…Οι σχολιαστές είπαν : Αν το δέντρο δηλώνει το έργο του ιδιοκτήτη του και της θρησκείας του και του εαυτού του, τότε το χαρτί του δείχνει τον χαρακτήρα, την ομορφιά και τα ρούχα του, και τους ανθρώπους του στην καταγωγή, τους αδελφούς και τις πεποιθήσεις του . Η καρδιά της δείχνει τα μυστικά του και τι κρύβει από τις πράξεις του, η φλούδα του δείχνει την εμφάνισή του, το δέρμα του και όλα όσα τον κοσμούν τα έργα του, και το νερό του δείχνει την πίστη, την ευσέβεια, τη βασιλεία και τη ζωή του για κάθε άνθρωπο στο πεπρωμένο του, και ίσως το τακτοποίησαν σε αντίθεση με αυτήν τη ρύθμιση, και τον ανέφερα στις θάλασσες . Όποιος βλέπει τον εαυτό του πάνω από ένα δέντρο ή την κατοχή του σε ένα όνειρο, ή αυτό τον βλέπει, κοιτάζω την κατάστασή του και την κατάσταση του δέντρου του, και αν είναι νεκρός στη Βουλή της Αλήθειας, κοιτάζω το χαρακτηριστικό του δέντρο, και αν το δέντρο είναι μεγάλο, όμορφο και καλό, τότε οι νεκροί στον Παράδεισο και ίσως είναι ένα δέντρο ευλογίας και καλοσύνης. Και αν είναι ένα άσχημο δέντρο με αγκάθια, σκοτάδι και βρωμιά, τότε είναι βασανισμένο, και ίσως Είναι το δέντρο Zaqqum που το έχει γίνει λόγω της δυσπιστίας του ή λόγω της διαφθοράς της γεύσης του και αν δει αυτόν τον ασθενή, μετακινείται σε ένα από τα δύο θέματα ανάλογα με το πεπρωμένο του και την έκταση του δέντρου του. Ένας αιτούντος γάμο ή μια γυναίκα για έναν σύζυγο, ένας από τους οποίους απέκτησε σύζυγο σύμφωνα με την κατάσταση του δέντρου και την εμφάνισή του, εάν ήταν άγνωστο, ή σε έντυπο σχετικά με τον χαρακτήρα, τη γενεαλογία και την ουσία του εάν ήταν γνωστό, και αν ο σύζυγος του καθενός από την ξυπνώντας ζωή ήταν άρρωστος, τότε κοίταξα εκείνη τη στιγμή. Αυτό το δέντρο που κατείχε ή είδε τον εαυτό του πάνω του με την πάροδο του χρόνου, το νερό έχει ρέει μέσα του, οπότε ο ασθενής είναι ειρηνικός, η υγεία έχει προχωρήσει στο σώμα του και σημάδια ζωής έχουν εμφανιστεί στο σώμα του, και αν είναι στη διαχείρισή του, τότε ο ασθενής πηγαίνει στον Θεό Παντοδύναμο και πηγαίνει στη σκόνη και την καταστροφή . Και αν το είδε στο μαγαζί του ή στον τόπο διαμονής του, τότε είναι μια ένδειξη για τα κέρδη και τα προς το ζην του, και αν ήταν στο αίτημά του, τότε επωφελήθηκε . Αν και στη διοίκησή του, έχασε και έγινε φτωχός . Και αν το δει σε ένα τζαμί, είναι ένδειξη της θρησκείας του και των προσευχών του . Αν είναι στη διαχείριση του χρόνου, τότε αγνοεί τη θρησκεία του, δεν είναι από τις προσευχές του, και αν είναι στην επιθυμία του, τότε ο άνθρωπος είναι δίκαιος και επιμελής, οι εργάτες του έχουν ολοκληρώσει την υπακοή του . Όσο για τον ιδιοκτήτη πολλών δέντρων, ακολουθεί μια ομάδα κηδεμόνων που τους αξίζει, είτε εμιράτο, συνοικία, fatwa, ηγέτης ενός μιμπράμπ, είτε αρχηγός της συντροφιάς του, καπετάνιος ένα πλοίο, ή ένα κατάστημα σε έναν κατασκευαστή κάτω από το χέρι του, και σε αυτό και τα παρόμοια . Όσο για όποιον βλέπει την ομάδα της σε ένα σπίτι, είναι άνδρες ή γυναίκες, ή και οι δύο συναντώνται εκεί για το καλό ή το κακό, και αν βλέπει τους καρπούς του πάνω του και οι άνθρωποι τρώνε από αυτό, εάν τα φρούτα του δείχνουν καλά και τα προς το ζην, τότε αυτό είναι μια γιορτή και αυτά τα τραπέζια φαγητού είναι σε αυτό, και αν τα φρούτα του δεν τους αρέσει δείχνει θλίψη, τότε είναι μια κηδεία Τρώνε φαγητό σε αυτό, και ομοίως εάν υπάρχει κάποιος άρρωστος στο σπίτι και αν τα φρούτα του είναι άγνωστα τότε κοίταξα, και αν αυτό ήταν κατά την έλευση των δέντρων, το φαγητό του ήταν χαρά, και αν ήταν στη διαχείρισή του, ήταν μια καταστροφή, ειδικά αν υπήρχαν ενδείξεις να ξυπνήσουμε ένα από τα δύο θέματα . Όσο για όποιον βλέπει ένα δέντρο που έχει πέσει, κοπεί, καεί ή σπάσει από έναν ισχυρό άνεμο, τότε είναι ένας άντρας ή μια γυναίκα που θα χαθεί ή θα σκοτωθεί, και η καταστροφή συνάγεται από την ουσία ή την τοποθεσία της και από την επαγρύπνησή της από τα αποδεικτικά της στοιχεία, και εάν βρίσκεται στο σπίτι του, η αιτία της είναι ένας άντρας ή μια γυναίκα που είναι ο νεκρός ή από το νοικοκυριό του. Και η συγγένεια και οι αδελφοί του, ή ένας αιχμάλωτος αίματος, ένας μουτζαχίντ ή ένας ταξιδιώτης, και εάν είναι στο τζαμί, τότε είναι διάσημος άνδρας ή γυναίκα που σκοτώνεται ή πεθαίνει διάσημος θάνατος . Εάν είναι φοίνικας, τότε είναι ένας άντρας με υψηλή αρρενωπότητα με εξουσία ή γνώση, ή γυναίκα ενός βασιλιά, ή η μητέρα ενός κυβερνήτη, και εάν είναι μια ελιά, τότε ένας λόγιος, ένας ιεροκήρυκας, ένας παροδικός, κυβερνήτης ή γιατρός, και με αυτόν τον τρόπο διασχίζει τα υπόλοιπα δέντρα ανάλογα με την έκταση της ουσίας, του οφέλους, της βλάβης, της γενεαλογίας και του χαρακτήρα τους . Και όποιος είδε ότι φύτεψε ένα δέντρο που ήταν κρεμασμένο, χτύπησε μια τιμή ή σκέφτηκε για τον εαυτό του έναν άνδρα σύμφωνα με την ουσία του, γιατί οι άνθρωποι λένε : Έτσι, αν το φύτεψε, αν το έκανε . Ομοίως, εάν σπείρει έναν σπόρο, τότε κρέμεται ή όχι, τότε είναι αυτοί, και η φύτευση του αμπελώνα θα κερδίσει τιμή, και ειπώθηκε ότι κάποιος που είδε το χειμώνα έγκυο αμπέλι ή δέντρο θεωρείται γυναίκα ή ένας άντρας του οποίου τα χρήματα έχουν φύγει, ή νομίζει ότι είναι πλούσιοι ….

…Βροντή : Μπορεί να είναι ενδεικτικό της γιορτής του Σουλτάνου, να τον απειλεί και να τον απειλεί, και από αυτό λέγεται ότι βροντάει και λάμπει . Ίσως έδειξε καλές υποσχέσεις και σύντομες παραγγελίες, διότι διατάζει τον Βασιλιά των Νεφών να σηκωθεί και να είναι γενναιόδωρος σε όποιον τους στάλθηκαν . Ο κεραυνός υποδεικνύει επίσης τα τύμπανα της ανίχνευσης και της αναγέννησης, σύννεφα στους στρατιώτες, αστραπές στα βέλη και πολύχρωμα δημοσιευμένα αντικείμενα και σημαίες, βροχή για διαρροή αίματος και κεραυνούς πάνω από το θάνατο . Όποιος βλέπει βροντή στον ουρανό, είναι εντολές που προέρχονται από τον σουλτάνο, και αν βλέπει ότι από την καλοσύνη του στη βροχή και οι άνθρωποι τον έχουν ανάγκη, αυτό δείχνει τη βροχή ή τις υποσχέσεις του καλού σουλτάνου, και αυτός μπορεί να δείξει τα δύο πρόσωπα και να κηρύξει τα δύο πράγματα, ακόμα κι αν το άτομο με το όραμα είναι κάποιος που θα υποστεί βλάβη από τη βροχή, όπως ο ταξιδιώτης, οι ανήλικοι και το πλύσιμο και το κτίριο και η συγκομιδή, και όποιος ακολουθεί την πορεία του, είτε η βροχή τον βλάπτει και το κάνει και χαλάει αυτό που έχει κάνει, και το έχουν εγκρίνει πριν από την αυγή του, έτσι ώστε να προειδοποιούν να πάρουν το δώρο και να προετοιμαστούν για τη βροχή, και είτε τις εντολές του Σουλτάνου, είτε μια κακούργηση για αυτό είναι επιβλαβές . Τι γίνεται αν η βροχή εκείνη την εποχή ήταν τόσο επιβλαβής όσο η καλοκαιρινή βροχή ; Και αν βλέπει βροντή με αστραπή, τότε η σημασία της υπόσχεσης επιβεβαιώνεται σε αυτό που δείχνει . Και αν ο ήλιος ήταν ορατός σε αυτό και δεν υπήρχε βροχή, τότε τα τύμπανα και τα αντικείμενα που βγήκαν από τον σουλτάνο για να το ανοίξουν ήρθαν σε αυτόν, και του δόθηκαν τα καλά νέα ή για να οδηγήσει τη σύμβαση ορισμένων από τους κυβερνήτες του, ή για να τον στείλετε ή να τον παραλάβετε από μερικούς από τους νικητές του . Και αν υπάρχει βροχή, σκοτάδι και βροντές, τότε είτε πληγές από τον ουρανό, όπως χαλάζι, άνεμος, ακρίδες και αρκούδες, ή πανούκλα και θάνατος, ή συγκρούσεις ή πόλεμοι, εάν η χώρα είναι χώρα πολέμου, ή οι άνθρωποι περιμένουν αυτό από έναν εχθρό . Μερικοί από αυτούς είπαν : Βροντή χωρίς βροχή φόβου. Εάν δει βροντές, τότε θα εξοφλήσει ένα χρέος, και αν είναι άρρωστος, είναι αθώος και εάν φυλακιστεί, θα απελευθερωθεί . Όσον αφορά τη βροντή, την αστραπή και τη βροχή, είναι τιμή για τον ταξιδιώτη και απληστία για τον κάτοικο . Ο Thunder ήταν ο ιδιοκτήτης μιας μεγάλης αστυνομικής δύναμης . Μερικοί από αυτούς είπαν : Η βροντή χωρίς κεραυνούς υποδηλώνει δολοφονία, εξαπάτηση, ψέμα και ψέματα, γιατί αναμένει βροντή μετά από αστραπή . Λέγεται ότι ο ήχος της βροντής δείχνει διαμάχη και αντιπαράθεση . Lightning : υποδηλώνει φόβο για τον κυβερνήτη, την απειλή και την υπόσχεσή του, τη λεπίδα των λεπίδων και το χτύπημα των μαστιγίων, και ίσως η εξουσία που υποδεικνύεται εναντίον αυτού, την καλή υπόσχεση, το γέλιο, την ευχαρίστηση, την επιθυμία και την απληστία της επιθυμίας και ελπίζω, για όσα έχει βασανιστήρια, βασανιστήρια και πέτρα, έλεος και βροχή, γιατί από αυτά που περιγράφουν οι ειδήσεις, ο βασιλιάς των σύννεφων που είναι επιφορτισμένος με το μαστίγιο της, και η φωνή του βροντή πάνω του με τα λόγια του Παντοδύναμου : «Ο κεραυνός σας δείχνει με φόβο και απληστία ». Λέγεται από φόβο του ταξιδιώτη και απληστία για τον κάτοικο, τον αγρότη, λόγω της βροχής που θα ήταν μαζί του . Κάθε φορά που το υποδεικνύει αστραπή, είναι γρήγορο και επείγον, λόγω της ταχύτητας αναχώρησής του και της έλλειψης μετάδοσης . Όποιος βλέπει αστραπή χωρίς ανθρώπους, ή βλέπει τα φώτα του να τον χτυπούν ή να αρπάζει τα μάτια του ή να μπαίνει στο σπίτι του, εάν ταξιδεύει, θα βρίσκεται σε διακοπές, είτε με βροχή είτε με εντολή ενός κυβερνήτη, και εάν είναι αγρότης του οποίου η γη έχει στεγνώσει και η δίψα να το φυτέψει, θα κηρύξει την αγνότητα και το έλεος, και εάν ο κύριος, ο πατέρας ή η εξουσία του είναι αγανακτισμένος μαζί του. , Και τον γέλασε . Και οι ποιητές παρομοίασαν το γέλιο με τον κεραυνό και το κλάμα με βροχή, γιατί το γέλιο μεταξύ των Αράβων είναι η εμφάνιση κρυφών πραγμάτων και η εμφάνιση κρυφών, επομένως ονομάζονται γύρη εάν θεραπεύονται στο βλέφαρο ως γέλιο και εάν υπάρχει βροχή μαζί του , υποδηλώνει την ασχήμια του τι του φαίνεται από ό, τι φωνάζει, τότε είναι είτε αστραπή . Λέξεις που κλαίνε, ή ένα μαστίγιο που τον φωνάζει, και η βροχή θα είναι το αίμα του ή ένα σπαθί που παίρνει την ψυχή του . Και αν είναι άρρωστος, η όρασή του λάμπει και τα μάτια του είναι δάκρυα, και η οικογένειά του έκλαψε και είπε την επιμονή του και την επιτάχυνση του θανάτου του γρήγορα, και όποιος βλέπει ότι έφαγε τον κεραυνό ή το χτύπησε ή τα σύννεφα του, τότε ένα άτομο παροτρύνει να κάνει κάτι καλό και καλό . Και ο κεραυνός δείχνει το φόβο με όφελος . Και ειπώθηκε ότι ο κεραυνός δείχνει το όφελος από ένα μακρινό μέρος . Και όποιος είδε κεραυνό έκαιγε τα ρούχα του, η γυναίκα του θα πεθάνει αν ήταν άρρωστη ….

…Και είπε ο Jaber al-Maghribi, η κοπή των όρχεων είναι με πέντε τρόπους, η αποκοπή των θηλυκών παιδιών έτσι ώστε να γεννιούνται μόνο αρσενικά γι ‘αυτόν και μια κληρονομιά από τα λεφτά του αίματος και τη νίκη των εχθρών μαζί του και την έλλειψη κίνησης και εμπιστοσύνη. Και είπε, μερικές από τις δύο εκφράσεις δείχνουν χρήματα, και αν είχε αδικηθεί, τότε πήρε δύο χιλιάδες ή διακόσια ή δύο δηνάρια από αυτόν σύμφωνα με την κατάστασή του, και αν δεν υπήρχε τίποτα σε αυτό, ο απόγονος του κόπηκε και η ζωή του διακόπηκε και η επιβίωση και η χάρη του διακόπηκαν. Και ειπώθηκε ότι το δεξί όρχι γεννήθηκε αρσενικό και το αριστερό είναι θηλυκό. Τα χρήματα και όποιος έχει κάποιο από αυτά ή έχει απομακρυνθεί από αυτά θα μεταβιβαστεί με τα χρήματα, και μερικά από αυτά είπε ότι οι όρχεις θα αναληφθούν από τους υπηρέτες ….