…Σε ένα όνειρο, είναι ενδεικτικό της επιστροφής των καταθέσεων, ή της σωτηρίας του ασθενούς από την ασθένειά του, ή του φυλακισμένου από τη φυλακή του, και ίσως αυτό δείχνει τη συνάντηση με τους απόντες . Και ο θάνατος σε ένα όνειρο είναι μια ανεπάρκεια στη θρησκεία, η διαφθορά σε αυτό και ένα ύψος στον κόσμο, αν συνοδεύεται από κλάμα και κραυγή, εφόσον δεν είναι θαμμένο στη βρωμιά, και αν είναι θαμμένο δεν ελπίζει ότι ο Σαλάχ . Και όποιος είδε ότι πέθανε και δεν υπήρχε πτώμα, αυτό υποδηλώνει την κατεδάφιση ενός σπιτιού από το σπίτι του, και ειπώθηκε : Μάλλον, αυτό είναι τυφλό στο όραμά του και μακρά στη ζωή του . Και ειπώθηκε : Ο θάνατος είναι ένα ταξίδι ή φτώχεια . Λέγεται : Ο θάνατος είναι απολύτως γάμος, γιατί ο νεκρός χρειάζεται άρωμα και πλύσιμο σαν παντρεμένος . Και όποιος βλέπει ότι πέθανε και είναι έγκυος και δεν θαφτεί, θα νικήσει τους εχθρούς του . Και όποιος βλέπει ότι έζησε μετά το θάνατό του, θα γίνει πλούσιος μετά τη φτώχεια του ή να μετανοήσει για την αμαρτία του . Και όποιος είναι νεκρός του είπε ότι δεν πέθανε, είναι στο ιερό των μαρτύρων . Και όποιος βλέπει τον νεκρό είναι άρρωστο, είναι υπεύθυνος για τη θρησκεία του . Εάν οι άνθρωποι των τάφων βγαίνουν και τρώνε όλο το φαγητό των ανθρώπων, τότε η τιμή του φαγητού αυξάνεται . Αυτό που λέει ο νεκρός για τον εαυτό του ή για κάποιον άλλο σε ένα όνειρο είναι αληθινό και αληθινό . Και όποιος βλέπει ένα νεκρό άτομο σε καλή κατάσταση ενώ γελάει, είναι έτσι . Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται για τους νεκρούς, κηρύττει σε έναν άκαρπο άνδρα . Και όποιος βλέπει ότι περπατά στο δρόμο ενός νεκρού, πρέπει να ακολουθήσει το μονοπάτι του . Και όποιος είδε ότι ο ιμάμης πέθανε, η χώρα θα καταστράφηκε και το αντίστροφο . Ο θάνατος είναι τύψεις από μια μεγάλη αμαρτία . Και όποιος βλέπει ότι πέθανε γυμνός, τότε θα είναι φτωχός, και αν είναι σε μια κουβέρτα, ο κόσμος θα απλοποιηθεί για αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι ο γιος του πέθανε, θα σωθεί από τον εχθρό του . Και όποιος είδε ότι είχε πεθάνει και θαφτεί, τότε ένας σκλάβος έδειξε ότι είχε απελευθερωθεί και αν δεν ήταν παντρεμένος, ανέφερε ότι είχε παντρευτεί και αν ο ασθενής είδε ότι είχε παντρευτεί, θα πεθάνει . Και ο θάνατος είναι ένας καλός οδηγός για όσους φοβούνται ή είναι λυπημένοι, και ο θάνατος των αδελφών δείχνει τον θάνατο των εχθρών . Και όποιος βλέπει ότι είναι μεταξύ ενός λαού νεκρών, τότε είναι μεταξύ ενός λαού υποκρισίας . Και όποιος βλέπει ότι συνοδεύει έναν νεκρό, θα ταξιδέψει πολύ μακριά . Και όποιος βλέπει ότι είναι στο μπάνιο, η εντολή του θα υψωθεί, και θα σωθεί από αμαρτίες, ανησυχίες και χρέη . Και όποιος βλέπει ένα νεκρό άτομο ότι είναι ζωντανός, θα ζήσει γι ‘αυτόν μια νεκρή ύλη . Εάν δει τον νεκρό να είναι απασχολημένος ή κουρασμένος, τότε αυτό τον αποσπά την προσοχή από αυτό που είναι, και αν είναι άρρωστος, είναι υπεύθυνος για το χρέος του . Και αν είδε ότι το πρόσωπό του ήταν μαυρισμένο, τότε πέθανε με δυσπιστία . Και όποιος βλέπει ότι έχει αναστήσει τους νεκρούς, Εβραίους ή Χριστιανούς, ή αίρεση, τους χαιρετά στα χέρια του . Εάν βλέπει ότι φέρνει τους νεκρούς στη ζωή, τότε καθοδηγεί τους χαμένους ανθρώπους . Και όποιος δει ζωντανός δίνει στους νεκρούς κάτι που μπορεί να φάει ή να πιει, οπότε είναι κακό που τον βάζει στα χρήματά του . Εάν δει τον νεκρό και του δώσει τροφή, θα κερδίσει μια αξιοπρεπή διαβίωση . Αν δει ότι ο νεκρός έχει πάρει το χέρι του, τότε τα χρήματα θα πέσουν στην κατοχή του από μια απελπιστική πλευρά . Η συνομιλία με τους νεκρούς είναι μεγάλη ζωή, και η λήψη από τους νεκρούς είναι πρόνοια . Και όποιος βλέπει ότι μιλάει στους νεκρούς, τότε θα υπάρχει άρνηση μεταξύ αυτού και του λαού . Και όποιος βλέπει ότι δέχεται έναν γνωστό νεκρό, επωφελείται από τον αποθανόντα με γνώση ή χρήματα που άφησε πίσω του . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι δέχεται ένα νεκρό άτομο και το άτομο της όρασης είναι άρρωστο, τότε δείχνει το θάνατό του . Και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται μια νεκρή γυναίκα και βλέπει ότι είναι ζωντανή, τότε το ζωντανό θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ότι ο νεκρός του δίνει το φθαρμένο ή βρώμικο πουκάμισό του, τότε θα είναι φτωχός . Και όποιος βλέπει ότι ο νεκρός χτυπιέται ζωντανός, οι ζωντανοί έχουν φέρει διαφθορά στη θρησκεία του . Και όποιος δει έναν νεκρό να τον χτυπά, θα βελτιωθεί από το ταξίδι . Και όποιος βλέπει έναν νεκρό κοιμισμένο, ο ύπνος του θα ξεκουραστεί στο μέλλον . Και αν δει ένα ζωντανό άτομο να κοιμάται με ένα νεκρό άτομο, η ζωή του θα είναι μεγάλη . Και όποιος βλέπει ότι είναι ζωντανός ανάμεσα στους νεκρούς, ταξιδεύει πολύ μακριά και καταστρέφει τη θρησκεία του, και αν δει ότι είναι με τους νεκρούς ενώ είναι ζωντανός, τότε αναμιγνύεται με τους ανθρώπους στη θρησκεία τους, τη διαφθορά . Και όποιος δει τον νεκρό ανάμεσα στους άπιστους φορώντας παλιά ρούχα, τότε θα είναι σε κακή κατάσταση στο μέλλον . Και όποιος βλέπει ένα νεκρό άτομο και του λέει ότι δεν πεθαίνει ποτέ, τότε είναι στο ιερό των μαρτύρων και είναι ευλογημένος στο μέλλον . Και όποιος βλέπει ότι η μητέρα του πεθαίνει, τότε ο κόσμος του φεύγει και χαλάει την κατάστασή του . Και όποιος βλέπει ότι ο αδερφός του πέθανε και είναι άρρωστος, τότε αυτός είναι ο θάνατός του . Και όποιος βλέπει ότι η σύζυγός του πεθαίνει, η βιομηχανία της στην οποία εξαντλείται η ζωή του . Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται για τους νεκρούς, θα μεσολαβήσει για έναν διεφθαρμένο άνθρωπο . Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός πνίγεται στη θάλασσα, τότε πνίγεται στις αμαρτίες . Και όποιος είδε ότι οι νεκροί βγήκαν από τους τάφους τους, αυτοί που ήταν στη φυλακή θα αφέθηκαν ελεύθεροι . Ίσως ο θάνατος να δείχνει ξαφνικά την ταχύτητα του πλούτου για τους φτωχούς . Ο θάνατος των προφητών, ειρήνη επάνω τους, σε ένα όνειρο είναι μια αδυναμία στη θρησκεία, και η ζωή τους είναι το αντίθετο . Ίσως ο θάνατος του επιστήμονα να υποδηλώνει την εμφάνιση αίρεσης στη θρησκεία, τον θάνατο των γονέων σε έλλειψη ανεφοδιασμού, ο θάνατος της συζύγου είναι ένας κόσμος που φεύγει και ο θάνατος του παιδιού μια αρσενική διακοπή . Και οι προσευχές των νεκρών για τους νεκρούς είναι άκυρες πράξεις . Βλέποντας τους νεκρούς πολυθεϊστές σε ένα όνειρο είναι εχθροί ….
Όνειρα για νεκρός πατέρας που κλαίει
(117 σημασίες να ονειρεύεσαι την νεκρός πατέρας που κλαίει)…Με την εξουσία του Μωάμεθ Μπιν Αμπντουλάχ Μπιν Αμρ Μπιν Όθμαν, είπε : Ο Χάλεντ Ιμπν Σάιντ ήταν γέρος και ήταν ο πρώτος από τους αδελφούς του που αγκάλιασε το Ισλάμ , και η αρχή της μετατροπής του στο Ισλάμ ήταν ότι είδε στον ύπνο ότι στεκόταν το χείλος της φωτιάς, και ανέφερε από την ιδιότητά του τι γνωρίζει καλύτερα ο Θεός , και βλέπει στον ύπνο σαν να τον ωθεί ο πατέρας του και να βλέπει τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, να πήρε τα πτερύγια του έτσι ώστε δεν θα πέσει, οπότε πανικοβλήθηκε από τον ύπνο του και είπε : Ορκίζομαι από τον Θεό ότι αυτό είναι ένα αληθινό όραμα . Γνώρισε λοιπόν τον Abu Abu bin Qahfa και του το ανέφερε. Ο Abu Bakr είπε : Σε θέλω καλά , αυτός είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη σε αυτόν, οπότε θα τον ακολουθήσεις και θα μπεις μαζί του στο Ισλάμ που σε εμποδίζει να πέσεις σε αυτόν και ο πατέρας σου είναι σε αυτό . Έτσι, ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, τον συνάντησε ενώ ήταν με άλογα και είπε : Ω Μωάμεθ, τι αποκαλείς; Είπε : Προσεύχομαι μόνο στον Θεό, χωρίς σύντροφο, και ότι ο Μωάμεθ είναι ο υπηρέτης του και ο Αγγελιοφόρος του, και αναβάλλει τη λατρεία στην οποία βρίσκεστε από μια πέτρα που δεν ακούει ή δεν βλέπει, δεν βλάπτει ούτε ωφελεί και Δεν είναι γνωστό για τον υπηρέτη του που δεν τον λατρεύτηκε . Ο Χάλεντ είπε, μαρτυρώ ότι δεν υπάρχει Θεός εκτός από τον Θεό και μαρτυρώ ότι είσαι ο Αγγελιοφόρος του Θεού. Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, ερμήνευσε το Ισλάμ του . Ο Χάλεντ απουσίαζε και ο πατέρας του γνώριζε το Ισλάμ του, οπότε έστειλε στο αίτημά του όσους έμειναν από τον γιο του από εκείνους που δεν έγιναν μουσουλμάνοι και έστησαν τον αφέντη του και την παρουσία του, τον έφεραν στον πατέρα του Άβι Αχάχα, οπότε προειδοποίησε και έκλαψε και τον χτύπησε με ένα χτύπημα στο χέρι του έως ότου το έσπασε στο κεφάλι του, τότε είπε : Ακολουθήσατε τον Μωάμεθ ενώ βλέπετε τον λαό του και τι έφερε από το ελάττωμα των θεών και των ελαττωμάτων τους. Όποιος αποχώρησε από τους πατέρες τους, ο Χάλεντ είπε : Από τον Θεό, μετανοήθηκε και τον ακολούθησε, οπότε ο Αμπού Αχχα οργήθηκε και επιτέθηκε στον γιο του και τον προσβάλει, τότε είπε : Πηγαίνετε να υποκλίσετε όπου θέλετε. Με τον Θεό, θα σε αποτρέψω από τη διατροφή. Ο Χάλεντ είπε : Εάν με αποτρέψετε, ο Θεός θα μου δώσει αυτό που ζω . Τότε τον έφερε έξω και είπε στους γιους του : Κανείς από εσάς δεν θα του μιλούσε, εκτός κι αν έκανα μαζί του αυτό που έκανα μαζί του, ο Khaled στράφηκε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και ήταν υποχρεωμένος να είναι μαζί του . Χρησιμότητα :::: Και όποιος αγκάλιασε το Ισλάμ μέσω ενός ονείρου, ο Ισλαμικός καθηγητής και στοχαστής Muhammad Asad, ο Αυστριακός λόγιος, ο Θεός τον καθοδήγησε μετά από ένα όραμα που το είδε και το είδε στο βιβλίο του (Ο δρόμος προς τη Μέκκα ). Ομοίως, μια χριστιανή γυναίκα μετατράπηκε στο Ισλάμ αφού άκουσε ένα τηλέφωνο που την καλούσε να εισέλθει στη θρησκεία του Ισλάμ, και μετατράπηκε σε Ισλάμ . Ομοίως, ένας άνθρωπος που νομίζω ότι είναι Ολλανδός μετατράπηκε στο Ισλάμ μέσω ενός ονείρου .. Και ο Θεός είναι ο βοηθός. Δείτε τις ιστορίες αυτών των ανθρώπων στο βιβλίο μας σε αυτήν τη ρεαλιστική σειρά ( Μετανοούμενοι στον Θεό ), ένα βιβλίο που περιέχει ιστορίες από την εποχή του Αδάμ έως τη σύγχρονη εποχή ….
…Νεκρός ονειρεύεται νεκρός και συνήθως μια προειδοποίηση ονείρου . Αν δείτε ή μιλήσετε με τον μπαμπά σας, πρόκειται να πάρετε μια άτυχη δουλειά . Να είστε προσεκτικοί με τον τρόπο σύναψης συμβάσεων, καθώς οι εχθροί σας περιβάλλουν . Συνιστάται στους άνδρες και τις γυναίκες να δώσουν προσοχή στη φήμη τους μετά από αυτό το όνειρο . Εάν δείτε τη μητέρα σας, αυτό σας προειδοποιεί να ελέγχετε τις τάσεις σας για να μειώσετε την ευαισθησία και την κακή πρόθεση απέναντι σε αυτούς που σας συνοδεύουν . Βλέποντας έναν αδερφό ή οποιονδήποτε από τους συγγενείς ή τους φίλους του δηλώνει ότι κάποιος θα σας πλησιάσει για φιλανθρωπία ή βοήθεια σε σύντομο χρονικό διάστημα . Εάν ονειρεύεστε να δείτε τους νεκρούς ζωντανούς και χαρούμενους, αυτό δείχνει ότι αφήνετε τις λάθος επιρροές να παρεμβαίνουν στη διάρκεια της ζωής σας και θα οδηγήσετε σε υλική απώλεια εάν δεν το διορθώσετε από τη θέληση σας . Εάν ονειρεύεστε ότι μιλάτε σε έναν νεκρό συγγενή και αυτός ο συγγενής προσπαθεί να εξαγάγει μια υπόσχεση από εσάς, τότε αυτό σας προειδοποιεί για μια επερχόμενη ατυχία, εκτός εάν ακολουθήσετε τις συμβουλές που σας δόθηκαν . Κάποιος μπορεί να αποφύγει τις απογοητευτικές συνέπειες εάν ο νους μπορεί να αναλάβει τα εσωτερικά συναισθήματα της σκηνής του ανώτερου ή πνευματικού εαυτού . Οι φωνές των στενών συγγενών είναι εκείνες του Ανώτερου Εαυτού που παίρνουν κάποια μορφή και πλησιάζουν σαφώς το μυαλό που ζει πολύ κοντά στο φυσικό επίπεδο . Υπάρχει τόσο μικρή αρμονία μεταξύ των γενικών φύσεων και των υλικών φύσεων που οι άνθρωποι πρέπει να βασίζονται στον εαυτό τους για ευχαρίστηση και ειλικρινείς ασθενείς ….
…1 – Ώρα για έκφραση : Σημειώστε πότε κάποια από τα περάσματα που μετά την έκφραση ενός οράματος που λέει : θα πέσει αυτό το όραμα μετά από τέτοιες, σε ημέρες ή μήνες ή χρόνια, και μερικά από αυτά υπερβάλλουν έως ότου βρείτε μερικές φορές παρόμοιες ημερομηνίες , για παράδειγμα : θα πέσει το όραμά σας την τρίτη ημέρα του μήνα Το τρίτο είναι μετά από τρία χρόνια, και μερικοί από αυτούς λένε : Θα πέσει σε μια τέτοια ημερομηνία μήνες πριν από αυτό ή μήνες μετά από αυτό, οπότε δεν ξεκινά όπως προηγούμενο . Μετά από την έρευνά μου για αυτό το θέμα και βρήκε αρκετά σταθερά κείμενα, εγώ σας και σχόλιο για αυτό ανοίγει το Θεό και δείχνουν να πω : Το πρώτο κατάλογο : Σε την ιστορία του Ιωσήφ , ασκίτη είδε Bosevh η ειρήνη είναι επάνω σε τον Rabah και περικοπή από τον πατέρα του, είπε να του πατέρας : Όταν ο Ιωσήφ είπε στον πατέρα του Άαπτ είδα δέκα πλανήτες και τον ήλιο και το φεγγάρι τους είδα να υποκλίνονται ( Γιουσούφ : 4 ). Οι μελετητές είπαν : Αυτό το όραμα επιτεύχθηκε μετά από σαράντα χρόνια , όταν ο Θεός επανένωσε τον Ιωσήφ τους γονείς του και τους αδελφούς του, έντεκα , και λάτρευε όλο τον χαιρετισμό και τον σεβασμό καθώς το Κοράνι έκοψε την ιστορία του . Ο ίδιος λέει : Οι γονείς του στο θρόνο και έπεσε κατάκοιτος και είπε: Ο πατέρας μου, αυτή η ερμηνεία του οράματος μου μπορεί να είναι πραγματικά ο Κύριος μου έχει καλύτερη μένα μου πήρε από τη φυλακή και ήρθε για να σας από το Βεδουίνων μετά από αυτό με αφαιρούμενος διάβολος ανάμεσα σε μένα και τους αδελφούς μου, Κύριέ μου ωραία αυτό που θέλει, Αυτός είναι ο Γνωρίζοντας, ο Σοφός ( Yusuf : 100 ). Εάν αυτό το όραμα του Τζόζεφ, ενός νεαρού αγοριού ηλικίας επτά ετών κυριολεκτικά έχει επιτευχθεί στην Αίγυπτο , ο Ιωσήφ κάθισε στο θρόνο του, έσκυψε τους γονείς του και τους αδελφούς του υποκλίνοντας και σημειώνει ότι το όραμα του Ιωσήφ οράματα είναι αλήθεια ότι δεν χρειάζεται να εκφράσετε , αλλά το φθινόπωρο ήταν επίσης ορατό , και είναι σημαντικό εδώ είναι ότι η ερμηνεία του οράματος καθυστέρησε σαράντα χρόνια, όπως αποδεικνύεται από μια συνέντευξη με τον Περσικό Σαλμάν που είπε : « ανάμεσα στο όραμα του Ιωσήφ και την έκφρασή του σαράντα χρόνια » , είπε ο Ιμπν Χάτζερ . Οι αφηγητές των al-Tabari , al-Hakim και al-Bayhaqi με μια έγκυρη αλυσίδα αφηγητών (1). Δεύτερος οδηγός : Σε την ιστορία του Ιωσήφ, επίσης , αφού μπήκε στην φυλακή , ο βασιλιάς είδε ένα όραμα τον ανησυχεί και ρώτησε Aoolha του όταν οι άνδρες της επιστήμης και του κράτους γύρω του και τη διεξαγωγή συναντήσεων Ε και είπε να τους : ~Το βασιλιάς είπε , βλέπω επτά παχιές αγελάδες θα φάει επτά άπαχο και επτά Snblatt Khader και τα τελευταία, κακότροπος, ο δημόσια, παρακαλώ να με ενημερώσετε σχετικά με το όραμά μου, αν είναι να δούμε το όραμα που εκφράζει (43). ( Είπαν όνειρα σωλήνα, και δεν ερμηνεύουμε τα όνειρα σε δύο κόσμους. »(44) ( Ιωσήφ 44 43) Η αλήθεια είναι ότι η απάντηση σε αυτά είναι παρόμοια με την απάντηση κάποιων από τους πολίτες που δεν διστάζουν να απαντήσουν στην έκφραση οράματος. για παράδειγμα : ο θάνατος, η μακρά ζωή , και η κραυγή γέλασαν και αυτό μπορεί να λέει στον Θεό χωρίς γνώση , ή να τους βρει σαν αυτή την υποσημείωση Badan τον Απάντηση και στη συνέχεια τους ζήτησε να στρίψουν δεξιά και αριστερά για να ξεφύγουν, ή αναζητώντας ποιος του έστειλε το ερώτηση . τι ανησυχεί ότι ο Τζόζεφ ενώ πέρασε το όραμα απάντησε και επέλεξε να λέει το χρόνο ήταν επτά χρόνια πιο δύσκολο να καλλιεργήσει ό, τι απέκτησε η ακίδα του Vdhiroh μόνο σε λίγα από τα οποία τρώτε) 47 () μετά έπειτα επτά σκληρά τρώνε ό, τι τους δώσατε μόνο λίγο από το Thsnon () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . Joseph , υπενθύμισε Τ αυτό το όραμα θα επιτευχθεί μέσα σε χρονικό διάστημα δεκαπέντε ετών , το όνειρο το οποίο είναι στην ευχάριστη θέση εξάγω Ιωσήφ από τα δεκατέσσερα χρόνια για να πούμε το βασιλιά των επτά παχιές αγελάδες , και επτά αγελάδες άπαχο , και οι μελετητές, δήλωσε : Τα λόγια του Ιωσήφ : ) tm έρχεται μετά από ένα χρόνο το οποίο Agat ανθρώπους και Aasron ( ( Yusuf : 49 ) δεν του δείξει το όραμα , αλλά είναι ό, τι ο Θεός δίδαξε Yusuf και καλή έκφραση (2). Τρίτον Οδηγός : Anas bin Malik, μπορεί να Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του ότι ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη επάνω του ή το κορίτσι είναι haram Milhan , Vttamh , και η μητέρα απαγορεύεται υπό σιωπηλή λατρεία bin και εισήλθε στον αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη επάνω του ημέρα Votamth και στη συνέχεια κάθισε Tvla επικεφαλής – επιθεωρήστε τι σκοτώνει οι ψείρες – ο Βινμ ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη πάνω του και μετά ξύπνησε γελάει , είπε : Είπα : τι Idgk O Messenger του Αλλάχ; Είπε : ~ Άνθρωποι από το έθνος μου, πρόσφεραν εισβολείς στο το όνομα του Θεού που οδηγεί Thbj σε αυτήν τη θάλασσα . Και Thbj θάλασσα κάθε βόλτα πίσω o ο μέσος – βασιλιάδες στην οικογένεια ή σαν βασιλιάδες στην οικογένεια , ~ είπε : είπε : Είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, προσευχήσου στον Θεό να με κάνει έναν από αυτούς, την κάλεσε, στη συνέχεια έβαλε το κεφάλι του και κοιμήθηκε και στη συνέχεια ξύπνησε γελώντας, είπε : Είπα : τι είπε ο Idgk O Messenger of God : ~ άνθρωποι από τη χώρα μου, που προσφέρθηκαν για χάρη των εισβολέων Alte God ~ , είπε στην πρώτη, είπε : Είπα : O Αγγελιοφόρος του Θεού, προσευχήσου στον Θεό που με κάνει να τους, είπε : είσαι από τα πρώτα δύο ~ , Frckpt ή haram κορίτσι Milhan στη θάλασσα κατά τη διάρκεια του Sid Vsrat για Daptha όταν βγήκα από τη θάλασσα Vhlkt . συμφώνησε με λέξη ενός μουσουλμάνου (3). Αφού η αναζήτηση παρατεταμένη σε αυτή την ιστορία διαπίστωσε ότι το όραμα της εποχής ήταν μετά το αποχαιρετιστήριο Χατζ, και η εμφάνιση της όρασης ήταν την εποχή του Οθμάν Μπιν Άφαν, οπότε εγκατέστησαν τη θάλασσα διαδοχικά Οθμάν, κατευθυνόμενοι στην Κύπρο Βσράτ για την Ντάπθα Κάθι και θάφτηκαν εκεί, και αυτό ήταν όπως είπε ένας γιος πέτρας όταν άνοιξε το έτος είκοσι οκτώ . ο χρόνος είναι μεταξύ του οράματος και της έκφρασης δεκαοκτώ ετών, Θεέ ξέρω . Σημειώστε αυτήν τη φορά μεταξύ της εμφάνισης της όρασης και της απόστασης έκφρασης . τότε πες μου ότι νομίζεις ότι αυτός που ζητάει ένα όραμα, ο Vtakbrh είδε την έκφρασή της, και στη συνέχεια τον εξέπληξε μετά από μια περίοδο s Μια νύχτα σου λέει : Είπα : κάτι τέτοιο θα συμβεί, και τώρα ένα μήνα, δύο μήνες ή ένα έτος θα περάσει και δεν έχει εκπληρωθεί σαν να είναι η κατάστασή του : Έχετε λάθος ! ! ! Ναι . . Η γραμμή προέρχεται από τη διέλευση, αλλά το όραμα μπορεί να καθυστερήσει. ~Και αν το πράγμα αναφέρεται, το λέω εδώ : Η προσπάθεια της διέλευσης για να ορίσετε μια ώρα για την εμφάνιση της όρασης πρέπει να εξεταστεί και το έργο του νου και της κόπωσης, τι χρειάζεται ένας χρόνος να έρθει, αλλά ο οραματιστής μπορεί μερικές φορές να επιμείνει να ρωτήσει για το χρόνο, τότε αν του το είπα και του είπα : Ο Θεός ξέρει ακόμη και μακριά από εσάς την αμηχανία του λάθους, να εκπλαγείτε από τον Antqsk λέει : μου είπε τη διέλευση και δεν κατάλαβε καλά , και μερικοί από αυτούς χλευάζουν λέγοντας : τι έχει τα παραπάνω . Μετά από αυτήν την παρουσίαση, λέω : Ποιος έχει δίκιο κατά τη γνώμη σας; ________________________________________ (1 ) Βλέπε : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/377 ). (2 ) Abu Bakr Αλγερίας : Acer «s μεγάλες ερμηνείες των λέξεων του Υψίστου και Bhamch ποταμό Καλή Acer εξήγηση, θ 4 /1420 της – , η βιβλιοθήκη της επιστήμης και της διακυβέρνησης . ( Σελ. 578 ). (3 ) διηγείται από Bukhari στο βιβλίο της Αποκάλυψης πόρτας έκφρασης κατά τη διάρκεια της ημέρας σε δύο σημεία (11 /72 ) , (391/12 ) – op – και διηγείται από μουσουλμανικές, όπως στην πυρηνική (13 /58 ) στο βιβλίο της πόρτας του εμιράτου Προτίμησε την εισβολή στη θάλασσα – προηγούμενη αναφορά -. ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…
…Al-Qanater : Το άγνωστο qantara δείχνει τον κόσμο, ειδικά αν βρίσκεται μεταξύ της πόλης και του νεκροταφείου, επειδή ο κόσμος περνά και δεν διαρκεί . Ίσως έδειξε τα πλοία επειδή μοιάζει με την απόσταση και το μεσολαβητικό μονοπάτι μεταξύ των δύο τόπων και μπορεί να υποδηλώνει τον σουλτάνο, τον κυβερνήτη, τον μουφτή και όλους με τους οποίους οι άνθρωποι φτάνουν στις υποθέσεις τους και κάνουν το καρφί του μια γέφυρα στο δικό τους στάβλοι, και μπορεί να υποδηλώνει το μονοπάτι γιατί αποτελεί εμπόδιο στο πλήθος ανάμεσα σε αυτόν και τον Παράδεισο . Όποιος περνάει σε ένα όνειρο σε μια αψίδα σε όλο τον κόσμο προς το μέλλον, ειδικά αν μετά τη διέλευση του βρει νεκρούς, ή μπαίνει σε ένα σπίτι του οποίου η κατασκευή, η οικογένεια και η θέση είναι άγνωστη, ή ένα πουλί πετά μαζί του, ή καταπιεί από ζώο, ή πέφτει σε πηγάδι ή λάκκο, ή ανεβαίνει στον ουρανό, όλα αυτά αν είναι άρρωστος σε εγρήγορση . Και αν δεν ήταν άρρωστος, κοίταξα και αν ταξίδευε, θα του ενημέρωσε ότι θα περνούσε τα ταξίδια του, και παραπέμψα σε αυτό που παρουσιάστηκε παραπάνω από τα σημάδια της καλοσύνης και του πλούτου, ή του κακού και της φτώχειας που του έδωσε όταν κατέβαινε την Qantara . Αν πάει στη γονιμότητα, στα σύκα, στο κριθάρι, στις ημερομηνίες, σε μια γυναίκα ή σε μια ηλικιωμένη γυναίκα, φτάνει με ενδιαφέρον και χρήματα, και αν κατέβει σε μια γη και ένα τζαμί, αυτό που θέλει στο ταξίδι του θα είναι είτε Χατζ , κατάκτηση ή σύνδεση . Εάν έλαβε ένα λιοντάρι, λάσπη, άχυρο, άχυρο, μαύρα σταφύλια, Σουδάν, κομμένο νερό ή ένα ρέμα, τότε δεν υπάρχει καλό σε όλα όσα συναντά κατά τη διάρκεια των ταξιδιών του ή όταν φτάνει στην οικογένειά του, και εάν υπάρχει επιχείρημα για αυτόν ή έναν πρόεδρο που το έχει ανάγκη και είδε από αυτόν αποδείξεις για όλα όσα του αποκαλύφθηκαν από το καλό ή το κακό . Όσο για όποιον γίνει γέφυρα ή γέφυρα, θα αποκτήσει εξουσία και θα τον χρειαστεί, τη θέση του και ό, τι έχει . Στήλες : Η στήλη υποδηλώνει όλους όσους βασίζονται σε αυτό και τι είναι δήμαρχος, βάπτισμα και πυλώνας όπως το Ισλάμ, το Κοράνι, η Σουντά, η νομολογία, η θρησκεία, ο σουλτάνος, ο νομικός, ο κυβερνήτης, ο πατέρας, ο κύριος, ο σύζυγος, ο κηδεμόνας, ο μάρτυρας, γυναίκα και το καθεστώς . Με την τοποθεσία του στύλου και την αύξηση του ονείρου και τα χαρακτηριστικά του ύπνου, αυτό αποδεικνύεται από την ερμηνεία της ύλης και την πραγματικότητα του οράματος, οπότε όποιος βλέπει έναν στύλο έχει κλίση από τη θέση του και σχεδόν έπεσε από κάτω την κατασκευή του, και αν βρίσκεται στο Μεγάλο Τζαμί, τότε ένας άντρας των σουλτάνων συμφωνεί μαζί του ή πρόκειται να απομακρυνθεί από την υπακοή του ή από το δόγμα του, ή ένας άνθρωπος Μεταξύ των μελετητών ή των δίκαιων, απομακρύνεται από τη γνώση του και τείνει να μην είναι ευθείος για έναν πειρασμό που τον εισήλθε ή τον υπέφερε, και αν βρίσκεται σε ένα φυλετικό τζαμί, τότε είναι ο ιμάμης του, ο μουζέν του ή όποιος τον χτίζει και τον υπηρετεί . Και αν ο πυλώνας είναι στο σπίτι του και στην κατοικία του, και αν ο οραματιστής είναι σκλάβος, τότε ο πυλώνας είναι ο κύριος του που αλλάζει σε αυτόν και φαίνεται ότι μισεί και τον φοβά αν φοβόταν τον ένα όνειρο που θα τον έπεφτε, και αν ήταν γυναίκα τότε ο πυλώνας είναι ο σύζυγός της, και αν είναι άντρας, τότε ο πυλώνας είναι ο πατέρας του και η πτώση του πυλώνα είναι η ασθένεια που του αποδίδεται Ή χάθηκε εάν ήταν άρρωστος, και παρομοίως εάν ανέβηκε στον ουρανό και απουσίαζε από αυτόν, ή έπεσε σε ένα πηγάδι ή ένα λάκκο και δεν είδε . Εάν ο πυλώνας είναι ένας από τους πυλώνες των εκκλησιών, τότε αυτό που αποδίδεται σε αυτό είναι αυτό που έγινε από έναν άπιστο ή αιρετικό, όπως μοναχοί, διάκονοι και αρχηγοί αιρέσεων ….
…Ο πατέρας, ο πατέρας, είναι αυτό που εννοείται σε ένα όνειρο, και το καλύτερο που βλέπει ένας άντρας σε ένα όνειρο είναι οι γονείς, οι παππούδες και οι γιαγιάδες του . Και όποιος βλέπει τον πατέρα του στο όνειρό του, και τον έχει ανάγκη, τα προς το ζην του ήρθαν σε αυτόν από ένα μέρος που δεν μετράται, ή κάποιος είναι σοβαρός γι ‘αυτό, και αν απουσιάζει, θα το δώσει σε αυτόν, και εάν ήταν μέσα του δεν τον ξεφορτώθηκε, και όποιος είδε ότι ο πατέρας του τον κατοίκησε εποικοδομητικά, και μεγάλωσε τα ψάρια του, τότε θα ολοκληρώσει τα έργα του πατέρα του. Ήταν αυτός σε μια θρησκεία ή έναν κόσμο ….
…Fence : Fssor city D to suzerainty and Oalleha, and the άγνωστο από αυτό, Fidel για το Ισλάμ και την επιστήμη και το Κοράνι και τα χρήματα και την ασφάλεια και την ευσέβεια και την προσευχή, και όλα αυτά που τον εμπόδισαν από άλλους εχθρούς και από όλα τα τείχη της επιστήμης, ή μια γυναίκα ή ένας σύζυγος ή μια ασπίδα ή πλοίαρχος ή ο πατέρας ή προς αυτούς . Όποιος βλέπει το τείχος της πόλης σε ερείπια, ο κυβερνήτης του θα πεθάνει ή θα απολυθεί από το έργο του και αν το δει να περπατάει σαν ένα ζώο περπατάει, τότε ταξιδεύει στη Σουλτανα προς την περιοχή στην οποία περπατούσε σε ένα όνειρο . Όσο για εκείνον που έφτιαξε ένα τείχος στον εαυτό του, στο σπίτι του ή στην πόλη του, κοιτάξτε την κατάστασή του και αν ήταν κυβερνήτης που προστάτευε από τον εχθρό του και απέκρουσε τα χειρότερα από τα υποκείμενα του, και αν ήταν μελετητής που ταξινόμησε στη γνώση του τι έχει αλάθητο για τους άλλους, και αν ήταν ερημιτικός σκλάβος, διατήρησε τους ανθρώπους με την αίτησή του και δραπέτευσε από την ηρεμία του. Και αν είναι φτωχός, τότε δεν πρέπει να του παρέχεται τίποτα να κάνει χωρίς αυτόν ή να παντρευτεί μια γυναίκα, αν ήταν ανύπαντρη, θα τον προστάτευε και θα αποκρούσει τους πειρασμούς του διαβόλου εκ μέρους του . Και αν βλέπει ένα άγνωστο τείχος και έχει ένα αυλάκι από αυτό έως ότου ένας κλέφτης ή ένα λιοντάρι εισέλθει στη Μεδίνα, τότε το θέμα του Ισλάμ εξασθενεί ή η γνώση σε αυτό το μέρος ή μια αυλάκωση από τους θρησκευτικούς πυλώνες είναι ένας πυλώνας . Αν ήταν αυτό που έβλεπε σαν να ήταν δικό του, σαν να ήταν μέσα του μόνο του, που τον εισήλθε στη θρησκεία ή τη γνώση του ή στα χρήματά του ή στην πανοπλία του εάν ήταν σε τζιχάντ, ή στην ανυπακοή του πατέρας, μητέρα, σύζυγος ή δάσκαλος, τότε θα έρθει σε αυτόν από αυτές τις αμαρτίες . Al-Qalaa : Τα κάστρα είναι από αυτούς μέχρι το Faraj, και το κάστρο είναι ένας βασιλιάς των βασιλιάδων που φτάνουν στους βασιλιάδες από το καλό στο κακό, οπότε όποιος βλέπει σαν να μπήκε στο κάστρο της διατροφής και του ασκητισμού στη θρησκεία του, και όποιος βλέπει κάστρο από μακριά, ταξιδεύει από τόπο σε τόπο και η εντολή του ανυψώνεται . Και όποιος βλέπει ότι έχει χτίσει ένα φρούριο : Θα προστατεύσει τη διαφυγή του από απαγορευμένα πράγματα, τον πλούτο του και τον εαυτό του από ταλαιπωρία και ταπείνωση . Αν δει ότι έχει καταστρέψει το φρούριο, το σπίτι του ή το παλάτι του, τότε είναι η διαφθορά της θρησκείας του και της κοσμικής του ζωής, ή ο θάνατος της γυναίκας του . Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε κάστρο, πόλη ή φρούριο, θα είναι ευλογημένος με καλοσύνη, ανάμνηση και ασκητισμό στη θρησκεία του. Εάν βλέπει ένα άτομο να κάθεται με καλή τιμή, τότε προετοιμάζει έναν αδερφό, έναν πρόεδρο ή έναν γονέα για να δραπετεύσει μαζί του . Και ειπώθηκε : Το φρούριο είναι οχυρωμένος άνθρωπος που κανείς δεν μπορεί να χειριστεί . Όποιος το βλέπει από μακριά, είναι ένα υψόμετρο που ανέφερε, οχυρώνοντας τον κόλπο του, και όποιος βλέπει ότι είναι προσκολλημένος σε ένα φρούριο από μέσα ή έξω από αυτό, έτσι θα είναι η κατάστασή του στη θρησκεία του . Και ειπώθηκε ποιος είδε ότι οχυρώθηκε στο Κάστρο Nasr . Όσον αφορά το σημείο : όποιος βλέπει ότι είναι πάνω σε πύργο ή σε αυτόν, τότε θα πεθάνει και δεν υπάρχει καλό σε αυτό, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Όπου κι αν είστε ο θάνατος σας προσπερνά και αν είστε σε κατασκευασμένους πύργους . ~…
…Ο συμπονετικός πατέρας και ο ευγενής Σεΐχης δεν άφησαν τον γιο του σε αυτό το έρημο, έρημο μέρος στην έρημο της Μέκκας , χωρίς να τον λαχτάρα και να τον θυμηθούν , και χωρίς να τον επισκέπτονται κατά καιρούς , και σε μία από αυτές τις επισκέψεις , και το αγόρι είχε μεγαλώσει και μετακινηθεί , ανέχτηκε αυτό που έκανε ο πατέρας του στην αναζήτηση και τη δουλειά , η άποψη της Χεβρώνας – ειρήνης σε αυτόν – ότι του διατάχθηκε να σφαγιάσει αυτόν τον γιο του γιου του , και όταν οι προφήτες του Θεού κοιμόταν στα μάτια τους και δεν κοιμούνται στις καρδιές τους , τότε (το όραμα των προφητών είναι αποκάλυψη ), και αυτός είναι ο λόγος Χεβρώνα αποφασισμένη να εφαρμόσει την εντολή του Κυρίου του , και δεν τον συγχαρώ για τον προσδιορισμό αυτό , ότι ο Ισμαήλ είναι μόνη της , και ότι ήταν ευλογημένος μεγάλος Σεΐχης , στην ηλικία των ογδόντα έξι ετών , και αφού ελπίστηκε για χρόνια και χρόνια , παρά όλα αυτά , ο Θεός του Χαλίλ αποφάσισε να ολοκληρώσει ό, τι έγινε , την πίστη των πιστών , και η παράδοση του Μουσουλμάνου Μόνο στον Θεό , δείχνοντας την απόλυτη υπακοή και συμμόρφωση με την τάξη του Θεού , αυτό είναι το Ισλάμ ειδικό , αφού το Ισλάμ είναι υπακοή και συμμόρφωση στον Θεό , που είναι η πρώτη θρησκεία και άλλοι , και αυτό έχει περιγραφεί ο Θεός – ο Παντοδύναμος – αυτό , λέγοντας τον Παντοδύναμο ( αυτό είναι μια μάστιγα που φαίνεται ) από το Surat Avat στίχος 106 ότι η Χεβρώνα, αλλά η άποψη που δείχνει Αυτό είναι για τον γιο του να είναι ευγενικό στην καρδιά του και ευκολότερο γι ‘αυτόν να τον πάρει βίαια και να τον σφαγιάσει βίαια . Ας διαβάσουμε αυτά τα γενναιόδωρα στίχους (και είπε ότι εγώ είμαι πρόκειται να μου Κύριος , θα καθοδηγήσει μου , ο Κύριος να χορηγούν μου από την δίκαιος , γι ‘αυτό κήρυξε σ’ αυτόν ένα αγόρι που είναι Haleem , και όταν έφθασε μαζί του η Α.Ε. εγώ , ο πατέρας μου είπε ότι βλέπω σε ένα όνειρο ότι σε σφαγιάζω , οπότε δείτε τι βλέπετε . Είπε : Πατέρα, κάνε ό, τι σου διατάσσεται , θα με βρεις, Θεό, από τον ασθενή. , όταν έγιναν Μουσουλμάνοι και ένας λόφος στο μέτωπο , και η Nadenah ότι το όραμα του Αβραάμ έχει επικυρώσει Αληθινά καλά ευεργέτες Ndza , αυτή είναι μια μάστιγα που εμφανίζεται , και η μεγάλη σφαγή του Vdenah , και την αφήσαμε σε άλλους , ειρήνη στον Αβραάμ , καθώς και ανταμείβουμε ευεργέτες , ήταν ένας από τους πιστούς μας , και δώσαμε στον Ισαάκ έναν προφήτη των Δικαίων )….
…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός του δίνει κάτι φαγητό και ποτό και δεν το τρώει, τότε μειώνει τα χρήματά του με το μέτρο του, και ότι τρώει είναι καλό και ωφέλιμο, και αν του δώσει κάτι από τα αγαθά του κόσμος τότε είναι ένα καλό συμβάν και η ελπίδα έχει φτάσει και όποιος δει ένα νεκρό άτομο του δίνει κάτι από τα ρούχα του και το φοράει, τότε θα υπάρξει θλίψη και ασθένεια, και αν δεν το αγγίξει και το αφήσει μέχρι να το πάρει Ο νεκρός και τα ρούχα του, επειδή είναι απόδειξη του ταξιδιού του από τον κόσμο νωρίτερα και ο Ibn Sirin είπε: Όποιος είδε ότι ένας νεκρός του έδωσε δύο πλυμένα ρούχα, τότε έγινε πλούσιος και όποιος είδε ότι ένας νεκρός είχε δανείσει ένδυμα και στη συνέχεια τον ρώτησε, είναι απόδειξη της νομολογίας αυτού του νεκρού ατόμου από την καλοσύνη και όποιος είδε ότι ένας νεκρός έδωσε ένα παλιό ένδυμα δείχνει έλλειψη Ο παρατηρητής, ακόμη και αν το ένδυμα είναι νέο, δείχνει τον πλούτο και την υψηλή του αξία, και όποιος βλέπει ότι του έδωσε ένας νεκρός κάτι από το Κοράνι ή βιβλία νομολογίας και τα παρόμοια, τότε αυτό είναι απόδειξη ότι έχει συμβεί η συμφιλίωση της υπακοής και όποιος βλέπει ότι έχει πουλήσει κάτι στους νεκρούς, τότε είναι απόδειξη ότι αυτό το πράγμα είναι ακριβό και όποιος βλέπει ότι αυτός έχει δώσει κάτι στους νεκρούς Η απάντησή του σε αυτόν, επειδή είναι επιβλαβές και ανεπαρκές, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε ότι οι νεκροί του έδωσαν κάτι από την αγάπη του κόσμου, οπότε είναι καλύτερο για αυτόν από ένα σημείο όπου είναι δεν μετράται, και όποιος βλέπει ότι ο νεκρός τον γνωρίζει στη γνώση, θα έχει καλοσύνη στη θρησκεία του τόσο πολύ, και όποιος πιστεύει ότι αφαιρεί τα ρούχα του και τα φοράει για τους νεκρούς, θα το ακολουθήσει αν ξέρει ότι είναι. από την κατοχή του, και αυτό δεν τον βλάπτει και όλα όσα βλέπει δεν θα το κάνουν. Καθώς το έδωσε σε ένα νεκρό άτομο, τότε δεν είναι στον Μαχμούντ εκτός από δύο περιπτώσεις. Εάν βλέπει ότι έδωσε κάτι στον θείο ή τη θεία του, τότε επηρεάζει μια κληρονομιά και βλέποντας τον θείο και τη θεία με οποιονδήποτε τρόπο ήταν ασφαλές από τη μη ύπαρξη, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός αγοράζει φαγητό, τότε είναι λίγο ύπαρξη, και αν το πουλήσει, θα είναι κατάθλιψη και όποιος βλέπει ότι παρασύρει τους νεκρούς, τότε κηρύττει και επιστρέφει χαμένος από την αυταπάτη τους…
…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός πλένει τον εαυτό του, τότε είναι απόδειξη της εξόδου από το πρόβλημα των ανησυχιών του και της αύξησης αυτού που έχουν, και αυτός που λούστηκε ήταν αρχικά έμπορος ευημερίας εξαιτίας του οποίου οι άνθρωποι από τις ανησυχίες του να σωθεί, ή ένας αξιότιμος άντρας να μετανοήσει στο χέρι του από διεφθαρμένους ανθρώπους ….
…Και όποιος βλέπει ότι ο πατέρας του ήρθε σε αυτόν με οποιονδήποτε τρόπο, και αν δεν υπάρχει τίποτα σε αυτό που να είναι ανέντιμο, τότε εάν ο βλέποντας έχει ανάγκη, μπορεί ο Θεός να του παρέχει πρόβλεψη από όπου δεν μετράται ….
…Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι ένας νεκρός άνδρας την έχει παντρευτεί και την φέρνει στο σπίτι της ή μαζί της, τότε αυτό είναι η μείωση των χρημάτων της, η αλλαγή της κατάστασής της και ο διαχωρισμός των υποθέσεων της . Εάν ο νεκρός το εισέλθει στο σπίτι των νεκρών, τότε είναι άγνωστο, επειδή πεθαίνει . Εάν το σπίτι είναι γνωστό στους νεκρούς, τότε περιγράφεται ως μείωση των χρημάτων του ….
…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός του έδωσε δηνάρια, τότε είναι ασφαλής από την καταπίεση, και αν θέλει να του δώσει και δεν του πάρει τίποτα από αυτόν, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός τον υποσχέθηκε δηνάρια, τότε θέλει αδικία ….
…Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι ένας νεκρός άνδρας την παντρεύεται, τότε θα κάνει καλύτερα από ένα μέρος που δεν περίμενε ….
…Και όποιος είδε ότι ένας νεκρός ήταν κυβερνήτης που έζησε και πήρε τη θέση του, τότε κανένας από τους κληρονόμους του δεν θα αποκτήσει κηδεμονία ….
…Όποιος βλέπει έναν νεκρό να έρχεται σε αυτόν να τον γελάει, τον ευχαρίστησε για το έργο του στη θέλησή του ή στην οικογένειά του, ή για αυτό που έφτασε από την προσευχή του . Αν δεν υπάρχει τίποτα από αυτό, τότε τον έχει τακτοποιήσει σε καλή κατάσταση και υπακοή στον Κύριό του . Και όποιος τον αποκαλεί είναι νεκρός, τότε το αίτημά του είναι νέα για την απουσία του Θεού, να δοξασθεί και να μεγαλώσει ….
…Ο ήλιος είναι σε ένα όνειρο ο μεγαλύτερος βασιλιάς, χαλίφης, πατέρας ή πρίγκιπας . Και όποιος βλέπει ότι μεταμορφώνεται στον ήλιο, θα πεταχτεί ως βασιλιάς . Και αν χτυπήσει τον ήλιο που κρέμεται από μια αλυσίδα κηδεμόνα και δικαιοσύνη σε αυτό . Και αν κάθεται στον ήλιο και πλησιάζει, τότε θα λάβει από τον βασιλιά μια ευλογία και χρήματα, και δύναμη και υποστήριξη, και αν λάμψει στις ακτίνες του, θα ευλογηθεί με μια σημαία που αναφέρεται στα δύο . Αν την είδε, η Σάφια Μουνίρα και ήταν κυβερνήτης που απέκτησε εξουσία στην εντολή του, και αν σηκώθηκε στο σπίτι του, παντρεύτηκε και αν μια γυναίκα την είδε, παντρεύτηκε και αν την είδε, ένας έμπορος θα κέρδιζε το εμπόριο του . Και το φως του ήλιου είναι η υπερηφάνεια του βασιλιά και της δικαιοσύνης του . Αν έβλεπε τον ήλιο να χτυπά το ύψος της συνομιλίας μαζί του, καθώς και του φεγγαριού . Και αν είδε τον ήλιο να ανατέλλει στο κεφάλι του, τότε θα έπαιρνε μια σοβαρή υπόθεση, και αν ανέβαινε στα πόδια του, θα είχε λάβει μεγάλη καλλιέργεια, και αν είδε ότι είχε ανέβει στο στομάχι του, θα είχε λέπρα, και αν εμφανιζόταν στο στήθος του, θα ήταν άρρωστος . Και όποιος βλέπει ότι ο ήλιος έχει δύει ενώ είναι πίσω του, θα πεθάνει . Και αν δει τον ήλιο να καίγεται από αυτόν, και τα αστέρια να καίγονται γύρω του, τότε ο βασιλιάς θα διώξει το περιβάλλον του . Αν δει ότι ο ήλιος είναι κόκκινος, τότε είναι διαφθορά στο βασίλειό του, και αν δει ότι κιτρινίζει τότε αρρωσταίνει και αν γίνει μαύρο, τότε θα επικρατήσει . Αν δει ότι απουσιάζει, το ζήτημα που ζητάει έχει περάσει . Η προδοσία του ήλιου, προδίδει τον βασιλιά . Και αν ο ήλιος έπεφτε στο έδαφος, ο πατέρας του θα πέθαινε . Και αν δει ότι ο ήλιος έχει ανατέλλει στο σπίτι, τότε θα αποκτήσει τιμή, τιμή και τιμή . Και όποιος βλέπει ότι κατάπιε τον ήλιο, θα πεθάνει . Εάν βλέπει τον ήλιο να αλλάζει από την κατάστασή του, τότε η καταστολή πέφτει . Εάν βλέπει ότι ο ήλιος ανατέλλει από το ηλιοβασίλεμα, αυτό δείχνει την εμφάνιση κρυφών πραγμάτων, και αν είναι άρρωστος τότε θεραπεύεται, και αν βρίσκεται σε ταξίδι τότε θα επιστρέψει . Εάν ένα άτομο βλέπει ότι ο ήλιος είναι σκοτεινός, τότε είναι κακό σημάδι για όλους τους ανθρώπους, γεγονός που υποδηλώνει ανεργία, ασθένεια ή αγωνία . Εάν βλέπει τον ήλιο να κατεβαίνει στο κρεβάτι του και να τον απειλεί, τότε αυτό υποδηλώνει σοβαρή ασθένεια . Και όποιος βλέπει ότι ο ήλιος του φωτίζει, θα συνοδεύει τον Χαλίφη . Και αν ο ήλιος γινόταν ζεστός, χτυπήθηκε από τον Σουλτάνο . Αν δει ότι φεύγει από τον ήλιο, τότε δραπετεύει από τη γυναίκα του, από την εξουσία ή από κακό . Και αν είδε σύννεφα να καλύπτουν τον ήλιο, συνέβη ατύχημα στον βασιλιά . Εάν ο ήλιος ανατέλλει στο έδαφος, είναι σημάδι ξηρασίας ή καψίματος . Ίσως ο ήλιος ήταν ένας κόσμος για να καθοδηγήσει . Και αν είδε μια έκλειψη σε αυτήν, ή τη συσσώρευση σκόνης ή καπνού πάνω σε αυτό, αυτό θα ήταν απόδειξη ενός ατυχήματος ασθένειας, ανησυχίας, θολότητας ή αγωνίας . Ίσως η απουσία της έδειξε ότι η φυλακισμένη επέστρεψε στη φυλακή μετά την απελευθέρωσή του . Και όποιος βλέπει έναν ήλιο και ένα φεγγάρι προς όλες τις κατευθύνσεις, θα χτυπηθεί από φόβο ή ήττα . Και όποιος βλέπει ότι έχει λατρεύσει τον ήλιο ή το φεγγάρι, διαπράττει σοβαρή αμαρτία . Ίσως ο ήλιος να υποδεικνύει τροφή, καθοδήγηση, ακολουθώντας την αλήθεια, και θεραπεύοντας ασθένειες, και ίσως έδειξε ταξίδι . Και ίσως ο ήλιος έδειξε το όνομά του όπως ο Σάμς αλ-Ντιν, καθώς η πανσέληνος δείχνει τον Μπαντ αλ-Ντιν . Το να βλέπεις τον ήλιο, το φεγγάρι και τα αστέρια αποτελεί απόδειξη θλίψης, φυλάκισης ή φθόνο από την οικογένεια . Και το να βλέπεις τον ήλιο δείχνει τη λάμπα, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ( Και έκανε τον ήλιο μια λάμπα ). Η ανατολή του ήλιου από τη δύση του είναι ένδειξη φόβου και άγχους, και η εξουσία του Σουλτάνου επί της ενορίας, ή η έλευση της απουσίας ή της αποστασίας από τη θρησκεία και την ανηθικότητα των μετανοών . Και όποιος είδε ότι ο ήλιος έκαψε τη γεωργία ή τη θερμότητα του έβλαψε τους ανθρώπους, αυτό δείχνει ασθένειες, επιδημίες και καταπίεση από τους ηλικιωμένους . Δείτε επίσης το φεγγάρι ….
…Και όποιος βλέπει ότι κλαίει και δεν βγαίνουν δάκρυα από τα μάτια του, τότε δεν είναι αξιέπαινη, και αν υπάρχει αίμα στη θέση των δακρύων, τότε δείχνει μετάνοια για κάτι που έχει χάσει και μετανοήσει ….
…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός γελάει και μετά κλαίει, δείχνει ότι πέθανε έξω από τη θρησκεία του Ισλάμ ….
…Είπε Kirmani το είδα σαν κλάμα χαίρονται με μεγάλη χαρά, αν κλαίει ουρλιάζοντας ότι ατυχία δείχνει να αντέξει το στίχο « Θα Astrkhoun το » στίχο ….
…Και όποιος βλέπει ότι τα μάτια του σκίζουν χωρίς να κλαίει, θα κερδίσει αυτό που θέλει ….
…Ο πατέρας του συζύγου ή της συζύγου Εάν ονειρευτήκατε τον πατέρα της συζύγου σας, αυτό υποδηλώνει συγκρούσεις με φίλους ή συγγενείς . Αν δείτε τον υγιή και ευτυχισμένη, τότε αυτό προλέγει ευχάριστες οικογενειακές σχέσεις ….
…Και ένας άντρας είδε σαν να είχε αρρωστήσει ο πατέρας του, και τότε του έδειξε πόνο στο κεφάλι του, γιατί το κεφάλι δείχνει τον πατέρα ….
…Και όποιος βλέπει ότι ο πατέρας του έζησε όταν ήταν ο πρόγονος των ρούχων, ήταν διαζευγμένος, τότε είναι η εμφάνιση μιας κατάστασης, πολλή υπερηφάνεια, κέρδος και κανονικότητα εργασίας ….
…Ο νεκρός σας είναι σε ένα όνειρο σαν βουνό, μονοπάτι ή μέρος που δείχνει την αποσύνθεση του αρσενικού . Ίσως έδειξε την εκπλήρωση της υπόσχεσης ….
…Γονέας Εάν ονειρευόσασταν τον πατέρα σου, αυτό προβλέπει ότι πρόκειται να εμπλακείς σε κάποια δυσκολία και ότι θα χρειαστείς σοφές συμβουλές αν θέλεις να το ξεφορτωθείς . Αν είναι νεκρό αυτό δείχνει ότι η επιχείρησή σας είναι να περάσει από δυσκολίες και που θα πρέπει να είναι προσεκτικοί στη λειτουργία αυτή . Αν ένα κορίτσι ονειρεύεται τον νεκρό πατέρα της, αυτό προβλέπει ότι η αγαπημένη της την εξαπατά ή θα την εξαπατήσει ….
…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός τον έχει δανείσει το ένδυμά του και μετά τον ζήτησε, τότε αυτό είναι απόδειξη της φτώχειας αυτού του νεκρού για καλό και συγχώρεση ….
…Και όποιος βλέπει ότι κατοικούσε σε ένα μέρος όπου ήταν ένας νεκρός, τότε επιτυγχάνει το θρησκευτικό και κοσμικό του ζήτημα, και όποιος βλέπει ότι ένα μέρος έχει πέσει πάνω από αυτό σε αυτό, τότε ο βλέποντας έρχεται και το αποκαλύπτει και τους βρίσκει νεκρούς , τότε υπονοεί την εμφάνιση του θανάτου σε αυτήν την πτυχή, και ο Θεός γνωρίζει το σωστό ….
…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός είναι θυμωμένος, τότε δείχνει ότι έκανε εντολή και δεν ακολούθησε τη θέλησή του ….
…Ο Ντάνιελ είπε ότι όποιος είδε ότι ένας νεκρός του έδωσε κάτι φαγητό και ποτό και δεν το έφαγε, τότε μειώνει τα χρήματά του κατά το ποσό αυτού, και αν το τρώει, τότε είναι καλό και ωφέλιμο, και αν δίνει Του κάτι κοσμικό αγαθό, τότε καλό θα συμβεί και ελπίδα θα φτάσει ….
…Και όποιος βλέπει ότι ο νεκρός του δίνει τροφή, τότε θα κερδίσει τα προς το ζην από ένα σημείο όπου δεν μετράει ….
…Και όποιος βλέπει ότι είναι νεκρός στο νεκροταφείο και πιστεύει ότι έχει πεθάνει για μεγάλο χρονικό διάστημα, τότε θα ταξιδέψει μακριά και θα συνοδεύσει τους ανίδεους και τους ανθρώπους της ανηθικότητας και της διαφθοράς ….