…Το όραμα των ματιών ερμηνεύεται από τη θρησκεία, και όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός ή του οποίου τα μάτια έχουν εξαντληθεί έχει χάσει το μυαλό του στην ανυπακοή, το διαπράττει και λέγεται ότι έχει λίγη γνώση και δεν καταλαβαίνει τα θέματα . Λέγεται ότι είναι τυφλός στο επιχείρημά του και ζήτησε τις ανάγκες του. Και όποιος βλέπει ότι τα μάτια του είναι λευκά, τότε δείχνει τη θλίψη του. Εάν είναι στενοχωρημένος, το άγχος και η ταλαιπωρία του εξαφανιστούν, και όποιος βλέπει ότι ήταν τυφλός και έπειτα είδε, τότε καθοδηγείται στην αλήθεια, και όποιος βλέπει ότι οδηγεί τους τυφλούς, τότε θα καθοδηγήσει ένα χαμένο άτομο στο αλήθεια, και όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός έχει φύγει το μισό της θρησκείας του και έχει χτυπήσει μια σοβαρή αμαρτία και λέγεται ότι βλέπει ένα όφελος από τον αδερφό του και ελπίζει να μεγαλώσει και ίσως θα απαλλαγεί από την αγωνία και την αμαρτία και ειπώθηκε ότι αν είχε έναν αδελφό ή γιο που θα πεθάνει, και ίσως τα μισά από τα χρήματά του ή το ήμισυ της ζωής του θα φύγει, τότε αυτό που είχε απομείνει θα διευθετηθεί, και λέγεται ότι θα ήταν από τους ανθρώπους Ο Παράδεισος και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το μισώ αυτό σε ένα όνειρο επειδή ο διάβολος ήταν τυφλός και το ίδιο και ο αντίχριστος και όποιος είδε ότι τραυματίστηκε στα μάτια του ενώ ήταν ένα άτομο άνεσης και δικαιοσύνης και δεν έχει γιο ή έναν αδελφό, τότε τα χρήματά του πέφτουν στα μάτια, και λέγεται ότι είναι εκτεθειμένος, και όποιος βλέπει με τα μάτια του στάχτη, τότε η διαφθορά συμβαίνει στη θρησκεία του και επιβλέπει την καταστροφή της θρησκείας του, και όποιος βλέπει ότι η στάχτη του μειώνεται από την όρασή του, προς τα έξω ή προς τα μέσα, αυτή είναι μια αύξηση στη θρησκεία του στο βαθμό που εμφανίζεται και ποιος είδε ότι θεραπεύει τα μάτια του είναι σε πέντε πτυχές, η καλοσύνη στη θρησκεία του, η αύξηση των χρημάτων του, και η χάρη ενός ματιού Η άφιξη ενός αδελφού από ένα ταξίδι και η ύπαρξη μιας χώρας, και όποιος βλέπει ότι είναι φορώντας ρούχα με σκοπό το στολισμό, τότε έρχεται με κάτι από αυτόν που παίρνει στολίδι και καλοσύνη στο βαθμό αυτό, και ειπώθηκε ότι αν ήταν παντρεμένος ή φτωχός, επωφελήθηκε από καλά χρήματα. Απαγορεύεται για έναν κόλπο ή πρωκτό, και όποιος βλέπει ότι έχει πολλά μάτια στο σώμα του, αυτό είναι μια αύξηση του χρέους. Και όποιος βλέπει ότι τρώει από ένα μάτι, τότε τρώει από τα χρήματα εκείνου που βλέπει τα προς το ζην με τα μάτια του, τότε είναι εγκληματίας και όποιος βλέπει ότι έχει ένα μάτι ή μάτια στο χέρι του, είτε είναι το τα μάτια ενός ανθρώπου ή κάποιου άλλου, τότε έχει χρήματα για όλες τις συνθήκες και όποιος βλέπει την καρδιά του με ένα μάτι, τότε είναι καλός στη θρησκεία του και μια σοφία που λέει που βγαίνει από την καρδιά του…

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Αυξήστε το φως της καρδιάς και τη δύναμη της θρησκείας, και αποκτήστε ό, τι επιθυμείτε». Και όποιος βλέπει ότι έχει ανάψει ένα έντονο φως, θα επωφεληθεί από τη γνώση ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: Κρατώντας έναν αστυνομικό επειδή είναι κακό στη θάλασσα, ούτε ένας φίλος ούτε ένας εχθρός μπορεί να τον ασφαλίσει, και είναι προδοτικός κλέφτης ή αξιόπιστος έμπορος ….

…Όσον αφορά το oryx, ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ερμηνεύεται με την εισαγωγή επιβλαβών ουσιών και η σάρκα τους είναι πολλά χρήματα ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: Όποιος είδε έναν κάλαμο στο χέρι του ενώ κλίνει πάνω του, τότε έχει αφήσει τη ζωή του λίγο και ο θάνατός του είναι σε φτώχεια και η βασική αρχή είναι ότι αν ήταν κοίλο, δεν μένει γι ‘αυτόν, και ειπώθηκε ότι δείχνει κουτσομπολιό, και ειπώθηκε ότι ό, τι έκανε από τα καλάμια των μηχανών, τότε αναλαμβάνεται από υπηρέτες ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το γαϊδούρι είναι σθένος του άνδρα και το βρήκε ανεξάρτητα από το πόσο παχύ ή αδύναμο το είδε, οπότε ήταν παχύς και καλός. » Αυτός είναι πλούσιο και διευρυμένη και απίσχνανση του είναι η φτώχεια και δυστυχία ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε : Όποιος βλέπει έναν λύκο βλέπει έναν άδικο εχθρό, και ειπώθηκε ότι ένας κλέφτης θα μπήκε στο σπίτι του, και ίσως ) το όραμα του λύκου έδειχνε καλά λόγια από έναν κυβερνήτη και τραυματισμό του καλού και της ηγεσίας , ειδικά αν τον έπιασε ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, δήλωσε ότι ο al-Ja`bah υποδηλώνει την εντολή μιας πόλης για τους ανθρώπους της χωρίς αυτό που δεν ήταν κατάλληλο ….

Ο ιδιοκτήτης του οπωρώνα έχει τις αξίες μιας γυναίκας . Και ο ξυλοκόπος κουτσομπολεύει . Και ο ιδιοκτήτης του κοτόπουλου και τα πουλιά Nakhas σκλάβους . Ο καρπός αποδίδεται στον καρπό που το πούλησε . Αυτός που πουλάει περιουσία είναι καλός γι ‘αυτόν και δεν υπάρχει καλό σε αυτό για εκείνον που το αγόρασε, και όποιος πουλάει μια σκλάβια δεν υπάρχει καλό σε αυτό και είναι καλό για εκείνον που την αγόρασε . Ό, τι είναι καλό για τον πωλητή είναι κακό για αυτόν που αγοράζεται ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο al-Barghout είναι ένας κακός άνθρωπος που ταπεινώθηκε και μαχαιρώθηκε, και όποιος βλέπει έναν ψύλλο που έχει μια πρέζα θα έχει χρήματα επειδή οι ψύλλοι πίνουν ανθρώπινο αίμα και το αίμα κατακλύζεται με χρήματα ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας Αλ Κάχαλ ζήτησε καλές πράξεις ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ο Ισκάφ, κληρονομιά ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε : Όποιος βλέπει ότι βρίσκεται στο δρόμο, τότε είναι δίκαιος στη θρησκεία ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ένα όραμα του Al-Bakhti υποδηλώνει έναν μη αραβικό άντρα και μια αραβική φράση αναφέρεται σε έναν αραβικό άνδρα, και αν είναι υγιής, δείχνει έναν πλούσιο εχθρό, και ειπώθηκε ότι είναι ο ενδείξεις βροχής, καθώς και μια καμήλα με καμήλες που υποδεικνύουν τη βροχή, καθώς και την ακρόαση των οπλών των ζώων που πέφτουν χωρίς να τα βλέπουν ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας και ο al-Karmani, είπε: «Όποιος είδε ότι είχε χτυπήσει μια άγρια ​​αγελάδα και έφαγε τη σάρκα της, θα έπαιρνε χρήματα από μια όμορφη γυναίκα »….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Ο καθρέφτης είναι διαφορετικός γι ‘αυτό. Κάποιοι από αυτούς είπαν ότι είναι ένα ιππικό του ανθρώπου και η κατάταξή του ανάλογα με την έκταση του μεγαλείου και της ορατότητας του καθρέφτη . ~…

…Και όποιος βλέπει ότι ο υπηρέτης του, ο σκλάβος ή ο υπηρέτης του έχει πεθάνει, δεν έχει τη δόξα του, εκτός αν έχει κάποιον άλλο, τότε σταματά κάποια πράγματα ….

Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο ελέφαντας είναι καταραμένος άνθρωπος επειδή είναι μία από τις μεταμορφώσεις ….

…Όσον αφορά το σαββάρι, είναι το ακόλουθο : Ο Αμπού Σαΐντ είπε ότι ο ιεροκήρυκας είναι άδικος, άπιστος κλέφτης, που δεν ωφελεί κανέναν εκτός από το θάνατό του ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος κυνηγά θα επωφεληθεί από πολλά χρήματα από τους ιδιοκτήτες του Σουλτάνου, και λέγεται ότι όποιος δει την αναφορά της πέρδικας θα χτυπήσει το μάτι .~…

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι η κουκούλα κοράκι είναι ένα από τα απαίσια πράγματα, και ίσως ήταν απαγορευμένα χρήματα και ίσως ήταν ένας αλαζονικός και αποθαρρυμένος άνθρωπος επειδή ο Προφήτης, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, το ονόμασε ανήθικο, και το όραμα του κοράκι ήταν σε ένα απροετοίμαστο μέρος ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ο κόκορας, ερμηνεύοντας έναν γενναίο άνθρωπο ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε : Το χοιρινό είναι εχθρός ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, δήλωσε ότι το al-Dhahab δεν επαινεί την έκφραση για δύο έννοιες, μία εκ των οποίων είναι ότι ο όρος της βασίζεται στο να πηγαίνει

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας al-Bazi, είπε ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ τους. Μερικοί από αυτούς είπαν ότι του ανήκει και σφαγιάστηκε ο θάνατός του και η σάρκα του μεταβιβάστηκε με χρήματα από τον βασιλιά, ειδικά για όσους το έφαγαν, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι ο al-Bazi είναι ένας μεγάλος γιος που τον συντηρεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο παππούς, ο παππούς, η γιαγιά ή ο παππούς του έζησε, τότε αυτή είναι μια ζωή για αυτόν, η ακεραιότητα στις υποθέσεις του παππού του και η επιθυμία του χρόνου για αυτόν, και το όραμα της ζωής της μητέρας είναι ισχυρότερο από τη ζωή του πατέρα, και οι δύο είναι αξιέπαινοι ….

Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο Αλ-Σατούρ είναι ένας άνθρωπος που διακόπτει τη διαμάχη ….

…Το λαούτο, ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το λαούτο χτυπήθηκε από λόγια, αλλά όχι από το τι ήταν, καθώς και το άκουσε, επειδή η φωνή του είναι σαν ομιλία, και δεν είναι με λόγια, και χτυπώντας το λαούτο στο το σπίτι ερμηνεύεται από την εμφάνιση μιας καταστροφής ….

…Και ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το όραμα του αετού ερμηνεύεται για όλους στη διαμάχη, και το ξύσιμο του είναι ένα μήκος ασθένειας, και ίσως όλο το σκοτάδι πάνω του, γιατί ο Σολομών, ειρήνη σε αυτόν, όλος ο αετός με πουλιά ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: Το ζόμπι επαναλαμβάνεται με έναν τρόπο, και όποιος δει ένα πλήθος σε ένα μέρος όπου είναι άρρωστος, τότε θα θρηνήσει γι ‘αυτόν ….

…1 – Ώρα για έκφραση : Σημειώστε πότε κάποια από τα περάσματα που μετά την έκφραση ενός οράματος που λέει : θα πέσει αυτό το όραμα μετά από τέτοιες, σε ημέρες ή μήνες ή χρόνια, και μερικά από αυτά υπερβάλλουν έως ότου βρείτε μερικές φορές παρόμοιες ημερομηνίες , για παράδειγμα : θα πέσει το όραμά σας την τρίτη ημέρα του μήνα Το τρίτο είναι μετά από τρία χρόνια, και μερικοί από αυτούς λένε : Θα πέσει σε μια τέτοια ημερομηνία μήνες πριν από αυτό ή μήνες μετά από αυτό, οπότε δεν ξεκινά όπως προηγούμενο . Μετά από την έρευνά μου για αυτό το θέμα και βρήκε αρκετά σταθερά κείμενα, εγώ σας και σχόλιο για αυτό ανοίγει το Θεό και δείχνουν να πω : Το πρώτο κατάλογο : Σε την ιστορία του Ιωσήφ , ασκίτη είδε Bosevh η ειρήνη είναι επάνω σε τον Rabah και περικοπή από τον πατέρα του, είπε να του πατέρας : Όταν ο Ιωσήφ είπε στον πατέρα του Άαπτ είδα δέκα πλανήτες και τον ήλιο και το φεγγάρι τους είδα να υποκλίνονται ( Γιουσούφ : 4 ). Οι μελετητές είπαν : Αυτό το όραμα επιτεύχθηκε μετά από σαράντα χρόνια , όταν ο Θεός επανένωσε τον Ιωσήφ τους γονείς του και τους αδελφούς του, έντεκα , και λάτρευε όλο τον χαιρετισμό και τον σεβασμό καθώς το Κοράνι έκοψε την ιστορία του . Ο ίδιος λέει : Οι γονείς του στο θρόνο και έπεσε κατάκοιτος και είπε: Ο πατέρας μου, αυτή η ερμηνεία του οράματος μου μπορεί να είναι πραγματικά ο Κύριος μου έχει καλύτερη μένα μου πήρε από τη φυλακή και ήρθε για να σας από το Βεδουίνων μετά από αυτό με αφαιρούμενος διάβολος ανάμεσα σε μένα και τους αδελφούς μου, Κύριέ μου ωραία αυτό που θέλει, Αυτός είναι ο Γνωρίζοντας, ο Σοφός ( Yusuf : 100 ). Εάν αυτό το όραμα του Τζόζεφ, ενός νεαρού αγοριού ηλικίας επτά ετών κυριολεκτικά έχει επιτευχθεί στην Αίγυπτο , ο Ιωσήφ κάθισε στο θρόνο του, έσκυψε τους γονείς του και τους αδελφούς του υποκλίνοντας και σημειώνει ότι το όραμα του Ιωσήφ οράματα είναι αλήθεια ότι δεν χρειάζεται να εκφράσετε , αλλά το φθινόπωρο ήταν επίσης ορατό , και είναι σημαντικό εδώ είναι ότι η ερμηνεία του οράματος καθυστέρησε σαράντα χρόνια, όπως αποδεικνύεται από μια συνέντευξη με τον Περσικό Σαλμάν που είπε : « ανάμεσα στο όραμα του Ιωσήφ και την έκφρασή του σαράντα χρόνια » , είπε ο Ιμπν Χάτζερ . Οι αφηγητές των al-Tabari , al-Hakim και al-Bayhaqi με μια έγκυρη αλυσίδα αφηγητών (1). Δεύτερος οδηγός : Σε την ιστορία του Ιωσήφ, επίσης , αφού μπήκε στην φυλακή , ο βασιλιάς είδε ένα όραμα τον ανησυχεί και ρώτησε Aoolha του όταν οι άνδρες της επιστήμης και του κράτους γύρω του και τη διεξαγωγή συναντήσεων Ε και είπε να τους : ~Το βασιλιάς είπε , βλέπω επτά παχιές αγελάδες θα φάει επτά άπαχο και επτά Snblatt Khader και τα τελευταία, κακότροπος, ο δημόσια, παρακαλώ να με ενημερώσετε σχετικά με το όραμά μου, αν είναι να δούμε το όραμα που εκφράζει (43). ( Είπαν όνειρα σωλήνα, και δεν ερμηνεύουμε τα όνειρα σε δύο κόσμους. »(44) ( Ιωσήφ 44 43) Η αλήθεια είναι ότι η απάντηση σε αυτά είναι παρόμοια με την απάντηση κάποιων από τους πολίτες που δεν διστάζουν να απαντήσουν στην έκφραση οράματος. για παράδειγμα : ο θάνατος, η μακρά ζωή , και η κραυγή γέλασαν και αυτό μπορεί να λέει στον Θεό χωρίς γνώση , ή να τους βρει σαν αυτή την υποσημείωση Badan τον Απάντηση και στη συνέχεια τους ζήτησε να στρίψουν δεξιά και αριστερά για να ξεφύγουν, ή αναζητώντας ποιος του έστειλε το ερώτηση . τι ανησυχεί ότι ο Τζόζεφ ενώ πέρασε το όραμα απάντησε και επέλεξε να λέει το χρόνο ήταν επτά χρόνια πιο δύσκολο να καλλιεργήσει ό, τι απέκτησε η ακίδα του Vdhiroh μόνο σε λίγα από τα οποία τρώτε) 47 () μετά έπειτα επτά σκληρά τρώνε ό, τι τους δώσατε μόνο λίγο από το Thsnon () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . Joseph , υπενθύμισε Τ αυτό το όραμα θα επιτευχθεί μέσα σε χρονικό διάστημα δεκαπέντε ετών , το όνειρο το οποίο είναι στην ευχάριστη θέση εξάγω Ιωσήφ από τα δεκατέσσερα χρόνια για να πούμε το βασιλιά των επτά παχιές αγελάδες , και επτά αγελάδες άπαχο , και οι μελετητές, δήλωσε : Τα λόγια του Ιωσήφ : ) tm έρχεται μετά από ένα χρόνο το οποίο Agat ανθρώπους και Aasron ( ( Yusuf : 49 ) δεν του δείξει το όραμα , αλλά είναι ό, τι ο Θεός δίδαξε Yusuf και καλή έκφραση (2). Τρίτον Οδηγός : Anas bin Malik, μπορεί να Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του ότι ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη επάνω του ή το κορίτσι είναι haram Milhan , Vttamh , και η μητέρα απαγορεύεται υπό σιωπηλή λατρεία bin και εισήλθε στον αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη επάνω του ημέρα Votamth και στη συνέχεια κάθισε Tvla επικεφαλής – επιθεωρήστε τι σκοτώνει οι ψείρες – ο Βινμ ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη πάνω του και μετά ξύπνησε γελάει , είπε : Είπα : τι Idgk O Messenger του Αλλάχ; Είπε : ~ Άνθρωποι από το έθνος μου, πρόσφεραν εισβολείς στο το όνομα του Θεού που οδηγεί Thbj σε αυτήν τη θάλασσα . Και Thbj θάλασσα κάθε βόλτα πίσω o ο μέσος – βασιλιάδες στην οικογένεια ή σαν βασιλιάδες στην οικογένεια , ~ είπε : είπε : Είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, προσευχήσου στον Θεό να με κάνει έναν από αυτούς, την κάλεσε, στη συνέχεια έβαλε το κεφάλι του και κοιμήθηκε και στη συνέχεια ξύπνησε γελώντας, είπε : Είπα : τι είπε ο Idgk O Messenger of God : ~ άνθρωποι από τη χώρα μου, που προσφέρθηκαν για χάρη των εισβολέων Alte God ~ , είπε στην πρώτη, είπε : Είπα : O Αγγελιοφόρος του Θεού, προσευχήσου στον Θεό που με κάνει να τους, είπε : είσαι από τα πρώτα δύο ~ , Frckpt ή haram κορίτσι Milhan στη θάλασσα κατά τη διάρκεια του Sid Vsrat για Daptha όταν βγήκα από τη θάλασσα Vhlkt . συμφώνησε με λέξη ενός μουσουλμάνου (3). Αφού η αναζήτηση παρατεταμένη σε αυτή την ιστορία διαπίστωσε ότι το όραμα της εποχής ήταν μετά το αποχαιρετιστήριο Χατζ, και η εμφάνιση της όρασης ήταν την εποχή του Οθμάν Μπιν Άφαν, οπότε εγκατέστησαν τη θάλασσα διαδοχικά Οθμάν, κατευθυνόμενοι στην Κύπρο Βσράτ για την Ντάπθα Κάθι και θάφτηκαν εκεί, και αυτό ήταν όπως είπε ένας γιος πέτρας όταν άνοιξε το έτος είκοσι οκτώ . ο χρόνος είναι μεταξύ του οράματος και της έκφρασης δεκαοκτώ ετών, Θεέ ξέρω . Σημειώστε αυτήν τη φορά μεταξύ της εμφάνισης της όρασης και της απόστασης έκφρασης . τότε πες μου ότι νομίζεις ότι αυτός που ζητάει ένα όραμα, ο Vtakbrh είδε την έκφρασή της, και στη συνέχεια τον εξέπληξε μετά από μια περίοδο s Μια νύχτα σου λέει : Είπα : κάτι τέτοιο θα συμβεί, και τώρα ένα μήνα, δύο μήνες ή ένα έτος θα περάσει και δεν έχει εκπληρωθεί σαν να είναι η κατάστασή του : Έχετε λάθος ! ! ! Ναι . . Η γραμμή προέρχεται από τη διέλευση, αλλά το όραμα μπορεί να καθυστερήσει. ~Και αν το πράγμα αναφέρεται, το λέω εδώ : Η προσπάθεια της διέλευσης για να ορίσετε μια ώρα για την εμφάνιση της όρασης πρέπει να εξεταστεί και το έργο του νου και της κόπωσης, τι χρειάζεται ένας χρόνος να έρθει, αλλά ο οραματιστής μπορεί μερικές φορές να επιμείνει να ρωτήσει για το χρόνο, τότε αν του το είπα και του είπα : Ο Θεός ξέρει ακόμη και μακριά από εσάς την αμηχανία του λάθους, να εκπλαγείτε από τον Antqsk λέει : μου είπε τη διέλευση και δεν κατάλαβε καλά , και μερικοί από αυτούς χλευάζουν λέγοντας : τι έχει τα παραπάνω . Μετά από αυτήν την παρουσίαση, λέω : Ποιος έχει δίκιο κατά τη γνώμη σας; ________________________________________ (1 ) Βλέπε : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/377 ). (2 ) Abu Bakr Αλγερίας : Acer «s μεγάλες ερμηνείες των λέξεων του Υψίστου και Bhamch ποταμό Καλή Acer εξήγηση, θ 4 /1420 της – , η βιβλιοθήκη της επιστήμης και της διακυβέρνησης . ( Σελ. 578 ). (3 ) διηγείται από Bukhari στο βιβλίο της Αποκάλυψης πόρτας έκφρασης κατά τη διάρκεια της ημέρας σε δύο σημεία (11 /72 ) , (391/12 ) – op – και διηγείται από μουσουλμανικές, όπως στην πυρηνική (13 /58 ) στο βιβλίο της πόρτας του εμιράτου Προτίμησε την εισβολή στη θάλασσα – προηγούμενη αναφορά -. ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Η αρετή του Ιμάμ Γιάκουμ Μπιν Σούφιαν 96 – Yaqoub bin Sufyan bin Jawan Al-Faswi (2) Al-Hadith Al-Hafiz, ο οποίος ήταν μεταξύ εκείνων που συνέταξαν και ταξινομήθηκαν με ευσέβεια, ασκητισμό και ακαμψία στην τήρηση της Sunnah και Ο Χακίμ είπε : (( Όσον αφορά την ακρόαση του και τη σύζυγό του και τα μέλη της ομιλίας του, είναι πάρα πολύ να αναφέρουμε )) και ο Αμπού είπε τον Αμπντ Ραχμάν αλ- Ναχαχάτι : Άκουσα τον Γιακμπούμ μπιν Σουφιανιόλ : (( έγραψα περίπου χίλια) Σεΐχες, και όλοι τους έσπασαν την εμπιστοσύνη )). Και ο Yaqoub είπε επίσης: (( Πήγα στο ταξίδι για τριάντα χρόνια )) και ο Abu Zar’ah al-Dimashqi είπε : (( Δύο άνδρες ευγενών ανθρώπων ήρθαν σε εμάς, ένας από αυτούς και απελάθηκαν από τον Yaqoub bin Sufyan, ο λαός του Ιράκ δεν μπορούσε να δει τα παρόμοια )) Πέθανε το έτος εβδομήντα επτά και διακόσια . Ο Abdan bin Muhammad Al-Marwazi είπε : (( Είδα τον Yaqoub bin Sufyan στον ύπνο και είπα : Τι σας έκανε ο Θεός Παντοδύναμος; Είπε : Με συγχώρεσε και με διέταξε να έρθω στον παράδεισο καθώς ήμουν στη γη ) . Και από τη φροντίδα του Θεού για αυτόν τον Ιμάμη στο αίτημά του για ένα Χαντίθ, το οποίο είπε για τον εαυτό του, το χρησιμοποιήσαμε ως μάθημα στους μαθητές της γνώσης. * Ο Muhammad bin Yazid al-Attar είπε : Άκουσα τον Yaqoub bin Sufyan να λέει : (( Ήμουν στο ταξίδι μου και πέρασα τη ζωή μου, οπότε εθίστηκα να γράφω τη νύχτα και διάβασα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Καθισμένος, αντιγράφω ο λαμπτήρας, και ήταν χειμώνας, και το νερό κατέβηκε στα μάτια μου, και δεν είδα τίποτα, και φώναξα για τον εαυτό μου επειδή είχα αποκοπεί από τη χώρα μου και αυτό που μου έλειπε από τη γνώση, έτσι τα μάτια μου με ξεπέρασαν, έτσι κοιμήθηκα και είδα τον Προφήτη – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη – , στον ύπνο, κάλεσα : ( Ω Ιακώβ, γιατί έκλαιγες ; )) Είπα : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού πήγε τον Μπόσρα Βθάρτ για αυτό που μου έλειπε . είπε σε μένα : (( Aden Μόνα )) Phinot του και διέταξε το χέρι του στα μάτια μου, όπως την ανάγνωση Alihaa, και στη συνέχεια ξύπνησα Vobesrt, πήρα καλλιγραφικά και κάθισε γραπτώς (1). Περιττό να την εκπαίδευση και τις αρετές 97 – Ι Γνωρίστε, φίλε μου, ένας Μουσουλμάνος να ασχοληθεί με τον Balnavlh της καλύτερης επιστήμης από την εμπλοκή του Balnavlh λατρείας και ότι οι ιμάμηδες των τεσσάρων τεσσάρων δήλωσαν Shafie : ρώτησε την καλύτερη επιστήμη της προσευχής . Ο Imam Ahmad ibn Hanbal – το έλεος του Θεού και μας ευλόγησε με τις γνώσεις του – αυτό που προσευχήθηκα σήμερα δεν είναι υποχρεωτικό, εξηγείται από τον Bmmakrh Abi Zar’ah Ali Nawafly . Αυτό ήρθε στο ((Η απόφαση της αντίληψης )) από τον δικαστή Ayyad, 3: 234-235 , 240 , 261 στη μετάφραση του Ιμάμ Αλ Muhadith , Al-Faqih Al-Abed Al-Zahid ( Abdullah Al-Wahb Qurashi της Αιγύπτου ), η σύντροφος του Ιμάμ Malik Al-Layth, Al-Thawri και άλλοι, οι οποίοι έχασαν τη ζωή τους κατά το έτος 197 AH, μπορεί ο Παντοδύναμος Θεός έχει το έλεος σ ‘αυτόν, στην οποία αναφέρεται ότι Sahnoun είπε : (( Ibn Wahb είχε διαιρεθεί του ζωή σε τρία Το ένα τρίτο είναι στη Ραμπάτ, το ένα τρίτο γνωρίζει την Αίγυπτο και το ένα τρίτο στο Χατζ, και ανέφερε ότι είναι τριάντα έξι Χατζ. Ο ανιψιός του είπε : Ήμουν μαζί του στην Αλεξάνδρεια, και οι άνθρωποι μαζεύτηκαν πάνω του και του ζήτησαν να διαδώσει τη γνώση, οπότε μου είπε : Αυτή είναι μια χώρα λατρείας, και η μητέρα του σπάνια έδωσε τον εαυτό μου σε αυτό με το έργο των ανθρώπων, οπότε έφυγε από το Κάθισμα για αυτούς τις στιγμές που ήταν κάθονται, και δέχονται λατρεία και φύλαξη . Μετά από δύο μέρες, ένα άτομο ήρθε σε αυτόν και του είπε ότι είχε δει τον εαυτό του σε ένα μεγάλο τζαμί προς το Μεγάλο Τζαμί, και ο Προφήτης – μπορεί ο Θεός προσευχές και ειρήνη σε αυτόν – σε αυτόν και ο Αμπού Μπακρ στα δεξιά του, και ο Αμρ στα αριστερά του, και εσείς ήσασταν μεταξύ των χεριών του, και στο τζαμί λάμπες ανθούσαν στα καλύτερα και φωτεινά από αυτά. Στη συνέχεια μετατράπηκε μακριά, τότε ο αγγελιοφόρος του Θεού – ο Θεός να τον ευλογεί και να του χορηγήσει την ειρήνη – είπε σε εσάς , Ο Αμπντουλάχ, γράψετε και το φως, τότε θα καθυστερήσει, τότε θα μείνει για μέρες και είδα όλα τα φώτα ήταν θα σβήσει, οπότε ο Αμπού Μπακρ είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, βλέπεις αυτούς τους λαμπτήρες; Είπε – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη – Αυτό είναι έργο του Αμπντουλάχ, θέλει να το σβήσει ! Ο Ιμπν Γουαχμπ φώναξε και ο άντρας του είπε : Έρχομαι να σας φέρω καλά, και αν ήξερα ότι σας θόρυβε, δεν θα ήμουν . Είπε : Είναι καλό, αυτό είναι ένα όραμα στο οποίο κήρυξα, σκέφτηκα ότι η λατρεία ήταν καλύτερη από τη διάδοση της γνώσης, και έτσι άφησε μια πολύ ( χρόνος ) και το έργο του για γνώση, και ο ίδιος περιορίζεται σε αυτούς τον ανάγνωσης και τον ρώτησα * Ο Ibn Wahb είπε : Ήμουν στα χέρια του βασιλιά που έγραψα, τότε η προσευχή καθιερώθηκε – και σε έναν άλλο όρο ο μουσεζίν έδωσε άδεια – Εκδόθηκαν βιβλία στα χέρια του και πήρα την πρωτοβουλία να τα συλλέξω, ο ιδιοκτήτης μου είπε : Για τους αγγελιοφόρους σας, αυτό που κάνετε δεν είναι καλύτερο από αυτό που είστε ….