…Και όποιος βλέπει ότι έχει ξυρίσει τα μαλλιά της μασχάλης ή της ηβικής τρίχας, τότε δείχνει τη δικαιοσύνη της θρησκείας του, και ειπώθηκε ότι ξυρίζει τη μασχάλη, αν δει ότι έσπασε τη μασχάλη του, ήταν καλύτερο ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του έχουν τέσσερις αλυσίδες, τότε θα έχει τέσσερα παιδιά ….

…Όσο για τα στήθη, είναι κορίτσια, οπότε αυτό που συνέβη σε αυτά αποδόθηκε σε αυτά. Όποιος είδε ότι κάτι βλάστησε στη θέση του έδειχνε αύξηση στις κόρες και μείωση σε αυτόν εναντίον του, και αν είδε ότι υπήρχε γάλα στα στήθη του, τότε είναι αύξηση του χρέους και αν είναι άγαμος είναι παντρεμένος ή παντρεύτηκε, τότε γίνεται πλούσιος ή ένας ηλικιωμένος σεΐχης που είναι φτωχός ή μια νεαρή γυναίκα που έχει μεγάλη διάρκεια ζωής ή Μια ηλικιωμένη γυναίκα δηλώνει το θάνατό της, ή μια γυναίκα που παντρεύεται ή ένα πολύ μικρό παιδί, τότε μπορεί να πεθάνει, και εάν η γυναίκα βλέπει ότι η θηλή της είναι κομμένη, δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και η κόρη της μπορεί να πεθάνει, και αν δει το στήθος της να χτυπηθεί από τη φωτιά, τότε η κόρη της τραυματίζεται από τον βασιλιά και αν βλέπει ότι είναι προσκολλημένη το στήθος της, τότε δείχνει τη γέννησή της από μοιχεία…

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τα πόδια του ήταν συνδεδεμένα από μια διασταύρωση, τότε θα επωφεληθεί από τη γη, και αν ήταν από μόλυβδο, το όφελος θα ήταν από τους Χριστιανούς που θα παντρευόταν, και αν ήταν από χαλκό, το όφελος θα ήταν από τους Εβραίους, και αν ήταν από ασήμι, τότε θα παντρευόταν μια γυναίκα, και αν ήταν από χρυσό, τότε υποδηλώνει ταξίδι και ασθένεια. ….

…Και όποιος το είδε ότι όταν το πλοίο βυθίστηκε, οι αποσκευές του είχαν φύγει, τότε έλειπε από τα χρήματά του, και αποζημιώθηκε για αυτό, επειδή το πλοίο ήταν σε κάθε περίπτωση επιζών, και όποιος είδε ότι το πλοίο έσπασε από αυτό και στη συνέχεια οι σανίδες του ήταν διασκορπισμένες, τότε αυτό είναι μια καταστροφή, και μπορεί να είναι στον πατέρα ή τον θείο ….

…Όσον αφορά την απολέπιση, όποιος βλέπει ότι ξεφλουδίζει κάποιον, τότε παίρνει τα χρήματά του και ξεφλουδίζει τα ζώα για χρήματα, και όποιος βλέπει ότι έχει εξηγήσει τη σάρκα του χωρίς να διαχωρίζεται από τα μέλη του, τότε λέγεται ότι μιλάει γι ‘αυτό, ή μερικά από τα χρήματά του τραυματίζονται, και όποιος βλέπει ότι απλώνεται από ένα πριόνι, τότε παρέχει έναν γιο, έναν αδελφό ή μια αδελφή, και όποιος βλέπει ότι το ξεφλουδίζει απαλά, τότε φιλίζει μια γυναίκα και παντρεύεται μια γυναίκα και παίρνει καλό από αυτήν, και αν είναι ανήθικο άτομο, αυτό δείχνει το θάνατό του…

Νύχια Εάν ονειρεύεστε λεκιασμένα νύχια, αυτό προνοεί ντροπή στην οικογένειά σας λόγω της απερίσκεπτης ανοησίας που διαπράττει ένας νεαρός άνδρας . Αν δείτε προσεκτικά περιποιημένα νύχια, αυτό σημαίνει πολιτισμικές προκαταλήψεις και κάποια λογοτεχνικά επιτεύγματα . Σημαίνει επίσης υγιή ανάπτυξη ….

Νύχια Τα νύχια σε ένα όνειρο προβλέπουν ότι θα κουραστείτε πολύ και θα πάρετε λίγα . Εάν βλέπετε τον εαυτό σας να χρησιμοποιεί καρφιά σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει ότι θα ασχολείστε με μια έντιμη εργασία, ακόμα κι αν ήταν κακή . Το να βλέπεις σκουριασμένα ή σπασμένα νύχια σε ένα όνειρο προβλέπει ασθένεια και πτώση στις επιχειρήσεις και στο εμπόριο ….

…Ένα καρφί είναι στο όνειρο ένας πρίγκιπας ή διάδοχος . Βλέποντας τα καρφιά υποδηλώνει στρατιώτες και υφισταμένους, και ντίραμ . Και το καρφί είναι ένας άντρας με τον οποίο οι άνθρωποι επιτυγχάνουν τις υποθέσεις τους και υποδηλώνει γάμο . Έτσι, όποιος βλέπει ότι έχει στερεώσει ένα καρφί στο πηδάλιο ή σε κάτι που δείχνει τις γυναίκες, θα παντρευτεί . Τα πολλά νύχια είναι δύναμη και ανθεκτικότητα . Τα νύχια καταπιούν την οργή και τα νύχια είναι άνθρωποι που συνοδεύουν έναν διεφθαρμένο λαό . Και το νύχι συνθέτει ανάμεσα σε ανθρώπους με αγάπη ….

…Skinning: Ένα άτομο που βλέπει σε ένα όνειρο ότι το δέρμα του είναι ξεφλουδισμένο, τότε θα υποφέρει καλά ή παντρεύεται μια γυναίκα που του δίνει χρήματα . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι το δέρμα του ξεφλουδίζει ή το δέρμα του ξεφλουδίζει, τότε αφήνει τα χρήματά του και πληρώνει, και αν είναι άρρωστος, αυτός είναι ο θάνατός του και η αποσύνδεσή του από αυτόν τον κόσμο ….

…Καλαμπόκια Αν ονειρευόσασταν ότι τα νύχια σας έβλαψαν το πόδι σας, αυτό σημαίνει ότι ορισμένοι εχθροί ετοιμάζονται να σας βλάψουν, και θα πάρετε ατυχία, αλλά εάν καταφέρετε να καθαρίσετε το πόδι σας από τα νύχια, θα κληρονομήσετε ένα μεγάλο κτήμα από μια άγνωστη πηγή . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι πάσχει από καλαμπόκια, τότε αυτό σημαίνει ότι θα υποφέρει πολλές μεγάλες ατυχίες και τα κορίτσια του φύλου της θα την αντιμετωπίσουν χλιαρά ….

…Η βλάβη στα δάχτυλα : απόδειξη της αγωνίας του αγοριού . Εάν δεν είχε γιο, τότε είναι απόδειξη σπατάλης προσευχών . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι το ροζ του κόπηκε ο γιος του τον έχασε . Και όποιος δει τη νίκη του να κόβεται, θα έχει έναν γιο . Και όποιος είδε το μεσαίο να κόβεται, ο μελετητής της χώρας του ή ο δικαστής του πέθανε, και αν είδε σαν να κόπηκαν τέσσερα δάχτυλά του, παντρεύτηκε τέσσερις γυναίκες και όλες θα πέθαιναν, και ειπώθηκε ότι όποιος το είδε σαν να είχε κόψει ένα δάχτυλο από ένα άτομο, θα υποφέρει από μια καταστροφή στα χρήματά του . Και ειπώθηκε ότι τα δάχτυλα χάνονται, οι υπηρέτες απορροφούνται, τα δάχτυλα απορροφούνται, τα χρήματα έχουν φύγει . Και το σφίξιμο των δακτύλων δείχνει ότι αφήνει αιμομιξία . Όσον αφορά τα νύχια : η βλάβη σε αυτό δείχνει αδυναμία ικανότητας και διαφθορά της θρησκείας και των θεμάτων. Λέγεται ότι το μήκος των νυχιών είναι αδιαφανές, και όποιος βλέπει σαν να μην έχει καρφί, τότε χρεοκοπείται . Εάν βλέπει σαν τα νύχια του να είναι όλα σπασμένα, τότε πεθαίνει και, επίσης, αν τα βλέπει πράσινα ενώ τα αναβαθμίζει, δεν βοηθάει, τότε πεθαίνει . Όσο για τον Al-Sadr : Όποιος πιστεύει ότι πονάει το στήθος του, ξοδεύει χρήματα με υπερβολικά χρήματα χωρίς να υπακούει στον Θεό και θα τιμωρηθεί για αυτό . Το κοινό κρυολόγημα : σημαίνει μια εύκολη ασθένεια που ακολουθείται από ευεξία και ευτυχία . Ο Al-Bassam, όποιος πιστεύει ότι είναι mashas, ​​είναι ένας άνθρωπος που τολμά να διαπράξει αμαρτίες και έχει τιμωρηθεί από τον σουλτάνο ….

…Όσο για τα δάχτυλα : γεννήθηκε ένας αδελφός, σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν ότι το χέρι είναι αδελφός . Και το συνδυάζετε χωρίς σφιχτό χέρι . Και να ασχοληθούμε με τη δουλειά του νοικοκυριού και των γιων των αδελφών, με θέμα που φοβόταν για τον εαυτό τους, και προσποιήθηκαν ότι το πλήρωναν και την επάρκειά του . Και ειπώθηκε ότι τα δάχτυλα του δεξιού χεριού είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές, ο αντίχειρας είναι η προσευχή Fajr, ο δείκτης είναι η προσευχή το μεσημέρι, το μεσαίο δάχτυλο είναι η απογευματινή προσευχή, το δαχτυλίδι είναι η προσευχή για το ηλιοβασίλεμα, το ροζ είναι η σκοτεινή προσευχή, και η βραχύτητά της υποδηλώνει ελλείψεις και τεμπελιά, και το μήκος της δείχνει τη διατήρηση των προσευχών, και η πτώση ενός από αυτά υποδηλώνει την εγκατάλειψη αυτής της προσευχής . Και όποιος βλέπει ένα από τα δάχτυλα στη θέση του άλλου, θα προσευχηθεί αυτή η προσευχή τη στιγμή του άλλου . Αν έβλεπε σαν να δαγκώνει έναν άνθρωπο, υποδεικνύει τους κακούς τρόπους του δαγκωμένου ατόμου και την υπερβολή του δαγκώματος στην πειθαρχία του . Εάν βλέπει γάλα που βγαίνει από τον αντίχειρά του και αίμα από το δείκτη του, ενώ πίνει από αυτούς, θα πρέπει να πλησιάσει τη μητέρα της συζύγου του ή της αδερφής της . Το σπάσιμο των δακτύλων δείχνει άσχημα λόγια μεταξύ των συγγενών του . Εάν ο ιμάμης είδε μια αύξηση στα δάχτυλά του, αυτό ήταν μια αύξηση στην απληστία του, την ευπρέπεια του και την έλλειψη δικαιοσύνης του . Και αφηγήθηκε ότι ο Harun al-Rashid είδε τον άγγελο του θανάτου, ειρήνη σε αυτόν, τον είχε εκπροσωπήσει, οπότε του είπε : Ω βασιλιάς του θανάτου, πόσο καιρό έχω φύγει; Τον έδειξε με πέντε δάχτυλα απλωμένα από την παλάμη του, οπότε τον παρακολουθούσε με τρόμο, κλαίγοντας τα οράματά του και τα διήρκεσε σε μέγεθος που περιγράφεται από την έκφραση. Είπε : O Διοικητής των Πιστών , σου είπε ότι πέντε πράγματα που ήξερε με τον Θεό, τα οποία συγκεντρώνει αυτός ο στίχος : «Ο Θεός έχει τη γνώση της ώρας . » Ο στίχος . Ο Aaron και η Farah γέλασαν . Τα δάχτυλα του αριστερού χεριού είναι τα παιδιά ενός αδελφού και της αδελφής, και τα νύχια είναι η ικανότητα ενός άνδρα σε αυτόν τον κόσμο, και το λευκό των νυχιών δείχνει την ταχύτητα απομνημόνευσης και κατανόησης, και βλέποντας τα νύχια στο ποσό των σαλατίνη και τον κόσμο . Και η αντιμετώπισή του είναι απόδειξη της απάτης στη συλλογή του κόσμου, του μήκους του με την καλοσύνη, τα χρήματα και τα ρούχα του, και την προετοιμασία ενός εχθρικού όπλου, ή ενός επιχειρήματος ή χρημάτων, για να αποφευχθεί το κακό τους . Και το μήκος του, έτσι ώστε να φοβάται τη θραύση του, αποτελεί απόδειξη ότι κάποιος άλλος αναλαμβάνει να χαλάσει κάτι στο χέρι του, επειδή χρησιμοποιεί υπερβολικά την ικανότητά του . Πληρώνει το zakat al-fitr, και αν το βλέπει σαν ένας γέρος να έχει παραγγείλει το στυλό του, τότε αν το βρει, τον διατάζει να αναλάβει τη δέσμευση του εαυτού του και να υπερασπιστεί την τιμή του . Η βαφή των ανδρικών δακτύλων με χέννα αποτελεί απόδειξη πολλών εξοπλισμών και ο θάνατος των δακτύλων μιας γυναίκας με χέννα υποδηλώνει την καλοσύνη του συζύγου της σε αυτήν . Αν είδε σαν να την είχε πέσει, δεν δέχτηκε τη μελάγχρωση, τότε ο σύζυγός της δεν της έδειχνε την αγάπη . Εάν ο άντρας είδε την παλάμη του να ξεθωριάζει από ένα τέρας, θα έπρεπε να δουλέψει στη σύνταξή του, και αν το δεξί του χέρι ήταν χρωματισμένο από ένα τέρας, τα οράματά του έδειχναν ότι σκότωσε έναν άνδρα . Αν δει ότι τα χέρια του είναι βαμμένα με χέννα, τότε δείχνει τι είναι στο χέρι του καλού ή κακού, ή των χρημάτων του ή των κερδών του ή της βιομηχανίας του . Αν δει τα χέρια του χαραγμένα με χέννα, προσπαθεί ένα κόλπο από το σπίτι, για να ξοδέψει μερικά από τα έπιπλα του σπιτιού με δικά του έξοδα λόγω της έλλειψης κερδών του, και ο εχθρός του τον προσβάλλει, και παίρνει ταπείνωση . Εάν μια γυναίκα δει το χέρι της χαραγμένο, εξαπατά το στολίδι της σε ένα θέμα που είναι σωστό . Αν η επιγραφή ήταν πηλό, θα έδειχνε μεγάλο αριθμό επαίνων . Αν έβλεπε τα χαρακτικά των χεριών της να αναμιγνύονται, θα τραυμάτισε τα παιδιά της . Εάν βλέπει ότι το χέρι της είναι χυμένο με χρυσό ή χαραγμένο με αυτό, τότε πληρώνει τα χρήματά του στον άντρα της ή της δίνει χαρά από αυτόν, και αν ένας άντρας δει ότι έχει εμποτιστεί ή χαραχθεί με χρυσό, τότε εξαπατά κόλπο στο οποίο θα πηγαίνουν τα χρήματά του ή τα προς το ζην . Τα μαλλιά της μασχάλης : το μήκος της απόδειξης της ανάγκης για Neil, ο στίχος : ~ και Admm το χέρι σου στην πτέρυγα σου λευκή από μη φτωχούς ~ και δείχνει τη θρησκεία του ιδιοκτήτη και της γενναιοδωρίας . Εάν βλέπει πολλά μαλλιά μασχάλης, τότε είναι ένας άντρας που ζητά από τον εκτελεστή του να συλλέξει χρήματα στη γνώση, την κηδεμονία, το εμπόριο και ούτω καθεξής και δεν επιστρέφει στη γυναίκα και τη θρησκεία . Εάν υπάρχει πολύ λιγότερο, αυτό δείχνει τον μεγάλο αριθμό παιδιών ….

Τα κρεμμύδια σε ένα όνειρο αποτελούν ένδειξη κακού για εκείνους που τα τρώνε, οπότε όποιος βλέπει σαν να έτρωγε κρεμμύδι και άρρωστος, θα πεθάνει και τα πράσινα κρεμμύδια δείχνουν κέρδος με προσπάθεια και πολλά από αυτά υποδεικνύουν την υγεία του σώματος , μαζί με τη θλίψη και τον χωρισμό . Εάν ο ασθενής στον ύπνο του τρώει πολλά κρεμμύδια, τότε θεραπεύεται από την ασθένειά του . Και όποιος βλέπει το κρεμμύδι και δεν το τρώει, είναι καλό, και αν το φάει, είναι κακό . Και όποιος βλέπει ότι ξεφλουδίζει τα κρεμμύδια, κολακεύει έναν άνδρα . Τα κρεμμύδια είναι χρήματα, και δείχνει στον ταξιδιώτη την υγεία και την ασφάλεια του ταξιδιού ….

…Μαχαίρι καλά : δηλώνει τον χώρο υγειονομικής ταφής, την αποθήκη και την τσάντα λόγω της παρθενίας σε αυτό που δείχνει χρήματα, οπότε όποιος το σκουπίζει και απορρίπτει αυτό που περιέχει παρθενία πωλεί ό, τι έχει κακά αγαθά ή στέλνει τα χρήματά του για ταξίδια ή αντιμετωπίζεται σε ατυχία, αν αυτή είναι δική του δουλειά, αν μεταφέρεται μέσα σε βάζα, και αν χύσει μέσα στο κανάλι ή δεν βρήκε τίποτα σε αυτό, τα χρήματά του πήγαν και ήταν κάτω από τη φτώχεια του, και αν ήταν φτωχός, οι ανησυχίες του και η έλλειψη θλίψης είχε φύγει, η θλίψη της φτώχειας, για να το σκουπίσει όταν ήταν γεμάτο ξύπνημα, και αυτό μπορεί να υποδηλώνει το χρέος, και εάν είναι οφειλέτης, εξοφλεί το χρέος του επειδή είναι ζιζάνιο . Όσο για εκείνο που ξεφλουδίζει με γάλα ή μέλι, φέρνει μια αρκούδα που είναι απαγορευμένη αν είναι άγνωστη, και αν είναι στο σπίτι του το κάνει με την οικογένειά του ….

…Ο κάλαμος είναι σε ένα όνειρο που αποθαρρύνει τους ανθρώπους . Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα καλάμι στο χέρι του ενώ κλίνει πάνω του, τότε έχει παραμείνει τουλάχιστον στη ζωή του, και είναι φτωχός και πεθαίνει φτωχός, και ο κάλαμος είναι ένας λιτός άνθρωπος που δεν έχει θρησκεία ή πίστη και Το όραμα του περσικού καλάμου δείχνει την αναλογία, τις δοκιμασίες και την υποκρισία στις επιχειρήσεις, και ίσως υποδηλώνει άθλια χρήματα και τη συλλογή του από κακά και ατυχία . Εάν τα καλάμια έγιναν ράβδοι από ασήμι, χρυσό ή κέρατα, ήταν απόδειξη ορθών πράξεων που απαιτούν παράδεισο, λύσεις στα παλάτια τους και κάθονται κάτω από τους θόλους τους με αυτά που λαμβάνουν από αγνούς συζύγους . Ο κάλαμος είναι υποκριτικός λαός, και αν ακούσετε μια φωνή για αυτό, είναι ένα επιχείρημα . Και το ζαχαροκάλαμο δείχνει κουρασμένο προς το ζην, και μπορεί να υποδηλώνει τον όχλο, και μπορεί να δείχνει την τιμή σε καλή γενεαλογία ή μεγάλη γνώση . Και ο κάλαμος, εάν φυτεύτηκε εκτός τόπου, μπορεί να υποδηλώνει την καταστροφή του τόπου και να αποκαλύψει την κατάσταση των ανθρώπων του . Το όραμά του που ξεφλουδίζει δείχνει τη σωτηρία του κρατουμένου, το σαγόνι του φυλακισμένου από τη δουλεία, την ασφάλεια των ασθενών και την εκταφή των νεκρών από τους τάφους τους ….

…Και όποιος βλέπει ότι ξεφλουδίζει το ρύζι, προσπαθεί να προστατεύσει τα χρήματα από υποψίες. Όσο για το κριθάρι, είναι χρήμα, και μπορεί να είναι dirhams για τη λευκότητά του ….

…Και όποιος βλέπει ότι ξεφλουδίζει, τότε θα διαχειριστεί τα παραμελημένα θέματα που θεωρούνται δεδομένα, και θα είναι σε τάξη και αποπληρωμή και θα συμφιλιωθεί μεταξύ των ανθρώπων, και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Zakat : Σε ένα όνειρο, είναι ένας από τους πλούσιους, επειδή τα χρήματά του είναι καρποφόρα και η αριστερά του αυξάνεται, εκτός αν οφείλει χρέος ή έχει προκαταβολή, τότε το αντισταθμίζει και το πληρώνει στα οφειλόμενα . Εάν ο οφειλέτης είναι νεκρός ή δίκαιος, τότε πέτυχε με τον Θεό και η μνήμη του αυξήθηκε και πλήρωσε το zakat για το έργο του, τι γίνεται λοιπόν αν προσεύχεται με την επίδραση αυτού ή ενθύμησης του Θεού, τότε εάν δίνει άδεια για αυτό σε μια άλλη εποχή εκτός από τη διάρκεια του Χατζ, τότε ίσως θα καταθέσει και θα πληρώσει zakat ; Αν αυτό συμβαίνει κατά τους μήνες του Χατζ, τότε κάνει Χάτζ, Θεός . Και αν ένας φτωχός βλέπει ότι, αν ξυρίσει το κεφάλι του, κόψει το μουστάκι του, μαζέψει τις μασχάλες του, κόψει τα νύχια του ή ξυρίσει τα ηβικά του μαλλιά, εκτός αν έχει αφαιρεθεί από ρούχα ή πλυθεί με νερό ή το κάνει σε ένα τζαμί , ή προσεύχεται μετά από αυτό, τότε βγαίνει από την κατάστασή του και μετανοεί από τις αμαρτίες του και σηκώνεται για αυτόν και πετυχαίνει με προφανή προσευχή ή μάρτυρα ….

…Ο Νάντρα είπε ότι ο Αμπντουλάχ Μπιν Ομάρ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, άκουσα τον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του χαρίζει ειρήνη, να λέει : Ενώ κοιμόμουν έφερα μια κούπα γάλακτος και το έπινα για να μπορώ να δω το νερό που ρέει από τα νύχια μου, τότε έδωσα τον γενναίο του Umar . Είπε: Τι του δώσατε, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : Γνώση ….

…Για τον κοράκι με κουκούλα : Ένας αλαζονικός και αλαζονικός άνθρωπος στο βάδισμά του, και είναι μια μεταμόρφωση, ή αυτός είναι ένας ψεύτης, λαϊκός άνθρωπος . Και ειπώθηκε ότι όποιος πιάσει ένα κοράκι, αποκτά απαγορευμένα χρήματα στην ακολασία με αλαζονεία, και όποιος πιάσει ένα κοράκι ή το κερδίσει, είναι ψεύτικη εξαπάτηση . Αν βλέπει ότι έχει ένα κοράκι με κυνήγι, τότε κυνηγάει, χαμένη μάταια . Και ο οποίος μίλησε σε ένα κοράκι, στενοχώρησε από αυτό και μετά αποχώρησε από αυτόν . Και όποιος τρώει κοράκι, χτύπησε χρήματα από κλέφτες . Αν έβλεπε ένα κοράκι στην πόρτα του βασιλιά, θα καρπούσε ένα έγκλημα που μετανιώνει ή σκότωσε τον αδερφό του, μετά μετανοήθηκε, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : «Ο Θεός έστειλε ένα κοράκι για να ψάξει τη γη. ~ Και όποιος ξύστηκε από τα κοράκια με τα νύχια του, χάθηκε με ένα έντονο κρύο, ή ένας άγριος γείτονας υπέστη εναντίον του και υπέφερε από πόνο και πόνο . Και ειπώθηκε ότι το κοράκι είναι οδηγός για μεγάλη διάρκεια ζωής . Ο πρίγκιπας Nasr bin Ahmed τον είδε σαν να καθόταν στο κρεβάτι του, και ένας κοράκι ήρθε και έκανε κλικ στην κουκούλα του με το ράμφος του, και έπεσε από το κεφάλι του, οπότε κατέβηκε από το κρεβάτι του και σήκωσε τις κουκούλες του και το έβαλε στο κεφάλι του , οπότε αφηγήθηκε το όραμά του για τη ζωή του Νισαμπούρι και είπε : Ένας άντρας από το νοικοκυριό σας θα βγει για να ανταγωνιστεί μαζί σας στην κατοχή σας, τότε το θέμα επιστρέφει σε εσάς. . Έτσι, του προτάθηκε ότι ο Αμπού Ισαάκ αλ-Σαμάνι έφυγε και μπερδεύτηκε το ζήτημα και μετά επέστρεψε σε αυτόν . Κάποιοι από αυτούς είδαν σαν ένα κοράκι να βρίσκεται στην Καάμπα, οπότε αφηγήθηκε το όραμά του στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Ένας ανήθικος άντρας θα παντρευτεί μια αξιότιμη γυναίκα και οι προσκυνητές θα παντρευτούν την κόρη του Αμπντουλάχ Μπιν Τζαάφερ μπιν Αμπί Ταλμπίλ . Βλέποντας ένα κοράκι σε ένα απροετοίμαστο μέρος, και αν είδε ένα κοράκι στο σπίτι του, δείχνει έναν άντρα που τον πρόδωσε στη σύζυγό του και επίσης δείχνει την επίθεση ενός ατόμου από τον Σουλτάνο στο σπίτι του ….

…. Τα όνειρα δείχνουν το παρελθόν, το παρόν ή το μέλλον; Δείξτε όλα αυτά . Ένα παράδειγμα της απόδειξής του για το παρελθόν είναι αυτό που ήρθε στο Sahih al-Bukhari ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε : ( Ενώ κοιμόμουν, όταν είδα μια κούπα με την οποία έφερα γάλα το έπινα από αυτό μέχρι που είδα το νερό να ρέει στα νύχια μου, τότε έδωσα την εύνοιά μου, Umar bin al-Khattab. ) Είπαν : Τι το έδωσε, O Messenger του Αλλάχ; που είπε επιστήμη . Αυτό το όραμα βασίστηκε στο παρελθόν. Διότι αυτό που του δόθηκε από τη γνώση είχε συμβεί σε αυτόν, όπως και ο Ομάρ . . Μπορεί να υποδηλώνει το παρόν, και το χαντίθ της πρόσκλησης στην προσευχή και το αφηγηματικό χαντίτ του Laylat al-Qadr το δείχνουν . . Το μέλλον υποδεικνύεται από πολλά αποδεικτικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένου του οράματος του Γιούσεφ, ειρήνης σε αυτόν, το οποίο εκπληρώθηκε μετά από σαράντα χρόνια και το όραμά του στον γάμο του με την Αϊσά προτού την παντρευτεί και άλλα στοιχεία ….

…Το καρφί υποδηλώνει σε ένα όνειρο το καρφί των εχθρών, και ίσως το μήκος του νυχιού δείχνει την ικανότητα διατροφής ή απόρριψης, επειδή το μήκος του νυχιού είναι αντίθετο με το Sunnah, και η απόρριψη είναι αντίθετη με το Sunnah . Το μήκος του νυχιού δείχνει δύναμη και χρήματα, και είναι ένα όπλο πάνω από τους εχθρούς και μια προστασία από αυτούς . Και όποιος έχει αφαιρέσει τα νύχια, η ικανότητά του θα εξαφανιστεί . Και όποιος δει το καρφί του είναι μεγαλύτερο από αυτό του εχθρού του, θα το κερδίσει . Και κόψτε το καρφί για να ακολουθήσετε το Sunnah ή από χρήματα με δάνειο . Το λευκό των νυχιών δείχνει απομνημόνευση και κατανόηση . Και το όραμα των νυχιών στην ποσότητα του Σαλαχίντ και του κόσμου . Εάν το κόβει, θα πληρώσει το zakat al-Fitr . Και όποιος βλέπει ότι το καρφί του έχει γίνει νύχι, τότε είναι ανώτερος από τον αντίπαλό του ή τον εχθρό του, εάν βρίσκεται σε πόλεμο ….

…Και όποιος βλέπει μια λεοπάρδαλη που τον δαγκώνει ή τον κόβει με τα νύχια του, τότε αυτό δείχνει ότι βλάβη και εχθρότητα από τον εχθρό έχει συμβεί μέχρι την επέμβαση ….

…Παραδείγματα των οραμάτων : Αυτό το κομμάτι θα μιλήσω για τα παραδείγματα ορισμένων από τα οράματα της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται και μερικά από τα οράματα των συντρόφων είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί τους , και να αρχίσει . Οράματα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν : ( α ) τα οράματα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν : Σημειώνω εδώ στον συμφωνημένο Aisha που διηγήθηκε ο Bukhari στο Σαχχέχτ του είπε : (η πρώτη είναι η αρχή της ειρήνης του Αγγελιοφόρου του Αλλάχ) πάνω του από την αποκάλυψη του αληθινού Στον ύπνο, δεν έβλεπε ένα όραμα, εκτός αν του ήρθε, όπως το πρωί. ) (1) Το μυθιστόρημα ήρθε σε ένα άλλο καλό όραμα , και η ειλικρινή και καλή αίσθηση για ένα από τα ζητήματα του μέλλοντος στα δεξιά των προφητών . Όσον αφορά τα ελάχιστα πράγματα , το Valsalehh διαφέρει από το ειλικρινές . Ως καλό single , οι προφήτες του Fraaa είναι όλοι ειλικρινείς , μπορεί να είναι έγκυροι και είναι οι περισσότεροι , μπορεί να μην ισχύουν για ένα ελάχιστο επίσης υπογεγραμμένο σε ένα όραμα όταν είδε ένα όραμα και μέσω της δολοφονίας των ιδιοκτητών . Και παρομοίασε το κερί Pflq χωρίς το άλλο , επειδή ο ήλιος της προφητείας ήταν το όραμα που ανάβει ο Μπάδι, εξακολουθεί να υπάρχει ότι το φως μπορεί να φιλοξενήσει ακόμη και τον ήλιο που λάμπει, ήταν εσωτερικά η Νόρια ήταν στην επικύρωση Bakraa Ka ο πρωτότοκος μου , και ήταν εσωτερικά σκοτεινός δυσπιστία Khvacha ως Abu άγνοια , και οι υπόλοιποι άνθρωποι μεταξύ αυτών των δύο καταστάσεων καθεμία από αυτές όσο δόθηκε φως . (2) Παραδείγματα οραμάτων του Προφήτη ειρήνης είναι πάνω του το ακόλουθο παράδειγμα : ( α – 1) από τον Άνα, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του από τον προφήτη ειρήνη σε αυτόν, είπε : ~Ο Paradise Fright μπήκε σε ένα παλάτι χρυσού . είπα : Για ποιον είναι αυτό . Είπαν : Για ένα νεαρό άνδρα από το Quraysh , νόμιζα ότι ήταν αυτός Είπαν. : Για Ομάρ Μπιν Αλ-Khattab . (3) Αυτή η συζήτηση ήρθε στο μυθιστόρημα του άλλου : ~ Αν και ήταν στον ύπνο, με είδε στον παράδεισο « και είπε :» Είπαν : Omar, « λέγοντας : Jibril και ο μουλάς Ikh του » ήρθε στο σωστό από την hadeeth του Αμπού Hurayrah, είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του, δήλωσε : Ο Messenger του Θεού, μπορεί να Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη : « Ενώ κοιμόμουν, με είδες στον Ουρανό , και υπήρχε μια γυναίκα που κάνει πλύση δίπλα στο παλάτι μου , οπότε είπα : Για ποιον είναι αυτό; Είπαν ότι ο Omar δήλωσε τη ζήλια του Follette φάουλ . « Φώναξε ο Ομάρ ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του και είπε : Επιτέθηκε στον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν; Στο μυθιστόρημα όταν ο Ιμάμ Αχμάντ : Ο Αμπού Χουράιρα είπε : Φώναξε Ομάρ Είμαστε όλοι σε αυτό το Συμβούλιο με τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη πάνω του, ο Omar είπε : πατέρας σου, O Messenger του Αλλάχ , ο Oalik επιτέθηκε; και η έκπλυση εδώ Alaudhaeh που είναι η καθαριότητα και ο Χασάν ως ο παράδεισος δεν είναι οικιακή αποστολή , έχει ο γιος είπε πέτρα (4) ότι η γυναίκα που παρακολούθησε τον Απόστολο στη συνέχεια στο παλάτι είναι ένας ήχος ή ήταν ζωντανός, τότε είδε τον Προφήτη της να είναι ειρηνικός επάνω του στον παράδεισο μαζί με τη σύντομη ζωή που θα το βάλει από τους λαούς του Παραδείσου επειδή ο παρατηρητής είναι ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν , και είναι Μαζί με τη σύντομη ζωή υπόκειται σε ένδειξη ότι γνωρίζει τη διαδοχή του και έτσι ήταν . ( α – 2 ) Με την εξουσία του Αμπντουλάχ Μπιν Ομάρ, με την εξουσία του Αγγελιοφόρου του Θεού, μπορεί να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού , είπε : « Ενώ κοιμόμουν, όταν είδα ένα φλιτζάνι με γάλα σε αυτό , το έπινα για να δω ότι η άρδευση μου έτρεχε στα νύχια μου. » Τότε έδωσα μου υπέρ Ομάρ Μπιν Αλ-Khattab . Είπαν : Τι το ερμήνευσες αυτό, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε, « Επιστήμη ». (5) Εδώ ο Wa’el ο Προφήτης ειρήνη σε αυτόν επιστήμη γάλακτος Μερικοί επιστήμονες συνδέουν μεταξύ γάλακτος και επιστήμης λέγοντας : γάλα Rizk που δημιουργήθηκε από το καλό του Θεού μεταξύ των σκωριών του αίματος Vrt, όπως το επιστημονικό φως που έδειξε ο Θεός στο σκοτάδι του άγνοια , Vdob παροιμία σε ένα όνειρο ως εκείνοι που κατέληξαν στο γάλα Από αίμα και αίμα, είναι σε θέση να δημιουργήσει γνώση από αμφιβολία και άγνοια, και να διατηρήσει την εργασία από αμέλεια και λάθος βήμα . Κατά τη συζήτηση ότι η επιστήμη της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται στον Θεό δεν επιτευχθεί ένας βαθμός σε αυτό , γιατί έπινε μέχρι που είδε την άρδευση από τα άκρα , και δίνοντας παράλληλα τον προτιμώμενο ηλικίας υπόκειται σε σχέση με ό, τι συνέβη στην εποχή του Θεού , ώστε να κατηγορήσει τον Αϊαχζ στον Θεό . (6) ( a – 3 ) και η Aisha, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένη μαζί της : Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν ~Ο Aritk σε ένα όνειρο τρεις νύχτες, έλαβα τον βασιλιά σου στην κλοπή του μεταξιού λέει : Αυτό το Amrotk . Vokhv από . το πρόσωπό σας Αν είστε , λέω : ότι αυτό είναι από τον Θεό, θα μεταφερθεί . συμφωνηθέντων κατά λέξη του ατμού ). (7) και την έννοια του : την κλοπή του μεταξιού : φόρεμα ή λευκό ύφασμα από μετάξι . είναι έχει σημειωθεί στο πρώτο παράδειγμα, το τρίτο παράδειγμα των οραμάτων της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται ότι η ειρήνη Προφήτη σ ‘αυτόν δεν Aabarhama Omar και Aisha , Κατανόηση αν είναι οραμάτων στην οποία το όραμα είναι στο πρόσωπο και το πρόσωπό της αξίας δεν χρειάζεται να εκφράσει και να ερμηνεύσει , ήταν ο γιος είπε μια πέτρα στην εξήγησή του για το Χαντίθ του Ιμπάν Ομάρ και το όραμά του για τη φωτιά ότι κάποια οράματα δεν χρειάζονται έκφραση . (8) Το όραμα του Αμπντουλάχ Μπιν Ομάρ ήταν μέσω του Προφήτη ειρήνη του το όραμα όταν το πρώτο ποτό Omar bin al – Khattab μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του επιστήμη γάλακτος ———— —– (1 ) συμφώνησε με την Aisha . Αφηγείται από τον Μπουχάρι στο βιβλίο για να εκφράσει την πόρτα του πρώτου είναι η αρχή του αγγελιοφόρου του Αλλάχ ειρήνη πάνω του αληθινά όνειρα (351 \ 12 ) , και σκηνοθετείται από έναν μουσουλμάνο όπως στο πυρηνικό εξηγείται στο βιβλίο της πίστης στο πόρτα της αποκάλυψης του Λεπτή στον Αγγελιοφόρο , ειρήνη σε αυτόν ( 2/197 ) – προηγούμενη αναφορά . (2 ) Βλέπε Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Αφηγήθηκε από τον Μπουχάρι στο βιβλίο της έκφρασης , η πόρτα του ανακτόρου σε ένα όνειρο (416 \ 12 ) – op – αφηγήθηκε από τον Ahmad στο Musnad του στην παλάμη Anas bin Malik, βλ. Εξήγηση π.χ. Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Προηγούμενη αναφορά . Και ο Τερμίντι διηγήθηκε στο Σαχχ Σουνάν αλ – Τερμίντι στον χαρακτήρα του βιβλίου και στην πόρτα των αρετών του Ομάρ Μπιν αλ – Χατάμπ, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του – δημοσίευσε την Αραβική κληρονομιά Dar revive – Βηρυτό . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Αφηγήθηκε από τον Μπάχικαρι στο άνοιγμα ( 12/393) _ op – Μουσουλμάνος όπως στο πυρηνικό (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Μπάρι (12 /41 0 ) – op -, Μοχάμεντ Αμπντελαζίζ Halawi : Οράματα της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται και τα όνειρα των συντρόφων , που δημοσιεύθηκε Dar Vanguard , Κάιρο : 1412 του R 5 . (7) Συμπεριλήφθηκε από τον Al-Bukhari όπως στο Al-Fath (12/399), προηγούμενη αναφορά και (7/223), και διηγήθηκε από τον Μουσουλμάνο όπως στο Al-Nawawi (15/202) στο Βιβλίο του οι αρετές των Εταίρων και την αρετή της Aisha, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, προηγούμενη αναφορά . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – προηγούμενη αναφορά (12/419). ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

Και όποιος βλέπει ότι έχει υποστεί μια υπάκουη τιμωρία, τότε χτυπά μια σουλτάνα ή ταξιδεύει μακριά, και όποιος βλέπει ότι η τιμωρία τον έχει χτυπήσει με τα νύχια του ή οτιδήποτε άλλο, θα λάβει ένα βδέλυγμα στη δύναμή του τόσο πολύ, και όποιος βλέπει ότι του έχει πέσει μια τιμωρία από τον ουρανό, θα πεθάνει γρήγορα και όποιος βλέπει ότι έχει ένα χαρταετό ενώ τον υπακούει και τον κυνηγάει, θα χτυπηθεί ο Σουλτάνα, ψηλά και πολλά χρήματα, και αν αυτός βλέπει ότι ο χαρταετός έχει φύγει από αυτόν αφού τον καταλάβει, τότε ο γιος του πεθαίνει και δεν φτάνει τον αριθμό των ανδρών

…Ποντικοπαγίδα Ονειρεύοντας να δείτε μια ποντικοπαγίδα σημαίνει ότι πρέπει να είστε προσεκτικοί και να παρακολουθείτε τη συμπεριφορά σας καθώς υπάρχουν άνθρωποι γύρω σας που σας παρακολουθούν . Αν δείτε την παγίδα γεμάτη ποντίκια, αυτό δείχνει την πιθανότητα να πέσετε στα νύχια του εχθρού . Εάν ονειρεύεστε να βάλετε μια ποντικοπαγήδα, αυτό προβλέπει ότι θα σας ενδιαφέρει να αναπτύξετε έναν επιτυχημένο τρόπο για να νικήσετε τους εχθρούς και τους ανταγωνιστές σας ….

…Και ο al-Kirmani είπε: Όποιος είδε έναν αετό που τον μετέφερε και πέταξε κοντά του στον ουρανό, τότε ερμηνεύεται από ένα μακρύ ταξίδι και από αυτό το ταξίδι αποκτά χάρη, τιμή, βαθμό και μεγάλα χρήματα, και χαλάει χρέος, και αν πέσει, τότε πέφτει από την τάξη του, και αν δεν επιστρέψει, τότε πεθαίνει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του, και αν επιστρέψει από τον ουρανό στη γη καθώς ανέβηκε, θα ερμηνεύσει με την τιμή ενός σουλτάνου κατά τη διάρκεια τα ταξίδια του, και αν δεν είχε τα προσόντα, τότε κέρδισε τιμή από τους συγγενείς του, και οι αετοί αν ήταν χωρίς νύχια, τότε ερμηνεύονται από τους αγγέλους επειδή οι φορείς του θρόνου είναι στην εικόνα ενός αετού ….

…Και όποιος το βλέπει στο Jabal κάθε είδους θηρία και εκείνους με νύχια και κυνόδοντες, τότε θα ερμηνεύσει έναν κυβερνήτη της διεφθαρμένης θρησκείας ….

…Και όποιος βλέπει ότι το λιοντάρι τον έχει δαγκώσει ή έχει πάρει τα νύχια του από το σώμα του έτσι ώστε να τον τραυματίσει, τότε ερμηνεύεται από την εμφάνιση βλάβης, και είπε ο Ισμαήλ Μπιν Αλ Άσχαθ, όποιος βλέπει ότι το λιοντάρι έχει αγκαλιάσει τον ερμηνεύει πλησιάζοντας τον Σουλτάνο ….

…Και όποιος βλέπει ότι δεν έχει καρφιά, τότε είναι πτωχεύσασα και η αιτία του μειώνεται, και ειπώθηκε ότι το να βλέπεις τα νύχια αν είναι σπασμένα υποδηλώνει θάνατο, καθώς και αν τα βλέπει ως κίτρινο, πράσινο ή μπλε ….

…Και όποιος βλέπει ότι κουρεύει μαλλί, μαλλιά ή μαλλιά, τότε μαζεύει χρήματα με τα μαλλιά, τα λόγια του, ή την αστρολογία του, ή όποιος βλέπει ότι κόβει τα μαλλιά του με ψαλίδι, ή τα νύχια ή τα ρούχα του, τότε είναι απόδειξη του καλού ….