…Και όποιος βλέπει ότι απομάκρυνε τα μαλλιά από το στήθος του ή από την πλάτη του, αν έχει εμπιστοσύνη που μπορεί να κάνει στον ιδιοκτήτη του και πριν από τα ηβικά μαλλιά υπάρχει βλάβη, αλλά αν η γυναίκα το δει αυτό, τότε είναι αξιέπαινη, και αυτό λέγεται ότι εάν η γυναίκα δει ότι είναι κομμένη, τότε θα οδηγήσει σε αγωνία και βλάβη ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Όποιος βλέπει ότι έβαλε το χέρι του κάτω από τη μασχάλη του και το βγάζει έξω και έχει φως, τότε θα αποκτήσει γνώση εάν είναι από την οικογένειά του, διαφορετικά είναι κέρδος, καλό και όφελος . Το έκανε απόν ….

…Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι είναι φώτιση στο μπάνιο και λούζεται, τότε πληρώνεται από ένα χρέος που οφείλει, και αν είναι συντριμμένος, η θλίψη του έχει φύγει, και αν φοβάται την ασφάλεια, και αν είναι άρρωστος θεραπεύεται, και αν είναι σκλάβος που ελευθερώνεται, και αν δεν έκανε το Χατζ, αυτό συμβαίνει εάν το φως το ξυρίζει, τότε πετάει Το λουλούδι είναι ένα σύννεφο που δεν μένει και αυτό δεν συμβαίνει για το πρόσωπο του οποίου τα μαλλιά έχει ξυρίσει, αν είναι πλούσιο, τα χρήματά του έχουν φύγει, και εάν ένας διαφωτισμός είναι παντού στο σώμα του χωρίς το πρόσωπό του, τότε θα πεθάνει . Εάν ένας διαφωτισμός δεν έχει μαλλιά στο σώμα του ενώ είναι ξύπνιος και το φως τον ξυρίζει εκτός από τα ηβικά μαλλιά, τότε πεθαίνει, τα χρήματά του έχουν φύγει και οι γυναίκες του παραμένουν . Και η φώτιση στη θέση του Sunnah εάν πηγαίνει με τα ηβικά μαλλιά είναι ένα σημάδι αιδοίου, και εάν δεν πηγαίνει με τα ηβικά μαλλιά τότε είναι απόδειξη της παύσης της θρησκείας και της αυξανόμενης θλίψης . Και αν είναι φτωχός, είναι απαραίτητος και απαλλαγμένος από αυτόν, και εάν το φως ξυρίσει μέρος του και αφήσει μέρος αυτού, τότε κάποια από την αγωνία του θα απελευθερωθεί από αυτόν και κάποια από αυτά θα παραμείνει, και θα φύγει από τα χρήματά του, ή η χάρη και η εξουσία του θα αφαιρεθούν από αυτόν και μερικά από αυτά θα παραμείνουν . Ο φωτισμός της φωτιάς είναι όποιος βλέπει στο όνειρό του ότι κατασκευάζει φούρνο, τότε θα κερδίσει κέρδος στα χρήματά του και όφελος στον εαυτό του . Εάν βλέπει στο σπίτι του βασιλιά μια φώτιση, τότε εάν ο βασιλιάς έχει πρόβλημα φώτισης και καθοδηγείται σε αυτό, και εάν έχει εχθρούς που είναι νικηφόροι . Αν έβλεπε ότι χτίζει μια φώτιση και το κράτος έχει ανθρώπους, θα αποκτήσει την εντολή και την εξουσία . Αυτός που επιτυγχάνει μια φώτιση χωρίς στάχτη θα παντρευτεί μια γυναίκα χωρίς καλό . Το tanoor είναι διαφορετικών τύπων και κάθε φώτιση έχει μια ερμηνεία. Ο φούρνος μπάρμπεκιου δείχνει φυλάκιση, και όποιος έχει ένταση το υποδεικνύει . Η σωτηρία και η καλοσύνη του . Το tanoor al-sla’at υποδηλώνει τον μελετητή ιμάμη στον οποίο απευθύνονται τα ζητήματα, και στον καθένα δίνεται κάτι για να θεραπεύσει την ψυχή του . Και το φως γκουάρ δείχνει το εργοστάσιο κοτόπουλου . Και όποιος είδε ότι είχε φώτιση το χειμώνα ενώ έκαιγε με τη φωτιά του έδειξε την επένδυση, την άνεση και το όφελος, και τρώει φρούτα εκτός από τα χρώματα τους, και αν ήταν το καλοκαίρι, υπέδειξε ασθένειες με ζέστη και αιματοχυσία, και ανησυχίες και θυμό . Και ίσως η φώτιση αναφέρεται στο στομάχι όταν πετιέται σε αυτό ….

…Έχει σημασία να βλέπεις κάποιον που κοιμόταν για πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, όπως ένα άτομο που κοιμάται για λίγο ύπνο κατά τη διάρκεια της ημέρας, ή βάζει το χέρι του στο γραφείο, κατά τη διάρκεια της εργασίας, για παράδειγμα, και στη συνέχεια κοιμάται για έναν πολύ σύντομο ύπνο , και μερικοί μπορεί ακόμη και να χαλαρώσουν στα φανάρια και να κλείσουν τα μάτια τους, και να δουν αυτή τη στιγμή ως ύπνο Ή όραμα, είναι αυτά τα οράματα αξιόπιστα και εκφράζουν ….. ; Αυτή είναι μια ερώτηση που συχνά ρωτείται από όσους ενδιαφέρονται για αυτήν την τέχνη, και η απάντησή μου είναι ότι τα οράματα σε τέτοιες περιπτώσεις είναι αξιόπιστα και εκφραστικά, και μπορεί ακόμη και να είναι πιο αληθινά από τα οράματα που βλέπονται με έναν μακρύ, μακρύ ύπνο . Έτσι, βρίσκετε επιστήμονες που ενδιαφέρονται για αυτήν την τέχνη προτιμούν τα οράματα της μαγείας ή του ύπνου. Είναι ένα μεσημεριανό ύπνο, σε αντίθεση με άλλους . Μερικοί έχουν συμπεράνει τα λόγια τους με το Χαντίθ του Αμπού Σάιντ [το πιο ειλικρινές της αποκάλυψης από τους μάγους ], το οποίο παρέσχε από τον Αχμάντ ένα marfoo »και επικυρώθηκε από τον Ibn Hibban . Στο Al-Fath, ο Ibn Hajar κάλεσε το κεφάλαιο για τη νυχτερινή όραση, και είπε, εξηγώντας το : Δηλαδή, το όραμα ενός ατόμου τη νύχτα, τα όραμά του κατά τη διάρκεια της ημέρας ισούνται ή διαφέρουν και υπάρχουν διαφορές μεταξύ των χρόνων του καθενός ; Αναφέρθηκε ότι ο Nasr bin Yaqoub al-Dinouri είπε : Η ερμηνεία του οράματος στην αρχή της νύχτας επιβραδύνει την ερμηνεία της και από το δεύτερο μισό επιταχύνεται με τα διάφορα μέρη της νύχτας και ότι η ταχύτερη ερμηνεία του τα οράματα της μαγείας, ειδικά όταν σπάει η αυγή . Με την εξουσία του Jaafar al-Sadiq : Αυτή είναι η ταχύτερη ερμηνεία του οράματος του σιέστα . Και αν όλα αυτά προτιμούν το όραμα της ημέρας από το όραμα της νύχτας, τότε βρίσκουμε μερικούς να λένε ότι υπάρχει ισότιμος μεταξύ τους, και ότι δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ τους, και από αυτό που προήλθε από αυτό που διηγήθηκε για αυτό είναι αυτό που ήρθε στο Sahih al-Bukhari, με την εξουσία του Ibn Sirin που είπε : Το όραμα της ημέρας είναι σαν το όραμα της νύχτας . Η Al-Qayrawani είπε, εξηγώντας σε αυτήν : Δηλαδή, δεν υπάρχει διαφορά στην απόφαση της φράσης μεταξύ νυχτερινών και ημερών οραμάτων, καθώς και στο όραμα γυναικών και ανδρών….

…Εάν βλέπει το κεφάλι του να μην χτυπιέται, αφήνει το κεφάλι του . Εάν μεταφέρει το κεφάλι του από αυτήν τη θέση, η ηγεσία του θα φύγει ….

…Και όποιος βλέπει ότι το στόμα, το στομάχι ή το δέρμα του είναι γεμάτο ξηρό σιτάρι, τότε η ζωή του έχει τελειώσει, ας φοβηθεί τον Θεό ….

…Και όποιος βλέπει ότι σκάβει τον τάφο ενός ανθρώπου που γνωρίζει το σπίτι του, το όνομα και το ψευδώνυμό του, θα πάρει έναν δρόμο ειδικά αν φτάσει σε αυτό ….

…Και όποιος το βλέπει σαν να πήρε το βιβλίο του με τον όρκο του, θα κερδίσει καλοσύνη και υπέροχο έπαινο και δόξα ….

…Και ορισμένοι από τους διερμηνείς είπαν ότι όποιος είδε ότι ξυρίζει το κεφάλι του όσο δεν ήταν σε πόλεμο, τότε θα ήταν πλούσιος και εξουσιοδοτημένος με τους εξαρτώμενους του, και ήταν αξιέπαινος και δεν υπήρχε τίποτα λάθος μαζί του, και αν ήταν στον πόλεμο τότε δεν ήταν καλό, και ειπώθηκε ότι αν ήταν στους ιερούς μήνες, θα ήταν εξιλέωση για αμαρτίες, εξάλειψη των χρεών και τέλος των ανησυχιών και της ταλαιπωρίας του, και ειπώθηκε ότι ένας ή και οι δύο γονείς πέθανε ….

…Όποιος βλέπει το κεφάλι του κομμένο σε μια πόλη ή τοποθεσία ή σε μια πύλη, τότε οι αρχηγοί του λαού έρχονται σε αυτό το μέρος, και αν δει ότι τρώει από αυτούς ή παίρνει κάτι, τότε είναι το κέρδος των χρημάτων και των ωφελειών, και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι μεγάλο, τότε είναι μια αύξηση των χρημάτων του και αν έχει μια θέση, τότε μια αύξηση της υπερηφάνειας, και αν είναι διαφορετικά τόσο καλό σε κάθε περίπτωση, και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι μικρό, τότε το αντίθετο της υπόθεσης, και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι ενός ελέφαντα, άλογο, λιοντάρι, μουλάρι ή γάιδαρο, τότε αυτό είναι αξιέπαινο και αν είναι σαν το κεφάλι μιας καμήλας, βοοειδών, προβάτων ή χοίρων , τότε αυτό δεν είναι ο Μαχμούντ και μερικοί από αυτούς είπαν ότι είδε το κεφάλι του ως το κεφάλι ενός θηρίου. Επιτρέπεται να το φάτε, οπότε δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, και αν είναι κάτι που δεν επιτρέπεται να τρώτε, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό. Και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το να βλέπεις τα κεφάλια των ζώων είναι χρήματα και κεφάλι. Εάν προέρχεται από ό, τι τρώγεται, τότε τα χρήματα είναι σύζυγος και αν προέρχονται από κάτι που δεν μπορεί να καταναλωθεί, απαγορεύεται. Όφελος, καθώς και αν τον συμπεριέλαβε σε αυτό που δεν πρέπει να είναι σαν να ξυπνά…

…Και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι ενός μουλάρι ή του γαϊδουριού, τότε είναι καλή τύχη και λέγεται ότι συναγωνίζεται τη μητέρα του στην προσευχή για το ρητό του, να είναι ευλογίες και ειρήνη σε αυτόν, στο διάσημο Χαντίθ ….

…Και όποιος βλέπει ότι το Κοράνι έπεσε από το χέρι του ή τον πήρε. Αν ήταν μελετητής ή είχε δουλειά, τότε αφαιρέθηκε από αυτό, και αν δεν ήταν, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….

Ομοίως, αν έβλεπε ότι έπινε από το νερό, το κρασί και το γάλα του, θα έπαιρνε σοφία, γνώση και πλούτο,

…Και όποιος βλέπει στο μέτωπό του το αποτέλεσμα της προσκύνησης, δείχνει αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του και της εξάπλωσής του μεταξύ των ανθρώπων, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τραυματίστηκε στο μέτωπο θα του έπαιρνε κάτι από ένα κατώτερος άνθρωπος που μισεί και μπορεί να είναι η έλλειψη των χρημάτων του ….

…Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει το σπαθί του και το σπάει, τότε ερμηνεύεται από το θάνατο του πατέρα του ή του θείου του ή όποιος αντικαταστήσει τον εαυτό του, και ό, τι βλέπει σε αυτό από τον Zayn ή τον Shin, θα ερμηνευτεί και σε αυτά και Το όραμα του σπασίματος της ματιάς του σπαθιού ερμηνεύεται από το θάνατο της μητέρας ή της θείας, οπότε αυτό που φαίνεται στα προφίλ του σπαθιού του Ζεν ή του Σιν ερμηνεύεται σε αυτά ….

…Αποφασίθηκε για κάποιον που ήθελε να δει ένα καλό όραμα να κάνει μερικούς τρόπους πριν κοιμηθεί, για παράδειγμα, ή να φέρει κάποια παράξενα; Έχει ήδη αναφερθεί ότι ορισμένοι από τους άρρωστους έχουν κάνει ένα τέτοιο λάθος , γιατί όταν ο ίδιος είναι ένα συγκεκριμένο άτομο , για παράδειγμα , και η κατάστασή του επιδεινώνεται από τα λόγια εκείνων που αυξάνουν την ασθένεια με τις περιγραφές τους σε αυτόν, όπως λέει και τους : Ma’oun , με μια ψυχή . . . Κλπ , γι ‘αυτό η κατάσταση μπορεί να ωθήσει τον ιδιοκτήτη του μέχρι να αρχίσει να ζητήσει μια θεά για να δείτε ένα όνειρο μέσα από την οποία ο ίδιος ξέρει τι η κατάστασή του είναι , και αυτός μπορεί να σκεφτεί για εκείνον που τον προκάλεσε σε αυτή την κατάσταση , είτε από μάγισσες , ή από ένα εφηβικό , και βλέπει στον ύπνο , και συχνά το βλέπει ως όνειρο σωλήνα – Και η περίπτωση είναι αυτό – αλλά μπορεί να έχουμε ένα άτομο που δεν πάσχει από οποιοδήποτε παθολογικό σύμπτωμα , έτσι οι μελετητές της έκφρασης ανέφεραν σε ένα θέμα που έχει ήθος, συμπεριλαμβανομένων : να είναι ειλικρινείς στην ομιλία και την προφορά , στον ύπνο σε ένα φως , στην δεξιά πλευρά , και να απαγγείλει ένα σούρα όταν κοιμάται : (και ο ήλιος να διευκρινιστούν ) (1), και Sura ( και νύχτα, αν θολή ) (1), Surat : σύκα , ειλικρίνεια και Almaoztin , αυτό όσον αφορά το Κοράνι , δεν βρήκα στοιχεία για αυτήν την κατανομή αυτού του φράχτη , και διέταξα άλλες εκκλήσεις για αυτό το αίτημα : ( Ω Αλλάχ, ζητώ καταφύγιο από εσάς από κακά όνειρα Και ζητώ καταφύγιο από τον χειρισμό του διαβόλου στο ξύπνημα και στον ύπνο , Ω Θεέ , Σας ζητώ ένα όραμα καλής, ειλικρινής, χρήσιμης και αξέχαστης . Ω Θεέ μου , δείξε μου τι αγαπώ στο όνειρό μου ) «1». Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η καθαρή ικεσία ενός ατόμου είναι κοντά στην απάντηση , ειδικά εάν κάνει πράγματα που κάνουν την κλήση να απαντηθεί, όπως : να είναι νόστιμο στο φαγητό, να μην πίνει ή να τρώει τίποτα εκτός από καλό , να επιμείνει στον Θεό ικεσία , και να επαιτούν αυτόν με εκατό συνταγές, αυτό είναι κατάλληλα γι ‘αυτόν να απαντήσει – κυρίως – Αν υπήρχε ένα μακρύ ταξίδι ανάγκη από μια υπερβολή στα ρούχα και μορφή , και δεν βρήκα τίποτα από την Sunnah να υποστηρίξει αυτή την ικεσία που έδωσε ο Ιμπν Χάτζαρ κατά τη διάρκεια της κατάκτησης , τότε δεν είναι τίποτα άλλο από μια προσευχή , και ένα άτομο καλεί τον Θεό με τι . Ο Θεός το ανοίγει, ίσως αυτό που φλέβει ο Ibn Hajar από αυτήν την πόρτα ….

…Εάν βλέπει ότι ο Θεός Παντοδύναμος τον λογοδοτεί και οι πράξεις του τίθενται σε ισορροπία, τότε οι καλές του πράξεις υπερτερούν των κακών του, τότε είναι σε μεγάλη υπακοή, και είναι υποχρεωμένος από τον Θεό για μια μεγάλη ανταμοιβή, και εάν του οι κακές πράξεις ξεπερνούν τις καλές του πράξεις, τότε το θέμα της θρησκείας του είναι φοβερό . Και αν βλέπει σαν η ζυγαριά να είναι στο χέρι του, τότε βρίσκεται στην ευθεία πορεία, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και έχουμε στείλει μαζί τους το βιβλίο και την κλίμακα ». Αν το είδε σαν να ήταν βασιλιάς, του έδινε ένα βιβλίο . Και του είπε: Διάβασε, αν ήταν ανάμεσα στους λαούς της δικαιοσύνης, πέτυχε ευχαρίστηση, και αν το θέμα του δεν φοβόταν, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ~ Διαβάστε το βιβλίο σας .~…

…Και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι λιονταριού, τότε υπερισχύει στην κρίση του και νικά τους εχθρούς του, και μπορεί να υπάρχει ανακούφιση ….

…Και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι ενός ελέφαντα, θα λάβει χρήματα και χάρη εκ μέρους του Σουλτάνου ή όποιος παίρνει τη θέση του ….

…Όσο για το δώρο, όποιος βλέπει ότι δίνει ένα δώρο σε κάποιον και ο τύπος του είναι συμπαθητικός, τότε είναι καλός για τον πράκτορα και το αποτέλεσμα, και ο καθένας παίρνει από τον ιδιοκτήτη του αυτό που θέλει, και εάν αυτό το είδος είναι δεν του άρεσε, τότε ο καθένας λαμβάνει από τον άλλον αυτό που μισεί, και όποιος βλέπει ότι του δίνεται ένα δώρο από έναν σεΐχη ή έναν ηλικιωμένο άντρα, τότε αξίζει τον κόπο, ακόμα κι αν προέρχεται από έναν νεαρό άνδρα ή μια νεαρή γυναίκα , οπότε διαφωνούσε μαζί του, και όποιος είδε ότι έδωσε ένα δώρο σε κάποιον και το επέστρεψε σε αυτόν, αυτό δείχνει ότι υπάρχει μια συνομιλία μεταξύ τους ότι μισεί σαν αυτόν, και όποιος βλέπει ότι έδωσε ένα δώρο σε κάποιον, τότε είναι ευγενικός σε αυτόν, εκτός από το δώρο του σκλάβου, τότε του στέλνει έναν εχθρό…

…Τι συμβουλή έχετε για κάποιον που ανησυχεί και φοβάται τα όνειρα που βλέπει και μπορεί να είναι υπερβολικό; Δεν είστε ο μόνος που υποφέρει. Αυτός είναι ένας από τους ευγενείς συντρόφους, που είναι : Abu Salamah Abd al-Rahman bin Auf λέγοντας : Συνήθιζα να βλέπω το όραμα να με αρρωσταίνει μέχρι που άκουσα τον Προφήτη, την ειρήνη και τις ευλογίες του Θεού να του λένε : (Το καλό όραμα είναι από τον Θεό . Και αν δει αυτό που μισεί, ας ζητήσει καταφύγιο στον Θεό από το κακό του και από το κακό του Σατανά, και αφήστε τον να δραπετεύσει τρεις φορές, και να μην πει σε κανέναν γι ‘αυτό, γιατί δεν θα τον βλάψει .) Συμφωνήθηκε . Στο μυθιστόρημα 🙁 Θα μπορούσα να δω το όραμα Oary από αυτά αλλά δεν το Ozml ) κανένα : Προσάρτηση Oary Humazah μάτι και ακινησία, όπως ο πυρετός μου έρχεται από το φόβο της ονομαστικής μου αξίας στο μυαλό μου . Και Azmal : συνδυάζοντας το hamza και σφίγγοντας το zai και το meme, δεν θα τυλιχτώ και θα καλυφθώ με κρύο πυρετό . Και στο μυθιστόρημα ( εκτός από αυτό δεν το επαναλαμβάνω ). Και στην αφήγηση ( Αν έβλεπα το όραμα είναι βαρύτερο για μένα από ένα βουνό ). Ω, ο αδερφός μου και η αδερφή μου, για να μην πανικοβληθείτε και να φοβηθείτε, και καταφεύγοντας στην καθαρή σουντά, θα βρείτε μια χρήσιμη συνταγή για αυτό που ήρθε στο Σαχχ : ( Εάν κάποιος από εσάς δει ένα όραμα που μισεί, αφήστε τον να γυρίσει και στρίψτε αριστερά του τρεις φορές και ζητήστε από τον Θεό για το καλό του και αναζητήστε καταφύγιο με τον Θεό από το κακό του ) , και σε μια αφήγηση : ( Αφήστε τον Θεό να καταφύγει στον Θεό από τον Σατανά τρεις φορές ) , στο μυθιστόρημα ( και τους θυμίζει ένα από αυτά που μην τον βλάψετε ). Και όποιος κάνει αυτή τη συνταγή, το όνειρό του δεν πέφτει και μπορεί να πέσει σε έναν μη αναστρέψιμο τρόπο . Ο Θεός ξέρει…

Και όποιος βλέπει το κεφάλι του ως κεφάλι ελέφαντα, λιοντάρι, τίγρη ή λύκος, έχει ειπωθεί ότι παίρνει τη δημιουργία πραγμάτων υψηλότερων από την ικανότητά του και ωφελείται από αυτά και επιτυγχάνει την ηγεσία και το καρφί στο εχθροί

…Και όποιος βλέπει ένα καπάκι από μαύρο μετάξι στο κεφάλι του, όπως είναι το έθιμο των μη Αράβων, τότε δείχνει καλό και όφελος, και όποιος βλέπει ένα χρυσό καπάκι στο κεφάλι του είναι ένα χέρι ότι το όφελος λαμβάνεται από αλαζονικούς ανθρώπους αδύναμων θρησκεία, και αν είναι από ασήμι, τότε δείχνει ότι υπάρχει όφελος από τις γνώσεις του. του σιδήρου, του Ezz και του κύρους και της δύναμης του βασιλιά ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα χαλάκια του τζαμιού έχουν κοπεί και χειραφετηθεί, τότε η οικογένειά του έχει σαπίσει μετά την καλοσύνη του ….

…Και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι ενός προβάτου, τότε επικρατεί η άγνοια ….

…Και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι μιας καμήλας δείχνει ότι έχει διαπράξει αυτό που δεν είναι επιτρεπτό γι ‘αυτόν, και ίσως υποδηλώνει καταστολή, ανόητο και υποταγή σε εκείνους που βρίσκονται κάτω από αυτόν ….

…Αν δει ότι έχει σκοτώσει κάποιον και εκπέμπεται λευκό αίμα από το σώμα του, τότε αυτό δείχνει ότι η θρησκεία του έχει εξαφανιστεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένα ατύχημα συνέβη στο καπάκι του από το κάψιμο, την αφαίρεση, την πτώση ή τα παρόμοια, τότε θα το ερμηνεύσει στην περίπτωσή του με τον προϊστάμενό του ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε κάτι από το ζώο να τρώει από το σανό του, τότε όποιος του αποδίδει αυτό το ζώο τρώει τα χρήματά του και η διέλευση πρέπει να διασχίσει το φαγητό αν είναι προς όφελος, τότε δεν υπάρχει τίποτα κακό με αυτό και τα χρήματα ξοδεύονται σε αυτόν που το δικαιούται, και εάν δεν έχει κανένα όφελος, τότε είναι έλλειψη χρημάτων στο βαθμό που καταναλώθηκαν από αυτά ….

…Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι ξυρίζει τα ηβικά του μαλλιά με το ξυράφι είναι αξιέπαινος και αν η γυναίκα το είδε αυτό, θα τα πήγαινε καλά για τον σύζυγό της ….

…Θαλάσσιο πουλί : το καλύτερο πουλί στην ερμηνευτική, επειδή είναι πιο γόνιμο και λιγότερο παραγωγικό . Και όποιος το πιάσει παίρνει χρήματα και χαλάει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Το κρέας ενός πουλιού είναι κάτι που επιθυμεί. «Και το πουλί είναι άντρας, καθώς το πουλί είναι στα πουλιά με τη δύναμη, το όπλο, το φαγητό, τη δύναμη, τα φτερά, την πτήση και το ύψος στον αέρα. Και έχει μια πλούσια γυναίκα, επειδή οι πάπιες είναι το καταφύγιο και το νερό του, και λέγεται ότι οι πάπιες είναι άντρες κινδύνου, ευσέβειας, πειθαρχίας και αγνότητας . Και από τη λέξη του την πάπια, του δόθηκε τιμή και ανύψωση από μια γυναίκα . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να πήρα πολλά υδρόβια πουλιά, οπότε έκανα την πρώτη σφαγή, μετά την πρώτη και είπε : Αν δεν βλέπετε νερό, είναι φτερά που το χτύπησε . Και όποιος βλέπει το πουλί να χτυπά το κεφάλι του, επιτυγχάνει την κατάσταση και την κυριαρχία, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και το πουλί είναι γεμάτο, και κάθε ένας έχει ένα κλαδί. » Αν βλέπει τα πουλιά που πετούν στη θέση του, τότε θα ζήλευαν οι άγγελοι . Και ανέφερε ότι μερικοί από τους εισβολείς είδαν σαν ο κουρέας να ξυρίζει το κεφάλι του και βγήκε από το πράσινο πουλί ξυρισμένο στον ουρανό, σαν να επέστρεψε στη μήτρα της μητέρας του, κατά συνέπεια, ~ που δημιουργήσαμε και στο οποίο ο Naidkm Nkrjkm άλλες φορές ~ Vqsa στους συντρόφους του, και στη συνέχεια μέσω του εαυτού του, είπε : Όσον αφορά το ξύρισμα το κεφάλι μου χτύπησε το λαιμό μου, Όσο για το πουλί, την ψυχή μου και την ανάβασή του, στον Παράδεισο, και για την επιστροφή μου, μου κοιλιά της μητέρας στη γη, σκοτώθηκε τη δεύτερη ημέρα του οράματός του . Και ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι ένα πουλί προήλθε από τον ουρανό και έπεσε ανάμεσα στα χέρια μου και είπε : Είναι μια καλή είδηση ​​με την οποία θα είστε ευχαριστημένοι ….

…Η δειλία : υποδηλώνει το μέλλον γιατί είναι οι επιβάτες του και σε αυτόν, αυτός που το έφτασε πηγαίνει σε αυτό, και είναι ο περιορισμός εκείνων που το έφτασαν και μπορεί να υποδηλώνει την κατοικία της δουλείας, του ασκητισμού, της λατρείας, της εγκατάλειψης ο κόσμος, το κλάμα και τα κηρύγματα, επειδή οι άνθρωποι του σε απόσταση από τους ανθρώπους είναι ένα μάθημα σε όσους τους επισκέφτηκαν και ένα κήρυγμα σε εκείνους που τους είδαν και τις συνθήκες τους και τα εξαντλημένα σώματά τους και οι διαιρέσεις τους αποκαλύφθηκαν σε αυτόν. Ο Προφήτης, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, το κάλεσε όταν μπήκε και χαιρέτησε τους κατοίκους του : την κατοικία ενός λαού πιστών . Ίσως δείχνει θάνατο επειδή είναι το σπίτι του, και μπορεί να αναφέρεται στο σπίτι των άπιστων, των ανθρώπων της καινοτομίας και της κοινότητας των ντάμι επειδή εκείνοι σε αυτό είναι νεκροί . Ο θάνατος στην ερμηνεία είναι η διαφθορά της θρησκείας και μπορεί να υποδηλώνει τον ρόλο των υποτιμημένων από καταστροφικές πράξεις και διαφθορά, όπως ο ρόλος των μοιχείων και ο ρόλος του αλκοόλ στον οποίο οι μεθυσμένοι πετάγονται σαν τους νεκρούς και ο ρόλος του οι απρόσεκτοι που δεν προσεύχονται και δεν θυμούνται τον Παντοδύναμο Θεό και δεν τους ανασηκώνουν σε πράξεις, και μπορεί να υποδεικνύει φυλάκιση επειδή οι νεκροί φυλακίζονται στον τάφο του. Μπήκε σε ένα νεκροταφείο σε ένα όνειρο και ήταν άρρωστος ενώ ξύπνησε, έγινε σε αυτήν και πέθανε από την ασθένειά του, ειδικά αν υπήρχε ένα σπίτι ή ένα σπίτι σε αυτό, και αν δεν ήταν άρρωστος τότε κοιτάξτε, και αν ήταν στο την ώρα της εισόδου του, ο σεβασμός κλαίει στα μάτια του ή ακολουθώντας το Βιβλίο του Θεού Παντοδύναμος ή προσεύχεται στην qiblah, τότε είναι η είσοδος για τους ανθρώπους της Αρετής, ξυρίζει τη μνήμη του zikir και έλαβε το τελετουργικό τελετουργικό και ωφελήθηκε από αυτό είδε ή άκουσε, και αν ήταν όταν το μπήκε γελώντας ή εκτεθειμένο στην κακία ή θρήνος στους τάφους ή περπατώντας με τους νεκρούς, τότε μπαίνει στους ανθρώπους του κακού, της ανηθικότητας και της διαφθοράς της θρησκείας τους αναμιγνύοντας με αυτό που είναι , και αν το εισάγει με το adhaan, κηρύττει εκείνον που δεν διδάσκει και αποκάλεσε καλό Εκείνος που δεν εκτελεί την πράξη, αναδύεται στην αλήθεια, και μαρτυρά αληθινά μεταξύ ενός αδαείς, αδαείς ή άπιστους ανθρώπους, και για εκείνους που είδε τους νεκρούς και σηκώθηκαν από τους τάφους τους ή επέστρεψαν στα σπίτια τους άγνωστο άγνωστο, τότε θα φύγει από τη φυλακή ή θα παραδώσει τους ανθρώπους μιας πόλης σε πολυθεϊστές ή θα βλαστήσει αυτό που οι άνθρωποι φυτεύτηκαν στην αγάπη από τη γη από αυτό που ήταν τόσο άθλιοι για πάντα για να μειωθεί όσο και η αύξηση του οράματος και οι προφανείς αποδείξεις και τα κυρίαρχα ζητήματα στην αφύπνιση ….