Ο καθηγητής Αμπού Σάαντ, ο Θεός να τον ελέξει, είπε : Η βασική αρχή σχετικά με το όραμα του νεκρού, και ο Θεός ξέρει καλύτερα, είναι ότι αν δείτε ένα νεκρό άτομο στο όνειρό σας να κάνει κάτι καλό, τότε σας παροτρύνει για να το κάνετε αυτό, και αν τον βλέπετε να κάνει κακό, τότε σας απαγορεύει να κάνετε κάτι και σας λέει να το αφήσετε . Και όποιος το βλέπει σαν να εκθάφει τον τάφο ενός νεκρού ατόμου, τότε ψάχνει τη ζωή αυτού του νεκρού ατόμου στην περίπτωση της ζωής του στη θρησκεία και στον κόσμο, ώστε να μπορεί να ακολουθήσει τη ζωή του . Αν έβλεπε τους νεκρούς ζωντανά στον τάφο του, θα λάβει νόμιμη δικαιοσύνη, σοφία και χρήματα . Και αν βρεθεί νεκρός στον τάφο του, μην ρευστοποιήσετε αυτά τα χρήματα . Μερικοί από αυτούς είπαν : Όποιος το είδε σαν να είχε έρθει στους τάφους, τους έσβησε και τους βρήκε ζωντανό ή νεκρό, αυτό δείχνει την εμφάνιση καταστροφικού θανάτου σε αυτήν την περιοχή ή πόλη και ο Θεός ξέρει καλύτερα . Από αυτό το κεφάλαιο, πολλά ζητήματα προκύπτουν στο τριάντα ένατο και τριάντα όγδοο κεφάλαιο, οπότε όποιος τα αγαπάει, ας τον αναζητήσει εκεί ….

Οι σημαίες στα ρούχα θα ταξιδέψουν στο Χατζ . Και όποιος βλέπει ότι φοράει ένα λεπτό ένδυμα κάτω από τα ρούχα του, τότε θα έχει χρήματα για να σώσει, και το κρεβάτι του θα είναι καλύτερο από το άνοιγμα του, και αν το φοράει πάνω από τα ρούχα του, τότε δεν του αρέσει και έχει κάνει λάθος στο δικό του θρησκεία, είναι δημόσιο σε ακολασία, και ένα αναιδές φόρεμα είναι καλύτερο από ένα λεπτό φόρεμα . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει φορέσει ένα λεπτό ένδυμα, είναι τιμή της, και αν φορά ένα παχύ ρούχο, είναι η σκληρή δουλειά της . Και τα ρούχα υφασμένα με χρυσό και ασήμι είναι καλά στη θρησκεία και στον κόσμο και στην επίτευξη του θανάτου . Και όποιος πιστεύει ότι φοράει μαλακά ρούχα μεγάλης αξίας, αυτό είναι μια καλή απόδειξη για τους πλούσιους και τους φτωχούς . Για τους σκλάβους, δείχνει τους άρρωστους . Η φθορά νέων ρούχων για τον πλούσιο θα βελτιώσει τα προς το ζην, γιατί οι φτωχοί έχουν πλούτο και ο οφειλέτης έχει το δικαίωμα να ξοδέψει ένα χρέος . Και όποιος κάνει μπάνιο και φοράει νέα ρούχα, η θλίψη του έχει φύγει, και θα είναι καλά . Και όποιος κάνει πλύση και δεν φοράει νέα ρούχα, αυτό που παίρνει από τον Faraj δεν ανταποκρίνεται στις υποθέσεις του σύμφωνα με το τι συμφωνεί . Εάν τα νέα ρούχα ήταν σκισμένα και σχισμένα, και σαν αυτά δεν μπορούν να επισκευαστούν σε εγρήγορση, τότε υποδηλώνουν ότι κανένα παιδί δεν γεννιέται από τον ιδιοκτήτη του, και αν μπορούν να επισκευαστούν, ο φορέας μαγεύεται . Και όποιος φοράει δύο ρούχα, φθαρμένα και διακοπεί, είναι ο θάνατός του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει ένα φορεμένο ένδυμα, θα γίνει λυπημένος και άρρωστος . Και όποιος βλέπει ότι το ένδυμά του σχίζεται τυχαία, το πλάτος του θα σκιστεί και θα το χτυπήσει από την πλευρά ενός κακού ανθρώπου, και αν είναι σχισμένο για μεγάλο χρονικό διάστημα, η εντολή του θα απελευθερωθεί από αυτόν . Και αν δει ότι το ρούχο του είναι σκισμένο, τότε η θρησκεία του θα σκιστεί ή η ζωή του θα μειωθεί . Το άσχημο συνονθύλευμα των ρούχων δείχνει απώλεια και ανεργία . Και όποιος βλέπει υγρασία στα ρούχα του, μένει σε ένα ταξίδι, και είναι κλειδωμένος για κάτι για το οποίο ανησυχεί, και αυτό δεν γίνεται για αυτόν μόνο αφού στεγνώσει το ρούχο . Και όποιος το βλέπει σαν να πλένει τα ρούχα του ή τα ρούχα των άλλων, αυτό δείχνει το βάρος και τη βλάβη που είχε εκτεθεί στη σύνταξή του και δείχνει την εμφάνιση κρυφών πραγμάτων . Και όποιος βλέπει ότι όλα τα ρούχα του έχουν αφαιρεθεί από την εξουσία του . Όποιος βλέπει ότι σπαταλά ρούχα, αυτό είναι καλό σημάδι, εκτός αν το άτομο που ονειρεύεται είναι φτωχό, σκλάβος, φυλακισμένος ή οφειλέτης . Και όποιος βλέπει ότι φοράει γυναικεία ρούχα και έχει στη συνείδησή του ότι τα μιμείται, θα υποφέρει από σοβαρή και τρομερή εξουσία . Και αν δει ότι φορούσε γυναικεία ρούχα και πιστεύει ότι έχει κόλπο, τότε η κατάστασή του θα αλλάξει και θα απογοητευτεί . Και όποιος βλέπει ότι έχει άγνωστα ρούχα πάνω του, τότε η καρδιά του το γυρίζει όπως ήθελε . Και όποιος βλέπει ότι τρώει τα ρούχα του, τρώει τα χρήματά του . Εάν βλέπει σε ένα όνειρο ένα σκύλο που φοράει μάλλινο ένδυμα, αυτό δείχνει τη δικαιοσύνη και τη δικαιοσύνη του Σουλτάνου . Αν δει ένα λιοντάρι να φοράει ρούχα από βαμβάκι ή λινό, τότε είναι ένας άδικος ηγέτης που ληστεύει τους ανθρώπους από τα χρήματά τους . Και τα μπλε ρούχα είναι ένα σύννεφο και μια ψευδαίσθηση . Και όποιος είδε ότι φορούσε λινό ρούχο, θα έπαιρνε αξιοπρεπή διαβίωση και επιτρεπόμενα χρήματα . Και αφαιρώντας βρώμικα ρούχα σε ένα όνειρο, την απομάκρυνση των ανησυχιών, καθώς και την καύση τους . Η κατανάλωση νέων ρούχων τρώει χαλάλ χρήματα και η βρώμικη ρούχα τρώει απαγορευμένα χρήματα . Και η αγορά φθαρμένων ρούχων δεν αντιλαμβάνεται την ερμηνεία και η φθορά είναι η φτώχεια . Και τα πράσινα ρούχα είναι καλά γιατί είναι τα ρούχα των ανθρώπων του Παραδείσου . Εάν κάποιος βλέπει πράσινα ρούχα, αυτό υποδηλώνει τη θρησκεία, τη δύναμη και την αυξημένη λατρεία στο ζωντανό, και την καλή κατάσταση των νεκρών με τον Θεό Παντοδύναμο . Το να φοράς πράσινο για τους ζωντανούς δείχνει έναν τραυματισμό κληρονομιάς και δείχνει στον αποθανόντα ότι αναδύθηκε από αυτόν τον κόσμο ως μάρτυρας . Και η ερμηνεία του πράσινου είναι το Ισλάμ, και αν πιστεύει ότι το πέτυχε στον ύπνο του, τότε είναι ένας ευσεβής και θρησκευτικός άνθρωπος . Το κρύο δείχνει το καλό αυτού του κόσμου και του μέλλοντος . Τα καλύτερα μαύρα ρούχα είναι βλασφημικά και είναι πιο ισχυρά στην ερμηνεία από το μαλλί . Και η ψυχρότητα με ρίγες στη θρησκεία είναι καλύτερη από αυτόν τον κόσμο, και η κρύα από το τριφύλλι είναι απαγορευμένα χρήματα, και αν είναι από βαμβάκι, είναι ένα κοσμικό θρησκευτικό χρήμα ….

…Είπε Kirmani είδε ότι θλιβερή ανούσια ζωντανό μεγάλη χαρά και μεγάλη χαρά για να πούμε τα Παντοδύναμος « νάρκες Vothabkm Bgm » στίχο, ειδικά αν ο μάντης των ανθρώπων της θρησκείας και της δικαιοσύνης πρέπει να είναι χαρά και ευχαρίστηση ενημερωθεί, αν και οι άνθρωποι της διαφθοράς, ο Πρέπει η Sakra να πάρει το GM, και το Joy, δεν είναι αξιέπαινη ….

…Σταύρωση : ο τόπος της ηρεμίας, η θέση του παιδιού και η δύναμη, οπότε όποιος βλέπει τη σταύρωση του είναι ισχυρός, θα έχει μυαλό, και λέγεται ισχυρό αγόρι, και ειπώθηκε ότι η σταύρωση είναι ένας ισχυρός άνθρωπος που εξαρτάται από αυτόν, και το μήκος της διάρκειας του ποσού είναι αξιέπαινο, και πάνω από το όριο είναι απόδειξη της εγγύτητας της ζωής και της αναχωρούμενης ζωής, καθώς και η βραχύτητά του είναι απόδειξη της σύντομης ζωής και της καλοσύνης . Η παχιά και η δύναμη στο σώμα είναι η δύναμη της θρησκείας και της πίστης. Εάν βλέπει το σώμα του ως ζωντανό σώμα, τότε δείχνει τι κρύβει την εχθρότητα . Εάν βλέπει ότι έχει έναν μηχανισμό όπως ο μηχανισμός του κριού, τότε έχει έναν γιο του μυελού που ζει μετά από αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι το σώμα του είναι από σίδηρο ή πέτρες, θα πεθάνει . Εάν βλέπει μια αύξηση στο σώμα του χωρίς βλάβη, τότε είναι μια αύξηση της ευλογίας για αυτόν, και ένας άντρας που είναι ανενεργός στη μνήμη, με λίγα χρήματα, ήρθε σε μια διασταύρωση και είπε : Έβλεπα σαν το σώμα μου να αυξάνεται και να πολλαπλασιάζεται, και είχα φως και λαμπρότητα, και σαν να ήμουν απερίσκεπτος, και περπατούσα στα βουνά και ξεπέρασα . Το πέρασμα είπε : Θα είσαι άξιος γι ‘αυτό και θα χτυπήσεις έναν βασιλιά και θα γίνεις πλούτος και υπερηφάνεια . Λίγο αργότερα, βγήκε με τους εισβολείς και ήταν γενναίος, οπότε νίκησε τους πολυθεϊστές και κέρδισε χρήματα και λεηλασίες ….

…Μια μπάτια είναι σε ένα όνειρο μια παχιά δούλα που το στολίζει . Μπορεί να υποδηλώνει τη σύζυγο, το απόρρητο και τον ιδιοκτήτη που τον κοσμεί, και δείχνει τον άνδρα ή τη γυναίκα που δεν κρύβει ένα μυστικό και δεν επαινεί ένα ζωντανό ούτε ένα παιδί, και μπορεί να αναφέρεται στην μοιχεία . Το Al-Battia είναι ένας πονηρός γείτονας ….

…Όποιος τους είδε στον ύπνο του με καλές ιδιότητες, αυτό ήταν απόδειξη της καλής πίστης του σε αυτούς και των οπαδών του για τη Σουντά τους . Ίσως το όραμά τους να δείχνει τις κινήσεις των στρατιωτών και την αποστολή αποστολών . Ίσως έδειχνε τη διάδοση της γνώσης, υπαγορεύοντας το καλό και απαγορεύοντας το κακό . Το όραμά τους δείχνει επίσης οικειότητα, αγάπη, αδελφότητα, βοήθεια και ασφάλεια από εχθρότητα και φθόνο, και την εξάλειψη των προκαταλήψεων, επειδή ήταν, ο Θεός ευχαριστήθηκε μαζί τους, για αυτό . Εάν ο οραματιστής είναι φτωχός, γίνεται πλούσιος επειδή είναι, να τους ευχαριστήσει ο Θεός, να κατακτήσει τις πολιτείες . Και αν ο αναζητητής είναι πλούσιος, θα επιλέξει το μέλλον στο κόσμο και θα ξοδέψει τη ζωή και τα χρήματά του για την ευχαρίστηση του Παντοδύναμου Θεού . Και το όραμά τους, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, υποδεικνύει αξιοσέβαστα κτίρια όπως τζαμιά και την αγνότητα της γενεαλογίας, των φυλών και των φυλών . Η απομάκρυνσή τους από τον παρατηρητή ή η προσβολή του σε ένα όνειρο δείχνει ότι πέφτουν σε δέντρα ανάμεσά τους, και προτιμούν κάποια από αυτά από άλλα, και το μίσος τους για αυτόν, και το όραμά τους δείχνει μετάνοια και παραίτηση από οτιδήποτε άλλο εκτός από τον Θεό Παντοδύναμο . Το όραμά τους, να είναι ευχαριστημένο από τον Θεό, δείχνει την καλοσύνη και την ευλογία σύμφωνα με τα σπίτια τους και τις γνωστές αξίες τους στην πορεία και την πορεία τους . Ίσως βλέποντας ο καθένας τους να δείξει τι του αποκαλύφθηκε και τι ήταν στις ημέρες της ηθικής ή της δικαιοσύνης . Και όποιος βλέπει ότι είναι γεμάτος με τους συντρόφους του Αγγελιοφόρου του Θεού, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είναι ένας από αυτούς που επιζητούν ακεραιότητα στη θρησκεία . Και όποιος βλέπει έναν από τους Συντρόφους, αφήστε τον να ερμηνεύσει για αυτόν την παράγωγο, όπως ο Σαντ και ο Σάιντ, τότε θα είναι ευτυχισμένος . Ίσως είχε ένα μερίδιο της βιογραφίας και των ενεργειών του . Και όποιος βλέπει κάποιο από αυτά ζωντανό, ή ότι όλοι είναι ζωντανοί, τα οράματά του δείχνουν τη δύναμη της θρησκείας, και δείχνουν ότι ο οραματιστής επιτυγχάνει δόξα και τιμή και είναι υπέρτατος . Εάν βλέπει σαν να έχει γίνει ένας από αυτούς, θα βιώσει δυσκολίες και τότε το καρφί θα είναι μαλακό . Και αν τους δει επανειλημμένα στον ύπνο του, η διαβίωσή του είναι στενή . Όσο για τους Ansar και τα παιδιά και τα εγγόνια τους, το να τους βλέπεις σε ένα όνειρο υποδηλώνει μετάνοια και συγχώρεση . Το να βλέπεις τους μετανάστες δείχνει καλή βεβαιότητα και εμπιστοσύνη στον Θεό Παντοδύναμο, αποχώρηση από αυτόν τον κόσμο και ασκητισμό σε αυτόν, και ειλικρίνεια στην ομιλία και τη δράση ….

…Ψώρα Όποιος βλέπει ότι έχει ψώρα μέσα του, ενώ το ξύσιμο, και δεν υπάρχει νερό ή πύον σε αυτό, τότε είναι σε κίνδυνο και εξάντληση εκ μέρους των συγγενών του . Εάν η ψώρα είναι στο σώμα του, η βλάβη είναι στα αδέρφια του και στα προς το ζην . Και αν είναι στο δεξί του χέρι, είναι στο ζωντανό . Αν πέσει στο αριστερό του χέρι, τότε είναι από τον σύντροφό του ή τον αδελφό του . Αν πέσει στο μάγουλό του, είναι από τη φυλή του . Εάν κατοικεί στη μήτρα του, είναι από τα χρήματα και τα παιδιά του . Εάν υπάρχει νερό στην ψώρα, τότε χτυπά χρήματα με πόνο και κόπο, και αν είναι γδαρμένο και τραυματισμένο, τότε είναι χρήματα με πρόβατα, και αν έχει πύον ή πύον, τότε χτυπά τόσο πολύ όσο αυτά τα αυξανόμενα χρήματα . Και ειπώθηκε : Η ψώρα και ο κνησμός είναι ανησυχίες και η εξουσία ενός λαού που τον έχει προσβάλει θα τον βλάψει . Και όποιος τον βλέπει ως ψώρα, τότε δείχνει την αριστερά και τον πλούτο στα δεξιά των φτωχών, και στους πλούσιους δείχνει την προεδρία . Είναι καλύτερο για ένα άτομο να δει ότι είναι αυτός που πάσχει από ψώρα, λέπρα, φλύκταινα ή ευλογιά, και αν το δει σε άλλους, τότε δείχνει θλίψη και ανεπάρκεια αυτού που έχει το όραμα και εάν το βλέπει στην κατοχή του, τότε δεν είναι κατάλληλος για την υπηρεσία του, και αν είναι ο γιος του, τότε δεν υπακούει τον γιο του στη συνουσία, ακόμα κι αν είναι γυναίκα του, αυτό δείχνει ότι ό, τι κάνει είναι άσχημο . Αν είδε ψώρα στο λαιμό του, τότε είναι χρέος…

…Όσο για τους δύο άνδρες, αναφέρονται στους γονείς, δύο αδέλφια και τους δύο συντρόφους, όποιος πιστεύει ότι συνέβη ένα ατύχημα σε αυτούς, τότε η ερμηνεία του για αυτούς, και για τα άνω χέρια, είναι αδέλφια ή δύο γιοι, αυτός έχει συνειδητοποιήσει. Και ο φίλος του και η διατροφή που σώζει, και το μήκος των χεριών είναι μια εκτιμώμενη αύξηση και η βραχύτητά τους είναι αντίθετη. Και όποιος είδε ότι το χέρι του κόπηκε και χωρίστηκε από αυτόν, ο αδελφός του, ο σύντροφός του ή ο φίλος του πέθανε, ή αυτό που είχε διακοπεί μεταξύ τους όσον αφορά τη συνέχεια και την αρμονία, και ίσως έκοβε έναν όρκο να ορκιστεί από αυτό και ίσως ήταν κόβοντας ένα έργο ή άλλο από ένα ζωντανό, ή θα έκοβε το έλεος του. Ο παρατηρητής είναι ένας από τους λαούς της δικαιοσύνης που έχει αποκοπεί από την αιμομιξία, και ειπώθηκε ότι το να βλέπεις το χέρι να κόβεται είναι μια κατηγορία κλοπής ή κλέφτη. Και όποιος βλέπει ότι το αριστερό του χέρι είναι κομμένο, συνδέει τη συγγένεια του και βλέπει στην οικογένειά του όλα καλά, και όποιος βλέπει ότι τα χέρια του ή ένα από αυτά είναι σπασμένα, είναι μια μάστιγα που τον πλήττει, και όποιος βλέπει ότι το ένα χέρι είναι πιο λευκό από το άλλο, τότε ξεφεύγει από το κακό και κατακτά τους αντιπάλους του, και αν δει ότι έπλυνε τα χέρια του και τα καθαρίζει, δεν υπάρχει τίποτα λάθος μαζί του. Και όποιος βλέπει ότι έκοψε το χέρι του χωρίς πόνο, τότε η καρδιά του είναι προσκολλημένη στην αγάπη κάποιου, και ειπώθηκε ότι τα χέρια είναι κομμένα στη διάρκεια της ζωής, και όποιος βλέπει ότι περπατά στα χέρια του, εξαρτάται από μερικοί από τους συγγενείς του και που είδαν ότι βλάστησε έχει αυτό που αρνείται όταν ξυπνήσει, έτσι δεν είναι ο Μαχμούντ. Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα χέρι-χέρι, τότε σταματά τις αμαρτίες, και όποιος βλέπει ότι χτυπάει, είναι από τις δύο πλευρές λέγεται χαρά και ευχαρίστηση, και ειπώθηκε ότι δεν υπάρχει όφελος σε αυτό και χαστούκια τα πόδια στο πρόσωπο δείχνει την εμφάνιση καταστροφής…

Ο λόγος του είναι η γη για καλό, κέρδισε καλό σε αυτόν τον κόσμο και τη θρησκεία, και από τον λόγο του τη γη με λέξεις που περιέχουν επίπληξη, ας φοβηθεί τον Θεό Παντοδύναμο, επειδή τα χρήματα είναι απαγορευμένα . Εάν βλέπει μια χώρα αναδιπλωμένη πάνω από τους ανθρώπους, τότε υπάρχει θάνατος, ή μάχη με το θάνατο των ανθρώπων όσο έχει διπλωθεί, ή υποφέρουν από αγωνία, ξηρασία ή αγωνία . Στο έδαφος, ή εάν ρίχνει το χέρι του από τη βρωμιά, τότε γίνεται φτωχός, και αν ήταν άρρωστος, πέθανε και έγινε βρωμιά . Και όποιος βλέπει ότι απουσιάζει στη γη και δεν βλέπει μια τρύπα εκεί, τότε αυτό είναι ένα ταξίδι στην αναζήτηση του κόσμου, θα πεθάνει σε αυτό το ταξίδι . Και όποιος βλέπει ότι η γη είναι διπλωμένη γι ‘αυτόν, θα πεθάνει γρήγορα . Και όποιος είδε ότι μετακόμισε από τη γη στη γη για να πάει και να επιστρέψει, πήγε γύρω από τη γυναίκα του ή την υπηρέτρια του . Και όποιος βλέπει τη γη την κατάπιε και τη χαλάρωσε, και αν είναι κακός, τότε είναι τιμωρία γι ‘αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι η γη την έχει καταπιεί χωρίς αποσύνθεση, θα ταξιδέψει πολύ μακριά . Και όποιος βλέπει ότι η γη κούνησε και την χτύπησε, τότε είναι μια καταστροφή που επηρεάζει τη γη από την εξουσία της, ή ότι είναι κρύο, ζέστη, ξηρασία ή μεγάλο φόβο . Και όποιος βλέπει ότι η γη έχει χωρίσει και έχει αναδυθεί ένα ερπυσμό και οι άνθρωποι μιλάνε, τότε θα δει κάτι που θαυμάζει, και ίσως αυτό δείχνει ότι η ζωή του είναι κοντά, και ίσως αυτός ήταν ένας μεγάλος γενικός στίχος που φαίνεται άνθρωποι που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη . Και η γη δείχνει τον κόσμο ανάλογα με την έκταση του πλάτους του, το μεγαλείο του, τη στενότητά του και τη μικρότητά του . Η γνωστή γη υποδηλώνει την πόλη στην οποία βρίσκεται, τους ανθρώπους και τους κατοίκους της . Και αν βλέπει ότι η γη έχει χωρίσει, τότε ένας νεαρός άνδρας βγαίνει από αυτήν, μια εχθρότητα εμφανίστηκε μεταξύ των ανθρώπων της, και αν ένας γέρος βγήκε, θα ήταν χαρούμενοι και θα έφταναν στη γονιμότητα, και αν χώριζε και τίποτα δεν ήρθε έξω από αυτό, και τίποτα δεν μπήκε σε αυτό, ένα κακό ατύχημα συνέβη στο έδαφος, και εάν επτά βγήκαν από αυτό, θα έδειχνε την εμφάνιση ενός άδικου κυβερνήτη. Είναι ζωντανό και είναι ένα συνεχές μαρτύριο σε αυτήν την περιοχή. Εάν η γη χωρίζεται με βλάστηση, οι άνθρωποι της θα αποκτήσουν γονιμότητα. Εάν δει ότι σκάβει τη γη και τρώει από αυτήν, θα κερδίσει χρήματα από την εξαπάτηση και το σκάψιμο είναι απατηλό . Και όποιος διπλώνει τη γη με τα χέρια του, θα είναι βασιλιάς . Λέγεται : Η κατάρρευση προσγειώνεται στην κληρονομιά του τραυματισμού . Μια στενή γη, στενή ζωή . Και από τον λόγο του τη γη με το καλό, πέτυχε καλό στον κόσμο και τη θρησκεία, και από τον λόγο του τη γη με λέξεις που περιέχουν επίπληξη, ας φοβηθεί τον Θεό Παντοδύναμο, επειδή τα χρήματα είναι απαγορευμένα . Εάν βλέπει μια γη διπλωμένη πάνω από τους ανθρώπους, τότε υπάρχει θάνατος, ή μάχη με το θάνατο των ανθρώπων όσο έχει διπλωθεί, ή υποφέρουν από αγωνία, ξηρασία ή αγωνία ….

…Είδε ότι το σώμα του ήταν ένα ζωντανό σώμα, καθώς έδειξε τι κρύβει την εχθρότητα ….

…Είπε ότι ο Ali bin Isa al-Wazir είδε στον ύπνο του πριν έρθει στο υπουργείο, σαν να οδηγούσε μια καλά ντυμένη φοράδα, και στη σκιά του ήλιου τις χειμερινές μέρες, και τα δόντια του ήταν διάσπαρτα, έτσι Ήταν τρομοκρατημένος, οπότε διήγγειλε τα οράματά του σε όσους διέσχισαν, και του είπαν: Όσο για την ιππασία σας το άλογο, την τιμή, το κράτος, την εξουσία και την κηδεμονία, και για τα καλά ρούχα, είστε μια καλή θρησκεία, όμορφη και τακτοποιημένος έπαινος. Όσο για τη σκιά του ήλιου, κυριαρχεί περίπου στον βασιλιά και για να ζήσει στη σκιά του, και η κηδεμονία είναι είτε υπουργείο, πέπλο, είτε χειροποίητο και ζωντανό, και για τη διάσπαση των δοντιών, ερμηνεύεται με μακροζωία ….

…Το τσιμπούρι είναι μια γυναίκα σε ένα όνειρο . Η γυναίκα είναι αδελφός, γαμπρός και θείος . Και το τσιμπούρι για μια έγκυο κοπέλα . Και όποιος βλέπει μια επιταγή στο παντελόνι του, του απαγορεύεται η γυναίκα του και θα γεννήσει έναν γιο εάν είναι έγκυος . Εάν βλέπει σαν να έχει βάλει το κρότωμά του κάτω από το κεφάλι του, τότε δεν φιλάει τον γιο του . Αν βλέπει σαν να έχει κόψει το κρότωμά του, τότε κακοποιεί τη σύζυγό του ή την εγκαταλείπει . Εάν βλέπει σαν το κρότωμά του να είναι ζωντανό, τότε ο γαμπρός του είναι εχθρός του . Και όποιος βλέπει ότι το κρότωμά του είναι αίμα, τότε σκοτώνει έναν άνδρα λόγω της γυναίκας του, ή βοηθά να σκοτώσει τη γυναίκα του, και ειπώθηκε : Όποιος είδε ότι φορούσε μια επιταγή στην κατοχή του παντελονιού του, μια κόρη ήταν γεννήθηκε σε αυτόν . Και το τσιμπούρι είναι χαρά για τους λυπημένους και λυπημένους για τους χαρούμενους ….

Και αν ο Ali bin Abi Talib, ο διοικητής των πιστών, έβλεπε το πρόσωπό του ζωντανό, θα τιμήθηκε με γνώση και διατροφή με θάρρος και ασκητισμό

…Πουλί ορτυκιού Εάν βλέπετε ένα πουλί ορτυκιών σε ένα όνειρο, αυτό είναι ένα πολύ καλό οιωνό εάν το πουλί είναι ζωντανό . Εάν είναι νεκρός, τότε θα είστε τυχεροί . Εάν πυροβολήσετε το πουλί ορτυκιού, αυτό προβλέπει τη δυσαρέσκεια των πιστών σας φίλων για τα κακά σας συναισθήματα απέναντί ​​τους . Εάν τρώτε ορτύκια πουλιών, αυτό προβλέπει ότι είστε σπατάλη στην ιδιωτική σας ζωή ….

Και όποιος βλέπει τον Ali bin Abi Talib, μπορεί ο Θεός να έχει τιμήσει το πρόσωπό του, τότε θα είναι ψηλός, θαυμάσιος, εύγλωττος, θαρραλέος και δυνατός στην καρδιά, στοργικός και επαληθευμένος, και ειπώθηκε ότι όποιος τον είδε ενώ ήταν διαζευγμένος θα κέρδιζε γνώση και θάρρος και όποιος τον έβλεπε ζωντανό σε ένα μέρος που οι άνθρωποι αυτού του τόπου θα κέρδιζαν γνώση, δικαιοσύνη και δικαιοσύνη, και θα απαλλάσσονταν από την αδικία και την προκατάληψη από αυτούς ….

…Το αντίσωμα είναι σε ένα όνειρο, αν είναι νεκρό, είναι η καλύτερη τύχη για τους ζωντανούς, και αν είναι ζωντανό τότε είναι η καλύτερη ευκαιρία για τους νεκρούς, γιατί το αντίσωμα δείχνει την καλοσύνη ενάντια ….

Ο Ali bin Abi Talib, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, να τον βλέπεις σε ένα όνειρο δείχνει νίκη επί των εχθρών. Εάν βλέπεις σε ένα μέρος και οι άνθρωποι να τον προσκυνήσουν, αυτό δείχνει τη συνάντησή τους ενάντια στην καταστολή . Αν τον έβλεπε ένας κόσμος θα αποκτούσε γνώση, μεγαλειότητα και δύναμη . Οι περισσότεροι από αυτούς που βλέπουν αυτούς τους ιμάμηδες σε ένα όνειρο, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένοι μαζί τους, θα πεθάνουν μάρτυρες . Και αν ο βλέποντας ήταν βασιλιάς, θα άνοιγε ένα φρούριο . Το όραμά του υποδεικνύει τη διαδοχή, τα δύσκολα ταξίδια και την εμφάνιση αξιοπρέπειας . Όποιος τον βλέπει τιμάται με γνώση και είναι ευλογημένος με γενναιοδωρία, θάρρος και ασκητισμό, και όποιος τον βλέπει ζωντανό θα ζηλεύει . Και όποιος τον βλέπει σε ένα μέρος, μπορεί να υπάρχει ένα fitnah σε αυτό το μέρος ….

…Το χτύπημα με μαστίγια σε ένα όνειρο είναι κακές λέξεις, και αν ρέει αίμα από αυτόν, τότε είναι μια απώλεια χρημάτων . Και το ξυλοδαρμό με μαργαριτάρια είναι ζωή νεκρή . Το χτύπημα του σπαθιού είναι απόδειξη νίκης επί των εχθρών . Και ξυλοδαρμό στις μασχάλες τμημάτων του μεταξύ της οικογένειας και των συγγενών του . Το χτύπημα είναι καλό και είναι γνωστό στους ξυλοδαρμούς . Και αν δει ότι ένας άγγελος τον χτυπά, τότε θα είναι ντυμένος, και αν τον χτυπήσει στην πλάτη του, πληρώνει το χρέος του, και αν τον χτυπήσει λόγω της αναπηρίας του, θα τον παντρευτεί . Το ξυλοδαρμό κηρύσσεται, οπότε όποιος βλέπει ότι χτυπά έναν άντρα στο κεφάλι του, θέλει το κεφάλι του να πάει . Εάν τον χτυπήσει στο βλέφαρο του ματιού του, θέλει να παραβιάσει τη θρησκεία του . Αν τραβήξει τις λεπίδες του βλεφάρου του, τότε θέλει μια καινοτομία από αυτόν, οπότε αν τον χτυπήσει στο κρανίο του, αυτός που τον χτυπά θα τον πάρει . Και ο ξυλοδαρμός είναι ένα ικεσία : Άρα όποιος βλέπει ότι χτυπάει ένα γαϊδούρι είναι ο αναβάτης του, τότε δεν τρώει παρά μόνο αφού καλέσει τον Παντοδύναμο Θεό και τον ρωτήσει . Αν είδε ότι χτύπησε έναν άνδρα, τότε πρέπει να προσευχηθεί εναντίον του . Και χτύπησε εκτός από τη γυναίκα κάτω από το χέρι του, λόγω του πλεονεκτήματος του κακοποιού για αυτούς . Και αν είδε ότι ξυλοκοπήθηκε, τότε αυτό είναι μια καλή απόδειξη, εάν το χτύπημα δεν ήταν μερικοί άγγελοι ή μερικοί από τους νεκρούς, και το χτύπημα με το περπάτημα είναι μια κακή απόδειξη επειδή είναι από δέρμα, και το ίδιο χτυπά με καλάμι, και αν βλέπει ότι χτυπά κάποιον άλλο, τότε είναι πιο ευεργετικό γι ‘αυτόν παρά εάν κάποιος άλλος τον χτυπήσει . Και ειπώθηκε : Ο ξυλοδαρμός και το μαστίγιο εξηγούνται ότι γνωρίζουν ότι ο ξυλοδαρμός γνωρίζει καλές συμπεριφορές . Και ξυλοδαρμό σε ένα ονειρικό ταξίδι . Όποιος βλέπει ότι χτυπά το έδαφος, θα ταξιδέψει . Και όποιος είχε εκατοντάδες βλεφαρίδες στον ύπνο του, τότε έχει διαπράξει πορνεία ή ανησυχεί για αυτό . Το μαστίγιο των σαράντα βλεφαρίδων είναι κρασί, και το μαστίγιο ογδόντων βλεφαρίδων είναι το ρίξιμο των ανδρών των γυναικών . Και όποιος δει έναν νεκρό τον χτυπά, και ο νεκρός είναι θυμωμένος, επειδή αυτός που χτυπήθηκε έχει διαπράξει αμαρτία ή έχει αποφασίσει εναντίον του, και ότι ο νεκρός βρίσκεται στην κατοικία της αλήθειας, δεν είναι ικανοποιημένος παρά μόνο με αυτό που Ο Θεός ευχαριστεί . Και χτύπησε το ζωντανό για τη νεκρή δύναμη στη θρησκεία του . Και ειπώθηκε : Αυτός που είδε έναν νεκρό που τον είχε ξυλοκοπήσει πήρε καλύτερα από το ταξίδι, και ειπώθηκε : Όποιος χτύπησε ένα νεκρό άτομο θα εξοφλήσει το χρέος του, και θα χτυπήσει ένα άτομο χωρίς να γρατσουνίσει ή οδυνηρό ρουχισμό, αν αυτό είναι στο χειμερινή σεζόν . Ο ξυλοδαρμός του ζώου είναι πειθαρχία για εκείνον που δεν αξίζει το ζώο και για εκείνον που δεν αξίζει άγνοια και επιθετικότητα ….

…Εκταφή τάφων : Ο καθαριστής ζητά έναν κρυμμένο καταζητούμενο άνθρωπο, επειδή οι Άραβες τον αποκαλούν κρυμμένο, είτε στο καλό είτε στο κακό, οπότε αν εκταφεί είναι επιστήμονας, τότε εκταφείται σύμφωνα με το δόγμα του και την αναβίωση αυτού που έχει μάθει. οι γνώσεις του, καθώς και ο τάφος του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, εκτός αν τον οδηγήσει σε έναν ξεπερασμένο σωρό Και σπάσει τα σχισμένα ή σπασμένα κόκαλα, τότε βγαίνει στη γνώση του για αίρεση και ατύχημα , και αν τον βρει ζωντανό, βγάζει από τον τάφο του ένα καλό πράγμα και επιτυγχάνει τον στόχο του να αναζωογονήσει τη Σουντά και τους νόμους του σύμφωνα με το πεπρωμένο του και τα παρόμοια . Εάν η εκταφή του τάφου ενός άπιστου ή μιας αίρεσης ή ενός από τους ανθρώπους του dhimmah ζήτησε τη διδασκαλία του λαού της παραπλανητικής συμπεριφοράς ή αντιμετώπιζε απαγορευμένα χρήματα με εξαπάτηση και εξαπάτηση, και εάν η εκταφή το οδηγούσε σε ένα άρωμα, λάσπη , ή πολλή δικαιολογία, που είναι ισχυρότερη στα αποδεικτικά στοιχεία και δείχνει την επίτευξη της απαιτούμενης διαφθοράς . Όσο για όποιον βλέπει ένα νεκρό άτομο που έχει ζήσει, ο Σούντα του ζει για το καλό ή το κακό για τον αναζητητή του, ειδικά αν είναι από το νοικοκυριό του ή τον βλέπει στο σπίτι του, ή για όλους τους ανθρώπους εάν είναι κυβερνήτης ή λόγιος . Όσο για το φαγητό της νεκρής από ένα άρρωστο σπίτι, αυτό είναι απόδειξη της καταστροφής του, διαφορετικά τα χρήματα θα πάνε στην οικογένειά της . Όσο για αυτόν που τον ονόμασε νεκρό, αν ήταν άρρωστος, τον ακολούθησε, και αν ήταν νομικός, τότε τον παρότρυνε και του υπενθύμισε τι είναι απαραίτητο για να επιστρέψει από αυτό που είναι και να διορθώσει αυτό που είναι, και για όποιον τον χτύπησε νεκρό ή τον συνάντησε με συνοφρυώματα και απειλές και αφήνοντας την ειρήνη, τότε θα πρέπει να προσέχει και να διορθώνει ό, τι του άφησε από τη θέληση, αν είναι σε αυτόν ή στις πράξεις του και των αμαρτιών του μεταξύ αυτός και ο Θεός Παντοδύναμος . Και αν τον δέχτηκε με ανθρώπινα όντα, ευχαριστίες, χαιρετισμούς και αγκαλιές, τότε θα τον είχε τακτοποιήσει ενάντια στην κατάσταση του πρώτου και η αναφορά της πόρτας των νεκρών έχει αναφερθεί παραπάνω από το πλούσιο σε αυτό . Όσο για το αρνί πάνω από το φέρετρο : υποστηρίζει αυτό που υποδεικνύει ο θάνατος στο όραμα και μπορεί να ακολουθεί μια κατάσταση στην οποία κατακτά τους λαιμούς . Όσον αφορά την ταφή, διερευνάται όπως υποδεικνύεται από το θάνατο και μπορεί να είναι καλό για εκείνον που έχει καταστρέψει το χρέος του και μπορεί να υποδηλώνει τη μακρά παραμονή του ταξιδιώτη, τον γάμο και τη νύφη και την είσοδο στο σπίτι συνολικά με τη νύφη να πλένει, να φοράει λευκό και να αγγίζει άρωμα, τότε τα αδέρφια του τον επισκέπτονται κατά τη διάρκεια της εβδομάδας του . Και ίσως υπέδειξε φυλάκιση για όσους το περίμεναν, και αν επέκτεινε τον ύπνο του και τον ύπνο της νύφης, τότε αυτό που αποδεικνύεται είναι το καλύτερο από το φαγητό του, τις καλές συνέπειες και την αφθονία του κόσμου του, και αν διαφορετικά η κατάσταση του επιδεινώθηκε και η ζωή του ήταν στενοχωρημένο . Ο Ibn Sirin έλεγε : « Μου αρέσει να παίρνω από τους νεκρούς και μισώ να το δω .» Και είπε : Εάν οι νεκροί σας ληφθούν, τότε κάτι πεθαίνει . Και όποιος πεθάνει και δεν βλέπει το σώμα των νεκρών εκεί, τότε είναι η κατεδάφιση του σπιτιού του ή κάτι τέτοιο, και εάν η γειτονιά δει ότι σκάβει έναν τάφο για τον εαυτό του, χτίζει ένα σπίτι σε αυτήν τη χώρα ή ότι τοποθεσία και κατοικεί σε αυτήν, και όποιος είναι θαμμένος σε έναν τάφο ενώ είναι ζωντανός φυλακίζεται και σφίγγεται γι ‘αυτό, και αν δει ένα νεκρό άτομο που αγκαλιάζει και να αναμιγνύεται μαζί του, αυτή είναι μια μακρά Η ζωή των ζωντανών, και εάν είδε τους νεκρούς να κοιμούνται, αυτό ήταν το υπόλοιπο του ….