…Και όποιος βλέπει ότι οδηγεί ένα άλογο, θα ζητήσει την υπηρεσία ενός αξιότιμου άνδρα και θα είναι κοντά του όσο μπορεί να οδηγήσει ….

Διότι είδε ότι οδηγούσε ένα άλογο, αναζητώντας την υπηρεσία ενός αξιότιμου άνδρα ….

…Όποιος βλέπει ότι οδηγεί τους τυφλούς, θα καθοδηγήσει έναν χαμένο σε καθοδήγηση ….

Και όποιος βλέπει ότι οδηγεί όμορφα, τότε δείχνει μια διαμάχη με ένα άτομο για θέματα ….

…Ο Salmi είπε ότι η ανθρώπινη σκληρότητα και δύναμη από ό, τι το είδε από τον Zain ή τον Shin θα γυρίσει δύο και την πίσω δύναμη του ανθρώπου, πίσω Wajahat και τον αφέντη του και την καταστροφή του, και τον αδερφό του και τη φτώχεια και τα γηρατειά του και την ατυχία και την οδήγηση, είναι ένιωσε ότι φέρει ένα βαρύ φορτίο στην πλάτη του, διαπράττει αμαρτίες και τις αμαρτίες του στίχου « φέρουν τα βάρη τους στις πλάτες »….

…Φορτηγό Βλέποντας ένα φορτηγό σε ένα όνειρο σημαίνει έναν δυστυχισμένο γάμο γεμάτο διαμάχες και δυστυχία . Εάν οδηγήσατε ένα φορτηγό κάτω από έναν λόφο, αυτό σημαίνει ατυχήματα που θα σας προκαλέσουν άγχος, ανησυχία και απώλεια . Εάν οδηγείτε ένα φορτηγό σε έναν λόφο, αυτό δείχνει βελτίωση στις κοσμικές σας υποθέσεις . Εάν οδηγείτε ένα φορτηγό που μετέφερε ένα βαρύ φορτίο, αυτό προβλέπει ότι καθήκον σας θα σας βάλει με ηθικές ευθύνες, παρά όλα προσπάθειά σας για να απαλλαγούμε από αυτό . Η οδήγηση ενός φορτηγού σε σκοτεινό νερό είναι κακός οιωνός και θα ζήσετε σε έναν κύκλο θλίψης, ανησυχίας και σκέψεων . Εάν δείτε ένα φορτηγό καλυμμένο με κουκούλα, αυτό σημαίνει ότι η προδοσία και η ίντριγκα θα σας περιβάλλουν από κάθε πλευρά, κάτι που θα εμποδίσει την πρόοδό σας . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι οδηγεί ένα φορτηγό κοντά σε μια επικίνδυνη όχθη ποταμού, θα οδηγηθεί σε ύποπτες εμπειρίες που γεμίζουν με τρόμο που κάποιος ανακαλύπτει τις ενέργειές της και την αλήθεια τους . Εάν το φορτηγό οδηγηθεί μέσα από ένα τραπέζι καθαρού νερού θα είναι ευτυχείς περιπέτειες που δεν απειλούν τη φήμη του . Όσο για να δει ένα ναυάγιο φορτηγό σε ένα όνειρο, αυτό σημαίνει αποτυχία και θλίψη ….

…Ο Ismail bin Al-Ash’ath είπε, ~Όποιος πιστεύει ότι έχει γράψει στην πλάτη του είναι θρησκεία και δικαιοσύνη .~…

…Και ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι ένα όραμα του μεσημερινού ερμηνεύεται σε δώδεκα πρόσωπα δύναμης, συντρόφους, βασιλιάς, προσκύνημα, πατέρας, μητέρα, παιδί, παππούς και αδελφός-αδελφός, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν όραμα. Ο άπιστος εμφανίστηκε ως πίστη, και ο πιστός εμφανίστηκε ως μετάνοια, και ο μάγος εμφανίστηκε ως Ισλάμ, και ο υποκριτής εμφανίστηκε ειλικρίνεια, και η καρδιά είναι το μυαλό του ανθρώπου και η νοημοσύνη του, το πνεύμα, το μυαλό και τη θρησκεία του Και είπε ο κύριος του ανθρώπου να είναι κυβερνήτης πάνω σε μια ομάδα, οπότε ό, τι βλέπει μέσα του από τον Zain ή τον Shin, τότε η ερμηνεία του σε αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι κλίνει ενάντια σε έναν τοίχο με την πλάτη του, δείχνει ότι βασίστηκε στον ιδιοκτήτη ενός αγκαθιού, και ειπώθηκε ότι υπήρχαν ταξίδια και η απόκτηση χρημάτων ….

…Και όποιος βλέπει ότι ακολουθεί έναν κυβερνήτη, τον ακολουθεί και εγκρίνει τη γνώμη του στο βαθμό που είναι δίκαιος στα βήματά του ….

…Και όποιος βλέπει στην πλάτη του κουρελιασμένο, υπακούει στη γυναίκα του ….

…Όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι αστέρι, τότε έχει χρέη ….

…Η οδήγηση είναι σε ένα όνειρο υποτακτικό ενώ καταδιώκει . Εάν ένας άνθρωπος τον οδήγησε, θα ήθελε να σκοτώσει ή να τραυματίσει έναν άνθρωπο . Και αν καθοδηγείται από ένα λιοντάρι ή ένα σπασμένο πουλί, τότε είναι ταπείνωση που τον βάζει από έναν κυβερνήτη ή μια μάστιγα που τον πλήττει από μια ασθένεια ….

…Al-Akaf : μια ξένη γυναίκα, ανέντιμη ή υπόλογη, η οποία αντικαθιστά την υπηρέτρια με τον άντρα της . Και η οδήγηση ενός άνδρα που πάσχει από αυτό δείχνει τη μετάνοιά του από την ανεργία, μετά από πολύ καιρό το απολάμβανε ….

Και όποιος βλέπει ότι κατέχει μια βίλα και την ξοδεύει όπου θέλει, τότε θα αποκτήσει ξένη δύναμη, και όποιος βλέπει ότι ένας λαός οδηγεί μια βίλα ή την χτυπά, και αν βρίσκονται σε πόλεμο, τότε νικήθηκαν, και ίσως του Η οδήγηση υποδηλώνει αδικία και ψέματα και μπορεί να πέσει σε μια ξένη γυναίκα εάν δεν την οδηγήσει με τη μορφή μιας βόλτας ή σε μια χώρα πολέμου και όποιος βλέπει ότι σκοτώθηκε Φίλα, νικά έναν μεγάλο άντρα ή είναι σε θέση να κερδίσει δύναμη από μια ξένη γυναίκα, εάν υπάρχουν ενδείξεις για αυτό στο όραμα, και όποιος βλέπει ότι τρώει το κρέας ενός ελέφαντα, τότε χτυπά χρήματα από έναν κυβερνήτη ή από έναν άνδρα που έχει το ίδιο μέτρο

…Για ένα μουλάρι : ένας άντρας που δεν υπολογίζεται γι ‘ αυτόν, είτε που μοιάζει είτε ο πατέρας του είναι σκλάβος, και είναι ένας ισχυρός, σκληρός και σκληρός άνθρωπος, και είναι ένας άνθρωπος ταξιδιού και εργάτης και εργασία . Όποιος τον οδηγήσει σε ένα όνειρο, ταξιδεύει, επειδή είναι ένα από τα ζώα του ταξιδιού, εκτός αν έχει έναν σκληρό αντίπαλο, έναν εχθρό που σκοπεύει, ή έναν κακόβουλο σκλάβο, τότε θα νικηθεί και θα νικήσει . Εάν η λαβή του είναι στο χέρι του και η φιγούρα είναι στο στόμα του, εάν μια γυναίκα παντρεύτηκε ή κατέκτησε έναν άνδρα με τον τρόπο του . Η οδήγηση ενός μουλάρι δείχνει μακροζωία και μια άγονη γυναίκα . Και το μουλάρι : με τη σέλα, το χαλινάρι και το όργανο της, μια καλή, αξιοπρεπή γυναίκα, χαμηλής προέλευσης, και ίσως είναι άγονη ή δεν έχει παιδί . Και το shiba είναι όμορφο, και το πράσινο είναι καλό και μακράς διαρκείας, και το μουλάρι με al-kaf και al-barza είναι επίσης ένας ταξιδιωτικός οδηγός . Και όποιος οδηγεί ένα μουλάρι που δεν είναι δικό του, προδίδει έναν άνδρα με τη γυναίκα του . Απαγορεύεται η οδήγηση ενός μουλαριού ανάποδα . Και τα λόγια του μουλάρι, του αλόγου ή ό, τι μιλάει, επιτυγχάνει ένα καλό που θαυμάζουν οι άνθρωποι . Και όποιος βλέπει ότι έχει ως αποτέλεσμα μουλάρι, τότε είναι μια ελπίδα για αύξηση των χρημάτων . Όπως και ο επιβήτορας αν μεταφέρετε και βάζετε . Και ιππασία ένα μουλάρι στα βάρη του εάν είναι ταπείνωση, τότε ισχύει για εκείνον που το οδηγεί . Και το αδύναμο μουλάρι για το οποίο δεν είναι γνωστός κύριος, ένας κακός και ασήμαντος άνθρωπος . Και ιππασία ένα μαύρο μουλάρι, μια άγονη γυναίκα με χρήματα, και θα πληρώσω ….

…Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Η οδήγηση ενός μουλαριού σε όμορφο σχήμα για μεγάλη διάρκεια ζωής, και μπορεί να ήταν μια διαμάχη με ένα άτομο». Ο Jaber al-Maghribi είπε ότι το μουλάρι ερμηνεύεται από μια γυναίκα από τον απόγονο του mawali και το μουλάρι ….

Οδήγηση: Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι οδηγεί αλλά δεν βλέπει μια πόρνη, τότε είναι ένας περιποιητής που γνωρίζει τα αγαθά και ζει μαζί του . Η οδήγηση είναι ψεύτικη μαρτυρία και όποιος βλέπει ότι είναι ψεύτικος μάρτυρας θα οδηγήσει ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει στην κατοχή του μια κατσίκα, ή τον χτύπησε, ή την κατοχή του, ή την οδήγησή του, τότε θα ερμηνευθεί από την επίτευξη της ανύψωσης και της κατάστασης με έναν σπουδαίο άνθρωπο με μεγάλη μοίρα ….

Οδήγηση Εάν ονειρεύεστε ότι οδηγείτε ένα καλάθι, αυτό υποδηλώνει μια άδικη κριτική για τον φαινομενικό σας εξτρεμισμό . Θα αναγκαστείτε να κάνετε πράγματα που δεν φαίνονται υπέροχα . Εάν ονειρεύεστε ότι οδηγείτε δημόσιο αυτοκίνητο, τότε αυτό υποδηλώνει χαμηλή δουλειά με λίγες ευκαιρίες για προαγωγή ή προώθηση . Εάν είναι λεωφορείο, θα παραμείνει σε κακές συνθήκες για λίγο . Αλλά αν άλλοι σας εμπορεύονται σε αυτά τα μέσα, θα επωφεληθείτε από την υψηλή γνώση του κόσμου και θα βρείτε πάντα διέξοδο στη μέση των δυσκολιών . Εάν είστε άντρας, οι επιθυμίες σας θα περάσουν γρήγορα σε ρομαντικές σχέσεις με τις γυναίκες . Και αν είστε γυναίκα, θα καταλάβετε ή θα κυριαρχήσετε στις καρδιές των ανδρών με έναν μέσο τρόπο, αφού καταφέρετε να τους ελέγξετε ….

…Μια γυναίκα είναι σε ένα όνειρο, αν είναι όμορφη, δείχνοντας την επόμενη χρονιά με καλοσύνη και άνεση . Και η γυναίκα μπορεί να αναφέρεται στο κατάστημα και στο ταμείο, ή στη φυλακή και τον σύντροφό του, επειδή μοιράζεται την ευχαρίστηση και τα χρήματα του άνδρα . Ίσως έδειξε το δέντρο που φέρει τον καρπό, το άρμα και το κάθισμά του . Και όποιος είδε μια καλή γυναίκα που μπήκε στο σπίτι του θα ήταν ευλογημένη με χαρά . Και μια όμορφη γυναίκα δεν έχει απομείνει χρήματα . Και η άγνωστη, νεαρή, καλλωπισμένη αραβική γυναίκα την περιγράφει καλύτερα στην ερμηνεία . Η παχιά γυναίκα είναι γόνιμη και η πενιχρή είναι η πιο γόνιμη . Και οι καλύτερες γυναίκες στην αραβική ερμηνεία και το άγνωστο . Εάν μια γυναίκα βλέπει μια νεαρή γυναίκα στο όνειρό της, τότε είναι εχθρός της και η ηλικιωμένη γυναίκα είναι ο κόσμος . Και όποιος βλέπει μια γυναίκα να διδάσκει τους ανθρώπους και να τους απαγορεύει στον Θεό Παντοδύναμο, τότε αυτό είναι καλό στη θρησκεία . Και όποιος βλέπει μια ελεύθερη μαύρη γυναίκα δεν υπάρχει καλό σε αυτήν, εκτός κι αν την κατέχει . Και όποιος βλέπει μια γυναίκα να πωλείται, η εξουσία του πάνω του θα αφαιρεθεί, τότε η κατάστασή του θα μεταφερθεί στη Σαλάχ . Και όποιος είδε ότι η γυναίκα του μετέφερε τον ταλαιπωρήθηκε από ένα ελάττωμα, και ειπώθηκε : Αυτός ήταν που στενοχωρούνται με τον πλούτο . Και όποιος είδε ότι σκότωσε μια γυναίκα, μέρος των χρημάτων του είχε φύγει . Και όποιος βλέπει ότι η σύζυγός του δίνεται σε κάποιον άλλο, ή τη βλέπει παντρεμένη με άλλο σύζυγο, η θρησκεία του έχει φύγει ….

…Τιμωρία : ένας ισχυρός άντρας με πόλεμο, ούτε μακριά ούτε κοντά, και η γκόμενα του είναι ένα γενναίο αγόρι που συνοδεύει τον Σουλτάνο . Και όποιος βλέπει την τιμωρία στην οροφή ενός σπιτιού ή στο κάθισμά του, το όραμα δείχνει τον άγγελο του θανάτου, και αν δει μια τιμωρία που πέφτει στο κεφάλι του, τότε πεθαίνει, γιατί εάν η τιμωρία παίρνει ένα ζώο με το νύχι του το σκοτώνει και αν δει ότι έχει τιμωρήσει τότε το υπακούει, τότε αναμιγνύεται με έναν βασιλιά . Και όποιος είδε τιμωρία τον χτύπησε με το νύχι του, χτυπήθηκε με σοβαρότητα στον εαυτό του και στα χρήματά του . Και όποιος βλέπει μια τιμωρία να τον πλησιάζει, να του δίνει κάτι ή να του μιλάμε με λόγια που καταλαβαίνει, αυτό είναι όφελος και καλό . Η γέννηση μιας γυναίκας ως τιμωρία, η γέννηση ενός μεγάλου γιου, και αν ήταν φτωχή, το παιδί ήταν στρατιώτης . Και ειπώθηκε ότι η τιμωρία για τους πρεσβύτερους και τους προέδρους είναι απόδειξη της καταστροφής, και για τους φτωχούς είναι απόδειξη της καλοσύνης ….

…Μια θέση Εάν ονειρεύεστε ότι κάθεστε σε ένα κάθισμα, αυτό υποδηλώνει ύποπτους πιστωτές και καλούς φίλους . Εάν βλέπετε άλλους να κάθονται σε αυτό, αυτό δείχνει μια επανένωση μεταξύ φίλων που χωρίστηκαν λόγω παρανόησης . Εάν πιστεύετε στο όνειρό σας ότι κάποιος έχει πάρει τη θέση σας, αυτό δείχνει ότι θα ανησυχείτε για τους ανθρώπους που θα σας σταματήσουν να σας βοηθήσουν . Όσον αφορά τη θέση σας σε μια γυναίκα, αυτό σημαίνει ότι θα παραδώσετε τη γλυκιά πονηριά . Εάν χρησιμοποιήσατε μια θέση σε ένα όνειρο, αυτό σημαίνει αόρατη ατυχία που αντιμετωπίζετε . Εάν δείτε μετρητά στο κάθισμά σας, θα σας απαλλάξει απροσδόκητα από προσωπικές δυσκολίες ….

…Σκέφτηκε ότι θα ήταν ένας από τους πιο αξιομνημόνευτους ανθρώπους για το Χαντίθ, οπότε ήταν και αυτός για εσάς 101 – Ο Ιμάμ Αλ Χαντίντ Αλ-Τζαχμπάντ Ο Αμπού Ζαράχ Αλ Ράζι θεωρούσε έναν από τους φύλακες του κόσμου, οπότε τι είναι Η ευλογία του Θεού σε αυτόν σε αυτό και τι λέει; Είπε : Είδα τι έβλεπε ο κοιμισμένος σαν να βρισκόμουν στο τζαμί του Προφήτη – να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη – και σαν να σκουπίζω το χέρι μου στον άμβωνα του Προφήτη – να του φέρουν τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού – το κάθισμα και το δίπλα του, το οποίο έπιασα τότε, οπότε η ιστορία του αφορά έναν άνδρα από το λαό του Σιζιστάν που ήταν μαζί μας στο Harran . Είπε : Ανησυχείτε με το Χαντίθ του Προφήτη – μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού – και οι Σύντροφοι και οι Τααμπιέν. Εκείνη την εποχή, δεν απομνημόνευσα πολλά από τα θέματα των Al-Awza’i, Malik, Al-Thawri και άλλων. Τότε το εννοούσα μετά (2). Το όραμα εκπληρώθηκε και έγινε ένας από τους πιο αξιομνημόνευτους ανθρώπους για τα Χαντίθ , έως ότου ο Ιμάμ Αχμάντ είπε γι ‘αυτόν : Μνήμη πάνω από εξακόσιες χιλιάδες χαντίθ….

…Ο πυλώνας, το όραμά του, δείχνει το ταξίδι και τη μετακίνηση από τόπο σε τόπο . Και ίσως το κάθισμα είναι ένα σημάδι της σεβάσμιας γυναίκας . Δείτε επίσης Mancala ….

…Η αρετή του Ιμάμ Γιάκουμ Μπιν Σούφιαν 96 – Yaqoub bin Sufyan bin Jawan Al-Faswi (2) Al-Hadith Al-Hafiz, ο οποίος ήταν μεταξύ εκείνων που συνέταξαν και ταξινομήθηκαν με ευσέβεια, ασκητισμό και ακαμψία στην τήρηση της Sunnah και Ο Χακίμ είπε : (( Όσον αφορά την ακρόαση του και τη σύζυγό του και τα μέλη της ομιλίας του, είναι πάρα πολύ να αναφέρουμε )) και ο Αμπού είπε τον Αμπντ Ραχμάν αλ- Ναχαχάτι : Άκουσα τον Γιακμπούμ μπιν Σουφιανιόλ : (( έγραψα περίπου χίλια) Σεΐχες, και όλοι τους έσπασαν την εμπιστοσύνη )). Και ο Yaqoub είπε επίσης: (( Πήγα στο ταξίδι για τριάντα χρόνια )) και ο Abu Zar’ah al-Dimashqi είπε : (( Δύο άνδρες ευγενών ανθρώπων ήρθαν σε εμάς, ένας από αυτούς και απελάθηκαν από τον Yaqoub bin Sufyan, ο λαός του Ιράκ δεν μπορούσε να δει τα παρόμοια )) Πέθανε το έτος εβδομήντα επτά και διακόσια . Ο Abdan bin Muhammad Al-Marwazi είπε : (( Είδα τον Yaqoub bin Sufyan στον ύπνο και είπα : Τι σας έκανε ο Θεός Παντοδύναμος; Είπε : Με συγχώρεσε και με διέταξε να έρθω στον παράδεισο καθώς ήμουν στη γη ) . Και από τη φροντίδα του Θεού για αυτόν τον Ιμάμη στο αίτημά του για ένα Χαντίθ, το οποίο είπε για τον εαυτό του, το χρησιμοποιήσαμε ως μάθημα στους μαθητές της γνώσης. * Ο Muhammad bin Yazid al-Attar είπε : Άκουσα τον Yaqoub bin Sufyan να λέει : (( Ήμουν στο ταξίδι μου και πέρασα τη ζωή μου, οπότε εθίστηκα να γράφω τη νύχτα και διάβασα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Καθισμένος, αντιγράφω ο λαμπτήρας, και ήταν χειμώνας, και το νερό κατέβηκε στα μάτια μου, και δεν είδα τίποτα, και φώναξα για τον εαυτό μου επειδή είχα αποκοπεί από τη χώρα μου και αυτό που μου έλειπε από τη γνώση, έτσι τα μάτια μου με ξεπέρασαν, έτσι κοιμήθηκα και είδα τον Προφήτη – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη – , στον ύπνο, κάλεσα : ( Ω Ιακώβ, γιατί έκλαιγες ; )) Είπα : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού πήγε τον Μπόσρα Βθάρτ για αυτό που μου έλειπε . είπε σε μένα : (( Aden Μόνα )) Phinot του και διέταξε το χέρι του στα μάτια μου, όπως την ανάγνωση Alihaa, και στη συνέχεια ξύπνησα Vobesrt, πήρα καλλιγραφικά και κάθισε γραπτώς (1). Περιττό να την εκπαίδευση και τις αρετές 97 – Ι Γνωρίστε, φίλε μου, ένας Μουσουλμάνος να ασχοληθεί με τον Balnavlh της καλύτερης επιστήμης από την εμπλοκή του Balnavlh λατρείας και ότι οι ιμάμηδες των τεσσάρων τεσσάρων δήλωσαν Shafie : ρώτησε την καλύτερη επιστήμη της προσευχής . Ο Imam Ahmad ibn Hanbal – το έλεος του Θεού και μας ευλόγησε με τις γνώσεις του – αυτό που προσευχήθηκα σήμερα δεν είναι υποχρεωτικό, εξηγείται από τον Bmmakrh Abi Zar’ah Ali Nawafly . Αυτό ήρθε στο ((Η απόφαση της αντίληψης )) από τον δικαστή Ayyad, 3: 234-235 , 240 , 261 στη μετάφραση του Ιμάμ Αλ Muhadith , Al-Faqih Al-Abed Al-Zahid ( Abdullah Al-Wahb Qurashi της Αιγύπτου ), η σύντροφος του Ιμάμ Malik Al-Layth, Al-Thawri και άλλοι, οι οποίοι έχασαν τη ζωή τους κατά το έτος 197 AH, μπορεί ο Παντοδύναμος Θεός έχει το έλεος σ ‘αυτόν, στην οποία αναφέρεται ότι Sahnoun είπε : (( Ibn Wahb είχε διαιρεθεί του ζωή σε τρία Το ένα τρίτο είναι στη Ραμπάτ, το ένα τρίτο γνωρίζει την Αίγυπτο και το ένα τρίτο στο Χατζ, και ανέφερε ότι είναι τριάντα έξι Χατζ. Ο ανιψιός του είπε : Ήμουν μαζί του στην Αλεξάνδρεια, και οι άνθρωποι μαζεύτηκαν πάνω του και του ζήτησαν να διαδώσει τη γνώση, οπότε μου είπε : Αυτή είναι μια χώρα λατρείας, και η μητέρα του σπάνια έδωσε τον εαυτό μου σε αυτό με το έργο των ανθρώπων, οπότε έφυγε από το Κάθισμα για αυτούς τις στιγμές που ήταν κάθονται, και δέχονται λατρεία και φύλαξη . Μετά από δύο μέρες, ένα άτομο ήρθε σε αυτόν και του είπε ότι είχε δει τον εαυτό του σε ένα μεγάλο τζαμί προς το Μεγάλο Τζαμί, και ο Προφήτης – μπορεί ο Θεός προσευχές και ειρήνη σε αυτόν – σε αυτόν και ο Αμπού Μπακρ στα δεξιά του, και ο Αμρ στα αριστερά του, και εσείς ήσασταν μεταξύ των χεριών του, και στο τζαμί λάμπες ανθούσαν στα καλύτερα και φωτεινά από αυτά. Στη συνέχεια μετατράπηκε μακριά, τότε ο αγγελιοφόρος του Θεού – ο Θεός να τον ευλογεί και να του χορηγήσει την ειρήνη – είπε σε εσάς , Ο Αμπντουλάχ, γράψετε και το φως, τότε θα καθυστερήσει, τότε θα μείνει για μέρες και είδα όλα τα φώτα ήταν θα σβήσει, οπότε ο Αμπού Μπακρ είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, βλέπεις αυτούς τους λαμπτήρες; Είπε – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη – Αυτό είναι έργο του Αμπντουλάχ, θέλει να το σβήσει ! Ο Ιμπν Γουαχμπ φώναξε και ο άντρας του είπε : Έρχομαι να σας φέρω καλά, και αν ήξερα ότι σας θόρυβε, δεν θα ήμουν . Είπε : Είναι καλό, αυτό είναι ένα όραμα στο οποίο κήρυξα, σκέφτηκα ότι η λατρεία ήταν καλύτερη από τη διάδοση της γνώσης, και έτσι άφησε μια πολύ ( χρόνος ) και το έργο του για γνώση, και ο ίδιος περιορίζεται σε αυτούς τον ανάγνωσης και τον ρώτησα * Ο Ibn Wahb είπε : Ήμουν στα χέρια του βασιλιά που έγραψα, τότε η προσευχή καθιερώθηκε – και σε έναν άλλο όρο ο μουσεζίν έδωσε άδεια – Εκδόθηκαν βιβλία στα χέρια του και πήρα την πρωτοβουλία να τα συλλέξω, ο ιδιοκτήτης μου είπε : Για τους αγγελιοφόρους σας, αυτό που κάνετε δεν είναι καλύτερο από αυτό που είστε ….

…Είναι σε ένα όνειρο μια ανύψωση από τον Σουλτάνο . Εάν η καρέκλα είναι από σίδερο, τότε είναι αντοχή και καρφί . Αν είναι από ξύλο, τότε είναι χωρίς υποκρισία . Και όποιος βλέπει ότι κάθεται σε μια καρέκλα, τότε είναι δικηγόρος ή διαχειριστής και θα ανυψωθεί, και εάν απουσιάζει, θα επιστρέψει στην οικογένειά του . Και η καρέκλα δηλώνει στα αφεντικά θέσεις υψηλού και ανύψωσης, συζύγων, παιδιών και μεγάλων κατοικιών . Και όποιος είδε ότι χτύπησε μια καρέκλα και καθόταν πάνω της, παντρεύεται . Και ειπώθηκε : Αν είχε έγκυος γυναίκα, θα έφερνε ένα παιδί . Και ειπώθηκε : Θα πεθάνει μάρτυρας . Και όποιος βλέπει ότι το κάθισμά του είναι σπασμένο, αυτό δείχνει το θάνατό του ή τον θάνατο της γυναίκας του, ή την πτώση του σώματός του . Η καρέκλα είναι μια ευχαρίστηση και μια επείγουσα ρύθμιση για αυτόν που κάθεται σε αυτήν, ή μια ένδειξη νίκης στο μέλλον, και δεν υπάρχει καλό σε αυτό για τους ασθενείς . Το να βλέπεις την έδρα του Θεού Παντοδύναμου που βρίσκεται πάνω από τους ουρανούς είναι μια απόδειξη για όποιον είναι μεταξύ των μελετητών υψηλών επιπέδων και υψηλών θέσεων, και ίσως η έγκυος γυναίκα έχει σωτηρία από τη σοβαρότητα της, ο άγαμος έχει έναν γάμο, ο παντρεμένος έχει έναν γιο , και υποδηλώνει ταξίδι, και ο ασθενής πρέπει να τον μεταφέρει στο κρεβάτι της μανίας ή ενός θηρίου που οδηγεί ή σε ένα σπίτι στο οποίο ζει ή σε ένα Σουντάν Γουέστενχα ….

…Όσο για το κάθισμα, μερικοί από τους καθρέφτες είπαν ότι μου αρέσει να κάθομαι σε ψηλά, και το έχω δοκιμάσει επανειλημμένα ….

…Εάν σε ένα όνειρο υπάρχει απάντηση υπακοής, αυτό δείχνει μια δύναμη που τον συνοδεύει στο Χασίμ, γιατί ο Μπαζζί είναι ικανός να ξεπεράσει το πουλί . Εάν δει ότι ζητάει καμουφλάζ, θα πάρει έναν θανατηφόρο στρατό από τους ελίτ Άραβες στρατιώτες . Ο Al-Bazi είναι ένας άνθρωπος με γόητρο, αρρενωπότητα και τιμή, και όποιος τον πάρει θα έχει έναν γιο . Και αν ήταν από τους λαούς του εμιράτου, θα αποκτήσει εξουσία . Εάν πέταξε από το χέρι του και άφησε το πόδι του, η κατοχή του θα φύγει και η ανάμνηση θα παρέμενε, και αν παρέμεινε κάτι από τα φτερά στο χέρι του, κάτι του βασιλιά θα παρέμενε στο χέρι του . Και ο μπαζάς σκότωσε το θάνατο των βασιλιάδων, και το κρέας τους έφαγε ο Σουλτάνος . Και όποιος είδε ένα Bazzi στο χέρι του και ήταν ένας από τους γιους των βασιλέων, έφτασε στην εξουσία, ακόμα κι αν ήταν χυδαίος, κέρδισε την προεδρία και σκέφτηκε επαίνους μεταξύ των ανθρώπων . Εάν ο Αλ Μπαζί σκοτώσει στο σπίτι του, θα νικηθεί ως κλέφτης . Αν είδε μια καμήλα που προσγειώθηκε σε μια περιοχή, οι κλέφτες την εισήγαγαν με τον αριθμό τους, και αν είδε ότι μια καρακάξα βγήκε από το κάθισμά του, συνόδευε έναν άντρα που έτρωγε το απαγορευμένο, ή είχε καταφύγει στο σπίτι του . Και ο Αλ-Μπαζί υποδηλώνει κλέφτες που κόβουν ανοιχτά, και ο Αλ-Μπαζί υποδηλώνει δόξα και δύναμη, νίκη επί εχθρών, επίτευξη ελπίδων και στολισμών παιδιών και συζύγων, των Mamelukes και των παλλακίδων, τα πολύτιμα χρήματα και την υγεία, την απελευθέρωση των ανησυχιών , την υγεία των ματιών και την αφθονία των ταξιδιών . Ίσως δείχνει θάνατο για να κερδίσει ζωές, και δείχνει φυλάκιση, περιορισμούς και δυστυχία στο εστιατόριο και το ποτό . Και όποιος βλέπει ότι το buzzi έχει φύγει από αυτόν, τότε η δύναμή του εξαφανίζεται από αυτόν, και αν παραμείνει στο χέρι του το νήμα του, ή κάτι από τα φτερά του, τότε η δύναμή του έχει φύγει και τα χρήματα παραμένουν στο χέρι του όσο και ό, τι μένει στο χέρι του από το buzzi, και όποιος βλέπει ότι έχει αγοράσει καρακάξα για να κυνηγήσει μαζί του, τότε θα είναι στη δουλειά, και θα σταλεί σε αυτό. Εργαζόμενοι για τους οποίους δίνονται χρήματα . Και ειπώθηκε : Ο θάνατος της καρακάξας δείχνει την καταστροφή των καταπιεστών ….

…Ο Al-Salmi είπε ότι η κουτάλα είναι μια τσάντα, ένα κατάστημα, ένα σπίτι χρημάτων, ένα κατάστημα, ένα κάθισμα, ένα υπόλοιπο και ένας προορισμός ….

…Ο Kirmani είπε ότι είδε ότι χτυπά τον Balceng ότι ερμηνεύεται σε επαφή με μια όμορφη γυναίκα και εξίσου υπέροχο για τη λαμπρότητα και το κύρος του, συμπεριλαμβανομένων των χρημάτων Χασάν και καλή ομιλία και οδήγηση ομιλίας και ακοής και έχουν επαφή ) μεταξύ τους η νίκα ….

Το Qantara είναι σε ένα όνειρο ένα σημάδι υποψιών, και ίσως υποδηλώνει τον κόσμο λόγω αυτού που αναφέρθηκε στο Χαντίθ : (Ο κόσμος είναι μια στοά, διασχίστε τον και μην τον διασχίσετε ). Και ίσως υποδηλώνεται με την ανακούφιση των ανησυχιών και των αγγέλων . Και η οδήγηση μιας αψίδας σε ένα όνειρο είναι απόδειξη της ιππασίας ενός ζώου . Η Qantara δηλώνει πλούτο, μακροζωία, ασθένεια ή παραβίαση της διαθήκης . Και η Qantara είναι ένας άνθρωπος με τον οποίο οι άνθρωποι μπορούν να επιτύχουν τις υποθέσεις και τις ανάγκες τους, και αυτός ο άνθρωπος μπορεί να είναι βασιλιάς ή κυβερνήτης ή σοφός . Το άγνωστο τόξο δείχνει τον κόσμο, ειδικά αν βρίσκεται μεταξύ της πόλης και του νεκροταφείου . Ίσως έδειξε το πλοίο ή το μονοπάτι, και αν ταξιδεύει, αυτή είναι η λήξη του ταξιδιού του . Όποιος γίνει αψίδα θα αποκτήσει εξουσία και οι άνθρωποι τον χρειάζονται και την εξουσία του . Και όποιος βλέπει ότι διασχίζει μια καμάρα ξύλου, υπάρχουν υποκριτικοί άνθρωποι που μπαίνουν σε αυτά ….