…Και όποιος βλέπει ότι τραγουδάει σε ένα μέρος όπου υπάρχει ψεύτικη ή κακόβουλη συζήτηση που χωρίζει τους αγαπημένους, επειδή ο πρώτος που τραγούδησε τον διάβολο, μπορεί να τον καταραστεί ο Θεός, και για την ποίηση, έχει πρόσωπα και αν υπάρχει σοφία, προτροπή , και τα παρόμοια, τότε είναι καλό και ανταμοιβή και ανταμοιβή ….

Όλος ο γάμος : Σε ένα όνειρο, εάν ένα άτομο έχει ένα υγρό όνειρο, τότε είναι υποχρεωτικό να πλένει, τότε δεν είναι όραμα…

…Και όποιος βλέπει ότι κάθεται σε ένα χαλί, θα λάβει άνεση και ανύψωση ….

…Και όποιος είδε ότι έδωσε κάτι τέτοιο σε κάποιον, τότε δείχνει τις παραχωρήσεις σε εκείνο το μέρος εκείνο το έτος και άλλοι υποδεικνύουν ένα αίτημα επιβίωσης ….

…Ο Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, που είδε σε ένα όνειρο και είχε αμαρτήσει, θα μετανοήσει από αυτό . Ίσως το όραμά του να δείχνει τον πατέρα ή τον σουλτάνο . Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, προδίδει τον Σουλτάνο, ή υπακούει τους γονείς του ή τον δάσκαλό του . Και όποιος βλέπει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, σε ένα συγκεκριμένο σώμα, θα λάβει εντολή εάν είναι κατάλληλος για αυτό, και αν δει ότι έχει μιλήσει γι ‘αυτόν, θα ενημερωθεί . Και ειπώθηκε : Όποιος είδε αίμα, ειρήνη σε αυτόν, εξαπατήθηκε από τα λόγια ορισμένων από τους εχθρούς του, τότε ο Θεός Παντοδύναμος επέστρεψε σε αυτόν μετά από λίγο . Και όποιος έγινε Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, ή ο σύντροφός του, εάν ήταν κατάλληλος για την προεδρία, θα το έπαιρνε, και αν ήταν μελετητής, οι άνθρωποι επωφελήθηκαν από τις γνώσεις του . Ή κέρδισε μια σημαία που κανείς άλλος δεν μπορούσε να ταιριάξει. Ίσως το όραμα του Αδάμ, ειρήνης σε αυτόν, έδειξε το προσκύνημα και τη συνάντηση των αγαπημένων προσώπων, ή τον μεγάλο αριθμό παιδιών, ή την ίντριγκα και την απάτη, και τη συμβίωση κάποιος που δημιουργεί δηλητήρια ή ζει από την πρόκληση δαιμόνων και μιλάει στη γλώσσα του . Ίσως το όραμά του να υποδεικνύει το τραχύ φόρεμα ή το κλάμα, ή την ενόχληση των οραματιστών όσον αφορά το φαγητό, το μακρινό ταξίδι, ή τους υπηρέτες και την προσκύνηση των βασιλιάδων . Και όποιος βλέπει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, είναι σε καλή κατάσταση, αυτό θα είναι μεγάλο καλό γι ‘αυτόν ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάθεται σε μια βάρκα ενώ το σκάφος ταξιδεύει στη θάλασσα και φοβάται αυτόν, δείχνει ότι είναι κοντά στον βασιλιά όσο και το σκάφος, και αν δει ότι είναι εναντίον αυτού τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει πατήσει μια γυναίκα, θα πρέπει να συλλάβει από αυτόν και να γεννήσει ένα παιδί ….

…Και όποιος βλέπει ένα χαλί στο σπίτι ενός αλλοδαπού και δεν γνωρίζει το χαλί ή το μέρος, τότε δείχνει μια αλλαγή στην κατάστασή του, και αν το βλέπει διπλωμένο ή καμένο, τότε ερμηνεύεται ως ο θάνατός του σε αποξένωση ….

…Όσο για τη θάλασσα, είναι η εξουσία, και ο ποταμός είναι ένας κυβερνήτης χωρίς αυτήν. Έτσι όποιος βλέπει τη θάλασσα ή στέκεται πάνω της, τότε κάτι θα του συμβεί από τον σουλτάνο που δεν ήθελε. Και όποιος βλέπει ότι η θάλασσα είναι έλλειψη και έχει γίνει κόλπος, τότε η αρχή αποδυναμώνεται και απομακρύνεται από τις χώρες από τις οποίες έχει φύγει η θάλασσα, και όποιος βλέπει ότι μπήκε στη θάλασσα κολυμπώντας μέχρι να μην δει, αυτός είναι ο δικός του απώλεια. Και όποιος είδε ότι πνίγηκε σε μια θάλασσα ή ένα ποτάμι και δεν πέθανε σε αυτό, τότε πνίγηκε στο θέμα αυτού του κόσμου, και ίσως ήταν πολλές αμαρτίες και αμαρτίες, και όποιος είδε ότι μπήκε σε μια θάλασσα ή ένα ποτάμι και τον χτύπησε από τον πυθμένα του και λάσπη και λάσπη, τότε θα τους χτυπήσει από τον Σουλτάνο ή έναν γέρο, και όποιος βλέπει ότι είναι δύτης στη θάλασσα βουτάει σε μαργαριτάρια ή κάτι άλλο, τότε αυτός βγήκε έξω, επειδή αναζήτησε γνώση ή χρήματα, και το χτύπησε σύμφωνα με την εμφανή ποσότητα μαργαριταριών και άλλων, και όποιος είδε ότι αντλεί νερό από τη θάλασσα ή το ποτάμι και το βάζει σε ένα μπολ, τότε χτυπά χρήματα από έναν κυβερνήτη , και αν το νερό είναι σκοτεινό, φοβάται και όποιος βλέπει ότι έπλυνε ή πλύθηκε από το θαλασσινό νερό ή το ποτάμι, και αν ήταν άρρωστος, ο Θεός τον θεράπευσε ή είχε ένα χρέος που ο Θεός κυβερνούσε ή ανησυχούσε ανησυχούσε, ή φοβόταν την ασφάλεια, ή σε φυλακή, βγήκε από αυτό σε καλό, και αν είδε ότι περπατούσε πάνω στο νερό σε μια θάλασσα ή ένα ποτάμι , τότε δείχνει την καλή του θρησκεία και την εγκυρότητα της βεβαιότητάς του, και όποιος έβλεπε έναν ασθενή τροχό σε έναν άντρα δεν πρέπει να πνίγεται μέσα του, γιατί είναι μια καλή ζωή για τον άνθρωπο αν είναι συνηθισμένος ή για εκείνους που κατέχουν αυτόν τον τροχό Ένας άντρας σε αυτό, γιατί είναι μια καλή ζωή για τους ανθρώπους αν είναι γενικός ή για κάποιον που κατέχει τον συγκεκριμένο τροχό, και όποιος βλέπει ότι η θάλασσα έχει ανέβει από τη γη, τότε είναι ένας κυβερνήτης που φοβάται ότι εξαπατείται ή αδικείται, και όποιος βλέπει ότι έχει εισέλθει σε μια θάλασσα ή ένα ποτάμι, τότε μπαίνει σε έναν κυβερνήτη ή έναν κυβερνήτη, και αν είναι άρρωστος, η ασθένειά του θα γίνει πιο σοβαρή και αν βγει από αυτό, χτυπά καλά από τον Σουλτάνο και τον απομακρύνει. Και όποιος βλέπει ότι έχει κόψει μια θάλασσα ή ένα ποτάμι από την άλλη πλευρά, τότε τους κόβει ή έναν λόφο και ελευθερώνεται από αυτό. Και όποιος βλέπει ότι πίνει γλυκό νερό από ποτάμι ή τροχό, τότε θα υποφέρει από την ευχαρίστηση να ζήσει και να έχει μεγάλη διάρκεια ζωής, και αν είναι πικρή ή σκοτεινή, η ζωή του είναι σε φόβο, φόβο ή αγωνία και ειπώθηκε ότι είναι άρρωστος όσο πίνει και αν βλέπει λίγο νερό σε ένα δοχείο ή σε ένα μέρος όπου φυλακίζεται, τότε γεννήθηκε, και αν δει ότι του έχει χυθεί ζεστό νερό από εκεί που το κάνει δεν αισθάνεται, τότε φυλακίζεται ή αρρωσταίνει ή ταλαιπωρείται από αυτούς ή φοβάται τα τζιν στο βαθμό της θερμότητας του και όποιος είδε Αν έπεσε στο νερό, τότε θα έπεφτε σε σοβαρή αγωνία ή ταλαιπωρία, και όποιος πιστεύει ότι κουβαλούσε νερό σε ένα μπολ, και αν είναι φτωχός, τότε παίρνει χρήματα ή ένα άτομο που είναι παντρεμένος ή παντρεμένος, η γυναίκα του ή ο ummah έφερε τη σύζυγό του ή τη δούλη του και αν δει ότι μετέφερε νερό σε ένα ένδυμα ή Αυτό που αρνείται να μεταφέρει νερό σε αυτό είναι ματαιοδοξία και όποιος βλέπει Πίνει νερό από μια κούπα ή ένα φλιτζάνι ή κάτι παρόμοιο. Αν είναι άγαμος, παντρεύεται και αν δει ότι αδειάζει νερό σε ένα βάζο ή κρυφή μνήμη ή σε μια σακούλα ή κάτι άλλο, τότε παντρεύεται Μια γυναίκα και όποιος βλέπει ότι οδηγεί νερό στο σπίτι του, τότε όλα τα καλά οδηγούνται σε αυτήν και όποιος βλέπει ότι το νερό έχει ρέει στο σπίτι του ή τα μάτια σκάσουν μέσα του, γιατί κλαίει τα μάτια σε έναν άρρωστο ή να αποχαιρετήσει έναν ταξιδιώτη ή αλλιώς, και όποιος βλέπει αυτό το κανάλι του σπίτι ή οπωρώνας τρέχει, εάν ανησυχεί, θα απελευθερωθεί. Και αν το δει μπλοκαρισμένο, τα δόγματα του εμποδίζονται από αυτόν…

…Ο τροχός δείχνει σε ένα όνειρο τη διαχείριση των οραματιστών . Και όποιος βλέπει ότι είναι αναβάτης με τροχό και υπάρχουν άνδρες κάτω από το χέρι του τροχού, τότε δείχνει ότι το άτομο που ονειρεύεται τιμωρεί πολλούς ανθρώπους ή ότι παράγει παιδιά επιλογής γι ‘αυτόν . Η βιασύνη δοξάζεται από την εξουσία ενός μη Αράβου που τον οδηγεί, ή από την αντίληψη της τιμής και της αξιοπρέπειας . Και όποιος βλέπει ότι είναι προσκολλημένος σε έναν τροχό που τον μεταφέρει ή τον ακολουθεί, τότε ακολουθεί έναν χάρακα και είναι σε θέση από αυτόν όσο μπορεί από τον τροχό . Και όποιος βλέπει ότι οδηγεί σε τροχό που φέρει βάρη ενώ δεν έχει σχήμα βάρκας, τότε θα είναι λυπημένος και λυπημένος ….

…Ο τροχός δείχνει σε ένα όνειρο τη ροή των μέσων διαβίωσης και την αιτία του, όπως το Hanut, η βιομηχανία και τα ταξίδια. Ίσως δείχνει πληγές με την παροχή νερού στην πορεία του, ενώ το πότισμα των οπωρώνων . Ίσως ενδείκνυται πότισμα και πότισμα . Και ίσως έδειξε το επιχείρημα της διαδρομής . Ίσως υπέδειξε το λαιμό, επειδή είναι το πόδι του σώματος . Ίσως έδειχνε τη ζωή της δημιουργίας εάν ήταν δημόσια, ή τη ζωή του δημιουργού της εάν ήταν ιδιωτική . Ο υδραυλικός τροχός είναι μια καλή ζωή για εκείνον που τον κατέχει, υπό την προϋπόθεση ότι το νερό δεν ξεχειλίζει από την περιορισμένη πορεία του στη γη και εάν ξεχειλίζει από την πορεία του προς τα δεξιά και τα αριστερά, τότε είναι σημαντικό, θλίψη και κλάμα . Ομοίως, εάν ο τροχός νερού διατρέχει τα σπίτια και τα σπίτια, τότε είναι καλή ζωή εάν το νερό είναι καθαρό και φρέσκο . Και ειπώθηκε : Αυτός που κατέχει τρεχούμενο νερό θα αποκτήσει ηγεσία και όφελος . Και όποιος βλέπει ένα δοχείο γεμάτο σκουπίδια και σκουπίδια, και το έχει πλύνει και αφαιρέσει ό, τι είναι μέσα του, τότε είναι κορεσμένο . Και όποιος είδε νερό να ρέει από τα πόδια του εκτέθηκε σε σταγόνες . Και όποιος είδε έναν ροδάκι να ρέει με νερό από έξω από την πόλη και μέσα σε ένα αυλάκι με καθαρό νερό, και οι άνθρωποι επαινούν τον Θεό, τον Παντοδύναμο, και πίνουν από το νερό τους και γεμίζουν τα αγγεία τους από αυτό, και ήταν σε μια επιδημία που εκκενώθηκε από αυτούς, και ο Θεός Παντοδύναμος τους παρείχε ζωή, και αν ήταν σε δυσκολία, ο Θεός Παντοδύναμος θα τους έδινε ευημερία με συνεχή βροχή . Και εάν το νερό του υδραυλικού τροχού είναι καστανό, αλμυρό ή βγαίνει από τον τροχό του νερού επιβλαβές για τους ανθρώπους, τότε είναι ένα κακό που παρουσιάζεται στους ανθρώπους και εξαπλώνεται ανάμεσά τους μια γενική ασθένεια όπως το κρύο το χειμώνα και ο πυρετός καλοκαίρι ή δυσάρεστα νέα για τους ταξιδιώτες . Και όποιος βλέπει μια γυναίκα να είναι σκλάβος στον κήπο του και ήταν ανύπαντρη που παντρεύτηκε ή αγόρασε μια υπηρέτρια για να την παντρευτεί, αν έχει γυναίκα ή υπηρέτρια, θα μείνει έγκυος μαζί του εάν έπινε τη γη του ή τον οπωρώνα του . Ο τροχός του αίματος στο σπίτι δείχνει τη διαφθορά της γυναίκας σε αυτό το σπίτι . Και όποιος βλέπει ότι ο υδραυλικός τροχός έχει βγει από το δρόμο του και έχει βλάψει τους ανθρώπους, τότε θα είναι άσχημα νέα . Και η σερβιτόρα μπορεί να είναι η γυναίκα . Και όποιος βλέπει έναν κοχλία να κόβεται, είναι μποϊκοτάζ ανάμεσα σε αυτόν και μια γυναίκα . Και ειπώθηκε : Αυτός που βλέπει ότι είναι πίσω από ένα άγκιστρο θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ότι αντλεί από έναν τροχό, θα πληγεί με καλό και θα ζήσει μια καλή ζωή . Και όποιος βλέπει ότι πίνει γλυκό νερό από ένα ρέμα ή ένα ποτάμι, τότε θα υποφέρει μια νόστιμη ζωή και μια μακρά ζωή, και αν είναι σκοτεινό νερό ή νερό, η ζωή του είναι σε άγχος και φόβο ή αγωνία . Και ειπώθηκε : Είναι μια ασθένεια όσο έπινε από αυτήν . Ίσως τα ρεύματα δείχνουν τις φλέβες του σώματος που το σώμα μεγαλώνει με πότισμα ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει έναν αδύναμο υδάτινο τροχό στον οποίο κυκλοφορεί λίγο νερό, είναι καλή ζωή για τον άνθρωπο εάν είναι γενικός ή για κάποιον που κατέχει αυτόν τον τροχό ….

…Al-Sawaqi : Το Al- Saqia υποδεικνύει την πορεία, την τοποθεσία και την αιτία του προς το ζην, όπως το Hanout, τη βιομηχανία, τα ταξίδια και ούτω καθεξής . Ίσως έδειξε τις πληγές να τις επεκτείνουν με νερό, καθώς είναι μια πορεία με τους οπωρώνες που προηγούνται, και μπορεί να υποδηλώνει πότισμα και πότισμα, να μεταφέρει νερό και να το φέρει σε αυτό . Ίσως έδειχνε το προσκύνημα στο δρόμο του ταξιδιού, για τους ταξιδιώτες που περπατούσαν πάνω του σαν νερό . Ίσως να υποδηλώνει τη δημιουργία, γιατί είναι ο τροχός του σώματος . Ίσως να έδειχνε τη ζωή της δημιουργίας εάν ήταν για το κοινό ή τη ζωή του κεφαλιού της εάν ήταν ιδιωτική . Όποιος βλέπει έναν τροχό που τρέχει με νερό έξω από την πόλη και μέσα σε ένα αυλάκι με καθαρό νερό και οι άνθρωποι επαινούν τον Θεό γι ‘αυτήν ή πίνουν από το νερό του και γεμίζουν τα αγγεία τους από αυτό, κοιτάξτε τι υπάρχει μέσα τους, και αν είναι μέσα μια επιδημία, θα εκκενωθεί από αυτήν και ο Θεός Παντοδύναμος θα τους δώσει ζωή, και αν είναι σε δυσκολία, ο Θεός θα τους δώσει ευημερία. Είτε με συνεχή βροχή είτε με συντροφιά με φαγητό, και αν δεν έχουν κάτι τέτοιο, κατηγορούνται ότι έχουν πολλά χρήματα για να αγοράσουν αγαθά και τι έχουν σταματήσει από τα υπάρχοντα, και εάν το νερό του είναι σκοτεινό ή αλμυρό ή έξω από τον τροχό του τροχού επιβλαβές για τους ανθρώπους, τότε είναι κακό για τους ανθρώπους και κακό σε αυτούς, είτε γενική ασθένεια, όπως κρύο το χειμώνα και πυρετός το καλοκαίρι, ή μίσος ειδήσεις για ταξιδιώτες, ή απαγορευμένα λάφυρα και κακόβουλα χρήματα που περιλαμβάνονται στο την ποσότητα και την αύξηση της όρασης . Όσο για όποιον την βλέπει ως σκλάβος στο σπίτι ή το κατάστημά του, τα αποδεικτικά της οφείλονται σε αυτόν με τους δικούς του όρους, ανάλογα με την έκταση της καθαρότητας, της καλοσύνης του νερού και της μέτριας ροής . Και όποιος την είδε ως υπηρέτρια στον οπωρώνα ή το στρέμμα του, κοίταξε την κατάστασή του, και αν ήταν ανύπαντρη παντρεύτηκε ή αγόρασε μια υπηρέτρια, θα την παντρευόταν. Το νερό του είναι αίμα, επειδή η οικογένειά του το παντρεύεται με κάποιον άλλο, είτε στο αλάθητο του είτε μετά το χωρισμό του ανάλογα με την κατάστασή του και τι αυξάνεται στον ύπνο του . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Ο τροχός που μπλοκάρει ένας άντρας και δεν πνίγεται σε αυτήν είναι μια καλή ζωή για εκείνον που το κατέχει, ειδικά εάν το νερό λείπει από την περιορισμένη πορεία του στο έδαφος και εάν ξεχειλίζει από την πορεία του προς τα δεξιά και προς τα αριστερά, τότε είναι αυτοί, θλίψη και κλάμα για τους κατοίκους αυτού του τόπου, και επίσης, εάν ο τροχός του νερού πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια των κατοικιών και των σπιτιών, είναι μια καλή ζωή για τους ανθρώπους . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είδε έναν ροδάκι γεμάτο σκουπίδια και ένα σκουπίσιο, και πήρε ένα φτυάρι και καθαρίστηκε εκείνος ο τροχός και το έπλυνε με πολύ νερό, έτσι ώστε η κανάτα νερού σε αυτό να είναι γρήγορη και καθαρή, έτσι του πρότεινε ότι από αύριο έγινε συμφόρηση και ο ευκολότερος της φύσης του . The Basin : Ένας άντρας ενός αξιότιμου σουλτάνου, Nafaa. Εάν δει μια λεκάνη γεμάτη, θα κερδίσει αξιοπρέπεια και τιμή από έναν γενναιόδωρο άνθρωπο . Εάν κάνει πλύση από αυτόν, θα σώσει εκείνους που είναι ….

…Όσο για τα άλογα που τρέχουν μεταξύ γύρων, θα ρίξει και θα βρέξει εάν είναι Άραβες χωρίς σέλες ή αναβάτες . Και όποιος βλέπει μια ομάδα αλόγων με σέλες χωρίς γόνατα, είναι γυναίκες που μαζεύονται σε κηδεία ή γάμο . Όποιος κατέχει πολλά άλογα ή βοσκότοπους, θα έχει δικαιοδοσία για τους λαούς, ή θα επικρατήσει στην περιοχή του . Και όποιος ιππεύσει ένα άλογο με σέλα, θα αποκτήσει τιμή, τιμή και εξουσία, επειδή είναι από τα άρματα των βασιλιάδων, και από τα άρματα του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν . Και ο σουλτάνος ​​του μπορεί να είναι σύζυγος που παντρεύεται ή σκλάβος που αγοράζει . Εάν το γόνατό του είναι χωρίς λουρί, δεν υπάρχει κανένα καλό σε όλα τα πρόσωπά του, επειδή το χαλινάρι είναι ένα σημάδι ευσέβειας, θρησκείας, αλάθητου και ικανότητας, οπότε αν το χαλινάρι αφαιρεθεί από αυτό, αυτό θα αφαιρεθεί από το το χέρι . Και όποιος βλέπει το θηρίο του, η εντολή του είναι αδύναμη και η κατάστασή του είναι κατεστραμμένη, και η γυναίκα του απαγορεύεται, και βρίσκεται χωρίς αλάθητο κάτω από αυτόν . Και όποιος βλέπει μια άγνωστη φοράδα στο σπίτι του, εάν έχει σέλα, μια γυναίκα τον μπαίνει με γάμο ή έξτρα ή φιλοξενία και αν είναι γυμνή, ένας άντρας τον μπαίνει με γάμο ή κάτι παρόμοιο . Ο Ιμπν Σιρίν έλεγε : Όποιος φέρνει ένα άλογο σε κάποιον άλλον, τον κακοποίησε με άλογο ή με μαρτυρία, το πήρε από το όνομά του, όπως αν τον σκοτώνει ή τον κλείνει το μάτι σε έναν κυβερνήτη ή έναν κλέφτη . Και η οδήγηση υποδεικνύει το καρφί και την εμφάνιση και την απομνημόνευση, για οδήγηση στην πλάτη . Η βόλτα ενός ατόμου μπορεί να υποδηλώνει τον εαυτό του και αν είναι ευθεία και σε καλή κατάσταση, και εάν μαζευτεί ή είναι μόνη ή αδέσποτη, τότε θα χαθεί και θα παίξει, και ίσως η διαδρομή του δείχνει ώρα, νύχτα και μέρα . Το αποθεματικό συνδέεται με αυτόν που προχωρά σε όλα όσα δηλώνει το σκάφος του, ή ο διάδοχός του μετά από αυτόν, ή ο κηδεμόνας του και τα παρόμοια ….

Οδήγηση: Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι οδηγεί αλλά δεν βλέπει μια πόρνη, τότε είναι ένας περιποιητής που γνωρίζει τα αγαθά και ζει μαζί του . Η οδήγηση είναι ψεύτικη μαρτυρία και όποιος βλέπει ότι είναι ψεύτικος μάρτυρας θα οδηγήσει ….

…Καμήλα : Όσον αφορά τις καμήλες, εάν εισέρχονται σε μια πόλη χωρίς συσκευή, ή περπατούν με τρόπο διαφορετικό από το άλογο, είναι σύννεφα και βροχή . Όσο για τον ιδιοκτήτη καμήλας, νικά τους άνδρες του προκαθορισμού . Μια καμήλα είναι ένας άντρας, και αν είναι από τους Άραβες, τότε είναι Άραβας, και αν είναι μια περιουσία, τότε είναι μη Άραβας, και η απάντηση σε αυτόν είναι ένας ταξιδιώτης, ένας σεΐχης, ένας ευνούχος ή ένας διάσημος άντρας . Ίσως η καμήλα να δείχνει τον Σατανά, όταν αναφέρθηκε ότι ο Σατανάς βρίσκεται στο αποκορύφωμά του . Ίσως να υποδεικνύει το θάνατο λόγω της σοβαρότητάς του και της φρίκης της δημιουργίας του, και επειδή παρακαλεί με τους αγαπημένους του σε μακρινά μέρη . Και ίσως έδειξε τον ανίδεο, υποκριτικό άνθρωπο, επειδή είπε στον Ύψιστο : « Δεν είναι παρά σαν πρόβατα ». Και δείχνει την εγκυμοσύνη ενός ασθενούς . Ίσως υπέδειξε το πλοίο, επειδή οι καμήλες είναι χερσαία πλοία . Αυτό δείχνει τη θλίψη όταν ο Προφήτης, η ειρήνη και οι ευλογίες είναι σε αυτόν, είπε: ~Η οδήγηση μιας καμήλας είναι θλίψη και φήμη .~ Αν ο ασθενής είδε ότι οδηγούσε μια καμήλα για ταξίδια, πέθανε, και αυτό ήταν το φέρετρο του και η φήμη του . Και όποιος οδηγεί μια καμήλα και είναι υγιής, ταξιδεύει, εκτός αν την οδηγήσει στη μέση της πόλης, ή δεν τον βλέπει να μην περπατά μαζί της, γιατί θα βιώσει τη θλίψη, ενώ θα τον εμποδίσει να σηκωθεί στο έδαφος, όπως ο περιορισμός και ασθένεια λόγω της απόστασης της γης από αυτόν, και της φήμης : εάν βλέπει ότι η εξέγερση ενάντια στην εξουσία ή τη δημιουργία θα υπομείνει στους βασιλιάδες που έχει ληφθεί και χαθεί, ειδικά εάν υπάρχει κάτι που προσθέτει στα γνωστά ρούχα του, εκτός αν το βάλει σε ένα φορτίο ή ένα φορείο, γιατί μπορεί να ζητήσει τη βοήθεια ενός τεράστιου άνδρα ή να είναι σε θέση να το κάνει . Εάν το γόνατό του είναι γυναίκα που δεν έχει σύζυγο, είναι παντρεμένη και εάν ο σύζυγός της απουσιάζει, θα το πάρει μπροστά της, εκτός εάν υπάρχουν στοιχεία στο όραμα που υποδηλώνει κακό και σκάνδαλα, γιατί είναι διάσημη για αυτό μεταξύ των ανθρώπων . Όσο για όποιον είδε μια καμήλα που μπήκε στο λαιμό του, το πότισμα ή το σκεύος , τότε είναι ένας τζιν που μπαίνει σε αυτό ή όποιος δείχνει ότι το σκάφος από την οικογένεια και τους υπηρέτες του μπαίνει . Και όποιος βλέπει μια καμήλα ακρωτηριασμένη σε ένα σπίτι, τότε ο άρχοντας του σπιτιού πεθαίνει εάν είναι άρρωστος, ή ο υπηρέτης του, ο υπηρέτης ή ο ανώτερος του πεθάνει, ειδικά αν η σάρκα του χωρίζεται και τα κόκαλά του χωρίζονται, αυτή είναι η κληρονομιά του . Και αν τον σκότωσε για να το φάει και δεν υπάρχει κάποιος άρρωστος, τότε είναι μια αποθήκη που ανοίγει ή μια τροποποίηση που του επιτρέπει να αποκτήσει τη γενναιοδωρία του . Αλλά αν η καμήλα βρίσκεται στο κέντρο της πόλης ή σε μια ομάδα ανθρώπων, τότε είναι ένας άνθρωπος με καρίνα, ο οποίος σκοτώνεται ή πεθαίνει . Αν δολοφονήθηκε, τότε αθωώθηκε, και αν δολοφονήθηκε ζωντανός, η εξουσία του είχε φύγει ή αφαιρεθεί από αυτόν, ή πήρε τα χρήματά του, και όποιος είδε μια καμήλα να τρώει κρέας ή να αναζητά τον ρόλο των ανθρώπων, τότε τρώει είναι από κάθε σπίτι ένας άγνωστος τρώγων, τότε είναι μια επιδημία που υπάρχει στους ανθρώπους, και αν τους κυνηγάει, τότε είναι ένας κυβερνήτης ή ένας εχθρός ή ένας χείμαρρος που βλάπτει τους ανθρώπους, οπότε όποιος το σπάσει, σπάει ένα μέλος του , ή το τρώει, θα καταστραφεί όσο έχει λάβει . Όπως και ο ελέφαντας, η καμηλοπάρδαλη και η στρουθοκάμηλος σε αυτό το πρόσωπο . Ένα τρένο καμήλες το χειμώνα είναι ένας οδηγός ρυμούλκησης . Λέγεται ότι η ιππασία μιας αραβικής καμήλας είναι προσκύνημα, και όποιος πέσει από μια καμήλα θα γίνει φτωχή . Και από το δόρυ του μια άρρωστη καμήλα . Και όποιος πιάστηκε σε μια καμήλα, χτυπήθηκε από χρήματα και θλίψη και μια διαμάχη έπεσε ανάμεσα σε αυτόν και έναν άντρα . Ο Έντεν είδε σαν να ήταν σκληρός πάνω του, πένθος από έναν ισχυρό εχθρό . Αν πάρει το άγκιστρο της καμήλας και το οδηγήσει σε μια γνωστή τοποθεσία, τότε σημαίνει έναν χαλασμένο άνθρωπο στην καλοσύνη . Και ειπώθηκε ότι η καμήλα οδηγείται από τα ηνία της, απόδειξη της υποβολής ορισμένων αρχηγών σε αυτήν . Και όποιος τείνει μια καμήλα νονός θα αποκτήσει κηδεμονία έναντι των Αράβων, και αν είναι ο Μπαχάττι έναντι των μη Αράβων, και όποιος βλέπει σαν να έχει πάρει από τα πηγάδια του, θα έχει τα χρήματα που έχουν απομείνει και αν δει δύο καμήλες να παλεύουν , ένας πόλεμος θα πραγματοποιηθεί μεταξύ δύο μεγάλων βασιλιάδων ή δύο ανδρών . Και όποιος τρώει ένα ακατέργαστο κεφάλι καμήλας, θα κοροϊδεύει έναν σπουδαίο άνθρωπο . Η οδήγηση μιας καμήλας για όσους το βλέπουν θα ταξιδέψει μαζί της, και αν δει ότι αρμέγει καμήλες, θα χτυπήσει απαγορευμένα χρήματα . Και όποιος τρώει κρέας καμήλας, θα αρρωστήσει . Και όποιος χτυπηθεί από το κρέας του χωρίς να φάει, παίρνει χρήματα από τον λόγο που αποδίδονται οι καμήλες στο όραμα και τα δέρματα της καμήλας είναι κειμήλια ….

…Για ένα μουλάρι : ένας άντρας που δεν υπολογίζεται γι ‘ αυτόν, είτε που μοιάζει είτε ο πατέρας του είναι σκλάβος, και είναι ένας ισχυρός, σκληρός και σκληρός άνθρωπος, και είναι ένας άνθρωπος ταξιδιού και εργάτης και εργασία . Όποιος τον οδηγήσει σε ένα όνειρο, ταξιδεύει, επειδή είναι ένα από τα ζώα του ταξιδιού, εκτός αν έχει έναν σκληρό αντίπαλο, έναν εχθρό που σκοπεύει, ή έναν κακόβουλο σκλάβο, τότε θα νικηθεί και θα νικήσει . Εάν η λαβή του είναι στο χέρι του και η φιγούρα είναι στο στόμα του, εάν μια γυναίκα παντρεύτηκε ή κατέκτησε έναν άνδρα με τον τρόπο του . Η οδήγηση ενός μουλάρι δείχνει μακροζωία και μια άγονη γυναίκα . Και το μουλάρι : με τη σέλα, το χαλινάρι και το όργανο της, μια καλή, αξιοπρεπή γυναίκα, χαμηλής προέλευσης, και ίσως είναι άγονη ή δεν έχει παιδί . Και το shiba είναι όμορφο, και το πράσινο είναι καλό και μακράς διαρκείας, και το μουλάρι με al-kaf και al-barza είναι επίσης ένας ταξιδιωτικός οδηγός . Και όποιος οδηγεί ένα μουλάρι που δεν είναι δικό του, προδίδει έναν άνδρα με τη γυναίκα του . Απαγορεύεται η οδήγηση ενός μουλαριού ανάποδα . Και τα λόγια του μουλάρι, του αλόγου ή ό, τι μιλάει, επιτυγχάνει ένα καλό που θαυμάζουν οι άνθρωποι . Και όποιος βλέπει ότι έχει ως αποτέλεσμα μουλάρι, τότε είναι μια ελπίδα για αύξηση των χρημάτων . Όπως και ο επιβήτορας αν μεταφέρετε και βάζετε . Και ιππασία ένα μουλάρι στα βάρη του εάν είναι ταπείνωση, τότε ισχύει για εκείνον που το οδηγεί . Και το αδύναμο μουλάρι για το οποίο δεν είναι γνωστός κύριος, ένας κακός και ασήμαντος άνθρωπος . Και ιππασία ένα μαύρο μουλάρι, μια άγονη γυναίκα με χρήματα, και θα πληρώσω ….

…Η Ναούρα είναι σε ένα όνειρο υπηρέτης που εξοικονομεί χρήματα . Οι τροχοί και οι τροχοί εξηγούν την κυκλοφορία του εμπορίου, τη μεταφορά των συνθηκών και τα ταξίδια . Δείτε επίσης τον τροχό ….

…Air : ίσως υποδηλώνεται από το όνομά του . Όποιος βλέπει τον εαυτό του να στέκεται, να κάθεται, ή να ψάχνει, τότε βρίσκεται στην ιδιοτροπία της θρησκείας του, ή σε εξαπάτηση στον κόσμο του, και το πνεύμα του να περπατάει στο οποίο το έργο του στον αέρα ή σε κατάσταση αφύπνισης, και του ελπίζει, αν είναι στην αίρεσή του, τότε είναι αίρευσή του, και αν είναι άπιστος αρχή, τότε το χρέος του θα καταστραφεί μαζί του, διαφορετικά θα φοβάται για την ψυχή του μαζί του, και εάν βρίσκεται στο θαλάσσιο πλοίο φοβάται ζημιά . Και αν ήταν σε ταξίδι, φοβόταν . Και αν είναι άρρωστος, προεδρεύει στην καταστροφή, και αν πέσει από τη θέση του, θα υποστεί βλάβη στην κατάστασή του και θα πέσει στις πράξεις του, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Ή ο άνεμος φυσάει σε μια συντριπτική θέση. » Αν πεθάνει στην αποβολή του, αυτό είναι το υψηλότερο επίτευξη του στόχου αποδεικνύεται από αυτόν που πεθαίνει, αίρεση ή Kill ή έτσι . Και για τον αέρα να χτίσει μια δομή, ή να χτυπήσει μια σανίδα σε αυτό, ή να εγκαταστήσει ένα ζώο ή έναν τροχό σε αυτό, και αν ένας ασθενής πέθανε, ή μαζί του ένας ασθενής πέθανε, και αυτό είναι το φέρετρο και ο τάφος του , αν ήταν πράσινο, ήταν μάρτυρας, και αν το είδε ως κυβερνήτης ή κυβερνήτης, είναι απομονωμένος από τη δουλειά του Ή έχασε τη δύναμή του λόγω θανάτου ή ζωής, και αν είδε ότι αυτός που είχε σύμβαση γάμου ή έχτισε την οικογένειά του, τότε εξαπατήθηκε μαζί της, και χωρίς ασφάλεια από αυτήν, και αν δει ότι ποιος είναι στη θάλασσα, το πλοίο του έχει υποστεί ζημιά, ή ο εχθρός του συλλαμβάνεται, ή κάποιος επιβλέπει την καταστροφή. Τα δύο πράγματα . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει μια διεφθαρμένη πράξη που έκανε χωρίς γνώση ή Sunnah, εάν δεν την οικοδομούσε σε ίδρυμα, ούτε βασίστηκε σε απόφαση η σκηνή του ή η σύνταξή του . Όσον αφορά την πτήση στον αέρα, δείχνει ταξίδι στη θάλασσα ή στην ξηρά . Εάν ήταν με ένα φτερό, τότε είναι ισχυρότερο για τον ιδιοκτήτη του, και είναι ασφαλές για αυτόν και πιο εμφανές, τότε το φτερό του μπορεί να είναι χρήματα που καταλαμβάνει, ένας κυβερνήτης που ταξιδεύει στην αγκαλιά του και κάτω από το φτερό του . Το ίδιο ισχύει και για το κολύμπι στον αέρα, και μπορεί επίσης να υποδεικνύει εάν είναι χωρίς πτέρυγα, να εξαπατήσει τι εισέρχεται σε όρους τζιχάντ, υπολογισμού ή ταξιδιού εκτός από την ώρα του ταξιδιού, στην ξηρά ή στη θάλασσα, και όποιος δει ότι πετάει άνετα στον ουρανό, ταξίδεψε μακριά ή κέρδισε τιμή . Όσον αφορά το άλμα, δείχνει τη μεταφορά από αυτό που υπάρχει σε άλλους, είτε από αγορά σε άλλο, από σπίτι σε τοποθεσία, ή από εργασία σε άλλο, ανάλογα με την έκταση των δύο θέσεων. Εάν πηδήξει από το τζαμί στην αγορά, θα προτιμήσει τον κόσμο από το μέλλον, και αν είναι από την αγορά στην αγορά Ένα τζαμί, σε αντίθεση με αυτό, και η πτήση στον αέρα μπορεί να ανέλθει σε εκείνους που πολλαπλασιάζουν τις προσδοκίες και τις ελπίδες, και γίνονται ένα σωλήνα . Από τόπο σε τόπο, μετασχηματίζεται από πολιτεία σε πολιτεία . Το μακρινό άλμα είναι ένα μακρύ ταξίδι, οπότε αν το άλμα του εξαρτάται από ένα ραβδί, βασίζεται σε έναν δυνατό άνθρωπο . Όσον αφορά τα χρώματα του αέρα, εάν τα μάτια του αναζητητή έγιναν μαύρα μέχρι να μην δει τον ουρανό, τότε αν το όραμά του ήταν το πιο σκοτεινό ανάμεσα σε αυτόν και τα κεφάλια πάνω του, τότε αν δεν τον έδινε σε κεφάλι, τα μάτια του ήταν τυφλωμένα και το βλέμμα του μπλοκαρισμένο από το φως της καθοδήγησης, και αν το όραμα ήταν του κόσμου και έκλαιγαν σε ένα όνειρο ή κλαίνε ή Ζητούσαν, με ένταση που τους έπεφτε όσο το σκοτάδι, είτε η ταλαιπωρία είτε η θλίψη ή στείρα και άγονα . Το ίδιο ισχύει και για την ερυθρότητα, και οι Άραβες λένε το έτος της ξηρότητας : ένα σκονισμένο έτος, για να μου ανέβει η σκόνη από τη σοβαρότητα της ξηρότητας, έτσι ο αέρας είναι στα μάτια των πεινασμένων, και φαντάζεται ότι υπάρχει καπνός σε αυτό, λοιπόν, αν αυτός που σκουραίνει τον αέρα από αυτόν είναι καπνός, τότε είναι ένα μαρτύριο από άγονο ή κάτι άλλο, και για την ομίχλη είναι σύγχυση και καταστολή Οι άνθρωποι κατακλύζονται από σύγχυση ….

…Και όποιος βλέπει ότι αντλεί από έναν τροχό, θα υποφέρει τόσο καλά όσο τραβάει ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι το όραμα του άξονα ερμηνεύεται σε τρεις πτυχές: έναν άνδρα που ταξιδεύει, μια γυναίκα ή μια υπηρέτρια. Όσον αφορά τον τροχό, ερμηνεύεται από την επιβίωση ενός ατόμου και τα κέρδη του . Αν δει ότι ο τροχός του περιστρέφεται, τότε ο Μαχμούντ ….

…Δείχνει σε ένα όνειρο την ανακούφιση της οικογένειάς της από την ταλαιπωρία τους, ή τον πλούτο τους μετά τη φτώχεια τους, και τη σύζυγο προς τον άγαμο και τον σύζυγο στη γαλαξία, και βλέποντας τις μυλόπετρες στο σπίτι που δεν τους έκαναν στη συνήθεια τους είναι ενδεικτικό του πείσμα, της κατάκτησης και των συγκρούσεων, εάν το άλεσμα ψωμιού, κρέατος ή μελιού σε αυτό δείχνει τη διαφθορά της οικογένειάς της και την υποκρισία τους . Το άλεσμα σιταριού ή κριθαριού ή οτιδήποτε σε αυτό δείχνει ότι διευκολύνει τις υποθέσεις τους, δημιουργεί τα προς το ζην, θεραπεύει τις ασθένειές τους και ανανεώνει όσους εκπληρώνουν τα ενδιαφέροντά τους . Και αν ο μεγάλος μυλόπετρα είχε δει στο κέντρο της πόλης ή στα τζαμιά και η χώρα ήταν ερείπιο, τότε ο μύλος ήταν ένα ερείπιο, ειδικά αν έπαιζε φωτιά ή βράχο, αλλιώς ήταν ένας λοιμός, ειδικά αν αυτό που αλέθεις ήταν σάπιο κριθάρι, νερό, λάσπη ή άπαχο κρέας . Μερικοί από αυτούς είπαν : Εάν μια μυλόπετρα λαμβάνει χώρα ως ταξίδι, εάν πραγματοποιείται χωρίς σιτάρι, τότε είναι κόπωση . Και αν ο μύλος περιστραφεί, η τιμή θα προχωρήσει περισσότερο . Και όποιος βλέπει ότι έχει μια μυλόπετρα που περιστρέφεται στον τροχό, είναι άφθονη πρόβλεψη για όσους το βλέπουν . Και όποιος βλέπει μια μυλόπετρα να περιστρέφεται χωρίς άλεση, είναι ένα ταξίδι . Και αν ο μύλος περιστρέφεται χωρίς λόγο, δείχνει το εγγύς μέλλον . Όσο για την παλάμη του χεριού, υπάρχουν δύο ανήθικοι άντρες που είναι σύντροφοι που δεν είναι προετοιμασμένοι για το καλό τους . Και όποιος βλέπει ότι γυρίζει το μυλόπετρα στο χέρι του και αλέθει με αυτό, τότε στηρίζεται στη θρησκεία του και στον τρόπο ζωής του στο χέρι του, και παίρνει τα προς το ζην και τη διατροφή όσο βγήκε από αυτό το αλεύρι . Ο μύλος δείχνει κακά πράγματα και πιστούς υπηρέτες . Και ειπώθηκε : ο άλεθος δείχνει γάμους και αδελφές . Και όποιος είδε με το χέρι του μια μυλόπετρα θα ξυλοκοπήθηκε και θα φυλακίστηκε . Και όποιος βλέπει σπασμένο μυλόπετρα και φυλακισμένος, θα ξεφύγει από τη φυλάκισή του, και αν είναι στενοχωρημένος, θα ανακουφιστεί από την ταλαιπωρία του, και αν είναι σε κίνδυνο, θα επιβιώσει ή θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ότι έχει μια μυλόπετρα που αλέθει φαγητό με τρεχούμενο νερό ή χωρίς νερό, τότε τα προς το ζην είναι από την εργασία κάποιου άλλου . Αν έβλεπε ότι ο μύλος έσπασε, ο μύλος θα πέθαινε . Αν την είδε να λείπει πέτρες, φοβόταν . Και ο Μίλι υποδηλώνει φόβο . Όποιος αγοράσει μια μυλόπετρα παντρεύεται αν είναι άγαμος ή ο σύζυγος του γιου ή της κόρης του . Ή να αγοράσετε έναν υπηρέτη ή να ταξιδέψετε αν είναι ταξιδιώτης . Ο άνεμος είναι μια αντιπαλότητα που δεν έχει επιβίωση . Και ειπώθηκε : το κάταγμα του μυλόπετρα δείχνει το κενό του ιδιοκτήτη του από τις ανησυχίες, και ειπώθηκε : ο θάνατος του ιδιοκτήτη του, και για το μύλο σαφράν, δείχνει χαρά, απολαύσεις, καλοσύνη και καλό έπαινο . Ίσως υποδηλώνεται από τη χολική νόσο . Το νερό και ο αέρας ήταν οι νεαροί άντρες του Σουλτάνου ή της πύλης του . Και ίσως υποδηλώνεται από τη διευκόλυνση των δύσκολων και τη ροή των πλοίων και τη βροχή της βροχής . Η παλάμη του χεριού είναι ένα σημάδι άνεσης και ανακούφισης, και μπορεί να υποδηλώνει κακό, διαμάχη ή σκλάβος . Ίσως έδειχνε τη σύζυγο, τη διαβίωση και τα προς το ζην, και αν ήταν πλήρως προετοιμασμένη, θα έδειχνε την ολοκλήρωση των πραγμάτων και το γρήγορο ταξίδι . Και δείχνει τη γυναίκα που τρώει πολλά κακά ….

…Ο μύλος Ο μύλος που αλέθει το σιτάρι δείχνει την κατοικία της γνώσης στην οποία η αλήθεια διαχωρίζεται από το ψέμα και το σπίτι του κυβερνήτη λόγω του εισοδήματος και της παραγωγής, του μέτρου και της ισορροπίας, της δικαιοσύνης και της δικαιοσύνης, και δείχνει η διαβίωση και το επίδομα, και δείχνει στους δύο συζύγους να δεσμεύσουν τις δύο πέτρες η μια πάνω στην άλλη και το αλεύρι που βγαίνει μεταξύ τους . Ίσως ο μύλος να υποδεικνύει την ανησυχία και την αγωνία, ή τον τροχό του νερού για την περιστροφή του τροχού σε αυτό . Εάν ο μύλος αλέθει τους ανθρώπους, αυτό δείχνει καταστολή και αποχώρηση πνευμάτων . Εάν αλέσετε ό, τι δεν μπορεί να καταναλωθεί σε ένα όνειρο, δηλώνεται η ξηρότητα και οι υψηλές τιμές . Και αν το λεπτό του αυξηθεί και τα καταστήματά του ήταν γεμάτα, αυτό υποδηλώνει τα προς το ζην, τη φθηνή και τη θεραπεία ασθενειών . Όσον αφορά την άλεση λειχήνων, marshmallows, henna και τα παρόμοια, είναι ενδεικτικά της καθαρότητας, της εξάλειψης των ασθενειών, της εξάλειψης των ανησυχιών και της εξάλειψης των χρεών ….

…Ο Tawaf είναι αυτός που είδε ότι περιβάλλει τη φτέρνα σε ένα όνειρο, γιατί αν ήταν ελεύθερος σκλάβος, ή αν ήταν αμαρτωλός που ελευθερώθηκε από τη φωτιά, και αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε και αν άξιζε την πρόοδο και πέτυχε υψηλό βαθμό, και αυτό μπορεί να υποδηλώνει την εκπλήρωση του όρκου για τον Παντοδύναμο ρητό : (Και αφήστε τους να εκπληρώσουν τους όρκους τους, και αφήστε τους να περιπλανηθούν στο παλιό σπίτι ). Και όποιος βλέπει ότι έχει εκτελέσει το Χατζ και περιόδευσε στο σπίτι, τότε αυτή είναι η δικαιοσύνη της θρησκείας του και η ευχέρεια του σύμφωνα με τη μέθοδο του, μια ανταμοιβή γι ‘αυτόν από τον Θεό Παντοδύναμο, την ασφάλεια αυτού που φοβάται, ένα χρέος που πρέπει να πληρώσει, και υποσχέσεις στους Μουσουλμάνους . Και ίσως η περιτομή του έδειξε ότι είχε εκπληρώσει έναν όρκο ή μετάνοια για όρκο . Και αν δει ότι έχει ταξιδέψει με τροχό, τότε έρχεται με απαγορευμένο . Και η περιτομή στα σοκάκια σε ένα όνειρο το όραμά του δείχνει τον σύμβουλο που έδωσε το καλό του και έπιασε το κακό του ….

Σε ένα όνειρο, είναι ένα άτομο που κρατά τα μυστικά των ανθρώπων, κρατά τις καταθέσεις τους και τους ευλογεί με το καλό . Και ο διακομιστής El Gouna αποθηκεύει χρήματα . Μπορεί να υποδηλώνει μια μοιχεία και να ερμηνεύει κάθε ψεύτικο σύμφωνα με αυτήν, και είναι αγάπη και υπουργός, και δείχνει τις αξίες του σπιτιού ή του καταστήματος ή του καταστήματός του, και της εγκύου γυναίκας του . Η εγγύτητα του νερού είναι μια λειτουργία όπως υποδεικνύεται από το Zir . Το εξοχικό σπίτι είναι μια ελεύθερη γυναίκα και το να πίνει από αυτήν είναι χρήματα που πρέπει να χρησιμοποιηθεί από αυτό, οπότε όποιος βλέπει ότι έβγαλε νερό και το έριξε σε ένα εξοχικό σπίτι, εξαπατά τα χρήματα που καταθέτει μια γυναίκα . Και η κρυφή μνήμη του κρασιού είναι η ταλαιπωρία ενός θησαυρού, και η αγάπη, αν υπάρχει νερό, είναι μια πλούσια και γεμάτη γυναίκα . Και αν η αγάπη του νερού βρίσκεται στον τροχό του νερού, τότε είναι ένας άνθρωπος με μεγάλα χρήματα που ξοδεύει πολλά για χάρη του Θεού . Αγάπη, αν υπάρχει ξίδι σε αυτό, τότε είναι ένας άνθρωπος της ευσέβειας, και αν είναι μέσα του, τότε είναι ένας άρρωστος άνθρωπος . Και όποιος είδε τον Khabiyeh ήταν σπασμένος με το χέρι του, χώρισε τη γυναίκα του ….

…Όσο για τη λάσπη, ο Ιμπν Σιρίν είπε, όποιος είδε ότι ήταν σε βρόχινο νερό ή σε έναν τροχό, τότε είναι και λάσπη, και η λάσπη μπορεί να είναι αμαρτίες που την πλησιάζουν ….

…Και όποιος βλέπει ότι ακολουθεί έναν τροχό, τότε ακολουθεί έναν αριθμό αρχής ….

…Και ο τροχός γυρίζει στο πρόσωπό του, και όποιος βλέπει ότι οδηγεί έναν τροχό ενώ τρέχει μαζί του, δείχνει την επίτευξη τιμής και ανύψωσης ….

…Και όποιος βλέπει ότι οπωρώνας ποτίζεται χωρίς τροχό, τότε η γυναίκα του θα έρθει στην πλάτη της, και ο οπωρώνας θα έρθει στο σπίτι του Σουλτάνου ή του κυβερνήτη, και όποιος μπαίνει σε έναν κήπο, τότε μπαίνει στο σπίτι ενός τους ….

…Βλέποντας ένα μουλάρι σε ένα όνειρο υποδηλώνει τον κηδεμόνα, τον προχωρημένο στην επιχείρηση και τον ιδιοκτήτη της αστυνομίας που ασχολείται με τις υποθέσεις των ανθρώπων, και το μουλάρι στο όνειρο είναι ταξιδιώτης και είναι ανόητος άνθρωπος και γιος της πορνείας επειδή ο πατέρας δεν είναι του φύλου του. Από την άλλη πλευρά, αυτό δείχνει ένα ταξίδι με τιμή . Και η ιππασία μουλάρι δείχνει μακροζωία, και ο σύζυγος είναι με μια άγονη γυναίκα που δεν γεννά, και ένα μουλάρι με τη σέλα της είναι μια καλή, αξιοπρεπή γυναίκα, διαφορετικά είναι ένα ταξίδι που έχει όφελος . Και αν οδηγήσει ένα μουλάρι που δεν είναι δικό του, τότε προδίδει έναν άντρα στη γυναίκα του . Και όποιος βλέπει κόκκινα μουλάρια, υποδηλώνει μια εξαπάτηση που έχει ένα άτομο χωρίς αυτόν . Και όποιος το είδε ότι είδε ένα μουλάρι αμφισβητήθηκε με ένα άτομο . Και όποιος βλέπει ότι κατέχει μουλάρι, τότε έχει σκλάβους ή χρήματα . Και όποιος οδηγεί ένα μουλάρι σε ένα όνειρο και έχει έναν ισχυρό αντίπαλο, έναν καθαρό εχθρό ή έναν κακόβουλο σκλάβο, θα τον κατακτήσει και θα τον νικήσει, και αν μια γυναίκα τον παντρευτεί, και όποιος δει ότι έχει ένα εύφορο μουλάρι, τότε αυτός ελπίζει να αυξήσει τα χρήματά του . Και ιππασία ένα μουλάρι στα βάρη του αν ήταν ταπείνωση, τότε ισχύει για εκείνον που το οδηγεί . Και ένα αδύναμο μουλάρι που δεν έχει ιδιοκτήτη δείχνει έναν κακό, άθλιο και αλαζονικό άνθρωπο . Και ιππασία ένα μαύρο μουλάρι, μια άγονη γυναίκα με χρήματα, και θα πληρώσω . Και το μουλάρι αμφισβήτησε ένα άτομο, δείχνει ένα παιδί της πορνείας . Και όποιος βλέπει ότι έχει μετατραπεί σε μουλάρι, η περιουσία του και η διαβίωσή του θα είναι από ένα ταξίδι . Και το μουλάρι υποδηλώνει μια τάξη, και αν πέσει από το μουλάρι, είναι απομονωμένο από την κατάταξή του, και εάν κάποιος δει ότι έπινε γάλα από ένα μουλάρι, θα πληγεί από τρομερή ή δυσκολία όσο το γάλα . Και ένα μουλάρι σε ένα όνειρο είναι ένα αγόρι ή ένα αγόρι που πρέπει να εργαστεί σκληρά, υπομονετικό και πολλή ανησυχία, χωρίς παιδιά, και η οδήγηση ενός μουλάρι είναι δόξα και θέση για όλους τους ανθρώπους….

Οδήγηση Εάν ονειρεύεστε ότι οδηγείτε ένα καλάθι, αυτό υποδηλώνει μια άδικη κριτική για τον φαινομενικό σας εξτρεμισμό . Θα αναγκαστείτε να κάνετε πράγματα που δεν φαίνονται υπέροχα . Εάν ονειρεύεστε ότι οδηγείτε δημόσιο αυτοκίνητο, τότε αυτό υποδηλώνει χαμηλή δουλειά με λίγες ευκαιρίες για προαγωγή ή προώθηση . Εάν είναι λεωφορείο, θα παραμείνει σε κακές συνθήκες για λίγο . Αλλά αν άλλοι σας εμπορεύονται σε αυτά τα μέσα, θα επωφεληθείτε από την υψηλή γνώση του κόσμου και θα βρείτε πάντα διέξοδο στη μέση των δυσκολιών . Εάν είστε άντρας, οι επιθυμίες σας θα περάσουν γρήγορα σε ρομαντικές σχέσεις με τις γυναίκες . Και αν είστε γυναίκα, θα καταλάβετε ή θα κυριαρχήσετε στις καρδιές των ανδρών με έναν μέσο τρόπο, αφού καταφέρετε να τους ελέγξετε ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι η σέλα δείχνει μια αγνή, καλή, πλούσια γυναίκα, και ειπώθηκε ότι η οδήγηση μιας σέλας, το χτύπημα χρημάτων, και ειπώθηκε ότι ένα κράτος τραυματίστηκε, και ειπώθηκε ότι ένα ζώο θα ωφελήθηκε και όποιος το είδε ότι πήρε μια νίκη σε σέλα σε όλες τις υποθέσεις του ….