…Aljuraihi που είναι θεραπευτής για έναν χειρουργό . Και το όραμά του δείχνει αθωότητα από ασθένειες και ανακούφιση από τις ανησυχίες ….

…Ο Al-Saqa’a είναι σε ένα όνειρο ο ιδιοκτήτης της δικαιοσύνης και της ευσέβειας, επειδή είναι η καλύτερη ανταμοιβή που λειτουργεί, και πολλά καλά γίνονται στα χέρια του . Αν ποτίστηκε και δεν πήρε τους μισθούς του . Βλέποντας το alluvial δείχνει ο θεραπευτής με τις γνώσεις του για την έκδοση . Και το πότισμα των ζώων δείχνει το όφελος του ταξιδιού και του να αναζητάς καλό στους ανθρώπους . Εκείνος που ποτίζεται με κύπελλα και καλαμάκια είναι ο ιδιοκτήτης των καλών πράξεων και ενός χρέους όπως ένας μελετητής και ιεροκήρυκας, και εκείνοι που μεταφέρουν νερό κοντά και βάζα είναι αυτοί που έχουν εμπιστευτεί χρήματα και καταθέσεις ….

…Ο Μάιουν επωφελείται – από αυτόν που έβγαλε το μάτι – αυτό που βλέπει από οράματα ή όνειρα, όταν ανακαλύπτει την αιτία ή το μάτι του, όταν αυτός – που τον προκάλεσε από το μάτι – ; Αυτό είναι ένα ζήτημα που μου θίγεται συνεχώς, και είναι από αυτό που συζήτησα στο πρόγραμμα των ονείρων στην οθόνη Mbc , και το επεισόδιο έλαβε μια καλή, και μεγάλη ανταπόκριση κάθε φορά, επαίνους προς τον Θεό, και τι τα μάτια βλέπω από την άποψή μου δεν είναι χωρίς δύο πτυχές : 1 / Το να βλέπεις το όραμα αφού επιμένει στον Θεό Με ικεσία, να θεραπεύσεις και να ανακάμψεις χωρίς να σκεφτόμαστε τα μάτια ή να τα υπερβάλλουμε, και χωρίς να υποψιάζομαι κανέναν . Εδώ και σε αυτήν την περίπτωση, τα οράματα μπορούν να ωφελήσουν τους ιδιοκτήτες τους, και ίσως στην έκφρασή τους έναν λόγο για τη διαφυγή του ιδιοκτήτη, ή την ένδειξή του για την αιτία της αιτίας του . 2 / Για να δείτε το όραμα. Αμφιβάλλει για ένα άτομο, οικογένεια ή φίλο, ή αμφιβάλλει για μια κατάσταση, όπως κάποιος που τον έχει έρθει μετά από ένα πάρτι ή μια εξέταση, οπότε αμφιβάλλει ποιος έχει παρακολουθήσει αυτές τις εκδηλώσεις, για παράδειγμα, και αυτό το άτομο αρχίζει να δουλεύει το μυαλό του , και οι σκέψεις και οι ψίθυροι αρχίζουν να παίζουν μαζί του δεξιά και αριστερά, και δεν είναι κρυμμένο ότι αυτό ήταν μια από τις ενέργειες του διαβόλου, τότε αυτό το άτομο μπορεί να καλέσει τον Κύριό του να του δείξει σε ένα όνειρο ένα όραμα που να δείχνει μάτι, και στη συνέχεια κοιμάται και ονειρεύεται έναν ή περισσότερους ανθρώπους, ή μια οικογένεια, και μπορεί να είναι συνάδελφος ή συγγενής, και μπορεί ακόμη και να είναι λάτρης των ανθρώπων που τον αγαπούν !!!! Τον συνδέει με την ατυχία του, γιατί λέω εδώ ότι αυτό είναι λάθος, και είναι μια από τις ενέργειες του διαβόλου και της ερωμένης του για τον άνθρωπο, για να τον κάνει σε μόνιμη θλίψη και έναν κύκλο από τον οποίο δεν μπορεί να βγει, και από εδώ ξεκινάει για μερικούς ανθρώπους ένα ατελείωτο ταξίδι με τους εκφραστές, μετά με τους αναγνώστες, έπειτα με τους γιατρούς …… κ.λπ., και αυτό το ταξίδι μπορεί να τελειώσει με ανάρρωση ή μπορεί να μην τελειώσει. Και είναι κυρίαρχος, και ο λόγος σε αυτήν την περίπτωση : Είναι αυτές οι αυταπάτες που προκύπτουν από το γεγονός ότι τα όνειρα μπορεί να υποδεικνύουν ποιος υπέφερε ή προκάλεσε το μάτι . Εδώ λέω μια αλήθεια, ώστε να μην καταλάβει από τα λόγια μου την απόλυτη γενίκευση : ότι η αναγνώριση του ματιού μέσω των ονείρων του ματιού είναι δυνατή, και υπάρχουν πολλοί που επωφελήθηκαν από αυτήν τη μέθοδο, αλλά όχι με τον τρόπο που υπάρχει σήμερα, και στην οποία ο θεραπευτής ζητάει το βοήθημα να του πει μετά την ανάγνωση, ή τη συνεδρία θεραπείας, Όποιος βλέπει στον ύπνο και ισχυρίζεται ότι είναι ο «Ain, και αυτό που είδε ο Ma’un σε μια τόσο λανθασμένη κατάσταση είναι άκυρο, και αυτό που βασίζεται στο ψεύτικο δεν είναι έγκυρο …. Εάν αυτός ο ασθενής διεγείρεται και τον ρώτησε αφού τον διάβασε να κοιμηθεί, και τότε θα δει το μάτι του στον ύπνο του Είναι σαν ένα σωλήνα που είναι το προϊόν της σκέψης για κάτι , ανησυχίες ή έργα, και αν ο ιδιοκτήτης του κοιμηθεί, το βλέπει στον ύπνο του, και αυτό δεν έχει καμία έκφραση και καμία προσοχή σε αυτό, και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Ο συγγραφέας είναι τόσο επινοητικός όσο ένας τσαγκάρης, και το στυλό είναι σαν θεραπευτής και βελόνα . Το τέντωμα είναι σαν το πράγμα που το συσκευάζει από χορδές και ζώνες . Και σαν το φλυτζάνι και το στυλό του, το νυστέρι του, και το αίμα του, και όπως τους αριθμούς και τη χάρη και τα παρόμοια . Και ίσως υποδεικνύεται από το άροτρο, και το στυλό είναι σαν τη ράγα, και το μελάνι είναι σαν το σπορά . Εάν ένα άτομο έχει ένα συμβάν με έναν άγνωστο συγγραφέα, γνωρίζετε τι δείχνει αυτό το χαρακτηριστικό, προσθέστε το σε εκείνους που τον ταιριάζουν και πιστεύετε ότι είναι ξύπνιος σε ένα θέμα στο οποίο ο συγγραφέας φεύγει, όπως αυτός που λέει ότι είδα σαν να περνούσα από έναν συγγραφέα και μου πλήρωσε ένα ή δύο ή τρία βιβλία και ήταν σε αυτό χρωστάω ένα χρέος σε μένα ή τον Αλί, οπότε το πήρα από αυτόν και πήγα, και κοίταξα την κατάσταση και την εγρήγορση του, και αν έχει παπούτσι ή σανδάλι στο Kharaz και το βάζει, ή το αγοράζουν, τότε είναι . Ομοιάζεται με αυτό το πρόσωπο που παίρνει δύο μπαλώματα ή δύο βιβλία από αυτό . Και αν το αίμα τον είχε καταστρέψει ή τον έπαιρναν ή έπαιρνε πριν από εκείνο το βράδυ, αυτό είναι . Και παρομοιάζεται με αυτό το σημείο ότι τα μπαλώματα είναι τρία αν είναι ένας από αυτούς που φορούν επίσης το κουτάλι . Εάν έχει ένα ένδυμα με κεντητή ή κατασκευαστή μπρόκλερ, δηλαδή . Και αν είχε μια σκάλα σε ένα άροτρο, πήρε αυτό που είχε . Διαφορετικά, θα του παρουσιαστούν ειδήσεις και θα του αναφερθούν πράγματα, εάν τα βιβλία είναι διπλωμένα τότε είναι κρυμμένα νέα, και αν δημοσιεύονται τότε είναι προφανή νέα . Και ο συγγραφέας : Αν πιστεύει ότι είναι αναλφάβητος και δεν γράφει καλά, τότε στερείται αν είναι πλούσιος, ή είναι τρελός αν είναι λογικός, ή άθεος αν είναι ένοχος, ή ανίκανος αν είναι πόρος . Και αν ο αναλφάβητος πιστεύει ότι είναι καλός στη γραφή, τότε βρίσκεται σε κίνδυνο, και ο Θεός Παντοδύναμος θα τον εμπνεύσει με έναν λόγο να απαλλαγεί από την ταλαιπωρία του, και το σχίσιμο του βιβλίου θα αφήσει τη θλίψη και τη θλίψη ….