…Η καρύδα υποδηλώνει τα λόγια των ιερέων, οπότε όποιος βλέπει ότι έφαγε από αυτό, κάποιοι θα το πιστέψουν. Όποιος βλέπει ότι έχει γίνει ιερέας, τρώει καρύδα . Και ειπώθηκε : Η καρύδα είναι άντρας μου, όποιος βλέπει ότι έφαγε γίνεται ανθρακωρύχος . Η καρύδα ονομάζεται καρύδα. Μερικοί από αυτούς είπαν : Είναι χρήματα από την πλευρά ενός μη Άραβας . Και όποιος βλέπει ότι τρώει καρύδες, μαθαίνει την επιστήμη των αστεριών, ή συνεχίζει να αστρολόγος κατά τη γνώμη του ….

…Χτύπησε την καρύδα που άκουσε τους ιερείς να λένε ….

…Η καρύδα καρύδας στα όνειρα σας προειδοποιεί για απαισιοδοξία στις προσδοκίες σας, καθώς κακόβουλοι εχθροί παραβιάζουν τα δικαιώματά σας με το πρόσχημα των ζηλότυπων φίλων . Τα νεκρά δέντρα καρύδας είναι ένα σημάδι θλίψης και απώλειας . Αυτό μπορεί να ακολουθείται από το θάνατο κάποιου κοντά σας ….

…Φιστίκια : εύκολα χρήματα, και το δέντρο του δείχνει έναν αξιοπρεπή άνθρωπο, οπότε όποιος τρώει φιστίκια θα φάει εύκολα χρήματα . Και η καρύδα είναι το ναργιλέ, μερικοί από αυτούς είπαν ότι ήταν χρήματα από την πλευρά ενός μη αραβικού άνδρα, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι δείχνει έναν άντρα μου . Όποιος βλέπει σαν να τρώει καρύδες, θα μάθει την επιστήμη των αστεριών, ή θα ακολουθήσει έναν αστρολόγο κατά τη γνώμη του και θα το πιστέψει . Ομοίως, όποιος βλέπει τον εαυτό του ως ιερέα ή αστρολόγο, χτυπά μια καρύδα ενώ ξυπνά ….

…Ημερομηνίες : Αφηγήθηκε ότι ο Ομάρ το είδε σαν να είχε φάει ημερομηνίες, και το ανέφερε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη και είπε : Αυτή είναι η γλυκύτητα της πίστης . Και οι τύποι ημερομηνιών είναι πολλές και οι ημερομηνίες για όσους το βλέπουν, υποδηλώνουν βροχή . Και για εκείνους που το τρώνε, θα του δοθεί μια καθαρή γενική διαβίωση, και ειπώθηκε ότι δείχνει την ανάγνωση του Κορανίου, και ειπώθηκε ότι οι ημερομηνίες δείχνουν ότι τα χρήματα εξοικονομήθηκαν . Το όραμα της απερίσκεπτης διατροφής είναι για τους ντάμι . Και ειπώθηκε ότι όποιος το είδε σαν να τρώει καλές ημερομηνίες, ακούει μια καλή και χρήσιμη λέξη . Και όποιος το βλέπει σαν να θάβει ημερομηνίες, αποθηκεύει χρήματα ή παίρνει χρήματα από μερικά από τα χρηματοκιβώτια . Και όποιος βλέπει σαν να κόβει μια ημερομηνία και διακρίνει τις προθέσεις του από αυτήν, τότε θα έχει έναν γιο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Πράγματι, ο Θεός δημιουργεί αγάπη και τους σπόρους . » Το όραμα του φαγητού ημερομηνίες με πίσσα είναι απόδειξη των μυστικών διαζυγίου μιας γυναίκας . Όσον αφορά τη διασπορά των ημερομηνιών, είναι μια ταξιδιωτική τέχνη . Και ο πράκτορας των ημερομηνιών, Γκάνιμα . Και όποιος βλέπει σαν να προέρχεται από έναν φοίνικα στις μέρες του, θα παντρευτεί μια αξιοσέβαστη, πλούσια και ευλογημένη γυναίκα . Και ειπώθηκε ότι χτυπά χρήματα από ευγενείς ανθρώπους χωρίς να κουράζεται, ή από τα κτήματά του, και ειπώθηκε ότι χτυπά μια χρήσιμη γνώση με την οποία εργάζεται . Εάν δεν έχει έρθει ο χρόνος, τότε ακούει μια σημαία και δεν λειτουργεί με αυτήν . Αν είδε σαν να είχε πάρει έναν φοίνικα με μαύρα σταφύλια, τότε η γυναίκα του γεννά έναν γιο ενός μαύρου ιδιοκτήτη . Αν έβλεπε σαν να είχε μαζέψει από μια ξηρή και υγρή παλάμη, τότε μαθαίνει από έναν ανήθικο άνθρωπο μια επιστήμη που θα τον ωφελήσει . Και αν ο ονειροπόλος ήταν στενοχωρημένος, θα έπαιρνε ανακούφιση, για αυτό που είπε ο Παντοδύναμος στην ιστορία της Μαρίας : « Και θα σας κοροϊδέψω με τον κορμό μιας παλάμης .» Λέγεται ότι οι ημερομηνίες διάσπαρτα dirham δεν παραμένουν . Και όποιος βλέπει ότι οι ημερομηνίες συλλέγονται γι ‘αυτόν, τότε τα χρήματα συγκεντρώνονται γι’ αυτόν από άντρες με κινδύνους . Αφηγήθηκε ότι ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να βρήκα σαράντα ημερομηνίες και είπε : Χτυπήσατε σαράντα μπαστούνια . Τότε τον είδε λίγο αργότερα και είπε : Είδα σαν να βρήκα σαράντα ημερομηνίες στην πόρτα του Σουλτάνου . Είπε : Επηρεάζει σαράντα χιλιάδες dirham . Ο άντρας είπε : διέσχισα τα οράματά μου αυτή τη φορά σε αντίθεση με αυτό που έκανα την πρώτη φορά . Είπε : Επειδή μου είπες το όραμά σου την πρώτη φορά, και τα δέντρα στέγνωσαν, και τα κατάφερες τη χρονιά, και αυτή τη φορά ήρθες σε μένα με ζωή στα δέντρα . Το θέμα ήταν και οι δύο φορές αυτό που πέρασε . Και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : Είδα ότι ένας άντρας ήρθε σε μένα και μου ταΐζει ένα κομμάτι από ημερομηνίες, οπότε πήγα ξένος και αν βγήκε ένας πυρήνας, τον έγραψα . Τότε μου έδωσα ένα δεύτερο κορδόνι, και αν ένας πυρήνας, το έριξα . Τότε μου έδωσα μια τρίτη σύνοδο κορυφής, και αν ένας πυρήνας Vlvztha . Ο Abu Bakr είπε : Επιτρέψτε μου, Αγγελιοφόρος του Θεού, να το διασχίσω . Είπε : διασχίστε το . Είπε : Μια εταιρεία στέλνεται και κερδίζουν και χαιρετούν και μολύνουν έναν άνδρα . Τότε στάλθηκε μια παρέα, και είπε τρεις φορές, και αυτός, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, είπε : Ομοίως είπε ο βασιλιάς . Ο Anas bin Malik είδε σε ένα όνειρο σαν να τρώει ένα μυστικό ο Ibn Omar, οπότε του έγραψε ότι σας είδα να τρώτε κρυφά, και αυτή είναι η γλυκύτητα της πίστης . Και ειπώθηκε ότι ένας γυμνός άντρας είδε τα καλάθια να πέφτουν από τα στομάχια των χοίρων, καθώς τα έσπρωξε και τα έφερε στο σπίτι του . Ρώτησε λοιπόν αυτόν που το εξέφρασε και το διέσχισε με λάφυρα από τα χρήματα των απίστων. Σύντομα, οι Ρωμαίοι βγήκαν και η νίκη ήταν για τους Μουσουλμάνους, και αυτό που πέρασε ήρθε σε αυτόν . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για μια γυναίκα που είδε σαν να ρουφάει ραντεβού και να την δίνει στον γείτονά της και να την πιπιλίζει, οπότε είπε : Αυτή η γυναίκα μοιράζεται μια καλή χάρη μαζί του, οπότε πλένει το ρούχο του . Και ο Ibn Sirin ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Είδα ότι είχα έναν καταρράκτη στο χέρι μου και είχα ημερομηνίες σε αυτό, και το κεφάλι και το πρόσωπό μου ήταν βυθισμένα σε αυτό, και το έφαγα και είπε : Πόσο ξινό είναι . Ο Ιμπν Σιρίν είπε ότι είστε ένας άνθρωπος που έχει επιδοθεί να κερδίσει χρήματα προς τα δεξιά και προς τα αριστερά και δεν σας ενδιαφέρει η ασφάλεια των απαγορευμένων. Η ασφάλεια ήταν επιτρεπτή, αλλά ξέρω ότι απαγορεύεται . Ήταν έτσι . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι τρώει ραντεβού με πίσσα, τότε παίρνει την κληρονομιά του συζύγου της και είναι διαζευγμένη από αυτόν ….

…Το όραμα του βασιλιά της Αιγύπτου, ο Θεός έχει αναφερθεί – ο Παντοδύναμος – η ερμηνεία της οποίας είναι η πρώτη από τον Ιωσήφ – ειρήνη σε αυτόν – είπε – ο Παντοδύναμος -: ( Και ο βασιλιάς είπε, βλέπω επτά λιπαρές αγελάδες θα έτρωγα επτά άπαχα Snblatt και επτά λαχανικά και άλλα Iabsat O κοινό Παρακαλώ με συμβουλήστε με το όραμά μου, αν εσείς το όραμα Περνάτε , είπαν όνειρα, και δεν ερμηνεύουμε τα όνειρα σε δύο κόσμους , και είπε ότι αυτός που δραπέτευσε από αυτούς και θυμηθείτε μετά τη μητέρα του, σας λέω με την ερμηνεία του , έτσι θα στείλουν , Joseph , O φίλε, έχουμε επτά λιπαρές αγελάδες να τους τρώνε επτά άπαχες αγελάδες και επτά ακίδες πράσινου και τις άλλες ξηρές, ώστε να μπορώ να επιστρέψω στους ανθρώπους για να ξέρουν , είπε ότι θα φυτέψετε επτά χρόνια Πάντα έχετε θεριστεί, και το πασπαλίζετε με το σιτάρι του, εκτός από λίγα από αυτά που τρώτε , τότε μετά θα έρθουν επτά άντρες που θα φάνε αυτό που εσείς Τους έδωσε, εκτός από λίγα από αυτά που έχετε οχυρώσει , τότε μετά από αυτό έρχεται ένα έτος κατά το οποίο οι άνθρωποι θα βοηθήσουν και στον οποίο θα συμπιέσουν ). Surah Surah στίχους 43-49. Και – το Παντοδύναμος – δήλωσε : ( Είπαν όνειρα σωλήνα ) Ιμπν Jarir είπε : Μπορούν να σημαίνει ότι είναι ένα μείγμα από ένα ψεύτικο όραμα που δεν έχει καμία αλήθεια , και αυτό είναι μια συλλογή από το στρες και το άγχος έχει τις ρίζες της σε μια δέσμη χασίς που μοιάζει με μικτά όνειρα που δεν έχουν καμία ερμηνεία . Al-Mawardi και Al-Qurtubi αναφέρεται στην αρχή του Αμπού Ubaidah ότι είπε : Al- Adghat είναι μια ανεξήγητη όραμα του οράματος , και Ιμπν Jarir διηγήθηκε επίσης από την αρχή της Qatada του λέγοντας: (μας φετβά είναι σε επτά λίπος αγελάδες που τρώγονται από επτά άπαχες . Είπε : Όσο για ορτύκια, τα χρόνια που είναι γόνιμη , και οι επτά άπαχο αυτά είναι στείρα χρόνια που δεν αναπτύσσονται τίποτα , και είπε : ( επτά αιχμές είναι το πράσινο και το άλλο είναι ξηρό .) Όσο για το πράσινο, είναι τα γόνιμα χρόνια , όπως για την ξηρή γη , τα ξηρά αυτά είναι τα μετασχηματισμένα αυτά , και οι άπαχο αυτά είναι η Almazel . Και λέγοντας : ( που σπέρνουν επτά χρόνια πιο δύσκολο ), το στίχο είπε : Όταν ξέρω το όραμα να κάνουν εξήγησε τον, είπε : επτά από τα αγελάδες, ορτύκια και Alsnblatt χόρτα επτά χρόνια, λιπάσματα , και οι αγελάδες άπαχο και Alsnblatt υψηλότερη προσγειώνεται Vsba χρόνια Magdbat λέει 🙁 καλλιεργήστε επτά χρόνια σκληρότερα ). Οποιαδήποτε διαδοχική ακολουθία . Ο Al-Qurtubi είπε : Αυτός ο στίχος βασίζεται στην εγκυρότητα της όρασης του απιστία και ότι βγαίνει σύμφωνα με όσα είδε . Και είπε : « Τότε θα έρθει ένα χρόνο μετά από αυτό, στον οποίο οι άνθρωποι θα βοηθήσουν και θα πιέσουν ». Ο Ibn Jarir είπε : Αυτή είναι μια αναφορά από τον Yusef – ειρήνη σε αυτόν – προς τον λαό για το τι δεν ήταν στο όραμα του βασιλιά τους, αλλά από τη γνώση του αόρατου ότι ο Θεός έγινε ένδειξη της προφητείας του και μιας απόδειξης για την αλήθεια του , τότε διήρκεσε για την εξουσία της Qatada ότι είπε ότι ο Θεός του παρείχε γνώση για μια Σουντά για την οποία δεν τον ρωτούσαν, οπότε είπε : ( Τότε μετά θα έρθει ένας χρόνος στον οποίο οι άνθρωποι θα βρουν ανακούφιση και συμπίεση .) Μέσα που λένε : (οι άνθρωποι του Αγάτ ) βροχή και ο Γκάιθ , επίσης αφηγημένος από τον Ιμπν Γκρεγκ είπε : Ιμπν Αμπάς – ο Θεός τους ευλογεί – 🙁 και έπειτα μετά από εκείνο το έτος ), τους είπε κάτι που δεν τον ζήτησε Ο Θεός τον είχε διδάξει μια χρονιά στην οποία οι άνθρωποι του Αγάτ βροχή . Και ο Al-Qurtubi ανέφερε σχετικά με την εξουσία της Qatada ότι είπε : Ο Θεός του έδωσε μια γνώση της Sunnah, για την οποία δεν τον ζήτησαν για να δείξει την αρετή του , και να ενημερώσει τον τόπο γνώσης και τις γνώσεις του ….

…Η κοπριά είναι χρήματα σε ένα όνειρο για όποιον το τρώει ή το περιέχει και τα περιττώματα όσων τρώγονται από πουλιά είναι απαγορευμένα χρήματα και η κόπρος που είναι κατάλληλη για ανάφλεξη είναι μια προμήθεια, ειδικά εάν είναι ξηρή . Και ο μεγάλος αριθμός ανθρώπων που φωνάζουν υποδηλώνουν εμπόδιο στις κινήσεις . Το βάψιμο με τα περιττώματα των ανθρώπων είναι ασθένεια ή φόβος και είναι ένας καλός οδηγός για εκείνους των οποίων οι πράξεις είναι άσχημες . Η κοπριά αγελάδας είναι ένας καλύτερος οδηγός για τους αγρότες από άλλους . Όσον αφορά τα σκουπίδια, είναι στο όνειρο ένας καλός οδηγός για τους φτωχούς, επειδή είναι μια συλλογή από πολλά πράγματα και απόβλητα, και δεν επαινείται στους πλούσιους . Ίσως έδειχνε την εγκυμοσύνη της γυναίκας ή την αφθονία χρημάτων . Όσο για τον οδοκαθαριστή, είναι σε ένα όνειρο ένας στερημένος άντρας, του οποίου το όραμα δείχνει την κόπωση του στην άνεση των άλλων . Ίσως το όραμά του να υποδεικνύει την ταχύτητα του πλούτου και την ταχύτητα της φτώχειας . Το Scavenger είναι ένας μεγάλος συλλέκτης χρημάτων ….

…Σιτάρι : είναι επιτρεπόμενα χρήματα σε ταλαιπωρία και δυσκολίες, και η αγορά σιταριού δείχνει ότι τα χρήματα έχουν χτυπηθεί με αύξηση στα παιδιά. Η καλλιέργεια σιταριού είναι έργο στη χαρά του Παντοδύναμου Θεού και η προσπάθεια καλλιέργειάς του υποδηλώνει τζιχάντ . Εάν το βλέπει σαν να σπείρει σιτάρι και να μεγαλώσει κριθάρι, τότε δείχνει ότι είναι καλύτερο στο εξωτερικό από ότι είναι μέσα . Εάν σπέρνει κριθάρι και το σιτάρι μεγαλώνει, το θέμα είναι αντίθετο με το πρώτο . Και αν σπείρει σιτάρι και μεγαλώσει αίμα, θα έτρωγε τοκογλυφικό . Και η πράσινη ακίδα γόνιμη το sunnah, και η ξηρή ακίδα που μεγαλώνει στο πόδι της είναι η στείρα της Σουντά, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε στην ιστορία του Ιωσήφ και την ακίδα στο χέρι ενός ατόμου, ή σε ένα αλώνι ή ένα εμπορευματοκιβώτιο, χρήματα που παίρνει ο ιδιοκτήτης του από τα κέρδη άλλων, ή από γνώσεις που μαθαίνει . Αφηγήθηκε ότι μου άρεσε ο Χαντάν σαν να είχε πουλήσει σιτάρι για κριθάρι, τότε είπε στον αλ-Σαμπί για το όραμά του και είπε : Αντικατέστησε την ποίηση με το Κοράνι . Και όποιος πάρει το χάσμα Al-Sanabel από μια φυτεία που γνωρίζει τον ιδιοκτήτη του, θα έχει χρήματα που διαχωρίζονται από τον ιδιοκτήτη του . Αν δει ότι η σπορά συγκομίζεται σε διαφορετικό χρόνο, τότε αυτό δείχνει θάνατο σε εκείνο το στρατόπεδο ή τον πόλεμο . Εάν τα αυτιά είναι μηδενικά, τότε δείχνει το θάνατο των ηλικιωμένων . Εάν είναι πράσινο, τότε είναι ο θάνατος ή η δολοφονία των νέων . Και το σιτάρι στο κρεβάτι είναι το σχοινί της γυναίκας, και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι φύτεψε καλλιέργειες είναι το σχοινί της γυναίκας του. Αν δει ότι οργώνει στη γη κάποιου άλλου και γνωρίζει τον ιδιοκτήτη του, τότε παντρεύεται τη γυναίκα του . Και όποιος σπέρνει έναν σπόρο στον δικό του χρόνο, έχει κάνει καλή δουλειά . Αν ήταν ένας wali που πέτυχε μια δύναμη, αν ήταν ένας έμπορος που κέρδισε κέρδος, και αν ήταν χυδαίος, τότε έγινε μουλάρι, και αν ήταν ασκητής που πέτυχε την ευσέβεια . Εάν αυτό που σπείρει μεγαλώσει, τα νέα είναι αποδεκτά και αν τα θερίσει, θα ανταμειφθεί . Όποιος βλέπει ότι τρώει βρασμένο ή ξηρό σιτάρι, θα απογοητευτεί . Όποιος βλέπει ότι το στομάχι, το δέρμα ή το στόμα του είναι γεμάτο με ξηρό ή μαγειρεμένο σιτάρι, τότε αυτός είναι ο θάνατος της ζωής του, διαφορετικά, γιατί αυτό που μένει σε αυτόν θα είναι αυτό που απομένει από τη ζωή του . Και όποιος περπατούσε ανάμεσα σε ένα συγκεντρωμένο φυτό, περπατούσε ανάμεσα στις τάξεις των Μουτζαχεντίν . Και ειπώθηκε ότι η μεταμόσχευση είναι έργο των γιων του Αδάμ, εάν είναι γνωστό, η θέση του είναι παρόμοια με τα μέρη της μεταμόσχευσης στο μήκος της . Λέγεται στην παροιμία : «Εκείνος που σπέρνει το καλό θερίζει, και αυτός που σπέρνει το κακό, αποκτά τύψεις ». Ο ποιητής είπε : Εάν δεν σπέρνατε και είδατε έναν θεριστή … θα μετανιώσατε για την παραμέληση κατά τη στιγμή της σποράς και εάν η σπορά παραβίασε αυτό το χαρακτηριστικό, τότε είναι άνδρες που μαζεύονται στον πόλεμο . Οι θερισμένοι σκοτώθηκαν . Ο Θεός, μπορεί να δοξασθεί και να υψωθεί, είπε: « Αυτό μοιάζει με αυτούς στην Τορά και με την ομοιότητά τους στη Βίβλο, ως σπόρος που έβγαλε την ακτή του, το επαίνεσε, έτσι το εκμεταλλεύτηκε ». Αν είδε ότι έτρωγε υγρό πράσινο σιτάρι, τότε είναι καλός και είναι ερημίτης στη θρησκεία . Και όποιος βλέπει ότι έχει έναν γνωστό σπόρο, τότε αυτό είναι το έργο του στη θρησκεία ή στον κόσμο του . Με οποιοδήποτε από αυτά, αυτό που συνάγεται από τα λόγια του ιδιοκτήτη του οράματος και του διευθυντή του, και αν ήταν στη θρησκεία του, τότε η ανταμοιβή για το έργο του είναι στη θρησκεία του στο ποσό αυτής της φύτευσης, το ποσό και το όφελος, και αν ήταν στον κόσμο του, ήταν ένα χρηματικό ποσό που θα γινόταν σε αυτόν και μια ανταμοιβή για τη δουλειά . Αν το έργο του είναι στα κοσμικά του ζητήματα, και βλέπει το ένδυμά του σύμφωνα με αυτό που βλέπει από την κατάσταση της φύτευσης, τότε αυτά τα χρήματα παραμένουν συγκεντρωμένα έως ότου βγει η αγάπη από την ακίδα, και αν βγει, τα χρήματα χωρίζονται από την πρώτη του κατάσταση, εκτός από το ότι είναι αξιοπρεπές από τα χρήματα σε δυσκολίες ή εξαπάτηση, ειδικά αν ήταν σιτάρι, και αν ήταν κριθάρι, είναι το καλύτερο και συγχαίρει για την υγεία του σώματος και την ελαφρότητα των προμηθειών . Εάν είναι ακριβές, τότε τα χρήματα θεωρούνται δεδομένα, και είναι καλύτερα από το σιτάρι, και καλύτερα από το ψωμί, επειδή το ψωμί έχει αγγιχτεί από τη φωτιά ….

…Η μεταμόσχευση είναι ένα άτομο που βλέπει σε ένα όνειρο ότι έχει φυτέψει ένα εμφύτευμα και στη συνέχεια η γυναίκα του μείνει έγκυος . Και η καύση των καλλιεργειών είναι η πείνα και η ξηρασία . Και όποιος βλέπει ότι αγωνίζεται σε ένα καταπράσινο αγρόκτημα, τότε επιδιώκει τα έργα της δικαιοσύνης και του ασκητισμού, και δεν ξέρει αν θα γίνει δεκτός από αυτόν ή όχι . Και όποιος βλέπει ότι φυτεύεται σε μια γη, τότε ο παντρεμένος έχει έναν γιο, ο άγαμος έχει έναν γάμο, ο ιδιοκτήτης της καλλιέργειας έχει αύξηση του εισοδήματός του και ο Σουλτάνος ​​έχει ικανότητα στο βασίλειό του . Και η πράσινη φύτευση δείχνει μεγάλη διάρκεια ζωής . Και η ξηρή μεταμόσχευση είναι ενδεικτική βραχυπρόθεσμης . Η σπορά της δικαιοσύνης την παίρνει με δικαιοσύνη ή φιλανθρωπία διπλασιάζοντας την ανταμοιβή . Ίσως μια ακίδα του σίτου να υποδηλώνει δυσκολίες, όπως ακριβώς το κεφάλι του σιταριού έδειξε διπλασιασμό της ανταμοιβής . Και κριθάρι αισθητήρα με καλό . Και η εμφύτευση δείχνει δράση . Έτσι όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε μια γη κατάλληλη για καλλιέργεια, κάνει μια δουλειά που ελπίζει για ένα καλό αύριο . Και όποιος σπέρνει σε άλλο μέρος εκτός από τη μεταμόσχευση, τότε διαπράττει μοιχεία . Εάν δει τις συγκομιδές να συγκομίζονται σε διαφορετικό χρόνο, τότε αυτό δείχνει θάνατο σε εκείνη την περιοχή ή πόλεμο . Και όποιος περπατούσε ανάμεσα στα χωράφια, περπατούσε ανάμεσα στις τάξεις των Μουτζαχεντίν . Και όποιος βλέπει ότι έχει έναν γνωστό σπόρο, τότε αυτό είναι το έργο του στη θρησκεία ή στον κόσμο του . Το αγρόκτημα υποδηλώνει τη γυναίκα επειδή όργω, σπέρνω, γεννάω και γεννάω και θηλάζω μέχρι τη στιγμή της συγκομιδής, και το φυτό διανέμεται με τη γη, οπότε θα της δώσουμε το παιδί ή τα χρήματά της . Ίσως το αγρόκτημα δείχνει την αγορά, τα προς το ζην, και το αγρόκτημα δείχνει το πεδίο της μάχης και το αγρόκτημα χρησιμοποιείται για τη στρατολόγηση και τη συγκομιδή με το σπαθί . Και ίσως ο κόσμος, και η ευγένεια του, υποδεικνύονταν από την ομάδα ανθρώπων, τους νέους και τους ηλικιωμένους τους, τους σεΐχηδες και τους ηλικιωμένους τους . Ο αγρότης μπορεί να έχει δηλώσει κάθε μέρος όπου οργώνεται για το μέλλον, και η ανταμοιβή και η ανταμοιβή εργάζονται σε αυτά, όπως τζαμιά, γραβάτες και δαχτυλίδια ….

…Έρημος Αν ονειρευτήκατε να περιπλανηθείτε σε μια ζοφερή και ξηρή έρημο, τότε αυτό σημαίνει πείνα, άνοδος των τραχιών θαλασσών και βαριά απώλεια ζωής και περιουσίας . Εάν ένα κορίτσι βρεθεί μόνος του σε μια έρημο, η υγεία και η φήμη της απειλούνται λόγω της έλλειψης συντηρητισμού . Πρέπει να είναι πιο προσεκτική ….

…Ένας φοίνικας είναι σε ένα όνειρο ένας επιστήμονας ή ένα αγόρι, και ο θάνατός του το διέκοψε . Εκφράζεται ως χρήσιμος Άραβας . Αυτός που έχει πολλούς φοίνικες αναλαμβάνει τους άντρες, και αν είναι έμπορος, το εμπόριο του αυξάνεται . Και η ξηρή παλάμη είναι υποκριτής . Αν οι παλάμες ξεριζωθούν, συνέβη επιδημία σε αυτό το μέρος και θα μπορούσε να ήταν βασανιστήριο για τον Σουλτάνο . Και όποιος βλέπει ένα κομμένο φοίνικα, το ταξίδι του είναι αποτρόπαιο . Ο φοίνικας είναι η θεία του ανθρώπου . Και όποιος βλέπει έναν πυρήνα να μετατρέπεται σε φοίνικα, τότε ένα αγόρι γίνεται μελετητής και ένας χαμηλός άνθρωπος γίνεται σπουδαίος . Και ειπώθηκε : Ο φοίνικας με ημερομηνία είναι η μακροζωία και τα παιδιά, και ένας φοίνικας είναι μια γυναίκα, σπίτι, γη, ρούχα, χρήματα, πατέρας ή λόγιος ….

…Το φοίνικα : Αυτός είναι ο άνθρωπος της γνώσης, και ο γιος του και ο θάνατός του τον διακόπτει, και η παλάμη δέντρο είναι ένας άνθρωπος από τους Άραβες, Haseeb Nafaa, ένας έντιμος επιστήμονας που είναι υπάκουος με τους ανθρώπους, την καταγωγή του είναι φυλή του, και οι κορμοί του είναι καταστροφικοί, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Επιτρέψτε μου να σας σταυρώσω στους κορμούς της παλάμης .» Και η αγωνία των συντρόφων του ενισχύει αυτούς και τα χέρια τους, για επιπλέον φύλλα για παιδιά και απογόνους . Και ο τραυματισμός στην παλάμη είναι πολύ για τον κυβερνήτη και το εμπόριο για τον έμπορο και ο έμπορος έχει κέρδος . Ίσως ένας φοίνικας να ήταν μια έντιμη γυναίκα με πολλά καλοσύνη και ανάμνηση . Και η ξηρή παλάμη είναι υποκριτής . Και όποιος βλέπει σαν οι άνεμοι να ξεριζώνουν τους φοίνικες, μια επιδημία συνέβη εκεί, και ίσως αυτό ήταν βασανιστήριο σε αυτήν την πόλη από τον Θεό Παντοδύναμο ή τον Σουλτάνο, και χρήματα χύθηκαν σε αυτήν, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : «Έχει άρωμα ίσο στη διαβίωση των πιστών . ~ Είδα τον κ. Humairi τον αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν όπως στη γη του έλους με τον Nakheel, και στην καλή της γη δεν είναι φυτό όπου, είπε, ειρήνη σε αυτόν : Ξέρετε ποιος αυτός ο τόπος; Είπε : Όχι, είπε : Αυτό είναι για τον άνθρωπο του Al Qais bin Hajar. Πάρτε αυτήν την παλάμη που βρίσκεται σε αυτήν και φυτέψτε την σε αυτή την καλή γη . Έκανα λοιπόν αυτό που μου είπε να κάνω, και όταν ήρθα στον Ιμπν Σιρίν ενώ ήμουν αγόρι, του είπα το όραμά μου, και χαμογέλασε και είπε : Ω αγόρι, λέτε ποίηση; Είπα όχι . Είπε : Όσο για σένα, θα πεις ποίηση σαν άντρας μέτρησης εκτός από το ότι λες για καθαρούς ανθρώπους. Η αναφορά των φοινίκων έχει αναφερθεί στην αρχή του κεφαλαίου ….

…Το σιτάρι είναι σε ένα όνειρο ειλικρινά χρήματα στην κούραση . Και όποιος είδε ότι είχε αγοράσει σιτάρι, θα κέρδιζε χρήματα και γονιμότητα, και θα προσθέσει στα παιδιά του . Αν είδε έναν σουλτάνο να κινεί σιτάρι με το χέρι του, η τιμή του φαγητού θα αυξανόταν . Και όποιος βλέπει ότι έχει καλλιεργήσει σιτάρι, θα κάνει κάτι που ευχαριστεί τον Παντοδύναμο Θεό . Αν συνεχίσει να τα φυτεύει, τη διατροφή του τζιχάντ, και όποιος πιστεύει ότι έχει φυτεύσει σιτάρι και έχει καλλιεργήσει κριθάρι, τότε η δημοσιότητά του είναι καλύτερη από το κρεβάτι του, και αν το αίμα μεγαλώσει τότε καταναλώνει τοκογλυφία και αν τρώει υγρό σιτάρι τότε είναι καλό στις τελετές σας . Η πράσινη ακίδα είναι μια γόνιμη χρονιά, η ξηρή ακίδα είναι εφικτή χρονιά, και η ακίδα που συλλέγεται στο χέρι του ή σε ένα μπολ ή στην αρχή είναι χρήματα που ο ιδιοκτήτης του παίρνει από τα κέρδη άλλων . Αν δει ότι μαζεύει ό, τι έπεσε από τις διάσπαρτες αιχμές σε μια φυτεμένη συγκομιδή που γνωρίζει τον ιδιοκτήτη της, τότε θα χτυπήσει τον ιδιοκτήτη των καλλιεργειών με διάσπαρτα αγαθά που απομένουν . Εάν ένα άτομο βλέπει ότι συγκομίζει καλλιέργειες σε άλλη εποχή εκτός από την εποχή του, τότε είναι θάνατος σε αυτό το στρατόπεδο, πόλεμος και διαφωνία . Εάν τα αυτιά είναι μηδενικά, τότε είναι ο θάνατος των πρεσβυτέρων, και αν είναι πράσινο, είναι ο θάνατος της νεολαίας ή η δολοφονία τους . Και όποιος τρώει ξηρό σιτάρι, δεν υπάρχει καλό σε αυτό . Και όποιος βλέπει σιτάρι παίρνει κάτι καλό από έναν βασιλιά . Το Frick είναι απαγορευμένο χρήμα . Όποιος πουλάει σιτάρι με κριθάρι σε ένα όνειρο αντικαθιστά το Κοράνι με την ποίηση . Και σιταριού στο κρεβάτι το σχοινί της γυναίκας . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι έτρωγε ξηρό ή μαγειρεμένο σιτάρι, δεν του άρεσε, και όποιος είδε ότι το στομάχι, το στόμα ή το δέρμα του είχε γεμίσει με ξηρό σιτάρι, αυτός ήταν ο θάνατος της ζωής του. Διαφορετικά, όσο έμεινε μέσα του, αυτό που είχε απομείνει από τη ζωή του . Και όποιος βλέπει ότι έτρωγε υγρό πράσινο σιτάρι, τότε είναι καλός, τότε είναι ένας ερημίτης στη θρησκεία ….