Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Ο καθρέφτης είναι διαφορετικός γι ‘αυτό. Κάποιοι από αυτούς είπαν ότι είναι ένα ιππικό του ανθρώπου και η κατάταξή του ανάλογα με την έκταση του μεγαλείου και της ορατότητας του καθρέφτη . ~…

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας al-Bazi, είπε ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ τους. Μερικοί από αυτούς είπαν ότι του ανήκει και σφαγιάστηκε ο θάνατός του και η σάρκα του μεταβιβάστηκε με χρήματα από τον βασιλιά, ειδικά για όσους το έφαγαν, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι ο al-Bazi είναι ένας μεγάλος γιος που τον συντηρεί ….

Και ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το όραμα του αετού ερμηνεύεται για όλους στη διαμάχη, και το ξύσιμο του είναι ένα μήκος ασθένειας, και ίσως όλο το σκοτάδι πάνω του, γιατί ο Σολομών, ειρήνη σε αυτόν, όλος ο αετός με πουλιά ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ένα όραμα του Al-Bakhti υποδηλώνει έναν μη αραβικό άντρα και μια αραβική φράση αναφέρεται σε έναν αραβικό άνδρα, και αν είναι υγιής, δείχνει έναν πλούσιο εχθρό, και ειπώθηκε ότι είναι ο ενδείξεις βροχής, καθώς και μια καμήλα με καμήλες που υποδεικνύουν τη βροχή, καθώς και την ακρόαση των οπλών των ζώων που πέφτουν χωρίς να τα βλέπουν ….

…Στέκεται στην Αράφα : Μπορεί να υποδηλώνει νηστεία, γιατί αυτό που απαιτείται είναι να παρακολουθείτε όταν ο ήλιος δύει και η αυγή σπάει και πληρώνεται από αυτό εάν ο ήλιος δύει . Εάν η αυγή σπάσει πάνω της και δεν σταθεί εκεί, τότε χάνει το Χατζ, όπως ο νηστείας, με τη νηστεία του, βλέπει το κώμα του ήλιου . Εάν απουσιάζει, επιτρέπεται να τρώει και να πίνει . Και το φαγητό είναι η αιτία της ζωής και της κίνησης που πληρώνεται από αυτόν που στέκεται στην Αραφά . Ίσως η στάση στην Αράφα να δείχνει τη συνάντηση με τον αγαπημένο των τάφων και τους χιλιάδες ξένους . Επειδή ο Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν , συνάντησε την Εύα μετά το χωρισμό με την Αραφά, και γι ‘αυτό ονομάστηκε Αράφα, επειδή γνώριζαν ο ένας τον άλλον . Όποιος σταθεί μαζί του κατά τη διάρκεια της νύχτας μέχρι την αυγή προέρχεται από όσους αναζητούν ανάγκες με τους βασιλιάδες και άλλους, θα συνειδητοποιήσει τι απαιτείται . Το κατάλαβα . Και όποιος έρχεται σε αυτό κατά τη διάρκεια της ημέρας, δεν θα λάβει αυτό που ελπίζει και απαγορεύει αυτό που ζητά, ειδικά επειδή η λέξη Ευφράτης είναι στο όνομα Αραφάτ . Και η Arafa μπορεί να υποδηλώνει την εποχή της αγοράς και την ώρα της πώλησης . Αν ήταν δίπλα του το βράδυ, θα κέρδιζε και θα ωφελούσε την αγορά και πώληση του . Και αν παραμείνει στην προσέλευση κατά τη διάρκεια της ημέρας, έχασε σε αυτό . Η ημέρα της Αράφα μπορεί να υποδηλώνει την Παρασκευή, επειδή συμφωνούν για την αξία, τη συνάντηση της δημιουργίας και την υποχρέωση επιβολής . Μπορεί να υποδηλώνει ημέρα διακοπής του πολέμου . Μπορεί να δείξει τη θέση του πλήθους ανάποδα και ο Θεός ξέρει καλύτερα…

…Η απώλεια της γης : η εξαφάνιση των ευλογιών και η αντιστροφή των συνθηκών, και η απουσία στη γη χωρίς σκάψιμο, η διάρκεια της αποξένωσης στην αναζήτηση του κόσμου, ή ο θάνατος στην αναζήτηση του κόσμου . Εάν απουσιάζει σε ένα λάκκο όπου δεν υπάρχει διέξοδος, τότε είναι ένοχος για κάτι τόσο πολύ . Και από τον λόγο του η γη με λόγια επίπληξης, ας φοβηθεί τον Θεό, γιατί είναι απαγορευμένα χρήματα . Και όποιος βλέπει ότι στέκεται σε ένα μέρος και τα διαλείμματα επάνω, και αν είναι ένα χάρακα, τότε ο κόσμος θα στραφεί εναντίον του, και ο φίλος γίνεται εχθρός του και του ευτυχία είναι μια αποβολή , επειδή ο Παντοδύναμος Θεός λέει : « Λοιπόν μας έχουν χάσει μαζί του και του γήινου σπιτιού του. » Αν βλέπει ένα στρατόπεδο ή μια γη που είναι διπλωμένα πάνω από τους ανθρώπους, τότε δεν υπάρχει θάνατος, ή είπε και είπε να χαθεί Υπάρχουν άνθρωποι σε αυτό όσο και εκείνους που είναι τυλιγμένα σε αυτά, ή επηρεάζονται από αγωνία και ξηρότητα ή αγωνία . Αν αυτό είναι διπλωμένο για αυτόν μόνο, τότε είναι η στενή ζωή και οι υποθέσεις του . Εάν βλέπει ότι είχε εξαπλωθεί για αυτόν ή εξαπλωθεί για αυτόν, τότε είναι για όλη τη διάρκεια της ζωής του και είναι καλός γι ‘αυτόν ….

Και το στόμα : το άνοιγμα του θέματος του ιδιοκτήτη του, και το συμπέρασμά του, εάν βλέπει σαν να βγαίνει κάτι από το στόμα του, τότε δείχνει την παροχή του καλού ή του κακού . Αν δει το στόμα του να είναι προσκολλημένο ή κλειστό σε αυτό . Τα οράματά του έδειξαν δυσπιστία . Και το χείλος είναι ο φίλος του άντρα που είναι όμορφος μαζί του, η βοήθειά του και ο εγκεκριμένος του . Και το χαμηλότερο είναι ισχυρότερο στην ερμηνεία από το υπέρτατο, και το χείλος λέγεται στην ερμηνεία της συγγένειας, και το ανώτατο είναι ο φίλος του που τον βασίζεται σε όλες τις υποθέσεις του. Αυτό που συνέβη σε αυτά από όσα συνέβησαν σε αυτά είναι αυτό που περιγράφεις, και αν είδε νερό μέσα τους, τότε το θέμα των φίλων δεν πηγαίνει όπως θα έπρεπε ….

…Το όραμα της περιγραφικής δομημένης ντροπαλής του Προφήτη – ειρήνης σε αυτόν – για να παντρευτεί το 60 – διηγήθηκε την ιστορία της Μωάμεθ μπιν Σάαντ (( τάξεις )) και Ταμπαράνι στο (( υπέροχο )) , είτε ο ίδιος ο Ιμπν Σαντ είχε διηγηθεί στην εν λόγω εισβολή στο Κιμπρ του αριθμού των συντρόφων – μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος από την εξουσία τους – ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη – επέλεξε τη Safiye την ημέρα του Khyber και ότι είδε στο πρόσωπό της ένα ίχνος πρασινάδας κοντά της μάτι, έτσι είπε : (( Τι είναι αυτό )) ; Και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σε ένα όνειρο ένα φεγγάρι ήρθε σε κάποιον που πνίγηκε μέχρι να πέσει στην πέτρα μου, και το ανέφερα στον σύζυγό μου Κέννα, και είπε : Θέλεις να είσαι κάτω από αυτόν τον βασιλιά που προέρχεται από τη Μεντίνα, και χτύπησε το πρόσωπό μου . Όσο για τον Al-Tabarani, διηγήθηκε για την εξουσία του Ibn Omar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τουο οποίος είπε : Ο Safiyyah είχε πράσινο στα μάτια μου, οπότε ο Προφήτης – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη – της είπε ( ( Τι είναι αυτό το πράσινο με τα μάτια σας )) ; Είπε : Είπα στον άντρα μου που είδα, όταν το κρεβάτι είδε ένα φεγγάρι που έπεσε στην αγκαλιά μου, έτσι μου χτύπησε και είπε : Να σας θέλετε ένα βασιλιά που είναι φλύαρος ;…

Και όποιος βλέπει ότι έχει λιποθυμήσει και οι άνθρωποι σκουπίζουν τα πρόσωπά τους από τα ούρα του, τότε ένα παιδί θα έρθει σε αυτόν με το οποίο οι άνθρωποι θα ευλογούνται από την καλοσύνη του ….

Και όποιος βλέπει ότι ο παππούς, ο παππούς, η γιαγιά ή ο παππούς του έζησε, τότε αυτή είναι μια ζωή για αυτόν, η ακεραιότητα στις υποθέσεις του παππού του και η επιθυμία του χρόνου για αυτόν, και το όραμα της ζωής της μητέρας είναι ισχυρότερο από τη ζωή του πατέρα, και οι δύο είναι αξιέπαινοι ….

…Το λαούτο, ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το λαούτο χτυπήθηκε από λόγια, αλλά όχι από το τι ήταν, καθώς και το άκουσε, επειδή η φωνή του είναι σαν ομιλία, και δεν είναι με λόγια, και χτυπώντας το λαούτο στο το σπίτι ερμηνεύεται από την εμφάνιση μιας καταστροφής ….

Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τα πόδια του ήταν συνδεδεμένα από μια διασταύρωση, τότε θα επωφεληθεί από τη γη, και αν ήταν από μόλυβδο, το όφελος θα ήταν από τους Χριστιανούς που θα παντρευόταν, και αν ήταν από χαλκό, το όφελος θα ήταν από τους Εβραίους, και αν ήταν από ασήμι, τότε θα παντρευόταν μια γυναίκα, και αν ήταν από χρυσό, τότε υποδηλώνει ταξίδι και ασθένεια. ….

…Είναι βοηθός και βοηθός σε ένα όνειρο . Και έχασε ένα από τα δύο νεφρά, έχασε τον βοηθό του . Η απώλεια και των δύο αποτελεί απόδειξη της σκληρότητας της καρδιάς . Τα δύο νεφρά είναι το θέμα του πλούτου και του δικαιώματος, και η δήλωση και το λάθος . Εάν βλέπει ότι τα νεφρά του είναι αδύναμα, τότε είναι απόδειξη της φτώχειας και της έλλειψης γνώμης . Και τα νεφρά δείχνουν τα αδέρφια και άλλους συγγενείς και παιδιά . Τα δύο νεφρά είναι ένας άντρας με δύναμη και δύναμη στο έργο του Σουλτάνου . Και ειπώθηκε : Είναι ένας από τους βοηθούς του Σουλτάνου . Και τα δύο νεφρά, τα βλέποντάς τους σε ένα όνειρο δείχνουν καλή διαμεσολάβηση, και υποδηλώνουν την ανακούφιση της ανησυχίας, της αγωνίας και της ασφάλειας από τους κινδύνους . Τα νεφρά υποδεικνύουν τους συζύγους, τους γονείς ή τους αγαπημένους τους ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Αυξήστε το φως της καρδιάς και τη δύναμη της θρησκείας, και αποκτήστε ό, τι επιθυμείτε». Και όποιος βλέπει ότι έχει ανάψει ένα έντονο φως, θα επωφεληθεί από τη γνώση ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο al-Barghout είναι ένας κακός άνθρωπος που ταπεινώθηκε και μαχαιρώθηκε, και όποιος βλέπει έναν ψύλλο που έχει μια πρέζα θα έχει χρήματα επειδή οι ψύλλοι πίνουν ανθρώπινο αίμα και το αίμα κατακλύζεται με χρήματα ….

…Alemsrjh : Σπίτι αξίες για το Beslaham του, και ίσως έδειξε τη γυναίκα του, και το λειτουργικό σύστημα στον σύζυγό της, και ίσως τη γυναίκα του λαμπτήρα και το φυτίλι του συζύγου της, και ίσως έξω από το παιδί της από την κοιλιά της, και ίσως το Del OS on Τόσο καθοδηγώντας όσο και Astdhae το φως του από το μάτι και άλλα, είδε μια λάμπα να σβήνει, Ένας μελετητής, φιλάνθρωπος ή ένα παιδί που υποδεικνύει ότι πέθανε, ή ο φίλος του ήταν τυφλός, ή είχε πληγεί με τη θρησκεία του λόγω του πεπρωμένου του και του αύξηση των παροχών του . Αν έβλεπε μια αναμμένη λάμπα στο σπίτι του, η γυναίκα ή ο γιος του θα ήταν καλός άνθρωπος ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: Κρατώντας έναν αστυνομικό επειδή είναι κακό στη θάλασσα, ούτε ένας φίλος ούτε ένας εχθρός μπορεί να τον ασφαλίσει, και είναι προδοτικός κλέφτης ή αξιόπιστος έμπορος ….

Ομοίως, αν δει ότι το χέρι του ή όλα τα χέρια του ήταν προσκολλημένα στο λαιμό του χωρίς γιακά στο λαιμό του, και με αυτό υπήρχε κάτι που δείχνει πράξεις δικαιοσύνης, προς ένα τζαμί ή σε ένα μονοπάτι από τα μονοπάτια του Παντοδύναμου Θεού, τότε σταμάτησε τις αμαρτίες ….

…Αν βλέπει ότι στέκεται στα χέρια του Παντοδύναμου Θεού, κάμπτοντας το κεφάλι του, υποδεικνύοντας ότι τον φτάνει άδικο επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει, ~Και αν δείτε ότι οι εγκληματίες έσκυψαν το κεφάλι τους με τον Κύριό τους .~ Ο Al-Kirmani είπε: ~Όποιος έδωσε στον Παντοδύναμο Θεό κάτι στον ύπνο του, ο Θεός θα φέρει καταστροφή και ατυχία στο σώμα του σε αυτόν τον κόσμο .~…

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος κυνηγά θα επωφεληθεί από πολλά χρήματα από τους ιδιοκτήτες του Σουλτάνου, και λέγεται ότι όποιος δει την αναφορά της πέρδικας θα χτυπήσει το μάτι .~…

…Η προθέρμανση Hajjaj bin Yusuf 115 – για την αλλαγή του bin Hafs είπε : είδε τον Hajjaj bin Yusuf σε ένα ονειρικό όραμα εάν ο Hawwaaruwan Ottah πήρε ο ένας τον άλλον έχασε το έγραψε στον Abdul Almellk του έγραψε Abdul Almellk : Συγχαρητήρια Ο Ba Abu Muhammad έφτασε στον Ibn Sirin, είπε : έχασε Este hole Αυτές είναι δύο γοητείες, η μία συνειδητοποιεί και χάνει την άλλη. Είπε : Τότε έπιασε τα κρανία και έχασε το άλλο . * Όσον αφορά τα κρανία, είναι η διαμάχη μεταξύ του Al-Hajjaj και του Ibn Al-Ash’ath, και ξεκίνησε το έτος ογδόντα ένα και τελείωσε το έτος ογδόντα τρία . Όσον αφορά το δεύτερο fitnah που οι προσκυνητές έχασαν και δεν συνειδητοποίησαν, είναι η fitnah του Yazid ibn al-Muhallab, και ξεκίνησε το έτος ένα και εκατό και τελείωσε το έτος δύο και εκατό, και ήταν μεταξύ του θάνατος των προσκυνητών και αρχή πέντε ετών ….

Και όποιος βλέπει ότι ένας βασιλιάς έχει βραχιόλι στα χέρια του, θα ερμηνεύσει την εμφάνιση ενός άσχημου πράγμα στα χέρια του με μια όμορφη αναφορά, και αν τα βραχιόλια είναι από μέταλλο από μέταλλο ή κάτι από φυτά, τότε ερμηνεύεται ως καθένα από αυτά σύμφωνα με αυτό που εμφανίζεται στην προέλευση της έκφρασης για αυτό το μέταλλο και ειπώθηκε ότι το όραμα του βραχιολιού από την άποψη της φράσης του τι μέταλλο ήταν Κατανεμήθηκε στις γυναίκες και τους άνδρες που αποδίδονται ιδιωτικά σε αυτό το μέταλλο και οι άνδρες με μια γυναίκα επίσης ….

Και μερικοί από τους εκφραστές είπαν: Εάν κάποιος είδε ότι τα χέρια του ήταν δεμένα, μπορεί να πέσει για τον Θεό Παντοδύναμο, λέγοντας, ~Και οι Εβραίοι είπαν, ~ Το χέρι του Θεού είναι δεμένο, τα χέρια τους είναι δεμένα . ~…

…Όσον αφορά το σαββάρι, είναι το ακόλουθο : Ο Αμπού Σαΐντ είπε ότι ο ιεροκήρυκας είναι άδικος, άπιστος κλέφτης, που δεν ωφελεί κανέναν εκτός από το θάνατό του ….

…Όσον αφορά το oryx, ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ερμηνεύεται με την εισαγωγή επιβλαβών ουσιών και η σάρκα τους είναι πολλά χρήματα ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: Το ζόμπι επαναλαμβάνεται με έναν τρόπο, και όποιος δει ένα πλήθος σε ένα μέρος όπου είναι άρρωστος, τότε θα θρηνήσει γι ‘αυτόν ….

…Το φρύδι είναι η διακόσμηση του ματιού . Και το φρύδι για έναν άνθρωπο είναι η καλοσύνη, η ομορφιά, η διοίκηση και ο σεβασμός του στη θρησκεία του, την τιμιότητα και το ανάστημά του, και η ερμηνεία των φρυδιών βασίζεται σε αυτό που βλέπουμε για καλοσύνη ή διαφθορά . Και εάν τα φρύδια είναι παχιά με μαλλιά, τότε είναι δύο πυλώνες, ώστε οι γυναίκες να μαυρίσουν τα φρύδια τους για διακόσμηση . Τα φρύδια είναι γονείς, δύο γιοι, δύο σύντροφοι, δύο σύζυγοι ή δύο αντιπρόεδροι, και εάν ένα άτομο δει τα φρύδια του να ενώνονται, αυτό υποδηλώνει οικειότητα και αγάπη και το αντίστροφο . Το μαύρο τους και η αφθονία των μαλλιών της είναι απόδειξη της καλής κατάστασης αυτών που το διακήρυξαν . Και η κατάβασή τους στο μάτι είναι απόδειξη της αλλαγής στην κατάσταση εκείνων που αναφέρονται σε αυτό, όπως γιος, σύντροφος, σύζυγος ή φίλος . Ίσως αυτό να υποδεικνύει μακροζωία, ώστε να βλέπει τον εαυτό του ως τέτοιο . Και τα φρύδια δείχνουν μια τάξη στη θρησκεία . Και ίσως το φρύδι έδειχνε τη διατήρηση του ποιος έδειξε το μάτι, όπως ο κυβερνήτης, ο κηδεμόνας και ο σύζυγος . Είναι ένα τόξο με βέλη αισθητά από όμορφα μάτια ….

Και όποιος βλέπει ότι τα χέρια του στεγνώνουν, τότε είναι λίγο καλός, και ειπώθηκε ότι τα χέρια κόπηκαν για μεγάλη διάρκεια ζωής ….

Και όποιος βλέπει ότι τα χέρια του είναι επίπεδα στο στήθος του, θα προσεγγιστεί από κάποιον που έχει θλίψη και αυταπάτη ….

Και όποιος βλέπει ότι περπατάει στα χέρια του, τότε εξαρτάται από μερικούς από τους συγγενείς του, και όποιος βλέπει ότι το χέρι του είναι ο λόγος του καλά, τότε η ζωή του θα βελτιωθεί, και αν ο λόγος του είναι κακές λέξεις, θα το αντιμετωπίσει ….

Και όποιος βλέπει ότι τα χέρια του ή ένα από αυτά είναι σπασμένα, τότε θα υποστεί προβλήματα στον εαυτό του, ή τα χρήματά του έχουν φύγει, ή κάποιος που είναι αγαπητός σε αυτόν ή ότι παίρνει κακό από την εξουσία πεθαίνει ….

Και όποιος είδε ότι έπλυνε τα χέρια και το πρόσωπό του, δεν υπάρχει τίποτα λάθος μαζί του ….