…Πώς ονειρεύονται κωφοί άνθρωποι; Ακούνε τον ήχο στα όνειρά τους; Τους έρχεται ένας εφιάλτης; Ένα άτομο που γεννιέται κωφό διαφέρει στα όνειρα, τα βλέπει και φαντάζεται τους ήχους αυτού που βλέπει, και όποιος έγινε κωφός αργότερα; Αυτά είναι πολλά ερωτήματα που μπορεί να έρχονται στο μυαλό όσων ενδιαφέρονται, ή ειδικοί στην επιστήμη της έκφρασης των ονείρων, και εφιστά επίσης την προσοχή όλων όσων αγαπούν αυτήν την τέχνη. Πώς μπορεί ένα κωφό όνειρο; Πώς μπορούν να εξηγηθούν τα όνειρά του; Είναι η συμβολική του γλώσσα επαρκής για κατανόηση; Και όταν ένα κανονικό άτομο μεταφράζει αυτήν την κινητική γλώσσα, αφού την λάβει από αυτά, σε μια ομιλούμενη γλώσσα. Θα είναι αρκετό, και τότε μπορούν να εκφραστούν τα οράματά τους; Η γλώσσα του μεταφραστή εδώ οδηγεί στο ακριβές νόημα που θέλει ο κωφός; Στην αρχή, υπάρχει μια διαφορά ανάμεσα σε αυτόν που γεννήθηκε κωφός και σε αυτόν που μπορούσε να ακούσει, αλλά αργότερα έγινε κωφός … και καθένα από αυτά τα δύο τμήματα έχει τον δικό του τρόπο να ονειρεύεται … και αυτό είναι που Θα αναλύσω λεπτομερώς στο επόμενο άρθρο … Ποιος γεννιέται ικανός να ακούσει Τότε έγινε εντελώς κωφός, οπότε πιθανότατα θα δει το όνειρο, και δεν θα ακούσει τον ήχο, αλλά όταν σου λέει το όραμά του που είδε, μετά την κώφωση του, θα σας πει τι είδε, και θα μετρήσει αυτό που βλέπει για τα πράγματα που είδε, και δεν τα άκουσε, σύμφωνα με αυτό που μειώνει και διατηρεί στη μνήμη του Πριν γίνει κωφός . Όσο για αυτόν που γεννήθηκε κωφός, όλοι αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούν ποτέ να ακούσουν τις φωνές, έτσι βλέπουν τις διαφορετικές σκηνές και τις σκηνές στα όνειρά τους χωρίς ήχο, και μπορεί να δει πολλές σκηνές, ανθρώπων ή άψυχων αντικειμένων, ή μπορεί να δει τους γονείς του, για παράδειγμα, ή τους συγγενείς του, ή τους φίλους του, κ.λπ., και αναμιγνύοντας μαζί τους και ακούγοντας από αυτούς, βρήκε ότι συχνά βλέπουν εκείνους που συμφωνούν μαζί τους με αυτήν την αναπηρία. Η εξήγηση για αυτό είναι ότι είναι πολύ κοντά τους συναισθηματικά ή χωρικά, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι είναι επίσης κοντά στις ψυχές τους, εάν έχει αυξηθεί η κατάσταση του ύπνου και οι ψυχές, όπως αναφέρεται στο Σαχχ, είναι στρατολογημένοι στρατιώτες, οπότε δεν είναι κοντά τους, και αυτό που αποποιείται από αυτούς είναι διαφορετικό, οπότε ο κοιμισμένος συναντάται στον ύπνο γενικά, και οι δύο Και ο φίλος του είναι ένας από τους ανθρώπους αυτού του κόσμου και μετριέται αυτοί οι κωφοί άνθρωποι, οπότε βλέπουν πολλούς κωφούς . Τώρα που γνωρίζουμε πώς οι κωφοί βλέπουν οράματα, τότε έχουμε ένα πολύ σημαντικό ζήτημα. Ποιο είναι πώς μπορεί να ερμηνεύσει τα οράματά τους; Η νοηματική γλώσσα – είτε από τον μεταφραστή είτε από τον ίδιο τον κωφό – θα είναι αρκετή για να κατανοήσει τη συμβολική γλώσσα που προέρχεται από αυτούς για τη διέλευση; Λέω, εδώ είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα, γιατί η γλώσσα στην οποία αναφέρεται η έκφραση είναι η γλώσσα του ομιλητή όταν ο κωφός το διηγείται στον ακροατή, αν ο ακροατής είναι ο διασταυρούμενος και εδώ η γλώσσα είναι αυτό που κατανοεί η διάβαση στη δική του κουλτούρα, ή ο ακροατής είναι ο μεταφραστής για αυτόν που θα διασχίσει, και εδώ θα καθοδηγηθείτε από τη γλώσσα και τον πολιτισμό του μεταφραστή. Έτσι, η διέλευση πρέπει να το γνωρίζει αυτό και να προσπαθεί να είναι ειλικρινής στη μεταφορά οραμάτων τέτοιων ανθρώπων , καθώς ο κωφός μπορεί να θέλει μια λέξη ή μια συγκεκριμένη πρόταση, και ο μεταφραστής των συμβόλων του εκφράζει μια λέξη ή άλλη πρόταση …. Αυτό είναι πολύ απατηλό, ειδικά όταν η λέξη υποκαθίσταται, οδηγεί σε μια εντελώς διαφορετική έννοια . … Όταν εκφράζετε, και σε αυτό το έργο πρέπει να δοθεί προσοχή από τον εκφραστή, για να βεβαιωθείτε πριν από την έκφραση του συμβόλου που ήθελε ο κωφός, και αυτό γίνεται ζητώντας του σε ποιον μεταφράστηκε για αυτόν …. ή ρωτώντας τον ίδιο τον κωφό α για αυτό που σκόπευε να του αναφέρει με τρόπο. Ακριβής, επειδή ορισμένα σημάδια στη γλώσσα των κωφών σημαίνουν πολλές λεκτικές συνθέσεις, όπως το κατάλαβα από τους μεταφραστές, και καθώς το είδα στη γραφική τους γλώσσα, και έβλεπα ένα όραμα ενός κωφού στο πρόγραμμά μου και στον αέρα ζωντανά στο κανάλι Al-Raya και όταν ο μεταφραστής εμφανίστηκε στους κωφούς μεταφράζοντας το, με εξέπληξε η λέξη που είπε, ήθελε να εκφράσει πού βγήκε το δάχτυλο στο παπούτσι, οπότε είπε: Δαχτυλίδι !! Και όταν τον ρώτησα αν αυτό εξέφρασε ο ίδιος ο κωφός; Απάντησε αρνητικά και ότι αυτό είναι από τα λόγια του: Λέει αυτό το μέρος του παπουτσιού ως δαχτυλίδι …. ενώ βρίσκετε κάποιον που καλεί αυτόν τον τύπο, για παράδειγμα, το δάκτυλο των παπουτσιών και μετρά πολλές λέξεις με ευρείες έννοιες, για παράδειγμα. Και το ξέρει ή ενδιαφέρεται να διαφοροποιήσει μεταξύ τους, μόνο τη διέλευση . . ….

…Όσον αφορά την αφόδευση : ειπώθηκε ότι είναι η παροχή αδικίας και ειπώθηκε ότι είναι η απόδειξη της ανακούφισης, και όποιος βλέπει ότι είναι καινούργιος, η θλίψη του έχει φύγει . Εάν έχει χρήματα, πρέπει να πληρώσει το zakat για τα χρήματά του . Και αν δει ότι έχει γεννήσει πολλά κόπρανα και ήταν σε ένα ταξίδι, δεν ταξιδεύει και ο δρόμος κόβεται . Τρώγοντας μια παρθένα : για να το πιάσετε και να το αποκτήσετε, απαγορεύεται το χρήμα με λύπη . Ίσως ήταν μια ομιλία που μετανιώνει για την απληστία, και όποιος ανέφερε το γεγονός ήταν στατικός, θα ξόδευε μερικά από τα χρήματά του για ευεξία . Και αν ρωτούσε, ξοδεύει γενικά τα χρήματά του . Εάν ο τόπος της εκδήλωσης είναι γνωστός, όπως η πλύση, τότε τα έξοδά του είναι γνωστά από την επιθυμία του . Εάν είναι άγνωστο, ξοδεύει παράνομα χρήματα σε κάτι που δεν γνωρίζει ότι ούτε ανταμείβεται ούτε ευχαριστεί, και όλα αυτά είναι με την καλοσύνη μιας ψυχής του . Ό, τι βγαίνει από το στομάχι ανθρώπων και ζώων από την κληρονομιά, είναι χρήματα, αλλά η ανάλυσή του και η απαγόρευσή του, όσο μυρίζει, βρώμικα, και οι άνθρωποι το βλάπτουν, εκτός αν είναι κάτι πολύ αγαπητό από την παρθενιά των ανθρώπων που είναι σχεδόν λάσπη, είναι αυτοί ή ο φόβος της εξουσίας . Εάν εισαγάγει ένα νεότερο ανήθικο στα ρούχα του, και αν τον εισαγάγει στο παντελόνι του, θυμώνει τη γυναίκα του και της σώζει την προίκα της, και αν δει ότι έχει δημιουργήσει ένα μέρος και τον έχει καλύψει με βρωμιά, τότε καλύπτει χρήματα . Το τελευταίο για τον εαυτό του έπεσε σε αμαρτία . Αν προκάλεσε παρατεταμένη ασθένεια στο κρεβάτι του, γιατί το κάνει μόνο όταν είναι ξύπνιο, και αυτός που δεν μπορεί να σηκωθεί, και αυτό το όραμα δείχνει επίσης την αποχώρηση του άνδρα από τη γυναίκα του . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι έτρωγε ψωμί με δικαιολογία, έδειξε ότι έτρωγε ψωμί με μέλι ενώ ξύπνησε, και ειπώθηκε ότι είναι αντίθετο με το Σουντάν . Εάν αφόδευσε αθέλητα, μεταφέρετέ το στο χέρι του, γιατί είναι ευλογημένος με μια σακούλα απαγορευμένων δηνίων ανάλογα με την ποσότητα των περιττωμάτων και όποιος βλέπει σαν να συμβαίνει στις διερχόμενες αγορές, ή στα λουτρά και στις εκκλησίες, δείχνει το οργή του Θεού εναντίον του και των αγγέλων, και δέχεται ένα μεγάλο σκάνδαλο, μια μεγάλη απώλεια, και την εμφάνιση αυτού που κρύβει ο άνθρωπος Και δείχνει επίσης μια ανεπάρκεια που παρουσιάζεται στους οραματιστές . Εάν εμφανιστεί σε κάδο απορριμμάτων ή στην ακτή της θάλασσας, ή σε μέρος που δεν το αρνείται, τότε είναι απόδειξη της καλοσύνης και της εξάλειψης της ανησυχίας και του πόνου . Εάν βλέπει σαν ένα γνωστό άτομο να τον ρίχνει με κάποια κοπριά των ανθρώπων, τότε αυτό δείχνει εχθρότητα, διαφωνία και αδικία, και θα εκτεθεί σε κάποιον που τον πέταξε μαζί του, και μια μεγάλη ζημιά . Και ο μεγάλος αριθμός των ατόμων σκουπιδιών δείχνει επίσης εμπόδιο στις κινήσεις και τη ζήτηση για πολλές βλάβες . Το μουτζούρωμα είναι ανθρώπινη παραισθησία, ασθένεια ή φόβος . Είναι επίσης ένα καλό σημάδι των άσχημων πράξεων του, και έχουμε δοκιμάσει ότι αυτό είναι από αυτό που ωφελούνται . Όσον αφορά την ατυχία : είναι μια ομιλία που περιέχει ταπείνωση, οπότε όποιος είναι άθλιος θα πληγεί από αγωνία, και αν είναι μεταξύ των ανθρώπων, τότε θα πέσει σε ντροπή . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει περάσει κάποιος άλλος ενώ εισπνέει, τότε θα το περάσει . Όποιος το βλέπει σαν να είναι προσευχή και ένας άνεμος δεν βρωμάει από αυτόν, αναζητά μια ανάγκη, και καλεί τον Θεό για ανακούφιση, και μιλάει λέξεις που περιέχουν ταπείνωση, και αυτό το θέμα γίνεται δύσκολο γι ‘αυτόν ….

…** Το όραμα του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, ότι του δόθηκαν τα κλειδιά για τους θησαυρούς της γης . Με την εξουσία του Uqbah bin Amer – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, βγήκε μια μέρα και προσευχήθηκε για την οικογένεια μιας από τις προσευχές του για τη διανυκτέρευση και στη συνέχεια πήγε στον άμβωνα και είπε : ( Είμαι πάνω σου και είμαι μάρτυρας εναντίον σου και εγώ, από τον Θεό, κοιτάζω τη λεκάνη μου τώρα και ότι έχω δώσει τα κλειδιά για τους θησαυρούς της γης. Ή τα κλειδιά της γης, και Εγώ, από τον Θεό, δεν φοβάμαι ότι θα με ακολουθήσεις μετά από μένα, αλλά φοβάμαι ότι θα ανταγωνίζεσαι σε αυτό .) Ο Abu Hurayrah – ίσως ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν ( Nusrat φρίκη και με δεδομένη τη συνοπτική ομιλία και ενώ κοιμάμαι καθώς ο Ji πλήκτρα έβαλε τα χέρια μου στα χέρια μου ), είπε ο Abu Hurayrah – ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του -: Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ πήγε ο Αλλάχ να ευλογεί την ειρήνη, ενώ την σηκώνεις . Ο Al-Hafiz Ibn Hajar είπε στο ( Fath al-Bari ): Ο λαός της έκφρασης είπε : Το κλειδί είναι το χρήμα, η τιμή και η δύναμη . Αν δει ότι ανοίγει μια πόρτα με ένα κλειδί, θα κερδίσει την ανάγκη του με τη βοήθεια κάποιου που βρίσκεται σε μπελάδες, και αν δει ότι έχει κλειδιά στο χέρι του, τότε χτυπά μια μεγάλη εξουσία . Ο Αλ-Χατάμπι αναφέρθηκε ότι είπε : Αυτό που σημαίνει οι θησαυροί της γης είναι αυτό που άνοιξε στο έθνος από τα λάφυρα των πυρομαχικών του Χοσράου και του Καίσαρα και άλλων, και είναι πιθανό τα ορυκτά της γης να περιέχουν χρυσό και ασήμι . Άλλοι είπαν : Αντίθετα, μεταφέρεται γενικότερα από αυτό. Ο Al-Hafiz είπε : Τα κλειδιά για το θησαυροφυλάκιο της γης που προορίζονται είναι αυτά που ανοίγονται στο ummah μετά από αυτόν από το al-Futuh, και ειπώθηκε : ορυκτά . Είπα : Αυτό είναι πανομοιότυπο με την πραγματικότητα στην εποχή μας, όπως θα εξηγηθεί από τον Παντοδύναμο Θεό . Και ο Al-Hafiz είπε στην ομιλία του σχετικά με το ρητό του, και το βγάζετε από τη μύτη από τη μοναχή και το τρίγωνο, που σημαίνει ότι το εξάγετε, λέτε : Κόβετε το πηγάδι εάν εξάγετε το χώμα του . Η αυθεντικότητα των δύο αφηγήσεων των Uqba και Abu Huraira – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους – εμφανίστηκε στην εποχή μας, όταν φρεάτια πετρελαίου και νερού εμφανίστηκαν πολύ στα βάθη της γης, και αυτό που εμφανίστηκε επίσης από χρυσά ορυκτά και άλλους θησαυρούς τη γη που δεν μπορούσαν να φτάσουν οι άνθρωποι, εκτός από αυτές τις εποχές ….

…Ε : Οι εικόνες και τα σύμβολα που βλέπουν οι άνθρωποι στα όνειρά τους, όταν είναι παρόμοια, έχουν μια μόνο έκφραση; Α : Αυτή η ερώτηση είναι συχνές , το ίδιο κάνει ό, τι ένα πρόσωπο που βλέπει στον ύπνο του έχει ένα έκφραση που δεν αλλάζει , πράγμα που σημαίνει ότι ένας άνδρας είδε τον ήλιο και το φεγγάρι, για παράδειγμα, κι έτσι θα είναι ένα σύμβολο των γονέων του , μια σκλάβος και πατέρας , ανάλογος με το όραμα του Ιωσήφ , και όποιος είδε μια αγελάδα υποδηλώνει τη Σουντά καθώς ο Ιωσήφ τη διέσχισε και ούτω καθεξής . . Η απάντηση : Όχι , τα οράματα ποικίλλουν στην έκφρασή τους από το ένα άτομο στο άλλο , και από καιρό σε καιρό, ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός να προσευχηθεί και να ειρηνιστεί, μέσω των οραμάτων του όταν είδε τις αγελάδες που θανατώθηκαν , σκοτώνοντας τις σύντροφοι την Κυριακή, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, και ο Ιωσήφ, ειρήνη και ευλογίες να είναι επάνω του, μέσω των παχιών αγελάδων στα εύφορα χρόνια στα οποία αφθονούν. Ζωή, και άπαχες αγελάδες, σε χρόνια ξηρασίας στα οποία μειώνονται τα προς το ζην και οι βροχές . Η αναφορά στο πέρασμα σε αυτό το όραμα, και ελπίζει να προσθέσει στη διατύπωσή τους, και ελπίζει στην περίπτωση του ιδιοκτήτη και του χρόνου της Αποκάλυψης, και όλα αυτά τον τραβούν να διασχίσει την έκφραση, για παράδειγμα, ο ήλιος έχει πολλές πτυχές από την άποψη της έκφρασης και σε αυτή την αναφορά στην διάβαση . Για ένα να ειπώθηκε εκφραστές : Είδα τον ήλιο και το φεγγάρι μπήκε στο υπόγειων υδάτων, είπε πεθαίνουν, και διαμαρτυρήθηκε, λέγοντας ότι η Παντοδύναμος : { Αν αστραπή τα μάτια (7) και επισκιάζεται Σελήνη (8) και να συλλέγουν το ήλιο και το φεγγάρι (9 ) Ο Άνθρωπος λέει ότι η Ημέρα Πού να Φεύγει (10) ( Ανάσταση : 10 – 7). Είπε Habis bin Σαάντ αλ – Tai ήταν οι κυβερνήτες της ηλικίας του δικαστικού σώματος , Ο Διοικητής της Πιστοί : εγώ είδα τον ήλιο και το φεγγάρι Aguettlan, και τα αστέρια μεταξύ των δύο ημίχρονα . Ο Umar είπε : με όποιον κι εσύ; Είπε : Με το φεγγάρι ενάντια στον ήλιο . Ο Ομάρ είπε : Ήμουν με ένα στίχο Έπαινος, πήγα, δεν δουλεύω για μένα δουλεύω, όχι μόνο σκοτώνω όταν το φοράω . . Ήταν όπως ο Omar, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε, έτσι σκοτώθηκε την ημέρα του Safeen (1`) , και ο Joseph όταν είδε τα οράματά του πέρα ​​από τον ήλιο και το φεγγάρι με τους γονείς του . Ο ήλιος και το φεγγάρι αν το σκεφτείτε , δεν υπήρχε κανένας με την έννοια σε αυτά τα οράματα και, ως εκ τούτου, σας δείχνει διάχυτο σφάλμα μεταξύ ανθρώπων – και ειδικά – του κοινού από αυτούς, όταν βλέπουν τους νεκρούς, για παράδειγμα, πιστεύουν ότι είναι μια μεταφορά για τον κοντινό όρο, ή δείκτης του μηνύματος ή δεν θα εφαρμοστεί, και όταν κλαίνε στα Όνειρα λένε : Είναι χαρά, και αυτό δεν είναι σωστό όπως μας φάνηκε από προηγούμενα στοιχεία ….

…Και ο Αλ-Σάλμι είπε, ~Όποιος είδε στα δάχτυλα του δεξιού χεριού του Ζίνα ή Σιν, στη συνέχεια το εκφράζει στην πέντε προσευχή, καθώς και αν είδε στα δάχτυλα του αριστερού του χεριού, τότε την ερμηνεία του για τα παιδιά του αδελφού . ~…

…Είναι σε ένα όνειρο που εκφράζεται από τον άντρα και τα χρήματα . Όποιος βλέπει το ορθό του μπλοκαρισμένο, θα πεθάνει . Το dogwood είναι ένας υποτελής άνθρωπος . Και ειπώθηκε : Είναι άνθρωπος με κέρατο και ντράμερ . Και ειπώθηκε : Είναι μέρος της αιμομιξίας . Και ειπώθηκε : Είναι ένας άνθρωπος που κρατά μυστικά . Και όποιος βλέπει έναν άνδρα μοσχάρι, θα κερδίσει μια συμφωνία από αυτόν . Και ποιος έκοψε τον πρωκτό του, έκοψε μια μήτρα . Και όποιος βλέπει τον πρωκτό ενός ατόμου, τότε βλέπει ένα πρόσωπο συνοφρυώματος, και αν βγαίνει αίμα ή κόπρανα, βγαίνουν χρήματα από αυτό σύμφωνα με αυτό . Η έξοδος των περιττωμάτων εκτός από τη συνήθη θέση, η έξοδος χρημάτων χωρίς ενδιαφέρον . Και ειπώθηκε : Το πίσω μέρος είναι ανόητος άντρας και η άγνωστη γυναίκα έχει οργανώσει τη διαχείριση του κόσμου για αυτόν που είδε . Και όποιος βλέπει τα σκουλήκια να βγαίνουν από τον πρωκτό του, τα παιδιά του χωρίζονται . Εάν το αίμα βγαίνει από την πίσω πλευρά, είναι τα παιδιά των παιδιών . Και όποιος είναι λερωμένος με αίμα που βγήκε από αυτό, τα χρήματα απαγορεύονται . Και όποιος βγήκε από τον πρωκτό ή το στομάχι του με ένα κουρέλι, χώρισε ένα άτομο, που έτρωγε από τα χρήματα για την οικογένειά του . Ανδρική τσάντα, στήθος, κατάστημα, σπίτι, κατάστημα ή αίθουσα συνεδριάσεων . Και ίσως το πίσω απόσπασμα σε ένα όνειρο αναφέρεται σε αυτό που ασχολείται ενώ ξυπνά, όπως μαχαίρια, παντελόνια ή χαλάκια στα οποία κάθεται, ή στο οποίο οδηγεί σε ένα ζώο ή σέλα . Ίσως να υποδεικνύει την υπακοή και την ανυπακοή του ιδιοκτήτη του, και ίσως υποδεικνύει την πόρτα του μυστικού του ή τον άμεσο υπηρέτη του από τη βρωμιά του, και ίσως υποδεικνύει τη φροντίδα του πένθους, και υποδεικνύει την υδρορροή που πηγαίνει με το χώμα του σπιτιού , και το κουπί δείχνει το έρημο σπίτι που κανείς δεν επισκέπτεται, ή τη λασπώδη γη που κανείς δεν καλλιεργεί , και κανείς δεν το θερίζει, και δείχνει έναν άνθρωπο που απομακρύνεται από τους ανθρώπους λόγω του κακού και της άγνοιας του, ή του τόπου της αίρεσης και ανηθικότητα, και ίσως το πίσω πέρασμα δείχνει στο ξεθωριασμένο στόμα, και δείχνει τις χαρές και την ευχαρίστηση, και αν αυτός που είχε ένα χέρι εμφανίστηκε σε ένα όνειρο μια κακή αύξηση, έδειξε ότι σχεδιάζει να σέρνεται για να πολεμήσει . Και όποιος βλέπει ότι ένα παγώνι αναδύθηκε από τον πρωκτό του, και γεννήθηκε ένα όμορφο κορίτσι, και αν βγήκε ένα ψάρι, γεννήθηκε ένα άσχημο κορίτσι και αν ήταν σκουλήκια ή ψείρες, τότε χωρίστηκε από τους συγγενείς του και αν βγήκε από αυτόν σαν φίδια, τότε είναι ξένοι σε κάθε περίπτωση ….

…Όσον αφορά τα δάχτυλα, ο Ibn Sirin είπε ότι τα πέντε δάχτυλα του δεξιού χεριού δείχνουν τις πέντε καθημερινές προσευχές. Όσο για τα δάχτυλα του αριστερού χεριού, ερμηνεύονται από τα παιδιά του αδελφού. Εάν βλέπει ένα στολίδι ή μια σκιά στα δάχτυλα του δεξιού του χεριού, τότε το εκφράζει στις πέντε προσευχές. Ομοίως, αν βλέπει στα δάχτυλα του αριστερού χεριού, η ερμηνεία του στα παιδιά του αδελφού και βλέποντας τα δάχτυλα των δύο ποδιών δείχνει το στολίδι και την ευθύτητα των πραγμάτων, και όποιος βλέπει ότι είναι στολισμένοι ή ντροπιασμένοι, τότε του ερμηνεία αυτού, και αν βλέπει στα δάχτυλά του ένα στημόνι, είτε στα χέρια του είτε στα πόδια του, τότε είναι μια αντανάκλαση, και αυτό δεν συμβαίνει με τον Μαχμούντ, και όποιος βλέπει ότι συνδέει τα δάχτυλά του, αυτό είναι σκληρό και φτώχεια, και όποιος βλέπει ότι σπάει τα δάχτυλά του, αυτό δείχνει την ύπαρξη άσχημων λέξεων μεταξύ των συγγενών του. Το σπάσιμο των δακτύλων λέγεται ότι είναι μια κοροϊδία και ίσως να κάνει ό, τι δεν πρέπει…

…Η βλάβη στα δάχτυλα : απόδειξη της αγωνίας του αγοριού . Εάν δεν είχε γιο, τότε είναι απόδειξη σπατάλης προσευχών . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι το ροζ του κόπηκε ο γιος του τον έχασε . Και όποιος δει τη νίκη του να κόβεται, θα έχει έναν γιο . Και όποιος είδε το μεσαίο να κόβεται, ο μελετητής της χώρας του ή ο δικαστής του πέθανε, και αν είδε σαν να κόπηκαν τέσσερα δάχτυλά του, παντρεύτηκε τέσσερις γυναίκες και όλες θα πέθαιναν, και ειπώθηκε ότι όποιος το είδε σαν να είχε κόψει ένα δάχτυλο από ένα άτομο, θα υποφέρει από μια καταστροφή στα χρήματά του . Και ειπώθηκε ότι τα δάχτυλα χάνονται, οι υπηρέτες απορροφούνται, τα δάχτυλα απορροφούνται, τα χρήματα έχουν φύγει . Και το σφίξιμο των δακτύλων δείχνει ότι αφήνει αιμομιξία . Όσον αφορά τα νύχια : η βλάβη σε αυτό δείχνει αδυναμία ικανότητας και διαφθορά της θρησκείας και των θεμάτων. Λέγεται ότι το μήκος των νυχιών είναι αδιαφανές, και όποιος βλέπει σαν να μην έχει καρφί, τότε χρεοκοπείται . Εάν βλέπει σαν τα νύχια του να είναι όλα σπασμένα, τότε πεθαίνει και, επίσης, αν τα βλέπει πράσινα ενώ τα αναβαθμίζει, δεν βοηθάει, τότε πεθαίνει . Όσο για τον Al-Sadr : Όποιος πιστεύει ότι πονάει το στήθος του, ξοδεύει χρήματα με υπερβολικά χρήματα χωρίς να υπακούει στον Θεό και θα τιμωρηθεί για αυτό . Το κοινό κρυολόγημα : σημαίνει μια εύκολη ασθένεια που ακολουθείται από ευεξία και ευτυχία . Ο Al-Bassam, όποιος πιστεύει ότι είναι mashas, ​​είναι ένας άνθρωπος που τολμά να διαπράξει αμαρτίες και έχει τιμωρηθεί από τον σουλτάνο ….

…Και όποιος βλέπει ότι περπατάει στα χέρια του, τότε εξαρτάται από μερικούς από τους συγγενείς του, και όποιος βλέπει ότι το χέρι του είναι ο λόγος του καλά, τότε η ζωή του θα βελτιωθεί, και αν ο λόγος του είναι κακές λέξεις, θα το αντιμετωπίσει ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας βασιλιάς έχει βραχιόλι στα χέρια του, θα ερμηνεύσει την εμφάνιση ενός άσχημου πράγμα στα χέρια του με μια όμορφη αναφορά, και αν τα βραχιόλια είναι από μέταλλο από μέταλλο ή κάτι από φυτά, τότε ερμηνεύεται ως καθένα από αυτά σύμφωνα με αυτό που εμφανίζεται στην προέλευση της έκφρασης για αυτό το μέταλλο και ειπώθηκε ότι το όραμα του βραχιολιού από την άποψη της φράσης του τι μέταλλο ήταν Κατανεμήθηκε στις γυναίκες και τους άνδρες που αποδίδονται ιδιωτικά σε αυτό το μέταλλο και οι άνδρες με μια γυναίκα επίσης ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει φθαρεί στα ρούχα του, ξοδεύει τα χρήματά του στα παιδιά του, αλλά με έκπτωση ….

…Ο αποκλεισμός είναι χρήματα σε ένα όνειρο . Όποιος κάνει αφόδευση ενώ οι άνθρωποι τον κοιτάζουν, προσέξτε ένα σκάνδαλο . Ένιωσε ότι τρώει ψωμί και περιττώματα τρώει ψωμί και μέλι, και ειπώθηκε : είναι παραβίαση της χρονιάς . Αυτός που κάνει αφόδευση στο κρεβάτι χωρίζει τη γυναίκα του ή αρρωσταίνει για μεγάλο χρονικό διάστημα . Και τα περιττώματα είναι απαγορευμένα χρήματα γιατί μυρίζει άσχημα . Αυτός που φοβάται τα περιττώματα ανησυχεί . Όποιος πέσει στο μαχαίρι φυλακίζεται . Αυτός που αφόδευσε τον εαυτό του θα πέσει σε αμαρτία . Και ο περιττώματα είναι μια σωτηρία από την αμαρτία ή μια αδύναμη αποχώρηση . Και τα περιττώματα μπορεί να υποδηλώνουν ταξίδια, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Ή κάποιος από εσάς προήλθε από κόπρανα ). Και το σκαμνί δείχνει την εξάλειψη της ανάγκης, και δείχνει την εξαφάνιση των εσωτερικών ασθενειών, και δείχνει τις σκέψεις και τις εμμονές και την επιστροφή των καταθέσεων . Και περιττή τα προς το ζην από τη βαριά αδικία . Και όποιος βλέπει ότι έχει πολλά περιττώματα και θέλει να ταξιδέψει, δεν πρέπει να ταξιδεύει . Όποιος κάνει αφόδευση στα ρούχα του, διαπράττει μια ανήθικη πράξη, και αν είναι ανοιχτός, τότε απαλλάσσεται από αυτά ή την εκπλήρωση ενός χρέους . Και αν κάνει αφόδευση σε χωματερή, είναι καλό και ξέγνοιαστο σημάδι . Η χρώση με κόπρανα είναι ασθένεια ή φόβος . Και αν αφόδευε στην έρημο, τότε το πουλί ή το θηρίο της γης πήρε τα περιττώματα του και ταξίδευε, οι κλέφτες του έκοβαν τον δρόμο και πήγαιναν με τα χρήματά του . Και όποιος βλέπει ότι αψηφά σκουλήκια που μοιάζουν με φίδια, τότε τα παιδιά του θα πολλαπλασιαστούν και θα δείξει εχθρότητα σε αυτά . Δείτε επίσης την εκδήλωση ….

…Και όποιος είδε ότι τραυματίστηκε στα μάτια του, ενώ ήταν ευκολία και δικαιοσύνη, και δεν είχε γιο ή αδελφό, τότε θα τραυματίστηκε στα χρήματά του και ειπώθηκε ότι θα αρρωστήσει ….

…Και όποιος δει αυτό το ατύχημα στα πόδια του, δείχνει ότι ταξιδεύει, τα χρήματά του έχουν φύγει ή ο θάνατός του ….

…Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει ένα φίδι στα χέρια του που προσπαθεί, και το πιάνει στο χέρι του, τότε είναι ασφαλής από αυτό που φοβάται, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει, πάρτε το και μην φοβάστε, θα το επαναλάβουμε το πρώτο του βιογραφία ….

…Αν δει την τύφλωση στα μάτια του, τα νέα του λαού του θα τον τυφλώσουν ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει αδυναμία στα μάτια του, τότε θα χάσει τα προς το ζην, και είναι στενοχωρημένοι και λυπημένοι. Μερικές λέξεις έχουν παρουσιαστεί στα μέλη σχετικά με το μάτι ….

…Και όποιος βλέπει ότι περπατάει στα χέρια του ή έχει ψυχή, και αν ο τύπος του δεν είναι επιβλαβής, τότε δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, και αν είναι επιβλαβές, τότε δεν είναι καλό ….

…Και αν ήταν παράγοντας ανυπακοής στον Θεό ή σημαντικός, τότε τα οράματά του ήταν μια προειδοποίηση . Εάν δει ότι η ανάσταση έχει αυξηθεί ενώ στέκεται στα χέρια του Παντοδύναμου Θεού, το όραμα θα είναι πιο αξιόπιστο και δυνατότερο και η εμφάνιση της δικαιοσύνης θα είναι ταχύτερη και πιο αποκαλυπτική ….

…Και όποιος βλέπει ότι αλλάζει φαγητό ανάμεσα στα χέρια του με κάτι από το φυτό της γης, θα λείπει και θα μετακινηθεί σε ταπείνωση και καταστολή ….

…Αν το τελευταίο στα ρούχα του διέπραξε ανήθικο ….

…Εάν βλέπει ότι επιτρέπεται στα κάρβουνα, τότε διασχίζει σκόπιμα τους λαιμούς των ανθρώπων σε ρουλεμάν και σανίδες ….

…Ποια είναι η θέση σας σε εκείνους που σας ρωτούν για την έννοια ορισμένων συμβόλων στα όνειρα ή τα όνειρα, σαν κάποιος να ρωτάει για την έννοια : φωτιά , για παράδειγμα , ή τζιν , ή φρούτα , φίδια και ούτω καθεξής; Αυτά τα πράγματα έχουν μια συγκεκριμένη έννοια; Αυτό συμβαίνει πολύ από τους καλούντες . Η απάντησή μου είναι ότι αυτή η ερώτηση δεν είναι έγκυρη και δεν είμαι με κάποιον που ερμηνεύει τα όνειρα με αυτόν τον τρόπο. Επειδή τα οράματα ( μπλοκ ) μπορεί να μην χωρίζονται ή να διαχωρίζονται μεταξύ των συμβόλων τους, και το όραμα μπορεί να έχει ένα κακό σύμβολο, αλλά μπορεί να έχει καλή σημασία δεδομένου του παράγοντα του χρόνου κατά τον οποίο παρατηρήθηκε το όραμα. Ως φωτιά, για παράδειγμα, το να βλέπεις είναι ευχάριστο το χειμώνα και να καταστρέφεται το καλοκαίρι . Η έννοια ενός κακού συμβόλου μπορεί επίσης να αποσπάται λόγω άλλων συμβόλων που έχουν καλή σημασία στο όραμα . Έτσι, βλέπετε ότι η ερώτηση με αυτόν τον τρόπο είναι λανθασμένη, και ένα μόνο σύμβολο μπορεί να έχει πολλές έννοιες που διαφέρουν από το ένα άτομο στο άλλο ανάλογα με το φύλο, το επάγγελμα, την οικογενειακή κατάσταση ή τον τόπο διαμονής. ζει στις θάλασσες ή στην έρημο, για παράδειγμα, ή σε πόλεις ή χωριά .. … και ούτω καθεξής ….

…Και ποίηση στα πόδια : μια υπερισχύουσα θρησκεία . Και όποιος είδε ότι τα πόδια του ανέβηκαν στον ουρανό και στράφηκαν από αυτό, οι δύο γιοι του πέθαναν…

…Και όποιος πιστεύει ότι κάποια πράγματα έχουν βγει από τον αποθανόντα, όπως ούρα, κόπρανα, πύον, αίμα, πτύελα, πτύελα και παρόμοια, τότε είναι με δύο τρόπους. Λέγεται ότι δεν ερμηνεύτηκε επειδή δεν μπορούσε να εκδοθεί από αυτό, και ειπώθηκε ότι όλα αυτά ερμηνεύονται από την έννοια των παραπάνω και έρχονται στα τακούνια του, και μπορεί να είναι σε είδος. Εκτός από αυτό που οι εκφραστές βλέπουν έντονα για το νόημα, και άλλοι το έχουν πει διαφορετικά, και είναι προχωρημένο ότι αν δει κάτι που δεν μπορεί να συμβεί στον αποθανόντα από αυτό, εκφράζεται από αναλογία, τοξικότητα, συνέπεια και ούτω καθεξής ….

…Φάσμα Εάν ονειρεύεστε να δείτε ένα φάσμα ενός από τους γονείς σας, τότε αυτό σημαίνει ότι διατρέχετε κίνδυνο . Και πρέπει να είστε προσεκτικοί για να δημιουργήσετε μια συνεργασία με ξένους . Εάν δείτε το φάντασμα ενός νεκρού φίλου, τότε αυτό προβλέπει ότι θα κάνετε ένα μακρύ ταξίδι με έναν δυστυχισμένο φίλο και θα υποστείτε απογοητεύσεις . Και αν σας μιλήσει το φάσμα, θα πέσετε στα χέρια των εχθρών . Για μια γυναίκα αυτό το όνειρο προβλέπει χήρα και εξαπάτηση . Εάν δείτε έναν άγγελο ή ένα φάντασμα να εμφανίζεται στον ουρανό, τότε αυτό σημαίνει απώλεια της φυλής και της ατυχίας . Εάν δείτε ένα θηλυκό φάντασμα στα δεξιά σας στον ουρανό και ένα αρσενικό φάντασμα στα αριστερά σας, και τα δύο είναι στα χαρακτηριστικά της Sarah, τότε αυτό σημαίνει αύξηση από την άγνοια στη φήμη, αλλά θα απολαύσετε την τιμή και τη θέση για μικρό χρονικό διάστημα αν ο θάνατος θα σας επισκεφτεί και θα σας μεταφέρει . Εάν δείτε ένα θηλυκό φάντασμα στα δεξιά σας στον ουρανό και ένα αρσενικό φάντασμα στα αριστερά σας, και τα δύο είναι στα χαρακτηριστικά της Sarah, τότε αυτό σημαίνει αύξηση από την άγνοια στη φήμη, αλλά θα απολαύσετε την τιμή και τη θέση για μικρό χρονικό διάστημα αν ο θάνατος θα σας επισκεφτεί και θα σας μεταφέρει . Εάν δείτε ένα θηλυκό φάντασμα με σφιχτά ρούχα να αιωρείται ήσυχα στον ουρανό, τότε αυτό σημαίνει ότι θα σημειώσετε πρόοδο στις επιστημονικές μελέτες και θα κερδίσετε πλούτο σχεδόν θαυμαστά, αλλά θα υπάρχει ένας εσωτερικός μελαγχολικός τόνος στη ζωή σας . Αν ονειρευτήκατε ότι είδατε το φάντασμα ενός φίλου ή ενός από τους ζωντανούς συγγενείς σας, αυτό σημαίνει ότι υπόκεινται σε εξαπάτηση ενός φίλου και αυτό το όνειρο σας προειδοποιεί να φροντίσετε τις υποθέσεις σας και να τα κρατήσετε υπό την προσωπική σας επίβλεψη . Και αν το φάσμα φαίνεται ταραχώδες, θα μπορούσε να προειδοποιήσει έναν πρόωρο θάνατο για αυτόν τον φίλο ….

…Ομοίως, το μούδιασμα στα πόδια ή στο μέρος του σώματος, καθώς είναι μια αποτυχία στο οποίο αποδίδεται αυτό το όργανο ….

…Και όποιος βλέπει τη βρωμιά να κατεβαίνει στα δέντρα και να την αφήνει, είναι καλύτερο για έναν καλό άνθρωπο να φτάσει στους ανθρώπους αυτού του τόπου ….

…Αν βλέπει το κεφάλι του ως κεφάλι σκύλου, τότε είναι ανέντιμος και αντιμετωπίζει το κοπάδι του με ανόητους ….

…Το γάλα του σκύλου υποδηλώνει την εμφάνιση φόβου και μεγάλου τρόμου και μπορεί να υποδηλώνει ασθένεια ….

Το γάλα του σκύλου είναι ένας μεγάλος φόβος

…Εάν βλέπει το κεφάλι του ως το κεφάλι ενός σκύλου, αρχίζει να του φέρεται με ανοησία και κακία ….