…Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπηθεί στο κεφάλι ενός άλλου με κάτι στριμμένο, τότε τον χτυπά με κάτι που τον βλάπτει, καθώς και με το οποίο χτυπά το κεφάλι, όπως μαστίγιο, πέος ή κάτι στριμμένο και τα παρόμοια ….

…Και όποιος βλέπει ότι αφαιρεί κάτι από αυτό με ένα φως, και αν είναι πλούσιος, ο πλούτος και η δύναμή του έχουν φύγει, και λέγεται ότι τα χρήματά του θα πάνε για να αγοράσουν ένα ακίνητο, και αν είναι φτωχός, είναι απαραίτητος και Είθε ο Θεός να τον απελευθερώσει, και αν αφαιρέσει μερικά και αφήσει τα υπόλοιπα, κάτι θα εξαφανιστεί από τη χάρη του και κάτι θα καθυστερήσει και λέγεται ότι η υπερηφάνεια του θα εξαφανιστεί και η χάρη του συνεχίζεται ….

…Το δαχτυλίδι : Όσο για το δαχτυλίδι, δείχνει τι του ανήκει και είναι ικανό, οπότε όποιος έδωσε ένα δαχτυλίδι, το αγόρασε ή το έδινε σε αυτόν, θα αποκτούσε εξουσία ή βασιλιά εάν ήταν ένας από την οικογένειά του, επειδή ο βασιλιάς του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν, ήταν στο δαχτυλίδι του, και επίσης είναι από αυτό που οι βασιλιάδες εκτυπώνουν τα βιβλία τους και τους πιο έντιμους θησαυρούς τους . Ο βασιλιάς μπορεί να έχει ένα σπίτι στο οποίο ζει και εισέρχεται ή το κατέχει, και το κλειδώνει στην πόρτα της, και μπορεί να είναι μια γυναίκα που την παντρεύεται και κατέχει το απαραβίαστο της και σπάει το δαχτυλίδι της ή διαπερνά την κοιλιά του σε αυτό, και το γαρίφαλο γίνεται το πρόσωπό της, και η λήψη του δαχτυλιδιού από τον Θεό Παντοδύναμο μπορεί να είναι ο ασκητής και ο λατρευτής να είναι ασφαλείς από τον Θεό Παντοδύναμος από τα κακά κατά την ολοκλήρωση του συμπεράσματος Και το πήρε από τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού πάνω του, ή από τον κόσμο μια καλή είδηση ​​της απόκτησης γνώσης, και όλα αυτά είναι τι το δαχτυλίδι είναι ασήμι, αλλά αν είναι χρυσό, δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτό, και επίσης εάν είναι σίδερο επειδή είναι το στολίδι του οι λαοί της κόλασης, ή χαλκός για ό, τι είναι στο όνομά του της λέξης κακού, και τι φτιάχνεται Συμπεριλαμβανομένου ενός από τα άκρα των τζιν, αναζητούμε καταφύγιο με τον Θεό από κάθε κακό . Λέγεται : Το δαχτυλίδι δείχνει επίσης τον πατέρα και τη γυναίκα, ή την αγορά ενός σκλάβου κοριτσιού, σπιτιού, ζώου, χρημάτων ή κηδεμονίας, και αν είναι χρυσού, τότε είναι ταπείνωση ενός άνδρα και ειπώθηκε ότι Όποιος βλέπει ότι φοράει ένα σιδερένιο δαχτυλίδι, δείχνει ένα καλό που επιτυγχάνει μετά από κόπωση, και αν είναι από χρυσό και έχει ένα γαρίφαλο Είναι δύσκολο . Οι κοίλοι και σιωπηλοί δακτύλιοι είναι πάντα καλοί, και οι διογκωμένοι δακτύλιοι που έχουν μέσα πλήρωσης υποδηλώνουν δολοφονία και εξαπάτηση, επειδή υπάρχει κάτι κρυμμένο σε αυτά, ή υποδηλώνουν ελπίδα για κάτι μεγάλο και πολλά οφέλη επειδή τα οστά τους είναι μεγαλύτερα από το βάρος τους, Και για τα δαχτυλίδια ενός κέρατου ή ελεφαντόδοντου, είναι αξιέπαινα για τις γυναίκες . Και ειπώθηκε ότι το δαχτυλίδι είναι ένας μεγάλος σουλτάνος, και το δαχτυλίδι είναι η προέλευση του βασιλιά, ο λοβός είναι το κύρος του, η σφραγίδα είναι η επιτρεπτή του σουλτάνου, τα χρήματά του και η εντολή, και το δαχτυλίδι είναι η εντολή του και η απαγόρευσή του, και η επιγραφή σε αυτήν είναι η πρόθεση και η πρόθεσή του . Όποιος πιστεύει ότι ο βασιλιάς αποτύπωσε τον χαρακτήρα του γρήγορα αποκτά την εξουσία του βασιλιά, δεν τον αντιφάσκει, επειδή η σφραγίδα είναι ισχυρότερη από το δαχτυλίδι . Και όποιος βλέπει ότι φοράει ασημένιο δαχτυλίδι, τότε το εκτελεί όπου θέλει, και επιτρέπεται να το κάνει, τότε θα αποκτήσει εξουσία . Και όποιος βλέπει ότι είναι σφραγισμένος με τη σφραγίδα του χαλίφη και είναι από τον Bani Hashem ή από τους Άραβες, τότε λαμβάνει μια μεγάλη εντολή, και αν είναι από τον πιστό ή έχει πατέρα, τότε ο πατέρας του πεθαίνει και γίνεται διάδοχος, και αν δεν έχει πατέρα, τότε το θέμα του θα στραφεί σε κάτι αντίθετο από αυτό που θέλει . Και αν είδε ότι ένας ξένος είχε άκυρη εντολή . Και όποιος βρει ένα δαχτυλίδι, έχει χρήματα από τους μη Άραβες, ή έχει γεννήσει έναν γιο ή έχει παντρευτεί, και όποιος δει το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του γίνεται ασταθής, η εξουσία του για το χωρισμό διαταράσσεται και αν δει το γαρύφαλό του έχει πέσει, ο γιος του πεθαίνει ή έχει φύγει με μερικά από τα χρήματά του . Και όποιος αρπάξει το δαχτυλίδι του και είναι κυβερνήτης, τότε αφαιρείται, η περιουσία του έχει φύγει ή η γυναίκα του είναι διαζευγμένη . Και αυτό για τη γυναίκα είναι ο θάνατος του συζύγου της ή των ανθρώπων που είναι πιο κοντά της, και έχει ειπωθεί ότι αν κάποιος το φοράει, κάτι που αποδίδεται στο δαχτυλίδι θα ανανεωθεί γι ‘αυτόν και όποιος δει το δαχτυλίδι είναι σπασμένος και έφυγε και ο λοβός παραμένει, η εξουσία του θα αφαιρεθεί και το όνομα, η μνήμη και η ομορφιά του θα παραμείνουν . Και το δαχτυλίδι του χρυσού είναι αίρεση και δεν του αρέσει η θρησκεία και η προδοσία που έχει στην κατοχή του και η εξαπάτηση στο κοπάδι του, και το δαχτυλίδι είναι κατασκευασμένο από σίδερο ενός γενναίου σουλτάνου ή ενός απαιτητικού εμπόρου, αλλά είναι αδρανής και το δαχτυλίδι είναι καθοδηγείται από έναν κυβερνήτη σε αυτόν και είναι, και ο δακτύλιος με δύο λοβούς είναι μια προφανής και κρυφή αρχή, και αν αυτός ο δακτύλιος είναι κάτι που αποδίδεται στο εμπόριο, τότε είναι κέρδος Και αν αποδίδεται στη γνώση, τότε θεραπεύει ανθρώπους από θρησκεία και τον κόσμο . Και η στεγανότητα του δακτυλίου δείχνει άνεση και αιδοίο . Όποιος δανείζεται ένα δαχτυλίδι, τότε έχει κάτι που δεν έχει επιβίωση, και όποιος χτυπήσει ένα φακιδωμένο δαχτυλίδι, έχει κάτι που δεν είχε ποτέ, όπως ένα σπίτι, ένα ζώο, μια υπηρέτρια ή ένα αγόρι . Και αν δει δαχτυλίδια που πωλούνται στην αγορά, τότε πουλά την ιδιοκτησία των κεφαλών των ανθρώπων . Εάν δει τον ουρανό να βρέχει σφραγίδες, θα έχει παιδιά εκείνο το έτος . Το δαχτυλίδι είναι για τους Άραβες γυναίκα, και το χρυσό δαχτυλίδι λέγεται ότι είναι γυναίκα της οποίας τα χρήματα έχουν φύγει . Και όποιος το σφραγίζει με ένα δαχτυλίδι στο ροζ του, μετά το αφαιρεί και το βάζει σε κάτι άλλο, τότε οδηγεί εναντίον της συζύγου του και ζητά διαφθορά, και αν δει ότι το δαχτυλίδι του ήταν στο δαχτυλίδι του μια φορά στο δικό του νίκη και μια φορά στη μέση χωρίς να είναι κοντά του τότε η γυναίκα του τον πρόδωσε . Όποιος πουλά το δαχτυλίδι του για ένα dirham, αλεύρι ή σουσάμι, αφήνει τη γυναίκα του με καλά λόγια ή χρήματα . Το γαρίφαλο γεννιέται και αν το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του είναι ουσιαστικό, τότε είναι μια δύναμη με καλοσύνη, λαμπρότητα, μεγάλα χρήματα, ανάμνηση και δόξα . Αν το γαρίφαλό του ήταν από γαλαζοπράσινα, αν ήταν κυβερνήτης, τότε ήταν ένας γενναίος, μεγαλοπρεπής και δυνατός και αν ήταν στο αγόρι, τότε ήταν ένα ευγενικό αγόρι που θα ήταν σάκος και αν το γαρίφαλό του ήταν χάντρες, τότε ήταν μια αδύναμη και προσβλητική αρχή, και αν το γαρίφαλο ήταν πράσινο ζαφείρι, τότε γεννήθηκε γι ‘αυτόν ένα παιδί πιστού που είναι ένας κόσμος κατανόησης, και το δαχτυλίδι είναι από το ξύλο μιας υποκριτικής γυναίκας ή ενός βασιλιά της υποκρισίας, και εάν μια γυναίκα είχε ένα δαχτυλίδι, θα παντρεύτηκε ή θα γεννήσει . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ibn Sirin και είπε : Είδα ότι το δαχτυλίδι μου ήταν σπασμένο . Είπε αν πιστεύεις ότι θα χωρίσεις τη γυναίκα σου . Ήταν μόνο τρεις ημέρες πριν την χωρίσει . Ένας άντρας ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα ότι είχα ένα δαχτυλίδι στο χέρι μου με το οποίο θα το σφραγίζω στα στόματα των ανδρών και των γυναικών της μήτρας, οπότε είπε, Είσαι ένας άντρας που καλεί τη μουζένη κάθε φορά εκτός από την ώρα του μήνα του Ραμαζανιού, οπότε απαγορεύεται στους ανθρώπους να τρώνε και να τρώνε . Και όποιος βλέπει ότι είναι σφραγίδα για έναν άνθρωπο από πηλό, τότε αυτός που είναι σφραγισμένος για αυτόν θα αποκτήσει εξουσία από τον ιδιοκτήτη του δακτυλίου . Και όποιος βλέπει ότι ένας βασιλιάς ή ένας κυβερνήτης του έδωσε το δαχτυλίδι του, το φοράει και άξιζε αυτό, και πέτυχε δύναμη, αλλιώς θα το επέστρεφε σε έναν λαό που τον είδε ή τη φυλή του ή τον ονόμασε μεταξύ των ανθρώπων ή ο ομόλογός του σε αυτά, και πουλώντας το δαχτυλίδι χωρίζοντας με τη γυναίκα ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός του δίνει κάτι φαγητό και ποτό και δεν το τρώει, τότε μειώνει τα χρήματά του με το μέτρο του, και ότι τρώει είναι καλό και ωφέλιμο, και αν του δώσει κάτι από τα αγαθά του κόσμος τότε είναι ένα καλό συμβάν και η ελπίδα έχει φτάσει και όποιος δει ένα νεκρό άτομο του δίνει κάτι από τα ρούχα του και το φοράει, τότε θα υπάρξει θλίψη και ασθένεια, και αν δεν το αγγίξει και το αφήσει μέχρι να το πάρει Ο νεκρός και τα ρούχα του, επειδή είναι απόδειξη του ταξιδιού του από τον κόσμο νωρίτερα και ο Ibn Sirin είπε: Όποιος είδε ότι ένας νεκρός του έδωσε δύο πλυμένα ρούχα, τότε έγινε πλούσιος και όποιος είδε ότι ένας νεκρός είχε δανείσει ένδυμα και στη συνέχεια τον ρώτησε, είναι απόδειξη της νομολογίας αυτού του νεκρού ατόμου από την καλοσύνη και όποιος είδε ότι ένας νεκρός έδωσε ένα παλιό ένδυμα δείχνει έλλειψη Ο παρατηρητής, ακόμη και αν το ένδυμα είναι νέο, δείχνει τον πλούτο και την υψηλή του αξία, και όποιος βλέπει ότι του έδωσε ένας νεκρός κάτι από το Κοράνι ή βιβλία νομολογίας και τα παρόμοια, τότε αυτό είναι απόδειξη ότι έχει συμβεί η συμφιλίωση της υπακοής και όποιος βλέπει ότι έχει πουλήσει κάτι στους νεκρούς, τότε είναι απόδειξη ότι αυτό το πράγμα είναι ακριβό και όποιος βλέπει ότι αυτός έχει δώσει κάτι στους νεκρούς Η απάντησή του σε αυτόν, επειδή είναι επιβλαβές και ανεπαρκές, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε ότι οι νεκροί του έδωσαν κάτι από την αγάπη του κόσμου, οπότε είναι καλύτερο για αυτόν από ένα σημείο όπου είναι δεν μετράται, και όποιος βλέπει ότι ο νεκρός τον γνωρίζει στη γνώση, θα έχει καλοσύνη στη θρησκεία του τόσο πολύ, και όποιος πιστεύει ότι αφαιρεί τα ρούχα του και τα φοράει για τους νεκρούς, θα το ακολουθήσει αν ξέρει ότι είναι. από την κατοχή του, και αυτό δεν τον βλάπτει και όλα όσα βλέπει δεν θα το κάνουν. Καθώς το έδωσε σε ένα νεκρό άτομο, τότε δεν είναι στον Μαχμούντ εκτός από δύο περιπτώσεις. Εάν βλέπει ότι έδωσε κάτι στον θείο ή τη θεία του, τότε επηρεάζει μια κληρονομιά και βλέποντας τον θείο και τη θεία με οποιονδήποτε τρόπο ήταν ασφαλές από τη μη ύπαρξη, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός αγοράζει φαγητό, τότε είναι λίγο ύπαρξη, και αν το πουλήσει, θα είναι κατάθλιψη και όποιος βλέπει ότι παρασύρει τους νεκρούς, τότε κηρύττει και επιστρέφει χαμένος από την αυταπάτη τους…

…Ένιωσε ότι δοκίμασε κάτι άγνωστο, εισέρχεται σε κάτι που δεν έχει ποτέ εισόδημα .: Είδε να τρώει στο πιάτο και να τα καταπίνει ή να ξεφουσκώσει τι να φάει από το φαγητό που ερμήνευσε την έναρξη ισχύος και είδε ότι τρώει φαγητό, είτε από πιάτο είτε άλλο καθυστερήσει είναι κάτι τόσο αργά στη ζωή του, ας το σκεφτεί αυτό το φαγητό και να μετρηθεί σε αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι η βροχή πέφτει στις αρχές του έτους ή στις αρχές του μήνα, θα είναι σε εκείνο το έτος ή σε αυτόν τον μήνα, ευημερία και ευλογία, και αν η βροχή πέσει τόσο έντονη όσο μια πλημμύρα, οι άνθρωποι αυτού του Το μέρος θα ακολουθήσει μια μεγάλη θλίψη ….

…Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει ένα συμβάν μέσα στο σπίτι ή στις πόρτες, τότε έχει συμβεί κάτι στις γυναίκες ….

…Και αν βλέπει ότι στέκεται στις πύλες του Χαράμ ή στις πύλες του αξιότιμου δωματίου και ζητά συγχώρεση από τον Θεό Παντοδύναμο, τότε είναι μετάνοια και συγχώρεση για τον Παντοδύναμο λέγοντας: ~Και αν είχαν κάνει αδίκημα, αυτοί ήρθε σε εσένα, μετά ζητήστε από τον Θεό για συγχώρεση και ο Αγγελιοφόρος για αυτούς θα βρήκε στον Θεό μια μεταξένια μετάνοια ….

…Και όποιος βλέπει ότι γεμίζει κάτι που δεν ξέρει, τότε απομακρύνεται από κάτι που σκόπευε ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε μέρος όπου φυτεύτηκε ή κάτι από το φυτό ή έφαγε κάτι από αυτό, τότε είναι καλό και ευλογία, και αν μετακινηθεί από το ένα μέρος στο άλλο, ταξιδεύει αναζητώντας τροφή ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάτι έχει βγει από το στόμα του ότι αγαπάει το είδος του, τότε είναι μια ομιλία δικαιοσύνης και λέγεται καλός έπαινος, και αν δει ότι κάτι μισεί το είδος του βγήκε από αυτόν ενώ ξύπνησε, τότε του η έκφραση είναι εναντίον του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει κάτι από την πρόθεση της ημερομηνίας, τότε σκοπεύει να ταξιδέψει, και ειπώθηκε ότι ένα όραμα προορίζεται να ερμηνευτεί από αυτό που σκόπευε και αν κάτι συνέβαινε από αυτό, αυτό που σκόπευε ήταν επιθυμητό και αν δεν το περιείχε, τότε είναι ένας ταξιδιωτικός οδηγός ….

…Και όποιος βλέπει σαν να έχει πάρει κάτι από την Κάαμπα, τότε θα υποφέρει κάτι από τον Χαλίφη ….

…Και όποιος πιστεύει ότι κάτι έχει χαθεί από αυτό εάν αυτό είναι αποδεκτό, τότε δείχνει ότι κάτι επιβλαβές έχει συμβεί στο βαθμό της αξίας αυτού του πράγματος και αν είναι διαφορετικά, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Και όποιος βλέπει νερό που λαμβάνεται σε κάτι, τότε είναι απόδειξη της ηλικίας του. Αυτό που έπινε από αυτό ήταν το ποσό αυτού που είχε περάσει στη ζωή του, και αν κάτι καθυστερήσει από αυτό, θα εξαρτηθεί από το πεπρωμένο του, και αν όλοι έπιναν υποδηλώνει μια κενή ζωή του, και όπως για όλο το νερό που εξάγεται μέσω θεραπείας από οτιδήποτε είναι προς το ζην και όφελος ….

…Όποιος βλέπει ότι ψήνει κάτι είναι αξιέπαινη, και ίσως δείχνει το τέλος του κάτι ή την απόκτηση ενός προς το ζην ….

…Όποιος βλέπει έναν γνωστό άνθρωπο να κάνει κάτι ή να του δώσει κάτι, τότε είναι ο ίδιος, το όνομά του, ή ομόλογός του, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε έναν γνωστό άνθρωπο είναι καλός και ευλογημένος, και αν είχε έναν απόντη, παρουσίασε ή ήρθε τα νέα ή το βιβλίο του ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι έθεσε κάτι από τα προαναφερθέντα, είτε ήταν αμαρτωλός ή κάτι άλλο, τότε θα ερμηνευόταν με την απόκτηση της εντολής εκείνων των οποίων η οικογένεια ήταν, και αν όχι, είναι καλύτερο σε κάθε περίπτωση ….

…Υποφέρω από έλλειψη όρασης, δείχνει κάτι; Α : Αυτή η ερώτηση μου θυμίζει το ρητό του Ιμπάν Ομάρ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ο οποίος είπε : Ο άνθρωπος στη ζωή του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να προσευχηθεί και να ειρηνιστεί, είδε ένα όραμα που αφηγήθηκε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ας είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, τότε θα ήθελα να δω ένα όραμα που διηγήθηκε στον Προφήτη, να του φέρει τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού. Ανέφερα προηγουμένως το χαντίθ στο θέμα ενός προηγούμενου (1), και την απάντηση στην ερώτηση : Λίγα οράματα του ανθρώπου δεν υποδηλώνουν τίποτα, καθώς η άφθονη δεν υποδηλώνει τίποτα από τη Σάλα και η διαφθορά δεν πρέπει να είναι ανθρώπινη τόσο νευρικός που έβλεπε ένα όραμα ανησυχητικό , Vidtrb και θρηνούσε και άρχισε να ψάχνει σε όσους τον διέσχισαν . Αντιθέτως, ασχολείται με το θέμα όπως αναφέρεται στην Sunnah, ότι αν δει κάτι που τον χαίρεται, ας τον δοξάσει. Και αν δει αυτό που μισεί, ας ζητήσει καταφύγιο στον Θεό από το κακό του, και αφήστε το να πάει τρεις φορές και να μην συμβεί σε κανέναν, γιατί δεν τον βλάπτει . Ο Μπουχάρι που διηγείται από τον Αμπού Κατάδα είπε : Θα μπορούσα να δω το όραμα Βτμρδάννα μέχρι που άκουσα τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ να λέει : « Αποκάλυψη καλό του Θεού. Αν είδες αυτό που αγαπά δεν συμβαίνει μόνο με αγάπη , και αν είδε τι που μισεί Kulaitaoz Αλλάχ από το κακό και να φτύσει τρεις φορές και δεν μιλούν σε κανέναν, δεν θα τον βλάψει . ~…

…Και όποιος βλέπει ότι έχει καταθέσει κάτι σε μια σπηλιά, τότε ο βασιλιάς παίρνει κάτι από αυτό, και λέγεται αλλιώς επειδή είναι ο τόπος της κρυφής μνήμης ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πιει ένα ποτό αναμεμειγμένο με κάτι που μισεί, δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και αν είναι με κάτι που αγαπά, δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό ….

…Και όποιος πιστεύει ότι ρίχνει ένα χαλίκι σε κάτι, και αν υπάρχει μια ερμηνεία για αυτό, τότε αγοράζει κάτι που ερμηνεύεται εναντίον του και αν δεν έχει ερμηνεία, τότε είναι ο ίδιος ….

…Και όποιος βλέπει σαν να έχει δοκιμάσει κάτι και έχει τη γεύση του πικρή, τότε θα ζητήσει κάτι που θα τον βλάψει ….

…Και όποιος βλέπει ότι έθαψε κάτι από το ζώο, και αν ο τύπος του ήταν κατηγορηματικός, τότε συνάντησε έναν άνδρα και του απέδωσε αυτόν τον τύπο, και αν του άρεσε, μετάνιωσε και ίσως κάτι είχε σωθεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι βουτά σε μια θάλασσα για να δει κάτι από αυτό, τότε θα αγωνιστεί για κάτι και το ποσό του θα είναι ανάλογο με αυτό που βρήκε ….

…Και μερικοί από τους εκφραστές είπαν ότι όποιος είδε ότι υπήρχε κάτι γραμμένο στον τάφο του και ότι υπήρχε κάτι γραμμένο στον τάφο του, τότε θα έμενε στη φυλακή για την παραβολή που περπατάει ανάμεσα στους ανθρώπους που γράφονται με έναν αιώνιο δεσμό ….

…Και όποιος πιστεύει ότι ο νεκρός έχει σεξουαλική επαφή με κάτι του νεκρού ζώου, τότε είναι με δύο τρόπους καλό και όφελος ή κάτι δυσάρεστο. Μια σύντομη αναφορά για τη σεξουαλική επαφή με τους νεκρούς έχει παρουσιαστεί στο κεφάλαιο της επαφής, έτσι ώστε ο χωρισμός να μην στερείται αυτού του νοήματος ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός δίνει κάτι άγνωστο σε μια ομάδα που δεν καταλαβαίνει, τότε είναι κάτι για το οποίο πρέπει να ενημερωθούν ….

…Ο Ντάνιελ είπε ότι όποιος είδε ότι ένας νεκρός του έδωσε κάτι φαγητό και ποτό και δεν το έφαγε, τότε μειώνει τα χρήματά του κατά το ποσό αυτού, και αν το τρώει, τότε είναι καλό και ωφέλιμο, και αν δίνει Του κάτι κοσμικό αγαθό, τότε καλό θα συμβεί και ελπίδα θα φτάσει ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένα νεκρό άτομο του δίνει κάτι άγνωστο και δεν πετυχαίνει αυτό που είναι, τότε είναι όφελος σε κάθε περίπτωση. Ομοίως, εάν ο νεκρός δίνει κάτι άγνωστο, αυτό δεν τον βλάπτει ….

…Και όποιος είδε ότι πήρε κάτι από τον κεραυνό, θα ζητούσε κάτι που θα ήταν καλό και ευεργετικό για αυτόν, και ότι ο κεραυνός λάμπει πάντα, η ευλογία εκείνη τη χρονιά θα ήταν μεγάλη, ειδικά αν φυσούσε ένας ελαφρός άνεμος μαζί του, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε τον κεραυνό να κυματίζει σε ένα ψηλό κτίριο και οι άνθρωποι να φωνάζουν τις φωνές τους υποδηλώνουν επίσκεψη στην ευγενή πόλη του Προφήτη, και λέγεται ότι ο κεραυνός καταλήγει σε χρυσό επειδή λάμπει σαν χρυσός ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι έφερε κάτι σε μια αγορά και ήθελε να το πουλήσει αλλά δεν το πούλησε, τότε θα γινόταν με ταπείνωση, και ειπώθηκε ότι είναι καλό εάν δεν υπάρχει τίποτα σε αυτό να αρνηθεί κάτι μου αρέσει όταν ξυπνά ….