…Ο γάμος σε ένα όνειρο δείχνει τη φροντίδα του Παντοδύναμου Θεού . Ίσως ο γάμος να δείχνει οικογένειες, θρησκεία, ανησυχία και αγωνία . Εάν ένα άτομο παντρευτεί μια άγνωστη γυναίκα, αυτό δείχνει ότι ο όρος είναι κοντά, και το ταξίδι από το σπίτι στο σπίτι, και εάν είναι κατάλληλος για το εμιράτο, θα αναλάβει ή να πάρει μια θέση που του ταιριάζει . Εάν είναι ένας γάμος σύμφωνα με το έθιμο, τότε είναι μια θέση ή μια καλή φήμη . Ο γάμος ορίζεται ως μια τέχνη, οπότε όποιος βλέπει ότι παντρεύτηκε μια γυναίκα, τότε πεθάνει, τότε εργάζεται σε ένα επάγγελμα από το οποίο παίρνει μόνο δουλειά, προβλήματα και ανησυχίες . Και όποιος πιστεύει ότι έχει παντρευτεί μια εβραϊκή γυναίκα, επιδιώκει ένα εμπόριο στο οποίο θα κερδίσει μια αμαρτία και θα διαπράξει αμαρτίες . Και όποιος πιστεύει ότι έχει παντρευτεί μια χριστιανή γυναίκα, επιδιώκει ένα εμπόριο στο οποίο είναι ψεύτικο . Αν είναι μαγιάν, τότε είναι τέχνη χωρίς θρησκεία . Αυτός που παντρεύεται μια πόρνη είναι μοιχείας . Όποιος παντρεύεται μια υγιή σύζυγο δεσμεύεται από σοβαρό περιορισμό . Και όποιος παντρεύεται ένα σκυλί, έχει χαμηλή τάξη . Και όποιος βλέπει ένα άτομο παντρεύεται μια γυναίκα και τη μεταδίδει σε αυτόν, θα λάβει χρήματα . Και όποιος βλέπει τη σύζυγό του παντρεύεται έναν άντρα με τη γυναίκα του Σουλτάνου, θα του δοθεί βασιλιάς αν είναι κατάλληλος για αυτό, διαφορετικά θα αναλάβει την εντολή . Και όποιος παντρευτεί μια νεκρή γυναίκα θα αποκτήσει πρόσβαση σε μια νεκρή ύλη, μπορεί να σταματήσει . Εάν η άρρωστη γυναίκα παντρευτεί, και όποιος δει τον άντρα και δεν τον γνωρίζει, τότε πεθαίνει. Ομοίως, εάν ο άρρωστος άνδρας παντρευτεί στον ύπνο του και δεν δει τη γυναίκα και δεν την γνωρίζει, τότε πεθαίνει . Και από τον σύζυγο της μητέρας του, πουλά την περιουσία του : Εάν μια έγκυος γυναίκα βλέπει ότι είναι παντρεμένη, τότε γεννά ένα σκλάβος, και αν εμφανιστεί σαν νύφη, γεννά ένα αγόρι . Εάν μια γυναίκα και έχει έναν γιο βλέπει ότι είναι παντρεμένη, τότε παντρεύεται τον γιο της . Εάν μια μόνη ή παντρεμένη γυναίκα παντρευτεί σε ένα όνειρο, θα αποκτήσει καλό . Εάν η γυναίκα παντρευτεί έναν νεκρό άνδρα, θα είναι χωρισμένη και φτωχή . Και όποιος βλέπει ότι παντρεύτηκε μια γυναίκα και έχει μια γυναίκα ή μια γυναίκα, θα έχει μια επιλογή και εξουσία όσο και την ομορφιά και την εμφάνιση της γυναίκας, αν την επιθεωρήσει και την γνωρίζει. Εάν δεν την γνώριζε και ετοιμαζόταν για αυτόν, αυτό είναι απόδειξη του θανάτου του ή του θανάτου ενός ατόμου στα χέρια του . Και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται την κόρη ενός άγνωστου σεΐχη, θα υποφέρει πολύ καλό . Και αν μια γυναίκα δει ότι έχει παντρευτεί έναν άγνωστο σεΐχη, τότε θα κάνει πολύ καλό . Και αν ήταν άρρωστη, θεραπεύτηκε από την ασθένειά της . Και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται μια νεκρή γυναίκα από τη σύζυγό του, θα πρέπει να φτάσει στη μήτρα της και αν είναι ακόμα ζωντανή, η μήτρα της θα αποκοπεί . Και όποιος είδε ότι παντρεύτηκε ένα χαράμ, υπερισχύει η οικογένειά του . Και η σύζυγος σε ένα όνειρο είναι σύντροφος, εχθρός, καταπιεστικός κυβερνήτης, πικρός αντίπαλος ή βασιλιάς, και ό, τι του έχει δείξει η γη σε ό, τι αφορά την άνεση ή την κούραση, ή το καλό ή το κακό, η γυναίκα σαν αυτόν τον αποδίδεται για την ένδειξή του ….

…Όσο για τη θάλασσα, είναι η εξουσία, και ο ποταμός είναι ένας κυβερνήτης χωρίς αυτήν. Έτσι όποιος βλέπει τη θάλασσα ή στέκεται πάνω της, τότε κάτι θα του συμβεί από τον σουλτάνο που δεν ήθελε. Και όποιος βλέπει ότι η θάλασσα είναι έλλειψη και έχει γίνει κόλπος, τότε η αρχή αποδυναμώνεται και απομακρύνεται από τις χώρες από τις οποίες έχει φύγει η θάλασσα, και όποιος βλέπει ότι μπήκε στη θάλασσα κολυμπώντας μέχρι να μην δει, αυτός είναι ο δικός του απώλεια. Και όποιος είδε ότι πνίγηκε σε μια θάλασσα ή ένα ποτάμι και δεν πέθανε σε αυτό, τότε πνίγηκε στο θέμα αυτού του κόσμου, και ίσως ήταν πολλές αμαρτίες και αμαρτίες, και όποιος είδε ότι μπήκε σε μια θάλασσα ή ένα ποτάμι και τον χτύπησε από τον πυθμένα του και λάσπη και λάσπη, τότε θα τους χτυπήσει από τον Σουλτάνο ή έναν γέρο, και όποιος βλέπει ότι είναι δύτης στη θάλασσα βουτάει σε μαργαριτάρια ή κάτι άλλο, τότε αυτός βγήκε έξω, επειδή αναζήτησε γνώση ή χρήματα, και το χτύπησε σύμφωνα με την εμφανή ποσότητα μαργαριταριών και άλλων, και όποιος είδε ότι αντλεί νερό από τη θάλασσα ή το ποτάμι και το βάζει σε ένα μπολ, τότε χτυπά χρήματα από έναν κυβερνήτη , και αν το νερό είναι σκοτεινό, φοβάται και όποιος βλέπει ότι έπλυνε ή πλύθηκε από το θαλασσινό νερό ή το ποτάμι, και αν ήταν άρρωστος, ο Θεός τον θεράπευσε ή είχε ένα χρέος που ο Θεός κυβερνούσε ή ανησυχούσε ανησυχούσε, ή φοβόταν την ασφάλεια, ή σε φυλακή, βγήκε από αυτό σε καλό, και αν είδε ότι περπατούσε πάνω στο νερό σε μια θάλασσα ή ένα ποτάμι , τότε δείχνει την καλή του θρησκεία και την εγκυρότητα της βεβαιότητάς του, και όποιος έβλεπε έναν ασθενή τροχό σε έναν άντρα δεν πρέπει να πνίγεται μέσα του, γιατί είναι μια καλή ζωή για τον άνθρωπο αν είναι συνηθισμένος ή για εκείνους που κατέχουν αυτόν τον τροχό Ένας άντρας σε αυτό, γιατί είναι μια καλή ζωή για τους ανθρώπους αν είναι γενικός ή για κάποιον που κατέχει τον συγκεκριμένο τροχό, και όποιος βλέπει ότι η θάλασσα έχει ανέβει από τη γη, τότε είναι ένας κυβερνήτης που φοβάται ότι εξαπατείται ή αδικείται, και όποιος βλέπει ότι έχει εισέλθει σε μια θάλασσα ή ένα ποτάμι, τότε μπαίνει σε έναν κυβερνήτη ή έναν κυβερνήτη, και αν είναι άρρωστος, η ασθένειά του θα γίνει πιο σοβαρή και αν βγει από αυτό, χτυπά καλά από τον Σουλτάνο και τον απομακρύνει. Και όποιος βλέπει ότι έχει κόψει μια θάλασσα ή ένα ποτάμι από την άλλη πλευρά, τότε τους κόβει ή έναν λόφο και ελευθερώνεται από αυτό. Και όποιος βλέπει ότι πίνει γλυκό νερό από ποτάμι ή τροχό, τότε θα υποφέρει από την ευχαρίστηση να ζήσει και να έχει μεγάλη διάρκεια ζωής, και αν είναι πικρή ή σκοτεινή, η ζωή του είναι σε φόβο, φόβο ή αγωνία και ειπώθηκε ότι είναι άρρωστος όσο πίνει και αν βλέπει λίγο νερό σε ένα δοχείο ή σε ένα μέρος όπου φυλακίζεται, τότε γεννήθηκε, και αν δει ότι του έχει χυθεί ζεστό νερό από εκεί που το κάνει δεν αισθάνεται, τότε φυλακίζεται ή αρρωσταίνει ή ταλαιπωρείται από αυτούς ή φοβάται τα τζιν στο βαθμό της θερμότητας του και όποιος είδε Αν έπεσε στο νερό, τότε θα έπεφτε σε σοβαρή αγωνία ή ταλαιπωρία, και όποιος πιστεύει ότι κουβαλούσε νερό σε ένα μπολ, και αν είναι φτωχός, τότε παίρνει χρήματα ή ένα άτομο που είναι παντρεμένος ή παντρεμένος, η γυναίκα του ή ο ummah έφερε τη σύζυγό του ή τη δούλη του και αν δει ότι μετέφερε νερό σε ένα ένδυμα ή Αυτό που αρνείται να μεταφέρει νερό σε αυτό είναι ματαιοδοξία και όποιος βλέπει Πίνει νερό από μια κούπα ή ένα φλιτζάνι ή κάτι παρόμοιο. Αν είναι άγαμος, παντρεύεται και αν δει ότι αδειάζει νερό σε ένα βάζο ή κρυφή μνήμη ή σε μια σακούλα ή κάτι άλλο, τότε παντρεύεται Μια γυναίκα και όποιος βλέπει ότι οδηγεί νερό στο σπίτι του, τότε όλα τα καλά οδηγούνται σε αυτήν και όποιος βλέπει ότι το νερό έχει ρέει στο σπίτι του ή τα μάτια σκάσουν μέσα του, γιατί κλαίει τα μάτια σε έναν άρρωστο ή να αποχαιρετήσει έναν ταξιδιώτη ή αλλιώς, και όποιος βλέπει αυτό το κανάλι του σπίτι ή οπωρώνας τρέχει, εάν ανησυχεί, θα απελευθερωθεί. Και αν το δει μπλοκαρισμένο, τα δόγματα του εμποδίζονται από αυτόν…

…Όσον αφορά τη σεξουαλική επαφή, όποιος βλέπει ότι έχει σεξουαλική επαφή με τη σύζυγό του σύμφωνα με τη συνήθεια της, τότε τη συνδέει με τη δικαιοσύνη και την καλοσύνη, και εάν η επαφή του με αυτήν ήταν στο πίσω μέρος, τότε ζητά μια εντολή που περιλαμβάνει αίρεση , και ως εκ τούτου δεν συμβαίνει σε αυτόν στη ζήτησή του. Έχει σεξουαλική επαφή με ένα από τα χαράμ του, τότε είναι λίγη αγάπη για αυτόν που δεσμεύεται μαζί της, και αν είναι νεκρή, τότε δείχνει ότι υποφέρουν και θλίβουν. Λέγεται ότι το να βλέπεις αυτό είναι καλό για όποιον κάνει και το αποτέλεσμα και μπορεί να υποδηλώνει το Χατζ. Και όποιος είδε ότι είχε σεξουαλική επαφή με τη γυναίκα του και ότι ήταν νεκρή, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν. Είδε ότι ο χαλίφης και όποιος αντικαταστήσει τον γάμο του έχει αποκτήσει κηδεμονία από αυτόν, και όποιος βλέπει ότι έχει οδηγήσει μια παρθένα, τότε έχει μια υπηρέτρια ή παντρεύεται μια καλή γυναίκα εκείνο το έτος, και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται μια νεκρή γυναίκα στη συνέχεια τον συνδέει με ικεσία, και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται μια σκλάβα και είναι νεκρή, τότε η ζωή του έχει λήξει και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται κάτι από ένα ζώο, δημιουργεί μια εύνοια σε όσους τον απιστεύονται και Όποιος βλέπει ότι παντρεύεται έναν από τους γονείς του χωρίς εκσπερμάτιση, τότε προσευχήθηκε μαζί τους, και αν εκσπερμάτιζε, διέκοψε το έλεός του. Και αν ήταν αρχικά από τους ανθρώπους της καλοσύνης B. Με γνώση και ευλογία, και ο γάμος δείχνει την πραγματοποίηση του τι σημαίνει θρησκεία ή τον κόσμο, και όποιος βλέπει ότι ο αντίπαλός του είναι παντρεμένος με αυτόν, θα τον κερδίσει, και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται τον Σουλτάνο ή που παίρνει τη θέση του, τότε τα χρήματά του φεύγουν, και αν το κάνει μαζί του, θα έχει μεγάλο αγαθό. Και ειπώθηκε ότι ο γάμος στο πίσω μέρος δείχνει το αίτημα για ένα δύσκολο ζήτημα και όποιος πιστεύει ότι έχει σεξουαλική επαφή με τη γυναίκα του γείτονά του, δεν υπάρχει καλό σε αυτό…

…Και ειπώθηκε ότι αυτός που βλέπει ότι κάτι από το ζώο τον παντρεύεται και αν έχει κυνόδοντο, τότε αυτό που μισεί από τον εχθρό του θα τον χτυπήσει, και αν όχι, δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο υπηρέτης του τον παντρεύεται, τον περιφρονεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας γνωστός άνδρας τον παντρεύεται, τότε μοιράζονται και συναντιούνται σε κάτι δυσάρεστο ….

…Και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται τον πρωκτό, τότε κάνει κάτι άλλο από αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάτι του ζώου τον παντρεύεται, τότε δείχνει ότι η φωνή του είναι μεγαλύτερη από την ικανότητά του ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι ένα άτομο παντρεύεται τη γυναίκα του, θα αποκτήσει το γάμο εάν είναι γνωστό από το εμπόριό του ότι θα τον λάβει ….

…Μνήμη : Δηλώνει λοιπόν όλες τις γνώσεις ή τη δύναμη που έχει ένα άτομο όσον αφορά το καλό ή το κακό. Εάν αυτό δεν τον συναντήσει, η γυναίκα του είναι άρρωστη ή ανυπάκουη, τότε πώς αν είναι αυτή που το βλέπει για τον σύζυγό της, τότε την αφήνει με θάνατο ή ζωή, εκτός αν είναι αυτή που δικαιολογεί το αγόρι σε αυτήν και αυτός το ζητάει από αυτήν, δεν τον βλέπει ποτέ από αυτήν . Εάν δεν υπάρχει σύζυγος, και είναι ο ιδιοκτήτης των ματιών, ο οδηγός και το πότισμα, τότε το ρεύμα κόβεται από αυτόν και τα πόδια του είναι σπασμένα ή ο κάδος του σπάει ή πέφτει στο πηγάδι . Λοιπόν, τι γίνεται αν σε ένα όνειρο παντρεύεται μια γυναίκα και η μνήμη του κόβεται στον κόλπο της . Εκτός εάν η σύζυγός του είναι άρρωστη σε ένα όνειρο, και δεν έχει γυναικείο κεφάλι ή έμβρυο, και ήταν η σύζυγός του, και αν υπήρχε ένα έμβρυο στη μήτρα της που χάθηκε, ή βγήκε νεκρή, ή έμεινε έγκυος με κάτι που δεν είναι ζωντανός . Εάν είναι κάποιος που δεν είναι έγκυος μαζί της και ο άντρας έχει χρήματα για ταξίδια ή εμπόριο, θα πάει ή θα το χάσει . Και αν είναι φτωχός, θα πάει στην ερώτηση και θα ζητήσει σύνταξη, αλλιώς ο κάδος του πέφτει στο πηγάδι ή το βάζο του, ή ένα αγόρι, γατάκι, γκόμενα, κουτάβι ή κάτι από τα υπάρχοντά του πέφτει σε αυτό, ή μια έλλειψη της κατάστασης του ζώου του, και μια αύξηση στον ύπνο του και την επιτυχία στο πέρασμα . Και ό, τι βγαίνει από το αρσενικό είναι ενδεικτικό του χρήματος, του αγοριού και του γάμου, και τα ούρα υποδεικνύονται από τον τόπο στον οποίο ούρισε . Εάν ουρήσει σε μια θάλασσα, τα χρήματα προέρχονται από αυτόν σε έναν χάρακα, έναν τζαάμπ, ένα δέκατο ή ένα μέγιστο, και η nura ρέει μέσω των ούρων σε αυτήν την ενότητα, καθώς και σπέρματος, madhiy και wadiy . Εάν χύσει σε ένα μπάνιο, παντρεύεται αν είναι άγαμος, διαφορετικά θα ξοδέψει χρήματα για μια γυναίκα ή θα είναι σοβαρή για αυτό . Και αν ουρήσει σε ένα βάζο, μια τσάντα ή ένα σκεύος, τότε παντρεύεται αν είναι άγαμος ή αν η γυναίκα του μείνει έγκυος εάν είναι παντρεμένος ή πληρώνει τα χρήματά της αν το ζητήσει . Και το σπέρμα συμμετέχει με ούρα σε αυτήν την ενότητα . Μπορεί να συναχθεί με τη διαφθορά του τι δείχνουν σε όρους αίματος ή πρωκτού, ή μετά από ψευδορκία, ή σε πορνεία, ή παρόμοια, στα μέρη όπου ο κοιμισμένος ούρηση, και τα χαρακτηριστικά και τις αλλαγές των ούρων, όπως αυτός που ούρηση αίματος ή ούρηση στο χέρι του ή στα τρόφιμα και τα παρόμοια ….

…Al-Raha : Ο μύλος δηλώνει τα προς το ζην του ιδιοκτήτη και του καταστήματός του, και όποιος ζει μαζί του ή όποιος τον υπηρετεί και διορθώνει το φαγητό του και τον παντρεύεται από μια γυναίκα και έναν σκλάβο . Ίσως έδειξε ταξίδι προς την περιστροφή του, και ίσως έδειξε την επιδημία και τον πόλεμο για να την συντρίψει . Οι Άραβες και οι ποιητές το εκφράζουν συχνά από αυτούς, οπότε όποιος αγοράζει έλεος παντρεύεται εάν είναι άγαμος, ή ο σύζυγος ή ο γιος της κόρης του, ή αγοράζει έναν υπηρέτη για συνουσία ή υπηρεσία, ή ταξιδεύει εάν είναι ταξιδιώτης και εάν είναι φτωχοί, θα επωφεληθούν από αυτό είναι αρκετό, γιατί Al-Raha χρειάζεται μόνο ποιος έχει τι να αλέσει σε αυτό . Όσο για εκείνον που δημιουργεί έναν μύλο στον οποίο αλέθουν ανθρώπους σε νερό, θάλασσα ή άλλα πράγματα, ανοίγει ένα κατάστημα ή ένα κατάστημα εάν δεν έχει κατάστημα και δημιουργεί τα προς το ζην του εάν δεν μπόρεσε, ή κάθεται για ανθρώπους με τη βοήθεια ενός κυβερνήτη, οφέλους ή εμπιστοσύνης, και έχει την αίσθηση του λαού . Όσο για το άτομο που παίρνει το αλεύρι στο χέρι του, θα παντρευτεί, θα είναι άνετα ή θα κάνει σεξουαλική επαφή, γιατί οι δύο πέτρες είναι σαν το ζευγάρι και το ράμμα είναι σαν το αρσενικό και το αδύναμο . Και αν ήταν χωρίς πόλο, τότε η σεξουαλική επαφή ήταν απαγορευμένη και δύο γυναίκες μπορεί να είναι αηδιαστικές και αν δεν είχε κάτι τέτοιο, τότε ίσως μεσολαβεί στη σύμβαση μεταξύ ενός ζευγαριού ή δύο συντρόφων ή ταξιδεύει αναζητώντας τροφή . Όσο για τις μεγάλες καταστροφές, εάν φαίνονται στο κέντρο της πόλης ή στα τζαμιά, εάν είναι χώρα πολέμου, τότε είναι πόλεμος, ειδικά αν λείπει φωτιά ή βράχος . Διαφορετικά, ήταν ένας μύλος, ειδικά εάν το έδαφος εξαιρέθηκε κριθάρι, ή νερό, λάσπη και άπαχο κρέας . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Αλ Ράχα πάνω στο νερό, ένας άντρας με πολλά χρήματα που ρέουν στα χέρια του, επιμελητής υποθέσεων και όποιος ζήτησε καταφύγιο σε αυτόν, ο καλός παππούς του είδε έναν άνεμο να γυρίζει, μια καλή ποσότητα αλευριού . Και το ρεύμα του νερού που εισέρχεται στην Αλ Ράχα από την κατεύθυνση αυτού που αναφέρεται . Ίσως ήταν το al-Raha αν ήταν ταξίδι . Εάν πάει χωρίς σιτάρι, τότε είναι ταραχή, και αν γίνει στραβά, το φαγητό θα βράσει . Δύο αδίστακτοι άνδρες είναι συνεργάτες που κανείς άλλος δεν είναι διατεθειμένος να διορθώσει . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είδε σαν να γυρίζει χωρίς νερό, οπότε είπε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Η ζωή σου πλησίασε . Ο άνεμος άφησε ένα επιχείρημα που δεν επιβιώνει . Και η θραύση της Ράχα είναι διαφορετική στην ερμηνεία της, μερικά από αυτά υποδηλώνουν την ανακούφιση του ιδιοκτήτη των ανησυχιών, και μερικά από αυτά δήλωσαν ότι δείχνει τον θάνατο του ιδιοκτήτη της . Και όποιος τον βλέπει να αλέθει, θα είναι καλύτερος από τη σκληρή δουλειά των άλλων . Ο Αλ Ράχα δηλώνει πόλεμο, επειδή οι Άραβες λένε ότι υπάρχει πόλεμος ….

…Έβλεπε ότι ο βασιλιάς έγραψε το λάθος του Vohrzh όταν τον πήρε , ερμήνευσε πέντε πτυχές για το κράτος και την άφιξη του Ριζκ και εξαλείφει την ανάγκη του Αζεζινίου και της ανύψωσης και της επίτευξης των σκοπών, όπως εξήγησαν ορισμένα από τα περάσματα στο στίχο : ( για το κράτος και για τον Ριζκ … ξοδέψτε σεντόνι και φτάστε στο προβλεπόμενο ) και μου είπαν την άποψη που γράφει σε ένα όργανο στο οποίο σπάει ….

…Και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται τη μητέρα του και είναι νεκρή, τότε αυτό δείχνει τη λήξη της ζωής του, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε: «Από αυτήν δημιουργήσαμε, και σε αυτό σας φέρνουμε πίσω, και από αυτό σας φέρνουμε έξω . «Ο στίχος, και το πρώτο από αυτά είναι αυτό το όραμα εάν ο ιδιοκτήτης του απουσίαζε από τη συνάντηση με τη μητέρα του εάν ήταν παρούσα ….

…Και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται έναν άγνωστο σεΐχη, και συμφωνεί μαζί του όπως ελπίζει, τότε είναι πολύ καλός ….

…Και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται τη βαρβαρότητα μας, θα κάνει χάρη στη γυναίκα του ….

…Και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται έναν από τους γονείς του χωρίς εκσπερμάτιση, τότε τους έχει προσευχήσει και αν εκσπερματίσει, θα έκοβε τη μήτρα του ….

…Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι ένας νεκρός άνδρας την παντρεύεται, τότε θα κάνει καλύτερα από ένα μέρος που δεν περίμενε ….

…Και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται έναν από αυτούς, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν ….

…Και όποιος βλέπει ότι ζητά έναν διεφθαρμένο ή άδικο άνθρωπο, τότε θα είναι βοηθός γι ‘αυτόν στην καταπίεση και τη διαφθορά του ….

…Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται για έναν δίκαιο άνθρωπο, το καλό αυτού του κόσμου και του μέλλοντος και η θρησκεία θα φτάσουν σε αυτόν ….

…Και όποιος βλέπει ότι το πόδι του έχει μετατρέψει έναν άνθρωπο σε κάτι από ένα ζώο είναι ένα σημάδι δύναμης ….

…Οι παντόφλες υποδηλώνουν σε ένα όνειρο τον υπηρέτη, τα χρήματα και την προστασία από την ατυχία . Και όποιος είδε ότι φορούσε δύο παντόφλες, θα ταξίδευε στη θάλασσα . Το να φοράτε στενές παντόφλες υποδηλώνει άγχος, αγωνία και ζήτηση για χρέος, και ίσως στενές παντόφλες υποδεικνύουν περιορισμό στους άνδρες . Το ακόμα είδε το άφησε τον φόβο και την αγωνία . Το να φοράτε παντόφλες με παλέτες υποδηλώνει αύξηση του κύρους και του εύρους ζωής . Και ειπώθηκε : Το όραμα των παντοφλών κατά την άφιξη του χειμώνα δείχνει καλό, και στη διαχείρισή του, ή το καλοκαίρι δείχνει την ανησυχία τους . Και όποιος είδε ότι οι παντόφλες του έπεσαν σε ένα πηγάδι ή έκαψαν, η γυναίκα του πέθανε . Και οι νέες παντόφλες αν είναι στενές, τότε είναι μια θρησκεία που απαιτείται, και αν είναι ευρεία, τότε είναι αυτές . Οι παντόφλες είναι ένα άτομο που δεν είναι mahram που είναι νηστείο ή ταξιδεύει, και εάν βλέπει ένα χαφ και δεν το φοράει, τότε θα πάρει χρήματα από τους μη Άραβες . Αυτός που φοράει απλές παντόφλες ταξιδεύει μακριά ή κοντά ή παντρεύεται μια παρθένα . Αν οι παντόφλες ήταν σπασμένες, τότε η γυναίκα θα ήταν ρούχο . Εάν η παντόφλα πέσει σε πηγάδι ή χαθεί, τότε την απελευθερώνει και αν το πουλήσει θα πεθάνει . Εάν του έκλεψε τα σανδάλια, τότε είχε πληγεί από δύο ατυχίες και αν ένας λύκος ή μια αλεπού πήδηξε στις παντόφλες του, ήταν ανήθικοι ακολουθώντας τη γυναίκα του . Αν φοράει παντόφλες χαλαρές, τον παίρνει η γυναίκα του . Αν φοράει παντόφλες με μπάλωμα στο κάτω μέρος, τότε παντρεύεται μια γυναίκα που έχει έναν γιο . Και όποιος έχασε τις παλιές του παντόφλες, το χρέος του αφαιρείται . Και οι παντόφλες περνούν από βοοειδή, έτσι κάθε ατύχημα που συμβαίνει στις παντόφλες συμβαίνει στα βοοειδή του . Και όποιος έχει μια παντόφλα, τα μισά από τα χρήματά του θα φύγουν . Και αν πήγε να το κρύψει μαζί, όλα τα χρήματά του θα φύγουν . Και ειπώθηκε : ο παλιός χαφ είναι χρέος και φυλάκιση, και ο σκλάβος είναι σύζυγος, και αν βλέπει ότι έχει βρει ένα χουφ, δηλώνει ότι εργάζεται στο σώμα του για το μέλλον, ή ότι παραμελεί το υποχρέωση και διευκολύνει πολλούς . Και η καμήλα ήταν ελαφρύτερη σε ένα όνειρο, με δύναμη και ταξίδι, και ίσως η χαλαρότητα της καμήλας έδειξε τη στροφή της στην πανσέληνο ή τον πόνο, ή την προετοιμασία για θέματα και μια καλή πρόοδο . Δείτε επίσης τα παπούτσια, δείτε το zeppelin και δείτε τη σόλα ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε πλοίο, τότε είναι σε πλοίο, είναι άρρωστος ή φυλακισμένος ή κάτι που τον εμποδίζει να σηκωθεί στο θέμα του και το πλοίο μπορεί να είναι η απελευθέρωσή του από αυτό που φοβάται και προειδοποιεί, και μπορεί να είναι γυναίκα. Αν είναι άγαμος παντρεύεται και όποιος βλέπει ότι χτίζει πλοίο ή το κατέχει ή το αγοράζει ή είναι χαρισματικό σε αυτόν ή είναι σε αυτό τότε παντρεύεται Μια γυναίκα ή αγοράζει μια υπηρέτρια και όποιος βλέπει ότι ήταν σε πλοίο και βγαίνει από αυτήν για να προσγειωθεί, τότε θα σωθεί από την αγωνία, τον περιορισμό, την ανησυχία, τη θλίψη, την ατυχία και την ασθένεια, και όποιος βλέπει ότι το πλοίο συνεχίζει την πορεία του, η ανησυχία είναι πιο αδύναμη και βιάζεται να αφήσει τον ιδιοκτήτη του από αυτόν, ακόμα κι αν είναι φυλακισμένος όσο είναι στη φυλακή, ή είναι άρρωστος για μεγάλο χρονικό διάστημα, ή καθίσταται αδύνατο για ένα ταξίδι ή ζήτησε ένα θέμα που δεν έφτασε, και όποιος είδε ότι το πλοίο στεκόταν στο στάσιμο νερό, ήταν πιο δύσκολο για αυτόν και για τη διαφυγή του, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι ήταν σε θαλάσσιο πλοίο ή στο ποτάμι, τότε μπαίνει σε σουλτάνο ή κυβερνήτη, και όποιος βλέπει ότι ανεβαίνει ένα πλοίο από τη μέση της θάλασσας αφού είναι σίγουρος για την καταστροφή. Ήταν ένοχος, μετάνοια της ενοχής του ή φτωχός ανά γιος που ήταν ευημερούμενος, ή ένας ασθενής που ζήτησε γνώση, ή ένα ανήσυχο άτομο που εξακολουθούσε να ανησυχεί, ή ένας άντρας που παντρεύτηκε ή φίλησε μια υπηρέτρια, και όποιος είδε ότι ήταν σε ένα πλοίο και βυθίστηκε και του έδωσε ειρήνη, τότε πνίγεται σε μια κοσμική ύλη και η συνέπεια του είναι καλή, και όποιος βλέπει ότι το πλοίο του είναι σπασμένο από αυτόν και μετά προσπερνά τις σανίδες της, είναι μια ατυχία σε έναν πατέρα ή θείο ή παρόμοια, από τον κίνδυνο που έχει και μπορεί να υποδηλώνει ο θάνατος του ιδιοκτήτη του, και όποιος βλέπει ότι το πλοίο του ρέει στον αέρα, τότε είναι αναπόφευκτα ο θάνατός του…

…Μπορεί να μάθει και να διδαχθεί η επιστήμη της έκφρασης οράσεων και ονείρων; Δεν είναι μυστικό για κανέναν που ενδιαφέρεται για αυτήν την τέχνη ότι αυτή η γνώση είναι πολύ τιμητική και γι ‘αυτό ο Θεός είναι ευγνώμων στον Προφήτη Του Γιούσεφ λέγοντας τον Παντοδύναμο [και επίσης ο Κύριος σας θα σας απαντήσει και θα σας διδάξει για την ερμηνεία των hadits .. .] , και ο Προφήτης μας Μωάμεθ [ ειρήνη και ευλογίες ] ήταν για να εκφράσει οράματα και συχνά ρώτησε τους Συντρόφους όπως στο Χαντίθ της Σαμάρα Μπιν Τζούντουμπ : Όταν ο Προφήτης [ ειρήνη και ευλογίες ] προσευχήθηκε το πρωί, ήρθε σ ‘αυτούς με το πρόσωπό του και είπε : Κανείς από εσάς είδατε ένα όραμα χθες ; Στην πραγματικότητα, έχω μια άποψη για αυτό το ζήτημα. Εννοώ τη δυνατότητα εκμάθησης και διδασκαλίας αυτής της επιστήμης, δηλαδή ότι μπορεί να μάθει και να διδάξει . Και αυτή η γνώμη μπορεί να είναι περίεργη για κάποιους. Αυτό συμβαίνει επειδή αυτή η επιστήμη μοιάζει περισσότερο με έμπνευση και φυσιογνωμία, και σαν να μιμείται τους αγγελιοφόρους, οπότε βρήκε αμηχανία από αυτή την άποψη, αλλά ελπίζω ότι θα θέσουμε αυτό το ζήτημα για συζήτηση, ώστε η πρότασή μας να είναι αντικειμενική . Εδώ είναι το πιο σημαντικό πράγμα που με κάνει να τείνω σε αυτήν τη γνώμη και το έχω μιλήσει αναλυτικά στο βιβλίο μου : Η έκφραση του οράματος, οι σύγχρονοι όροι, οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις, σελ. 96 , και πέραν αυτού, ο εκδότης : Dar al-Tadmuriyya . Ο πυρηνικός σχολιασμός είπε σε μια συνέντευξη της πρώην Samra : πρέπει να ρωτήσουμε για το όραμα, την πρωτοβουλία να ερμηνεύσουμε και να επιταχύνουμε την πρώτη μέρα και επιτρέπεται να μιλάμε στην επιστήμη και την ερμηνεία της Αποκάλυψης, και τα παρόμοια. 15/30 Ibn Ο Χάτζαρ είπε, σχολιάζοντας την προηγούμενη ομιλία όπως στο άνοιγμα 12/437: Επαγωγή Να διδάξει την επιστήμη της όρασης και της έκφρασής της, και να παραμελήσει την ερώτηση σχετικά με αυτήν, και την προτίμησή της, διότι περιλαμβάνει πρόσβαση σε μερικά από τα αόρατα και τα μυστικά των όντων . Ιμπν Αμπντ αλ-Barr, δήλωσε, όπως και στην αλ- Tamheed 1/313, σχολιάζοντας την προηγούμενη χαντίθ : Αυτό χαντίθ δείχνει την τιμή και την αρετή της γνώσης του οράματος, επειδή [ μπορεί προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν ] ήταν μόνο ρωτώντας για να του το πει και να το μεταδώσει, έτσι ώστε οι σύντροφοί του ήξεραν πώς να μιλήσουν για την ερμηνεία του . Ο Σέιχ Μωάμεθ Αμπντ Αμπντ-Γουαχαμπ είπε, όπως στη συλλογή των βιβλίων του 5/130: Η επιστήμη της έκφρασης είναι μια πραγματική επιστήμη που ο Θεός παραχωρεί σε όποιον θέλει από τους υπηρέτες Του . Και είπε σε άλλο μέρος 5/143: Ο όρος όραμα είναι μια αληθινή επιστήμη που αναφέρεται από τον Θεό στο Κοράνι, και για αυτό το λόγο ειπώθηκε : Μόνο όσοι είναι πεπειραμένοι μπορούν να ερμηνεύσουν το όραμα , επειδή είναι μέρος του η αποκάλυψη . Ο Al- Shatibi, ο Θεός να τον έλεος, προειδοποίησε στο Al- Muwwafaa 2/415: ότι δεν υπάρχει αξία και πέπλο που έδωσε ο Προφήτης [ μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού ] εκτός από αυτό που εξαιρέθηκε, εκτός από το ότι Ο ummah έλαβε ένα μοντέλο, και αυτό είναι γνωστό από την ενδοσκόπηση, και από αυτό του έδωσε αποκάλυψη, και στο ummah του δόθηκε το δίκαιο όραμα . Ο Ιμάμης Μαλίκ είπε και του ρωτήθηκε : Το όραμα εξηγεί κάθε Κυριακή; Είπε : Παίζει με προφητεία, τότε είπε : Μόνο το καλύτερο από το όραμα θα περάσει το όραμα . Εάν βλέπει κάτι καλό, πείτε του και αν βλέπει κάτι δυσάρεστο, αφήστε τον να πει κάτι καλό ή να μείνει σιωπηλός . Και ο Ιμάμ Ιμπν Σαλ Σάντι είπε στο Tafsir του 2/442: Και μεταξύ αυτών είναι τα οφέλη του προηγούμενου στίχου : ότι έχει προέλευση για την έκφραση του οράματος, γιατί η γνώση της έκφρασης είναι μία από τις σημαντικές επιστήμες που ο Θεός δίνει σε όποιον θέλει . Είπε επίσης 2/449: Η συμπερίληψη ότι η γνώση της έκφρασης είναι μία από τις επιστήμες της Σαρία και ότι ένα άτομο θα ανταμειφθεί για τη μάθηση και τη διδασκαλία του . Και αυτό που δείχνει την ύπαρξη της μάθησης και της εκπαίδευσης μεταξύ των συντρόφων – Ashraf al-Khalq – είναι αυτό που αποδείχθηκε ότι ο Umar bin al-Khattab, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ρωτούσε την Asma bint Umais al- Khatha’a’miya για η έκφραση του οράματος όπως στο Tahdheeb al-Tahdheeb από τον Ibn Hajar 12/399. Ο Ibn Saad ανέφερε στο al- Tabaq 7/124: Ο Said bin al-Musayyib ήταν αυτός που διέσχισε τους ανθρώπους στο όραμα, και αυτό προήλθε από την Asmaa Bint Abi Bakr, και τα ονόματα τον πήραν από τον πατέρα της Abu Bakar και τον Abu Bakr πήρε αυτή τη γνώση από τον ευγενή Αγγελιοφόρο, ο οποίος τον άφηνε μερικές φορές να διασχίζει μερικές Οράσεις, και τον διορθώνει μερικές φορές, και μπορεί να τον κάνει λάθος όπως κάθε δάσκαλος και ο μαθητής του, και αυτός ο μαθητής ήταν ικανός σε πολλές καταστάσεις στις οποίες εξεταζόταν, και επομένως τον βρίσκουμε μετά από μια φορά, και εξέφραζε ένα όραμα που είδε ο Αγγελιοφόρος, ο Αγγελιοφόρος του λέει με θαυμασμό για την έκφρασή του : Ομοίως είπε ο βασιλιάς . Αλλά συνέβη επίσης σε αυτόν ότι έκανα ένα λάθος στο ijtihad του, και ο Αγγελιοφόρος [ μπορεί οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού ] να τον συγχαρώ, μάλλον έκανε λάθος. Έτσι του είπε μια φορά αφού του πέρασε : Πες μου, Αγγελιοφόρος του Θεού, του πατέρα μου, είσαι λάθος ή λάθος; Ο Προφήτης είπε : Χτυπήσατε μερικά και χάσατε το άλλο . Aisha, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, είχε επίσης εκπαιδευτικές στάσεις με τον πατέρα της, έτσι που παρουσιάζονται οράματα με τον ίδιο, και είχε κάποιες καταστάσεις με το Messenger του Θεού [ μπορεί προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν ] . Ως εκ τούτου, ήταν βίαια μια φορά όταν εξέφρασε ένα όραμα σε μια γυναίκα ότι ο σύζυγός της πέθανε και γεννήθηκε ένα παιδί το οποίο αθωώθηκε λέγοντας : [ Τι, Αϊσά Αν εκφράσεις το όραμα στον πιστό, τότε να το εκφράσεις σε αυτόν στην καλοσύνη ….] Και ο μάρτυρας από το Χαντίθ ζήτησε από την Αΐσα να ακολουθήσει μια συγκεκριμένη προσέγγιση στην έκφραση, που είναι να το ξοδέψει στο καλό . Ο Ιμάμ Ιμπν Χαλντούν δήλωσε στην εισαγωγή του, σελ. 389, ότι αυτή η γνώση είναι μια από τις επιστήμες της Σαρία, και είναι ένα ατύχημα στη θρησκεία όταν οι επιστήμες έγιναν αντικείμενα και οι άνθρωποι έγραψαν γι ‘αυτό, και η έκφρασή του βρίσκεται στους προκατόχους και στο πίσω μέρος, και αυτή η γνώση εξακολουθεί να μεταδίδεται μεταξύ οι προκάτοχοι ….

…Μερικοί από τους εκφραστές είπαν ότι εκείνος που είδε ότι είχε αδικηθεί από τον αφέντη του, τότε είναι όφελος και μπορεί να απελευθερωθεί, και αν δει ότι είναι ο καταπιεστής, τότε θα θυμωθούν και θα μετανιώσουν, και εάν ο καταπιεσμένος είναι από τους συντρόφους του, έπειτα ένα βλαβερό συμβάν από τον αφέντη και τις δυσκολίες του, και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν ότι μισώ σε ένα όνειρο το όραμα του καταπιεστή που είναι διάσημο για την καταπίεση και το σκοτάδι, ακόμα κι αν το όνειρο ερμηνεύεται ούτως ή άλλως ….

Το βαρύ φορτίο : Bad Foul . Η δυστυχία : Η απόδειξη της φτώχειας . Όσον αφορά την εξαπάτηση : από το δρόμο, πηγαίνετε στο ψεύτικο . Και η μετατροπή μετά την παραπλανητική επιτυχία έπληξε το καλό και το καλό ….

Και όποιος είδε ότι παντρεύτηκε έναν άγνωστο νεαρό άντρα, θα έλεγε τη δικαιοσύνη του ….

Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι παντρεύτηκε έναν μοιχεία, αν ήταν μαθητής αυτού του κόσμου, θα έπαιρνε απαγορευμένα χρήματα, και αν ήταν από τους λαούς της δικαιοσύνης και της καλοσύνης, θα είχε γνώση και ευλογία, και Ο γάμος δείχνει την πραγματοποίηση του τι σημαίνει θρησκεία ή κόσμο, επειδή ο γάμος είναι απόλαυση και απόλαυση ….

Ένιωθε ότι θεσπίζει ένα πλοίο ή αγορά ή δωρεά προς αυτόν ή παντρευτεί Atsry στο στίχο «και τους γείτονές του » στίχο ….

…Το όραμα του Φαραώ με την αποχώρηση ενός ορθού άνδρα με την εξουσία του Ιμπν Μασούντ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – και με την εξουσία ορισμένων από τους συντρόφους του Αγγελιοφόρου του Θεού, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει ειρήνη – μπορεί Ο Θεός να τους ευχαριστήσει -: ότι ο Φαραώ είδε στο όνειρό του ότι η φωτιά προήλθε από το Ιερό Σπίτι μέχρι που περιλάμβανε τα σπίτια της Αιγύπτου, οπότε έκαψε τους Κόπτες και άφησε τα παιδιά του Ισραήλ Τα σπίτια της Αιγύπτου καταστράφηκαν , έτσι κάλεσε το μάγοι, οι ιερείς, οι φυλές και ο ιδιοκτήτης, και τους ρώτησε για τα οράματά του, και του είπαν : Βγαίνει από αυτήν τη χώρα από την οποία ήρθαν τα παιδιά του Ισραήλ – δηλαδή το Άγιο Σπίτι – ένας άνθρωπος του οποίου το πρόσωπο να είναι η καταστροφή της Αιγύπτου. . Αυτό που εννοεί ο δίκαιος άνθρωπος είναι ο Μωυσής…

Και όποιος βλέπει ότι μεταφέρει έναν υποκριτή, μπορεί να φέρει ξύλο, και αν δει ότι μεταφέρει ξύλο, τότε μεταφέρει έναν υποκριτή ….

…Και όποιος βλέπει ότι προσευχόταν εναντίον ενός ατόμου, τότε τον νικήσει μιλώντας, και αν προσεύχεται εναντίον του, τότε δεν ευχαριστεί τη χάρη του Θεού ….