…Και όποιος βλέπει ότι ο παππούς, ο παππούς, η γιαγιά ή ο παππούς του έζησε, τότε αυτή είναι μια ζωή για αυτόν, η ακεραιότητα στις υποθέσεις του παππού του και η επιθυμία του χρόνου για αυτόν, και το όραμα της ζωής της μητέρας είναι ισχυρότερο από τη ζωή του πατέρα, και οι δύο είναι αξιέπαινοι ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο υπηρέτης του, ο σκλάβος ή ο υπηρέτης του έχει πεθάνει, δεν έχει τη δόξα του, εκτός αν έχει κάποιον άλλο, τότε σταματά κάποια πράγματα ….

…** Ένα όραμα στο οποίο τα τέσσερα υπόβαθρα είναι μετά τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, υπό την εξουσία της Saqina Mawla της Umm Salamah – να είναι ευχαριστημένος ο Θεός – που είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, Μπορεί οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού να έρθει σε αυτόν, όταν προσευχήθηκε το πρωί, να έρθει στους συντρόφους του και είπε : ( Τι νομίζετε ότι απόψε είναι όραμα ) ; Είπε : Προσευχήθηκε προσευχή Fajr δέχονται τους συντρόφους του είπε : ( Ποιος από εσάς βλέπει νυχτερινή όραση ) ; Είπε : Προσευχήθηκε μια μέρα και είπε : ( Ποιος από εσάς έχετε δει ένα όραμα ) ; Ένας άντρας είπε : Είδα, Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, σαν να ήταν εμφανής μια ισορροπία από τον ουρανό, οπότε το έβαλα στη μία πλευρά και έβαλα τον Αμπού Μπακρ σε άλλη, οπότε πήδηξα τον Αμπού Μπακρ και έπεσε και άφησε τον Αμπού Μπακρ μέσα τη θέση του. στη συνέχεια σηκώστε τον Omar Othman και σηκώστε την ισορροπία είπε : αλλάζοντας το πρόσωπο του Αγγελιοφόρου του Αλλάχ και έπειτα είπε : (μια διαδοχή προφητείας τριάντα χρόνια και στη συνέχεια γίνε βασιλιάς ) Ο سعید bin Jhman είπε : μου είπε πλοίο : άρπαξε τα χρόνια του Αμπού Μπακρ και δέκα ετών και δώδεκα Οθμάν και έξι ετών – ο Ράντι του Θεού για λογαριασμό τους – και με την εξουσία του Σαμάρα Μπιν Τζούντουμ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ότι ένας άνθρωπος είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα ως αν οδηγούσαν τον οδηγό μου στον ουρανό. Αλί, πήρε την ιρακινή γυναίκα της, και έγινε ενεργή και κάτι χύθηκε πάνω του ….

…Όσο για το να βλέπεις τους νεκρούς, να ανακατεύεις μαζί τους, να τους παίρνεις και να τους δίνεις, όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός έχει ζήσει, τότε θα συμβεί χαρά και ευτυχία. Και όποιος βλέπει ότι έχει αναζωογονήσει τους νεκρούς, τότε χαιρετά έναν άπιστο και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός έχει ζήσει και στη συνέχεια τον ρωτάει ότι έχετε πεθάνει και είπε όχι, αλλά ήσασταν ζωντανός, αυτό δείχνει την καλή του κατάσταση στο μέλλον. και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός είναι θυμωμένος, τότε δείχνει ότι έδωσε μια διαθήκη και δεν ενήργησε βάσει της θέλησής του. Και όποιος είδε ότι ένας νεκρός γέλασε, είναι ευοίωνος, δείχνει ότι η φιλανθρωπία έχει φτάσει σε αυτόν και είναι αποδεκτή και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός είναι σε καλή κατάσταση ενώ φοράει τα ρούχα του, τότε δείχνει ότι ο θάνατός του είναι καλός για μονοθεϊσμός. Έζησε ενώ ήταν σε ένα τζαμί, επειδή ήταν ασφαλής από την τιμωρία του Παντοδύναμου Θεού, και όποιος είδε ότι συσχετίζεται με τους νεκρούς τότε ταξίδεψε μακριά, και όποιος είδε ότι ένας νεκρός γέλασε και έπειτα έκλαιγε, αυτό δείχνει ότι πέθανε έξω από τη θρησκεία του Ισλάμ, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός έχει μαυρίσει το πρόσωπό του, αυτό δείχνει ότι πέθανε άπιστος. Είδε ότι ένας νεκρός τον είπε για το θέμα του, γιατί όπως είπε, επειδή οι νεκροί στο Σπίτι της Αλήθειας δεν μιλούν τίποτα παρά μια αλήθεια. Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός έχει κορώνα, κοσμήματα ή δαχτυλίδια, ή τι τον κοσμούν, ή τον βλέπει να κάθεται σε ένα κρεβάτι, τότε δείχνει την καλοσύνη της σειράς του, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός φοράει πράσινα ρούχα, Αυτό δείχνει ότι ο θάνατός του ήταν ένα είδος μαρτυρίας, και όποιος είδε ότι ένας νεκρός θα το αμφισβητούσε ενώ ήταν απρόθυμος να το κάνει ή θα το κηρύττει με τα λόγια του G. Laze, αυτό δείχνει ότι έχει διαπράξει αμαρτία, οπότε πρέπει να μετανοήσει στον Θεό, και ίσως ο νεκρός να είναι ιδιαίτερα, και όποιος βλέπει ότι ο νεκρός είναι γυμνός και η γυμνή του εκτεθειμένη, τότε δείχνει την αποχώρησή του από αυτόν τον κόσμο γυμνό από καλές πράξεις, και αν είναι από τους ανθρώπους του δικαιοσύνη, τότε το μυρίζει και όποιος βλέπει έναν νεκρό με βρώμικα ρούχα ή είναι άρρωστος, είναι υπεύθυνος για τη θρησκεία του Είναι μεταξύ αυτού και του Θεού Παντοδύναμου, ειδικά χωρίς τους ανθρώπους, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός είναι απασχολημένος να κάνει καλό δουλειά, τότε είναι καλός στα δεξιά του, και αν το έργο του είναι αξιοζήλευτο τότε εναντίον αυτού, και όποιος δει έναν νεκρό που έχει ζήσει και ανέλαβε τη θέση του, τότε κάποιος που τον ακολουθεί παίρνει κηδεμονία και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός παραπονιέται για το κεφάλι του, τότε αυτός είναι υπεύθυνος για την παραμέληση του τις υποθέσεις των γονέων, και εάν παραπονιέται για το λαιμό του, τότε είναι υπεύθυνος για τη σπατάλη των χρημάτων του ή τη φιλία της συζύγου του, και εάν διαμαρτύρεται για το χέρι του, είναι υπεύθυνος για τον αδερφό ή τον σύντροφό του ή για έναν όρκο με τον οποίο ορκίστηκε ψεύτης και εάν διαμαρτύρεται για το στομάχι του, τότε είναι υπεύθυνος για τα δικαιώματα του πατέρα και των συγγενών του, και εάν διαμαρτύρεται για το πόδι του, τότε είναι υπεύθυνος για να ξοδέψει τα χρήματά του εκτός από τον Θεό, και εάν διαμαρτύρεται για το μηρό του, τότε είναι υπεύθυνος για την κοπή της μήτρας του, και εάν διαμαρτύρεται για τα πόδια του, τότε είναι υπεύθυνος για το θάνατο της ζωής του σε ψεύτικο, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός προσεύχεται με τους ζωντανούς, υπολείπεται του τι επιβάλλεται ο μ. υπακοής, και όποιος βλέπει ότι μπήκε πίσω από τους νεκρούς σε ένα άγνωστο σπίτι, τότε δεν το έβγαινε από αυτό, πεθαίνει, και όποιος βλέπει ότι ταξιδεύει με έναν νεκρό Επειδή το θέμα του μπερδεύεται από αυτόν και όποιον είδε έναν νεκρό που τον γνώριζε και τον χαιρέτησε και τον ρώτησε, γιατί δεν πέθανε εκείνο το έτος και δείχνει την καλοσύνη του και την καλοσύνη της κατάστασης του αποθανόντος, και όποιος βλέπει ότι ένας γνωστός νεκρός πέθανε ξανά και ο θάνατός του κλαίει, αυτός θα παντρευτεί κάποια από την οικογένειά του και θα είναι μια νύφη ανάμεσά τους, αλλιώς ένα άτομο θα πεθάνει αν δεν έχει λόγο. Ο θάνατος του ομολόγου του ή του ονόματός του, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός πνίγει και η κατάστασή του δεν είναι η ίδια, αυτό δείχνει την κακή δουλειά και την ανταμοιβή του για τις άσχημες πράξεις του. Και όποιος βλέπει ότι μια ομάδα νεκρών σε ένα μέρος τρώει κάτι, αυτό είναι ακριβό και όποιος πιστεύει ότι αγκαλιάζει τους νεκρούς ενώ είναι σε ένα μαξιλάρι, η ζωή του θα παραταθεί….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε : Όποιος βλέπει ότι βρίσκεται στο δρόμο, τότε είναι δίκαιος στη θρησκεία ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ο Ισκάφ, κληρονομιά ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε : Όποιος βλέπει έναν λύκο βλέπει έναν άδικο εχθρό, και ειπώθηκε ότι ένας κλέφτης θα μπήκε στο σπίτι του, και ίσως ) το όραμα του λύκου έδειχνε καλά λόγια από έναν κυβερνήτη και τραυματισμό του καλού και της ηγεσίας , ειδικά αν τον έπιασε ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας Αλ Κάχαλ ζήτησε καλές πράξεις ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο al-Barghout είναι ένας κακός άνθρωπος που ταπεινώθηκε και μαχαιρώθηκε, και όποιος βλέπει έναν ψύλλο που έχει μια πρέζα θα έχει χρήματα επειδή οι ψύλλοι πίνουν ανθρώπινο αίμα και το αίμα κατακλύζεται με χρήματα ….

Ο ιδιοκτήτης του οπωρώνα έχει τις αξίες μιας γυναίκας . Και ο ξυλοκόπος κουτσομπολεύει . Και ο ιδιοκτήτης του κοτόπουλου και τα πουλιά Nakhas σκλάβους . Ο καρπός αποδίδεται στον καρπό που το πούλησε . Αυτός που πουλάει περιουσία είναι καλός γι ‘αυτόν και δεν υπάρχει καλό σε αυτό για εκείνον που το αγόρασε, και όποιος πουλάει μια σκλάβια δεν υπάρχει καλό σε αυτό και είναι καλό για εκείνον που την αγόρασε . Ό, τι είναι καλό για τον πωλητή είναι κακό για αυτόν που αγοράζεται ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, δήλωσε ότι ο al-Ja`bah υποδηλώνει την εντολή μιας πόλης για τους ανθρώπους της χωρίς αυτό που δεν ήταν κατάλληλο ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Αυξήστε το φως της καρδιάς και τη δύναμη της θρησκείας, και αποκτήστε ό, τι επιθυμείτε». Και όποιος βλέπει ότι έχει ανάψει ένα έντονο φως, θα επωφεληθεί από τη γνώση ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το γαϊδούρι είναι σθένος του άνδρα και το βρήκε ανεξάρτητα από το πόσο παχύ ή αδύναμο το είδε, οπότε ήταν παχύς και καλός. » Αυτός είναι πλούσιο και διευρυμένη και απίσχνανση του είναι η φτώχεια και δυστυχία ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: Όποιος είδε έναν κάλαμο στο χέρι του ενώ κλίνει πάνω του, τότε έχει αφήσει τη ζωή του λίγο και ο θάνατός του είναι σε φτώχεια και η βασική αρχή είναι ότι αν ήταν κοίλο, δεν μένει γι ‘αυτόν, και ειπώθηκε ότι δείχνει κουτσομπολιό, και ειπώθηκε ότι ό, τι έκανε από τα καλάμια των μηχανών, τότε αναλαμβάνεται από υπηρέτες ….

…Όσον αφορά το oryx, ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ερμηνεύεται με την εισαγωγή επιβλαβών ουσιών και η σάρκα τους είναι πολλά χρήματα ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: Κρατώντας έναν αστυνομικό επειδή είναι κακό στη θάλασσα, ούτε ένας φίλος ούτε ένας εχθρός μπορεί να τον ασφαλίσει, και είναι προδοτικός κλέφτης ή αξιόπιστος έμπορος ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ένα όραμα του Al-Bakhti υποδηλώνει έναν μη αραβικό άντρα και μια αραβική φράση αναφέρεται σε έναν αραβικό άνδρα, και αν είναι υγιής, δείχνει έναν πλούσιο εχθρό, και ειπώθηκε ότι είναι ο ενδείξεις βροχής, καθώς και μια καμήλα με καμήλες που υποδεικνύουν τη βροχή, καθώς και την ακρόαση των οπλών των ζώων που πέφτουν χωρίς να τα βλέπουν ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Ο καθρέφτης είναι διαφορετικός γι ‘αυτό. Κάποιοι από αυτούς είπαν ότι είναι ένα ιππικό του ανθρώπου και η κατάταξή του ανάλογα με την έκταση του μεγαλείου και της ορατότητας του καθρέφτη . ~…

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, δήλωσε ότι το al-Dhahab δεν επαινεί την έκφραση για δύο έννοιες, μία εκ των οποίων είναι ότι ο όρος της βασίζεται στο να πηγαίνει

Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο ελέφαντας είναι καταραμένος άνθρωπος επειδή είναι μία από τις μεταμορφώσεις ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος κυνηγά θα επωφεληθεί από πολλά χρήματα από τους ιδιοκτήτες του Σουλτάνου, και λέγεται ότι όποιος δει την αναφορά της πέρδικας θα χτυπήσει το μάτι .~…

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε : Το χοιρινό είναι εχθρός ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι η κουκούλα κοράκι είναι ένα από τα απαίσια πράγματα, και ίσως ήταν απαγορευμένα χρήματα και ίσως ήταν ένας αλαζονικός και αποθαρρυμένος άνθρωπος επειδή ο Προφήτης, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, το ονόμασε ανήθικο, και το όραμα του κοράκι ήταν σε ένα απροετοίμαστο μέρος ….

…Όσον αφορά το σαββάρι, είναι το ακόλουθο : Ο Αμπού Σαΐντ είπε ότι ο ιεροκήρυκας είναι άδικος, άπιστος κλέφτης, που δεν ωφελεί κανέναν εκτός από το θάνατό του ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ο κόκορας, ερμηνεύοντας έναν γενναίο άνθρωπο ….

…Και ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το όραμα του αετού ερμηνεύεται για όλους στη διαμάχη, και το ξύσιμο του είναι ένα μήκος ασθένειας, και ίσως όλο το σκοτάδι πάνω του, γιατί ο Σολομών, ειρήνη σε αυτόν, όλος ο αετός με πουλιά ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας al-Bazi, είπε ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ τους. Μερικοί από αυτούς είπαν ότι του ανήκει και σφαγιάστηκε ο θάνατός του και η σάρκα του μεταβιβάστηκε με χρήματα από τον βασιλιά, ειδικά για όσους το έφαγαν, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι ο al-Bazi είναι ένας μεγάλος γιος που τον συντηρεί ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας και ο al-Karmani, είπε: «Όποιος είδε ότι είχε χτυπήσει μια άγρια ​​αγελάδα και έφαγε τη σάρκα της, θα έπαιρνε χρήματα από μια όμορφη γυναίκα »….

…Το λαούτο, ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το λαούτο χτυπήθηκε από λόγια, αλλά όχι από το τι ήταν, καθώς και το άκουσε, επειδή η φωνή του είναι σαν ομιλία, και δεν είναι με λόγια, και χτυπώντας το λαούτο στο το σπίτι ερμηνεύεται από την εμφάνιση μιας καταστροφής ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: Το ζόμπι επαναλαμβάνεται με έναν τρόπο, και όποιος δει ένα πλήθος σε ένα μέρος όπου είναι άρρωστος, τότε θα θρηνήσει γι ‘αυτόν ….

Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο Αλ-Σατούρ είναι ένας άνθρωπος που διακόπτει τη διαμάχη ….

…Και όποιος βλέπει σαν να είναι δεσμός με έναν άνθρωπο, το όραμά του δείχνει ότι έχει αποκτήσει μια μεγάλη αμαρτία και φοβάται ότι ο Σουλτάνος ​​θα εκδώσει αντίποινα για το ρητό του, ~Και βλέπετε εγκληματίες εκείνη τη στιγμή δεμένες με χειροπέδες .~…