…Ποιος είναι ο λόγος για εκείνους που λένε ότι δεν ονειρεύομαι ;; Συχνά έχω μια συνάντηση ή μια συνομιλία με κάποιον που μου λέει : Δεν ονειρεύομαι … και τον βλέπετε ενοχλημένο μερικές φορές ! Και τον βλέπετε να το λέει σαρκαστικά μερικές φορές ! Και μια κρατική γλώσσα. Δεν είμαι κάποιος που νοιάζεται για τη μεγάλη σου ! Αναλύοντας μια σειρά από προσωπικότητες που ζουν σε αυτό το φαινόμενο, μπορούμε να πούμε ότι αυτό το φαινόμενο υπάρχει στην αρχή και μου φάνηκε ότι οι πιο σημαντικοί λόγοι πίσω από αυτό είναι οι εξής : 1 / Ξεχάστε . Πολλοί που ονειρεύονται ή βλέπουν ένα όραμα μπορεί να το ξεχάσουν ή να το ξεχάσουν, και αυτή είναι η σοφία του Παντοδύναμου και Παντοδύναμου . Επομένως, μπορεί να υπάρχει κάποιος που θυμάται ξαφνικά ένα όνειρο που είδε, ή ένα ειλικρινές όραμα που είδε . 2 / Η σοβαρότητα του ύπνου για κάποιον που πάσχει από ένα τέτοιο φαινόμενο, και έτσι αυτός που κοιμάται πολύ στον ύπνο του μοιάζει με τους νεκρούς, και αυτό το είδος λίγο θυμάται τι βλέπει στον ύπνο του . 3 / Όποιος εργάζεται μερικές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας και μερικές φορές τη νύχτα, και μερικές φορές τη νύχτα και άλλες ώρες κατά τη διάρκεια της ημέρας, και ούτω καθεξής, και αυτοί οι άνθρωποι συχνά δεν θυμούνται τα όνειρα ή τα οράματά τους, και έφτασα σε αυτήν την τελευταία κατηγορία πρόσφατα και μετά εκτεταμένη έρευνα και εξέταση και το δημοσίευσα για πρώτη φορά. Ο λόγος για τον οποίο δεν θυμούνται τα οράματα ή τα όνειρά τους είναι ότι δεν είναι τόσο άνετα στον ύπνο τους όσο εκείνοι που έχουν σταθερό καθεστώς ύπνου τη νύχτα και εκείνοι που κοιμούνται τη νύχτα, είναι αυτοί που έχουν τα μεγαλύτερα οφέλη του ύπνου . 4 / Αυτός που έχει προσωπικές στάσεις εναντίον αυτής της γνώσης λόγω ορισμένων από τους σχολιαστές, και αν ο λόγος είναι σωστός ή λάθος, τότε τον βλέπει εχθρικό με αυτή τη γνώση με αυτό το μέσο, ​​και λέει ότι δεν ονειρεύεται ή δεν βλέπει το όραμα . 5 / Είναι πολύ κακή όραση . Αυτοί είναι μερικοί από τους λόγους για αυτό το φαινόμενο και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Και όποιος βλέπει ένα μαργαριτάρι που βγαίνει από αυτόν ή την πλάτη του, τότε ερμηνεύεται από την άφιξη ενός παιδιού και μιλάει άσχημα λόγια γι ‘αυτόν, και λέγεται ότι το μαργαριτάρι ερμηνεύεται με τέσσερις τρόπους από έναν άνθρωπο που λατρεύει, επιμελώς και ειλικρινά μιλώντας, περπατώντας το μονοπάτι του καλού και εύγλωττου…

…Το Burning Burn συμβολίζει καλά νέα . Εάν κάψετε το χέρι σας σε μια καύση και καθαρή φωτιά, αυτό σημαίνει καθαρότητα του σκοπού και την υποστήριξη των φίλων σας . Εάν κάνατε το πόδι σας περπατώντας πάνω από άνθρακα ή τζάκια, αυτό σημαίνει την ικανότητά σας να ολοκληρώσετε οποιαδήποτε εργασία, ανεξάρτητα από το πόσο αδύνατο είναι στα μάτια των άλλων . Η συνήθης καλή σας υγεία θα παραμείνει μαζί σας, αλλά εάν ξεπεραστούν από τη φωτιά, αυτό συμβολίζει ότι τα ενδιαφέροντά σας θα υποφέρουν από την προδοσία των λεγόμενων φίλων . Εάν κάηκες σε ένα όνειρο, αυτό σημαίνει ότι τα θλιβερά γεγονότα θα ακυρώσουν όλες τις αναμενόμενες χαρές και απολαύσεις ….

…Η δειλία : υποδηλώνει το μέλλον γιατί είναι οι επιβάτες του και σε αυτόν, αυτός που το έφτασε πηγαίνει σε αυτό, και είναι ο περιορισμός εκείνων που το έφτασαν και μπορεί να υποδηλώνει την κατοικία της δουλείας, του ασκητισμού, της λατρείας, της εγκατάλειψης ο κόσμος, το κλάμα και τα κηρύγματα, επειδή οι άνθρωποι του σε απόσταση από τους ανθρώπους είναι ένα μάθημα σε όσους τους επισκέφτηκαν και ένα κήρυγμα σε εκείνους που τους είδαν και τις συνθήκες τους και τα εξαντλημένα σώματά τους και οι διαιρέσεις τους αποκαλύφθηκαν σε αυτόν. Ο Προφήτης, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, το κάλεσε όταν μπήκε και χαιρέτησε τους κατοίκους του : την κατοικία ενός λαού πιστών . Ίσως δείχνει θάνατο επειδή είναι το σπίτι του, και μπορεί να αναφέρεται στο σπίτι των άπιστων, των ανθρώπων της καινοτομίας και της κοινότητας των ντάμι επειδή εκείνοι σε αυτό είναι νεκροί . Ο θάνατος στην ερμηνεία είναι η διαφθορά της θρησκείας και μπορεί να υποδηλώνει τον ρόλο των υποτιμημένων από καταστροφικές πράξεις και διαφθορά, όπως ο ρόλος των μοιχείων και ο ρόλος του αλκοόλ στον οποίο οι μεθυσμένοι πετάγονται σαν τους νεκρούς και ο ρόλος του οι απρόσεκτοι που δεν προσεύχονται και δεν θυμούνται τον Παντοδύναμο Θεό και δεν τους ανασηκώνουν σε πράξεις, και μπορεί να υποδεικνύει φυλάκιση επειδή οι νεκροί φυλακίζονται στον τάφο του. Μπήκε σε ένα νεκροταφείο σε ένα όνειρο και ήταν άρρωστος ενώ ξύπνησε, έγινε σε αυτήν και πέθανε από την ασθένειά του, ειδικά αν υπήρχε ένα σπίτι ή ένα σπίτι σε αυτό, και αν δεν ήταν άρρωστος τότε κοιτάξτε, και αν ήταν στο την ώρα της εισόδου του, ο σεβασμός κλαίει στα μάτια του ή ακολουθώντας το Βιβλίο του Θεού Παντοδύναμος ή προσεύχεται στην qiblah, τότε είναι η είσοδος για τους ανθρώπους της Αρετής, ξυρίζει τη μνήμη του zikir και έλαβε το τελετουργικό τελετουργικό και ωφελήθηκε από αυτό είδε ή άκουσε, και αν ήταν όταν το μπήκε γελώντας ή εκτεθειμένο στην κακία ή θρήνος στους τάφους ή περπατώντας με τους νεκρούς, τότε μπαίνει στους ανθρώπους του κακού, της ανηθικότητας και της διαφθοράς της θρησκείας τους αναμιγνύοντας με αυτό που είναι , και αν το εισάγει με το adhaan, κηρύττει εκείνον που δεν διδάσκει και αποκάλεσε καλό Εκείνος που δεν εκτελεί την πράξη, αναδύεται στην αλήθεια, και μαρτυρά αληθινά μεταξύ ενός αδαείς, αδαείς ή άπιστους ανθρώπους, και για εκείνους που είδε τους νεκρούς και σηκώθηκαν από τους τάφους τους ή επέστρεψαν στα σπίτια τους άγνωστο άγνωστο, τότε θα φύγει από τη φυλακή ή θα παραδώσει τους ανθρώπους μιας πόλης σε πολυθεϊστές ή θα βλαστήσει αυτό που οι άνθρωποι φυτεύτηκαν στην αγάπη από τη γη από αυτό που ήταν τόσο άθλιοι για πάντα για να μειωθεί όσο και η αύξηση του οράματος και οι προφανείς αποδείξεις και τα κυρίαρχα ζητήματα στην αφύπνιση ….

…Sa’y μεταξύ Al-Safa και Al-Marwah : Είναι το έργο περπατώντας ή στέκοντας . Και ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Τότε γύρισε και έτρεξε, και φώναξε ». Αντίθετα, έστειλε ένα πλήθος στις πόλεις και δεν άφησε τη θέση του, ίσως ήταν μια αναζήτηση μεταξύ δύο φρουρίων και δύο τρυπών, ή μεταξύ δύο σειρών ή δύο μελετητών, ή δύο ορθών ανδρών, ή δύο συζύγων ή κορών, ή μεταξύ δύο αγορές μέσω κλήσεων και μεσιτείας ή μεταξύ δύο βιομηχανιών με ενδιαφέρον και κέρδος ….

…Το κλουβί είναι σε ένα όνειρο φυλακή, και μπορεί να αναφέρεται στο λίκνο για το παιδί . Το κλουβί είναι ένα σπίτι . Και όποιος βλέπει ότι έβαλε το κεφάλι του σε ένα κλουβί περπατώντας στις αγορές, θα πουλήσει το σπίτι του, και μάρτυρες θα καταθέσουν εναντίον του . Το κλουβί υποδεικνύει την πολυπλοκότητα των θεμάτων και τη σύγκρουση μεταξύ τους, και το κλουβί υποδεικνύει γάμο ….

…Και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν, ίσως το ψαλίδι έδειξε ένα άτομο που χωρίζει την επανένωση και περπατά μέσω της διακοπής της οικειότητας όταν η παροιμία τέθηκε ανάμεσα στο ψαλίδι και τη βελόνα. Τα ψαλίδια, δήλωσε στο στόμιο της βελόνας : Επειδή κάτι είναι τιμή μου είναι πολύ στην τιμή και είμαι τοποθετείται και η τιμή είναι χαμηλή και υψώνονται πάνω από το κεφάλι και είπε στην ίδια γλώσσα με τον ίδιο : Είστε με τα πόδια σε διαχωρισμός και II περπατώντας ….

…Βλέποντας το νεκροταφείο σε ένα όνειρο, ασφάλεια για φόβο και φόβο για ασφάλεια . Ίσως η δειλία δείχνει τον φόβο και την ελπίδα και την επιστροφή στην καθοδήγηση μετά από παραπλανητική . Το να βλέπεις τη δειλία του λαού του πολυθεϊσμού είναι η απογοήτευση, ο φόβος και η αμφιβολία για τη θρησκεία, και το να βλέπεις αυτό δείχνει μια μοναχική φυλακή και δείχνει το μέλλον . Ίσως το σπίτι του Ραμπάτ, ο ασκητισμός, η λατρεία, η εγκατάλειψη του κόσμου, το κλάμα και οι προτροπές που υποδεικνύονται, και ίσως η δειλία να υποδηλώνει θάνατο επειδή είναι το σπίτι του . Ίσως έδειχνε το ρόλο του κρασιού στο οποίο οι μεθυσμένοι παραμένουν ως νεκροί και οι ανυπόμονοι που δεν προσεύχονται και δεν θυμούνται τον Παντοδύναμο Θεό . Ίσως υπέδειξε φυλάκιση επειδή ο νεκρός φυλακίζεται στον τάφο του, οπότε όποιος μπαίνει σε ένα νεκροταφείο σε ένα όνειρο και ήταν άρρωστος σε εγρήγορση, μπαίνει σε αυτό και πεθαίνει από την ασθένειά του. Θρηνώντας πάνω από τους τάφους ή περπατώντας με τους νεκρούς, τότε μπαίνει στους ανθρώπους του κακού, της ανηθικότητας και της διαφθοράς της θρησκείας, και αν τους εισάγει με τον adhaan, κηρύττει αυτόν που δεν διδάσκει και απολαμβάνει το καλό . Ένα γνωστό νεκροταφείο είναι δικαίωμα . Και το νεκροταφείο σε ένα όνειρο δείχνει προτροπή, κλάμα, σεβασμό και απόσπαση από αυτόν τον κόσμο . Και ίσως υποδηλώνεται από τους μελετητές, τους ασκητές, τους πρίγκιπες και τους διοικητές των στρατών . Ίσως τα νεκροταφεία του Ισλάμ έδειχναν τις σκηνές τους . Και το νεκροταφείο των ντάμι είναι ενδεικτικό αίρεσης, αμέλειας, αλκοόλ, πορνείας, ανηθικότητας, δυσπιστίας και φόβου . Και τα προ-ισλαμικά νεκροταφεία είναι ενδεικτικά κέρδους, κέρδους, αιχμαλωσίας και αποκάλυψης μυστικών ….

…Ένιωσε ότι περπατώντας στο πλάι της βάρκας ταξιδεύει και παίρνει το καλό του και προς όφελος του στίχου « να τοποθετήσει την κιβωτό στην οποία » ο στίχος ….

Περπατώντας Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι περπατάει επίπεδη, τότε αναζητά τους νόμους του Ισλάμ και προσφέρει καλή διαβίωση, και αν περπατά στις αγορές, έχει τη θέληση στο χέρι του . Και αν περπατήσει χωρίς παπούτσια, τότε θα είναι κατάθλιψη και καλή πίστη . Και η πρόθεση στο περπάτημα είναι ταπεινότητα στον Παντοδύναμο Θεό . Και περπάτημα δείχνει ένα αίτημα για τα προς το ζην, για το Παντοδύναμος λέει : ( Έτσι, τα πόδια σε κομμάτια του και να φάει Του διάταξης .) Περπατήστε ένα σκούντημα και νίκη επί του εχθρού . Το βάδισμα προς τα πίσω δείχνει μια αναστροφή ενός θέματος που έχει ξεκινήσει, ή της διαφθοράς στη θρησκεία του αιτούντος και μια αλλαγή στην κατάστασή του, και όποιος βλέπει ότι πατάει στο βάδισμά του δείχνει την ασχήμια της κατάστασής του και τη διαφθορά του κατάσταση . Και αν έβλεπε ότι περπατούσε και έφερε στο πρόσωπό του, θα χάσει τον κόσμο και το τέλος, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ( Γυρίζει στο πρόσωπό του, θα χάσει τον κόσμο και το μέλλον ). Εάν βρει έναν άντρα, δείχνει την προσβολή του ανιχνευτή από την άφιξη του μισητού . Και το περπάτημα αν αναζητά δείχνει μια καλή πράξη . Και το περπάτημα δείχνει επικίνδυνο ταξίδι . Και όποιος περπατά με το κεφάλι του κεκλιμένο, η ζωή του θα παραταθεί, και αυτό μπορεί να είναι μετά από μια ασθένεια που επέζησε . Όποιος βλέπει ότι περπατά με το ένα πόδι δείχνει ότι τα μισά από τα χρήματά του και η μισή ζωή του έχει φύγει . Το ανθρώπινο περπάτημα είναι σαν να περπατάς ένα ζώο είναι απόδειξη δημιουργίας των ηθών των ανίδεων, εκτός αν το ζώο τρώγεται, τότε περπατά με ανθρώπους με καλό, διαφορετικά περπατά σε ανθρώπους με υποκρισία και αγωνίζεται σε αυτό που δεν συνειδητοποιεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι το δαχτυλίδι του δακτυλίου του είναι σπασμένο ή πέφτει μακριά του και το γαρίφαλο παραμένει, τότε η εξουσία του θα αφαιρεθεί και η μνήμη, τα χρήματα και η εμφάνισή του θα παραμείνουν ….

…Ο Al-Kirmani είπε: Όποιος είδε ότι η μνήμη του είχε σταματήσει, θα ερμηνευόταν με τέσσερις τρόπους με θάνατο, ή θα έκοβε τη μνήμη του από τον κόσμο και το όνομά του, ή τον θάνατο του γιου του, ή την αποχώρηση των χρημάτων του, και ειπώθηκε ότι ταξιδεύει πολύ μακριά ….

…Όποιος βλέπει ότι στέκεται πάνω σε έναν τοίχο ή τον κάτοχό του, τότε ο τοίχος έχει την ίδια κατάσταση που εγκαθιστά, εάν είναι κοντά, είναι σε καλή κατάσταση, διαφορετικά είναι στο μέγεθος του τοίχου και είναι σε θέση να είναι σε θέση σε αυτό . Και αν έπεφτε από αυτό το τείχος, θα έπεφτε μακριά από την κατάστασή του, ή θα ήταν γυμνός ελπίζοντας για αυτόν, ή για ένα θέμα στο οποίο έχει κολλήσει σε μια σχέση ….