…Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα χαρταετό ενώ αγκαλιάζει τα φτερά του ή δεν μπορεί να πετάξει, τότε ερμηνεύεται από την άφιξη ενός αρσενικού αγοριού ….

…Εκταφή τάφων : Ο καθαριστής ζητά έναν κρυμμένο καταζητούμενο άνθρωπο, επειδή οι Άραβες τον αποκαλούν κρυμμένο, είτε στο καλό είτε στο κακό, οπότε αν εκταφεί είναι επιστήμονας, τότε εκταφείται σύμφωνα με το δόγμα του και την αναβίωση αυτού που έχει μάθει. οι γνώσεις του, καθώς και ο τάφος του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, εκτός αν τον οδηγήσει σε έναν ξεπερασμένο σωρό Και σπάσει τα σχισμένα ή σπασμένα κόκαλα, τότε βγαίνει στη γνώση του για αίρεση και ατύχημα , και αν τον βρει ζωντανό, βγάζει από τον τάφο του ένα καλό πράγμα και επιτυγχάνει τον στόχο του να αναζωογονήσει τη Σουντά και τους νόμους του σύμφωνα με το πεπρωμένο του και τα παρόμοια . Εάν η εκταφή του τάφου ενός άπιστου ή μιας αίρεσης ή ενός από τους ανθρώπους του dhimmah ζήτησε τη διδασκαλία του λαού της παραπλανητικής συμπεριφοράς ή αντιμετώπιζε απαγορευμένα χρήματα με εξαπάτηση και εξαπάτηση, και εάν η εκταφή το οδηγούσε σε ένα άρωμα, λάσπη , ή πολλή δικαιολογία, που είναι ισχυρότερη στα αποδεικτικά στοιχεία και δείχνει την επίτευξη της απαιτούμενης διαφθοράς . Όσο για όποιον βλέπει ένα νεκρό άτομο που έχει ζήσει, ο Σούντα του ζει για το καλό ή το κακό για τον αναζητητή του, ειδικά αν είναι από το νοικοκυριό του ή τον βλέπει στο σπίτι του, ή για όλους τους ανθρώπους εάν είναι κυβερνήτης ή λόγιος . Όσο για το φαγητό της νεκρής από ένα άρρωστο σπίτι, αυτό είναι απόδειξη της καταστροφής του, διαφορετικά τα χρήματα θα πάνε στην οικογένειά της . Όσο για αυτόν που τον ονόμασε νεκρό, αν ήταν άρρωστος, τον ακολούθησε, και αν ήταν νομικός, τότε τον παρότρυνε και του υπενθύμισε τι είναι απαραίτητο για να επιστρέψει από αυτό που είναι και να διορθώσει αυτό που είναι, και για όποιον τον χτύπησε νεκρό ή τον συνάντησε με συνοφρυώματα και απειλές και αφήνοντας την ειρήνη, τότε θα πρέπει να προσέχει και να διορθώνει ό, τι του άφησε από τη θέληση, αν είναι σε αυτόν ή στις πράξεις του και των αμαρτιών του μεταξύ αυτός και ο Θεός Παντοδύναμος . Και αν τον δέχτηκε με ανθρώπινα όντα, ευχαριστίες, χαιρετισμούς και αγκαλιές, τότε θα τον είχε τακτοποιήσει ενάντια στην κατάσταση του πρώτου και η αναφορά της πόρτας των νεκρών έχει αναφερθεί παραπάνω από το πλούσιο σε αυτό . Όσο για το αρνί πάνω από το φέρετρο : υποστηρίζει αυτό που υποδεικνύει ο θάνατος στο όραμα και μπορεί να ακολουθεί μια κατάσταση στην οποία κατακτά τους λαιμούς . Όσον αφορά την ταφή, διερευνάται όπως υποδεικνύεται από το θάνατο και μπορεί να είναι καλό για εκείνον που έχει καταστρέψει το χρέος του και μπορεί να υποδηλώνει τη μακρά παραμονή του ταξιδιώτη, τον γάμο και τη νύφη και την είσοδο στο σπίτι συνολικά με τη νύφη να πλένει, να φοράει λευκό και να αγγίζει άρωμα, τότε τα αδέρφια του τον επισκέπτονται κατά τη διάρκεια της εβδομάδας του . Και ίσως υπέδειξε φυλάκιση για όσους το περίμεναν, και αν επέκτεινε τον ύπνο του και τον ύπνο της νύφης, τότε αυτό που αποδεικνύεται είναι το καλύτερο από το φαγητό του, τις καλές συνέπειες και την αφθονία του κόσμου του, και αν διαφορετικά η κατάσταση του επιδεινώθηκε και η ζωή του ήταν στενοχωρημένο . Ο Ibn Sirin έλεγε : « Μου αρέσει να παίρνω από τους νεκρούς και μισώ να το δω .» Και είπε : Εάν οι νεκροί σας ληφθούν, τότε κάτι πεθαίνει . Και όποιος πεθάνει και δεν βλέπει το σώμα των νεκρών εκεί, τότε είναι η κατεδάφιση του σπιτιού του ή κάτι τέτοιο, και εάν η γειτονιά δει ότι σκάβει έναν τάφο για τον εαυτό του, χτίζει ένα σπίτι σε αυτήν τη χώρα ή ότι τοποθεσία και κατοικεί σε αυτήν, και όποιος είναι θαμμένος σε έναν τάφο ενώ είναι ζωντανός φυλακίζεται και σφίγγεται γι ‘αυτό, και αν δει ένα νεκρό άτομο που αγκαλιάζει και να αναμιγνύεται μαζί του, αυτή είναι μια μακρά Η ζωή των ζωντανών, και εάν είδε τους νεκρούς να κοιμούνται, αυτό ήταν το υπόλοιπο του ….

…Ιμπραήμ, ειρήνη σε αυτόν, το όραμά του σε ένα όνειρο υποδηλώνει καλοσύνη και ευλογία, λατρεία και κυριαρχία, διατροφή και αλτρουισμό, φροντίδα για τους δίκαιους απογόνους, υπαγορεύοντας το καλό και απαγορεύοντας το κακό, γνώση και καθοδήγηση, και την εγκατάλειψη της οικογένειας και των συγγενών με σκοπό να υπακούεις στον Παντοδύναμο Θεό . Θεός Παντοδύναμος . Το όραμά του δείχνει επίσης τον παρηγορητικό πατέρα, και ότι ο Αβραάμ, ειρήνη σε αυτόν, είναι ο πατέρας του Ισλάμ, και αυτός είναι που μας δηλητηρίασε με μουσουλμάνους . Ίσως το όραμά του να δείχνει ότι θα πέσει σε αντιξοότητες και θα ήταν ασφαλής από αυτούς . Μπορεί επίσης να δείχνει . Βλέποντάς τον για το τι ελπίζει για καλό ή για νομοθεσία, ή για να διατηρήσει το καλό, και να εγκαταλείψει τους κακούς αδελφούς . Αυτό που είδε ένα άτομο ότι τον άγγιξε δείχνει την αγάπη του Θεού Παντοδύναμου, όπως ακριβώς το όραμά του δείχνει τον Χατζ . Και αν μια γυναίκα δει τον Ιμπραήμ, ειρήνη σε αυτόν, στον ύπνο της, θα υποστεί κακουχία για μερικά από τα παιδιά της, αλλά ο Θεός Παντοδύναμος τον απαλλάσσει από αυτήν . Και όποιος γίνει σε ένα όνειρο Αβραάμ, ειρήνη σε αυτόν, δείχνει την καταστροφή των εχθρών, αλλά είναι νικητής . Και μπορεί να αναλάβει ένα κράτος ή τον ιμάμη του και να είναι ακριβώς σε αυτό, ή θα ζήσει μετά την απόγνωση, και ίσως οι αγγελιοφόροι των πρεσβυτέρων του έφεραν καλά νέα . Και όποιος βλέπει τον Αβραάμ, ειρήνη σε αυτόν, κατακτά τους εχθρούς του, ή παίρνει μια πιστή σύζυγο, ή υφίσταται κακουχία και ταλαιπωρία από έναν βασιλιά και στη συνέχεια δραπετεύει από αυτό . Και όποιος τον είδε να τον προσκαλεί και να του απαντήσει από τον Ταλμπιάγια, και σπεύσει να του, θα ανέβαινε το καθεστώς του . Αν τον είδε, τον κάλεσε, αλλά δεν τον απάντησε, ή τον είδε να τον απειλεί, ή να τον απειλεί, ή να βλέπει ένα συνοφρυωμένο, τότε μπορεί να είναι πίσω από το Χατζ με τη δυνατότητα να τον κάνει, ή θα παραμελήσει την προσευχή, ή μια μαχαιριά εναντίον του ιμάμη, ή ενός υποκριτή, και αν τον δει ως άπιστο, αγκαλιάζει το Ισλάμ, ή έναν αμαρτωλό που μετανοεί, ή είναι παραμελητής. Για να προσευχηθεί επέστρεψε σε αυτό . Και όποιος μεταμορφωθεί σε εικόνα του Αβραάμ, ειρήνη σε αυτόν, ή βάλει το ένδυμά του, θα πληγεί . Ίσως το όραμά του να υποδηλώνει ότι η θλίψη και το άγχος είχαν φύγει, και η καλοσύνη και η καθοδήγηση του έπεσαν . Και ειπώθηκε : Βλέποντας τον Αβραάμ, ειρήνη σε αυτόν, εμπόδισε τον πατέρα ….

…Όσο για την αγκαλιά, όποιος βλέπει ότι αγκαλιάζει κάποιον, είτε είναι ζωντανός είτε νεκρός, δείχνει τη διάρκεια της ζωής του, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι η αγκαλιά είναι ανάμειξη και αγάπη. Όσο για το αποχαιρετιστήριο, όποιος βλέπει ότι αποχαιρετά κάποιον, τον αφήνει είτε με θάνατο είτε με ζωή, και ίσως ο θάνατος είναι για εκείνον που αποστέλλεται σε αυτό. Είδε ότι σκούπισε τη θέση του και είχε ένα άρρωστο άτομο, επειδή δείχνει το θάνατό του, και όποιος πιστεύει ότι σκουπίζει ένα μέρος για χάρη της λατρείας είναι καλός, και ίσως το να βλέπεις το τζαμί να σκουπίζει δείχνει την αγάπη του Θεού Παντοδύναμος…

…Και όποιος βλέπει σαν να τον αγκαλιάζει, θα νικήσει τον εχθρό του ….

Ο Al-Rawdah είναι κάποιος που είδε τον Ριάντ αλ-Κιντρ σε ένα όνειρο του οποίου η ουσία δεν είναι γνωστή, γιατί είναι το Ισλάμ και η θρησκεία . Έτσι είναι όλη η πρασινάδα στη γη . Λέγεται ότι κάποιος που είδε ένα νηπιαγωγείο υπέστη ξαφνική ζημιά . Και αν βλέπει τους νεκρούς σε έναν καλό κήπο, τότε είναι στον παράδεισο . Το νηπιαγωγείο δείχνει τον κόσμο και το στολίδι του και τη γυναίκα που έχει πολλά χρήματα . Και ο άγνωστος κήπος μπορεί να υποδηλώνει κάθε μέρος της αρετής στην οποία υπακούεται ο Παντοδύναμος Θεός, όπως ο τάφος του Προφήτη, η ειρήνη σε αυτόν, τα δαχτυλίδια της μνήμης, τα τζαμιά της καλοσύνης, και οι τάφοι των ορθών, και το νηπιαγωγείο. μπορεί να αναφέρεται στο Κοράνι και στο βιβλίο της γνώσης και της σοφίας, και μπορεί να υποδεικνύει τον Παράδεισο, οπότε όποιος βγαίνει από αυτό σε μια βαλτώδη γη ή πηγαίνει από ένα έτος σε αίρεση ή σε πράξη αμαρτίας . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σε ένα λιβάδι ενώ τρώει από αυτό, και είναι κατά τη στιγμή του Χατζ, ή σε αυτό κάνει το κάλεσμα στην προσευχή, τότε κάνει το Χατζ, και αν ο άπιστος βλέπει ότι αγκαλιάζει το Ισλάμ, ή ο δράστης τον βλέπει να μετανοεί, αλλιώς είναι καλή πράξη που του αρέσει να παρακολουθεί την προσευχή της Παρασκευής ή την κηδεία ….

…Κολιέ : Οι γυναίκες έχουν χρήματα που του έχει εμπιστευτεί ο σύζυγός της και είπε στολίδι, όπως αγκαλιάζει μια γυναίκα, όπως και ο άντρας και ο γιος . Όσο για τους άνδρες, ένα τέτοιο όραμα υποδηλώνει δολοφονία και εξαπάτηση ανάμεσά τους, και περιπλέκει τους λόγους, και αυτό δεν οφείλεται στην ουσία, αλλά στη μορφή ….

…Ρόλος : Ο ρόλος, είναι μια λειτουργία με επικεφαλής, αυτό που κατέβηκε από την κατεδάφιση ή το στενό ή την ικανότητα ή το καλό ή το κακό, έτσι επέστρεψε στην οικογένειά της και κατευθύνθηκε και τους κατοίκους της . Οι τοίχοι είναι άνδρες και τα ανώτατα όρια είναι γυναίκες, επειδή οι άνδρες είναι οι προστάτες των γυναικών, επειδή είναι πάνω τους, και τους ωθούν στο χειρότερο από αυτούς, έτσι είναι σαν δύναμη, οπότε αυτό που επιβεβαιώθηκε η σημασία του, επέστρεψε στο και εργάστηκε σε αυτό . Το σπίτι του άνδρα δηλώνει το σώμα του, τη διαίρεση του και τον εαυτό του, γιατί το γνωρίζει και τον ξέρει. Είναι η δόξα του, η μνήμη του, το όνομά του, και το σακάκι της οικογένειάς του, και μπορεί να υποδηλώνει τα χρήματά του στα οποία έχει σχήμα, και ίσως δείχνει το φόρεμά του για την είσοδό του σε αυτό, και αν ήταν το σώμα του, η πόρτα της ήταν το πρόσωπό του, και αν ήταν η σύζυγός του, ήταν η πόρτα της ανακούφιση, και αν ήταν ο κόσμος του και τα χρήματά του, τότε η πόρτα της ήταν η πόρτα που προκάλεσε και η διατροφή του, και αν ήταν το ένδυμά του, τότε ήταν η πόρτα ήταν το γιακά του . Εάν η πόρτα είναι μόνη, μπορεί να αναφέρεται στο κεφάλι του σπιτιού, και στο άτομο που ανοίγει και κλείνει, και το άλλο άτομο μπορεί να το αναφέρει στη σύζυγό του που την αγκαλιάζει τη νύχτα και απομακρύνεται από αυτήν όταν μπαίνει και φεύγει κατά τη διάρκεια της ημέρας, και κατά την οποία το αρσενικό και το θηλυκό συνάγονται με τη μορφή και το κλείσιμο, εκείνο στο οποίο το κλείσιμο είναι το αρσενικό, και εκείνο σε αυτό Το λοβό είναι το θηλυκό, η σύζυγός του, επειδή η κλειδαριά εισήχθη στο Το ug είναι αρσενικό και το συνολικό σχήμα αν διαλυθεί είναι σαν ένα ζευγάρι και μπορεί να υποδηλώνει τους δύο γιους του ιδιοκτήτη του σπιτιού, έναν άνδρα και μια γυναίκα, και τους δύο αδελφούς και τους συντρόφους στην ιδιοκτησία του σπιτιού . Όσο για το υπέρθυρο της πόρτας και τους γύρους του, και ό, τι την εισάγει με μια γλώσσα, δηλαδή για τη σύζυγο και τον υπηρέτη, και για τους καταλόγους της, μπορεί να υποδηλώνει αρσενικά παιδιά ή σκλάβους, αδελφούς και υπηρέτες . Όσον αφορά τα πόδια του και το δαχτυλίδι της πόρτας, υποδεικνύουν την άδεια του ιδιοκτήτη του, του φρυδιού του και του υπηρέτη του, και όποιος βλέπει κάτι από αυτό, μια μείωση, ένα περιστατικό, μια αύξηση ή μια καινοτομία, αυτό χρησιμοποιείται στο προσθήκη με την αύξηση της στοιχεία και αποδείξεις επαγρύπνηση . Όσο για το άγνωστο σπίτι εκτός από το γνωστό, είναι η κατοικία του Επόμενου, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος το ονόμασε σπίτι και είπε : «Και αυτό το σπίτι είναι το μέλλον ». Ομοίως, εάν είναι γνωστό ότι έχει ένα όνομα που υποδηλώνει το μέλλον, όπως η κατοικία του Uqba ή η κατοικία της ειρήνης, τότε όποιος βλέπει τον εαυτό του και ήταν άρρωστος, το οδηγεί σε ειρήνη και είναι απαλλαγμένος από τον πειρασμό και το κακό αυτού του κόσμου, και αν δεν είναι άρρωστος, τότε είναι καλά νέα για αυτόν, ανάλογα με την έκταση της δουλειάς του, από το Χατζ ή το τζιχάντ ή τον ασκητισμό, τη λατρεία, τη γνώση, τη φιλανθρωπία, τη σύνδεση ή την υπομονή για μια καταστροφή, συμπεράνοντας τι την οδήγησε και για χάρη του οποίου κηρύττει αυξημένη όραση και επαγρύπνηση, και αν είχε δει μαζί του σε βιβλία ονείρου για τα οποία έμαθε, τότε η γνώση του τον οδήγησε σε αυτό . Και αν υπάρχει ένας προσκυνητής σε αυτό, τότε πέτυχε τις προσευχές του, και αν είχε το άλογό του και το σπαθί του, τότε ο αγώνας του έφτασε, τότε σχετικά με το νόημα, και για το ξύπνημα, κοιτάζει τα πιο διάσημα από τα έργα της με τον εαυτό του και τον πλησιέστερο στον ύπνο του μέχρι το υπόλοιπο της υπακοής του, αν ήταν πολλοί, τότε τα καλά νέα ήταν σε ένα όνειρο . Όσο για εκείνο που δημιούργησε ένα σπίτι εκτός από το δικό του σε ένα γνωστό ή άγνωστο μέρος, κοιτάξτε την κατάστασή του και αν είναι άρρωστος ή έχει ένα άρρωστο άτομο, τότε αυτός είναι ο τάφος του, και αν δεν υπάρχει κανένα από αυτά, τότε είναι ένας κόσμος που τον ωφελεί αν βρίσκεται σε ένα γνωστό μέρος, και αν το έφτιαξε με γάλα και πηλό, ήταν επιτρεπτό και αν ήταν φτιαγμένο από τούβλα, γύψο και ασβέστη, απαγορεύτηκε για χάρη της φωτιάς ότι άναψε το έργο του . Και αν έκτισε το σπίτι σε άγνωστο μέρος και δεν ήταν άρρωστος, αν ήταν με γάλα, τότε είναι καλή πράξη που κάνει για το μέλλον, ή το έχει κάνει . Και αν είναι σε αμοιβή, τότε είναι κατακριτέες πράξεις που μετανιώνει στο μέλλον, εκτός αν επιστρέψει να τις κατεδαφίσει σε ένα όνειρο, τότε μετανοεί από αυτά, και για το σπίτι της άγνωστης δομής, του εδάφους, της τοποθεσίας και του ατόμου οικογένειες σχετικά με το ρόλο, ειδικά αν βλέπει σε αυτό νεκρούς ανθρώπους που τους γνωρίζουν, τότε είναι η κατοικία του μέλλοντος. Το εισόδημά του, τότε πεθαίνει αν δεν βγει από αυτό, και αν εισέλθει και το αφήσει, τότε βρίσκεται στα πρόθυρα του θανάτου και στη συνέχεια δραπετεύει, και όποιος βλέπει ότι εισήλθε σε ένα νέο σπίτι με πλήρεις εγκαταστάσεις και ήταν μεταξύ τα σπίτια σε μια γνωστή τοποθεσία, αν είναι φτωχός γίνεται πλούσιος, και αν είναι πλούσιος τότε γίνεται πιο πλούσιος, και αν είναι ανήσυχος Απελευθερώστε τον, και αν ήταν ανυπάκουος, μετανοήθηκε, και σύμφωνα με την καλοσύνη και την ικανότητά της , αν δεν γνώριζε τη σύντροφό της, αν είχε σύντροφο, τότε ήταν για τον ιδιοκτήτη της, και αν ήταν συμπαγής, αυτό ήταν επιτρεπτό, και αν ήταν επίχρισμα τότε αυτό απαγορεύτηκε . Και η ικανότητα του σπιτιού είναι το εύρος και η γενναιοδωρία του κόσμου του, η στενότητά του, η στενότητα του κόσμου του και η αθλιότητά του, και βρίσκεται να ανανεώσει το έργο του, και να διευθετήσει τη θρησκεία του, και για τη σύσφιξή του, είναι η ακρίβεια της διαχείρισής του, και ο σκοπός της είναι η ευτυχία του, και το σπίτι είναι κατασκευασμένο από σίδερο για τη μακροζωία του ιδιοκτήτη και του κράτους του . Και όποιος φεύγει από το σπίτι του θυμωμένος, θα φυλακιστεί, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Και έχει φύγει από το σπίτι του με θυμό .~ Αν δει ότι έχει μπει στο σπίτι του γείτονά του, μπαίνει στο μυστικό του . Εάν είναι ανήθικο άτομο, τότε προδίδεται από τη σύζυγό του και τα προς το ζην . Η οικοδόμηση ενός σπιτιού για έναν άγαμο είναι μια υπερυψωμένη γυναίκα που παντρεύεται, και όποιος βλέπει ένα σπίτι από μακριά φτάνει σε έναν μακρινό κόσμο, και αν το εισήλθε από ένα κτίριο και λάσπη και δεν ήταν ξεχωριστό από τα σπίτια και τα σπίτια, τότε είναι ένας κόσμος που την πλησιάζει . Και όποιος βλέπει να φεύγει από τα κτίρια, να καταπιέζεται ή να μεταμορφώνεται, τότε αφήνει τον κόσμο του ή ό, τι έχει, ανάλογα με την έκταση που δείχνει το πρόσωπο της εξόδου του . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας από τον λαό της Υεμένης ήρθε στη διέλευση και είπε : Είδα ότι ήμουν σε ένα παλιό σπίτι μου, και με κατέστρεψε . Είπε : Βρίσκετε κληρονομιά και σύντομα ένας συγγενής πέθανε και κληρονόμησε έξι χιλιάδες dirham . Και ένα άλλο είδε σαν να καθόταν στην οροφή ενός σπιτιού φιαλών, και είχε πέσει από αυτόν γυμνό, οπότε αφηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Μια γυναίκα από το σπίτι του βασιλιά είναι όμορφη, αλλά πεθαίνει νωρίτερα, και ήταν έτσι . Τα σπίτια του σπιτιού είναι οι γυναίκες του ιδιοκτήτη του, τα στυλ και τα ράγκα είναι άντρες, τα μπαλκόνια του σπιτιού είναι η τιμή του κόσμου και της ηγεσίας, και ο θησαυρός του είναι ο θεματοφύλακας των χρημάτων του από τους ανθρώπους του σπιτιού του , η υγεία του βρίσκεται στη μέση μιας κοσμικής κατάστασης, η επιφάνειά του είναι το όνομά του, η ανύψωσή του και το σπίτι του Ιμάμ αλ-Αντλ είναι ένα κενό από τις τρύπες των Μουσουλμάνων και η κατεδάφιση του ενισχυμένου σπιτιού του Βασιλιά είναι έλλειψη εξουσίας του . Το γεγονός ότι ο άντρας ήταν σε άγνωστη στέγη πήρε ανελκυστήρα και ζήτησε τη βοήθεια ενός υψηλού επιπέδου άντρα και ζήτησε βοήθεια . Οι Χριστιανοί είπαν: «Όποιος το είδε σαν να σκουπίζει το σπίτι του, χτύπησε με θλίψη ή πέθανε ξαφνικά, και ειπώθηκε ότι το σκούπισμα του σπιτιού πρόκειται να φύγει και ο Θεός ξέρει τι είναι σωστό ….

…Όποιος βλέπει ότι έχει χαιρετήσει έναν άνδρα σε ένα όνειρο, και δεν υπάρχει εχθρότητα ή διαμάχη μεταξύ τους, γιατί ο μουσουλμάνος εναντίον του προσκρούει στον μουσουλμάνο με χαρά, ασφάλεια και καλοσύνη, και αν υπάρχει εχθρότητα μεταξύ τους, ο μουσουλμάνος θα νικηθεί με τον μουσουλμάνο εναντίον του, και είναι ασφαλής από το κακό του, και εάν ο μουσουλμάνος είναι άγνωστος σεΐχης, τότε θα είναι ασφαλής από τα βασανιστήρια του Θεού Παντοδύναμου Αν είναι γνωστός σεΐχης, τότε θα αποκτήσει πολλές φυτεύσεις και φρούτα. Εάν ο μουσουλμάνος είναι ένας άγνωστος νεαρός άνδρας, τότε θα τον προδώσει από τον εχθρό του, και εάν ο μουσουλμάνος θέλει να έρθει σε επαφή με έναν άνδρα του οποίου η απάντηση έχει ληφθεί, τότε θα τον παντρευτεί με τον οποίο προτείνει και εάν η απάντησή του δεν απαντηθεί , δεν θα τον παντρευτεί. Η απάντησή του, επειδή το εμπόριο επουλώνεται μεταξύ τους, και αν δεν ανταποκριθεί σε αυτό, δεν θεραπεύεται και δεν ολοκληρώνεται, και εάν ο εχθρός του τον χαιρέτησε με ένα δώρο σε αυτόν, τότε ο εχθρός του ζητά συμφιλίωση από αυτόν, πληρώνει χρέος ή επιβάλλεται πρόστιμο . Αν είδε ότι τον υποδέχτηκε με άγνωστο χαιρετισμό, τότε το δέχτηκε, και θα έλεγε σαλάμ, θα επιστρέψει τον χαιρετισμό και θα του ανταμείψει . Εάν δεν το επιστρέψει, και δεν το αποδεχτεί, έχει αμαρτήσει και δεν ανταμείβεται γι ‘αυτό . Και ειπώθηκε : Και όποιος βλέπει ότι χαιρετά έναν άντρα που θα τραυματιστεί . Και όποιος βλέπει ότι χειραψία με κάποιον που είναι συνηθισμένος σε αυτόν, τον χαιρετά και τον αγκαλιάζει, τότε αυτό είναι καλύτερο και δείχνει καλές λέξεις που ακούει και μιλά παρόμοια με αυτόν . Εάν δει ότι χειραψία με έναν εχθρό και τον αγκαλιάσει, αυτό δείχνει ότι η εχθρότητα του θα εξαφανιστεί . Και όποιος βλέπει ότι οι άγγελοι, ειρήνη σε αυτόν, τον χαιρετούν, ο Θεός θα του δώσει την εικόνα και το καλύτερο αποτέλεσμα . Και η ειρήνη σε ένα όνειρο δείχνει την υποταγή στον Μουσουλμάνο σε αυτόν, και ίσως η ειρήνη δείχνει την ανάγκη που απαιτεί εκείνοι που θα τον επιστρέψουν, ειρήνη σε αυτόν, εάν η απάντηση κάποιου σε αυτόν θα κερδίσει αυτό που θέλει, διαφορετικά τα αγαθά του θα χαλάσουν , ή το ρητό του μεταξύ των ανθρώπων δεν γίνεται αποδεκτό, και αν ζητήσει μια ανάγκη και δεν ξεκινήσει την ειρήνη, η ανάγκη του θα δικαιολογηθεί . Και αν ένας λαός άρχισε να μιλάει πριν από την ειρήνη, αυτό υποδηλώνει παραβίαση της Σουντάν και τάση για καινοτομία . Και αν κάποιος τον χαιρέτησε και δεν απάντησε, ή απάντησε με χειρονομία, αυτό υποδηλώνει παράδοση ….