…Και όποιος βλέπει ότι κάθεται σε ένα χαλί, θα λάβει άνεση και ανύψωση ….

Όλος ο γάμος : Σε ένα όνειρο, εάν ένα άτομο έχει ένα υγρό όνειρο, τότε είναι υποχρεωτικό να πλένει, τότε δεν είναι όραμα…

…Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι σκάβει το έδαφος, θα χτυπηθεί με χρήματα όσο το σκάψιμο, και όσο παίρνει από το χώμα εάν είναι στεγνό . Αν είναι βρεγμένο, τότε σχεδιάζει ένα άτομο με χρήματα που δεν κερδίζει τίποτα εκτός από κούραση και κόπωση ανάλογα με την ποσότητα υγρασίας του εδάφους . Και η διάτρηση είναι πονηρή και εξαπάτηση, και μπορεί να σκοτώσει την οπλή . Και όποιος βλέπει ότι σκάβει τη γη και εξάγει βρωμιά, και είναι άρρωστος ή έχει άρρωστο άτομο, τότε αυτός είναι ο τάφος του, και αν ταξιδεύει, αυτό είναι το ταξίδι του, και η βρωμιά είναι το κέρδος του σε αυτό το ταξίδι . Και όποιος βλέπει ότι σκάβει ένα πηγάδι ή κανάλια, ή σκέφτεται ότι τα σκάβει για να αντλήσει νερό, αν αυτό είναι για τον εαυτό του, τότε είναι μια ιδιωτική ζωή, και αν έχει κάνει το νερό σε αυτό που σκάβει τότε αυτό είναι μια επιπλοκή στο βιοπορισμό του . Και αν δει ότι τρώει από τη γη που σκάβει, τότε θα χτυπηθεί με τα χρήματα που έτρωγε από αυτό, και τα χρήματα που τον παίρνει από εξαπάτηση θα του βλάψουν . Και όποιος είδε ότι βρισκόταν σε ένα λάκκο, χώρισε τη γυναίκα του και αν είδε ότι ήταν σε ένα λάκκο και δεν κατέβηκε σε αυτό, θα υπήρχε μια διαμάχη ανάμεσα σε αυτόν και τη σύζυγό του, και στη συνέχεια χτύπησαν . Και όποιος είδε ότι βγήκε από μια μικρή τρύπα, αν ήταν άρρωστος ή φυλακισμένος, θα έβγαινε από αυτό που βρισκόταν . Και όποιος βλέπει ότι απουσιάζει σε μια τρύπα που δεν έχει έξοδο, τότε του επιτρέπεται να κάνει κάτι ανάλογα με το ύψος, το βάθος και το εύρος του σκάφους . Και όποιος βλέπει ότι έχει πέσει σε μια τρύπα, τότε φωνάζει για βοήθεια σε κάποιον που τον σηκώνει, και ότι κανείς δεν έρχεται σε αυτόν, γιατί αυτό είναι το λάκκο του . Και τα λάκκα δείχνουν στενή διαδρομή . Η διάτρηση είναι μια πλοκή και είναι επίσης μια τέχνη από την παραγωγή της . Το λάκκο είναι μια φτωχή, αόρατη γυναίκα . Και ίσως το λάκκο δείχνει ασφάλεια από φόβο και σωτηρία από αντιξοότητες, ειδικά για εκείνους που εξαφανίστηκαν από αυτόν από εχθρό, και αν βρει καλό φαγητό ή γλυκό νερό στο λάκκο, ή τι κρύβεται στο awrah του, τότε θα έχει τα προς το ζην από ένα μέρος που δεν μετράει ή συμβιβάζεται με όποιον το σχεδιάζει ….

…Γιατί τα όνειρα αφθονούν μετά το ruqyah; Συνήθως κάποιος που διαβάζει το Κοράνι για τον εαυτό του ή ανυψώνεται από κάποιον άλλο, συνοδεύεται από κάποια οράματα και μπορεί να αναπαρασταθεί βλέποντας φίδια και γάτες, αρπακτικά ζώα, πέφτοντας από το ύψος, διαβάζοντας στίχους μαγείας και βλέποντας φλόγες, και αυτό, κατά τη γνώμη μου, είναι όλα τα όνειρα που δεν είναι αξιόπιστα ούτε η σχέση του . Η διέλευση περίμενε μια ψευδαίσθηση και πιστεύει ότι είναι από αυτό που παρατηρήθηκε σε ένα φυσικό περιβάλλον, αλλά το θέμα δεν είναι χωρίς την παρουσία ορισμένων ασθενών που, κατά τη διάρκεια του ruqyah, βλέπουν πολλά υποσχόμενα οράματα θεραπείας, και αυτό εκφράζεται και αξιόπιστο, και αυτό έχει αποδειχθεί για την εξουσία του Ali bin Abi Thalib : Δεν υπάρχει όραμα για φόβο, εκτός αν δει αυτό που αγαπά…

…Μαργαριτάρια : Τα μαργαριτάρια ρυθμίζονται στην ερμηνεία του Κορανίου και της γνώσης, οπότε όποιος βλέπει σαν να τρυπά ένα επίπεδο μαργαριτάρι, τότε ερμηνεύει σωστά το Κοράνι και όποιος το βλέπει σαν να πουλούσε ή κατάπιε μαργαριτάρια, αυτός ξεχνά το Κοράνι, και ειπώθηκε ότι όποιος το βλέπει σαν να πουλάει μαργαριτάρια, τότε ρίχνει μια σημαία και την απλώνει μεταξύ των ανθρώπων . Και η εισαγωγή μαργαριταριών στο στόμα δείχνει καλή θρησκεία. Εάν βλέπει σαν να διασκορπίζει μαργαριτάρια από αυτόν και οι άνθρωποι τα παίρνουν ενώ δεν τα παίρνει, τότε είναι ένας χρήσιμος κήρυκας του κηρύγματος . Το μαργαριτάρι λέγεται ότι είναι γυναίκα που παντρεύεται ή υπηρέτρια . Και ειπώθηκε ότι τα μαργαριτάρια γεννήθηκαν, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Δύο αγόρια θα τα περιβάλουν όταν τα βλέπετε και τα μετράτε ως μαργαριτάρια διάσπαρτα ». Η μεταφορά των μαργαριταριών δείχνει ένα παιδί που δεν ζει, και η εξαγωγή μαργαριταριών από τον βυθό ή από το ποτάμι είναι επιτρεπόμενα χρήματα από μερικούς βασιλιάδες . Πολλά μαργαριτάρια είναι επίσης κληρονομιά, και είναι για τον κυβερνήτη του κράτους, ο κόσμος έχει μια σημαία και ο έμπορος έχει κέρδος . Το μαργαριτάρι είναι η τελειότητα και η ομορφιά των πάντων . Και όποιος βλέπει σαν να τρυπά ένα μαργαριτάρι με ένα δέντρο, θα παντρευτεί μια γυναίκα που είναι απαγορευμένη . Και όποιος καταπιεί μαργαριτάρια, κρύβει μαρτυρία μαζί του, και από μάσημα μαργαριτάρια, στηρίζει τους ανθρώπους, και όποιος το βλέπει σαν να κάνει εμετό, μασά και καταπιεί, υποφέρει από ανθρώπους και τα στηρίζει, και όποιος βλέπει μαργαριτάρια πολύ από αυτό που είναι μετριέται με άλματα και μεταφέρεται με σεβασμό σαν να το εξήγαγε από τη θάλασσα, τότε χτυπά επιτρεπόμενα χρήματα από τους θησαυρούς των βασιλιάδων. Σαν να μετράει μαργαριτάρια, λέγεται ότι θα υποφέρουν από δυσκολίες . Και όποιος το βλέπει σαν άνοιξε την πόρτα μιας ντουλάπας με ένα κλειδί και έβγαλε κοσμήματα από αυτό, τότε ρωτά έναν επιστήμονα για ζητήματα, επειδή ο κόσμος είναι θησαυρός και το κλειδί του είναι το ερώτημα, και ίσως αυτό το όραμα ήταν μια γυναίκα που θα μπορούσε να κατακτήσει και να γεννήσει τα παιδιά του Χασάν . Και όποιος βλέπει σαν να έριξε ένα μαργαριτάρι σε ένα ποτάμι ή ένα πηγάδι, θα κάνει χάρη στον λαό . Όποιος το βλέπει σαν να έχει διακρίνει ανάμεσα σε ένα μαργαριτάρι και το κέλυφος του, και παίρνει τη φλούδα και ρίχνει ό, τι είναι στη μέση του, τότε είναι ένας οδοκαθαριστής και ένα μεγάλο μαργαριτάρι είναι καλύτερο από ένα μικρό, και ίσως ένα μεγάλο το ένα δείχνει το μακρύ τείχος του Κορανίου . Και το μη διορθωμένο μαργαριτάρι δείχνει το αγόρι, και αν είναι γραμμένο τότε είναι γειτονιά, και ίσως το διάσπαρτο του δείχνει ότι συνιστάται να μιλήσει, και οι ποικιλίες μαργαριταριών, ουσιών και άλλων δείχνουν την αγάπη των επιθυμιών των γυναικών και των αγοριών . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα δύο άντρες να βάζουν μαργαριτάρια στο στόμα τους . Το ένα βγαίνει μικρότερο από αυτό που έβαλε και το άλλο βγαίνει μεγαλύτερο . Είπε : Όσο για αυτό που είδα να βγαίνει μικρό, το είδατε ενώ μιλούσα για αυτό που άκουσα και για όποιον το είδα να βγαίνει μεγάλο, το είδα για τον Χασάν αλ-Μπάσρι και τη λατρεία μιλώντας περισσότερο από ό, τι άκουσαν . Και μια γυναίκα ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα δύο μαργαριτάρια στις πέτρες μου, ένα από τα οποία είναι μεγαλύτερο από το άλλο, έτσι η αδερφή μου με ρώτησε ένα από αυτά, και της έδωσα τη νεότερη, οπότε της είπε: είναι μια γυναίκα που έχει μάθει δύο surah, μία εκ των οποίων είναι μεγαλύτερη από την άλλη, γι ‘αυτό δίδαξα τη μικρότερη αδερφή σου . Είπε : Έμαθα την αγελάδα και την οικογένεια Imran, όπως και η αδερφή μου η οικογένεια Imran . Ένας άντρας ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Είδα ότι έπινα μαργαριτάρια και μετά τα πετάω, οπότε είπε: Είσαι άντρας όποτε απομνημονεύεις το Κοράνι και το ξεχνάς, οπότε φοβάσαι τον Θεό . Ένας άλλος ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Έβλεπα σαν να τρυπάω ένα μαργαριτάρι, οπότε είπε : Είναι η μητέρα σου; Είπε ναι, ήταν, και εξορίστηκε. Είπε : Έχετε μια υπηρέτρια που την αγόρασε από την αιχμαλωσία. Είπε ναι. Είπε : Φοβάστε τον Θεό, γιατί είναι η μητέρα σας . Και ένας άλλος ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα σαν να περπατούσα με μαργαριτάρια, οπότε είπε : Τα μαργαριτάρια είναι το Κοράνι και δεν πρέπει να βάζετε το Κοράνι κάτω από τα πόδια σας . Και ένας άλλος ήρθε σ ‘ αυτόν, είπε : Είδα ότι το στόμα μου είναι γεμάτο μαργαριτάρια και συρατώ ότι δεν είναι αφηγημένο, είπε : Είσαι ένας άνθρωπος που βελτιώνει το Κοράνι και το διαβάζει, εσύ, είπε : επικυρώθηκε . Και ένας άλλος ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα ότι υπήρχε ένα μαργαριτάρι σε ένα από τα αυτιά μου που έμοιαζε με σκουλαρίκι, οπότε είπε Φόβισε τον Θεό και μην τραγουδάς το Κοράνι . Και ένας άλλος ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Είδα ότι τα μαργαριτάρια ήταν διάσπαρτα από το στόμα μου, έτσι έκανε τους ανθρώπους να πάρουν από αυτό και δεν παίρνω τίποτα από αυτό. Είπε : Είστε αφηγητής που λέει τι δεν κάνετε ….

…Ένα λάκκο Εάν ονειρευόσασταν να ψάχνετε σε ένα λάκκο, τότε θα διαπράξετε ηλίθιες στο επίπεδο της εργασίας και άλλοι θα σας αποξενώσουν λόγω της μεγάλης διαμαρτυρίας σας . Εάν πέσετε στο όνειρο, αυτό σημαίνει βαθιά ανησυχία και θλίψη . Αν ξυπνήσετε, αισθάνεστε ότι θα πέσετε σε ένα λάκκο, τότε αυτό σημαίνει ότι έχετε ξεφύγει από την αγωνία και τις ανησυχίες που θα σας περιβάλλουν . Αν ονειρευτήκατε ένα λάκκο, αυτό σημαίνει ότι δεν θα έχετε ανάγκη, αλλά η ζωή θα είναι ένας επίπονος αγώνας για εσάς. Εάν σκάψετε μια τρύπα και βρείτε ραδιενεργό υλικό, αυτό σημαίνει μια θετική αλλαγή στην τύχη . Αλλά αν σκάψετε και βρείτε μια μεγάλη περιοχή ψευδούς ομίχλης, θα ενοχληθείτε από μια πραγματική αίσθηση κακών ειδήσεων . Εάν το νερό γέμιζε την τρύπα που σκάψατε, αυτό σημαίνει ότι τα πράγματα δεν θα υποταχθούν στη θέλησή σας παρά τις πολλές προσπάθειες που έχουν δαπανηθεί ….

…Al-Mu`allif : Ezz, επειδή είναι μόνο για εκείνον που έχει την εμφάνιση και τα ζώα, και ειπώθηκε ότι είναι σύζυγος του άνδρα . Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει φάτνη στο σπίτι του, στην οποία ομολογούνται δύο δεξαμενές, αυτό δείχνει σύγχυση σε μια γυναίκα με δύο άνδρες, είτε τη γυναίκα του είτε ένα άλλο νοικοκυριό . Όσο για το λαγούμι : στο έδαφος ή στον τοίχο, είναι το στόμα . Όποιος βλέπει μια τρύπα από την οποία βγήκε ένα ζώο, τότε είναι ένα στόμα από το οποίο βγαίνουν οι λέξεις όπως αυτό του ζώου και η ερμηνεία του . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ibn Sirin και είπε : Είδα μια στενή τρύπα από την οποία βγήκε ένας μεγάλος ταύρος, και είπε : Το λαγούμι είναι το στόμα από το οποίο βγαίνει η μεγάλη λέξη και δεν μπορεί να επιστρέψει σε αυτό . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι ο Γιαζίντ Μπιν Αλ Μουχαλάμπ είχε μια δύναμη ανάμεσα στο σπίτι μου και στο σπίτι του . Και σου είπε, μητέρα; Είπε ναι . Είπε : Ήταν ένα έθνος; Είπε, δεν ξέρω, οπότε ο άντρας ήρθε στη μητέρα του και τη ρώτησε και είπε ότι είναι αλήθεια, ήμουν σκλάβος του Yazid bin Al-Muhallab, και μετά έγινα ο πατέρας σου ….

…Το κουμπί είναι σε αλάθητο όνειρο και έγκυρο συμβόλαιο . Και μπορεί να υποδηλώνει χρήματα ή προς το ζην, ειδικά αν είναι από ασήμι ή χρυσό, και το κουμπί και η τρύπα δείχνουν έναν άνδρα και μια γυναίκα . Έτσι, όποιος είδε ότι είχε βάλει ένα κουμπί σε μια τρύπα, θα παντρευόταν αν ήταν άγαμος, αλλιώς θα αποτελούσε θέμα χωρισμού ….

…Όσον αφορά το ξύρισμα των μαλλιών των ανδρών κατά τη διάρκεια του Χατζ και το συντομεύει, σε ερμηνεία είναι η ασφάλεια, η κατάκτηση και η εκπλήρωση ενός χρέους και ενός νεοσσού, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Θα εισέλθετε στο Ιερό Τζαμί, Θεός πρόθυμος, με ασφάλεια, ξύρισμα κεφάλια και πέφτοντας, και δεν θα φοβάστε . ~ Και στο μη-Χατζ επίσης, εκτός από το ότι στο Χατζ είναι ισχυρότερο . Αυτό συμβαίνει εάν το άτομο με το όραμα δεν είναι πρόεδρος και αν είναι ηγέτης και ξυριστεί από τη σεζόν, τα οράματά του δείχνουν την έλλειψη, απομόνωση ή παραβίαση του καλύμματος, οπότε αυτό το όραμα είναι για τους φτωχούς να ξοδέψουν ένα χρέος και για τους πλούσιους να χάσουν χρήματα . Και αν το πρόσωπο του οράματος ήταν ένας από τους λαούς της δικαιοσύνης, η σκληρότητα του ήταν αδύναμη και αν δεν είδε ότι δεν ξύρισε το κεφάλι του, αλλά είδε ότι ξυρίστηκε, θριάμβευσε στους εχθρούς και κέρδισε δύναμη και υπερηφάνεια . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Το ξύρισμα είναι κατάλληλο μόνο για ερμηνεία για όσους έχουν συνηθίσει το ξύρισμα και δεν είναι κατάλληλο για εκείνους των οποίων η συνήθεια είναι το ξύρισμα . Και ειπώθηκε ότι το ξύρισμα του κεφαλιού ενός πολεμιστή απαιτεί μαρτυρία στην ερμηνεία ….

Σε ένα όνειρο, είναι ζωή, τιμή, ευγένεια, κηδεμονία, σκάφη, ταξίδια, αδελφός και γιος . Όποιος βλέπει ότι φορούσε μια παλέτα, τότε οδηγεί τους στρατούς, και εάν δεν είναι κατάλληλος για αυτό, τότε θα γίνει ο αρχηγός του νοικοκυριού του και θα σταθεί προς όφελος των συμφερόντων τους . Και ειπώθηκε : Το pallium είναι ένα ταξίδι στη γη, και όποιος αφαιρέσει την ωχρότητα του θα μείνει άθικτο . Και όποιος βλέπει τη γλώσσα του να τρυπά ή να σκίζεται , ο αδελφός ή ο γιος του θα πεθάνει . Και η θέση ή ηρεμία . Και ειπώθηκε : Το pallium είναι ένα καλό σκάφος που αποπληρώνει τις ανησυχίες και τις θλίψεις . Και το κουβαλάκι του χρέους ….

…Ο λόγος του είναι η γη για καλό, κέρδισε καλό σε αυτόν τον κόσμο και τη θρησκεία, και από τον λόγο του τη γη με λέξεις που περιέχουν επίπληξη, ας φοβηθεί τον Θεό Παντοδύναμο, επειδή τα χρήματα είναι απαγορευμένα . Εάν βλέπει μια χώρα αναδιπλωμένη πάνω από τους ανθρώπους, τότε υπάρχει θάνατος, ή μάχη με το θάνατο των ανθρώπων όσο έχει διπλωθεί, ή υποφέρουν από αγωνία, ξηρασία ή αγωνία . Στο έδαφος, ή εάν ρίχνει το χέρι του από τη βρωμιά, τότε γίνεται φτωχός, και αν ήταν άρρωστος, πέθανε και έγινε βρωμιά . Και όποιος βλέπει ότι απουσιάζει στη γη και δεν βλέπει μια τρύπα εκεί, τότε αυτό είναι ένα ταξίδι στην αναζήτηση του κόσμου, θα πεθάνει σε αυτό το ταξίδι . Και όποιος βλέπει ότι η γη είναι διπλωμένη γι ‘αυτόν, θα πεθάνει γρήγορα . Και όποιος είδε ότι μετακόμισε από τη γη στη γη για να πάει και να επιστρέψει, πήγε γύρω από τη γυναίκα του ή την υπηρέτρια του . Και όποιος βλέπει τη γη την κατάπιε και τη χαλάρωσε, και αν είναι κακός, τότε είναι τιμωρία γι ‘αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι η γη την έχει καταπιεί χωρίς αποσύνθεση, θα ταξιδέψει πολύ μακριά . Και όποιος βλέπει ότι η γη κούνησε και την χτύπησε, τότε είναι μια καταστροφή που επηρεάζει τη γη από την εξουσία της, ή ότι είναι κρύο, ζέστη, ξηρασία ή μεγάλο φόβο . Και όποιος βλέπει ότι η γη έχει χωρίσει και έχει αναδυθεί ένα ερπυσμό και οι άνθρωποι μιλάνε, τότε θα δει κάτι που θαυμάζει, και ίσως αυτό δείχνει ότι η ζωή του είναι κοντά, και ίσως αυτός ήταν ένας μεγάλος γενικός στίχος που φαίνεται άνθρωποι που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη . Και η γη δείχνει τον κόσμο ανάλογα με την έκταση του πλάτους του, το μεγαλείο του, τη στενότητά του και τη μικρότητά του . Η γνωστή γη υποδηλώνει την πόλη στην οποία βρίσκεται, τους ανθρώπους και τους κατοίκους της . Και αν βλέπει ότι η γη έχει χωρίσει, τότε ένας νεαρός άνδρας βγαίνει από αυτήν, μια εχθρότητα εμφανίστηκε μεταξύ των ανθρώπων της, και αν ένας γέρος βγήκε, θα ήταν χαρούμενοι και θα έφταναν στη γονιμότητα, και αν χώριζε και τίποτα δεν ήρθε έξω από αυτό, και τίποτα δεν μπήκε σε αυτό, ένα κακό ατύχημα συνέβη στο έδαφος, και εάν επτά βγήκαν από αυτό, θα έδειχνε την εμφάνιση ενός άδικου κυβερνήτη. Είναι ζωντανό και είναι ένα συνεχές μαρτύριο σε αυτήν την περιοχή. Εάν η γη χωρίζεται με βλάστηση, οι άνθρωποι της θα αποκτήσουν γονιμότητα. Εάν δει ότι σκάβει τη γη και τρώει από αυτήν, θα κερδίσει χρήματα από την εξαπάτηση και το σκάψιμο είναι απατηλό . Και όποιος διπλώνει τη γη με τα χέρια του, θα είναι βασιλιάς . Λέγεται : Η κατάρρευση προσγειώνεται στην κληρονομιά του τραυματισμού . Μια στενή γη, στενή ζωή . Και από τον λόγο του τη γη με το καλό, πέτυχε καλό στον κόσμο και τη θρησκεία, και από τον λόγο του τη γη με λέξεις που περιέχουν επίπληξη, ας φοβηθεί τον Θεό Παντοδύναμο, επειδή τα χρήματα είναι απαγορευμένα . Εάν βλέπει μια γη διπλωμένη πάνω από τους ανθρώπους, τότε υπάρχει θάνατος, ή μάχη με το θάνατο των ανθρώπων όσο έχει διπλωθεί, ή υποφέρουν από αγωνία, ξηρασία ή αγωνία ….

…Ο βρόχος υποδηλώνει τη θρησκεία σε ένα όνειρο, οπότε όποιος προσκολληθεί σε αυτήν προσκολλήθηκε στη θρησκεία επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Και όποιος πιστεύει στον Θεό έχει κρατήσει τον μεσαίο βρόχο, και είναι αδιάλυτος ). Και όποιος προσκολλήθηκε σε μια λαβή και έβαλε το χέρι του σε αυτήν και ήταν άπιστος, αγκάλιασε το Ισλάμ και κράτησε τον μεσαίο βρόχο, και αν ξυπνούσε με το χέρι του σε αυτό, πέθανε στο Ισλάμ . Η τρύπα και το κουμπί αναφέρονται στη σύζυγο και τον σύζυγο, οπότε όποιος βλέπει ότι φοράει κουμπότρυπα, θα παντρευτεί εάν είναι άγαμος ή θα συνθέσει κάτι που μπορεί να χωρίσει . Δείτε επίσης το κουμπί ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε στο όραμα των μαργαριταριών, είπε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ibn Sirin, και είπε, όταν ο κοιμισμένος βλέπει δύο άντρες να μπαίνουν στο στόμα του με μαργαριτάρια, ένας από αυτούς βγαίνει μικρότερος από ό, τι μπαίνει, και ο άλλος βγαίνει μεγαλύτερος από ότι μπαίνει, οπότε είπε: Όσο για όποιον τον είδα να βγαίνει μικρό, το είδατε, είμαι πιο πρόσφατος από ό, τι άκουσα και για ό, τι είδα βγαίνει Έτσι το είδα από δύο ψεύτες που μίλησαν περισσότερο από ό, τι άκουσαν, και το μαργαριτάρι στην ερμηνεία δείχνει το Κοράνι και τη γνώση. Έτσι, όποιος το βλέπει σαν να τρυπά τα μαργαριτάρια, θα τρυπήσει πολλές γνώσεις, τότε απλώνει πολύ στους ανθρώπους και η εισαγωγή μαργαριταριών στο στόμα δείχνει καλή θρησκεία .)…

…** Εκπλήρωσα τη θέλησή του σε ένα όνειρο με την εξουσία του Ataa al-Khorasani, ο οποίος είπε : Ήρθα στη Madinah και ρώτησα για κάποιον που μου είπε για το hadits του Thabit bin Qais bin Shammas, και με οδήγησε στην κόρη του και Την ρώτησα και σε αυτό : Όταν ο Αμπού Μπακρ, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, οι Μουσουλμάνοι έκαναν έκκληση στους λαούς της αποστασίας και του Αλ-Γιαμαμά και του Μούσλιμα του ψεύτη, ο Θιμπάτ Ιμπν Κάϊς περπατούσε σε αυτόν που περπατούσε όταν συναντήθηκαν με τον Μουσαλιμά Ο Μπάνι Χανίφα νίκησε τους Μουσουλμάνους τρεις φορές, είπε ο Σάλεμ Μουάλε Άμπι Χουντάιφ : τι Χζκά πολεμούσαμε με τον Αγγελιοφόρο , ειρήνη σε αυτόν τον Φτζαλά μια τρύπα που σκοντάφθηκε όπου σκοτώθηκε ακόμη και ο Βάτλα, είπε : Ο Γουάρι, ένας άνδρας από τον Μουσουλμάνο σταθεροποίησε τον Μπιν Κάις στο όνειρό του, είπε : Είμαι αυτό που σκότωσα χθες άντρες κτηνοτρόφων Από τους μουσουλμάνους, πήρε μια πολύτιμη ασπίδα από μένα, και το σπίτι του βρίσκεται στο άκρο του στρατού και στο σπίτι του ένα άλογο κολλάει μήκος. χρημάτων επίσης και από τον Ρίκικι παλιό και εσείς για να κάνετε αυτό το όνειρο ο Βταντάχα είπε : ήρθε ο Khalid bin Walid το σύνταγμά του για να προστατεύσει τον Fujdha όπως αναφέρεται και παρουσιάστηκε στον Abu Bakar, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του και να του είπε Εφαρμοσμένος Abu Bakar, Μάιος Αλλάχ να είμαστε ευχαριστημένοι με αυτόν και τη θέλησή του μετά το θάνατό του, δεν γνωρίζουμε ότι κανένας θα φωτίσει τη βούλησή του μετά το θάνατό του, No Thabit bin Qais bin Shammas . Στο μυθιστόρημα, ο Άνας μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος από αυτόν που ο Μπιν Κάϊς, ο Αλλάχ να τον καθορίσει ήρθε την ημέρα του Al – Yamamah έχει μουμιοποιήσει και δημοσίευσε ο Okfanah είπε : Ω Θεέ, σε θεραπεύτηκα από αυτόν και συγγνώμη από το να κάνω αυτούς που σκοτώθηκαν ήταν δικός του ασπίδα Vsergt Farah, ένας άντρας που βλέπει να κοιμάται, είπε : Το DERI στο Εκτίμησε κάτω από τον κανόνα σε τέτοιο μέρος και του έδωσε εντολές, οπότε αναζήτησαν την ασπίδα, και τις βρήκαν, και παρέδωσαν το εντολές….

…Μυρμήγκια : πολλά, έτσι στρατολογήθηκαν, και τα βλέποντας στο κρεβάτι είναι παιδιά, και βλέποντας τα μυρμήγκια να δείχνουν το ίδιο οραματισμό, και ειπώθηκε ότι σχετίζονται με αυτόν, και ειπώθηκε ότι η έξοδος των μυρμηγκιών από την τρύπα τους είναι μια θλίψη, και βλέποντας τα μυρμήγκια στον ασθενή να πεθάνει, και να γνωρίζουμε τα λόγια των μυρμηγκιών είναι εντολή, για την ιστορία του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν. Και όποιος βλέπει μυρμήγκια μπαίνει στο σπίτι του με φαγητό . Τα καλύτερα του σπιτιού του αφθονούν . Και όποιος βλέπει τα μυρμήγκια να βγαίνουν με φαγητό από το σπίτι του είναι φτωχός και τα μυρμήγκια που βγαίνουν από τη μύτη ή το αυτί ή άλλα όργανα υποδηλώνει το θάνατο του ατόμου της όρασης ως μάρτυρα, εάν βλέπει τον εαυτό του να χαίρεται στην έξοδο του, και εάν η έξοδός της είναι κακή, τότε φοβάται γι ‘αυτό και τα μυρμήγκια είναι μια αδύναμη και προσεκτική άτομο, και πολλοί από αυτούς έχουν προσληφθεί ή Offspring, ιδιοκτήτης, ή τη ζωή μήκος . Και όποιος βλέπει τα μυρμήγκια να εισέρχονται σε ένα χωριό ή μια χώρα, ένας στρατιώτης μπαίνει σε αυτήν τη χώρα, και αν την αφήσει, το φέρουν, και αν δει ότι τα μυρμήγκια φεύγουν από μια χώρα ή ένα σπίτι, τότε οι κλέφτες φέρνουν κάτι από αυτό τοποθεσία και υπάρχει ένα κτίριο, επειδή τα μυρμήγκια και η αρχιτεκτονική δεν συναντιούνται . Και ο μεγάλος αριθμός μυρμηγκιών σε μια χώρα χωρίς να βλάπτει κανέναν, δείχνει την αφθονία των ανθρώπων της χώρας ….

…Τζαμιά : Το τζαμί υποδηλώνει το μέλλον γιατί αναζητάται σε αυτό, ακριβώς όπως η απόρριψη σκουπιδιών δείχνει τον κόσμο και δείχνει την Καάμπα επειδή είναι το σπίτι του Θεού και δείχνει τα μέρη που συνδυάζουν άνεμο, όφελος, ανταμοιβή και βοήθεια , όπως το σπίτι του άρχοντα, ο κύκλος της μνήμης, η εποχή, το ribat, το πεδίο του πολέμου και η αγορά επειδή είναι η αγορά για το μέλλον . Στη συνέχεια, κάθε τζαμί δείχνει τον τρόπο του στο μέγεθος, τη φήμη και την ουσία του . Όποιος χτίσει ένα τζαμί σε ένα όνειρο, και αν αξίζει το δικαστικό σώμα, θα το αποκτήσει, και ομοίως εάν είναι θέμα της Fatwa και μπορεί να δείξει στον κόσμο ένα χρήσιμο έργο της ταξινόμησης, και στα έγγραφα για να ένα Κοράνι γράφει, και στους εργένηδες για το γάμο και το γάμο, και για τους μαθητές του χρήματος και του κόσμου σε ένα κτίριο που χτίζει πάνω στο οποίο διαρκούν οι αποδόσεις και τα οφέλη του. Όπως το μπάνιο, το ξενοδοχείο, το κατάστημα, ο φούρνος, το πλοίο και τα παρόμοια, λόγω της τρέχουσας ανταμοιβής στο τζαμί με την αφθονία των κερδών σε αυτήν με την προσευχή της εκκλησίας, και οι άνθρωποι έρχονται σε αυτό από κάθε πλευρά και εισαγάγετέ το χωρίς άδεια . Και όποιος στο ξύπνημά του επηρέασε τον κόσμο και τα χρήματά του, ή επηρέαζε τη μεταθανάτια ζωή του στον επείγοντα χαρακτήρα του, οι παροιμίες που κέρδισαν επέστρεψαν στα κέρδη και τα οφέλη σε αυτόν τον κόσμο για αυτόν, ή στο μέλλον και την ανταμοιβή στο μέλλον που είναι το αίτημά του στο ξύπνημά του . Όσο για εκείνο που κατεδαφίζει ένα τζαμί, αντιτίθεται σε αυτόν που το έχτισε και μπορεί να συμπεράνει τη χυδαιότητα της κατάστασής του από εκείνον που την χτίζει στη θέση του ή το κάνει να συμβεί στη θέση του μετά την κατεδάφισή του, έτσι εάν χτίζει ένα κατάστημα που ευνοεί τον κόσμο στο μέλλον, και αν χτίσει ένα λουτρό, το χρέος του είναι κατεστραμμένο εξαιτίας μιας γυναίκας και αν σκάψει μια τρύπα στη θέση του, αμαρτάνει Όποιος είναι καταναγκαστική εξαπάτηση ή για χάρη σε μια ομάδα που τον χώριζε από τη γνώση, την καλοσύνη και τις πράξεις, ή για χάρη ενός ηγεμόνα που τον απέλυσε, ή ενός δίκαιου ατόμου που τον σκότωσε, ή ενός τόπου στον οποίο είχε διακοπές ή σύμβαση γάμου, κατέστρεψε και τον ακύρωσε . Και αν δει τον εαυτό του να έχει απογυμνωθεί από ρούχα σε ένα τζαμί, θα του αφαιρεθεί ό, τι είναι κατάλληλο για αυτόν από τις πινακίδες του τζαμιού, και αν αυτό συμβαίνει κατά τη διάρκεια των ημερών του Χατζ, τότε θα εκτελέσει το Χατζ, Θεός, ειδικά εάν δίνει το κάλεσμα στην προσευχή, και εάν είναι ένοχος, βγαίνει από αυτό που είναι μέσα στην μετάνοια και την υπακοή, και αν προσεύχεται σε αυτό με βάση τη μετάνοια και την υπακοή. Μια κατάσταση, εκτός από την κατεύθυνση προς την κατεύθυνση της προσευχής στο πρόσωπο του κυκλώνα, επειδή είναι αφιερωμένο στην αναζητούν τον κόσμο σε μια αγορά των αγορών και την εποχή των εποχών, στο οποίο στερείται αυτό που ελπίζαμε, και χάνει όλα όσα αγόρασε και πούλησε, λόγω της διαφθοράς της προσευχής του και της απώλειας της εργασίας του . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει τη διαφθορά του τι περιλαμβάνεται στην αμέλεια του απαγορευμένου και του τοκογλύφου, εάν το συναντήσει . Όσο για το Ιερό Τζαμί, υποδηλώνει το προσκύνημα σε όσους το αρνούνται ή δίνουν άδεια, ακόμα κι αν αυτό δεν είναι τις ημέρες του Χατζ με την ουσία του σε αυτό και τα αποδεικτικά στοιχεία του, επειδή η Κάαμπα ότι το προσκύνημα είναι σε αυτό . Μπορεί να δηλώνει το απαγορευμένο σπίτι του Σουλτάνου που το θέλει από το εισόδημα του οποίου είναι ασφαλές, το σπίτι του κόσμου, το τζαμί της Μεδίνας και τη μεγάλη αγορά μεγάλων και απαγορευμένων υποθέσεων, όπως η αγορά συναλλάγματος και οι χρυσοχόοι λόγω τον μεγάλο αριθμό ερευνών που απαιτούνται σε αυτό και τι εισάγει στους ανθρώπους του απαγορευμένο, έλλειψη και αμαρτία, καθώς και όλα τα απαγορευμένα από ό, τι είναι ανθρώπινο σε αυτόν και από την πρόκληση βλάβης ….

…Τρομπέτα : Αυτός που το βλέπει σαν να φυσάει τη σάλπιγγα, τότε εξαπατά το καλό . Και αν ακούσει κάποιον άλλο να τον χτυπά, καλείται να πολεμήσει ή να φιλονικεί . Και ο ντράμερ Σουλτάνος ​​με μια τρύπα ….

…Ταύρος : Αρχικά ένας ταύρος που εργάζεται με δύναμη, δύναμη, δύναμη, χρήματα και όπλα για τα κέρατά του, εκτός αν δεν έχει κέρατο, γιατί είναι ένας περιφρόνητος, φτωχός, ταπεινωμένος άνθρωπος, στερημένος της χάρης και της δύναμης, όπως ένας απομονωμένος εργαζόμενος και οι φτωχοί πρόεδρος . Ίσως ο ταύρος ήταν αγόρι, επειδή ήταν ένας από τους εργάτες της γης . Και ίσως έδειξε το γάμο των ανδρών επειδή οργώθηκε πολύ . Και ίσως έδειξε τον άντρα που εμφανίστηκε και τον άροτρο, και ίσως έδειξε τον αντάρτη επειδή σηκώνει το έδαφος και γυρίζει την κορυφή προς τα κάτω . Και ίσως υποδηλώνεται με βοήθεια, σκλάβος, αδελφός και φίλος, τη βοήθειά του στον οργωτή και την υπηρεσία του στους λαούς της ερήμου . Όποιος κατέχει ταύρο σε ένα όνειρο, αν είναι γυναίκα, ο σύζυγός της την ταπεινώνει, και αν είναι χωρίς σύζυγο και παντρευτεί, ή αν έχει δύο κόρες, τη γυναίκα τους . Και όποιος το δει αυτό, όποιος έχει εξουσία θα τον θριαμβεύσει και θα τον κυβερνήσει όπως ελπίζει, και αν το γόνατό του είναι δυνατότερο, αυτό θα είναι δυνατότερο . Και όποιος σφαγιάσει έναν ταύρο, αν ήταν σουλτάνος, σκότωσε έναν από τους εργάτες του, ή όποιον εξεγέρθηκε εναντίον του . Και αν ήταν από μερικούς ανθρώπους, υποτάχθηκε ένα άτομο, κατέκτησε κάποιον που τον φοβόταν και σκότωσε ένα άτομο με μια μαρτυρία που παρακολούθησε . Αν τον σκότωσε από την πλάτη του ή χωρίς σφαγή, τότε καταπιέζει έναν άνδρα και τον επιτίθεται ή τον προδίδει στον εαυτό του ή στα χρήματά του, ή τον παντρεύει πίσω του, εκτός εάν προτίθεται να τον σφαγήσει για να φάει τη σάρκα του ή να πάρει το λίπος του ή να μαυρίσει το δέρμα του . Αν ήταν σουλτάνος ​​που βοήθησε τους άλλους και διέταξε να λεηλατηθούν τα χρήματά του, και αν ήταν έμπορος που άνοιξε το κατάστημά του προς πώληση ή είχε ενδιαφέρον, τότε αν ήταν παχύς κέρδισε, και αν ήταν αδύνατος, το έχασε . Και όποιος οδηγεί φορτωμένο βόδι, θα είναι καλό γι ‘αυτόν, αρκεί το βόδι να μην είναι κόκκινο, και αν είναι κόκκινο τότε λέγεται ότι ο γιος του είναι άρρωστος . Ο μετασχηματισμός του ταύρου ως λύκου σημαίνει έναν δίκαιο εργαζόμενο που γίνεται άδικος . Ένας ταύρος προορίζεται για τον κυβερνήτη, για ένα χρόνο και για έναν έμπορο, για ένα έτος . Και όποιος είχε πολλά βόδια, τον οδήγησαν μερικοί εργάτες και αφεντικά . Και όποιος τρώει το κεφάλι ενός ταύρου θα πάρει ηγεσία, χρήματα και ευχαρίστηση, αν όχι κόκκινο . Εάν το βλέπει σαν να έχει αγοράσει έναν ταύρο, τότε διαχειρίζεται τις αρετές και την Αδελφότητα με καλά λόγια . Και όποιος βλέπει ένα λευκό ταύρο θα είναι καλά . Αν τον χτύπησε με το κέρατο του, ο Παντοδύναμος Θεός θα τον οργίσει, και λέγεται ότι τον χτύπησε, ο Θεός τον ευλόγησε με καλά παιδιά . Αν έβλεπε ότι ο ταύρος πέφτει γι ‘αυτόν, ταξίδεψε μακριά και η λέξη ή η λέξη του ταύρου έλαβε χώρα ανάμεσα σε αυτόν και έναν αντίπαλο άντρα . Και ειπώθηκε ότι όποιος πέσει σε βόδι, θα πεθάνει . Ομοίως, όποιος θανατώθηκε από ταύρο και που δαγκώθηκε από ταύρο, θα ήταν άρρωστος . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να βγήκε ένας μεγάλος ταύρος από μια μικρή τρύπα και το θαυμάσαμε, και τότε το βόδι ήθελε να επιστρέψει σε αυτό το λαγούμι, και δεν ήταν σε θέση και πιέστηκε για αυτό . Είπε : Είναι η υπέροχη λέξη που βγαίνει από το στόμα του άνδρα. Θέλει να το επιστρέψει, αλλά δεν μπορεί . Αφηγήθηκε σχετικά με την εξουσία του Ibn Sirin ότι είπε ότι οι ταύροι είναι σταθεροί, και αυτό που ξεπερνά τους δεκατέσσερις ταύρους είναι πόλεμος, και αυτό που λείπει είναι ένα επιχείρημα . Όσο για όποιον είχε ταύρο, τον αφαίρεσε από την κατοχή του, και αν ήταν βαλί, θα απομακρυνόταν από τη δικαιοδοσία του, και αν ήταν διαφορετικά, ένας εργάτης τον απομάκρυνε από τη θέση του . Και το δέρμα του ταύρου είναι μια ευλογία από την οποία αποδίδεται ο ταύρος ….

…Μαργαριτάρια Εάν τα μαργαριτάρια είναι δεμένα, τότε σε ένα όνειρο είναι το Κοράνι και η γνώση, ή ένα παιδί . Έτσι όποιος βλέπει ότι τρυπά ένα μαργαριτάρι, τότε ερμηνεύει το Κοράνι . Και όποιος βλέπει ότι κατάπιε μαργαριτάρια ή τα πούλησε, ξεχνά το Κοράνι . Και μαργαριτάρι σημαία . Και όποιος βλέπει ότι πουλάει μαργαριτάρια, θα έχει πολλές γνώσεις και θα μεγαλώνει μεταξύ των ανθρώπων . Αυτός που βάζει μαργαριτάρια στο στόμα του έχει καλή θρησκεία . Αν δει ότι σκορπίζει μαργαριτάρια από το στόμα του, και οι άνθρωποι τα παίρνουν, τότε είναι δικαστής που προτρέπει τους ανθρώπους και οι άνθρωποι επωφελούνται από αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι έχει δανειστεί ένα μαργαριτάρι, τότε γεννιέται και δεν μένει . Πολλά μαργαριτάρια έχουν υπηρετήσει και κληρονομήσουν πολύ, και ο κόσμος έχει σημαία, ο κυβερνήτης έχει εντολή και ο έμπορος έχει εμπόριο . Το μαργαριτάρι είναι η τελειότητα και η ομορφιά των πάντων . Και όποιος βλέπει ότι μάσησε ένα μαργαριτάρι, τότε στηρίζει τους ανθρώπους με υποκρισία, οπότε αν κάνει εμετό, μασά και το καταπιεί, τότε τον προκαλεί ενδιαφέρον και τους κοροϊδεύει . Αν τα μαργαριτάρια ξεφλουδίζονταν και ρίχνονταν από αυτά, θα σκάψει τους τάφους . Εάν ανοίξει ένα ντουλάπι και βγάλει μαργαριτάρια και κοσμήματα από αυτό, τότε ρωτά έναν επιστήμονα για ένα ζήτημα . Και όποιος είδε τα μαργαριτάρια ένιωσε ευχαρίστηση . Τα μαργαριτάρια είναι χρήματα και καλές λέξεις . Ένα κολιέ από μαργαριτάρια είναι ένα συμβόλαιο γάμου, ή ένα περιδέραιο από χρήματα, ή μια σφραγίδα από το Κοράνι. Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει μαργαριτάρια στο μπάνιο, απαγγέλλει το Κοράνι στο δρόμο . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι καταπιεί μαργαριτάρια, τότε είναι σοφία και η γνώση τα διατηρεί . Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει ένα μαργαριτάρι σε ένα κάδο απορριμμάτων ή σε ένα μέρος όπου είναι σαφές ότι θα βάλει τη σημαία σε κάποιον άλλο εκτός από την οικογένειά του . Ένα μεγάλο μαργαριτάρι είναι καλύτερο από ένα μικρό . Ίσως ένας μεγάλος αριθμός δείχνει τις μακρές surah του Κορανίου . Το μη τρυπημένο μαργαριτάρι υποδηλώνει το πρώτο-γεννημένο σκλάβος, και το τρυπημένο μαργαριτάρι δείχνει μια επείγουσα ζωή που δεν κουράζεται . Ίσως το όραμά του να υποδεικνύει τα δάκρυα που ρέουν από το μάτι, γιατί παρομοίασαν τα δάκρυα με τα μαργαριτάρια . Δείτε επίσης το κέλυφος ….

…Και όποιος βλέπει ότι έσκαψε ένα έδαφος και εξόρυξε το χώμα του, και αν είναι άρρωστος ή έχει ένα άρρωστο άτομο, τότε αυτός είναι ο τάφος του, και αν ταξιδεύει, το σκάψιμο του είναι ταξίδι και η βρωμιά του είναι τα κέρδη και τα χρήματά του , και όποιος βλέπει ότι σκάβει μια τρύπα ή ένα πηγάδι ή ένα κανάλι, νομίζω ότι έσκαψε νερό από αυτό και αν αυτό είναι για τον εαυτό του, τότε είναι μια ιδιωτική ζωή. Για το ευρύ κοινό, και αν νόμιζε ότι σκάβει ότι μπήκε σε αυτό, τότε τον εξαπάτησε, και αν είδε ότι μπήκε σε αυτό, η εξαπάτηση του επέστρεψε χωρίς αυτόν που το ήθελε μαζί του και που το είδε ότι έβγαλε το νερό ενώ έσκαψε, τότε αυτό είναι συμβόλαιο διαβίωσης, και όποιος είδε ότι ήταν σε ένα λάκκο, χώρισε τη γυναίκα του ή σε ένα λάκκο και δεν κατέβηκε σε αυτό, ήταν μεταξύ τους Συγκρούσεις και όποιος το δει βγήκε από ένα λάκκο ή κάτι παρόμοιο, και εάν είναι άρρωστος ή φυλακισμένος, τότε είναι έξω από αυτό που βρίσκεται, και όποιος βλέπει ότι μπήκε σε μια σπηλιά ή από έναν τοίχο, τότε είναι ασφαλής από αυτό που φοβάται και θα λάβει το αίτημά του…

…Και όποιος το βλέπει σαν να μπήκε σε ένα τζαμί με έναν λαό και να σκάψει μια τρύπα, θα παντρευτεί ….

…Δηλώνει σε ένα όνειρο τις αιτίες του υψηλού και του υψομέτρου, και την επιθυμία σε αυτόν τον κόσμο και στο εξής, και ίσως δείχνει τα στάδια του ταξιδιού, τα σπίτια των ταξιδιωτών που παίρνουν στην κατάσταση της κατάστασης και στο στάδιο της σκηνής, και Ίσως οι ημέρες της ζωής που οδηγούν στο τέλος, και μπορεί να υποδεικνύει τον υπηρέτη του σπιτιού, και τον υπηρέτη . Όποιος ανέβει μια άγνωστη σκάλα, φτάνει στο τέλος της και είναι άρρωστος, θα πεθάνει . Όσον αφορά τις σκάλες, αν ήταν ταξιδιώτης, ήρθε από ένα ταξίδι, και αν ήταν πρόεδρος, παραιτήθηκε από την προεδρία του και απολύθηκε από τη δουλειά του, και αν ήταν αναβάτης που περπατούσε στα πόδια του , και αν είχε μια άρρωστη γυναίκα που χάθηκε, τότε την κατέβηκε αν ήταν η ασθενής και εάν πήγαινε σε ένα γνωστό μέρος ή στην οικογένειά του. Και το σπίτι του ανακάλυψε από την ατυχία του, και αν η καταγωγή του ήταν σε άγνωστο μέρος που δεν ήξερε, ή σε νεκρούς ανθρώπους που γνώριζε, τότε όπως αναφέρθηκε παραπάνω, και αν πέσει σε μια τρύπα ή σε ένα θαμμένο πηγάδι σε ένα λιοντάρι που το καταβροχθίστηκε ή σε ένα πουλί που τον απήγαγε, τότε οι σκάλες είναι οι μέρες της ζωής του . Και το συρτάρι αν ήταν γάλα ήταν καλό και αν ήταν από την ανταμοιβή, δεν του άρεσε . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Η κατεύθυνση είναι καλές πράξεις, η πρώτη από τις οποίες είναι η προσευχή, η δεύτερη είναι η νηστεία, η τρίτη είναι η Zakat, η τέταρτη είναι η φιλανθρωπία, η πέμπτη είναι η Χατζ, η έκτη είναι η τζιχάντ, και η έβδομη είναι το Κοράνι . Και όλες οι σταγόνες είναι σε καλές πράξεις αν είναι από πηλό ή γάλα, και δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτές αν είναι από τούβλα . Και η έκρηξη στη λάσπη είναι για τον Άγιο μια ανύψωση και υπερηφάνεια με ένα χρέος, και για το εμπόριο ένα κέρδος με ένα χρέος, και αν είναι από πέτρες, τότε είναι μια ανύψωση με μια σκληρότητα της καρδιάς, και αν είναι από ξύλο, τότε είναι μια ανύψωση με υποκρισία και υποκρισία, και αν είναι από χρυσό, τότε ο ιδιοκτήτης του αποκτά την κατάσταση, τη γονιμότητα και την καλοσύνη του, και αν είναι ασήμι, θα λάβει δίπλα μου τον αριθμό κάθε υποστηρικτή, και εάν είναι μικρό, θα αποκτήσει τα αγαθά αυτού του κόσμου . Και όποιος ανέβει στη Μαρακά θα επωφεληθεί από την κατανόηση και την ευφυΐα που θα τους μεγαλώσει και οι δύο . Και ειπώθηκε : Ο βαθμός είναι ένας ασκητής που λατρεύει και όποιος τον πλησιάσει θα αποκτήσει υψηλό καθεστώς και ασκητισμό . Και κάθε βαθμός για τον κυβερνήτη είναι το κράτος . Και οι χτισμένες σκάλες δείχνουν ότι διευκολύνονται τα πράγματα . Και αν οι ξύλινες σκάλες έγιναν δομή, αυτό έδειχνε σταθερότητα σε θέματα, και θα αποκρύψατε τι θα ήταν . Και ανεβαίνοντας τις σκάλες είναι ένα υψόμετρο που επιτυγχάνεται σταδιακά . Και οι βαθμοί είναι σπίτια στον Παράδεισο . Και όποιος ανεβεί τις σκάλες μετά από αυτό, θα ζήσει για χρόνια πάνω από τον αριθμό τους . Και τα πέντε επίπεδα είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές, οπότε ό, τι συνέβη σε αυτά είναι στις προσευχές ….

…Fadl Abdullah bin Salam . Με την εξουσία του Qais ibn Abbad, είπε : Ήμουν στη Μεδίνα με ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων από τους συντρόφους του Προφήτη, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και ένας άνδρας ήρθε στο πρόσωπό του με ένα ίχνος σεβασμού. Μερικοί από τους ανθρώπους είπαν : Αυτός είναι ένας άνθρωπος από τους ανθρώπους του Παραδείσου. Αυτός είναι ένας άνθρωπος από τους ανθρώπους του Παραδείσου. Προσευχήθηκε δύο ρακέτες στις οποίες επιτρέπεται. Τότε βγήκε και τον ακολούθησε. Όταν έγινα άνετα, του είπα : Όταν μπήκατε στο παρελθόν, ένας άντρας είπε κάτι τέτοιο και είπε : Δόξα στον Θεό, τι πρέπει να πει σε αυτό που δεν ξέρει και θα σας μιλήσω γιατί το έβλεπε ένα όραμα κατά την εποχή του Αγγελιοφόρου του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, οπότε του είπε ότι με είδες σε ένα λιβάδι – ανέφερε την ικανότητα του, το γρασίδι και το πράσινο – και στη μέση Ο παιδικός σταθμός είναι ένα στύλο σιδήρου κάτω από αυτό στο έδαφος και πάνω από τον ουρανό, πάνω από αυτό ένα βρόχο, και μου είπε : Του είπα : Δεν μπορώ. Έτσι ήρθε ο Moncef. Ο Ibn Aoun είπε, και ο δίκαιος υπηρέτης είπε : Με τα ρούχα μου πίσω μου, περιέγραψε ότι το σήκωσε από πίσω του με το χέρι του, οπότε χωρίστηκα μέχρι που ήμουν στην κορυφή του στύλου, οπότε πήρα τη λαβή , και μου το είπαν. : Η Ostmk ξύπνησε και πρέπει να στα χέρια μου Vqsstha για τον ειρήνη του Προφήτη, είπε : ( η στήλη νηπιαγωγείου του Ισλάμ και αυτή η στήλη του Ισλάμ και αυτή κρατά το πιο αξιόπιστο και είστε στο Ισλάμ μέχρι να πεθάνετε ) είπε ο άντρας Abdullah bin Salam . Και σε μια αφήγηση : Ήμουν σε έναν κύκλο στον οποίο περνούσαν οι Saad bin Malik και Ibn Umar, και ο Abdullah Ibn Salam έπεσε και είπαν : Αυτός είναι ένας άντρας από τους λαούς του Παραδείσου, οπότε σηκώθηκα και του είπα : Είπαν κάτι τέτοιο και είπε : Δόξα στον Θεό δεν έπρεπε να είπαν: Δεν έχω γνώση γι ‘αυτό, αλλά είδα σαν να τοποθετήθηκε ένας στύλος Ένας πράσινος παιδικός σταθμός ήταν εγκατεστημένος σε αυτό, με μια τρύπα στο κεφάλι, και στο κάτω μέρος ήταν δίκαιο – και το πανηγύρι ήταν το Wasif – και μου είπαν : το χαλάρωσα, και το χαλάσαμε μέχρι που πήρα τη λαβή, οπότε το είπα στον Αγγελιοφόρο του Θεού, μπορεί Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : (Ο Αμπντουλάχ πεθαίνει ενώ παίρνει το πιο αξιόπιστο βέλος ) Με την εξουσία του Kharsha ibn al-Hur, είπε : Ήμουν κάθονται σε κύκλο στο τζαμί της Madinah. Είπε : Και υπάρχει ένας Σεΐχης καλής θέσης , ο Αμπντουλάχ Μπιν Σαλάμ. Είπε : Έκανε μια καλή συνομιλία μαζί τους. Είπε : Όταν σηκώθηκε , οι άνθρωποι είπαν : Όποιος είναι ευχαριστημένος που βλέπει έναν άνθρωπο από τους ανθρώπους του Παραδείσου, τον άφησε να το δει αυτό, είπε. : Έτσι είπα : Με το Θεό, εγώ θα ακολουθήσει τον ίδιο, οπότε θα γνωρίζουμε τη θέση του σπιτιού του . Ο ίδιος είπε : Τον ακολούθησε και πήγε μέχρι που σχεδόν αριστερά Medina, στη συνέχεια μπήκε στο σπίτι του. Είπε : Έτσι του ζήτησα άδεια, οπότε μου έδωσε άδεια, οπότε είπε : Τι χρειάζεστε, γιος του αδερφού μου; Είπε : Είπα να τον : Έχω ακούσει ανθρώπους να σας πω τι : είναι στην ευχάριστη θέση να δούμε έναν άνθρωπο του λαού του Παραδείσου, να τον αφήσει να δούμε σε αυτό το Vojbna να είναι μαζί σας είπε : Ο Θεός ξέρει τα άτομα του Παραδείσου και εγώ θα σας λέω mm είπε ότι ενώ κοιμόμουν αν ήρθες σε μένα ένας άντρας μου είπε : τότε πήρε με το χέρι μου, ξεκίνησα μαζί του. Είπε: Έτσι ήμουν σε άλογο στα βόρεια μου. Είπε : Πήρα να το πάρω. Μου είπε : Μην το πάρετε, γιατί είναι το μονοπάτι των ιδιοκτητών του Βορρά. Είπε : Αν ένα άλογο είναι μονοπάτι προς τα δεξιά μου, τότε μου είπε : Πάρε εδώ και φέρε μου ένα βουνό και μου είπε : Ανεβείτε Είπε : Έτσι πήγα αν ήθελα να ανέβω, έπεσα στο Estée είπε : έτσι έκανα επανειλημμένα είπε : τότε μου πετάει έτσι μου έφερε AMoAd το κεφάλι του στον ουρανό και κάτω από το έδαφος στο παραπάνω επεισόδιο, είπε σε μένα : ανεβείτε πάνω είπε αυτό : είπα : πώς να πάει αυτό το κεφάλι στον ουρανό, είπε : πήρε το χέρι μου Vzgel μου είπε : Αν εγώ είμαι που σχετίζονται με βρόχο είπε : τότε χτύπησε το καμάρι της στήλης, δήλωσε : παρέμεινε σχετίζονται με το επεισόδιο μέχρι να έγινε είπε : δύο θάνατοι Προφήτη ειρήνη να του ΑΛΛΑΧ να πάνω στην εν λόγω : ( Οι τρόποι με τους οποίους είδα στα αριστερά είναι τρόποι που είπαν οι ιδιοκτήτες του Βορρά : Οι τρόποι με τους οποίους είδα το δεξί σας χέρι, είναι οι δρόμοι των δεξιών, και για το βουνό, είναι το σπίτι των μαρτύρων , και δεν θα το πετύχετε. Ακόμα κολλάει ενώ πεθαίνετε ). Το ρητό του : Εάν ένα άλογο είναι μια μέθοδος, ο Αλ-Ναβάου είπε : Το άλογο είναι ένας πλήθος λεωφόρων . Και η προσέγγιση είναι η ευθεία και η διαδρομή της μεθόδου ανάμεσα στο σαφές και το ρητό : Zajal me σημαίνει ρίχνοντας με ….

…Και όποιος βλέπει σαν να έχει χτυπήσει ένα μπολ με χρυσό, μια στάμνα ή μια κούπα και έχει μια τρύπα, τότε είναι υπηρέτης που το αγοράζει, ή μια γυναίκα την παντρεύει, ή μια υπηρέτρια με κακά ηθικά . Μερικοί από αυτούς είπαν : Όποιος βλέπει σαν να χρησιμοποιεί σκεύη από χρυσό και ασήμι διαπράττει αμαρτίες, και αυτό που βλέπει για αυτό για τους νεκρούς, οι Σουνίτες, είναι καλά νέα, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Περιβάλλονται από χρυσά πιάτα και κύπελλα . ~…