…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός μπαίνει στο σπίτι του με χαρά, τότε δείχνει την ανταμοιβή, την ελεημοσύνη και την ανταπόκριση στο αίτημα για τον αποθανόντα από την οικογένειά του ….

…Και όποιος βλέπει σαν να είναι νεκρός μόνος σε ένα απομονωμένο μέρος, δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και αν απουσιάζει, τότε θα λάβει νέα για τη διαφθορά του ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός τον έχει δανείσει το ένδυμά του και μετά τον ζήτησε, τότε αυτό είναι απόδειξη της φτώχειας αυτού του νεκρού για καλό και συγχώρεση ….

…Εάν δει τον μητρικό του θείο ή όποιος το βλέπει σαν να είναι ζωντανός νεκρός, τότε καλωσορίζει έναν άπιστο ή έναν μοιχείο μετανοεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο νεκρός του δίνει ένα νέο πουκάμισο ή ένα καθαρό ένδυμα, θα κερδίσει τα προς το ζην όπως οι μέρες της ζωής του, και αν του δώσει την παρηγοριά, τότε θα επιτύχει καλό και όφελος ….

…Ομοίως, αν δει ότι συνεχίζει να είναι νεκρός, τότε μπαίνει σε ένα άγνωστο σπίτι μαζί του και μετά δεν το αφήσει, τότε θα πεθάνει ….

…Όσο για τον αποθανόντα άπιστο, αν δει στην καλύτερη κατάσταση και εμφάνιση, αυτό δείχνει ότι το θέμα των τακουνιών του είναι υψηλό, και δεν δείχνει την καλή του κατάσταση με τον Θεό : αν βλέπει σαν ο νεκρός να γελάσει και τότε έκλαψε, δείχνει ότι δεν πέθανε μουσουλμάνος . Ομοίως, αν έβλεπε ότι το πρόσωπο του αποθανόντος ήταν μαυρισμένο, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Όσο για εκείνους των οποίων τα πρόσωπα έχουν μαυριστεί, δεν πιστεύετε μετά την πίστη σας ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός συμβαίνει, τότε δραπέτευσε από τη φρίκη, και ίσως σκόπευε το θέμα και δεν τον έφτασε, και ο ίδιος έγινε κάτι τέτοιο ….

…Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι ένας νεκρός άνδρας την παντρεύεται, τότε θα κάνει καλύτερα από ένα μέρος που δεν περίμενε ….

…Αν έβλεπε σαν ο νεκρός να του λέει, ~Θα πεθάνεις εκείνη τη στιγμή~, τότε το ρητό του είναι αλήθεια . Εάν είδε σαν να ακολουθούσε ένα νεκρό άτομο και δεν μπήκε σε ένα σπίτι μαζί του, ή μπήκε και έπειτα έφυγε, πλησιάζει το θάνατο και μετά δραπετεύει ….

…Εάν βλέπει τους νεκρούς να αστειεύονται στα λόγια του, τότε δεν είναι όραμα, γιατί ο νεκρός ασχολείται με αστεία, λόγια προδοσίας, και αναφέρεται στην ανηθικότητα και τα παρόμοια ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός έζησε και μπήκε στο σπίτι του και τον απευθύνθηκε, αυτό δείχνει ασφάλεια, υγεία του σώματος, προσέλευση και μεγάλες ελπίδες ….

…Σπάνια, κάποιοι από τους εκφραστές είπαν, είδα σαν ένας άντρας να στέκεται με το μάτι δεμένο με μπλε κουρέλι, γι ‘αυτό τον ρώτησα για τον πατέρα μου και μου είπε ότι είχε πεθάνει και με έφερε στον τάφο του. έκφραση του τάφου, κλάμα και φωνάζοντας διήρκεσε λίγα πόδια, και ο πατέρας μου με ασφάλεια τον Βαράφνα εκείνος, ο οποίος μέσω αυτού αν το έβαλε πίσω έκπληκτος που στη συνέχεια ταξίδεψε gpt όταν επέστρεψα πέρασε χώμα για εμάς και αν η πόρτα είναι ο κατάλογος μιας γυναίκας και το μάτι της με μπλε πανί Vastvhmt για αυτούς ) προϋποθέσεις για να είναι η αξία του εδάφους και να σηματοδοτήσουμε τις υποθέσεις μας απάντησε. Έχετε μακροζωία, ο πατέρας σας πέθανε, οπότε ήρθα στον τάφο και τον αγκάλιασα και φώναξα με μια κραυγή όπως είδα χωρίς επιπλέον, και το όραμα δεν βγήκε καθώς μου πέρασε από αυτόν τον φίλο, καθώς δεν είχε κανένα χέρι σε αυτό ….

…Σχετικά με τον Wahab bin συναγερμό ότι ο Nebuchadnezzar μετά τα ερείπια της Ιερουσαλήμ και υποστήριξε τα παιδιά του Ισραήλ σε επτά χρόνια, η άποψη σε ένα όνειρο, ένα υπέροχο όραμα της αύρας του συγκέντρωσε ιερείς και Alhzar και τους ρώτησε για το όραμά του ότι , είπαν : στον Iqsa ο βασιλιάς του είπε ακόμη και Ptooelha , είπε : Το ξέχασα αλλά δεν το είπα σε τρεις μέρες, οι άνθρωποι που σε σκότωσαν για το Akrkm φοβήθηκαν και ο Glenn από το φεστιβάλ του άκουσε ότι ο Daniel – ειρήνη σε αυτόν – και είναι στη φυλακή, είπε ο δεσμοφύλακας : Πηγαίνετε στο ‘αυτόν , να του πω : ότι εδώ ένας άνθρωπος που έχει γνώση σας το όραμα και την ερμηνεία πήγε να του πει Aftlbh όταν μπήκε δεν υποταχθεί σε αυτόν και είπε προς αυτόν : αυτό που εμπόδισε από την προσκύνηση των ναρκών; Είπε : Ο Θεός μου έδωσε γνώση, με δίδαξε και με διέταξε να μην προσκυνήσω σε κανέναν άλλο , οπότε του είπε σύντομα : Αγαπώ αυτούς που εκπληρώνουν τις διαθήκες τους στους άρχοντες τους , οπότε μου είπε για το όραμά μου , έτσι ο Ντάνιελ είπε αυτός : Είδα ένα μεγάλο είδωλο με τα πόδια του στο έδαφος και το κεφάλι του στον ουρανό , πάνω από το χρυσό, τη μέση του αργύρου, και το κάτω μέρος του από χαλκό Και το πόδι του από σίδηρο και τα πόδια του από πηλό, έτσι ενώ ήσουν Κοιτάζοντάς τον, σου άρεσε η ομορφιά του και η στεγανότητα της δημιουργίας του, ο Θεός τον πέταξε με μια πέτρα από τον ουρανό και έπεσε στην κορυφή του κεφαλιού του μέχρι να το συνθλίψει και ο χρυσός, το ασήμι, ο χαλκός και ο σίδηρος του αναμίχθηκαν μέχρι φανταζόσασταν ότι αν οι άνθρωποι και τα τζιν συναντήθηκαν για να ξεχωρίσουν κάποια από αυτά από άλλα, δεν θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό. Στην πέτρα που του ρίχτηκε, υψώθηκε, μεγεθύνθηκε και εξαπλώθηκε μέχρι να γεμίσει ολόκληρη τη γη , έτσι ώστε να είδατε τίποτα άλλο από την πέτρα και τον ουρανό , οπότε είπε : Το όραμα που είδα ήταν αληθινό, λοιπόν, ποια είναι η ερμηνεία του; Ο Ντάνιελ είπε : Όσον αφορά το είδωλο, υπάρχουν διαφορετικά έθνη στην αρχή του χρόνου και στη μέση του και στη μέση του και στο τέλος , και για την πέτρα με την οποία ρίχτηκε ένα είδωλο, είναι μια θρησκεία στην οποία ο Θεός ρίχνει αυτά τα έθνη στο τέλος του χρόνου, τότε θα τα δείξει σε αυτούς, οπότε ο Θεός στέλνει έναν αναλφάβητο προφήτη από τους Άραβες, έτσι ώστε τα έθνη και οι θρησκείες να ρίχνονται σε αυτό καθώς έχω δει την πέτρα να ζαλίζει τους τύπους των ειδώλων Και αυτό εμφανίζεται στις θρησκείες και τα έθνη, όπως έχω δει την πέτρα να εμφανίζεται σε όλη τη γη , οπότε ο Θεός εξετάζει την αλήθεια μαζί της, το ψέμα χάνεται μαζί του, καθοδηγεί τους λαούς της παραπλάνησης, διδάσκει τους αναλφάβητους από αυτόν, ενισχύει τους αδύναμους , ενισχύει την ταπείνωση μαζί του και υποστηρίζει τους αδύναμους . Σε ένα άλλο μυθιστόρημα : για τον Wahab bin alarm , και στο οποίο ο Nebuchadnezzar ήταν η άποψη ενός οράματος, ενώ του άρεσε ποια γνώμη ήταν η γνώμη για κάτι που τραυματίζει τον Vonsah, που ονομαζόταν Daniel και Ananias και Azaria και Mahil των στελεχών των προφητών, αυτός είπε : Πες μου για το όραμα που είδα και μετά έχω γίνει κάτι που μου άρεσε η Vonsaneha , τι αυτή; Είπαν για τον : Πείτε μας με Ptooelha να σας ενημερώσουμε , είπε : Τι δεν τους αναφέρω, αν μου πείτε να Ptooelha Onzaan Octavkm , πήγαν έξω από αυτόν, που ονομάζεται Θεός και Astgathua, και προσεύχονται για αυτόν και του ζήτησε να Διδάξτε τους Voalmanm, ο οποίος του ζήτησε Fjah είπαν να τον : είδα ένα άγαλμα; Είπε : Έχετε δίκιο . Είπαν : Τα πόδια και τα πόδια του είναι από πηλό, τα γόνατά του και τους μηρούς του από χαλκό, το στομάχι του από ασήμι, το χρυσό του στήθος και το κεφάλι και το λαιμό του από σίδηρο; Είπε : Πιστέψατε . Είπαν : Ενώ τον κοιτάζεις, σου άρεσε και ο Θεός του έστειλε ένα βράχο από τον ουρανό, οπότε τον συνάντησε. Είπε : Έχετε δίκιο , οπότε ποια είναι η ερμηνεία του; Είπαν : ερμηνεία που είδατε ότι ο Βασιλιάς των Βασιλέων ήταν κάποιος Άλλεν βασιλιάς κάποιων , και μερικοί από αυτούς ήταν ο καλύτερος βασιλιάς κάποιων , και μερικοί ήταν περισσότερο βασιλιάς κάποιων ήταν ο πρώτος βασιλιάς της κεραμικής, ένας αδύναμος και ο Όλινχ , τότε ήταν πάνω από το χαλκό είναι το καλύτερο από αυτό και περισσότερο , και μετά ήταν πάνω από το ασήμι χαλκού που είναι καλύτερο από αυτό και καλύτερο , τότε υπήρχε πάνω από ασήμι, χρυσός, ο οποίος είναι καλύτερος από ασήμι και καλύτερος , τότε ο σίδηρος ήταν δικός σας, επειδή αυτός ήταν πιο ισχυρός και πιο αγαπητός από ότι ήταν πριν από αυτόν , και ο βράχος που είδατε τον έστειλε ο Θεός από τον ουρανό, οπότε η ακρίβειά του ήταν ένας προφήτης τον οποίο ο Θεός τον πούλησε από τον ουρανό, έτσι ώστε όλα χτύπησαν και το θέμα ήρθε σε αυτόν . . Και σε μια άλλη αφήγηση : ο Ντάνιελ και οι σύντροφοί του είπαν στον Μπαχτάσαρ : Είδα και άλλα και του το είπαν , οπότε είπε : Έχετε δίκιο , είπαν : Το διασχίζουμε για εσάς . Όσο για το είδωλο του οποίου το κεφάλι είδατε από χρυσό, είναι ιδιοκτησία σας τόσο καλό όσο ο χρυσός , και κατείχε ολόκληρη τη γη , και ο λαιμός είναι παρόμοιος με αυτό. Ο βασιλιάς του γιου σου μετά τον δικό σου, οπότε η κατοχή του θα είναι καλή και όχι σαν χρυσό , και για το στήθος του που είναι από σίδηρο, είναι ο βασιλιάς του λαού της Περσίας, που κατέχει μετά τον γιο σου, έτσι η κατοχή τους θα να είναι δυνατός σαν σίδηρος , και για τα χιούμορ του, πηγαίνει στον βασιλιά του λαού της Περσίας και ο λαός αμφισβητεί τον βασιλιά σε κάθε χωριό έως ότου ο βασιλιάς θα βασιλεύει για την ημέρα και δύο ημέρες μήνα και δύο μήνες, και στη συνέχεια σκοτώνει Όχι οι άνθρωποι έχουν τη δύναμη σε αυτό, καθώς δεν ήταν η δύναμη του φετίχ στα δύο άτομα της κεραμικής , ενώ είναι όπως και ο Θεός που έστειλε – ο Παντοδύναμος – ένας προφήτης της γης των Αράβων Vozarh στους υπόλοιπους ανθρώπους της Περσίας και του υπόλοιπου βασιλιά του γιου σου , και σου και καταστράφηκε και Οχλχ για να μην τον κρατήσει τίποτα καθώς ο βράχος ήρθε και κατέστρεψε το είδωλο ….

…Και όποιος είδε ότι έφερε το κρέας του παππού μου, πήρε χρήματα ….

Αν είδε τον πατέρα του να αναβιώνει, αλλά το όραμα του πατέρα είναι ισχυρότερο ….

Γονέας Εάν ονειρευόσασταν τον πατέρα σου, αυτό προβλέπει ότι πρόκειται να εμπλακείς σε κάποια δυσκολία και ότι θα χρειαστείς σοφές συμβουλές αν θέλεις να το ξεφορτωθείς . Αν είναι νεκρό αυτό δείχνει ότι η επιχείρησή σας είναι να περάσει από δυσκολίες και που θα πρέπει να είναι προσεκτικοί στη λειτουργία αυτή . Αν ένα κορίτσι ονειρεύεται τον νεκρό πατέρα της, αυτό προβλέπει ότι η αγαπημένη της την εξαπατά ή θα την εξαπατήσει ….

Αν ονειρευτήκατε τον μήνα Αύγουστο, τότε αυτό υποδηλώνει άτυχες συμφωνίες και παρεξηγήσεις στις ερωτικές σχέσεις . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι θα παντρευτεί τον Αύγουστο, αυτό απεικονίζει τη θλίψη στην πρώιμη παντρεμένη ζωή της ….

…Ο νεκρός σας είναι σε ένα όνειρο σαν βουνό, μονοπάτι ή μέρος που δείχνει την αποσύνθεση του αρσενικού . Ίσως έδειξε την εκπλήρωση της υπόσχεσης ….

Και όποιος βλέπει ότι μια γυναίκα τον προτείνει και τον επιθυμεί, τότε ο κόσμος τείνει σε αυτόν ….

Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε άμβωνα που μιλά για την επιστήμη και τη σοφία ή τα κηρύγματα, και αν είναι από τους ανθρώπους αυτού του τόπου, θα λάβει ύψος και τιμή για αυτόν από τον Ιμάμη ή όποιον πάρει τη θέση του, και εάν δεν είναι το ίδιο, ότι η καλή θα συμβεί σε ένα από την οικογένεια ή τους γείτονές του, αν υπάρχει κάποιος ανάμεσά τους με το εν λόγω βραβείο ….

Και όποιος θέλει να μιλήσει λέξεις που έρχονται σε αντίθεση με τη Σαρία, τότε είναι διάσημος για σκάνδαλα, και ζητά από τον Θεό να συγχωρήσει για αυτό ….

…Με την εξουσία του Μωάμεθ Μπιν Αμπντουλάχ Μπιν Αμρ Μπιν Όθμαν, είπε : Ο Χάλεντ Ιμπν Σάιντ ήταν γέρος και ήταν ο πρώτος από τους αδελφούς του που αγκάλιασε το Ισλάμ , και η αρχή της μετατροπής του στο Ισλάμ ήταν ότι είδε στον ύπνο ότι στεκόταν το χείλος της φωτιάς, και ανέφερε από την ιδιότητά του τι γνωρίζει καλύτερα ο Θεός , και βλέπει στον ύπνο σαν να τον ωθεί ο πατέρας του και να βλέπει τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, να πήρε τα πτερύγια του έτσι ώστε δεν θα πέσει, οπότε πανικοβλήθηκε από τον ύπνο του και είπε : Ορκίζομαι από τον Θεό ότι αυτό είναι ένα αληθινό όραμα . Γνώρισε λοιπόν τον Abu Abu bin Qahfa και του το ανέφερε. Ο Abu Bakr είπε : Σε θέλω καλά , αυτός είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη σε αυτόν, οπότε θα τον ακολουθήσεις και θα μπεις μαζί του στο Ισλάμ που σε εμποδίζει να πέσεις σε αυτόν και ο πατέρας σου είναι σε αυτό . Έτσι, ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, τον συνάντησε ενώ ήταν με άλογα και είπε : Ω Μωάμεθ, τι αποκαλείς; Είπε : Προσεύχομαι μόνο στον Θεό, χωρίς σύντροφο, και ότι ο Μωάμεθ είναι ο υπηρέτης του και ο Αγγελιοφόρος του, και αναβάλλει τη λατρεία στην οποία βρίσκεστε από μια πέτρα που δεν ακούει ή δεν βλέπει, δεν βλάπτει ούτε ωφελεί και Δεν είναι γνωστό για τον υπηρέτη του που δεν τον λατρεύτηκε . Ο Χάλεντ είπε, μαρτυρώ ότι δεν υπάρχει Θεός εκτός από τον Θεό και μαρτυρώ ότι είσαι ο Αγγελιοφόρος του Θεού. Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, ερμήνευσε το Ισλάμ του . Ο Χάλεντ απουσίαζε και ο πατέρας του γνώριζε το Ισλάμ του, οπότε έστειλε στο αίτημά του όσους έμειναν από τον γιο του από εκείνους που δεν έγιναν μουσουλμάνοι και έστησαν τον αφέντη του και την παρουσία του, τον έφεραν στον πατέρα του Άβι Αχάχα, οπότε προειδοποίησε και έκλαψε και τον χτύπησε με ένα χτύπημα στο χέρι του έως ότου το έσπασε στο κεφάλι του, τότε είπε : Ακολουθήσατε τον Μωάμεθ ενώ βλέπετε τον λαό του και τι έφερε από το ελάττωμα των θεών και των ελαττωμάτων τους. Όποιος αποχώρησε από τους πατέρες τους, ο Χάλεντ είπε : Από τον Θεό, μετανοήθηκε και τον ακολούθησε, οπότε ο Αμπού Αχχα οργήθηκε και επιτέθηκε στον γιο του και τον προσβάλει, τότε είπε : Πηγαίνετε να υποκλίσετε όπου θέλετε. Με τον Θεό, θα σε αποτρέψω από τη διατροφή. Ο Χάλεντ είπε : Εάν με αποτρέψετε, ο Θεός θα μου δώσει αυτό που ζω . Τότε τον έφερε έξω και είπε στους γιους του : Κανείς από εσάς δεν θα του μιλούσε, εκτός κι αν έκανα μαζί του αυτό που έκανα μαζί του, ο Khaled στράφηκε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και ήταν υποχρεωμένος να είναι μαζί του . Χρησιμότητα :::: Και όποιος αγκάλιασε το Ισλάμ μέσω ενός ονείρου, ο Ισλαμικός καθηγητής και στοχαστής Muhammad Asad, ο Αυστριακός λόγιος, ο Θεός τον καθοδήγησε μετά από ένα όραμα που το είδε και το είδε στο βιβλίο του (Ο δρόμος προς τη Μέκκα ). Ομοίως, μια χριστιανή γυναίκα μετατράπηκε στο Ισλάμ αφού άκουσε ένα τηλέφωνο που την καλούσε να εισέλθει στη θρησκεία του Ισλάμ, και μετατράπηκε σε Ισλάμ . Ομοίως, ένας άνθρωπος που νομίζω ότι είναι Ολλανδός μετατράπηκε στο Ισλάμ μέσω ενός ονείρου .. Και ο Θεός είναι ο βοηθός. Δείτε τις ιστορίες αυτών των ανθρώπων στο βιβλίο μας σε αυτήν τη ρεαλιστική σειρά ( Μετανοούμενοι στον Θεό ), ένα βιβλίο που περιέχει ιστορίες από την εποχή του Αδάμ έως τη σύγχρονη εποχή ….

…Το όραμα της Sawda Μπιντ Zam’a ότι ο αγγελιοφόρος του Θεού – μπορεί να προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν – θα την παντρευτεί 58 – στην αρχή του Ιμπν Αμπάς ο οποίος είπε : Soudah Bint Zam’a ήταν με το μεθυσμένο Μπιν Amr, μου ο αδελφός Suhail bin Amr, και είδε σε ένα όνειρο σαν ο Προφήτης – να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού – δέχτηκε να περπατήσει μέχρι να πατήσει στο λαιμό της. Έτσι, το είπατε στο σύζυγό της και είπε : Και ο πατέρας σας , αν πίστεψες το όραμά σου για τους νεκρούς και άφησε τον Αγγελιοφόρο του Θεού να σε παντρευτεί – να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη – και είπε : Μια πέτρα και ένα κάλυμμα. Ο Χισάμ είπε : Η πέτρα το αρνείται αυτό, και στη συνέχεια είδε σε ένα όνειρο μια άλλη νύχτα ότι ένα φεγγάρι την κτύπησε από τον ουρανό ενώ ήταν ξαπλωμένη, οπότε είπε στον άντρα της και είπε : Και αν ο πατέρας σου πίστευε στο όραμά σου, εγώ ήταν λίγο καιρό μέχρι που πέθανα και παντρεύτηκα μετά από εμένα, οπότε διαμαρτυρήθηκα για μέθη από εκείνη την ημέρα, και ήταν λίγο καιρό μέχρι που πέθανε και ο Αγγελιοφόρος του Θεού – να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη – την παντρεύτηκε ….

…Είδε τον πατέρα της να πεθάνει 66 – Ο Abu Alopecia Ξύλινος Σαχάμπι Τζαλίλ ήταν μάρτυρας της υπόσχεσης της πίστης του Ραντβάν και μυστηρίου νοσταλγίας και ήταν μεταξύ εκείνων που κατέβηκαν στη Σάμ Μπαντάρμπα δυτικά της Δαμασκού στην Κίμπλα, ανέφεραν ότι ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ – ειρήνη σε αυτόν – μίλησε και μια ομάδα συντρόφων, και ήταν μεταξύ εκείνων που τα μελάνια της Ajala, ήταν κάθε βράδυ βγαίνει και κοιτάζει τον ουρανό και σκέφτεται, στη συνέχεια τον σηκώνει στο σπίτι και τον προσκυνεί στον Θεό – τον Παντοδύναμο – και έλεγε : Δεν ελπίζω ότι ο Θεός δεν θα εξαφανιστεί κατά το θάνατο, καθώς σε βλέπω να ασφυξία, οπότε ενώ είναι μια νύχτα, προσεύχεται από τη νύχτα καθώς η ψυχή του άρπαξε ενώ ήταν προσκύνησε . Και η κόρη του είδε σε ένα όνειρο σαν να είχε πεθάνει ο πατέρας της, και παρατήρησε πανικό και είπε στη μητέρα της, Πού είναι ο πατέρας μου; Είπε : Βρίσκεται στην αίθουσα προσευχής του, γι ‘αυτό τον τηλεφώνησε, αλλά δεν την απάντησε, οπότε ήρθε και τον κινήθηκε, και έπεσε στο πλευρό του, και όταν ήταν νεκρός, μπορεί ο Θεός να τον ελέξει, Αμπού Ο Ubaidah, ο Muhammad bin Saad, ο Χαλίφης και άλλοι είπαν : Ο θάνατός του ήταν εβδομήντα πέντε ετών…

…Λέγεται ότι ο Αλ-Κάκαα είχε χρέος δέκα χιλιάδων dirham, και ήταν συγκλονισμένος, και είδε τον πατέρα του στον ύπνο του προς τιμήν ενός φάρου που υμνούσε τον Θεό και επευφημίες, και όταν τον είδε τον κάλεσε και ξύπνησε, και ρώτησε αυτόν που τον διέσχισε και είπε ότι ο φάρος είναι ύψος και ανελκυστήρας που χτυπά ο πατέρας σου . Είπε ότι ο πατέρας μου είναι νεκρός, η διέλευση είπε: Δεν είσαι ο γιος του; Είπε ναι . Ίσως θα είσαι λόγιος ή πρίγκιπας, και για τον έπαινο του, είσαι σε θλίψη και θλίψη, και ο Θεός Παντοδύναμος θα τον απελευθερώσει από σένα, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Έτσι στο σκοτάδι κάλεσε ότι δεν υπάρχει θεός παρά Σε δοξάζεις, γιατί ήμουν ένας από τους παραβάτες . ~ Ήταν λίγο, όταν ένας άντρας πήρε το χέρι του και του είπε: Είσαι ο Qaqaa; Έτσι είπε στον εαυτό του, αυτό δεν είναι παρά ένας υπολοχαγός αντίπαλος, οπότε η Σααντάνα του είπε μια άρρωστη γυναίκα και συνέστησε να σας προσκαλέσει, είπε, έτσι πήγε μαζί του, και υπήρχε μια ομάδα σεΐχη και ένα γραπτό βιβλίο που Η Saadana έκανε το ένα τρίτο των χρημάτων της στην al-Qaqaa και της πρότεινε το ένα τρίτο των χρημάτων της και πέθανε μετά από τρεις ημέρες ….

…Βρήκε τα χρήματα του πατέρα του μέσα από ένα όνειρο 79 – και από το όραμα που συνέβη αυτό που Ibn al-Qayyim αναφερθεί είναι ότι UMAir Μπιν Wahb – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ήρθε στον ύπνο του και του είπε : Λήψη σε τέτοιες-και- τέτοια και από το σπίτι, μετά σκάψε για να βρει τα χρήματα του πατέρα σου και ο πατέρας του είχε θάψει χρήματα και πέθανε και δεν πρότεινε. Στη συνέχεια, ο Αμίρ σηκώθηκε από τον ύπνο του και το σκάβει, και βρίσκεις τα χρήματα του πατέρα σου , και ο πατέρας του είχε θάψει χρήματα και πέθανε και δεν το πρότεινε, έτσι ο Αμίρ σηκώθηκε από τον ύπνο του, και τον περιφρόνησε καθώς τον διέταξε, έτσι χτύπησε δέκα χιλιάδες dirham και αποκήρυξε πολλά, οπότε πλήρωσε το χρέος του και βελτίωσε την κατάσταση του και την κατάσταση του νοικοκυριού του και αυτό ήταν μετά την ασφάλειά του, και ο νεότερος από τις κόρες του του είπε : Ω Πατέρα του Κυρίου μας, αυτός που μας αγαπούσε για τη θρησκεία του είναι καλύτερος από τον Hubl και την παρηγοριά, και αν δεν ήταν αυτό θα είχε κληρονομήσει αυτά τα χρήματα από εσάς , αλλά τον λάτρευαν για λίγες μέρες. Ο Ibn al-Qayyim είπε : Ο Ali bin Abi Talib al-Qayrawani είπε : Ο Ali bin Abi Talib al-Qayrawani είπε : Αυτό το χαντίθ του Αμίρ και η εξαγωγή χρημάτων σε ένα όνειρο είναι εκπληκτικό από αυτό που είχαμε και είδαμε στην εποχή μας Η πόλη από τον πατέρα μου Μωάμεθ Αμπντουλάχ αλ-Μπαγκανάσι ήταν ένας δίκαιος άνθρωπος, διάσημος για το να βλέπει τους νεκρούς και να τους ρωτάει για τους απουσιάζοντες και να το μεταφέρει στην οικογένειά τους και στους συγγενείς τους έως ότου έγινε διάσημος γι ‘αυτό και πολλούς από αυτόν, οπότε κάποιος θα ερχόταν Του και παραπονιέται ότι ο Χαμάμα πέθανε χωρίς θέληση και έχει χρήματα για να μην τον οδηγήσει στη θέση του, οπότε τον προετοιμάζει για το καλό και καλεί τον Θεό τη νύχτα του για να δει τον περιγραφέντα νεκρό. Και τον ρωτάει για το θέμα Re με αυτό ….

…Και ο πατέρας του Ardashir bin Sasan, ο οποίος ήταν βοσκός, είδε ότι ήταν στα ούρα και ανύψωσε από τα ούρα του τον ατμό ολόκληρου του ουρανού, οπότε ρώτησε την πόρτα σας τη διέλευση και είπε : Δεν θα το διασχίσω για εσάς μέχρι μου αποδίδεις ένα παιδί που γεννιέται σε σένα, γι ‘αυτό του το υποσχέθηκε και είπε : Ένα αγόρι γεννιέται σε εσένα που έχει ορίζοντες . Και έτσι, όταν γεννήθηκε ο Αρντασίρ, τον απέδωσε στην πόρτα διέλευσης σας, για να εκπληρώσει την υπόσχεσή του, έτσι λέγεται ο Αρντασσίρ Μπιν Μπαμπάκ, αλλά ο πατέρας του ήταν ο Σασάν ….

…Και όποιος βλέπει ότι μιλά άπταιστα αραβικά, έτσι θα επιτευχθεί δόξα και τιμή, και αν μιλά σε μια ξένη γλώσσα, τότε θα συνοδεύει τους πρεσβύτερους και θα επωφεληθεί από αυτούς. Και αν μιλάει στα εβραϊκά, θα έχει κληρονομιά από αυτόν. Κερδίζοντας χρήματα και όποιος μιλάει στο Φράγκαν θα πάρει καλό και θα επωφεληθεί γι ‘αυτόν από τη δουλειά του, και όποιος μιλά στα Αρμενικά υποδεικνύει έναν σύντροφο χαμηλού επιπέδου, και όποιος μιλάει με όλες τις γλώσσες δείχνει ότι παίρνει κοσμικό και είναι αγαπητό στους ανθρώπους ….

…Το κατάστημα : δηλώνει κάθε μέρος όπου ένα άτομο επωφελείται από ενδιαφέρον για τον κόσμο του και άλλα πράγματα, όπως οπωρώνας, ο feddan του, ο φοίνικας του, η σύζυγός του, ο πατέρας του και η μητέρα του, ή το βιβλίο του, από τα λόγια του κοινό σε όποιον υιοθέτησε ένα σημείο ενδιαφέροντος, να το καταστήσει . Όποιος είδε το μαγαζί του καταστράφηκε, εάν ο πατέρας του ήταν άρρωστος, πέθανε, γιατί έζησε από αυτόν . Και αν η μητέρα του ήταν άρρωστη, θα χαθεί, γιατί τον μεγάλωνε με το γάλα της και το ενίσχυε με τα προς το ζην . Και η σύζυγός του ήταν έγκυος ή άρρωστος, πέθανε επειδή είναι η κοσμική του ζωή, η ευχαρίστησή του και η ευχαρίστησή του, και όποιος είναι στη μήτρα της είναι το νερό του, και ο γιος του είναι τα χρήματά του σε ερμηνεία . Εάν κανένα από αυτά, τότε η ζωή του γίνεται δύσκολη και τα μέρη στα οποία εμποδίζεται η δύναμή του . Και όποιος βλέπει ότι σπάει την πόρτα του καταστήματος, γυρίζει από αυτό . Αν είδε τις πόρτες των καταστημάτων κλειστές, οι αποσκευές τους ήταν καταθλιπτικές και η επιχείρησή τους έκλεισε . Αν δει τις πόρτες τους να είναι μπλοκαρισμένες, θα πεθάνουν και η μνήμη τους θα φύγει . Αν το είδε να ανοίγει, θα τους άνοιγε τις πόρτες του εμπορίου ….

…Al-Qanater : Το άγνωστο qantara δείχνει τον κόσμο, ειδικά αν βρίσκεται μεταξύ της πόλης και του νεκροταφείου, επειδή ο κόσμος περνά και δεν διαρκεί . Ίσως έδειξε τα πλοία επειδή μοιάζει με την απόσταση και το μεσολαβητικό μονοπάτι μεταξύ των δύο τόπων και μπορεί να υποδηλώνει τον σουλτάνο, τον κυβερνήτη, τον μουφτή και όλους με τους οποίους οι άνθρωποι φτάνουν στις υποθέσεις τους και κάνουν το καρφί του μια γέφυρα στο δικό τους στάβλοι, και μπορεί να υποδηλώνει το μονοπάτι γιατί αποτελεί εμπόδιο στο πλήθος ανάμεσα σε αυτόν και τον Παράδεισο . Όποιος περνάει σε ένα όνειρο σε μια αψίδα σε όλο τον κόσμο προς το μέλλον, ειδικά αν μετά τη διέλευση του βρει νεκρούς, ή μπαίνει σε ένα σπίτι του οποίου η κατασκευή, η οικογένεια και η θέση είναι άγνωστη, ή ένα πουλί πετά μαζί του, ή καταπιεί από ζώο, ή πέφτει σε πηγάδι ή λάκκο, ή ανεβαίνει στον ουρανό, όλα αυτά αν είναι άρρωστος σε εγρήγορση . Και αν δεν ήταν άρρωστος, κοίταξα και αν ταξίδευε, θα του ενημέρωσε ότι θα περνούσε τα ταξίδια του, και παραπέμψα σε αυτό που παρουσιάστηκε παραπάνω από τα σημάδια της καλοσύνης και του πλούτου, ή του κακού και της φτώχειας που του έδωσε όταν κατέβαινε την Qantara . Αν πάει στη γονιμότητα, στα σύκα, στο κριθάρι, στις ημερομηνίες, σε μια γυναίκα ή σε μια ηλικιωμένη γυναίκα, φτάνει με ενδιαφέρον και χρήματα, και αν κατέβει σε μια γη και ένα τζαμί, αυτό που θέλει στο ταξίδι του θα είναι είτε Χατζ , κατάκτηση ή σύνδεση . Εάν έλαβε ένα λιοντάρι, λάσπη, άχυρο, άχυρο, μαύρα σταφύλια, Σουδάν, κομμένο νερό ή ένα ρέμα, τότε δεν υπάρχει καλό σε όλα όσα συναντά κατά τη διάρκεια των ταξιδιών του ή όταν φτάνει στην οικογένειά του, και εάν υπάρχει επιχείρημα για αυτόν ή έναν πρόεδρο που το έχει ανάγκη και είδε από αυτόν αποδείξεις για όλα όσα του αποκαλύφθηκαν από το καλό ή το κακό . Όσο για όποιον γίνει γέφυρα ή γέφυρα, θα αποκτήσει εξουσία και θα τον χρειαστεί, τη θέση του και ό, τι έχει . Στήλες : Η στήλη υποδηλώνει όλους όσους βασίζονται σε αυτό και τι είναι δήμαρχος, βάπτισμα και πυλώνας όπως το Ισλάμ, το Κοράνι, η Σουντά, η νομολογία, η θρησκεία, ο σουλτάνος, ο νομικός, ο κυβερνήτης, ο πατέρας, ο κύριος, ο σύζυγος, ο κηδεμόνας, ο μάρτυρας, γυναίκα και το καθεστώς . Με την τοποθεσία του στύλου και την αύξηση του ονείρου και τα χαρακτηριστικά του ύπνου, αυτό αποδεικνύεται από την ερμηνεία της ύλης και την πραγματικότητα του οράματος, οπότε όποιος βλέπει έναν στύλο έχει κλίση από τη θέση του και σχεδόν έπεσε από κάτω την κατασκευή του, και αν βρίσκεται στο Μεγάλο Τζαμί, τότε ένας άντρας των σουλτάνων συμφωνεί μαζί του ή πρόκειται να απομακρυνθεί από την υπακοή του ή από το δόγμα του, ή ένας άνθρωπος Μεταξύ των μελετητών ή των δίκαιων, απομακρύνεται από τη γνώση του και τείνει να μην είναι ευθείος για έναν πειρασμό που τον εισήλθε ή τον υπέφερε, και αν βρίσκεται σε ένα φυλετικό τζαμί, τότε είναι ο ιμάμης του, ο μουζέν του ή όποιος τον χτίζει και τον υπηρετεί . Και αν ο πυλώνας είναι στο σπίτι του και στην κατοικία του, και αν ο οραματιστής είναι σκλάβος, τότε ο πυλώνας είναι ο κύριος του που αλλάζει σε αυτόν και φαίνεται ότι μισεί και τον φοβά αν φοβόταν τον ένα όνειρο που θα τον έπεφτε, και αν ήταν γυναίκα τότε ο πυλώνας είναι ο σύζυγός της, και αν είναι άντρας, τότε ο πυλώνας είναι ο πατέρας του και η πτώση του πυλώνα είναι η ασθένεια που του αποδίδεται Ή ​​χάθηκε εάν ήταν άρρωστος, και παρομοίως εάν ανέβηκε στον ουρανό και απουσίαζε από αυτόν, ή έπεσε σε ένα πηγάδι ή ένα λάκκο και δεν είδε . Εάν ο πυλώνας είναι ένας από τους πυλώνες των εκκλησιών, τότε αυτό που αποδίδεται σε αυτό είναι αυτό που έγινε από έναν άπιστο ή αιρετικό, όπως μοναχοί, διάκονοι και αρχηγοί αιρέσεων ….

…Fence : Fssor city D to suzerainty and Oalleha, and the άγνωστο από αυτό, Fidel για το Ισλάμ και την επιστήμη και το Κοράνι και τα χρήματα και την ασφάλεια και την ευσέβεια και την προσευχή, και όλα αυτά που τον εμπόδισαν από άλλους εχθρούς και από όλα τα τείχη της επιστήμης, ή μια γυναίκα ή ένας σύζυγος ή μια ασπίδα ή πλοίαρχος ή ο πατέρας ή προς αυτούς . Όποιος βλέπει το τείχος της πόλης σε ερείπια, ο κυβερνήτης του θα πεθάνει ή θα απολυθεί από το έργο του και αν το δει να περπατάει σαν ένα ζώο περπατάει, τότε ταξιδεύει στη Σουλτανα προς την περιοχή στην οποία περπατούσε σε ένα όνειρο . Όσο για εκείνον που έφτιαξε ένα τείχος στον εαυτό του, στο σπίτι του ή στην πόλη του, κοιτάξτε την κατάστασή του και αν ήταν κυβερνήτης που προστάτευε από τον εχθρό του και απέκρουσε τα χειρότερα από τα υποκείμενα του, και αν ήταν μελετητής που ταξινόμησε στη γνώση του τι έχει αλάθητο για τους άλλους, και αν ήταν ερημιτικός σκλάβος, διατήρησε τους ανθρώπους με την αίτησή του και δραπέτευσε από την ηρεμία του. Και αν είναι φτωχός, τότε δεν πρέπει να του παρέχεται τίποτα να κάνει χωρίς αυτόν ή να παντρευτεί μια γυναίκα, αν ήταν ανύπαντρη, θα τον προστάτευε και θα αποκρούσει τους πειρασμούς του διαβόλου εκ μέρους του . Και αν βλέπει ένα άγνωστο τείχος και έχει ένα αυλάκι από αυτό έως ότου ένας κλέφτης ή ένα λιοντάρι εισέλθει στη Μεδίνα, τότε το θέμα του Ισλάμ εξασθενεί ή η γνώση σε αυτό το μέρος ή μια αυλάκωση από τους θρησκευτικούς πυλώνες είναι ένας πυλώνας . Αν ήταν αυτό που έβλεπε σαν να ήταν δικό του, σαν να ήταν μέσα του μόνο του, που τον εισήλθε στη θρησκεία ή τη γνώση του ή στα χρήματά του ή στην πανοπλία του εάν ήταν σε τζιχάντ, ή στην ανυπακοή του πατέρας, μητέρα, σύζυγος ή δάσκαλος, τότε θα έρθει σε αυτόν από αυτές τις αμαρτίες . Al-Qalaa : Τα κάστρα είναι από αυτούς μέχρι το Faraj, και το κάστρο είναι ένας βασιλιάς των βασιλιάδων που φτάνουν στους βασιλιάδες από το καλό στο κακό, οπότε όποιος βλέπει σαν να μπήκε στο κάστρο της διατροφής και του ασκητισμού στη θρησκεία του, και όποιος βλέπει κάστρο από μακριά, ταξιδεύει από τόπο σε τόπο και η εντολή του ανυψώνεται . Και όποιος βλέπει ότι έχει χτίσει ένα φρούριο : Θα προστατεύσει τη διαφυγή του από απαγορευμένα πράγματα, τον πλούτο του και τον εαυτό του από ταλαιπωρία και ταπείνωση . Αν δει ότι έχει καταστρέψει το φρούριο, το σπίτι του ή το παλάτι του, τότε είναι η διαφθορά της θρησκείας του και της κοσμικής του ζωής, ή ο θάνατος της γυναίκας του . Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε κάστρο, πόλη ή φρούριο, θα είναι ευλογημένος με καλοσύνη, ανάμνηση και ασκητισμό στη θρησκεία του. Εάν βλέπει ένα άτομο να κάθεται με καλή τιμή, τότε προετοιμάζει έναν αδερφό, έναν πρόεδρο ή έναν γονέα για να δραπετεύσει μαζί του . Και ειπώθηκε : Το φρούριο είναι οχυρωμένος άνθρωπος που κανείς δεν μπορεί να χειριστεί . Όποιος το βλέπει από μακριά, είναι ένα υψόμετρο που ανέφερε, οχυρώνοντας τον κόλπο του, και όποιος βλέπει ότι είναι προσκολλημένος σε ένα φρούριο από μέσα ή έξω από αυτό, έτσι θα είναι η κατάστασή του στη θρησκεία του . Και ειπώθηκε ποιος είδε ότι οχυρώθηκε στο Κάστρο Nasr . Όσον αφορά το σημείο : όποιος βλέπει ότι είναι πάνω σε πύργο ή σε αυτόν, τότε θα πεθάνει και δεν υπάρχει καλό σε αυτό, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Όπου κι αν είστε ο θάνατος σας προσπερνά και αν είστε σε κατασκευασμένους πύργους . ~…