…Και όποιος βλέπει ότι δραπετεύει και εισέρχεται σε ένα σπίτι και κλείνει την πόρτα του, και το σπίτι είναι συνδεδεμένο με σπίτια, δείχνει τη σωτηρία από την ανησυχία και την ταλαιπωρία, και αν είναι άρρωστος, καλά ….

…Όποιος μπαίνει σε ένα νέο σπίτι : γίνεται πλούσιος και παντρεύεται, γιατί το μονό σπίτι είναι γυναίκα ….

…Η πτήση είναι ένα ταξίδι σε ένα όνειρο, και αν είναι στο πίσω μέρος, τότε είναι ένα ταξίδι με άνεση . Η πτήση για μη ταξιδιώτες είναι αδρανής . Και όποιος πετά από επιφάνεια σε επιφάνεια πηγαίνει από έναν λεπτό σε έναν λεπτό άνδρα . Και αν μια γυναίκα δει ότι έχει γίνει από το σπίτι της σε έναν άνδρα που ξέρει, τότε θα παντρευτεί αυτόν τον άντρα . Και όποιος πετά από ένα σπίτι που ξέρει σε ένα σπίτι που δεν ξέρει, θα πεθάνει, γιατί είναι η κατοικία του μέλλοντος . Εάν ο φυλακισμένος πετά στον ύπνο του, απελευθερώνεται από τη φυλακή και εάν ο βασιλιάς δει ότι έχει πετάξει, απελευθερώνεται . Και ειπώθηκε : Εάν η πτήση είναι επιτυχής, τότε είναι ταξίδι . Και όποιος πετούσε με το πουλί στον ύπνο του, θα συνόδευε τους ξένους . Και όποιος ήταν πρόσωπο ματαιοδοξίας και είδε ότι πετούσε, τότε το όραμά του είναι άκυρο .. και όποιος προηγείται ενός ατόμου, πέταξε και προηγείται, θα τον νικήσει . Και όποιος βλέπει ότι έχει πετάξει πάνω από ένα βουνό, θα κερδίσει μια κυριαρχία και θα εξουδετερώσει τους βασιλιάδες χωρίς κόπωση . Και όποιος είδε ότι πετούσε και ήταν κατάλληλος για τον σουλτάνο, το πήρε, και αν έπεφτε σε κάτι, θα το είχε αυτό, αλλιώς θα είχε ένα λάθος στη θρησκεία του . Και όποιος βλέπει ότι έχει εξαφανιστεί στον ουρανό και δεν επέστρεψε, θα πεθάνει . Και όποιος πετάει από το σπίτι του σε ένα άγνωστο σπίτι, μετακινείται από το σπίτι του στον τάφο του, και αν πετάει στον αέρα, θα αρρωστήσει έως ότου πλησιάσει στο θάνατο . Όποιος πέταξε από κάτω προς τα πάνω χωρίς πτέρυγα κέρδισε μια ευχή . Και όποιος είδε ότι πετούσε, οι υποθέσεις του θα διευθετούνταν χωρίς κόπωση . Και όποιος βλέπει ότι πετά και έχει δύο φτερά, τότε είναι μια καλή απόδειξη για όλους τους ανθρώπους, και αν είναι σκλάβος, δείχνει τη χειραφέτησή του, και αν είναι φτωχός, γίνεται πλούσιος . Και όποιος είδε ότι πετούσε με την επιθυμία και τη θέλησή του, αυτό δείχνει πολύ καλό . Εάν δει ότι πετά και φεύγει από το σπίτι, δηλώνει το θάνατό του . Και όποιος είδε ότι πετούσε, δεν μπορούσε, ή ότι πετούσε με το κεφάλι του να σφάζονται στο έδαφος και τα πόδια του στον αέρα, υποδεικνύοντας πολύ κακό στο οποίο θα εκτεθεί . Εάν ο ασθενής δει ότι πετά, δηλώνει το θάνατό του . Και όποιος είδε ότι πετούσε με φορείο υπέδειξε μια σοβαρή ασθένεια στην οποία θα εκτεθεί . Και όποιος βλέπει ότι πετάει ανάμεσα στον ουρανό και τη γη, θα κάνει πολλές ευχές . Ίσως η πτήση αναζητούσε γνώση ή ζητούσε ακολασία . Και η πτήση δείχνει πτήση και απαισιοδοξία . Και αν πετά με φτερό, θα ταξιδέψει με δόξα και δύναμη . Αν ήταν χωρίς πτέρυγα, θα ταξίδευε σκληρά, ειδικά αν πέταξε από καλό μέρος και προσγειώθηκε σε άσχημο μέρος, και αν πέταξε από μέρος που επιτρέπεται και προσγειώθηκε σε κάτι καλύτερο από ότι ήταν το αντίθετο ….

…Και όποιος βλέπει τον ήλιο να λάμπει έχει ανέβει στο σπίτι του, ειδικά κηρύττει μια γυναίκα από τους συγγενείς του, και αν τη δει ότι έχει ανέβει σε ένα άλλο σπίτι, απευθύνεται σε μια γυναίκα που δεν είναι mahram και και στα δύο θα πάρει καλά και επωφεληθείτε από την οικογένεια αυτής της γυναίκας ….

…Negev στο σπίτι : εξαπάτηση . Αν είδε σαν να σκάβει σε ένα σπίτι και έφτασε στην εφηβεία, τότε αναζητά μια γυναίκα και φτάνει με εξαπάτηση . Εάν βλέπει ότι σκάβει σε μια πόλη, τότε ψάχνει τη θρησκεία ενός ανθρώπου της γνώσης, επειδή ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε: « Είμαι η πόλη της γνώσης και είμαι στο η πύλη του . ~ Αν έβλεπε σαν να τρυπάνι σε ένα βράχο, έψαχνε για μια σκληρή κυρίαρχη θρησκεία ….

…Και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του έχει καταστραφεί ή μερικώς καταστραφεί, τότε ένα άτομο θα πεθάνει σε αυτό ή ο ιδιοκτήτης του υποφέρει από μια μεγάλη καταστροφή ή ένα τρομερό ατύχημα και το όραμα της κατεδάφισης των φρουρίων και των πύργων είναι η έλλειψη χρέους και ένα ελάττωμα στη ζωή , και η κατεδάφιση καμάρες διαπράττει ένα τρομερό ζήτημα από το οποίο θα προκληθεί βλάβη σε μια υπερήφανη ομάδα, και μπορεί να είναι διαφθορά στη θρησκεία, και λέγεται καταστροφή Σπίτι, κατάστημα και παρόμοια, έλλειψη χρημάτων και αυταπάτη στα καθήκοντα του αυτόν τον κόσμο ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει εισέλθει σε ένα γνωστό σπίτι, τότε θα χτυπήσει έναν κόσμο ανάλογα με την ικανότητα και την καλοσύνη του σπιτιού. Εάν είναι από γάλα και πηλό, τότε επιτρέπεται, και αν είναι από τούβλα και γύψο απαγορεύεται. Είναι η κατοικία του μέλλοντος, και αν βλέπει ότι μπήκε σε αυτό και έφυγε, πλησιάζει το θάνατο και μετά δραπετεύει, και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του, τα σπίτια του σπιτιού του, το κτίριό τους ή οι στέγες τους έχουν επεκταθεί πέρα από το γνωστό πεπρωμένο τους, τότε αυτή είναι μια ικανότητα στον κόσμο του, και αν βλέπει ότι υπάρχει ένα μάτι στο σπίτι του ή μια υδρορροή που ξεχειλίζει χωρίς βροχή ή βλέπει μια στέγη Το σπίτι του μετακινείται, γιατί κλαίει τα μάτια για τον θάνατο ενός ατόμου σε αυτό, και όποιος βλέπει ότι μπήκε σε ένα πασπαλισμένο σπίτι, θα τον χτυπήσει ανάλογα με την ποσότητα του υγρού και λασπώδους, και όποιος βλέπει ότι είναι πάνω από ένα άγνωστο σπίτι, θα πληγεί μια γυναίκα όσο το σπίτι και ο κίνδυνος. Ένας φτωχός που είναι πλούσιος ή τραυματίστηκε στα χρήματά του και λέγεται ότι το δωμάτιο είναι γυναίκα. Αν δει ότι χτίζει ένα δωμάτιο, τότε είναι με μια γυναίκα, και αν βλέπει ότι βρίσκεται σε ένα παλιό δωμάτιο και ότι είναι φτωχός, τότε χρεοκοπεί ή…

…Και όποιος πέσει από το πίσω μέρος του σπιτιού του και σπάσει το χέρι ή το πόδι του, θα υποστεί μια καταστροφή για τον εαυτό του, τα χρήματά του, ή τον φίλο του, ή θα υποστεί μίσος από τον Σουλτάνο ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο κόλπος της συζύγου του είναι πίσω της ή ότι δεν έχει κόλπο, τότε δείχνει ότι ένα ζήτημα εμποδίζεται, αβοήθητο, ταπεινωμένο και ότι κόβεται ο κόλπος δεν είναι αξιέπαινο, και ειπώθηκε ότι οι εχθροί τον έχουν κερδίσει ….

…Και όποιος είδε ένα λιοντάρι που ήρθε πίσω από την πλάτη του και στη συνέχεια εμφανίστηκε μπροστά από το πρόσωπό του, δείχνει ότι υπήρχε βλάβη και επέπληξε τον Σουλτάνο αφού τον ρώτησε .)…

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται πίσω από τη Σάφια, τότε θα πεθάνει και θα διαδεχθεί τη γυναίκα του μετά από αυτόν ….

…Εάν βλέπει τον κόλπο της πίσω της, τότε ελπίζει για καλό και στοργικό να είναι εχθρός του ….

…Όποιος βλέπει σαν να μιλάει στον Θεό πίσω από ένα πέπλο, τότε βελτιώνει τη θρησκεία του, και αν έχει πιστότητα την εκτελεί, και αν έχει εξουσία, θα εκτελέσει την εντολή του ….

…Το πίσω μέρος του ξύλου καύσης Εάν οι πλάτες του ξύλου καίγονται σε ένα όνειρο, τότε αυτό σημαίνει καλή θέληση μεταξύ φίλων, εάν οι μπάρες υποστηρίζουν τα αρχεία καταγραφής του ξύλου . Εάν βρίσκεται σε άδειο φούρνο, τότε αυτό συμβολίζει την απώλεια ιδιοκτησίας και θανάτου ….

…Αυτό που βρίσκεται πίσω από την πόλη είναι μια γυναίκα, και όλα σχετίζονται με το τείχος, από κοντά, μακριά και χωρίς, καλό, συν και πλην, γιατί τα οράματά του είναι καλά και κακά για αυτούς τους προαναφερθέντες, καθώς και για τους σπινθήρες και τις πτώσεις, έχουν μόνο μια έκφραση ….

…Και όποιος είδε ότι έπεσε από το πίσω μέρος μιας καμήλας, κινδύνευε ….

…Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται καθισμένος ενώ οι άνθρωποι στέκονται πίσω του, τότε η έκφρασή του είναι ενάντια σε αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω ….

…Το πίσω μέρος δείχνει τι εμφανίζεται πάνω του, όπως ρούχα . Και το πίσω μέρος είναι ενδεικτικό της εξωτερικής εμφάνισης του σπιτιού, της χώρας ή της αίρεσης . Η πίσω διάσπαση είναι ο φόβος ή η θλίψη . Και αν δει ότι η πλάτη του είναι σιδερωμένη με φωτιά, αυτό δείχνει τον γιο του και τον κρατάει στα δεξιά του Παντοδύναμου Θεού . Και η πλάτη είναι από τον ιδιοκτήτη του αφεντικού του, και αν δει ότι η πλάτη του ήταν λυγισμένη, θα χτυπήθηκε από μια κακία . Εάν βλέπει το πίσω μέρος του φίλου του, τότε ο φίλος του απομακρύνεται από το πρόσωπό του και αν δει το πίσω μέρος του εχθρού του, είναι ασφαλής από το κακό του . Εάν βλέπει το πίσω μέρος της γυναίκας του και είναι ηλικιωμένη, τότε ο κόσμος τον αναλαμβάνει, και αν είναι μισός, τότε ζητά κάτι που ήταν δύσκολο γι ‘αυτόν, και αν είναι νέος, τότε περιμένει για ένα καλό πράγμα να τον επιβραδύνει . Και η πλάτη δείχνει γήρανση . Και όποιος βλέπει μια στροφή στην πλάτη του από τον πόνο, θα χάσει και να γεράσει . Και ο πόνος στην πλάτη δείχνει το θάνατο του αδελφού . Και η πλάτη είναι ένας άνθρωπος για να στραφεί στις υποθέσεις του, και είναι ο ιδιοκτήτης του πλούτου και του πλούτου του . Και ειπώθηκε : Η πλάτη είναι η υποστήριξη ή το πάπλωμα ή η καθαρότητα του ενδύματος . Και όποιος βλέπει ότι φέρει ένα βαρύ βάρος στην πλάτη του, αυτό είναι ένα μεγάλο χρέος . Και ειπώθηκε : Ένα βαρύ φορτίο πάει άσχημα . Και όποιος βλέπει την πλάτη του σπασμένη, τότε η δύναμη και η δύναμη ή η καταστροφή του έχουν φύγει, και το βαρύ φορτίο στην πλάτη είναι αυτοί ή αμαρτίες . Αν βλέπει ότι κουβαλάει ξύλο, τότε κουβαλάει και κουτσομπολεύει . Αυτός που είδε την πλάτη του ήταν σπασμένος και άρρωστος πέθανε . Και ειπώθηκε : Το βαρύ φορτίο στην πλάτη, ο μεγάλος αριθμός παιδιών και η έλλειψη χρημάτων . Και όποιος βλέπει κάποιον καμπούρα δείχνει την αύξηση των χρημάτων του ή τη μακροζωία της ζωής του ….

…Και αν βλέπει σαν να πέθανε ενώ έκλαιγαν πίσω από την κηδεία του χωρίς τον Νώε, τότε βλέπουν από αυτόν τον κυβερνήτη μια χαρά ….

…Και όποιος βλέπει ότι ακολουθεί έναν κυβερνήτη, τον ακολουθεί και εγκρίνει τη γνώμη του στο βαθμό που είναι δίκαιος στα βήματά του ….

…Και όποιος βλέπει ότι στρίβει το τουρμπάνι στο κεφάλι του, τότε ταξιδεύει πολύ μακριά, στο οποίο θα έχει δόξα, και αν δεν είναι ένας από τους ανθρώπους του ταξιδιού και δεν έχει πρόθεση γι ‘αυτόν, τότε θα περπατήσει σε ένα ότι πρόκειται να πάω πίσω και πίσω ….

…Το όραμα του Abdullah bin Al-Zubayr ότι σκοτώνει 61 – Με την εξουσία του Amr bin Habib bin Qula’a, είπε : Κάθισα με τον Saeed bin Al-Musayyib μια μέρα, και τα πράγματα έγιναν πολύ στενά για μένα και εξαντλήθηκα από ένα χρέος, οπότε κάθισα στον Ibn al-Musayyib, δεν ξέρω πού να πάω. Ένας άνδρας ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Ω Αμπού Μωάμεθ, είδα ένα όραμα. : Τι; Είπε : Είδα ότι ο Kanye πήρε τον Abdul Malik bin Marwan Voddjath στο έδαφος και μετά ο Btahth Vootdt στο πίσω μέρος Orah Awtad, είπε : Αυτό που είδατε, είπε : την είδα να φοράει, είπε : μην σας πω ή μην μου πείτε, είπε : Ο Ibn al – Zubayr είδε που μου έστειλε , είπε : Αν τα οράματά του ήταν αληθινά, ο Abd al-Malik ibn Marwan σκοτώθηκε και τέσσερις από αυτούς βγήκαν από το σώμα του Abd al-Malik, όλοι τους θα γίνε χαλίφης. Είπε : Πήγα στον Αμπντ Μαλίκ στο Λεβάντ, και του το είπα αυτό υπό την εξουσία του Σιντάντ μπιν Αλ Μουσαϊμπ. Τον ερμήνευσε και με ρώτησε για τον Σάιντ και για την κατάστασή του, οπότε του είπα και με διέταξε να ξεπληρώσω ένα χρέος και υπέφερα από αυτό . Και αυτό που είδε επιτεύχθηκε, καθώς ο Abd al-Malik bin Marawan al-Hajjaj bin Yusuf al-Thaqafi έστειλε και σκότωσε τον bin al-Zubayr και τον σταύρωσε, στη συνέχεια ήρθε στην εξουσία μετά τον κανόνα, Abd al-Malik bin Marwan, τέσσερις οι γιοι του ….

…Αχ Αχμέτ, πάρτε τον πρώτο πλοηγό 68 – Ο Ibn al-Jawzi διηγήθηκε για την εξουσία ορισμένων από τους υπηρέτες του al-Mu’tadid που είπε : Ο Al-Mu’tadid κοιμόταν τη στιγμή που είπε (2) Καθώς γυρίσαμε κρεβάτι, ξύπνησε με πανικό, τότε μας φώναξε, οπότε ήρθαμε σε αυτόν και είπα : Και κρίνετε, πηγαίνετε στο Τίγρη, και το πρώτο πλοίο που βρίσκετε είναι άδειο και κατεβαίνει, οπότε φέρε με τον πλοηγό του και κρατήστε το πλοίο . Έτσι πήγαμε γρήγορα και βρήκαμε έναν πλοηγό στη Σαμαριά (3) άδειο και κεκλιμένο, οπότε ο Χαλίφης του έφερε μια μεγάλη κραυγή και το πνεύμα του πλοηγού σχεδόν βγήκε, έτσι ο Χαλίφης του είπε : Αλίμονο σε εσένα, καταραστείς, πιστέψτε με για την ιστορία σας με τη γυναίκα που σκοτώσατε σήμερα, αλλιώς χτύπησε το λαιμό σας. Είπε : Έτσι αμάρτησε και είπε : Ναι, Διοικητής των Πιστών, ήσασταν Σήμερα είναι μαγεία στον νόμο μου, έτσι πήγα σε μια γυναίκα σαν αυτήν, φορώντας πολυτελή ρούχα και πολλά κοσμήματα και ουσία, οπότε εγώ την κοίταξε και την κατέλαβε, σφίγγισε το στόμα της και πνίγηκε και πήρε όλα τα κοσμήματα και το πανί που είχε πάνω της, και φοβόμουν ότι θα τον επέστρεφα στο σπίτι μου για να γίνουν γνωστά τα νέα της, γι ‘αυτό ήθελα να πάω μαζί του στον Wasit, οπότε με συνάντησαν. Οι υπηρέτες με πήραν . Είπε : Πού είναι τα κοσμήματά της; Είπε : Στο στήθος του πλοίου κάτω από τα αγκυροβόλια . Στη συνέχεια ο χαλίφης διέταξε να φέρει κοσμήματα, οπότε το έφερε, και αν υπάρχουν πολλά κοσμήματα που αξίζουν πολλά χρήματα, τότε ο χαλίφης διέταξε τον πλοηγό να πνιγεί στον τόπο όπου πνίγηκε η γυναίκα και διέταξε να καλέσει η οικογένεια της γυναίκας να έρθει μέχρι να λάβουν τα χρήματα της γυναίκας . Γι ‘αυτό το ζήτησε για τρεις μέρες στις αγορές της Βαγδάτης και στα σοκάκια της, και ήρθαν μετά από τρεις ημέρες, γι’ αυτό τους πλήρωσε τι ήταν από κοσμήματα και άλλα πράγματα που ήταν για τη γυναίκα, και τίποτα δεν πήγε από αυτό . Οι υπηρέτες του του είπαν : O Διοικητής των πιστών, από πού το ήξερες αυτό; Είπε : Είδα στον ύπνο μου εκείνη την ώρα μια λευκή κεφαλή, γενειάδα και ντυμένος γέρος να καλεί : Ω Αχμέτ, πάρτε τον πρώτο πλοηγό που κατέβηκε από το μίσχο και να τον συλλάβει και να αποφασίσει για τα νέα της γυναίκας που σκότωσε σήμερα και τη ληστεία , τότε έθεσε το όριο σε αυτόν και ήταν αυτό που είδες ….

Και ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι ένα όραμα του μεσημερινού ερμηνεύεται σε δώδεκα πρόσωπα δύναμης, συντρόφους, βασιλιάς, προσκύνημα, πατέρας, μητέρα, παιδί, παππούς και αδελφός-αδελφός, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν όραμα. Ο άπιστος εμφανίστηκε ως πίστη, και ο πιστός εμφανίστηκε ως μετάνοια, και ο μάγος εμφανίστηκε ως Ισλάμ, και ο υποκριτής εμφανίστηκε ειλικρίνεια, και η καρδιά είναι το μυαλό του ανθρώπου και η νοημοσύνη του, το πνεύμα, το μυαλό και τη θρησκεία του Και είπε ο κύριος του ανθρώπου να είναι κυβερνήτης πάνω σε μια ομάδα, οπότε ό, τι βλέπει μέσα του από τον Zain ή τον Shin, τότε η ερμηνεία του σε αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι απομάκρυνε τα μαλλιά από το στήθος του ή από την πλάτη του, αν έχει εμπιστοσύνη που μπορεί να κάνει στον ιδιοκτήτη του και πριν από τα ηβικά μαλλιά υπάρχει βλάβη, αλλά αν η γυναίκα το δει αυτό, τότε είναι αξιέπαινη, και αυτό λέγεται ότι εάν η γυναίκα δει ότι είναι κομμένη, τότε θα οδηγήσει σε αγωνία και βλάβη ….

Όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι αστέρι, τότε έχει χρέη ….

…Και όποιος βλέπει ότι κλίνει ενάντια σε έναν τοίχο με την πλάτη του, δείχνει ότι βασίστηκε στον ιδιοκτήτη ενός αγκαθιού, και ειπώθηκε ότι υπήρχαν ταξίδια και η απόκτηση χρημάτων ….

…Ποια είναι η θεραπεία για την αϋπνία; Η αϋπνία δεν κοιμάται τη νύχτα . Έχει εξαπλωθεί και επιδεινωθεί, ειδικά σε αυτήν τη σύγχρονη εποχή, και δεν είναι πιο ευεργετικό ή πιο αποτελεσματικό από τις καθαρές προφητικές συνταγές για τη θεραπεία αυτής της ασθένειας, και αφού μπήκαμε στο τεράστιο πεδίο του έτους σας έφερα τα ακόλουθα φάρμακα, οπότε φάτε τους, πίνουν, και ταΐζουν τους φτωχούς φτωχούς . Ο Al-Tirmidhi διηγείται στο Sunnah ότι ο Buraidah είπε : Ο Khaled διαμαρτυρήθηκε στον Προφήτη, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού , και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού ! Ποτέ δεν κοιμάμαι το βράδυ από την αϋπνία, οπότε ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε : Αν πάω στο κρεβάτι σου, πες : Ω Θεέ, Κύριε των επτά ουρανών και όσα έμεινα, και Κύριε του δύο γη και ό, τι έχω κατεβάσει, και ο Κύριος των δαιμόνων και αυτό που έχω μείνει, γίνε μου γείτονας από το κακό της δημιουργίας σου, όλα αυτά που ένας από αυτούς πρέπει να με εγκαταλείψει. Ή με θέλει, τη δόξα του γείτονά σου, τη δόξα του επαίνους σου, και δεν υπάρχει κανένας θεός εκτός από εσένα . Ο Al-Tirmidhi είπε : Πρόκειται για ένα Χαντίθ του οποίου η αλυσίδα μετάδοσης δεν είναι ισχυρή . Ωστόσο, αυτό το Χαντίθ υποστηρίζεται από αυτό που τους δίδαξε από φόβο : Ζητώ καταφύγιο στα τέλεια λόγια του Θεού από τον θυμό και την τιμωρία Του, το κακό των υπαλλήλων Του, και τις ιδιοτροπίες των δαιμόνων, και ζητώ καταφύγιο σε Σου, Κύριε , να παρευρεθούν . Και αναφέρθηκε επίσης σε μια αφήγηση του Ibn al-Sunni, ότι ο Zaid bin Thabit, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, διαμαρτυρήθηκε για αϋπνία στον Προφήτη, ειρήνη και ευλογίες σε αυτόν, και του είπε : Πες : Ω Θεέ, τα αστέρια εξαπατούνται, και τα μάτια έχουν ηρεμήσει, και είστε ζωντανοί και ζείτε, μην κοιμάστε. Ω γειτονιά, Ω Κέιμ, ηρέμησε. Νύχτα και κοιμήσου τα μάτια μου . Το είπε, οπότε πηγαίνω στον Θεό Παντοδύναμο να κάνει ό, τι βρήκε . Ο Abdullah bin Amr ibn al-Aas, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, τους χρησιμοποιούσε από το μυαλό των γιων του, και όποιος δεν κατάλαβε τα βιβλία του, τότε το σχολίασε, και δεν είναι εμφανής η σημασία αυτής της δικαιολογίας θεραπεία αυτής της ασθένειας . Βλέπε : Zad al- Ma`ad του Ibn Qayyim al- Jawziyyah: 4/212….

…Ο Abu Sahl Bishr bin Ahmad al-Mahrajani μας είπε, είπε: Ο Jaafar bin Muhammad al-Ara’i μας είπε, ο Muhammad bin al-Hussein al-Balkhi μας είπε σχετικά με την εξουσία του Abdullah bin al-Mubarak, στην εξουσία του Abu Ο Bakr bin Abi Maryam al-Ghassani, με την εξουσία του Atiya bin Qais, με την εξουσία του Awf bin Malik al-Ashajai, ότι ήταν η αδελφότητα ενός άνδρα από την Qais τον ονόμασε ονειροπόλο, τότε ότι ο ονειροπόλος παρακολούθησε θάνατο , λοιπόν, ο Auf ήρθε σε αυτόν και είπε : Ω, όνειρο, αν ήρθες, πήγαινε πίσω σε μας και πες μας τι σε έκανε . Είπε αν ήταν σαν εμένα . Πιάσε έναν ονειροπόλο, και μετά ο Οφ έμεινε ένα χρόνο αργότερα, και τον είδε σε ένα όνειρο, οπότε είπε : Ω, όνειρο, τι έκανες και τι έγινε μαζί σου; Είπε : Και σε εμάς οι μισθοί μας είναι όλοι μας εκτός από εκείνους που χάθηκαν στο κακό που αναφέρεται από τα δάχτυλα, και ο Θεός έχει εξοφλήσει όλους τους μισθούς μου έως ότου πλήρωσα την ανταμοιβή ενός γατάκι που απομακρύνθηκε στην οικογένειά μου πριν Πέθανα μια νύχτα . Έγινε Auf, οπότε αύριο συνάντησε μια γυναίκα που είχε ένα όνειρο, και όταν μπήκε, του είπε, «Καλώς ήλθατε. Ψεύτικα », πρόσθεσε μετά από έναν ονειροπόλο. Ο Auf είπε : Έχετε δει ένα υγρό όνειρο μετά το θάνατό του; Είπε : Ναι, τον είδα και η κόρη μου δεν μου άρεσε να πάω μαζί του, οπότε ο Οφ της είπε για αυτόν που είδε και τι ανέφερε για το γατάκι που παραπλανήθηκε . Είπε, δεν ξέρω ότι η υπηρεσία μου το ξέρει . Έτσι, κάλεσε τους υπηρέτες της και τους ρώτησε για τα νέα, και της είπαν ότι μια γάτα είχε απομακρυνθεί πριν από το θάνατό του το προηγούμενο βράδυ ….

…Κατά την ερμηνεία του οράματος του τζαμιού, του Μιχαράμπ, του φάρου και των συμβουλίων μνήμης, μας είπε ο Αμπντουλάχ Μπιν Χαμίντ αλ-Φαχίχ, είπε: Μας είπε ο Ιμπραήμ Μπιν Μωάμεθ αλ-Χαράουι, είπε: Αμπού Σακίρ Μαϊσάρα Μπιν Ο Αμπντουλάχ μας είπε, για την εξουσία του Αμπού Αμπντουλάχ αλ-Ατζλί, για την εξουσία του Αμρ μπιν Μωάμεθ, για την εξουσία του al-Aziz bin Abi Dawud, είπε : Ήταν ένας άντρας στην έρημο που είχε πάρει ένα τζαμί, και αυτός έφτιαξε πέτρες στην καρδιά του, οπότε όταν τελείωσε την προσευχή του, είπε: Ω πέτρες, σας μαρτυρώ ότι δεν υπάρχει Θεός παρά Θεός . Είπε, τότε ο άντρας αρρώστησε και πέθανε, και γύρισε την ψυχή του, και είπε, και είδα στο όνειρό μου ότι μου είπε να πάω στην κόλαση, και είδα μία από αυτές τις πέτρες ήταν οστά, και μία από τις πύλες της κόλασης μπλοκαρίστηκαν από μένα, είπε μέχρι που οι υπόλοιπες πέτρες μπλοκάρουν τις πύλες της κόλασης ….

…Παντοδύναμος σε ένα όνειρο είπε Αμπού αλ – Κασίμ, Χουσεΐν μπιν Harun, Acre, είπε : Πείτε μας Αμπού Γιακούμπ Ισχάκ Μπιν Ιμπραήμ Ouzai, είπε : Πες μου Abdul Rahman bin Wasel Αμπού Zarah Alhadhara, είπε : Πείτε μας Αμπού Αμπντουλάχ Altistri, είπε : εγώ είδα σε ένα όνειρο, σαν η Ανάσταση σηκώθηκα και σηκώθηκα από τον τάφο μου, και ήρθα με ένα αρκουδάκι και την οδήγησα, τότε ανέβηκε στον ουρανό, και υπήρχε ένας παράδεισος σε αυτό, και ήθελα να πάω κάτω, και μου είπαν ότι αυτό δεν είναι το μέρος σου, οπότε με ανέβασε σε έναν ουρανό, σε κάθε ουρανό υπάρχει ένας παράδεισος, έως ότου έγινα ψηλότερα σε δύο υψόμετρα, και κατέβηκα, Τότε ήθελα να καθίσω, και ήμουν είπε : Κάθεις πριν δεις τον Κύριό σου, τον Ανώτατο, τον Μεγαλοπρεπή; Είπα : Όχι, τότε σηκώθηκα και περπατούσαν μαζί μου, οπότε δες, από τον Θεό τον Ευλογημένο και Παντοδύναμο, Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, μπροστά του, ειρήνη σε αυτόν, και όταν ο Αδάμ με είδε, με κάθισε με δεξιά του, κάθισε για βοήθεια, και είπα: Κύριε, άφησε τον Σεΐχη να σε συγχωρήσει, άκουσα λοιπόν τον Θεό Παντοδύναμο να λέει : Σηκωθείτε, Αδάμ, μας έχουν συγχωρήσει για εσάς . Ο Bu Ali al-Hasan bin Muhammad al-Zubairi μας είπε, είπε ότι ο Μωάμεθ ibn al-Musayyib μας είπε, είπε ότι ο Abdullah bin Hanif μας είπε, είπε ο ανιψιός του Bishr bin al-Harath, είπε : Ένας άνδρας ήρθε σε εμένα και είπε: Είσαι ο Bishr bin al-Harath; Είπα : Ναι, είπε, είδα τον Παντοδύναμο Κύριο σε ένα όνειρο λέγοντας : Έρχεσαι ως άνθρωπος, και πες του: Αν μου προσκύνησαν σε καυτά κάρβουνα, δεν θα έδινα τις ευχαριστίες μου όταν θα έδειχνα το όνομά σας στους ανθρώπους . Ο Ahmed bin Abi Imran al-Sufi μας είπε για τη Μέκκα, την οποία ο Θεός Παντοδύναμος φρουρούσε. Είπε ότι μου είπε ο Abu Bakr al-Tarsusi, είπε : Ο Uthman al-Ahwal, μαθητής του Kharaz, μου είπε τον Abu Saeed, και όταν είχε περάσει το τρίτο της νύχτας, μου φώναξε, Uthman, σηκωθείτε, έτσι Σηκώθηκα και έκαψα . Μου είπε : Δυστυχώς, είδα την ώρα σαν να ήμουν στο εξής, και η Ανάσταση είχε σηκωθεί, και στάθηκα μπροστά στον Κύριό μου, και βροντούσα, και δεν έμεινε κανένα τρίχωμα εκτός από το ότι είχε πεθάνει , λοιπόν, είπε: Είσαι αυτός που μου παραπέμπει στην ακρόαση της Salma και της Buthaina, αν δεν ήξερα ότι είσαι ειλικρινής σε αυτό, θα σε βασανίζατε, δεν βασανίζομαι από κανέναν από τους κόσμους ….

…Και όποιος βλέπει το βουνό και δεν ανεβαίνει, θα χτυπηθεί από αυτούς ή ελπίζει για αυτό που δεν θα συμβεί, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε, ~Θα πάω σε ένα βουνό που με προστατεύει από το νερό .~…