Και ο συγγραφέας του είπε ότι τα ανέκδοτα και τα οφέλη είναι τόσο πολλά που εξηγούνται πολύ και συνόψισα και έθεσα σε αυτήν την ενότητα τι είναι κατάλληλο για την πορεία του λόγου στο νόημα και το κατάλληλο. Όποιος βλέπει κάτι από αυτό, αφήστε τον να εξετάσει τα κεφάλαια και τι είναι κατάλληλο σε κάθε κεφάλαιο και να το βρει, και αν δεν ανέφερα στην κορυφή πολλών κεφαλαίων τι είναι μακρύ στην εξαγωγή του επειδή είναι Το νόημα αντιστοιχεί στο νόημα. Εάν ο αναζητητής θεωρεί την εξαγωγή των θυρών και δεν βρει αυτό που είδε και δεν ήξερε με ποια είναι κατάλληλη, τότε κοιτάξτε την πρόταση του κατάλληλου τμήματος και ζήτησα συγνώμη ότι αν οι περαστικοί βασίζονταν σε βιβλία έκφρασης, ειδικά , δεν θα μπορούσαν να κάνουν πολλά πράγματα, αλλά το πέρασμα πρέπει να γνωρίζει την προέλευση της έκφρασης και να εκφράσει τι του φαίνεται για το νόημα. Έγραψε ένα βιβλίο για αυτό και το ονόμασα Ο Διαφωτιστικός Πλανήτης στις Αρχές της Έκφρασης. Έχω συντάξει σε αυτό το βιβλίο μια ξεχωριστή πρόταση σε μέρη που είναι κατάλληλα να αναφερθούν, και το έξυπνο εκφραστικό κατανοεί την αναφορά του και η γνώση των αρχών γίνεται κατανοητή από τους ανθρώπους της έκφρασης ….

…Η ανταμοιβή για την κατάρα των Σύντροφοι 84 – Εκείνος είπε : Al-Qayrawani είπε : Ένας σεΐχης από τους ανθρώπους της Αλ Φαντλ είπε μου : Αμπού αλ-Χασάν αλ-Muttalibi, ο ιμάμης του Τζαμί του Προφήτη – μπορεί Θεού προσευχές και η ειρήνη είναι επάνω τουμου είπε : Εκείνος είπε : είδα ένα θαύμα στη Μεδίνα. Ένας άντρας καταρατούσε τον Αμπού Μπακρ και τον Ομάρ και είπαν : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού αυτό που μας πονάει και η Ασπένα, μου είπε , ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ – ειρήνη σε αυτόν -: (( εσείς αυτό, Ο Αμπού Κάιις )) ; Είπα να τον : σε, και έχω ένα μηχανισμό γύρισε στο σημείο του χεριού του, έχει συμπεριλάβει τα δάχτυλά του και την επέκταση του της αιτίες και την Κεντρική και προορίζονται μάτια μου, είπε : ότι είπα ψέματα, έτσι ο Θεός που τα μάτια και να σας τα δάχτυλά του στα μάτια μου, και ξύπνησα από τον ύπνο μου ενώ ήμουν σε αυτήν την κατάσταση. Συνήθιζε να κλαίει για το καλό του λαού και ανακοίνωσε τη μετάνοια 85 – Με την εξουσία του Abu Hatim Al-Zari στην εξουσία του Muhammad bin Ali, είπε : Καθίσαμε στη Μέκκα στο Μεγάλο Τζαμί, οπότε ένας άντρας στάθηκε μισός -μαυρό και μισόλευκο και είπε : Ω, οι άνθρωποι θεωρούσαν τον Πέι Βάννι, παίρνεις τους δύο σεΐχες και τον Αχτμάνμα, ενώ κοιμάμαι το ίδιο βράδυ αν ήρθες σε μένα και τα δεδομένα σήκωσε το χέρι του Vltm το πρόσωπό μου, ο Λι είπε : Ω εχθρός του Θεού, πανκ, δεν θα καταραστείς ο Αμπού Μπακρ και ο Umar – να είναι ο Αλλάχ ευχαριστημένος μαζί τους – έγιναν και είμαι σε αυτήν την περίπτωση (1)….

Και όποιος βλέπει ένα χωριό που έχει πάρει τα ζώα του, κόβει τα δέντρα του ή βόσκει την καλλιέργειά του, αυτό δείχνει τη φτώχεια των ανθρώπων του και τη διακοπή των υποθέσεων τους, και τα οράματα της προετοιμασίας των χωριών γονιμότητας και ευλογίας, καθώς και τα ποτίσματά τους και άρδευση ….

Και όποιος βλέπει ότι χτένισε τη γενειάδα και το άρωμά του, δείχνει γεγονότα που σκέφτεται για το ενδιαφέρον του και προχωρά στις υποθέσεις του, και αν κάποιος δει ότι το έκανε μαζί του, τότε είναι ο ομόλογός του και αν το έκανε άλλοι, τότε είναι αυτός που σκέφτεται, και για το ξύρισμα της γενειάδας κατά τις ημέρες του Χατζ ή κατά τη διάρκεια των ιερών μηνών, η έκφρασή του είναι σαν να ξυρίζει το κεφάλι όπως αναφέρθηκε παραπάνω ….

Ο ιδιοκτήτης του οπωρώνα έχει τις αξίες μιας γυναίκας . Και ο ξυλοκόπος κουτσομπολεύει . Και ο ιδιοκτήτης του κοτόπουλου και τα πουλιά Nakhas σκλάβους . Ο καρπός αποδίδεται στον καρπό που το πούλησε . Αυτός που πουλάει περιουσία είναι καλός γι ‘αυτόν και δεν υπάρχει καλό σε αυτό για εκείνον που το αγόρασε, και όποιος πουλάει μια σκλάβια δεν υπάρχει καλό σε αυτό και είναι καλό για εκείνον που την αγόρασε . Ό, τι είναι καλό για τον πωλητή είναι κακό για αυτόν που αγοράζεται ….

…Μια ασπίδα σε ένα όνειρο σημαίνει προστασία από τους εχθρούς, και όποιος βλέπει ότι υφαίνει μια ασπίδα, χτίζει ένα φρούριο . Όποιος βλέπει ότι έχει ασπίδα, τότε είναι φρούριο . Και όποιος βλέπει ότι φοράει ασπίδα, θα αποκτήσει μεγάλη δύναμη πάνω σε μια οχυρωμένη περιοχή, θα εξασφαλίσει την απομόνωσή του και θα σώσει από κάθε θλίψη, και αν είναι έμπορος, γίνεται αρετή σε αυτόν από το καθιερωμένο εμπόριο, την ασφάλεια και τη διατήρηση και αν είναι φίλος, τότε είναι ένας γενναιόδωρος άνθρωπος που διορίζεται στον οποίο ζήτησε βοήθεια. Ατυχία και ταλαιπωρία, και είναι επίσης για εκείνον που το φοράει μια ευλογία που θα της επιβάλει ένας άντρας, και που θα τον προστατεύσει σε καλές και κακές στιγμές, και θα σωθεί από τη συνωμοσία του σχεδιαστή . Όποιος βλέπει ότι έχει σιδερένια ασπίδα, τότε είναι η ασυλία της θρησκείας του . Και ειπώθηκε : Όποιος φοράει ασπίδα παίρνει χρήματα και περιουσία . Η ασπίδα είναι ενδεικτική της ασφάλειας από τον φόβο, την προστασία της γυναίκας, τα χρήματα και τα οφέλη . Και η ασπίδα για τις γυναίκες είναι ένα niqab ή σύζυγος που την κρύβει . Η ασπίδα Nawal Sultan είναι υπέροχη . Το να φοράς ασπίδα δείχνει τον αδελφό Zuhair ή τον Ibn Shafiq . Είπε : Η ασπίδα είναι χρήματα και βασιλιάς . Και ειπώθηκε : Ότι αυτό καλύφθηκε από όπλα, όπως γρανάζι, αυγό, ουίσκι, στήθος και πόδι, δείχνει ρούχα και τα αντιβράχια του σιδήρου προέρχονται από τους συγγενείς του, οπότε όποιος βλέπει ότι έχει δύο αντιβράχια, ενισχύεται στο χέρι ενός άνδρα των συγγενών του . Και ειπώθηκε : Ήταν συνοδεύεται από δύο ισχυρούς, τους μεγάλους άνδρες, και η ερμηνεία μπορεί να έχουν πέσει στο γιο και τον αδελφό του . Και όποιος βλέπει σιδερένια αντιβράχια πάνω του, είναι παιδί και δύναμη σε ένα ταξίδι ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει μπει σε έναν κήπο και έχει μαζέψει μερικά από τα φρούτα και τα φρούτα του και τα κατευθύνει στο σπίτι του, αυτό δείχνει ότι υπάρχει καλό και όφελος από τον βασιλιά ….

Ο Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι τα πόδια του έγιναν σαν τα πόδια των πουλιών είναι αξιέπαινη ». Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του είναι χαραγμένα, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν ….

Και όποιος είδε ότι το χέρι του ήταν κομμένο και το έχασε, πέθανε ο αδελφός του, ο σύντροφός του, ο φίλος ή ο υπάλληλός του, ή αυτό που είχε διακοπεί μεταξύ τους όσον αφορά τη συνέχεια και την αποξένωση και την αποξένωση από αυτόν, και ίσως να κόψει τον όρκο σε όρκο θα ορκίζονταν ότι ήθελε να κόψει το δικαίωμα ενός ατόμου και ίσως έκοβε ένα έργο ή κάτι άλλο από τα προς το ζην του ή θα έκοβε το έλεός του και ειπώθηκε αν ο δει ο λαός της δικαιοσύνης είναι σίγουρα για αιμομιξία ή ζήτημα του είναι ειλικρινή πίστη, και μου είπαν το όραμα κομμένες στο χέρι ή να χρεωθεί με την κλοπή ενός κλέφτη στο στίχο « και τον κλέφτη και τον κλέφτη » στίχο ….

…Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είπε : Είδα το ξύρισμα του κεφαλιού μου και ένα πουλί βγήκε από το στόμα μου, και ότι μια γυναίκα με συνάντησε και με έβαλε στον κόλπο της, και είδα τον πατέρα μου να με απαιτεί επειγόντως, και μετά με κράτησε . Έτσι το είπε στους συντρόφους του, και είπε ότι το πήρα, και για το πουλί που βγήκε από μένα, την ψυχή μου, και τη γυναίκα που με έφερε στον κόλπο της, η γη σκάβει για μένα και απουσιάζω σε αυτό, και για τον πατέρα μου που με ρωτάει και στη συνέχεια τον κλειδώνει μακριά μου, προσπαθεί να χτυπηθεί από αυτό που μου συνέβη . Τότε ο οραματιστής σκοτώθηκε μάρτυρας . Και ένας άλλος είδε σαν να ξυρίζει το κεφάλι του με το χέρι του, έτσι το έκοψε σε μια διασταύρωση και είπε : Πληρώνετε το χρέος σας ….

Και όποιος βλέπει ότι ο υπηρέτης του, ο σκλάβος ή ο υπηρέτης του έχει πεθάνει, δεν έχει τη δόξα του, εκτός αν έχει κάποιον άλλο, τότε σταματά κάποια πράγματα ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: Όποιος είδε έναν κάλαμο στο χέρι του ενώ κλίνει πάνω του, τότε έχει αφήσει τη ζωή του λίγο και ο θάνατός του είναι σε φτώχεια και η βασική αρχή είναι ότι αν ήταν κοίλο, δεν μένει γι ‘αυτόν, και ειπώθηκε ότι δείχνει κουτσομπολιό, και ειπώθηκε ότι ό, τι έκανε από τα καλάμια των μηχανών, τότε αναλαμβάνεται από υπηρέτες ….

…Γιατί τα οράματα και τα όνειρα είναι συχνά συμβολικά; Αυτό το πράγμα είναι χάρη και έλεος από τον Θεό. Εάν το όνειρο ξεδιπλωθεί σε όλους, και έρχεται με καθαρό και άμεσο τρόπο, ειδικά σε αυτόν που τον τρομοκρατεί, τότε η ζωή ενός ατόμου θα γίνει κόλαση, και όλοι θα ασχοληθούν με αυτό που είδε στον ύπνο, και αυτό απαιτεί τη δύναμη της πίστης και της βεβαιότητας που μπορεί να μην είναι διαθέσιμα για τον μέσο άνθρωπο, και ως εκ τούτου οι αγγελιοφόροι, η ειρήνη και οι ευλογίες είναι επάνω τους, βλέπουν μόνο Πράγματι, τα περισσότερα οράματά τους είναι του τύπου των ειλικρινών οραμάτων, που συμβαίνουν όπως ήταν έχει δει, και ως εκ τούτου έχει αποδειχθεί ότι οι πιο σοβαροί άνθρωποι είναι η μάστιγα των προφητών και μετά εκείνοι που τους χρωματίζουν….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε : Όποιος βλέπει έναν λύκο βλέπει έναν άδικο εχθρό, και ειπώθηκε ότι ένας κλέφτης θα μπήκε στο σπίτι του, και ίσως ) το όραμα του λύκου έδειχνε καλά λόγια από έναν κυβερνήτη και τραυματισμό του καλού και της ηγεσίας , ειδικά αν τον έπιασε ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το γαϊδούρι είναι σθένος του άνδρα και το βρήκε ανεξάρτητα από το πόσο παχύ ή αδύναμο το είδε, οπότε ήταν παχύς και καλός. » Αυτός είναι πλούσιο και διευρυμένη και απίσχνανση του είναι η φτώχεια και δυστυχία ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι η κουκούλα κοράκι είναι ένα από τα απαίσια πράγματα, και ίσως ήταν απαγορευμένα χρήματα και ίσως ήταν ένας αλαζονικός και αποθαρρυμένος άνθρωπος επειδή ο Προφήτης, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, το ονόμασε ανήθικο, και το όραμα του κοράκι ήταν σε ένα απροετοίμαστο μέρος ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας και ο al-Karmani, είπε: «Όποιος είδε ότι είχε χτυπήσει μια άγρια ​​αγελάδα και έφαγε τη σάρκα της, θα έπαιρνε χρήματα από μια όμορφη γυναίκα »….

…Χέρι Αν δείτε όμορφα χέρια στο όνειρό σας, τότε θα απολαύσετε μια εξαιρετική προνομιακή θέση και θα ανεβείτε γρήγορα στο επάγγελμά σας, αλλά τα άσχημα και παραμορφωμένα χέρια δείχνουν φτώχεια και απογοητεύσεις . Εάν δείτε αίμα πάνω του, αυτό υποδηλώνει άδικη κριτική και εξοστρακισμό από τα μέλη της οικογένειάς σας . Εάν έχετε ένα τραυματισμένο χέρι, κάποιος θα καταφέρει να φτάσει σε αυτό που δυσκολεύεστε να φτάσετε . Εάν δείτε ένα χέρι χωρισμένο, αυτό σημαίνει μια μοναχική ζωή, που σημαίνει ότι οι άνθρωποι δεν θα καταλάβουν τις απόψεις και τα συναισθήματά σας . Εάν κάψετε τα χέρια σας, θα ξεπεράσετε τα λογικά όρια στον αγώνα σας για τον πλούτο και τη φήμη και θα τα χάσετε σε αυτό . Αν δείτε τα χέρια σας καλυμμένα με μαλλιά, αυτό δείχνει ότι δεν θα γίνετε καθιερωμένο στοιχείο και ηγέτης στον κύκλο σας . Εάν δείτε τα χέρια σας να είναι τεράστια, αυτό δείχνει ταχεία πρόοδο στις υποθέσεις σας . Εάν τα δείτε μικρότερα από αυτά, ελπίζεται το αντίθετο . Εάν δείτε τα χέρια σας να βάφονται, αυτό υποδηλώνει ότι θα ζηλεύεστε και θα έχετε άδικο στους άλλους . Εάν πλένετε τα χέρια σας, θα συμμετέχετε σε έναν εορτασμό χαράς . Εάν μια γυναίκα θαυμάσει τα χέρια της σε ένα όνειρο, αυτό δείχνει ότι θα κερδίσει και θα διατηρήσει τον ειλικρινές σεβασμό από τον άνδρα που δείχνετε στους άλλους . Αλλά αν θαυμάσετε τα χέρια των άλλων, θα είστε ο στόχος των ιδιοτροπιών ενός ζηλότυπου άνδρα . Εάν ένας άντρας κρατά τα χέρια της, θα τραβηχτεί σε απαγορευμένους συντρόφους . Εάν αφήσει τους άλλους να φιλήσουν τα χέρια της, θα επιθυμούσε ένα κουτσομπολιό απασχολημένο με τη φήμη της. Εάν χειριστεί τη φωτιά χωρίς να κάψει τα χέρια της, θα ανέβει σε μια υψηλή θέση και μια θέση διοίκησης . Εάν ονειρεύεστε ότι τα χέρια σας είναι δεσμευμένα, αυτό σημαίνει ότι θα μπείτε σε δυσκολίες και με την απελευθέρωσή τους θα αναγκάσετε τους άλλους να υποβάλουν τις παραγγελίες σας ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Ο καθρέφτης είναι διαφορετικός γι ‘αυτό. Κάποιοι από αυτούς είπαν ότι είναι ένα ιππικό του ανθρώπου και η κατάταξή του ανάλογα με την έκταση του μεγαλείου και της ορατότητας του καθρέφτη . ~…

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας al-Bazi, είπε ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ τους. Μερικοί από αυτούς είπαν ότι του ανήκει και σφαγιάστηκε ο θάνατός του και η σάρκα του μεταβιβάστηκε με χρήματα από τον βασιλιά, ειδικά για όσους το έφαγαν, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι ο al-Bazi είναι ένας μεγάλος γιος που τον συντηρεί ….

Και ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το όραμα του αετού ερμηνεύεται για όλους στη διαμάχη, και το ξύσιμο του είναι ένα μήκος ασθένειας, και ίσως όλο το σκοτάδι πάνω του, γιατί ο Σολομών, ειρήνη σε αυτόν, όλος ο αετός με πουλιά ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ένα όραμα του Al-Bakhti υποδηλώνει έναν μη αραβικό άντρα και μια αραβική φράση αναφέρεται σε έναν αραβικό άνδρα, και αν είναι υγιής, δείχνει έναν πλούσιο εχθρό, και ειπώθηκε ότι είναι ο ενδείξεις βροχής, καθώς και μια καμήλα με καμήλες που υποδεικνύουν τη βροχή, καθώς και την ακρόαση των οπλών των ζώων που πέφτουν χωρίς να τα βλέπουν ….

…Στέκεται στην Αράφα : Μπορεί να υποδηλώνει νηστεία, γιατί αυτό που απαιτείται είναι να παρακολουθείτε όταν ο ήλιος δύει και η αυγή σπάει και πληρώνεται από αυτό εάν ο ήλιος δύει . Εάν η αυγή σπάσει πάνω της και δεν σταθεί εκεί, τότε χάνει το Χατζ, όπως ο νηστείας, με τη νηστεία του, βλέπει το κώμα του ήλιου . Εάν απουσιάζει, επιτρέπεται να τρώει και να πίνει . Και το φαγητό είναι η αιτία της ζωής και της κίνησης που πληρώνεται από αυτόν που στέκεται στην Αραφά . Ίσως η στάση στην Αράφα να δείχνει τη συνάντηση με τον αγαπημένο των τάφων και τους χιλιάδες ξένους . Επειδή ο Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν , συνάντησε την Εύα μετά το χωρισμό με την Αραφά, και γι ‘αυτό ονομάστηκε Αράφα, επειδή γνώριζαν ο ένας τον άλλον . Όποιος σταθεί μαζί του κατά τη διάρκεια της νύχτας μέχρι την αυγή προέρχεται από όσους αναζητούν ανάγκες με τους βασιλιάδες και άλλους, θα συνειδητοποιήσει τι απαιτείται . Το κατάλαβα . Και όποιος έρχεται σε αυτό κατά τη διάρκεια της ημέρας, δεν θα λάβει αυτό που ελπίζει και απαγορεύει αυτό που ζητά, ειδικά επειδή η λέξη Ευφράτης είναι στο όνομα Αραφάτ . Και η Arafa μπορεί να υποδηλώνει την εποχή της αγοράς και την ώρα της πώλησης . Αν ήταν δίπλα του το βράδυ, θα κέρδιζε και θα ωφελούσε την αγορά και πώληση του . Και αν παραμείνει στην προσέλευση κατά τη διάρκεια της ημέρας, έχασε σε αυτό . Η ημέρα της Αράφα μπορεί να υποδηλώνει την Παρασκευή, επειδή συμφωνούν για την αξία, τη συνάντηση της δημιουργίας και την υποχρέωση επιβολής . Μπορεί να υποδηλώνει ημέρα διακοπής του πολέμου . Μπορεί να δείξει τη θέση του πλήθους ανάποδα και ο Θεός ξέρει καλύτερα…

…Η απώλεια της γης : η εξαφάνιση των ευλογιών και η αντιστροφή των συνθηκών, και η απουσία στη γη χωρίς σκάψιμο, η διάρκεια της αποξένωσης στην αναζήτηση του κόσμου, ή ο θάνατος στην αναζήτηση του κόσμου . Εάν απουσιάζει σε ένα λάκκο όπου δεν υπάρχει διέξοδος, τότε είναι ένοχος για κάτι τόσο πολύ . Και από τον λόγο του η γη με λόγια επίπληξης, ας φοβηθεί τον Θεό, γιατί είναι απαγορευμένα χρήματα . Και όποιος βλέπει ότι στέκεται σε ένα μέρος και τα διαλείμματα επάνω, και αν είναι ένα χάρακα, τότε ο κόσμος θα στραφεί εναντίον του, και ο φίλος γίνεται εχθρός του και του ευτυχία είναι μια αποβολή , επειδή ο Παντοδύναμος Θεός λέει : « Λοιπόν μας έχουν χάσει μαζί του και του γήινου σπιτιού του. » Αν βλέπει ένα στρατόπεδο ή μια γη που είναι διπλωμένα πάνω από τους ανθρώπους, τότε δεν υπάρχει θάνατος, ή είπε και είπε να χαθεί Υπάρχουν άνθρωποι σε αυτό όσο και εκείνους που είναι τυλιγμένα σε αυτά, ή επηρεάζονται από αγωνία και ξηρότητα ή αγωνία . Αν αυτό είναι διπλωμένο για αυτόν μόνο, τότε είναι η στενή ζωή και οι υποθέσεις του . Εάν βλέπει ότι είχε εξαπλωθεί για αυτόν ή εξαπλωθεί για αυτόν, τότε είναι για όλη τη διάρκεια της ζωής του και είναι καλός γι ‘αυτόν ….

Και το στόμα : το άνοιγμα του θέματος του ιδιοκτήτη του, και το συμπέρασμά του, εάν βλέπει σαν να βγαίνει κάτι από το στόμα του, τότε δείχνει την παροχή του καλού ή του κακού . Αν δει το στόμα του να είναι προσκολλημένο ή κλειστό σε αυτό . Τα οράματά του έδειξαν δυσπιστία . Και το χείλος είναι ο φίλος του άντρα που είναι όμορφος μαζί του, η βοήθειά του και ο εγκεκριμένος του . Και το χαμηλότερο είναι ισχυρότερο στην ερμηνεία από το υπέρτατο, και το χείλος λέγεται στην ερμηνεία της συγγένειας, και το ανώτατο είναι ο φίλος του που τον βασίζεται σε όλες τις υποθέσεις του. Αυτό που συνέβη σε αυτά από όσα συνέβησαν σε αυτά είναι αυτό που περιγράφεις, και αν είδε νερό μέσα τους, τότε το θέμα των φίλων δεν πηγαίνει όπως θα έπρεπε ….

…Το όραμα της περιγραφικής δομημένης ντροπαλής του Προφήτη – ειρήνης σε αυτόν – για να παντρευτεί το 60 – διηγήθηκε την ιστορία της Μωάμεθ μπιν Σάαντ (( τάξεις )) και Ταμπαράνι στο (( υπέροχο )) , είτε ο ίδιος ο Ιμπν Σαντ είχε διηγηθεί στην εν λόγω εισβολή στο Κιμπρ του αριθμού των συντρόφων – μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος από την εξουσία τους – ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη – επέλεξε τη Safiye την ημέρα του Khyber και ότι είδε στο πρόσωπό της ένα ίχνος πρασινάδας κοντά της μάτι, έτσι είπε : (( Τι είναι αυτό )) ; Και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σε ένα όνειρο ένα φεγγάρι ήρθε σε κάποιον που πνίγηκε μέχρι να πέσει στην πέτρα μου, και το ανέφερα στον σύζυγό μου Κέννα, και είπε : Θέλεις να είσαι κάτω από αυτόν τον βασιλιά που προέρχεται από τη Μεντίνα, και χτύπησε το πρόσωπό μου . Όσο για τον Al-Tabarani, διηγήθηκε για την εξουσία του Ibn Omar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τουο οποίος είπε : Ο Safiyyah είχε πράσινο στα μάτια μου, οπότε ο Προφήτης – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη – της είπε ( ( Τι είναι αυτό το πράσινο με τα μάτια σας )) ; Είπε : Είπα στον άντρα μου που είδα, όταν το κρεβάτι είδε ένα φεγγάρι που έπεσε στην αγκαλιά μου, έτσι μου χτύπησε και είπε : Να σας θέλετε ένα βασιλιά που είναι φλύαρος ;…

Και όποιος βλέπει ότι έχει λιποθυμήσει και οι άνθρωποι σκουπίζουν τα πρόσωπά τους από τα ούρα του, τότε ένα παιδί θα έρθει σε αυτόν με το οποίο οι άνθρωποι θα ευλογούνται από την καλοσύνη του ….

Και όποιος βλέπει ότι ο παππούς, ο παππούς, η γιαγιά ή ο παππούς του έζησε, τότε αυτή είναι μια ζωή για αυτόν, η ακεραιότητα στις υποθέσεις του παππού του και η επιθυμία του χρόνου για αυτόν, και το όραμα της ζωής της μητέρας είναι ισχυρότερο από τη ζωή του πατέρα, και οι δύο είναι αξιέπαινοι ….

…Το λαούτο, ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το λαούτο χτυπήθηκε από λόγια, αλλά όχι από το τι ήταν, καθώς και το άκουσε, επειδή η φωνή του είναι σαν ομιλία, και δεν είναι με λόγια, και χτυπώντας το λαούτο στο το σπίτι ερμηνεύεται από την εμφάνιση μιας καταστροφής ….

Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τα πόδια του ήταν συνδεδεμένα από μια διασταύρωση, τότε θα επωφεληθεί από τη γη, και αν ήταν από μόλυβδο, το όφελος θα ήταν από τους Χριστιανούς που θα παντρευόταν, και αν ήταν από χαλκό, το όφελος θα ήταν από τους Εβραίους, και αν ήταν από ασήμι, τότε θα παντρευόταν μια γυναίκα, και αν ήταν από χρυσό, τότε υποδηλώνει ταξίδι και ασθένεια. ….

…Είναι βοηθός και βοηθός σε ένα όνειρο . Και έχασε ένα από τα δύο νεφρά, έχασε τον βοηθό του . Η απώλεια και των δύο αποτελεί απόδειξη της σκληρότητας της καρδιάς . Τα δύο νεφρά είναι το θέμα του πλούτου και του δικαιώματος, και η δήλωση και το λάθος . Εάν βλέπει ότι τα νεφρά του είναι αδύναμα, τότε είναι απόδειξη της φτώχειας και της έλλειψης γνώμης . Και τα νεφρά δείχνουν τα αδέρφια και άλλους συγγενείς και παιδιά . Τα δύο νεφρά είναι ένας άντρας με δύναμη και δύναμη στο έργο του Σουλτάνου . Και ειπώθηκε : Είναι ένας από τους βοηθούς του Σουλτάνου . Και τα δύο νεφρά, τα βλέποντάς τους σε ένα όνειρο δείχνουν καλή διαμεσολάβηση, και υποδηλώνουν την ανακούφιση της ανησυχίας, της αγωνίας και της ασφάλειας από τους κινδύνους . Τα νεφρά υποδεικνύουν τους συζύγους, τους γονείς ή τους αγαπημένους τους ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Αυξήστε το φως της καρδιάς και τη δύναμη της θρησκείας, και αποκτήστε ό, τι επιθυμείτε». Και όποιος βλέπει ότι έχει ανάψει ένα έντονο φως, θα επωφεληθεί από τη γνώση ….