Ο Αλ-Βαλίντ Μπιν Αχμέτ μας είπε, σχετικά με την εξουσία του Αμπντ-Ραχμάν μπιν Άμπι Χατίμ, σχετικά με την εξουσία του Μωάμεθ μπιν Γιαγιά αλ-Γουασίτι, σχετικά με την εξουσία του Μωάμεθ μπιν αλ-Χουσεΐν, σχετικά με την εξουσία του Γιαγιά Μπιν Μπαστάμ του Νεότερου , στην εξουσία του Yahya bin Maymun, στην εξουσία του Wasel Mawali Ibn Uyaynah, στην εξουσία ενός άνδρα από τον Belharith, που ονομάζεται Salih al-Barad, Είπε : Είδα τον Zrarara bin Ufa μετά τον θάνατό του στον ύπνο μου, οπότε εγώ είπε, μπορεί ο Θεός να σας κάνει έλεος, τι σας είπαν και τι είπατε; Γύρισε λοιπόν από μένα, έτσι είπα τι είχε κάνει ο Θεός για σένα; Έτσι ήρθε σε μένα και είπε : Παρακαλώ δώστε μου την παρουσία και τη γενναιοδωρία του . Είπε : Είπα, και ο Αμπού Αλά Γιαζίντ είναι ο αδερφός του Μουτρίφ; Είπε, Λοιπόν, έχει γίνει η ευχαρίστηση του Παντοδύναμου Θεού . Είπα ότι ο αδερφός είναι ανόητος; Είπε : Αυτό είναι στους υψηλούς βαθμούς . Είπα, ποια επιχείρηση είναι πιο επωφελής για εσάς; Είπε : Tawakkul και συντομεύοντας την ελπίδα ….

…Ποιες είναι οι πιο σημαντικές οδηγίες για εκείνους που ήθελαν να είναι εκφραστικοί; Βλέπω την επιθυμία να συμμετάσχω στις τάξεις των σχολιαστών από πολλά μέλη και μέλη, και αυτό με ικανοποίησε, και όπως παρατηρείτε, ανοίξαμε το δρόμο για τα μέλη να ανταποκριθούν στα οράματά σας και εκείνοι που θέλουν να συμμετάσχουν πρέπει να γράψουν εγώ στο ιδιωτικό ταχυδρομείο, ώστε να εξετάσουμε το αίτημά του, είτε είναι αποδεκτό είτε απορρίπτεται . Και συμβουλεύω όσους θέλουν να μάθουν με γνώση πρώτα και να εκφράσουν ένα όραμα. Μια επιστήμη που εξαρτάται πολύ από την εντύπωση του ατόμου του οράματος μέσω της καταβροχθίσεως των λέξεων του, και γνωρίζοντας μέσω αυτής την ουσία της προσωπικότητάς του, προκειμένου να φτάσει στο πραγματικό νόημα του οράματός του, πρόθυμος . Επομένως, ελπίζω ότι θα εξετάσετε τα λόγια του, να τον γνωρίσετε μέσω των συμβόλων του οράματός του και να μην βιαστείτε, και να αναρωτηθείτε πώς ο Ίμπι Σιρίν, μπορεί ο Θεός να τον ελέξει, διακρίνεται μεταξύ δύο ανθρώπων που είδαν ένα όραμα, Έτσι είπε για έναν από αυτούς κλέφτης, και είπε για τον άλλο ότι θα εκτελέσει το Χατζ; Η απάντηση είναι ότι τους είδε, και το χαρακτηριστικό ενός από αυτά ήταν καλό, οπότε του εξήγησε ότι έκανε το Χατζ, και το χαρακτηριστικό του άλλου ήταν διαφορετικό από αυτό, οπότε τον κατηγόρησε για κλοπή . Και εσύ, αδερφέ μου, η διέλευση, δεν βλέπεις αυτόν που γράφει το όραμα για σένα σε αυτό το φόρουμ, γι ‘αυτό να είσαι προσεκτικός και να μην περάσεις το όραμα, εκτός αν είναι σαφές σε εσάς οι λεπτομέρειες των ιδιοκτητών του, τις οποίες εγώ δεν ζήτησα αυθαίρετα, αλλά μάλλον μετά από μακρά εμπειρία και ταλαιπωρία, με τα οράματα και τους ιδιοκτήτες τους . Σκεφτείτε τις λέξεις, υπάρχει μια διαφορά μεταξύ των λέξεων του κόσμου και των άλλων, και υπάρχει μια διαφορά μεταξύ των λέξεων του μαθητή και του υπαλλήλου, του πρίγκιπα, των πλουσίων και των φτωχών, και κάθε μία από αυτές έχει μια έννοια ότι τον ταιριάζει όταν κάνετε την έκφραση, έτσι μπορείτε να το παρατηρήσετε και να το σκεφτείτε, Ω Θεέ, να σας φροντίσει ! Συνήθιζα να βλέπω και ακόμα να μην εκφράζω τα γραπτά οράματα, εκτός από το ότι η ζήτηση για την έκφραση αυτού του τύπου είναι υψηλή και η δυσκολία της ακοής μερικές φορές, αλλά είναι αδύνατο για πολλούς από τους ερωτητές. Με έκανε να αποχωρήσω από αυτόν τον περιορισμό και να εκφράσω τα γραπτά οράματα, αν και λέω και εξακολουθώ να λέω ότι η ακρίβεια σε αυτά είναι πολύ μικρότερη από τα οράματα που εκφράζουν την ακοή και αυτό είναι υψηλότερο βαθμό, ή πρόσωπο με πρόσωπο, και αυτό είναι ο υψηλότερος βαθμός . Και να γνωρίζετε ότι ο χρόνος κατά τον οποίο είδατε το όραμα είναι πολύ σημαντικός. Ποια είναι τα οράματα του χειμώνα, διαφορετικά από τα οράματα του καλοκαιριού ,,,, επειδή η πρώτη φωτιά είναι αξιέπαινη, και στη δεύτερη είναι κατακριτέα, οπότε μην παραιτηθείτε να μάθετε την ώρα του οράματος . Και η τελευταία από αυτές τις κατευθύνσεις, για τον αφηγητή, το όραμά του, είναι να γνωρίζει ότι το όραμα είναι μάζα και συχνά έχει ένα νόημα, οπότε μην το διαιρέσετε και θυμηθείτε ένα μέρος και αφήστε μέρη που μπορεί να πιστεύετε ότι δεν έχουν σημασία, ενώ είναι πολύ σημαντικό για όσους το εκφράζουν. Τα οράματα που δείχνουν το παρόν είναι συχνά η έκφρασή τους για αυτόν. Σχετίζεται με το οραματιστικό δώρο, οπότε αν έχετε μπερδευτεί για αυτό, και οι έννοιες των συμβόλων του είναι πολλές, και αυτό συμβαίνει πολύ, τότε δεν χρειάζεται να ρωτήσετε τον ιδιοκτήτη του για το θέμα που τον απασχολεί εκείνη τη στιγμή, καθώς μπορεί να ανοίξει τους ορίζοντες για να αποκρυπτογραφήσετε το όραμα, και ο ερωτών πρέπει να είναι αληθινός με τη διέλευση, και πόσα άτομα μου έχουν πει για τις συνθήκες του στην οποία ζει. Στην έκφραση του οράματός του, σώθηκε από οικονομική, οικογενειακή ή κρίση διαδικασίας, και αυτό συμβαίνει πολύ, και αυτό το πράγμα δεν προσβάλλεται κατά τη διέλευση, αλλά δείχνει την ειλικρίνειά του και την προθυμία του να υπηρετήσει τον ανακριτή, και ο αδερφός μου παρατηρεί ότι οι εκφραστές σήμερα είναι λιγότερο από εκείνους που εκφράζουν έμπνευση. Είναι αυτός που εκπληρώνει την αλήθεια στη γλώσσα του και ο ιδιοκτήτης του ονομάζεται έμπνευση, που κατάφεραν να βρουν το νόημα που καταλαμβάνει το μυαλό του ερωτητή εκείνη την εποχή, και δεν χρειάστηκε να ρωτήσουν τον ερωτητή, αλλά που είμαστε εμείς και αυτοί, και ο Θεός έχει έλεος σε ένα άτομο που γνώριζε τη μοίρα του ,,,,,…

…Η μεθυσία του θανάτου ήρθε 69 – μια δούλα που ήταν για τη Μούσα Αλ Χαντί, την αγάπησε πάρα πολύ, ενώ μια μέρα τον τραγούδησε ως την ιδέα της απουσίας του από αυτήν και της αλλαγής του χρώματος, τότε μερικές από οι παρευρισκόμενοι τον ρώτησαν : Τι είναι αυτό, O Διοικητής των Πιστών; Είπε : Πήρα την ιδέα ότι πεθαίνω, και ο αδερφός μου ο Ααρών θα αναλάβει το χαλιφάτο μετά από εμένα και θα παντρευτεί αυτήν την υπηρέτρια ( έφυγε ), οπότε οι παρευρισκόμενοι τον λύτρωσαν και προσευχήθηκαν για μια μακρά ζωή . Στη συνέχεια, κάλεσε τον αδερφό του Ααρών και του είπε τι συνέβη ο Φουζ Ράσιντ, ο Φαστάφ Χαντί πίστευε ότι το σοβαρό διαζύγιο και ο τελετουργικός Χάτζ περπάτημα χωρίς παπούτσια δεν την παντρεύεται, τον ορκίστηκε και συνεχίστηκε να τον ζητήσει και ο Βφφάτ, δεν ήταν μόνο λιγότερο από δύο μήνες μέχρι που έχασαν τη ζωή τους, τότε ομιλίες της Ρασίντ δήλωσε : Πώς Baloamat ότι εσείς και εγώ ορκίστηκα; Είπε : Εξιλέω για μένα και εσένα, γι ‘αυτό την παντρεύτηκε και είχα μεγάλη τύχη μαζί του, έτσι που κοιμήθηκε στην αγκαλιά του, ώστε να μην κινείται από φόβο ότι θα την ενοχλήσει . Ενώ κοιμόταν σε μια νυσταγμένη νύχτα, καθώς παρατήρησε πανικό, κλαίει, οπότε της είπε : Ποια είναι η δουλειά σου; Είπε : O Διοικητής των Πιστών, το είδα αυτό στο Χαντί όταν ο ίδιος είπε : Σπάτησα τη διαθήκη μου αφού δεν πλησιάσατε τους κατοίκους των νεκροταφείων και με ξέχασε και διεστραμμένη στην πίστη σας. Πριν το πρωί, ήμουν όπου πήγα στο Sa’er, οπότε η Al-Rasheed της είπε : Ο Pipe όνειρα . Είπε : Όχι, από τον Θεό, διοικητή των πιστών, καθώς έγραψα αυτά τα εδάφια στην καρδιά μου . Ήταν ακόμα τρέμει και χτυπά μέχρι που πέθανε πριν από το πρωί ….

…Όσον αφορά τις βλάβες του χεριού : Η βλάβη στο χέρι δείχνει την ταλαιπωρία των αδελφών . Στα δάχτυλά της, δείχνει τα παιδιά της αδελφότητας . Και όποιος βλέπει ότι δεν έχει χέρια, θα ζητήσει αυτό που δεν φτάνει . Και όποιος το βλέπει σαν να σφίγγει με έναν μουσουλμάνο και να βγάζει το χέρι του, του πληρώνει μια εμπιστοσύνη και δεν το πληρώνει . Και όποιος βλέπει σαν το δικαίωμά του να είναι ακόμη κομμένο, τότε αυτός είναι ορκισμένος, και όποιος βλέπει σαν το δικαίωμά του να κόβεται και να τοποθετείται μπροστά του, θα κερδίσει χρήματα από τα κέρδη του . Η έλλειψη ενός χεριού είναι ένδειξη έλλειψης δύναμης και βοηθών, και ίσως το κόψιμο του χεριού δείχνει να αφήσει μια δουλειά που βρίσκεται σε εξέλιξη . Εάν βλέπει σαν το χέρι του να είναι κομμένο από την παλάμη, τότε δεν θα συμβεί σε αυτόν, και αν είναι κομμένο από την άρθρωση, τότε επηρεάζει την αδικία ενός χάρακα, και εάν κόπηκε από τον άνω βραχίονα και έφυγε, ο αδερφός του πέθανε, αν είχε αδελφό . Γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Θα ενισχύσουμε το χέρι σου με τον αδερφό σου .~ Εάν δεν έχει αδελφό ή κάποιον να πάρει τη θέση του, τότε τα χρήματά του μειώνονται και αν δει ότι ένας κυβερνήτης κόβει τα χέρια και τα πόδια του κοπαδιού του, τότε παίρνει τα χρήματά του και χαλά τα κέρδη και τη σύνταξή τους . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άντρα που είδε σαν να είχε κοπεί το χέρι του και είπε : Αυτός είναι ένας άνθρωπος που κάνει δουλειά και τον γυρίζει σε κάποιον άλλο . Ως ξυλουργός, άλλαξε δουλειά . Ένας άλλος άνδρας ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Είδα έναν άντρα να κόβεται τα χέρια και τα πόδια του, και ένας άλλος σταυρώθηκε : Είπε : Αν πιστεύεις το όραμά σου, αφαιρέστε αυτόν τον πρίγκιπα και τον κηδεμόνα κάποιου άλλου . Έτσι απομόνωσε από την εποχή του τον έξυπνο κάδο Μαντράκ και τον φύλακα του Τζαράχ Μπιν Αμπντουλάχ . Αν έβλεπε ότι ένας κυβερνήτης έκοψε τον όρκο του, πήρε βίαια έναν ψεύτικο όρκο . Εάν βλέπει σαν να έχει κόψει τα αριστερά του, τότε αυτός είναι ο θάνατος ενός αδελφού ή μιας αδελφής, η διακοπή της οικειότητας μεταξύ του και αυτών ή η κοπή μιας μήτρας, ο χωρισμός ενός συντρόφου ή το διαζύγιο μια γυναίκα . Αν είδε ότι το χέρι του είχε κοπεί στην πόρτα του Σουλτάνου, τότε ο βασιλιάς άφησε το χέρι του . Όσον αφορά τη συντόμευση του χεριού, είναι μια ένδειξη της απώλειας του τι σημαίνει και της αδυναμίας να κάνει αυτό που σημαίνει, και οι πράκτορες και τα αδέρφια να το αποτυγχάνουν . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άντρα που είδε ότι το δεξί του είναι μεγαλύτερο από το αριστερό του, και είπε : Αυτός είναι ένας άντρας που κάνει την εύνοια και φτάνει στη μήτρα . Και όποιος είδε ότι ήταν βραχίονες και αντιβράχια, τα οράματά του έδειχναν ότι ήταν κλέφτης, προδότης ή καταπιεστής . Αν δει τα χέρια και τα χέρια του περισσότερο από ότι ήταν, τότε είναι ένας γενναίος, γενναιόδωρος απατεώνας . Όσον αφορά την παράλυση των χεριών και των αρθρώσεών τους, όποιος βλέπει σαν τα χέρια του να έχουν παραλύσει, είναι ένοχος για σοβαρή αμαρτία . Εάν δει τον όρκο του να παραλύσει, χτυπά έναν αθώο και καταπιέζει τους αδύναμους . Αν έβλεπε ότι το αριστερό του χέρι ήταν ανάπηρο, ο αδελφός ή η αδερφή του πέθανε και αν ο αντίχειρας του στεγνώσει, ο πατέρας του πέθανε και αν ο δείκτης του στεγνώσει, η αδερφή του πέθανε και αν η μέση του στεγνώσει, ο αδερφός του πέθανε . Και αν το δαχτυλίδι στεγνώσει, χτύπησε την κόρη του . Και αν ο ρόλος στεγνώσει, τραυματίστηκε από τη μητέρα του και την οικογένειά του . Αν βλέπει ένα στημόνι πίσω από το χέρι του, ο ίδιος αποφεύγει τις αμαρτίες . Και ειπώθηκε ότι κερδίζει μια μεγάλη αμαρτία, για την οποία ο Θεός θα τον τιμωρήσει . Και όποιος βλέπει τα χέρια και τα πόδια του αποκομμένα από διαφωνία, τότε θα αυξήσει τη διαφθορά ή θα βγει από την εξουσία . Για το Παντοδύναμος, δήλωσε : «Η ανταμοιβή για εκείνους που μάχονται τον Θεό και ο Αγγελιοφόρος Του είναι η ανταμοιβή » στίχο . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε τον όρκο του κόπηκε, τότε κλέβει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Τότε κόψτε τα χέρια τους ». Ένας άντρας είδε σαν να κόπηκε το χέρι του, οπότε αφηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Ένας αδελφός, ένας φίλος ή ένας σύντροφος του αποκόπτεται από αυτόν, οπότε του είπε ότι ένας φίλος του είχε πεθάνει . Ένας άντρας είδε ότι το χέρι του είχε αποκοπεί από έναν γνωστό άνδρα, οπότε είπε : Θα λάβετε πέντε χιλιάδες dirham στο χέρι του εάν είστε κρυμμένοι, διαφορετικά θα καταλήξετε με κάτι λάθος στο χέρι του ….

…Είπε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν : Έτσι είπε, είδα σαν να περπατούσα με δύο σανδάλια, έτσι ένα από αυτά ήταν κομμένο, οπότε το άφησα και πήγα στην κατάστασή μου και είπε ότι είσαι απουσιάζει αδερφός. Είπε ναι. Είπε ναι, βγήκες σε μια γη, οπότε τον άφησα εκεί και επέστρεψα. Είπε ναι, έτσι ο Ιμπν Σιρίν πήρε πίσω και είπε, δεν βλέπω τον αδερφό σου, αλλά έφυγε από τον κόσμο και τον θρήνησε σύντομα . )…

…Όσον αφορά τις προβατίνες, ερμηνεύονται σε πτυχές : Ο Jaber al-Maghribi είπε ότι το όραμα της προβατίνας ερμηνεύεται από μια γυναίκα με μεγάλη μοίρα, γιατί ο Παντοδύναμος είπε στην ιστορία του Δαβίδ, ειρήνη σε αυτόν, ότι αυτός είναι ο αδερφός μου που έχει ενενήντα εννέα προβατίνες και μία προβατίνα με ένα στίχο ….

…Αριθμός ενενήντα 90: Η εμφάνιση αδικίας εναντίον του επειδή είπε ο Θεός Παντοδύναμος ( Αυτός είναι ο αδερφός μου, έχει ενενήντα εννέα πρόβατα …)…

…Και όποιος είδε ότι σφυροκόπησε ένα καρφί σε έναν τοίχο, τότε δείχνει ότι ο αδελφός του πιάστηκε σε μια τοποθεσία ή σε ένα σπίτι, επειδή το καρφί σφυρήλατο στον τοίχο του επειδή ο τοίχος στην ερμηνεία είναι ένας άνθρωπος, και αν χτυπήσει στο έδαφος, τότε ο αδερφός του καλεί μια γυναίκα επειδή η γη στην ( ερμηνεία ) είναι γυναίκα ….

…Η σόλα είναι σε ένα όνειρο μια γυναίκα, ένα αγόρι, ένα ζώο και ένα ταξίδι . Το χρώμα της γυναίκας είναι σαν το χρώμα της σόλας, αν είναι πράσινο, τότε η γυναίκα είναι θρησκευτική και καλή, και αν είναι μαύρη, τότε είναι πλούσια, και αν είναι κίτρινη τότε είναι άρρωστη και αν είναι κόκκινη , τότε είναι στολισμένη και στολισμένη . Αυτός που φοράει σανδάλια και μπαλώματα θα παντρευτεί μια γυναίκα που έχει έναν γιο . Και όποιος περπατά με μία σόλα, αφήνει τη γυναίκα του . Και όποιος βλέπει τη σόλα του πέφτει στο νερό και χάνεται, η γυναίκα του πεθαίνει . Και όποιος βλέπει ότι έβγαλε τη σόλα του, τότε ακολουθεί την εντολή του Παντοδύναμου λέγοντας : ( Βγάλτε τα σανδάλια σας με την ιερή κοιλάδα διπλωμένη ). Μετά από αυτό, κέρδισε την εντολή και τη νίκη επί του Φαραώ και του λαού του . Και όποιος είδε τον Νίλιν έχασε, μπορεί να είχε κλέψει το γάιδαρο ή την αίγα του . Και αν η σόλα είναι από ασήμι, τότε η γυναίκα είναι ελεύθερη και όμορφη, και αν είναι μολύβδου, τότε η γυναίκα είναι αδύναμη και αδύναμη, και αν είναι φωτιά, τότε η γυναίκα είναι υγιής, και αν είναι από ξύλο, τότε η γυναίκα είναι προδοτική υποκριτική, και αν είναι από αγελάδα, τότε είναι από μη Άραβες, και αν είναι από δέρμα αλόγου, τότε είναι Άραβας. Και αν είναι από τα δέρματα των λιονταριών, τότε η γυναίκα είναι από το σκοτάδι των σουλτάνων . Και όποιος είδε ότι περπατούσε με σανδάλια, τότε ένα από αυτά τραβήχτηκε από το πόδι του και έφυγε ο αδερφός ή ο σύντροφός του . Και ειπώθηκε : Η σόλα δείχνει τον αδελφό . Δείτε επίσης τις παντόφλες, δείτε το zirbol ….

…Είθε η ειρήνη του Θεού στον Αλ Χαντί 55 – υπό την εξουσία του Σαλέχ Μπιν Κισάν που είπε ο Khalid bin Saeed : Είδα σε ένα όνειρο πριν από την αποστολή του προφήτη – μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού – το σκοτάδι κάλυψε τη Μέκκα μέχρι να δω ένα βουνό ή μια πεδιάδα, τότε είδα ένα φως να βγαίνει από το Ζαμζάμ σαν το φως μιας λάμπας κάθε φορά που ένα κόκκαλο σηκώνεται Και λάμπει μέχρι να σηκωθεί, και άναψε για μένα το πρώτο πράγμα που άναψε το σπίτι, τότε το φως αυξήθηκε μέχρι αυτό που έμεινε από μια πεδιάδα και κανένα βουνό εκτός από όταν το είδα, και στη συνέχεια το φως έλαμψε : Δόξα σε αυτόν, η λέξη τελείωσε, και ο γιος της Μαρντ χάθηκε από το οροπέδιο χαλίκι μεταξύ των άνω τμημάτων και του λόφου, αυτό το έθνος ήταν ευτυχισμένο, ο αναλφάβητος Προφήτης ήρθε και το βιβλίο έφτασε στο τέλος του. Αυτό το χωριό του είπε ψέματα, κουράστηκε δύο φορές, ήρθε ο αναλφάβητος προφήτης και το βιβλίο έφτασε στην προθεσμία του, αυτό το χωριό του είπε ψέματα, βασανίστηκε δύο φορές, μετανοήθηκε στο τρίτο, τρία παρέμειναν, δύο στην Ανατολή και ένα στο Μαρόκο. Ο Khalid bin Saeed Ali, ο αδερφός του Amr bin Sa’i, το διηγήθηκε. Είπε : Είδα ένα θαύμα και το βλέπω στο Bani Abd al-Muttalib όταν είδα το φως να βγαίνει από τον Zamzam ( Tabaqat Ibn Sa’id ) , και το όραμα του Khalid bin Saeed έγινε πραγματικότητα και ο Μωάμεθ μπιν Αμπντουλάχ τον έστειλε – ας τον Θεό ευλογεί τον και δώσε του ειρήνη. -….

…Όσον αφορά την ερμηνεία της ασθένειας, δεν είναι αξιέπαινη, επειδή είναι διαφθορά στη θρησκεία, και ίσως ο αναζητητής συνήθιζε να πολλαπλασιάζει τα ψεύδη. Λέγεται ότι αυτός που είδε ότι η ασθένειά του είχε χάσει από καιρό τις αμαρτίες του και γνώρισε τον Θεό στην καλύτερη κατάσταση και μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε ότι ήταν άρρωστος χωρίς πόνο τότε θα έβλεπε το μήλο ενός ματιού και δεν θα πεθάνει εκείνο το έτος, και αν ο ασθενής είδε ότι έγινε αληθινό. Το σώμα ενώ έξω από το σπίτι του είναι ο θάνατός του, εκτός εάν μιλήσει με ανθρώπους και τους μιλήσει, γιατί αυτό είναι ένα σημάδι της αθωότητας του. Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​είναι άρρωστος, δεν είναι αξιέπαινος στα δεξιά του αιτούντος, και αν υπάρχει ανάμεσα σε αυτόν και μια φιλονικία, νικήθηκε. Και όποιος βλέπει ότι έχει αδυναμία στα μάτια του, τότε στερείται τα προς το ζην, την αγωνία, την ψευδαίσθηση και τη θλίψη του, και αν δει κάποιον που τον θεραπεύει ή τον σκοτώνει, τότε δείχνει την καλοσύνη και τη δικαιοσύνη. Η αλήθεια του μπορεί να είναι ψέμα, και όποιος βλέπει με το στόμα του αδυναμία ενώ τον πληγώνει , επειδή έχει πληγεί από την πλευρά των συγγενών του, και όποιος βλέπει πόνο στο λαιμό του, θα έχει μια εμπιστοσύνη που παραμελεί και Όποιος βλέπει ότι η καρδιά του είναι αδύναμη και έχει πόνο, τότε τρώει το απαγορευμένο ή υποδεικνύει την υποκρισία του. Σε αυτό, μπορεί να υποδηλώνεται από τη μεγάλη ηλικία του ανθρώπου και την ανάγκη κάμψης και τη γνώμη Ωστόσο, από την πλευρά του, είναι οδυνηρός και δείχνει μια ταραγμένη καρδιά, θλίψη και σφίξιμο στο στήθος. Και όποιος βλέπει ότι το συκώτι του είναι άρρωστο, θα έχει λίγη συμπόνια για τα παιδιά του. Και όποιος βλέπει ότι το χέρι του είναι άρρωστο, τότε ο αδερφός του, ο σύντροφός του ή ο φίλος του στεγνώνει τον αδερφό του ή τον σύντροφό του ή τον φίλο του. Επειδή αυτή είναι μαρτυρία και όποιος βλέπει ότι έχει πόνο στο στομάχι του που είναι βαρύτερος δείχνει την αγάπη του για τους συγγενείς του και όποιος βλέπει τον μυστικό πόνο του δείχνει ότι ξεχνά να ασχολείται με τη γυναίκα του…

Ο Al-Salmi είπε: Όποιος είδε ότι το δεξί του χέρι είχε παραλύσει, καταπιέστηκε αδύναμα και χτύπησε έναν αθώο, και αν ο αριστερός αδερφός ή η αδερφή του πέθανε. Λόγω αυτού ….

Ο Τοξότης είναι σε ένα όνειρο ένα ταξίδι και ένας αδελφός, μια γυναίκα και ένα αγόρι, και είναι κοντά στον Παντοδύναμο του Θεού, γιατί ο Παντοδύναμος λέει : ( Έτσι ήταν στη γωνία ή κάτω ). Και όποιος βλέπει ένα τόξο με κάλυμμα, η γυναίκα του είναι έγκυος . Και όποιος έδωσε στη γυναίκα του ένα τόξο, και ήταν έγκυος, του έφερε μια υπηρέτρια . Και αν η γυναίκα του του δώσει ένα τόξο, τότε η εγκυμοσύνη της είναι ένα αρσενικό παιδί, επειδή το αγόρι παραδίδεται στον πατέρα του, οπότε θα είναι μαζί του στο μαγαζί του, και η γυναίκα μεγαλώνει το κορίτσι και μένει μαζί της στο σπίτι . Και όποιος βλέπει ότι το τόξο του είναι σπασμένο, και δεν υπάρχει όπλο μαζί του, τότε ο αδερφός του, ο γιος του, ο σύντροφός του ή ο φίλος του πεθαίνουν . Και όποιος βλέπει το τόξο του σπασμένο από το χέρι του, απομακρύνεται από τη δικαιοδοσία του εάν είναι κυβερνήτης και χάνει εάν είναι έμπορος . Ένα ταξίδι με τόξο . Και όποιος οδηγεί ένα κορδόνι σε ένα τόξο, τότε παντρεύεται, και αν η διάλυση του είναι διαζευγμένη, και όποιος δει τον Σουλτάνο του δίνει δύο αγκύλες, αποκτά μια τάξη και ένα πριγκιπάτο, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Έτσι ήταν γύρω γωνία ή κάτω ). Οι αγκύλες υποδεικνύονται στα φρύδια . Αυτός που σπάζει το τόξο του θα ταξιδέψει . Ίσως η τοξοβολία του ήταν ψεύτικη ή αληθινή . Και όποιος μπαίνει το τόξο και τα διαλείμματα της τένοντα, τότε αυτός θα χωρίσει τη γυναίκα του, και ίσως αυτός αφαιρείται από το κράτος του . Και αν ρίξει ένα βέλος και κάνει λάθος, είναι κατάχρηση της εξουσίας του, και αν χτυπήσει τον στόχο, θα πάρει αυτό που θέλει . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα τεταμένο τόξο, θα γεννηθεί ένα αγόρι γι ‘αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει στο δρόμο του Θεού, τότε θα έχει τιμή . Το να πετάς ένα τόξο φουντουκιών στην έρημο είναι ένα κυνήγι και ένα λάθος νομιμότητας, και στη χώρα ένα ψέμα και μια απάτη . Αν δει ότι έριξε ένα πουλί ένα καρύδι, τότε ψεύδεται σε έναν τεράστιο άνθρωπο . Αν ρίξει ένα περιστέρι, πονάει τη γυναίκα του . Και το τόξο του καρυδιού για αυτόν που το κατέχει είναι πόρνη, και το τόξο ενός άνδρα είναι μια ασθένεια των αρθρώσεων, και το τόξο του τόξου είναι μεγάλη διάρκεια ζωής, και το τόξο του τόξου είναι σπατάλη χρήματα, και το τόξο του τρυπιού είναι μια τροφή και όφελος, καθώς και το τόξο του πηχάκι . Δείτε επίσης το Arrow ….

…Παράλυση εκείνου που βλέπει ότι τα χέρια του έχουν παραλύσει, τότε διαπράττει σοβαρή αμαρτία. Εάν το δεξί χέρι παραλύσει, τότε θα αποδυναμωθεί, και εάν το αριστερό χέρι παραλύσει, ο αδελφός ή η αδερφή του θα πεθάνει . Και αν ο αντίχειρας του στεγνώσει, τότε θα τον χτυπήσει ο πατέρας του, και αν ο δείκτης του στεγνώσει, θα χτυπηθεί από την αδερφή του και αν το μεσαίο δάχτυλο στεγνώσει, θα τον χτυπήσει ο αδερφός του, και αν το ροζ στεγνώνει, θα χτυπηθεί με την κόρη του, και αν το δαχτυλίδι στεγνώσει, θα χτυπηθεί από τη μητέρα του . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι το δεξί του χέρι είναι παράλυτο, η ζωή του θα σταθεί ….

Ο αδερφός δείχνει σε ένα όνειρο τη φωτιά για τις κοκκινομάλλες του . Μπορεί να υποδηλώνει την ασθένεια μιας αδελφής ή ενός αδελφού ….

…Όσο για το θάνατο, όποιος βλέπει ότι έχει πεθάνει και οι άνθρωποι κλαίνε για αυτόν, ή τον έπλυναν και τον κάλυψαν, τον έφεραν στο φέρετρο, ή τον έθαψαν στον τάφο, το όλο αυτό δείχνει τη διαφθορά της θρησκείας του ήλπιζε ότι αυτός ο νεκρός έχει το δικαίωμα στη θρησκεία του, εκτός εάν θαφτεί. Εάν θαφτεί, ο Θεός συναντήθηκε εκτός από τη μετάνοια, εκτός αν είδε ότι έζησε και έφυγε από τον τάφο Μετά την ταφή, μετανοεί και όποιος δει ότι του είπαν ότι δεν έχετε πεθάνει ποτέ, τότε θα πεθάνει μάρτυρας, και όποιος το δει αυτό πέθανε και τι οφείλει το πτώμα, και όποιος βλέπει ότι πέθανε και αυτό που είναι πάνω του είναι το σώμα των νεκρών, και κανείς δεν κλαίει πάνω του, δεν πλύθηκε και δεν ήταν τυλιγμένος, ταξιδεύει. Είδε ότι βγήκε από μια άγονη γη σε μια εύφορη γη, τότε θα μετακόμιζε από αίρεση σε σουντά, και αν είδε ότι βγήκε από εύφορη γη σε άγονη γη τότε θα μετακόμιζε από τη Σουντά στην αίρεση και όποιος είδε ότι έριξε τα χέρια του από τη βρωμιά, τότε θα ήταν φτωχός, και αν ήταν άρρωστος πέθανε και όποιος είδε ότι ήταν νεκρός στους τάφους για μεγάλο χρονικό διάστημα, ταξιδεύει μακριά και συνοδεύει τους αδαείς και τους ανθρώπους της ανηθικότητας , και όποιος βλέπει ότι πέθανε και έπειτα έζησε, ταξιδεύει πολύ μακριά και μετά επιστρέφει, και όποιος βλέπει ότι πέθανε και μεταφέρθηκε στους λαιμούς των ανθρώπων, τότε χτυπά έναν κυβερνήτη και εκτελεί την εντολή του, αλλά χαλάει τη θρησκεία του και είναι ήλπιζε για καλό αργότερα, εκτός αν θαφτεί και ποιος βλέπει ότι πέθανε Δεν είδε έναν τάφο, ένα σάβανο, μια κηδεία ή κλάμα, γιατί αυτό είναι μια άνεση για τους οραματιστές που βρίσκονται σε αυτό και όποιος βλέπει ότι είναι τυλιγμένος καθώς ο νεκρός είναι τυλιγμένος, τότε είναι ο θάνατός του, και όποιος βλέπει ότι ένα ζωντανό πέθανε και τ όταν έζησε, μετά αποστάτησε, αναζητούμε καταφύγιο με τον Θεό από αυτό. Και όποιος βλέπει ότι ο ιμάμης πέθανε, η διαφθορά εμφανίζεται στη θρησκεία του βλέποντος, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε ότι ο ιμάμης πέθανε, τότε αυτή η χώρα επιστρέφει στη διαφθορά και περιστρέφεται με αυτό που καταστρέφει και όποιος βλέπει ότι ένας από τους γονείς του πέθανε, τότε ο κόσμος του έχει φύγει και η κατάστασή του είναι χαλασμένη, και αν είναι ένας από τους μαθητές της εποχής, το έργο του θα ανασταλεί, και αν δει ότι ο αδερφός του πέθανε, εάν είναι άρρωστος, τότε είναι ο θάνατός του ή ο θάνατος μιας από τις πτυχές του. Σε ένα από τα μάτια του και σε ένα από τα χέρια του, και όποιος βλέπει ότι η γυναίκα του πέθανε, καταστρέφει τη βιομηχανία του, και ειπώθηκε ότι θα γινόταν πλούσιος και θα επωφεληθεί από χρήματα από μια λύση, και όποιος είδε ότι ο γιος του πέθανε, θα έσωζε από τον εχθρό του, και όποιος είδε ότι η κόρη του πέθανε, τότε απελπίζεται από χαρά. Ο Ιμπν Σιρίν είπε ότι ο θάνατος του αγοριού είναι ασφάλεια από εχθρό και η κληρονομιά και ο θάνατος του κοριτσιού είναι μια επιστροφή από την Ελπίδα σε αυτόν είναι χαρά, ο θάνατος του παιδιού και ο θάνατος του πατέρα, προκαλώντας σύγχυση στα θέματα λόγω της διαβίωσής του και ο θάνατος της μητέρας. Η έλλειψη πρόσβασης στους σκοπούς και η επίτευξή τους και η θλίψη και όποιος βλέπει έναν από τους συγγενείς του έχει πεθάνει, είναι η μείωση της ικανότητάς του, ο θάνατος της γυναίκας είναι παράδεισος και ο θάνατος της εγκύου είναι πολύ καλός και καλό γι ‘αυτήν. Από εκεί που δεν ελπίζει για αυτό, και όποιος βλέπει ότι μια έγκυος γυναίκα πέθανε, θα γεννήσει έναν άνδρα γιο. Ήταν ευχαριστημένος μαζί του και ίσως ο θάνατος έδειξε διαζύγιο, και όποιος είδε ότι ένα γνωστό άτομο είχε πεθάνει ενώ αυτός πενθούσε γι ‘αυτόν, τότε συνέβη μια ατυχία και για τους δύο, και όποιος είδε ότι πέθανε ανάμεσα σε έναν λαό, θα μπλέκετο στις πράξεις τους και λέγεται ότι θα πεθάνει ως αίρεση ή ταξίδευε σε ένα ταξίδι, αυτός δεν θα επέστρεφε από αυτόν και όποιος είδε ότι μετέφερε νεκρό θα χτυπήσει απαγορευμένα χρήματα. Και όποιος βλέπει ότι έσυρε τον νεκρό στο έδαφος, τότε αποκτά αμαρτία, και όποιος βλέπει ότι έχει μεταφέρει τους νεκρούς στους τάφους, τότε κάνει το σωστό, και αν το πήρε στην αγορά, ικανοποίησε την ανάγκη του και το εμπόριο του ξόδεψε, και όποιος βλέπει ότι ένας επιστήμονας έχει πεθάνει, δείχνει την αναπηρία της γνώσης και της Σαρία σε αυτό το μέρος, και όποιος το βλέπει αυτό άνθρωποι της καινοτομίας έχει πεθάνει, τότε είναι αποδεικνύοντας πιο τυραννική και όποιος βλέπει ότι ένας τεχνίτης πέθανε, αυτό δείχνει μια κατάθλιψη της δουλειάς του, και όποιος βλέπει ότι ο υπηρέτης του, ο υπηρέτης του ή ο υπηρέτης του πέθανε, τότε λείπει από τη δόξα του, εκτός εάν έχει κάποιον άλλο τότε σταματάει μερικά πράγματα, και όποιος βλέπει ότι ο φίλος του πέθανε, είτε ο βλέποντας πεθάνει είτε χάνει τον φίλο του, και όποιος βλέπει ότι το θηρίο του πέθανε δεν υπάρχει καλό σε αυτόν, και αν έχει άλλα πράγματα, τότε είναι ελαφρύτερος, και όποιος βλέπει ότι κάτι από το ζώο έχει πεθάνει ενώ ξαπλώνει, και εάν έχει κυνόδοντο ή νύχι, τότε δείχνει τη νίκη των εχθρών, ειδικά αν ο τύπος του είναι επιβλαβής και το καρφί είναι περισσότερο και ίσως πιο ενδεικτικό στην ασφάλεια και ασφάλεια, μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι αν είδαν ότι ένας άγνωστος γέρος είχε πεθάνει, αυτό δείχνει ότι ο παππούς του δεν παράγει από αυτόν κάτι που σκόπευε, βρήκε σε αυτόν, και όποιος βλέπει ότι μια άγνωστη γυναίκα έχει πεθάνει, του ο κόσμος έχει διαταραχθεί…