…Εάν βλέπει σαν τα μαλλιά στην αριστερή πλευρά του κεφαλιού του να έχουν απλωθεί, δηλώνει ότι έχει πληγεί από αρσενικά και από τους συγγενείς του ….

…Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει πόνος στο πλευρό του, τότε αυτό δείχνει ότι η καρδιά του είναι ταραγμένη και ανήσυχη για τον λαό του, και το στήθος του είναι σφιχτό ….

…Έβλεπε ότι ο βασιλιάς έγραψε το λάθος του Vohrzh όταν τον πήρε , ερμήνευσε πέντε πτυχές για το κράτος και την άφιξη του Ριζκ και εξαλείφει την ανάγκη του Αζεζινίου και της ανύψωσης και της επίτευξης των σκοπών, όπως εξήγησαν ορισμένα από τα περάσματα στο στίχο : ( για το κράτος και για τον Ριζκ … ξοδέψτε σεντόνι και φτάστε στο προβλεπόμενο ) και μου είπαν την άποψη που γράφει σε ένα όργανο στο οποίο σπάει ….

…Μερικοί από τους εκφραστές είπαν ότι εκείνος που είδε ότι είχε αδικηθεί από τον αφέντη του, τότε είναι όφελος και μπορεί να απελευθερωθεί, και αν δει ότι είναι ο καταπιεστής, τότε θα θυμωθούν και θα μετανιώσουν, και εάν ο καταπιεσμένος είναι από τους συντρόφους του, έπειτα ένα βλαβερό συμβάν από τον αφέντη και τις δυσκολίες του, και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν ότι μισώ σε ένα όνειρο το όραμα του καταπιεστή που είναι διάσημο για την καταπίεση και το σκοτάδι, ακόμα κι αν το όνειρο ερμηνεύεται ούτως ή άλλως ….

…Ρίχνει Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι ρίχνει έναν καταπέλτη, δηλαδή προδοσία και ίντριγκα . Ίσως έδειχνε τη συκοφαντία και τον εξαναγκασμό των μελετητών, ή τη συκοφαντία των γυναικών που ανοσοποιήθηκαν, και την πρόκληση της θρησκείας . Ίσως το όραμά του να υποδηλώνει καταστολή . Και το να ρίχνεις βέλη σε ένα όνειρο είναι απόδειξη του να μιλάς για συμπτώματα από συμπτώματα, και αν τα βέλη σε αυτά ήταν λεπίδες, θεραπεύονταν αγγελιοφόροι, το επιδιωκόμενο πράγμα θα συνέβαινε και αν δεν υπήρχαν κεφάλαια σε αυτά, αυτό δείχνει απογοήτευση για το τι είναι προορίζεται . Και όποιος ρίξει το βέλος και είναι αυτός που τραυματίζεται, θα λάβει την ανάγκη του από την εγγύτητά του στον Θεό Παντοδύναμο, και αν είναι σε αυτόν τον κόσμο, θα αποκτήσει την τιμή του . Και όποιος βλέπει δύο σειρές ανθρώπων να ρίχνουν ο ένας τον άλλον, τότε εκείνοι που έχουν αδικηθεί διαφωνούν με την αλήθεια και το λάθος, και μιλούν για τους αντιπάλους τους με ψεύτικο . Και όποιος βλέπει ότι πυροβολεί ανθρώπους με βέλη, θα τους πυροβολεί κακές λέξεις . Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει και κάνει λάθος, τότε έχει μια κακόβουλη γλώσσα με την οποία μιλάει προς τιμήν των ανθρώπων . Και όποιος βλέπει ότι στοχεύει σε ένα αντικείμενο και δεν κάνει λάθος, θα επιτύχει τον στόχο του στέλνοντας ένα βιβλίο ή έναν αγγελιοφόρο . Και όποιος ρίχνει ένα άτομο αλλά δεν τον χτυπά, τότε τον πετάει με ψεύτικα λόγια . Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει βέλη σε ένα βουνό στα ανατολικά και δυτικά, και τα ρούχα του είναι καινούργια και άσπρα, θα αποκτήσει έναν βασιλιά και εξουσία εάν αξίζει αυτό. Τα βέλη είναι τα βιβλία του που εκδίδει με τις επιστολές και τις παραγγελίες του . Και πετάξτε το φουντούκι . Και ειπώθηκε : Η ρίψη φουντουκιών σε αστικές περιοχές πετάγεται για αυτή την λιθοβολισμό και αν η ρίψη είναι στη γη για χάρη κυνηγιού τότε είναι χαλάρωση και κέρδος . Και όποιος ρίξει ένα βέλος και χύσει το αίμα του, θα κερδίσει όφελος από έναν σπουδαίο άνθρωπο . Και αν τα βέλη πέσουν στην καρδιά του, αυτές είναι οι ειδοποιήσεις ενός καλού αγοριού ή μιας όμορφης υπηρέτριας . Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει τον καταπέλτη ως φρούριο των εχθρών, τότε αυτά είναι τα λόγια της δικαιοσύνης που μιλάει, ή ένα αίτημα που ο Θεός Παντοδύναμος ζητά ….

…Όσο για το σάβανο, όποιος βλέπει ότι έχει κατασκευάσει ένα κάλυμμα για ένα νεκρό άτομο, τότε εκδίδεται από αυτόν ανάλογα με αυτό στην περίπτωση των νεκρών, του καλού και της ανταμοιβής και της ανταμοιβής. Και αν το κάλυμμα είναι προς το ζην και είναι γνωστό, τότε φτάνει στον αναζητητή από αυτό το πρόβλημα και την κούραση, και αν είναι άγνωστο, τότε είναι καλύτερο. Και όποιος βλέπει ότι έχει πάρει ένα νεκρό σάβανο, και αν είναι από τους λαούς της δικαιοσύνης, τότε εργάζεται με μια ακριβή και παράξενη γνώση, και ίσως έλαβε χρήματα από μια απαγορευμένη πλευρά, και αν είναι από τους ανθρώπους του διαφθορά, τότε δείχνει την έλλειψη της θρησκείας του και τη σύγχυση του για τους ανθρώπους και όποιος βλέπει σαν να είναι τυλιγμένος στο σάβανο καθώς οι νεκροί είναι τυλιγμένοι δεμένοι στο κεφάλι και τα πόδια του Αυτό δείχνει το θάνατό του, και τι δεν ήταν δεμένο σαν το σώμα των νεκρών, είναι απόδειξη της διαφθοράς της ύλης του, και όσο λιγότερο είναι το σάβανο, είναι πιο κοντά στη μετάνοια, και αν αυξηθεί, τότε είναι μακρύτερα, και όποιος βλέπει ότι χωρίζει τα σάβανα ή τα χωρίζει, τότε κάνει τη χάρη, και όποιος βλέπει ότι αναζητά ένα κάλυμμα αλλά δεν το βρει, αυτό δεν είναι ο Μαχμούντ. Κάποιος ήρθε σ ‘αυτόν με ένα σάβανο, γιατί έλαβε μια ευλογία και όποιος είδε ότι πήρε τα καλύμματα των νεκρών, θα τον έλεγε, θα ακολουθούσε το μονοπάτι του, και όποιος είδε ότι πήρε ένα νεκρό κάλυμμα, εάν ήταν από τους λαούς της δικαιοσύνης, τότε δούλεψε με μια ακριβή ξένη γνώση και ίσως πήρε χρήματα από μια απαγορευμένη πλευρά, και αν ήταν από τους διεφθαρμένους ανθρώπους, τότε δείχνει την έλλειψη χρέους του και να το διαστρεβλώσει στους ανθρώπους και όποιος το βλέπει σαν είναι τυλιγμένο στο σάβανο καθώς είναι τυλιγμένο Οι νεκροί είναι δεμένοι στο κεφάλι και τα πόδια του, γιατί δείχνει το θάνατό του, και αυτό που δεν είναι δεμένο σαν το σώμα των νεκρών είναι απόδειξη της διαφθοράς της ύλης του, και λιγότερο το λιγότερο το κάλυμμα είναι, είναι πιο κοντά στη μετάνοια, και αν αυξηθεί, είναι πιο μακριά και όποιος βλέπει ότι χωρίζει τα καλύμματα ή τα χωρίζει, τότε κάνει τη χάρη και όποιος βλέπει ότι αναζητά ένα κάλυμμα αλλά δεν το βρίσκει. Αυτό δεν συμβαίνει με τον Μαχμούντ, και όποιος βλέπει ότι ένα άτομο ήρθε σε αυτόν με ένα κάλυμμα, θα λάβει ευλογία, και όποιος βλέπει ότι μαζεύει σάβανα των νεκρών, τον έχει έλεος….

…Και όποιος είδε ότι τα δόντια του τραβήχτηκαν και στη συνέχεια επέστρεψαν στη θέση τους, θα έχει μια δυσαρμονία από τους συγγενείς του, τότε θα επιστρέψουν σε αυτό που ήταν ….

…Για ένα μουλάρι : ένας άντρας που δεν υπολογίζεται γι ‘ αυτόν, είτε που μοιάζει είτε ο πατέρας του είναι σκλάβος, και είναι ένας ισχυρός, σκληρός και σκληρός άνθρωπος, και είναι ένας άνθρωπος ταξιδιού και εργάτης και εργασία . Όποιος τον οδηγήσει σε ένα όνειρο, ταξιδεύει, επειδή είναι ένα από τα ζώα του ταξιδιού, εκτός αν έχει έναν σκληρό αντίπαλο, έναν εχθρό που σκοπεύει, ή έναν κακόβουλο σκλάβο, τότε θα νικηθεί και θα νικήσει . Εάν η λαβή του είναι στο χέρι του και η φιγούρα είναι στο στόμα του, εάν μια γυναίκα παντρεύτηκε ή κατέκτησε έναν άνδρα με τον τρόπο του . Η οδήγηση ενός μουλάρι δείχνει μακροζωία και μια άγονη γυναίκα . Και το μουλάρι : με τη σέλα, το χαλινάρι και το όργανο της, μια καλή, αξιοπρεπή γυναίκα, χαμηλής προέλευσης, και ίσως είναι άγονη ή δεν έχει παιδί . Και το shiba είναι όμορφο, και το πράσινο είναι καλό και μακράς διαρκείας, και το μουλάρι με al-kaf και al-barza είναι επίσης ένας ταξιδιωτικός οδηγός . Και όποιος οδηγεί ένα μουλάρι που δεν είναι δικό του, προδίδει έναν άνδρα με τη γυναίκα του . Απαγορεύεται η οδήγηση ενός μουλαριού ανάποδα . Και τα λόγια του μουλάρι, του αλόγου ή ό, τι μιλάει, επιτυγχάνει ένα καλό που θαυμάζουν οι άνθρωποι . Και όποιος βλέπει ότι έχει ως αποτέλεσμα μουλάρι, τότε είναι μια ελπίδα για αύξηση των χρημάτων . Όπως και ο επιβήτορας αν μεταφέρετε και βάζετε . Και ιππασία ένα μουλάρι στα βάρη του εάν είναι ταπείνωση, τότε ισχύει για εκείνον που το οδηγεί . Και το αδύναμο μουλάρι για το οποίο δεν είναι γνωστός κύριος, ένας κακός και ασήμαντος άνθρωπος . Και ιππασία ένα μαύρο μουλάρι, μια άγονη γυναίκα με χρήματα, και θα πληρώσω ….

…Έχει ο Ιμάμης Μωάμεθ μπιν Σιρίν ένα βιβλίο για την ερμηνεία των ονείρων; Αυτό το ζήτημα είναι ένα από τα θέματα στα οποία προέκυψε ένα μεγάλο λάθος . Οι περισσότεροι βλέπουν ότι πολλοί αποδίδουν το πιο διάσημο βιβλίο για τα όνειρα στον Ιμάμη Μωάμεθ μπιν Σιρίν , ενώ η σωστή άποψη είναι ότι αυτό δεν ισχύει . Αλλά από πού προήλθε από αυτό το βιβλίο; Τι πρέπει να κάνω σε αυτό το θέμα; Γι ‘αυτό λένε : Δεν είναι σωστό να αποδώσει οποιοδήποτε βιβλίο σχετικά με την ερμηνεία του οράματος , όπως : «Η έκφραση του οράματος ,» ή «The επιλέξει ομιλία του στην ερμηνεία των ονείρων », ή άλλοι γι’ αυτό , και έχει έχει αποδειχθεί ότι ο Ιμπν Σιρίν είπε : Αν ήσουν ένα βιβλίο, δεν θα έπαιρνες τα μηνύματα του Προφήτη, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού. . Αυτό σημαίνει ότι δεν πήρε ένα βιβλίο αρχικά . Και περαιτέρω απόδειξη : ότι το βιβλίο που του αποδίδονται έχει πολλές αφηγήσεις από που είναι μετά ιμάμη Μοχάμεντ Μπιν Sirin ο οποίος πέθανε το έτος : 110 AH , όπως : Abu Saeed του ιεροκήρυκα και ζήλια , και όλες οι προηγούμενες μελετητές που μεταφράζεται σε Ibn Sirin δεν ανέφεραν ότι είναι χίλια , ούτε σε έκφραση , ούτε σε ζήλια. Αντίθετα , είπαν ότι κάποια πράγματα καταρατήθηκαν από αυτόν, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αφηγούνται την κατάρα του με την αλυσίδα μετάδοσης , όπως έκανε ο Ιμάμης Μπαχαρί στο al-Sahih . Μεταξύ εκείνων που τον απέδωσαν κατά λάθος : Ibn al-Nadim στο ~ Al-Fihrist ~ σ. 439, και Al- Khalil σε « Tabaqat Al- Ma`bareen », και Ιμπν Shaheen στο Al- Ishārat σ. 24, αλλά δεν ανέφεραν την αυθεντικότητα του ποσοστού του βιβλίου που έχει τα σωστά στοιχεία , και μπορείτε να ρωτήσετε εδώ : Ποιο είναι το διάσημο βιβλίο που αποδίδεται στον Ibn Sirin; Λέω : είναι επίσης κάτι παραπάνω από ένας από τους ανακριτές που είπε στον ιεραπό του Αμπού Σάιντ , και ο οποίος είπε ότι αυτός ο παγκοσμίως διάσημος μπιν Χασάν γραπτώς, ~ έγραψε επιστήμονες που προειδοποίησαν για το ~ c 2, σελ. 275 έως 284….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι το σκάφος του ταξιδεύει στο μέλλον στη θάλασσα, τότε ερμηνεύεται ως ταξίδι, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε: « Και έχει τους γείτονες στη θάλασσα, σαν σημαίες »….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει γυρίσει από πλευρά σε πλευρά, τότε θα αλλάξει την κατάσταση ….

…Βλέποντας ένα μουλάρι σε ένα όνειρο υποδηλώνει τον κηδεμόνα, τον προχωρημένο στην επιχείρηση και τον ιδιοκτήτη της αστυνομίας που ασχολείται με τις υποθέσεις των ανθρώπων, και το μουλάρι στο όνειρο είναι ταξιδιώτης και είναι ανόητος άνθρωπος και γιος της πορνείας επειδή ο πατέρας δεν είναι του φύλου του. Από την άλλη πλευρά, αυτό δείχνει ένα ταξίδι με τιμή . Και η ιππασία μουλάρι δείχνει μακροζωία, και ο σύζυγος είναι με μια άγονη γυναίκα που δεν γεννά, και ένα μουλάρι με τη σέλα της είναι μια καλή, αξιοπρεπή γυναίκα, διαφορετικά είναι ένα ταξίδι που έχει όφελος . Και αν οδηγήσει ένα μουλάρι που δεν είναι δικό του, τότε προδίδει έναν άντρα στη γυναίκα του . Και όποιος βλέπει κόκκινα μουλάρια, υποδηλώνει μια εξαπάτηση που έχει ένα άτομο χωρίς αυτόν . Και όποιος το είδε ότι είδε ένα μουλάρι αμφισβητήθηκε με ένα άτομο . Και όποιος βλέπει ότι κατέχει μουλάρι, τότε έχει σκλάβους ή χρήματα . Και όποιος οδηγεί ένα μουλάρι σε ένα όνειρο και έχει έναν ισχυρό αντίπαλο, έναν καθαρό εχθρό ή έναν κακόβουλο σκλάβο, θα τον κατακτήσει και θα τον νικήσει, και αν μια γυναίκα τον παντρευτεί, και όποιος δει ότι έχει ένα εύφορο μουλάρι, τότε αυτός ελπίζει να αυξήσει τα χρήματά του . Και ιππασία ένα μουλάρι στα βάρη του αν ήταν ταπείνωση, τότε ισχύει για εκείνον που το οδηγεί . Και ένα αδύναμο μουλάρι που δεν έχει ιδιοκτήτη δείχνει έναν κακό, άθλιο και αλαζονικό άνθρωπο . Και ιππασία ένα μαύρο μουλάρι, μια άγονη γυναίκα με χρήματα, και θα πληρώσω . Και το μουλάρι αμφισβήτησε ένα άτομο, δείχνει ένα παιδί της πορνείας . Και όποιος βλέπει ότι έχει μετατραπεί σε μουλάρι, η περιουσία του και η διαβίωσή του θα είναι από ένα ταξίδι . Και το μουλάρι υποδηλώνει μια τάξη, και αν πέσει από το μουλάρι, είναι απομονωμένο από την κατάταξή του, και εάν κάποιος δει ότι έπινε γάλα από ένα μουλάρι, θα πληγεί από τρομερή ή δυσκολία όσο το γάλα . Και ένα μουλάρι σε ένα όνειρο είναι ένα αγόρι ή ένα αγόρι που πρέπει να εργαστεί σκληρά, υπομονετικό και πολλή ανησυχία, χωρίς παιδιά, και η οδήγηση ενός μουλάρι είναι δόξα και θέση για όλους τους ανθρώπους….

…Και όποιος βλέπει ότι το σκάφος του έχει σταματήσει στην πλευρά της θάλασσας, δείχνει ότι μένει σε ένα ταξίδι ….

…Ένιωσε ότι περπατώντας στο πλάι της βάρκας ταξιδεύει και παίρνει το καλό του και προς όφελος του στίχου « να τοποθετήσει την κιβωτό στην οποία » ο στίχος ….

…Al-Asab : Ο κύριος του λαού του και ο συγγραφέας μεταξύ των συγγενών . Και οι φλέβες του νοικοκυριού του αποδίδονται σε αυτό το όργανο, και η ομορφιά του είναι η ομορφιά τους, και η διαφθορά του είναι η διαφθορά τους, και εάν βλέπει ότι χάνει έναν ιδρώτα από την επίδειξη, τότε είναι ένας θάνατος κοντά στους συγγενείς του όπως αυτός του αυτός ο αγώνας . Ίσως ο ίδιος να αποκοπεί από τους συγγενείς του λόγω θανάτου, εάν το όραμα στην ερμηνεία του είναι ενδεικτικό για κάτι λάθος ή αμαρτωλό . Εάν αυτή είναι παραπλανητική ερμηνεία, τότε είναι ένας διαχωρισμός μεταξύ αυτού και αυτών . Ίσως χωρίστηκε χωρίς θάνατο ….

…Ο Al-Kirmani είπε ότι τα πλευρά είναι μεταξύ των γυναικών του νοικοκυριού, και όποιος βλέπει αύξηση σε αυτό είναι αύξηση του νοικοκυριού του, και αν δει μια μείωση, θα τον εξαργυρώσει και θα ισιώσει τα πλευρά εκτός αν ξεπεράσει το όριο είναι καλή και η καμπυλότητά τους είναι πολύ αξιόλογη ….

…Ένα μπάρμπεκιου σε ένα όνειρο είναι μια καλή είδηση ​​της ζωής, και αν είναι ανώριμο τότε είναι αυτά . Το λίπος ψητό αρνί είναι πολλά χρήματα, και αν είναι άπαχο, τότε είναι λίγα χρήματα και τα προς το ζην είναι κουρασμένα . Και όποιος τρώει αρνί ψητό, τρώει από τα κέρδη του παιδιού του . Το ψήσιμο της αγελάδας είναι ασφαλές για τον φοβισμένο άτομο, και εάν έχει κομιστή, θα λάβει έναν αρσενικό γιο . Και το μοσχάρι ψητό είναι εύφορο και ζωντανό . Και μια γκριλ Αιγόκερου δείχνει ένα αρσενικό αγόρι που το έφαγε . Και ό, τι εκτίθεται στη φωτιά σε εγρήγορση, σε ένα όνειρο, έχει αμαρτήσει . Η ψημένη καμήλα είναι αρσενικό αγόρι και είναι ασφαλής από φόβο ή είναι ευγενικό αγόρι . Και όποιος είδε ότι το χέρι ενός καβουρδισμένου καμήλα του μίλησε, θα σωθεί από την καταστροφή . Και το ψητό ή μαγειρεμένο κρέας πουλιών παρέχει χρήματα χωρίς προδοσία ή προδοσία . Η ψητή πλευρά εκφράζεται από τη γυναίκα επειδή η Εύα δημιουργήθηκε από την πλευρά του Αδάμ, ειρήνη σε αυτούς και τους δύο . Ένα ώριμο ψητό βραχίονα είναι η επιβίωση μιας γυναίκας που την εξαπατά και αν είναι ανώριμη τότε είναι κοροϊδεύω . Και όποιος αγοράσει ένα κομμάτι μπάρμπεκιου, νοικιάζει έναν υπάλληλο . Και ειπώθηκε : το μπάρμπεκιου είναι θλίψη ή απαγορεύεται το χρήμα . Και όποιος είδε ότι έψησε ένα άρρωστο κριάρι, ή ο Σουλτάνος ​​τον βασανίζει ή τον φυλάκισε, και όποιος έψησε μια προβατίνα η γυναίκα του ή η μητέρα του αρρώστησε, και όποιος περιπλανούσε σοβαρά, ο γιος ή ο σκλάβος του θα είχε ευλογιά . Το μπάρμπεκιου μπορεί να υποδηλώνει τα καλά νέα για να ξεφύγεις από την αγωνία και τη νίκη επί των εχθρών, αν το ψητό ήταν μοσχάρι, και αν ήταν μια καμήλα που έδειχνε τη δόξα και τις χαρές της θεραπείας της ασθένειας, του γάμου με τους ελίκους και την άφιξη ταξιδιώτης . Και το μπάρμπεκιου μπορεί να αναφέρεται σε snitching, ή σε λεηλασία χάρη, φυλάκιση και λεηλασία χρημάτων ….

…Λέγεται ότι αυτός που είδε το πρόσωπό του μαυρισμένο είναι ένας άνθρωπος που αστειεύεται ψεύτης για το ρητό του Παντοδύναμου: « Την Ημέρα της Ανάστασης θα δείτε εκείνους που έχουν πει ψέματα στον Θεό των οποίων τα πρόσωπα είναι μαυρισμένα . ~ Και όποιος βλέπει μια ατέλεια στο πρόσωπό του ή στο πρόσωπο κάποιου άλλου από αυτόν, πηγαίνει κάτω γύρω του, ή ανησυχεί ή θλίψη. Μισεί, και αν είδε ότι φοβούσε το πρόσωπο κάποιου άλλου, θα συνέβαινε κάτι λάθος ….

…Και ορισμένοι από τους διερμηνείς είπαν ότι όποιος είδε ότι ξυρίζει το κεφάλι του όσο δεν ήταν σε πόλεμο, τότε θα ήταν πλούσιος και εξουσιοδοτημένος με τους εξαρτώμενους του, και ήταν αξιέπαινος και δεν υπήρχε τίποτα λάθος μαζί του, και αν ήταν στον πόλεμο τότε δεν ήταν καλό, και ειπώθηκε ότι αν ήταν στους ιερούς μήνες, θα ήταν εξιλέωση για αμαρτίες, εξάλειψη των χρεών και τέλος των ανησυχιών και της ταλαιπωρίας του, και ειπώθηκε ότι ένας ή και οι δύο γονείς πέθανε ….

Όσο για τα πλευρά, είναι γυναίκες του νοικοκυριού, οπότε όποιος βλέπει αύξηση σε αυτά είναι αύξηση του νοικοκυριού του, και όποιος βλέπει μείωση σε αυτά, θα

…Σε ένα όνειρο, είναι ένας ξένος βασιλιάς που είναι φοβισμένος, βαρετός, μεταφέρει βαρέων βαρών και γνωρίζει πόλεμο και μάχη . Έτσι, όποιος οδηγεί έναν ελέφαντα σε ένα όνειρο, ή ο βασιλιάς του, επικοινώνησε με τον Σουλτάνο και έφτασε σε υψηλό επίπεδο και έζησε για μεγάλο χρονικό διάστημα σε δόξα και κύρος . Και όποιος οδηγεί έναν ελέφαντα κατά τη διάρκεια της ημέρας χωρίζει τη γυναίκα του, και ίσως προδοσία και εξαπάτηση, και επιστρέφει την προδοσία και τον εξαναγκασμό του εναντίον του, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Δεν είδατε πώς έκανε ο Κύριος σας στους ιδιοκτήτες του ελέφαντα ). Και ένας ελέφαντας στο όνειρο είναι ένας καταραμένος άντρας . Αυτός που οδηγεί έναν ελέφαντα τη νύχτα θα ξεπεράσει έναν τεράστιο, χλωμό βασιλιά και θα τον νικήσει . Και αν έβλεπε ότι οδηγούσε σε μια σέλα ενώ τον υπακούει, τότε θα παντρευόταν την κόρη ενός τεράστιου μη-Αραβικού άνδρα, και αν ήταν έμπορος, η επιχείρησή του θα ήταν μεγαλύτερη . Αν δει ότι αρμέγει τον ελέφαντα, τότε συνωμοτεί έναν τεράστιο βασιλιά και παίρνει επιτρεπόμενα χρήματα από αυτόν . Και ειπώθηκε : Ο ελέφαντας είναι ένας βασιλιάς με μεγάλη χάρη και γενναιοδωρία, γενναιοδωρία και υπομονή, ευγένεια και απαλότητα . Αν έβλεπε ότι τον είχε χτυπήσει με τη μάνικα, θα ανταμειφθεί . Και αν το εγκατέστησε, έλαβε ένα υπουργείο και ένα κράτος . Ο ελέφαντας υποδεικνύει τους δίκαιους ανθρώπους, τους μελετητές και τους ευγενείς, και δείχνει τη δυσφορία, τη δυστυχία και την κόπωση . Αν είδε ότι ο ελέφαντας σκοτώθηκε σε μια πόλη, τότε ο βασιλιάς θα πεθάνει ή θα σκοτωθεί . Και όποιος βλέπει ότι ο ελέφαντας τον απειλεί, τότε αυτό υποδηλώνει μια ασθένεια, και αν τον πετάξει κάτω και πέσει, τότε το άτομο που ονειρεύεται θα πεθάνει . Εάν μια γυναίκα το βλέπει, τότε δεν είναι καλός οδηγός, αλλά το βλέπει . Και όποιος είδε ότι μίλησε με τον ελέφαντα, πήρε πολλά καλά από τον βασιλιά, και αν δει ότι ο ελέφαντας τον ακολούθησε να τρέχει, έβλαψε τον βασιλιά του . Και όποιος βλέπει ότι οδήγησε έναν ελέφαντα στον πόλεμο, θα χαθεί . Και όποιος βλέπει ότι έφαγε το κρέας ενός ελέφαντα, θα έχει χρήματα από τον Σουλτάνο, και ομοίως αν έπαιρνε από τα όργανα, το δέρμα ή τα οστά του . Δεν υπάρχει καλό να βλέπεις τον ελέφαντα για τους ανθρώπους της δικαιοσύνης και της ευσέβειας . Εάν ο ελέφαντας φαίνεται να αναδύεται από μια χώρα που έχει πανούκλα, απομακρύνεται από αυτά . Και όποιος είδε ότι σκότωσε έναν ελέφαντα νίκησε έναν ξένο άνδρα . Και όποιος είδε ανθρώπους να οδηγούν ελέφαντες και ήταν σε πόλεμο, ηττήθηκαν . Ίσως η οδήγηση ενός ελέφαντα έδειξε αδικία και ψέματα . Και όποιος βλέπει έναν ελέφαντα να έρχεται από τη μια πόλη στην άλλη, είναι ένας κυβερνήτης που κινείται από τη μια πόλη στην άλλη ….

…Και όποιος είδε ότι το λιοντάρι τον γλείφτηκε και τα χέρια του, αυτό δείχνει το στοχασμό του για την ευθύτητα και την εγγύτητά του στον σουλτάνο, και το ρητό ακούγεται από αυτόν και θα πάρει καλό και θα επωφεληθεί από αυτόν και θα αυξήσει την ευλογία του λιονταριού και τα μαλλιά, τα οστά και η σάρκα του κατακλύζονται με χρήματα είτε από την πλευρά του σουλτάνου είτε από την πλευρά του εχθρού ….

…Είναι σπάνιο να διηγείται ότι μια γυναίκα στη Μέκκα διάβασε το Κοράνι και στη συνέχεια κοιμήθηκε, βλέποντας σαν να ήταν υπηρέτες με τα χέρια τους και κιτρίνισαν, και είπε, Δόξα στον Θεό, γιατί είναι εκείνοι γύρω από το Κά «βα, και της είπαν: Δεν ήξερε ότι η νύχτα είναι ο γάμος του Αμπντ-Αζίζ Αμπί Ντάουντ, τότε ξύπνησε και άκουσε μια αδιαθεσία και στη συνέχεια ο Αμπντούλ Αζίζ πέθανε ….

…Πέτρες που χτίστηκαν στην άκρη του δρόμου Εάν ονειρεύεστε ότι περπατάτε πάνω από πέτρες που έχουν χτιστεί στην άκρη του δρόμου, αυτό σημαίνει ότι κινείστε γρήγορα στη δουλειά και το κοινό και οι φίλοι σας θα σας κοιτάξουν με μεγάλο σεβασμό . Εάν οι λάτρεις ονειρεύονται ότι πατούν πέτρες που έχουν χτιστεί στην άκρη του δρόμου, αυτό σημαίνει πρόωρο γάμο, ακολουθούμενο από αρμονία μεταξύ των συζύγων, αλλά αν πέφτετε στο όνειρο από αυτές τις πέτρες, τότε η τύχη θα σας αντιστρέψει ….

…Βλέποντας σε ένα όνειρο μόνο μια πλευρά από οτιδήποτε σημαίνει ότι ένα άτομο θα εξετάσει τις ειλικρινείς προτάσεις σας απρόσεκτα . Εάν ονειρεύεστε ότι η πλευρά σας σας βλάπτει, αυτό σημαίνει προβλήματα και διαταραχές στην εργασία σας που είναι πέρα ​​από την ικανότητά σας . Αν δείτε ότι η πλευρά σας είναι λιπαρή, δυνατή και γεμάτη κρέας, τότε αυτό σημαίνει την επιτυχία σας στη δουλειά και στην επίτευξη κάποιου με το οποίο ερωτεύεστε ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Ο ομφαλός μπορεί να είναι κηδεμονία που δείχνει ότι ο ιδιοκτήτης του καταχράται το δέκατο με τη σύζυγό του, και για τα πλευρά, δεν εμφανίζονται γυναίκες σε αυτές από τον Zayn ή τον Shin που τους αποδόθηκε ~….

…Ο Salmi είπε ότι η ανθρώπινη σκληρότητα και δύναμη από ό, τι το είδε από τον Zain ή τον Shin θα γυρίσει δύο και την πίσω δύναμη του ανθρώπου, πίσω Wajahat και τον αφέντη του και την καταστροφή του, και τον αδερφό του και τη φτώχεια και τα γηρατειά του και την ατυχία και την οδήγηση, είναι ένιωσε ότι φέρει ένα βαρύ φορτίο στην πλάτη του, διαπράττει αμαρτίες και τις αμαρτίες του στίχου « φέρουν τα βάρη τους στις πλάτες »….

…Όποιος πιστεύει ότι έχει γίνει μέρος σε κάτι απαγορευμένο, τότε μπερδεύεται για τις υποθέσεις του, και ειπώθηκε ότι ταξιδεύει και η επιθυμία του δεν έχει συμβεί και δεν επιτυγχάνει τον σκοπό του σε αυτό το ταξίδι ….

…Και όποιος βλέπει ότι περπατάει στα χέρια του ή έχει ψυχή, και αν ο τύπος του δεν είναι επιβλαβής, τότε δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, και αν είναι επιβλαβές, τότε δεν είναι καλό ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται στη Μέκκα ενώ ασχολείται με ασκητισμό, δικαιοσύνη και λατρεία, θα κερδίσει καλό και όφελος στη θρησκεία και τον κόσμο του, και όποιος βλέπει ότι εμπλέκεται σε κακό και διαφθορά, τότε είναι εναντίον αυτού ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάθεται σε μια βάρκα ενώ το σκάφος ταξιδεύει στη θάλασσα και φοβάται αυτόν, δείχνει ότι είναι κοντά στον βασιλιά όσο και το σκάφος, και αν δει ότι είναι εναντίον αυτού τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Ο Ibn Sirin είπε: Όποιος βλέπει ότι είναι ευτυχισμένος από την πλευρά του Uhud, θα είναι λυπημένος από αυτόν ….