…Όσον αφορά το ξύρισμα των μαλλιών των ανδρών κατά τη διάρκεια του Χατζ και το συντομεύει, σε ερμηνεία είναι η ασφάλεια, η κατάκτηση και η εκπλήρωση ενός χρέους και ενός νεοσσού, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Θα εισέλθετε στο Ιερό Τζαμί, Θεός πρόθυμος, με ασφάλεια, ξύρισμα κεφάλια και πέφτοντας, και δεν θα φοβάστε . ~ Και στο μη-Χατζ επίσης, εκτός από το ότι στο Χατζ είναι ισχυρότερο . Αυτό συμβαίνει εάν το άτομο με το όραμα δεν είναι πρόεδρος και αν είναι ηγέτης και ξυριστεί από τη σεζόν, τα οράματά του δείχνουν την έλλειψη, απομόνωση ή παραβίαση του καλύμματος, οπότε αυτό το όραμα είναι για τους φτωχούς να ξοδέψουν ένα χρέος και για τους πλούσιους να χάσουν χρήματα . Και αν το πρόσωπο του οράματος ήταν ένας από τους λαούς της δικαιοσύνης, η σκληρότητα του ήταν αδύναμη και αν δεν είδε ότι δεν ξύρισε το κεφάλι του, αλλά είδε ότι ξυρίστηκε, θριάμβευσε στους εχθρούς και κέρδισε δύναμη και υπερηφάνεια . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Το ξύρισμα είναι κατάλληλο μόνο για ερμηνεία για όσους έχουν συνηθίσει το ξύρισμα και δεν είναι κατάλληλο για εκείνους των οποίων η συνήθεια είναι το ξύρισμα . Και ειπώθηκε ότι το ξύρισμα του κεφαλιού ενός πολεμιστή απαιτεί μαρτυρία στην ερμηνεία ….

…Το φρύδι είναι η διακόσμηση του ματιού . Και το φρύδι για έναν άνθρωπο είναι η καλοσύνη, η ομορφιά, η διοίκηση και ο σεβασμός του στη θρησκεία του, την τιμιότητα και το ανάστημά του, και η ερμηνεία των φρυδιών βασίζεται σε αυτό που βλέπουμε για καλοσύνη ή διαφθορά . Και εάν τα φρύδια είναι παχιά με μαλλιά, τότε είναι δύο πυλώνες, ώστε οι γυναίκες να μαυρίσουν τα φρύδια τους για διακόσμηση . Τα φρύδια είναι γονείς, δύο γιοι, δύο σύντροφοι, δύο σύζυγοι ή δύο αντιπρόεδροι, και εάν ένα άτομο δει τα φρύδια του να ενώνονται, αυτό υποδηλώνει οικειότητα και αγάπη και το αντίστροφο . Το μαύρο τους και η αφθονία των μαλλιών της είναι απόδειξη της καλής κατάστασης αυτών που το διακήρυξαν . Και η κατάβασή τους στο μάτι είναι απόδειξη της αλλαγής στην κατάσταση εκείνων που αναφέρονται σε αυτό, όπως γιος, σύντροφος, σύζυγος ή φίλος . Ίσως αυτό να υποδεικνύει μακροζωία, ώστε να βλέπει τον εαυτό του ως τέτοιο . Και τα φρύδια δείχνουν μια τάξη στη θρησκεία . Και ίσως το φρύδι έδειχνε τη διατήρηση του ποιος έδειξε το μάτι, όπως ο κυβερνήτης, ο κηδεμόνας και ο σύζυγος . Είναι ένα τόξο με βέλη αισθητά από όμορφα μάτια ….

…Όποιος βλέπει μια ομάδα hijab ή ένα φρύδι, δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτό, ειδικά αν συνοφρυώνει, και ειπώθηκε ότι η ορατότητα του φρυδιού δείχνει την απόκρυψη κάτι από τον θεατή και ορισμένοι από τους εκφραστές μισούν την έκφρασή του , δηλαδή η έκφραση της όρασης των φρυδιών ως προς την πρόταση ….

Ξύρισμα Εάν ονειρεύεστε ότι σκοπεύετε να ξυρίσετε, αυτό σημαίνει ότι σκοπεύετε να αναπτύξετε και να επεκτείνετε την επιχείρησή σας, αλλά δεν έχετε την απαραίτητη ενέργεια και δραστηριότητα για την επιτυχία ….

Ξύρισμα της γενειάδας Εάν ονειρεύεστε ότι η γενειάδα σας ξυρίζεται, αυτό σημαίνει ότι θα επιτρέψετε στους υποκριτές και τους τσαρλάτες να σας εξαπατήσουν . Εάν ξυρίσετε τον εαυτό σας με τη γενειάδα, αυτό σημαίνει ότι θα διευθύνετε τη δική σας επιχείρηση και θα προσέχετε τις οικογενειακές σας ανάγκες, αλλά η εξουσία και η αγριότητα της γλώσσας της συζύγου σας θα σας οδηγήσουν σε διαμάχες . Εάν το πρόσωπό σας φαίνεται ξυρισμένο, θα είστε ήρεμοι και οι φίλοι σας δεν θα βρουν κανένα κενό στη συμπεριφορά σας . Εάν έχετε μακριά γενειάδα, τότε θα αντιμετωπίσετε προβλήματα σε επίπεδο νοικοκυριού . Εάν το ξυράφι αναβοσβήνει και κόψει το πρόσωπό σας, θα δώσει στους φίλους σας την ευκαιρία να επικρίνουν την προσωπική σας ζωή . Εάν έχετε γκρι γενειάδα, αυτό σημαίνει ότι δεν θα είστε ευαίσθητοι σε εκείνους που διεκδικούν τα δικαιώματά τους . Αλλά αν μια γυναίκα βλέπει τους άντρες να ξυρίζουν τα γένια τους, αυτό προβλέπει ότι θα αμαυρώσει τη φήμη της επιδίδοντας σε αισθησιακή απόλαυση . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι ξυρίζει τη γενειάδα της, τότε αυτό σημαίνει ότι η συμπεριφορά της θα είναι ανυπόφορη και ότι οι άνδρες θα φύγουν από αυτήν με αηδία ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ανυπεράσπιστος ιεροκήρυκας, είπε στους εργοδότες και τη σταθερότητα σε θέματα, και η υπόθεση ειπώθηκε με δύο τρόπους σε εκείνους που επαινέθηκαν στη θέση του με καλοσύνη και κύρος, και όποιος ήταν κατακριτέος θα του αφιερώθηκε με απόλυση και Η απόλυση λέγεται ότι είναι εμπιστοσύνη και διαθήκη, και η διαθήκη απομονώθηκε ….

Eyebrow Το Eyebrow δείχνει ότι θα αντιμετωπίσετε απαίσια εμπόδια στο άμεσο μέλλον ….

…Ο αρχηγός του βασιλιά, αν δει το πέπλο του να στέκεται μέσα σου, εκτελεί τις εντολές του . Αν τους δει να κάθονται πίσω, θα διστάσουν και θα συντομεύσουν . Και ο Ούσερ του Βασιλιά Μπισάρα . Και το φρύδι είναι ένας άνθρωπος που είναι ευγενικός, και ο λεπτός και ταπεινός βασίζεται σε αυτόν . Βλέποντας το φρύδι σε ένα όνειρο δείχνει την αδυναμία των λόγων ….

…Και όσον αφορά τη γενειάδα : Όποιος βλέπει ότι έχει μεγαλώσει πολύ, τα οράματά του δείχνουν χρέος και αγωνία . Αν συνεχιστεί έως ότου πέσει στο έδαφος, δείχνει θάνατο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~Από αυτό δημιουργήσαμε εσάς, και σε αυτό θα σας επιστρέψουμε .~ Αν διήρκεσε μέχρι να κολλήσει στο στομάχι του, χτύπησε χρήματα και το πρόσωπο με το οποίο θα κουράζονταν όσο ήταν στο στομάχι του . Αν έβλεπε ότι το μήκος της ήταν καλό μέτρο, θα είχε κερδίσει χρήματα, αξιοπρέπεια και καλή ζωή . Και ειπώθηκε ότι αν παραταθεί μέχρι να φτάσει στον ομφαλό, αυτό έδειξε ότι δεν υπακούει στον Θεό . Αν έβλεπε ότι οι πλευρές του ήταν μακριά χωρίς τη μέση της, τότε θα έπαιρνε χρήματα που θα απολάμβαναν οι άλλοι, και ο Ιμπν Σιρίν ήρθε σε έναν άνδρα, και είπε : Είδα ότι η γενειάδα μου έφτασε στον ομφαλό μου και το κοίταξα . Είπε : Είστε μουζένος κοιτάζοντας το ρόλο των γειτόνων . Η γενειάδα δεν επαινείται κατά την ερμηνεία του αγοριού που δεν είναι ενήλικας, και αν δει ότι πήρε μια γενειάδα εκτός από αυτόν στο χέρι του και το τράβηξε, τότε κληρονομεί τα χρήματά του και τα τρώει . Η απώλεια της γενειάδας αν δεν αυξηθεί είναι απόδειξη ευκολίας και εξάλειψης του χρέους και του κόλπου . Και αν η μείωση είναι μεγαλύτερη, δείχνει ταπείνωση και χρήματα και κύρος . Αν βλέπει σαν ένα μαξιλάρι να μιλάει στη γυναίκα του, το θέμα του μπερδεύεται από το πεπρωμένο του και χωρίζει μεταξύ του και των αγαπημένων του, γιατί ο διάβολος, ο Θεός τον κατάρασε, μίλησε με την Εύα με τη μορφή καλλυντικού . Και το σκοτάδι των μαλλιών της γενειάδας υποδηλώνει απαλλαγή εάν ήταν σκοτεινό, οπότε αν μαυρίστηκε σε πράσινο, θα κέρδιζε πολλά περιουσιακά στοιχεία και χρήματα, αλλά θα ήταν τύραννος, γιατί είναι χαρακτηριστικό της γενειάδας του Φαραώ . Το κιτρινωπό του είναι ένα σημάδι της φτώχειας και της έλλειψης, και το κόκκινο είναι ένα σημάδι της ευσέβειας . Και αν είδε ότι πήρε τη γενειάδα του και είχε τα μαλλιά της διάσπαρτα στο χέρι του . Το άρπαξε και δεν τα πέταξε, γιατί τα χρήματα πηγαίνουν από το χέρι του και μετά επιστρέφουν σε αυτό. Αν βλέπει σαν να το έριξε, τα χρήματα του χάνονται και δεν του επιστρέφονται . Τα αυξημένα μαλλιά μουστάκι είναι απαίσια . Και η πληρότητα του είναι αξιέπαινη, και η ερμηνεία της απομάκρυνσης της γενειάδας για τον πλούσιο είναι η υπερβολή των χρημάτων του, και για τους φτωχούς δηλώνει ότι δύο άνθρωποι τον συναντούν μαζί, και δείχνει ότι δανείζεται από ένα άτομο κάτι και το δανείζει σε άλλο . Και το ξύρισμα της γενειάδας, τα οικονομικά και το κύρος πηγαίνουν . Εάν βλέπει σαν να έχει κόψει τη γενειάδα του ό, τι έχει απομείνει από τη σύλληψή του, τότε πληρώνει τα χρήματα του . Και γκρίζες τρίχες στα γένια και αξιοπρέπεια και κύρος . Και Αιμοσφαιρίνη : Ο Λέστερ, αν ο Χμπ Μπαλίνα, ανέφερε τη δέσμευσή του για το έτος . Αν είδε σαν να είχε ξυρίσει το κεφάλι του χωρίς τη γενειάδα του, θα κρατούσε το μυστικό του αφεντικού του . Εάν βλέπει σαν να τους πλήττει όλους, τότε προσπαθεί να κρύψει τη φτώχεια του και αναζητά τη μοίρα με τους ανθρώπους . Και αν η ποίηση αποδεχτεί τη μελάγχρωση της, τότε θα επιστρέψει στην κατεύθυνση της και δεν θα παραμείνει για πολύ . Εάν βλέπει σαν να πεθαίνει με λάσπη ή γύψο, τότε ζητά καταστήματα και το θέμα του είναι γνωστό . Η γενειάδα μιας γυναίκας δείχνει ότι δεν γεννά ποτέ, και ειπώθηκε ότι δείχνει την ασθένειά της. Λέγεται ότι ερμηνεύτηκε ως η αύξηση των χρημάτων του συζύγου της και του γιου της και της τιμής του γιου της, και ειπώθηκε ότι αν ήταν παντρεμένη, θα έδειχνε τον κοροϊδισμό του συζύγου της . Εάν βλέπει ότι είναι έγκυος, θα γεννήσει έναν γιο και θα εκπληρωθούν οι υποθέσεις του . Και ειπώθηκε ότι αυτός που έχει μακριά γενειάδα και πολλά μαλλιά θα έχει μεγάλη διάρκεια ζωής και περισσότερα χρήματα . Και ειπώθηκε ότι κάτι που συμβαίνει πριν από την ώρα του υποδηλώνει το κακό, όπως όταν τα αρσενικά αγόρια βλέπουν μια γενειάδα ή λευκά στο συναίσθημα, και τα θηλυκά νεαρά αγόρια έχουν έναν γάμο ή έναν γιο . Παρομοίως, όλα αυτά είναι εκτός του χρόνου του, εκτός από το να μιλούν, γιατί η ομιλία είναι ένας καλός οδηγός, επειδή ο άνθρωπος είναι από τη φύση του ένα ζώο που μιλάει . Εάν ένας νεαρός άνδρας που δεν έχει φτάσει ακόμη στο όνειρο βλέπει ότι έχει γενειάδα, τότε πεθαίνει και δεν φτάνει στο όνειρο, και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι έχει προηγηθεί ο χρόνος που θα έπρεπε να είχε γενειάδα . Εάν το αγόρι δεν απέχει πολύ από την εποχή του φυτού γενειάδας, τότε αυτό είναι απόδειξη ότι είναι μόνος και κάνει το δικό του πράγμα . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι η γενειάδα μου μεγάλωνε και ο Σαμπαλάι δεν μεγάλωνε, οπότε είπε : Χτυπάτε χρήματα για τα οποία μπορούν να συγχαρούν άλλοι . Και το άγκιστρο είναι η βοήθεια του ανθρώπου που το φτιάχνει και ζει μαζί του ανάμεσα στους ανθρώπους, οπότε αυτό που είδε σε αυτό συνέβη έτσι το ερμήνευσε όπως αναφέρατε . Και όποιος βλέπει το μισό της γενειάδας του ξυρισμένο, τότε του λείπει και πηγαίνει προς αυτό, οπότε αν το ξυρίσει έναν άγνωστο νεαρό άνδρα, πήγε προς το χέρι ενός εχθρού που γνώριζε, ή το όνομά του ή τον ομόλογό του . Εάν ένας σεΐχης το ξυρίσει, τότε πηγαίνει με το εκτιμώμενο όριό του, και αν είναι άγνωστο, πηγαίνει προς την κατεύθυνση του από τα χέρια ενός καταπιεστικού αρχηγού εκμετάλλευσης, που δεν έχει καμία βάση, και αν βλέπει ότι είναι κομμένο, τότε θα πρέπει να κοπεί από τα χρήματά του και να φύγει από την πλευρά του όσο έκοψε από τη γενειάδα του . Αν δει ότι έχουν πετάξει, τότε πηγαίνει στην οικογένειά του, και η ικανότητά του είναι από τα χρήματά του . Το ξύρισμα είναι ευκολότερο από το μάδημα και το μάδημα μπορεί να είναι καλό για ορισμένες από τις υποθέσεις του, εάν το πρόσωπο δεν είναι ύποπτο, αλλά αυτή η καλοσύνη είναι δύσκολη για αυτόν ….

…Τα φρύδια : δηλώνει την απομνημόνευση αυτών που υποδηλώνει ο όρκος, όπως το φρύδι, ο κηδεμόνας, το αγόρι, ο πατέρας, ο σύζυγος και ο ιδιοκτήτης των χρημάτων ….

…Αυτός είναι ο εγγυητής και εγγυητής, και το όραμά του μπορεί να υποδηλώνει φόβο, και ίσως το ύψος του πεπρωμένου, της προεδρίας, της προόδου, της υπαγωγής του καλού και της απαγορευτικής κακίας . Ίσως έδειξε το φρύδι, τον πατέρα, τη μητέρα ή τον καθηγητή. Αν σε ένα όνειρο έγινε ιμάμης και προσευχόταν με ανθρώπους που κατευθύνονταν στην qiblah με πλήρη αγνότητα, ούτε περισσότερο ούτε λιγότερο, σε αυτό, και αν άξιζε την κηδεμονία, την απόφαση, ή να αντιμετωπίσει ό, τι είναι ευεργετικό για τους ανθρώπους, ότι θα συμβεί σε αυτόν, και μπορεί να έχει εγγραφεί σε εγγύηση ή ομαδική χορηγία Ή συμμετείχε σε έναν λαό που ελπίζει για καλό από αυτούς, και αν είχε προσευχηθεί με άλλους ανθρώπους εκτός από την qiblah, πρόδωσε τους συντρόφους του και αγόρασε τις αιρέσεις του , και μπορεί να έχει διαπράξει κάτι απαγορευμένο και οι άνθρωποι τον ζητούν μαζί του, και όποιος βλέπει ότι διατάζει έναν λαό στην προσευχή, ακολουθεί μια κατάσταση στην οποία προσαρμόζεται αφού το φιλί του είναι ίσιο, η προσευχή του έχει ολοκληρωθεί, ή αυτός παραγγέλνει τους ανθρώπους ή τους απαγορεύει . Και όποιος βλέπει ότι οδηγεί άγνωστους σε άγνωστο μέρος και δεν ξέρει τι να διαβάσει, τότε είναι προς τιμήν του θανάτου . Και αν μια γυναίκα βλέπει ότι οδηγεί την προσευχή των ανδρών, τότε πεθαίνει επειδή δεν είναι κατάλληλη για την καθοδήγηση των προσευχών, έτσι είναι μόνο όταν πεθαίνει μπροστά τους όταν προσεύχονται πάνω της . Ομοίως, εάν βλέπει έναν άντρα που δεν ξέρει να ξέρει να προσεύχεται ή να απαγγέλλει, τότε οδηγεί έναν λαό, και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται σε ανθρώπους που στέκονται καθισμένοι, τότε δεν παραβιάζει τα δικαιώματά τους, αλλά είναι υπολείποντας τα δικαιώματά του, ή τα οράματά του υποδηλώνουν ότι αναλαμβάνει έναν άρρωστο άνθρωπο, και αν προσεύχεται μαζί τους καθισμένοι ενώ στέκονται και κάθονται, τότε δεν συντομεύει Σε ένα θέμα που αναλαμβάνει, εάν προσεύχεται με ανθρώπους που στέκονται και καθισμένος, τότε ακολουθεί την εντολή των πλουσίων και των φτωχών, και αν προσεύχεται μαζί τους καθισμένοι ενώ κάθονται, τότε είναι καταραμένοι από πνιγμό ή κλοπή ρούχων ή φτώχειας . Αν δει ότι προσεύχεται με γυναίκες, ακολουθεί την εντολή ενός αδύναμου λαού. Εάν η μητέρα του λαού είναι στο πλευρό του, ή ψέματα και φοράει λευκά ρούχα, και αρνείται τη θέση του, και δεν απαγγέλλει στην προσευχή του ή δεν λέει ταμπέρ, τότε θα πεθάνει και οι άνθρωποι προσεύχονται πάνω του . Εάν ο κυβερνήτης βλέπει τον εαυτό του να οδηγεί τον λαό, είναι απομονωμένος και τα χρήματά του εξαφανίζονται . Όποιος προσεύχεται με άνδρες και γυναίκες θα καταλήξει στην κρίση μεταξύ των ανθρώπων εάν αξίζει κάτι τέτοιο, διαφορετικά θα είναι σε θέση να μεσολαβήσει και να συμφιλιωθεί μεταξύ των ανθρώπων . Και όποιος βλέπει ότι έχει ολοκληρώσει την προσευχή με τον λαό, η εντολή του θα εκπληρωθεί, και εάν διακοπεί η προσευχή του, διακόπτεται η κηδεμονία του και δεν εφαρμόζονται οι αποφάσεις και τα λόγια του, και αν προσεύχεται μόνος του και οι άνθρωποι προσεύχονται μεμονωμένα, τότε είναι έξω . Και αν προσεύχεται μια περιττή προσευχή, εισάγει μια εγγύηση που δεν θα τον βλάψει, και εάν οι άνθρωποι τον έχουν κάνει ιμάμη, τότε θα κληρονομήσει μια κληρονομιά . Αν πιστεύει ότι οδηγεί ανθρώπους και δεν διαβάζει καλά, τότε ζητά κάτι και δεν το βρίσκει . Και όποιος προσεύχεται με έναν λαό στη στέγη, τότε θα κάνει καλό στους ανθρώπους και θα έχει φήμη όσον αφορά το δάνειο ή τη φιλανθρωπία του ….

…Είναι σε ένα όνειρο ενδεικτικό των αξιών του σπιτιού . Και οι ανοιχτές πόρτες είναι οι πύλες του προς το ζην . Η έννοια των θυρών του σπιτιού εμπίπτει στις γυναίκες, εάν οι πόρτες είναι νέες τότε οι γυναίκες είναι παρθένες, και εάν οι πόρτες δεν είναι κλειστές, τότε οι γυναίκες είναι παρθένες . Και όποιος είδε ότι έκλεισε την πόρτα ενός σιδερένιου σπιτιού, θα παντρευόταν μια παρθένα . Και όποιος βλέπει την πόρτα του σπιτιού να αλλάζει από την κατάστασή του, τότε έχει αλλάξει την κατάσταση του ιδιοκτήτη του σπιτιού, και αν το δει να πέφτει ή να ξεριζώνεται προς τα έξω, ή να το βλέπει καμένο ή σπασμένο, τότε είναι καταστροφή στην οποία εκτίθενται οι αξίες του σπιτιού . Ομοίως, εάν ο κοιμισμένος βλέπει την πόρτα κλειστή αφού τραβηχτεί έξω, τότε πρέπει να μείνει ο άντρας και αν το βλέπει να είναι μπλοκαρισμένο, τότε είναι μεγάλη ατυχία για τους ανθρώπους αυτού του σπιτιού . Και αν βλέπει μια μικρή πόρτα στο κέντρο του σπιτιού του, τότε δεν του αρέσει, γιατί μπαίνει στην ντροπή, γιατί έχει μεγεθύνει την πόρτα του σπιτιού του και έχει επεκταθεί και ισχυρή χωρίς ασχήμια, τότε είναι το καλό των αξιών . Και αν δει ένα από τα λιοντάρια να πηδούν στην πόρτα του σπιτιού του, οι ανήθικοι άνθρωποι ακολουθούν τη γυναίκα του . Εάν βλέπει ότι ψάχνει την πόρτα του σπιτιού του, τότε δεν τον βρίσκει, γιατί μπερδεύεται για την κοσμική του υπόθεση . Και αν είδε ότι μπήκε μέσα από μια πόρτα, ήταν σε μια διαμάχη στην οποία κέρδισε . Και αν βλέπει τις πύλες ανοιχτές, τότε οι πύλες αυτού του κόσμου ανοίγουν γι ‘αυτόν . Και αν δει ότι η πόρτα του σπιτιού του έχει επεκταθεί πάνω από τον αριθμό των θυρών, τότε είναι η είσοδος ανθρώπων πάνω του χωρίς άδεια . Ίσως η κατάρρευση της πόρτας από τη θέση της ήταν η κατάρρευση του ιδιοκτήτη του σπιτιού από τα ήθη και τις συνθήκες του και την αλλαγή των συνθηκών του νοικοκυριού του σε αντίφαση με αυτά που είχαν πριν . Αν δει ότι βγήκε από μια στενή πόρτα σε ένα ευρύ μέρος, τότε φεύγει από την αγωνία στην ικανότητα, και από την αγωνία και τον φόβο στην ασφάλεια . Και ο δακτύλιος της πόρτας είναι σαν το φρύδι ή ο αγγελιοφόρος, οπότε όποιος βλέπει ότι ο πυρήνας του έχει δύο δαχτυλίδια, έχει χρέος για δύο άτομα, και αν δει ότι έκοψε το δαχτυλίδι της πόρτας του, τότε μπαίνει σε μια καινοτομία . Και όποιος βλέπει τη φωτιά να καίει τις πόρτες, η γυναίκα του θα πεθάνει σύντομα . Και οι πύλες της πόλης είναι ενδεικτικές του ιδιοκτήτη της που είναι υπεύθυνος για το θέμα της θρησκείας και του κόσμου σε αυτήν . Η πόρτα του σπιτιού είναι ενδεικτική του οικοδόμου του και του υπευθύνου για τα συμφέροντα των ανθρώπων του . Και η πόρτα του σπιτιού δείχνει ποιος ζει σε αυτό . Και η είσοδος μέσα από τις άγνωστες πόρτες δείχνει νίκη επί των εχθρών, και ίσως οι άγνωστες πόρτες υποδηλώνουν επιστήμη, διατροφή, κέρδη και ταξίδια . Η έξοδος από τις πόρτες είναι παράδοξο αυτού που έχουμε αναφέρει. Εάν η πόρτα είναι καλή, τότε δείχνει ότι έχει χωρίσει με το καλό, και εάν είναι καταστρεπτική ή στενή, δείχνει ότι χωρίζει με το κακό και σκοπεύει να παραδώσει για τον εαυτό της . Ίσως η πόρτα να δείχνει θάνατο, και αν βγει από την πόρτα και βρει μια έκταση, πράσινο ή μια ευχάριστη μυρωδιά, που δείχνει το καλό μετά από αυτό, και αν βρει σκοτάδι, πτώμα ή φωτιά, θα τιμωρηθεί στο τέλος του . Το άνοιγμα της πόρτας σε ένα όνειρο δείχνει ότι διευκολύνονται τα πράγματα και το κλείσιμο της πόρτας, η αγωνία και η αναστάτωση για λόγους . Το άνοιγμα της πόρτας στον ουρανό υποδηλώνει την απάντηση στο αίτημα ή την απαγόρευση της διάπραξης του απαγορευμένου ή της διάρκειας των βασανιστηρίων, της εκδίκησης και των αντιξοών, και εάν η βροχή φυλακιστεί δηλώνει την κάθοδο της και την αναβίωση της γης μετά το θάνατό της . Το κεφάλαιο για το μυστικό που ενημερώνεται στο σπίτι δείχνει το καλό και το κακό που υπονοεί ο οραματιστής, καθώς ήταν κρυμμένος και καλά χτισμένος, έφτασε στο στόχο του κρύβοντάς το, και αν εμφανιστεί από αυτόν στο σπίτι, αυτό δείχνει ότι δείχνει μυστικά και αποκαλύπτοντας τις συνθήκες του, και ίσως η πόρτα του μυστηρίου δείχνει τη δόξα, την ανύψωση, το έθνος και τη νεολαία . Ίσως έδειχνε τη φιλανθρωπία του μυστικού και καλής μεταχείρισης ανάμεσα σε αυτόν και τον Κύριό του . Και όποιος βλέπει μια νέα πόρτα στο σπίτι του, ή βλέπει έναν ξυλουργό που το εγκατέστησε ή το εγκατέστησε, αυτό είναι μια καλή είδηση ​​για την υγεία . Και όποιος βλέπει ότι θέλει να κλείσει μια πόρτα αλλά δεν μπορεί, τότε αυτό είναι κάτι δύσκολο για αυτόν από τη γυναίκα του . Και όποιος βλέπει ότι μπήκε σε έναν λαό μέσω της πύλης, θα κερδίσει τη νίκη επί των εχθρών του και θα αντικρούσει τα επιχειρήματα των αντιπάλων του . Και όποιος βλέπει την πόρτα του ξεριζωμένη και έχει εγκαταστήσει κάποιον άλλο, πουλά το σπίτι του, και όποιος μπαίνει σε ένα σπίτι και κλείνει την πόρτα του προστατεύεται από την αμαρτία, και η πόρτα και τα δύο δαχτυλίδια είναι γενναιόδωρα και απαιτούν χρέος ….

…Το κάλεσμα στην προσευχή σε ένα όνειρο υποδηλώνει το προσκύνημα εάν η πρόσκληση στην προσευχή είναι κατά τους μήνες του Χατζ, και μπορεί να υποδηλώνει κουτσομπολιά με τρόπο που προκαλεί κίνηση, κινητικότητα και προετοιμασία για πόλεμο και μπορεί να υποδηλώνει κλοπή ή το ύψος του βαθμού, την αξιοπρεπή θέση, την ανύψωση και την ακουστική λέξη, και τη σύζυγο στο μονό . Ίσως ανέφερε τα σωστά νέα . Και αν η πρόσκληση σε προσευχή εκτός από την qiblah, ή η πρόσκληση σε προσευχή σε γλώσσα διαφορετική από τα αραβικά, ή με αυτήν με μαύρη όψη, μπορεί να μας πει για ψέματα και κουτσομπολιά . Ίσως αυτό να υποδηλώνει το Ba`a και τους Kharijites σε αυτήν τη χώρα . Ο μουζέν είναι ο καλών στο καλό, ο μεσίτης ή ο εργολάβος του γάμου, ο αγγελιοφόρος του βασιλιά ή το φρύδι του, ή ο καλούντος στο στρατό, και αν η γυναίκα έδωσε άδεια σε ένα όνειρο στον μιναρέ του τζαμιού, εμφανίστηκε μια μεγάλη καινοτομία στη χώρα, και αν τα αυτιά των νεαρών αγοριών ανέλαβαν τον βασιλιά, ειδικά αν η πρόσκληση για προσευχή ήταν σε λάθος στιγμή . Και όποιος είδε ότι καλούσε έναν φάρο και ήταν κατάλληλος για το κράτος, έλαβε εντολή όσο έφτασε στη φωνή του και κατέληξε μαζί του, και αν δεν άξιζε το κράτος, πολλοί από τους εχθρούς του έγιναν πρόεδρος πάνω τους, ακόμα κι αν ήταν έμπορος που κέρδισε το εμπόριο του . Η πρόσκληση στην προσευχή μπορεί να υποδηλώνει ικεσία, δικαιοσύνη, υπακοή και να κάνει καλό, ή ασφάλεια και απελευθέρωση από τις συνωμοσίες του Σατανά . Και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα στην προσευχή σε ένα πηγάδι, και αν βρίσκεται σε μια χώρα που δεν πιστεύει, καλεί τους ανθρώπους στη μέθοδο της θρησκείας, και αν είναι σε μουσουλμανικές χώρες, τότε είναι κατάσκοπος και μπορεί να έχει ήταν ο ιδιοκτήτης μιας αίρεσης στην οποία καλεί τους ανθρώπους . Και όποιος βλέπει ότι καλεί την κλήση και είναι μουσουλμάνος, τότε απολαμβάνει το καλό . Και όποιος βλέπει ότι καλεί την κλήση και κανείς δεν τον απαντά, τότε είναι από λαό αδίκων . Και όποιος είδε ότι καλούσε στην οροφή του γείτονά του, θα προδώσει τον γείτονά του για τη γυναίκα του . Και όποιος βλέπει ότι καλεί στην οροφή της Κάαμπα, τότε είναι αιρετικός ή προσβάλλει τους συντρόφους του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Και όποιος βλέπει ότι απαγγέλλει την πρόσκληση για προσευχή ενώ ξαπλώνει, τότε η σύζυγός του προκαλεί ανθρώπους και ενοχλεί τους ανθρώπους με τη γλώσσα της, ακόμα κι αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε . Και όποιος είδε ότι καλούσε στην αγορά, είναι κατάσκοπος κλεφτών . Και όποιος έβλεπε ότι καλούσε στην πόρτα του Σουλτάνου, θα μαρτυρούσε την αλήθεια . Το κάλεσμα στην προσευχή στα σοκάκια και τις αγορές δείχνει μια καλή ζωή, και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή σε ένα τροχόσπιτο, κατηγορείται για κλοπή . Η πρόσκληση σε προσευχή μπορεί επίσης να υποδηλώνει την αποχώρηση του συντρόφου . Και όποιος είδε ότι καλούσε σε ένα μέρος όπου η ηλικία του τόπου καταστράφηκε και υπήρχαν πολλοί άνθρωποι σε αυτό . Και όποιος είδε ότι καλούσε στο μπάνιο, θα είχε πυρετό . Η πρόσκληση για προσευχή ή η ανύψωση της φωνής σε ανάμνηση του Θεού Παντοδύναμου υποδηλώνει την εγγύτητα με τους πρεσβύτερους, ειδικά εάν η πρόσκληση στην προσευχή είναι με όμορφη φωνή, και οι άνθρωποι την ακούνε . Αλλά αν αλλάξει η πρόσκληση για προσευχή, ή αλλοιώθηκε, ή άλλαξε τη μνήμη του Παντοδύναμου Θεού, ή εάν το awrah ήταν εκτεθειμένο, αυτό δείχνει μια κακή απερισκεψία και αγωνία . Και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα σε έναν λαό που συγκεντρώθηκε, τότε καλεί τους ανθρώπους στην αλήθεια και είναι άδικοι . Και ίσως το κάλεσμα στην προσευχή δείχνει κατανόηση στη θρησκεία . Το κάλεσμα στην προσευχή μπορεί να είναι μια προσευχή για μια εντολή υπό την εξουσία του Σουλτάνου . Και όποιος βλέπει ότι δίνει το κάλεσμα στην προσευχή και δεν απομνημονεύει την ταμπέλα και την ευθυμία, τότε θα μετανιώσει για τον εχθρό του . Και όποιος βλέπει ότι καλεί στον ουρανό και οι άνθρωποι τον έχουν απαντήσει, τότε καλεί τους ανθρώπους σε καλό και τον απαντούν . Και όποιος βλέπει ότι έχει δώσει την κλήση μία ή δύο φορές, και τηρεί και προσεύχεται σύμφωνα με τις υποχρεωτικές προσευχές, ο Θεός Παντοδύναμος θα του παρέχει για το Χατζ και το Umrah . Και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή σε έναν λόφο που έχει επηρεαστεί από την εντολή ενός μη-Άραβας άνδρα, και εάν δεν πληροί τις προϋποθέσεις για το κράτος, τότε θα επιτύχει ένα κερδοφόρο εμπόριο ή μια μεγάλη τέχνη. Καλεί τους άνδρες να συμφιλιωθούν . Εάν η άδεια είναι πάνω από ένα σπίτι, η οικογένειά του θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ένα αγόρι να καλεί, τότε οι γονείς του είναι αθώοι ψεύδους και ψεύδους . Και όποιος είδε ότι ζητούσε διασκέδαση και παιχνίδι, ο Θεός τον ληστεύει από το μυαλό του . Όποιος ακούσει την έκκληση για προσευχή στην αγορά υποδεικνύει το θάνατο ενός άνδρα από την αγορά . Αυτός που κερδίζει σε χωματερή θα καλέσει έναν ανόητο άτομο να συμφιλιωθεί, και ένας ανόητος δεν θα το αποδεχτεί από αυτόν ….

…Το δαχτυλίδι είναι σε ένα όνειρο η θρησκεία του Ισλάμ, και όποιος βλέπει ότι πήρε ένα δαχτυλίδι τότε ακολουθεί τη θρησκεία του Ισλάμ . Και το δαχτυλίδι στην πόρτα είναι ενδεικτικό της πύλης, του φρυδιού ή του σκύλου φύλαξης, και εάν το δαχτυλίδι είναι από χρυσό ή ασήμι, αυτό αποτελεί ένδειξη δόξας, ανύψωσης και ιδιοκτησίας . Και η πόρτα χτυπάει όπως το φρύδι, ο αγγελιοφόρος και ο τρύγος . Και όποιος βλέπει τον πυρήνα του σε δύο δαχτυλίδια, οφείλει ένα χρέος σε δύο άτομα . Αν δει ότι έβγαλε το δαχτυλίδι της πόρτας του, τότε μπαίνει στην αίρεση ….

…Σε ένα όνειρο, είναι υπηρέτης, του οποίου διεξάγεται η λύση και η σύμβαση . Ο προθάλαμος είναι το φρύδι ή ο φύλακας, ή το έργο με το οποίο φτάνει στον ουρανό ή στην κόλαση, ή στο ζώο που επικοινωνεί τον σκοπό του . Ίσως το προθάλαμο έδειξε τον τάφο επειδή είναι ο διάδρομος του Ουρανού ή της Κόλασης . Ίσως να δείχνει το περπάτημα του ασθενούς ή του καναπέ, επειδή το φως του, ευρύ και καλό, είναι απόδειξη καλής έκβασης, και το σκοτάδι, η στενότητα και οι συχνές συμπάθειές του είναι απόδειξη του κακού αποτελέσματος ….

…Τα μαλλιά είναι σαν τα μαλλιά της κεφαλής . Σε ένα όνειρο είναι χρήμα και μακροζωία, οπότε όποιος βλέπει τα μαλλιά του είναι μακρύς, η ζωή του θα είναι μεγαλύτερη . Και αν δει ότι τα μαλλιά της φυλής του έχουν γίνει σγουρά, τότε θα πρέπει να ταπεινωθεί και αν είναι το αντίθετο, τότε τα χρήματα του κυβερνήτη του διασκορπίζονται . Και ειπώθηκε : Πολλή ποίηση είναι τα χρήματά του, και αν είναι φτωχός, τότε είναι τα χρέη του . Αν είχε σγουρά μαλλιά σε ένα όνειρο, αυτό σημαίνει αποζημίωση με χρήματα, συζύγους ή ρούχα . Και όποιος βλέπει τα μαλλιά του μακριά, αυτό αξίζει τον κόπο, ειδικά μεταξύ των γυναικών . Οι πλεξούδες είναι απόδειξη του ανθρώπινου χρέους . Η αφαίρεση των μαλλιών μουστάκι και μασχάλης είναι απόδειξη της ανακούφισης του χρέους, της αφοσίωσης και της προσήλωσης στο Sunnah . Και η πλεξούδα των μαλλιών δείχνει την κυριότητα των πραγμάτων και την εξοικονόμηση χρημάτων . Και όποιος βλέπει τα μαλλιά του να βγαίνουν εκτός τόπου, θα τον χτυπήσουν . Το ξύρισμα των μαλλιών κατά το Χάτζ δείχνει ασφάλεια . Και ειπώθηκε : Η απομάκρυνση των μαλλιών δείχνει την εκπλήρωση της θρησκείας του βλέποντος . Εάν ο στρατιώτης δει ότι τα μαλλιά του είναι πολύ μακριά, το όπλο του θα αυξηθεί . Και όποιος βλέπει τα μαλλιά του ως τρίχα αλόγου, θα συλληφθεί αν είναι κλέφτης . Και όποιος βλέπει τα μαλλιά του να γίνονται σαν τα μαλλιά των χοίρων, θα πληγεί από δυσκολίες . Η αφθονία της ποίησης για τους ανήσυχους είναι μια αύξηση στην ανησυχία του, και η αφθονία των ευχαριστημένων, μια αύξηση στην ευχαρίστησή του . Το μαύρο χρώμα των μαλλιών της γυναίκας δείχνει την αγάπη του συζύγου της για αυτήν . Αν είδε ότι αποκάλυψε τα μαλλιά της, ο σύζυγός της θα έλειπε από αυτήν . Εάν βλέπει ότι δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμα, τότε ο σύζυγός της δεν θα επιστρέψει σε αυτήν . Εάν δεν έχει σύζυγο, τότε δεν θα παντρευτεί ποτέ . Και το μήκος των μαλλιών της μασχάλης είναι απόδειξη της ανάγκης και της εγκυρότητας του χρέους και της γενναιοδωρίας του ιδιοκτήτη . Εάν υπάρχουν ψείρες, αυτό δείχνει την αφθονία των παιδιών . Και όποιος βλέπει τα μαλλιά του κεφαλιού του λείπει, είναι αυτοί . Και αν βλέπει κάποιον να μαζεύει τα μαλλιά του, τότε είναι ατυχία στα χρήματα, και όποιος βλέπει ότι χρίστηκε τα μαλλιά του με λάδι, τότε αυτό είναι το στολίδι του . Και όποιος βλέπει ότι ξεθωριάζει το κεφάλι του, θα δει μερικά από τα λάθη του . Και όποιος βλέπει την ποίηση να βγαίνει σε μέρη όπου η ποίηση δεν αναπτύσσεται, η θρησκεία θα αφθονούν . Εάν τα μαλλιά μεγαλώνουν στην παλάμη του, αυτό είναι ένα όφελος . Και ίσως τα μαλλιά του κεφαλιού αναφέρονται στη φυτεία, τα χρήματα, το κύρος, και ο σύζυγος για μια γυναίκα, και η σύζυγος για έναν άνδρα . Το πλέξιμο των μαλλιών του δείχνει τη συλλογή χρημάτων, και εάν οι ψείρες αφαιρεθούν από το κεφάλι του, αυτό σημαίνει την απομάκρυνση των διεφθαρμένων από τη γη του . Ίσως τα καλά μαλλιά να δείχνουν καλές πράξεις και αν μια γυναίκα ήταν κουλουριασμένη, ήταν άρρωστη και πέθανε . Και ο άντρας ένιωσε το στολίδι, την προστασία και τα διαρκή χρήματά του . Αν δει τα μαλλιά του σώματος άσπρα και είναι πλούσια, θα χάσει τα χρήματά του . Και αν η γυναίκα δει ότι τα μαλλιά της είναι λαμπερά και ζεστά, τότε διανέμει τα χρήματα του συζύγου της ….

…Εάν μια γυναίκα δει ότι τα μαλλιά της είναι ξυρισμένα, ο σύζυγός της τα βγάζει, ή πεθαίνει . Αν έβλεπε ότι ο σύζυγός της ξύρισε το κεφάλι της ή έκοψε τα μαλλιά της στο Χαράμ, τότε το όραμά της έδειχνε την εκπλήρωση της θρησκείας της και την εκτέλεση της εμπιστοσύνης της . Και αν έβλεπε ότι ο σύζυγός της ξύρισε το κεφάλι της έξω από το ιερό, το όραμά της έδειχνε ότι την κλειδώνει στο σπίτι του, γιατί το πουλί θα έμενε στη φωλιά του εάν έκοβε το φτερό του . Και ειπώθηκε ότι το ξύρισμα, δείχνει την παραβίαση του πέπλου της . Και αν είδε ότι ένα άτομο την κάλεσε να κόψει τα μαλλιά της, τότε καλεί τον άντρα της σε άλλες γυναίκες κρυφά από αυτήν, και ανάμεσα σε αυτήν και εκείνο το άτομο υπάρχει εχθρότητα και αγωνία . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε τα κογιότ μιας γυναίκας που έκοψε, ότι δεν γεννά ποτέ παιδί ….

…Θαλάσσιο πουλί : το καλύτερο πουλί στην ερμηνευτική, επειδή είναι πιο γόνιμο και λιγότερο παραγωγικό . Και όποιος το πιάσει παίρνει χρήματα και χαλάει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Το κρέας ενός πουλιού είναι κάτι που επιθυμεί. «Και το πουλί είναι άντρας, καθώς το πουλί είναι στα πουλιά με τη δύναμη, το όπλο, το φαγητό, τη δύναμη, τα φτερά, την πτήση και το ύψος στον αέρα. Και έχει μια πλούσια γυναίκα, επειδή οι πάπιες είναι το καταφύγιο και το νερό του, και λέγεται ότι οι πάπιες είναι άντρες κινδύνου, ευσέβειας, πειθαρχίας και αγνότητας . Και από τη λέξη του την πάπια, του δόθηκε τιμή και ανύψωση από μια γυναίκα . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να πήρα πολλά υδρόβια πουλιά, οπότε έκανα την πρώτη σφαγή, μετά την πρώτη και είπε : Αν δεν βλέπετε νερό, είναι φτερά που το χτύπησε . Και όποιος βλέπει το πουλί να χτυπά το κεφάλι του, επιτυγχάνει την κατάσταση και την κυριαρχία, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και το πουλί είναι γεμάτο, και κάθε ένας έχει ένα κλαδί. » Αν βλέπει τα πουλιά που πετούν στη θέση του, τότε θα ζήλευαν οι άγγελοι . Και ανέφερε ότι μερικοί από τους εισβολείς είδαν σαν ο κουρέας να ξυρίζει το κεφάλι του και βγήκε από το πράσινο πουλί ξυρισμένο στον ουρανό, σαν να επέστρεψε στη μήτρα της μητέρας του, κατά συνέπεια, ~ που δημιουργήσαμε και στο οποίο ο Naidkm Nkrjkm άλλες φορές ~ Vqsa στους συντρόφους του, και στη συνέχεια μέσω του εαυτού του, είπε : Όσον αφορά το ξύρισμα το κεφάλι μου χτύπησε το λαιμό μου, Όσο για το πουλί, την ψυχή μου και την ανάβασή του, στον Παράδεισο, και για την επιστροφή μου, μου κοιλιά της μητέρας στη γη, σκοτώθηκε τη δεύτερη ημέρα του οράματός του . Και ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι ένα πουλί προήλθε από τον ουρανό και έπεσε ανάμεσα στα χέρια μου και είπε : Είναι μια καλή είδηση ​​με την οποία θα είστε ευχαριστημένοι ….

…Όποιος βλέπει ότι η γενειάδα του είναι λευκή : τίποτα δεν μένει από το σκοτάδι του, γιατί βλέπει με το πρόσωπό του και το πρόσωπό του στους ανθρώπους αυτό που μισεί . Αν παραμείνει μέρος του μαύρου του, τότε είναι αξιοπρεπές . Και το μήκος της γενειάδας υπερβαίνει τη γνωστή αξία του, ένα χρέος που οφείλει ο ιδιοκτήτης του ή σοβαρές ανησυχίες . Και τα μειονεκτήματά του και ο φόβος του αντισταθμίζουν τη θρησκεία του και πηγαίνετε σε αυτήν αν είναι όσο δεν την ντροπιάζει . Εάν το μούσι του ξυριστεί, το πρόσωπό του θα φύγει και θα τον αντιμετωπίσει σε ανθρώπους, όπως και το μάδημα, εκτός από το ότι το ξύρισμα είναι ευκολότερο ….

…Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είπε : Είδα το ξύρισμα του κεφαλιού μου και ένα πουλί βγήκε από το στόμα μου, και ότι μια γυναίκα με συνάντησε και με έβαλε στον κόλπο της, και είδα τον πατέρα μου να με απαιτεί επειγόντως, και μετά με κράτησε . Έτσι το είπε στους συντρόφους του, και είπε ότι το πήρα, και για το πουλί που βγήκε από μένα, την ψυχή μου, και τη γυναίκα που με έφερε στον κόλπο της, η γη σκάβει για μένα και απουσιάζω σε αυτό, και για τον πατέρα μου που με ρωτάει και στη συνέχεια τον κλειδώνει μακριά μου, προσπαθεί να χτυπηθεί από αυτό που μου συνέβη . Τότε ο οραματιστής σκοτώθηκε μάρτυρας . Και ένας άλλος είδε σαν να ξυρίζει το κεφάλι του με το χέρι του, έτσι το έκοψε σε μια διασταύρωση και είπε : Πληρώνετε το χρέος σας ….

…Rawda : Όσο για τον παιδικό σταθμό της άγνωστης ουσίας, του οποίου οι εγκαταστάσεις μπορεί να περιγραφεί μόνο με greenness του, αυτό δείχνει ότι το Ισλάμ για την φρεσκάδα του και την καλή ευθυμία . Ερμηνεύτηκε από τον Προφήτη, να του φέρει τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού, και υποδηλώνει το Ισλάμ σε κάθε τόπο αρετής και τόπου όπου υπακούεται ο Θεός, όπως ο τάφος του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, το ξύρισμα του zikir και τα τζαμιά της καλοσύνης, και η αποδοχή των λαών της δικαιοσύνης, για το ρητό του, ειρήνη σε αυτόν : « Αυτό που είναι ανάμεσα στον τάφο μου και στον άμβωνα μου είναι ένας κήπος του Paradise Riad ». Και το ρητό του, ειρήνη σε αυτόν : «Ο τάφος είναι είτε ένας κήπος από τους κήπους του Παραδείσου ή ένας λάκκος από τα λάκκα της φωτιάς ». Ο Αλ-Ρούντα μπορεί να αναφέρεται στο Κοράνι, και σε κάθε βιβλίο για τη γνώση και τη σοφία, σύμφωνα με το ρητό τους , τα βιβλία είναι το νηπιαγωγείο των σοφών και η ευχαρίστηση των μελετητών . Και το νηπιαγωγείο μπορεί να υποδηλώνει τον ουρανό και το νηπιαγωγείο του, έτσι όποιος βγαίνει από ένα λιβάδι σε ένα έλος, ή σε μια μαύρη ή καμένη γη, ή στη ζωή και τους σκορπιούς, ή σε στάχτη ή κοπριά, ή σε πτώση στη θάλασσα, θα κοιτάξω την κατάστασή του, και αν είναι δ EAD, ανταλλάξτε τον Παράδεισο με φωτιά και βασανιστήρια. . Αν αυτό φαίνεται για έναν ζωντανό μουσουλμάνο, άφησε το Ισλάμ με απιστία ή αίρεση . Ή από τις ταινίες του και τις συνταγές της οικογένειάς του μεγάλη και αμαρτία . Όσο για αυτόν που βλέπει τον εαυτό του σε έναν κήπο να τρώει από τα λαχανικά του ή να μαζεύει ό, τι είναι μέσα του, εάν ήταν κατά τη διάρκεια του Χατζ, ή εάν ήταν μέσα σε αυτό το όνειρο, θα ζητούσε το Χατζ . Αν ήταν στη Μέκκα προσόντα να επισκεφθεί τον τάφο του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, αυτό έγινε για αυτόν και επισκέφτηκε τον τάφο του, και αυτό που έτρωγε ή συνέλεξε θα ήταν ανταμοιβή και ανταμοιβή για αυτόν . Αν αυτό το βλέπει ένας άπιστος που αγκάλιασε το Ισλάμ από την απιστία του και μπήκε στο Ισλάμ στο στήθος του, και αν ήταν αμαρτωλός, μετανοήθηκε από την κατάστασή του και απομακρύνθηκε από την ανάμειξή του, και αν ήταν μαθητής της γνώσης και του Κορά ένα, πέτυχε ότι σύμφωνα με ό, τι έτρωγε σε ένα όνειρο ή το συνδύαζε, αλλιώς αυτό θα ήταν η ανταμοιβή μιας συγκέντρωσης που παρακολούθησε την ημέρα του ή αύριο της νύχτας του, όπως μια Παρασκευή που μαρτυρεί, μια κηδεία που προσεύχεται, ή τους τάφους των καλών ανθρώπων που το επισκέπτονται ….

…Η μύτη : δείχνει την αξιοπρέπεια ή την ταπείνωση του συντρόφου του, και όλους εκείνους που τον επιδεικνύουν και επιδεικνύουν, διότι προστίθεται αλαζονεία, οπότε λέγεται ότι είναι ψηλός με τη μύτη του και λέγεται σε ταπείνωση παρά τη μύτη του . Και ίσως έδειξε το αγόρι και τον πατέρα, και την αναφορά του με το κεφάλι και τον κόλπο του, επειδή εκτείνεται στη βλέννα των ανθρώπων, και είναι σαν ένα σπέρμα, και έχει μια ομοιότητα στην παροιμία, έτσι είναι είπε ότι το ράμμα του πατέρα του είναι παρόμοιο με αυτό. Kattan, το αρσενικό από τα δεξιά και το θηλυκό από τα βόρεια . Όποιος κόψει τη μύτη του, θα κοιτάξω την κατάστασή του, αν είναι άρρωστος, θα πεθάνει. Διαφορετικά, κάποιος από την οικογένειά του που δείχνει τη μύτη θα χαθεί, εάν είναι άρρωστος, και αν δεν είναι άρρωστος, θα έχει σκάνδαλο σαν αυτόν, είτε φτώχεια, κόπωση, εγκατάλειψη ή ξύρισμα μούσι ή ηβικό ….

…Μήπως το όραμα εκφράζουν με τον ένα , ή τι διαφέρει ανάλογα με το χρόνο, τον τόπο και τους οργανισμούς; Που πρέπει να γίνει κατανοητό από τη διέλευση και να γνωρίζετε καλά ? Τα σύμβολα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το χρόνο και τον τόπο , επομένως η διέλευση μπορεί να διασχίσει ένα όραμα σε μια συγκεκριμένη ώρα ή ένα μέρος με μια έκφραση , και το ίδιο όραμα μπορεί να εκφραστεί σε μια διαφορετική έκφραση , λόγω της διαφοράς στο χρόνο ή τον τόπο , και αυτό , από τον τρόπο, συμβαίνει πολύ , και μερικά από τα λίγα στα εμπορεύματα μπορούν να θαυμάσουν στην επιστήμη . Το άτομο του οράματος παίζει επίσης ρόλο στη διαφορά της έκφρασης . Λοιπόν ή άρρωστος σύμφωνα με την εγκυρότητα της δικαιοσύνης και ούτω καθεξής σε θέματα που σχετίζονται με τη Balraia , και ίσως να αναφέρω εδώ την υποστήριξη αυτού που είπα , την ιστορία του παρασίτου όταν πήγε με τον μουσουλμανικό στρατό για την καταπολέμηση των αποστατών στο περιστέρι , και ότι ήταν ο γιος Αμρ ιμπν παράσιτο του , είπε ότι το παράσιτο μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ μαζί του : ο εν λόγω : βγήκε Για αυτόν που έστειλε Musaylimah με το γιο μου Amr, ακόμα κι αν είδα ένα όραμα κάποιο τρόπο, είδα σαν το κεφάλι μου ήταν ξυρισμένο και ένα πουλί βγήκε από το στόμα μου, σαν μια γυναίκα να με έβαλε στον κόλπο της, σαν να με ρωτούσε επειγόντως ο γιος μου, οπότε κινήθηκε ανάμεσα σε μένα και αυτόν, οπότε μίλησα μαζί της, οπότε είπαν : Καλό , λοιπόν, είπα : Όπως έχω προσκολλήσει, και ξύρισα το κεφάλι μου κατά κομμάτι, και το πουλί Forouhi, οι γυναίκες γη έθαψαν όπου, ήταν τρομακτικό να σκοτώσει έναν μάρτυρα, και το αίτημα του γιου μου πάνω μου, αυτό που βλέπω μόνο ο Saadhir μέσα το αίτημα πιστοποιητικού, και δεν τον βλέπετε προσκολλημένο στο ταξίδι αυτό, είπε : σκοτώνοντας το παράσιτο την ημέρα της Yamama, και ο γιος του w ως τραυματισμένος, τότε την Ημέρα του Γιαρμούκ σκοτώθηκε ως μάρτυρας κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Ομάρ Μπιν Αλ-Χατάμπ, ο Θεός να τον ευχαριστήσει . Ο Ibn al-Qayyim είπε στο « Zad al- Ma’ad » μετά την ιστορία ( 3/627 ): Όσον αφορά την έκφραση να ξυρίσουμε το κεφάλι με μια θέση , αυτό συμβαίνει επειδή το ξύρισμα του κεφαλιού βάζει τα μαλλιά του στο έδαφος και αυτό δεν δείχνει απλώς τη θέση του κεφαλιού του, καθώς δείχνει τη σωτηρία της ανησυχίας, της ασθένειας ή της αγωνίας για εκείνους που ταιριάζουν με αυτό, και για τη φτώχεια, την αγωνία και την κατάρρευση της ηγεσίας, αντιμετώπισε εκείνους που δεν τον ταίριαζαν, αλλά στο όνειρο του παρασίτου υπάρχουν ενδείξεις που απαιτούσαν να βάλει το κεφάλι του, συμπεριλαμβανομένου : ότι βρισκόταν στο τζιχάντ και πολεμούσε τον εχθρό με αγκάθι και γενναιότητα . Συμπεριλαμβανομένου : ότι μπήκε στην κοιλιά της γυναίκας , την οποία είδε μια γη που μοιάζει με τη μητέρα του, και είδε ότι είχε μπει σε μια θέση που βγήκε από αυτό, και αυτό επιστρέφεται στη γη, όπως λέει : {εκ των οποίων δημιουργήσαμε και στο οποίο Naidkm συμπεριλαμβανομένου του Nkrjkm } Taha : 155 , η πρώτη γυναίκα με το έδαφος καθώς και οι δύο είναι ο τόπος συνουσίας, και η πρώτη είσοδος στον κόλπο της είναι επιστρέφοντας σε αυτήν καθώς δημιουργήθηκε από αυτήν, και το πρώτο πουλί που βγήκε από αυτό με το πνεύμα του, είναι σαν το πουλί παγιδευμένο στο σώμα, και αν βγήκε από αυτό ήταν σαν το πουλί που άφησε τον εγκλεισμό του και πήγε όπου θέλει. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Προφήτης, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, του είπε , ότι « η ψυχή του πιστού είναι ένα πουλί που κρέμεται στα δέντρα του Παραδείσου. » Αναρτήθηκε από Αχμάντ Αλ-Nasa’i και Malik . Και η σημασία των σχολίων : δηλαδή, τρώει και φροντίζει . Επομένως, διαλογίστε αυτά τα λόγια του Ibn al-Qayyim και μάθετε να εκφράζετε και να μετράτε κάθε όραμα σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του και τον χρόνο κατά τον οποίο το είδατε, και ελπίζουμε ότι οι σύντροφοι μελέτησαν ο ένας τον άλλον στην επιστήμη της έκφρασης των οραμάτων, για να μάθουν ότι αυτή είναι μια επιστήμη που μπορεί να μάθει και να διδαχθεί ακόμα κι αν εκείνοι που διαφωνούν με αυτή τη γνώμη διαφωνούν μαζί μας, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

…Είδε έναν από τους συντρόφους του Σουλτάνου ότι θα έβγαζε το πουκάμισό του μέχρι να του αφαιρεθεί, οπότε θα τον απορρίψει . Ο Othman bin Affan, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, υποσχέθηκε ότι ο Θεός Παντοδύναμος θα φορέσει ένα πουκάμισο για εσάς, και αν θέλουν να το αφαιρέσετε, μην Αφαιρέστε το. Εάν βλέπει ότι είναι απομονωμένος, τότε νικήθηκε υπό την εντολή του . Αν ο Σουλτάνος ​​είδε ότι αποσπάστηκε ή ξεγελάστηκε, ή ότι ο άμβωνας του έσπασε, ή έπεσε από αυτό, ή το ξύρισμα του κεφαλιού του, ή το σπαθί του αφαιρέθηκε, ή το σπίτι του στο οποίο έζησε κατέρρευσε ή ένα δίχτυ για αυτόν στο οποίο έπεσε, ή ένας ταύρος τον τράβηξε, ή ότι έπεσε πάνω σε ένα ζώο, τότε όλα αυτά είναι και απομονωμένα . Εάν βλέπει ότι κάθεται στο έδαφος ή ότι έχει θόλο, τότε είναι σταθερός στην εξουσία του . Και αν η ρόμπα του συνδέθηκε με ένα άλλο ένδυμα, αυξάνει την εξουσία του, ειδικά αν ήταν τουρμπάνι ….

…Και όποιος βλέπει ότι χτένισε τη γενειάδα και το άρωμά του, δείχνει γεγονότα που σκέφτεται για το ενδιαφέρον του και προχωρά στις υποθέσεις του, και αν κάποιος δει ότι το έκανε μαζί του, τότε είναι ο ομόλογός του και αν το έκανε άλλοι, τότε είναι αυτός που σκέφτεται, και για το ξύρισμα της γενειάδας κατά τις ημέρες του Χατζ ή κατά τη διάρκεια των ιερών μηνών, η έκφρασή του είναι σαν να ξυρίζει το κεφάλι όπως αναφέρθηκε παραπάνω ….

…Αν έβλεπε ότι μπήκε στην Κόλαση : έπειτα βγήκε από αυτούς στην εποχή του, οι ιδιοκτήτες αυτής της αμαρτίας και της αμαρτίας, και ως εκ τούτου ένας τρύγος για να τον προειδοποιήσει να μετανοήσει . Αν τη βλέπει και δεν της έχει βλάψει, τότε αυτό οφείλεται στη θλίψη και την ατυχία αυτού του κόσμου, που θα τον πληγεί σύμφωνα με όσα παίρνει από αυτήν ή τον βλέπει . Εάν βλέπει ότι είναι ακόμα μέσα του, δεν ξέρει πότε μπήκε σε αυτό, που τον περιορίζει, διασκορπίζεται, η εντολή του είναι απογοητευμένος και ταπεινωμένος μέχρι να βγει από αυτό . Αν έβλεπε ότι έτρωγε από το φαγητό ή το ποτό της, ή είχε θερμότητα ή βλάβη από τη δεξαμενή της . Διότι όλες αυτές οι πράξεις αμαρτίας από αυτόν . Ο Al-Qayrawani είπε : Όσο για εκείνον που μπαίνει στην κόλαση, αν είναι άπιστος, άρρωστος, θα πεθάνει, και αν είναι πιστός πιστός, θα είναι άρρωστος και θα καταφύγει, επειδή ο πυρετός είναι από την Hellfire, και η φτώχεια και φυλάκιση . Και αν ήταν χυδαίος, ήρθε μεγάλος, ή μέσα στους άπιστους και τον αλ-Φάτζρα με τη σειρά τους, ή τους ανάμιζε στις επιχειρήσεις και τις αγορές τους . Είπε ότι μπαίνοντας στον Παράδεισο για τον προσκυνητή, θα ολοκληρώσει το Χατζ και θα φτάσει στην Κάαμπα, το Σπίτι του Θεού, που οδηγεί στον Παράδεισο . Αν ήταν άπιστος ή αμαρτωλός, το είδε σε κάποιον άλλο, τότε έγινε μουσουλμάνος από την απιστία του και μετανοήθηκε . Αν ήταν άρρωστος, ο πιστός πέθανε από την ασθένειά του, και ο άπιστος ξύπνησε από την ασθένειά του, επειδή ο Παράδεισος είναι η μεταθανάτια ζωή για τους πιστούς, και ο κόσμος είναι ο Παράδεισος των άπιστων . Αν είναι άγαμος, θα παντρευτεί μια γυναίκα, γιατί ο Παράδεισος είναι η κατοικία του γάμου και του γάμου . Και αν είναι φτωχός, γίνεται πλούσιος και μπορεί να κληρονομήσει κληρονομιά . Και η καταχώρισή του δείχνει την επιδίωξη της εκκλησίας, ή την κατοικία της γνώσης, το αρσενικό ξύρισμα, το τζιχάντ και τους δεσμούς, και κάθε μέρος που οδηγεί σε αυτήν ….

…Ένα νήμα είναι σε ένα όνειρο ένας άντρας που δείχνει την ευλογία του στους γείτονές του και σε όλους τους ανθρώπους . Βλέποντας ένα νήμα υποδηλώνει τη γυναίκα, το κάλυμμα της και το ξύρισμα τα χρήματα και τη συσκευή της, ή την οικογένεια και τα παιδιά της, εάν είναι χαλκός, και αν είναι από πηλό, μπορεί να υποδεικνύει τη φτωχή γυναίκα . Ίσως το νήμα έδειξε το συμπέρασμα των θεμάτων και την απόκρυψη των μυστικών . Και μπορεί να υποδηλώνει μια γυναίκα που είναι γρήγορη να μείνει έγκυος και να ματαιώσει . Ίσως έδειξε την υπηρέτρια και το ζώο ή ταξίδια ….

Ξύρισμα: Όποιος βλέπει στο όνειρό του ότι τα μαλλιά ή ένα νήμα βγαίνουν από το λαιμό του, οπότε το τέντωσε και δεν το έκοψε και δεν βγήκε εντελώς, οπότε η ζωή του επιμήκυνσε και η διαμάχη του με το αφεντικό του . Και αν ήταν υπουργός, οι γνώσεις του θα αυξηθούν . Και ο λαιμός του Ibn Adam δείχνει το κανάλι του σπιτιού και το πηγάδι του ….

…Το ξυράφι είναι ένα εργαλείο από χάλυβα για ξύρισμα . Είναι σε ένα όνειρο ένα αρσενικό αγόρι επειδή περιτομεύει το αγόρι . Και αν το κόψει, τότε πρόκειται να σπάσει ένα ζήτημα που πρόκειται να κάνει, και αν το εξηγήσει με το κρέας ή τραυματίζει ένα ζώο, αυτή είναι η κακή του γλώσσα με την οποία κυριαρχεί στους ανθρώπους με κακό . Το όραμα της Al-Mousa δείχνει μίσος, εχθρότητα και μια οδυνηρή γλώσσα . Δείτε επίσης το μαχαίρι ….

…Η αμέλεια δείχνει το ξύρισμα του κεφαλιού σε ένα όνειρο, την αμέλεια στην εργασία και τον περιορισμό του σε παραχωρήσεις ….

…Ένα μουστάκι είναι στο όνειρο σημαίνει χρήματα . Και όποιος βλέπει ότι κόβει τα μαλλιά του μουστάκι του, αυτό ισχύει στην ευγενή Σουντά . Και αν βλέπει ένα μακρύ μουστάκι, τότε είναι μακροχρόνιος στη Σουντά . Και όποιος βλέπει το μουστάκι του για μεγάλο χρονικό διάστημα έρχεται σε αντίθεση με τον κανόνα και εμποδίζει το φαγητό, τότε είναι αίρεση, ή δείχνει ανησυχία και αγωνία, και ίσως είναι διάσημος για το χτύπημα των απαγορευμένων πραγμάτων, και το ξύρισμα του μουστάκι και της γενειάδας είναι απόδειξη άνεσης και την εξαφάνιση της ανησυχίας και της ταλαιπωρίας, και για εκείνους που τον μισούν αποδεικτικά στοιχεία για το θάνατο της θέσης και της φήμης, της φτώχειας και της απώλειας . Η περίσσεια των μαλλιών μουστάκι μπορεί να υποδηλώνει πόσιμο τοξικό ή παρακράτηση του zakat ….