…Ένας άνδρας ο Ibn Sirin ήρθε και είπε : Είδα μια γυναίκα από την οικογένειά μου σαν να υπήρχε ένα δοχείο γάλακτος ανάμεσα στα στήθη της. Κάθε φορά που το έβαζε για να πιει, έσπευσε τα ούρα της, έτσι το έβαλε και στη συνέχεια πήγε, και αρρώστησε . Είπε: «Αυτή είναι μια δίκαια μουσουλμάνα, και είναι φυσική, και επιθυμεί τους άνδρες και τους κοιτάζει, γι ‘αυτό φοβάστε τον Θεό και τον άντρα της ». Ήταν έτσι ….

…Και όποιος βλέπει ότι παίρνει νερό σε ένα νέο γυάλινο δοχείο και το έπινε, τότε η σύζυγός του μείνει έγκυος και αν είναι σπασμένη, η μητέρα θα πεθάνει και το παιδί θα γεννηθεί, και αν είναι διαφορετικά, θα αρνηθεί να το κάνει ….

Όποιος είδε ότι έπινε ένα ποτό από ένα αγγείο ή άλλο, και ήταν καθαρό και υγρό, τότε είναι μεγάλη διάρκεια ζωής, διατροφή και όφελος, και αν είναι ζεστό, τότε είναι ασθένεια και ασθένεια, και αν είναι αγωνία , τότε είναι αγωνία και αγωνία, και το να μιλάμε για νερό παρουσιάστηκε στο κεφάλαιο του στο κεφάλαιο για τη θάλασσα ….

…Και όποιος βλέπει ότι βάζει την κατσαρόλα στη φωτιά για να μαγειρέψει κάτι, τότε θα έχει χρήματα και όφελος στο μέτρο του μεγέθους του δοχείου και της μικρότητάς του, και το πεπρωμένο λέγεται ότι είναι η αξία του σπιτιού ή η αξία του οπότε ό, τι βλέπει σε αυτό από ζεν ή κνήμη, θα τα βρει ….

Και όποιος βλέπει σε μια κατσαρόλα με κρέας ή φαγητό, δείχνει ότι η συνολική διαβίωση έχει πραγματοποιηθεί χωρίς κόπωση και η μοίρα του πεπρωμένου δείχνει την απώλεια αξιών ή αξίας ….

Ένα βάζο Αν ονειρευτήκατε ένα άδειο βάζο, αυτό σημαίνει φτώχεια και ατυχία . Αν το δείτε γεμάτο, θα είστε επιτυχημένοι . Εάν αγοράσετε ένα τρακτέρ, η επιτυχία σας θα είναι δύσκολη και τα βάρη σας θα είναι βαριά . Αν δείτε σπασμένα βάζα, σας περιμένει μια σοβαρή ασθένεια ή βαθιά απογοήτευση ….

…Al-Kizan : Είναι οι σκλάβοι, οι υπηρέτες και οι επιθυμητοί για γάμο και σεξουαλική επαφή, οπότε όποιος πίνει από αυτό θα επωφεληθεί από την κόλαση και την απώλεια των προμηθειών τους . Μερικοί από αυτούς είπαν : Όποιος είδε ότι έπινε νερό σε ένα άγνωστο μέρος στο πίσω μέρος ενός μπολ σε ένα άγνωστο δοχείο από το χέρι ενός άγνωστου καταδιώκτη, έχει εξαντληθεί όσο έπινε από το σκάφος . Ίσως να έλειπε από τα προς το ζην από την πόλη στην οποία είναι, ή Mahalla, η αγορά και τα παρόμοια . Και κάθε γλυκό νερό σε ένα δοχείο επιτρέπεται συνολικά χρήματα ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: Όποιος βλέπει ένα δοχείο που είναι μαγειρεμένο σε αυτό εάν υπάρχει κρέας ή φαγητό σε αυτό, τότε μετακινεί έναν άνδρα να αναζητήσει ένα όφελος, και αν δεν μαγειρεύει, τότε το όφελος απαγορεύεται , και αν δεν υπάρχει κρέας στην κατσαρόλα, τότε κοστίζει σε έναν φτωχό άνθρωπο ό, τι δεν αντέχει και το δοχείο της κεραμικής είναι ένας άντρας που δείχνει τη χάρη του στους ανθρώπους γενικά και τους γείτονές του ειδικότερα Λέγεται μοίρα νέα γυναίκα και αυτό ειπώθηκαν τιμές σπιτιού ….

…Υδροχόος : Ένας άντρας εξάγει χρήματα με δόλο, οπότε όποιος βλέπει ότι αγοράζει από ένα πηγάδι νερού και περιέχει νερό στο δοχείο του, τότε περιέχει χρήματα από εξαπάτηση . Αν είδε ότι το αδειάζει σε άλλο από ένα δοχείο, τότε δεν ξοδεύει αυτό το νερό μαζί του μέχρι να φύγει και τα οφέλη του να φύγουν . Αν το ποτίσει στον οπωρώνα του, θα χτυπήσει μια γυναίκα και θα την χτυπήσει . Εάν ο κήπος αποφέρει καρπούς, τότε θα χτυπήσει ένα παιδί όπως το βλέπει από αυτό . Αν βλέπει ένα παλιό πηγάδι και ποτίζει από καμήλες, ανθρώπους ή ζώα, τότε κάνει τις καλύτερες και πιο έντιμες πράξεις από τη γη σύμφωνα με τη δύναμή του και το βρήκε σε αυτό, και είναι σαν βοσκός που στραγγίζει νερό από το πηγάδι για το κοπάδι των καμηλών και των επιθυμιών του . Και όποιος βλέπει ότι πέφτει από ένα αρχαίο πηγάδι και ποτίζει το ζώο, τότε είναι υποκρισία μιας θρησκείας ή ενός κόσμου σύμφωνα με τη δύναμή του πάνω του . Και αν βλέπει ότι κάνει μια ιδιαίτερη διαφορά για τον εαυτό του, τότε επιτυγχάνει στο έργο του ένα ελάχιστο ενδιαφέρον ανάλογα με τη δύναμή του λόγω της τάσης του Υδροχόου για τον κόσμο του ειδικότερα . Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : Είδα ότι ήμουν στην καρδιά ενός μαύρου προβάτου, τότε ο Αμπού Μπακρ πήρε τον κάδο αφού πήρε μία ή δύο αμαρτίες και όταν το πήρε μακριά ήταν αδυναμία, και ο Θεός θα τον συγχωρούσε, τότε πήρε τον κουβά μετά από αυτόν, τον Omar bin al-Khattab, και τα πρόβατα αναμίχθηκαν με αυγά, οπότε ο κάδος έγινε αδύνατος. Δυτικά στο χέρι του, δεν έχω δει μια αρσενική ιδιοφυΐα Efrik O Ibn al- Khattab . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Αμπάς και είπε : Είδα σαν να έριξα έναν κουβά σε ένα πηγάδι, και τα δύο τρίτα του κάδου ήταν γεμάτα, και ένα τρίτο έμεινε . Είπε : Απουσιάζετε από την οικογένειά σας για έξι μήνες και η γυναίκα σας είναι έγκυος και θα γεννήσει ένα αγόρι . Είπε : Ποια είναι τα στοιχεία; Είπε : Επειδή έκανα το πηγάδι γυναίκα, και τα καλά νέα που ήταν στο λάκκο ήταν ο Γιούσεφ, ειρήνη σε αυτόν, έτσι ήξερα ότι ήταν αγόρι, και τα δύο τρίτα του κάδου ήταν έξι μήνες, και το το υπόλοιπο τρίτο ήταν τρεις μήνες . Είπε : Πιστεύει ότι το βιβλίο της είχε αναφερθεί ότι ήταν έγκυος πριν από έξι μήνες ….

…Φαγητό Εάν ένα άτομο τρώει σε ένα όνειρο σε ένα μισητό δοχείο, όπως ένα δοχείο από ασήμι ή χρυσό, αυτό υποδηλώνει υπέρβαση χρέους και το φαγητό μεταξύ των ανθρώπων είναι επιθυμία . Το μάσημα που καταπιεί υποδηλώνει αμέλεια στο να κερδίζει και να εργάζεται . Η κατάποση όσων μασάει σημαίνει χρέος και επιτάχυνση του όρου, γιατί καθίσταται αδύνατο να δοκιμάσετε αυτό που είναι καλύτερο από αυτό που δείχνει την καλοσύνη του εσωτερικού και αν μετατραπεί σε πικρία ή ξινή, αυτό υποδηλώνει την αλλαγή των συζύγων και των επιχειρήσεων . Εάν τρώει με το δεξί του χέρι, ακολουθεί τη σουντά και αν τρώει με το αριστερό του χέρι, υπακούει στον εχθρό του και στεγνώνει τον φίλο του, και αν έτρωγε από το χέρι των άλλων, παρέχει αγνότητα και εμπιστοσύνη και ίσως ασθένεια και αδυναμία να πάρει με το χέρι του . Και αν τρώει με χαμηλό χρώμα, η αξία του θα μειωθεί και η κατανάλωση σκουός είναι απόδειξη καθοδήγησης και ακολουθώντας τη Σουντά και τη διάκριση . Και όποιος βλέπει ότι κάποιος άλλος τον προσκαλεί για μεσημεριανό γεύμα, τα οράματά του δείχνουν ένα μακρινό ταξίδι και αν τον προσκαλέσει να φάει, θα ξεκουραστεί από την εξάντληση . Εάν τον προσκαλέσει να δειπνήσει, εξαπατά έναν άνδρα και τον εξαπατά προτού τον εξαπατήσει . Όποιος βλέπει ότι έχει φάει φαγητό και έχει ενταχθεί σε αυτό, θα προσπαθήσει να συνεχίσει το επάγγελμά του . Και όποιος βλέπει ότι έφαγε τη σάρκα του, τρώει τον πλούτο και τους θησαυρούς του . Αν τρώει το κρέας κάποιου άλλου, αν είναι ωμό, τότε τον χτυπάει ή χτυπάει άλλο άτομο . Εάν το κρέας είναι μαγειρεμένο ή ψητό, τότε τρώει τα χρήματα των άλλων ….

…Είδε ότι τροφοδότησε μια φωτιά για να μαγειρέψει λίγο : το φαγητό που δημιουργεί κάτι που τον επηρεάζει το όφελος των ανθρώπων του σπιτιού των αξιών . Εάν δεν υπάρχει φαγητό στην κατσαρόλα, τότε ενοχλεί έναν άντρα που είναι αξίες του νοικοκυριού με λόγια και τον οδηγεί σε ένα δυσάρεστο ζήτημα . Αν δει ότι η φωτιά έκαψε μερικά από τα μέρη του σώματός του, τότε θα υποστεί τόσο ζημιά όσο και το κάψιμο, εάν κάποια από τα όργανα καίγονται . Εάν το ένδυμα είναι όλο ή ολόκληρο το σώμα του, τότε θα υποστεί μια καταστροφή σε αυτό που αποδίδεται στην ερμηνεία, ή σε μέρος του εαυτού του, ή σε αυτό που είναι αγαπητό σε αυτό . Εάν η φωτιά είναι μια φλόγα ή μια γλώσσα, τότε η ζημιά που τον προκαλεί είναι στα χέρια ενός κυβερνήτη ή σε πόλεμο . Εάν δεν είχε φλόγα, τότε θα ήταν ασθένειες, πανούκλα και ζωγράφος . Αν το είδε να χτυπάει μια φωτιά στο δοχείο ή να πετύχει : είναι άχρηστο χρήμα, σαν να είδε τη φλόγα του χεριού του, επηρεάζει τους ανθρώπους του Σουλτάνου . Και αν είχε φλόγα ή καπνό, τότε θα είχε στη δύναμή του πόλεμο και τρόμο, και ο Θεός Παντοδύναμος είναι ο διάδοχος του σωστού ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι οι ακρίδες είναι ένα είδος βασανισμού από τον Παντοδύναμο Θεό. Όποιος το βλέπει σε ένα μέρος της κοινωνίας δείχνει ότι το σκοτάδι έχει κατέβει εκεί, και το παίρνει και το έφαγε είναι ένα προς το ζην, και η συνάντησή του σε ένα δοχείο ερμηνεύεται σε dirham ή δηνάρια ….

…Εάν δείτε ένα άτομο να ξαπλώνει σε ένα όνειρο, τότε αυτό προβλέπει το άγχος και θα προκύψουν από το μίσος και τα σχέδια ενός μέσου ατόμου που έχετε φίλε χωρίς την ικανοποίηση της γνώσης σας για αυτόν . Al- Raqd : Ένα μεγάλο δοχείο για υγρά που χρησιμοποιούνται για διύλιση, ζύμωση, βαφή ή μαύρισμα ….

…Σε ένα όνειρο, είναι μελετητής, όπως και ο μουφτής και ο νομικός είναι γιατρός . Αν δει ότι ένας γιατρός τον θεραπεύει, το σώμα του θεραπεύεται . Ο γιατρός είναι η μητέρα ενός ατόμου, και όποιος πεθάνει ο γιατρός του, η μητέρα του θα πεθάνει, και εάν ο γιατρός εισέλθει στον ασθενή, θα αναρρώσει από την ασθένειά του και εάν εισέλθει στο υγιές άτομο, μια ασθένεια, ειδικά εάν συνταγογραφήσει κάτι ευεργετικό σε ένα όνειρο . Ίσως βλέποντας ο γιατρός να έδειξε την αφαίρεση των κρουνών, σαν ένα δοχείο που βγάζει τους εχθρούς από τις τρύπες τους . Ίσως βλέποντας τον γιατρό να υποδεικνύει το σκούπισμα, το αφαίρεσης, το γκρέιντερ, το τεμπέλης και τον κατάσκοπο ειδήσεων . Και όποιος είδε ότι είχε γίνει γιατρός, πήρε μια υψηλή θέση . Και ο γιατρός υποδηλώνει κάθε μεταρρυθμιστή και θεραπευτή θρησκευτικών και κοσμικών θεμάτων, όπως ο νομικός και ο κυβερνήτης, ο ιεροκήρυκας και ο ευγενικός, και το βυρσοδεψείο που στερεώνει το δέρμα των ζώων, και υποδεικνύει κοπή λόγω της θεραπείας . Και όποιος δει έναν γιατρό μεταξύ των καλυμμάτων, ας τον προσέχει . Και όποιος βλέπει έναν γιατρό που έχει γίνει βυρσοδεψείο για το δέρμα είναι απόδειξη της ευφυΐας του και του μεγάλου αριθμού ανθρώπων που θεραπεύονται στα χέρια του, εκτός εάν βλέπει ότι το μαυρίσματά του είναι διεφθαρμένο, τότε είναι αδαής και λερωμένος ….

…Και όποιος είδε μια φωτιά να καίει κάτω από μια κατσαρόλα ενώ βράζει, και δεν ήξερε τι ήταν μέσα, τότε η φωτιά σβήστηκε και το δοχείο ψύχθηκε ….

…Και όποιος βλέπει ότι πίνει νερό από ένα πηγάδι, τότε αρρωσταίνει και όποιος βλέπει ότι έχει πέσει σε ένα πηγάδι, σε χώρο υγειονομικής ταφής ή σε λάκκο, ζητά βοήθεια από κάποιον που το ανεβάζει, έτσι ώστε κανείς να μην έρθει αυτόν, επειδή αυτό σκάβεται από αυτόν, και όποιος βλέπει ότι αντλεί από ένα πηγάδι ή ένα κανάλι, τότε χτυπά χρήματα για κάτι λάθος, και αν αυτό το νερό αδειάσει σε άλλο δοχείο, το ξοδεύει Ή πηγαίνει, και όποιος δει ότι βάζει τον κάδο του σε ένα πηγάδι και αντλεί νερό, και αν έχει ένα αρνί, τότε θα έρθει ένα αγόρι, και αν είχε αγαθά σε ένα ταξίδι, ήρθε σε αυτόν, και αν είχε έναν άρρωστο, θα βγαίνει, και αν φυλακίστηκε, βγήκε και το πηγάδι θα μπορούσε να είναι γυναίκα. Σκάβει ένα πηγάδι, στη συνέχεια σχεδιάζει μια γυναίκα και τη χτυπά όσο χτύπησε από το χώμα της, και αν βρει άσχημο νερό σε αυτό, τότε η διαβίωσή του είναι δυσάρεστη και αν βλέπει ότι κοιτάζει σε ένα πηγάδι, κοιτάζει στο θέμα μιας γυναίκας που παντρεύεται μπροστά της, και είναι καλό για αυτό….

…Όσο για τη θάλασσα, είναι η εξουσία, και ο ποταμός είναι ένας κυβερνήτης χωρίς αυτήν. Έτσι όποιος βλέπει τη θάλασσα ή στέκεται πάνω της, τότε κάτι θα του συμβεί από τον σουλτάνο που δεν ήθελε. Και όποιος βλέπει ότι η θάλασσα είναι έλλειψη και έχει γίνει κόλπος, τότε η αρχή αποδυναμώνεται και απομακρύνεται από τις χώρες από τις οποίες έχει φύγει η θάλασσα, και όποιος βλέπει ότι μπήκε στη θάλασσα κολυμπώντας μέχρι να μην δει, αυτός είναι ο δικός του απώλεια. Και όποιος είδε ότι πνίγηκε σε μια θάλασσα ή ένα ποτάμι και δεν πέθανε σε αυτό, τότε πνίγηκε στο θέμα αυτού του κόσμου, και ίσως ήταν πολλές αμαρτίες και αμαρτίες, και όποιος είδε ότι μπήκε σε μια θάλασσα ή ένα ποτάμι και τον χτύπησε από τον πυθμένα του και λάσπη και λάσπη, τότε θα τους χτυπήσει από τον Σουλτάνο ή έναν γέρο, και όποιος βλέπει ότι είναι δύτης στη θάλασσα βουτάει σε μαργαριτάρια ή κάτι άλλο, τότε αυτός βγήκε έξω, επειδή αναζήτησε γνώση ή χρήματα, και το χτύπησε σύμφωνα με την εμφανή ποσότητα μαργαριταριών και άλλων, και όποιος είδε ότι αντλεί νερό από τη θάλασσα ή το ποτάμι και το βάζει σε ένα μπολ, τότε χτυπά χρήματα από έναν κυβερνήτη , και αν το νερό είναι σκοτεινό, φοβάται και όποιος βλέπει ότι έπλυνε ή πλύθηκε από το θαλασσινό νερό ή το ποτάμι, και αν ήταν άρρωστος, ο Θεός τον θεράπευσε ή είχε ένα χρέος που ο Θεός κυβερνούσε ή ανησυχούσε ανησυχούσε, ή φοβόταν την ασφάλεια, ή σε φυλακή, βγήκε από αυτό σε καλό, και αν είδε ότι περπατούσε πάνω στο νερό σε μια θάλασσα ή ένα ποτάμι , τότε δείχνει την καλή του θρησκεία και την εγκυρότητα της βεβαιότητάς του, και όποιος έβλεπε έναν ασθενή τροχό σε έναν άντρα δεν πρέπει να πνίγεται μέσα του, γιατί είναι μια καλή ζωή για τον άνθρωπο αν είναι συνηθισμένος ή για εκείνους που κατέχουν αυτόν τον τροχό Ένας άντρας σε αυτό, γιατί είναι μια καλή ζωή για τους ανθρώπους αν είναι γενικός ή για κάποιον που κατέχει τον συγκεκριμένο τροχό, και όποιος βλέπει ότι η θάλασσα έχει ανέβει από τη γη, τότε είναι ένας κυβερνήτης που φοβάται ότι εξαπατείται ή αδικείται, και όποιος βλέπει ότι έχει εισέλθει σε μια θάλασσα ή ένα ποτάμι, τότε μπαίνει σε έναν κυβερνήτη ή έναν κυβερνήτη, και αν είναι άρρωστος, η ασθένειά του θα γίνει πιο σοβαρή και αν βγει από αυτό, χτυπά καλά από τον Σουλτάνο και τον απομακρύνει. Και όποιος βλέπει ότι έχει κόψει μια θάλασσα ή ένα ποτάμι από την άλλη πλευρά, τότε τους κόβει ή έναν λόφο και ελευθερώνεται από αυτό. Και όποιος βλέπει ότι πίνει γλυκό νερό από ποτάμι ή τροχό, τότε θα υποφέρει από την ευχαρίστηση να ζήσει και να έχει μεγάλη διάρκεια ζωής, και αν είναι πικρή ή σκοτεινή, η ζωή του είναι σε φόβο, φόβο ή αγωνία και ειπώθηκε ότι είναι άρρωστος όσο πίνει και αν βλέπει λίγο νερό σε ένα δοχείο ή σε ένα μέρος όπου φυλακίζεται, τότε γεννήθηκε, και αν δει ότι του έχει χυθεί ζεστό νερό από εκεί που το κάνει δεν αισθάνεται, τότε φυλακίζεται ή αρρωσταίνει ή ταλαιπωρείται από αυτούς ή φοβάται τα τζιν στο βαθμό της θερμότητας του και όποιος είδε Αν έπεσε στο νερό, τότε θα έπεφτε σε σοβαρή αγωνία ή ταλαιπωρία, και όποιος πιστεύει ότι κουβαλούσε νερό σε ένα μπολ, και αν είναι φτωχός, τότε παίρνει χρήματα ή ένα άτομο που είναι παντρεμένος ή παντρεμένος, η γυναίκα του ή ο ummah έφερε τη σύζυγό του ή τη δούλη του και αν δει ότι μετέφερε νερό σε ένα ένδυμα ή Αυτό που αρνείται να μεταφέρει νερό σε αυτό είναι ματαιοδοξία και όποιος βλέπει Πίνει νερό από μια κούπα ή ένα φλιτζάνι ή κάτι παρόμοιο. Αν είναι άγαμος, παντρεύεται και αν δει ότι αδειάζει νερό σε ένα βάζο ή κρυφή μνήμη ή σε μια σακούλα ή κάτι άλλο, τότε παντρεύεται Μια γυναίκα και όποιος βλέπει ότι οδηγεί νερό στο σπίτι του, τότε όλα τα καλά οδηγούνται σε αυτήν και όποιος βλέπει ότι το νερό έχει ρέει στο σπίτι του ή τα μάτια σκάσουν μέσα του, γιατί κλαίει τα μάτια σε έναν άρρωστο ή να αποχαιρετήσει έναν ταξιδιώτη ή αλλιώς, και όποιος βλέπει αυτό το κανάλι του σπίτι ή οπωρώνας τρέχει, εάν ανησυχεί, θα απελευθερωθεί. Και αν το δει μπλοκαρισμένο, τα δόγματα του εμποδίζονται από αυτόν…

…Το χέρι της στέγνωσε στο Μανάν 88 – με την εξουσία του Χασάν μπιν Χασάν στην εξουσία του Wasel Mawla Abi Ayyainah, στην εξουσία του Musa bin Ubaidah, στην εξουσία της Safiya bint Shaybah, η οποία είπε : Ήμουν με την Aisha – Μάθε ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της – και μια γυναίκα ήρθε σε αυτήν με το χέρι της και έκανε τις γυναίκες να την καταραστούν και είπε : Ήρθα σε εσένα εκτός από το χέρι μου Ο πατέρας μου ήταν άντρας με ανοχή και είδα σε ένα όνειρο άντρες που ήταν εμμηνορροϊκές με πότισμα σκαφών ποτίζοντας αυτόν που ήρθε σε αυτούς, και είδα τον πατέρα μου, είπα : Πού είναι η μητέρα μου; Είπε : Κοίτα, τότε κοίταξα, και αν η μητέρα μου δεν είχε τίποτα πάνω της, αλλά ένα κομμάτι κουρέλι, είπε : Δεν έδωσε ποτέ φιλανθρωπία παρά μόνο με αυτό το κουρέλι και λίπος από μια αγελάδα που σκότωσαν, επειδή αυτό το λίπος λιώνει και μαλακώνει με αυτό , και είπε και διψούσε, είπε : Έτσι πήρα ένα δοχείο αγγείου και το ποτίστησα, και κάλεσα από ψηλά : Όποιος το έδωσε για να πιει, ο Θεός θα στεγνώσει το χέρι του. Έτσι το χέρι μου έγινε όπως μπορείτε να δείτε…

…Χρήματα : Τα χρήματα διασκορπίζονται σε αυτό σε ένα δοχείο για να εξαλειφθεί μια ανάγκη, και τα εκτεθειμένα είναι κακές λέξεις και κραυγές . Και όποιος βλέπει ότι έβαλε ένα dirham στο στόμα του και βγάζει μια δεκάρα, τότε είναι αιρετικός, και η πένα είναι μια συζήτηση με υποκρισία και επιχείρημα, και όποιος βλέπει χρήματα που φέρουν το όνομα του Παντοδύναμου Θεού, τότε έχει επιτρέψει στον εαυτό του για να ακούσετε και να ακούσετε ποίηση όπως το Κοράνι . Και όποιος βλέπει σαν να κατάπιε ένα δηνάριο και το έβγαλε από το κάτω μέρος του μια δεκάρα, τότε θα πεθάνει λόγω απιστίας, επειδή το δηνάριο είναι χρέος, και η πένα είναι απάτη, δυσπιστία και αυταπάτη . Μερικοί από αυτούς είπαν : Τα χρήματα υποδηλώνουν θλίψη και αγωνία και ομιλία ακολουθούμενα από θλίψη . Και ειπώθηκε ότι η δεκάρα δείχνει πτώχευση ….

…Al-Fustat: Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι χτύπησε ένα παλάτι πάνω του, τότε πλήττει μια εξουσία και ενισχύει την εντολή του . Ή επισκεφτείτε τους τάφους των μαρτύρων . Και όποιος βλέπει ένα δοχείο, μια σκηνή ή μια σκηνή σε ένα μπολ με γη, τότε είναι μάρτυρας . Και ο Fustat είναι ο βασιλιάς, οπότε αν η δύναμή του διπλωθεί, θα χαθεί και η ζωή του θα εξαντληθεί . Και όποιος κατέχει τις παραλίες ή μερικές από αυτές, αυτό δείχνει μια ευλογία με την οποία είναι ευλογημένος . Και το άγνωστο των λεκανών, των περιπτέρων και των τρούλων, εάν είναι πράσινο ή λευκό, υποδηλώνει δικαιοσύνη και μαρτυρία, και αν φτάνει σε αυτό με λατρεία, ή δείχνει επίσκεψη στην Ιερουσαλήμ . Δείτε επίσης τη σκηνή ….

…Γυαλί : δεν έχει καμία επιβίωση, είναι από την ουσία των γυναικών και το να βλέπεις σε ένα δοχείο είναι λιγότερο επιβλαβές . Και ειπώθηκε ότι είναι μια ανησυχία που δεν έχει επιβίωση, και τα σκεύη της έχουν αναφερθεί προηγουμένως στο τμήμα του κρασιού και των αγγείων τους . Και ήρθε στις ειδήσεις σχετικά με την εξουσία της Umm Salamah, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, ότι σηκώθηκε από τον ύπνο της να κλαίει, οπότε με ρωτήθηκε για αυτό και είπε : Είδα τον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και του δώστε την ειρήνη, με ένα μπουκάλι στο χέρι του, έτσι είπα: Τι είναι αυτό ο Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε ότι το αίμα του Χουσεΐν μαζεύτηκε σε αυτό και σύντομα ήρθε ο πένθος του Χουσεΐν ….

…Και αν ήταν σε ένα ένδυμα ή σε ένα δοχείο, βγήκε λόγω μιας γυναίκας ….

…Ο Al-Jawalqi είναι σε ένα όνειρο ένας άνθρωπος που ξέρει πώς να γνωρίζει κάθε άτομο και ότι ο al-Jawalqi είναι ένα δοχείο για όλα τα υπάρχοντα, όπως επίσης και στην ερμηνεία που βλέπει τον Al-Jawalqi με έναν οβελίσκο στο χέρι του να ράβει το ρίπτη και αγοράζουν και πουλούν αυτό υποδηλώνει την κυριότητα των γνώσεών του . Ο Al-Jawalqi είναι ένας άνθρωπος που υποκινεί τους ανθρώπους να ταξιδεύουν . Και ειπώθηκε : Είναι ένας άνθρωπος στον οποίο οι άνθρωποι αποκαλύπτουν τα μυστικά τους ….

…Ένα όφελος που διηγείται ότι ο Προφήτης, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, είπε : Αν κάποιος από εσάς ξυπνήσει από τον ύπνο του, τότε πρέπει να πλένει τα χέρια του, ή να πει ότι τα χέρια του είναι τρία πριν τα εισάγει στο δοχείο, επειδή δεν ξέρει από πού προήλθε το χέρι του από το σώμα του, οπότε κάποιος το αμφισβήτησε, και ξύπνησε και βρήκε ότι το χέρι του είχε μπει στον πρωκτό του και είπε ένα από τα δάχτυλά του ….

…Σόλα : είναι σκληροί, όπως για τις παντόφλες ταξιδιού, όποιος τους φοράει ταξίδια ή ταξίδια, κάποιος που μοιράζεται το όραμά του μαζί του, ή ταξιδεύει με χρήματα, και ότι αν περπατάει μέσα τους σε ένα όνειρο . Αλλά αν το φοράει και ελπίζει να ταξιδέψει, μπορεί να έχει ολοκληρωθεί και μπορεί να μην ολοκληρωθεί αν δεν περπατήσει μέσα του, και αν σταματήσει να το φοράει ή το βγάζει, διαμένει από το ταξίδι του και τον . Και αν είναι μια παντόφλα νερού, τότε είναι σύζυγος ή σκλάβος που επωφελείται από τη συνουσία της . Όσο για τις παντόφλες της Taif ή τι οι έμποροι διαθέτουν στις αγορές, είναι μια ένδειξη για χρήματα, απόκτηση και σύνταξη . Μπορεί να υποδηλώνει επίσης τη γυναίκα εάν περπατούσε μαζί της κατά τη διάρκεια του ρόλου, την αγόρασε ή του είχε δοθεί . Εάν είναι καινούργιο, είναι νωρίς, δωρεάν ή τρέχον, και αν είναι παλιό, φοριέται, τότε είναι βρεγμένο . Εάν η άμμος κοπεί, η διαβίωσή του διακόπτεται ή η βιομηχανία του παραμένει στάσιμη ή εμποδίζεται χωρίς εμπόδιο, ακόμα κι αν η σύζυγός του εξοργίστηκε μαζί του και του εμφανίστηκε η προδοσία της . Και αν τα αστράγαλά της είχαν κοπεί και ήταν άρρωστη και χαμένη, ή ανυπάκουη, ήταν διαζευγμένη, εκτός αν σε ένα όνειρο είχε υποστεί θεραπεία για να το διορθώσει, ή υποσχέθηκε να το κάνει αυτό, ή το εγκατέστησε αυτό στον εαυτό του, τότε απαλλάσσεται μετά την εμμηνόπαυση, και την εξετάζει μετά το διαζύγιο . Αν δει ότι φορούσε καλά φθαρμένα σανδάλια και περπατούσε σε αυτά στο προοδευτικό μονοπάτι, τότε ταξιδεύει . Αν φοράει σανδάλια και δεν περπατάει, τότε προσβάλλει μια γυναίκα ή μια υπηρέτρια . Ομοίως, αν είδε ότι έδωσε ένα παπούτσι στο χέρι του και το πήρε ή το είχε ή το είχε μαζί του σε ένα σπίτι ή ένα δοχείο, τότε κατέχει μια γυναίκα από αυτά που περιέγραψε . Εάν η σόλα δεν φοριέται, τότε επηρεάζει μια γυναίκα ή μια υπηρέτρια, μια παρθένα, και επίσης εάν είναι ντυμένη και δεν φοριέται . Εάν η σόλα ήταν από αγελάδα, η γυναίκα ήταν ξένης προέλευσης . Και αν ήταν από δέρματα αλόγων, ήταν από τους Άραβες ή από τους Άραβες πιστούς . Ομοίως, αν ήταν από δέρματα καμήλας . Αν είδε ότι περπατούσε σε δύο σανδάλια, ένα από αυτά τραβήχτηκε από το πόδι του και πήγε με το άλλο, τότε αυτό είναι το χωρισμό ενός αδελφού που έχει μια αδελφή ή σύντροφο στο πίσω μέρος ενός ταξιδιού, επειδή όταν περπατούσε σε αυτό έγινε στην ερμηνεία του ταξιδιού, όταν ένας από αυτούς έβγαλε τον αδερφό του στο πίσω μέρος ενός ταξιδιού . Και αν δεν ήταν αδελφός ή ομότιμος, και είδε τη σόλα του να χαθεί ή να πέσει σε ένα πηγάδι ή κάποιος να τον εξουδετερώσει, αυτό συνέβαινε στη γυναίκα του . Εάν μετά το πέλμα γίνει άκυρη, τότε η γυναίκα του αρρωσταίνει και μετά γίνει υγιής, ή η γυναίκα τον έχει εγκαταλείψει ή έχει αποσυρθεί, ή αυτό που εκτίθεται σε γυναίκες από το ίδιο, τότε επιστρέφει στην πρώτη της κατάσταση . Αν έβλεπε ότι η σόλα του είχε κλαπεί και κάποιος άλλος το φορούσε, τότε απάντησε σε αυτό ή δεν το γνώριζε, τότε αυτό δεν είναι καλό για τον ιδιοκτήτη του, επειδή δολοφόνησε τη σύζυγό του ή τη δούλη του που το φορούσε . Εάν βλέπει ότι η σόλα έχει αρπαχθεί ή καεί μέχρι να μην έχει τίποτα ή κάτι τέτοιο, τότε είναι ο θάνατος της γυναίκας του ή της υπηρέτριας του . Εάν βλέπει ότι έχει επιδιορθώσει τη σόλα του, τότε διαχειρίζεται την κατάσταση της γυναίκας του ή κάνει σεξ μαζί της . Εάν κάποιος άλλος το επιδιορθώσει, δεν υπάρχει καλό σε αυτό στις γυμνές γυναίκες . Εάν πρόκειται για παντόφλα που αποδίδεται στο ταξίδι, τότε αυτό το ταξίδι δεν έχει ολοκληρωθεί . Εάν βλέπει μια σόλα χωρίς το δέρμα ενός παπουτσιού, κάτι παρόμοιο με αυτό είναι απεχθές, ή αποδίδεται σε ερμηνεία σε κάτι διαφορετικό από αυτό της σόλας με μια οικογένεια, τότε η γυναίκα που το φοράει αποδίδεται στην ουσία αυτού σόλα, είτε πρόκειται για καλοσύνη είτε για διαφθορά . Και αν είναι από τα πέλματα που αποδίδονται σε ένα ταξίδι, τότε αποδίδω αυτό το ταξίδι στην ουσία αυτού του παπουτσιού, είτε καλό είτε κακό, όπως περιγράφεται . Και αν δει τις παγίδες της, τις οποίες κρατά φθαρμένες ή σπασμένες αδύναμες . Η κατάσταση του ιδιοκτήτη της όταν ταξιδεύει αυτό, ή σε μια γυναίκα που βαδίζει πάνω της είναι τόσο η ουσία των παγίδων, η ομορφιά, η δύναμη και η εμφάνισή της ….

…Όσον αφορά τα φέρετρα και τα αγγεία, όποιος βλέπει ότι έχει αγοράσει ένα φέρετρο, του το χάρισε ή τον έστειλε από τον ουρανό, θα του ευλογηθεί η κατοχή, η γνώση, το όνειρο, η διατροφή και η ηρεμία. Το φέρετρο μπορεί να είναι η γυναίκα του άνδρα ή το κατάστημά του. Εάν βλέπει ότι έχει συμβεί ένα ατύχημα σε αυτούς, ή όποιος βλέπει μια γκούλα, ένα ένδυμα, ένα σάκο ή τα παρόμοια των αγγείων, είναι ένα δοχείο για αυτό που υπάρχει σε κάτι, και ίσως αυτή ήταν η ανθρώπινη καρδιά σκάφος για αυτό που είναι καλό ή κακό, και όποιος βλέπει ότι η τσάντα του έχει σχίσει από κάτω και έχει φύγει από αυτήν, τότε η τσάντα είναι το σώμα του και τα χρήματα είναι η ψυχή του, τότε αναπόφευκτα χάνεται και όποιος βλέπει ότι αυτός κουβαλάει μια κενή τσάντα έχει τελειώσει την ηλικία του, και όποιος βλέπει ότι έχει αγοράσει ένα ελάττωμα ή μια κούπα ή παρόμοια, τότε παντρεύεται μια γυναίκα, και όποιος βλέπει ότι μεταφέρει κάτι από σπασμένο γυαλί, τότε έχει χρήματα, και όποιος βλέπει ότι έχει μια κούπα νερό στο χέρι του και πέφτει από το χέρι του και σπάει και το νερό παραμένει στο χέρι του, τότε η γυναίκα του γεννά ένα αγόρι και ο γιος της παραμένει και όποιος βλέπει γλάστρες στο σπίτι του Βότανα ή ταψιά ή γλάστρες ή ταψιά και οι άνθρωποι είναι εξοικειωμένοι με αυτά. Εάν υπάρχει ένας άρρωστος που πέθανε και εάν ο ασθενής τρώει από αυτά, αυτό είναι απόδειξη του θανάτου του. Τα δοχεία μπορεί να είναι ένα σημάδι της αξίας του σπιτιού και του αριθμού του συζύγου της, και όποιος βλέπει ότι σκουπίζει τη λάμπα του ή διορθώνει το νήμα του, είναι καλή είδηση ​​γι ‘αυτόν για την ασφάλεια της όρασης του, την υγεία του αναζητητής, και όποιος βλέπει σε Canon, εξουσία ή Masrjiah, καλή ή κακή διαφθορά Η αξία αυτού είναι στις αξίες του σπιτιού, και όποιος βλέπει οτιδήποτε από κανάτες, τελετές, περιστάσεις και σκεύη, επειδή είναι όλες γυναίκες και υπηρέτες, αυτό που είδε σε αυτά της καλοσύνης ή της διαφθοράς, τότε αυτό ερμηνεύεται στους υπηρέτες και τους σκλάβους και το τσεκούρι είναι υπηρέτης και το χρίσμα είναι υπηρέτης….

…Και το κεφάλι είναι σε δόρυ ή σε ξύλο υψηλού επιπέδου αρχηγού, και όποιος το βλέπει σαν ένα από τα κεφάλια των ανθρώπων είναι σε ένα δοχείο με αίμα πάνω του, τότε είναι ένας αρχηγός που του βρίσκεται . Και όποιος είδε ότι ο λαιμός του είχε χτυπηθεί και το κεφάλι του απομακρύνθηκε από αυτόν, εάν ήταν άρρωστος, θα θεραπευόταν, ή είχε χρεωθεί, ή είχε εξοφλήσει το χρέος του, ή εάν ήταν απαραίτητο το Χατζ . Και αν ήταν σε κίνδυνο ή πόλεμο, θα ανακουφίστηκε, και αν ήξερε ποιος τον είχε πληγώσει, αυτό θα συνέβαινε στα χέρια εκείνου που τον χτύπησε, και αν αυτός που τον χτύπησε ήταν ένα αγόρι που δεν ακόμα έφτασε στην εφηβεία, τότε αυτή ήταν η ανακούφιση και η ανακούφισή του από αυτό που βρισκόταν από αγωνία ή ασθένεια, που είναι ο θάνατός του σε αυτήν την περίπτωση . Ομοίως, εάν βλέπει ενώ είναι άρρωστος, η ασθένειά του έχει παραταθεί, οι αμαρτίες του έχουν πέσει από αυτόν ή είναι γνωστός για την καλοσύνη του, τότε θα συναντήσει τον Θεό στην καλύτερη του κατάσταση και θα τον απελευθερώσει . Το ίδιο ισχύει και για τη γυναίκα που έχει γεννήσει, και τον ασθενή ο οποίος έχει διακοπεί, ή όποιος είναι στη θάλασσα του εχθρού, και αυτό αποδεικνύεται από τη μαρτυρία . Εάν βλέπει το λαιμό να χτυπιέται από κάποιον που δεν έχει αγωνία ή οτιδήποτε από αυτό που περιγράψατε, τότε αυτό που είναι σε αυτόν ευδαιμονία κόβεται και διαχωρίζεται από αυτόν από τη διαίρεση του ηγέτη του και η εξουσία του είναι απομακρύνθηκε από αυτόν, και η κατάστασή του αλλάζει σε όλες τις υποθέσεις του ….

…Το μανταρίνι που βλέπεις σε ένα όνειρο δείχνει στον ταξιδιώτη στη θάλασσα του πνιγμού, γιατί αυτό που είναι ακόμα πνίγεται . Και το δοχείο μπορεί να υποδεικνύει τις τιμές του σπιτιού, ή τον κυβερνήτη και τον επιτηρητή ….

…Υδρορροές : στα στόματα, τους συγγενείς και τα μάτια καθώς ρέουν από τις κορυφές του δαπέδου, και ίσως υποδηλώνουν τα προς το ζην . Όποιος βλέπει την υδρορροή των ανθρώπων να ρέει από τη βροχή, και οι άνθρωποι είναι σε κίνδυνο και είναι, τα προς το ζην τους έχουν μετατραπεί και οι ανησυχίες τους εκδηλώνονται, επειδή εκκενώνονται αν συμβούν, και για το τρέξιμο χωρίς βροχή, τότε απαγορεύεται η αποστολή και τα χρήματα, και όσον αφορά την κίνηση των ανδρικών στόματος και γλωσσών, είναι η ηρεμία που κατεβαίνει σε κάτι που δεν τους απασχολεί, και η ροή του είναι υγρό αίμα Και οι λαιμοί του χτυπούνται, και εάν η ροή του είναι αίμα, τότε είναι πιο σίγουρο για αυτό . Όσον αφορά τη ροή των υδρορροών σε σπίτια ή κάτω από τα κρεβάτια για όσους ενδιαφέρονται για το παιδί και την εγκυμοσύνη, δεν είναι ασφαλές από αυτόν, επειδή το νερό του πηγαίνει από τα ιδιωτικά του μέρη εκτός από το δοχείο του . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει τα βροχερά μάτια σε αυτό το μέρος, όπως υποδεικνύεται από το υπόλοιπο της όρασης ….

…Νερό : δηλώνει το Ισλάμ και τη γνώση, και τη ζωή, τη γονιμότητα και την ευημερία, επειδή περιέχει τη ζωή των πάντων, όπως είπε ο Παντοδύναμος Θεός : « Ας τους δώσουμε νερό που ρίχνει από αυτό για να τους εμπλέξει σε αυτό ». Και ίσως έδειξε το σπέρμα, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος το ονόμασε νερό, και οι Άραβες ονομάζουν πολύ νερό σπέρμα, και αυτό δείχνει χρήματα επειδή κερδίζει μαζί του, οπότε όποιος έπινε καθαρό καθαρό νερό από ένα πηγάδι ή νερό να μην απορροφήσει το τελευταίο, εάν ήταν άρρωστος, θα αναρρώσει από την ασθένειά του και η ζωή του δεν θα προκαλούσε τον θάνατό του. Δεν ήταν άρρωστος και παντρεμένος αν ήταν άγαμος, για να έχει την ευχαρίστηση να πίνει και τη ροή του νερού από ψηλά μέχρι την αναφορά του, και αν ήταν παντρεμένος και δεν παντρεύτηκε την οικογένειά του μια νύχτα συναντήθηκε μαζί της και την απόλαυσε . Και αν κανένα από αυτά, τότε αγκάλιασε το Ισλάμ αν ήταν άπιστος, και απέκτησε γνώση αν ήταν καλός, και η γνώση ήταν μαθητής, διαφορετικά απέκτησε ένα επιτρεπόμενο χρέος εάν ήταν έμπορος, εκτός αν κάτι χαλάσει το νερό, το οποίο δηλώνει το απαγορευμένο και την αμαρτία του, όπως να το πίνει από το ρόλο των ντάμι. Είτε η επιστήμη είναι διεφθαρμένη είτε κακή είτε κακόβουλη . Εάν το νερό είναι καφετί, πικρό ή βρώμικο, τότε αρρωσταίνει, χαλάει τα εισοδήματά του, συνεχίζει τα προς το ζην, ή αλλάζει το δόγμα του, για κάθε άτομο σύμφωνα με το πεπρωμένο του και τι είναι κατάλληλο για αυτόν και από τον τόπο που έπινε και σκάφος στο οποίο ήταν . Όσο για εκείνο που μετέφερε νερό σε ένα μπολ, εάν ήταν φτωχός, θα επωφεληθεί από τα χρήματα, και αν ήταν ανύπαντρος παντρεύτηκε, και αν ήταν παντρεμένος, η γυναίκα ή η μητέρα του τον μετέφεραν από αυτόν, εάν ήταν αυτός που αδειάστηκε το νερό στο δοχείο ή τη γυναίκα ή τον υπηρέτη του από το πηγάδι ή τον υπουργό ή συγγενή του . Όσον αφορά τη ροή του νερού στα σπίτια και την είσοδό του στην κατοικία, δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και αν ήταν μια χρονιά κατά την οποία οι άνθρωποι μπήκαν στον πειρασμό, στοργή, αιχμαλωσία, ασθένεια ή πληγές, και αν αυτό ήταν σε ιδιωτικό σπίτι, κοίταξα το θέμα του, και αν υπήρχε ένας ασθενής σε αυτόν που πέθανε, τότε οι άνθρωποι τον αναζήτησαν στην νεκρολογία του. Κλάμα και δάκρυα . Ομοίως, εάν ρέουν υδρορροές στο σπίτι ή εκρήγνυνται τα μάτια σε αυτό, κλαίνε τα μάτια με το θάνατο του ασθενούς ή όταν ο ταξιδιώτης αποχαιρετά, ή για το κακό και την κερδοσκοπία μεταξύ των κατοίκων του, ταλαιπωρίες που τον βιώνουν από την ασθένεια του Σουλτάνου . Ομοίως, η ροή του νερού ή η στασιμότητα του προαναγγέλλει τη συγκέντρωση ανθρώπων . Η ροή του σε μέρη φυτών σηματοδοτεί τη γονιμότητα και την αφθονία και την κυριαρχία του πάνω από τα σπίτια και τα σπίτια από τα μάτια της γης ή τη ροή της είναι μια ταλαιπωρία από τον Θεό Παντοδύναμο στους ανθρώπους αυτού του τόπου, είτε μια πανούκλα είτε ένα σπαθί εξόντωσης εάν οι κατοικίες καταστρέφονται και οι άνθρωποι πνίγονται σε αυτό, αλλιώς θα είναι ένα μαρτύριο από τον Σουλτάνο ή μια πανδημία πανδημιών . Αν είδε ότι έδωσε νερό σε μια κούπα, αυτό δείχνει το αγόρι, και αν έπινε καθαρό νερό σε μια κούπα, πήρε καλό από τον γιο ή τη γυναίκα του, γιατί το ποτήρι είναι η ουσία των γυναικών και το νερό είναι έμβρυο . Μερικοί από αυτούς είπαν : Όποιος το είδε σαν να έπινε ζεστό νερό, έγινε θολός και αν είδε ότι ρίχτηκε σε καθαρά νερά, μια έκπληξη . Και ειπώθηκε ότι η πηγή του νερού για τους λαούς της δικαιοσύνης είναι καλή και ευλογία, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Δύο μάτια ρέουν από αυτά .~ Και για εκείνους που δεν είναι δίκαιες καταστροφές . Και η έκρηξη του νερού από έναν τοίχο θλίψης από άντρες, όπως ένας αδελφός, γαμπρός ή φίλος, και αν δει ότι το νερό έχει σκάσει και φύγει από το σπίτι, τότε βγαίνει από όλες τις ανησυχίες και αν δεν βγει από αυτό, είναι μόνιμη ανησυχία . Εάν αυτό το μέρος είναι καθαρό, τότε είναι θλίψη στην υγεία ενός σώματος . Και όλα αυτά είναι στο Al-Ain, καθώς δεν ήταν υπηρέτρια, και αν ήταν υπηρέτρια, τότε είναι ο καλύτερος γείτονας για τον ιδιοκτήτη του, ζωντανός και νεκρός, μέχρι την Ημέρα της Κρίσης . Και μερικοί από αυτούς είπαν ότι αν είδε ότι υπήρχε τρεχούμενο νερό στο σπίτι του, θα αγόραζε μια υπηρέτρια . Και αν βλέπει σαν τα μάτια να έχουν εκραγεί, παίρνει χρήματα σε μια επίπληξη . Και το καθαρό νερό είναι φθηνό και δίκαιο, και όποιος το βλέπει σαν να έπινε πολύ νερό από τη συνήθεια του να ξυπνά, η ζωή του θα είναι μεγάλη . Λέγεται ότι το πόσιμο νερό είναι μια ασφάλεια από τον εχθρό και το μάσημα είναι μια θεραπεία για κόπωση και αγωνία στη ζωή . Και απλώστε το χέρι στο νερό ανακατεύοντας χρήματα και ξοδέψτε το . Και το στάσιμο νερό είναι πιο αδύναμο από το τρεχούμενο νερό σε κάθε περίπτωση, και ειπώθηκε ότι το στάσιμο νερό είναι εγκλεισμός, και όποιος βλέπει ότι έχει πέσει σε στάσιμο νερό βρίσκεται σε περιορισμό και αγωνία, και το αλμυρό νερό είναι θολό, και για τα λιοντάρια εάν αποστραγγίζεται από το πηγάδι, τότε είναι μια γυναίκα που την παντρεύεται και δεν υπάρχει καλό σε αυτήν . Λέγεται ότι το να βλέπεις το μαύρο νερό κατέστρεψε το ρόλο και το πόσιμο έφυγε . Και το παλιό νερό είναι μια αγωνιώδης ζωή, και το βρωμερό νερό είναι απαγορευμένο χρήμα, και το κίτρινο νερό είναι μια ασθένεια, και το βάθος του νερού είναι απομόνωση, ταπείνωση και εξαφάνιση της χάρης, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Πείτε : Εάν τα νερά σας γίνουν κατάθλιψη, τότε ποιος σας φέρνει συγκεκριμένο νερό ». Το ζεστό, πολύ ζεστό νερό, αν είδε ότι το χρησιμοποίησε τη νύχτα ή κατά τη διάρκεια της ημέρας, χτυπήθηκε σοβαρά από τον Σουλτάνο, και αν είδε σαν να το είχε χρησιμοποιήσει τη νύχτα, θα φοβόταν από τα τζιν . Το νερό είναι σκληρό και κουρασμένο και το πόσιμο είναι ασθένεια . Ο αφρός νερού δεν είναι καλά χρήματα . Και όποιος πίνει από το θαλασσινό νερό όταν είναι καφετί, θα τους χτυπήσει από τον βασιλιά . Και όποιος το βλέπει σαν να κοιτάζει σε καθαρά νερά και να βλέπει το πρόσωπό του σε αυτό καθώς το βλέπει στον καθρέφτη, θα αποκτήσει πολύ καλό . Εάν βλέπει καλά το πρόσωπό του, τότε κάνει καλό στο σπίτι του . Και το να ρίχνεις νερό είναι να ξοδεύεις χρήματα εκτός από τις συνθήκες του, όπως μια δέσμη ή μια ρόμπα απόδειξης της κοιλάδας, γιατί πιστεύει ότι το έχει επιτύχει και όχι . Και η πλύση από το νερό δεν του αρέσει, είτε είναι καθαρό είτε σκοτεινό, ζεστό ή κρύο αφού είναι καθαρό, επιτρέπεται η πραγματοποίηση της πλύσης, επειδή η πλύση είναι ισχυρότερη στην ερμηνεία από τις εξόδους και τις διαφορές του νερού . Και μισούσε από τα μάτια του νευρικού νεφρού δεν έτρεξε . Και το περπάτημα πάνω από το νερό είναι ματαιοδοξία και κίνδυνος, και αν βγει από αυτό, ικανοποιούνται οι ανάγκες του . Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε πολύ βαθιά νερά και πέφτει μέσα του και δεν φτάνει στον πυθμένα του, τότε πλήττει έναν μεγάλο κόσμο και κουράζεται, και λέγεται ότι εμπίπτει στην υπόθεση ενός μεγάλου ανθρώπου . Το πλύσιμο με κρύο νερό είναι μετάνοια και θεραπεία για ασθένεια, απελευθέρωση από φυλάκιση, εξάλειψη του χρέους και ασφάλεια από φόβο . Και όποιος το βλέπει σαν να έπινε άφθονο γλυκό νερό, ήταν μεγάλη διάρκεια ζωής και καλή ζωή. Αν το έπινε από τη θάλασσα, έπαιρνε χρήματα από τον βασιλιά, και αν το έπινε από το ποτάμι, το πήρε από έναν άνδρα, όπως αυτός ενός ποταμού σε ποτάμια, και αν το έβγαζε από ένα πηγάδι, χτύπησε χρήματα με κόλπο και εξαπάτηση . Και όποιος βλέπει ότι αντλεί νερό και ποτίζει έναν οπωρώνα και καλλιεργεί μαζί του, θα επωφεληθεί από χρήματα από μια γυναίκα, οπότε αν ο οπωρώνας ή τα σπορόφυτα αποφέρουν καρπούς, θα δώσει σε αυτήν τη γυναίκα χρήματα και ένα παιδί, και θα ποτίσει τον οπωρώνα και φύτευση, σεξουαλική επαφή με τη γυναίκα του . Και το νερό βρίσκεται σε μια κούπα γυαλιού αγοριού, εάν η κούπα σπάσει και το νερό παραμείνει, η μητέρα θα πεθάνει και το παιδί παραμείνει, και εάν το νερό έχει φύγει και η κούπα παραμείνει, το παιδί θα πεθάνει και η μητέρα παραμένει . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για μια γυναίκα που είχε ένα όραμα ότι ήταν πόσιμο νερό, οπότε είπε : Αφήστε αυτή τη γυναίκα να φοβάται τον Θεό και να μην αναζητά ψέματα μεταξύ ανθρώπων . Ένας άντρας ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Είδα ότι έπινα από τα κουρέλια του ρούχου μου , νόστιμο, κρύο νερό και είπε : Φοβάστε τον Θεό και μην είστε μόνος με μια γυναίκα που δεν είναι επιτρεπτή για εσάς, οπότε αυτός είπε : Είναι μια γυναίκα που πρότεινα στον εαυτό μου ….