…Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε, είδα σαν να είχα δύο μάρκες στα χέρια μου ότι θα έτρωγα από αυτά και από αυτά, και είπε: Είσαι ένας άνθρωπος που συνδυάζει τις δύο αδελφές και κέρδος tablet λίγο και το καρβέλι είναι ένα μεγάλο κέρδος ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει μια μεγάλη γη με πολλά λάκκα έτσι ώστε ο περιπατητής να μην μπορεί να περάσει από αυτό, τότε στρέφεται σε μια γυναίκα που έχει πολλές διαφθορά, εξαπάτηση και εξαπάτηση, και έχει πολλά ελαττώματα, αφήστε τον αναζητητή να το προσέξει ….

…** Το όραμα βασίζεται στο πρώτο παροδικό και από το όραμα ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, ξεκίνησε δύο ή τρεις φορές. Υπογράφηκε σύμφωνα με την ερμηνεία του, τότε η Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της – ανατέθηκε σε αυτήν , σε αντίθεση με αυτό που ο Αγγελιοφόρος του Θεού, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ερμήνευσε πάνω του, οπότε υπέγραψε σύμφωνα με Η ερμηνεία της Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της. αυτό – αυτό ήρθε όπως αφηγήθηκε ο γιος του Σουλεϊμάν άφησε την Aisha σύζυγο του Προφήτη ειρήνη σε αυτόν – ο Θεός να τους ευλογεί – είπε : μια γυναίκα από τους κατοίκους της πόλης έχει έναν σύζυγο έμπορο διαφορετικό ήταν να βλέπεις ένα όραμα κάθε φορά που λείπει ο σύζυγός της και σπάνια λείπει μόνο που έμεινε έγκυος έρχεται ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη, και λέει : Ο σύζυγός μου βγήκε ως έμπορος και με άφησε έγκυο, και είδα, ενώ ο κοιμώμενος είδε ότι ο ιστός μου του σπιτιού μου ήταν σπασμένος και ότι εγώ γέννησε ένα τυφλό αγόρι, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε : «Το καλύτερο από τον άντρα σου είναι πάνω σου, ο Θεός Παντοδύναμος θέλει είναι δίκαιος και γεννάς ένα αγόρι με δικαιοσύνη. « Τον έβλεπε δύο ή τρεις φορές όλα αυτά. Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, έρχεται και το λέει σε αυτήν, οπότε ο σύζυγός της επιστρέφει και γεννά ένα αγόρι, και ήρθε μια μέρα καθώς ήρθε σε αυτόν, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, απουσίαζε. Είδε αυτό το όραμα και της είπε : Τι ζητάς από τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει ειρήνη, έθνος του Θεού; Είπε : Ένα όραμα που έβλεπα, τότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, ήρθε και τον ρώτησε για αυτό, και είπε καλά, έτσι θα είναι όπως είπε . Έτσι είπα : Πες μου λοιπόν τι είναι; Είπε : Μέχρι να έρθει ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού και να την δαγκώσω όπως του πρόσφερα. Με τον Θεό, δεν την άφησα μέχρι που μου είπε, οπότε είπα : Με τον Θεό, αν πίστευες το όραμά σου, ο σύζυγός σου θα πεθάνει και θα γεννήσει ένα αγόρι, τότε κάθισε και φώναξε και είπε : Τα χρήματά μου είναι όταν Σου έδειξα το όραμά μου. Αυτή : ( Τι είναι αυτή, Aisha ) ; Γι ‘αυτό του είπα τα νέα και τι ερμηνεύθηκε σε αυτήν, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : « Μα Αϊσά, αν περάσεις στον Μουσουλμάνο ένα όραμα, τότε το διασχίζεις καλά, τότε το όραμα θα ακολουθήσει αυτό που διασχίζει ο ιδιοκτήτης του. « Έτσι, από τον Θεό, ο σύζυγός της πέθανε και δεν την έβλεπα αν δεν γέννησε ένα γενναίο γιο ….

…Το όραμα της περιγραφικής δομημένης ντροπαλής του Προφήτη – ειρήνης σε αυτόν – για να παντρευτεί το 60 – διηγήθηκε την ιστορία της Μωάμεθ μπιν Σάαντ (( τάξεις )) και Ταμπαράνι στο (( υπέροχο )) , είτε ο ίδιος ο Ιμπν Σαντ είχε διηγηθεί στην εν λόγω εισβολή στο Κιμπρ του αριθμού των συντρόφων – μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος από την εξουσία τους – ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη – επέλεξε τη Safiye την ημέρα του Khyber και ότι είδε στο πρόσωπό της ένα ίχνος πρασινάδας κοντά της μάτι, έτσι είπε : (( Τι είναι αυτό )) ; Και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σε ένα όνειρο ένα φεγγάρι ήρθε σε κάποιον που πνίγηκε μέχρι να πέσει στην πέτρα μου, και το ανέφερα στον σύζυγό μου Κέννα, και είπε : Θέλεις να είσαι κάτω από αυτόν τον βασιλιά που προέρχεται από τη Μεντίνα, και χτύπησε το πρόσωπό μου . Όσο για τον Al-Tabarani, διηγήθηκε για την εξουσία του Ibn Omar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ο οποίος είπε : Ο Safiyyah είχε πράσινο στα μάτια μου, οπότε ο Προφήτης – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη – της είπε ( ( Τι είναι αυτό το πράσινο με τα μάτια σας )) ; Είπε : Είπα στον άντρα μου που είδα, όταν το κρεβάτι είδε ένα φεγγάρι που έπεσε στην αγκαλιά μου, έτσι μου χτύπησε και είπε : Να σας θέλετε ένα βασιλιά που είναι φλύαρος ;…

…Μήπως το όραμα εκφράζουν με τον ένα , ή τι διαφέρει ανάλογα με το χρόνο, τον τόπο και τους οργανισμούς; Που πρέπει να γίνει κατανοητό από τη διέλευση και να γνωρίζετε καλά ? Τα σύμβολα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το χρόνο και τον τόπο , επομένως η διέλευση μπορεί να διασχίσει ένα όραμα σε μια συγκεκριμένη ώρα ή ένα μέρος με μια έκφραση , και το ίδιο όραμα μπορεί να εκφραστεί σε μια διαφορετική έκφραση , λόγω της διαφοράς στο χρόνο ή τον τόπο , και αυτό , από τον τρόπο, συμβαίνει πολύ , και μερικά από τα λίγα στα εμπορεύματα μπορούν να θαυμάσουν στην επιστήμη . Το άτομο του οράματος παίζει επίσης ρόλο στη διαφορά της έκφρασης . Λοιπόν ή άρρωστος σύμφωνα με την εγκυρότητα της δικαιοσύνης και ούτω καθεξής σε θέματα που σχετίζονται με τη Balraia , και ίσως να αναφέρω εδώ την υποστήριξη αυτού που είπα , την ιστορία του παρασίτου όταν πήγε με τον μουσουλμανικό στρατό για την καταπολέμηση των αποστατών στο περιστέρι , και ότι ήταν ο γιος Αμρ ιμπν παράσιτο του , είπε ότι το παράσιτο μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ μαζί του : ο εν λόγω : βγήκε Για αυτόν που έστειλε Musaylimah με το γιο μου Amr, ακόμα κι αν είδα ένα όραμα κάποιο τρόπο, είδα σαν το κεφάλι μου ήταν ξυρισμένο και ένα πουλί βγήκε από το στόμα μου, σαν μια γυναίκα να με έβαλε στον κόλπο της, σαν να με ρωτούσε επειγόντως ο γιος μου, οπότε κινήθηκε ανάμεσα σε μένα και αυτόν, οπότε μίλησα μαζί της, οπότε είπαν : Καλό , λοιπόν, είπα : Όπως έχω προσκολλήσει, και ξύρισα το κεφάλι μου κατά κομμάτι, και το πουλί Forouhi, οι γυναίκες γη έθαψαν όπου, ήταν τρομακτικό να σκοτώσει έναν μάρτυρα, και το αίτημα του γιου μου πάνω μου, αυτό που βλέπω μόνο ο Saadhir μέσα το αίτημα πιστοποιητικού, και δεν τον βλέπετε προσκολλημένο στο ταξίδι αυτό, είπε : σκοτώνοντας το παράσιτο την ημέρα της Yamama, και ο γιος του w ως τραυματισμένος, τότε την Ημέρα του Γιαρμούκ σκοτώθηκε ως μάρτυρας κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Ομάρ Μπιν Αλ-Χατάμπ, ο Θεός να τον ευχαριστήσει . Ο Ibn al-Qayyim είπε στο « Zad al- Ma’ad » μετά την ιστορία ( 3/627 ): Όσον αφορά την έκφραση να ξυρίσουμε το κεφάλι με μια θέση , αυτό συμβαίνει επειδή το ξύρισμα του κεφαλιού βάζει τα μαλλιά του στο έδαφος και αυτό δεν δείχνει απλώς τη θέση του κεφαλιού του, καθώς δείχνει τη σωτηρία της ανησυχίας, της ασθένειας ή της αγωνίας για εκείνους που ταιριάζουν με αυτό, και για τη φτώχεια, την αγωνία και την κατάρρευση της ηγεσίας, αντιμετώπισε εκείνους που δεν τον ταίριαζαν, αλλά στο όνειρο του παρασίτου υπάρχουν ενδείξεις που απαιτούσαν να βάλει το κεφάλι του, συμπεριλαμβανομένου : ότι βρισκόταν στο τζιχάντ και πολεμούσε τον εχθρό με αγκάθι και γενναιότητα . Συμπεριλαμβανομένου : ότι μπήκε στην κοιλιά της γυναίκας , την οποία είδε μια γη που μοιάζει με τη μητέρα του, και είδε ότι είχε μπει σε μια θέση που βγήκε από αυτό, και αυτό επιστρέφεται στη γη, όπως λέει : {εκ των οποίων δημιουργήσαμε και στο οποίο Naidkm συμπεριλαμβανομένου του Nkrjkm } Taha : 155 , η πρώτη γυναίκα με το έδαφος καθώς και οι δύο είναι ο τόπος συνουσίας, και η πρώτη είσοδος στον κόλπο της είναι επιστρέφοντας σε αυτήν καθώς δημιουργήθηκε από αυτήν, και το πρώτο πουλί που βγήκε από αυτό με το πνεύμα του, είναι σαν το πουλί παγιδευμένο στο σώμα, και αν βγήκε από αυτό ήταν σαν το πουλί που άφησε τον εγκλεισμό του και πήγε όπου θέλει. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Προφήτης, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, του είπε , ότι « η ψυχή του πιστού είναι ένα πουλί που κρέμεται στα δέντρα του Παραδείσου. » Αναρτήθηκε από Αχμάντ Αλ-Nasa’i και Malik . Και η σημασία των σχολίων : δηλαδή, τρώει και φροντίζει . Επομένως, διαλογίστε αυτά τα λόγια του Ibn al-Qayyim και μάθετε να εκφράζετε και να μετράτε κάθε όραμα σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του και τον χρόνο κατά τον οποίο το είδατε, και ελπίζουμε ότι οι σύντροφοι μελέτησαν ο ένας τον άλλον στην επιστήμη της έκφρασης των οραμάτων, για να μάθουν ότι αυτή είναι μια επιστήμη που μπορεί να μάθει και να διδαχθεί ακόμα κι αν εκείνοι που διαφωνούν με αυτή τη γνώμη διαφωνούν μαζί μας, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

…Η ανταμοιβή για την κατάρα των Σύντροφοι 84 – Εκείνος είπε : Al-Qayrawani είπε : Ένας σεΐχης από τους ανθρώπους της Αλ Φαντλ είπε μου : Αμπού αλ-Χασάν αλ-Muttalibi, ο ιμάμης του Τζαμί του Προφήτη – μπορεί Θεού προσευχές και η ειρήνη είναι επάνω του – μου είπε : Εκείνος είπε : είδα ένα θαύμα στη Μεδίνα. Ένας άντρας καταρατούσε τον Αμπού Μπακρ και τον Ομάρ και είπαν : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού αυτό που μας πονάει και η Ασπένα, μου είπε , ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ – ειρήνη σε αυτόν -: (( εσείς αυτό, Ο Αμπού Κάιις )) ; Είπα να τον : σε, και έχω ένα μηχανισμό γύρισε στο σημείο του χεριού του, έχει συμπεριλάβει τα δάχτυλά του και την επέκταση του της αιτίες και την Κεντρική και προορίζονται μάτια μου, είπε : ότι είπα ψέματα, έτσι ο Θεός που τα μάτια και να σας τα δάχτυλά του στα μάτια μου, και ξύπνησα από τον ύπνο μου ενώ ήμουν σε αυτήν την κατάσταση. Συνήθιζε να κλαίει για το καλό του λαού και ανακοίνωσε τη μετάνοια 85 – Με την εξουσία του Abu Hatim Al-Zari στην εξουσία του Muhammad bin Ali, είπε : Καθίσαμε στη Μέκκα στο Μεγάλο Τζαμί, οπότε ένας άντρας στάθηκε μισός -μαυρό και μισόλευκο και είπε : Ω, οι άνθρωποι θεωρούσαν τον Πέι Βάννι, παίρνεις τους δύο σεΐχες και τον Αχτμάνμα, ενώ κοιμάμαι το ίδιο βράδυ αν ήρθες σε μένα και τα δεδομένα σήκωσε το χέρι του Vltm το πρόσωπό μου, ο Λι είπε : Ω εχθρός του Θεού, πανκ, δεν θα καταραστείς ο Αμπού Μπακρ και ο Umar – να είναι ο Αλλάχ ευχαριστημένος μαζί τους – έγιναν και είμαι σε αυτήν την περίπτωση (1)….

…Και όποιος βλέπει πολλά μάτια στο σώμα του, αυτό είναι μια αύξηση του χρέους, και αυτό μπορεί να υποδηλώνει ότι οι δαμαλίδες έχουν φύγει και ανοίξει ….

…Και ο al-Kirmani είπε: ~Όποιος βλέπει πολλά κοτόπουλα, θα το έχει σε ένα μέρος, γιατί είναι καλό και μια ευλογία και το μέρος για να το αποκτήσει θα είναι στο σπίτι .~…

…Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι πολλά μυρμήγκια ερμηνεύουν τον στρατό του Σουλτάνου ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα μυρμήγκια βγαίνουν από το στόμα του ή από τη μύτη του, θα ερμηνεύσει την καταστροφή του, και ειπώθηκε ότι το όραμα των μυρμηγκιών ερμηνεύεται από τους κλέφτες ….

…Και όποιος βλέπει τα μυρμήγκια σε κάτι από το φαγητό, ερμηνεύεται από την υπεροχή ή την υποκρισία αυτού του πράγματος ….

…Και όποιος βλέπει ένα μυρμήγκι να αφαιρεί κάτι από το σπίτι του, δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και αν μεταφερθεί στο σπίτι του, τότε είναι διαφορετικό από αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ένα μυρμήγκι να φεύγει από το σπίτι του ενώ πετάει στον αέρα, αυτό ερμηνεύεται από το ταξίδι της οικογένειάς του, και η συντροφιά τους και ο αριθμός τους μπορεί να είναι ασφαλείς στο ταξίδι, και οι υποσχέσεις τους είναι ξεχασμένες ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε ότι το όραμα πολλών μυρμηγκιών ερμηνεύεται από τον αδύναμο εχθρό, και το όραμα πολλών μυρμηγκιών στο σπίτι του χωρίς την έκδοση του τι βλάπτει τον απόγονο, και η αποχώρησή του από το σπίτι οδηγεί σε έλλειψη απογόνων ….

…Όποιος βλέπει ότι έχει πεθάνει και μεταφέρεται σε ένα κρεβάτι στους λαιμούς των ανθρώπων, τότε προσβάλλει την εξουσία και καταστρέφει τη θρησκεία του, κατακτά τους ανθρώπους και τους βάζει στο λαιμό τους, και οι οπαδοί του θα είναι στην εξουσία του όσο και εκείνοι που ακολούθησαν την κηδεία του, και ελπίζουμε ότι είναι καλός στη θρησκεία του, εκτός εάν θαφτεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι αυτός και ο χαλίφης είναι σε ένα κρεβάτι, τότε θα μοιραστεί τις υποθέσεις του μαζί του ή θα του δώσει ένα μέρος για να κυβερνήσει, και ειπώθηκε ότι είτε παντρεύεται μια γυναίκα από το σπίτι του χαλίφη ή του δίνει έναν σκλάβο – κορίτσια ….

…Και αν βλέπει σαν να προκάλεσε μια μακρά ασθένεια στο κρεβάτι του, και ίσως άφησε τη γυναίκα του ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένα ζωντανό άτομο έχει πεθάνει ενώ ξαπλώνει σε ένα κρεβάτι ή ένα φέρετρο ή κάτι τέτοιο, πρέπει να επικοινωνήσει με την υπηρεσία του Σουλτάνου ή κάποιου που παίρνει τη θέση του, και βλέπει καλά και επωφελείται από αυτόν ….

…Και όποιος βλέπει ότι καθόταν σε ένα κρεβάτι που δεν έχει στρώμα, τότε ταξιδεύει, και αν ήταν άρρωστος πέθανε, και αν είχε γυναίκα, τότε θα ήταν ευτυχισμένος μαζί της, και αυτό μπορεί να συμβεί μεταξύ τους ….

…Και όποιος βλέπει ότι κουνάει ένα κρεβάτι, θα αγωνίζεται σκληρά για την καλοσύνη των παιδιών του ….

…Και όποιος βλέπει ότι το κρεβάτι του είναι σπασμένο, θα χάσει την υπερηφάνεια και την εξουσία του, διαφορετικά θα αφήσει τη γυναίκα του με θάνατο ή ζωή .)…

…Και όποιος βλέπει ότι έριξε το κρεβάτι του έξω από το σπίτι ή την πόρτα του και μετά το επέστρεψε, αυτό δείχνει ένα ανακλητό διαζύγιο ….

Αυτός που πεθαίνει σε κρεβάτι θα ανυψωθεί

…Ομοίως, αν είδε ένα στέμμα ή αδελφές πάνω στους νεκρούς, και του έδειχνε να κάθεται σε ένα κρεβάτι, και είδε πράσινα ρούχα στους νεκρούς, ανέφερε ότι ο θάνατός του ήταν ένα είδος μαρτυρίας, όπως ακριβώς αυτό το όραμα δείχνει την καλή κατάσταση των νεκρών στο μέλλον, έτσι δείχνει το εμπόδιο του σε αυτόν τον κόσμο ….

…Και όποιος βλέπει ότι το περικυκλώνει πάνω ή κάτω από το κρεβάτι του και είναι άρρωστος ή σε κίνδυνο, τότε αυτό είναι απόδειξη της φτώχειας και της απουσίας της αγωνίας του ….

…Και ο Jabir al-Maghribi είπε ότι το κρεβάτι στην ερμηνεία είναι μια περιοχή και ένα υπόλοιπο για τον Παντοδύναμο ρητό, ακουμπισμένο στο στρώμα των λινού του από το Istabraq ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το κρεβάτι είναι ένας Νάχας, και είναι ο Dalal al-Raqiq, και ειπώθηκε ότι είναι αυτός που ακολουθεί τα χρήματα των ανθρώπων ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει προκαλέσει έναν άνεμο στο κρεβάτι του με τη γυναίκα του, τότε τα λόγια βγαίνουν ανάμεσα σε αυτόν και εκείνη και αν είχε φωνή, ήταν ισχυρότερη ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει βάλει μαξιλάρια στο κρεβάτι του, τότε θα εξυπηρετήσει περισσότερα από τα λόγια του, και είναι ένας πίνακας ….

…Και όποιος βλέπει το κρεβάτι του στην πόρτα του βασιλιά, θα αναλάβει την εντολή ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε ένα μικρό κρεβάτι ενώ κουνάει μέσα του, θα στοχεύει και θα δεσμεύει αυτό που δεσμεύουν τα μικρά ….

…Και όποιος βλέπει ότι το κρεβάτι του τρώγεται από το ποντίκι, τότε θα ερμηνεύσει τη διαφθορά της γυναίκας του με κάποιον που αποδίδεται στην ερμηνεία σε αυτό το ποντίκι και είναι ικανοποιημένος με αυτήν τη διαφθορά ….