…Και όποιος βλέπει ότι οι άγγελοι τον χαιρετούν, ο Θεός θα του δώσει μια εικόνα για τη ζωή του και θα τον σφραγίσει με καλό . Αφηγήθηκε ότι ο Shmuel, ο Εβραίος, ένας έμπορος, είδε στον ύπνο του και βρισκόταν σε ταξίδι, σαν να τον προσεύχονταν οι άγγελοι, έτσι ρώτησε έναν περαστικό και είπε ότι μπαίνεις στη θρησκεία του Θεού και στον νόμο του Ο Αγγελιοφόρος του, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Αυτός είναι αυτός που προσεύχεται σε εσάς και τους αγγέλους του για να σας φέρει έξω από το σκοτάδι . Έτσι, αγκάλιασε το Ισλάμ, και ο Θεός τον καθοδήγησε, και ο λόγος για την μετατροπή του στο Ισλάμ ήταν ότι είδε έναν φτωχό άνδρα που οφείλεται από έναν εχθρό που αναζητούσε ….

…Και όποιος βλέπει ότι οι άγγελοι έχουν πάρει το χέρι του στον Ουρανό, θα μετανοήσει στον Θεό σε αναζήτηση και θα φύγει σύντομα από τον κόσμο ….

…Και αν βλέπει σαν οι άγγελοι να βρυχάται, να καταστρέψει το σπίτι του και την κατοικία του ….

…Και αν βλέπει σαν οι άγγελοι να κάνουν το ίδιο με τη βιομηχανία του, αυτό δείχνει την ευκολία του με τη βιομηχανία του ….

…Και αν βλέπει τους αγγέλους σε ένα μέρος με άλογα, ένας ισχυρός χάνεται εκεί, και αν βλέπει τα πουλιά να πετούν και δεν γνωρίζει τα λάθη τους, τότε είναι άγγελοι, και το βλέποντάς τους σε ένα όνειρο σε ένα μέρος είναι απόδειξη εκδίκησης εναντίον του καταπιεστές και η νίκη των καταπιεσμένων ….

…Από τους αγγέλους, ειρήνη επάνω τους . Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι μιλά σε έναν βασιλιά ή του δίνει κάτι, τότε αυτή είναι μια μαρτυρία που θα παρέχει, Θεός Παντοδύναμος πρόθυμος . Και όποιος είδε ότι οι άγγελοι κατέβαιναν σε ένα μέρος, εάν ο λαός του ήταν σε πόλεμο, θα κέρδιζαν, και αν ήταν σε αγωνία, τότε θα ανακουφίζονταν . Ίσως η κάθοδος των αγγέλων να υποδηλώνει επιδημία ή πανούκλα, ή σε πρίγκιπες, προαγωγούς ή εργάτες . Και όποιος βλέπει ότι πετά με τους αγγέλους, θα λάβει μαρτύριο και θα κερδίσει την ευχαρίστηση και την τιμή του Παντοδύναμου Θεού . Και όποιος βλέπει τους αγγέλους σε ένα μέρος, ενώ φοβάται τους, θα υπάρξει πόλεμος, διαμάχη, διαμάχη και εχθρότητα . Και αν δει ότι οι άγγελοι τον προσκυνήσουν ή γονατίσουν, οι ανάγκες του εκπληρώνονται, και η παροχή δικαιοσύνης και καλής μνήμης . Και αν τους δει με την εικόνα των γυναικών, ψεύδεται στον Θεό Παντοδύναμο . Και αν δει ότι οι άγγελοι κηρύττουν σε ένα αγόρι, ένας καλός, ευσεβής, μελετητής θα γεννηθεί γι ‘αυτόν . Εάν δει μια ομάδα αγγέλων σε μια πόλη, τότε ένας μελετητής ή ασκητής θα πεθάνει εκεί και ένας καταπιεσμένος άνθρωπος θα σκοτωθεί . Και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει βασιλιάς, θα λάβει τιμή και υπερηφάνεια . Και όποιος βλέπει ότι παλεύει με έναν βασιλιά, θα απομακρυνθεί από τη θέση του, την υπερηφάνεια και τον βαθμό του και θα στενοχωρηθεί . Και αν είδε τους αγγέλους να μπαίνουν στο σπίτι του, ένας κλέφτης μπήκε σε αυτόν . Αν δει ότι ένας άγγελος πήρε το όπλο του από αυτόν, τότε είναι απόδειξη ότι τα χρήματα, η εξουσία και τα οφέλη του έχουν φύγει και ίσως άφησε τη γυναίκα του . Εάν ο βασιλιάς βλέπει ένα αγόρι, δείχνει το μέλλον, και αν τον δει ως νεαρό άνδρα, δείχνει το παρόν, και αν ο γέρος τον δει, δείχνει το παρελθόν . Και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει βασιλιάς, θα γίνει ιερέας, ή αφηγητής, ή τέχνασμα, και αν είναι άρρωστος, δηλώνει το θάνατό του . Και όποιος βλέπει τους αγγέλους να ζητούν συγχώρεση γι ‘αυτόν, για ειρήνη στη θρησκεία και την κατάστασή του, και ο πλούτος του θα αυξηθεί . Και αν οι άγγελοι κατεβαίνουν στα νεκροταφεία, οι δίκαιοι θαφτούν εκεί . Εάν βλέπει τους αγγέλους στην αγορά, είναι απόδειξη υποτίμησης . Όποιος είδε ότι πολεμούσε έναν βασιλιά θα ταπεινώθηκε και θα ταπεινώθηκε μετά τη δόξα . Και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει με την εικόνα ενός βασιλιά, εάν ήταν σε ένταση, θα κέρδιζε ανακούφιση, και εάν ήταν σε σκλαβιά, και αν ήταν έντιμος, θα κέρδιζε μια αύξηση και μια προεδρία . Και όποιος είδε τους αγγέλους να τον χαιρετούν, ο Θεός του έδωσε μια εικόνα στη ζωή του, και τον σφράγισε καλά . Και αν ένας άπιστος βλέπει ότι οι άγγελοι προσεύχονται γι ‘αυτόν και ζητούν συγχώρεση γι’ αυτόν, γίνεται μουσουλμάνος . Ίσως το όραμα των αγγέλων να δείχνει τα παιδιά και τα άτομα με συνθήκες . Και οι άγγελοι του βασανισμού αν εισέλθουν στους νεκρούς και δεν τους φοβούνται δείχνουν ασφάλεια, ειδικά αν ταξιδεύει, τότε είναι ασφαλής από τους ληστές . Και το όραμά τους δείχνει τον αγγελιοφόρο του βασιλιά, τον αναπληρωτή του, ή τον κυβερνήτη, και αν είχε χρέος, η ευθύνη του είχε εκκαθαριστεί και αν ήταν άρρωστος θεραπεύτηκε . Ίσως το όραμά τους έδειχνε στους μεταφραστές που είναι εξοικειωμένοι με τις γλώσσες των ανθρώπων, γιατί ρωτούν τον καθένα στη δική του γλώσσα ….

…Όποιος βλέπει σαν οι άγγελοι να τον καταρατούν, ερμηνεύεται από τη διαφθορά της θρησκείας του και την έλλειψη πίστης του ….

Και αν τους είδε να γονατίζουν στην αγκαλιά του ή να τον προσκυνήσουν, θα πετύχαινε τις φιλοδοξίες του, τη δόξα της μνήμης του και την εντολή του,

Όποιος βλέπει κάποιον από τους αγγέλους για την ποιότητα των γυναικών, τότε ερμηνεύεται ψέματα στον Παντοδύναμο Θεό ….

Και όποιος βλέπει ότι είναι ιδιοκτήτης μιας περιουσίας, τότε δοξάζεται, είναι κράτος, ανυψώνεται και νικητής ….

…Αν έβλεπε ότι οι άγγελοι έπεσαν από τον ουρανό στη γη στον πάγκο, αυτό είναι απόδειξη του σωστού λαού Izz, της ταπείνωσης των λαών του ψεύτικου και της υποστήριξης των Μουτζαχεντίν, ακολουθώντας τους στην εικόνα των γυναικών στους οποίους βρίσκεται ψέματα Παντοδύναμο Θεό στον στίχο : « Ovocefakm Κύριος αγόρια και πήρε άγγελοι θηλυκό Είστε να πω με λόγια Great »….

…Fadl Abu Umamah 64 – με την εξουσία του Salim bin Amel που είπε : Ένας άντρας ήρθε σε οποιονδήποτε ιμαμάτο – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – και είπε : Ω Abu Umamah, είδα στο όνειρό μου ότι οι άγγελοι προσεύχονται για σένα όποτε μπαίνεις και όποτε βγαίνετε και όποτε σηκώνεστε και όποτε κάθεστε, ο Αμπού Ιμάμα είπε – ας είναι ευχαριστημένος ο Θεός – Ω Θεέ, συγχωρήστε, προσευχηθείτε για εσάς, και αν το επιθυμείτε, οι άγγελοι θα προσεύχονταν σε εσάς, τότε διαβάστε : ( Όσοι πιστεύουν, θυμηθείτε πάρα πολύ τον Θεό, και τον δοξάζετε το πρωί και πρώτα, και Αυτός είναι αυτός που προσεύχεται σε σας και τους αγγέλους του για να σας παραδώσει από το σκοτάδι στο φως, και οι πιστοί είναι ελεήμονες ). – Surah Al-Ahzab, στίχοι : 41-43….

…Όποιος το διαβάσει ή το διαβάσει, όπως είπε ο Νάφι και ο Ιμπν Κάθερ, θα αγαπήσει τους δίκαιους . Μερικοί από αυτούς είπαν : Δεν βγαίνει από αυτόν τον κόσμο έως ότου μετανοήσει και είναι φιλικός και αγαπητός μεταξύ των ανθρώπων, και ειπώθηκε : Ο Θεός Παντοδύναμος διορθώνει τη θρησκεία του, και ο Προφήτης, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού. μάρτυρας του την Ημέρα της Ανάστασης ότι είναι αθώος της υποκρισίας, και θα του δοθεί η ανταμοιβή σύμφωνα με τον αριθμό των υποκριτών σε αυτόν τον κόσμο, και οι άγγελοι του ζητούν συγχώρεση γι ‘αυτόν. Είθε ο Θεός Παντοδύναμος να τον ευλογεί με ειλικρίνεια ….

…Ψυχοθεραπεία Ορισμένες διαταραχές του ύπνου, όπως εφιάλτες, ενοχλητικά όνειρα, περπάτημα κατά τη διάρκεια του ύπνου και ομιλία κατά τη διάρκεια του ύπνου, προκαλούνται από ανεπίλυτα προβλήματα και συγκρούσεις και τις γύρω εμπειρίες. Επομένως, το άτομο πρέπει να υποβληθεί σε ψυχολογική θεραπεία, όπως γίνεται μέσω της διαδικασίας συναισθηματικής εκφόρτισης και ελεύθερης σύνδεσης για να εντοπίσει τέτοιες συγκρούσεις και να προσπαθήσει να τις εξηγήσει στον ασθενή και στη συνέχεια να αυξήσει το Astbesarh με το οποίο τον βοήθησε να επιστρέψει στον κανονικό ύπνο και να δει : ~ Εγκυκλοπαίδεια Ψυχιατρικής ~ – Τόμος Ι – δ . Αμπντέλ Μόνεμ Ελ Χέφνι . ~ Διαταραχές συμπεριφοράς και θεραπεία τους .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : The Jathoom : Προέρχεται από το ρητό μας : Το άτομο ή το ζώο σκαρφαλωμένο , και το νόημά του παρέμεινε στη θέση του και δεν έφυγε , ή τι σημαίνει : να κολλήσει στο έδαφος, οπότε αυτός σκαρφαλωμένο . Ένας εφιάλτης και λέγεται Word σε Jathaam ή al Koran 🙁 έγιναν στο σπίτι τους Jtman ) ( χρήσεις : 78 ) Αυτή η αραβική λέξη ονομάζεται μπαρόκ Alnidlan , μπορεί να βρίσκεται σε πίεση στο στήθος του ύπνου δεν μπορεί να κινηθεί με τον (1). Για να φανεί αυτό , θα εξηγήσω σε σας ως προς το αν ο ίδιος είδε έναν άνδρα σε ένα όνειρο , έτσι – που ονομάζεται Paljathom περιγράφεται στην έννοια ο ίδιος ο κοιμώμενος Bshi Ε σίγαση , ούτε μπορεί να σωτηρίας , και προσπαθεί να ξυπνήσει , δεν μπορεί μόνο μετά από επίπονες προσπάθειες Ο Vistiqz έφτασε στην κούραση του με μεγάλη ποσότητα ιδρώτα και το χέρι , και ταραχώθηκε , και η αίσθηση αυτής της υπόθεσης ήρθε σε αυτόν πριν ξυπνήσει ο Kalmchlol , και ελπίζει ότι μια διαφάνεια , χωρίς αμφιβολία ότι αυτή η περίπτωση που ο άνθρωπος έπεσε στον ύπνο του πανικού . Η ειρήνη σ ‘αυτόν γνωρίζουν πότε τους συντρόφους του να τρέμω αυτή την προσευχή : « Θα αναζητήσουν καταφύγιο στα λόγια του Θεού, γεμάτος θυμό και από τον κακό της Αυτού σκλάβους και από τους δαίμονες του κακού Βιβλιογραφία , και να παρακολουθήσουν » (2). Όπως αναφέρεται στο isti’aadhah του εκφοβισμού σε ένα όνειρο που διηγείται ο Malik είπε : Ο Khalid bin Walid είπε στην πώληση! : Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ , είμαι σε ένα όνειρο . Είπε ειρήνη σ ‘αυτόν : « Πες : Θα αναζητήσουν καταφύγιο με τον Αλλάχ«s τέλεια Ichaelmat από το κακό του θυμού και μαρτύριο και το κακό λατρεία , και Βιβλιογραφία των δαιμόνων , και να παρακολουθήσουν »(3). Εδώ ο διαλογιζόμενος σε αυτές τις συνομιλίες παρατήρησε ότι ο Προφήτης ειρήνης σε αυτόν κατευθύνει τον υπηρέτη όταν βλέπετε τέτοια ενοχλητικά όνειρα , εφιάλτες , καθοδηγούμενοι από την προσφυγή στο Θεό και αναζητάτε καταφύγιο μαζί του από το κακό του θυμού και της αγωνίας , και τη Βιβλιογραφία των δαιμόνων και της ενόχλησης , με σκοπό να μην τον παρακολουθούν , και οργάνωσαν μια καθιστική διαμαρτυρία -σε Θεός Esme Θεό . Δεν είναι καμία αμφιβολία ότι η αντανάκλαση της κατάστασης των ανθρώπων προειδοποίηση σήμερα, όταν οι περισσότεροι από τους μακριά από τον Θεό και να βασίζονται στο κόσμο και τις απολαύσεις και την απόσταση από το βιβλίο του Αλλάχ και wird Ρήσεις , και να αντικατασταθεί από την ακρόαση μουσικών οργάνων και τραγούδια, έτσι ώστε μερικοί νέοι να κοιμούνται και να ακούνε μουσική στα ακουστικά τους και αν αυτοί τον παρευρίσκονται στον Μουλά Ikh και να τον κατεβάσουν στο έλεος; Αλλά σήμερα που τα τζαμιά έχουν μολυνθεί από τη μουσική , έγιναν σαν να στερούνται . Αυτό συμβαίνει λόγω των κινητών συσκευών, οι περισσότεροι από τους οποίους έχουν γίνει μουσικά κομμάτια που βλάπτουν την ακοή των προσκυνητών κατά τη διάρκεια των προσευχών τους , και των οποίων οι ιδιοκτήτες ενδέχεται να αποτρέψουν την κάθοδο του ελέους και την παρουσία των αγγέλων , σύμφωνα με τον Abu Bakr bin Musa που είπε : Ήμουν με τον Salem bin Abdullah bin Omar , οπότε πέρασα τη συντροφιά της μητέρας των αγοριών σε αυτό κουδούνια , ο Salem ήρθε να περάσει τον πατέρα του από τον προφήτη ειρήνη σε αυτόν, είπε : ~οι άγγελοι δεν τους συνοδεύουν Rkpo jingle , ~ και Algelgel : μικρό κουδούνι που συνδέεται με το λαιμό των ζώων (4). Πολλοί έχουν επιλέξει οι άνθρωποι σήμερα είναι μακριά από τον Θεό , και η απόσταση από το Κοράνι , και η απόσταση από το αρσενικό , και ως εκ τούτου αντικαταστάθηκε από την επιλογή της καλής συντροφιά κακό Balrvqh , είναι ο Θεός στο έργο του βιβλίο λέει : ) omn ζωντανή αναφορά Ραχμάν αντίθεση του διαβόλου του είναι ο σύζυγός του ) ( Zukhruf : 36 ). Τι σημαίνει : εμφανίζει για τον Ραχμάν και την ενοποίησή του Αντίθετα με όποιον κάνει τον σύντροφό του του διαβόλου, είναι ο σύντροφός του σε αυτόν τον κόσμο και στη Φωτιά (5). Και αυτός ο διάβολος τον εξωραΐζει με το ψέμα και το κακό , τον βαριέται με το μυστήριο και την υπακοή, και κάνει τις πιο ευτυχισμένες στιγμές του με διασκέδαση, μουσική και τραγούδι , και έτσι είναι απαραίτητο να τον κρατά υπεύθυνο και σωστό γι ‘αυτό , και να μοιάζει με το δίκαιος και ο τελευταίος που θυμάται τον Θεό να στέκεται και να ξεκουράζεται και στο πλευρό τους , η ανάμνηση δεν χωρίζεται από τη γλώσσα τους , οι άνθρωποι στο Gflathm έκοψαν τον Flathm . Θεωρείται επίσης ότι αυτού του είδους τα οράματα είναι έρημα και φοβισμένα από αυτά , εξήγησέ του να αναζητήσει καταφύγιο μαζί τους , ο πέτρινος γιος που είπε στο al- Fath αναφέρθηκε στη συνταγή ότι ζητά καταφύγιο από το κακό όραμα είναι αληθινό , αφηγείται ο Sa ‘ Ο eed ibn Mansoor και ο Ibn Abi Shaybah και ο Abdul Razak isnaads, ο Ibrahim Nakha’i είπε : ~ Αν είδατε σε ένα όνειρο αυτό που μισεί, αφήστε τον να πει αν ξυπνήσει : Ζητώ καταφύγιο με τον Aazt από τους αγγέλους και τους αγγελιοφόρους του Θεού. αυτό το κακό που με χτυπάει όπου το όραμά μου ο Μάολ στα θρησκευτικά Dnaaa ~(6). Σας συμβουλεύω ότι όλοι οι ύπνοι εδώ ήθελαν να διαβάσουν περίεργο πριν από τον ύπνο των ρημάτων και μπορούν να βρεθούν πιο εύκολα από πολλά φυλλάδια σε τζαμιά και βιβλιοθήκες , και το πιο σημαντικό από αυτά τα περίεργα : 1 – Κατάσταση της καρέκλας . 2 – « Πες, είναι ο Θεός είναι ένας » 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Πες ότι ζητώ καταφύγιο στον Κύριο των ανθρώπων ) , ( Πες ότι ζητώ καταφύγιο στον Κύριο των ανθρώπων ). 4 – Ζητώ καταφύγιο στα πλήρη λόγια του Θεού από το κακό που έχει δημιουργήσει . 5 _ Ζητώ καταφύγιο στα λόγια του Θεού γεμάτα από κάθε διάβολο και κάθε μάτι είναι σημαντικό για το έθνος . 6 _ Στο όνομα του Θεού, που δεν βλάπτει τίποτα με το όνομά του στη Γη ούτε στους Ουρανούς και είναι η Ακοή, το Γνωρίζοντας . 7 _ Το όνομά σας Κυρίου βάλει την πλευρά μου και ο Κύριός σου να το φορέσετε πάνω , αν μου άρπαξε τον εαυτό μου Varahmha , και τον έστειλε το αποθηκεύσετε, συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων δίκαιος σκλάβους . 8 _ Ω Θεέ μου, παραδίδω τον εαυτό μου και σε κατευθύνω σε εσένα και εξουσιοδότησα την παραγγελία μου σε σένα , και η πλάτη μου σε εσένα θέλει GATT και το δέος σου , όχι καταφύγιο ούτε σε άφησε μόνο σε σένα , εξασφάλισε το βιβλίο σου, το οποίο είχε αποκαλύψει και Npik ότι στείλατε . 9 _ στο όνομά σου Ω Θεέ μου, πεθαίνω και ζω . 10 – στίχοι των τριών ημερών του Sura αρχικό στίχο . : «Ο Θεός είναι ό, τι είναι στους ουρανούς και ό, τι είναι στη γη, και ότι εκδηλώνεις ό, τι υπάρχει στον εαυτό σου …» οι στίχοι . Αυτά Awrad είναι – αν θέλει ο Θεός – Caldra, που σας προστατεύει από PROD καταραμένο Σατανά και των βλαβών του , και αυτό είναι ακριβώς όπως τη μάχη άρχισε και το φόρεμα της πόλεμο, The άφιξη των δόρατα και σπαθιά να τον έχουμε δυσκολίες , και μέχρι τον και τον έβλαψε για να το αποτρέψει από το φόρεμα και έτσι, που κοιμάται και καταφύγει πριν κοιμηθεί αυτό το παράξενο . ________________________________ (1 ) διαμεσολαβητής λεξικού – op – r (107 ). (2 ) Η hasan hadits που διηγείται ο Imam Tirmidhi στο βιβλίο αποκαλεί την πόρτα αυτού που ο Gah κρατούσε επαίνους με το χέρι – op – 0 που διηγήθηκε από τον Imam Ahmad στην παλάμη των Almktherin συντρόφων, φοίνικας Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, μπορεί να είναι ο Αλλάχ ευχαριστημένοι με αυτούς – op – Και αφηγήθηκε από τον Abu Dawood στο Βιβλίο Ιατρικής, Bab How to Raqqa – προηγούμενη αναφορά -. (3 ) οράματα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν ( σελ. 19 ) – op – και αναφέρθηκαν από τον Ιμάμ Ibn Hajar στο al- Fath (371/12 ) και αποδόθηκαν στον Ιμάμ Μαλίκ και γυναίκες, διαφορετικά Bosanao, είπε αρχικά Abu Dawood, Tirmidhi και ταξινομήθηκε ως κυβερνήτης Και διορθώστε το . Δείτε : Zaad για τον γιο των αξιών ( 2/468 ) – op -. (4 ) Αφηγήθηκε από τις γυναίκες του Ιμάμ στις διακοσμήσεις πορτών Algela Gel βιβλίο , ο Ιμάμ Αχμάντ στην παλάμη των συντρόφων του Almktherin , ο φοίνικας Abdullah ibn Umar bin al – Khattab μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του, σκηνοθέτης στη δεξιά αλυσίδα του Albany (4 \ 493 ) – μια αναφορά νωρίτερα -. (5 ) ερμηνεία του Ibn Abbas – op – ( σελ. 413 ). (6 ) Βλέπε : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Βλέπε : Zaad Ibn αξίες – op – (365 \ 2 ) , είπα : απέδειξε ότι πολλοί επιστήμονες έχουν την επίδραση των σύγχρονων ανθρώπων των τζιν και είπαν : είναι το πραγματικό αποτέλεσμα εάν το φαινόμενο δεν είναι ορατό . Και συνήγαγαν την είσοδο αέρα, μικροβίων και άλλων στο ανθρώπινο σώμα . Αυτό επιβεβαιώνει τα δυνατότητα των εισέρχονται στο Jinn στο ανθρώπινο σώμα, όπως επίσης . ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Και αν βλέπει σαν να κοιτάζει τους αγγέλους, τον έχει πληγεί μια καταστροφή, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Την ημέρα που θα δουν τους αγγέλους, δεν υπάρχει άνθρωπος για τους εγκληματίες. » Και αν ο ίδιος θεωρεί ότι αν οι άγγελοι είναι να τον βρίζουν, αυτό είναι απόδειξη της αδυναμίας της θρησκείας του ….

…Και βλέποντας τον ήλιο να βγαίνει στον σουλτάνο, όποιος βλέπει ότι τον κατέχει ή είναι σε θέση να τον κερδίσει από τον σουλτάνο τον επιτυγχάνει, και όποιος τον βλέπει χωρίς ακτίνα του, τότε μειώνεται η κατοχή του σουλτάνου και η πτώση του απομόνωση, ασθένεια ή θάνατος, και όποιος βλέπει ότι έκλεισε ή αποτράπηκε από συσσωρευμένο καπνό και πυκνά σύννεφα ή μαυρισμένο ή κιτρινισμένο ή πεσμένο από τον ουρανό, ή το έγκλημά του έγινε μεγαλύτερο, μικρότερο, πιο μακριά, πιο κοντά, φωτισμένο ή σκοτεινότερο, θεώρησε την κατάσταση του βασιλιά με τρόπο που τον ταιριάζει, και όποιος είδε ότι ο ήλιος τον προσκύνησε, ο σουλτάνος ​​τείνει προς αυτόν και υποτάσσεται σε αυτόν, ή λαμβάνει χώρα μια ευρεία δικαιοσύνη, και όποιος βλέπει ότι αυτός και ο ήλιος τον αμφισβήτησαν, ο σουλτάνος ​​τον αμφισβητεί στο βαθμό που Και όποιος βλέπει ότι δύο ήλιοι συγκρούονται, είναι δύο άγγελοι που συναντιούνται, και όποιος βλέπει ότι προσκυλάει στον ήλιο ή το φεγγάρι δείχνει ότι έχει διαπράξει μεγάλη αμαρτία, ας τον μετανοήσει από αυτόν και όποιος το βλέπει ο ήλιος έχει ανατέλλει στο σπίτι του, και αν είναι μονός παντρεύεται τους ανθρώπους του σπιτιού του Σουλτάνου και αποκτά την εξουσία του όσο είδε από το φως του και όποιος είδε ότι ο ήλιος απουσιάζει ή απουσιάζει, επειδή το θέμα στο οποίο είναι ή αναζητείται από το καλό ή το κακό έχει περάσει, και όποιος βλέπει ότι ο ήλιος έχει ανέβει χωρίς την αρχή του, τότε είναι ένα σημάδι και συμβαίνει ένα γεγονός και όποιος βλέπει ότι έχει πληγεί από τη ζέστη του ήλιου , έχει μια αδικία από τον βασιλιά ή τους αναπληρωτές του, και ο ήλιος βυθίζεται επίσης στη γυναίκα αν ήταν για σουλτάνο, πρόεδρο ή όμορφη γυναίκα, και ερμηνεύεται επίσης σε χρυσό σύμφωνα με ό, τι απαιτείται από το κράτος Είναι ορατός και ο ήλιος μπορεί να εκτοξευτεί με το φεγγάρι από τους γονείς, και εάν ένας από αυτούς πέσει ή το φως του εξαφανιστεί, ένας από τους γονείς χάνεται…

…Ο ύπνος είναι αντίθετος και η όραση είναι αντίληψη, οπότε πώς συναντά τον ύπνο; Ο Ιμάμης Αλ-Ασφάρι είπε : Εάν ο ύπνος είναι γενικευμένος, δεν υπάρχει συνειδητοποίηση, ύπνος ή όραση, και εάν η παρουσίαση του ύπνου γίνεται από κάποια ψυχή, τότε η αντίληψη του ονείρου ή του οράματος γίνεται από άλλους . Επομένως, το όνειρο ή το όραμα εμφανίζεται όταν ο ελαφρύς ύπνος . Αυτό συμβαδίζει με τη σύγχρονη ιατρική που χωρίζει τον ύπνο σε βαθμούς και στους πρώτους βαθμούς, όνειρα, όνειρα, χαλάρωση και αποθήκευση πληροφοριών συμβαίνουν κατά τη μετάβαση από τη σύντομη μνήμη στη μακρά μνήμη, και εάν ένα άτομο ξυπνήσει σε αυτήν, είναι ενεργός . Βλέπε / Ali Kamal [93 97 d / Anwar στρατιώτης [306 343]. Λέγεται επίσης στην απάντηση στην προηγούμενη ερώτηση : Ακριβώς όπως η κατανόηση είναι άνιση και έχει τους δικούς της ανθρώπους, τους λόγους, τις αναστολές και τις αναστολές, όπως επίσης και την αντίληψη και τον ύπνο, καθένας από αυτούς έχει διαφορετικούς ανθρώπους. Πολλά και λίγα, δύναμη και αδυναμία . Η παρουσία μιας ομάδας για έναν από αυτούς δεν σημαίνει ότι όλοι οι άλλοι άνθρωποι απουσιάζουν από τον άνθρωπο. Κάποιοι από αυτούς τους ανθρώπους μπορεί να συναντηθούν με τον άλλο. Αναφέρθηκε ότι όταν οι άγγελοι ήρθαν στον Προφήτη [ μπορεί ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη ] μερικοί από αυτούς είπαν ότι κοιμήθηκε, και άλλοι είπαν ότι το μάτι κοιμάται και η καρδιά είναι ξύπνιος ….

…Και αν ο ασθενής βλέπει ότι έχει εισέλθει στον Παράδεισο, τότε δείχνει τον θάνατό του και την ταφή του, επειδή ο Παντοδύναμος λέει: « Όσοι πεθαίνουν οι άγγελοι, είναι καλοί, λένε ειρήνη επάνω σου, μπες στον Παράδεισο. » Τι σημαίνει εδώ είναι ο τάφος, διότι ο προφήτης, η ειρήνη και ευλογία να του παρέχονται, δήλωσε : Ο τάφος είναι ένας κήπος από τον κήπο του Παραδείσου ή ένα λάκκο από τα pits της φωτιάς ….

…** Το όραμα του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, η αιτία της ασθένειάς του .. Μεταξύ της υποκρισίας είναι το όραμα του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, στην ασθένειά του ότι ο πόνος που Τον πληγεί προκλήθηκε από μαγεία. Σύμφωνα με τον Χισάμ Μπιν Ουρούα, με την εξουσία του πατέρα του, με την εξουσία του Αϊσά – να είναι ευχαριστημένος ο Θεός – είπε : Η μαγεία του Αγγελιοφόρου του Θεού, ο Θεός να την ευλογεί. Σε αυτόν και σε αυτόν ένας Εβραίος από τους Εβραίους του Bani Zureik κάλεσε τον Lapid bin Al-Asam, ο οποίος είπε : Μέχρι τον Αγγελιοφόρο του Θεού, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, φανταζόταν ότι έκανε κάτι και τι έκανε, ακόμα κι αν Ήταν μια μέρα ή μια νύχτα, ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, κάλεσαν, έπειτα παρακαλούσαν, έπειτα κάλεσαν και έπειτα είπαν την Αϊσα : Ένιωσα ότι ο Θεός μου είχε δώσει άδεια όταν τον ρώτησα για αυτό. Δύο άνδρες ήρθαν σε μένα, και ένας από αυτούς κάθισε στο κεφάλι μου και ο άλλος στο πόδι μου, και είπε ότι αυτός στο κεφάλι μου με αυτόν στο πόδι μου ή αυτός με έναν άντρα είπε σε αυτόν στο κεφάλι μου : Τι πόνος είναι ο άντρας; Ο ίδιος είπε : Από το φάρμακό του; Είπε : Ο Labaid bin Al-Asam είπε : Στο είπε : Στο Mashtat και στο Mushatta είπε : Είναι απαραίτητο να βγεις έξω. Είπε : Πού είναι; Είπε : Στο πηγάδι του Dhi Arawan. Είπε : Τότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, η ειρήνη και οι ευλογίες του Θεού, τον ήρθε μαζί με μερικούς από τους συντρόφους του και στη συνέχεια είπε : Ω Aisha, από τον Θεό, επειδή το νερό της είναι χέννα, και σαν το κεφάλι της κοσκινίζεται. Οι δαίμονες . «Είπε : Είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, δεν τον κάησες ; Είπε : « Όχι, όπως για μένα, ο Θεός με έχει θεραπεύσει και μισούσα να προκαλέσω κακό εναντίον ανθρώπων, οπότε το διέταξα να εξαερώσει ). Όσον αφορά την εξουσία του Χισάμ Μπιν Ουρούα, στην εξουσία του πατέρα του στην εξουσία του Αϊσά – να είναι ευχαριστημένος ο Θεός – είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, πέρασε έξι μήνες βλέποντας ότι ήταν έρχονται και δεν έρχονται, έτσι ήρθαν δύο άγγελοι, και ένας από αυτούς κάθισε στο κεφάλι του και ο άλλος στα πόδια του, και ένας από αυτούς είπε : Τι είναι αυτό; Είπε : Ο Matboub είπε : Ποιο είναι το φάρμακό του; Είπε : Ο Labaid bin Al-Aasem είπε : Τι; Είπε : η χτένα και ο ξυλοπόδαρος σε αποξηραμένα είδη, είπε σε ένα πηγάδι Dhiroan κάτω από τον Raovh ξύπνησε τον Προφήτη ειρήνη επάνω του από τον ύπνο του, είπε : ( δηλ. Aisha είδατε ότι ο Θεός Oftana στο Ostftith ) και έφερε το πηγάδι και τον διέταξε να πάρει έξω, είπε : ( Αυτό το πηγάδι, που του έδειξε τον Θεό σαν το νερό του. Η χέννα κλαίει, σαν τα κεφάλια κοσκινίστηκαν από τα κεφάλια των διαβόλων. ( Έτσι η Αϊσα είπε : Αν ήσουν σαν να θέλατε να εξαπλωθεί, είπε : ( Όσο για τον Θεό, ο Θεός με έσωσε και μισώ να προκαλέσω κακό σε ανθρώπους από αυτό. ~…

…Στρατιώτες Οι στρατιώτες σε ένα όνειρο είναι οι στρατιώτες του Θεού Παντοδύναμος, και είναι οι άγγελοι του ελέους . Εάν ένα άτομο βλέπει ότι είναι στρατιώτης που τρώει τα προς το ζην ενός βασιλιά στο αξίωμά του, τότε ακολουθεί την εντολή . Εύκολο . Και όποιος βλέπει ότι το όνομά του επιβεβαιώνεται στο ντιβάνι, θα αποκτήσει καλό, να το ελπίζει ή να πάρει το λιγότερο που θέλει . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του ως στρατιώτη, αν είναι άρρωστος, θα πεθάνει. Διαφορετικά, δείχνει αγωνία και απώλεια. Όσον αφορά τους σκλάβους, δείχνει ότι θα τιμηθούν χωρίς να ελευθερωθούν . Και όποιος είδε τους συναρμολογημένους στρατιώτες, το έδειχνε να υποστηρίξει τους δίκαιους . Η έλλειψη στρατιωτών θα καθοδηγήσει το καρφί . Βλέποντας έναν στρατιώτη με μαστίγιο ή βαλλίστρα στο χέρι του δείχνει καλή ζωή του . Και όποιος βλέπει σε ένα όνειρο να έρχεται στρατιώτες από το Λεβάντ, το Ιράκ ή την Υεμένη, αυτό είναι απόδειξη της διαφοράς στη λέξη . Το να βλέπεις τους στρατούς δείχνει φόβο. Εάν ο στρατός των απίστων ήταν πιο συγκεντρωμένος από τον στρατό του Ισλάμ, τότε το Ισλάμ θα επικρατήσει στην αφύπνιση . Και αν οι στρατιώτες έχουν έναν προφήτη, βασιλιά ή μελετητή μαζί τους, αυτό είναι νίκη για τους μονοθεϊστές . Και ειπώθηκε : Οι στρατιώτες είναι νίκη για τους πιστούς και εκδίκηση εναντίον των καταπιεστών ….

Οι συνηθισμένοι είναι άγγελοι βασανιστηρίων

…Όσον αφορά το γιασεμί, ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ένας άντρας ήρθε στον Al-Hassan Al-Basri και είπε ότι είδα σαν οι άγγελοι να κατέβηκαν από τον ουρανό και να παραλάβουν το γιασεμί από τη Μπάσρα, οπότε πήρε πίσω Al-Hassan, και είπε ότι οι μελετητές της Basra είχαν διαφωνήσει σχετικά με αυτό αν κάποιος τον είδε σε ένα όνειρο. Θλίψη και θλίψη επειδή το πρώτο του όνομα είναι Yas ….

…Όποιος το διαβάσει ή το διαβάσει, όπως είπε ο Νάφι και ο Ιμπν Κάθερ, είναι εχθρικοί με τους μάγους, και ο Θεός Παντοδύναμος ακυρώνει τη μαγεία τους στα χέρια Του . Και ειπώθηκε : Λατρεύει τις νυχτερινές προσευχές και κάνει καλά . Λέγεται : Πραγματοποιήθηκε από μια απροσεξία στη θρησκεία . Και ειπώθηκε ότι αν ταξίδευε ή απουσίαζε από την οικογένειά του, ήρθε σε αυτούς, και κάποιοι κακοί χάθηκαν στα χέρια του, και ο Θεός Παντοδύναμος του χάρισε τη νίκη επί των εχθρών του, και τον πήρε λίγο λογαριασμό, και οι άγγελοι έσφιξαν τα χέρια τους μαζί του, και προσευχήθηκαν πάνω του ….

…Ο Ριζουάν, ειρήνη σε αυτόν, είναι ο φύλακας των ουρανών, και το να βλέπεις σε ένα όνειρο είναι μια συνεχής ευχαρίστηση, και το όραμά του δείχνει επίσης τον ταμία του βασιλιά και τον αγγελιοφόρο της καλοσύνης και την εκπλήρωση μιας υπόσχεσης, την εκπλήρωση των αναγκών και την απάντηση ικεσία . Και όποιος ήταν θυμωμένος με την εξουσία του πάνω του, πέτυχε ικανοποίηση από αυτόν, ειδικά επειδή του έδωσε κάτι από τους καρπούς του Παραδείσου ή το κάλυψε με κάτι από την ανάλυσή του, ή επρόκειτο να τον γνωστοποιήσει, της ευχαρίστησης του Θεού Παντοδύναμου και δείχνοντας τις ευλογίες σε αυτόν κρυφά και δημόσια . Και το όραμά του δείχνει χάρη, διατροφή και ικανοποίηση από τον Παντοδύναμο Θεό . Και όποιος βλέπει ότι είναι στον Ουρανό, και οι άγγελοι τον χαιρετούν, και τον μπαίνουν από κάθε πόρτα, ο Θεός θα τον συγχωρήσει και θα τον συγχωρήσει, και θα φτάσει με μακρά υπομονή στο καλό . Και όποιος βλέπει τον Ραντβάν, ειρήνη σε αυτόν, δείχνει την εξαφάνιση του άγχους του, τη χαλάρωση του στήθους του και την καλή του ζωή ….

…Το Surat Al-Mu’minoon όποιος το διαβάσει ή το απαγγέλλει βλέπει μια υπέροχη δημιουργία . Και ειπώθηκε : Ευλογεί το προσκύνημα, και θα είναι με τους πιστούς στις υψηλές τάξεις, και θα αποκτήσει φως και καθαρή και ειλικρινή πίστη . Και ειπώθηκε : Η πίστη του ενισχύεται και σφραγίζεται με πίστη, είναι ευλογημένος με αγνότητα και σώζεται από την καταστροφή, και ο Θεός Παντοδύναμος θα του δώσει αποδείξεις σε αυτόν τον κόσμο, και οι άγγελοι θα του κηρύξουν το πνεύμα και το βασιλικό και αυτό που ο ίδιος αναγνωρίζει όταν κατεβαίνει ο άγγελος του θανάτου ….

…Surat Al-Shura: Όποιος το διαβάζει ή το απαγγέλλει είναι μακράς διαρκείας, και οι άγγελοι προσεύχονται γι ‘αυτόν, ζητούν συγχώρεση γι’ αυτόν, και ειπώθηκε : Θα κερδίσει μια αύξηση της γνώσης και της εργασίας . Και ειπώθηκε : Οδηγεί από την ασθένειά του στην υγεία και την ευεξία ….

…Εάν το βλέπετε καλά σε ένα όνειρο, τότε δείχνει καλή κατάσταση σε αυτόν τον κόσμο, καλές ειδήσεις και ευτυχία . Και αν τον βλέπετε ως μαύρο, τότε δείχνει καλές ειδήσεις μιας γυναίκας σε εκείνη που έχει μια έγκυο γυναίκα, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Και αν ένας από αυτούς φέρνει καλές ειδήσεις στη γυναίκα, το πρόσωπό του θα παραμείνει μαύρο και αυτός είναι αηδιαστικό ). Και το κιτρινωπό πρόσωπο δείχνει ταπείνωση και φθόνο, και το κίτρινο πρόσωπό του μπορεί να είναι υποκρισία . Και ειπώθηκε : Το σφύριγμα του δείχνει λατρεία, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Τα πρόσωπά τους είναι ορατά από τα ίχνη της προσκύνησης ). Είναι το κιτρινωπό πρόσωπο . Και όποιος από τους Αιθίοπες και τους Νέγρους είδε ότι το πρόσωπό του ήταν λευκό δείχνει την υποκρισία του . Και αν δει τη σάρκα των μάγουλων του να φύγει, θα ρωτούσε τους ανθρώπους και θα ζούσε μόνο από το θέμα . Και στην hadeth : ( Το ζήτημα παραμένει σε έναν από εσάς μέχρι να συναντήσει τον Θεό και δεν υπάρχει σκέδαση κρέατος στο πρόσωπό του .) Εάν βλέπει σκοτάδι ή στρέβλωση στο πρόσωπό του, δείχνει τη διαφθορά της θρησκείας του ή την έλλειψη της κατάστασής του . Και αν βλέπει το πρόσωπό του μπλε, τότε είναι εγκληματίας, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και οι εγκληματίες εκείνη την ημέρα θα είναι γεμάτοι με μπλε ). Και αν βλέπει το πρόσωπό του μαύρο, τότε δείχνει μεγάλο αριθμό ψεμάτων, ή αίρεση που έφερε στη θρησκεία του . Εάν το πρόσωπό του είναι μεγάλο, αυτό δείχνει το ανάστημα του . Ίσως το κιτρινωπό πρόσωπο δείχνει αγάπη και αγάπη . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει μαυρίσει το πρόσωπό της με αιθάλη, τότε είναι ο θάνατος του συζύγου της και αν βλέπει ότι φοράει άρωμα, τότε είναι καλό για αυτήν και τον σύζυγό της . Η ευχέρεια του προσώπου, το χαμόγελο και η λευκότητά του είναι απόδειξη της καλής κατάστασης του ιδιοκτήτη του, είτε νεκρού είτε ζωντανού . Και όποιος βλέπει ότι έχει δύο πρόσωπα σε ένα όνειρο δείχνει ένα κακό τέλος, για το ρητό του, ειρήνη σε αυτόν : (Ο Θεός δεν κοιτάζει τα δύο πρόσωπα ). Και όποιος είδε ότι είχε πρόσωπα έδειξε ότι είχε απομακρυνθεί από το Ισλάμ, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : (Και οι άγγελοι χτυπούν τα πρόσωπά τους ). Ίσως το μαύρο χρώμα του προσώπου να δείχνει φόβο . Και το σπάσιμο του προσώπου δείχνει έλλειψη σεμνότητας . Το Samaajah στο πρόσωπο είναι ελάττωμα και το ελάττωμα είναι Samajah ….

…Και οι στρατιώτες στον ύπνο, οι άγγελοι του ελέους ….

…Το χτύπημα με μαστίγια σε ένα όνειρο είναι κακές λέξεις, και αν ρέει αίμα από αυτόν, τότε είναι μια απώλεια χρημάτων . Και το ξυλοδαρμό με μαργαριτάρια είναι ζωή νεκρή . Το χτύπημα του σπαθιού είναι απόδειξη νίκης επί των εχθρών . Και ξυλοδαρμό στις μασχάλες τμημάτων του μεταξύ της οικογένειας και των συγγενών του . Το χτύπημα είναι καλό και είναι γνωστό στους ξυλοδαρμούς . Και αν δει ότι ένας άγγελος τον χτυπά, τότε θα είναι ντυμένος, και αν τον χτυπήσει στην πλάτη του, πληρώνει το χρέος του, και αν τον χτυπήσει λόγω της αναπηρίας του, θα τον παντρευτεί . Το ξυλοδαρμό κηρύσσεται, οπότε όποιος βλέπει ότι χτυπά έναν άντρα στο κεφάλι του, θέλει το κεφάλι του να πάει . Εάν τον χτυπήσει στο βλέφαρο του ματιού του, θέλει να παραβιάσει τη θρησκεία του . Αν τραβήξει τις λεπίδες του βλεφάρου του, τότε θέλει μια καινοτομία από αυτόν, οπότε αν τον χτυπήσει στο κρανίο του, αυτός που τον χτυπά θα τον πάρει . Και ο ξυλοδαρμός είναι ένα ικεσία : Άρα όποιος βλέπει ότι χτυπάει ένα γαϊδούρι είναι ο αναβάτης του, τότε δεν τρώει παρά μόνο αφού καλέσει τον Παντοδύναμο Θεό και τον ρωτήσει . Αν είδε ότι χτύπησε έναν άνδρα, τότε πρέπει να προσευχηθεί εναντίον του . Και χτύπησε εκτός από τη γυναίκα κάτω από το χέρι του, λόγω του πλεονεκτήματος του κακοποιού για αυτούς . Και αν είδε ότι ξυλοκοπήθηκε, τότε αυτό είναι μια καλή απόδειξη, εάν το χτύπημα δεν ήταν μερικοί άγγελοι ή μερικοί από τους νεκρούς, και το χτύπημα με το περπάτημα είναι μια κακή απόδειξη επειδή είναι από δέρμα, και το ίδιο χτυπά με καλάμι, και αν βλέπει ότι χτυπά κάποιον άλλο, τότε είναι πιο ευεργετικό γι ‘αυτόν παρά εάν κάποιος άλλος τον χτυπήσει . Και ειπώθηκε : Ο ξυλοδαρμός και το μαστίγιο εξηγούνται ότι γνωρίζουν ότι ο ξυλοδαρμός γνωρίζει καλές συμπεριφορές . Και ξυλοδαρμό σε ένα ονειρικό ταξίδι . Όποιος βλέπει ότι χτυπά το έδαφος, θα ταξιδέψει . Και όποιος είχε εκατοντάδες βλεφαρίδες στον ύπνο του, τότε έχει διαπράξει πορνεία ή ανησυχεί για αυτό . Το μαστίγιο των σαράντα βλεφαρίδων είναι κρασί, και το μαστίγιο ογδόντων βλεφαρίδων είναι το ρίξιμο των ανδρών των γυναικών . Και όποιος δει έναν νεκρό τον χτυπά, και ο νεκρός είναι θυμωμένος, επειδή αυτός που χτυπήθηκε έχει διαπράξει αμαρτία ή έχει αποφασίσει εναντίον του, και ότι ο νεκρός βρίσκεται στην κατοικία της αλήθειας, δεν είναι ικανοποιημένος παρά μόνο με αυτό που Ο Θεός ευχαριστεί . Και χτύπησε το ζωντανό για τη νεκρή δύναμη στη θρησκεία του . Και ειπώθηκε : Αυτός που είδε έναν νεκρό που τον είχε ξυλοκοπήσει πήρε καλύτερα από το ταξίδι, και ειπώθηκε : Όποιος χτύπησε ένα νεκρό άτομο θα εξοφλήσει το χρέος του, και θα χτυπήσει ένα άτομο χωρίς να γρατσουνίσει ή οδυνηρό ρουχισμό, αν αυτό είναι στο χειμερινή σεζόν . Ο ξυλοδαρμός του ζώου είναι πειθαρχία για εκείνον που δεν αξίζει το ζώο και για εκείνον που δεν αξίζει άγνοια και επιθετικότητα ….

Και αν δει ότι οι άγγελοι βρίσκονται σε μέρος πολέμου, θα κατακτήσει τους εχθρούς