…** Ένα όραμα στο οποίο τα τέσσερα υπόβαθρα είναι μετά τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, υπό την εξουσία της Saqina Mawla της Umm Salamah – να είναι ευχαριστημένος ο Θεός – που είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, Μπορεί οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού να έρθει σε αυτόν, όταν προσευχήθηκε το πρωί, να έρθει στους συντρόφους του και είπε : ( Τι νομίζετε ότι απόψε είναι όραμα ) ; Είπε : Προσευχήθηκε προσευχή Fajr δέχονται τους συντρόφους του είπε : ( Ποιος από εσάς βλέπει νυχτερινή όραση ) ; Είπε : Προσευχήθηκε μια μέρα και είπε : ( Ποιος από εσάς έχετε δει ένα όραμα ) ; Ένας άντρας είπε : Είδα, Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, σαν να ήταν εμφανής μια ισορροπία από τον ουρανό, οπότε το έβαλα στη μία πλευρά και έβαλα τον Αμπού Μπακρ σε άλλη, οπότε πήδηξα τον Αμπού Μπακρ και έπεσε και άφησε τον Αμπού Μπακρ μέσα τη θέση του. στη συνέχεια σηκώστε τον Omar Othman και σηκώστε την ισορροπία είπε : αλλάζοντας το πρόσωπο του Αγγελιοφόρου του Αλλάχ και έπειτα είπε : (μια διαδοχή προφητείας τριάντα χρόνια και στη συνέχεια γίνε βασιλιάς ) Ο سعید bin Jhman είπε : μου είπε πλοίο : άρπαξε τα χρόνια του Αμπού Μπακρ και δέκα ετών και δώδεκα Οθμάν και έξι ετών – ο Ράντι του Θεού για λογαριασμό τους – και με την εξουσία του Σαμάρα Μπιν Τζούντουμ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ότι ένας άνθρωπος είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα ως αν οδηγούσαν τον οδηγό μου στον ουρανό. Αλί, πήρε την ιρακινή γυναίκα της, και έγινε ενεργή και κάτι χύθηκε πάνω του ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Ο καθρέφτης είναι διαφορετικός γι ‘αυτό. Κάποιοι από αυτούς είπαν ότι είναι ένα ιππικό του ανθρώπου και η κατάταξή του ανάλογα με την έκταση του μεγαλείου και της ορατότητας του καθρέφτη . ~…

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ο Ισκάφ, κληρονομιά ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε : Όποιος βλέπει έναν λύκο βλέπει έναν άδικο εχθρό, και ειπώθηκε ότι ένας κλέφτης θα μπήκε στο σπίτι του, και ίσως ) το όραμα του λύκου έδειχνε καλά λόγια από έναν κυβερνήτη και τραυματισμό του καλού και της ηγεσίας , ειδικά αν τον έπιασε ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας Αλ Κάχαλ ζήτησε καλές πράξεις ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο al-Barghout είναι ένας κακός άνθρωπος που ταπεινώθηκε και μαχαιρώθηκε, και όποιος βλέπει έναν ψύλλο που έχει μια πρέζα θα έχει χρήματα επειδή οι ψύλλοι πίνουν ανθρώπινο αίμα και το αίμα κατακλύζεται με χρήματα ….

Ο ιδιοκτήτης του οπωρώνα έχει τις αξίες μιας γυναίκας . Και ο ξυλοκόπος κουτσομπολεύει . Και ο ιδιοκτήτης του κοτόπουλου και τα πουλιά Nakhas σκλάβους . Ο καρπός αποδίδεται στον καρπό που το πούλησε . Αυτός που πουλάει περιουσία είναι καλός γι ‘αυτόν και δεν υπάρχει καλό σε αυτό για εκείνον που το αγόρασε, και όποιος πουλάει μια σκλάβια δεν υπάρχει καλό σε αυτό και είναι καλό για εκείνον που την αγόρασε . Ό, τι είναι καλό για τον πωλητή είναι κακό για αυτόν που αγοράζεται ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, δήλωσε ότι ο al-Ja`bah υποδηλώνει την εντολή μιας πόλης για τους ανθρώπους της χωρίς αυτό που δεν ήταν κατάλληλο ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Αυξήστε το φως της καρδιάς και τη δύναμη της θρησκείας, και αποκτήστε ό, τι επιθυμείτε». Και όποιος βλέπει ότι έχει ανάψει ένα έντονο φως, θα επωφεληθεί από τη γνώση ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το γαϊδούρι είναι σθένος του άνδρα και το βρήκε ανεξάρτητα από το πόσο παχύ ή αδύναμο το είδε, οπότε ήταν παχύς και καλός. » Αυτός είναι πλούσιο και διευρυμένη και απίσχνανση του είναι η φτώχεια και δυστυχία ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: Όποιος είδε έναν κάλαμο στο χέρι του ενώ κλίνει πάνω του, τότε έχει αφήσει τη ζωή του λίγο και ο θάνατός του είναι σε φτώχεια και η βασική αρχή είναι ότι αν ήταν κοίλο, δεν μένει γι ‘αυτόν, και ειπώθηκε ότι δείχνει κουτσομπολιό, και ειπώθηκε ότι ό, τι έκανε από τα καλάμια των μηχανών, τότε αναλαμβάνεται από υπηρέτες ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο παππούς, ο παππούς, η γιαγιά ή ο παππούς του έζησε, τότε αυτή είναι μια ζωή για αυτόν, η ακεραιότητα στις υποθέσεις του παππού του και η επιθυμία του χρόνου για αυτόν, και το όραμα της ζωής της μητέρας είναι ισχυρότερο από τη ζωή του πατέρα, και οι δύο είναι αξιέπαινοι ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: Κρατώντας έναν αστυνομικό επειδή είναι κακό στη θάλασσα, ούτε ένας φίλος ούτε ένας εχθρός μπορεί να τον ασφαλίσει, και είναι προδοτικός κλέφτης ή αξιόπιστος έμπορος ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ένα όραμα του Al-Bakhti υποδηλώνει έναν μη αραβικό άντρα και μια αραβική φράση αναφέρεται σε έναν αραβικό άνδρα, και αν είναι υγιής, δείχνει έναν πλούσιο εχθρό, και ειπώθηκε ότι είναι ο ενδείξεις βροχής, καθώς και μια καμήλα με καμήλες που υποδεικνύουν τη βροχή, καθώς και την ακρόαση των οπλών των ζώων που πέφτουν χωρίς να τα βλέπουν ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε : Όποιος βλέπει ότι βρίσκεται στο δρόμο, τότε είναι δίκαιος στη θρησκεία ….

…Όσον αφορά το oryx, ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ερμηνεύεται με την εισαγωγή επιβλαβών ουσιών και η σάρκα τους είναι πολλά χρήματα ….

…Όσον αφορά το σαββάρι, είναι το ακόλουθο : Ο Αμπού Σαΐντ είπε ότι ο ιεροκήρυκας είναι άδικος, άπιστος κλέφτης, που δεν ωφελεί κανέναν εκτός από το θάνατό του ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο υπηρέτης του, ο σκλάβος ή ο υπηρέτης του έχει πεθάνει, δεν έχει τη δόξα του, εκτός αν έχει κάποιον άλλο, τότε σταματά κάποια πράγματα ….

Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο ελέφαντας είναι καταραμένος άνθρωπος επειδή είναι μία από τις μεταμορφώσεις ….

Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο Αλ-Σατούρ είναι ένας άνθρωπος που διακόπτει τη διαμάχη ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε : Το χοιρινό είναι εχθρός ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι η κουκούλα κοράκι είναι ένα από τα απαίσια πράγματα, και ίσως ήταν απαγορευμένα χρήματα και ίσως ήταν ένας αλαζονικός και αποθαρρυμένος άνθρωπος επειδή ο Προφήτης, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, το ονόμασε ανήθικο, και το όραμα του κοράκι ήταν σε ένα απροετοίμαστο μέρος ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ο κόκορας, ερμηνεύοντας έναν γενναίο άνθρωπο ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος κυνηγά θα επωφεληθεί από πολλά χρήματα από τους ιδιοκτήτες του Σουλτάνου, και λέγεται ότι όποιος δει την αναφορά της πέρδικας θα χτυπήσει το μάτι .~…

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, δήλωσε ότι το al-Dhahab δεν επαινεί την έκφραση για δύο έννοιες, μία εκ των οποίων είναι ότι ο όρος της βασίζεται στο να πηγαίνει

…Και ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το όραμα του αετού ερμηνεύεται για όλους στη διαμάχη, και το ξύσιμο του είναι ένα μήκος ασθένειας, και ίσως όλο το σκοτάδι πάνω του, γιατί ο Σολομών, ειρήνη σε αυτόν, όλος ο αετός με πουλιά ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας al-Bazi, είπε ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ τους. Μερικοί από αυτούς είπαν ότι του ανήκει και σφαγιάστηκε ο θάνατός του και η σάρκα του μεταβιβάστηκε με χρήματα από τον βασιλιά, ειδικά για όσους το έφαγαν, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι ο al-Bazi είναι ένας μεγάλος γιος που τον συντηρεί ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας και ο al-Karmani, είπε: «Όποιος είδε ότι είχε χτυπήσει μια άγρια ​​αγελάδα και έφαγε τη σάρκα της, θα έπαιρνε χρήματα από μια όμορφη γυναίκα »….

…Το λαούτο, ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το λαούτο χτυπήθηκε από λόγια, αλλά όχι από το τι ήταν, καθώς και το άκουσε, επειδή η φωνή του είναι σαν ομιλία, και δεν είναι με λόγια, και χτυπώντας το λαούτο στο το σπίτι ερμηνεύεται από την εμφάνιση μιας καταστροφής ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: Το ζόμπι επαναλαμβάνεται με έναν τρόπο, και όποιος δει ένα πλήθος σε ένα μέρος όπου είναι άρρωστος, τότε θα θρηνήσει γι ‘αυτόν ….

Και όποιος βλέπει ότι είναι διάβολος, τότε έχει διαπράξει αμαρτία ή συκοφαντία ψέματος ….

…Και όποιος βλέπει ότι απευθύνεται σε έναν διάβολο, τότε συμβουλεύεται τους εχθρούς του και τους δείχνει να καταπιέζουν τους λαούς της δικαιοσύνης, οπότε δεν μπορούν να το κάνουν αυτό επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει, αλλά να ξεφύγουν από τον Σατανά για να θλίψουν εκείνους που πιστεύουν και τίποτα δεν βλάπτει τους εκτός από τον Θεό ….