Και όποιος βλέπει ότι έχει λιποθυμήσει και οι άνθρωποι σκουπίζουν τα πρόσωπά τους από τα ούρα του, τότε ένα παιδί θα έρθει σε αυτόν με το οποίο οι άνθρωποι θα ευλογούνται από την καλοσύνη του ….

…Και όποιος βλέπει ένα αγόρι που είναι γνωστό και βλέπει μέσα του κάτι που τον ευχαριστεί, τότε είναι καλό και ευλογία, και αν βλέπει σε αυτό τι είναι ντροπιαστικό, τότε το ασήμι του, και αν είναι άγνωστο, τότε υπάρχουν δύο πρόσωπα σε αυτό που ειπώθηκε εχθρός ή καλά νέα και όποιος το είδε σαν να έγινε νεαρός, ειπώθηκε ότι έχει μεγάλη ανεπάρκεια στη θρησκεία ή τον κόσμο του και λέγεται ότι πεθαίνει και ποιος είδε ότι ένας νεαρός άνδρας με ένα καλό πρόσωπο του παρουσιάστηκε, γιατί ερμηνεύεται σε δύο πρόσωπα ενός βασιλιά και μια καλή είδηση. Εάν δεν μεταφερόταν στα χέρια του, και ειπώθηκε ότι εκείνος που είδε ότι κουβαλούσε ένα μικρό σε μια κουκούλα λέγεται ότι σώθηκε από αυτούς και στενοχώρησε τι δεν είχε κολλήσει το μικρό, και ειπώθηκε ότι εάν φοβόταν, θα ήταν ασφαλής. Φώναξε για ένα παιδί, επειδή είχαν φύγει, και ειπώθηκε ότι οι αμαρτίες του ήταν αναστατωμένες, και όποιος είδε ένα μικρό καλό, θα ήταν καλό και ωφέλιμο, και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι κουβαλούσε ένα μικρό παιδί είναι καλύτερο από αυτόν που φέρει ένα μικρό….

…Το πρόσωπο αυτού του ονείρου είναι πολύ ευνοϊκό εάν βλέπετε χαρούμενα, λαμπερά πρόσωπα, αλλά απεικονίζει προβλήματα εάν τα πρόσωπα είναι παραμορφωμένα, αιματηρά ή συνοφρυώνονται στο πρόσωπό σας . Εάν ένας νεαρός ονειρεύεται ένα αιματηρό πρόσωπο, τότε αυτό προβλέπει διαμάχες με την αγαπημένη . Όσο για τον εραστή, εάν βλέπει το πρόσωπο αυτού που αγαπά φαίνεται παλιό, τότε αυτό υποδηλώνει χωρισμό και σχίσιμο των ευτυχισμένων συσχετίσεων . Αν δείτε ένα παράξενο και παράξενο πρόσωπο, αυτό δείχνει ότι οι εχθροί και οι αντιξοότητες σας περιβάλλουν . Εάν ονειρεύεστε ότι βλέπετε το πρόσωπό σας, αυτό δείχνει δυστυχία . Για παντρεμένους ανθρώπους, αυτό το όνειρο απειλεί ότι θα το διαζύγιο συμβεί . Εάν σε ένα όνειρο βλέπεις το πρόσωπό σου στον καθρέφτη, αυτό δείχνει ότι είσαι αναστατωμένος με τον εαυτό σου που δεν μπορείς να εφαρμόσεις τα σχέδιά σου ή να βελτιώσεις τον εαυτό σου . Θα χάσετε επίσης την εκτίμηση των φίλων σας ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι το όραμα του χεριού ερμηνεύεται σε δώδεκα πρόσωπα: αδελφός, αδελφή, σύντροφος, παιδί, σύντροφος, δύναμη, πλούτος, κράτος, χρήμα, επιχείρημα, εκβιομηχάνιση και εργασία, και για την παλάμη, ερμηνεύεται σε δύο πρόσωπα ….

…Λευκό : Ο Παντοδύναμος είπε ( σε λευκαντικά πρόσωπα και επικρατεί πρόσωπα ) Surah Al – Imran 106 – σημαίνει ο αγρότης ( και τα λευκά μάτια της θλίψης αυτός Kzim ) Surah Yusuf 84 – σημαίνει τύφλωση (.. έως ότου είναι σαφές σε εσάς λευκό νήμα .. ) Sura 187 – σημαίνει σιγουριά ( και Admm το χέρι σου στην πτέρυγα σου είναι λευκή είναι κακή ..) Surah Taha 22 – σημαίνει την ασφάλεια της ασθένειας ( φέρνει γύρω τους ένα ποτήρι από μια συγκεκριμένη * λευκή συγκίνηση των πότες ) Saaffat 46 – σημαίνει γαλήνη Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν (… όπως καθαρίζει το λευκό ένδυμα της ακαθαρσίας ) – σημαίνει καλή δουλειά και ασφάλεια του κρεβατιού…

…Εάν το βλέπετε καλά σε ένα όνειρο, τότε δείχνει καλή κατάσταση σε αυτόν τον κόσμο, καλές ειδήσεις και ευτυχία . Και αν τον βλέπετε ως μαύρο, τότε δείχνει καλές ειδήσεις μιας γυναίκας σε εκείνη που έχει μια έγκυο γυναίκα, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Και αν ένας από αυτούς φέρνει καλές ειδήσεις στη γυναίκα, το πρόσωπό του θα παραμείνει μαύρο και αυτός είναι αηδιαστικό ). Και το κιτρινωπό πρόσωπο δείχνει ταπείνωση και φθόνο, και το κίτρινο πρόσωπό του μπορεί να είναι υποκρισία . Και ειπώθηκε : Το σφύριγμα του δείχνει λατρεία, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Τα πρόσωπά τους είναι ορατά από τα ίχνη της προσκύνησης ). Είναι το κιτρινωπό πρόσωπο . Και όποιος από τους Αιθίοπες και τους Νέγρους είδε ότι το πρόσωπό του ήταν λευκό δείχνει την υποκρισία του . Και αν δει τη σάρκα των μάγουλων του να φύγει, θα ρωτούσε τους ανθρώπους και θα ζούσε μόνο από το θέμα . Και στην hadeth : ( Το ζήτημα παραμένει σε έναν από εσάς μέχρι να συναντήσει τον Θεό και δεν υπάρχει σκέδαση κρέατος στο πρόσωπό του .) Εάν βλέπει σκοτάδι ή στρέβλωση στο πρόσωπό του, δείχνει τη διαφθορά της θρησκείας του ή την έλλειψη της κατάστασής του . Και αν βλέπει το πρόσωπό του μπλε, τότε είναι εγκληματίας, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και οι εγκληματίες εκείνη την ημέρα θα είναι γεμάτοι με μπλε ). Και αν βλέπει το πρόσωπό του μαύρο, τότε δείχνει μεγάλο αριθμό ψεμάτων, ή αίρεση που έφερε στη θρησκεία του . Εάν το πρόσωπό του είναι μεγάλο, αυτό δείχνει το ανάστημα του . Ίσως το κιτρινωπό πρόσωπο δείχνει αγάπη και αγάπη . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει μαυρίσει το πρόσωπό της με αιθάλη, τότε είναι ο θάνατος του συζύγου της και αν βλέπει ότι φοράει άρωμα, τότε είναι καλό για αυτήν και τον σύζυγό της . Η ευχέρεια του προσώπου, το χαμόγελο και η λευκότητά του είναι απόδειξη της καλής κατάστασης του ιδιοκτήτη του, είτε νεκρού είτε ζωντανού . Και όποιος βλέπει ότι έχει δύο πρόσωπα σε ένα όνειρο δείχνει ένα κακό τέλος, για το ρητό του, ειρήνη σε αυτόν : (Ο Θεός δεν κοιτάζει τα δύο πρόσωπα ). Και όποιος είδε ότι είχε πρόσωπα έδειξε ότι είχε απομακρυνθεί από το Ισλάμ, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : (Και οι άγγελοι χτυπούν τα πρόσωπά τους ). Ίσως το μαύρο χρώμα του προσώπου να δείχνει φόβο . Και το σπάσιμο του προσώπου δείχνει έλλειψη σεμνότητας . Το Samaajah στο πρόσωπο είναι ελάττωμα και το ελάττωμα είναι Samajah ….

…Το μπάνιο : υποδηλώνει τη γυναίκα να διαλύσει τη μιζάρα μαζί του και το άτομο λαμβάνεται μαζί του όταν βγαίνει ο ιδρώτας του, καθώς το σπέρμα του πέφτει στη μήτρα και είναι σαν αιδοίο . Και ίσως έδειξε το ρόλο του λαού της κόλασης και των ανθρώπων του κακού, των συγκρούσεων και του λόγου, όπως ο ρόλος των μοιχείων και των φυλακών, και ο ρόλος των ηγεμόνων και των συλλεκτών για τη φωτιά και την καταπίεση του ή τη φήμη της οικογένειάς του και του καλές πύλες του και την αφθονία του νερού που ρέει σε αυτό . Και ίσως υποδηλώνεται από τη θάλασσα και την ασθένεια, και στην κόλαση . Όποιος βλέπει τον εαυτό του σε ένα μπάνιο ή κάποιος άλλος τον βλέπει σε αυτό, και αν τον δει νεκρό, τότε είναι στη φωτιά και στον οικείο, γιατί η κόλαση είναι αντιληπτική και έχει διαφορετικές πύλες, και σε αυτήν την οικεία και την κοκκινωπή, και αν ο ασθενής το δει αυτό, θα κοιτάξω την κατάστασή του, και αν βλέπει ότι βρίσκεται έξω από το σπίτι της θερμότητας στο σπίτι της αγνότητας και η ασθένειά του είναι Ξυπνήσει, σηκώθηκα . Έτσι όποιος πλένει και βγαίνει από αυτό, βγήκε άθικτος . Αν η ασθένειά του ήταν κρυολόγημα, θα του αυξανόταν και θα τον φοβόταν . Αν όμως πλένει, και φοράει λευκά ρούχα, σε αντίθεση με τη συνήθεια του, και οδηγεί μια βάρκα που δεν είναι κατάλληλη για αυτόν, τότε δηλαδή να τον πλένει, να τον καλύπτει και το φέρετρο του . Και αν αυτό ήταν το χειμώνα, ο κράμπς τον φοβόταν . Εάν βλέπει ότι βρίσκεται μέσα στο σπίτι της ζέστης, τότε είναι εναντίον αυτού που αναφέρθηκε προηγουμένως στην έξοδο, τότε θα ληφθεί υπόψη και το μεσαίο σπίτι θα είναι για τους άρρωστους που κάθονταν σε αυτό, υποδεικνύοντας ότι μεσολαβεί στην ασθένειά του μέχρι να εισέλθει ή να φύγει, τότε είναι είτε οπισθοδρόμηση είτε ανάρρωση . Και αν δεν ήταν άρρωστος, και είχε μια διαμάχη ή ανάγκη στο σπίτι ενός κυβερνήτη, ενός κυβερνήτη ή ενός κυβερνήτη, μια κρίση για αυτόν και αυτόν βασίζεται στην έκταση της ζέστης ή του κρύου που έλαβε στο μπάνιο, ή ολισθηρό ή σπρέι . Εάν κανένα από αυτά, και ο άντρας ήταν άγαμος, παντρεύτηκε ή παρευρέθηκε σε γιορτή ή κηδεία, και υπήρχε θόρυβος ή θόρυβος, ανησυχίες και θλίψη, όπως αυτός στο μπάνιο, αλλιώς θα είχε λόγο για αυτόν από το χρήματα του κόσμου με έναν χάρακα λόγω της ροής του νερού και του ιδρώτα, που είναι χρήματα . Ο ιδρώτας μπορεί να υποδηλώνει ανησυχία, κόπωση και ασθένεια, ειδικά στη θολότητα και τη θερμοκρασία του μπάνιου . Αν είχε αφαιρεθεί από τα ρούχα του, τότε είναι με τη γυναίκα του, και για χάρη της και για την οικογένειά της και για την οικογένειά της, αυτό που θα ζητήσει το λουτρό θα εκτελεστεί σε αυτόν . Εάν είναι στα ρούχα του, τότε το ζήτημα είναι από ξένη άποψη ή κάποια απαγορευμένα ζητήματα, όπως η μητέρα, η κόρη και η αδελφή, ώστε να ληφθούν υπόψη και οι προϋποθέσεις του, και να μεταφερθούν οι τάξεις και οι τόποι διαμονής του, και τι συναντήθηκε ή συναντήθηκε με τη διάθεσή του στο μπάνιο και τη μεταφορά του από τόπο σε τόπο . Και αν βλέπει ότι το μπήκε μέσα από ένα κανάλι ή μια μικρή ενέργεια στην πόρτα του, ή υπήρχε ένα λιοντάρι, λέαινα, θηρίο, κοράκια ή ζωή σε αυτό, τότε είναι μια γυναίκα που την εισάγει σε μια διακόσμηση, και αυτός συναντά μαζί της τους ανθρώπους του κακού και της ανηθικότητας μεταξύ των ανθρώπων . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Το μπάνιο είναι ένα σπίτι βλάβης, και όποιος μπαίνει θα πληγωθεί από τις γυναίκες . Τα περιστέρια προέρχονται από το οικείο τους όνομα, γιατί είναι ζαμπόν και τα περιστέρια είναι αδελφός ή συγγενής . Εάν χρησιμοποιούταν ζεστό νερό σε αυτό, οι γυναίκες θα γίνονταν στενοχωρημένες, και αν ήταν κατακλυσμένη και μπήκε στο μπάνιο, βγήκε από το σύννεφο της . Αν καθίσει στο μπάνιο, τότε σπάει τη γυναίκα και ανακοινώνει την εντολή του, επειδή το μπάνιο είναι το μέρος όπου εκτίθεται το awrah . Εάν χτίσει ένα λουτρό, τότε θα διαπράξει την ανικανότητα και θα τον μισήσει με αυτό . Εάν το μπάνιο είναι ζεστό και μαλακό, τότε η οικογένεια, ο γαμπρός του και οι συγγενείς των γυναικών του συμφωνούν, βοηθήστε τον και λυπηθείτε . Εάν είναι κρύο, δεν αναμιγνύεται με αυτό και δεν επωφελείται από αυτά . Και αν ήταν πολύ καυτός, τότε θα ήταν τραχύς, και δεν τους είδε ευχαριστημένους με τη σοβαρότητα τους . Και ειπώθηκε ότι είδε ότι ήταν στο καυτό σπίτι . Διότι ένας άντρας τον προδίδει με τη γυναίκα του και προσπαθεί να τον σταματήσει, οπότε δεν προετοιμάζεται για αυτόν . Εάν η λεκάνη είναι γεμάτη και το νερό ρέει από το ζεστό σπίτι στο μεσαίο σπίτι, τότε θα τον κάνει να θυμωθεί με τη γυναίκα του και αν το μπάνιο αποδίδεται στην οργή του κόσμου και αν είναι κρύο, τότε το άτομο που έχει το όραμα να είναι φτωχό και με λίγο εισόδημα, και το χέρι του δεν φτάνει αυτό που θέλει . Και αν είναι ζεστός, απαλός και συμπαθητικός, τότε οι υποθέσεις του είναι αγάπη, και θα είναι εραστής ενός κράτους, που βλέπει μέσα του μια ανακούφιση και χαρά . Και αν είναι πολύ ζεστό, τότε θα είναι γόνιμο, και δεν θα έχει μέτρο, και δεν θα επαινείται από τους ανθρώπους . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι μπήκε σε ένα μπάνιο είναι ένδειξη ψυχρού πυρετού . Εάν βλέπει ότι έπινε ζεστό νερό από το θερμό σπίτι, ή το έχυσε ή το έπλυνε με άλλο τρόπο εκτός από το πλύσιμο, τότε είναι ανησυχία, αγωνία, ασθένεια και φόβο, όπως και το ζεστό νερό, και αν το έπινε από το μεσαίο σπίτι, τότε είναι ένας πυρετός πυρετός . Εάν ένα ποτό από κρύο σπίτι, τότε είναι ζωγράφος και αν δει ότι πλένεται με ζεστό νερό και θέλει να ταξιδέψει, τότε δεν πρέπει να ταξιδεύει . Αν προσληφθεί από ένα άτομο που αναζητά το όφελος του, τότε δεν έχει ανακούφιση, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Και αν ζητήσουν βοήθεια, θα αντιμετωπίζονται με νερό σαν μια εποχή του χρόνου .~ Εάν το μπάνιο, η πλύση και το noura συνδυάζονται, πάρτε το μπάνιο και το μπάνιο και αφήστε το μπάνιο, γιατί αυτό είναι ισχυρότερο στην ερμηνεία . Αν δει ένα άγνωστο περιστέρι στη θέση του, τότε υπάρχει μια γυναίκα που θα παρακολουθούν οι άνθρωποι . Και μερικοί από αυτούς είπαν : Όποιος το είδε σαν να χτίζει μπάνιο, ανακουφίστηκε . Και είπε ότι ένας άντρας είδε σαν να είχε γλιστρήσει στο μπάνιο, κι έτσι το έκοψε σε μια διασταύρωση, και είπε : Είσαι τόσο κακός . Του έδειξε ότι είχε γλιστρήσει στο μπάνιο και το πόδι του ήταν σπασμένο ….

…Τα νεύρα στο όνειρο είναι γυναίκες, επειδή δημιουργήθηκαν από τα πλευρά, και τα πλευρά προστατεύουν από αυτό που περιβάλλεται από το κοίλο σαν σκηνή και τον στύλο του . Ίσως τα πλευρά δείχνουν οικογένεια και συγγενείς διαφορετικού μεγέθους και ηλικίας και είναι εξίσου οικεία και στοργικά . Τα πλευρά δείχνουν κρυμμένα έργα . Και όποιος βλέπει τα πλευρά του να προεξέχουν από το δέρμα του, φοβάται ότι θα τιμωρηθεί. Εάν μεγαλώνει σε ένα όνειρο ή έχει παχιά σάρκα, υποδηλώνει διατροφή και θεραπεία ασθενειών . Εάν βλέπει τον εαυτό του σε ένα όνειρο χωρίς νευρώσεις, έχει χάσει από την αφύπνιση εκείνον που τον έδειξε από την οικογένεια, τα χρήματα ή τα παιδιά, και ίσως έκανε μια πράξη που πίστευε ότι ήταν σωστή και λάθος . Εάν βλέπει ότι τρώει από τα πλευρά του, γίνεται βάρος για την οικογένεια και τους συγγενείς του, ή πουλά το ξύλο του σπιτιού του, ή αυτό που κρύβει από την άποψη της ζέστης και του κρύου ….

…Μια κηδεία Εάν δείτε μια κηδεία, τότε αυτό σημαίνει έναν δυστυχισμένο γάμο και έναν απογοητευμένο απόγονο . Εάν ονειρευτήκατε την κηδεία ενός ξένου, αυτό σημαίνει απρόσμενα προβλήματα . Εάν δείτε την κηδεία του μωρού σας, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει υγεία για την οικογένειά σας, αλλά μπορεί να ακολουθήσουν μεγάλες απογοητεύσεις από μια οικεία πηγή . Εάν παρευρεθείτε σε μια κηδεία με μαύρο χρώμα, αυτό προνοεί μια πρώιμη χήρα . Αν ονειρευτήκατε μια κηδεία για έναν από τους συγγενείς σας, τότε αυτό σημαίνει προβλήματα νευρικότητας και οικογενειακές ανησυχίες . Εάν ονειρεύεστε ότι θα παρευρεθείτε σε μια κηδεία, αυτό σημαίνει ότι θα θυσιάσετε σημαντικές ανησυχίες για χάρη των ερωτικών απολαύσεων . Εάν μια γυναίκα δει την αγαπημένη της σε μια κηδεία, αυτό σημαίνει ότι θα ακούσει τα κουτσομπολιά του Σατανά και θα διακινδυνεύσει την τιμή της για χάρη της καρδιάς της ….

…Αρωματικό primrose Εάν ονειρευόσασταν να συλλέξετε αρωματικά άνθη άνοιξη, αυτό προφανώς προβλέπει ένα άθλιο τέλος σε μια ζεστή και οικεία φιλία, αλλά το να βλέπεις τα αρωματικά άνθη της άνοιξης σημαίνει ένα περιορισμένο μερίδιο για τους λάτρεις . Αυτό είναι ένα απαίσιο όνειρο . Εάν τον βλέπετε σε πλήρη άνθιση, τότε αυτό σημαίνει μια κρίση στην κατάστασή σας, αυτό το όνειρο μπορεί να ακολουθηθεί από την καταστροφή ευτυχισμένων σπιτιών ….

…Ένα όνειρο με ένα στέμμα προβλέπει ότι μια οικεία συνήθεια στη ζωή κάποιου θα αλλάξει . Ο ονειροπόλος θα ταξιδέψει πολύ μακριά από το σπίτι και θα δημιουργήσει νέες σχέσεις . Και αυτό το όνειρο μπορεί να αντιπροσωπεύει μια σοβαρή ασθένεια . Εάν ονειρεύεστε ότι φοράτε στέμμα, αυτό υποδηλώνει απώλεια προσωπικών χαρακτηριστικών . Αν ονειρευόσασταν να στεφθεί κάποιος άλλος, αυτό σημαίνει πλούτο για εσάς ….

…Νεκροταφείο Εάν ονειρεύεστε ότι βρίσκεστε σε ένα όμορφο και καλοδιατηρημένο νεκροταφείο, θα λάβετε απροσδόκητα νέα για τη θεραπεία ενός ατόμου που θρηνήσατε, θεωρώντας τον νεκρό και θα βρείτε το κατάλληλο νόμιμο δικαίωμά σας σε εδάφη που καταλαμβάνουν οι χρηστών και οι σφετεριστές . Εάν δείτε ένα εγκαταλελειμμένο νεκροταφείο και ένα φυτό βατόμουρου έχει αναπτυχθεί σε αυτό, θα ζήσετε να παρακολουθείτε όλους τους φίλους σας που σας έχουν αφήσει και θα μείνετε υπό την κράτηση των ξένων . Εάν οι νεαροί άνδρες ονειρεύονται να περιπλανηθούν στα μονοπάτια των σιωπηλών νεκρών, αυτό προβλέπει ότι θα συναντήσουν συμπάθεια και μια οικεία απάντηση από φίλους . Αλλά θα πρέπει να συναντήσουν τις θλίψεις επειδή οι φίλοι δεν μπορούν να τους αποφύγουν . Εάν μια νύφη ονειρεύεται να διασχίσει ένα νεκροταφείο στο δρόμο της για την τελετή του γάμου, θα στερηθεί τον σύζυγό της λόγω βίαιων γεγονότων που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια των ταξιδιών . Εάν μια μητέρα ονειρευόταν ότι μετέφερε ώριμα λουλούδια σε νεκροταφείο, αυτό υποδηλώνει την προσδοκία για συνεχή καλή υγεία στην οικογένειά της . Εάν μια νεαρή χήρα ονειρεύεται ότι επισκέπτεται ένα νεκροταφείο, αυτό σημαίνει ότι θα αφήσει τα ρούχα πένθους για χάρη των σχοινιών του γάμου . Εάν αισθάνεται λυπημένη και απελπιστική, θα αντιμετωπίσει νέες ανησυχίες και λύπη . Εάν οι ηλικιωμένοι ονειρεύονται ένα νεκροταφείο, αυτό δείχνει ότι σύντομα θα κάνουν άλλα ταξίδια στο σημείο όπου θα βρουν πλήρη ξεκούραση . Εάν δείτε μικρά παιδιά να μαζεύουν λουλούδια και να κυνηγούν πεταλούδες ανάμεσα στους τάφους, αυτό δείχνει επιτυχημένες αλλαγές και δεν θα κλαίτε για κανέναν από τους τάφους των φίλων σας . Τα χαρούμενα πάρτι μεταμφιέσεων θα είναι υγιή ….

…Πίτα Βλέποντας την πίτα σε ένα όνειρο σημαίνει ότι ένας έμπειρος άνθρωπος θα σας εξαπατήσει . Αν ονειρευόσασταν να φάτε μια πίτα, αυτό προνοεί μια ειλικρινή οικεία φιλία . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι κάνει μια πίτα, αυτό προβλέπει ότι δεν κατάφερε να κρύψει τις πραγματικές της προθέσεις και να εξαπατήσει τους άλλους . Εάν τρώτε μια πίτα σε ένα όνειρο, τότε αυτό προβλέπει ότι πρέπει να προσέχετε τους εχθρούς που σκοπεύουν να σας βλάψουν . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι έχει κάνει πίτες, αυτό προβλέπει ότι θα οικοδομήσει γρήγορες προσωρινές σχέσεις με τους άνδρες και θα πρέπει να προσέξει και να παρακολουθήσει αυτό το όνειρο ….

…Και ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι το ewer αναφέρεται στα έντεκα πρόσωπα μιας γυναίκας, ενός υπηρέτη και μιας υπηρέτριας, τη δύναμη της θρησκείας, την καλοσύνη του σώματος, τη μακροζωία, τα χρήματα, τη χάρη, την καλοσύνη, την ευλογία και την κληρονομιά από την πλευρά της των γυναικών ….

Μαύρο : Ο Παντοδύναμος είπε ( Qama που μαύρωσε τα πρόσωπά τους Acfrthm μετά την πίστη σου ..) Surah Al – Imran 106. σημαίνει μετάνοια ( και αν τα ανθρώπινα όντα, ένα θηλυκό κάτω από το πρόσωπό του είναι Msauda Kzim ) Surah 58 – σημαίνει θλίψη Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν ( ο σκλάβος αν η ενοχή αστειεύεται στην καρδιά του ένα μαύρο αστείο ) – που σημαίνει αμαρτίες και αμαρτίες…

…Το αγόρι, το όραμά του σε ένα όνειρο σημαίνει τύχη, την αποδοχή και τη νίκη επί των εχθρών, κατ ‘αναλογία με την ιστορία του Αβραάμ, ειρήνη σ’ αυτόν, γιατί έσπασε τα είδωλα και καταβρόχθισε τους, τότε ο Παντοδύναμος, δήλωσε : ( Θα είπε : Ακούσαμε ένα αγόρι που τους θυμάται, που ονομάζεται Ιμπραήμ ). Ίσως το όραμά του να υποδηλώνει εχθρότητα στους ανθρώπους της πόρνης και νίκη επί αυτών . Ίσως το όραμά του να υποδεικνύει την εκπλήρωση των αναγκών επειδή αναφέρθηκε στην επίδραση : ( Ζητήστε βοήθεια για να καλύψετε τις ανάγκες σας στα πρωινά πρόσωπα ). Και όποιος βλέπει καλό σπόρο από το mardan, θα έχει μια καλή δικαιολογία . Δείτε επίσης τον νεαρό άνδρα και δείτε το αγόρι ….

Αν έβλεπε ότι πούλησε ή πήρε ένα ρούχο το χειμώνα, τότε αυτό δείχνει τη φτώχεια και την ανάγκη του για ανθρώπους . Είπε ότι ο επικεφαλής ιματισμού του Αμπού Σαΐντ, ο επικεφαλής του άνδρα, ήταν πιθανότατα η τέχνη του που το κάνει και τους εξασφάλισε από την έρευνα για τη φτώχεια, στην οποία ένα λάθος στη διαβίωση και τον πλούτο και την επέκταση σε ελευθέρωσή τους και τη ζημιά στη χειμερινή εύνοια ) και τον Αλμπάρτι αν επιγραφή υποδεικνύεται από μια γυναίκα . Είπε Jafar Sadiq ερμηνεύεται Paljarah ή το αγόρι, ό, τι είδε από Zain ή Shin θα γυρίσει σε αυτούς, και η αφαίρεση των ρούχων που περιέρχονται σε θέματα έχει την αίσθηση ότι φοράει κάτι το οποίο είναι ερμηνεύεται πρόστιμο και να επωφεληθούν αν είναι από βαμβάκι, ένα καθαρό και ευρύχωρο και αν Dd έτσι Vtobeirh εναντίον του και αν είναι από Silk και τίποτα δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό και τον πωλητή του, γιατί επιλέγει αυτόν τον κόσμο πέρα ​​από το μέλλον του . Ο Abu Sa’eed είπε ότι η ψυχρότητα της όρασης του ιεροκήρυκα , είτε είναι λεπτομερής είτε όχι, δείχνουν καλά αφηγημένα ότι ο Abu Bakr, ίσως ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του είπε: Ω Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, είδα χθες ήταν στον πάπυρο, η πετέχια είπε : δύο γιοι Thabr τους . Και το μελάνι είναι ενδεικτικό της χαράς, της ευτυχίας και του κρύου που βρίσκεται δίπλα στην πορεία της έκφρασης, εκτός από το ότι η οικειότητα στον κόσμο είναι καλύτερη από τη θρησκεία, και είναι ερμηνευτικά ισχυρότερη από το μαλλί . Θεωρείται ότι φορώντας Prada ή αναμειγνύεται με βαμβάκι Bharir χωρίς αυτό, ακόμη κι αν είναι χαράμ πλούσιο μετάξι και οι διακοσμήσεις είναι ντυμένες στις αγορές που είναι ευπρόσδεκτες και μόνο σε περιόδους ευχαρίστησης και οιωνών καθώς και αν είναι στο ρόλο εκτός αν είναι ένα είδος διασκέδασης . Και όποιος βλέπει την πρόταση του ενδύματος του ντυμένου ατόμου, ερμηνεύεται στο σύνολό του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καλοκαιρινά ρούχα το χειμώνα, θα αυξήσει το καλό και το όφελος όσο και την αξία αυτού που φοράει . Ένιωσε ότι φοράει ρούχα γυναίκες, αυξάνει τα χρήματα μαζί τους και φοβάται, αλλά οι συνέπειές του είναι τρομερές και επιβιώνουν αν είδαν μια γυναίκα να φοράει ρούχα από τους άντρες, δείχνει καλή και ωφέλιμη . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος είδε ότι φορούσε ρούχα λιγότερο από τα δικά του, τότε δείχνει τη διαφθορά των υποθέσεων του και αν είναι πιο κομψά από τα ρούχα του, τότε δείχνει τη σειρά των υποθέσεων του .~ Και όποιος βλέπει ότι έχει πάνω του τα ρούχα των πρεσβυτέρων, τότε δείχνει το ύψος του θέματος και το ύψος που του αποδίδουν αυτά τα ρούχα αν είναι οικογένεια για αυτό, αλλιώς είναι καλό και ωφέλιμο . Και όποιος βλέπει ότι έχει ρούχα από ρούχα διεφθαρμένων ανθρώπων, θα έχει πολλές αμαρτίες και αφθονίες αμαρτιών . Και όποιος βλέπει ότι φοράει βασιλιάδες, ερμηνεύεται σε τρεις πτυχές, πλησιάζοντας τους, αποκτώντας καλοσύνη, όφελος και κανονικότητα των υποθέσεων του και επιτυγχάνοντας την αξιοπρέπεια και την τιμή . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα επιστημόνων ήταν Καλώς ήλθατε στο Salah το για την επιστήμη και τον φιλανθρωπικό κόσμο και το μέλλον .) Ένιωσε ότι φοράει ρούχα από το μαλλί που ερμηνεύεται ως εξασφάλιση των χρημάτων . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα dhimmis ή Aharbeyen ή κάτι τέτοιο, ή Alrvdh, θα τείνει σε αυτό που είπε τα ρούχα του Jafar Sadiq δεν περιστρέφονται ποτέ σε εννέα πτυχές της θρησκείας και του πλούτου και του κύρους και ωφελούνται και ζουν και εργάζονται υπέρ της δικαιοσύνης από αυτό και διεκδίκησης αποζημίωσης αν είναι δεν είναι αυτό που αρνούνται την έκφραση και αν η γυναίκα είδε ότι η ίδια φορούσε αυτό που αναφέρθηκε από τα ρούχα αξιέπαινη, και την ερμηνεία της την έκανε σωστά με τον σύζυγό της και την ακεραιότητα των υποθέσεων της . Και ο Ντάνιελ είπε ένα όραμα για τα ρούχα του άνδρα: Αν φορέσεις ρούχα, θα ερμηνευτείς με κέρδη, και αν δεις μαύρα ρούχα, τότε ο βασιλιάς έχει καλό και η ενορία είναι σε κίνδυνο . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος βλέπει ότι φοράει μαύρα ρούχα, θα υποφέρει από πόνο, αγωνία και θλίψη, εκτός αν είναι αυτός που τα φοράει ενώ ξυπνά και γνωρίζει γι ‘αυτά και θα ταλαιπωρηθεί ~. Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας μαύρα ρούχα για όσους φορούσαν τραυματισμούς που μισούσαν και τους είπαν είναι η απόδειξη του θανάτου του ασθενούς, επειδή οι άνθρωποι των καταστροφών φορούν μαύρα ρούχα και ρούχα μηδενική ασθένεια εκτροπής μόνο στο Dibaj ή twinge ή μετάξι, και αυτά τα πράγματα Δεν ισχύει για τις γυναίκες και τους άνδρες της διαφθοράς της θρησκείας . Ο Al-Karmani είπε: Εάν ο ασθενής δει ότι πλένει ένα κίτρινο ένδυμα μέχρι να αφαιρεθεί το κίτρινο του και να εμφανιστεί η λευκότητα, τότε το ένδυμα ερμηνεύεται με ένα σώμα και το κιτρινωπό του μεταφέρεται από την ασθένειά του και την αποχώρησή του από αυτόν . Ένιωσε ότι ο αφοπλισμός ενός κίτρινου φορέματος δεν έτυχε. Ο Σαγκμ δεν τον έβλαψε αυτό που μισεί με το κίτρινο να σκίσει το φόρεμα ή έτσι σε αντίθεση με όλα τα φθαρμένα χρώματα και τα πράσινα ρούχα χαίρονται και ευχαρίστηση και ο Tawfiq Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας ντύνει τα πράσινα γειτονική δύναμη της θρησκείας και αύξηση λατρείας και νεκρή καλή περίπτωση, όταν ο Θεός, που είναι η ενδυμασία των ανθρώπων του Ουρανού, για το ρητό Του, Ελάτε, και φορέστε πράσινα ρούχα από τον Sundus και τον Abraq, και η φθορά της πρασινάδας δείχνει στους ζωντανούς τον τραυματισμό μιας κληρονομιάς, και στους νεκρούς που βγήκε από τον κόσμο ως μάρτυρας . Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι φοράει πράσινα ρούχα, ερμηνεύεται με τιμή και τιμή. Όσον αφορά τα λευκά ρούχα, θα ερμηνευτούν ως τα επιθυμητά, ειδικά αν είναι αγνά . ~ Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι τα λευκά ρούχα είναι κατάλληλα για να τα φορέσουν ως θρησκεία και για όσους έχουν συνηθίσει να τα φορούν ενώ ξυπνούν, και για τους ιδιοκτήτες χειροτεχνίας και χειροτεχνίας, πρέπει να το φορούν για αυτούς . Ο Al-Karmani είπε: «Όποιος είδε ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα, δείχνει την καλοσύνη της θρησκείας του και την καλή του κατάσταση. Και οι ανησυχίες του πήγαν στο ρητό του ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα και για τα μπλε ρούχα του είναι καθαρός . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Zarka, η θρησκεία του είναι καλή και τα ρούχα Rouge, μισούσαν τους άντρες μόνο Almlhvh και Plinth κρεβάτι τα ρουζ από αυτά τα πράγματα δείχνουν ευχαρίστηση και ισχύουν για γυναίκες στο Dnaahn που λέγεται ότι φορούσαν κοκκινωπό σόου μάχες. πολύ σοβαρή διαφωνία και του είπαν χαρούμενοι με πανκ Στον κόσμο, όπως αποδεικνύεται από την ιστορία του Qarun, και ειπώθηκε ότι δείχνει μια αφθονία χρημάτων, ενώ εμποδίζει τα δικαιώματα του Θεού σε αυτό . Και όποιος το είδε ότι το φορούσε σε γιορτή ή ομάδα, δεν τον έβλαψε . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Hamra που ρίχνουν μάχες και διαμάχες, αν και Καλώς ήλθατε στην εντολή που έλαβε ίσως η χαρά του στίχου βγήκε στους ανθρώπους του στο φινίρισμα και ήταν ντυμένος με ρούχα Hamra και λέγεται ότι το όραμα του ρουζ , είτε με ρούχα ή άλλα, δείχνουν καλοσύνη και ίσως το όραμα των ερυσίπελων που φαίνονται στο φόρεμα για την απόλαυση . Και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι καμένα, τότε θα του πάρει επιβλαβείς συνέπειες όσο καίγεται από αυτό, και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι σκισμένα, τότε θα ερμηνεύσει το μυστικό . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα μαλλιού ή μαλλιών ζώων ή μαλλιών ή περίπου. Το σύνολο των χρημάτων αν ήταν μετάξι ή έτσι Fmal haram φόρεμα λιθόστρωτα αποδεικτικά στοιχεία για ανηθικότητα και τα ρούχα βρώμικα, εκτοξεύουν Bgham και θλίψη, και τα φορέματα Alkagd που κατακλύζουν Baelchenaah δεν είναι καλό σε αυτό, και τα φορέματα του δέρματος συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον και το όφελος στο βαθμό που του αποδίδεται ότι το δερμάτινο φόρεμα που δεν το ράβετε σε όρους χονδρικής όλων των ποικιλιών δείχνει εντελώς γεμάτο θρησκεία και ίσως αυτό ήταν άλλο ένα παλιό πρόσωπο και τα ρούχα του θησαυρού θα αφαιρέσουν τον Baezz και τον πλούτο . Και όποιος βλέπει ότι φοράει κουτσό φόρεμα, μια γυναίκα θα έρθει στον πρωκτό της . Ο Τζέμπερ είπε ότι ο Μαροκινός εκφράζει την προσήλωσή του στα πράγματα του βαλβιδικού Valbaad εάν είναι καθαρό καινούργιο, το οποίο συνδέεται με τη θρησκεία και τον κόσμο και αν το βρώμικο vintage σφιχτό Vdd έτσι ίσως ο Del βρώμικο στο φόρεμα για την αδυναμία της θρησκείας και του είπαν αν η γυναίκα είδε ότι φορούσε κίτρινο ένδυμα ήταν ο σύζυγός της, όμως εξασθενεί ) Δεν ήταν για εκείνη, οπότε πήρε έναν σύζυγο . Και όποιος βλέπει ότι ανοίγει ένα διπλωμένο ένδυμα, δείχνει ταξίδι, και όποιος βλέπει ότι διπλώνει ένα ανοιχτό ένδυμα, δείχνει την απουσία του ταξιδιού του . Ο Khaled al – Isfahani είπε ότι τα καλύτερα ρούχα και τι ήταν το βαμβάκι αν δεν πρόκειται για μετάξι μεταξοσκώληκα, επειδή είναι καθαρό, είναι καλή θρησκεία και κοσμικά φορέματα αν το μοτίβο, το βαμβάκι ή το μετάξι, κατακλύζουν τα χρήματα του haram και τη διαφθορά της θρησκείας και ανέμελη . Είπε ότι ο Jafar Sadiq νέο φόρεμα λευκός άντρας γυναίκα και γυναίκα και ο βασιλιάς της χάρης και το όφελος ενός ζευγαριού, είδε ότι έβγαλε τη ρόμπα του μαζί του ότι ήταν στο βασιλιά της υπηρεσίας είναι από την υπηρεσία του, αλλά Όχι τόσο καλά όσο λέγεται, και είδε ότι έκοψε τα ρούχα του, ερμήνευσε να πάρει καλά . Και όποιος βλέπει ότι ο κλέφτης απογυμνώνει το ένδυμά του, παρεμβαίνει στην εμφάνιση διαφθοράς μεταξύ των γυναικών . Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το ένδυμα με δύο πλευρές ή δύο χρώματα δείχνει ευγένεια και κηδεμονία για τους ανθρώπους της θρησκείας και του κόσμου, και το νέο ένδυμα είναι καλό για τους πλούσιους και τους φτωχούς . Ένιωσε ότι τα ρούχα magsuot ως νέα Vtmzkt δεν είναι σε θέση να επισκευαστούν, όπως συναρπάζει ακόμη και όσο είναι ζωντανό και το παιδί και η υψηλή αξία των υπαλλήλων της ασθένειας και η ελεύθερη αύξηση χάριτος φορέματα είδος ανανεωμένου χρέους, το φοριέται πάνω από τα ρούχα του έδειξε την έγκριση του μυστικού του Alanath και ίσως η πρόθεση ήταν καλή από τα φαινομενικά και ίσως κέρδισε χρήματα. Το Mdkhora και το μεταξωτό brocade δεν ταιριάζει να φορούν κάλτσες για τους νομικούς, γιατί ο Aaolan το ελάχιστο αίτημά τους και προσκαλούν τους ανθρώπους στην αίρεση και ήταν πιθανότατα ισχύει για μη μελετητές, ερμηνεύουν ότι το έργο απαιτεί παράδεισο και μολύνει με αυτό το πριγκιπάτο δείχνει επίσης γάμους από μια γυναίκα, ειλικρινής ή παχουλός Bjarah Belle ρύθμιση καλεί το πέρασμα στην έκφραση όλων αυτών είναι από την περίπτωση του βλέποντος . Η ρόμπα δηλώνει τα πρόσωπά της . Ο Al-Kirmani είπε: «Ερμηνεύεται για τη δικαιοσύνη στη θρησκεία, για τους διεφθαρμένους ανθρώπους με μαστίγια και για άλλους με λοίμωξη από ευλογιά στο σώμα ». Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας αποκτά κατάσταση πέους που ήταν από την οικογένειά της, ειδικά από τους ανθρώπους του οργώματος και της φύτευσης και του εύφορου έτους για όσους έχουν από την οικογένειά της, μια αυξανόμενη ευχαρίστηση των γυναικών και έδωσε στη Xia χρήματα από το σημείο των Περσών και των ανθρώπων της αποκάλυψης και των τυχερών παιχνιδιών, και μπορεί να συγκεντρώσει μαστίγια . Ένας επιτρεπόμενος που έχει πρόσωπο με συνέπειες, και κανείς δεν κατηγορείται για αυτό, είτε πρόκειται για άντρες είτε για γυναίκες, εκτός εάν κάτι του κατακριτέου τύπου αναμειγνύεται μαζί του . Όσο για το μελάνι, ερμηνεύεται με χάρη, και δεν υπάρχει τίποτα εκτός από το καλύτερο, ειδικά για τις γυναίκες, και ειπώθηκε ότι το όραμα των ενδυμάτων της γενναιοδωρίας είναι μια θλίψη . Το πριόνι που φορούσε τα δύο ρούχα του Khgayn Mottagtaan το ένα πάνω από το άλλο, υποδηλώνεται από τον θάνατό του και τα σκισμένα ρούχα ερμηνεύουν αδιάφορα τις ανησυχίες τραυματισμού και το σχισμένο περισσότερο ερμηνευμένο αιδοίο και χρησιμεύει ως Alqaba και Duwaji εάν η γυναίκα είδε ότι τα ρούχα της συνήθιζαν να έχουν έλλειψη HTC το νέο φόρεμα τρώει χρήματα halal και τρώει το φόρεμα, είπε ο Σαλμί ότι τα ρούχα του είναι βρεγμένα πάνω του ενώ τα φοράει. Αν ταξιδεύει, δεν ταξιδεύει, και αν σκόπευε κάτι που δεν θα είχε . Και αυτός που βλέπει ότι πουλάει τα ρούχα του είναι καλός για αυτόν και δεν υπάρχει καλό για εκείνον που τα αγοράζει, και αν τους δει ότι τους ωθεί από τον εαυτό του, τότε αυτή είναι η άφεση της φτώχειας του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καινούργια ρούχα μετά το μπάνιο του, τότε αρνείται με την απώλεια της ανησυχίας και της ταλαιπωρίας και απαλλάσσεται από κάτι κακό . Και όποιος βλέπει ότι φοράει απαγορευμένο ένδυμα ή κάτι που αποδίδεται σε γυναίκες, παντρεύεται μια γυναίκα που είναι απαγορευμένη, και για τα κεντημένα ρούχα, φοριούνται από αυτά, νάρκες και ίσως η φήμη των γυναικών είναι σπασμένη . Ένιωσε ότι φοράει γυναικεία ρούχα, έμεινε έγκυος, έρχονται στη γυναίκα, αν και δεν είχε εγκυμοσύνη επηρεάζει βλάβη ή φόβο με τα ίδια χρήματα όσο ο Χνάθα πιθανώς τραυματίστηκε τον χρόνο του και τη ρόμπα, που είναι τοποθετημένη στον ώμο, ερμήνευσε την ανθρώπινη θρησκεία που τον φοράει στη θέση του λαιμού και του λαιμού στη Γραμματεία . Θεωρείται ότι ντύνεται καλά, ο Σαλάχ Ντιντ και η καλή πίστη, και αν δει τον μανδύα που τον βάζει στον ώμο του πηγαδιού, αύξησε το χρέος και η υγεία της θρησκείας δεν είναι καλή σε λεπτό .) Τα ρούχα πλύσης που πρέπει να σχεδιάσει ένιωσε ότι το πλύσιμο των ρούχων του από τη βρωμιά δείχνει την καλοσύνη του και τη σωτηρία του Θλίψης και της θλίψης και της ευημερίας του και το χρέος του θα αποπληρωθεί αν το φοράει, αλλά αν δεν το φοράει, είναι χωρίς αυτό . Ο Al-Karmani είπε: «Το να πλένεις καθαρά ρούχα αν εμφανιστεί βρωμιά από αυτό, τότε είναι διαφθορά στη θρησκεία και διαπράττει αμαρτία ». Ο Abu Saeed Al-Waseer είπε: Το πλύσιμο των ρούχων από τη βρωμιά είναι μετάνοια, το πλύσιμο από το σπέρμα είναι μετάνοια της πορνείας και το πλύσιμο από το αίμα είναι μετάνοια από τη δολοφονία και το πλύσιμο από τη δικαιολογία ως μετάνοια . Ο Jaafar al-Sadiq είπε: Το πλύσιμο των ρούχων με κρύο νερό σημαίνει τέσσερις πτυχές της μετάνοιας, της ευεξίας, της σωτηρίας από τον Asir και της ασφάλειας από το φόβο και το πλύσιμο με ζεστό νερό, θλίψη, θλίψη και ασθένεια . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι πλένει καθαρά ρούχα, είναι μια αύξηση στην ευσέβεια και την ευσέβειά του, και ειπώθηκε ότι αυτό ήταν υπερβολικό επειδή δεν άξιζε να πλυθεί, και άλλοι είπαν, δεν υπάρχει βλάβη σε αυτό και δεν υπάρχει καμία ζημιά σε αυτό ….

Και ο θόλος και το πουλί ερμηνεύονται στα πρόσωπά του, και όποιος βλέπει ότι το φοράει στο κεφάλι του και αξίζει το βασίλειο, θα το αποκτήσει, διαφορετικά είναι δόξα και θαυμάσιο ….

…Και ο Jaafar al-Sadiq είπε: Το όραμα του κεφαλιού δείχνει τα δώδεκα πρόσωπα ενός αρχηγού και μιας εκκλησίας, ενός πατέρα, μιας μητέρας, ενός ιμάμη, ενός πρίγκιπα, ενός μελετητή, χρημάτων, ενός αγοριού, ενός αγοριού, μιας υπηρέτριας και ενός γυναίκα ….

…Τα μήλα σε ένα όνειρο υποδηλώνουν παιδιά, και όμορφα πρόσωπα, και μήλα όσο και αυτός που τον βλέπει, αν είναι κυβερνήτης, τότε τα μήλα είναι ιδιοκτησία του, και αν είναι έμπορος, τότε τα μήλα είναι το εμπόριο του και αν είναι άροτρο, τότε τα μήλα είναι δικά του . Είπε : Τα γλυκά μήλα είναι διατροφικά τρόφιμα και απαγορεύονται τα ξινά μήλα . Ο Σουλτάνος ​​έριξε ένα μήλο που είναι ο αγγελιοφόρος της ελπίδας και το κατήγγειλε . Και η μηλιά είναι ένας πιστός άνθρωπος που είναι κοντά στους ανθρώπους, οπότε όποιος βλέπει ότι φυτεύει μια μηλιά μεγαλώνει ένα ορφανό . Και όποιος είδε ότι έτρωγε ένα μήλο, θα είχε ό, τι δεν βλέπουν οι άνθρωποι, και αν το πήρε, θα έπαιρνε χρήματα από έναν έντιμο άνθρωπο με καλό έπαινο . Τα μήλα αριθμούνται για λίγα dirham . Εάν μύριζε ένα μήλο σε ένα τζαμί, τότε θα παντρευόταν, και αν μια γυναίκα μύριζε ένα μήλο σε μια συγκέντρωση πανηγυρισμών τότε έγινε γνωστός και αν το έφαγε σε μια γνωστή τοποθεσία, θα γέννησε καλός γιος . Και το δάγκωμα των μήλων Nawal είναι καλό και κέρδος και κέρδος . Τα μήλα αντιπροσωπεύονται από φίλους και αδέλφια, και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι τρώει μήλα, τότε εμφανίζεται ένας εχθρός . Και ένα ξινό μήλο είναι ένα σημάδι απόσπασης της προσοχής, της βλάβης και της φρίκης . Και η μηλιά δείχνει πανικό ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι ένα όραμα ούρων ερμηνεύεται στα πρόσωπα του εάν ήταν φτωχός και έγινε πλούσιος, εάν ήταν απελευθερωμένος σκλάβος, και εάν ήταν φυλακισμένος, απελευθερώθηκε και αν ήταν ταξιδιώτης επέστρεψε στο την πατρίδα του, και αν ήταν μελετητής ή δικαστής, τότε δεν είναι Μαχμούντ, και αν ήταν έμπορος, έδειχνε την έλλειψη του τι είχε διαπραγματευτεί ….

…Ένας θόλος οποιουδήποτε είδους αποτελείται από επτά πρόσωπα, μια γυναίκα, μια τάξη, τιμή, καλοσύνη, χάρη, τιμή και κύρος ….

…Jaafar al-Sadiq : Ο ήλιος κατεβαίνει στα δύο σημεία διέλευσης σε οκτώ πρόσωπα: διάδοχος, κυβερνήτης, κυβερνήτης, σπουδαίος λόγιος, δικαιοσύνη, όρκος, Baal μια γυναίκα και Amirnir ….

…Η έκφρασή του στα πρόσωπα της καλοσύνης, της καλοσύνης, της ευλογίας, της νίκης, της θεραπείας, της πληρωμής του χρέους, της διευκόλυνσης μιας δύσκολης υπόθεσης, της εξάλειψης της ανάγκης, της φωτεινότητας, της σωτηρίας εκείνων που είναι στενοχωρημένοι και νικηφόροι έναντι των εχθρών, και μια αύξηση της επιβίωσης για ο Παντοδύναμος λέγοντας: ~ Και από τι zakat προήλθε θα θέλεις το πρόσωπο του Θεού. ~ Ο στίχος, και ειπώθηκε ότι το zakat πρέπει να καταβάλλεται για χρήματα και ζώα. Είναι ένα όφελος κέρδος ειπώθηκε έλλειψη ….

…Και είναι στα πρόσωπά του, και όποιος βλέπει ότι υπάρχει μεγάλο φαγητό απλωμένο στο τραπεζομάντιλό του ενώ κάθεται στο στήθος του, τότε ερμηνεύεται σε έντεκα πρόσωπα δόξας, τιμής, κηδεμονίας, χαράς, περιτομής, συμποσίου , καλά νέα, γάμος, πολιτεία, καλοσύνη και όφελος ….

…Λέγεται ότι αυτός που είδε το πρόσωπό του μαυρισμένο είναι ένας άνθρωπος που αστειεύεται ψεύτης για το ρητό του Παντοδύναμου: « Την Ημέρα της Ανάστασης θα δείτε εκείνους που έχουν πει ψέματα στον Θεό των οποίων τα πρόσωπα είναι μαυρισμένα . ~ Και όποιος βλέπει μια ατέλεια στο πρόσωπό του ή στο πρόσωπο κάποιου άλλου από αυτόν, πηγαίνει κάτω γύρω του, ή ανησυχεί ή θλίψη. Μισεί, και αν είδε ότι φοβούσε το πρόσωπο κάποιου άλλου, θα συνέβαινε κάτι λάθος ….

…Και ο Al-Salmi είπε, ~Όποιος είδε ότι εγκατέστησε ένα λιοντάρι για να το ξοδέψει όπου θέλει, θα ερμηνεύσει σε δύο πρόσωπα τον τραυματισμό της μεγάλης δόξας και την κατάκτηση ενός τεράστιου εχθρού .~…

…Όσο για την ασπίδα, περιστρέφεται στα πρόσωπα, και όποιος βλέπει ότι έχει μια ασπίδα με ένα όπλο στα χέρια του κάτω από αυτόν, τότε δείχνει ποιος την φυλάσσει και θα είναι καταφύγιο γι ‘αυτόν από παράσιτα και όποιος βλέπει ότι έχει ασπίδα και κανένα άλλο όπλο, τότε δείχνει έναν σημαντικό άνθρωπο που προστατεύει τους φίλους και τους αδελφούς του από μισητά ζητήματα ….

…Η τέχνη σε ένα όνειρο σημαίνει θεραπεία από ασθένειες, ασφάλεια από φόβο και ανθρωπότητα μετά από μοναξιά . Το όραμά του μπορεί να αναφέρεται στο να βλέπει όμορφα μέρη, διαφορετικά χρώματα, ρούχα ή όμορφα πρόσωπα ….

…Και όποιος πιστεύει ότι βρίσκεται σε πόλεμο, και ένας αγώνας υψώνεται εναντίον τους, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε: ~Και υπάρχουν πρόσωπα εκείνη την ημέρα που θα επιβαρυνθούν από τη σκόνη .~…

…Όποιος βλέπει ότι ένας νεαρός με καλό πρόσωπο παρουσιάζεται σε αυτόν, τότε θα ερμηνεύσει σε δύο πρόσωπα ως βασιλιά και καλή είδηση, καθώς δεν μεταφέρθηκε στα χέρια του ….

…Και όποιος είδε ότι επιβιβάστηκε σε πλοίο σε ψηλό μέρος όπου δεν ήταν δυνατόν να εκτοξευτεί ένα πλοίο σαν αυτόν, τότε έχει δύο πρόσωπα που προκάλεσαν ένα από τα ενδιαφέροντά του, την υψηλή του κατάσταση και τη φήμη του μεταξύ των ανθρώπων, και ίσως αυτό δεν ήταν αξιέπαινη ….