Σε ένα όνειρο, είναι ένας ξένος βασιλιάς που είναι φοβισμένος, βαρετός, μεταφέρει βαρέων βαρών και γνωρίζει πόλεμο και μάχη . Έτσι, όποιος οδηγεί έναν ελέφαντα σε ένα όνειρο, ή ο βασιλιάς του, επικοινώνησε με τον Σουλτάνο και έφτασε σε υψηλό επίπεδο και έζησε για μεγάλο χρονικό διάστημα σε δόξα και κύρος . Και όποιος οδηγεί έναν ελέφαντα κατά τη διάρκεια της ημέρας χωρίζει τη γυναίκα του, και ίσως προδοσία και εξαπάτηση, και επιστρέφει την προδοσία και τον εξαναγκασμό του εναντίον του, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Δεν είδατε πώς έκανε ο Κύριος σας στους ιδιοκτήτες του ελέφαντα ). Και ένας ελέφαντας στο όνειρο είναι ένας καταραμένος άντρας . Αυτός που οδηγεί έναν ελέφαντα τη νύχτα θα ξεπεράσει έναν τεράστιο, χλωμό βασιλιά και θα τον νικήσει . Και αν έβλεπε ότι οδηγούσε σε μια σέλα ενώ τον υπακούει, τότε θα παντρευόταν την κόρη ενός τεράστιου μη-Αραβικού άνδρα, και αν ήταν έμπορος, η επιχείρησή του θα ήταν μεγαλύτερη . Αν δει ότι αρμέγει τον ελέφαντα, τότε συνωμοτεί έναν τεράστιο βασιλιά και παίρνει επιτρεπόμενα χρήματα από αυτόν . Και ειπώθηκε : Ο ελέφαντας είναι ένας βασιλιάς με μεγάλη χάρη και γενναιοδωρία, γενναιοδωρία και υπομονή, ευγένεια και απαλότητα . Αν έβλεπε ότι τον είχε χτυπήσει με τη μάνικα, θα ανταμειφθεί . Και αν το εγκατέστησε, έλαβε ένα υπουργείο και ένα κράτος . Ο ελέφαντας υποδεικνύει τους δίκαιους ανθρώπους, τους μελετητές και τους ευγενείς, και δείχνει τη δυσφορία, τη δυστυχία και την κόπωση . Αν είδε ότι ο ελέφαντας σκοτώθηκε σε μια πόλη, τότε ο βασιλιάς θα πεθάνει ή θα σκοτωθεί . Και όποιος βλέπει ότι ο ελέφαντας τον απειλεί, τότε αυτό υποδηλώνει μια ασθένεια, και αν τον πετάξει κάτω και πέσει, τότε το άτομο που ονειρεύεται θα πεθάνει . Εάν μια γυναίκα το βλέπει, τότε δεν είναι καλός οδηγός, αλλά το βλέπει . Και όποιος είδε ότι μίλησε με τον ελέφαντα, πήρε πολλά καλά από τον βασιλιά, και αν δει ότι ο ελέφαντας τον ακολούθησε να τρέχει, έβλαψε τον βασιλιά του . Και όποιος βλέπει ότι οδήγησε έναν ελέφαντα στον πόλεμο, θα χαθεί . Και όποιος βλέπει ότι έφαγε το κρέας ενός ελέφαντα, θα έχει χρήματα από τον Σουλτάνο, και ομοίως αν έπαιρνε από τα όργανα, το δέρμα ή τα οστά του . Δεν υπάρχει καλό να βλέπεις τον ελέφαντα για τους ανθρώπους της δικαιοσύνης και της ευσέβειας . Εάν ο ελέφαντας φαίνεται να αναδύεται από μια χώρα που έχει πανούκλα, απομακρύνεται από αυτά . Και όποιος είδε ότι σκότωσε έναν ελέφαντα νίκησε έναν ξένο άνδρα . Και όποιος είδε ανθρώπους να οδηγούν ελέφαντες και ήταν σε πόλεμο, ηττήθηκαν . Ίσως η οδήγηση ενός ελέφαντα έδειξε αδικία και ψέματα . Και όποιος βλέπει έναν ελέφαντα να έρχεται από τη μια πόλη στην άλλη, είναι ένας κυβερνήτης που κινείται από τη μια πόλη στην άλλη ….

…Γενναιοδωρία και σταφύλια : Η γενναιοδωρία είναι ενδεικτική για τις γυναίκες επειδή είναι σαν τον κήπο για το πόσιμο και τη μεταφορά του και την απόλαυση της γεύσης του, ειδικά επειδή προέρχεται από τη ναρκωτική ζάχαρη του σώματος και είναι σαν μούδιασμα της επαφής με το χυμό σε αυτό, και είναι ενδεικτικό του γάμου γιατί είναι σαν το σπέρμα . Και ίσως ο γενναιόδωρος άντρας έδειξε το ευεργετικό άλογο λόγω της αφθονίας των πλεονεκτημάτων των σταφυλιών, καθώς είναι όπως ο κυβερνήτης, ο κόσμος και το άλογο με χρήματα, οπότε όποιος διαθέτει αμπελώνα όπως το περιγράφουμε θα παντρευτεί μια γυναίκα αν είναι άγαμος, ή είναι σε θέση σε έναν γενναιόδωρο άνθρωπο, τότε κοιτάζει τις συνέπειές του και τι θα συμβεί σε αυτόν κατά την εποχή της γενναιοδωρίας στην προσέλευση και τη διοίκηση. Αυτό ήταν στην περίοδο του χρόνου και η γυναίκα ήταν άρρωστη και χάθηκε από την ασθένειά της, και αν ήταν έγκυος ήρθε σε μια σκλάβια, και αν ήλπιζε για απελευθέρωση, σύνδεση ή χρήματα από έναν κυβερνήτη ή στα χέρια ενός κυβερνήτη ή ενός ηγεμόνα ή μιας γυναίκας όπως η μητέρα, η αδελφή και η σύζυγος, αυτό απαγορεύεται και δεν μπορεί να το κάνει, ακόμα κι αν το συμβόλαιο γάμου της δεν ήταν, πρέπει να του φθάσει τη γυναίκα του και αν είναι εύπορος, τότε είναι φτωχός, και αν είναι σε ζήτηση και υποκρισία στην αγορά και τη βιομηχανία του, είναι δικαιολογημένος και στάσιμος, και αν αυτό έρχεται την ώρα και το καλοκαίρι, το θέμα είναι εναντίον του, και όλα αυτά είναι έγκυρα . Τα μαύρα σταφύλια στην εποχή τους είναι ασθένεια και φόβος, και μπορεί να είναι μαστίγια για εκείνους που τα κατέχουν ανάλογα με τον αριθμό της αγάπης, και δεν επωφελείται από το μαύρο χρώμα του με βλάβη στην ουσία του . Τα άσπρα σταφύλια στην εποχή του είναι ο χυμός και η καλοσύνη του κόσμου, και άλλες φορές θα λάβει χρήματα πριν από την ώρα που περίμενε . Και όποιος βλέπει ότι συμπιέζει έναν αμπελώνα, πάρτε το χυμό και αφήστε ό, τι έχει απομείνει, δηλαδή ότι ο βασιλιάς πρέπει να πάρει τον βασιλιά του χυμού με δύναμη . Ομοίως, ο χυμός από ζαχαροκάλαμο και άλλα πράγματα, επειδή ο χυμός και τα οφέλη του υπερισχύουν του τι είναι άλλο από αυτό που είναι μαζί του από αυτό που δεν αγγίζεται από τη φωτιά, εκτός από αυτό που διαφοροποιείται στην ουσία του . Λέγεται ότι όποιος πήρε ένα τσαμπί σταφύλι πήρε από τη σύζυγό του ένα χρηματικό ποσό, και ειπώθηκε ότι τα χρήματα ήταν 1.000 dirham . Και ειπώθηκε ότι τα μαύρα σταφύλια είναι χρήματα που δεν μένουν, και αν τα δουν να γέρνουν από το αμπέλι τους, τότε είναι πολύ κρύο και φόβο . Μερικοί από τους σχολιαστές είπαν : Τα μαύρα σταφύλια δεν τους αρέσουν, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Ζάχαρη και καλό φαγητό .~ Ο Ζαχαρίας, ειρήνη πάνω του, τον βρήκε με τη Μαρία, καθώς δεν μισούσε και οι περισσότεροι εκφραστές τον μισούσαν . Λέγεται ότι ήταν δίπλα στον γιο του Νώε όταν ο πατέρας του τον ζήτησε, και ήταν λευκό χρώμα, οπότε όταν άλλαξε το χρώμα, τα σταφύλια γύρω του άλλαξαν και η προέλευση του μαύρου είναι αυτή . Και αυτό που ήταν φρούτο δεν κόβεται σε όλα τα μέρη, και δεν έχει χρόνο και καμία ουσία που το χαλάει, είναι καλό όπως οι ημερομηνίες και οι σταφίδες, και ό, τι βρέθηκε τότε και εκτελέστηκε τη στιγμή των άλλων, είναι καλό κατά τη διάρκεια της εποχής του, εκτός από αυτό που έχει μισητό όνομα ή άσχημη είδηση, και σε άλλη από την εποχή της, τελικά μισείται . Ό, τι έχει μια καταγωγή που δείχνει ότι το κακό είναι στην επιθυμία και την αγωνία του, και άλλες φορές ξυλοκοπήθηκε ή άρρωστος, όπως και οι δύο . Επειδή ο Αδάμ, ειρήνη πάνω του, φοβόταν τα φύλλα του και τον κατηγόρησε στο δέντρο του, και ανησυχούσε και μετανιώθηκε, οπότε αυτό ήταν απαραίτητο ανά πάσα στιγμή, και απαιτούσε επίσης το δέντρο και το χαρτί του . Οτιδήποτε είχε κίτρινο χρώμα ήταν μια ασθένεια, όπως το κυδώνι, ο κράταιγος και το καρπούζι, με βλάβη έξω από τη ζωή του, και άλλα από τις κιτρινωπές ανησυχίες και θλίψεις . Αν ήταν ξινή, χτυπήθηκε με τα μαστίγια για να το φάει, ειδικά αν ήταν ένας αριθμός, επειδή ο καρπός του μαστίγιο στο τέλος . Και τα δέντρα, που είναι η ρίζα του καρπού, είναι ένα ξηρό ραβδί . Και αυτό που είχε ένα όνομα στην παραγωγή του οφέλους, μεταφέρει την ερμηνεία του στη διατύπωση του εάν αυτό ήταν ισχυρότερο από τις έννοιες του, όπως το πράσινο κυδώνι σε άλλες στιγμές είναι κουρασμένο και το κίτρινο είναι μια ασθένεια . Και πράσινα ροδάκινα : ο πόνος αυτών ή ενός αδελφού και κίτρινη ασθένεια . Και το jujube : στην εποχή του διορίζεται από την εταιρεία ή το τμήμα, και το πράσινο στο άλλο από την εποχή του είναι ατυχία και ατυχήματα που τον πλήττουν, και η ξηρότητα του ανά πάσα στιγμή έχει ένα μπλε λουλούδι, και το δέντρο του είναι άντρας με απόλυτο μυαλό και καλό πρόσωπο, και ειπώθηκε ένας αξιότιμος άνθρωπος που είναι άνθρωπος ευχαρίστησης, υπερηφάνειας και σουλτανάτου ….

…Και αν ο ασθενής δει ότι είναι πίσω υγιής ενώ μιλάει σε ανθρώπους ή μιλάει σε αυτόν, τότε είναι αθώος και θα συμβεί μια θεραπεία ….

…Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει ένα κεφάλι στο χέρι του εκτός από μια κνήμη όταν του μιλάει, τότε δείχνει δικαιοσύνη και δικαιοσύνη και ειπώθηκε σοφία και γνώση, και αν βλέπει το κεφάλι με ασχήμια, ή του μιλάει με τρόπο που δεν είναι κατάλληλος, τότε η έκφρασή του είναι διαφορετική από αυτήν ….

…Ρίχνει Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι ρίχνει έναν καταπέλτη, δηλαδή προδοσία και ίντριγκα . Ίσως έδειχνε τη συκοφαντία και τον εξαναγκασμό των μελετητών, ή τη συκοφαντία των γυναικών που ανοσοποιήθηκαν, και την πρόκληση της θρησκείας . Ίσως το όραμά του να υποδηλώνει καταστολή . Και το να ρίχνεις βέλη σε ένα όνειρο είναι απόδειξη του να μιλάς για συμπτώματα από συμπτώματα, και αν τα βέλη σε αυτά ήταν λεπίδες, θεραπεύονταν αγγελιοφόροι, το επιδιωκόμενο πράγμα θα συνέβαινε και αν δεν υπήρχαν κεφάλαια σε αυτά, αυτό δείχνει απογοήτευση για το τι είναι προορίζεται . Και όποιος ρίξει το βέλος και είναι αυτός που τραυματίζεται, θα λάβει την ανάγκη του από την εγγύτητά του στον Θεό Παντοδύναμο, και αν είναι σε αυτόν τον κόσμο, θα αποκτήσει την τιμή του . Και όποιος βλέπει δύο σειρές ανθρώπων να ρίχνουν ο ένας τον άλλον, τότε εκείνοι που έχουν αδικηθεί διαφωνούν με την αλήθεια και το λάθος, και μιλούν για τους αντιπάλους τους με ψεύτικο . Και όποιος βλέπει ότι πυροβολεί ανθρώπους με βέλη, θα τους πυροβολεί κακές λέξεις . Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει και κάνει λάθος, τότε έχει μια κακόβουλη γλώσσα με την οποία μιλάει προς τιμήν των ανθρώπων . Και όποιος βλέπει ότι στοχεύει σε ένα αντικείμενο και δεν κάνει λάθος, θα επιτύχει τον στόχο του στέλνοντας ένα βιβλίο ή έναν αγγελιοφόρο . Και όποιος ρίχνει ένα άτομο αλλά δεν τον χτυπά, τότε τον πετάει με ψεύτικα λόγια . Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει βέλη σε ένα βουνό στα ανατολικά και δυτικά, και τα ρούχα του είναι καινούργια και άσπρα, θα αποκτήσει έναν βασιλιά και εξουσία εάν αξίζει αυτό. Τα βέλη είναι τα βιβλία του που εκδίδει με τις επιστολές και τις παραγγελίες του . Και πετάξτε το φουντούκι . Και ειπώθηκε : Η ρίψη φουντουκιών σε αστικές περιοχές πετάγεται για αυτή την λιθοβολισμό και αν η ρίψη είναι στη γη για χάρη κυνηγιού τότε είναι χαλάρωση και κέρδος . Και όποιος ρίξει ένα βέλος και χύσει το αίμα του, θα κερδίσει όφελος από έναν σπουδαίο άνθρωπο . Και αν τα βέλη πέσουν στην καρδιά του, αυτές είναι οι ειδοποιήσεις ενός καλού αγοριού ή μιας όμορφης υπηρέτριας . Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει τον καταπέλτη ως φρούριο των εχθρών, τότε αυτά είναι τα λόγια της δικαιοσύνης που μιλάει, ή ένα αίτημα που ο Θεός Παντοδύναμος ζητά ….

…Τρώγοντας το άγονο πουλί : για να πλοηγηθείτε στην ανατροπή και το ξεθώριασμα, και το να βλέπεις το κρασί στο εξοχικό σπίτι είναι μια επιτυχία . Και αν η αγάπη είναι μέσα στο νερό και είναι σε ένα σπίτι, τότε είναι μια πλούσια και γεμάτη γυναίκα . Και αν η αγάπη του νερού είναι για το πότισμα, τότε είναι ένας άνθρωπος με μεγάλα χρήματα και ένα μεγάλο κόστος για χάρη του Θεού . Αγάπη, αν υπάρχει ξίδι σε αυτό, τότε είναι ένας ευσεβής άνθρωπος, και αν υπάρχει αφρός σε αυτό, τότε είναι γεμάτος χρήματα, και αν είναι μέσα του, τότε είναι άρρωστος . Ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να είχε σπάσει η κρυφή μνήμη του σπιτιού μου . Είπε : Εάν πιστεύετε ότι θα χωρίσετε τη γυναίκα σας . Ήταν έτσι . Al-Raouq : Ένας ειλικρινής άνθρωπος που λέει την αλήθεια . Το μπουκάλι είναι ένας υπηρέτης που είναι απρόθυμος να μεταφέρει χρήματα, και ο ewer είναι υπηρέτης, με βάση αυτά που ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Ένας άνθρωπος που αθανατοποιείται από κύπελλα και κανάτες θα κυκλοφορήσει πάνω τους ». Όποιος το βλέπει σαν να πίνει από μια κανάτα, θα έχει ένα παιδί από το ummah του, και οι κανάτες εξυπηρετούν το ανάστημα στα τραπέζια . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να έπινα από ένα κονδυλώματος που είχε δύο τρύπες, μία από τις οποίες ήταν γλυκιά και η άλλη αλμυρή . Είπε : Φοβάστε τον Θεό, γιατί διαφέρετε με την αδερφή της γυναίκας σας ….

…Και όποιος βλέπει ότι φυσάει βαμβάκι, τσακίζεται με έναν άνθρωπο και μιλάει για κάτι που δεν είναι κατάλληλο για αυτόν, και αν μια γυναίκα τον δει, τότε δείχνει έναν άνδρα που έχει το όφελος και το κέρδος όσων έκανε ….

…Και όποιος βλέπει μια βίλα στο Plus που έχει μεταβεί από τη μια χώρα στην άλλη, δείχνει τη μεταφορά και την ανταλλαγή του βασιλείου της εξουσίας αυτού του τόπου σε άλλη ….

…Χασίς : είναι η συνύπαρξη ζώων και βοοειδών, και είναι σαν τα χρήματα του κόσμου από τα οποία κάθε άτομο παίρνει αυτό που ο Κύριος του έχει διαιρέσει και έκανε τα προς το ζην του, γιατί επιστρέφει κρέας, γάλα, βούτυρο, γκι, μέλι, μαλλί , τα μαλλιά και τα χνούδια, έτσι είναι σαν τα χρήματα στα οποία είναι η δύναμη των ανθρώπων . Ίσως το λιβάδι αναφέρεται σε κάθε μέρος που κερδίζει τον κόσμο, παίρνει από αυτόν, γίνεται γνωστό από αυτόν και αποδίδεται σε αυτόν, όπως το σπίτι του χρήματος και της αγοράς . Το Nawwir, ειδικότερα, μπορεί να υποδηλώνει την αγορά συναλλάγματος, χρυσοχόους και θέσεις χρυσού . Αφηγήθηκε ότι ο Προφήτης, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ερμήνευσε το λιβάδι με τον κόσμο και την πρασινάδα του και ότι αυτός, ειρήνη σε αυτόν, είπε : Ο κόσμος είναι ένα γλυκό πράσινο. Γλυκύτητα, ό, τι πέφτει στο στόμα των καμηλών δείχνει τι επιτρέπεται, και κάθε οξύ σε αυτό δείχνει τι απαγορεύεται και τι τους επηρεάζει, εξαπάτηση και πικρία . Και αυτό που προέρχεται από το φυτό είναι ένα φάρμακο που πρέπει να αντιμετωπιστεί, είναι έξω από χρήματα και μέσα διαβίωσης, και δείχνει την επιστήμη, τη σοφία και τα κηρύγματα, και μπορεί να υποδεικνύει καθαρά νόμιμα χρήματα . Και αν είναι ξινή με γεύση, τότε η οξύτητά του οφείλεται στην αγωνία και τις συγκρούσεις στην επίτευξη και την κόπωση . Ό, τι κι αν ήταν ένα θανατηφόρο δηλητηριώδες, έδειχνε απαγορευμένη ατυχία, παίρνοντας τον κόσμο από τη θρησκεία, τις πόρτες του τοκογλύφου, της καινοτομίας και των ιδιοτροπιών, και ό, τι βγαίνει από το στόμα και τα εισάγει από τα χειρότερα . Αλλά αν είδε ανθεκτικό : και διπλώστε τον Kalksberh : και τα παρόμοια των γυναικών με πικρία, ζέστη, Vhmum και θλίψεις και χρήματα είναι απαράδεκτα . Έχει ειπωθεί ότι όταν ο Αδάμ έπεσε στο έδαφος και έπεσε στην Ινδία, η μυρωδιά του κρέμασε πάνω σε ένα δέντρο ενώ ήταν λυπημένος και έκλαιγε στον εαυτό του . Μπορεί να υποδηλώνει τις ανησυχίες του στο μέλλον, και η ανταμοιβή είναι με τα κοσμήματα του Παραδείσου, τα οποία προστίθενται χωρίς κόλιανδρο και κυμινοειδές κάμινο και παρόμοια . Ό, τι βλαστήθηκε από τη γη αναφέρεται στην απαγόρευση του βιβλίου ή του Sunnah, ή για έναν λόγο που ήταν αξιοζήλευτο τις παλιές μέρες, υποδηλώνει την ικανότητα ομιλίας και διαβίωσης, όπως ζυμαρικά, ξύλο, σκόρδο, αγγούρι, φακές και κρεμμύδια , και τι έχει το φυτό ένα όνομα που κυριαρχεί στην παραγωγή του, που σημαίνει ισχυρότερο από τη φύση του Ή, ένας υποστηρικτής της ουσίας του μεταφέρθηκε πάνω του, όπως η μέντα από την οποία προέρχονται η νεκρολογία και η νεκρολογία, παρόλο που είναι ένα όσπριο . Όπως και τα νησιά, τα οποία είναι Alsnar με λύπη και φωτιά . Ό, τι φυτά μεγαλώνουν χωρίς σπόρους και δεν έχουν ρίζες στο έδαφος, όπως τρούφες και μανιτάρια, δείχνει στους ανθρώπους ένα χυμό, εγκυμοσύνη και τον απόγονο της πορνείας, και εκείνους που δεν γνωρίζουν την καταγωγή τους, και τα χρήματα δείχνουν τον σπόρο , δωρεά, φιλανθρωπία και ούτω καθεξής . Όποιος το βλέπει σαν να βρίσκεται σε λιβάδι ή χασίς που μπορεί να μαζέψει ή να φάει, τότε κοιτάζω την κατάστασή του, και αν είναι φτωχός γίνεται πλούσιος, και αν είναι πλούσιος έχει αυξηθεί πλούσιος, και αν είναι ασκητής σε αυτόν τον κόσμο που τον θέλει, τότε επιστρέφει σε αυτόν και γοητεύεται από αυτόν . Εάν μετακόμισε από ένα λιβάδι σε ένα λιβάδι, ταξίδευε στην αναζήτηση του κόσμου και μετακόμισε από τη μια αγορά στην άλλη και από τη μια βιομηχανία στην άλλη ….

…Το Shuffle δείχνει σε ένα όνειρο την επιτάχυνση των κινήσεων για ταξίδια, μετακίνηση από τόπο σε τόπο, ή από μια αίρεση στην άλλη, ή από τη μια θρησκεία στην άλλη ….

…Εάν ένα άτομο μιλάει σε ένα όνειρο σε διάφορες γλώσσες, δηλώνει ότι έχει μεγάλη κατοχή της ιστορίας του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν . Ομοίως, τα λόγια των πουλιών στον αναζητητή, τα οποία προέρχονται από την επίτευξη ενός μεγάλου βασιλιά, και εν γνώσει και με ακρίβεια . Και τα λόγια του πουλιού είναι όλα καλά και καλά, και όποιος βλέπει ότι το πουλί μίλησε, η κατάστασή του θα αυξηθεί, και όποιος δει ότι το φίδι μίλησε τον λόγο του με απαλά λόγια, θα είναι ευχαριστημένος και καλός από έναν εχθρό . Και όποιος βλέπει ότι ένα ζώο είναι ο λόγος του, τότε θα πεθάνει, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Και όταν οι λέξεις πέσουν πάνω τους, θα τους βγάλουμε από τη γη για να τους μιλήσουμε ). Και όποιος βλέπει ότι έχει μιλήσει το κεφάλι ή η μύτη του, αυτό που αποδίδεται σε αυτό το όργανο λείπει ή ένα σοβαρό πλήγμα σε αυτό, και ο λόγος του είναι ένα δέντρο που δείχνει ότι έχει αποκτήσει κάτι για το οποίο αναρωτιούνται οι άνθρωποι . Και τα λόγια του παιδιού ό, τι είπε σε ένα όνειρο είναι αλήθεια . Ίσως η ακρόαση των λέξεων του παιδιού έδειχνε να πέφτει στο απαγορευμένο . Και τα λόγια άψυχων αντικειμένων, ειρήνης ή κηρύγματος . Και η ομιλία του ζώου μπορεί να ήταν βασανιστήρια και κατάρα . Και τα δέντρα είναι ψηλά . Τα λόγια των νεκρών είναι δίκη, και τα λόγια του λεία, η αγωνία από την οικογένεια και η αμαρτία . Και μιλώντας για τα πάντα, αν το Βιβλίο του Θεού ή η Σουντού του Αγγελιοφόρου του Θεού, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, να συμφωνήσουν ή να είναι λογικές, είναι αποδεκτές και υπόκεινται σε ερμηνεία, και είναι καλό για τον ιδιοκτήτη του και πρέπει να τηρείται , και αυτό που είναι αντίθετο με το Βιβλίο του Θεού ή τη Σουντού του Αγγελιοφόρου Του, ειρήνη σε αυτόν, απαγορεύεται και πρέπει να αποφεύγεται . Και αν του μιλήσει κάτι από τα μέλη του, είναι συμβουλή που πρέπει να γίνει αποδεκτή από την οικογένεια και τους συγγενείς του, επειδή είναι οι μάρτυρες την Ημέρα της Ανάστασης με τον Θεό Παντοδύναμο κατά της άρνησης της δράσης του μαζί τους . Τα λόγια του τείχους προειδοποιούν για το χωρισμό και την ανθρωπότητα με τα αποτελέσματα, επειδή ο πιστός αισθάνεται ανήσυχος γι ‘αυτούς ως κάποιος που μιλά και μιλάει γι’ αυτά . Τα λόγια των δέντρων είναι απόδειξη μιας διαμάχης . Τα λόγια του εχθρού σε ένα όνειρο υποδηλώνουν τη λήξη της περιόδου εγκατάλειψης, και η προηγούμενη προηγείται από λέξεις . Και τα λόγια του Θεού Παντοδύναμου στον υπηρέτη στον ύπνο του την Ημέρα της Ανάστασης, συγκεκριμένα, δείχνει την αύξηση της θέσης, την εγγύτητα με τους κυβερνήτες των υποθέσεων, τις ορθές πράξεις και την καλή συμπεριφορά, και δείχνει την προσοχή του βασιλιά στα υποκείμενα με χάρη και τιμή . Εάν ο παρατηρητής είναι ένας από τους ανθρώπους της αφαίρεσης, απογυμνώνεται από τον κόσμο και αγκαλιάζει το μέλλον ….

Ο Σατανάς είναι σε ένα όνειρο εχθρός στη θρησκεία και στον κόσμο, απατηλός, πρόθυμος, αλαζονικός, αδιάφορος και αδιάφορος . Το όραμα του Σατανά είναι χαρά, ενθουσιασμός και λαγνεία . Και όποιος βλέπει τον διάβολο να τον κατακλύζει, καταναλώνει τοκογλυφία . Και όποιος βλέπει ότι ο Σατανάς τον ακολουθεί, τότε ο εχθρός του τον εξαπατά και τον σαγηνεύει . Και όποιος βλέπει ότι μιλάει στον Διάβολο, τότε μιλάει σε έναν από τους εχθρούς του . Και όποιος βλέπει ότι ο Σατανάς κατέβηκε πάνω του, θα πάρει λύτρωση και αμαρτία . Και όποιος βλέπει ότι προεδρεύει των δαιμόνων ενώ είναι υπάκουοι σε αυτόν, θα λάβει ηγεσία, τιμή, κύρος και τιμή . Όποιος είδε ότι είχε δεσμεύσει τους δαίμονες, κέρδισε τη νίκη και τη δύναμη . Όποιος βλέπει ότι είναι εχθρικός προς τον Σατανά, τότε είναι πιστός, ειλικρινής και υπάκουος στον Παντοδύναμο Θεό . Και όποιος βλέπει τον Σατανά με χαρά και ευτυχία, θα δουλεύει με επιθυμίες . Και ίσως το όραμα του διαβόλου έδειχνε κατασκόπους και την πρόθεση της ακοής, ή τον ψίθυρο και την ματιά . Και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει δαίμονας, συνοφρυώνει τους ανθρώπους και βιάζεται να τους βλάψει ….

…Όσον αφορά τους άμβωνας, ερμηνεύονται από τον κυβερνήτη, τον βασιλιά, τον κηδεμόνα, τον ιμάμη και τον κόσμο. Ό, τι βλέπει σε αυτό από τον Zayn ή τον Shein, ερμηνεύεται σε αυτά και ανυψώνεται σε εκείνους που είναι κατάλληλοι για την εντολή, το επιτυγχάνει και όποιος δεν είναι κατάλληλος γι ‘αυτό δεν είναι ο Mahmoud . Και όποιος βλέπει ότι μιλάει σε άμβωνα με τρόπο που δεν είναι κατάλληλος, τότε είναι διάσημος για ατυχία και ανυπακοή, και αν μιλάει σε ό, τι είναι κατάλληλο, τότε είναι καλό και ευλογία, και το υπόλοιπο της ομιλίας παρουσιάστηκε στο δικό του έκφραση στο Κεφάλαιο 9 ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο Mushaf του μιλάει ή του μιλάει, αν υπάρχουν αποδείξεις στην ομιλία του, τότε είναι καλό, και αν υπάρχουν αποδείξεις κακού, τότε κακού ….

Ομιλία Εάν ένα άτομο μιλάει σε ένα όνειρο για το τι πρέπει να κρύβεται, αυτό υποδηλώνει τη σπατάλη χρημάτων ή την απόρριψη σοφίας σε κάποιον άλλο από τους ανθρώπους του . Εάν μιλάει σε ένα όνειρο για τις ευλογίες του Παντοδύναμου Θεού πάνω του, είναι απόδειξη του να ευχαριστούμε τον Θεό Παντοδύναμο και να γιορτάσουμε τον έπαινο του για αυτό που του έχει δώσει ….

…Το Φως : Μετά το σκοτάδι, για όσους το είδαν στο κοινό, εάν βρισκόταν σε δίκη ή σύγχυση, θα καθοδηγούνται και θα τους γεννήσει η ηθική και εάν έχουν μια αδικία που θα απομακρυνθεί από αυτούς, και αν είναι καμιά φορά, χαίρεστε εκ μέρους τους, πιείτε και λιπαίνετε . Δείχνει τον άπιστο στο Ισλάμ, τον αμαρτωλό στη μετάνοια, τους φτωχούς στους πλούσιους, τον άγαμο πάνω από τη σύζυγο, και την έγκυο γυναίκα να γεννήσει ένα αγόρι, εκτός εάν ήταν περιορισμένος στη σκηνή της, ή τον έβαλε στο φόρεμά της, ή τον έβαλε στην τσέπη της, και της γέννησε ένα όμορφο σκιασμένο κορίτσι . Όσον αφορά τη νύχτα και τη μέρα, είναι δύο δυνάμεις, που αναζητούν η μία την άλλη . Και η νύχτα είναι άπιστη, και η μέρα είναι μουσουλμάνος, επειδή πηγαίνει στο σκοτάδι, και ο Θεός Παντοδύναμος εξέφρασε στο βιβλίο του για τη δυσπιστία με το σκοτάδι, και για τη θρησκεία του με το φως, και μπορεί να υποδηλώνουν τους δύο αντιπάλους και τις δύο ομάδες , και ίσως η νύχτα δείχνει ξεκούραση, και η μέρα δείχνει κόπωση και εξαπάτηση . Ίσως η νύχτα έδειχνε γάμο, και η μέρα έδειχνε διαζύγιο, και ίσως η νύχτα έδειχνε κατάθλιψη και τις διακοπές των τεχνιτών και των ταξιδιωτών, και η ημέρα έδειχνε την υποκρισία των αγορών και των τιμών, και ίσως η νύχτα έδειξε φυλάκιση επειδή αποτρέπει τη δράση με το σκοτάδι της, και η ημέρα δείχνει τη λάμπα, τη σωτηρία και τη σωτηρία, και ίσως η νύχτα δείχνει τη θάλασσα, και η ημέρα δείχνει τη δικαιοσύνη ….

Ο δανεισμός σημαίνει απώλεια και μικρή υποστήριξη . Εάν ένας υπάλληλος της τράπεζας ονειρεύεται να δανειστεί από άλλη τράπεζα, τότε ο ανταγωνισμός για την τράπεζά του θα τον αφήσει σε κατάσταση κατάρρευσης, εκτός εάν δεχτεί αυτήν την προειδοποίηση . Εάν κάποιος άλλος δανείζεται από εσάς, η βοήθεια σε περιόδους ανάγκης θα παραταθεί ή θα σας παρέχεται . Θα σημαίνει πιστούς φίλους ….

…Υπεροχή, αν ονειρεύεστε ότι ζείτε με πολυτέλεια και αλαζονεία, τότε αυτό προβλέπει την επιτυχία και την ταχεία άνοδο . Θα μετακομίσετε σε άλλη χώρα . Εάν βλέπετε άλλους να ζουν σε μια πολυτελή και πολυτελή ζωή, αυτό προβλέπει ότι το ενδιαφέρον άλλων για εσάς και η δουλειά τους προς όφελός σας θα σας δώσει ευτυχία ….

…Και αν δει το χέρι του να πέφτει από αυτό που θέλει να δουλέψει με αυτό και να καταπιεί ή να μαραθεί, τότε η ερμηνεία του στο ίδιο χέρι και η ικανότητα δεν αποκτά αυτό που θέλει και απογοητεύεται από εκείνους που ζητούν τη βοήθειά του . Και αν βλέπει στο χέρι του την αρετή της δύναμης και της χαλάρωσης στην καταπίεση, τότε η ερμηνεία του είναι στο χέρι του και η ικανότητά του να κάνει ό, τι θέλει, και τη βοήθεια εκείνων που ζητούν βοήθεια από αυτόν, και υπάρχει μια άλλη πτυχή σε αυτό , ότι το μήκος, η βραχύτητα, η αντοχή και η αδυναμία του είναι προϊόν του ιδιοκτήτη του, στον οποίο γίνεται το χέρι, και ένα χέρι καλών χεριών Κατά την άποψή του, όπως έλεγε ο Αμπού Μπακρ και ο Σιντάντ Μπιν Μουσάιμπ, χρησιμοποίησαν το φράση ~όραμα~ με ονόματα και τις έννοιες τους, και βασίστηκε σε αυτό το όραμα . Εάν βλέπει ότι το χέρι του έχει εξασθενίσει, ανοίξει, στεγνώσει ή ο άνεμος του βρωμίσει : εξαιρώντας άλλους από το θήραμα, τότε αυτό είναι μια διαφθορά του έργου του ιδιοκτήτη του, σε αυτό που έχει γίνει ή άφησε την ολοκλήρωσή του μαζί του , ή μια αδυναμία της δύναμής του πάνω του . Εάν βλέπει ότι το χέρι του έχει γυρίσει το χέρι ενός προφήτη μεταξύ των προφητών ή μερικών από τους δίκαιους, τότε δείτε πώς ήταν αυτός ο προφήτης ή αυτός που ήταν δίκαιος σε αυτόν που καθοδήγησε τον Θεό στα χέρια τους από παραπλανητική ή που τον έσωσε από καταστροφή, και πώς το πεπρωμένο του ήταν μεταξύ του λαού του, τι υπέφερε από αυτούς από βλάβη, και πώς ήταν η συνέπεια της εντολής και της διοίκησής τους, έτσι και ο Θεός καθοδηγεί τους ανθρώπους από το χέρι του οραματιστή, και είναι το χέρι που έχει περιγραφεί, και με το οποίο ο Θεός παραδίδει έναν λαό από παραπλανητική καθοδήγηση, και ό, τι βλάπτει προκαλεί σε αυτό, παρόμοιο με αυτό που ο Προφήτης συναντήθηκε στον Θεό, οπότε η κατάστασή του και οι πράξεις του είναι κατά συνέπεια, όπως οι χειροτεχνίες του Προφήτη και αυτό είναι ένα έντιμο όραμα που μόνο οι άνθρωποι της αρετής και συναντήθηκαν δύσκολα βλέπουν . Και όποιος βλέπει ένα τέτοιο όραμα ειδικά χωρίς τους ανθρώπους της αρετής, της ευσέβειας και της ικανότητας, και ό, τι περιγράφεται είναι αδύνατο να γίνει αποδεκτό και να απορριφθεί ….

Ο μάγειρας σε ένα όνειρο υποδηλώνει χαρές και απολαύσεις . Και ο μάγειρας σουκ, το όραμά του δείχνει αντίθετο όφελος . Και η κουζίνα ταξιδιού, το όραμά του δείχνει εγγύτητα και μετακίνηση από τόπο σε μέρος ή από τη μια κατάσταση στην άλλη . Και ο μάγειρας και ο καθένας που αντιμετωπίζει τη φωτιά έχει λόγια, διαμάχες και κακό . Και ο μάγειρας είναι ένας καλός οδηγός για όσους θέλουν να παντρευτούν . Το μαγείρεμα δεν επαινείται για τον ασθενή επειδή ήταν προετοιμασμένο για αλλοίωση . Και ο μάγειρας υποκινεί τους ανθρώπους να ζήσουν ….

…Όποιος βλέπει το λυκόφως, δηλώνει ένα αίτημα για μια εντολή, και αν το βλέπει ως απουσιάζει, δείχνει το τέλος της απαιτούμενης ύλης και ότι έχει γίνει σε άλλη ….

…Εάν το χαλάζι κατέβηκε από τον ουρανό, αυτό είναι απόδειξη του βασανισμού των ανθρώπων του βασιλιά, της απώλειας των χρημάτων τους και του πόνου μερικών από αυτούς . Εάν ένα άτομο βλέπει ότι ο ουρανός βρέχει χαλάζι ή χιόνι σε άλλη ώρα εκτός από αυτό, τότε ο αναζητών αρρωσταίνει με μια μικρή ασθένεια και θεραπεύεται από αυτόν . Εάν δει ότι το κρύο έχει πέσει από τον ουρανό στο σώμα του, μερικά από τα χρήματά του θα χαθούν . Και το κρύο στην εποχή του υποδηλώνει την αποχώρηση των ανησυχιών και τη νίκη επί των εχθρών και των ζηλόφωτων, γιατί σε αυτήν δροσίζει τη γη από την οποία εμφανίζονται φίδια και σκορπιοί . Εάν το κρύο ήταν πάρα πολύ, χαλάσει τα μέρη και εμπόδισε το μονοπάτι και έδειχνε ότι η κατάσταση είχε σταματήσει και ότι το ταξίδι δεν ήταν δυνατό . Είναι ένα σημάδι του κακού, και αν δεν υπάρχει βλάβη από αυτό, τότε είναι καλό και διατροφή . Και όποιος δει το κρύο που έχει πέσει στη γη του, τότε είναι ένα έλεος από τον Παντοδύναμο Θεό, και αν χαλάσει, τότε θα είναι βασανιστήριο σε αυτό το μέρος . Το κρύο μπορεί να αναφέρεται σε ακρίδες, και εάν το κρύο βλάπτει τις καλλιέργειες και τους ανθρώπους, τότε επιβάλλονται πρόστιμα σε ανθρώπους, ή ασθένεια ευλογιάς ή παραφροσύνη, και που φέρνει το κρύο σε κόσκινο ή ρούχα ή σε αυτό που δεν μεταφέρει νερό σε αυτό, και αν είναι πλούσιος, τα κέρδη του θα λιώσουν ή τα χρήματά του θα εξαφανιστούν, και αν έχει αγαθά στη θάλασσα φοβόταν γι ‘αυτήν, και αν ήταν φτωχός, ό, τι χρειάζεται και φοράει δεν θα μείνει μαζί του, και τίποτα μένει για τη ζωή του ….

…Όσο για το περιτύλιγμα, το θέμα έχει έναν μέσο όρο και ο αριθμός των ροδιών εάν διαλέγονται δεν είναι ο Μαχμούντ, είτε ήταν την εποχή του είτε σε άλλη στιγμή ….

…Και όποιος βλέπει ότι συγκομίζει καλλιέργειες σε μια άλλη εποχή εκτός από την εποχή του, τότε δείχνει ότι έχει συμβεί μια μεγάλη επιδημία ή ασθένεια για τους ανθρώπους αυτού του τόπου ….

…The khan : το ξενοδοχείο του άνδρα, που δείχνει τι δείχνει το σπίτι του ως προς το σώμα του, τη δόξα του, το όνομά του, τη μνήμη του, το λουτρό του, το φούρνο του και το δικαστικό του συμβούλιο . Όσο για τα άγνωστα, δείχνει ταξίδια, γιατί είναι το σπίτι τους . Και ίσως έδειξε το σπίτι του κόσμου, γιατί είναι ένα σπίτι ταξιδιού από το οποίο φεύγουν μερικοί άνθρωποι και άλλοι κατεβαίνουν . Και ίσως έδειξε τη συλλογή επειδή είναι το σπίτι κάποιου που ταξιδεύει από το σπίτι του και βγαίνει από την πατρίδα του σε άλλη χώρα, ενώ ήταν μακριά, μέχρι να το αφήσει με τους συντρόφους του και τους συντρόφους του . Όποιος βλέπει σαν να έχει εισέλθει σε ένα άγνωστο ξενοδοχείο, θα πεθάνει εάν ήταν άρρωστος ή ταξίδεψε εάν είναι σωστός ή μετακινηθεί από μέρος σε μέρος . Όσο για εκείνο που βγήκε από ένα ξενοδοχείο σε ένα ξενοδοχείο και οδήγησε ένα ζώο όταν έφυγε, ή βγήκε από τη μέση του, κοίταξα την κατάστασή του, και αν ήταν άρρωστος βγήκε μόνος του και αν ήταν σε ένα ταξίδι, προχώρησε και ταξίδεψε για λογαριασμό του, και επίσης, αν είδε έναν σύντροφο να κατεβαίνει σε ένα άγνωστο ξενοδοχείο ως αναβάτες ή να βγαίνουν και από αυτό, είναι μια επιδημία ανθρώπων ή συντρόφων, όπως αναφέρθηκε παραπάνω . Ή βγαίνει με μια διαφορά μεταξύ των δύο θεμάτων συντροφικότητας και των συνθηκών τους σε εγρήγορση, και εξαιτίας αυτών, των γνωστών, των άγνωστων, της δικαιοσύνης τους και των σκαφών τους ….

…Πηδώντας Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο που πηδάει σε έναν άνδρα, θα τον ξεπεράσει και θα είναι ανίκανος . Και η δύναμη του κύτους άλματος . Όποιος πηδήξει από τη γη στον ουρανό, θα ταξιδέψει στη Μέκκα . Αν είδε ότι πήδηξε από τόπο σε τόπο, τότε μεταμορφώθηκε από τη μία κατάσταση στην άλλη . Αν έβλεπε ότι πήδηξε και σηκώθηκε, τότε ήταν νεκρός και η κηδεία του θα ανέβαινε ….

…Reed : Όποιος βλέπει στο χέρι του ένα καλάμι που ακουμπά πάνω του, έχει αφήσει τη ζωή του τουλάχιστον και γίνεται φτωχός και πεθαίνει σε φτώχεια . Και όλα είναι κοίλα, δεν επιβιώνουν . Και ο κάλαμος είναι ο κάλαμος των ανθρώπων και ο κάλαμος των ανθρώπων, και ο κάλαμος είναι ένας κρατούμενος που δεν έχει θρησκεία ή εκπλήρωση, και ειπώθηκε ότι είναι ο βιασμός ανθρώπων και κακών λέξεων . Όσο για το ζαχαροκάλαμο, όποιος το βλέπει ότι το απορροφά, γίνεται θέμα στο οποίο μιλάει πολύ και το επαναλαμβάνει, εκτός από το ότι η ομιλία του είναι αδύνατη σε αυτό . Και όποιος βλέπει ότι το συμπιέζει, θα έχει γονιμότητα από την κατοχή του, αρκεί η φωτιά να μην την αγγίξει, και παίρνει το χυμό και αφήνει ό, τι δεν είναι, γιατί η αναφορά του χυμού και των οφελών της υπερισχύει του τι κάνει άλλα από αυτόν ….

Ο Al-Salmi είπε ότι όποιος είδε ότι μιλάει με κάποιον άλλο με τέσσερις τρόπους, είτε είναι επιθετικός και επιβάλλεται πρόστιμο στα χέρια του, είτε αναζητά προς όφελος οποιουδήποτε και του οφέλους του, ή είναι παραπλανητικός, ειδικά εάν χτύπησε και δεν βγήκε από αίμα, ή δεν είχε σχέση με κάτι και η πρόθεσή του είναι προϊόν του ….

…Ένας ιεροκήρυκας Εάν ονειρεύεστε ότι ο ιεροκήρυκας σας μιλάει, αυτό σημαίνει ότι κάποιος θα σας επαινέσει και θα σας επαινέσει για να ζητήσει βοήθεια από εσάς για άτομα που δεν τον αξίζουν . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι έχει ερωτευτεί έναν αρραβωνιαστικό, αυτό σημαίνει ότι θα επηρεαστεί από εξωτερικούς πειρασμούς και προσφορές στη σχέση της με αυτήν που αγαπά ….