…As-Sahab : υποδηλώνει το Ισλάμ που είναι η ζωή και η σωτηρία των ανθρώπων, και είναι ο λόγος για το έλεος του Θεού Παντοδύναμος για τη μεταφορά του νερού στο οποίο η ζωή της δημιουργίας, και ίσως να δείχνει τη γνώση, τη νομολογία, τη σοφία και την εξήγηση, επειδή περιέχει την ήπια σοφία καθώς τρέχει με έναν κόκκο νερού στον αέρα και όταν το νερό συμπιέζεται από αυτό . Ίσως έδειχνε στρατιώτες και συντρόφους, για μεταφορά νερού που υποδηλώνει δημιουργία από το νερό . Ίσως έδειχνε τις ερχόμενες καμήλες που βλάστησαν με νερό, όπως φαγητό και λινό, όταν ειπώθηκε ότι δείχνουν σε σύννεφα, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Δεν κοιτάζουν τις καμήλες, πώς δημιουργήθηκαν ». Ίσως υπέδειξε πλοία που τρέχουν σε νερό εκτός της γης ή του ουρανού, φέρνοντας έναν ανεμοστρόβιλο με ανέμους και μπορεί να αναφέρεται σε μια γυναίκα που είναι έγκυος, επειδή και οι δύο μεταφέρουν νερό και το φέρνουν στο στομάχι τους, εκτός εάν ο Κύριος της το επιτρέπει το βγάζει έξω και το ρίχνει, και ίσως δείχνει τη βροχή, γιατί είναι από αυτήν και εξαιτίας της, και ίσως Έδειξε τα συμπτώματα του σουλτάνου, του βασανισμού του και των εντολών του, και αν ήταν μαύρα ή μαζί τους εκεί ήταν απόδειξη βασανισμού, όταν υπήρχαν βροντές και πέτρες σε αυτό, μαζί με αυτό που κατέβηκε από τους λαούς του σκοταδιού όταν τους θεώρησαν ότι τους έβρεχε και τους έφερε σε βασανισμό, και παρόμοια με τους ανθρώπους της κόλασης, όποιος βλέπει σύννεφα στο δικό του σπίτι Ή κατέβηκε σε αυτόν στην αγκαλιά του ως μουσουλμάνος αν ήταν άπιστος, και απέκτησε μια γνώση και μια απόφαση εάν ήταν πιστός, ή μετέφερε τη σύζυγό του εάν ήθελε να το κάνει, ή προσέφερε την καμήλα και το πλοίο του αν είχε κάτι από αυτό . Εάν βλέπει τον εαυτό του να ανεβαίνει στα σύννεφα, ή τη βλέπει ως σκλάβα, παντρεύεται μια δίκαιη γυναίκα αν είναι άγαμος, ή ταξιδεύει ή Χατζ αν το ελπίζει, αλλιώς ανακοινώνει γνώση και σοφία εάν αναζητά, διαφορετικά καθοδηγείται από έναν στρατιώτη ή μια εταιρεία, ή έρχεται σε συντροφιά εάν είναι κατάλληλος για αυτό. Διαφορετικά, ο Σουλτάνος ​​τον μεγάλωσε σε ένα αξιοσέβαστο ζώο εάν ήταν ένας από αυτούς που του έψαχναν καταφύγιο και ήταν με τα πόδια, αλλιώς θα τον έστελνε στο Ναγκίμπ ως αγγελιοφόρος . Και αν δει διαδοχικά σύννεφα να έρχονται δίπλα του, και επομένως οι άνθρωποι περιμένουν τα νερά του, και από τα σύννεφα του ουρανού δεν περιέχει σημάδια βασανισμού, τότε παρουσιάστε αυτή την πτυχή τι περιμένουν οι άνθρωποι και τι περιμένουν του αγαθού που προσφέρεται, ή της παρέας που έρχεται, ή των στρατιωτών επιστρέφουν, ή των συνοδείων που μπαίνουν . Και αν είδε ότι έπεσε στο έδαφος, ή κατέβηκε σε σπίτια, σε στρέμματα, ή σε δέντρα και φυτά, τότε είναι καταρρακτώδεις βροχές, ακρίδες, μια γάτα ή ένα πουλί . Και αν υπάρχει ένδειξη ανησυχίας και μίσους σε αυτό, όπως δηλητήρια, ισχυροί άνεμοι, φωτιά, πέτρες, φίδια και σκορπιοί, τότε είναι μια επιδρομή που τους αλλάζει και τους χτυπά στη θέση τους, ή ένα τροχόσπιτο που παρεμβαίνει στο θάνατο των περισσοτέρων από αυτούς που πέθαναν στην κακούργησή τους, ή ένα αγαπημένο και απόστημα που επιβλήθηκε από τον Σουλτάνο σε αυτούς, ή ακρίδες και μια αρκούδα που βλάπτει τα φυτά τους. κεφάλια, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι τα σύννεφα είναι ένας ελεήμων βασιλιάς ή μια συμπονετική δύναμη, οπότε όποιος αναμιγνύει σύννεφα, αναμιγνύεται με άντρες ανάμεσά τους, και όποιος τρώει σύννεφα, επωφελείται από έναν άνθρωπο με επιτρεπόμενα χρήματα ή σοφία . Και αν ο συνδυασμός του απέκτησε σοφία από έναν άνθρωπο σαν αυτόν, τότε ο βασιλιάς του απέκτησε σοφία και έναν βασιλιά, και αν είδε ότι το όπλο του ήταν βασανιστηρίων, τότε είναι ένας άνθρωπος που έχει ανάγκη . Αν δει ότι χτίζει ένα σπίτι πάνω σε σύννεφα, τότε θα αποκτήσει έναν έντιμο, νόμιμο κόσμο με σοφία και ανύψωση . Αν χτίσει ένα παλάτι πάνω σε σύννεφα, αποφεύγει τις αμαρτίες με μια σοφία που τους ωφελεί και αποκτά καλά πράγματα που ξέρει . Αν δει σύννεφα να βρέχουν στο χέρι του, τότε επιτυγχάνει σοφία και τρέχει σοφία στο χέρι του . Αν έβλεπε ότι έβγαζε σύννεφα πάνω σε ανθρώπους, θα έπαιρνε χρήματα και οι άνθρωποι έπαιρναν από αυτά . Και τα σύννεφα αν δεν υπάρχει βροχή σε αυτό, και εάν είναι ένας από αυτούς που αποδίδονται στο κράτος, τότε από τον Θεό δεν κάνει δικαιοσύνη και δεν αποδίδει δικαιοσύνη, και εάν αποδίδεται στο εμπόριο, δεν εκπληρώστε τι ακολουθεί ή τι είναι εγγυημένο . Εάν αποδίδεται σε έναν επιστήμονα, είναι δύσπιστος για το έργο του . Εάν είναι τεχνίτης, τότε είναι σοφός πλοίαρχος της βιομηχανίας και οι άνθρωποι τον χρειάζονται . Και τα σύννεφα είναι σουλτάνοι που έχουν παραδώσει τους ανθρώπους, και οι άνθρωποι δεν τους παραδίδουν . Και αν ένα σύννεφο με βροντή και αστραπή ανεβαίνει, είναι η εμφάνιση ενός μεγαλοπρεπούς κυβερνήτη που απειλεί την αλήθεια . Και όποιος βλέπει τα σύννεφα να κατεβαίνουν από τον ουρανό και να βρέχει μια γενική βροχή, τότε ο ιμάμης διεισδύει σε αυτό το μέρος ως δίκαιος ιμάμης σε αυτά, είτε τα σύννεφα είναι λευκά είτε μαύρα, και για τα κόκκινα σύννεφα άλλες φορές, είναι αγωνία, καταστολή ή ασθένεια . Μερικοί από αυτούς είπαν: «Όποιος είδε σύννεφα που ανέβηκαν από τη γη στον ουρανό ενώ παρέμεινα χώρα, τότε δείχνει καλοσύνη και ευλογία, και αν ο οραματιστής θέλει ένα ταξίδι, αυτό γίνεται για αυτόν και επιστρέφει με ασφάλεια, και αν δεν είναι κρυμμένος, φτάνει σε αυτό που επιδιώκει το κακό, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι τα σύννεφα που αναδύονται από τη γη »Στον ουρανό, δείχνει ταξίδι, και δείχνει ποιος επέστρεψε από το ταξίδι του . Και ένα σκοτεινό σύννεφο υποδηλώνει θλίψη και τα μαύρα σύννεφα υποδηλώνουν σοβαρό κρύο ή θλίψη ….

…Και όποιος είδε πολλές αγελάδες, αρσενικά και θηλυκά διαφορετικών χρωμάτων, περπατώντας και περπατώντας σε αυτό το μέρος, υποδηλώνει την εμφάνιση ασθένειας εκείνο το έτος σε αυτό το μέρος, ειδικά αν ήταν άπαχο και αν ήταν παχύ, τότε δείχνει το φθηνότητα και γονιμότητα του έτους ….

…Mikael, ειρήνη σε αυτόν, το όραμά του σε ένα όνειρο δείχνει την απόκτηση ευλογίας στους δύο κόσμους εκείνων που ήταν ευσεβείς . Ο λόγος του παρατηρητή θα λάβει χάρη και ευχαρίστηση και θα μπει στον Παράδεισο επειδή είναι ο βασιλιάς του ελέους . Το όραμα του Mikael είναι ένα σημάδι γονιμότητας, επιβίωσης, ευλογιών και αφθονίας βροχής . Ίσως το όραμά του που αναφέρεται στειρότητα ή αποστειρωμένο εγκυμοσύνης και δύσκολο διευκόλυνση . Και αν τον είδε να ταξιδεύει, θα φοβόταν . Και μπορεί να ανασταλεί από το ταξίδι του επειδή φροντίζει τη βροχή ενώ είναι ανενεργή . Το όραμά του για όσους επηρεάζονται από τη βροχή είναι ανησυχίες και πρόγονοι, καθώς και για τους ιδιοκτήτες των αγροτικών πόρων διαβίωσης και κέρδους . Αυτός που έχει μεταμορφωθεί στην εικόνα του Μίκαελ θα αποκτήσει γονιμότητα και χρήματα, και το κρεβάτι του θα βελτιωθεί ….

…Ο Ismail bin Al-Ash’ath είπε, ~Όποιος είδε ότι η φωτιά πέφτει από τον ουρανό ή από βροχή σαν βροχή, γιατί αποτελεί απόδειξη καταστροφής, διαφωνίας και αιματοχυσίας από την πλευρά των βασιλέων και των σουλτάνων, και τη συνάντηση εχθρότητας μεταξύ τους και η δολοφονία πολλών ανθρώπων στην ερμηνεία. ~Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι η ερμηνεία της φωτιάς είναι δύο τύπων: επιβλαβής φωτιά και ωφέλιμη φωτιά, επιβλαβής φωτιά, όπως ειπώθηκε. και είπε: Είδα ότι μια κρυμμένη ρίζα καίγεται με φωτιά και χτύπησε την άλλη από τη φωτιά. Του είπε: «Η γη της Περσίας είναι ένα βοοειδές που μπορώ να αλλάξω, οπότε το ήμισυ έχει φύγει και το άλλο μισό χτυπήθηκε από κάτι μικρό, έτσι ήταν έτσι. Δείχνει επίσης φόβο, και όποιος βλέπει ότι η φωτιά έχει πέσει στον κύκλο μέχρι να την καταστρέψει όλα, τότε υπάρχει ένας αγώνας και τα χρήματά τους εξαφανίζονται, και η φωτιά στην έρημο είναι πόλεμοι και ο ήχος της φωτιάς μια φασαρία και μια κραυγή ….

…Υδρορροές : στα στόματα, τους συγγενείς και τα μάτια καθώς ρέουν από τις κορυφές του δαπέδου, και ίσως υποδηλώνουν τα προς το ζην . Όποιος βλέπει την υδρορροή των ανθρώπων να ρέει από τη βροχή, και οι άνθρωποι είναι σε κίνδυνο και είναι, τα προς το ζην τους έχουν μετατραπεί και οι ανησυχίες τους εκδηλώνονται, επειδή εκκενώνονται αν συμβούν, και για το τρέξιμο χωρίς βροχή, τότε απαγορεύεται η αποστολή και τα χρήματα, και όσον αφορά την κίνηση των ανδρικών στόματος και γλωσσών, είναι η ηρεμία που κατεβαίνει σε κάτι που δεν τους απασχολεί, και η ροή του είναι υγρό αίμα Και οι λαιμοί του χτυπούνται, και εάν η ροή του είναι αίμα, τότε είναι πιο σίγουρο για αυτό . Όσον αφορά τη ροή των υδρορροών σε σπίτια ή κάτω από τα κρεβάτια για όσους ενδιαφέρονται για το παιδί και την εγκυμοσύνη, δεν είναι ασφαλές από αυτόν, επειδή το νερό του πηγαίνει από τα ιδιωτικά του μέρη εκτός από το δοχείο του . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει τα βροχερά μάτια σε αυτό το μέρος, όπως υποδεικνύεται από το υπόλοιπο της όρασης ….

Αν δει ότι ο ουρανός έχει γίνει λεπτός, τότε κρατάει τη βροχή από αυτούς, και αν ξοδευτεί, τότε η βροχή αφθονούν

…Mikael, ειρήνη σε αυτόν, το όραμά του σε ένα όνειρο δείχνει την απόκτηση ευλογίας στους δύο κόσμους εκείνων που ήταν ευσεβείς . Ο λόγος του παρατηρητή θα λάβει χάρη και ευχαρίστηση και θα μπει στον Παράδεισο επειδή είναι ο βασιλιάς του ελέους . Το όραμα του Mikael είναι ένα σημάδι γονιμότητας, επιβίωσης, ευλογιών και αφθονίας βροχής . Ίσως το όραμά του που αναφέρεται στειρότητα ή αποστειρωμένο εγκυμοσύνης και δύσκολο διευκόλυνση . Και αν τον είδε να ταξιδεύει, θα φοβόταν . Και μπορεί να ανασταλεί από το ταξίδι του επειδή φροντίζει τη βροχή ενώ είναι ανενεργή . Το όραμά του για όσους επηρεάζονται από τη βροχή είναι ανησυχίες και πρόγονοι, καθώς και για τους ιδιοκτήτες των αγροτικών πόρων διαβίωσης και κέρδους . Αυτός που έχει μεταμορφωθεί στην εικόνα του Μίκαελ θα αποκτήσει γονιμότητα και χρήματα, και το κρεβάτι του θα βελτιωθεί ….

Αν δει ότι ο ουρανός έχει γίνει λεπτός, τότε κρατάει τη βροχή από αυτούς, και αν ξοδευτεί, τότε η βροχή αφθονούν

…Η θάλασσα υποδηλώνει τη θάλασσα σε ένα όνειρο για έναν ισχυρό, τρομερό και ατρόμητο βασιλιά, ακριβώς τον Σάφικ, τον οποίο χρειάζονται οι άνθρωποι, και η θάλασσα είναι για τον έμπορο τις αποσκευές του και ο μισθωτός είναι ο δάσκαλός του . Και ίσως υποδηλώνεται από καθαρότητα από ακαθαρσία, πίστη στον άπιστο και μετάνοια στον αμαρτωλό . Δείχνει τον όρκο και ότι ο Θεός Παντοδύναμος έχει ορκιστεί στη θάλασσα, οπότε είπε : ( Και η θάλασσα που παρακωλύεται, η τιμωρία του Κυρίου σας είναι πραγματικότητα ). Η θάλασσα μπορεί να αναφέρεται στον πατέρα και τη μητέρα, και μπορεί να αναφέρεται στον άνδρα και τη γυναίκα που έχει κακή ηθική, και σε εκείνους που έχουν ίντριγκες και ερεθισμούς . Ίσως έδειχνε φυλακή να φυλακίσει το ζώο εκεί, και ίσως έδειξε τη βιομηχανία που δεν έχει όρια και την πόλη που δεν έχει τείχη . Και το όραμά του υποδεικνύει την αποχώρηση ομάδων . Εάν η θάλασσα αυξήθηκε σε ένα όνειρο μια καλή αύξηση, και οι άνθρωποι χρειάζονταν βροχή, θα έβρεχε . Και αν κάποιος δει τη θάλασσα να σκάει με τα κύματά της να καταρρέουν, τότε στο ταξίδι του θα έχει φόβο και αγωνία . Αυτός που περιπλανιέται στη θάλασσα θα παραμείνει στις αμαρτίες, και ίσως η θάλασσα δείχνει τον κόσμο και τις συνθήκες και τα θαύματα της . Επιδείξτε την αγνότητα από την ακαθαρσία, την πίστη στον άπιστο και τη μετάνοια στον αμαρτωλό . Δείχνει τον όρκο, και ότι ο Θεός Παντοδύναμος ορκίστηκε στη θάλασσα, οπότε είπε : ( Και η θάλασσα που παρακωλύεται, η τιμωρία του Κυρίου σας είναι πραγματικότητα ). Η θάλασσα μπορεί να αναφέρεται στον πατέρα και τη μητέρα, και μπορεί να αναφέρεται στον άνδρα και τη γυναίκα που έχουν κακή ηθική, και σε εκείνους που έχουν ίντριγκες και ερεθισμούς . Ίσως έδειχνε φυλακή να φυλακίσει το ζώο εκεί, και ίσως έδειξε τη βιομηχανία που δεν έχει όρια και την πόλη που δεν έχει τείχη . Και το όραμά του υποδεικνύει την αποχώρηση ομάδων . Εάν η θάλασσα αυξήθηκε σε ένα όνειρο μια καλή αύξηση, και οι άνθρωποι χρειάζονταν βροχή, θα έβρεχε . Και αν κάποιος δει τη θάλασσα να σκάει με τα κύματά της να καταρρέουν, τότε στο ταξίδι του θα έχει φόβο και αγωνία . Αυτός που περιπλανιέται στη θάλασσα θα παραμείνει στις αμαρτίες, και ίσως η θάλασσα δείχνει τον κόσμο και τις συνθήκες και τα θαύματα της ….

…Ένα πανό είναι σε ένα όνειρο ένα γνωστό, γνωστό θέμα και μια προεδρία . Και το έμβλημα είναι ένας μελετητής, ιμάμης ή έξυπνος, γενναίος, πλούσιος, γενναιόδωρος, ή ισχυρός και ισχυρός ασκητής που πρέπει να μιμηθεί . Εάν η σημαία είναι κόκκινη, τότε ο άντρας βλέπει στοιχεία από το κρεβάτι, και αν είναι μαύρο, τότε μπορεί να δει τη σταθερότητα από τη σημαία . Και η γυναίκα της ταξιαρχίας είναι σύζυγος . Και όποιος βλέπει τις σημαίες, είναι βροχή, και αν οι σημαίες είναι μαύρες τότε είναι μελετητής, και αν είναι λευκές τότε ζηλεύει και δεν παντρεύεται, και αν είναι κόκκινες τότε είναι πόλεμος, και αν είναι κίτρινα τότε είναι μια επιδημία στο στρατό, και αν είναι πράσινο τότε είναι ένα ταξίδι στη στεριά . Και αν δει τη γνώση, θα καθοδηγηθεί στις υποθέσεις του, από τη θλίψη και τη θλίψη του, και αυτό που έχει μπλοκαριστεί από τις υποθέσεις του θα του ανοίξει και θα του εξηγηθεί το στήθος του . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ένα πανό στο όνειρό του θα αναφέρεται στη χώρα του . Και αν η γυναίκα δει ότι έχει θάψει τρεις ταξιαρχίες, τότε παντρεύεται τρεις άντρες από τους ευγενέστερους ανθρώπους που πεθαίνουν από αυτήν . Ένα πανό σε ένα όνειρο είναι ο γάμος και μια έγκυος γυναίκα έχει έναν άνδρα γιο . Και οι μεγάλοι άνεμοι και η βροχή . Ο ιδιοκτήτης της σημαίας ερμηνεύεται από τον δικαστή, και αν αυτός που ζήτησε τη δικαιοσύνη το έφερε, αποκτήθηκε . Δείτε επίσης τη σημαία και δείτε τον γενικό ….

…Το όραμα του βασιλιά της Αιγύπτου, ο Θεός έχει αναφερθεί – ο Παντοδύναμος – η ερμηνεία της οποίας είναι η πρώτη από τον Ιωσήφ – ειρήνη σε αυτόν – είπε – ο Παντοδύναμος -: ( Και ο βασιλιάς είπε, βλέπω επτά λιπαρές αγελάδες θα έτρωγα επτά άπαχα Snblatt και επτά λαχανικά και άλλα Iabsat O κοινό Παρακαλώ με συμβουλήστε με το όραμά μου, αν εσείς το όραμα Περνάτε , είπαν όνειρα, και δεν ερμηνεύουμε τα όνειρα σε δύο κόσμους , και είπε ότι αυτός που δραπέτευσε από αυτούς και θυμηθείτε μετά τη μητέρα του, σας λέω με την ερμηνεία του , έτσι θα στείλουν , Joseph , O φίλε, έχουμε επτά λιπαρές αγελάδες να τους τρώνε επτά άπαχες αγελάδες και επτά ακίδες πράσινου και τις άλλες ξηρές, ώστε να μπορώ να επιστρέψω στους ανθρώπους για να ξέρουν , είπε ότι θα φυτέψετε επτά χρόνια Πάντα έχετε θεριστεί, και το πασπαλίζετε με το σιτάρι του, εκτός από λίγα από αυτά που τρώτε , τότε μετά θα έρθουν επτά άντρες που θα φάνε αυτό που εσείς Τους έδωσε, εκτός από λίγα από αυτά που έχετε οχυρώσει , τότε μετά από αυτό έρχεται ένα έτος κατά το οποίο οι άνθρωποι θα βοηθήσουν και στον οποίο θα συμπιέσουν ). Surah Surah στίχους 43-49. Και – το Παντοδύναμος – δήλωσε : ( Είπαν όνειρα σωλήνα ) Ιμπν Jarir είπε : Μπορούν να σημαίνει ότι είναι ένα μείγμα από ένα ψεύτικο όραμα που δεν έχει καμία αλήθεια , και αυτό είναι μια συλλογή από το στρες και το άγχος έχει τις ρίζες της σε μια δέσμη χασίς που μοιάζει με μικτά όνειρα που δεν έχουν καμία ερμηνεία . Al-Mawardi και Al-Qurtubi αναφέρεται στην αρχή του Αμπού Ubaidah ότι είπε : Al- Adghat είναι μια ανεξήγητη όραμα του οράματος , και Ιμπν Jarir διηγήθηκε επίσης από την αρχή της Qatada του λέγοντας: (μας φετβά είναι σε επτά λίπος αγελάδες που τρώγονται από επτά άπαχες . Είπε : Όσο για ορτύκια, τα χρόνια που είναι γόνιμη , και οι επτά άπαχο αυτά είναι στείρα χρόνια που δεν αναπτύσσονται τίποτα , και είπε : ( επτά αιχμές είναι το πράσινο και το άλλο είναι ξηρό .) Όσο για το πράσινο, είναι τα γόνιμα χρόνια , όπως για την ξηρή γη , τα ξηρά αυτά είναι τα μετασχηματισμένα αυτά , και οι άπαχο αυτά είναι η Almazel . Και λέγοντας : ( που σπέρνουν επτά χρόνια πιο δύσκολο ), το στίχο είπε : Όταν ξέρω το όραμα να κάνουν εξήγησε τον, είπε : επτά από τα αγελάδες, ορτύκια και Alsnblatt χόρτα επτά χρόνια, λιπάσματα , και οι αγελάδες άπαχο και Alsnblatt υψηλότερη προσγειώνεται Vsba χρόνια Magdbat λέει 🙁 καλλιεργήστε επτά χρόνια σκληρότερα ). Οποιαδήποτε διαδοχική ακολουθία . Ο Al-Qurtubi είπε : Αυτός ο στίχος βασίζεται στην εγκυρότητα της όρασης του απιστία και ότι βγαίνει σύμφωνα με όσα είδε . Και είπε : « Τότε θα έρθει ένα χρόνο μετά από αυτό, στον οποίο οι άνθρωποι θα βοηθήσουν και θα πιέσουν ». Ο Ibn Jarir είπε : Αυτή είναι μια αναφορά από τον Yusef – ειρήνη σε αυτόν – προς τον λαό για το τι δεν ήταν στο όραμα του βασιλιά τους, αλλά από τη γνώση του αόρατου ότι ο Θεός έγινε ένδειξη της προφητείας του και μιας απόδειξης για την αλήθεια του , τότε διήρκεσε για την εξουσία της Qatada ότι είπε ότι ο Θεός του παρείχε γνώση για μια Σουντά για την οποία δεν τον ρωτούσαν, οπότε είπε : ( Τότε μετά θα έρθει ένας χρόνος στον οποίο οι άνθρωποι θα βρουν ανακούφιση και συμπίεση .) Μέσα που λένε : (οι άνθρωποι του Αγάτ ) βροχή και ο Γκάιθ , επίσης αφηγημένος από τον Ιμπν Γκρεγκ είπε : Ιμπν Αμπάς – ο Θεός τους ευλογεί – 🙁 και έπειτα μετά από εκείνο το έτος ), τους είπε κάτι που δεν τον ζήτησε Ο Θεός τον είχε διδάξει μια χρονιά στην οποία οι άνθρωποι του Αγάτ βροχή . Και ο Al-Qurtubi ανέφερε σχετικά με την εξουσία της Qatada ότι είπε : Ο Θεός του έδωσε μια γνώση της Sunnah, για την οποία δεν τον ζήτησαν για να δείξει την αρετή του , και να ενημερώσει τον τόπο γνώσης και τις γνώσεις του ….

…Επιδιώκει στην υπηρεσία του Σαντάτ από τους μελετητές και τους δίκαιους . Ίσως ταξίδεψε σε αυτόν τον προορισμό και έφτασε στον προορισμό του . Αν έβλεπε ότι το βουνό είχε πληγεί, τότε θα πεθάνει ή θα απομονωθεί, και ο παρατηρητής μπορεί να έχει λάβει σεβασμό και πειθαρχία . Τα βουνά υποδηλώνουν βασιλιάδες, πρίγκιπες, ορθούς ανθρώπους και μελετητές . Και ίσως το βουνό έδειξε τον ιδιοκτήτη μιας θρησκείας και θρησκείας . Και όποιος σκάβει ένα πηγάδι σε ένα βουνό ή μετακινεί πέτρες από αυτό σε άλλο μέρος, πολεμά ένα σκληρόκαρδο άτομο και προσπαθεί κάτι σωστό, δυσκολία και κόπωση . Και αν δει τα βουνά να περπατούν μαζί του, τότε δείχνει έναν πόλεμο στον οποίο οι βασιλιάδες κινούνται ο ένας στον άλλο, ή ότι θα υπάρξει μια διαφορά ή αναταραχή που θα συμβεί μεταξύ των επιστημόνων της γης σε μια δοκιμή και δυσκολία στην οποία οι συνηθισμένοι χάνονται . Και όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι έφυγε από ένα πλοίο σε ένα βουνό, τότε θα καταστραφεί και θα χαθεί εξαιτίας της ιστορίας του Ιμπν Νώε, ειρήνης σε αυτόν, ή ότι έρχεται σε αντίφαση με την άποψη της ομάδας και είναι μόνος με πάθος και αίρεση. Και παύοντας την αίρεση εάν έφυγε από κάτι τέτοιο, ή η πτώση του ήταν από τζαμί ή νηπιαγωγείο και παρόμοια . Και αν το βουνό υψώθηκε στον αέρα στα κεφάλια των πλασμάτων, τότε είναι ένας μεγάλος φόβος που παραμένει στους ανθρώπους από την πλευρά του ιδιοκτήτη και τα παιδιά του Ισραήλ μεγάλωσαν το βουνό πάνω τους σαν ομπρέλα για να Φοβάστε τον Θεό Παντοδύναμο για αυτούς και απειλή για ανυπακοή . Το περπάτημα ενός βουνού μπορεί να υποδηλώνει μια πανούκλα, και για το βουνό να επιστρέψει σε στάχτη ή σκόνη, δεν υπάρχει καλό σε αυτό . Και όποιος βλέπει ότι στέκεται πάνω σε ένα βουνό, βασίζεται σε έναν μεγάλο άντρα, ο οποίος θα κερδίσει τιμή, καλοσύνη και θέση στα χέρια του, και όποιος βλέπει ότι είναι προσκολλημένος σε αυτόν, τότε προσκολλάται επίσης σε έναν άνδρα . Και όποιος βλέπει ότι έχει κατεδαφίσει ένα βουνό, ένας άνθρωπος θα χαθεί όσο το βουνό, και ειπώθηκε : η ζωή του θα καταστραφεί . Και όποιος είδε ότι έριξε τον εαυτό του από το βουνό, έκανε τα λόγια του με δύναμη που τον έπληξαν . Και όποιος βλέπει ότι ανεβαίνει ένα βουνό με ένα σπαθί στο χέρι του, και φοράει ένα ένδυμα εκεί, ή κάποιος που έχει εξουσία μαζί του, θα αποκτήσει εξουσία ή θα κερδίσει καλό και τιμή . Και όποιος βλέπει ότι θέλει να ανέβει στο βουνό, τότε κολακεύει έναν σκληρόκαρδο άνθρωπο που είναι υπερβολικό . Και όποιος βλέπει ότι το βουνό βυθίζεται στη γη, τότε η εξουσία αυτής της γης θα πεθάνει ….

…Ταγματάρχης : Όποιος είδε ότι του δόθηκε ταξιαρχία και περπατούσε ανάμεσα στα χέρια του, θα αποκτήσει εξουσία και εξακολουθεί να είναι σε καλή κατάσταση με εκείνους της εξουσίας . Και όποιος είδε ότι η ταξιαρχία του απομακρύνθηκε από αυτόν, θα αφαιρεθεί της εξουσίας του . Ο Al-Qayrawani είπε ότι οι ταξιαρχίες και τα πανό είναι ενδεικτικά για βασιλιάδες, πρίγκιπες, δικαστές και μελετητές, καθώς και για μια ομπρέλα . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα έμβλημα ή μια σημαία, αυτό υποδηλώνει τον βασιλιά και τη φροντίδα, και ίσως δείχνει τη δόξα και την ασφάλεια αυτού που φοβάται και τον προειδοποιεί για έναν κυβερνήτη ή έναν κυβερνήτη . Και ίσως υποδηλώνεται από την πίστη του Ισλάμ . Και στη γέννηση ενός έγκυου αγοριού, ή στον γάμο ενός άνδρα ή μιας γυναίκας, όποιον το βλέπει ….

…Η καρδιά του : στον πρίγκιπα του, στον δάσκαλό του και στον μέντορά του . Ίσως η καρδιά του ήταν η ίδια που διαχειριζόταν την οικογένειά του, εκείνη που ήταν υπεύθυνη για τη δικαιοσύνη του σπιτιού του . Και ίσως υπέδειξε τον γιο του . Όποιος βλέπει την καρδιά του να αρπάσσεται από το στομάχι του, ή από το λαιμό του, ή από τον πρωκτό του, και ένα ζώο τον τρώει, ή ένα πουλί τον σταματά, πεθαίνει εάν είναι άρρωστος που δείχνει η καρδιά, αλλιώς η καρδιά του πετά από φόβο και ντροπή από τον Παντοδύναμο Θεό, ή από τον Ταρίκ που τον χτυπά . Το μυαλό του μπορεί να χαθεί ή η θρησκεία του να καταστραφεί, επειδή οι πεποιθήσεις είναι στην καρδιά . Και για όποιον βλέπει την καρδιά του μαυρισμένη, ή πολύ ωραία στενή, ή καλυμμένη με μεμβράνη, ή πέπλο χωρίς να φαίνεται, ή δεμένη με ένδυμα, ο ιδιοκτήτης του είναι άπιστος ή ένας αμαρτωλός έχει εκτυπώσει στην καρδιά του, και παρακρατεί από την υπακοή στον Κύριό του, και την τύφλωσή μου από αυτό που καθοδηγείται, και τη συσσώρευση του δακτυλίου στην καρδιά του ….

…Η επιγραφή : Αρχικά, δείχνει χαρά και τιμή εάν το ρούχο δεν είναι λερωμένο με αυτό. Εάν το ρούχο είναι χρωματισμένο με αυτό, υποδηλώνει μια ασθένεια και ότι αυτός που το βάφτηκε με αυτό πέφτει σε αυτό και το ρίχνει με ελάττωμα, και η αθωότητά του από αυτό το ελάττωμα εμφανίζεται στους ανθρώπους . Και μπορεί να λεκιάσει τη ρόμπα του σε εγρήγορση καθώς το είδε . Η προσφορά επεκτείνεται και αυξάνεται, και το βιβλίο είναι δύναμη . Όποιος βλέπει στο χέρι του ένα βιβλίο που επιτυγχάνει δύναμη, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Ω Γιαγιά, πάρτε το βιβλίο με δύναμη ». Το βιβλίο : Μια γνωστή είδηση ​​εάν δημοσιεύτηκε και εάν ήταν σφραγισμένη, είναι μια κρυφή είδηση . Και αν είναι στο χέρι ενός αγοριού, τότε είναι καλά νέα, και αν είναι στο χέρι ενός υπηρέτη, τότε είναι νέα καλών ειδήσεων και χαράς, και αν είναι στο χέρι μιας γυναίκας τότε αυτός περιμένει κάτι με χαρά . Εάν δημοσιεύεται και η γυναίκα είναι καλυμμένη, τότε είναι μια κρυφή είδηση ​​που τον διατάζει να κάνει . Αν είναι όμορφη και όμορφη, τότε είναι νέα και εντολή στην οποία υπάρχει καλός έπαινος, και αν η γυναίκα είναι άγρια, τότε είναι νέα για ένα θηρίο . Και όποιος βλέπει διπλωμένα βιβλία στο χέρι του, θα πεθάνει σύντομα, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Την ημέρα που διπλώνουμε τους ουρανούς σαν να διπλώνουμε τα βιβλία για βιβλία ». Εάν δει ότι έχει πάρει ένα φυλλάδιο από τον ιμάμη, τότε θα αποκτήσει εξουσία, ευδαιμονία και χάρη εάν είναι δυνατόν, διαφορετικά θα φοβάται τη δουλεία . Αν είδε ότι μετέφερε ένα σφραγισμένο βιβλίο σε ένα άτομο, θα πρέπει να το παραπέμψει σε αυτόν . Αν ήταν σουλτάνος ​​και ένας στρατός ήρθε σ ‘αυτόν, τότε ηττήθηκαν . Αν και ήταν έμπορος, έχασε τις συναλλαγές του . Αν ήταν αρραβωνιασμένος, δεν θα παντρευόταν . Αν δει το βιβλίο του με το δεξί του χέρι, είναι καλύτερο . Εάν υπάρχει διαμάχη, αμφιβολία ή σύγχυση μεταξύ αυτού και ενός ατόμου, τότε θα του δοθεί η δήλωση . Και αν είναι σε βασανισμό που θα φέρει ανακούφιση, διότι ο Παντοδύναμος Θεός λέει : « Σας στείλαμε το Βιβλίο, για να ξεκαθαρίσουμε τα πάντα και να καθοδηγηθούμε ». Εάν είναι αφερέγγυος, στενοχωρημένος ή απουσιάζει, τότε είναι εύκολο για αυτόν και επιστρέφει στην οικογένειά του με χαρά . Η λήψη του βιβλίου με τα δεξιά είναι καλή, και αν δώσει το βιβλίο του με το αριστερό του χέρι, θα μετανιώσει που έκανε αυτό που έκανε . Και όποιος πάρει ένα βιβλίο από ένα άτομο με το δεξί του χέρι, θα λάβει το πιο αξιοπρεπές πράγμα για αυτό . Γιατί ο Παντοδύναμος Θεός λέει : ~Για να μας πάρουμε από αυτόν με το δεξί χέρι .~ Και αν ένας άπιστος βλέπει στο χέρι του ένα Κοράνι ή ένα αραβικό βιβλίο, τότε απογοητεύεται ή πέφτει σε αγωνία, αγωνία ή αγωνία . Όποιος κοιτάζει σε μια εφημερίδα και δεν διαβάζει τι είναι είναι μια κληρονομιά που θα λάβει . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε σαν να είχε σκίσει ένα βιβλίο, η αγωνία και η ηρεμία του απομακρύνθηκαν από αυτόν, και απέκτησε καλό . Ομοίως, εάν ο πιστός δει με το χέρι του ένα περσικό βιβλίο, θα ταπεινωθεί και θα στενοχωρηθεί . Και όποιος είδε ότι είχε ένα σφραγισμένο βιβλίο, θα υποτάχθηκε σε έναν βασιλιά, και η έρευνά του θα το σφραγίσει . Επειδή ο Μπέλκις στράφηκε στον Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν, όταν της έδωσε ένα σφραγισμένο βιβλίο και ένας από τους λόγους για το βιβλίο ήταν η είσοδος στο Ισλάμ . Και όποιος είδε ότι του είχε δώσει μια εφημερίδα και βρήκε ένα κομμάτι που ήταν τυλιγμένο σε αυτό, τρέχει με ένα σχοινί . Ο Ιμπν Σιρίν είπε : Όποιος βλέπει ότι γράφει ένα βιβλίο, κερδίζει ένα απαγορευμένο κέρδος επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Δυστυχώς, από ό, τι γράφονται τα χέρια τους, και θλίβεται από αυτά που κερδίζουν ». Η επιγραφή : Από την πλευρά ενός άνδρα είναι ένα τέχνασμα που παρακολουθεί την ταπείνωση και οι γυναίκες έχουν ένα κόλπο να αποκτήσουν . Και όποιος βλέπει ότι ένα στίχο από το Κοράνι είναι γραμμένο στο πουκάμισό του, τότε είναι ένας άνθρωπος που προσκολλάται στο Κοράνι . Το γράψιμο με το αριστερό χέρι είναι άσχημο και παραληρητικό, και τα παιδιά μπορεί να γεννηθούν σε αυτόν από την πορνεία ή μπορεί να γίνει ποιητής ….

…Καμινάδα Αν ονειρευόσασταν να δεις μια καμινάδα, αυτό σημαίνει ότι ένα δυσάρεστο γεγονός θα συμβεί στη ζωή σου . Θα λάβετε γρήγορα νέα για ασθένειες . Εάν είναι μια καταρρέουσα καμινάδα να πέσει αυτό σημαίνει θλίψη ή πιθανό θάνατο στην οικογένειά σας . Εάν δείτε μια καμινάδα καλυμμένη με κισσό ή αμπέλια, αυτό προφέρει την ευτυχία που θα προκύψει από τη θλίψη ή την απώλεια συγγενών . Εάν δείτε μια φωτιά να καίγεται σε μια καμινάδα, αυτό σημαίνει ότι πλησιάζει άφθονο καλό . Εάν έκρυψες στη γωνία μιας καμινάδας, αυτό σημαίνει ότι η ατυχία ή τα αγκάθια θα σε περιβάλουν . Η δουλειά θα φαίνεται ζοφερή . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι πέφτει σε μια καμινάδα, τότε αυτό σημαίνει ότι θα είναι ένοχη για διάπραξη ακατάλληλης πράξης που θα προκαλέσει τρόμο στους συναδέλφους της . Αλλά αν ανέβηκε σε μια καμινάδα, θα επιβιώσει από ένα σχέδιο που εκτοξεύτηκε ….

…Εφημερίδα: Όποιος παίρνει εφημερίδα, είναι καλά νέα για αυτόν και χαρά . Εάν βλέπει μια γυναίκα που του δίνει μια εφημερίδα, τότε περιμένει έναν κόλπο, και εάν η γυναίκα είναι καλυμμένη και η εφημερίδα δημοσιεύεται, τότε είναι γνωστά νέα . Και όποιος είδε στο χέρι του μια διπλωμένη εφημερίδα, φοβόταν τον θάνατο . Και όποιος βλέπει μια εφημερίδα στα αριστερά του, λυπάται που έκανε την πράξη του . Και όποιος είδε μια εφημερίδα που του δόθηκε και είχε ένα χαρτί τυλιγμένο σε αυτό, είναι μια δούλα που την έδωσε . Όποιος κοιτάζει σε εφημερίδα αλλά δεν το διαβάζει, είναι μια κληρονομιά που θα λάβει . Το όραμα των δημοσιεύσεων που δημοσιεύθηκαν στην Ανάσταση είναι ενδεικτικό καλής βεβαιότητας και επικύρωσης αυτού που προήλθε από τον Παντοδύναμο Θεό . Δείτε επίσης χαρτί και δείτε το βιβλίο ….

…Η πετσέτα, είπε ο Ibn Sirin, φοριέται με κόλπο και ευκολία, και αν είναι κατασκευασμένη από βαμβάκι και είναι καλυμμένη με αυτό, τότε δείχνει άνεση στον κόσμο και στον κόσμο, ειδικά αν είναι μια νέα και ευρεία έκφραση ….

…Η γυναίκα : το τέλειο είναι μια ένδειξη για το τι προέρχεται από το όνομά της, είτε από κοσμικά ζητήματα, επειδή είναι κοσμικό, ευχαρίστηση και ευχαρίστηση, είτε από θέματα του μέλλοντος, διότι διορθώνει τη θρησκεία . Και ίσως έδειξε την εξουσία, επειδή η γυναίκα κυριαρχεί στον άνδρα με πάθος και επιθυμία, και είναι σε αυτό και επιδιώκει τα συμφέροντά της σαν σκλάβος . Και υποδηλώνει το Sunnah γιατί μεταφέρει, γεννά και αποδίδει γάλα, και ίσως δείχνει τη γη, το feddan, τον οπωρώνα και άλλες ενώσεις . Όποιος είδε μια γυναίκα που μπήκε σε αυτόν ή τον βασιλιά της ή την έκρινε, ή γελούσε μαζί του ή ήρθε σε αυτόν, εξέτασε το θέμα του εάν ήταν άρρωστος με στομάχι και παρόμοια, ή αν η γυναίκα περιγράφηκε ως καμήλα ή νομίζει ότι είναι ζεστό, τότε θα λάβει τη μαρτυρία . Αν όχι, αλλά είναι μία από τις γυναίκες αυτού του κόσμου, τότε δραπέτευσε από αυτό που είναι και πέτυχε αυτόν τον κόσμο . Και αν ένας φτωχός το είδε, θα ωφελούσε χρήματα . Και αν βλέπει ότι όποιος έχει ανάγκη με τον Σουλτάνο, αφήστε τον να παρακαλέσει και να την πολεμήσει . Αν δει ότι έχει απουσιάζει πλοίο ή ζώο, τότε θα πρέπει να του προσφέρει αυτό που είναι ευχαριστημένο . Εάν ένας φυλακισμένος το δει αυτό, τότε απελευθερώνεται λόγω της ομορφιάς και του κόλπου που είναι μαζί της, και εάν κάποιος βλέπει ότι αντιμετωπίζει ένα εμφύτευμα ή ένα εμφύτευμα, τότε πρέπει να συνεχίσει και να το θεραπεύσει . Εάν το βλέπει στο κοινό, τότε είναι κάτι που παρουσιάζεται στους ανθρώπους ή κατεβαίνει σε αυτούς . Εάν είχε ένα εξέχον πρόσωπο, το θέμα της ήταν προφανές . Και αν ήταν καλυμμένη, η ύλη της ήταν κρυμμένη . Αν είναι όμορφο τότε είναι ευχάριστο, και αν είναι άσχημο τότε είναι άσχημο . Εάν τους προτρέπει, τους διδάσκει και τους καταγγέλλει, τότε είναι καλό στη θρησκεία, και αν τους αντιτίθεται, τους αγγίζει, τους δέχεται ή τους εκθέτει τη γυμνή του, τότε είναι ένας πειρασμός στον οποίο χάνεται και πειρασμένος από από τον πόνο του ή απέκτησε κάτι από αυτό στο όνειρο ή από όνειρα, και μπορεί να είναι ένα φρούριο και χαλάει εκείνο το έτος στο οποίο βρίσκονται . Και αν το δει στο μέσον των ανθρώπων ή στο τζαμί, γιατί το καλό μπορεί να είναι μια δοκιμή, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και σε τιμάμε με το κακό και το καλό είναι μια δοκιμασία ». Αν το βλέπει να μπαίνει σε αυτά ή να πηγαίνει κάτω, τότε είναι η χρονιά που έρχεται μετά την είσοδό τους ….

…Όποιος βλέπει μια νέα shekhana, είναι μια παρθένα γυναίκα που την παντρεύεται, ακόμα κι αν είναι παλιά, τότε είναι μια γυναίκα με καλυμμένη κάλυψη, και ειπώθηκε ότι το όραμα της καλοσύνης είναι περίπου δέκα πτυχές μιας γυναίκας, η ηγεσία, η χαρά, η ζωή , την άφιξη του ταξιδιού, τον τοκετό, το Χατζ, το γάμο, το υψηλό καθεστώς, την αξιοπρέπεια και την αξιοπρέπεια ….

…Αν ονειρεύεστε ότι βρίσκεστε σε μεγάλη αμηχανία, αυτό σημαίνει απώλεια στο εμπόριο, άθλιες επιρροές στο νοικοκυριό και διαμάχες μεταξύ των οικογενειών . Εάν κρυώνετε και πεινάτε, θα αναγκαστείτε να κάνετε ένα μακρύ ταξίδι για να λύσετε μια προβληματική περίπτωση . Αν ονειρευτήκατε να δείτε δάση γεμάτα πράσινα φύλλα, αυτό σημαίνει επιτυχία και ευτυχία . Αυτό το όνειρο προβλέπει φήμη και μεγάλη αξιολόγηση από τις μάζες . Ένα κορίτσι λέει το επόμενο όνειρο και πώς έγινε πραγματικότητα . Λέει : « Ήμουν σε μεγάλη αμηχανία που φάνηκε να αποτελείται από καρύδες με κόκκινα και κίτρινα φρούτα να τα μεγαλώνουν . Η γη ήταν καλυμμένη με φύλλα μαραμένα και μπορούσα να ακούσω το Takchkh κάτω από τα πόδια μου και περιπλανώθηκα εδώ και εκεί έχασα . Το επόμενο απόγευμα έλαβα ένα τηλεγράφημα που ανακοινώνει τα νέα για το θάνατο ενός ξαδέλφου Αζίζ ….

…Όσο για τη γριά : είναι η κοσμική του ζωή . Εάν την δει να στολίζει και να αποκαλυφθεί, επιτυγχάνει την κοσμική του ζωή με επείγοντα καλά νέα, και αν τη δει να συνοφρυώνει, αυτό δείχνει την αποχώρηση της τιμής για χάρη αυτού του κόσμου . Αν τη δει άσχημη, τα πράγματα θα στραφούν εναντίον του, και αν τη δει γυμνή, τότε είναι σκάνδαλο . Αν τη βλέπει καλυμμένη, είναι λυπηρό . Εάν βλέπει ότι είναι σαν μια ηλικιωμένη γυναίκα να μπαίνει στο σπίτι του, έχει έρθει η κοσμική ζωή του και αν την δει να εγκαταλείπει το σπίτι του, ο κόσμος του απομακρύνεται από αυτόν . Εάν η γριά είναι μουσουλμάνα, τότε απαγορεύεται . Εάν είναι μουσουλμάνος, τότε είναι ένας επιτρεπόμενος κόσμος . Αν είναι άσχημο, δεν υπάρχει καλό σε αυτό . Και ο άγνωστος γέρος στην ερμηνεία είναι ισχυρότερος . Εάν μια νεαρή γυναίκα βλέπει στο όνειρό της σαν να έχει μεγαλώσει, το όραμά της δείχνει την καλοσύνη της θρησκείας της . Αν ο άντρας δει μια ηλικιωμένη γυναίκα, δεν μπορείς να τον υπακούσεις, ενώ τον ενδιαφέρει . Είναι ένας αδύνατος κόσμος . Η υπακοή που έλαβε από τον κόσμο όσο και η συμμόρφωσή της ….

…Όσο για τα καταστρώματα που τοποθετούνται στις θέσεις των προέδρων με σχέδιο να καθίσουν πάνω τους και να τοποθετήσουν το πράγμα επίσης, ερμηνεύονται από γυναίκες, και αν είναι επιπλωμένα, τότε είναι το καλύτερο και ειπώθηκε το όραμα της ανάληψης στις πέρκες, τα κρεβάτια, τους άμβωνας, τις καρέκλες, τα φράγματα, και τα παρόμοια, είναι το ύψος του ποσού και το ύψος και η επίτευξη της χάρης, της καλοσύνης και του οφέλους, και η κάθοδος αυτού που δεν είναι εγκωμιασμένη και ίσως Εκείνοι με θέσεις ήταν ανυπεράσπιστοι, και όποιος ελπίζει να μην τραυματιστεί και κάθε αύξουσα, βρίσκει και κάθε πτώση ή κάθοδος δεν αξίζει αξίζει .) Και όποιος βλέπει ότι κάνει κάτι από αυτό, το αποδίδει σε προσέγγιση με αυτό που αποδίδεται σε αυτόν τον τύπο, ας εκφράσει την έκφρασή του και το κάψιμο και το σπάσιμο σε όλα αυτά δεν είναι ο Μαχμούντ . Και όποιος βλέπει ότι έχει τοποθετήσει κάτι ο ένας στον άλλο, θα το ερμηνεύσει συλλέγοντας αυτό σε ένα μέρος, ας τον εξετάσει την κατάστασή του στο όραμα . Όποιος βλέπει ότι έχει κάποιον από αυτούς τους τύπους είναι αξιέπαινος με οποιονδήποτε τρόπο . Και όποιος βλέπει ότι το κατάστρωμα του έχει τοποθετηθεί και έχει άλλα μαγειρεία πάνω του ενώ κάθεται πάνω του, ερμηνεύεται με τρεις τρόπους. Είτε παντρεύεται δύο γυναίκες είτε παίρνει δύο δουλειές εάν είναι κατάλληλος για αυτό. Διαφορετικά, είναι μεγάλη τιμή και ανύψωση, και όποιος δεν αξίζει αυτό δεν είναι καλό στα δεξιά του . Όσο για το κατάστρωμα που λούστηκε, ερμηνεύεται με έναν ανελκυστήρα στον οποίο συμβαίνει η διαφθορά της θρησκείας, και μπορεί να υποδηλώνει μια χρήσιμη γυναίκα με καλυμμένη κάλυψη, και ίσως ήταν λίγη σεμνότητα, μια πόρνη, και ίσως διέπραξε ένα δυσάρεστο ζήτημα. Όσο για το φέρετρο και το φέρετρο, είναι ένα νόημα ….

…Sa’y μεταξύ Al-Safa και Al-Marwah : Είναι το έργο περπατώντας ή στέκοντας . Και ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Τότε γύρισε και έτρεξε, και φώναξε ». Αντίθετα, έστειλε ένα πλήθος στις πόλεις και δεν άφησε τη θέση του, ίσως ήταν μια αναζήτηση μεταξύ δύο φρουρίων και δύο τρυπών, ή μεταξύ δύο σειρών ή δύο μελετητών, ή δύο ορθών ανδρών, ή δύο συζύγων ή κορών, ή μεταξύ δύο αγορές μέσω κλήσεων και μεσιτείας ή μεταξύ δύο βιομηχανιών με ενδιαφέρον και κέρδος ….

…Ένιωσε ότι περπατώντας στο πλάι της βάρκας ταξιδεύει και παίρνει το καλό του και προς όφελος του στίχου « να τοποθετήσει την κιβωτό στην οποία » ο στίχος ….

…Το κλουβί είναι σε ένα όνειρο φυλακή, και μπορεί να αναφέρεται στο λίκνο για το παιδί . Το κλουβί είναι ένα σπίτι . Και όποιος βλέπει ότι έβαλε το κεφάλι του σε ένα κλουβί περπατώντας στις αγορές, θα πουλήσει το σπίτι του, και μάρτυρες θα καταθέσουν εναντίον του . Το κλουβί υποδεικνύει την πολυπλοκότητα των θεμάτων και τη σύγκρουση μεταξύ τους, και το κλουβί υποδεικνύει γάμο ….