…Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει γη στη σακούλα των χρημάτων του, τότε δηλώνει το θάνατό του επειδή δείχνει το θάνατο του Σολομώντα ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα εντυπωσιακό dirham στην τσάντα του, δείχνει ότι η καρδιά του λειτουργεί με πολύχρωμες εκπτώσεις ….

…Εάν ονειρευόσασταν ότι φορούσατε αυτά τα όμορφα και υπερβολικά ρούχα, τότε αυτό υποδηλώνει ένα άδικο αίσθημα δύναμης ή σημασίας, μια αλαζονική προσωπικότητα και πλούτο που αποτελούν εμπόδιο στην ανάγκη ή τη δυστυχία . Αν δείτε άλλους ντυμένους με αυτόν τον τρόπο, θα συνδέσετε πλούσιους ανθρώπους που είναι λαμπροί στη λογοτεχνία και την τέχνη . Εάν ένας εραστής βλέπει ότι η αγαπημένη του φοράει γούνα qaqum, αυτό προαναγγέλλει την αγνότητα και την ειλικρίνεια . Εάν η πλαστική γούνα είναι μολυσμένη, ισχύει το αντίθετο . Al- Qaqum : ένα ζώο της οικογένειας χαλινάρι ….

…Ζάχαρη Αν ονειρεύεστε τη ζάχαρη, αυτό σημαίνει ότι θα χρησιμοποιήσετε τις επιθυμίες σας για απαγορευμένες απολαύσεις . Βλέποντας τη ζάχαρη σε ένα όνειρο δείχνει ότι είστε επιλεκτικοί στο σπίτι, καθώς σας αρέσει ο φθόνος και η ζήλια σε μια εποχή που δεν υπάρχει λόγος για αυτό, αντί να ζείτε ευτυχισμένοι και ικανοποιημένοι . Αφού δει την μεθυσία σε ένα όνειρο, οι ανησυχίες και το άγχος μπορεί να σε πληγούν, να εξασθενήσουν τη δύναμή σου και να προσβληθούν . Εάν ονειρεύεστε ότι έχετε καταναλώσει ζάχαρη, θα εμπλακείτε σε ενοχλητικά θέματα και προβλήματα για μια χρονική περίοδο, αλλά θα αποκομίσετε ένα απροσδόκητο όφελος . Εάν ονειρεύεστε ότι αναφέρετε ζάχαρη, τότε αυτό σημαίνει ότι οι εχθροί θα σας εξαπατήσουν και θα σας ζητήσουν . Εάν ονειρεύεστε ότι πουλάτε ζάχαρη και λαμβάνετε μεγάλες ποσότητες, αυτό σημαίνει ότι θα επιβιώσετε από μια μεγάλη απώλεια . Εάν ονειρευόσασταν να δείτε μια σακούλα ζάχαρης να σχίζεται και να ξεχειλίζει η ζάχαρη, αυτό σημαίνει ότι θα υποστείτε μια μικρή απώλεια . Εάν ονειρεύεστε ότι ένας ψεύτης τραγουδά ενώ αποσυσκευάζει σάκους ζάχαρης, αυτό σημαίνει ότι τα άχρηστα έργα θα σας φέρουν μεγάλο όφελος, είτε σε επίπεδο εργασίας είτε σε επίπεδο κοινωνίας ….

…Και όποιος βλέπει ότι βάζει ένα μαχαίρι στη σακούλα της, θα παντρευτεί μια γυναίκα ….

…Ντίραμ : οι ανθρώπινες φύσεις σε αυτό είναι διαφορετικές, μερικοί από αυτούς βλέπουν ότι τους έχουν ταλαιπωρήσει και πέφτουν σε εγρήγορση, καθώς μοιάζουν ή σαν τον αριθμό τους, και μερικοί από αυτούς βρίσκουν αυγά από τα dirhams στη φύση τους καλές λέξεις και αυτή η επιγραφή σε που βρίσκεται πάνω του ο μονοθεϊσμός του Παντοδύναμου Θεού και το όνομά Του . Και οι μαύροι βρίσκουν την αναστάτωση και την αντιπαλότητα των dirham . Και τα δύο είναι λόγια, εκτός από το ότι τα λευκά είναι λόγια δικαιοσύνης, και τα μαύρα είναι λόγια αντιπαλότητας, και μερικά από αυτά δεν συμφωνούν με κανένα από αυτά, και όλα αυτά συμβαίνουν εάν τα ντάραμ είναι ένα εξέχον φαινόμενο που στροφές . Εάν βλέπει ότι του δόθηκαν τα dirham σε μια σακούλα, μια δέσμη ή μια θήκη, τότε κατατίθεται ένα μυστικό και το σώζει για τον ιδιοκτήτη του όσο διατηρεί από αυτό, οπότε πρέπει να το φροντίσει . Ομοίως, αν δει ότι το έχει πληρώσει σε κάποιον άλλο, τότε το εμπιστεύεται ένα μυστικό, το διατηρεί για τον ιδιοκτήτη του . Σε κάθε περίπτωση, ένα ντιρχάμ είναι καλύτερο από πολλά δηνάρια και είναι πιο εύκολο κρυφά . Το ίδιο ισχύει για ένα μόνο dirham για ένα μικρό αγόρι, ειδικά αν είναι λιποβαρές, οπότε αυτό που συνέβη με το dirham συνέβη στο αγόρι . Αν έβλεπε ότι είχε αφαιρεθεί από αυτόν ή πήγε εκεί χωρίς επιστροφή, το αγόρι θα πέθανε ….

…Η Ντόρα ανέφερε ότι ένας άντρας ήρθε στη διασταύρωση και είπε ότι το είδα σαν να τρώω σύκα, οπότε είπε ότι τρώτε τον αριθμό κάθε ραβδιού σύκου και ήταν έτσι, τότε είδε και μετά από λίγο. Ήρθε σε αυτόν και του το είπε ξανά. Του είπε: «Πρέπει να δει τον αριθμό κάθε συκιάς με βραστό, και ήταν έτσι». Στη συνέχεια πήγε, και μετά από λίγο είδε ένα τρίτο. Στην πόρτα του σπιτιού του βρήκε μια τσάντα με μια ποσότητα μέσα, μετά την πήρε και μετά του είπε τι είχε δει από τα παραπάνω, οπότε του είπε ότι θα βρείτε τον αριθμό κάθε σύκου που φάγατε Δηνάριο, οπότε είπε ότι βρήκα ότι και αυτή η σακούλα έπεσε από το πέρασμα, οπότε του είπε: Δόξα στον Θεό, ερμηνεύοντας το όραμα στο χέρι σας, και ό, τι λέτε, είπε: Σας έφαγα; Το σύκο ήταν η πρώτη φορά, οπότε το δέντρο ήταν γυμνό από τα φύλλα του και ήταν ραβδί, γι ‘αυτό το έδωσα, και τη δεύτερη φορά το έφαγα από αυτό στα κλαδιά του, και έμοιαζε με ντάμαμ, και το Τρίτη φορά το έφαγα όταν ήταν καθαρό και καλό, έτσι ήταν σαν τα δηνάρια και ο σάκος που βρήκα ήταν η περιγραφή του-και-τέτοια και είναι δικό μου και το έδωσα σε εσάς ….

…Όσον αφορά τα ντιρχάμ, αυτά μεταφέρονται σε πρόσωπα ανάλογα με τη διαφορά της ιδιοσυγκρασίας, επειδή πολλοί άνθρωποι, αν βλέπουν ντίραμ σε ένα όνειρο, τον έρχονται σε εγρήγορση όσο είδε . Και μερικοί από αυτούς είπαν ότι αν βλέπει dirham, ακούει καλά λόγια ή ενοποίηση του Θεού Παντοδύναμου, ειδικά αν τα dirhams είναι νέα λευκά και αν είναι μαύρα και έχουν εικόνες, δείχνουν πόλεμο και αντιπαλότητα ) και τα σωστά dirhams δείχνουν αληθινά νέα και τα σπασμένα από αυτά δείχνει ψέματα . Και όποιος βλέπει ότι του έδωσε ένα dirham σε μια τσάντα ή μια σακούλα ή σε μια δέσμη, τότε μιλά μαζί του κρυμμένα λόγια και κρατά το μυστικό του. Όσον αφορά τα μικρά dirham, δείχνουν το μικρό παιδί, και αν βλέπει ότι του έχασε αυτό το μικρό dirham, τότε θα πάρει θλίψη και δυσκολία εξαιτίας αυτού του παιδιού. Δυστυχία, αν δεν το βρει, τότε το παιδί απομακρύνεται από τον κόσμο, και τα ψεύτικα ντίραμ δείχνουν κουτσομπολιά ….

…Όσον αφορά τους όρχεις, είναι υπεύθυνοι για τα φυτά, για τη διατροφή, για τη συντήρηση, για τη σακούλα και για την πρόληψη. Αυτό που τους φαινόταν από τους Zein ή Shin αποδόθηκε σε αυτό ….

…Όσο για τη θάλασσα, είναι η εξουσία, και ο ποταμός είναι ένας κυβερνήτης χωρίς αυτήν. Έτσι όποιος βλέπει τη θάλασσα ή στέκεται πάνω της, τότε κάτι θα του συμβεί από τον σουλτάνο που δεν ήθελε. Και όποιος βλέπει ότι η θάλασσα είναι έλλειψη και έχει γίνει κόλπος, τότε η αρχή αποδυναμώνεται και απομακρύνεται από τις χώρες από τις οποίες έχει φύγει η θάλασσα, και όποιος βλέπει ότι μπήκε στη θάλασσα κολυμπώντας μέχρι να μην δει, αυτός είναι ο δικός του απώλεια. Και όποιος είδε ότι πνίγηκε σε μια θάλασσα ή ένα ποτάμι και δεν πέθανε σε αυτό, τότε πνίγηκε στο θέμα αυτού του κόσμου, και ίσως ήταν πολλές αμαρτίες και αμαρτίες, και όποιος είδε ότι μπήκε σε μια θάλασσα ή ένα ποτάμι και τον χτύπησε από τον πυθμένα του και λάσπη και λάσπη, τότε θα τους χτυπήσει από τον Σουλτάνο ή έναν γέρο, και όποιος βλέπει ότι είναι δύτης στη θάλασσα βουτάει σε μαργαριτάρια ή κάτι άλλο, τότε αυτός βγήκε έξω, επειδή αναζήτησε γνώση ή χρήματα, και το χτύπησε σύμφωνα με την εμφανή ποσότητα μαργαριταριών και άλλων, και όποιος είδε ότι αντλεί νερό από τη θάλασσα ή το ποτάμι και το βάζει σε ένα μπολ, τότε χτυπά χρήματα από έναν κυβερνήτη , και αν το νερό είναι σκοτεινό, φοβάται και όποιος βλέπει ότι έπλυνε ή πλύθηκε από το θαλασσινό νερό ή το ποτάμι, και αν ήταν άρρωστος, ο Θεός τον θεράπευσε ή είχε ένα χρέος που ο Θεός κυβερνούσε ή ανησυχούσε ανησυχούσε, ή φοβόταν την ασφάλεια, ή σε φυλακή, βγήκε από αυτό σε καλό, και αν είδε ότι περπατούσε πάνω στο νερό σε μια θάλασσα ή ένα ποτάμι , τότε δείχνει την καλή του θρησκεία και την εγκυρότητα της βεβαιότητάς του, και όποιος έβλεπε έναν ασθενή τροχό σε έναν άντρα δεν πρέπει να πνίγεται μέσα του, γιατί είναι μια καλή ζωή για τον άνθρωπο αν είναι συνηθισμένος ή για εκείνους που κατέχουν αυτόν τον τροχό Ένας άντρας σε αυτό, γιατί είναι μια καλή ζωή για τους ανθρώπους αν είναι γενικός ή για κάποιον που κατέχει τον συγκεκριμένο τροχό, και όποιος βλέπει ότι η θάλασσα έχει ανέβει από τη γη, τότε είναι ένας κυβερνήτης που φοβάται ότι εξαπατείται ή αδικείται, και όποιος βλέπει ότι έχει εισέλθει σε μια θάλασσα ή ένα ποτάμι, τότε μπαίνει σε έναν κυβερνήτη ή έναν κυβερνήτη, και αν είναι άρρωστος, η ασθένειά του θα γίνει πιο σοβαρή και αν βγει από αυτό, χτυπά καλά από τον Σουλτάνο και τον απομακρύνει. Και όποιος βλέπει ότι έχει κόψει μια θάλασσα ή ένα ποτάμι από την άλλη πλευρά, τότε τους κόβει ή έναν λόφο και ελευθερώνεται από αυτό. Και όποιος βλέπει ότι πίνει γλυκό νερό από ποτάμι ή τροχό, τότε θα υποφέρει από την ευχαρίστηση να ζήσει και να έχει μεγάλη διάρκεια ζωής, και αν είναι πικρή ή σκοτεινή, η ζωή του είναι σε φόβο, φόβο ή αγωνία και ειπώθηκε ότι είναι άρρωστος όσο πίνει και αν βλέπει λίγο νερό σε ένα δοχείο ή σε ένα μέρος όπου φυλακίζεται, τότε γεννήθηκε, και αν δει ότι του έχει χυθεί ζεστό νερό από εκεί που το κάνει δεν αισθάνεται, τότε φυλακίζεται ή αρρωσταίνει ή ταλαιπωρείται από αυτούς ή φοβάται τα τζιν στο βαθμό της θερμότητας του και όποιος είδε Αν έπεσε στο νερό, τότε θα έπεφτε σε σοβαρή αγωνία ή ταλαιπωρία, και όποιος πιστεύει ότι κουβαλούσε νερό σε ένα μπολ, και αν είναι φτωχός, τότε παίρνει χρήματα ή ένα άτομο που είναι παντρεμένος ή παντρεμένος, η γυναίκα του ή ο ummah έφερε τη σύζυγό του ή τη δούλη του και αν δει ότι μετέφερε νερό σε ένα ένδυμα ή Αυτό που αρνείται να μεταφέρει νερό σε αυτό είναι ματαιοδοξία και όποιος βλέπει Πίνει νερό από μια κούπα ή ένα φλιτζάνι ή κάτι παρόμοιο. Αν είναι άγαμος, παντρεύεται και αν δει ότι αδειάζει νερό σε ένα βάζο ή κρυφή μνήμη ή σε μια σακούλα ή κάτι άλλο, τότε παντρεύεται Μια γυναίκα και όποιος βλέπει ότι οδηγεί νερό στο σπίτι του, τότε όλα τα καλά οδηγούνται σε αυτήν και όποιος βλέπει ότι το νερό έχει ρέει στο σπίτι του ή τα μάτια σκάσουν μέσα του, γιατί κλαίει τα μάτια σε έναν άρρωστο ή να αποχαιρετήσει έναν ταξιδιώτη ή αλλιώς, και όποιος βλέπει αυτό το κανάλι του σπίτι ή οπωρώνας τρέχει, εάν ανησυχεί, θα απελευθερωθεί. Και αν το δει μπλοκαρισμένο, τα δόγματα του εμποδίζονται από αυτόν…

…Σε ένα όνειρο, είναι ένας ειλικρινής άνθρωπος, που γνωρίζει τα μυστικά των ανθρώπων, και έχει συγκεντρώσει χρήματα . Εάν ο al-Fami είχε ξηρούς καρπούς σε μια σακούλα ή gorse, τότε είναι τα χρήματα των ανδρών που το κατέθεσαν ένα μυστικό που διατηρεί και ότι η θήκη, ο gorse και οι σάκοι σε ερμηνεία είναι μυστικά και αν κάτι εμφανίζεται από τους, το μυστικό αποκαλύπτεται και ο Φάμι είναι προδότης . Το όραμα του Al-Fami δείχνει την ολοκλήρωση των πραγμάτων, την αλήθεια μιας υπόσχεσης και την ανακούφιση των ανησυχιών, της αγωνίας και των ασθενειών ….

…Dirhams : Το dirham ενός αλόγου είναι μια θρησκεία, γνώση και η εκπλήρωση μιας ανάγκης ή προσευχής, και το καθαρό είναι το ελάχιστο των οραματιστών και της μεταχείρισης του κάθε Κυριακής για πίστη και επιβίωση κερδών και εμπιστοσύνης . Το Al-Sahih και η σύγχυση του σε έναν άνδρα που ακούει τα λόγια του καλού αληθούς . Και ο αριθμός τους είναι οι αριθμοί των πράξεων της δικαιοσύνης επειδή είναι γραμμένο σε αυτό δεν υπάρχει θεός, αλλά ο Θεός και ο Μωάμεθ είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, και οι πράξεις δεν ολοκληρώνονται χωρίς την ανάμνηση του Παντοδύναμου Θεού . Αν το βλέπει κάποιος, τότε το ζήτημα της θρησκείας και του κόσμου θα εκπληρωθεί γι ‘αυτόν. Εάν βλέπει μαζί του ένα ευρύ και όμορφο κεφάλαιο, τότε είναι μια θρησκεία, και αν είναι ένα από τα παιδιά αυτού του κόσμου θα λάβει έναν ευρύ κόσμο και μια καλή διαβίωση . Και αν μια έγκυος γυναίκα γέννησε ένα καλό αγόρι . Και τα πολλά dirhams, εάν έχει πληγεί από μαρτυρία, είναι πολύ καλύτερα από τη χαρά και την ευχαρίστηση, και αν βλέπει ότι έχει ένα καλό και υγιές dirham σε ένα άτομο, τότε έχει ένα σωστό πιστοποιητικό και αν του ζητήσει, τότε του ζητάει μαρτυρία, οπότε η επιστροφή του είναι μαρτυρία αλήθειας και υγείας. Λοιπόν, συμβουλεύει αδαείς ανθρώπους και δεν τον αποδέχεται . Τα διογκωμένα dirhams είναι εξαπάτηση, ψέματα, διαφωνίες και προδοσία στη ζωή, ή διαπράττοντας μεγάλες αμαρτίες στις οποίες δεν υπάρχει επιγραφή σε λέξεις που δεν περιέχουν ευσέβεια . Και το οποίο χαράχθηκε από την Τύρο, η αίρεση στη θρησκεία και την ανηθικότητα, και η διακοπή της αντιπαλότητας δεν σταματά, και ειπώθηκε ότι το άρθρο έχει διακοπεί . Το να το πάρεις είναι καλύτερο από το να το πληρώνεις γιατί το πλήρωσαν. Αν κλέψει ένα dirham και το δώσει σε φιλανθρωπία, τότε διηγείται τι δεν μπορεί να ακούσει . Εάν δει δέκα dirham μαζί του, τότε πέντε γίνονται έλλειψη χρημάτων του και αν δει πέντε, γίνεται δέκα, διπλασιάζοντας τα χρήματά του . Μερικοί από αυτούς είπαν ότι τα dirhams στο όραμα είναι απόδειξη κακού, και όλα αυτά που σφραγίστηκαν με την ράγα, και τα dirhams λέγονταν ότι δείχνουν συχνές λέξεις ευγενών πραγμάτων, και τα dirhams λέγονταν λόγια και επιχειρήματα εάν ήταν προεξέχοντα και Αν τα ντιράμ δόθηκαν σε δέμα ή σακούλα, είχαν κατατεθεί κρυφά . Ίσως ένα dirham ήταν παιδί, και τα χρήματα ήταν κακά και δύσκολα, και το dirham αλόγου ήταν καλά λόγια, και τα κακά dirham ήταν κακά λόγια. Μας είπαν ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να είχα δύο δηνάρια σε αυτό, οπότε τους ζητούσα και είπε : Κοίτα, έχω χάσει κάτι από τα βιβλία σου . Είπε, και κοίταξα, αν είχα χάσει δύο επιχειρήματα . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε : Είδα ότι είχα χτυπήσει είκοσι τέσσερα δηνάρια, τα οποία μετρήθηκαν για όλα αυτά, και βρήκα μόνο τέσσερα τους . Είπε : Προσεύχεστε μόνος και χάνετε τις εκκλησίες . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να είχα χτυπήσει ένα dirham ως κασράουι, οπότε είπε : Θα αποκτήσετε καλό, αλλά δεν το άγγιξε μέχρι να τον ωφελήσει . Στη συνέχεια, ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να είχα πυροβολήσει ένα αραβικό dirham . Του είπε ότι χτυπάς . Έτσι, του αποδείχθηκε ότι είχε χτυπήσει εκατό κόμπους . Είπε στον Ibn Sirin Πώς το ξέρεις; Είπε : Ο κασράουι έχει έναν βασιλιά και ένα στέμμα πάνω του, και ο Άραβας πρέπει να χτυπήσει αυτό το dirham . Και ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να χτυπούσα ντίραμ . Είπε, νιώθεις; Είπε ναι . Και είδε έναν άνδρα σαν να είχε τοποθετήσει ένα dirham κάτω από το πόδι του, οπότε αφηγήθηκε τα οράματά του σε ένα πέρασμα . Είπε, « Είσαι – που θα στραφούν μακριά από το χρέος .» Το άτομο του οράματος τρομοκρατήθηκε και σηκώθηκε, και σκόπευε να τείνει να παραδώσει τη θρησκεία του. Όταν οι δύο ομάδες είδαν την οικογένεια των άπιστων του, χτυπήθηκε με τα χρώματα του βασανισμού μέχρι να αποστασιοποιηθεί από τη θρησκεία του, και η απόδειξη για την αποστασία του είναι να πατήσει το όνομα του Παντοδύναμου Θεού . Ένας άλλος άντρας ήρθε και είπε : Είναι σαν να ποδοπατούσα το πρόσωπο του Προφήτη, με τον πόρο του Θεού και της ειρήνης . Ο Ιμπν Σιρίν του είπε : « Χθες και φοβάσαι στο πόδι σου;» Είπε ναι . Είπε, πάρτε το . Έτσι το έβγαλε και έπεσε ένα dirham, πάνω στο οποίο το όνομα του Θεού και το όνομα του Αγγελιοφόρου του Θεού ….

…Το dirham δηλώνει σε ένα όνειρο το αγόρι που είναι έγκυος . Και ειπώθηκε : Δεν δείχνει μνήμη και τον έπαινο, και μπορεί να υποδεικνύει οδυνηρό χτύπημα . Και μερικοί από αυτούς βλέπουν ότι τα ντάραμ για εκείνον που τους χτύπησε σε ένα όνειρο θα είναι σαν τον αριθμό τους ενώ ξύπνησαν . Εάν τα dirhams είναι σε δέσμη ή σε μια τσάντα ή σακούλα, τότε θα καταθέσει ένα μυστικό που θα φυλάξει για τον ιδιοκτήτη του . Τα dirham δηλώνουν λέξεις, και αν είναι καλές, τότε είναι γνώση, καλές λέξεις και η εκπλήρωση μιας ανάγκης ή προσευχής . Και ο αριθμός των dirham είναι ο αριθμός των ορθών πράξεων . Και τα ευρέα dirham δείχνουν έναν ευρύ κόσμο . Και όποιος βλέπει σφιχτά dirham στο πάνω μέρος του, είναι μια τέχνη που αποκτά . Και όποιος βλέπει ότι οφείλει σε ένα άτομο ένα dirham, τότε έχει ένα πιστοποιητικό αλήθειας γι ‘αυτόν, και αν του το δώσει με σπασμένο τρόπο, αποκλίνει από το πιστοποιητικό . Και όποιος είδε ότι έχασε ένα σωστό dirham, συμβούλεψε έναν ανίδεο και δεν το άκουσε γιατί έχασε τη σωστή ομιλία . Οι ήχοι των dirham και των δηναρίων δείχνουν καλές λέξεις . Τα dirham που δεν είναι χαραγμένα σε αυτά δείχνουν ευσεβείς λέξεις . Και τα dirhams στα οποία οι εικόνες είναι ενδεικτικές αίρεσης για τον κομιστή και τον ιδιοκτήτη . Τα μειωμένα dirhams είναι μια διαφορά που δεν λήγει . Και το όραμα της λήψης dirham είναι καλύτερο από το να το πληρώνεις . Και όποιος βλέπει ότι έχει δέκα dirham και γίνεται πέντε, τότε τα χρήματά του μειώνονται σε αυτό το σημείο, και αν τα dirham είναι πέντε, τότε γίνονται δέκα, τα χρήματά του αυξάνονται σε αυτό το βαθμό . Τα καθαρά dirhams είναι η αγνότητα της θρησκείας των οραματιστών και η καλή του μεταχείριση σε κάθε άτομο, και τα dirham που είναι διάσπαρτα σε ένα όνειρο είναι καλές λέξεις . Και όποιος είδε ένα dirham στο χέρι του και έγινε δεκάρα, έπεσε σε πτώχευση, και αν είχε μια δεκάρα στην κατοχή του, τότε έγινε ένα dirham που κέρδισε κέρδος, καλοσύνη και συμβουλές, και αν το dirham του επέστρεψε στο μισό, τότε χάνει τα μισά χρήματα στην κατοχή του, και επίσης ή επιστρέφει το ένα τέταρτο . Αν το dirham γίνει ένα dinar, τότε κερδίζει και αν το dirham γίνει ένα χρυσό, τότε θα φύγει . Και η ύπαρξη των κερμάτων και της ευχαρίστησης . Και το φανταχτερό dirham είναι εξαπάτηση, ψέματα, διαλείμματα και ζει σε απαγορευμένα και διαπράττει μεγάλες αμαρτίες . Και ειπώθηκε : Σε όποιον δοθεί ντίραμ αλόγου θα κλαίει, και αν πληρώσει τα ντάραμ σε κάποιον, θα κλαίει γι ‘αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι έχει χάσει ένα dirham ή κλαπεί από αυτόν, τότε θα παραπονεθεί για τον γιο του, ή αυτό που δεν του αρέσει υποφέρει από αυτόν . Και όποιος είδε ότι τον απομακρύνθηκε από αυτόν ή από αυτόν σε έναν μη αναστρέψιμο τρόπο, το παιδί του πέθανε . Και όποιος έκλεψε ένα dirham και του έδινε ελεημοσύνη, θα διηγούσε αυτό που δεν μπορούσε να ακούσει . Μερικοί από αυτούς είπαν : Τα dirham στο όραμα είναι ένα σημάδι του κακού, και όλα αυτά είναι σφραγισμένα με μια ράγα, και ένα κακό dirham είναι κακά λόγια . Τα ντιρχάμ είναι αλοιφές που θεραπεύουν τις πληγές της καρδιάς και απομακρύνουν τη θλίψη και υποδηλώνουν επίσης ανησυχία . Εάν ήταν ψεύτικο, ήταν ενδεικτικό της εξαπάτησης στην ομιλία ή τη δράση, την υποκρισία και την υποκρισία στην εργασία . Ένα σαφές dirham είναι ένα κράτος, μια μπάλα, ή ένα χρηματικό ποσό, και δείχνει φυλάκιση και ξυλοδαρμούς, ή αγορά και πώληση, και είναι μια ασφάλεια από το φόβο, ή την αφθονία του προς το ζην . Εάν τα ντάραμ αναμιγνύονται με δηνάρια, αυτό δείχνει την απάντηση στην υποβολή, την εκπλήρωση των αναγκών και τη θεραπεία ασθενειών, και οι απατεώνες είναι κακές λέξεις, ή ένας υπηρέτης που δεν έχει κανένα καλό, και μπορεί να υποδεικνύει την εκπλήρωση των αναγκών σε βίαιο τρόπο ….

…Είναι σε ένα όνειρο ο φύλακας του μυστικού . Και ειπώθηκε : το bursa είναι αποθηκευτής χρημάτων και φύλακας πραγμάτων . Βλέποντας μια σακούλα του λέει να ταξιδέψει ….

…Όσον αφορά την αφόδευση : ειπώθηκε ότι είναι η παροχή αδικίας και ειπώθηκε ότι είναι η απόδειξη της ανακούφισης, και όποιος βλέπει ότι είναι καινούργιος, η θλίψη του έχει φύγει . Εάν έχει χρήματα, πρέπει να πληρώσει το zakat για τα χρήματά του . Και αν δει ότι έχει γεννήσει πολλά κόπρανα και ήταν σε ένα ταξίδι, δεν ταξιδεύει και ο δρόμος κόβεται . Τρώγοντας μια παρθένα : για να το πιάσετε και να το αποκτήσετε, απαγορεύεται το χρήμα με λύπη . Ίσως ήταν μια ομιλία που μετανιώνει για την απληστία, και όποιος ανέφερε το γεγονός ήταν στατικός, θα ξόδευε μερικά από τα χρήματά του για ευεξία . Και αν ρωτούσε, ξοδεύει γενικά τα χρήματά του . Εάν ο τόπος της εκδήλωσης είναι γνωστός, όπως η πλύση, τότε τα έξοδά του είναι γνωστά από την επιθυμία του . Εάν είναι άγνωστο, ξοδεύει παράνομα χρήματα σε κάτι που δεν γνωρίζει ότι ούτε ανταμείβεται ούτε ευχαριστεί, και όλα αυτά είναι με την καλοσύνη μιας ψυχής του . Ό, τι βγαίνει από το στομάχι ανθρώπων και ζώων από την κληρονομιά, είναι χρήματα, αλλά η ανάλυσή του και η απαγόρευσή του, όσο μυρίζει, βρώμικα, και οι άνθρωποι το βλάπτουν, εκτός αν είναι κάτι πολύ αγαπητό από την παρθενιά των ανθρώπων που είναι σχεδόν λάσπη, είναι αυτοί ή ο φόβος της εξουσίας . Εάν εισαγάγει ένα νεότερο ανήθικο στα ρούχα του, και αν τον εισαγάγει στο παντελόνι του, θυμώνει τη γυναίκα του και της σώζει την προίκα της, και αν δει ότι έχει δημιουργήσει ένα μέρος και τον έχει καλύψει με βρωμιά, τότε καλύπτει χρήματα . Το τελευταίο για τον εαυτό του έπεσε σε αμαρτία . Αν προκάλεσε παρατεταμένη ασθένεια στο κρεβάτι του, γιατί το κάνει μόνο όταν είναι ξύπνιο, και αυτός που δεν μπορεί να σηκωθεί, και αυτό το όραμα δείχνει επίσης την αποχώρηση του άνδρα από τη γυναίκα του . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι έτρωγε ψωμί με δικαιολογία, έδειξε ότι έτρωγε ψωμί με μέλι ενώ ξύπνησε, και ειπώθηκε ότι είναι αντίθετο με το Σουντάν . Εάν αφόδευσε αθέλητα, μεταφέρετέ το στο χέρι του, γιατί είναι ευλογημένος με μια σακούλα απαγορευμένων δηνίων ανάλογα με την ποσότητα των περιττωμάτων και όποιος βλέπει σαν να συμβαίνει στις διερχόμενες αγορές, ή στα λουτρά και στις εκκλησίες, δείχνει το οργή του Θεού εναντίον του και των αγγέλων, και δέχεται ένα μεγάλο σκάνδαλο, μια μεγάλη απώλεια, και την εμφάνιση αυτού που κρύβει ο άνθρωπος Και δείχνει επίσης μια ανεπάρκεια που παρουσιάζεται στους οραματιστές . Εάν εμφανιστεί σε κάδο απορριμμάτων ή στην ακτή της θάλασσας, ή σε μέρος που δεν το αρνείται, τότε είναι απόδειξη της καλοσύνης και της εξάλειψης της ανησυχίας και του πόνου . Εάν βλέπει σαν ένα γνωστό άτομο να τον ρίχνει με κάποια κοπριά των ανθρώπων, τότε αυτό δείχνει εχθρότητα, διαφωνία και αδικία, και θα εκτεθεί σε κάποιον που τον πέταξε μαζί του, και μια μεγάλη ζημιά . Και ο μεγάλος αριθμός των ατόμων σκουπιδιών δείχνει επίσης εμπόδιο στις κινήσεις και τη ζήτηση για πολλές βλάβες . Το μουτζούρωμα είναι ανθρώπινη παραισθησία, ασθένεια ή φόβος . Είναι επίσης ένα καλό σημάδι των άσχημων πράξεων του, και έχουμε δοκιμάσει ότι αυτό είναι από αυτό που ωφελούνται . Όσον αφορά την ατυχία : είναι μια ομιλία που περιέχει ταπείνωση, οπότε όποιος είναι άθλιος θα πληγεί από αγωνία, και αν είναι μεταξύ των ανθρώπων, τότε θα πέσει σε ντροπή . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει περάσει κάποιος άλλος ενώ εισπνέει, τότε θα το περάσει . Όποιος το βλέπει σαν να είναι προσευχή και ένας άνεμος δεν βρωμάει από αυτόν, αναζητά μια ανάγκη, και καλεί τον Θεό για ανακούφιση, και μιλάει λέξεις που περιέχουν ταπείνωση, και αυτό το θέμα γίνεται δύσκολο γι ‘αυτόν ….

…Κόλαση : ένα σημάδι εξουσίας για την ουσία και την εξουσία του πάνω από αυτό που βρίσκεται κάτω από αυτό, με τη βλάβη και το όφελος, και ίσως δείχνει την ίδια την Κόλαση, και την τιμωρία του Θεού, και μπορεί να υποδηλώνει αμαρτίες, αμαρτίες και απαγορευμένα, και όλα όσα οδηγούν σε αυτό και το φέρνει πιο κοντά σε αυτό . Από το να πεις ή να κάνεις . Ίσως έδειχνε καθοδήγηση, Ισλάμ, γνώση και Κοράνι, γιατί με αυτό καθοδηγείται στο σκοτάδι, μαζί με τα λόγια του Μωυσή , ειρήνη σε αυτόν : « Ή να βρεις καθοδήγηση στη φωτιά », και βρήκε και άκουσε το λόγια του Θεού Παντοδύναμου με καθοδήγηση . Ίσως υποδεικνύει τα προς το ζην, τα οφέλη και τον πλούτο, επειδή περιέχει την καλοσύνη στη σύνταξη για τον ταξιδιώτη και το παρόν, όπως είπε ο Θεός Παντοδύναμος : « Το έχουμε κάνει μια υπενθύμιση και μια ευχαρίστηση για τους πιστούς .» Λέγεται σε αυτόν που είναι φτωχός ή πεθαίνει, η φωτιά του σβήνει . Επειδή οι Άραβες προσφέρθηκαν ως δώρα στον Ibn al-Sabil και στον διακοπείσα επισκέπτη, προκειμένου να της καθοδηγηθεί και να προστατευτεί σε αυτήν, έτσι ώστε να εκφράσουν με την παρουσία της γενναιοδωρία και πλούτο, και την αδράνεια της από την αθλιότητα και τη φτώχεια . Ίσως να έδειχνε τα τζιν επειδή δημιουργήθηκαν από δηλητηριώδη φωτιά . Και μπορεί να υποδηλώνει το σπαθί και την ηρεμία, εάν έχει ήχο, βροντή, γλώσσες και καπνό . Ίσως να υποδεικνύει το βασανισμό της εξουσίας, επειδή είναι το βασανισμό του Θεού και αυτός είναι η εξουσία των δύο κόσμων . Ίσως να έδειχνε το άγονο και τις ακρίδες . Και μπορεί να υποδηλώνει ασθένειες, ευλογιά και πανούκλα . Όποιος βλέπει μια φωτιά να πέφτει από τον ουρανό σε σπίτια και καταστήματα, και αν έχει γλώσσες και καπνό, τότε είναι η ηθική και το ξίφος που κατοικεί σε αυτό το μέρος, ειδικά αν βρίσκεται στα σπίτια των πλουσίων και των φτωχών, και Ο εραστής το ρίχνει στους ανθρώπους, ειδικά αν βρίσκεται στα σπίτια των πλουσίων ειδικότερα, και εάν είναι άνθρακας χωρίς γλώσσα. Είναι ασθένειες, ευλογιά ή επιδημίες, ειδικά εάν είναι γενικές στη μίξη ανθρώπων . Αλλά αν η κατάρρευση της φωτιάς γίνεται στους αμμόλοφους και τα feddans και τους τόπους καλλιέργειας και φυτών, τότε είναι μια άγονη που καίει φυτά ή ακρίδες που τα καίνε και τα πιάνουν . Όσο για όποιον ανάβει μια φωτιά σε ένα μονοπάτι που περπατά, ή για να καθοδηγείται από τον άνθρωπο αν το βρει όταν το χρειάζεται, τότε είναι γνώση και καθοδήγηση που επιτυγχάνει, ή το μεταδίδει και το δημοσιεύει αν είναι άξιος αυτού, αλλιώς θα αποκτήσει εξουσία, συντροφικότητα και όφελος, και οι άνθρωποι επωφελούνται μαζί του . Εάν η φωτιά βρίσκεται σε δρόμο διαφορετικό από το δρόμο, ή καίει κάποιον που περνάει από αυτήν ή σπινθήρες ή τον βλάψει με τον καπνό του, ή καίει το ένδυμά του ή το σώμα του ή βλάπτει την όρασή του, τότε είναι αίρεση ότι κάνει ή επιβλέπει, ή μια άδικη αρχή που καταφεύγει σε αυτόν ή είναι αδικία σε αυτόν ανάλογα με την έκταση της υπηρεσίας του προς αυτήν ή τη διαφυγή του από αυτούς . Αλλά αν ήταν μια μεγάλη φωτιά που δεν έμοιαζε με τη φωτιά αυτού του κόσμου, ήταν αναμμένο για να τον πετάξει, τότε πολλοί από τους εχθρούς του ήθελαν να τον μαστίσουν, έτσι θα κερδίσει τη νίκη πάνω τους και θα ήταν ανώτερος από αυτούς , και αν τον έριχναν σε αυτό, θα έσωζε τον Ιμπραήμ, ειρήνη σε αυτόν . Και όλα αυτά αν αυτοί που το διέπραξαν ήταν εχθροί του, ή το αντικείμενο του ήταν ορθός άνθρωπος . Αλλά αν τη βλέπει να τον απειλεί συγκεκριμένα, ή εκείνοι που ανέλαβαν τον φωτισμό του τον χρονολογούν, ας φοβάται ο Θεός τον Κύριό του και αφαιρεί από αυτό που είναι από τις πράξεις των ανθρώπων της Κόλασης πριν έρθει σε αυτήν, τότε την επέπληξε επειδή την φοβόταν . Όσο για εκείνον που βλέπει φωτιά μαζί του σε φούρνο, φούρνο, κανόνα ή παρόμοια μέρη όπου καίγεται, τότε είναι πλούτος και οφέλη που επιτυγχάνει, ειδικά εάν η διαβίωσή του είναι για χάρη της φωτιάς, ειδικά αν αυτό είναι επίσης το χειμώνα . Και αν δει τη φωτιά του να σβήσει ή να σβήσει, ή να μετατραπεί σε στάχτη, ή να την σβήσει νερό ή βροχή, τότε θα του λείπει και θα ανασταλεί από τη δουλειά και τη βιομηχανία του . Και αν κάποιος που δεν ζει από αυτό σε τέτοια μέρη για να ταιριάξει με φαγητό, θα ήθελε χρήματα ή τα προς το ζην να εξυπηρετήσει έναν κυβερνήτη ή στην εξουσία και τη βοήθειά του, ή με δικαστικές διαφορές, διαχείριση, διαμάχη και μεσιτεία, αλλιώς θα είναι επίθεση από λέξεις και κακά και κακά λόγια . Όσο για αυτό που το βλέπει, καίγεται με φαγητό, λάδι ή οτιδήποτε από τις πωλήσεις, τότε είναι υπερβολικό, και ίσως ο Σουλτάνος ​​θα τον ζητήσει και οι άνθρωποι θα πάρουν τα χρήματά του μαζί του . Όσο για το θάνατο της κατανάλωσης φωτιάς, είναι απαγορευμένα τα χρήματα και μια ολέθρια διαβίωση που τρώει, και ίσως είναι από τα χρήματα των ορφανών, λόγω αυτού που υπάρχει στο Κοράνι. Εάν είδε τη φωτιά να μιλάει σε ένα βάζο ή μια σακούλα ή ένα μπολ με άλλα αγγεία που δείχνουν τόσο αρσενικά όσο και θηλυκά, τότε αυτό που αποδίδεται σε αυτό το αγγείο θα χτυπήσει τα τζιν και τις εισόδους του, μέχρι να μιλήσει στη γλώσσα του . Μερικοί από αυτούς είπαν : Η φωτιά είναι πόλεμος αν έχει φλόγα και ήχο, και εάν το μέρος όπου το βλέπετε δεν είναι χώρα πολέμου, τότε είναι εκεί μια πανούκλα, πόνος, ευλογιά ή θάνατος . Ο Abu Amr Al-Nakha’i είπε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ας τον προσευχή και την ειρήνη του Θεού : Είδα μια φωτιά που βγήκε από τη γη και γύρισε ανάμεσα σε μένα και έναν γιο μου, και το είδα να λέει : φλόγα της όρασης και τυφλή, τροφοδοτήστε με ότι όλοι τρώτε την οικογένειά σας και τα χρήματά σας, οπότε είπε, ειρήνη σε αυτόν : Αυτή είναι μια δίκη που θα συμβεί στο τέλος του χρόνου, σκοτώνοντας ανθρώπους μπροστά τους, τότε τσακώνονται με πιάτα και τσακώνονται μεταξύ των δακτύλων του, και ο δράστης πιστεύει ότι είναι φιλάνθρωπος και το αίμα των πιστών είναι καλύτερο για τους πιστούς από το πόσιμο νερό . Και όποιος καίει μια φωτιά για να την κάψει, οργίζει μια εντολή για να γεμίσει τη φτώχεια του, γιατί το κρύο είναι φτώχεια . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άνδρα που είδε μια λάμπα στον αντίχειρά του και είπε : Αυτός είναι ένας τυφλός με επικεφαλής μερικούς από τον γιο του . Αν το ανακατεύω για να ψηθεί το κρέας μαζί του, φωτίζω κάτι στο οποίο οι άνθρωποι κοροϊδεύουν . Αν χτυπήσω το μπάρμπεκιου, θα είχα λίγη ζωή με θλίψη . Αν το ανακατέψει για να μαγειρέψει μια κατσαρόλα με φαγητό, θα έβαζε κάτι που θα ωφελούσε την αξία του σπιτιού του . Εάν δεν υπάρχει φαγητό στην κατσαρόλα, τότε πρέπει να επιτεθεί σε έναν άνδρα με λόγια και να τον κάνει να κάνει κάτι δυσάρεστο . Οτιδήποτε χτυπήσει τη φωτιά και τα εγκαύματα από το σώμα ή τα ρούχα, είναι βλάβη και καταστροφές . Και όποιος πιάσει φωτιά θα χτυπήσει απαγορευμένα χρήματα από τον Σουλτάνο . Και όποιος χτυπηθεί από τη λάμψη της φωτιάς, οι άνθρωποι θα τον χτυπήσουν ….

…Το θηλυκό είναι το μέρος του φυτού μαλλιών . Τα δύο θηλυκά μπορεί να αναφέρονται στους συζύγους, τους γονείς ή τα φρύδια στην πόρτα . Ίσως δείχνει τη σακούλα χρημάτων, ή τους κηδεμόνες που δεν ισχύουν να παντρευτούν εκτός από αυτούς . Ίσως οι όρχεις έδειξαν το ρόδι . Και όποιος βλέπει ότι οι όρχεις του έχουν κοπεί, ή ότι δεν τους αρέσει, τότε οι εχθροί του θα κερδίσουν τη νίκη πάνω του όσο έχει αποκτήσει από τους όρχεις του . Και ειπώθηκε : Μόνο αρσενικά γεννιούνται σε αυτόν . Και ειπώθηκε : Κληρονομεί χρήματα από χρήματα αίματος . Και όποιος βλέπει ότι οι όρχεις του έχουν μεγαλώσει γι ‘αυτόν, θα συντηρηθεί, έτσι ώστε οι εχθροί του να μην φτάσουν άσχημα . Και ειπώθηκε : Υπάρχουν πολλά θηλυκά παιδιά . Και όποιος βλέπει ότι οι όρχεις του βρίσκονται στα χέρια των εχθρών του, οι εχθροί του θα τον φτάσουν τόσο πολύ . Οι όρχεις μπορεί να υποδεικνύουν γυναίκες συγγενείς, όπως δύο αδελφές, δύο κόρες, δύο συζύγους ή μια μητέρα και θεία, οπότε αυτό που συνέβη σε αυτά είναι ένα ατύχημα σε ένα από αυτά . Αν είδε τους όρχεις του σπασμένους, αν είχε δύο ασθενείς, πέθανε και αν είχε δύο συζύγους, πέθαναν ή τους άφησαν . Οι όρχεις μπορεί να υποδεικνύουν τα χρήματα, και αν τα βλέπει να κόβονται, τότε απαιτείται με χρήματα που του πήρε δύο χιλιάδες ή διακόσια ή δύο δηνάρια, και αν δεν είχε κάτι τέτοιο, ο απόγονος του θα κοπεί μακριά, και η διαβίωσή του δεν ήταν δυνατή, και η ευλογία του Θεού λήφθηκε από αυτόν . Και όποιος βλέπει τον αριστερό όρχι του να εξάγεται από αυτόν, το παιδί του θα πεθάνει, και δεν έχει γεννηθεί κανένα παιδί, και αν δει ότι το έδωσε με καλοσύνη από αυτόν, τότε θα γεννηθεί ένα παιδί σε αυτόν . Και οι όρχεις μπορεί να υποδηλώνουν αναζήτηση και κινήσεις . Ο όρχεις δείχνει τι κοιμάται ένα άτομο από το κρεβάτι του ή το μαξιλάρι κάτω από το κεφάλι του . Εάν η γυναίκα βλέπει ότι έχει δύο γυναίκες, μπορεί να έχει συλλάβει δίδυμα . Και αν ένας άντρας δει ότι οι όρχεις του έχουν αποκοπεί από μια ασθένεια με νόσο λιονταριού ή αλεπούς, και ίσως διαζύγη τη σύζυγό του, πούλησε τη δούλη του, έχασε τα παιδιά του, χώρισε, τον σάκο του ή την τσάντα του και έχασε χρήματα, και αν ήταν εξωφρενικό, το βάρος του θα σταματούσε ….

…Όσο για την τσάντα, βυθίζεται στη γυναίκα και σε άλλους, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε κάτι στη σακούλα με ντιράμ, δηνάρια ή παρόμοια, δείχνει τη χάρη και την καλοσύνη όσο είδε και την κενή τσάντα εναντίον της, και ίσως η άδεια τσάντα δείχνει την εγγύτητα της ζωής της, γιατί η τσάντα ερμηνευτικά είναι το σώμα του άνδρα ….

…Και όποιος βλέπει ότι η σακούλα των χρημάτων του έχει ξεπλυθεί από το κάτω μέρος και αυτό που ήταν μέσα του έχει φύγει, τότε ερμηνεύεται από το θάνατο, επειδή η τσάντα είναι το σώμα του και τα χρήματα είναι η σύζυγός του ….