…Και όποιος βλέπει ότι το tablet ή το στυλό δονείται, τότε δείχνει τη διαφθορά του βιβλίου και των ανθρώπων της πένας ….

Όποιος βλέπει ότι το στυλό του έχει χαθεί, κλαπεί, πωληθεί ή σπάσει, δεν υπάρχει καλό σε αυτό και η έκφραση θα είναι σύμφωνα με τον θεατή ….

…Χρήματα : Τα χρήματα διασκορπίζονται σε αυτό σε ένα δοχείο για να εξαλειφθεί μια ανάγκη, και τα εκτεθειμένα είναι κακές λέξεις και κραυγές . Και όποιος βλέπει ότι έβαλε ένα dirham στο στόμα του και βγάζει μια δεκάρα, τότε είναι αιρετικός, και η πένα είναι μια συζήτηση με υποκρισία και επιχείρημα, και όποιος βλέπει χρήματα που φέρουν το όνομα του Παντοδύναμου Θεού, τότε έχει επιτρέψει στον εαυτό του για να ακούσετε και να ακούσετε ποίηση όπως το Κοράνι . Και όποιος βλέπει σαν να κατάπιε ένα δηνάριο και το έβγαλε από το κάτω μέρος του μια δεκάρα, τότε θα πεθάνει λόγω απιστίας, επειδή το δηνάριο είναι χρέος, και η πένα είναι απάτη, δυσπιστία και αυταπάτη . Μερικοί από αυτούς είπαν : Τα χρήματα υποδηλώνουν θλίψη και αγωνία και ομιλία ακολουθούμενα από θλίψη . Και ειπώθηκε ότι η δεκάρα δείχνει πτώχευση ….

…Η πένα είναι σε ένα όνειρο η γνώση και η εντολή, και η απαγόρευση και ο κηδεμόνας . Εάν ένας συγγραφέας βλέπει ότι έχει ένα στυλό ή εφημερίδα στο χέρι, τότε είναι ασφαλής από τη φτώχεια . Στην υπηρεσία ενός βασιλιά . Και το στυλό αξιολόγησε τα πάντα . Λέγεται : Το στυλό γεννήθηκε συγγραφέας . Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα στυλό, θα χτυπήσει μια σημαία, και αν γράψει μαζί της, αυτή η πένα θα έχει την έννοια των επιστημών που γράφονται μαζί της . Και το στυλό είναι μια κατάσταση . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα στυλό με ένα στυλό δίπλα του, τότε είναι αδελφός για να τον συναντήσει, και αν η μητέρα του είναι έγκυος, βάζει έναν αδερφό . Τα στυλό αποτελούν εγγύηση για όποιον το είδε . Και όποιος βλέπει ένα στυλό στο χέρι του και το παίρνει από την εξουσία, τότε θα του δοθεί ανελκυστήρας και μια εντολή σε ισχύ . Και το στυλό με το μελανοδοχείο γεννήθηκε αρσενικό . Και το στυλό δείχνει έναν όρκο που θα ορκιστεί από όποιον το είδε με το χέρι του, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Ν, και το στυλό και ό, τι ευθυγραμμίζουν ). Εάν ο συγγραφέας πιστεύει ότι συνέβη ένα ατύχημα με το στυλό του, τότε η ερμηνεία του είναι στη ζωή του και στην τέχνη του . Και τα κομμάτια μπορεί να έχουν δείξει το ίχνος και τα δάχτυλα των ταύρων του . Και το στυλό δείχνει τη γενναιοδωρία και τη γενναιοδωρία, ή τη νίκη των εχθρών . Και το όραμα της δύναμης σε ένα όνειρο δείχνει έναν όρκο να ορκιστεί . Ίσως το όραμά του να υποδεικνύει την επιστήμη, τη διατήρηση και την αξιοσέβαστη βιομηχανία, και ίσως τη μεγάλη διάρκεια ζωής και τα προς το ζην ….

…Η ούρηση είναι σε ένα όνειρο, ξοδεύοντας τα χρήματά του σε κάτι που δεν του επιτρέπεται, ή σεξουαλική επαφή με κάτι που δεν είναι κατάλληλο για αυτόν . Και η διούρηση σε ένα όνειρο είναι απόδειξη δημιουργίας μέσων διαβίωσης . Και το να κρατάς τα ούρα και τη σκληρότητά του μπορεί να υποδηλώνει τον επείγοντα χαρακτήρα του σε θέματα και έλλειψη ορθότητας και ότι ο εγχυτής δεν αποφασίζει για να αποφασίσει μέχρι να πληρώσει αυτό που έχει παγώσει από αυτό . Και η ούρηση σε ένα όνειρο είναι απαγορευμένα χρήματα . Και όποιος βλέπει σαν να βρίσκεται σε άγνωστο μέρος, θα παντρευτεί μια γυναίκα σε αυτό το μέρος . Και ειπώθηκε : Όποιος το βλέπει σαν να ουρεί, ξοδεύει μια διατροφή που επιστρέφει σε αυτόν . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του ως φθαρμένο σε ένα πηγάδι, θα ξοδέψει από τα χρήματα που είναι επιτρεπόμενα κέρδη . Και όποιος βλέπει ότι έχει φθαρεί σε ένα εμπόρευμα, θα χάσει αυτό το εμπόρευμα . Ο Pal σε μια θέση γεννά έναν γιο επιστήμονα . Και όποιος βλέπει σαν να έχει φθαρεί στο Κοράνι, ένα από τα παιδιά του θα απομνημονεύσει το Ιερό Κοράνι . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σαν να χύνει και να περιορίζει κάποιους, αν είναι πλούσιος, κάποια από τα χρήματά του θα χαθούν, και αν είναι αναστατωμένος, κάποια από την αγωνία του θα φύγει . Εάν το βλέπει σαν ένα άλλο άτομο να ουρήσει μαζί του, τότε τα ούρα τους αναμιγνύονται και πέφτουν σε συνέχεια και συγγένεια . Εάν δει ότι είναι ένας εγχυτήρας, θα θυμωθεί με τη γυναίκα του . Εάν τα ούρα του είναι δυνατά και δεν μπορεί να βρει μέρος για αυτό, θέλει να θάψει χρήματα και δεν μπορεί να βρει νεκροταφείο . Αν δει ότι έχει ουρήσει στη θέση των ούρων, τότε θα απελευθερωθεί εάν είναι φτωχός και αν είναι πλούσιος, χάνει τα χρήματά του . Αν είδε ανθρώπους να σκουπίζουν τα ούρα του, θα γεννηθεί ένα αγόρι και θα τον ακολουθούν . Εάν βλέπει ένα άτομο που είναι γνωστό ότι είναι κακό για αυτόν, τότε τον ταπεινώνει ξοδεύοντας τα χρήματά του σε αυτόν . Εάν ένας άντρας δει ότι ουρεί το γάλα, τότε θα χάσει το ένστικτό του. Εάν ένα γνωστό άτομο το πίνει, τότε του ξοδεύει νόμιμα χρήματα στον κόσμο του . Και όποιος βλέπει ότι ουρεί αίμα, θα έρθει σε μια διαζευγμένη γυναίκα, ή σε μια γυναίκα με ένα χαράμ, και δεν το ξέρει αυτό . Αν δει ότι ουρεί Zaafarana, θα έχει έναν άρρωστο γιο . Αν δει ότι δεν έχει χυμό, ξοδεύει τα χρήματά του . Εάν βλέπει σαν να μην έχει βρωμιά ή λάσπη, τότε είναι ένας άνθρωπος που δεν βελτιώνει την πλύση . Γιατί η φωτιά γεννήθηκε σε αυτόν γιο εξουσίας . Το χλωμό μικροπράγμα διέπραξε άσεμνο με την οικογένειά του . Εάν βγει έμετος αντί για ούρα, αυτό δείχνει απαγορευμένο παιδί . Και αν βγει ένα πουλί, θα γεννηθεί ένα παιδί που ταιριάζει στην ουσία αυτού του πουλιού στην καλοσύνη και τη διαφθορά . Και όποιος περιπλανιέται στέκεται ξοδεύει τα χρήματά του από άγνοια . Αυτός που φοράει το πουκάμισό του θα έχει έναν γιο, και αν δεν έχει γυναίκα, θα παντρευτεί . Αν δει ότι ουρεί στη μύτη του, τότε απαγορεύεται . Και όποιος βλέπει ότι ουρεί σε μια από τις αγορές, θα θεωρείται λογαριασμός της αγοράς . Είδα ότι ο πατέρας του Ardashir, γιος του Sasan, ήταν ένας βοσκός σαν φίλος και τον υψώνει θείο ατμού όλου του ουρανού, ρώτησε τον Μπαμπάκ τη διέλευση, είπε : Μην Oabbarha που αποδόσατε ακόμη και σε έναν γιο σας Bold, Vuadh αυτό, είπε : γεννημένος σε εσένα ο غلام είχε προοπτικές ήταν καλά . Και όποιος βλέπει ότι έχει χάσει τη ζωή του στο σπίτι των ανθρώπων, τη γειτονιά της κοινότητας ή σε ένα τζαμί, χώρα ή χωριό ενός λαού, τότε ρίχνει το σπέρμα του σε έναν γάμο μαζί τους . Και όποιος βλέπει ότι ουρεί σε φιάλη ή λεκάνη, ή σε βάζο, πηγάδι ή ερειπωμένο, τότε θα παντρευτεί μια γυναίκα . Θεωρείται ότι στο μυαλό η θάλασσα να βγει χρήματα στον σουλτάνο σε δέκα ή σε zakat και άλλα . Και όποιος το είδε ότι πίστευε ότι τα παιδιά του θα απλώνονταν . Και όποιος βλέπει ότι ένα πέος βγαίνει από τα γεννητικά του όργανα, τότε ένα παιδί γεννιέται γι ‘αυτόν που συμμετέχει σε όλες τις γνώσεις, επειδή η πένα διατηρεί όλες τις γνώσεις . Και αν δει ότι ένα χάπι έχει βγει από το σώμα του, τότε ένα αγόρι γεννιέται γι ‘αυτόν και θα έχει έναν εχθρό . Και όποιος βλέπει ότι έχει ουρήσει πολύ, σε αντίθεση με τη συνήθεια, ή το έχει μολύνει, ή ότι μυρίζει βρώμικα, ή ότι έχει ουρήσει ενώ οι άνθρωποι τον κοιτάζουν, αυτό είναι απόδειξη κακίας ή εκδήλωσης κακού που εκτίθεται . Και η κατανάλωση ούρων δείχνει υποψία για κέρδη ή απαγορευμένα χρήματα ….

…Τα αρχεία σε ένα όνειρο είναι η συζήτηση με υποκρισία και επιχειρηματολογία . Και όποιος το είδε ότι κατάπιε ένα dirham και το έβγαλε από μια δεκάρα, τότε είναι αιρετικός . Το χρήμα είναι φρίκη και κακό . Και αν τα χρήματα χρειάζονται, τότε είναι ανάγκη . Και όποιος καταπιεί ένα δηνάριο και το πληρώνει μια δεκάρα, τότε είναι άπιστος μετά το Ισλάμ, και η πένα είναι εξαπάτηση και δυσπιστία, και τα χρήματα είναι κόπωση και πλήξη για όσους το χτύπησαν σε ένα όνειρο . Και τα χρήματα δείχνει αγωνία, τη θλίψη και την ομιλία που ακολουθείται από κατάθλιψη . Και τα χρήματα μπορεί να υποδηλώνουν τα προς το ζην ή ανακούφιση μετά από αγωνία . Και τα χρήματα χρεοκοπούν σε δοκιμές ή σε συζητήσεις μεταξύ μελετητών . Δείτε επίσης το dirham ….

…Όσο για την πένα, είναι κλέφτης, και όποιος βλέπει μια γάτα μπαίνει σε ένα σπίτι, τότε ένας κλέφτης μπαίνει εκεί. Εάν το αιλουροειδές έχει φύγει με κάτι, τότε ο κλέφτης πηγαίνει με κάτι εκεί, και όποιος βλέπει ότι σκότωσε ένα σαλιγκάρι ή το σκότωσε, τότε χτυπά έναν κλέφτη ή το κατακτά, και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει από τη σάρκα και το λίπος του τη γάτα, τότε χτυπά τα χρήματα του κλέφτη ή από αυτά που έκλεψε. Και όποιος βλέπει ότι χτυπάει μια δεκάρα μέχρι να το γρατσουνίσει ή να το καταπιεί, τότε θα υποφέρει από μια μακρά ασθένεια, τότε θα θεραπεύσει ή θα είναι σοβαρή, τότε θα απελευθερωθεί. Και αν η γάτα είναι ηττημένη, είναι αθώος για την ασθένειά του ή για την ανησυχία του νωρίτερα και αν η γάτα είναι άγρια, τότε είναι πιο σοβαρή σε ασθένειες και ανησυχία…

…Το στυλό : δείχνει τι θυμάται ένα άτομο και οι αποφάσεις εφαρμόζονται εξαιτίας αυτού, όπως ο κυβερνήτης, ο μελετητής, ο κυβερνήτης, η γλώσσα, το σπαθί και το αρσενικό παιδί . Και ίσως υποδηλώνεται από το zikir, και η προμήθεια είναι το σπέρμα του και τι είναι γραμμένο σε αυτό . Ίσως έδειξε το ίχνος, τα δάχτυλα των συζύγων του και την παροχή του σπόρου του, αλλά οδηγεί στις αλήθειες της ερμηνείας του με τα γεγονότα των γραφέων και την αύξηση των οραμάτων και της συνείδησης, και τι είναι στην αφύπνιση των ελπίδων . Και ειπώθηκε ότι το στυλό δείχνει τη γνώση . Όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα στυλό, θα χτυπήσει μια σημαία που ταιριάζει με αυτό που είδε στα όνειρά του ότι το έγραφε μαζί του . Και ειπώθηκε ότι εντάσσεται σε μια εγγύηση και μια εγγύηση, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Και δεν τους είχατε όταν έριχναν τα στυλό τους, όποιο από τα δύο θα ήταν ο εγγυητής της Μαρίας ». Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είπε στον Ιμπν Σιρίν : Έβλεπα σαν να καθόμουν με ένα στυλό δίπλα μου, οπότε το πήρα, έτσι έγραψα μαζί του και είδα ένα άλλο στυλό στα δεξιά μου, οπότε το πήρα και έγραψα και με τους δύο και είπε : Απουσιάζετε; Είπε ναι . Είπε : Είναι σαν να σας παρουσιάστηκαν μαζί του . Εάν ένας συγγραφέας βλέπει ότι έχει ένα στυλό ή ένα στυλό στο χέρι του, τότε ασφαλίζει τη φτώχεια για την τέχνη του . Εάν βλέπει σαν να έχει ωφεληθεί από ολόκληρο το όργανο γραφής, τότε προσβάλλει το γράψιμο με μια περιεκτική ηγεσία που ξεπερνά τους συναδέλφους του από το βιβλίο . Και έτσι όλοι όσοι είδαν ότι είχε ωφεληθεί από ένα εργαλείο της τέχνης του ήταν ασφαλείς από τη φτώχεια . Εάν δει ότι έχει χτυπήσει ένα επάγγελμα πανεπιστημίου, θα αποκτήσει ηγετική θέση πανεπιστημίου εκεί . Και ο σιδηρόδρομος με τον οποίο κόβεται το στυλό, δείχνει τον γιο της ζηλιάρης τσάντας . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ένα σιδερένιο μαχαίρι στο χέρι του, θα επέστρεφε σε μια γυναίκα που είχε φύγει πριν . Γιατί ο Παντοδύναμος Θεός λέει : « Πες: Να είσαι πέτρα ή σίδερο, ή μια δημιουργία πραγμάτων που θα μεγαλώνουν στα στήθη σου, και θα πουν Εκείνος που μας φέρνει πίσω, πες που έσπασε τη νηστεία σου την πρώτη φορά » Το στυλό είναι η εντολή και η απαγόρευση και κηδεμονία σε κάθε σκάφος, και η πένα εκτιμά τα πάντα . Λέγεται ότι το στυλό γεννήθηκε συγγραφέας . Και όταν ένας άντρας είδε σαν να είχε αποκτήσει ένα στυλό, διηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και του είπε : Ένα αγόρι που μαθαίνει καλές γνώσεις γεννιέται σε εσάς . The Aldoah : Fajadmh και όφελος από μια γυναίκα και όπως γεννήθηκε πριν . Όποιος βλέπει ότι γράφει από ένα τύμπανο, αγοράζει μια υπηρέτρια και έχει σεξουαλική επαφή μαζί της, και δεν έχει καθυστέρηση και καμία στάση, και λέγεται ότι όποιος είδε ότι χτύπησε ένα τύμπανο, θα διαφωνήσει με τη γυναίκα του ή κάποιον άλλο . Αν ήταν τότε καλός μάρτυρας, παντρεύτηκε έναν συγγενή του . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είδε σαν να ήταν κατάλληλος για διάδρομο, οπότε αφηγήθηκε τα οράματά του σε μια διασταύρωση και είπε : Αυτός είναι ένας άνθρωπος που έρχεται στα αρσενικά . Οι περισσότεροι από τους σχολιαστές είπαν ότι το dawat είναι σύζυγος και τσαλακωμένο, καθώς και το μελανοδοχείο . Αναφέρεται το στυλό, ακόμα κι αν η γυναίκα του ήταν τα χρήματα ή το όφελος της, ή η ανησυχία της και η ταλαιπωρία της, ειδικά αν το πρόσωπο ή τα ρούχα του ήταν μαυρισμένα . Ο πείρος μπορεί να υποδεικνύει το έλκος, το στυλό στο σίδερο και το χρονικό διάστημα, για όποιον βλέπει ότι το σώμα του έχει δαχτυλίδι, και προέρχεται από αυτό με το στυλό, και όποιος βλέπει ότι γράφει σε εφημερίδα, κληρονομεί κληρονομιά . Ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Αυτό είναι στα πρώτα χαρτιά, τα χαρτιά του Αβραάμ και του Μωυσή .» Εάν βλέπει ότι γράφει στον Πάπυρο, τότε είναι η απροσεξία μεταξύ του και του λαού . Και αν είδε ότι ο ιμάμης του έδωσε χαρτικά, τότε πληροί μια ανάγκη γι ‘αυτόν, τότε τον θέτει . Ο Al-Qurtas δείχνει μια διφορούμενη υπόθεση, γιατί ο Παντοδύναμος λέει : «Θα το καταστήσετε σαφές στον Κράτη »….

…Όποιος την βλέπει σε ένα όνειρο με ένα όμορφο χειρόγραφο, δείχνει γνώση, καθοδήγηση και διατροφή με την ευλογία του, και ίσως η basmalah αναφέρεται στο παιδί και τον εγγονό να συνδέονται μεταξύ τους . Και ίσως έδειξε μια συνειδητοποίηση του παρελθόντος για να επαναλάβει τις επιστολές της . Δείχνει την επιδίωξη του γάμου . Και ίσως έδειξε καθοδήγηση μετά από παραπλανητική . Εάν γράφετε σε ένα όμορφο χειρόγραφο σε ένα όνειρο, ο θεατής θα κερδίσει τροφή και τύχη στην κατασκευή ή τη γνώση του . Και αν είναι γραμμένο νεκρό, είναι ένα έλεος από τον Παντοδύναμο Θεό . Και ίσως η γραφή του έδειξε κέρδος στη φύτευση . Εάν διαγράφηκε μετά το γράψιμο και είχε πειραματιστεί ένα πουλί έφυγε από την ηλικία του βλέποντος και του κενού ζωντανού και αυτό μετριέται από τα βιβλία στα χέρια του κάτι από το Κοράνι ή άλλο, λέγεται ότι ο Χασάν Μπιν Αλί μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ μαζί του είδε σε ένα όνειρο γραμμένο στο μέτωπό του ( και το πρωί, και τη νύχτα που σκοτεινιάζει ). Έτσι το έθεσε στον Σιντάντ μπιν Μουσαϊμπ, και είπε : Ω γιος του Αγγελιοφόρου, συμβουλευτείτε και ζητήστε συγχώρεση, οπότε έφυγε από τον κόσμο μετά από μια νύχτα . Εάν απαγγέλλει τον Μπασμάλα ενώ προσεύχεται, και το δόγμα του είναι να αφήσει τον Μπασμάλα στην προσευχή, τότε ο μπαμάλα του είναι απόδειξη ότι διαπράττει μια θρησκεία που δεν χρειαζόταν και μπορεί να υποδηλώνει μια τάση στον πατέρα χωρίς τη μητέρα και η μητέρα στον πατέρα, ή προτιμά μια σουντά από μια σάρκα, ή έναν ναφίλ από μια σουντά, ή αίρεση. Επιθυμητό . Και ό, τι γράφτηκε με αυτό σε ένα όνειρο θεωρείται, αν ήταν γραμμένο σε χρυσό, αυτό δείχνει τα προς το ζην και το ενδιαφέρον για την υπακοή ή τη μεταρρύθμιση των καλών καιρών, και μπορεί να υποδηλώνει την όμορφη ανάμνηση και τις καλές πράξεις . Και σκέφτηκε με τι γράφτηκαν τα στυλό, οπότε η γραμμή του όγκου είναι πετώντας χρήματα, η γραμμή του ερευνητή είναι μια διερεύνηση αυτού που θέλει, η γραμμή της γενεαλογίας είναι ανάλογη, η γραμμή αντιγραφής είναι απομονωμένη και η γραμμή της άγριας φύσης περιλαμβάνει κάτι μακρύ, και η γραμμή της ποίησης δείχνει αμέλεια και λατρεία, και η γραμμή του al-Rayhani είναι υποκρισία, και η γραμμή της σκόνης είναι μια ασθένεια στο μάτι . Και αυτό που γράφτηκε σε αυτό εκτός από αυτό, το να το γράφεις στην υπογραφή του Ezz και του Nasr και να το γράφεις στο χειρόγραφο του al-Waraqa θεωρείται δοκιμασία, και αν τίποτα δεν είναι ξεκάθαρο από το γράψιμό του, τότε είναι απόδειξη του χρωματισμού στο δόγμα ή την πεποίθηση . Όσο για τα περίεργα στυλό που γράφτηκαν, όπως εβραϊκά, συριακά, χίντι και τα παρόμοια, αποτελεί ένδειξη περίεργων δηναρίων, συζύγων, σκλάβων ή σκλάβων ή εξοικείωσης με ξένους . Γράφτηκε από μια σιδερένια πένα που υποδηλώνει δύναμη, επιβίωση και σταθερότητα σε θέματα . Και αν το έγραψε με ασημένιο στυλό, και αν ήταν σαν το συνηθισμένο στυλό, υποδηλώνει την κατάσταση μεσολάβησης, ειδικά αν γράφτηκε με στυλό που ήταν στριμμένο ή δεμένο και αν το στυλό ήταν ίσιο και λεπτό, αυτό έδειχνε την τιμητική θέση ή τη γνώση και το έργο εκείνων που το έκαναν σε ένα όνειρο. Αν ήταν γραμμένο στο Kagd, μπορεί να έχει κάνει μια καλή πράξη ή να ακολουθήσει. Είναι υποχρεωτικό, και αν ήταν γραμμένο σε περγαμηνή, προσπάθησε να αναζητήσει κληρονομιά και αν ήταν σε κόκκινο, κίτρινο ή λευκό υφαντό ύφασμα, πέτυχε χαρά και ευχαρίστηση, και αν ήταν σε πράσινο ύφασμα, θα καταλάμβανε μαρτυρία με τον Θεό Παντοδύναμο . Και το να γράφεις με φως ή χρυσό είναι καλά νέα . Βλέποντας τα σημεία και το σχήμα στη basmalah σε ένα όνειρο : Εάν η Basmalah αναφέρεται στη σύζυγο, τότε της δείχνει, το σχήμα των χρημάτων της, τη συσκευή της, τα παιδιά της και το αλάθητο της, και αν αυτό δείχνει τα χρήματα, αυτό είναι το χρήσιμο εισόδημά του, και αν δείχνει προσευχή, αυτή είναι η Σουντά της, και αν δείχνει τη χώρα, αυτή ήταν η οικογένειά της και αξιοσημείωτες από μελετητές, αρετές και κυρίους των συναλλαγών. Από την ενορία και τα καταστήματα που κερδίζουν . Και τα σημάδια έκφρασης θεωρήθηκαν και θεωρήθηκαν σε ένα όνειρο : το υποκριτικό σημάδι είναι η θέση, το κάτω σημάδι είναι απομόνωση, το ανυψωμένο σημάδι είναι ύψος, θάνατος ή χώρος εργασίας, το σήμα σύνδεσης είναι ένας σύνδεσμος, το διακριτικό σημάδι είναι καταφατικό έχει σημασία, και το σημάδι του άγχους είναι η στενότητα σε θέματα και δυσκολίες, οπότε αυτό που μπήκε στο basmalah αυτών των σημείων την αποδίδει στη θρησκεία του βλέποντος ή στην κοσμική του ζωή, και επίσης, εάν είναι ανεπαρκής, τότε είδε τον Basmalah στο αντίθετο τάξη, όπως αυτός που κάνει τον Παντοδύναμο τον Παντοδύναμο τόπο Bismillah ή δίνει το όνομα του Θεού στο όνομα Bismillah. Γνωστό μεταξύ άλλων . Εάν κάποιος άλλος το έγραψε και το διέγραψε ο ίδιος, αυτό υποδηλώνει παραβίαση της διαθήκης, παραίτηση του Ισλάμ ή ότι εξοικονομεί με όσα έχει γνώση και χρήματα . Και αν ο αναζητητής το έκανε σε ένα όνειρο ενώ ήταν άρρωστος, τότε θα θεραπευόταν, και αν ήταν αμαρτωλός, τότε θα μετανοούσε, και ίσως παντρεύτηκε και είχε καλά παιδιά ή κέρδισε από το εμπόριο . Και όποιος βλέπει ότι απαγγέλλει στον ύπνο του Στο Όνομα του Θεού, ο πιο ευγενικός, ο πιο ελεήμων, τότε ο Θεός Παντοδύναμος ρίχνει την ευλογία στα χρήματά του ….