Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε : Το χοιρινό είναι εχθρός ….

Και ανέφερε ότι ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε : Είδα ότι ήμουν σε σιδερένιο τρούλο, και αν το μέλι προήλθε από τον ουρανό, ο άντρας γλείφτηκε και γλείφτηκε και ο άντρας γλείφτηκε περισσότερο από αυτό, και μερικοί από αυτούς το ένιωσαν . Ο Αμπού Μπακρ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Επιτρέψτε μου να το διασχίσω, Αγγελιοφόρος του Θεού, και είπε : Είστε από αυτό . Είπε : Όσον αφορά τον σιδερένιο θόλο, είναι το Ισλάμ, και για το μέλι που κατεβαίνει από τον ουρανό, είναι το Κοράνιο. Όσο για το γλείψιμο και το γλείψιμο, αυτό που μαθαίνει το surah και τα δύο surah, και για εκείνους που το αισθάνονται, εκείνοι που το μαζεύουν . Ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του χορηγήσει την ειρήνη, είπε : Έχετε δίκιο, Αμπού Μπακρ ….

Και μερικοί από τους εκφραστές είπαν ότι όποιος είδε ότι υπήρχε κάτι γραμμένο στον τάφο του και ότι υπήρχε κάτι γραμμένο στον τάφο του, τότε θα έμενε στη φυλακή για την παραβολή που περπατάει ανάμεσα στους ανθρώπους που γράφονται με έναν αιώνιο δεσμό ….

…Υπάρχει ένα μέρος στον εγκέφαλο που κάνει το όνειρο κατάρα; Όσο για το όραμα που προέρχεται από τον Θεό, δεν έχει καμία σχέση με το σώμα και την ύλη, όπως είπα, αλλά σχετίζεται με την ψυχή, καθώς είναι μια θεϊκή αποκάλυψη που ο Θεός καθοδηγεί με τη θέληση και τη θέλησή του, όπως δόξα, να είναι στον εαυτό του, καθώς και στο όνειρο. Είναι από τον Σατανά, όπως έχουμε συζητήσει, ένα γεγονός, όχι μια μεταφορά . Αυτή η άποψη είναι νόμιμη για τον διαλογιστή, αλλά υπάρχει μια άλλη άποψη ότι – μετά από διεξαγωγή πολλών εργαστηριακών πειραμάτων – στην οποία ο εγκέφαλος εξετάστηκε σε ορισμένα ζώα, όπως οι γάτες, η παρουσία μιας ομάδας νευρώνων κάπου στον εγκέφαλο που ελέγχει την κίνηση του ζώου, ή την ακαμψία του κατά τον ύπνο, και επειδή οι εμπειρίες ενισχύουν το ένα το άλλο, και επειδή ορισμένα ζώα κοιμούνται να κάνουν κάποιες κινήσεις ή να κλαίνε, κάτι που έκανε αυτούς τους μελετητές να κρίνουν τη δυνατότητα να ονειρεύονται σε αυτά τα ζώα, και αυτό μπορεί να είναι αποδεκτό. Εννοώ την πιθανότητα να ονειρεύεται και την πιθανότητα να προέρχεται από μερικά νευρικά κύτταρα, αλλά τότε είναι του τύπου της κομπόστας, όπως αποφασίσαμε όταν μιλάμε για : όνειρα ζώων, για το όραμα και το όνειρο, τη θέση τους είναι αυτό που αποφασίσαμε, και το σημείο εκκίνησής του είναι νόμιμο για τον δίκαιο διαλογισμό και ελπίζω να διευκρινίσω αυτές τις πληροφορίες . Και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

Και όποιος βλέπει ότι η άμμος ή η βρωμιά κατέβηκε από τον ουρανό, αν είναι μικρή, τότε είναι καλή, και αν είναι πάρα πολύ, τότε είναι αντίθετο ….

…Γιατί επικεντρώνονται τα οράματά μας στο παρελθόν; Έγινε η ακόλουθη ερώτηση : ~ Γιατί βλέπουμε πάντα στα οράματά μας τα πράγματα που συνέβησαν πριν ή τα μέρη που αφήσαμε πριν από αρκετά χρόνια; ~ Η απάντηση στην ερώτηση είναι : Δεν υπάρχει ακριβής εξήγηση για αυτό το φαινόμενο και αυτό μπορεί να ειπωθεί ότι αυτό που ανέφερε ο ερωτών μπορεί να βρεθεί μεταξύ ορισμένων, αλλά η ερμηνεία του δεν σχετίζεται απαραίτητα με αυτό το παρελθόν, καθώς αυτά τα πράγματα μπορεί να είναι σύμβολα, και να έχουν έννοιες, και αυτές οι έννοιες μπορεί να σχετίζονται με άλλα σύμβολα στο Όραμα, στο αίσθηση ότι αυτά τα σύμβολα δεν είναι κύρια, αλλά μάλλον προέρχονται από αυτό που έχει οραματιστεί ο νους και εξακολουθεί να το σκέφτεται, ή με άλλα λόγια είναι αυτό που το υποσυνείδητο μυαλό έχει μειώσει, και να ξέρω εδώ ότι το όραμα από την άποψή μου αποτελείται από βασικά σύμβολα, πλευρικά σύμβολα και μη βασικά, και αυτά τα μη βασικά σύμβολα δεν του δίνει καμία προσοχή – στις περισσότερες περιπτώσεις – έτσι η απάντηση στην ερώτηση είναι ότι αυτό το πράγμα που συνοδεύει το όραμα μπορεί να προέρχεται από αυτό που εσείς εσύ είσαι οικογένεια με και λαχταρούμε, και δεν είναι απαραίτητα αλήθεια ότι είναι ένα ειλικρινές όραμα, και επαναλαμβάνω το ρητό ότι αυτό που ανέφερε ο ερωτών μπορεί να είναι και όχι πάντα να είναι ….

…Τα οράματα δείχνουν πάντα στο μέλλον; Κυρίως είναι ένα σημάδι του μέλλοντος, αλλά το όραμα μπορεί να είναι σε ένα θέμα που ζει ο ιδιοκτήτης του, δηλαδή στο παρόν, και αυτό είναι σαν να βλέπουμε μερικούς από τους συντρόφους της Νύχτας της Δύναμης, και ο αγγελιοφόρος να τους λέει για τα οράματά τους , τότε τους είπε την έκφραση και η έκφραση σχετίζεται με αυτό που ζούσαν τη νεωτερικότητα εκείνης της εποχής, που είναι το ερώτημα για τη Νύχτα της Δύναμης και πότε είναι, και ως το όραμα ενός σκλάβου Αλλάχ Μπιν Ζαΐτ για τα αυτιά . Μπορεί να αφορά ένα παρελθόν ζήτημα, για παράδειγμα το όραμα του Αγγελιοφόρου, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, όταν είδε ότι έπινε γάλα και έπειτα έδωσε τη χάρη του στον Ομάρ, μιλώντας για το ποσό της γνώσης που δόθηκε σε αυτόν και αυτό του συνέβη πριν από το όραμα. Ομοίως, του δόθηκε ο Umar, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, και αυτό αποφασίστηκε από τους μελετητές αυτής της τέχνης . Ο Ibn Hajar είπε ότι υπάρχουν στοιχεία από το όραμα του παρελθόντος, της κατάστασης και του μέλλοντος . Μεταξύ των πιο σημαντικών παραδειγμάτων των οραμάτων που ήταν ενδεικτικά του μέλλοντος ήταν το όραμα του Ιωσήφ, μπορεί να είναι ευλογίες και ειρήνη ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει μεταφέρει το νερό στον τόπο ή στον κήπο του, τότε αυτό δείχνει ότι μια γυναίκα είναι παντρεμένη ή ευτυχισμένη με μυστικότητα ….

…Γραπτές προσκλήσεις στον τοίχο 100 – Ο Ιμάμης αλ-Σαμαρκάντι είπε : Ανέφερε ότι όταν το κατώφλι του αγοριού πέθανε, ένας άνδρας τον είδε στη υπηρέτρια, οπότε τον ρώτησε τι σας έκανε ο Κύριος σας; Είπε : Συγχώρεσέ με. Συνήθιζα να προσεύχομαι μαζί του, και είναι γραμμένο στον τοίχο, οπότε ο άντρας ξύπνησε, και κοίταξε τον τοίχο, και, αν ήταν γραμμένο στο κατώφλι του αγοριού – μπορεί ο Θεός Παντοδύναμος να τον κάνει έλεος -: O Θεέ, καθοδήγησε τους απατεώνες, και είσαι ελεήμων στους αμαρτωλούς, και λέτε ότι οι δεκάδες φυλακισμένοι, έχουν έλεος στον υπηρέτη σου από αυτό. Ο μεγάλος κίνδυνος και οι Μουσουλμάνοι είναι όλοι μαζί, και μας κάνουν ανάμεσα στους καλούς και τους ευημερούμενους, με εκείνους από τους οποίους ευλογηθήκατε ανάμεσα στους προφήτες, τους δίκαιους, τους μάρτυρες και τους δίκαιους, και το καλό από αυτούς είναι ο σύντροφός σας με τους έλεος, Ω πιο Ελεήμων…

Και ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι τα οράματα του μετώπου και του προσώπου δείχνουν τρεις πτυχές του χρήματος και της τιμής, μια καλή γυναίκα, την αξιοπρέπεια και τον σκοπό του άνδρα, και τα δύο στήθη είναι δύο ευλογημένες αξιότιμες κόρες ….

…Εάν βλέπει σαν να έχει εισέλθει στον Ουρανό, τότε η ζωή και ο θάνατός του είναι κοντά, και έχει ειπωθεί ότι ο οραματιστής προτρέπει και μετανοεί από τις αμαρτίες στα χέρια του ατόμου που τον έφερε στον Παράδεισο, αν τον γνωρίζει . Και ειπώθηκε ότι όποιος βλέπει να μπαίνει στον Παράδεισο θα επιτύχει τον στόχο του μετά από να υποστεί κακουχίες, επειδή ο Παράδεισος είναι γεμάτος ατυχία και έχει ειπωθεί ότι αυτός που έχει αυτό το όραμα συνοδεύει μεγάλους και έντιμους ανθρώπους, βελτιώνει την επαφή με ανθρώπους και εκπληρώνει καθήκοντα του Θεού Παντοδύναμος….

…Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είπε στον Ιμπν Σιρίν : Έβλεπα σαν ένας άντρας να κρέμεται από τον ουρανό με μια αλυσίδα και το μισό του σώματός του ήταν μαύρο, το μισό από το σώμα του λευκό, και είχε μια ουρά σαν αυτή ενός γαϊδουριού . Ο Ibn Sirin είπε : Είμαι αυτός ο άνθρωπος. Όσο για το λευκό μισό του σώματός μου, ήταν για μένα κατά τη διάρκεια της ημέρας, και το μαύρο μισό επέστρεψε τη νύχτα και την αλυσίδα με την οποία κρέμασα από τον ουρανό, οπότε με ανέφερε ότι ανέβηκε ποτέ στον ουρανό, και για αμαρτία, είναι ένα χρέος που με συναντά, και προσεύχομαι σε αυτό, και ήταν όπως το διέσχισε ….

…Ε : Ο χρόνος έχει σχέση με τα οράματα; Α : Στην πραγματικότητα, αυτή είναι μια πολύ σημαντική ερώτηση, και μεταξύ εκείνων που ρωτούν για την έκφραση των οραμάτων, συχνά τίθενται ερωτήσεις σχετικά με το πότε έλαβε χώρα η έκφραση . Και πότε θα είναι . Είναι επίσης σημαντικό για τις δύο διασταυρώσεις, καθώς ρωτάμε για την ώρα του οράματος , ποια είναι η σχέση του χρόνου και του οράματος Ptobeirha, γιατί να ζητάμε τους χρόνους Almabron , εάν η εμφάνιση ενός καθορισμένου χρόνου εάν τα οράματα τελείωσαν με ένα όραμα μπορεί δεν επιτυγχάνεται; I Soksm απαντά σε δύο μέρη : 1 – χρόνος για έκφραση , κάθε φορά που πέφτει . 2 – Ώρα για όραση , ανά πάσα στιγμή δείτε το όραμα του παρατηρητή . Για να συζητήσουμε το θέμα Anagathso με βάση αυτό το επιστημονικό ζήτημα στα μεταδιδόμενα κείμενα, όπως χρησιμοποιήσαμε σε αυτό το βιβλίο ….

Και ο Khaled Al-Isfahani είπε: ~Όποιος είδε ότι ένα πουλί κατέβηκε από τον ουρανό, και πήρε ένα βότσαλο και το πέταξε στη ρόμπα του ή το κατάπιε, τότε θα μετρήσει τη γνώση, και μπορεί να είναι όφελος .~…

…Μερικοί από τους διερμηνείς είπαν, ίσως το όραμα του al-Matbat δείχνει καλή θρησκεία, επειδή ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του, είπε : Έβλεπα απόψε σαν να ήμουν στο σπίτι του Uqba ibn Nafi »και μας έφερε μια καλή αυγή, οπότε μας δόθηκε το ύψος σε αυτόν τον κόσμο και στο εξής, και ότι η θρησκεία μας ήταν καλή, και για τις ημερομηνίες, ερμηνεύεται με έναν τρόπο ….

…Εάν ένα άτομο ονειρεύεται έναν γιο, έναν ξάδελφο ή έναν θείο, μια θεία ή θεία, τότε αυτό σημαίνει απογοήτευση και θλίψη . Αυτό το όνειρο προβλέπει τη θλιβερή ζωή . Αν ονειρευόταν να μετακινήσει αλληλογραφία με έναν από αυτούς που αναφέρονται, τότε αυτό σημαίνει μια αναπόφευκτη σύγκρουση μεταξύ των οικογενειών ….

…Μπορεί ένας μη μουσουλμάνος; Σαν Εβραίος ή Χριστιανός, για να εκφράσει το όραμα ή να το εξηγήσει, ή αυτή η γνώση αφορά μόνο τους Μουσουλμάνους …. ; Η απάντησή μας σε αυτό το ερώτημα είναι ότι πρέπει να γνωρίζουμε κάτι σημαντικό, το οποίο είναι ότι ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, όταν είπε στο al-Sahih : { Δεν υπάρχει τίποτα από την προφητεία εκτός από τους προφήτες . Είπαν: Τι είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε ότι το δίκαιο όραμα το βλέπει ένας μουσουλμάνος ή τον βλέπει . } , Η προέλευση του οράματος έχει τεθεί και είναι κυρίως θρησκευτική. Επειδή όποιος είπε αυτά τα λόγια έχει αποδείξει ότι διασχίζει το όραμα με τη βοήθεια του Ευγενικού Κορανίου, και το Κοράνι είναι ο θαυματουργός λόγος του Θεού σε κάθε στιγμή και τόπο, και ως εκ τούτου είναι συχνά σε ορισμένα οράματα μερικά από τα πράγματα που απουσιάζουν, τα οποία αν ζητήσουμε τη βοήθεια του Κορανίου για να τα αποκρυπτογραφήσουμε, βλέπουμε την αλήθεια και τα επαληθεύουμε . Αποδείχθηκε επίσης ότι διασχίζει το όραμα μέσω της δεύτερης αποκάλυψης. Είναι η καθαρισμένη Sunnah, η οποία έχει γίνει αναφορά για όσους εκφράζουν αυτό που περιέχει από τις προφητικές παροιμίες, και ο ιδιοκτήτης της το περιέγραψε ο Θεός λέγοντας : [ Δεν είναι παρά μια αποκάλυψη που αποκαλύπτεται . Οι γνώσεις του είναι πολύ δυνατές ]. Και όποιος αναφέρεται στην έκφρασή του σε μία από αυτές τις δύο πηγές, τότε υπερέχει σε οποιαδήποτε ικανότητα, αλλά υπάρχει μια έκφραση χρησιμοποιώντας άλλα πράγματα ή με τη βοήθεια άλλων πραγμάτων, όπως η χρήση φυσιογνωμίας ή η γνώση της κατάστασης του παρατηρητή στενά, ή ζητώντας βοήθεια από τη γνώση των συνθηκών της κοινωνίας, και αυτό μπορεί να γίνει από έναν μη μουσουλμάνο, αλλά δεν μου αρέσει να το αποκαλώ έκφραση ενός οράματος, αλλά μάλλον μια ανάλυση της κοινωνίας ή της προσωπικότητας, ή μια μελέτη από αυτό, και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η έκφραση είναι ένα fatwa και το όνομά της έχει μια Κορανική ή θρησκευτική προϋπόθεση, και οι μη Μουσουλμάνοι είναι απαλλαγμένοι από αυτό, όπως δεν επιτρέπεται στους μη Μουσουλμάνους να τολμούν να το πράξουν, ακόμη και αν μόνο το όνομα . Είναι επίσης απαραίτητο να γνωρίζουμε πρώτα τα κύρια εργαλεία έκφρασης, δηλαδή το Κοράνι και το Σουντά. Αυτά μπορεί να μην είναι διαθέσιμα σε μη μουσουλμάνους και οι μη μουσουλμάνοι δεν θα αναφέρονται σε αυτούς . Ορισμένες αναφορές ανέφεραν και απέδειξαν την ύπαρξη ορισμένων μη μουσουλμανικών εκφράσεων και τις διαιρέθηκαν σε διαιρέσεις, όπως : 1 / Οι εκφράσεις είναι φιλόσοφοι, όπως : Πλάτωνας και Πτολεμαίος . 2 / Εκφράσεις γιατρών, όπως : Galen και Hippocrates . 3 / Εκείνοι που εκφράζουν από τους Εβραίους, όπως : Hayy bin Akhtab και Kaab bin al-Ashraf . 4 / Οι εκφράσεις είναι Χριστιανοί, όπως : Hunayn ibn Ishaq και Abu Mukhaled . 5 / Εκείνοι που περνούν από τους Μάγους, όπως : Khusra, Anu Shar, Wan, Κασμούρ και Χορμούζ . 6 / Η διέλευση είναι μεταξύ των Αράβων πολυθεϊστών, όπως : Abu Jahl, Abu Talib, και Abdullah bin Abi . 7 / Η διέλευση είναι μεταξύ των ιερέων, όπως : Sateh, Abu Zara και Awsajah . 8 / Εκείνοι που εκφράζουν είναι μεταξύ μάγων, όπως : Abdullah bin Hilal και Qurt bin Zaid al-Abli . Αλλά αυτοί που ακολουθούν αυτές τις εκφράσεις παρατηρούν την εξάρτησή τους από θέματα που δεν έχουν καμία σχέση με το Κοράνι ή την Sunnah στην έκφραση, αλλά μάλλον τα βλέπετε να εξαρτώνται από την περιουσία, τα τζιν ή κάθε είδους μαγεία και άλλες μεθόδους προσπαθώντας να γνωρίζουμε το απαρατήρητο απαρατήρητο . Οι άνθρωποι της προηγούμενης πλήξης νοιάζονται για τα όνειρα; Ναι, ήρθε η απόδειξη. Και από αυτό : Ήρθε στο βιβλίο της Γένεσης : Κεφάλαιο 8: 40 , σ. : 66 τα εξής : Ο Ιωσήφ είπε στους ιδιοκτήτες των φυλακών : [ Δεν μου λείπουν οι εκφράσεις του Θεού; ]. Στην έκφραση του Ιωσήφ προς τον βασιλιά, είπε : [ Τα δύο όνειρα είναι ένα . Και επαναλήφθηκε επειδή το θέμα αποφασίστηκε από τον Θεό, και ο Θεός έσπευσε να το κάνει. ] Genesis : Κεφάλαιο 32: 41 , σελ . 69. Υπάρχουν πολλές άλλες αφηγήσεις, αλλά αυτά είναι παραδείγματα, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

Και αν ο ασθενής βλέπει ότι έχει εισέλθει στον Παράδεισο, τότε δείχνει τον θάνατό του και την ταφή του, επειδή ο Παντοδύναμος λέει: « Όσοι πεθαίνουν οι άγγελοι, είναι καλοί, λένε ειρήνη επάνω σου, μπες στον Παράδεισο. » Τι σημαίνει εδώ είναι ο τάφος, διότι ο προφήτης, η ειρήνη και ευλογία να του παρέχονται, δήλωσε : Ο τάφος είναι ένας κήπος από τον κήπο του Παραδείσου ή ένα λάκκο από τα pits της φωτιάς ….

Και όποιος δει τη φωτιά κατέβηκε από τον ουρανό σε ένα μέρος και δεν την έκαψε, τότε θα υπάρχει αδυναμία και μέγεθος για τους ανθρώπους αυτού του τόπου .)…

Και όποιος βλέπει ότι δεν μπορεί να κοιτάξει τον ουρανό και γυρίζει το κεφάλι του κάτω, τότε εκτιμά την εξουσία του και αλλάζει τις υποθέσεις του ….

Και όποιος βλέπει ότι υπάρχουν δέντρα ή λαμπτήρες που καίνε στον ουρανό, ή κάτι παρόμοιο, δείχνει ότι μια ομάδα ανθρώπων σε αυτόν τον κόσμο έχει μετακομίσει στο μέλλον, και αν ξέρει κάτι από αυτό ή το έχει πει κάτι τέτοιο , τότε αυτός που κινείται είναι ο ίδιος ….

Και όποιος βλέπει τη φωτιά να ανεβαίνει από τη γη στον ουρανό, ερμηνεύεται ότι οι κάτοικοι εκείνου του τόπου ανυπάκουσαν τον Θεό και τον Αγγελιοφόρο Του ….

Και όποιος είδε ότι ταξιδεύει ευθεία μέχρι να φτάσει στον ουρανό δείχνει την άφιξη της έντασης και της νίκης για τον αναζητητή ….

Και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν: Μισώ να βλέπω το έγκλημα να ξυπνάω τη ζωή και τον ύπνο . Ω Θεέ μου, προστατέψτε μας από αυτό με την καλοσύνη και τη γενναιοδωρία σας ….

…Μερικοί από τους εκφραστές είπαν ότι δοκίμασα το όραμα του περιορισμού πολλές φορές, και δεν είδα τίποτα άλλο παρά καλό, και όσο βαρύτερος είναι ο περιορισμός, τόσο μεγαλύτερη είναι η σταθερότητα και το λεπτότερο ….

Και όποιος βλέπει ότι κοιτάζει τον ουρανό, κάνει ένα σπουδαίο πράγμα και δεν το επιτυγχάνει, και κοιτάζοντας τον ουρανό είναι ένας από τους βασιλιάδες του κόσμου, και αν κοιτάξει την κατεύθυνση της ανατολής, τότε είναι ένα ταξίδι και μπορεί να έχει αποκτήσει μεγάλη εξουσία ….

…Όποιος βλέπει τα αστέρια σε ένα σπίτι ή στον ουρανό να φωτίζει, θα πληγεί με δύναμη και τιμή, ή η κατάστασή του θα αυξηθεί ….

Και όποιος βλέπει ότι κατέβηκε από τον ουρανό με κόκκους ή αλεύρι, η χάρη του θα είναι μεγαλύτερη ….

Και όποιος βλέπει ότι μια φωτιά, ένας σκορπιός, ένα φίδι, ή μια πέτρα που κατέβηκε από τον ουρανό, υποδηλώνει ότι το μαρτύριο του Θεού έχει κατέβει εκεί ….

Είδε ότι μπήκε στον ουρανό και δεν το άφησε, γιατί θα πεθάνει ή θα είναι κοντά στην καταστροφή

Και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν: Όποιος εμπλέκει κάτι στον εαυτό του και δίστασε να το ερευνήσει και να δει ένα όραμα, τότε μπορεί να το ερμηνεύσει δηλώνοντας αυτήν την αντωνυμία, και μερικοί είπαν ότι αναφέρεται στον παρατηρητή για να αντλήσει το όνομα ….

Και όποιος βλέπει τον Ιησού, ειρήνη σε αυτόν, τα οράματά του δείχνουν ότι είναι ένας ευλογημένος, καλοκάγαθος άνθρωπος μεγάλης καλοσύνης, που ταξιδεύει πολύ, και τιμάται με τη γνώση της ιατρικής και άλλων επιστημών . Ο Σαρίφ Αμπού αλ-Κασάμ Τζαάφερ μπιν Μωάμεθ μας είπε στην Αίγυπτο, είπε ότι μας είπε ο Χαμάζα μπιν Μωάμεθ αλ-Κινάνι, είπε ότι μας είπε ο Αμπού αλ-Κασίμ Ίσα μπιν Σουλεϊμάν αλ-Βαγδάτη, είπε ότι ο Dawood bin Amr al-Dhbi μας είπε, είπε ότι ο Musa bin Jaafar al-Ridha μας είπε για τον πατέρα του με την εξουσία του παππού του, είπε ο Al-Hassan bin Ali, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος και με τους δύο : είδα τον Ιησού γιο της Μαρίας, να ειναι ειρηνός να κοιμηθεί, εγώ είπε, Ω πνεύμα του Θεού, θέλω να χαράξω αυτό που χαράζει ο Χατάμι; Είπε: «Δεν υπάρχει Θεός παρά ο Θεός, η Αλήθεια και ο Πιο Αληθινός», είπε . Λέγεται ότι μια γυναίκα που ήταν έγκυος από τον Ιησού bin Mary, ειρήνη σε αυτόν, γέννησε έναν σοφό γιο ….