφάλια στις τέχνες της μετριότητας, του κακού και του κακού . Αν έχει ένα, τρία, ή τέσσερα κεφάλια μέχρι να φτάσει στα επτά, τότε κάθε κεφάλι του είναι θλίψη και κάποιο είδος κακού, και αν γίνει επτά κεφάλια τότε δεν έχει ίση με το κακό και την εχθρότητα του . Και όποιος βλέπει ότι είχε έναν δράκο, θα κατακτήσει έναν άνδρα χωρίς νου . Εάν μια έγκυος γυναίκα βλέπει ότι γέννησε έναν δράκο, τότε θα γεννήσει έναν γιο που είναι αρραβωνιασμένος και ένδοξος, που σκοτώνει τη γλώσσα, ή ο γιος ενός αφηγητή, ή ενός ιερέα, ενός κακού, ανήθικου ή ένας κλέφτης ….

…Κατηγορία : Δείχνει αγάπη και τραγουδά : Εάν η επίπληξη έχει φύγει, τότε δεν είναι αγάπη … και η φιλικότητα παραμένει όσο παραμένει η επίπληξη. Εάν βλέπει σαν να κατηγορεί τον εαυτό του, τότε κάνει μια πράξη για την οποία μετανιώνει και κατηγορεί τον εαυτό του, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Την ημέρα που κάθε ψυχή έρχεται να διαφωνήσει για τον εαυτό της »….