…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι πήρε αλεπού για τον εαυτό του, θα χτυπήσει μια γυναίκα με την οποία έκλεισαν τα μάτια του ….

…Ο Al-Kirmani είπε ότι όποιος είδε ότι είχε αφιερώσει τον εαυτό του ή τους άλλους σε έναν τάφο ή ένα λάκκο, τότε πρέπει να χτίσει ή να κατοικήσει σε αυτήν τη χώρα ….

…Και αν είδε σαν να είχε μιλήσει στον εαυτό του, έπεσε σε αμαρτία ….

…Και όποιος βλέπει ότι καλεί σε όλη τη δημιουργία, και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται ειδικά για τον εαυτό του, τότε ο Παντοδύναμος Θεός θα του δώσει έναν γιο εξαιτίας του Παντοδύναμου λέγοντας: «Και όταν ο Ζαχαρίας καλεί τον Κύριό του, μην με συγχωρείτε ένα άτομο και είσαι ο καλύτερος κληρονόμος . ~…

…Και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν: Όποιος εμπλέκει κάτι στον εαυτό του και δίστασε να το ερευνήσει και να δει ένα όραμα, τότε μπορεί να το ερμηνεύσει δηλώνοντας αυτήν την αντωνυμία, και μερικοί είπαν ότι αναφέρεται στον παρατηρητή για να αντλήσει το όνομα ….

…Και όποιος βλέπει ότι κατηγορεί τον εαυτό του για ένα θέμα που έχει χάσει, τότε μπαίνει σε μια μπερδεμένη υπόθεση για την οποία κατηγορείται, και τότε ο Θεός τον παίρνει μακριά και είναι ευχαριστημένος με αυτό, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Η ψυχή θαυμάζεται από κακό εκτός από αυτό που ο Θεός έλεος . ~…

…Και όποιος βλέπει ότι ελέγχει για τον εαυτό του και όχι για άλλους, τότε θα ερμηνεύσει για όφελος γι ‘αυτόν .)…

…Και όποιος βλέπει ότι έπινε όλη τη θάλασσα, θα αποκτήσει μια μεγάλη κατοχή αν αξίζει αυτό ….

…Ο Al-Kirmani είπε, και όποιος βλέπει ότι πίνει αίμα, απαγορεύεται να έρθουν χρήματα ή να χυθεί άδικα ….

Ο Jaafar Al-Sadiq είπε: Η κατανάλωση πεμφίγου έχει τέσσερις πτυχές: όφελος, εξυπηρέτηση, φιλί, εξυπηρέτηση των ριζών και απομάκρυνση της ταλαιπωρίας και της ανησυχίας ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάνει σε ένα από αυτά τι δεν είναι κατάλληλο να κάνει, δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και ειπώθηκε ότι το όραμα του τζαμιού ερμηνεύεται από τον Σουλτάνο ή όποιον παίρνει τη θέση του, και το όραμα του το σχολείο ερμηνεύεται από δικαστές, μελετητές, νομικούς και το τζαμί, ερμηνευμένο από μια γυναίκα με μεγάλη μοίρα ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι βάζει στο κεφάλι του ό, τι φοράει το χειμώνα και ήταν καλοκαίρι που σημαίνει ότι δεν πετυχαίνει αυτό που θέλει και αν δει εναντίον του, τότε δείχνει ότι θέλει να συμβεί ….

Τι σημαίνει η φράση : ~ Εάν το όραμα πραγματοποιηθεί ~ ; Αυτή η φράση αναφέρθηκε από τον Προφήτη, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και αναφέρεται στο γεγονός ότι το όραμα δεν θα είναι πειστικό, καθώς σημαίνει να μην είμαστε σίγουροι, και ως εκ τούτου οι προκάτοχοι εξέδωσαν συχνά την έκφρασή τους για οράματα με αυτό φράση : Εάν το όραμά σας είναι αληθινό ….

Τι γίνεται με τα χρώματα, δεν θα έχουν συγκεκριμένες έννοιες , ή να έχει θέα , και είναι μια διαφορά μεταξύ αυτών των ενδείξεων σύμφωνα με τα χρώματα εκεί; Τα χρώματα έχουν τις συμβολές τους σε ένα όνειρο , αλλά η έννοια των χρωμάτων δεν είναι πάντα η ίδια . Είναι λοιπόν γνωστό ότι αποφασίσατε σε αυτό το βιβλίο ότι το όνειρο ή το όνειρο ή το όραμα είναι μια μάζα και όχι μέρος , τότε είναι απαραίτητο να κοιτάξετε συνολικά από το πέρασμα σε όλα τα μέρη του οράματος , ακριβώς όπως τα μέρη του οράματος μπορεί να είσαι ισχυρότερος από τους άλλους – με την επικάλυψή τους και ίσως από τα κείμενα που μου δείχνουν ένδειξη των χρωμάτων που αναφέρονται γενικά στο Sunan al – Tirmidhi στο βιβλίο της Αποκάλυψης , η πόρτα αυτού που ήρθε σε ένα όραμα του Προφήτη ειρήνης να είναι πάνω του στον Ζυγό και Ο Υδροχόος από την Αΐσα, μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ , είπε : ζήτησε από τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη για το χαρτί , του είπε Khadija : ήταν ειλικρίνεια Και πέθανε πριν εμφανιστεί , έτσι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί οι προσευχές του Θεού και ειρήνη σε αυτόν , είπε : «Θα το φορούσα σε ένα όνειρο και θα φορούσα λευκά ρούχα , και αν ήταν από τους ανθρώπους της φωτιάς, θα είχε ντύσει διαφορετικά .» Αυτή είναι μια ρητή αναφορά από τον Αγγελιοφόρο, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, σχετικά με την έννοια του λευκού φορέματος , και έχω ακολουθήσει τα κείμενα που περιελάμβαναν την αναφορά ορισμένων χρωμάτων και μπορώ να εξηγήσω τα πιο σημαντικά πράγματα σε αυτά με το παρακάτω : Σύγχρονοι όροι – χρώματα…

…Το άθροισμα από το οποίο δουλεύει η φυτική ζάχαρη, η ραφιναρισμένη ζάχαρη και η ζάχαρη ντόνατ, δίνουν μια έκφραση για αυτό ….

…Και όποιος βλέπει τους σπινθήρες να τρώνε ό, τι του ήρθε, τότε είναι ο λόγος και το κακό και μια διαμάχη ή πόλεμος μεταξύ ενός λαού και τους βλάπτει, και το όραμα του καπνού είναι μια μεγάλη φρίκη και άγριες μάχες και πόλεμο, και αν με αυτόν τον καπνό εκεί είναι μια φλόγα, τότε είναι μια σοβαρή δολοφονία που πλήττει τους ανθρώπους, και αν είναι χωρίς φλόγα, τότε συνδυάζεται χωρίς πόλεμο και ηθική χωρίς να σκοτώνει ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάνει ό, τι δεν είναι επιτρεπτό για τον νηστείο, τότε έχει μειώσει τη θρησκεία του ….

…Και αν βλέπει ότι η όρασή του είναι μεγαλύτερη και ισχυρότερη από ό, τι πιστεύουν οι άνθρωποι, τότε το κρεβάτι του είναι καλύτερο από το άνοιγμα του . Εάν βλέπει πολλά μάτια στο σώμα του, τότε είναι μια αύξηση της θρησκείας. Εάν βλέπει ένα μάτι στην καρδιά του, μπορεί να το δει, τότε είναι καλός στη θρησκεία του, και ειπώθηκε ότι η καλοσύνη του ματιού και η διαφθορά του σε αυτό που του φέρνει το μάτι σε σχέση με χρήματα, παιδί, γνώση ή υγεία του σώματος…

…Και όποιος βλέπει ότι κάτι δεν πρέπει να βγαίνει από τον πρωκτό του, ή κάτι σαν αυτόν μπαίνει, δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του έχει επεκταθεί από ό, τι στο παρελθόν, τότε θα λάβει ευλογίες, χρήματα και αύξηση του βιοπορισμού ….

…Και όποιος βλέπει από τους νεκρούς τι θαυμάζει, τότε συμβαίνει κάτι που οι άνθρωποι θαυμάζουν ….

…Όσο για κάθε είδος κρέατος του οποίου το κρέας τρώγεται, καθένας από αυτούς παρουσιάστηκε στο κεφάλαιο και την ερμηνεία του, αλλά αναφέρω αυτούς τους τύπους λόγω της διαφοράς σε αυτά και της συνάφειάς τους. Όσο για όσα ανέφεραν οι περαστικοί, το οποίο εμπλουτίζει τη λεπτομέρεια κάθε ζώου και το φύλο του, και ειπώθηκε ότι όλα τα κρέατα των ζώων προέρχονται από τα έβδομα τέρατα και τα θηράματα πουλιών, αποκτώνται με απαγορευμένα χρήματα από τους βασιλιάδες ….

Και όποιος δει κάποιο έλεος, αν φτάσει σε ένα στίχο βασανιστηρίου, και είναι δύσκολο γι ‘αυτόν να το διαβάσει, θα έχει μια ανακούφιση ….

Και όποιος βλέπει την όρασή του χωρίς αυτό που πιστεύουν οι άνθρωποι, ή βλέπει λόγια ή αδυναμία, και οι άνθρωποι δεν το γνωρίζουν, τότε η μυστικότητα του θα είναι χωρίς τη δημοσιότητά του ….

Τι είναι η ύπνωση και ο υπνωτιστής ονειρεύεται έναν υπνωτιστή; Ύπνωση : Μια κατάσταση παρόμοια με τον κανονικό ύπνο και όχι μια φυσιολογική ύπνο …….. Η ύπνωση μπορεί να προκληθεί σε ένα χαλαρό άτομο με τρόπους, όπως : Α _ επανάληψη ορισμένων λέξεων . Β _ επανάληψη ορισμένων κινήσεων . C _ Κοιτάζοντας ένα σημείο που οδηγεί σε κόπωση των μυών των ματιών . Είναι αξιοσημείωτο ότι ο υπνωτιστής με αυτόν τον τρόπο δεν χάνει το συναίσθημα και την προσοχή του, αλλά παραμένει υπόκειται στις προτάσεις και τις εντολές του υπνωτιστή, και μπορεί ακόμη και να τον κατευθύνει να πιστέψει σε μια σκέψη ή μια ιδέα, και επίσης παρατηρείται ότι ένα άτομο δεν μπορεί να υπνωτιστεί παρά τη μύτη του . Υπάρχει η λεγόμενη ύπνωση. Απέχει πολύ από την ύπνωση και εξαρτάται στο σύνολό της από την τεχνητή αναπαράσταση, για να φτάσει στην ψυχαγωγία του θεατή μόνο για αυτές τις παραστάσεις, και δεν εξαρτάται από αυτήν, και δεν αποτελεί μέρος αυτού που μιλά ο ερευνητής εδώ . ~. ~. ~. ~. ~. ~. ~ Εν κατακλείδι : Η υπνωτική κατάσταση με αυτό τον τρόπο, αν επρόκειτο να υπνωτισμένοι στο θέατρο, ή ιατρική ύπνωση στην κλινική, και υπό την επίβλεψη του θεράποντος ιατρού, δεν είναι μια φυσική κατάσταση με την οποία δημιουργείται μια ειλικρινή όραμα…

…Και όποιος βλέπει ότι λατρεύει αυτό που δεν επιτρέπεται στη Σαρία, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον αυτού ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει ό, τι έβγαλε από το αυτί του, αυτό δείχνει τη μετάνοιά του ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει ό, τι δεν του αρέσει στην επιστήμη της έκφρασης και επαινεί τον Θεό γι ‘αυτόν, τότε απαλλάσσεται από την ανησυχία και τρώει τον εγκέφαλο οποιουδήποτε είδους δείχνει ότι υπάρχουν χρήματα που εξοικονομούνται ….

Τι πιστεύετε ότι διαδίδετε τα υποκριτικά νέα της Νύχτας της Δύναμης σε ένα όνειρο; Είναι κοινό μεταξύ των ανθρώπων σε τέτοιες μέρες κάθε χρόνο για τον καθορισμό του Laylat al-Qadr, και ότι είναι η νύχτα αυτού του είδους, και πέρυσι μου φημολογήθηκε ότι έβαλα τη Νύχτα της Δύναμης ως τη νύχτα των είκοσι -πέντε, και για την εκπλήρωση της ευθύνης θα ήθελα να διευκρινίσω τα εξής : Ερώτηση / Υπάρχει ενδιαφέρον Προσδιορίστε τη νύχτα της εξουσίας; Ποια είναι η απόφαση για το τι κάνουν ορισμένοι στην ενημέρωση ή τον περιορισμό τους – με βάση τα οράματα – και με το πρόσχημα να τους παροτρύνουν να το πράξουν ή να αγωνιστούν για αυτά; Απαντώ σε αυτήν την ερώτηση μέσω των ακόλουθων σημείων : 1 / Η έκφραση των οραμάτων βασίζεται σε εικασίες και δεν βασίζεται στην κοπή. Προειδοποιώ επίσης να μην εισαγάγω οράματα στην πτυχή της λατρείας, γιατί η θρησκεία έχει ολοκληρωθεί . 2 / Αναγνωρίζουμε ότι το όραμα του πιστού είναι αληθινό, και ότι είναι μέρος των μερών της προφητείας, και υποστηρίζουμε επίσης το κήρυγμα του καλού με αποδείξεις : το ρητό του Προφήτη [ Δεν υπάρχει τίποτα από την προφητεία εκτός από τους ευαγγελιστές . Είπαν : Ποια είναι τα καλά νέα; Είπε ότι το δίκαιο όραμα το βλέπει ο πιστός ή το βλέπει ο ίδιος ], αλλά το όραμα του πιστού μπορεί επίσης να είναι λανθασμένο, και δεν υπάρχει καμία αναφορά για τον αλάθητο σήμερα που μπορεί να αποφασιστεί από αυτό ή από αυτό . 3 / Ότι αυτό το ummah εξέδωσε καλύτερα λόγια και καλύτερες πράξεις από το προηγούμενο, και έζησαν ολόκληρο το μήνα, και αυτό το ummah δεν θα είναι κατάλληλο εκτός από αυτό που είναι δίκαιο στην αρχή του . 4 / Ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, δεν ενημέρωσε τους Συνεργάτες για μια συγκεκριμένη νύχτα, αλλά μάλλον είπε ότι ήταν τις τελευταίες δέκα ημέρες, ή τις τελευταίες επτά ημέρες, και αυτό είπε αφού έμαθε ότι Μερικοί από τους συντρόφους του, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένοι μαζί τους, είδαν τη Νύχτα της Δύναμης σε ένα όνειρο, οπότε είπε όπως στο Χαντίθ που διηγήθηκε. Ο Αλ-Μπουχάρι στο Σαχχί του : [ Βλέπω τα οράματά σας να συγκρούονται – δηλαδή, συμφώνησαν – τις τελευταίες επτά ημέρες, οπότε όποιος τα ερευνήσει θα πρέπει να τα ερευνήσει τις τελευταίες επτά ημέρες . ~ Αυτό το ζήτημα ήταν ένα από τα σημαντικά ζητήματα με τα οποία συνεργάστηκαν οι Συνεργάτες, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, έως ότου αναφέρθηκε ότι συνήθιζαν να εκτελούν Ιτικαΐφ μέσα στις δέκα ημέρες, αναζητώντας το, και αυτό είναι προτού ορίσει ο Προφήτης τις τελευταίες δέκα ημέρες . 5 / Βλέπω τον ειρήνη του Προφήτη πολλές φορές τη νύχτα, και βγήκε για να πει στους συντρόφους έξω, μετά την Ονίσσα, και είπε ότι είδε σε ένα όνειρο ότι προσκύνησε σε νερό και λάσπη, ήρθε ένα σύννεφο Vmatart μέχρι την οροφή του Sal του τζαμιού – ήταν φύλλα φοίνικα – προσευχή και κρατήθηκε, ο αφηγητής είπε : Είδα τον Αγγελιοφόρο, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, να προσκύνησε σε νερό και λάσπη, μέχρι που είδα ένα ίχνος λάσπης στο μέτωπό του, και αυτό είναι επιβεβαίωση του οράματός του, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει ειρήνη, άφησε την πρωινή προσευχή με το πρόσωπό του γεμάτο λάσπη και νερό . 6 / Ήρθε στο Σαχχ ότι, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε : [ Βγήκα για να σας πω για τη Νύχτα του Πεπρωμένου, και κοίταξα – δηλαδή, τσακώθηκα και υποστήριξα – έτσι και έτσι, και ανατράφηκε, και ελπίζω ότι θα ήταν καλό για εσάς …….] Χαντίθ . Ο Al-Subki al-Kabeer συνήγαγε από αυτήν την ιστορία, όπως αναφέρεται στο Fath al-Bari 4/286: Είναι επιθυμητό να κρύβεται η Νύχτα της Δύναμης σε όσους την είδαν . Αυτό συμβαίνει επειδή ο Θεός αποφάσισε στον προφήτη του ότι δεν τον ενημέρωσε για αυτό . Και όλα τα καλά είναι αυτά που προορίζονται για αυτόν, οπότε είναι επιθυμητό να τον ακολουθήσουμε σε αυτό . 7 / Το νόημα του ρητού του, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού : [ Μπορεί να είναι καλό για σένα ]: Εάν η Νύχτα της Δύναμης διοριστεί σε μια συγκεκριμένη νύχτα, θα περιοριστεί σε αυτήν, τότε η λατρεία λείπει σε άλλη , και αυτό συνέβη και συμβαίνει από πολλούς ανθρώπους, έτσι ώστε να υπάρχουν μερικοί που στέκονται για τη νύχτα που φημολογείται ότι είναι Laylat al-Qadr, και αφήνουν τα υπόλοιπα , και αυτό είναι ένα μεγάλο λάθος – όπως εξηγήσαμε νωρίτερα -. 8 / Είναι καλύτερο για τους μουσουλμάνους να μην μεταδίδουν τέτοια νέα σχετικά με τον καθορισμό του Laylat al-Qadr ή να δημοσιεύουν μερικά από τα λόγια εκείνων που το εκφράζουν, ως τη νύχτα αυτού του και αυτού του μήνα, όταν αποδεικνύεται από οι σωστές αφηγήσεις, ότι η απόκρυψή της ήταν για σοφία και υπάρχει καλό για την ummah, και καλό για να ακολουθήσει ό, τι προήλθε από τον Αγγελιοφόρο, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . 9 / απαιτείται από τους μουσουλμάνους γενικά επιμέλεια και λατρεία και εργασία σε αυτόν τον ολόκληρο μήνα, ο τελευταίος από αυτούς και συγκεκριμένα δέκα , ήταν ο ειρήνης του Προφήτη όπως δήλωσε σε μια συνέντευξη με την Aisha : Εάν δέκα μπήκαν να σφίγγουν την ποδιά, και να ζήσουν για τη νύχτα, και ξύπνησε την οικογένειά του ] , και σε αυτή την αναφορά στο να προτρέψουμε να βελτιώσουμε το συμπέρασμα, ο Θεός σφραγίζει καλά για εμάς. Αμήν, Κύριε των κόσμων … Και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Όσον αφορά τα ενδύματα που κατασκευάζονται από αυτό, η έκφρασή του είχε προηγουμένως εκφραστεί στη θέση του στην ενότητα ενδυμάτων και ενδυμάτων. Όσον αφορά αυτό που χρησιμοποιείται από τις αποσκευές, έχει προηγηθεί η έκφρασή του στη θέση του στο Κεφάλαιο 48 ….

Τι είναι καλύτερο να πω ότι έχω όραμα ή όνειρο; Η διεύθυνση του Μπαχάρι είναι σωστή : η πόρτα : το όραμα του Θεού , και έτσι σημαίνει καθόλου και αναφέρεται στο Χαντίθ : ~ Αληθινά όνειρα του Θεού και το όνειρο του διαβόλου ~ και προφανές ότι λέμε : αυτό που προστίθεται στον Θεό δεν είναι λέγεται ότι έχει ένα όνειρο που προστίθεται στον διάβολο λέγεται ότι έχει ένα όραμα, μια παράνομη πράξη βασίζεται στην αισιοδοξία και δεν καλείται ο καθένας ως όραμα, ήρθε σε μια συνέντευξη τελευταία ( αποκάλυψη τρία ) και στη συνέχεια ανέφερε τους σύγχρονους πιστούς που ονομάζονται κάθε είδος όραμα του ονόματος , και υπέρ της αισιοδοξίας οι λέξεις ειρήνη σε αυτόν ~ καλή όραση του Θεού ~ στο μυθιστόρημα : ~ καλή όραση ~ Έτσι το ονόμασε Χασάν…

…Ο Ντάνιελ είπε ότι αν είδε ότι είχε μεταμορφωθεί σε κάτι στο οποίο υπήρχε καλοσύνη, εάν ήταν μέλος της οικογένειάς του, τότε θα πέσει σε ατυχία στην αρχή της εντολής του, και θα κέρδιζε νίκη και επάρκεια στο τελευταίο του θέμα ….