…Είναι σπάνιο για τον Omar, ο οποίος είναι δικαστής στο Levant, και ταξίδεψε μια μέρα από τη Μέκκα, και είδε σαν τον ήλιο και το φεγγάρι να πολεμούν, και τους πλανήτες, μερικοί από αυτούς με τον ήλιο και μερικοί με το φεγγάρι , και ότι είχε γίνει πλανήτης, οπότε επέστρεψε για να πει τα οράματά του στον Ιμάμ Ομάρ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, και όταν ήρθε σε αυτόν, του είπε, δεν επέστρεψα από τον δρόμο σου. Είπε ότι είδα ένα όραμα που επέστρεψα για να πω στον Εμίρη Οι πιστοί, τότε ο Ιμάμ Ομάρ, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, του είπε, όταν είδε ότι ήσασταν πλανήτης, και είδατε τον εαυτό σας με τον ήλιο ή με τον φεγγάρι. Είπε με το φεγγάρι. Είπε, λοιπόν, βγαίνετε και μην κάνετε καθόλου δουλειά για μένα. Όταν βγήκε από αυτόν, ο Ιμάμ Ομάρ είπε στους συντρόφους του. Και αν το όραμά του είναι αληθινό, θα βγει μαζί με εκείνους που δεν μας κερδίζουν. Το περιστατικό του Σίφιν σκότωσε τον άνδρα με τους ανθρώπους του Λεβάντ ….

Και ο συγγραφέας του είπε ότι τα ανέκδοτα και τα οφέλη είναι τόσο πολλά που εξηγούνται πολύ και συνόψισα και έθεσα σε αυτήν την ενότητα τι είναι κατάλληλο για την πορεία του λόγου στο νόημα και το κατάλληλο. Όποιος βλέπει κάτι από αυτό, αφήστε τον να εξετάσει τα κεφάλαια και τι είναι κατάλληλο σε κάθε κεφάλαιο και να το βρει, και αν δεν ανέφερα στην κορυφή πολλών κεφαλαίων τι είναι μακρύ στην εξαγωγή του επειδή είναι Το νόημα αντιστοιχεί στο νόημα. Εάν ο αναζητητής θεωρεί την εξαγωγή των θυρών και δεν βρει αυτό που είδε και δεν ήξερε με ποια είναι κατάλληλη, τότε κοιτάξτε την πρόταση του κατάλληλου τμήματος και ζήτησα συγνώμη ότι αν οι περαστικοί βασίζονταν σε βιβλία έκφρασης, ειδικά , δεν θα μπορούσαν να κάνουν πολλά πράγματα, αλλά το πέρασμα πρέπει να γνωρίζει την προέλευση της έκφρασης και να εκφράσει τι του φαίνεται για το νόημα. Έγραψε ένα βιβλίο για αυτό και το ονόμασα Ο Διαφωτιστικός Πλανήτης στις Αρχές της Έκφρασης. Έχω συντάξει σε αυτό το βιβλίο μια ξεχωριστή πρόταση σε μέρη που είναι κατάλληλα να αναφερθούν, και το έξυπνο εκφραστικό κατανοεί την αναφορά του και η γνώση των αρχών γίνεται κατανοητή από τους ανθρώπους της έκφρασης ….