…Και όποιος πιστεύει ότι τα χέρια του είναι σπασμένα και αν είναι πλούσιος, θα πάει τόσο πολύ από τα χρήματά του όσο και αν είναι φτωχός, τότε υπάρχουν δύο τρόποι σπατάλης ή αδυναμίας ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα χέρια του είναι επίπεδα στο στήθος του, θα προσεγγιστεί από κάποιον που έχει θλίψη και αυταπάτη ….

…Εάν το σάλιο βγει από αυτόν και ρέει στα χέρια ενός νεαρού άνδρα, τότε αποκαλύπτει το μυστικό του σε έναν εχθρό . Αν λέει ψέματα για μερικά από τα οποία είναι ευχαριστημένος ….

…Ο Ismail bin Al-Ash’ath είπε, ~Όποιος είδε ότι είχε γυρίσει τα χέρια του στο λαιμό ενός από τους δίκαιους, τότε δείχνει καθοδήγηση από τον Θεό Παντοδύναμο, και μπορεί να είναι μετάνοια .~…

…Και όποιος βλέπει ότι τα χέρια του τρέμουν ερμηνεύονται σε τέσσερις πτυχές: έλλειψη προσβολής, αδυναμία δύναμης, ασθένεια και μεγάλη διάρκεια ζωής ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα χέρια του ή ένα από αυτά είναι σπασμένα, τότε θα υποστεί προβλήματα στον εαυτό του, ή τα χρήματά του έχουν φύγει, ή κάποιος που είναι αγαπητός σε αυτόν ή ότι παίρνει κακό από την εξουσία πεθαίνει ….

…Ομοίως, αν δει ότι το χέρι του ή όλα τα χέρια του ήταν προσκολλημένα στο λαιμό του χωρίς γιακά στο λαιμό του, και με αυτό υπήρχε κάτι που δείχνει πράξεις δικαιοσύνης, προς ένα τζαμί ή σε ένα μονοπάτι από τα μονοπάτια του Παντοδύναμου Θεού, τότε σταμάτησε τις αμαρτίες ….

…Και είδε σαν να το έπαιρναν οι άνθρωποι με τα χέρια τους, είναι μια επιστήμη που μεταδίδει στους ανθρώπους, και αν υπήρχε αίμα πάνω του, αναμίχθηκε η γνώση του με ένα ψέμα ….

…Και όποιος είδε ότι έφερε το κρέας του παππού μου, πήρε χρήματα ….

…Σχετικά με τον Wahab bin συναγερμό ότι ο Nebuchadnezzar μετά τα ερείπια της Ιερουσαλήμ και υποστήριξε τα παιδιά του Ισραήλ σε επτά χρόνια, η άποψη σε ένα όνειρο, ένα υπέροχο όραμα της αύρας του συγκέντρωσε ιερείς και Alhzar και τους ρώτησε για το όραμά του ότι , είπαν : στον Iqsa ο βασιλιάς του είπε ακόμη και Ptooelha , είπε : Το ξέχασα αλλά δεν το είπα σε τρεις μέρες, οι άνθρωποι που σε σκότωσαν για το Akrkm φοβήθηκαν και ο Glenn από το φεστιβάλ του άκουσε ότι ο Daniel – ειρήνη σε αυτόν – και είναι στη φυλακή, είπε ο δεσμοφύλακας : Πηγαίνετε στο ‘αυτόν , να του πω : ότι εδώ ένας άνθρωπος που έχει γνώση σας το όραμα και την ερμηνεία πήγε να του πει Aftlbh όταν μπήκε δεν υποταχθεί σε αυτόν και είπε προς αυτόν : αυτό που εμπόδισε από την προσκύνηση των ναρκών; Είπε : Ο Θεός μου έδωσε γνώση, με δίδαξε και με διέταξε να μην προσκυνήσω σε κανέναν άλλο , οπότε του είπε σύντομα : Αγαπώ αυτούς που εκπληρώνουν τις διαθήκες τους στους άρχοντες τους , οπότε μου είπε για το όραμά μου , έτσι ο Ντάνιελ είπε αυτός : Είδα ένα μεγάλο είδωλο με τα πόδια του στο έδαφος και το κεφάλι του στον ουρανό , πάνω από το χρυσό, τη μέση του αργύρου, και το κάτω μέρος του από χαλκό Και το πόδι του από σίδηρο και τα πόδια του από πηλό, έτσι ενώ ήσουν Κοιτάζοντάς τον, σου άρεσε η ομορφιά του και η στεγανότητα της δημιουργίας του, ο Θεός τον πέταξε με μια πέτρα από τον ουρανό και έπεσε στην κορυφή του κεφαλιού του μέχρι να το συνθλίψει και ο χρυσός, το ασήμι, ο χαλκός και ο σίδηρος του αναμίχθηκαν μέχρι φανταζόσασταν ότι αν οι άνθρωποι και τα τζιν συναντήθηκαν για να ξεχωρίσουν κάποια από αυτά από άλλα, δεν θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό. Στην πέτρα που του ρίχτηκε, υψώθηκε, μεγεθύνθηκε και εξαπλώθηκε μέχρι να γεμίσει ολόκληρη τη γη , έτσι ώστε να είδατε τίποτα άλλο από την πέτρα και τον ουρανό , οπότε είπε : Το όραμα που είδα ήταν αληθινό, λοιπόν, ποια είναι η ερμηνεία του; Ο Ντάνιελ είπε : Όσον αφορά το είδωλο, υπάρχουν διαφορετικά έθνη στην αρχή του χρόνου και στη μέση του και στη μέση του και στο τέλος , και για την πέτρα με την οποία ρίχτηκε ένα είδωλο, είναι μια θρησκεία στην οποία ο Θεός ρίχνει αυτά τα έθνη στο τέλος του χρόνου, τότε θα τα δείξει σε αυτούς, οπότε ο Θεός στέλνει έναν αναλφάβητο προφήτη από τους Άραβες, έτσι ώστε τα έθνη και οι θρησκείες να ρίχνονται σε αυτό καθώς έχω δει την πέτρα να ζαλίζει τους τύπους των ειδώλων Και αυτό εμφανίζεται στις θρησκείες και τα έθνη, όπως έχω δει την πέτρα να εμφανίζεται σε όλη τη γη , οπότε ο Θεός εξετάζει την αλήθεια μαζί της, το ψέμα χάνεται μαζί του, καθοδηγεί τους λαούς της παραπλάνησης, διδάσκει τους αναλφάβητους από αυτόν, ενισχύει τους αδύναμους , ενισχύει την ταπείνωση μαζί του και υποστηρίζει τους αδύναμους . Σε ένα άλλο μυθιστόρημα : για τον Wahab bin alarm , και στο οποίο ο Nebuchadnezzar ήταν η άποψη ενός οράματος, ενώ του άρεσε ποια γνώμη ήταν η γνώμη για κάτι που τραυματίζει τον Vonsah, που ονομαζόταν Daniel και Ananias και Azaria και Mahil των στελεχών των προφητών, αυτός είπε : Πες μου για το όραμα που είδα και μετά έχω γίνει κάτι που μου άρεσε η Vonsaneha , τι αυτή; Είπαν για τον : Πείτε μας με Ptooelha να σας ενημερώσουμε , είπε : Τι δεν τους αναφέρω, αν μου πείτε να Ptooelha Onzaan Octavkm , πήγαν έξω από αυτόν, που ονομάζεται Θεός και Astgathua, και προσεύχονται για αυτόν και του ζήτησε να Διδάξτε τους Voalmanm, ο οποίος του ζήτησε Fjah είπαν να τον : είδα ένα άγαλμα; Είπε : Έχετε δίκιο . Είπαν : Τα πόδια και τα πόδια του είναι από πηλό, τα γόνατά του και τους μηρούς του από χαλκό, το στομάχι του από ασήμι, το χρυσό του στήθος και το κεφάλι και το λαιμό του από σίδηρο; Είπε : Πιστέψατε . Είπαν : Ενώ τον κοιτάζεις, σου άρεσε και ο Θεός του έστειλε ένα βράχο από τον ουρανό, οπότε τον συνάντησε. Είπε : Έχετε δίκιο , οπότε ποια είναι η ερμηνεία του; Είπαν : ερμηνεία που είδατε ότι ο Βασιλιάς των Βασιλέων ήταν κάποιος Άλλεν βασιλιάς κάποιων , και μερικοί από αυτούς ήταν ο καλύτερος βασιλιάς κάποιων , και μερικοί ήταν περισσότερο βασιλιάς κάποιων ήταν ο πρώτος βασιλιάς της κεραμικής, ένας αδύναμος και ο Όλινχ , τότε ήταν πάνω από το χαλκό είναι το καλύτερο από αυτό και περισσότερο , και μετά ήταν πάνω από το ασήμι χαλκού που είναι καλύτερο από αυτό και καλύτερο , τότε υπήρχε πάνω από ασήμι, χρυσός, ο οποίος είναι καλύτερος από ασήμι και καλύτερος , τότε ο σίδηρος ήταν δικός σας, επειδή αυτός ήταν πιο ισχυρός και πιο αγαπητός από ότι ήταν πριν από αυτόν , και ο βράχος που είδατε τον έστειλε ο Θεός από τον ουρανό, οπότε η ακρίβειά του ήταν ένας προφήτης τον οποίο ο Θεός τον πούλησε από τον ουρανό, έτσι ώστε όλα χτύπησαν και το θέμα ήρθε σε αυτόν . . Και σε μια άλλη αφήγηση : ο Ντάνιελ και οι σύντροφοί του είπαν στον Μπαχτάσαρ : Είδα και άλλα και του το είπαν , οπότε είπε : Έχετε δίκιο , είπαν : Το διασχίζουμε για εσάς . Όσο για το είδωλο του οποίου το κεφάλι είδατε από χρυσό, είναι ιδιοκτησία σας τόσο καλό όσο ο χρυσός , και κατείχε ολόκληρη τη γη , και ο λαιμός είναι παρόμοιος με αυτό. Ο βασιλιάς του γιου σου μετά τον δικό σου, οπότε η κατοχή του θα είναι καλή και όχι σαν χρυσό , και για το στήθος του που είναι από σίδηρο, είναι ο βασιλιάς του λαού της Περσίας, που κατέχει μετά τον γιο σου, έτσι η κατοχή τους θα να είναι δυνατός σαν σίδηρος , και για τα χιούμορ του, πηγαίνει στον βασιλιά του λαού της Περσίας και ο λαός αμφισβητεί τον βασιλιά σε κάθε χωριό έως ότου ο βασιλιάς θα βασιλεύει για την ημέρα και δύο ημέρες μήνα και δύο μήνες, και στη συνέχεια σκοτώνει Όχι οι άνθρωποι έχουν τη δύναμη σε αυτό, καθώς δεν ήταν η δύναμη του φετίχ στα δύο άτομα της κεραμικής , ενώ είναι όπως και ο Θεός που έστειλε – ο Παντοδύναμος – ένας προφήτης της γης των Αράβων Vozarh στους υπόλοιπους ανθρώπους της Περσίας και του υπόλοιπου βασιλιά του γιου σου , και σου και καταστράφηκε και Οχλχ για να μην τον κρατήσει τίποτα καθώς ο βράχος ήρθε και κατέστρεψε το είδωλο ….

…Σοβαρή . Και αν είναι είκοσι εννέα, δείχνει την καλοσύνη, την ανακούφιση και την ευχαρίστηση . Και αν άκουγε βροντή σε ένα όνειρο, και το όραμα ήταν στις εννέα μέρες του Μαΐου, θα έδειχνε το θάνατο των ευγενών με το περιστέρι, και ο θάνατος συνέβη στους Τούρκους, όπως και στα πρόβατα, και θα υπήρχε μεγάλη βροχή , και τα καλύτερα των οπωρώνων αφθονούν . Εάν είναι στα μέσα της δεκαετίας, εμφανίζονται σοβαρές ασθένειες . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι τον Ιούνιο, έως και δέκα ημέρες από αυτό, τότε δείχνει το θάνατο των μελετητών και τους πιο έντιμους στη γη της Αιγύπτου, οι τιμές είναι φτηνές, τα χρήματα μεγαλώνουν και η ξηρά και η θάλασσα η αλιεία αυξάνεται . Και αν ακούγεται βροντή και το όραμα είναι από τον Ιούλιο έως έξι ημέρες, τότε η βροχή θα συμβεί τον μήνα Δεκέμβριο, και η φύτευση θα προχωρήσει και θα μεγαλώσει, και οι μεγάλοι άνθρωποι των Ρωμαίων θα πεθάνουν και η τιμή πέφτει στην Υεμένη, και ο πόλεμος πέφτει στη γη των Περσών και υπάρχει κακό στη γη της Αιγύπτου από την πλευρά του βασιλιά, και πέφτουν σε αιχμαλωσία στα παιδιά, και ένας βασιλιάς έρχεται από την Ανατολή για να τους μεταφέρει ως φυλακισμένους στο δικό του γη . Και αν η βροντή είναι στο τέλος ή επτά υπολείμματα από αυτήν, τότε δείχνει ασφάλεια σε όλη τη γη, και η τιμή είναι φθηνή στη γη της Βασόρας και στη γη της Αβυσσινίας, και η γη μαυρίζει στο σκοτάδι του Ευφράτη , και μερικά φρούτα όπως φοίνικες και μπανάνες παίρνουν μάστιγα, και το σιτάρι αφθονούν . Και αν στο τέλος του έτους οι άνθρωποι φοβούνται να σκοτώσουν τον βασιλιά τους . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι τον μήνα Αύγουστο, τότε είναι ένα καλό σημάδι για τον λαό του Λεβάντ και τον λαό του Γκοργκάν και του Αζερμπαϊτζάν. Οι ακρίδες μειώνονται και ο βασιλιάς των Khazar και ο βασιλιάς του Gog και του Magog θα πεθάνουν, και η μάχη πέφτει μεταξύ τους . Και αν στο τέλος της υπάρχει βροντή, τότε θα είναι εύφορη στη γη της Αιγύπτου και την υπερχείλιση της, και οι τιμές είναι φθηνές σε αυτήν μετά από στείρα, υψηλές τιμές και θάνατο . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι το μήνα Σεπτέμβριο τις δεύτερες μέρες του, τότε η βροχή θα είναι πολύ και ξηρασίες συμβαίνουν στις αρχές του έτους, και γόνιμες στο τέλος, και οι ακρίδες θα είναι στη γη της Κούφα και των Ταμπά της Βασόρας, και οι άνθρωποι πέφτουν σε μεγάλη πείνα, και οι μουσουλμάνοι ανοίγουν φρούρια, και μεταξύ των Ρωμαίων και των Τούρκων αγωνίζονται για μεγάλο χρονικό διάστημα, γονιμοποιούν το ψεύτικο και λαμβάνουν τους καρπούς και τους κόκκους του . Και αν ήταν το δέκατο, έδειχνε την έλλειψη βροχής εκείνο το έτος στο Μαγκρέμπ, και ο Θεός Παντοδύναμος γνωρίζει καλύτερα και η απουσία Του είναι σοφότερη .. Και αν είναι είκοσι εννέα, υποδηλώνει καλοσύνη, ανακούφιση και ευχαρίστηση . Και αν άκουγε βροντή σε ένα όνειρο, και το όραμα ήταν σε εννέα ημέρες του Μαΐου, θα έδειχνε το θάνατο των ευγενών με το περιστέρι, και ο θάνατος συνέβη στους Τούρκους, όπως και στα πρόβατα, και θα υπήρχε μεγάλη βροχή , και το καλό των οπωρώνων αφθονούν . Εάν είναι στα μέσα της δεκαετίας, εμφανίζονται σοβαρές ασθένειες . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι τον Ιούνιο, έως και δέκα ημέρες από αυτό, τότε δείχνει το θάνατο των μελετητών και τους πιο έντιμους στη γη της Αιγύπτου, οι τιμές είναι φτηνές, τα χρήματα μεγαλώνουν και η ξηρά και η θάλασσα η αλιεία αυξάνεται . Και αν ακούγεται βροντή και το όραμα είναι από τον Ιούλιο έως έξι ημέρες από αυτό, τότε η βροχή θα συμβεί τον μήνα Δεκέμβριο, και η φύτευση θα προχωρήσει και θα μεγαλώσει, και οι μεγάλοι άνθρωποι των Ρωμαίων θα πεθάνουν και η τιμή πέφτει στην Υεμένη, και ο πόλεμος πέφτει στη γη των Περσών και υπάρχει κακό στη γη της Αιγύπτου από την πλευρά του βασιλιά, και πέφτουν σε αιχμαλωσία στα παιδιά, και ένας βασιλιάς έρχεται από την Ανατολή για να τους μεταφέρει στη γη του ως κρατούμενοι . Και αν η βροντή είναι στο τέλος ή επτά υπολείμματα από αυτήν, τότε δείχνει ασφάλεια σε όλη τη γη και η τιμή είναι φθηνή στη γη της Βασόρας και στη γη της Αβυσσινίας και η γη μαυρίζει στο σκοτάδι του Ευφράτη , και μερικά φρούτα όπως φοίνικες και μπανάνες παίρνουν μάστιγα, και ο σίτος αφθονούν . Και αν στο τέλος του έτους οι άνθρωποι φοβούνται να σκοτώσουν τον βασιλιά τους . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι τον μήνα Αύγουστο, τότε είναι ένα καλό σημάδι για τους λαούς του Levant και τους ανθρώπους του Gorgan και του Azerbaijan. Οι ακρίδες μειώνονται και ο βασιλιάς των Khazar και ο βασιλιάς του Gog και του Magog θα πεθάνουν, και η μάχη πέφτει μεταξύ τους . Και αν στο τέλος της υπάρχει βροντή, τότε θα είναι εύφορη στη γη της Αιγύπτου και οι πλημμύρες του Νείλου και οι τιμές είναι φτηνές σε αυτήν μετά από στείρα, υψηλές τιμές και θάνατο . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι το μήνα Σεπτέμβριο τις δεύτερες μέρες του, τότε η βροχή θα είναι πολύ και θα υπάρξει ξηρασία στην αρχή του έτους και εύφορη στο τέλος, και οι ακρίδες θα βρίσκονται στη γη της Κούφα και στις Ταμπά της Βασόρας, και οι άνθρωποι πέφτουν σε μεγάλη πείνα, και οι μουσουλμάνοι ανοίγουν φρούρια, και μεταξύ των Ρωμαίων και των Τούρκων αγωνίζονται για μεγάλο χρονικό διάστημα, γονιμοποιούν το ψεύτικο και λαμβάνουν τους καρπούς και τους κόκκους του . Και αν ήταν στο δέκατο, δείχνει την έλλειψη βροχής εκείνο το έτος στο Μαρόκο, και ο Θεός Παντοδύναμος γνωρίζει καλύτερα, και η απουσία Του είναι σοφότερη ….

…Αν το τελευταίο στα ρούχα του διέπραξε ανήθικο ….

…Και όποιος δει αυτό το ατύχημα στα πόδια του, δείχνει ότι ταξιδεύει, τα χρήματά του έχουν φύγει ή ο θάνατός του ….

…Αν δει την τύφλωση στα μάτια του, τα νέα του λαού του θα τον τυφλώσουν ….

…Και ποίηση στα πόδια : μια υπερισχύουσα θρησκεία . Και όποιος είδε ότι τα πόδια του ανέβηκαν στον ουρανό και στράφηκαν από αυτό, οι δύο γιοι του πέθαναν…

…Ομοίως, το μούδιασμα στα πόδια ή στο μέρος του σώματος, καθώς είναι μια αποτυχία στο οποίο αποδίδεται αυτό το όργανο ….

…Εάν βλέπει ότι επιτρέπεται στα κάρβουνα, τότε διασχίζει σκόπιμα τους λαιμούς των ανθρώπων σε ρουλεμάν και σανίδες ….

…Και όποιος βλέπει τη βρωμιά να κατεβαίνει στα δέντρα και να την αφήνει, είναι καλύτερο για έναν καλό άνθρωπο να φτάσει στους ανθρώπους αυτού του τόπου ….

Εάν ένα άτομο βλέπει ότι περπατά με έναν άντρα και έχει βάλει ένα από αυτά στον άλλο, τότε κρύβει τα μισά του χρήματα και εργάζεται για το άλλο μισό ….

Και όποιος βλέπει ότι περπατάει στη σκόνη, θα πάρει χρήματα νωρίτερα, ή αν περπατήσει στην άμμο, τότε είναι απασχολημένος και αν περπατήσει με αγκάθια και τον πόνο του, θα τραυματιστεί σε κάποια από την οικογένειά του ….

Όποιος βλέπει έναν άνδρα να πηγαίνει κορεσμένο με φαγητό : Δεν παραμελείται ότι είναι δεσπότης, καταπιεστικός και παρατεταμένος στις υποθέσεις του, γίνεται ό, τι έχει γίνει στην κατάστασή του στο τέλος του οράματος ….

…Βρωμιά : δηλώνει τους ανθρώπους, τη γη και έχει τη συνοχή του βιοπορισμού της δημιουργίας, και οι Άραβες λένε : Ένας άνθρωπος θα ξεσκονιστεί αν είναι πλούσιος . Και ίσως υποδηλώνεται από τη φτώχεια, τον θάνατο και τον τάφο, γιατί είναι το κρεβάτι των νεκρών . Και οι Άραβες λένε : Ένας άντρας μεγαλώνει αν είναι φτωχός . Ο ίδιος λέει : « ή άπορους Η σκονισμένη » είναι το σκάψιμο του εδάφους και εξόρυξη χώματος, ήταν άρρωστο ή έχει ένα άρρωστο, ότι ο τάφος του, αν ταξίδευε, έσκαψε τα ταξίδια του, και στο έδαφος του και τα χρήματα και το ενδιαφέρον του κέρδισε, επειδή ο ξυλοδαρμός στο έδαφος ταξιδεύει, ο στίχος : ~ και άλλοι χτυπούν στο έδαφος .~ Και αν είναι γυναίκα που αναζητά γάμο, τότε η γη είναι η σύζυγός του, το σκάψιμο είναι η αποψίλωση, η αρσενική αξίνα και η βρωμιά είναι τα χρήματα της γυναίκας ή το αίμα της δικαιολογίας της . Και αν είναι ψαράς, τότε το σκάψιμο είναι η προδοσία του για το κυνήγι, και το χώμα του είναι το κέρδος του και τι τον ωφελεί, αλλιώς το σκάψιμο του απαιτείται στην επιδίωξη και κέρδος, εξαπάτηση ή κόλπο . Η βασική αρχή του σκάψιμου είναι αυτό που σκάβεται για ένα έβδομο του αφρού για να πέσει σε αυτό, οπότε απαιτείται απατηλή σκάψιμο για αυτό . Όσο για το άτομο που έχει βρώμικο τα χέρια του από τη βρωμιά, ή το ένδυμά του από τη σκόνη, ή με αυτό στο έδαφος, εάν είναι πλούσιος, τα χρήματά του χάνουν και χρειάζονται ταπείνωση και ανάγκη, και εάν έχει χρέος ή έχει μια κατάθεση, το επιστρέφει στην οικογένειά του και τα αφαιρεί όλα από το χέρι του, και χρειάζεται μετά από αυτόν, ακόμα κι αν είναι άρρωστο, το χέρι του μείωσε τα οφέλη αυτού του κόσμου, απογύμνωσε τα χρήματά του και πιάστηκε με βρωμιά . Και χτυπώντας τη γη με βρωμιά, δείχνει κερδοσκοπία με κέρδος, και χτυπώντας με μια ζώνη ή ραβδί, δείχνει ένα καλό ταξίδι, και μερικοί από αυτούς είπαν : περπατώντας στο χώμα, αναζητώντας χρήματα και αν το μαζεύει ή το τρώει, συλλέγει τα χρήματα και τα χρήματα παίρνουν στα χέρια του, και αν η γη είναι για κάποιον άλλο, τότε τα χρήματα είναι για κάποιον άλλο. Εάν μεταφέρει κάτι βρωμιά, θα είναι προς όφελος όσο κουβαλούσε, και αν σκουπίζει το σπίτι του και μαζεύει βρωμιά από αυτό, τότε εξαπατά μέχρι να πάρει χρήματα από τη σύζυγό του και αν το μαζέψει από ψωνίζει, συγκεντρώνει χρήματα από τα προς το ζην . Και όποιος βλέπει ότι η βρωμιά είναι στραγγισμένη, είναι χρήματα που τον πλησιάζουν, γιατί η βρωμιά είναι δική σου και χρήματα, και αν βλέπει ότι σάρωσε τη σκόνη στην οροφή του σπιτιού του και το έβγαλε έξω, τότε είναι η αποχώρηση των χρημάτων της γυναίκας του , και αν ο ουρανός βρέχει βρωμιά, τότε είναι καλό ότι δεν είναι συχνά . Και όποιος κατέρρευσε το σπίτι του και τον χτύπησε από τη βρωμιά και τη σκόνη του, χτύπησε χρήματα από την κληρονομιά του, και αν έβαζε βρωμιά στο κεφάλι του, θα έπαιρνε χρήματα από παραμορφώσεις και αδυναμίες . Και όποιος βλέπει σαν ένα άτομο να ανακατεύει βρωμιά στα μάτια του, τότε ο Χετταίος ξοδεύει χρήματα στους Χετταίους για να φορέσει κάτι πάνω του ή να πάρει από αυτόν ό, τι προορίζεται . Αν δει ότι ο ουρανός έβρεχε πολύ βρωμιά, τότε βασανίζεται, και όποιος σκουπίζει το μαγαζί του και βγάζει τη βρωμιά με ένα πανί, γυρίζει από τόπο σε τόπο ….

…Η σκόνη είναι σε ένα όνειρο δηλώνει τους ανθρώπους επειδή δημιουργήθηκαν από αυτό . Και ίσως έδειξε βοοειδή και θηρία ή τον κόσμο και τους ανθρώπους τους, επειδή η σκόνη προέρχεται από τη γη, και περιέχει τη συνοχή του βιοπορισμού της δημιουργίας, και οι Άραβες λένε : Ένας άντρας ξεσκονίζεται αν είναι πλούσιος . Ίσως η βρωμιά να υποδηλώνει τη φτώχεια, τους νεκρούς ή τον τάφο. Έτσι, όποιος σκάβει ένα έδαφος και εξάγει τη βρωμιά του, εάν είναι άρρωστος ή άρρωστος, τότε αυτός είναι ο τάφος του, και αν ταξιδεύει, η σκόνη του είναι τα κέρδη του, τα χρήματα και ο τόκος του, και το χτύπημα στη γη είναι το ταξίδι του, και αν επιδιώκει γάμο, η γη είναι σύζυγος, και το σκάψιμο είναι διάλυση, και η αξίνα είναι αρσενική, η βρωμιά είναι τα χρήματα μιας γυναίκας . Και αν ήταν ψαράς, τότε το έσκαψε για κυνήγι, και το έδαφος του είναι το κέρδος του και αυτό που ωφελεί, αλλιώς το σκάψιμο του απαιτείται στην αναζήτησή του και το κερδίζει εξαπάτηση ή κόλπο . Όσο για εκείνο που έριξε το χέρι του από τη βρωμιά, ή έριξε ένα ένδυμα σκόνης, αν ήταν πλούσιος, τα χρήματά του χάθηκαν, και υπέφερε με ταπείνωση και ανάγκη, και αν είχε χρέος, ή είχε μια κατάθεση , θα το επέστρεφε στην οικογένειά του, και το έβγαλε όλα από το χέρι του και χρειαζόταν μετά από αυτόν, και αν ήταν άρρωστος, τότε έριξε το χέρι του από τα κέρδη του κόσμου, και αφαίρεσε τα χρήματά του . Το χτύπημα του χεριού με βρωμιά αποτελεί ένδειξη κερδοσκοπίας και κέρδους και το χτύπημα με ζώνη ή ραβδί δείχνει καλό ταξίδι . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Περπατώντας μέσα από τη βρωμιά αναζητά χρήματα και αν κάποιος το μαζέψει ή το φάει, μαζεύει χρήματα και τα χρήματα ρέουν στα χέρια του, και αν η γη είναι για κάποιον άλλο, τότε τα χρήματα είναι για κάποιον άλλο και αν μεταφέρει κάτι από τη βρωμιά, θα ωφεληθεί όσο μεταφέρει . Αν σκουπίζει το σπίτι του και μαζεύει βρωμιά από αυτό, τότε ξεγελάται να πάρει χρήματα από τη σύζυγό του, και αν τα μαζεύει από το κατάστημά του, μαζεύει χρήματα από τα προς το ζην . Και όποιος βλέπει σαν να φυσάει σκόνη, τότε είναι χρήματα που τον πλησιάζουν, και ότι η βρωμιά είναι χρήματα και τα dirham τους, και αν το βλέπει σαν να σκουπίζει τη σκόνη σε ένα σπίτι και να τα βγάζει έξω, τότε τα χρήματα της γυναίκας του έχουν φύγει . Εάν ο ουρανός βρέχει με σκόνη, τότε είναι καλό αν δεν είναι συχνά . Και όποιος κατέρρευσε το σπίτι του και χτυπηθεί από κάποια βρωμιά και σκόνη, τότε θα πάρει χρήματα από την κληρονομιά του . Αν βάλει βρωμιά στο κεφάλι του, θα χτυπήσει έναν πλούτο αποδυνάμωσης και αποδυνάμωσης . Και όποιος το βλέπει σαν ένα άτομο να πιέζει βρωμιά στο κεφάλι και τα μάτια του, τότε αυτός που πιέζει τη βρωμιά ξοδεύει σε αυτόν που του ζητείται να του παραγγείλει και να πάρει κάτι που προορίζεται . Αν βλέπει σαν ο ουρανός να βρέχει πολύ σκόνη, τότε βασανίζεται . Και όποιος σκουπίζει το μαγαζί του και βγάζει βρωμιά με πανί, μεταμορφώνεται από τόπο σε τόπο . Ο άντρας περπάτησε στο χώμα, αναζητώντας χρήματα . Όποτε η σκόνη στο κεφάλι του τον χτυπά, δεν αναφέρονται στον Παντοδύναμο Θεό σε αυτό . Η σκόνη είναι η ηλικία και η ζωή του ανθρώπου . Και η βρωμιά δείχνει τα προς το ζην, τη γεωργία, τον κορεσμό και την πείνα . Και όποιος το είδε ότι καθόταν σε καθαρό, καλό χώμα, δείχνει ευτυχία και νίκη, και ίσως ακόμη και αμφιβολία για τη θρησκεία . Και ίσως έδειξε το έδαφος του ανθρώπου από τον οποίο δημιουργήθηκε, ή το έδαφος στο οποίο επιστρέφει . Και η βρωμιά με μια γυναίκα στο όνειρο είναι αμφίβολο αρνί . Ίσως η βρωμιά αναφέρεται στο νερό, τη φωτιά ή τον άνεμο επειδή είναι ένα από τα στοιχεία . Και δείχνει το δύσκολο ταξίδι στο οποίο υπάρχει ανάγκη για πλύση . Εάν κάποιος πάει σε ένα σημείο σκόνης, επαινεί τους ανθρώπους με την ποίησή του και απογοητεύει την πρόθεσή του . Ίσως η βρωμιά να δείχνει την κακή τύχη . Ίσως η βρωμιά δείχνει το χρέος που ατιμάζει τον οφειλέτη . Η βρωμιά υποδηλώνει την ταχύτητα ανακούφισης της ανάγκης και της εκπλήρωσης της υπόσχεσης, επειδή είναι ξεσκονισμένη με αυτήν . Και όποιος έχει αγαθά, ο Μπαρθς, ειδικά αν βλέπει βρωμιά μαζί του ή πάνω του, ακόμα κι αν η βρωμιά αντιστρέφεται ….

…Η δειλία : υποδηλώνει το μέλλον γιατί είναι οι επιβάτες του και σε αυτόν, αυτός που το έφτασε πηγαίνει σε αυτό, και είναι ο περιορισμός εκείνων που το έφτασαν και μπορεί να υποδηλώνει την κατοικία της δουλείας, του ασκητισμού, της λατρείας, της εγκατάλειψης ο κόσμος, το κλάμα και τα κηρύγματα, επειδή οι άνθρωποι του σε απόσταση από τους ανθρώπους είναι ένα μάθημα σε όσους τους επισκέφτηκαν και ένα κήρυγμα σε εκείνους που τους είδαν και τις συνθήκες τους και τα εξαντλημένα σώματά τους και οι διαιρέσεις τους αποκαλύφθηκαν σε αυτόν. Ο Προφήτης, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, το κάλεσε όταν μπήκε και χαιρέτησε τους κατοίκους του : την κατοικία ενός λαού πιστών . Ίσως δείχνει θάνατο επειδή είναι το σπίτι του, και μπορεί να αναφέρεται στο σπίτι των άπιστων, των ανθρώπων της καινοτομίας και της κοινότητας των ντάμι επειδή εκείνοι σε αυτό είναι νεκροί . Ο θάνατος στην ερμηνεία είναι η διαφθορά της θρησκείας και μπορεί να υποδηλώνει τον ρόλο των υποτιμημένων από καταστροφικές πράξεις και διαφθορά, όπως ο ρόλος των μοιχείων και ο ρόλος του αλκοόλ στον οποίο οι μεθυσμένοι πετάγονται σαν τους νεκρούς και ο ρόλος του οι απρόσεκτοι που δεν προσεύχονται και δεν θυμούνται τον Παντοδύναμο Θεό και δεν τους ανασηκώνουν σε πράξεις, και μπορεί να υποδεικνύει φυλάκιση επειδή οι νεκροί φυλακίζονται στον τάφο του. Μπήκε σε ένα νεκροταφείο σε ένα όνειρο και ήταν άρρωστος ενώ ξύπνησε, έγινε σε αυτήν και πέθανε από την ασθένειά του, ειδικά αν υπήρχε ένα σπίτι ή ένα σπίτι σε αυτό, και αν δεν ήταν άρρωστος τότε κοιτάξτε, και αν ήταν στο την ώρα της εισόδου του, ο σεβασμός κλαίει στα μάτια του ή ακολουθώντας το Βιβλίο του Θεού Παντοδύναμος ή προσεύχεται στην qiblah, τότε είναι η είσοδος για τους ανθρώπους της Αρετής, ξυρίζει τη μνήμη του zikir και έλαβε το τελετουργικό τελετουργικό και ωφελήθηκε από αυτό είδε ή άκουσε, και αν ήταν όταν το μπήκε γελώντας ή εκτεθειμένο στην κακία ή θρήνος στους τάφους ή περπατώντας με τους νεκρούς, τότε μπαίνει στους ανθρώπους του κακού, της ανηθικότητας και της διαφθοράς της θρησκείας τους αναμιγνύοντας με αυτό που είναι , και αν το εισάγει με το adhaan, κηρύττει εκείνον που δεν διδάσκει και αποκάλεσε καλό Εκείνος που δεν εκτελεί την πράξη, αναδύεται στην αλήθεια, και μαρτυρά αληθινά μεταξύ ενός αδαείς, αδαείς ή άπιστους ανθρώπους, και για εκείνους που είδε τους νεκρούς και σηκώθηκαν από τους τάφους τους ή επέστρεψαν στα σπίτια τους άγνωστο άγνωστο, τότε θα φύγει από τη φυλακή ή θα παραδώσει τους ανθρώπους μιας πόλης σε πολυθεϊστές ή θα βλαστήσει αυτό που οι άνθρωποι φυτεύτηκαν στην αγάπη από τη γη από αυτό που ήταν τόσο άθλιοι για πάντα για να μειωθεί όσο και η αύξηση του οράματος και οι προφανείς αποδείξεις και τα κυρίαρχα ζητήματα στην αφύπνιση ….

…Και όποιος είδε πολλές αγελάδες, αρσενικά και θηλυκά διαφορετικών χρωμάτων, περπατώντας και περπατώντας σε αυτό το μέρος, υποδηλώνει την εμφάνιση ασθένειας εκείνο το έτος σε αυτό το μέρος, ειδικά αν ήταν άπαχο και αν ήταν παχύ, τότε δείχνει το φθηνότητα και γονιμότητα του έτους ….

…Και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν, ίσως το ψαλίδι έδειξε ένα άτομο που χωρίζει την επανένωση και περπατά μέσω της διακοπής της οικειότητας όταν η παροιμία τέθηκε ανάμεσα στο ψαλίδι και τη βελόνα. Τα ψαλίδια, δήλωσε στο στόμιο της βελόνας : Επειδή κάτι είναι τιμή μου είναι πολύ στην τιμή και είμαι τοποθετείται και η τιμή είναι χαμηλή και υψώνονται πάνω από το κεφάλι και είπε στην ίδια γλώσσα με τον ίδιο : Είστε με τα πόδια σε διαχωρισμός και II περπατώντας ….

…Σε ένα όνειρο είναι το ανάστημα ενός άνδρα, και οι δύο άντρες είναι η δύναμή του σε καλές και κακές στιγμές . Αν είδε ότι τα πόδια του ανέβαιναν στον ουρανό και απομακρύνονταν από αυτόν, τότε ο πατέρας του πέθανε . Αν είδε ότι τους έφεραν, θα απογοητευόταν στα χρήματά του . Αν δει ότι διαπράττει μοιχεία με το πόδι του, τότε περπατά πίσω από τις γυναίκες . Και αν βλέπει ότι περπατά χωρίς παπούτσια, τότε θα είναι κουρασμένος και εμμονή, και αν δει ότι τρώει έναν άνθρωπο, θα αποκτήσει εγγύτητα και μέσα στον Θεό Παντοδύναμο, και οι υποθέσεις του θα είναι επιτυχημένες και όλες τις ανάγκες του εκπληρώνονται από το θέμα της θρησκείας και του κόσμου του . Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του καίγονται, αυτό που κατέχει θα αλλάξει και θα αλλάξει . Και όποιος βλέπει ότι έχει πολλά πόδια, τότε είναι καλό και όφελος για τον ταξιδιώτη, και για όσους υπομένουν ηγεσία, και για τους ναυτικούς ένα ταξίδι με πολύ όφελος, για τους φτωχούς υπάρχουν πράγματα για εκείνους που ελπίζουν από καλά πράγματα , για τους πλούσιους, την ασθένεια και την ασθένεια, για τους άρρωστους του ματιού, η όρασή του εξαφανίζεται και για τους κακούς ανθρώπους φυλάκιση, θλίψη και ευθύνη . Και όποιος βλέπει ένα από τα πόδια του ως πέτρα, στεγνώνει και δεν επωφελείται από αυτό . Ένιωσε ότι ο βασιλιάς του Ντας, επηρεάζει δύο άντρες δύο άντρες, περπατώντας σε μια εικόνα του βασιλιά . Και όποιος είδε ότι το πόδι του έκοψε το μισό του χρυσού . Και οι δύο άνδρες είναι πατέρες . Και όποιος έχει ίσιο πόδι ή πολλά δάχτυλα στο πόδι του, θα λάβει άνεση, αδίστακτα και δύναμη . Και όποιος είδε ότι δύο άντρες έκοψαν το χρυσό του, ίσως αυτό δείχνει το θάνατό του . Και όποιος βλέπει ότι το πόδι του είναι σπασμένο, μην πλησιάζετε στον Σουλτάνο για μέρες, αφήστε τον να φύγει από τη χώρα του και να ζητήσει από τον Θεό υγεία . Είπε : Αν είναι άρρωστος, αυτός είναι ο θάνατός του . Και όποιος βλέπει ότι ένα από τα πόδια του είναι μακρύτερο από το άλλο, θα ταξιδέψει και θα πάρει βοήθεια . Και αν είναι πλούσιος, τότε θα αρρωστήσει, γιατί οι πλούσιοι χρειάζονται κάποιον να περπατήσει στις υποθέσεις του . Και ο άντρας του βασιλιά υποδηλώνει τους άντρες του, και αν ένας βασιλιάς δει ότι έχει κόψει έναν άνδρα άλλου βασιλιά, παίρνει σκλάβους των ανδρών του . Και όποιος βλέπει ότι έχει τέσσερα πόδια, εάν είναι φτωχός, τότε ταξιδεύει και παίρνει βοήθεια, και αν είναι πλούσιος τότε αρρωσταίνει, και μπορεί να υποδηλώνει τη μακροζωία και τα γηρατειά του, και αυτό δείχνει στον ασθενή ότι είναι πεθαίνει, και όποιος βλέπει ότι περπατά με το ένα πόδι δείχνει ότι τα μισά από τα χρήματά του ή το ήμισυ της ζωής του έχει φύγει . Και όποιος βλέπει ότι περπατά με τρία πόδια, δεν πεθαίνει μέχρι να περπατήσει με το ραβδί, είτε λόγω του γηρατείου του, της μεγάλης διάρκειας ζωής του, είτε λόγω μιας ασθένειας που τον έρχεται . Και ο δικαστής και ο κυβερνήτης εάν βλέπει ότι έχει πολλά πόδια για να περπατήσει, τότε είναι απομονωμένος και δεν περπατά παρά μόνο με πράκτορες . Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του είναι φτιαγμένα από σίδερο, δείχνει ότι η μακροζωία του, τα καλά χρήματα στη διαβίωσή του και τα χρήματά του, και αν τα δει από γυαλί, δείχνει την έλλειψη ζωής του και την αδυναμία της ικανότητάς του . Αν τους δει χρυσό, τότε θα τους ζητήσει χρυσό, με πρόστιμο . Και αν τους δει από ασήμι, θα τους ζητήσει να αναζητούν γυναίκες . Και αν τους δει από χαλκό, τους ζήτησε σε πτώχευση . Αν τους δει από το μόλυβδο που δείχνει μούδιασμα ή παράλυση, εκτός αν υπάρχουν στοιχεία στο όραμα που δείχνει την καλοσύνη, τότε αγωνίζεται μαζί τους στην ευχαρίστηση του Παντοδύναμου Θεού, ή στέκεται μαζί τους για χάρη του Παντοδύναμου Θεού . Και αν δει τη σάρκα των ποδιών του να φύγει, αυτό δείχνει τη δικαιοσύνη του . Και τα δάχτυλα των ποδιών του δείχνουν τις πράξεις της δικαιοσύνης . Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του είναι οδυνηρά, έχει κυνηγήσει ατυχίες και του επιβάλλεται τιμωρία . Και ειπώθηκε : Αυτός που υποφέρει το πόδι του μεταμορφώνεται από τη μία κατάσταση στην άλλη ….

…Το Burning Burn συμβολίζει καλά νέα . Εάν κάψετε το χέρι σας σε μια καύση και καθαρή φωτιά, αυτό σημαίνει καθαρότητα του σκοπού και την υποστήριξη των φίλων σας . Εάν κάνατε το πόδι σας περπατώντας πάνω από άνθρακα ή τζάκια, αυτό σημαίνει την ικανότητά σας να ολοκληρώσετε οποιαδήποτε εργασία, ανεξάρτητα από το πόσο αδύνατο είναι στα μάτια των άλλων . Η συνήθης καλή σας υγεία θα παραμείνει μαζί σας, αλλά εάν ξεπεραστούν από τη φωτιά, αυτό συμβολίζει ότι τα ενδιαφέροντά σας θα υποφέρουν από την προδοσία των λεγόμενων φίλων . Εάν κάηκες σε ένα όνειρο, αυτό σημαίνει ότι τα θλιβερά γεγονότα θα ακυρώσουν όλες τις αναμενόμενες χαρές και απολαύσεις ….

…Το κλουβί είναι σε ένα όνειρο φυλακή, και μπορεί να αναφέρεται στο λίκνο για το παιδί . Το κλουβί είναι ένα σπίτι . Και όποιος βλέπει ότι έβαλε το κεφάλι του σε ένα κλουβί περπατώντας στις αγορές, θα πουλήσει το σπίτι του, και μάρτυρες θα καταθέσουν εναντίον του . Το κλουβί υποδεικνύει την πολυπλοκότητα των θεμάτων και τη σύγκρουση μεταξύ τους, και το κλουβί υποδεικνύει γάμο ….

…Sa’y μεταξύ Al-Safa και Al-Marwah : Είναι το έργο περπατώντας ή στέκοντας . Και ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Τότε γύρισε και έτρεξε, και φώναξε ». Αντίθετα, έστειλε ένα πλήθος στις πόλεις και δεν άφησε τη θέση του, ίσως ήταν μια αναζήτηση μεταξύ δύο φρουρίων και δύο τρυπών, ή μεταξύ δύο σειρών ή δύο μελετητών, ή δύο ορθών ανδρών, ή δύο συζύγων ή κορών, ή μεταξύ δύο αγορές μέσω κλήσεων και μεσιτείας ή μεταξύ δύο βιομηχανιών με ενδιαφέρον και κέρδος ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα δόρυ για δύο χρόνια, τότε θα έχει έναν γιο και θα είναι κηδεμόνας ενός λαού, και εάν το δόρυ σπάσει, ο θάνατος του αγοριού εάν δεν επισκευαστεί με ολίσθηση ή διακλάδωση και η καμπυλότητα του δόρατος είναι αποκλίνει περπατώντας στο ανώμαλο μονοπάτι και σπάζοντας το δόρυ για τον κάτοχο της θέσης είναι η απομόνωση και η απώλεια του δοντιού είναι μια αντανάκλαση σε θέματα ….

Περπατώντας Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι περπατάει επίπεδη, τότε αναζητά τους νόμους του Ισλάμ και προσφέρει καλή διαβίωση, και αν περπατά στις αγορές, έχει τη θέληση στο χέρι του . Και αν περπατήσει χωρίς παπούτσια, τότε θα είναι κατάθλιψη και καλή πίστη . Και η πρόθεση στο περπάτημα είναι ταπεινότητα στον Παντοδύναμο Θεό . Και περπάτημα δείχνει ένα αίτημα για τα προς το ζην, για το Παντοδύναμος λέει : ( Έτσι, τα πόδια σε κομμάτια του και να φάει Του διάταξης .) Περπατήστε ένα σκούντημα και νίκη επί του εχθρού . Το βάδισμα προς τα πίσω δείχνει μια αναστροφή ενός θέματος που έχει ξεκινήσει, ή της διαφθοράς στη θρησκεία του αιτούντος και μια αλλαγή στην κατάστασή του, και όποιος βλέπει ότι πατάει στο βάδισμά του δείχνει την ασχήμια της κατάστασής του και τη διαφθορά του κατάσταση . Και αν έβλεπε ότι περπατούσε και έφερε στο πρόσωπό του, θα χάσει τον κόσμο και το τέλος, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ( Γυρίζει στο πρόσωπό του, θα χάσει τον κόσμο και το μέλλον ). Εάν βρει έναν άντρα, δείχνει την προσβολή του ανιχνευτή από την άφιξη του μισητού . Και το περπάτημα αν αναζητά δείχνει μια καλή πράξη . Και το περπάτημα δείχνει επικίνδυνο ταξίδι . Και όποιος περπατά με το κεφάλι του κεκλιμένο, η ζωή του θα παραταθεί, και αυτό μπορεί να είναι μετά από μια ασθένεια που επέζησε . Όποιος βλέπει ότι περπατά με το ένα πόδι δείχνει ότι τα μισά από τα χρήματά του και η μισή ζωή του έχει φύγει . Το ανθρώπινο περπάτημα είναι σαν να περπατάς ένα ζώο είναι απόδειξη δημιουργίας των ηθών των ανίδεων, εκτός αν το ζώο τρώγεται, τότε περπατά με ανθρώπους με καλό, διαφορετικά περπατά σε ανθρώπους με υποκρισία και αγωνίζεται σε αυτό που δεν συνειδητοποιεί ….