…Η υψηλή υπόθεση δείχνει σε ένα όνειρο την πτώση της μοίρας . Μερικοί γνώστες άνθρωποι , δήλωσε : Η αγάπη του υπεροχή έναντι του λαού είναι η αιτία της υποτροπής, και όποιος βλέπει ότι θέλει πραγματικά να υπερισχύσει ενός λαού πάνω τους, είναι αλαζονική, στη συνέχεια, εξευτελίζει και είναι απογοητεύσει . Και αν είδε ότι δεν ήθελε το ύψος, θα ανταμειφθεί ….

…Το όραμα της τζιχάντ, μας είπε ο Μωάμεθ μπιν Σαζάν, είπε: Ο Μωάμεθ μπιν Σουλαϊμάν μου είπε, με την εξουσία του Αλ Χασάν μπιν Αλά, σχετικά με την εξουσία του Χασάμ μπιν Μωάμεθ μπιν Μουτιί αλ-Μακντίσι, με την εξουσία του Σάββατ Μπιν Μανσούρ, με την εξουσία του Ιμπν Γιουρέιτζ, με την εξουσία του Ατάα, ο οποίος είπε : Είδα τον Προφήτη, ειρήνη και ευλογίες να είναι πάνω του σε ένα όνειρο, οπότε είπα, Ο Αγγελιοφόρος Θεός είναι ένα ζήτημα. Το είπε αυτό, είπες ότι η τζιχάντ είναι καλύτερη ή ribat; Αυτός, ειρηνικά επάνω του, είπε : Ο Ραμπάτ, ένας δεσμός μέρα και νύχτα, είναι καλύτερος από το να λατρεύεις χίλια χρόνια . Ο καθηγητής Abu Saad, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Έχουμε ενημερωθεί για τον Αγγελιοφόρο του Θεού, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ότι είπε : Σπάνια στα παιδιά του είναι σαν ένας μουτζαχίντ στην υπόθεση του Θεού ….

Οι πόρτες : Οι ανοιχτές πόρτες είναι οι πύλες του βιοπορισμού, και η πόρτα του σπιτιού είναι οι αξίες του, οπότε αυτό που συνέβη σε αυτό είναι στις αξίες του σπιτιού . Αν δει μια μικρή πόρτα στη μέση του σπιτιού του, τότε δεν του αρέσει, γιατί μπαίνει στους ανθρώπους της ντροπής, και θα μπει σε αυτό το σπίτι για να προδώσει τη γυναίκα του . Το νόημα των θυρών των σπιτιών εμπίπτει στις γυναίκες, και αν είναι καινούργια, είναι παρθένες, και εάν είναι απαλλαγμένες από κλεισίματα, τότε είναι παρθένες . Και αν δει την πόρτα ενός σπιτιού να πέσει, να σκιστεί, να καεί ή να σπάσει, αυτό είναι μια καταστροφή για τις αξίες του σπιτιού . Εάν η πόρτα του σπιτιού του είναι μεγάλη ή διευρυμένη και ισχυρή, τότε είναι η καλή κατάσταση των αξιών και αν βλέπει ότι ζητά την πόρτα του σπιτιού του, τότε δεν το βρει, τότε μπερδεύεται μια κοσμική υπόθεση . Και όποιος βλέπει ότι μπήκε μέσα από μια πύλη, και αν βρίσκεται σε διαμάχη, τότε νίκησε, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Εισαγάγετε την πόρτα πάνω τους, και αν την εισάγετε, θα νικήσετε ». Εάν βλέπει πόρτες που έχουν ανοίξει από γνωστά ή άγνωστα μέρη, τότε οι πόρτες αυτού του κόσμου ανοίγονται για αυτόν, εκτός εάν ξεπεράσει το πεπρωμένο του, και αν προχωρήσει πέρα ​​από αυτό, τότε διακόπτει το σπίτι και το καταστρέφει . Εάν οι πύλες είναι στο δρόμο, τότε αυτό που παίρνει από αυτόν τον κόσμο πηγαίνει στους ξένους και τους κοινούς ανθρώπους . Και εάν ανοίχτηκε σε ένα σπίτι του σπιτιού, αυτό δόθηκε στους ανθρώπους του σπιτιού του . Εάν βλέπει ότι η πόρτα του σπιτιού του έχει επεκταθεί πέρα ​​από τον αριθμό των θυρών, τότε είναι η είσοδος ενός λαού πάνω του χωρίς άδεια σε μια καταστροφή, και ίσως η κατάρρευση της πόρτας του σπιτιού από τη θέση του ήταν ο θάνατος του ιδιοκτήτη του σπιτιού για τη δημιουργία του και την αλλαγή του από τους ανθρώπους του σπιτιού του . Εάν βλέπει ότι βγήκε από μια στενή πύλη σε μια ευρεία, τότε είναι η έξοδος του από στενή σε πλάτη, και εκείνων που βρίσκονται σε κόλπο . Και αν δει ότι το σπίτι του έχει δύο πόρτες, τότε η σύζυγός του είναι διεφθαρμένη, και αν δει δύο δαχτυλίδια στον πολτό του, τότε οφείλει ένα χρέος στον εαυτό του, και αν δει ότι έβγαλε το δαχτυλίδι της πόρτας του, τότε μπαίνει στην αίρεση . Και η απόφραξη της πόρτας του σπιτιού είναι μια μεγάλη ατυχία για τους ανθρώπους του σπιτιού . Το κατώφλι : μια γυναίκα : Αφηγήθηκε ότι ο Ιμπραήμ αλ-Χαλίλ, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε στη γυναίκα του γιου του Ισμαήλ : Πες του ότι δεν είναι το κατώφλι της πόρτας σου και του είπε ότι, έτσι την χώρισε, και ειπώθηκε ότι το κατώφλι είναι το κράτος, και το κάλυμμα είναι η γυναίκα, και ο πυλώνας είναι το κεφάλι του σπιτιού και οι αξίες της, οπότε την ξεριζώθηκε για τις αξίες του σπιτιού μετά τη δόξα και η απουσία της Από την όψη ο θάνατος των αξιών, όπως και η απομάκρυνση των αμαρτιών της γυναίκας χωρίζει . Αφηγήθηκε ότι μια γυναίκα ήρθε στον Ibn Sirin και είπε : Είδα σε ένα όνειρο το ανώτερο υπέρθυρο της πόρτας μου έπεσε στο κάτω, και είδα τις δύο πόρτες να πέφτουν, και μία έπεσε έξω από το σπίτι και η άλλη μέσα στο σπίτι . Της είπε : Έχετε έναν απουσιάζοντα σύζυγο και γιο; Είπε ναι . Είπε: Όσο για την πτώση των ανώτερων στρωμάτων, ο σύζυγός σας θα έρθει γρήγορα, και για το κλείστρο που πέφτει έξω, ο γιος σας παντρεύεται μια παράξενη γυναίκα . Σύντομα, μέχρι που ο σύζυγος και ο γιος της παρουσίασαν μια παράξενη συγκέντρωση ….

…Όποιος βλέπει ότι κάνει πλύση με καθαρό νερό και ολοκληρώνει την πλύση του. Εάν ανησυχεί, η ανακούφιση του Θεού ανησυχεί ή φοβάται, να τον προστατεύσει ο Θεός, ή να είναι άρρωστος, ο Θεός να θεραπεύσει το χρέος του, ή να είναι χρέος, ή έχει αμαρτήσει από τη δυσπιστία του Θεού. Η πλύση του έχει ολοκληρωθεί, επειδή κάτι δεν έχει ολοκληρωθεί γι ‘αυτόν, τον αναζητά και ελπίζεται ότι θα πετύχει. Τον χτύπησαν ή αρρωστήθηκαν, και όποιος βλέπει ότι ζητάει πλύση και δεν μπορεί να βρει νερό, τότε είναι δύσκολο για αυτόν στην υπόθεσή του έως ότου εκτελέσει την πλύση και ολοκληρώσει την πλύση του, τότε είναι εύκολο για αυτόν να το κάνει…

Ο Digger Βλέποντας έναν ανασκαφέα σε ένα όνειρο υποδηλώνει έναν άνθρωπο σε μια δύσκολη υπόθεση, ο οποίος δεν θα τον απαλλαγεί από τον θάνατο, και η ερώτησή του για αυτόν είναι μια ατυχία για αυτόν και μια σωτηρία για τον τάφο, οπότε όποιος βλέπει ότι σκάβει στη γη, μπαίνει σε ψεύτικο που δεν θα τον βοηθήσει ….

…Η μετανάστευση και είναι ενάντια στην επικοινωνία, και δείχνει την ήττα και την υπόθεση της διαχείρισης στη συνάντηση, και ίσως αυτό δείχνει μια επιστροφή σε αυτό που ήταν κακό, και υποδηλώνει ανυπακοή, αποστροφή και θυμό από τον Παντοδύναμο Θεό. Στο κακό και τα κουτσομπολιά μεταξύ των ανθρώπων ….

Ο φούρνος : μια μεγάλη υπόθεση σε κάθε περίπτωση και ευχαρίστηση, οπότε όποιος βλέπει ότι χτίζει έναν κλίβανο, θα αποκτήσει την εντολή και την εξουσία . Εάν όχι, απασχολεί άτομα με κάτι υπέροχο ….

…Και όποιος βλέπει ότι κατηγορεί τον εαυτό του για ένα θέμα που έχει χάσει, τότε μπαίνει σε μια μπερδεμένη υπόθεση για την οποία κατηγορείται, και τότε ο Θεός τον παίρνει μακριά και είναι ευχαριστημένος με αυτό, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Η ψυχή θαυμάζεται από κακό εκτός από αυτό που ο Θεός έλεος . ~…

…Και όποιος βλέπει ότι ο ήλιος έχει ανατέλλει αφού έχει δύση, και αν είναι σε μια διφορούμενη υπόθεση, θα αποκαλυφθεί σε αυτόν ή τα αγαθά και η βιομηχανία του ξοδεύονται μετά την κατάθλιψή του, ή θα επανεξετάσει τη γυναίκα του ….

Και όποιος βλέπει ότι κλαδεύει τα νύχια του με το συνηθισμένο κλάδεμα, τότε είναι η απομάκρυνση της ανησυχίας και της ταλαιπωρίας, και εάν ξεπερνά το συνηθισμένο, τότε είναι αδυναμία και έλλειψη ικανότητας, και όποιος βλέπει ότι χτυπά τα νύχια του δόντια, τότε διαπράττει μια δυσάρεστη υπόθεση

…Θεότητα: Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι κάνει μια καλή πράξη, θα μετανοήσει από τη διαφθορά, θα φτάσει στο έλεος ή θα δώσει ελεημοσύνη σε έναν φτωχό άνθρωπο . Αν δει ότι προσεύχεται στον Παντοδύναμο Θεό, τότε θα σωθεί από τη Φωτιά . Και αν δει τους ανθρώπους της χώρας του να τρέφουν τους άπορους ή να κάνουν ορθές πράξεις, ή να αναφέρουν τον Θεό Παντοδύναμο και είναι μέσα τους, τότε θα τους απελευθερώσει για την επιστροφή τους στον Θεό Παντοδύναμο . Όποιος βλέπει ότι αυξάνει τον έπαινο του Παντοδύναμου Θεού, τότε θα κληρονομήσει μια κληρονομιά . Εάν ένα άτομο κάνει μια καλή πράξη σε ένα όνειρο, όπως η απομάκρυνση της βλάβης από το δρόμο ή η επιβολή του καλού και η απαγόρευση του λάθους, τότε αυτό είναι απόδειξη κέρδους στο εμπόριο, αποπληρωμή χρέους, ασφάλεια από φόβο και ευλογία με οι καλές πράξεις σε ένα όνειρο δείχνουν την απομόνωση των καταπιεστών και την υπόθεση της δικαιοσύνης ….

…Όσο για το κόστος, είναι για τον βασιλιά μια αύξηση της υπερηφάνειας και της σταθερότητας στο βασίλειό του και για εκείνους που βρίσκονται κάτω από αυτόν κηδεμονία και για εκείνους που βρίσκονται κάτω από αυτόν που είναι κατάλληλος για αυτόν να το φορέσει για υπηρεσία, και ίσως ήταν μια υπόθεση δουλειά και για όποιον δεν το φοράει συνήθως αν είναι από τους Τούρκους τότε είναι δόξα, και αν είναι από άλλους, είτε είναι γενικευμένο είτε κοινό, δεν είναι επιβλαβές Και ίσως κάποιος με αυτήν την ιδιότητα έχει μια τουρκική γυναίκα, και το κόστος είναι ειδικό γι ‘αυτό χωρίς γάζα. Από τις δύο πλευρές τους είπαν ότι δεν είναι επιβλαβές, και ορισμένοι από αυτούς δεν το άρεσαν επειδή δεν φορούσε μόνη της ….

…Al-Wind : δηλώνει την εξουσία από μόνη της για τη δύναμη και την εξουσία της πάνω στα πλάσματα χωρίς αυτά, με όφελος και βλάβη . Ίσως να έδειχνε τον βασιλιά του Σουλτάνου, τους στρατιώτες του, τις εντολές του, τα ατυχήματά του, τους υπηρέτες του και τους βοηθούς του, και ήταν υπηρέτης του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν . Ίσως να υποδηλώνει βασανιστήρια, παράσιτα και παράσιτα επειδή εμφανίστηκαν όταν μαινόταν, και τα πολλά δέντρα που έπεσαν και πνίγηκαν από πλοία σε αυτά, ειδικά αν ήταν σφήκα, και επειδή ήταν ο αέρας που χάθηκε, επέστρεψε μαζί του , και επειδή είναι ένας άνεμος που δεν επικονιάζει . Και ίσως ο άνεμος έδειχνε τη γονιμότητα, τα προς το ζην, τη νίκη, τη νίκη και τις καλές ειδήσεις, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος τους στέλνει μέσω των χεριών του ελέους Του και τα ανταλλακτικά πλοία που τρέχουν με την εντολή Του, λοιπόν, τι γίνεται αν προέρχονται από άνεμους γύρης, όταν επιστρέφουν από αυτά από την καλοσύνη των φυτών και των φρούτων, που είναι η παιδική ηλικία και αυτός, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε. : ~Κέρδισα τη νεολαία και χάθηκα . Επέστρεψε με το κέρατο .~ Και οι Άραβες αποκαλούν την αποδοχή της παιδικής ηλικίας επειδή αντιστοιχεί στη σφήκα, και αν η αποδοχή και η σφήκα δεν συνήχθησαν εκτός από το όνομά της, αυτό αρκεί . Ίσως ο άνεμος να υποδηλώνει ασθένειες και ασθένειες και να μαίνεται σε ανθρώπους, όπως κρυολογήματα και πονοκεφάλους, και μεταξύ αυτών είναι αυτό που λένε οι άνθρωποι ότι αυτός είναι ένας οργισμένος άνεμος, επειδή είναι μια ασθένεια που δημιουργήθηκε από τον Θεό Παντοδύναμο όταν ένας άνεμος φυσάει και αλλάζει αέρα ή χωρισμένο . Όποιος βλέπει έναν άνεμο που τον μεταφέρει και τον μεταφέρει χωρίς φόβο, φόβο, σκοτάδι ή ομίχλη, τότε κατέχει ανθρώπους αν είναι σκόπιμο να το κάνει αυτό, ή προχωράει πάνω τους και αστειεύονται την υπηρεσία του με δόξα, ή αυτός ταξιδεύει στη θάλασσα άθικτα εάν είναι από τους ανθρώπους αυτού ή που τον ελπίζει, ή η βιομηχανία του ξοδεύεται εάν ήταν αργή . Ή κάτω από αυτόν ένας άνεμος που τον κουβαλάει και τον μεγαλώνει, και παρέχει τροφή αν είναι φτωχός, και αν το σηκώσει και πάει μαζί του, τραβιέται μακριά και φοβάται και φοβερό άγχος . Ή είχε σκοτάδι, σκόνη, διαταραχές και αίσθηση, και αν ήταν σε ένα πλοίο, υπέστη ζημιές από αυτό, και αν ήταν σε μια ασθένεια αυξήθηκε από αυτό, αλλιώς θα πληγεί από σεισμούς και ατυχήματα, ή θα βγαίνετε μέσα του, ή η εντολή του σουλτάνου ή του κυβερνήτη τελειώνει σε αυτό που έφτασε σε ένα όνειρο . Αν κανένα από αυτά δεν επρόκειτο να χτυπηθεί από μια σκόνη σκόνη με ανέμους και ενοχλητικούς σεισμούς . Εάν βλέπει τον άνεμο σε αυτή την περίπτωση να ξεριζώνει τα δέντρα και να καταστρέφει τους τοίχους, ή να πετάει ανθρώπους, ζώα ή τρόφιμα, τότε είναι μια γενική ταλαιπωρία μεταξύ των ανθρώπων, είτε μάστιγας, σπαθί, καταστολή, επιδρομή, αιχμαλωσία, υπόθεση , μια αδικία και παρόμοια . Εάν ο γενικός άνεμος ήταν σιωπηλός ή ήταν από γύρους, τότε εάν οι άνθρωποι αθωωνόταν, στενοχωρούσαν, επιδημία, ή πολιορκούσαν έναν εχθρό, οι συνθήκες τους άλλαξαν, οι υποθέσεις τους μετακινήθηκαν και οι ανησυχίες τους απαλλάχθηκαν . Ο αέρας δηλητηρίου είναι ζεστές ασθένειες . Και ο άνεμος με κίτρινο είναι μια ασθένεια, και ο άνεμος με βροντή είναι άδικη δύναμη με δύναμη . Και όποιος μετέφερε τον άνεμο από το ένα μέρος στο άλλο, χτύπησε έναν κυβερνήτη ή ταξίδεψε ένα ταξίδι από το οποίο δεν επέστρεψε, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Ή ο άνεμος θα πέσει μαζί του σε ένα μέρος μακριά ». Η πτώση του ανέμου σε μια πόλη ή στρατό, και αν ήταν σε έναν πόλεμο, χάθηκαν, και ο μαλακός και καθαρός άνεμος είναι καλός και ευλογία, και ο θυελλώδης άνεμος είναι η καταπίεση του Σουλτάνου, και ο άνεμος με τη σκόνη είναι ένα σημάδι πολέμου ….

…Το κόκκινο χρώμα είναι στο όνειρο και την προβολή, οπότε όποιος βλέπει ότι το πρόσωπό του είναι έντονο κόκκινο, τότε θα είναι καλός σε αυτόν τον κόσμο . Και ειπώθηκε : Αν το κόκκινο κρέας ήταν λευκό, ο ιδιοκτήτης του θα κέρδιζε άνεση και χαρά . Και όποιος βλέπει ότι το πρόσωπό του είναι χρωματισμένο κόκκινο, καθώς τα πρόσωπα των γυναικών βάφονται, τότε διαπράττει μοιχεία και αποκαλύπτει την υπόθεσή του . Και όποιος βλέπει ότι το σώμα και το πρόσωπό του έχουν κοκκινίσει, θα είναι πολύ ανέμελος μετά τη νίκη . Το κόκκινο χρώμα δείχνει την υγεία του ασθενούς και την άφιξη του ταξιδιώτη ….

…Al-Hijam : Ένας άντρας που δηλώνει ότι ελέγχει τους λαιμούς των ανθρώπων, τις επιθυμίες, τα συναισθήματα και τους προφήτες, όπως ο Σουλτάνος, ο κόσμος, ο κυβερνήτης και ο γιατρός . Έγραψε τις συνθήκες και τις πράξεις στο λαιμό, και όποιος είδε ένα κύπελλο του μεγέθους του, κοίταξα την υπόθεσή του, και αν ήθελε αίμα ή τζιχάντ, σκοτώθηκε και του ζήτησε αίμα με σίδηρο από το λαιμό του σαν εμπιστοσύνη και θρησκεία, το έπραξε στα χέρια ενός κυβερνήτη, και αν ήθελε να παντρευτεί, παντρεύτηκε μια γυναίκα και ο γραμματέας των συνθηκών έγραψε στο λαιμό του. Διαφορετικά, πούλησε ή αγόρασε ένα εμπόρευμα, ή κατέλαβε ένα χρέος ή εργαζόμενο χρέους, και γράφτηκε ένας όρος σε αυτό ….