…Το πλύσιμο είναι σε ένα όνειρο σημαίνει μετάνοια από αμαρτίες και εκπλήρωση υποχρέωσης τιμής των γονέων ή των φίλων . Εάν πλένει με κρύο νερό το χειμώνα, υποδηλώνει ανησυχίες, ασθένειες και ασθένειες και εάν πλένει με ζεστό νερό το χειμώνα, δείχνει κέρδη, οφέλη και θεραπεία ασθενειών . Και όποιος έχει κάνει μπάνιο για το Eid και ήταν άγαμος, θα παντρευτεί . Και αν έπλυνε για τις δύο εκλείψεις, μπορεί να κάνει μεγάλο πράγμα ή να στενοχωρηθεί . Εάν αυτός που λούστηκε σε ένα όνειρο ήταν άπιστος, έγινε μουσουλμάνος και αν ήταν τρελός, θεραπεύεται . Και αν έπλυνε ένα όνειρο για να εισέλθει στο Ιράμ ή για να εισέλθει στη Μέκκα, τότε δείχνει χαρά και ευχαρίστηση, συνάντηση με απουσιάζοντες και εξόφληση του χρέους, καθώς και αν έκανε μπάνιο σε όνειρο για ρίψη και περιτομή . Και ίσως το τελετουργικό πλύσιμο δείχνει νίκη επί των εχθρών . Και πλύσιμο για περιτομή που επιδιώκει να αναζητήσει τροφή ή να υπηρετήσει τους ηλικιωμένους . Και όποιος είδε ότι λούστηκε και φορούσε καινούργια ρούχα, και αν ήταν άρρωστος, ο Θεός Παντοδύναμος θα τον θεραπεύσει, και αν ήταν χρέος, ο Θεός θα ξόδευε το χρέος του . Αν ήταν φυλακισμένος, δραπέτευσε από τη φυλακή του . Και αν ανησυχεί, μπορεί ο Θεός να του δώσει την ανησυχία του . Και αν εκτελούσε το Χατζ, την παροχή του Χατζ, και αν ήταν φτωχός, ο Παντοδύναμος Θεός τον εμπλούτισε, και αν ήταν απομονωμένος, ο Θεός Παντοδύναμος ανανέωσε την εντολή του για τον Παντοδύναμο λέγοντας : ( Αυτό είναι ένα κρύο πλυμένο ποτό ) , τότε Ιώβ, ειρήνη σε αυτόν, όταν πλένει και φοράει νέα ρούχα, ο Θεός Παντοδύναμος τον αποκατέστησε, την οικογένεια και τα παιδιά του, και όλα όσα συνέβαιναν . Και αν φοράει φθαρμένα ρούχα, η ανησυχία του θα φύγει και θα είναι φτωχός . Και όποιος βλέπει ότι πηγαίνει να πλένει σε μια λεκάνη ή έναν άγαμο και είναι άγαμος, θα παντρευτεί . Και όποιος είδε ότι είχε κολυμπήσει σε ζεστό νερό, το πήραν . Και το πόσιμο ζεστό νερό δεν επαινεί τον Θεό Παντοδύναμο λέγοντας : (Και πίνετε ζεστό νερό, κόψτε τα έντερα τους ). Και ειπώθηκε : Ο Ghusl είναι γάμος . Και αν η άγνωστη γυναίκα κάνει μπάνιο, είναι ντους βροχής από τον ουρανό . Το πλύσιμο των χεριών με σαπούνι θα εξαλείψει το χρέος και την εξάλειψη της ταλαιπωρίας . Και το πλύσιμο του ενδύματος υποδεικνύει το Saladin . Και όποιος είδε ότι έπλυνε ένα κίτρινο ένδυμα και το καθάρισε από κιτρινωπό, θα σωθεί από την ασθένεια . Και ειπώθηκε : Το πλύσιμο των ρούχων δείχνει την εκπλήρωση του χρέους . Και το πλύσιμο των νεκρών σε ένα όνειρο δείχνει την εκπλήρωση του χρέους του . Και όποιος βλέπει ότι ένα νεκρό άτομο ζητά από ένα άτομο να πλύνει τα ρούχα του, αυτή είναι η έλλειψη του ικεσία αυτού που τον είδε, ή της φιλανθρωπίας, της πληρωμής ενός χρέους ή της εφαρμογής μιας διαθήκης ….

…Όποιος βλέπει ότι η προσευχή του έχει περάσει την κατάλληλη ώρα, ή δεν επηρεάζει ένα μέρος όπου την προσεύχεται, τότε αυτό είναι μια δυσκολία στο θέμα του που ζητά από άποψη θρησκείας ή κόσμου . Εάν βλέπει ότι έχασε μια προσευχή και δεν ολοκλήρωσε την πλύση ή δεν μπόρεσε να το κάνει αυτό, τότε δεν εκπληρώνει την εντολή που ζητά, εκτός εάν δει ότι έχει ολοκληρώσει την πλύση του στο παρελθόν . Και αν δει ότι ολοκλήρωσε την πλύση του χωρίς αυτό που επιτρέπεται να κάνει πλύση, τότε είναι σαν εκείνος που δεν έκανε την πλύση του . Ομοίως, το τελετουργικό πλύσιμο της ακαθαρσίας αν γίνει γίνεται για αυτόν, και αν δεν πλυθεί, τότε η εντολή του δεν εκπληρώνεται . Εάν βλέπει το tayammum, και δεν μπορεί να φτάσει στο νερό, τότε επιτρέπεται και θα ακολουθήσει η πορεία αυτού που αναφέραμε ….

Όποιος βλέπει ότι έχει χάσει την προσευχή του ή ότι δεν μπορεί να βρει μέρος για να προσευχηθεί . Αυτό είναι δυσκολία στη σειρά του . Όπως επίσης και αν έχασε την πλύση και δεν έκανε πλύση . Όπως και η πλύση και η πλύση ….

Και όποιος πιστεύει ότι πλένει αυτό που δεν επιτρέπεται να πλένει, τότε σχετίζεται με ένα θέμα που πιστεύει ότι είναι δίκαιο και το θέμα είναι διαφορετικό από αυτό ….

…Αν έβλεπε ότι πούλησε ή πήρε ένα ρούχο το χειμώνα, τότε αυτό δείχνει τη φτώχεια και την ανάγκη του για ανθρώπους . Είπε ότι ο επικεφαλής ιματισμού του Αμπού Σαΐντ, ο επικεφαλής του άνδρα, ήταν πιθανότατα η τέχνη του που το κάνει και τους εξασφάλισε από την έρευνα για τη φτώχεια, στην οποία ένα λάθος στη διαβίωση και τον πλούτο και την επέκταση σε ελευθέρωσή τους και τη ζημιά στη χειμερινή εύνοια ) και τον Αλμπάρτι αν επιγραφή υποδεικνύεται από μια γυναίκα . Είπε Jafar Sadiq ερμηνεύεται Paljarah ή το αγόρι, ό, τι είδε από Zain ή Shin θα γυρίσει σε αυτούς, και η αφαίρεση των ρούχων που περιέρχονται σε θέματα έχει την αίσθηση ότι φοράει κάτι το οποίο είναι ερμηνεύεται πρόστιμο και να επωφεληθούν αν είναι από βαμβάκι, ένα καθαρό και ευρύχωρο και αν Dd έτσι Vtobeirh εναντίον του και αν είναι από Silk και τίποτα δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό και τον πωλητή του, γιατί επιλέγει αυτόν τον κόσμο πέρα ​​από το μέλλον του . Ο Abu Sa’eed είπε ότι η ψυχρότητα της όρασης του ιεροκήρυκα , είτε είναι λεπτομερής είτε όχι, δείχνουν καλά αφηγημένα ότι ο Abu Bakr, ίσως ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του είπε: Ω Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, είδα χθες ήταν στον πάπυρο, η πετέχια είπε : δύο γιοι Thabr τους . Και το μελάνι είναι ενδεικτικό της χαράς, της ευτυχίας και του κρύου που βρίσκεται δίπλα στην πορεία της έκφρασης, εκτός από το ότι η οικειότητα στον κόσμο είναι καλύτερη από τη θρησκεία, και είναι ερμηνευτικά ισχυρότερη από το μαλλί . Θεωρείται ότι φορώντας Prada ή αναμειγνύεται με βαμβάκι Bharir χωρίς αυτό, ακόμη κι αν είναι χαράμ πλούσιο μετάξι και οι διακοσμήσεις είναι ντυμένες στις αγορές που είναι ευπρόσδεκτες και μόνο σε περιόδους ευχαρίστησης και οιωνών καθώς και αν είναι στο ρόλο εκτός αν είναι ένα είδος διασκέδασης . Και όποιος βλέπει την πρόταση του ενδύματος του ντυμένου ατόμου, ερμηνεύεται στο σύνολό του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καλοκαιρινά ρούχα το χειμώνα, θα αυξήσει το καλό και το όφελος όσο και την αξία αυτού που φοράει . Ένιωσε ότι φοράει ρούχα γυναίκες, αυξάνει τα χρήματα μαζί τους και φοβάται, αλλά οι συνέπειές του είναι τρομερές και επιβιώνουν αν είδαν μια γυναίκα να φοράει ρούχα από τους άντρες, δείχνει καλή και ωφέλιμη . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος είδε ότι φορούσε ρούχα λιγότερο από τα δικά του, τότε δείχνει τη διαφθορά των υποθέσεων του και αν είναι πιο κομψά από τα ρούχα του, τότε δείχνει τη σειρά των υποθέσεων του .~ Και όποιος βλέπει ότι έχει πάνω του τα ρούχα των πρεσβυτέρων, τότε δείχνει το ύψος του θέματος και το ύψος που του αποδίδουν αυτά τα ρούχα αν είναι οικογένεια για αυτό, αλλιώς είναι καλό και ωφέλιμο . Και όποιος βλέπει ότι έχει ρούχα από ρούχα διεφθαρμένων ανθρώπων, θα έχει πολλές αμαρτίες και αφθονίες αμαρτιών . Και όποιος βλέπει ότι φοράει βασιλιάδες, ερμηνεύεται σε τρεις πτυχές, πλησιάζοντας τους, αποκτώντας καλοσύνη, όφελος και κανονικότητα των υποθέσεων του και επιτυγχάνοντας την αξιοπρέπεια και την τιμή . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα επιστημόνων ήταν Καλώς ήλθατε στο Salah το για την επιστήμη και τον φιλανθρωπικό κόσμο και το μέλλον .) Ένιωσε ότι φοράει ρούχα από το μαλλί που ερμηνεύεται ως εξασφάλιση των χρημάτων . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα dhimmis ή Aharbeyen ή κάτι τέτοιο, ή Alrvdh, θα τείνει σε αυτό που είπε τα ρούχα του Jafar Sadiq δεν περιστρέφονται ποτέ σε εννέα πτυχές της θρησκείας και του πλούτου και του κύρους και ωφελούνται και ζουν και εργάζονται υπέρ της δικαιοσύνης από αυτό και διεκδίκησης αποζημίωσης αν είναι δεν είναι αυτό που αρνούνται την έκφραση και αν η γυναίκα είδε ότι η ίδια φορούσε αυτό που αναφέρθηκε από τα ρούχα αξιέπαινη, και την ερμηνεία της την έκανε σωστά με τον σύζυγό της και την ακεραιότητα των υποθέσεων της . Και ο Ντάνιελ είπε ένα όραμα για τα ρούχα του άνδρα: Αν φορέσεις ρούχα, θα ερμηνευτείς με κέρδη, και αν δεις μαύρα ρούχα, τότε ο βασιλιάς έχει καλό και η ενορία είναι σε κίνδυνο . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος βλέπει ότι φοράει μαύρα ρούχα, θα υποφέρει από πόνο, αγωνία και θλίψη, εκτός αν είναι αυτός που τα φοράει ενώ ξυπνά και γνωρίζει γι ‘αυτά και θα ταλαιπωρηθεί ~. Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας μαύρα ρούχα για όσους φορούσαν τραυματισμούς που μισούσαν και τους είπαν είναι η απόδειξη του θανάτου του ασθενούς, επειδή οι άνθρωποι των καταστροφών φορούν μαύρα ρούχα και ρούχα μηδενική ασθένεια εκτροπής μόνο στο Dibaj ή twinge ή μετάξι, και αυτά τα πράγματα Δεν ισχύει για τις γυναίκες και τους άνδρες της διαφθοράς της θρησκείας . Ο Al-Karmani είπε: Εάν ο ασθενής δει ότι πλένει ένα κίτρινο ένδυμα μέχρι να αφαιρεθεί το κίτρινο του και να εμφανιστεί η λευκότητα, τότε το ένδυμα ερμηνεύεται με ένα σώμα και το κιτρινωπό του μεταφέρεται από την ασθένειά του και την αποχώρησή του από αυτόν . Ένιωσε ότι ο αφοπλισμός ενός κίτρινου φορέματος δεν έτυχε. Ο Σαγκμ δεν τον έβλαψε αυτό που μισεί με το κίτρινο να σκίσει το φόρεμα ή έτσι σε αντίθεση με όλα τα φθαρμένα χρώματα και τα πράσινα ρούχα χαίρονται και ευχαρίστηση και ο Tawfiq Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας ντύνει τα πράσινα γειτονική δύναμη της θρησκείας και αύξηση λατρείας και νεκρή καλή περίπτωση, όταν ο Θεός, που είναι η ενδυμασία των ανθρώπων του Ουρανού, για το ρητό Του, Ελάτε, και φορέστε πράσινα ρούχα από τον Sundus και τον Abraq, και η φθορά της πρασινάδας δείχνει στους ζωντανούς τον τραυματισμό μιας κληρονομιάς, και στους νεκρούς που βγήκε από τον κόσμο ως μάρτυρας . Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι φοράει πράσινα ρούχα, ερμηνεύεται με τιμή και τιμή. Όσον αφορά τα λευκά ρούχα, θα ερμηνευτούν ως τα επιθυμητά, ειδικά αν είναι αγνά . ~ Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι τα λευκά ρούχα είναι κατάλληλα για να τα φορέσουν ως θρησκεία και για όσους έχουν συνηθίσει να τα φορούν ενώ ξυπνούν, και για τους ιδιοκτήτες χειροτεχνίας και χειροτεχνίας, πρέπει να το φορούν για αυτούς . Ο Al-Karmani είπε: «Όποιος είδε ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα, δείχνει την καλοσύνη της θρησκείας του και την καλή του κατάσταση. Και οι ανησυχίες του πήγαν στο ρητό του ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα και για τα μπλε ρούχα του είναι καθαρός . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Zarka, η θρησκεία του είναι καλή και τα ρούχα Rouge, μισούσαν τους άντρες μόνο Almlhvh και Plinth κρεβάτι τα ρουζ από αυτά τα πράγματα δείχνουν ευχαρίστηση και ισχύουν για γυναίκες στο Dnaahn που λέγεται ότι φορούσαν κοκκινωπό σόου μάχες. πολύ σοβαρή διαφωνία και του είπαν χαρούμενοι με πανκ Στον κόσμο, όπως αποδεικνύεται από την ιστορία του Qarun, και ειπώθηκε ότι δείχνει μια αφθονία χρημάτων, ενώ εμποδίζει τα δικαιώματα του Θεού σε αυτό . Και όποιος το είδε ότι το φορούσε σε γιορτή ή ομάδα, δεν τον έβλαψε . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Hamra που ρίχνουν μάχες και διαμάχες, αν και Καλώς ήλθατε στην εντολή που έλαβε ίσως η χαρά του στίχου βγήκε στους ανθρώπους του στο φινίρισμα και ήταν ντυμένος με ρούχα Hamra και λέγεται ότι το όραμα του ρουζ , είτε με ρούχα ή άλλα, δείχνουν καλοσύνη και ίσως το όραμα των ερυσίπελων που φαίνονται στο φόρεμα για την απόλαυση . Και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι καμένα, τότε θα του πάρει επιβλαβείς συνέπειες όσο καίγεται από αυτό, και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι σκισμένα, τότε θα ερμηνεύσει το μυστικό . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα μαλλιού ή μαλλιών ζώων ή μαλλιών ή περίπου. Το σύνολο των χρημάτων αν ήταν μετάξι ή έτσι Fmal haram φόρεμα λιθόστρωτα αποδεικτικά στοιχεία για ανηθικότητα και τα ρούχα βρώμικα, εκτοξεύουν Bgham και θλίψη, και τα φορέματα Alkagd που κατακλύζουν Baelchenaah δεν είναι καλό σε αυτό, και τα φορέματα του δέρματος συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον και το όφελος στο βαθμό που του αποδίδεται ότι το δερμάτινο φόρεμα που δεν το ράβετε σε όρους χονδρικής όλων των ποικιλιών δείχνει εντελώς γεμάτο θρησκεία και ίσως αυτό ήταν άλλο ένα παλιό πρόσωπο και τα ρούχα του θησαυρού θα αφαιρέσουν τον Baezz και τον πλούτο . Και όποιος βλέπει ότι φοράει κουτσό φόρεμα, μια γυναίκα θα έρθει στον πρωκτό της . Ο Τζέμπερ είπε ότι ο Μαροκινός εκφράζει την προσήλωσή του στα πράγματα του βαλβιδικού Valbaad εάν είναι καθαρό καινούργιο, το οποίο συνδέεται με τη θρησκεία και τον κόσμο και αν το βρώμικο vintage σφιχτό Vdd έτσι ίσως ο Del βρώμικο στο φόρεμα για την αδυναμία της θρησκείας και του είπαν αν η γυναίκα είδε ότι φορούσε κίτρινο ένδυμα ήταν ο σύζυγός της, όμως εξασθενεί ) Δεν ήταν για εκείνη, οπότε πήρε έναν σύζυγο . Και όποιος βλέπει ότι ανοίγει ένα διπλωμένο ένδυμα, δείχνει ταξίδι, και όποιος βλέπει ότι διπλώνει ένα ανοιχτό ένδυμα, δείχνει την απουσία του ταξιδιού του . Ο Khaled al – Isfahani είπε ότι τα καλύτερα ρούχα και τι ήταν το βαμβάκι αν δεν πρόκειται για μετάξι μεταξοσκώληκα, επειδή είναι καθαρό, είναι καλή θρησκεία και κοσμικά φορέματα αν το μοτίβο, το βαμβάκι ή το μετάξι, κατακλύζουν τα χρήματα του haram και τη διαφθορά της θρησκείας και ανέμελη . Είπε ότι ο Jafar Sadiq νέο φόρεμα λευκός άντρας γυναίκα και γυναίκα και ο βασιλιάς της χάρης και το όφελος ενός ζευγαριού, είδε ότι έβγαλε τη ρόμπα του μαζί του ότι ήταν στο βασιλιά της υπηρεσίας είναι από την υπηρεσία του, αλλά Όχι τόσο καλά όσο λέγεται, και είδε ότι έκοψε τα ρούχα του, ερμήνευσε να πάρει καλά . Και όποιος βλέπει ότι ο κλέφτης απογυμνώνει το ένδυμά του, παρεμβαίνει στην εμφάνιση διαφθοράς μεταξύ των γυναικών . Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το ένδυμα με δύο πλευρές ή δύο χρώματα δείχνει ευγένεια και κηδεμονία για τους ανθρώπους της θρησκείας και του κόσμου, και το νέο ένδυμα είναι καλό για τους πλούσιους και τους φτωχούς . Ένιωσε ότι τα ρούχα magsuot ως νέα Vtmzkt δεν είναι σε θέση να επισκευαστούν, όπως συναρπάζει ακόμη και όσο είναι ζωντανό και το παιδί και η υψηλή αξία των υπαλλήλων της ασθένειας και η ελεύθερη αύξηση χάριτος φορέματα είδος ανανεωμένου χρέους, το φοριέται πάνω από τα ρούχα του έδειξε την έγκριση του μυστικού του Alanath και ίσως η πρόθεση ήταν καλή από τα φαινομενικά και ίσως κέρδισε χρήματα. Το Mdkhora και το μεταξωτό brocade δεν ταιριάζει να φορούν κάλτσες για τους νομικούς, γιατί ο Aaolan το ελάχιστο αίτημά τους και προσκαλούν τους ανθρώπους στην αίρεση και ήταν πιθανότατα ισχύει για μη μελετητές, ερμηνεύουν ότι το έργο απαιτεί παράδεισο και μολύνει με αυτό το πριγκιπάτο δείχνει επίσης γάμους από μια γυναίκα, ειλικρινής ή παχουλός Bjarah Belle ρύθμιση καλεί το πέρασμα στην έκφραση όλων αυτών είναι από την περίπτωση του βλέποντος . Η ρόμπα δηλώνει τα πρόσωπά της . Ο Al-Kirmani είπε: «Ερμηνεύεται για τη δικαιοσύνη στη θρησκεία, για τους διεφθαρμένους ανθρώπους με μαστίγια και για άλλους με λοίμωξη από ευλογιά στο σώμα ». Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας αποκτά κατάσταση πέους που ήταν από την οικογένειά της, ειδικά από τους ανθρώπους του οργώματος και της φύτευσης και του εύφορου έτους για όσους έχουν από την οικογένειά της, μια αυξανόμενη ευχαρίστηση των γυναικών και έδωσε στη Xia χρήματα από το σημείο των Περσών και των ανθρώπων της αποκάλυψης και των τυχερών παιχνιδιών, και μπορεί να συγκεντρώσει μαστίγια . Ένας επιτρεπόμενος που έχει πρόσωπο με συνέπειες, και κανείς δεν κατηγορείται για αυτό, είτε πρόκειται για άντρες είτε για γυναίκες, εκτός εάν κάτι του κατακριτέου τύπου αναμειγνύεται μαζί του . Όσο για το μελάνι, ερμηνεύεται με χάρη, και δεν υπάρχει τίποτα εκτός από το καλύτερο, ειδικά για τις γυναίκες, και ειπώθηκε ότι το όραμα των ενδυμάτων της γενναιοδωρίας είναι μια θλίψη . Το πριόνι που φορούσε τα δύο ρούχα του Khgayn Mottagtaan το ένα πάνω από το άλλο, υποδηλώνεται από τον θάνατό του και τα σκισμένα ρούχα ερμηνεύουν αδιάφορα τις ανησυχίες τραυματισμού και το σχισμένο περισσότερο ερμηνευμένο αιδοίο και χρησιμεύει ως Alqaba και Duwaji εάν η γυναίκα είδε ότι τα ρούχα της συνήθιζαν να έχουν έλλειψη HTC το νέο φόρεμα τρώει χρήματα halal και τρώει το φόρεμα, είπε ο Σαλμί ότι τα ρούχα του είναι βρεγμένα πάνω του ενώ τα φοράει. Αν ταξιδεύει, δεν ταξιδεύει, και αν σκόπευε κάτι που δεν θα είχε . Και αυτός που βλέπει ότι πουλάει τα ρούχα του είναι καλός για αυτόν και δεν υπάρχει καλό για εκείνον που τα αγοράζει, και αν τους δει ότι τους ωθεί από τον εαυτό του, τότε αυτή είναι η άφεση της φτώχειας του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καινούργια ρούχα μετά το μπάνιο του, τότε αρνείται με την απώλεια της ανησυχίας και της ταλαιπωρίας και απαλλάσσεται από κάτι κακό . Και όποιος βλέπει ότι φοράει απαγορευμένο ένδυμα ή κάτι που αποδίδεται σε γυναίκες, παντρεύεται μια γυναίκα που είναι απαγορευμένη, και για τα κεντημένα ρούχα, φοριούνται από αυτά, νάρκες και ίσως η φήμη των γυναικών είναι σπασμένη . Ένιωσε ότι φοράει γυναικεία ρούχα, έμεινε έγκυος, έρχονται στη γυναίκα, αν και δεν είχε εγκυμοσύνη επηρεάζει βλάβη ή φόβο με τα ίδια χρήματα όσο ο Χνάθα πιθανώς τραυματίστηκε τον χρόνο του και τη ρόμπα, που είναι τοποθετημένη στον ώμο, ερμήνευσε την ανθρώπινη θρησκεία που τον φοράει στη θέση του λαιμού και του λαιμού στη Γραμματεία . Θεωρείται ότι ντύνεται καλά, ο Σαλάχ Ντιντ και η καλή πίστη, και αν δει τον μανδύα που τον βάζει στον ώμο του πηγαδιού, αύξησε το χρέος και η υγεία της θρησκείας δεν είναι καλή σε λεπτό .) Τα ρούχα πλύσης που πρέπει να σχεδιάσει ένιωσε ότι το πλύσιμο των ρούχων του από τη βρωμιά δείχνει την καλοσύνη του και τη σωτηρία του Θλίψης και της θλίψης και της ευημερίας του και το χρέος του θα αποπληρωθεί αν το φοράει, αλλά αν δεν το φοράει, είναι χωρίς αυτό . Ο Al-Karmani είπε: «Το να πλένεις καθαρά ρούχα αν εμφανιστεί βρωμιά από αυτό, τότε είναι διαφθορά στη θρησκεία και διαπράττει αμαρτία ». Ο Abu Saeed Al-Waseer είπε: Το πλύσιμο των ρούχων από τη βρωμιά είναι μετάνοια, το πλύσιμο από το σπέρμα είναι μετάνοια της πορνείας και το πλύσιμο από το αίμα είναι μετάνοια από τη δολοφονία και το πλύσιμο από τη δικαιολογία ως μετάνοια . Ο Jaafar al-Sadiq είπε: Το πλύσιμο των ρούχων με κρύο νερό σημαίνει τέσσερις πτυχές της μετάνοιας, της ευεξίας, της σωτηρίας από τον Asir και της ασφάλειας από το φόβο και το πλύσιμο με ζεστό νερό, θλίψη, θλίψη και ασθένεια . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι πλένει καθαρά ρούχα, είναι μια αύξηση στην ευσέβεια και την ευσέβειά του, και ειπώθηκε ότι αυτό ήταν υπερβολικό επειδή δεν άξιζε να πλυθεί, και άλλοι είπαν, δεν υπάρχει βλάβη σε αυτό και δεν υπάρχει καμία ζημιά σε αυτό ….

Πλύσιμο: Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι κάνει πλύση κατά τη διάρκεια της πλύσης του με το τι επιτρέπεται να κάνει πλύση, γιατί είναι φως πάνω από το φως, όπως αναφέρεται στην έκθεση : (Η πλύση κατά την πλύση είναι φως πάνω από το φως ). Και ίσως η πλύση δείχνει την εκπλήρωση των αναγκών των ιδιοκτητών του στήθους, εάν η ολοκλήρωση της πλύσης υποδηλώνει την επίτευξη του σκοπού του, διαφορετικά όχι . Η πλύση ισχύει σε όλες τις θρησκείες και είναι ασφαλής από τον Παντοδύναμο Θεό . Και όποιος κάνει πλύση σε ένα κοπάδι ή μπάνιο, θα κερδίσει κάτι που του είχε κλαπεί . Και αν κάνει πλύση με ό, τι δεν επιτρέπεται να κάνει πλύση, τότε προσπαθεί να περιμένει ανακούφιση, και αυτό που κάνει δεν έχει ολοκληρωθεί . Και όποιος προσεύχεται χωρίς πλύση και είναι έμπορος, τότε πρόκειται για εμπόριο που δεν έχει κεφάλαια, και αν είναι ιδιοκτήτης κηδεμονίας τότε δεν έχει στρατιώτες . Και όποιος προσεύχεται σε μέρος όπου δεν επιτρέπεται να προσευχόμαστε, σαν σκουπίδια, τότε μπερδεύεται για το θέμα του και δεν μπορεί να το κάνει . Και όποιος βλέπει ότι κάνει πλύση στο κρεβάτι του ενώ είναι άρρωστος, το όραμά του δείχνει το παράδοξο μιας γυναίκας ή φίλου . Και αν κάνει πλύση σε αγορές ή μπάνια, αυτό δείχνει την οργή του Θεού Παντοδύναμου και των αγγέλων του . Αν κάνει πλύση στο κεφάλι του συντρόφου του, τότε θα το κληρονομήσει και αν δει ότι ο σύντροφός του κάνει πλύση στο κεφάλι του, θα πληγεί από πολλά μειονεκτήματα και ένα σοβαρό σκάνδαλο . Λέγεται : Η πλύση είναι μια εμπιστοσύνη που εκτελεί, ένα χρέος που εκπληρώνει, ή μια μαρτυρία που καθιερώνει . Και όποιος βλέπει ότι κάνει πλύση και ολοκληρώνει την πλύση του, και αν είναι ανήσυχος, ο Παντοδύναμος Θεός θα επιστρέψει την ανησυχία του, ή φοβάται τον Θεό Παντοδύναμο την ασφάλεια αυτού που φοβάται, ή έναν ασθενή που έχει θεραπευτεί από τον Παντοδύναμο Θεό, ή έναν οφειλέτη που Ο Θεός έχει καθορίσει το χρέος του, ή ένας αμαρτωλός, ο Παντοδύναμος Θεός απέρριψε από τις αμαρτίες του, και αν δει ότι η πλύση του δεν έχει ολοκληρωθεί, τότε δεν έχει ολοκληρωθεί η εντολή Του, ποιος είναι ο αναζητητής του . Και όποιος βλέπει ότι κάνει πλύσιμο με ζεστό νερό, ή κολυμπά με αυτό ή με αυτό, θα αρρωστήσει και θα αρρωστήσει ….

…Και είπε ο al-Kirmani, ένα όραμα του προσώπου ερμηνεύεται ως στολίδι και μέσα διαβίωσης, και όποιος βλέπει ένα ελάττωμα στο πρόσωπό του, θα μειωθεί σε αυτό, και επίσης αν δει ότι έχει αυξήσει τον Qin ….

…Και όποιος βλέπει ότι μια υπηρέτρια έρχεται σε αυτόν το πρωί του προσώπου, τότε θα είναι σε καλή κατάσταση, και εάν έχει τα προς το ζην με τον Σουλτάνο ή όποιος πάρει τη θέση του, τότε το παίρνει, και εάν απουσιάζει τότε θα του έρθει καλά, και αν είναι άσχημο να κοιτάξει, θα έρθει σ ‘αυτόν αυτό που μισεί ….

…Όσο για το σκοτάδι και το σπάσιμο του προσώπου, είναι η έλλειψη ζωής και νερού . Όποιος βλέπει ότι το πρόσωπό του είναι τρυφερό, είναι ντροπαλός . Το Samajah έχει ελάττωμα και το ελάττωμα είναι Samajah . Ένας άντρας είδε σαν η επιδημία να είχε πέσει σε ανθρώπους και ζώα, οπότε ρώτησε αυτόν που το διέσχισε και είπε : Ο βασιλιάς της εποχής μας χωρίζει τους ανθρώπους ή τους κλειδώνει ή βλάπτει τους κρυμμένους ….

…Το όργανο του προσώπου είναι, σε ένα όνειρο, απόδειξη του αρσενικού παιδιού μετά την εμμηνόπαυση, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Σταμάτησε το πρόσωπό της )….

…Όποιος το βλέπει σαν να κάνει πλύση ή πλύσιμο σε ένα κοπάδι, θα κερδίσει κάτι που του είχε κλαπεί . Και όποιος βλέπει σαν να κάνει πλύση και μπαίνει σε προσευχή, θα αφήσει τις ανησυχίες του και θα ευχαριστήσει τον Θεό Παντοδύναμο για ανακούφιση ….

Πλύσιμο χεριών με λειχήνες : Δείχνει τη διακοπή της φιλίας και δείχνει τη διακοπή της σύγκρουσης . Και ειπώθηκε ότι δραπέτευσε από το φόβο, και ειπώθηκε ότι ήταν απελπισία από την ελπίδα, και ειπώθηκε ότι ήταν μετάνοια από τις αμαρτίες ….

…Και όποιος βλέπει ότι είναι junub και δεν βρήκε νερό για να το πλύνει, τότε είναι δύσκολο γι ‘αυτόν να κάνει ό, τι ζητά από το ζήτημα αυτού του κόσμου και του μέλλοντος, και όποιος βλέπει ότι έχει πλυθεί από την ακαθαρσία και έχει ολοκληρώσει το πλύσιμο του, τότε το ζήτημα που θέλει θα ολοκληρωθεί για αυτόν, και εάν δεν πλυθεί, η παραγγελία του δεν εκπληρώνεται. Και όποιος βλέπει ότι έχει πλένει και φοράει ρούχα, τότε είναι ασφαλής από κάθε ταλαιπωρία και ασθένεια, και αν τα ρούχα ήταν καινούργια, ήταν πιο ενημερωμένος, και αν είδε ότι έπλυνε και δεν φορούσε, τότε κάποια από την αγωνία του θα απελευθερωθεί από αυτόν και η παραγγελία του δεν θα τον συναντήσει σύμφωνα με όσα συμφωνεί μαζί του και αν δει ότι έπλυνε τα χέρια και το πρόσωπό του δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό…

…Και όποιος βλέπει ότι κάνει πλύσιμο με ζεστό νερό, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν ….

…Και είπε ο Jaber al-Maghribi, το πλύσιμο υποδηλώνει καθαρότητα στη θρησκεία και την ευσέβεια, και ειπώθηκε ότι υπάρχει μια αύξηση στη δόξα και την καλή φήμη ….

Εάν τον βλέπει να απομακρύνεται από αυτόν ή σε σύγκρουση μαζί του, σαν να τον χτυπάει, δηλώνει ότι διέπραξε αμαρτία και λέγεται ότι αν δει έναν νεκρό, τον χτύπησε, τότε απαιτεί χρέος ….

Εάν κάποιος βλέπει το πρόσωπό του μαύρο και φοράει λευκά ρούχα, τα οράματά του δείχνουν ότι γεννά μια κόρη, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Και αν κάποιος από αυτούς κηρύξει στη γυναίκα, το πρόσωπό του θα παραμείνει μαύρο ». Ο Διοικητής των Πιστών είδε τον Μαχντί, ο Θεός να τον έχει έλεος, στον ύπνο του, σαν το πρόσωπό του να είναι μαύρο, οπότε παρακολουθούσε με πανικό, και κάλεσε τον Ιμπραήμ Μπιν Αμπντουλάχ αλ-Κιρμάνι, οπότε σηκώθηκε από τον Ο Σέρτζαν, και του είπε τα οράματά του, και είπε : Θα έχετε μια κόρη, και απαγγέλλει αυτόν τον στίχο, και τον έφερε μια κόρη εκείνη τη νύχτα, οπότε ήταν χαρούμενος από αυτό και το καλύτερο βραβείο του ….

Και όποιος είδε ότι λούστηκε και φορούσε νέα ρούχα, εάν ήταν απομονωμένος από το κράτος, θα του επιστραφεί . Εάν είναι φτωχός, πλούσιος και πλούσιος, εάν φυλακιστεί, απελευθερώνεται και εάν είναι άρρωστος, είναι ελεύθερος και εάν είναι έμπορος του οποίου το εμπόριο έχει εξαντληθεί, ή τεχνίτης που δεν μπόρεσε να κατασκευάσει, οι υποθέσεις τους ισιώνονται και μια εντολή ανανεώνεται για αυτούς στην πιο ολοκληρωμένη κατάσταση, και εάν είναι υποχρεωμένος να εκτελέσει το Χατζ, και αν είναι ανήσυχος, τότε ο Θεός θέλει την ανησυχία του, ακόμα κι αν ήταν στο χρέος, ο Θεός πλήρωσε το χρέος του, γιατί όταν ο Ιώβς πλύθηκε, φόρεσε νέα ρούχα, και ο Θεός του έδωσε την οικογένειά του και τα άλλα μαζί τους, και οι ανησυχίες του εξαφανίστηκαν και το σώμα του ήταν σωστό ….

Εάν ένα άτομο το έπλυνε, μετανοούσε στο χέρι αυτού του ατόμου, ένας άνθρωπος διαφθοράς στη θρησκεία του . Και αυτός που λούστηκε ήταν αρχικά ένας έμπορος που έσωσε τους ανθρώπους από τις ανησυχίες του και ένας έντιμος άνθρωπος θα μετανοούσε στα χέρια του για τους ανθρώπους των διεφθαρμένων, οπότε όποιος βλέπει σαν να είναι αυτός που λούζεται, η εντολή του αυξάνεται και ξεφεύγει από τις ανησυχίες ….

Και όποιος βλέπει ότι κάνει πλύση για προσευχή, είναι ασφάλεια από τον Παντοδύναμο Θεό ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει κάνει μπάνιο, τότε ανακουφίζει κάτι, και ο αδελφός είναι τεμπέλης, που καθαρίζει τις αμαρτίες του και αποκαλύπτει τις ανησυχίες ….

Και όποιος βλέπει ότι κάνει πλύση με νεφελώδες νερό και τα παρόμοια, τότε στενοχωρείται, αλλά ελπίζει για ανακούφιση ….

Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος βλέπει ότι πλένει τους νεκρούς, τότε ένας άνθρωπος με διεφθαρμένη θρησκεία μετανοεί στα χέρια του ~….

Αν δει μερικούς από τους νεκρούς να ζητούν από κάποιον να πλένει τα ρούχα του, τότε αυτή είναι η έλλειψη ικεσίας, φιλανθρωπίας, αποπληρωμής ενός χρέους ή χαλάρωσης ενός αντιπάλου, ή εφαρμογής μιας διαθήκης ….

Εάν ένας νεαρός άνδρας ή μια γυναίκα ονειρεύεται το μπάνιο, τότε αυτό σημαίνει μεγάλο άγχος για ένα από τα αντίθετα φύλα, λόγω του φόβου ότι θα χάσει την καλή του γνώμη λόγω της επιρροής των άλλων . Εάν μια έγκυος γυναίκα ονειρεύεται ότι πλένει, αυτό υποδηλώνει αποβολή ή ατύχημα . Για έναν άνδρα, αυτό το όνειρο σημαίνει πορνεία . Μετά από αυτό το όνειρο, οι συναλλαγές από τη συλλογή των ειδών πρέπει να εκτελούνται εύλογα . Εάν πλένετε με άλλους, θα πρέπει να αποφύγετε κακούς συντρόφους και αυτό το όνειρο μπορεί να ακολουθείται από παραμόρφωση της φήμης . Εάν το νερό είναι λασπώδες, αυτό σημαίνει ότι το κακό, στην πραγματικότητα, ο θάνατος και οι εχθροί είναι κοντά σας . Εάν μια χήρα ονειρεύεται ότι πλένει, αυτό σημαίνει ότι ξέχασε τις προηγούμενες δεσμεύσεις της και επιταχύνει τον ρυθμό των κοσμικών συμφερόντων . Τα κορίτσια πρέπει να αποφεύγουν την παρέα των ανδρών . Οι άντρες θα σας εμπλέξουν σε σαγηνευτικές ίντριγκες . Ένα ζεστό μπάνιο συμβολίζει συνήθως το κακό . Ένα καθαρό, κρύο λουτρό ανακοινώνει χαρούμενες ειδήσεις και μια μακρά περίοδο εξαιρετικής υγείας . Το μπάνιο σε μια ήρεμη θάλασσα δείχνει την επέκταση της εργασίας και την ικανοποιητική έρευνα για χάρη της γνώσης ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει κάνει ghusl την Παρασκευή και τις δύο Eids, τότε θα αυξήσει τους βαθμούς στο μέλλον, με την προηγούμενη εξήγηση αυτού ….

…Ρούχα Al-Baroud ( Al-Yamaniyyah ) , καθώς δείχνει το καλό αυτού του κόσμου και του μέλλοντος . Τα καλύτερα ρούχα είναι δροσερά και μπερδεμένα και είναι ισχυρότερα στην ερμηνευτική από το μαλλί . Και το κρύο ριγέ στη θρησκεία είναι καλύτερο από αυτόν τον κόσμο . Και η ψυχρότητα από τον Αλμπρισμό είναι απαγορευμένα χρήματα . Τα δύο πλάσματα είναι θολωτά ενδύματα, οπότε όποιος βλέπει σαν να φορούσε δύο ρούχα δημιουργίας κομμένα το ένα πάνω από το άλλο, δείχνει τον θάνατό του . Το φόρεμα ήταν σχισμένο αδιάκοπα, το πλάτος του σχίστηκε . Και ένα σχισμένο φόρεμα είναι απόδειξη αιδοίου, όπως η επιβίωση και ο γάμος . Εάν μια γυναίκα βλέπει το πουκάμισό της με κοντά ρούχα, είναι περιορισμένη και παραβιάζεται το πέπλο της . Και όποιος δακρύζει το πουκάμισό του στον εαυτό του, διαμαρτύρεται με την οικογένειά του και ακυρώνει τα προς το ζην, εάν φοράει πουκάμισα σχισμένα το ένα πάνω στο άλλο, τότε αυτή είναι η φτώχεια και η φτώχεια του γιου του . Αν δείτε τη δημιουργία πάνω από τον άπιστο, τότε είναι η κακή του κατάσταση στον κόσμο του και στο μέλλον . Και τα άσχημα συνονθύλευμα ρούχα λέγεται ότι υποδηλώνουν απώλεια και ανεργία . Το ρύπο είναι αν είναι στα ρούχα, στο σώμα ή στα μαλλιά . Και η βρωμιά με ρούχα χωρίς λίπος υποδηλώνει διαφθορά της θρησκείας και την αφθονία των αμαρτιών, και αν είναι με λίπος, τότε είναι η διαφθορά του κόσμου, το πλύσιμο από βρωμιά είναι μετάνοια, το πλύσιμο από σπέρμα είναι μετάνοια από πορνεία, το πλύσιμο από το αίμα είναι μετάνοια από δολοφονία, και το πλύσιμο από την παρθενία είναι μετάνοια από παράνομο κέρδος . Και αφαιρέστε τα βρώμικα ρούχα, την απομάκρυνση των ανησυχιών, καθώς και την καύση τους . Όσον αφορά το βρεγμένο σε ένα ένδυμα, είναι εμπόδιο στο ταξίδι, ή από την εντολή τους σε αυτό, και δεν ολοκληρώνεται έως ότου στεγνώσει το ρούχο . Και όποιος είδε ότι είχε νέα ρούχα, θα είχε σπασμένα χρήματα ….

…Εάν το βλέπετε καλά σε ένα όνειρο, τότε δείχνει καλή κατάσταση σε αυτόν τον κόσμο, καλές ειδήσεις και ευτυχία . Και αν τον βλέπετε ως μαύρο, τότε δείχνει καλές ειδήσεις μιας γυναίκας σε εκείνη που έχει μια έγκυο γυναίκα, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Και αν ένας από αυτούς φέρνει καλές ειδήσεις στη γυναίκα, το πρόσωπό του θα παραμείνει μαύρο και αυτός είναι αηδιαστικό ). Και το κιτρινωπό πρόσωπο δείχνει ταπείνωση και φθόνο, και το κίτρινο πρόσωπό του μπορεί να είναι υποκρισία . Και ειπώθηκε : Το σφύριγμα του δείχνει λατρεία, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Τα πρόσωπά τους είναι ορατά από τα ίχνη της προσκύνησης ). Είναι το κιτρινωπό πρόσωπο . Και όποιος από τους Αιθίοπες και τους Νέγρους είδε ότι το πρόσωπό του ήταν λευκό δείχνει την υποκρισία του . Και αν δει τη σάρκα των μάγουλων του να φύγει, θα ρωτούσε τους ανθρώπους και θα ζούσε μόνο από το θέμα . Και στην hadeth : ( Το ζήτημα παραμένει σε έναν από εσάς μέχρι να συναντήσει τον Θεό και δεν υπάρχει σκέδαση κρέατος στο πρόσωπό του .) Εάν βλέπει σκοτάδι ή στρέβλωση στο πρόσωπό του, δείχνει τη διαφθορά της θρησκείας του ή την έλλειψη της κατάστασής του . Και αν βλέπει το πρόσωπό του μπλε, τότε είναι εγκληματίας, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και οι εγκληματίες εκείνη την ημέρα θα είναι γεμάτοι με μπλε ). Και αν βλέπει το πρόσωπό του μαύρο, τότε δείχνει μεγάλο αριθμό ψεμάτων, ή αίρεση που έφερε στη θρησκεία του . Εάν το πρόσωπό του είναι μεγάλο, αυτό δείχνει το ανάστημα του . Ίσως το κιτρινωπό πρόσωπο δείχνει αγάπη και αγάπη . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει μαυρίσει το πρόσωπό της με αιθάλη, τότε είναι ο θάνατος του συζύγου της και αν βλέπει ότι φοράει άρωμα, τότε είναι καλό για αυτήν και τον σύζυγό της . Η ευχέρεια του προσώπου, το χαμόγελο και η λευκότητά του είναι απόδειξη της καλής κατάστασης του ιδιοκτήτη του, είτε νεκρού είτε ζωντανού . Και όποιος βλέπει ότι έχει δύο πρόσωπα σε ένα όνειρο δείχνει ένα κακό τέλος, για το ρητό του, ειρήνη σε αυτόν : (Ο Θεός δεν κοιτάζει τα δύο πρόσωπα ). Και όποιος είδε ότι είχε πρόσωπα έδειξε ότι είχε απομακρυνθεί από το Ισλάμ, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : (Και οι άγγελοι χτυπούν τα πρόσωπά τους ). Ίσως το μαύρο χρώμα του προσώπου να δείχνει φόβο . Και το σπάσιμο του προσώπου δείχνει έλλειψη σεμνότητας . Το Samaajah στο πρόσωπο είναι ελάττωμα και το ελάττωμα είναι Samajah ….

…Κίτρινο χρώμα Ένα άτομο που βλέπει σε ένα όνειρο ότι το χρώμα του προσώπου του είναι κίτρινο θα έχει μια ασθένεια . Και ειπώθηκε : Θα είναι καλός στο μέλλον και θα είναι μεταξύ των στενών . Ένα κίτρινο πρόσωπο σε ένα όνειρο δείχνει ταπείνωση και φθόνο, και ένα κιτρινωπό πρόσωπο μπορεί να είναι ένα σημάδι υποκρισίας . Και ειπώθηκε : το κιτρινωπό πρόσωπο δείχνει λατρεία και tahajjud τη νύχτα, και το κιτρινωπό μπορεί να υποδηλώνει αγάπη και αγάπη . Και το κίτρινο χρώμα δείχνει σεβασμό και παρατήρηση . Ίσως το κιτρίνισμα να είναι ένδειξη φόβου . Και όποιος βλέπει το πρόσωπό του λευκό και το σώμα του κίτρινο, τότε η δημοσιότητά του είναι καλύτερη από το κρεβάτι του, και αν το σώμα του είναι λευκό και το πρόσωπό του κίτρινο, τότε το κρεβάτι του είναι καλύτερο από τη δημοσιότητα . Και το κιτρίνισμα του προσώπου και του σώματος υποδηλώνει ασθένεια . Και ένα κίτρινο πρόσωπο είναι ένα σημάδι θλίψης που πλήττει τους οραματιστές . Και το κιτρίνισμα σε όλα τα ρούχα είναι ασθένεια και αδυναμία εκτός από το φόρεμα από πορσελάνη ή μετάξι ή ένδυμα από μπρόκλερ, καθώς υποδηλώνει διαφθορά στη θρησκεία του ….

…Κίτρινο χρώμα Ένα άτομο που βλέπει σε ένα όνειρο ότι το χρώμα του προσώπου του είναι κίτρινο θα έχει μια ασθένεια . Και ειπώθηκε : Θα είναι καλός στο μέλλον και θα είναι μεταξύ των στενών . Ένα κίτρινο πρόσωπο σε ένα όνειρο δείχνει ταπείνωση και φθόνο, και ένα κιτρινωπό πρόσωπο μπορεί να είναι ένα σημάδι υποκρισίας . Και ειπώθηκε : το κιτρινωπό πρόσωπο δείχνει λατρεία και tahajjud τη νύχτα, και το κιτρινωπό μπορεί να υποδηλώνει αγάπη και αγάπη . Και το κίτρινο χρώμα δείχνει σεβασμό και παρατήρηση . Ίσως το κιτρίνισμα να είναι ένδειξη φόβου . Και όποιος βλέπει το πρόσωπό του λευκό και το σώμα του κίτρινο, τότε η δημοσιότητά του είναι καλύτερη από το κρεβάτι του, και αν το σώμα του είναι λευκό και το πρόσωπό του κίτρινο, τότε το κρεβάτι του είναι καλύτερο από τη δημοσιότητα . Και το κιτρίνισμα του προσώπου και του σώματος υποδηλώνει ασθένεια . Και ένα κίτρινο πρόσωπο είναι ένα σημάδι θλίψης που πλήττει τους οραματιστές . Και το κιτρίνισμα σε όλα τα ρούχα είναι ασθένεια και αδυναμία εκτός από το φόρεμα από πορσελάνη ή μετάξι ή ένδυμα από μπρόκλερ, καθώς υποδηλώνει διαφθορά στη θρησκεία του ….

…Όσο για το πλύσιμο, όποιος βλέπει ότι πλένει τους νεκρούς, τότε ένας άνθρωπος με διεφθαρμένη θρησκεία μετανοεί στα χέρια του, και όποιος βλέπει ότι έχει πλυθεί, τότε σηκώνεται μία φορά και βγαίνει από ανησυχίες, και όποιος βλέπει ένα νεκρό άτομο και οι άνθρωποι τον ζητούν να πλύνει και δεν το βρίσκουν αυτό δείχνει ότι ο νεκρός διαπράττει αμαρτίες και οι άνθρωποι τον δείχνουν σε καλό, αλλά δεν τον επηρεάζει. Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός πλένει κάτι που δεν επιτρέπεται για πλύσιμο, τότε είναι ένας διεφθαρμένος άνθρωπος που κηρύττει για κάτι που δεν έχει νόημα ή όφελος….

…Απαγορεύεται το χρήμα σε ένα όνειρο . Όποιος βλέπει ότι βρίσκεται στο αίμα, τότε γυρίζει με απαγορευμένα χρήματα ή μια μεγάλη αμαρτία . Εάν βλέπει αίμα σε ένα πουκάμισο από ένα μέρος όπου δεν γνωρίζει την πηγή του, τότε βρίσκεται σε αυτό από όπου δεν αισθάνεται . Αν δει το πουκάμισό του να είναι λεκιασμένο με το αίμα της γάτας, τότε υπάρχει ένα κείμενο . Εάν το πουκάμισό του είναι λεκιασμένο με αίμα επτά, τότε του ανήκει η δύναμη του λανθασμένου και παραπλανητικού . Εάν το πουκάμισό του είναι λεκιασμένο με αίμα κριού, τότε ένας αξιότιμος, πλούσιος και απόρθητος άνθρωπος θα του ψέψει και μετά το ψέμα, θα λάβει απαγορευμένα χρήματα όσο το ποσό του αίματος και τη ροή του από το δέρμα, και εάν απουσιάζει , επιστρέφει με ασφάλεια από το ταξίδι του . Και όποιος βλέπει ότι το αίμα βγαίνει από το σώμα του, και βλέπει τις πληγές του σώματός του, επηρεάζει την υγεία του σώματος και την αύξηση των χρημάτων, ακόμα κι αν απουσιάζει ειρηνικά και θα αποκτήσει καλό, δικαιοσύνη και ευχαρίστηση . Αν δει ότι έπινε ανθρώπινο αίμα, τότε είναι χρήμα και όφελος και σώζεται από κάθε δοκιμασία, καταστροφή και αγωνία . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι έχει πέσει σε ένα πηγάδι αίματος, θα δοκιμαστεί με απαγορευμένα χρήματα . Και όποιος βλέπει μια κοιλάδα αίματος στη θέση του, το αίμα του θα χυθεί εκεί . Και όποιος βλέπει αίμα που βγήκε από αυτόν χωρίς να σκοπεύει ή να τραυματίσει ή να τραυματιστεί, τα χρήματα βγήκαν από αυτόν όσο το αίμα αν έχει χρήματα, και αν είναι φτωχός, θα ωφεληθεί σαν αυτό . Εάν το αίμα φαίνεται σε ένα βάζο, δεμένο με πανί, είναι ο εμμηνορροϊκός δεσμός . Το αίμα δείχνει τη ζωή και τη δύναμη του ιδιοκτήτη του, των χρημάτων του, εκείνου που τον βοηθά και τον υποστηρίζει, είτε είναι εγγυητής είτε βασιλιάς, και όποιος τον κρύβει από ρούχα ή ό, τι επαίνους ή συκοφαντία φτάνει σε αυτόν . Και ίσως έδειξε το σπέρμα του, το οποίο εξασθενεί την έξοδο του . Και ίσως αναφέρθηκε στα χρήματα και στον απαγορευμένο που το έφαγε, και εάν το υπερβολικό αίμα βγήκε από αυτό σε ένα όνειρο, υποδηλώνει την αναποτελεσματικότητα αυτού που ήταν ευτυχισμένος μαζί του από έναν πατέρα, γιο ή σύντροφο ή την έλλειψη χρημάτων του , ή πούλησε κάτι από τα ρούχα του, ή τη διαφορά μιας γυναίκας ή άλλου αγαπημένου προσώπου . Το αίμα ενός ατόμου δείχνει τον δαίμονα του από τον οποίο ρέει η κυκλοφορία του αίματος, ενώ είναι στο σπίτι του σαν εχθρός . Η υπερβολική εκπομπή αίματος είναι ενοχλητική και η εκπομπή του όταν είναι απαραίτητο σε ένα όνειρο είναι ένα υπόλοιπο και ο θάνατός τους . Το εμμηνορροϊκό αίμα μιας ανύπαντρης είναι σύζυγος και μια έγκυος γυναίκα έχει ματαιώσει την εμμηνόρροια και μια ασθένεια είναι απελπιστική για την εμμηνόρροια . Και όποιος βλέπει ότι το αίμα το λεκιάζει, τότε τα απαγορευμένα χρήματα βγαίνουν από αυτό ….