…Ο Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, που είδε σε ένα όνειρο και είχε αμαρτήσει, θα μετανοήσει από αυτό . Ίσως το όραμά του να δείχνει τον πατέρα ή τον σουλτάνο . Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, προδίδει τον Σουλτάνο, ή υπακούει τους γονείς του ή τον δάσκαλό του . Και όποιος βλέπει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, σε ένα συγκεκριμένο σώμα, θα λάβει εντολή εάν είναι κατάλληλος για αυτό, και αν δει ότι έχει μιλήσει γι ‘αυτόν, θα ενημερωθεί . Και ειπώθηκε : Όποιος είδε αίμα, ειρήνη σε αυτόν, εξαπατήθηκε από τα λόγια ορισμένων από τους εχθρούς του, τότε ο Θεός Παντοδύναμος επέστρεψε σε αυτόν μετά από λίγο . Και όποιος έγινε Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, ή ο σύντροφός του, εάν ήταν κατάλληλος για την προεδρία, θα το έπαιρνε, και αν ήταν μελετητής, οι άνθρωποι επωφελήθηκαν από τις γνώσεις του . Ή κέρδισε μια σημαία που κανείς άλλος δεν μπορούσε να ταιριάξει. Ίσως το όραμα του Αδάμ, ειρήνης σε αυτόν, έδειξε το προσκύνημα και τη συνάντηση των αγαπημένων προσώπων, ή τον μεγάλο αριθμό παιδιών, ή την ίντριγκα και την απάτη, και τη συμβίωση κάποιος που δημιουργεί δηλητήρια ή ζει από την πρόκληση δαιμόνων και μιλάει στη γλώσσα του . Ίσως το όραμά του να υποδεικνύει το τραχύ φόρεμα ή το κλάμα, ή την ενόχληση των οραματιστών όσον αφορά το φαγητό, το μακρινό ταξίδι, ή τους υπηρέτες και την προσκύνηση των βασιλιάδων . Και όποιος βλέπει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, είναι σε καλή κατάσταση, αυτό θα είναι μεγάλο καλό γι ‘αυτόν ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάθεται σε μια βάρκα ενώ το σκάφος ταξιδεύει στη θάλασσα και φοβάται αυτόν, δείχνει ότι είναι κοντά στον βασιλιά όσο και το σκάφος, και αν δει ότι είναι εναντίον αυτού τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πατήσει μια γυναίκα, θα πρέπει να συλλάβει από αυτόν και να γεννήσει ένα παιδί ….

…Όλος ο γάμος : Σε ένα όνειρο, εάν ένα άτομο έχει ένα υγρό όνειρο, τότε είναι υποχρεωτικό να πλένει, τότε δεν είναι όραμα…

…Και όποιος βλέπει ότι τραγουδάει σε ένα μέρος όπου υπάρχει ψεύτικη ή κακόβουλη συζήτηση που χωρίζει τους αγαπημένους, επειδή ο πρώτος που τραγούδησε τον διάβολο, μπορεί να τον καταραστεί ο Θεός, και για την ποίηση, έχει πρόσωπα και αν υπάρχει σοφία, προτροπή , και τα παρόμοια, τότε είναι καλό και ανταμοιβή και ανταμοιβή ….

…Αν έβλεπε ότι πούλησε ή πήρε ένα ρούχο το χειμώνα, τότε αυτό δείχνει τη φτώχεια και την ανάγκη του για ανθρώπους . Είπε ότι ο επικεφαλής ιματισμού του Αμπού Σαΐντ, ο επικεφαλής του άνδρα, ήταν πιθανότατα η τέχνη του που το κάνει και τους εξασφάλισε από την έρευνα για τη φτώχεια, στην οποία ένα λάθος στη διαβίωση και τον πλούτο και την επέκταση σε ελευθέρωσή τους και τη ζημιά στη χειμερινή εύνοια ) και τον Αλμπάρτι αν επιγραφή υποδεικνύεται από μια γυναίκα . Είπε Jafar Sadiq ερμηνεύεται Paljarah ή το αγόρι, ό, τι είδε από Zain ή Shin θα γυρίσει σε αυτούς, και η αφαίρεση των ρούχων που περιέρχονται σε θέματα έχει την αίσθηση ότι φοράει κάτι το οποίο είναι ερμηνεύεται πρόστιμο και να επωφεληθούν αν είναι από βαμβάκι, ένα καθαρό και ευρύχωρο και αν Dd έτσι Vtobeirh εναντίον του και αν είναι από Silk και τίποτα δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό και τον πωλητή του, γιατί επιλέγει αυτόν τον κόσμο πέρα ​​από το μέλλον του . Ο Abu Sa’eed είπε ότι η ψυχρότητα της όρασης του ιεροκήρυκα , είτε είναι λεπτομερής είτε όχι, δείχνουν καλά αφηγημένα ότι ο Abu Bakr, ίσως ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του είπε: Ω Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, είδα χθες ήταν στον πάπυρο, η πετέχια είπε : δύο γιοι Thabr τους . Και το μελάνι είναι ενδεικτικό της χαράς, της ευτυχίας και του κρύου που βρίσκεται δίπλα στην πορεία της έκφρασης, εκτός από το ότι η οικειότητα στον κόσμο είναι καλύτερη από τη θρησκεία, και είναι ερμηνευτικά ισχυρότερη από το μαλλί . Θεωρείται ότι φορώντας Prada ή αναμειγνύεται με βαμβάκι Bharir χωρίς αυτό, ακόμη κι αν είναι χαράμ πλούσιο μετάξι και οι διακοσμήσεις είναι ντυμένες στις αγορές που είναι ευπρόσδεκτες και μόνο σε περιόδους ευχαρίστησης και οιωνών καθώς και αν είναι στο ρόλο εκτός αν είναι ένα είδος διασκέδασης . Και όποιος βλέπει την πρόταση του ενδύματος του ντυμένου ατόμου, ερμηνεύεται στο σύνολό του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καλοκαιρινά ρούχα το χειμώνα, θα αυξήσει το καλό και το όφελος όσο και την αξία αυτού που φοράει . Ένιωσε ότι φοράει ρούχα γυναίκες, αυξάνει τα χρήματα μαζί τους και φοβάται, αλλά οι συνέπειές του είναι τρομερές και επιβιώνουν αν είδαν μια γυναίκα να φοράει ρούχα από τους άντρες, δείχνει καλή και ωφέλιμη . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος είδε ότι φορούσε ρούχα λιγότερο από τα δικά του, τότε δείχνει τη διαφθορά των υποθέσεων του και αν είναι πιο κομψά από τα ρούχα του, τότε δείχνει τη σειρά των υποθέσεων του .~ Και όποιος βλέπει ότι έχει πάνω του τα ρούχα των πρεσβυτέρων, τότε δείχνει το ύψος του θέματος και το ύψος που του αποδίδουν αυτά τα ρούχα αν είναι οικογένεια για αυτό, αλλιώς είναι καλό και ωφέλιμο . Και όποιος βλέπει ότι έχει ρούχα από ρούχα διεφθαρμένων ανθρώπων, θα έχει πολλές αμαρτίες και αφθονίες αμαρτιών . Και όποιος βλέπει ότι φοράει βασιλιάδες, ερμηνεύεται σε τρεις πτυχές, πλησιάζοντας τους, αποκτώντας καλοσύνη, όφελος και κανονικότητα των υποθέσεων του και επιτυγχάνοντας την αξιοπρέπεια και την τιμή . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα επιστημόνων ήταν Καλώς ήλθατε στο Salah το για την επιστήμη και τον φιλανθρωπικό κόσμο και το μέλλον .) Ένιωσε ότι φοράει ρούχα από το μαλλί που ερμηνεύεται ως εξασφάλιση των χρημάτων . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα dhimmis ή Aharbeyen ή κάτι τέτοιο, ή Alrvdh, θα τείνει σε αυτό που είπε τα ρούχα του Jafar Sadiq δεν περιστρέφονται ποτέ σε εννέα πτυχές της θρησκείας και του πλούτου και του κύρους και ωφελούνται και ζουν και εργάζονται υπέρ της δικαιοσύνης από αυτό και διεκδίκησης αποζημίωσης αν είναι δεν είναι αυτό που αρνούνται την έκφραση και αν η γυναίκα είδε ότι η ίδια φορούσε αυτό που αναφέρθηκε από τα ρούχα αξιέπαινη, και την ερμηνεία της την έκανε σωστά με τον σύζυγό της και την ακεραιότητα των υποθέσεων της . Και ο Ντάνιελ είπε ένα όραμα για τα ρούχα του άνδρα: Αν φορέσεις ρούχα, θα ερμηνευτείς με κέρδη, και αν δεις μαύρα ρούχα, τότε ο βασιλιάς έχει καλό και η ενορία είναι σε κίνδυνο . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος βλέπει ότι φοράει μαύρα ρούχα, θα υποφέρει από πόνο, αγωνία και θλίψη, εκτός αν είναι αυτός που τα φοράει ενώ ξυπνά και γνωρίζει γι ‘αυτά και θα ταλαιπωρηθεί ~. Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας μαύρα ρούχα για όσους φορούσαν τραυματισμούς που μισούσαν και τους είπαν είναι η απόδειξη του θανάτου του ασθενούς, επειδή οι άνθρωποι των καταστροφών φορούν μαύρα ρούχα και ρούχα μηδενική ασθένεια εκτροπής μόνο στο Dibaj ή twinge ή μετάξι, και αυτά τα πράγματα Δεν ισχύει για τις γυναίκες και τους άνδρες της διαφθοράς της θρησκείας . Ο Al-Karmani είπε: Εάν ο ασθενής δει ότι πλένει ένα κίτρινο ένδυμα μέχρι να αφαιρεθεί το κίτρινο του και να εμφανιστεί η λευκότητα, τότε το ένδυμα ερμηνεύεται με ένα σώμα και το κιτρινωπό του μεταφέρεται από την ασθένειά του και την αποχώρησή του από αυτόν . Ένιωσε ότι ο αφοπλισμός ενός κίτρινου φορέματος δεν έτυχε. Ο Σαγκμ δεν τον έβλαψε αυτό που μισεί με το κίτρινο να σκίσει το φόρεμα ή έτσι σε αντίθεση με όλα τα φθαρμένα χρώματα και τα πράσινα ρούχα χαίρονται και ευχαρίστηση και ο Tawfiq Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας ντύνει τα πράσινα γειτονική δύναμη της θρησκείας και αύξηση λατρείας και νεκρή καλή περίπτωση, όταν ο Θεός, που είναι η ενδυμασία των ανθρώπων του Ουρανού, για το ρητό Του, Ελάτε, και φορέστε πράσινα ρούχα από τον Sundus και τον Abraq, και η φθορά της πρασινάδας δείχνει στους ζωντανούς τον τραυματισμό μιας κληρονομιάς, και στους νεκρούς που βγήκε από τον κόσμο ως μάρτυρας . Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι φοράει πράσινα ρούχα, ερμηνεύεται με τιμή και τιμή. Όσον αφορά τα λευκά ρούχα, θα ερμηνευτούν ως τα επιθυμητά, ειδικά αν είναι αγνά . ~ Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι τα λευκά ρούχα είναι κατάλληλα για να τα φορέσουν ως θρησκεία και για όσους έχουν συνηθίσει να τα φορούν ενώ ξυπνούν, και για τους ιδιοκτήτες χειροτεχνίας και χειροτεχνίας, πρέπει να το φορούν για αυτούς . Ο Al-Karmani είπε: «Όποιος είδε ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα, δείχνει την καλοσύνη της θρησκείας του και την καλή του κατάσταση. Και οι ανησυχίες του πήγαν στο ρητό του ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα και για τα μπλε ρούχα του είναι καθαρός . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Zarka, η θρησκεία του είναι καλή και τα ρούχα Rouge, μισούσαν τους άντρες μόνο Almlhvh και Plinth κρεβάτι τα ρουζ από αυτά τα πράγματα δείχνουν ευχαρίστηση και ισχύουν για γυναίκες στο Dnaahn που λέγεται ότι φορούσαν κοκκινωπό σόου μάχες. πολύ σοβαρή διαφωνία και του είπαν χαρούμενοι με πανκ Στον κόσμο, όπως αποδεικνύεται από την ιστορία του Qarun, και ειπώθηκε ότι δείχνει μια αφθονία χρημάτων, ενώ εμποδίζει τα δικαιώματα του Θεού σε αυτό . Και όποιος το είδε ότι το φορούσε σε γιορτή ή ομάδα, δεν τον έβλαψε . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Hamra που ρίχνουν μάχες και διαμάχες, αν και Καλώς ήλθατε στην εντολή που έλαβε ίσως η χαρά του στίχου βγήκε στους ανθρώπους του στο φινίρισμα και ήταν ντυμένος με ρούχα Hamra και λέγεται ότι το όραμα του ρουζ , είτε με ρούχα ή άλλα, δείχνουν καλοσύνη και ίσως το όραμα των ερυσίπελων που φαίνονται στο φόρεμα για την απόλαυση . Και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι καμένα, τότε θα του πάρει επιβλαβείς συνέπειες όσο καίγεται από αυτό, και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι σκισμένα, τότε θα ερμηνεύσει το μυστικό . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα μαλλιού ή μαλλιών ζώων ή μαλλιών ή περίπου. Το σύνολο των χρημάτων αν ήταν μετάξι ή έτσι Fmal haram φόρεμα λιθόστρωτα αποδεικτικά στοιχεία για ανηθικότητα και τα ρούχα βρώμικα, εκτοξεύουν Bgham και θλίψη, και τα φορέματα Alkagd που κατακλύζουν Baelchenaah δεν είναι καλό σε αυτό, και τα φορέματα του δέρματος συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον και το όφελος στο βαθμό που του αποδίδεται ότι το δερμάτινο φόρεμα που δεν το ράβετε σε όρους χονδρικής όλων των ποικιλιών δείχνει εντελώς γεμάτο θρησκεία και ίσως αυτό ήταν άλλο ένα παλιό πρόσωπο και τα ρούχα του θησαυρού θα αφαιρέσουν τον Baezz και τον πλούτο . Και όποιος βλέπει ότι φοράει κουτσό φόρεμα, μια γυναίκα θα έρθει στον πρωκτό της . Ο Τζέμπερ είπε ότι ο Μαροκινός εκφράζει την προσήλωσή του στα πράγματα του βαλβιδικού Valbaad εάν είναι καθαρό καινούργιο, το οποίο συνδέεται με τη θρησκεία και τον κόσμο και αν το βρώμικο vintage σφιχτό Vdd έτσι ίσως ο Del βρώμικο στο φόρεμα για την αδυναμία της θρησκείας και του είπαν αν η γυναίκα είδε ότι φορούσε κίτρινο ένδυμα ήταν ο σύζυγός της, όμως εξασθενεί ) Δεν ήταν για εκείνη, οπότε πήρε έναν σύζυγο . Και όποιος βλέπει ότι ανοίγει ένα διπλωμένο ένδυμα, δείχνει ταξίδι, και όποιος βλέπει ότι διπλώνει ένα ανοιχτό ένδυμα, δείχνει την απουσία του ταξιδιού του . Ο Khaled al – Isfahani είπε ότι τα καλύτερα ρούχα και τι ήταν το βαμβάκι αν δεν πρόκειται για μετάξι μεταξοσκώληκα, επειδή είναι καθαρό, είναι καλή θρησκεία και κοσμικά φορέματα αν το μοτίβο, το βαμβάκι ή το μετάξι, κατακλύζουν τα χρήματα του haram και τη διαφθορά της θρησκείας και ανέμελη . Είπε ότι ο Jafar Sadiq νέο φόρεμα λευκός άντρας γυναίκα και γυναίκα και ο βασιλιάς της χάρης και το όφελος ενός ζευγαριού, είδε ότι έβγαλε τη ρόμπα του μαζί του ότι ήταν στο βασιλιά της υπηρεσίας είναι από την υπηρεσία του, αλλά Όχι τόσο καλά όσο λέγεται, και είδε ότι έκοψε τα ρούχα του, ερμήνευσε να πάρει καλά . Και όποιος βλέπει ότι ο κλέφτης απογυμνώνει το ένδυμά του, παρεμβαίνει στην εμφάνιση διαφθοράς μεταξύ των γυναικών . Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το ένδυμα με δύο πλευρές ή δύο χρώματα δείχνει ευγένεια και κηδεμονία για τους ανθρώπους της θρησκείας και του κόσμου, και το νέο ένδυμα είναι καλό για τους πλούσιους και τους φτωχούς . Ένιωσε ότι τα ρούχα magsuot ως νέα Vtmzkt δεν είναι σε θέση να επισκευαστούν, όπως συναρπάζει ακόμη και όσο είναι ζωντανό και το παιδί και η υψηλή αξία των υπαλλήλων της ασθένειας και η ελεύθερη αύξηση χάριτος φορέματα είδος ανανεωμένου χρέους, το φοριέται πάνω από τα ρούχα του έδειξε την έγκριση του μυστικού του Alanath και ίσως η πρόθεση ήταν καλή από τα φαινομενικά και ίσως κέρδισε χρήματα. Το Mdkhora και το μεταξωτό brocade δεν ταιριάζει να φορούν κάλτσες για τους νομικούς, γιατί ο Aaolan το ελάχιστο αίτημά τους και προσκαλούν τους ανθρώπους στην αίρεση και ήταν πιθανότατα ισχύει για μη μελετητές, ερμηνεύουν ότι το έργο απαιτεί παράδεισο και μολύνει με αυτό το πριγκιπάτο δείχνει επίσης γάμους από μια γυναίκα, ειλικρινής ή παχουλός Bjarah Belle ρύθμιση καλεί το πέρασμα στην έκφραση όλων αυτών είναι από την περίπτωση του βλέποντος . Η ρόμπα δηλώνει τα πρόσωπά της . Ο Al-Kirmani είπε: «Ερμηνεύεται για τη δικαιοσύνη στη θρησκεία, για τους διεφθαρμένους ανθρώπους με μαστίγια και για άλλους με λοίμωξη από ευλογιά στο σώμα ». Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας αποκτά κατάσταση πέους που ήταν από την οικογένειά της, ειδικά από τους ανθρώπους του οργώματος και της φύτευσης και του εύφορου έτους για όσους έχουν από την οικογένειά της, μια αυξανόμενη ευχαρίστηση των γυναικών και έδωσε στη Xia χρήματα από το σημείο των Περσών και των ανθρώπων της αποκάλυψης και των τυχερών παιχνιδιών, και μπορεί να συγκεντρώσει μαστίγια . Ένας επιτρεπόμενος που έχει πρόσωπο με συνέπειες, και κανείς δεν κατηγορείται για αυτό, είτε πρόκειται για άντρες είτε για γυναίκες, εκτός εάν κάτι του κατακριτέου τύπου αναμειγνύεται μαζί του . Όσο για το μελάνι, ερμηνεύεται με χάρη, και δεν υπάρχει τίποτα εκτός από το καλύτερο, ειδικά για τις γυναίκες, και ειπώθηκε ότι το όραμα των ενδυμάτων της γενναιοδωρίας είναι μια θλίψη . Το πριόνι που φορούσε τα δύο ρούχα του Khgayn Mottagtaan το ένα πάνω από το άλλο, υποδηλώνεται από τον θάνατό του και τα σκισμένα ρούχα ερμηνεύουν αδιάφορα τις ανησυχίες τραυματισμού και το σχισμένο περισσότερο ερμηνευμένο αιδοίο και χρησιμεύει ως Alqaba και Duwaji εάν η γυναίκα είδε ότι τα ρούχα της συνήθιζαν να έχουν έλλειψη HTC το νέο φόρεμα τρώει χρήματα halal και τρώει το φόρεμα, είπε ο Σαλμί ότι τα ρούχα του είναι βρεγμένα πάνω του ενώ τα φοράει. Αν ταξιδεύει, δεν ταξιδεύει, και αν σκόπευε κάτι που δεν θα είχε . Και αυτός που βλέπει ότι πουλάει τα ρούχα του είναι καλός για αυτόν και δεν υπάρχει καλό για εκείνον που τα αγοράζει, και αν τους δει ότι τους ωθεί από τον εαυτό του, τότε αυτή είναι η άφεση της φτώχειας του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καινούργια ρούχα μετά το μπάνιο του, τότε αρνείται με την απώλεια της ανησυχίας και της ταλαιπωρίας και απαλλάσσεται από κάτι κακό . Και όποιος βλέπει ότι φοράει απαγορευμένο ένδυμα ή κάτι που αποδίδεται σε γυναίκες, παντρεύεται μια γυναίκα που είναι απαγορευμένη, και για τα κεντημένα ρούχα, φοριούνται από αυτά, νάρκες και ίσως η φήμη των γυναικών είναι σπασμένη . Ένιωσε ότι φοράει γυναικεία ρούχα, έμεινε έγκυος, έρχονται στη γυναίκα, αν και δεν είχε εγκυμοσύνη επηρεάζει βλάβη ή φόβο με τα ίδια χρήματα όσο ο Χνάθα πιθανώς τραυματίστηκε τον χρόνο του και τη ρόμπα, που είναι τοποθετημένη στον ώμο, ερμήνευσε την ανθρώπινη θρησκεία που τον φοράει στη θέση του λαιμού και του λαιμού στη Γραμματεία . Θεωρείται ότι ντύνεται καλά, ο Σαλάχ Ντιντ και η καλή πίστη, και αν δει τον μανδύα που τον βάζει στον ώμο του πηγαδιού, αύξησε το χρέος και η υγεία της θρησκείας δεν είναι καλή σε λεπτό .) Τα ρούχα πλύσης που πρέπει να σχεδιάσει ένιωσε ότι το πλύσιμο των ρούχων του από τη βρωμιά δείχνει την καλοσύνη του και τη σωτηρία του Θλίψης και της θλίψης και της ευημερίας του και το χρέος του θα αποπληρωθεί αν το φοράει, αλλά αν δεν το φοράει, είναι χωρίς αυτό . Ο Al-Karmani είπε: «Το να πλένεις καθαρά ρούχα αν εμφανιστεί βρωμιά από αυτό, τότε είναι διαφθορά στη θρησκεία και διαπράττει αμαρτία ». Ο Abu Saeed Al-Waseer είπε: Το πλύσιμο των ρούχων από τη βρωμιά είναι μετάνοια, το πλύσιμο από το σπέρμα είναι μετάνοια της πορνείας και το πλύσιμο από το αίμα είναι μετάνοια από τη δολοφονία και το πλύσιμο από τη δικαιολογία ως μετάνοια . Ο Jaafar al-Sadiq είπε: Το πλύσιμο των ρούχων με κρύο νερό σημαίνει τέσσερις πτυχές της μετάνοιας, της ευεξίας, της σωτηρίας από τον Asir και της ασφάλειας από το φόβο και το πλύσιμο με ζεστό νερό, θλίψη, θλίψη και ασθένεια . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι πλένει καθαρά ρούχα, είναι μια αύξηση στην ευσέβεια και την ευσέβειά του, και ειπώθηκε ότι αυτό ήταν υπερβολικό επειδή δεν άξιζε να πλυθεί, και άλλοι είπαν, δεν υπάρχει βλάβη σε αυτό και δεν υπάρχει καμία ζημιά σε αυτό ….

…Και το νέο και το παλιό σε όλα τα πράγματα ερμηνεύονται με δύο τρόπους, ό, τι είναι νέο και το είδος του είναι αξιέπαινο. Εάν η χειραφέτηση γίνει εναντίον της, και ό, τι ήταν παλιό και αξίζει αξέχαστο, αν το βλέπει ως νέο, είναι εναντίον του ….

Νέο έτος Το να βλέπεις ένα νέο έτος σε ένα όνειρο σημαίνει καλή, επιτυχία και οικογενειακή ευτυχία . Εάν προβλέψατε ένα νέο έτος ενώ ανησυχείτε, αυτό προβλέπει τη συμμετοχή σας σε προβλήματα και κρίσεις ….

…Όσο για το πουκάμισο στο όραμα, η γυναίκα του άνδρα είναι ίσως η ανησυχία του στον Τύπο και τα προς το ζην, και μπορεί να είναι η θρησκεία του και η γενναιοδωρία του. Όποιος βλέπει ότι φορούσε ένα νέο, αναιδές και φαρδύ πουκάμισο, η σύζυγός του συμφωνεί μαζί του για τα συμφέροντά του, ή η δίκαιη ζωή του, ή η θρησκεία του είναι σωστή. Και όποιος το βλέπει ως ανεπάρκεια ή σημαντική ανακάλυψη ή κάτι τέτοιο, η εκδήλωση βρίσκεται σε ένα από τα προαναφερθέντα πρόσωπα και ίσως το σπασμένο πουκάμισο θα πνίξει τις υποθέσεις του ιδιοκτήτη του και τις ανησυχίες του αφθονούν, ή αφήνει τη γυναίκα του. Και αν δει ότι φοράει ένα λεπτό πουκάμισο, τότε είναι ευγενικός στις υποθέσεις του ιδιοκτήτη του. Και αν το ένδυμα αυτού που είναι γνωστό από τα δίκαια ρούχα, τότε πάσχει από αποχή και έχει δίκιο στη θρησκεία του, και αν ο άγαμος βλέπει ότι φοράει νέο πουκάμισο, είναι παντρεμένος Μια γυναίκα και ειπώθηκε ότι όποιος είδα ότι του είχε δώσει ένα πουκάμισο είναι καλή είδηση, και όποιος βλέπει ότι έχει ένα νέο πουκάμισο πάνω του, τότε συναντά τις υποθέσεις του και διορθώνει τις υποθέσεις του, και αν το δει ότι είναι φθαρμένο ή πέφτει από το πουκάμισό του τότε είναι χωρισμένο και αν δει το πουκάμισό του χωρίς τσέπη ή γιακά και το φοράει, αν είναι άρρωστος τότε είναι ο θάνατός του και τον καλύπτει. Το πουκάμισό του είναι ο θάνατός του…

…Εάν ονειρεύεστε ότι παραιτείτε από μια δουλειά, αυτό σημαίνει ότι, δυστυχώς, θα χάσετε ένα νέο έργο που αναλαμβάνετε . Εάν ακούσετε άλλους να εγκαταλείπουν τη δουλειά τους, αυτό ερμηνεύεται ως ενοχλητικό νέο ….

…Το παντελόνι είναι μια ξένη γυναίκα σε ένα όνειρο, οπότε όποιος έχει νέο παντελόνι θα παντρευτεί μια ξένη γυναίκα . Και ειπώθηκε : Το νέο παντελόνι είναι αγνότητα να φορέσει . Και όποιος φοράει παντελόνι χωρίς πουκάμισο, φοβάται τη φτώχεια ή ταξιδεύει στους μη Άραβες γιατί είναι αυτός που τα φοράει . Και ειπώθηκε : Το παντελόνι σε ένα όνειρο είναι καλό για τον ιδιοκτήτη του εάν το φοράει . Και ειπώθηκε : το παντελόνι είναι μια κακή γυναίκα ή μια ξένη σκλάβια, και αν τα αγοράσει από κάποιον άλλο εκτός από τον ιδιοκτήτη τους, θα παντρευτεί μια γυναίκα χωρίς κηδεμόνα . Και όποιος είδε ότι του δόθηκε παντελόνι, η δύναμή του θα αφαιρεθεί από αυτόν . Λέγεται : Το παντελόνι σε ένα όνειρο αποκτά την εντολή ….

…Το φόρεμα είναι σε ένα όνειρο της αξιοπρέπειας και της υπερηφάνειας του άνδρα, αν είναι νέο, λευκό . Αν είναι σκλάβος, τότε είναι τρυφερότητα στη θρησκεία του ιδιοκτήτη του, γιατί το ένδυμα είναι θρησκεία του ανθρώπου και τις φιλοδοξίες του. Εάν το φοράει το χειμώνα, τότε είναι όμορφος, αλαζονικός και είναι φτωχός . Και ειπώθηκε : Η ρόμπα είναι μια κακή γυναίκα . Εάν βλέπει ότι έχει χάσει μια ρόμπα ή ένα φθαρμένο ένδυμα, τότε είναι ασφαλής από τη φτώχεια και επιδεικνύεται στους ανθρώπους . Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα νέο κρύο από την Υεμένη ή εάν οι πλευρές του είναι σπασμένες, μαθαίνει κάτι από το Κοράνι και μετά το ξεχνά . Εάν μια γυναίκα δει μια ρόμπα, τότε ο σύζυγός της δεν είναι καλός σε αυτήν . Η ρόμπα είναι η εμπιστοσύνη ενός άνδρα, επειδή είναι ο τόπος της σελίδας του λαιμού, και ο λαιμός είναι ο τόπος εμπιστοσύνης . Δείτε επίσης ρούχα ….

…Καπέλο Εάν ονειρεύεστε να χάσετε το καπέλο σας, μπορείτε να περιμένετε μη ικανοποιητική επιχείρηση και άτομα που δεν διατηρούν σημαντικές δεσμεύσεις . Εάν ένας άντρας ονειρεύεται ότι φοράει ένα νέο καπέλο, αυτό προβλέπει αλλαγή στη θέση και τη δουλειά, και αυτό θα είναι υπέρ του . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι φοράει ένα νέο και όμορφο καπέλο, τότε αυτό σημαίνει την απόκτηση πλούτου και ότι θα είναι το αντικείμενο του θαυμασμού . Και αν ο άνεμος φυσάει το καπέλο σου, αυτό σημαίνει ξαφνικές αλλαγές στις εμπορικές υποθέσεις για το χειρότερο σε κάποιο βαθμό . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται να δει ένα καπέλο, θα κληθεί να συμμετάσχει σε κάποια γιορτή . Και αν ένα κορίτσι ονειρευόταν να δει τον εραστή της να φοράει καπέλο, αυτό σημαίνει ότι θα ντρέπεται και ντρέπεται στην παρουσία του . Εάν δείτε ένα καπέλο κρατουμένου, αυτό σημαίνει ότι η γενναιότητά σας σας προδίδει σε κίνδυνο . Εάν δείτε ένα καπέλο ανθρακωρύχου, θα κληρονομήσετε ένα επαρκές χρηματικό ποσό ….

…Ο Al-Karmani είπε: Το shalwar είναι υπηρέτης . Και όποιος βλέπει ότι κάποιος του έχει δώσει μια shalwara, αυτό δείχνει την προσθήκη ενός υπηρέτη . Και όποιος βλέπει ότι ο Shalwarah είχε κλαπεί, δείχνει τη θλίψη του λόγω ενός υπηρέτη . Ένιωσε ότι είχε βρει ένα νέο Hllwara που δείχνει έναν νέο διακομιστή, αν και μαύρο βρώμικο ή λεκιασμένο από λάδι ή πίσσα, έτσι ώστε να έχει δυσάρεστη μυρωδιά, υποδηλώνει την τιμωρία του Θεού που είπε ότι ο Παντοδύναμος Srabilhm του tar και ο Tgshy αντιμετωπίζουν φωτιά αν και ήταν κόκκινο, υποδηλώνει ταπεινωτικό Εάν είναι πράσινο, τότε δείχνει ότι οι άνθρωποι την κατηγορούν σε μια δουλειά, και αν είναι κίτρινη, τότε δείχνει ασθένεια και αν βλέπει ότι έχει φορέσει κάτι από αυτά τα χρώματα, τότε είναι καλό και ευεργετικό ….

…Το φράξιμο, που είναι το θησαυροφυλάκιο, έχει πρόσωπο, οπότε όποιος βλέπει ότι φοράει ένα νέο φράξιμο, θα αγοράσει ένα αγόρι . Και όποιος βλέπει ότι βγάζει το τσόκαρό του, θα πέσει ανάμεσα σε αυτόν και εκείνους που το χρησιμοποιούν για το κακό και την εγκατάλειψη . Και όποιος βλέπει ότι καίγονται τα τσόκαρά του, θα ερμηνεύσει το θάνατο του υπηρέτη του ή τον θάνατο του εργοδότη του . Και όποιος βλέπει ότι συνέβη ένα ατύχημα στο φράξιμο του, θα ερμηνευτεί όπως αναφέρεται . Και όποιος βλέπει ότι περπατάει σε ένα νέο φράξιμο και είναι ικανός σε αυτό, οι υποθέσεις του είναι σωστές με τους υπηρέτες του . Και όποιος βλέπει ότι έχει αφαιρέσει το τσόκαρό του και δεν είχε καμία επίδραση σε αυτό, ή πιστεύει ότι κάνει κάτι καλό όταν το βγάζει, αυτό δεν τον βλάπτει . Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το όραμα του φράγματος ερμηνεύεται από μια υποκριτική γυναίκα, και αν δει ένα φράξιμο, τότε ερμηνεύεται με αυτά που είπε. Εάν το φοράει, ανήκει σε μια τέτοια γυναίκα, αν δεν το φοράει, αυτό δεν τον βλάπτει. Διακόπηκε από το ταξίδι ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε, ~Εάν το πουκάμισο είναι νέο και ευρύ, τότε ερμηνεύεται σε έξι πτυχές ενός οράματος των θρησκευτικών ανθρώπων, της απόκρυψης, της καλής ζωής, της ηγεσίας, της απόκτησης του Μουράτ, της χαράς και των καλών ειδήσεων .~…

…Ο Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι κάποιος τον χτύπησε και δεν ήξερε ποιος ήταν ο λόγος για να τον ξυλοκοπήσει, τότε θα κερδίσει καλά και χρήματα και θα φορέσει κάτι νέο. Εάν φοβάται να λιθοβολήσει το ξυλοδαρμό, είναι ασφαλές από αυτό που φοβάται . ~…

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι μια γυναίκα είναι καλή γυναίκα, και αν είναι κόκκινη, τότε πολεμούσε εξαιτίας μιας γυναίκας, καθώς και για το νέο, χάλκινο φόρεμα, την υπερηφάνεια, την πίστη και την πίστη του άνδρα και το απαλό από αυτό είναι απαλό στη θρησκεία. Ότι ο σύζυγός της βελτιώνει τη συνουσία μαζί της ….

…Και ο Ιμπν Σιρίν είπε: Όποιος είδε ότι απλώνει ένα νέο φαρδύ χαλί και ξέρει ότι είναι ιδιοκτησία του, τότε δείχνει μακρά ζωή με χάρη και ευδαιμονία ….