Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι η κουκούλα κοράκι είναι ένα από τα απαίσια πράγματα, και ίσως ήταν απαγορευμένα χρήματα και ίσως ήταν ένας αλαζονικός και αποθαρρυμένος άνθρωπος επειδή ο Προφήτης, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, το ονόμασε ανήθικο, και το όραμα του κοράκι ήταν σε ένα απροετοίμαστο μέρος ….

…Sky Εάν βλέπετε έναν καθαρό ουρανό σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει ότι θα ταξιδέψετε με εξέχοντα άτομα και θα κερδίσετε την εύνοιά τους και η κατάστασή σας θα αυξηθεί . Εάν ο ουρανός είναι συννεφιασμένος, αυτό αποκαλύπτει δυσάρεστα γεγονότα και μπερδεύει τις γυναίκες . Αν ονειρευόσασταν ότι πετούσες στον ουρανό με παράξενα πρόσωπα και μάγισσες και ζώα, αναρωτιόσουν καθ ‘όλη τη διάρκεια του ονείρου αν ήσουν πραγματικά σε ένα όνειρο, αυτό υποδηλώνει ότι όλα τα προβλήματα και οι έντονοι πόνοι που φτάνουν ακόμη και στη θαμπή των αισθήσεων μπορούν να μειωθεί κατά μία λέξη, που είναι ζήλια, τότε θα υποφέρετε από ζήλια στη σχέση σας με το άτομο που αγαπάτε και θα οδηγήσει σε σοκ στην ειλικρίνειά σας . Αν δείτε τον ουρανό σε ένα όνειρο να γίνεται κόκκινο, τότε το μέλλον θα φέρει μαζί του πολλά γεγονότα, αναταραχές και ταραχές . Εάν δείτε έναν έναστρο ουρανό, τότε αυτό σημαίνει πολλές δοκιμασίες και προσπάθειες πάνω από το ανθρώπινο επίπεδο προτού φτάσετε στο ύψος της φιλοδοξίας σας . Προσοχή στους εχθρούς στην επιχείρησή σας . Εάν δείτε έναν αναμμένο ουρανό γεμάτο με ουράνια πλήθη, αυτό σημαίνει μια μεγάλη πνευματική αναζήτηση, αλλά στο τέλος θα αποσυρθείτε προς τη φύση για υποστήριξη και παρηγοριά . Κατά πάσα πιθανότητα θα απογοητευτείτε και από την τύχη . Εάν βλέπετε ανθρώπους που γνωρίζετε στον ουρανό, αυτό προβλέπει ότι πρόκειται να διαπράξουν μια απερίσκεπτη πράξη στο δρόμο σας, και άλλοι θα είναι οι αθώοι πάσχοντες . Αυτό το όνειρο ακολουθείται συνήθως από μεγάλες ατυχίες . Εάν ανεβείτε στον παράδεισο σε ένα όνειρο, θα αποτύχετε να απολαύσετε τη θέση που έχετε αγωνιστεί να επιτύχετε και η διασκέδαση θα τελειώσει δυστυχώς . Εάν οι νεαροί άνδρες ονειρεύονται να ανέβουν στον ουρανό μέσω μιας σκάλας, θα ανέβουν από τις κατώτερες τάξεις σε αυτές τις εξέχουσες τάξεις, αλλά θα αποτύχουν να ικανοποιήσουν ή να ευχαριστήσουν . Εάν ονειρεύεστε ότι βρίσκεστε στον παράδεισο με τον Χριστό και τους φίλους σας, θα αντιμετωπίσετε πολλές απώλειες, αλλά θα εξημερώσετε τον εαυτό σας για να τις αντέξετε μέσω της σωστής κατανόησης της ανθρώπινης φύσης . Εάν ονειρεύεστε την ουράνια πόλη, τότε αυτό σημαίνει μια ευχαριστημένη και ευσεβής φύση και ότι η δυσκολία θα σας προκαλέσει λίγο κακό ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε : Όποιος βλέπει έναν λύκο βλέπει έναν άδικο εχθρό, και ειπώθηκε ότι ένας κλέφτης θα μπήκε στο σπίτι του, και ίσως ) το όραμα του λύκου έδειχνε καλά λόγια από έναν κυβερνήτη και τραυματισμό του καλού και της ηγεσίας , ειδικά αν τον έπιασε ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: Όποιος είδε έναν κάλαμο στο χέρι του ενώ κλίνει πάνω του, τότε έχει αφήσει τη ζωή του λίγο και ο θάνατός του είναι σε φτώχεια και η βασική αρχή είναι ότι αν ήταν κοίλο, δεν μένει γι ‘αυτόν, και ειπώθηκε ότι δείχνει κουτσομπολιό, και ειπώθηκε ότι ό, τι έκανε από τα καλάμια των μηχανών, τότε αναλαμβάνεται από υπηρέτες ….

…Γιατί τα οράματα και τα όνειρα είναι συχνά συμβολικά; Αυτό το πράγμα είναι χάρη και έλεος από τον Θεό. Εάν το όνειρο ξεδιπλωθεί σε όλους, και έρχεται με καθαρό και άμεσο τρόπο, ειδικά σε αυτόν που τον τρομοκρατεί, τότε η ζωή ενός ατόμου θα γίνει κόλαση, και όλοι θα ασχοληθούν με αυτό που είδε στον ύπνο, και αυτό απαιτεί τη δύναμη της πίστης και της βεβαιότητας που μπορεί να μην είναι διαθέσιμα για τον μέσο άνθρωπο, και ως εκ τούτου οι αγγελιοφόροι, η ειρήνη και οι ευλογίες είναι επάνω τους, βλέπουν μόνο Πράγματι, τα περισσότερα οράματά τους είναι του τύπου των ειλικρινών οραμάτων, που συμβαίνουν όπως ήταν έχει δει, και ως εκ τούτου έχει αποδειχθεί ότι οι πιο σοβαροί άνθρωποι είναι η μάστιγα των προφητών και μετά εκείνοι που τους χρωματίζουν….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Αυξήστε το φως της καρδιάς και τη δύναμη της θρησκείας, και αποκτήστε ό, τι επιθυμείτε». Και όποιος βλέπει ότι έχει ανάψει ένα έντονο φως, θα επωφεληθεί από τη γνώση ….

…Το λαούτο, ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το λαούτο χτυπήθηκε από λόγια, αλλά όχι από το τι ήταν, καθώς και το άκουσε, επειδή η φωνή του είναι σαν ομιλία, και δεν είναι με λόγια, και χτυπώντας το λαούτο στο το σπίτι ερμηνεύεται από την εμφάνιση μιας καταστροφής ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας al-Bazi, είπε ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ τους. Μερικοί από αυτούς είπαν ότι του ανήκει και σφαγιάστηκε ο θάνατός του και η σάρκα του μεταβιβάστηκε με χρήματα από τον βασιλιά, ειδικά για όσους το έφαγαν, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι ο al-Bazi είναι ένας μεγάλος γιος που τον συντηρεί ….

Και ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το όραμα του αετού ερμηνεύεται για όλους στη διαμάχη, και το ξύσιμο του είναι ένα μήκος ασθένειας, και ίσως όλο το σκοτάδι πάνω του, γιατί ο Σολομών, ειρήνη σε αυτόν, όλος ο αετός με πουλιά ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο al-Barghout είναι ένας κακός άνθρωπος που ταπεινώθηκε και μαχαιρώθηκε, και όποιος βλέπει έναν ψύλλο που έχει μια πρέζα θα έχει χρήματα επειδή οι ψύλλοι πίνουν ανθρώπινο αίμα και το αίμα κατακλύζεται με χρήματα ….

…Ποια είναι περισσότερα οράματα πριν από την αποστολή του Μωάμεθ ή οράματα στο έθνος του Μωάμεθ; Τα οράματα ήταν περισσότερο πριν από την αποστολή του Μωάμεθ, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού , και τα περισσότερα από τα θέματα των δύο πρώτων ήταν το όραμα , τότε είπα σε αυτό το ummah , λόγω του μεγαλείου της αποκάλυψης ότι ήρθε ο Προφήτης του να περάσει , και ο μεγάλος αριθμός ανθρώπων στο ummah του από τους δύο φίλους και τους ανθρώπους της βεβαιότητας ….

…Μπορεί τα οράματα του τρελού, ο ασθενής … να εκφραστεί ; Μπορεί τα οράματα του παράφρων , ο ασθενής πριν την είσοδο στο χειρουργείο, το νευρολογικό ασθενή , και οι ηλικιωμένοι να εκφραστεί ; Ο ακόλουθος συγγραφέας πιστεύει : 1) Ο τρελός μπορεί να μας πει για ένα όραμα που είδε που μπορεί να εκφραστεί, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η παραφροσύνη είναι μοίρες, καθώς μερικοί από αυτούς μπορεί να είναι σε θέση να αναδείξουν αυτό που είδαν και να είναι σε θέση να Καταλάβετε ποιος μιλάει σε αυτόν, και για τους Μογγολικούς ασθενείς, συχνά δεν είναι σε θέση να επικοινωνήσουν αυτό που είδαν. Έτσι, είναι αδύνατο να τους εκφράσετε . 2) Ασθενείς που βλέπουν σημάδια καλής ενημέρωσης πριν από τη χειρουργική επέμβαση, αυτό περνάει και η αισιόδοξη διέλευση μπορεί να τους βοηθήσει στην επιθυμία για ανάρρωση και να ενισχύσει την αποφασιστικότητά τους, καθώς και για αυτό που παρατηρείται μετά τις επεμβάσεις και μετά την επίδραση της αναισθησίας ή κατά τη διάρκεια Δεν είναι ψευδαισθήσεις, όπως αυτός που απουσιάζει, λόγω των τοξικών, μπορεί ο Θεός να μας προστατεύσει και εσάς . 3) Και αυτό που αναφέρθηκε στην τρίτη ενότητα, είναι σαν τρελός που μερικές φορές μπορεί να κατανοήσει τη διέλευση, έτσι ώστε αυτό που είπαμε να γίνει πάνω του . 4) οι ηλικιωμένοι Εκείνοι που έχουν προσβληθεί από τη νόσο του Αλτσχάιμερ παίρνονται από αυτά που λένε ενώ βρίσκονται σε στιγμές που είναι σε θέση να κάνουν διάλογο, ακόμα και αν αφηγούνται ένα όραμα, για παράδειγμα ….

Οράματα σεξουαλικής σημασίας και έχει κάποιο νόημα; Μιλώντας για αυτό το είδος των ονείρων συνεχίζεται και το νόημα ενός σεξουαλικού ονείρου ποικίλλει κατά τη γνώμη μου ανάλογα με τη γνώμη του . Υπάρχουν πολλοί έφηβοι που βλέπουν τέτοια σεξουαλικά όνειρα, και αυτά έχουν μια έννοια που σχεδόν συμφωνεί μεταξύ τους και τις πιο σημαντικές έννοιες που έχουν είναι : [ άδειασμα της σεξουαλικής τους ενέργειας, παρεξήγηση των γονέων τους ] , και πολλοί αδελφοί και αδελφές το βλέπουν επίσης τύπος και αυτά σχεδόν συμφωνούν επίσης στο νόημα και τις έννοιες που έχουν : [ εχθρότητα, διαμάχη ή ακραίο όφελος ] και υπάρχουν εκείνοι που βλέπουν σεξουαλικά όνειρα για έναν από τους γονείς του, και αυτά έχουν πολλές σημασίες επίσης, και το πιο σημαντικό είναι [ η μεγάλη δικαιοσύνη των γονέων, ο Umrah ή ο Χατζ, τα χρήματα που προέρχονται από αυτούς ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Ο καθρέφτης είναι διαφορετικός γι ‘αυτό. Κάποιοι από αυτούς είπαν ότι είναι ένα ιππικό του ανθρώπου και η κατάταξή του ανάλογα με την έκταση του μεγαλείου και της ορατότητας του καθρέφτη . ~…

…Ε : Υπάρχουν αληθινά ή ορθά οράματα που μισεί ένα άτομο; Γ : οράματα του καλού, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, τα οποία έχουν προειδοποίηση, συμπεριλαμβανομένου και του υποσχόμενου, και στον τύπο συναγερμού μισεί τον παρατηρητή, και είδε τον Προφήτη ειρήνη να του φέρει βόδια σκλάβες και να τον σκοτώσει στη μάχη του ένα , και για αυτό το συμφέρον πίσω μου , διότι πήρε το χέρι του, ακόμη και αν δεν είναι ευχαριστημένος καλύτερα από εκείνους που τον επιτέθηκαν που θα είναι σε αυτό το μαλάκωμα και φιλικό προς αυτόν , και να είστε προσεκτικοί για αυτό το όφελος ….

Οράματα Μπορείτε να προσδιορίσετε το φύλο ή το όνομα της γέννησης; Η διαφορά μεταξύ των δύο εκφράσεων αφθονούν σε εκείνον που πιστεύει ότι έχει ένα κορίτσι και είναι γιος, ή αντίστροφα , ότι είναι ένας σωλήνας που προκύπτει από τη σκέψη , και για αυτήν την έγκυο γυναίκα που είναι αυτού του είδους, ονειρεύεται τον τοκετό και το φύλο του νεογέννητου αφθονούν , και μόνο ο ελεγκτής το διακρίνει από τις δύο εκφράσεις . Όσον αφορά την επιλογή του ονόματος του νεογέννητου βάσει ενός οράματος , δεν είναι απαραίτητο να εφαρμόσουμε την εντολή που παρουσιάζεται μέσω οράσεων ή ονείρων γενικά , και εδώ πρέπει να κάνουμε διάκριση μεταξύ των οραμάτων των προφητών, που είναι αποκαλύψεις που είναι υποχρεωτικές εφαρμογή , και τα οράματα των άλλων , τα οποία δεν πρέπει να υλοποιηθούν , ειδικά εάν συνοδεύεται από εντολή Παραβιάζει τη Σαρία , για παράδειγμα , και για ό, τι λαμβάνεται μέσω οραμάτων για ορισμένους και φέρει εντολή να ονομάσει κάτι , δεν είναι υποχρεωτικό να τηρήσω αυτό και δεν υπάρχει αμαρτία σε εμένα που την παραβιάζει ….

Και όποιος βλέπει ότι ο υπηρέτης του, ο σκλάβος ή ο υπηρέτης του έχει πεθάνει, δεν έχει τη δόξα του, εκτός αν έχει κάποιον άλλο, τότε σταματά κάποια πράγματα ….

…Όσον αφορά το oryx, ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ερμηνεύεται με την εισαγωγή επιβλαβών ουσιών και η σάρκα τους είναι πολλά χρήματα ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: Κρατώντας έναν αστυνομικό επειδή είναι κακό στη θάλασσα, ούτε ένας φίλος ούτε ένας εχθρός μπορεί να τον ασφαλίσει, και είναι προδοτικός κλέφτης ή αξιόπιστος έμπορος ….

Ο ιδιοκτήτης του οπωρώνα έχει τις αξίες μιας γυναίκας . Και ο ξυλοκόπος κουτσομπολεύει . Και ο ιδιοκτήτης του κοτόπουλου και τα πουλιά Nakhas σκλάβους . Ο καρπός αποδίδεται στον καρπό που το πούλησε . Αυτός που πουλάει περιουσία είναι καλός γι ‘αυτόν και δεν υπάρχει καλό σε αυτό για εκείνον που το αγόρασε, και όποιος πουλάει μια σκλάβια δεν υπάρχει καλό σε αυτό και είναι καλό για εκείνον που την αγόρασε . Ό, τι είναι καλό για τον πωλητή είναι κακό για αυτόν που αγοράζεται ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: Το ζόμπι επαναλαμβάνεται με έναν τρόπο, και όποιος δει ένα πλήθος σε ένα μέρος όπου είναι άρρωστος, τότε θα θρηνήσει γι ‘αυτόν ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος κυνηγά θα επωφεληθεί από πολλά χρήματα από τους ιδιοκτήτες του Σουλτάνου, και λέγεται ότι όποιος δει την αναφορά της πέρδικας θα χτυπήσει το μάτι .~…

…Το όφελος της εξήγησης της διαφοράς στα οράματα, έτσι το όραμα των ορθών βασιλιάδων είναι μια έμπνευση από τον Θεό Παντοδύναμο, και το όραμα των κυρίων της κατάστασης των βασιλέων σύμφωνα με τη θρησκεία και την εγγύτητά τους, και το όραμα των σκλάβων εάν μια καλή πράξη βγαίνει στους δασκάλους τους, και το όραμα των γυναικών που αναχωρούν από κοντά και το όραμα της ανηθικότητας είναι ένα επιχείρημα την Ημέρα της Ανάστασης εναντίον τους, και το όραμα των πλουσίων είναι πιο έγκυρο από το όραμα των φτωχών επειδή οι φτωχοί είναι δυσφορία. Από ταλαιπωρία και την ταλαιπωρία, και το όραμα των φτωχών καθυστερεί εάν είναι καλό, και αν δεν είναι καλό, εμφανίζεται γρήγορα και το όραμα των ασεβών που δεν έφτασαν στο όνειρο είναι πιο υγιές από τους άλλους επειδή δεν υπακούουν στον Θεό , και το όραμά τους είναι πιο αδύναμο επειδή είναι απασχολημένο με τις επιθυμίες τους και το όραμα της πλευράς, η εμμηνορροϊκή γυναίκα και ο μεθυσμένος δεν έχουν προέλευση ή εγκυρότητα ….

Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο Αλ-Σατούρ είναι ένας άνθρωπος που διακόπτει τη διαμάχη ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ο Ισκάφ, κληρονομιά ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε : Όποιος βλέπει ότι βρίσκεται στο δρόμο, τότε είναι δίκαιος στη θρησκεία ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας Αλ Κάχαλ ζήτησε καλές πράξεις ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, δήλωσε ότι ο al-Ja`bah υποδηλώνει την εντολή μιας πόλης για τους ανθρώπους της χωρίς αυτό που δεν ήταν κατάλληλο ….

…Όσον αφορά το σαββάρι, είναι το ακόλουθο : Ο Αμπού Σαΐντ είπε ότι ο ιεροκήρυκας είναι άδικος, άπιστος κλέφτης, που δεν ωφελεί κανέναν εκτός από το θάνατό του ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, δήλωσε ότι το al-Dhahab δεν επαινεί την έκφραση για δύο έννοιες, μία εκ των οποίων είναι ότι ο όρος της βασίζεται στο να πηγαίνει

Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο ελέφαντας είναι καταραμένος άνθρωπος επειδή είναι μία από τις μεταμορφώσεις ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ο κόκορας, ερμηνεύοντας έναν γενναίο άνθρωπο ….