…Ποια είναι η απόφαση για το ψέμα για τα όνειρα στους τομείς της ποίησης και της υποκριτικής; Το ψέμα είναι μια από τις μεγαλύτερες αμαρτίες , και είναι : η αναφορά για κάτι διαφορετικό από αυτό που είναι και που αντικατοπτρίζει την αλήθεια, δηλαδή : η αντιστοίχιση της καλοσύνης με την πραγματικότητα και η αλήθεια είναι μια από τις μεγαλύτερες καλές ιδιότητες και είναι μια από τις τιμές ηθικά που ήρθε να επιβεβαιώσει και να διατάξει η Σαρία . Είναι μια πανέμορφη δημιουργία που μιμείται τους ενάρετους των ανθρώπων , και αποφεύγει τους ταπεινωτικούς , και ως εκ τούτου ήταν μια περιγραφή που ήταν εγγενής στους προφήτες πάνω τους και στον Προφήτη μας, στις προσευχές και την ειρήνη , και ενάντια σε αυτό που σχετίζεται με τους υποκριτές και τους ομοιότητα , το οποίο είναι ψέμα, όπως είπαμε , και τα κείμενα της Σαρία έχουν έρθει μαζί με την εχθρότητα της αλήθειας και την προειδοποίηση κατά του ψέματος , συμπεριλαμβανομένων των εξής : Ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Ω όσοι πίστεψαν, φοβούνται τον Θεό και να είναι με την αλήθεια (119). Από την αρχή του Ibn Μασούντ, μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Θεός μαζί του, στην αρχή του Προφήτη, μπορεί να προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν, είπε : « Αλήθεια είναι δικαιοσύνη , και οδηγεί δικαιοσύνη στον παράδεισο , και ο δούλος θα πρέπει να αναζητήσει την αλήθεια έως ότου γράφει ο Θεός είναι φίλος , και το ψέμα είναι ανηθικότητα , και η ανηθικότητα οδηγείται στη φωτιά , και ο υπηρέτης πρέπει να ερευνήσει ένα ψέμα για να γράψει ένα ψέμα . » Διηγείται από al-Bukhari (5743) και μουσουλμανική (2607). Ο δρόμος εξουσιοδοτήθηκε σε θέματα στα οποία το ψέμα είναι επιτρεπτό, οπότε η Asma bint Yazid είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός και οι οικογένειές του, να ειπωθούν: « Ω, άνθρωποι, δεν είναι απαραίτητο να συνεχίσετε να ψεύτε , σαν να κοιμάσαι στη φωτιά. Όλα τα ψέματα για έναν γιο του Αδάμ απαγορεύονται εκτός από τρία χαρακτηριστικά : ένας άντρας που ψεύδεται για τη γυναίκα του για να την ευχαριστήσει, ένας άντρας που βρίσκεται στον πόλεμο, γιατί ο πόλεμος είναι εξαπάτηση και ένας άντρας βρίσκεται μεταξύ των μουσουλμάνων για να ταιριάζει μεταξύ τους . « Αφηγείται από τον Al- Tirmidhi, αρ. (1939). Συζήτηση : hasan Sheikh Al-Albani στο « Sahih Al-Jami »(7723). Και με την εξουσία της Umm Kulthum bint Uqbah, ότι άκουσε τον Αγγελιοφόρο του Θεού, μπορεί ο Θεός προσευχές και ειρήνη σε αυτόν και την οικογένειά του, πείτε : Δεν είναι ψεύτης που συμφιλιώνεται μεταξύ των ανθρώπων, οπότε αναπτύσσεται καλό ή λέει καλό . Αφηγήθηκε από τον Al-Bukhari (2546) και τον Μουσουλμάνο (2605). Το ψέμα δεν επιτρέπεται σοβαρότητα ή χιούμορ, αλλά είναι όλα μια αξιέπαινη δημιουργία, και δεν υπάρχει έγκυρο ψέμα, όπως ο ανόητος του Απριλίου, για παράδειγμα, εκτός από ό, τι είπαμε, το οποίο αποκλείει ή ζητάει αναγκαιότητα, όπως ορίζεται στο Χαντίθ, και θέλει να λέει ψέματα σώστε το αλάθητο αίμα από έναν δολοφόνο, ή για να οχυρώσετε τα χρήματα ενός σφετεριστή. Και ούτω καθεξής . Ο Ibn Masoud, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : ~ Το ψέμα δεν είναι κατάλληλο για αστεία ή σοβαρότητα .~ ( Αφηγημένος από τον Αλ-Μπουχάρι στο Βιβλίο του Al-Adab Al-Mufrad, αρ. 387) . Το ψέμα είναι μεγαλύτερο εάν έχει ως αποτέλεσμα βλάβη ή διαφθορά και το συνηθισμένο ψέμα θεωρείται μεγάλη αμαρτία . Ψέματα στην ποίηση, αν και μερικά από τα οι κριτικοί το μπερδεύουν, δεν είμαι μαζί τους. Διαχρονικά ποιήματα .. είναι αθάνατο για την ειλικρίνεια των συναισθημάτων της και την ειλικρίνεια των συναισθημάτων της, και την ειλικρίνεια των εκφράσεών του, αλλά δεν μπορώ να βρω δικαιολογία για όσους βρίσκονται στα μαλλιά και πέφτει μέσα σε ένα όνειρο που είδε ένα ψέμα . Όσον αφορά την αναπαράσταση, έχει αλλάξει τα πολλά λάθη και τα κακά του, οπότε η αγιότητα αυξάνεται εάν χρησιμοποιείται για γελοιοποίηση, ή περιλαμβάνει γυμνό, ανάμιξη ή ψέμα και επιβεβαιώνεται αυτό το αδίκημα ψέματος όταν λατρεύετε μια ιστορία για ένα άτομο που ονειρεύεται ψέματα, και αυτό χρησιμοποιείται μόνο για να αυξήσει την καλλιτεχνική πλοκή καθώς εγείρεται ή λέγεται Ή, όπως υποστηρίζεται από τους κριτικούς . Συμπερασματικά, το ψέμα στην ποίηση ή στην υποκριτική είναι κάτι που είναι ούτε επιτρεπόμενο ούτε καλό να κάνουμε εκ μέρους του πιστού ή του μουσουλμάνου, και t ο ποιητής και ο ηθοποιός πρέπει να αναζητήσουν επιτρεπόμενα κείμενα, και σε αυτό είναι η αθωότητά του και η ενοχή του, από την εξάπλωση μεταξύ των απαγορευμένων ανθρώπων , οπότε είναι μια χαλάρωση και μια φήμη διαφθοράς, και σκέφτεται τον αδερφό μου, σε πολλούς ποιητές ή ηθοποιούς έφτιαξε μια δίκαιη γραμμή για τον εαυτό του, δεν παρουσίασε αυτό που μπορεί να μετανιώσει αύριο, και προσπάθησε να τον μιμηθεί στον τομέα σας, υπάρχει καλή και όμορφη ποίηση, και υπάρχει μια ουσιαστική και ειλικρινή παράσταση ….

…Το αίτημα : Όποιος το βλέπει σαν να ζητάει κάτι, θα του δοθεί κάτι, επειδή ειπώθηκε ότι ζήτησε κάτι που έλαβε ή μέρος αυτού . Και όποιος βλέπει σαν να τον ρωτάει κάποιος, τότε θα τον πέσουν ….

Και όποιος βλέπει ότι οι πόρτες του σπιτιού του έχουν ανοίξει από γνωστά ή άγνωστα μέρη, τότε οι πόρτες του κόσμου του ανοίγονται για αυτόν, και αν δει ότι η πόρτα του σπιτιού του έχει επεκταθεί όσο οι πόρτες δεν είναι τόσο μεγάλες έτσι, τότε οι άνθρωποι του σπιτιού θα εισέλθουν στους ανθρώπους του σπιτιού χωρίς άδεια σε μια καταστροφή ή κάτι παρόμοιο, και όποιος βλέπει ότι η πόρτα του σπιτιού του είναι μπλοκαρισμένη, τότε μια μεγάλη ατυχία για την οικογένειά της και όποιον βλέπει ότι θέλει να κλείσει την πόρτα του, αλλά δεν μπορεί, γιατί αυτό είναι δύσκολο για αυτόν από μια γυναίκα, και όποιος βλέπει ότι μπαίνει σε έναν λαό μέσω μιας πόρτας, θα νικήσει τους εχθρούς του και θα αντικρούσει το επιχείρημα των αντιπάλων του. Ζητάει έναν Μπάμπα για το σπίτι του και δεν τον καθοδηγεί, γιατί αυτό μπέρδεψε στο αίτημα αυτού του κόσμου…

…Είναι σε ένα όνειρο ένα κάλυμμα και ένα κάλυμμα . Και η μελάγχρωση στα γένια είναι απόδειξη υποκρισίας και ανεντιμότητας . Και η κατάθλιψη αυτού που αξίζει τον εαυτό του προσποιείται ότι είναι ευλογίες και εξαναγκάζει τους εχθρούς, και αποδείξεις ασφάλειας από τον φόβο, και για εκείνους που δεν τον ταιριάζουν, αποδείξεις αγωνίας και ταλαιπωρίας, χρέη και εγκατάλειψη αγαπημένων . Και η απόφαση για τη χρώση του κεφαλιού της γυναίκας είναι η ίδια με τον κανόνα της χρώσης των μαλλιών της γενειάδας . Και το σκοτεινό των γκρίζων μαλλιών είναι δύναμη, βαρβαρότητα και κύρος, και αν δει ότι το έβαψε με χέννα, τότε είναι σουντά σύμφωνα με τον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Αν κουνήσει το κεφάλι του χωρίς τη γενειάδα του, κρύβει τα χρήματα του αφεντικού του . Αν τους πρόδωσε όλους, τότε κρύβει τη φτώχεια του και ζητάει ένα πρόσωπο μεταξύ των ανθρώπων . Εάν πριν από την ποίηση η χρωστική ουσία, είναι καλλωπισμένη με ικανοποίηση και στη συνέχεια αποκαλύπτεται . Αν έβλεπε ότι ήταν βαμμένο με χέννα, και πριν από τη μελάγχρωση, τότε είναι ανίδεος άνθρωπος, αλλά μετανοεί και απομακρύνεται από το λάθος του . Και αν ένας άνθρωπος δει ότι τα δάχτυλά του έχουν χρωματιστεί με χέννα, τότε αυξάνει τον έπαινο, και αν δει την παλάμη του να ξυρίζεται, θα κερδίσει ευδαιμονία στα μέσα διαβίωσής του, τότε βλέπει ότι το δεξί του χέρι έχει πεταχτεί, τότε σκοτώνει ένας άντρας. Από τα χρήματά του ή από τα κέρδη του . Εάν βλέπει ότι τα χέρια του είναι χαραγμένα με χέννα, τότε προσπαθεί ένα κόλπο από το σπίτι λόγω αναγκαιότητας ή έλλειψης κέρδους, και ο εχθρός του τον προσβάλλει, και ίσως είναι σχεδόν διάσημος για την απόκτηση των χεριών του, και επιτυγχάνει ταπείνωση . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι το χέρι της είναι χαραγμένο, τότε εξαπατά το στολίδι της σε ένα θέμα που είναι αλήθεια, και αν η χαρακτική είναι από χρυσό, τότε είναι ένα ευγενικά εξαγορασμένο τέχνασμα . Και αν η επιγραφή είναι από πηλό, τότε είναι έπαινος στον Θεό Παντοδύναμο, και αν βλέπει ότι έπεσε με χέννα, τότε ο σύζυγός της είναι καλός σε αυτό, και αν βλέπει ότι το έχει εφαρμόσει και δεν αποδέχεται το χρωστική ουσία, τότε ο σύζυγός της δεν δείχνει την αγάπη της . Αν δει ότι τα χέρια της είναι χαραγμένα μεταξύ τους, τότε θα μολυνθεί με τα παιδιά της . Εάν το χέρι ενός ανθρώπου είναι χαραγμένο με χρυσό, εξαπατά και τα χρήματα του ή τα προς το ζην του χάνονται σε αυτό . Εάν μια γυναίκα δει ότι το χέρι της είναι χυμένο με χρυσό, τότε πληρώνει τα χρήματά της στον άντρα της, ώστε να μπορεί να το φάει και να λάβει από τον άντρα της χαρά, δύναμη και κατάσταση . Και όποιος είδε ότι τα πόδια του ξυρίστηκαν, και τα είχε χαράξει, τότε θα χτύπησε την οικογένειά του, και αν το είδε μια γυναίκα, θα τραυματίστηκε από τον σύζυγό της . Το κουμπαρά είναι μια ζοφερή ζωή . Και όποιος πεθάνει το χέρι του σε ένα σφάγιο, θα επιτύχει την ηρεμία . Και όποιος βλέπει τα χέρια του να είναι χρωματισμένα έχει παραβλέψει την καταστροφή του τι είναι στο χέρι του . Και όποιος βλέπει μια χρωστική στο χέρι του με ένα τεντωμένο πανί, νικήθηκε στη διαμάχη και είναι ανίκανος για τον εχθρό του . Και η μελάγχρωση είναι μια διακόσμηση και χαρά για γυναίκες και άνδρες, εκτός αν ξεπερνούν τα συνηθισμένα . Και ο αποχρωματισμός υποδηλώνει απόκρυψη πράξεων και υπακοής, απόκρυψη της φτώχειας από τα μάτια των ανθρώπων, και ίσως υποδηλώνει υποκρισία και υποκρισία εάν βαφεί σε αντίθεση με τους μουσουλμάνους . Και τα φτερά των χεριών και των ποδιών στολίζουν το σπίτι του, τους σκλάβους του, και τα χρήματά του, με τρόπο που δεν είναι κατάλληλος για αυτόν να φορέσει μετάξι και χρυσό για τα παιδιά, και για τις γυναίκες είναι ευχαρίστηση, καλά ρούχα και χαρά, γιατί είναι ένα από τα στολίδια τους στο γάμο . Και η αιμοσφαιρίνη μπορεί να βρίσκεται στα χέρια και τα πόδια, όπως η δράση των γυναικών. Φοβόταν πολύ τα χρήματά του ή τον σύντροφό του, μέχρι την αιμοσφαιρίνη . Και όποιος βλέπει ότι είναι βαμμένο χωρίς χέννα, αυτό που μισεί θα συμβεί σε αυτόν . Το μαυρίσματος των μαλλιών υποδηλώνει την ατυχία και τη διαφθορά της επιχείρησης, επειδή λέγεται : Το πρώτο που θα μαυριστεί είναι ο Φαραώ ….

…Και όποιος βλέπει ότι λατρεύει ένα είδωλο φτιαγμένο από ξύλο, τότε πλησιάζει έναν ψεύτικο άνθρωπο σε έναν υποκριτικό άνθρωπο, και αν είναι από σφιγκτήρα ξύλου, τότε ζητάει αυτό που φέρνει από επιχειρήματα και παρόμοια, και λέγεται ότι πλησιάζει κάποιον με κουτσομπολιά, και αν το είδωλο είναι από ασήμι, τότε έρχεται σε μια γυναίκα με κάτι που δεν το κάνει. Είναι σκόπιμο, και αν είναι από χρυσό, τότε πλησιάζει κάτι που μισεί και θα τον βλάψει από αυτό, και αν είναι από χαλκό, σίδηρο, μόλυβδο ή παρόμοια, τότε πλησιάζει για να αναζητήσει τον κόσμο και λέγεται ότι πλησιάζει έναν voyeuristic άνθρωπο, και αν είναι από πέτρα τότε πλησιάζει έναν σκληρόψυχο άνθρωπο . Κεραμική και παρόμοια, πλησιάζει εκείνους που δεν έχουν κανένα όφελος, και γενικά τα οράματα των ειδώλων δεν είναι αξιέπαινα ….

…1 – Ώρα για έκφραση : Σημειώστε πότε κάποια από τα περάσματα που μετά την έκφραση ενός οράματος που λέει : θα πέσει αυτό το όραμα μετά από τέτοιες, σε ημέρες ή μήνες ή χρόνια, και μερικά από αυτά υπερβάλλουν έως ότου βρείτε μερικές φορές παρόμοιες ημερομηνίες , για παράδειγμα : θα πέσει το όραμά σας την τρίτη ημέρα του μήνα Το τρίτο είναι μετά από τρία χρόνια, και μερικοί από αυτούς λένε : Θα πέσει σε μια τέτοια ημερομηνία μήνες πριν από αυτό ή μήνες μετά από αυτό, οπότε δεν ξεκινά όπως προηγούμενο . Μετά από την έρευνά μου για αυτό το θέμα και βρήκε αρκετά σταθερά κείμενα, εγώ σας και σχόλιο για αυτό ανοίγει το Θεό και δείχνουν να πω : Το πρώτο κατάλογο : Σε την ιστορία του Ιωσήφ , ασκίτη είδε Bosevh η ειρήνη είναι επάνω σε τον Rabah και περικοπή από τον πατέρα του, είπε να του πατέρας : Όταν ο Ιωσήφ είπε στον πατέρα του Άαπτ είδα δέκα πλανήτες και τον ήλιο και το φεγγάρι τους είδα να υποκλίνονται ( Γιουσούφ : 4 ). Οι μελετητές είπαν : Αυτό το όραμα επιτεύχθηκε μετά από σαράντα χρόνια , όταν ο Θεός επανένωσε τον Ιωσήφ τους γονείς του και τους αδελφούς του, έντεκα , και λάτρευε όλο τον χαιρετισμό και τον σεβασμό καθώς το Κοράνι έκοψε την ιστορία του . Ο ίδιος λέει : Οι γονείς του στο θρόνο και έπεσε κατάκοιτος και είπε: Ο πατέρας μου, αυτή η ερμηνεία του οράματος μου μπορεί να είναι πραγματικά ο Κύριος μου έχει καλύτερη μένα μου πήρε από τη φυλακή και ήρθε για να σας από το Βεδουίνων μετά από αυτό με αφαιρούμενος διάβολος ανάμεσα σε μένα και τους αδελφούς μου, Κύριέ μου ωραία αυτό που θέλει, Αυτός είναι ο Γνωρίζοντας, ο Σοφός ( Yusuf : 100 ). Εάν αυτό το όραμα του Τζόζεφ, ενός νεαρού αγοριού ηλικίας επτά ετών κυριολεκτικά έχει επιτευχθεί στην Αίγυπτο , ο Ιωσήφ κάθισε στο θρόνο του, έσκυψε τους γονείς του και τους αδελφούς του υποκλίνοντας και σημειώνει ότι το όραμα του Ιωσήφ οράματα είναι αλήθεια ότι δεν χρειάζεται να εκφράσετε , αλλά το φθινόπωρο ήταν επίσης ορατό , και είναι σημαντικό εδώ είναι ότι η ερμηνεία του οράματος καθυστέρησε σαράντα χρόνια, όπως αποδεικνύεται από μια συνέντευξη με τον Περσικό Σαλμάν που είπε : « ανάμεσα στο όραμα του Ιωσήφ και την έκφρασή του σαράντα χρόνια » , είπε ο Ιμπν Χάτζερ . Οι αφηγητές των al-Tabari , al-Hakim και al-Bayhaqi με μια έγκυρη αλυσίδα αφηγητών (1). Δεύτερος οδηγός : Σε την ιστορία του Ιωσήφ, επίσης , αφού μπήκε στην φυλακή , ο βασιλιάς είδε ένα όραμα τον ανησυχεί και ρώτησε Aoolha του όταν οι άνδρες της επιστήμης και του κράτους γύρω του και τη διεξαγωγή συναντήσεων Ε και είπε να τους : ~Το βασιλιάς είπε , βλέπω επτά παχιές αγελάδες θα φάει επτά άπαχο και επτά Snblatt Khader και τα τελευταία, κακότροπος, ο δημόσια, παρακαλώ να με ενημερώσετε σχετικά με το όραμά μου, αν είναι να δούμε το όραμα που εκφράζει (43). ( Είπαν όνειρα σωλήνα, και δεν ερμηνεύουμε τα όνειρα σε δύο κόσμους. »(44) ( Ιωσήφ 44 43) Η αλήθεια είναι ότι η απάντηση σε αυτά είναι παρόμοια με την απάντηση κάποιων από τους πολίτες που δεν διστάζουν να απαντήσουν στην έκφραση οράματος. για παράδειγμα : ο θάνατος, η μακρά ζωή , και η κραυγή γέλασαν και αυτό μπορεί να λέει στον Θεό χωρίς γνώση , ή να τους βρει σαν αυτή την υποσημείωση Badan τον Απάντηση και στη συνέχεια τους ζήτησε να στρίψουν δεξιά και αριστερά για να ξεφύγουν, ή αναζητώντας ποιος του έστειλε το ερώτηση . τι ανησυχεί ότι ο Τζόζεφ ενώ πέρασε το όραμα απάντησε και επέλεξε να λέει το χρόνο ήταν επτά χρόνια πιο δύσκολο να καλλιεργήσει ό, τι απέκτησε η ακίδα του Vdhiroh μόνο σε λίγα από τα οποία τρώτε) 47 () μετά έπειτα επτά σκληρά τρώνε ό, τι τους δώσατε μόνο λίγο από το Thsnon () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . Joseph , υπενθύμισε Τ αυτό το όραμα θα επιτευχθεί μέσα σε χρονικό διάστημα δεκαπέντε ετών , το όνειρο το οποίο είναι στην ευχάριστη θέση εξάγω Ιωσήφ από τα δεκατέσσερα χρόνια για να πούμε το βασιλιά των επτά παχιές αγελάδες , και επτά αγελάδες άπαχο , και οι μελετητές, δήλωσε : Τα λόγια του Ιωσήφ : ) tm έρχεται μετά από ένα χρόνο το οποίο Agat ανθρώπους και Aasron ( ( Yusuf : 49 ) δεν του δείξει το όραμα , αλλά είναι ό, τι ο Θεός δίδαξε Yusuf και καλή έκφραση (2). Τρίτον Οδηγός : Anas bin Malik, μπορεί να Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του ότι ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη επάνω του ή το κορίτσι είναι haram Milhan , Vttamh , και η μητέρα απαγορεύεται υπό σιωπηλή λατρεία bin και εισήλθε στον αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη επάνω του ημέρα Votamth και στη συνέχεια κάθισε Tvla επικεφαλής – επιθεωρήστε τι σκοτώνει οι ψείρες – ο Βινμ ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη πάνω του και μετά ξύπνησε γελάει , είπε : Είπα : τι Idgk O Messenger του Αλλάχ; Είπε : ~ Άνθρωποι από το έθνος μου, πρόσφεραν εισβολείς στο το όνομα του Θεού που οδηγεί Thbj σε αυτήν τη θάλασσα . Και Thbj θάλασσα κάθε βόλτα πίσω o ο μέσος – βασιλιάδες στην οικογένεια ή σαν βασιλιάδες στην οικογένεια , ~ είπε : είπε : Είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, προσευχήσου στον Θεό να με κάνει έναν από αυτούς, την κάλεσε, στη συνέχεια έβαλε το κεφάλι του και κοιμήθηκε και στη συνέχεια ξύπνησε γελώντας, είπε : Είπα : τι είπε ο Idgk O Messenger of God : ~ άνθρωποι από τη χώρα μου, που προσφέρθηκαν για χάρη των εισβολέων Alte God ~ , είπε στην πρώτη, είπε : Είπα : O Αγγελιοφόρος του Θεού, προσευχήσου στον Θεό που με κάνει να τους, είπε : είσαι από τα πρώτα δύο ~ , Frckpt ή haram κορίτσι Milhan στη θάλασσα κατά τη διάρκεια του Sid Vsrat για Daptha όταν βγήκα από τη θάλασσα Vhlkt . συμφώνησε με λέξη ενός μουσουλμάνου (3). Αφού η αναζήτηση παρατεταμένη σε αυτή την ιστορία διαπίστωσε ότι το όραμα της εποχής ήταν μετά το αποχαιρετιστήριο Χατζ, και η εμφάνιση της όρασης ήταν την εποχή του Οθμάν Μπιν Άφαν, οπότε εγκατέστησαν τη θάλασσα διαδοχικά Οθμάν, κατευθυνόμενοι στην Κύπρο Βσράτ για την Ντάπθα Κάθι και θάφτηκαν εκεί, και αυτό ήταν όπως είπε ένας γιος πέτρας όταν άνοιξε το έτος είκοσι οκτώ . ο χρόνος είναι μεταξύ του οράματος και της έκφρασης δεκαοκτώ ετών, Θεέ ξέρω . Σημειώστε αυτήν τη φορά μεταξύ της εμφάνισης της όρασης και της απόστασης έκφρασης . τότε πες μου ότι νομίζεις ότι αυτός που ζητάει ένα όραμα, ο Vtakbrh είδε την έκφρασή της, και στη συνέχεια τον εξέπληξε μετά από μια περίοδο s Μια νύχτα σου λέει : Είπα : κάτι τέτοιο θα συμβεί, και τώρα ένα μήνα, δύο μήνες ή ένα έτος θα περάσει και δεν έχει εκπληρωθεί σαν να είναι η κατάστασή του : Έχετε λάθος ! ! ! Ναι . . Η γραμμή προέρχεται από τη διέλευση, αλλά το όραμα μπορεί να καθυστερήσει. ~Και αν το πράγμα αναφέρεται, το λέω εδώ : Η προσπάθεια της διέλευσης για να ορίσετε μια ώρα για την εμφάνιση της όρασης πρέπει να εξεταστεί και το έργο του νου και της κόπωσης, τι χρειάζεται ένας χρόνος να έρθει, αλλά ο οραματιστής μπορεί μερικές φορές να επιμείνει να ρωτήσει για το χρόνο, τότε αν του το είπα και του είπα : Ο Θεός ξέρει ακόμη και μακριά από εσάς την αμηχανία του λάθους, να εκπλαγείτε από τον Antqsk λέει : μου είπε τη διέλευση και δεν κατάλαβε καλά , και μερικοί από αυτούς χλευάζουν λέγοντας : τι έχει τα παραπάνω . Μετά από αυτήν την παρουσίαση, λέω : Ποιος έχει δίκιο κατά τη γνώμη σας; ________________________________________ (1 ) Βλέπε : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/377 ). (2 ) Abu Bakr Αλγερίας : Acer «s μεγάλες ερμηνείες των λέξεων του Υψίστου και Bhamch ποταμό Καλή Acer εξήγηση, θ 4 /1420 της – , η βιβλιοθήκη της επιστήμης και της διακυβέρνησης . ( Σελ. 578 ). (3 ) διηγείται από Bukhari στο βιβλίο της Αποκάλυψης πόρτας έκφρασης κατά τη διάρκεια της ημέρας σε δύο σημεία (11 /72 ) , (391/12 ) – op – και διηγείται από μουσουλμανικές, όπως στην πυρηνική (13 /58 ) στο βιβλίο της πόρτας του εμιράτου Προτίμησε την εισβολή στη θάλασσα – προηγούμενη αναφορά -. ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Ο ήλιος είναι σε ένα όνειρο ο μεγαλύτερος βασιλιάς, χαλίφης, πατέρας ή πρίγκιπας . Και όποιος βλέπει ότι μεταμορφώνεται στον ήλιο, θα πεταχτεί ως βασιλιάς . Και αν χτυπήσει τον ήλιο που κρέμεται από μια αλυσίδα κηδεμόνα και δικαιοσύνη σε αυτό . Και αν κάθεται στον ήλιο και πλησιάζει, τότε θα λάβει από τον βασιλιά μια ευλογία και χρήματα, και δύναμη και υποστήριξη, και αν λάμψει στις ακτίνες του, θα ευλογηθεί με μια σημαία που αναφέρεται στα δύο . Αν την είδε, η Σάφια Μουνίρα και ήταν κυβερνήτης που απέκτησε εξουσία στην εντολή του, και αν σηκώθηκε στο σπίτι του, παντρεύτηκε και αν μια γυναίκα την είδε, παντρεύτηκε και αν την είδε, ένας έμπορος θα κέρδιζε το εμπόριο του . Και το φως του ήλιου είναι η υπερηφάνεια του βασιλιά και της δικαιοσύνης του . Αν έβλεπε τον ήλιο να χτυπά το ύψος της συνομιλίας μαζί του, καθώς και του φεγγαριού . Και αν είδε τον ήλιο να ανατέλλει στο κεφάλι του, τότε θα έπαιρνε μια σοβαρή υπόθεση, και αν ανέβαινε στα πόδια του, θα είχε λάβει μεγάλη καλλιέργεια, και αν είδε ότι είχε ανέβει στο στομάχι του, θα είχε λέπρα, και αν εμφανιζόταν στο στήθος του, θα ήταν άρρωστος . Και όποιος βλέπει ότι ο ήλιος έχει δύει ενώ είναι πίσω του, θα πεθάνει . Και αν δει τον ήλιο να καίγεται από αυτόν, και τα αστέρια να καίγονται γύρω του, τότε ο βασιλιάς θα διώξει το περιβάλλον του . Αν δει ότι ο ήλιος είναι κόκκινος, τότε είναι διαφθορά στο βασίλειό του, και αν δει ότι κιτρινίζει τότε αρρωσταίνει και αν γίνει μαύρο, τότε θα επικρατήσει . Αν δει ότι απουσιάζει, το ζήτημα που ζητάει έχει περάσει . Η προδοσία του ήλιου, προδίδει τον βασιλιά . Και αν ο ήλιος έπεφτε στο έδαφος, ο πατέρας του θα πέθαινε . Και αν δει ότι ο ήλιος έχει ανατέλλει στο σπίτι, τότε θα αποκτήσει τιμή, τιμή και τιμή . Και όποιος βλέπει ότι κατάπιε τον ήλιο, θα πεθάνει . Εάν βλέπει τον ήλιο να αλλάζει από την κατάστασή του, τότε η καταστολή πέφτει . Εάν βλέπει ότι ο ήλιος ανατέλλει από το ηλιοβασίλεμα, αυτό δείχνει την εμφάνιση κρυφών πραγμάτων, και αν είναι άρρωστος τότε θεραπεύεται, και αν βρίσκεται σε ταξίδι τότε θα επιστρέψει . Εάν ένα άτομο βλέπει ότι ο ήλιος είναι σκοτεινός, τότε είναι κακό σημάδι για όλους τους ανθρώπους, γεγονός που υποδηλώνει ανεργία, ασθένεια ή αγωνία . Εάν βλέπει τον ήλιο να κατεβαίνει στο κρεβάτι του και να τον απειλεί, τότε αυτό υποδηλώνει σοβαρή ασθένεια . Και όποιος βλέπει ότι ο ήλιος του φωτίζει, θα συνοδεύει τον Χαλίφη . Και αν ο ήλιος γινόταν ζεστός, χτυπήθηκε από τον Σουλτάνο . Αν δει ότι φεύγει από τον ήλιο, τότε δραπετεύει από τη γυναίκα του, από την εξουσία ή από κακό . Και αν είδε σύννεφα να καλύπτουν τον ήλιο, συνέβη ατύχημα στον βασιλιά . Εάν ο ήλιος ανατέλλει στο έδαφος, είναι σημάδι ξηρασίας ή καψίματος . Ίσως ο ήλιος ήταν ένας κόσμος για να καθοδηγήσει . Και αν είδε μια έκλειψη σε αυτήν, ή τη συσσώρευση σκόνης ή καπνού πάνω σε αυτό, αυτό θα ήταν απόδειξη ενός ατυχήματος ασθένειας, ανησυχίας, θολότητας ή αγωνίας . Ίσως η απουσία της έδειξε ότι η φυλακισμένη επέστρεψε στη φυλακή μετά την απελευθέρωσή του . Και όποιος βλέπει έναν ήλιο και ένα φεγγάρι προς όλες τις κατευθύνσεις, θα χτυπηθεί από φόβο ή ήττα . Και όποιος βλέπει ότι έχει λατρεύσει τον ήλιο ή το φεγγάρι, διαπράττει σοβαρή αμαρτία . Ίσως ο ήλιος να υποδεικνύει τροφή, καθοδήγηση, ακολουθώντας την αλήθεια, και θεραπεύοντας ασθένειες, και ίσως έδειξε ταξίδι . Και ίσως ο ήλιος έδειξε το όνομά του όπως ο Σάμς αλ-Ντιν, καθώς η πανσέληνος δείχνει τον Μπαντ αλ-Ντιν . Το να βλέπεις τον ήλιο, το φεγγάρι και τα αστέρια αποτελεί απόδειξη θλίψης, φυλάκισης ή φθόνο από την οικογένεια . Και το να βλέπεις τον ήλιο δείχνει τη λάμπα, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ( Και έκανε τον ήλιο μια λάμπα ). Η ανατολή του ήλιου από τη δύση του είναι ένδειξη φόβου και άγχους, και η εξουσία του Σουλτάνου επί της ενορίας, ή η έλευση της απουσίας ή της αποστασίας από τη θρησκεία και την ανηθικότητα των μετανοών . Και όποιος είδε ότι ο ήλιος έκαψε τη γεωργία ή τη θερμότητα του έβλαψε τους ανθρώπους, αυτό δείχνει ασθένειες, επιδημίες και καταπίεση από τους ηλικιωμένους . Δείτε επίσης το φεγγάρι ….

…Και όποιος ακούει την έκκληση για προσευχή που μισεί, τότε το ζητάει με κακό τρόπο . Ο καθηγητής Abu Saad είπε : Η βασική αρχή σε αυτήν την ενότητα είναι ότι αν κάποιος το είδε, η πρόσκληση για προσευχή ήταν αξιέπαινη αν δόθηκε στη θέση της . Εάν κάποιος που δεν είναι οικογένεια το βλέπει ή το βλέπει εκτός τόπου, τότε δεν του αρέσει ….

…Αν βλέπει σαν να ζητάει τον εαυτό του ένα χαρακτηριστικό, τότε θα γεννήσει έναν γιο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Όταν ο Κύριος του έκανε μια κρυφή κλήση ». Αν καλέσει τον Κύριό του στο σκοτάδι, θα σωθεί από ταλαιπωρία, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Τότε κάλεσε στο σκοτάδι .~ Η καλή παραδοχή είναι απόδειξη καλής θρησκείας, το Qunoot είναι απόδειξη υπακοής και η συχνή ανάμνηση του Θεού Παντοδύναμου είναι απόδειξη νίκης, γιατί ο Παντοδύναμος λέει : « Θυμηθείτε τον Θεό πολύ και θρίαμβος μετά από αυτό που τους αδικήθηκαν »….

…Και όποιος βλέπει ότι φοράει πράσινα ρούχα, δείχνει θρησκεία και λατρεία. Και όποιος βλέπει ότι φοράει κόκκινα ρούχα, θα σκοτωθεί και μια διαφωνία όπως το κόκκινο και τη φήμη της, ή θα έχει κηδεμονία εάν το ζητάει ή στολίδι και χαρά με μια πόρνη στη θρησκεία, και εάν το Η γυναίκα βλέπει ότι φορούσε ένα κόκκινο φόρεμα, τότε έχει καλοσύνη. Φορά μαύρα ρούχα, οπότε υποφέρει από ανησυχίες και θλίψεις, εκτός εάν είναι αυτός που το φοράει ενώ ξυπνά και το ξέρει, και αν δει ότι φοράει μπλε ρούχα, η θρησκεία του δεν είναι καλή και όποιος βλέπει ότι φοράει κίτρινα ρούχα, τότε αρρωσταίνει και όποιος βλέπει ότι φοράει ένα ένδυμα που του απαγορεύεται ή ότι τον μισεί, πράγμα που δείχνει ότι οι γυναίκες δεν τους αρέσουν. Απαγορεύεται, και όποιος βλέπει ότι φοράει μάλλινα ρούχα, επειδή το μαλλί είναι το καλύτερο από τα ρούχα, τότε χτυπά πολλά χρήματα που επιτρέπονται, ασκητικά και δίκαια στη θρησκεία του, και όποιος βλέπει ότι φοράει βαμβακερό ένδυμα ή μαλλιά ή μαλλιά , τότε ερμηνεύει χωρίς μαλλί και όποιος πιστεύει ότι φοράει γυναικεία ρούχα και αν έχει έγκυο γυναίκα, έρχεται με μια γυναίκα και αν όχι έχει μια έγκυο γυναίκα που έχει φόβο και βλάβη στον εαυτό του και στα χρήματά του. Αν δει ότι έχει αλλάξει από αυτήν την κατάσταση, τότε θα σωθεί. Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι φοράει ανδρικά ρούχα, τότε είναι καλό γι ‘αυτήν και εξουσία για τον άντρα της…

…Ο αγώνας σε ένα όνειρο είναι η υγεία του ασθενούς εάν τον ζητάει, διαφορετικά είναι ο αγώνας του θανάτου . Και η φυλή είναι απόδειξη βλάβης στον κόσμο . Και όποιος βλέπει ότι αρνείται να ιδρώσει, χρειάζομαι . Η μυρωδιά του ιδρώτα της μασχάλης υποδηλώνει επιδημία . Και η φυλή είναι χρήματα, οπότε όποιος βλέπει τον ιδρώτα να διαρρέει από το σώμα του, θα βγαίνουν χρήματα . Και ο ιδρώτας μπορεί να είναι ένα βάρος για όσους το βλέπουν ….

…Αν το βλέπει σαν να προσεύχεται χωρίς πλύση σε μέρος όπου δεν επιτρέπεται να προσευχόμαστε, όπως το νεκροταφείο και το χωματερή, τότε ζητάει αυτό που δεν επιτυγχάνει ή ακολουθεί μια κατάσταση χωρίς στρατιώτες ….

…Όποιος βλέπει ότι σκοτώνει θα κάνει καλά και θα μετανοήσει ειλικρινά, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Μετανοήστε στους δίκαιους σας και σκοτωθείτε . Το στίχο . Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνεται, θα παρατείνει τη ζωή του . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει σκοτώσει ένα άτομο χωρίς να θανατωθεί, οι σκοτωμένοι θα ευλογηθούν με το καλό . Η βασική αρχή είναι ότι η σφαγή όταν δεν επιτρέπεται η σφαγή είναι άδικη . Εάν βλέπει ότι έχει σφαγιάσει μια σφαγή, τότε καταδικάστε τον σφαγέα για αδικία του σφαγμένου στη θρησκεία του ή διαπράττοντας ανυπακοή σε αυτόν . Όσο όποιος σκοτώσει ή ονομάσει έναν δολοφόνο και γνωρίζει τον δολοφόνο του, θα λάβει καλό, τραγούδι, χρήματα και δύναμη . Αυτό μπορεί να επηρεαστεί από τον δολοφόνο ή τον σύντροφό του, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Και όποιος σκοτώνει έναν αδικητή μας έχει κάνει κυβερνήτη για τον κυβερνήτη του ». Αν και δεν είναι γνωστός δολοφόνος, είναι ένας άντρας Cavour που είναι Άμλετ με την ικανότητα, είτε Kafr El – Din είτε Kafr χάρη, ο στίχος : ~ο άνθρωπος σκότωσε τον Οκφάρχ ~ και είδε τον λαιμό του να μην ξέρει τη σφαγή, είναι ο άνθρωπος που έχει εφεύρει μια αίρεση ή μίμησε το λαιμό του ψευδείς μαρτυρίες και την κυβέρνηση και να ξοδέψουν . Όσο για τον θανάτωση του πατέρα, της μητέρας ή του γιου του, πρέπει να τον αποτρέψει και να παραβιάσει εναντίον του . Όσο για τη σφαγή μιας γυναίκας, πρέπει να την αλλάξει . Ομοίως, εάν ένα θηλυκό ζώο σφαγεί, και έχει σεξουαλική επαφή με μια γυναίκα ή χαλάσει έναν πρωτότοκο, και όποιος σφαγιάσει ένα αρσενικό ζώο πίσω του, σφαγεί, και αν δει ότι σκότωσε ένα παιδί και ψήνει ένα παιδί και δεν μαγειρεύει , τότε η αδικία είναι στον πατέρα και τη μητέρα του . Εάν το αγόρι είναι θέμα σκοταδιού, τότε αδικείται στα δεξιά του και ονομάζεται άσχημο, ακριβώς όπως πήρε η φωτιά από τη σάρκα του και δεν είχε μαγειρευτεί, και αν ήταν αυτό που λέγεται γι ‘αυτό, το μπάρμπεκιου θα να γίνει . Εάν το αγόρι δεν είναι αυτό που λέγεται για αυτό και αδικείται από αυτό, τότε αυτό ισχύει για τους γονείς του, γιατί καταπιέζονται και ρίχνουν ένα ψέμα, και οι άνθρωποι αφθονούν, και όλα αυτά είναι άκυρα εφόσον το η φωτιά δεν μαγειρεύει . Αν δει το αγόρι να σφάζονται με μπάρμπεκιου, τότε είναι που το αγόρι φτάνει στο επίπεδο των ανδρών . Εάν η οικογένειά του έτρωγε από τη σάρκα του, θα τους κέρδιζε από την καλοσύνη και την εύνοιά του . Εάν βλέπει ότι ένας σουλτάνος ​​σφαγεί έναν άντρα και τον βάζει στο λαιμό του προσώπου της όρασης χωρίς κεφάλι, τότε ο σουλτάνος ​​καταπιέζει ένα άτομο και τον ρωτάει για το τι δεν μπορεί να κάνει, και αυτός ο κομιστής απαιτεί αυτή τη ζήτηση και του ζητάει τα λεφτά του που είναι βαριά με το βάρος των σφαγέντων, αν τον γνωρίζει, τότε είναι ο ίδιος, και αν δεν τον γνωρίζει και ήταν γέρος, τότε τον παίρνει με έναν φίλο Και απαιτείται να πληρώσει πρόστιμο βάσει του βάρους και της ελαφρότητάς του . Και αν ήταν νέος, πήρε έναν εχθρό και ήταν ερωτευμένος . Εάν ο επικεφαλής του σφαγμένου ατόμου είναι μαζί του, τότε του ζητείται η προσευχή, και δεν του επιβάλλεται πρόστιμο, και το πρόστιμο βαρύνει τον ιδιοκτήτη, αλλά θα του δώσει μια ψευδαίσθηση . Αν ο βασιλιάς δει ότι ο κύριος του σκότωσε, τότε θα τον απελευθερώσει . Και ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα μια γυναίκα να σκοτώνεται στη μέση του σπιτιού της, να διαταράσσεται στο κρεβάτι της . Ο Ιμπν Σιρίν του είπε : Αυτή η γυναίκα έπρεπε να είχε γάμο στο κρεβάτι της εκείνο το βράδυ . Ο άντρας ήταν αδελφός και ο σύζυγός της απουσίαζε, οπότε ο άντρας σηκώθηκε από τον Ιμπν Σιρίν ενώ ήταν θυμωμένος με την αδερφή του με ένα κρυφό κακό, οπότε ήρθε στο σπίτι του και βρήκε τη δούλη της αδερφής του και του έφερε ένα δώρο και είπε : Ο κύριος μου ήρθε χθες από το ταξίδι . Έτσι ο άντρας χαίρεται, και απομάκρυνε τον θυμό του . Και μια γυναίκα Ιμπν Σιρίν ήρθε και είπε : Είδα ότι σκότωσα τον άντρα μου με έναν λαό . Της είπε : Μετέφερες τον άντρα σου στην αμαρτία, οπότε φοβάστε τον Θεό, για να δοξασθεί και να μεγαλώσει . Πίστευε . Και ένας άλλος ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Είδα ότι είχα σκοτώσει ένα αγόρι και το έφερα στη ζωή . Είπε ότι θα κάνατε λάθος σε αυτό το αγόρι καλώντας το σε κάτι απαγορευμένο και ότι θα σας υπακούει ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι τρέχει ή τρέχει και γνωρίζει το ζήτημα που ζητάει, τότε θα το συνειδητοποιήσει σύντομα και θα το κερδίσει ….

…Εάν αισθάνεστε στα όνειρά σας ότι λαχταράτε την παρουσία οποιουδήποτε, αυτό υποδηλώνει ότι σύντομα θα ακούσετε άνετα νέα από τους απόντες φίλους σας . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι ο εραστής της την λείπει, θα έχει τη χαρά να ακούσει κάποιον και σύντομα ζητάει το χέρι της, και αυτό ήταν που ελπίζει εδώ και πολύ καιρό . Εάν τον ενημερώσετε ότι του λείπει, θα παραμείνει μόνη και η επιθυμία της θα αυξηθεί γρήγορα ….

…Ο παππούς του παππού σε ένα όνειρο ζητάει κάτι ευγενές που μπορεί να φτάσει το στόχο του, γιατί είναι από λέγοντας τους : Αυτός που είναι σοβαρή βρεθεί . Και όποιος γίνει σε ένα όνειρο θα έχει μεγάλη διάρκεια ζωής και θα αυξήσει την κατάστασή του . Τον βρήκε σε ένα όνειρο σαν τον πατέρα του . Εάν ο παππούς του πεθάνει, η επιδίωξη και η επιμέλεια του θα μειωθούν . Ευλογιά…

…Dirhams : Το dirham ενός αλόγου είναι μια θρησκεία, γνώση και η εκπλήρωση μιας ανάγκης ή προσευχής, και το καθαρό είναι το ελάχιστο των οραματιστών και της μεταχείρισης του κάθε Κυριακής για πίστη και επιβίωση κερδών και εμπιστοσύνης . Το Al-Sahih και η σύγχυση του σε έναν άνδρα που ακούει τα λόγια του καλού αληθούς . Και ο αριθμός τους είναι οι αριθμοί των πράξεων της δικαιοσύνης επειδή είναι γραμμένο σε αυτό δεν υπάρχει θεός, αλλά ο Θεός και ο Μωάμεθ είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, και οι πράξεις δεν ολοκληρώνονται χωρίς την ανάμνηση του Παντοδύναμου Θεού . Αν το βλέπει κάποιος, τότε το ζήτημα της θρησκείας και του κόσμου θα εκπληρωθεί γι ‘αυτόν. Εάν βλέπει μαζί του ένα ευρύ και όμορφο κεφάλαιο, τότε είναι μια θρησκεία, και αν είναι ένα από τα παιδιά αυτού του κόσμου θα λάβει έναν ευρύ κόσμο και μια καλή διαβίωση . Και αν μια έγκυος γυναίκα γέννησε ένα καλό αγόρι . Και τα πολλά dirhams, εάν έχει πληγεί από μαρτυρία, είναι πολύ καλύτερα από τη χαρά και την ευχαρίστηση, και αν βλέπει ότι έχει ένα καλό και υγιές dirham σε ένα άτομο, τότε έχει ένα σωστό πιστοποιητικό και αν του ζητήσει, τότε του ζητάει μαρτυρία, οπότε η επιστροφή του είναι μαρτυρία αλήθειας και υγείας. Λοιπόν, συμβουλεύει αδαείς ανθρώπους και δεν τον αποδέχεται . Τα διογκωμένα dirhams είναι εξαπάτηση, ψέματα, διαφωνίες και προδοσία στη ζωή, ή διαπράττοντας μεγάλες αμαρτίες στις οποίες δεν υπάρχει επιγραφή σε λέξεις που δεν περιέχουν ευσέβεια . Και το οποίο χαράχθηκε από την Τύρο, η αίρεση στη θρησκεία και την ανηθικότητα, και η διακοπή της αντιπαλότητας δεν σταματά, και ειπώθηκε ότι το άρθρο έχει διακοπεί . Το να το πάρεις είναι καλύτερο από το να το πληρώνεις γιατί το πλήρωσαν. Αν κλέψει ένα dirham και το δώσει σε φιλανθρωπία, τότε διηγείται τι δεν μπορεί να ακούσει . Εάν δει δέκα dirham μαζί του, τότε πέντε γίνονται έλλειψη χρημάτων του και αν δει πέντε, γίνεται δέκα, διπλασιάζοντας τα χρήματά του . Μερικοί από αυτούς είπαν ότι τα dirhams στο όραμα είναι απόδειξη κακού, και όλα αυτά που σφραγίστηκαν με την ράγα, και τα dirhams λέγονταν ότι δείχνουν συχνές λέξεις ευγενών πραγμάτων, και τα dirhams λέγονταν λόγια και επιχειρήματα εάν ήταν προεξέχοντα και Αν τα ντιράμ δόθηκαν σε δέμα ή σακούλα, είχαν κατατεθεί κρυφά . Ίσως ένα dirham ήταν παιδί, και τα χρήματα ήταν κακά και δύσκολα, και το dirham αλόγου ήταν καλά λόγια, και τα κακά dirham ήταν κακά λόγια. Μας είπαν ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να είχα δύο δηνάρια σε αυτό, οπότε τους ζητούσα και είπε : Κοίτα, έχω χάσει κάτι από τα βιβλία σου . Είπε, και κοίταξα, αν είχα χάσει δύο επιχειρήματα . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε : Είδα ότι είχα χτυπήσει είκοσι τέσσερα δηνάρια, τα οποία μετρήθηκαν για όλα αυτά, και βρήκα μόνο τέσσερα τους . Είπε : Προσεύχεστε μόνος και χάνετε τις εκκλησίες . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να είχα χτυπήσει ένα dirham ως κασράουι, οπότε είπε : Θα αποκτήσετε καλό, αλλά δεν το άγγιξε μέχρι να τον ωφελήσει . Στη συνέχεια, ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να είχα πυροβολήσει ένα αραβικό dirham . Του είπε ότι χτυπάς . Έτσι, του αποδείχθηκε ότι είχε χτυπήσει εκατό κόμπους . Είπε στον Ibn Sirin Πώς το ξέρεις; Είπε : Ο κασράουι έχει έναν βασιλιά και ένα στέμμα πάνω του, και ο Άραβας πρέπει να χτυπήσει αυτό το dirham . Και ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να χτυπούσα ντίραμ . Είπε, νιώθεις; Είπε ναι . Και είδε έναν άνδρα σαν να είχε τοποθετήσει ένα dirham κάτω από το πόδι του, οπότε αφηγήθηκε τα οράματά του σε ένα πέρασμα . Είπε, « Είσαι – που θα στραφούν μακριά από το χρέος .» Το άτομο του οράματος τρομοκρατήθηκε και σηκώθηκε, και σκόπευε να τείνει να παραδώσει τη θρησκεία του. Όταν οι δύο ομάδες είδαν την οικογένεια των άπιστων του, χτυπήθηκε με τα χρώματα του βασανισμού μέχρι να αποστασιοποιηθεί από τη θρησκεία του, και η απόδειξη για την αποστασία του είναι να πατήσει το όνομα του Παντοδύναμου Θεού . Ένας άλλος άντρας ήρθε και είπε : Είναι σαν να ποδοπατούσα το πρόσωπο του Προφήτη, με τον πόρο του Θεού και της ειρήνης . Ο Ιμπν Σιρίν του είπε : « Χθες και φοβάσαι στο πόδι σου;» Είπε ναι . Είπε, πάρτε το . Έτσι το έβγαλε και έπεσε ένα dirham, πάνω στο οποίο το όνομα του Θεού και το όνομα του Αγγελιοφόρου του Θεού ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε τροχόσπιτο ενώ ζητάει κάτι που βρίσκει ότι δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και για τα γνωστά μέρη, τα περισσότερα από αυτά μπορεί να εξηγηθούν από την παραπομπή του ονόματός τους ως την άνοιξη, γιατί είναι πηγή καλής και σωτηρίας, επειδή είναι σωτηρία από τη σωτηρία και τα παρόμοια ….

…Εάν σε ένα όνειρο υπάρχει απάντηση υπακοής, αυτό δείχνει μια δύναμη που τον συνοδεύει στο Χασίμ, γιατί ο Μπαζζί είναι ικανός να ξεπεράσει το πουλί . Εάν δει ότι ζητάει καμουφλάζ, θα πάρει έναν θανατηφόρο στρατό από τους ελίτ Άραβες στρατιώτες . Ο Al-Bazi είναι ένας άνθρωπος με γόητρο, αρρενωπότητα και τιμή, και όποιος τον πάρει θα έχει έναν γιο . Και αν ήταν από τους λαούς του εμιράτου, θα αποκτήσει εξουσία . Εάν πέταξε από το χέρι του και άφησε το πόδι του, η κατοχή του θα φύγει και η ανάμνηση θα παρέμενε, και αν παρέμεινε κάτι από τα φτερά στο χέρι του, κάτι του βασιλιά θα παρέμενε στο χέρι του . Και ο μπαζάς σκότωσε το θάνατο των βασιλιάδων, και το κρέας τους έφαγε ο Σουλτάνος . Και όποιος είδε ένα Bazzi στο χέρι του και ήταν ένας από τους γιους των βασιλέων, έφτασε στην εξουσία, ακόμα κι αν ήταν χυδαίος, κέρδισε την προεδρία και σκέφτηκε επαίνους μεταξύ των ανθρώπων . Εάν ο Αλ Μπαζί σκοτώσει στο σπίτι του, θα νικηθεί ως κλέφτης . Αν είδε μια καμήλα που προσγειώθηκε σε μια περιοχή, οι κλέφτες την εισήγαγαν με τον αριθμό τους, και αν είδε ότι μια καρακάξα βγήκε από το κάθισμά του, συνόδευε έναν άντρα που έτρωγε το απαγορευμένο, ή είχε καταφύγει στο σπίτι του . Και ο Αλ-Μπαζί υποδηλώνει κλέφτες που κόβουν ανοιχτά, και ο Αλ-Μπαζί υποδηλώνει δόξα και δύναμη, νίκη επί εχθρών, επίτευξη ελπίδων και στολισμών παιδιών και συζύγων, των Mamelukes και των παλλακίδων, τα πολύτιμα χρήματα και την υγεία, την απελευθέρωση των ανησυχιών , την υγεία των ματιών και την αφθονία των ταξιδιών . Ίσως δείχνει θάνατο για να κερδίσει ζωές, και δείχνει φυλάκιση, περιορισμούς και δυστυχία στο εστιατόριο και το ποτό . Και όποιος βλέπει ότι το buzzi έχει φύγει από αυτόν, τότε η δύναμή του εξαφανίζεται από αυτόν, και αν παραμείνει στο χέρι του το νήμα του, ή κάτι από τα φτερά του, τότε η δύναμή του έχει φύγει και τα χρήματα παραμένουν στο χέρι του όσο και ό, τι μένει στο χέρι του από το buzzi, και όποιος βλέπει ότι έχει αγοράσει καρακάξα για να κυνηγήσει μαζί του, τότε θα είναι στη δουλειά, και θα σταλεί σε αυτό. Εργαζόμενοι για τους οποίους δίνονται χρήματα . Και ειπώθηκε : Ο θάνατος της καρακάξας δείχνει την καταστροφή των καταπιεστών ….

…Το μεσημεριανό είναι ένα όνειρο επιγραφή για τον Παντοδύναμο λέγοντας : ( Έχουμε μεσημεριανό γεύμα, έχουμε λάβει αυτό το μνημείο από το ταξίδι μας ). Και όποιος βλέπει ότι ζητάει μεσημεριανό γεύμα, θα κουραστεί ….