…Ο Ιμπν Σιρίν είπε: Όποιος είδε ότι έκανε μπάνιο σε θάλασσα ή ποτάμι, δείχνει θρησκεία και υποταγή στον Θεό Παντοδύναμο, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι είχε λούζεται με καθαρό καθαρό νερό, η απόφασή του είναι η απόφαση για την πλύση και Επιπλέον, διευκολύνοντας τις υποθέσεις του Επόμενου, και εάν το νερό δεν είναι καθαρό ή καθαρό, τότε η έκφρασή του είναι αντίθετη με αυτό, αλλά δεν υπάρχει ελπίδα. Η καλοσύνη του ….

…Και όποιος βλέπει ένα ποτάμι με υγρό πράγμα, τότε θα έχει τροφή, καλοσύνη και ευλογία, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει: «Υπάρχουν ποτάμια νερού που δεν είναι βρώμικα, ποτάμια γάλακτος των οποίων η γεύση δεν έχει αλλάξει, και ποτάμια κρασί απόλαυσης για τους πότες . ~…

…Και ειπώθηκε ότι αυτός που βλέπει στο ποτάμι τι αγαπάει είναι καλός για τον εργάτη ή έναν βασιλιά χωρίς την εξουσία ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει βγει από ένα λάκκο ή ποτάμι, και αν είναι άρρωστος, ο Θεός Παντοδύναμος θα τον θεραπεύσει, και εάν φυλακιστεί, θα σωθεί ….

…Εάν βγαίνει σε μια κοιλάδα ή σε ένα ποτάμι, βγαίνει στα χέρια ενός ηγεμόνα ή ενός κυβερνήτη, της καταστροφής ή της επιδρομής ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε ψηλό πράγμα και το ποτάμι ρέει κάτω από αυτό, τότε θα επιτύχει καλοσύνη, χάρη και ανύψωση, και μπορεί να ήταν μεταξύ των ανθρώπων της Χέννας, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε: « Από κάτω ρέει ποτάμια για αυτούς, οπότε πηγαίνετε ό, τι θέλουν . ~…

…Όποιος βλέπει ένα καθαρό, γλυκό ποτάμι, είναι μια καλή ζωή και γαλήνη κάθε φορά, ειδικά αν έπινε από αυτό, και ειπώθηκε ότι ένα όραμα του ποταμού θα ερμηνευόταν από τον πράκτορα του βασιλιά και αν το είδε μέσα ένα γνωστό μέρος, είναι απαραίτητο να υπάρχει ένας παράγοντας σε αυτό, τότε είναι αυτός ….

…Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει ένα ποτάμι στη μέση του σπόρου, αυτό δεν είναι ο Μαχμούντ ….

…Και όποιος βλέπει ότι πηδά ένα ποτάμι, ένα πηγάδι, ένα λάκκο, ένα γκρεμό ή παρόμοια, τότε μετατρέπεται από μια δυσάρεστη κατάσταση σε καλή κατάσταση και δραπετεύει από μια δυσάρεστη υπόθεση και παραδίδεται νωρίτερα ….

…Και όποιος βλέπει την άμμο να τραβιέται σαν ποτάμι, τότε ερμηνεύεται ως συνεχής ροή χρημάτων και ειπώθηκε ότι η κόκκινη άμμος θα καταλήξει σε χρυσό, λευκό για ασήμι και μαύρη με χρήματα .)…

…Και όποιος είδε ότι μπερδεύτηκε σε θάλασσα ή ποτάμι, θα χτυπήθηκε από τον Σουλτάνο, και ίσως ο λασπώδης σηματοδότησε να σκεφτεί για κοσμικά θέματα ….

…Και όποιος είδε ότι έριχνε ένα μαργαριτάρι σε ένα ποτάμι ή ένα πηγάδι, θα έκανε εύνοια στους ανθρώπους ….

…Και όποιος βλέπει ένα ποτάμι κρασί, είναι με δύο τρόπους, εάν τον εισέλθει, θα χτυπηθεί από ηρεμία και βλάβη, και αν δεν μπει σε αυτό, θα αλλάξει το κεφάλι του πάνω του ….

…Και όποιος βλέπει σε ένα μέρος ένα ποτάμι αίματος ή ένα υγρό υδρορροή, τότε ρίχνει αίμα ….

…Και όποιος βλέπει ότι τραγουδάει σε ένα μέρος όπου υπάρχει ψεύτικη ή κακόβουλη συζήτηση που χωρίζει τους αγαπημένους, επειδή ο πρώτος που τραγούδησε τον διάβολο, μπορεί να τον καταραστεί ο Θεός, και για την ποίηση, έχει πρόσωπα και αν υπάρχει σοφία, προτροπή , και τα παρόμοια, τότε είναι καλό και ανταμοιβή και ανταμοιβή ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πατήσει μια γυναίκα, θα πρέπει να συλλάβει από αυτόν και να γεννήσει ένα παιδί ….

…Και όποιος είδε ότι έδωσε κάτι τέτοιο σε κάποιον, τότε δείχνει τις παραχωρήσεις σε εκείνο το μέρος εκείνο το έτος και άλλοι υποδεικνύουν ένα αίτημα επιβίωσης ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάθεται σε μια βάρκα ενώ το σκάφος ταξιδεύει στη θάλασσα και φοβάται αυτόν, δείχνει ότι είναι κοντά στον βασιλιά όσο και το σκάφος, και αν δει ότι είναι εναντίον αυτού τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε δωμάτιο ή δωμάτια, είναι ασφαλής από αυτό που φοβάται και προειδοποιεί, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει: «Και είναι ασφαλείς στα δωμάτια »….

…Η θάλασσα : Όσον αφορά τη θάλασσα, αναφέρεται σε όλους όσους έχουν εξουσία πάνω στη δημιουργία, όπως βασιλιάδες, σουλτάνοι, συλλέκτες, κυβερνήτες, μελετητές, αφέντες και πνεύματα για τη δύναμή του και τον μεγάλο κίνδυνο, καθώς και τη λήψη και τη δωρεά του και τα χρήματά του και τις γνώσεις του για το νερό του, και κατευθύνει τους άντρες του ή τις δυνάμεις του ή τα επιχειρήματα και τις εντολές του, τα ψάρια του είναι υπήκοοι του, οι άντρες του είναι τα προς το ζην και τα χρήματά του ή τα θέματα και η ηγεσία του, και τα ζώα του Βοηθοί και μαθητές του, τα πλοία του , οι στρατιώτες του, οι κατοικίες του, οι γυναίκες του, οι διαχειριστές του, το εμπόριό του, τα καταστήματα, τα βιβλία, τα Κορά, και η νομολογία . Και η θάλασσα μπορεί να δείχνει στον κόσμο και τις φρίκης της ότι κάποιος λατρεύει και χρηματοδοτεί, και φτωχάει έναν άλλο και τον σκοτώνει, και τον κατέχει σήμερα και τον σκοτώνει αύριο, τον προετοιμάζει για σήμερα και τον καταστρέφει μετά από αυτόν . Τα πλοία τους, οι αγορές τους, οι εποχές τους και τα τρέχοντα ταξίδια τους, εμπλουτίζουν τους ανθρώπους και φτωχούς άλλους . Και οι άνεμοι του είναι τα προς το ζην, τα νούμερα, τα ατυχήματά του, τα Τουαρέγκ, οι κάτοικοι του, τα ψάρια του, τα προς το ζην, τα ζώα και τα ζώα του, τα παράσιτά του, τα Τουαρέγκ, οι βασιλιάδες και οι κλέφτες του, και οι ανησυχίες και η καταστολή του . Έχει δύναμη αν αυτό είναι το καλοκαίρι και σε αυτήν τη θάλασσα, ή επιπλέει στη γνώση και αναμιγνύεται με τους μελετητές, ή επεκτείνεται σε χρήματα και εμπορεύεται στο βαθμό του επαίνους του στη θάλασσα και τη δύναμή του πάνω στο νερό, και αν αυτός βυθίζεται στην κατάστασή του και δεν πεθαίνει όταν πνίγεται, ούτε χτυπιέται, ή σε κατάσταση αγωνίας, πλέει ενώ βρίσκεται σε αυτό. Και από το ρητό τους ότι πνίγηκε σε αυτόν τον κόσμο και πνίγηκε στην ευδαιμονία και τη γνώση, και με την εξουσία, και αν κάτι πεθάνει, πνίγει, αλλοιώνει το χρέος του και η πρόθεσή του είναι λάθος για ό, τι απαιτείται, για να ανταποκριθεί στο γέννηση και πνιγμός . Αλλά αν μπήκε ή κολυμπήθηκε μέσα στο χειμώνα και το κρύο, ή ενώ κουνιζόταν, τον έφερε μια καταστροφή από τον Σουλτάνο, είτε φυλάκιση ή βασανιστήριο, είτε ασθένεια, υγρασία και επιβλαβείς ανέμους, ή θα μπεί σε θανατηφόρα ηρεμία . Εάν πνίγηκε εκείνη τη στιγμή, σκοτώθηκε στο στρατόπεδο του ή το χρέος του είχε αλλοιωθεί σε μια Φίτνα . Και όποιος παίρνει από το νερό του, το πίνει ή το παίρνει, μαζεύει χρήματα από μια δύναμη σαν αυτόν, ή κερδίζει από αυτόν τον κόσμο προς αυτόν . Και όποιος μπαίνει στη θάλασσα και την χτυπά από τον βυθό της, λάσπη ή λάσπη, είναι από τον μεγαλύτερο βασιλιά ή από την εξουσία αυτού του τόπου . Και όποιος κόβει μια θάλασσα ή ένα ποτάμι στην άλλη πλευρά, θα κόψει με ψίθυρο και τρόμο ή από φόβο, και θα σωθεί από αυτό . Και μερικοί από αυτούς είπαν : Αυτός που είδε τη θάλασσα χτύπησε κάτι που περίμενε και όποιος είδε ότι πολεμούσε τη θάλασσα, τότε μπαίνει στο έργο του βασιλιά και είναι απατηλός από αυτό, οπότε αν πίνει όλο το νερό του, αυτός κατέχει τον κόσμο και επεκτείνει τη ζωή του, και χτυπά όπως τα χρήματα του βασιλιά ή τη δύναμή του, ή ο ομόλογός του είναι στην κατοχή του . Αν το έπινε μέχρι να του το αφηγηθεί, τότε λαμβάνει από τον βασιλιά χρήματα με τα οποία χρηματοδοτεί με τη μεγάλη ζωή και τη δύναμή του, και αν αντλήσει από αυτό, αναζητά από τον βασιλιά μια δουλειά και την παίρνει όσο προέρχεται από αυτό. Εάν το έχυνε σε ένα δοχείο, θα έπαιρνε πολλά χρήματα από έναν βασιλιά ή ο Θεός Παντοδύναμος θα του έδινε μια κατάσταση στην οποία θα συλλέγει χρήματα. Η πολιτεία είναι ισχυρότερη, ευρύτερη και πιο ανθεκτική από τη θάλασσα, επειδή είναι το δώρο του Θεού . Και όποιος κάνει μπάνιο από τη θάλασσα, οι αμαρτίες του θα είναι εξιλεωμένοι για αυτόν και η ανησυχία του για τον βασιλιά θα αφαιρεθεί . Και αυτός που περιπλανιέται στη θάλασσα, μένει στις αμαρτίες . Και όποιος βλέπει τη θάλασσα από μακριά, βλέπει τρόμο, και ειπώθηκε ότι κάτι θα έρθει κοντά του που ελπίζει . Είναι καλύτερα να βλέπεις τη θάλασσα ήρεμα από το να έχεις ταραχώδη κύματα ….

…Al-Sawaqi : Το Al- Saqia υποδεικνύει την πορεία, την τοποθεσία και την αιτία του προς το ζην, όπως το Hanout, τη βιομηχανία, τα ταξίδια και ούτω καθεξής . Ίσως έδειξε τις πληγές να τις επεκτείνουν με νερό, καθώς είναι μια πορεία με τους οπωρώνες που προηγούνται, και μπορεί να υποδηλώνει πότισμα και πότισμα, να μεταφέρει νερό και να το φέρει σε αυτό . Ίσως έδειχνε το προσκύνημα στο δρόμο του ταξιδιού, για τους ταξιδιώτες που περπατούσαν πάνω του σαν νερό . Ίσως να υποδηλώνει τη δημιουργία, γιατί είναι ο τροχός του σώματος . Ίσως να έδειχνε τη ζωή της δημιουργίας εάν ήταν για το κοινό ή τη ζωή του κεφαλιού της εάν ήταν ιδιωτική . Όποιος βλέπει έναν τροχό που τρέχει με νερό έξω από την πόλη και μέσα σε ένα αυλάκι με καθαρό νερό και οι άνθρωποι επαινούν τον Θεό γι ‘αυτήν ή πίνουν από το νερό του και γεμίζουν τα αγγεία τους από αυτό, κοιτάξτε τι υπάρχει μέσα τους, και αν είναι μέσα μια επιδημία, θα εκκενωθεί από αυτήν και ο Θεός Παντοδύναμος θα τους δώσει ζωή, και αν είναι σε δυσκολία, ο Θεός θα τους δώσει ευημερία. Είτε με συνεχή βροχή είτε με συντροφιά με φαγητό, και αν δεν έχουν κάτι τέτοιο, κατηγορούνται ότι έχουν πολλά χρήματα για να αγοράσουν αγαθά και τι έχουν σταματήσει από τα υπάρχοντα, και εάν το νερό του είναι σκοτεινό ή αλμυρό ή έξω από τον τροχό του τροχού επιβλαβές για τους ανθρώπους, τότε είναι κακό για τους ανθρώπους και κακό σε αυτούς, είτε γενική ασθένεια, όπως κρύο το χειμώνα και πυρετός το καλοκαίρι, ή μίσος ειδήσεις για ταξιδιώτες, ή απαγορευμένα λάφυρα και κακόβουλα χρήματα που περιλαμβάνονται στο την ποσότητα και την αύξηση της όρασης . Όσο για όποιον την βλέπει ως σκλάβος στο σπίτι ή το κατάστημά του, τα αποδεικτικά της οφείλονται σε αυτόν με τους δικούς του όρους, ανάλογα με την έκταση της καθαρότητας, της καλοσύνης του νερού και της μέτριας ροής . Και όποιος την είδε ως υπηρέτρια στον οπωρώνα ή το στρέμμα του, κοίταξε την κατάστασή του, και αν ήταν ανύπαντρη παντρεύτηκε ή αγόρασε μια υπηρέτρια, θα την παντρευόταν. Το νερό του είναι αίμα, επειδή η οικογένειά του το παντρεύεται με κάποιον άλλο, είτε στο αλάθητο του είτε μετά το χωρισμό του ανάλογα με την κατάστασή του και τι αυξάνεται στον ύπνο του . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Ο τροχός που μπλοκάρει ένας άντρας και δεν πνίγεται σε αυτήν είναι μια καλή ζωή για εκείνον που το κατέχει, ειδικά εάν το νερό λείπει από την περιορισμένη πορεία του στο έδαφος και εάν ξεχειλίζει από την πορεία του προς τα δεξιά και προς τα αριστερά, τότε είναι αυτοί, θλίψη και κλάμα για τους κατοίκους αυτού του τόπου, και επίσης, εάν ο τροχός του νερού πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια των κατοικιών και των σπιτιών, είναι μια καλή ζωή για τους ανθρώπους . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είδε έναν ροδάκι γεμάτο σκουπίδια και ένα σκουπίσιο, και πήρε ένα φτυάρι και καθαρίστηκε εκείνος ο τροχός και το έπλυνε με πολύ νερό, έτσι ώστε η κανάτα νερού σε αυτό να είναι γρήγορη και καθαρή, έτσι του πρότεινε ότι από αύριο έγινε συμφόρηση και ο ευκολότερος της φύσης του . The Basin : Ένας άντρας ενός αξιότιμου σουλτάνου, Nafaa. Εάν δει μια λεκάνη γεμάτη, θα κερδίσει αξιοπρέπεια και τιμή από έναν γενναιόδωρο άνθρωπο . Εάν κάνει πλύση από αυτόν, θα σώσει εκείνους που είναι ….

…Το να τον βλέπεις σε ένα όνειρο δείχνει καθοδήγηση μετά από παραπλανητική και μετάνοια μετά από αμαρτία . Ίσως έδειξε τον κυβερνήτη που πνίγεται ανάμεσα στο σωστό και το λάθος . Ίσως δείχνει το άτομο που δεν φέρνει το κακό . Το κόσκινο δείχνει επιβλαβείς και αποσπούν την προσοχή, διότι χωρίζει τα πράγματα και δεν συλλέγει τους . Και ειπώθηκε : Είναι ένας άνθρωπος που κάνει διάκριση μεταξύ αγαπημένων και οικογενειών . Και ειπώθηκε : Είναι ένα καθαριστικό επειδή καθαρίζει τη βρωμιά, και ειπώθηκε : Είναι ένας άνθρωπος με αξιοπρεπή χρήματα που ρέουν στα χέρια του . Και δείχνει την υπηρέτρια ….

…Το μανταρίνι που βλέπεις σε ένα όνειρο δείχνει στον ταξιδιώτη στη θάλασσα του πνιγμού, γιατί αυτό που είναι ακόμα πνίγεται . Και το δοχείο μπορεί να υποδεικνύει τις τιμές του σπιτιού, ή τον κυβερνήτη και τον επιτηρητή ….

…Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι πνίγηκε στην Κόλαση, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Από ό, τι οι αμαρτίες τους πνίγηκαν, έτσι μπήκαν στη φωτιά ). Όποιος βλέπει ότι πνίγεται, τότε διαπράττει πολλές αμαρτίες, και αν πεθάνει στον πνιγμό του, τότε υπάρχει φόβος για την απιστία, ή θα πνιγεί στην αίρεση . Και αν βγει έξω και δεν πνίξει, οδηγεί στο ζήτημα των κοσμικών του υποθέσεων της δικαιοσύνης της θρησκείας του, και αν έχει πράσινα ρούχα πάνω του, θα αποκτήσει γνώση και ευσέβεια . Και αν βυθιστεί και βυθιστεί στην απόφαση της θάλασσας, ο Σουλτάνος ​​θα είναι θυμωμένος ή θα τον βασανίσει, και θα πεθάνει σε αυτό το μαρτύριο . Και αν ένας άπιστος θεωρεί ότι έχει πνιγεί σε μια θάλασσα, στη συνέχεια, ο ίδιος πιστεύει ότι ο Παντοδύναμος Θεός λέει : ( Ακόμη κι αν πνίγονται τα αλιεύματα του μέχρι He. Είπε : Πίστευα ότι δεν υπάρχει θεός, αλλά εκείνος τον οποίο τα παιδιά του Ισραήλ πίστευε, και Είμαι από τους μουσουλμάνους ). Και όποιος είδε ότι πέθανε πνιγμένος στο νερό, ο εχθρός του θα το ήθελε . Και πνιγμένος σε καθαρό νερό πνίγηκε σε πολλά χρήματα ….

…Αν ονειρευτήκατε να πνιγείτε, τότε αυτό σημαίνει απώλεια πλούτου και ζωής, αλλά αν επιβιώσετε, θα σηκωθείτε από την τρέχουσα κατάστασή σας σε μια εύπορη και αξιοπρεπή θέση . Εάν βλέπετε άλλους να πνίγονται και βλέπετε τον εαυτό σας να προσπαθεί να τους σώσει, τότε αυτό σημαίνει ότι θα βοηθήσετε έναν φίλο να ανέβει σε υψηλές θέσεις και αυτό θα σας φέρει την ευτυχία που σας αξίζει . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι βλέπει τον εραστή της να πνίγεται, τότε αυτό υποδηλώνει το θάνατο του πατέρα ή της μητέρας της ….

…Κολύμπι Όποιος είδε σε ένα όνειρο κολύμπι στη θάλασσα, και το γνώριζε αυτό, έφτασε στη γνώση της ανάγκης του . Και ειπώθηκε : Το κολύμπι είναι φυλάκιση, οπότε όποιος βλέπει ότι κολυμπά στην ξηρά, θα είναι κλειδωμένος και θα σφίξει στον εγκλεισμό του, και μένει εκεί όσο το κολύμπι είναι δύσκολο ή εύκολο, και όσο η εγγύτητά του να προσγειωθεί . Εάν βλέπει ότι κολυμπά σε μια επίπεδη κοιλάδα μέχρι να φτάσει σε ένα μέρος που θέλει, τότε μπαίνει στο έργο ενός ισχυρού και καταπιεστικού σουλτάνου, και του ζητείται ανάγκη και το εκπληρώνει, και ο Θεός Παντοδύναμος τον ασφαλίζει ως όσο τρέχει στην κοιλάδα, και αν τον φοβάται, τότε φοβάται την εξουσία μας . Εάν μπαίνει στη θάλασσα και κολυμπάει καλύτερα, τότε μπαίνει σε ένα σημαντικό ζήτημα ή σε μια υπέροχη κατάσταση . Και είναι σε θέση να κερδίσει δύναμη και δόξα και δύναμη, και αν κολυμπήσει στην πλάτη του, μετανοεί και επιστρέφει από την ανυπακοή του . Και αν κολυμπήσει στη θάλασσα και το νερό της είναι στάσιμο, τότε μπαίνει στο έργο ενός βασιλιά και ενοχλείται από το έργο, και ο βασιλιάς θα είναι θυμωμένος μαζί του, και αν διασχίσει τη θάλασσα τότε σώζεται, και αν κολυμπήσει ενώ φοβάται, θα κερδίσει φόβο, περιορισμό ή ασθένεια, με την οποία θα επεκταθεί σε αυτόν μέχρι την απόσταση του από τη γη, και αν πιστεύει ότι δεν είναι, παρασύρεται, τότε πεθαίνει μέσα αυτή η ανησυχία, και αν είναι τολμηρός στο κολύμπι του, τότε απαλλάσσεται από αυτό το έργο. Αν δει έναν σουλτάνο που θέλει να κολυμπήσει σε μια θάλασσα, και η θάλασσα είναι ταραχώδης με ένα κύμα, τότε αντιμετωπίζει έναν βασιλιά ανάμεσα στους βασιλιάδες, και αν κόβει τη θάλασσα με κολύμπι σκοτώνει αυτόν τον βασιλιά, και κάθε θάλασσα έχει στεγνώσει τότε θα πάει ένα κράτος, και αν δει ότι το νερό έχει επιστρέψει, τότε το κράτος είναι πίσω . Και αν βλέπει ότι κολυμπά σε ένα ποτάμι ή λίμνη και ότι ασφυκτίζει σαν ένα ψάρι που βρίσκεται στο έδαφος, τότε αυτό το άτομο τον εκθέτει από την ταλαιπωρία στο νερό, όπως αυτό που εκτίθεται σε ψάρια στην ξηρά . Και όποιος βλέπει ότι κολυμπάει, αγωνίζεται εναντίον του, και νικά τον αντίπαλό του, και είναι νικητής πάνω του . Και όποιος είδε ότι πήγε στη θάλασσα κολυμπώντας μέχρι που δεν μπορούσε να δει, τότε αυτό θα ήταν η καταστροφή του λόγω της παύσης του . Αν είδε ότι το νερό τον πνίγει μέχρι να πεθάνει σε αυτό, τότε θα πεθάνει μάρτυρας . Το περπάτημα πάνω από το νερό σε μια θάλασσα ή ένα ποτάμι δείχνει την καλή του θρησκεία και την εγκυρότητα της βεβαιότητάς του . Και ειπώθηκε : Μάλλον είναι σίγουρος για κάτι που αμφιβάλλει . Και ειπώθηκε : Αντίθετα, ταξιδεύει σε κίνδυνο . Και όποιος είδε το νερό να ρέει στην επιφάνειά του, χτύπησε μια ματιά από τον Σουλτάνο ….

…Δίψα : Στην ερμηνεία, είναι μια ανισορροπία στη θρησκεία. Όποιος βλέπει ότι είναι διψασμένος και θέλει να πιει από ένα ποτάμι αλλά δεν πίνει, τότε βγαίνει από τη θλίψη γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε στην ιστορία του Taloot : «Ο Θεός σε καταράει με ένα ποτάμι, οπότε όποιος το πίνει δεν είναι εγώ, και όποιος δεν είναι από αυτόν . ~ Κάποιοι από αυτούς είπαν : Όποιος ήθελε να πιει αλλά δεν έπινε, δεν κέρδισε την ανάγκη του και από το πόσιμο κρύο νερό, απέκτησε επιτρεπόμενα χρήματα . Και αν δει ότι ρέει από το νερό, δείχνει την ορθότητα της θρησκείας του, της ακεραιότητάς του και της δικαιοσύνης του σε αυτό ….

…Απαγορεύεται το χρήμα σε ένα όνειρο . Όποιος βλέπει ότι πίνει κρασί, τότε θα υποστεί μεγάλη αμαρτία και άφθονο πόρο . Και όποιος είδε ότι το έπινε και δεν είχε καμία διαφωνία στο φλιτζάνι του, θα είχε παράνομα χρήματα και είπε : Αντίθετα, είναι επιτρεπόμενα χρήματα . Αν είχε διαγωνιζόμενο, θα διαφωνούσε μαζί του με λόγια και διαμάχες . Αν δει ότι έχει χτυπήσει ένα ποτάμι κρασί, τότε θα υποστεί δίκη στον κόσμο του, και αν το εισόδημά του πέσει σε μια φτετίνα όσο είχε λάβει από αυτόν . Και το να βλέπεις αλκοόλ για κάποιον που θέλει να μοιραστεί ή να παντρευτεί είναι μια έγκριση λόγω της ανάμειξής του . Και πίνοντας κρασί στον κυβερνήτη απομονωθεί . Και η κατανάλωση κρασιού αναμεμειγμένη με νερό υποδηλώνει χρήματα, μερικά από τα οποία επιτρέπονται και κάποια από αυτά απαγορεύεται . Και ειπώθηκε : χρήματα σε μια εταιρεία . Και όποιος βλέπει ότι πιέζει κρασί, θα υπηρετήσει την εξουσία και θα συμβούν μεγάλα πράγματα στα χέρια του . Και όποιος βλέπει ότι έχει κληθεί σε μια συγκέντρωση κρασιού στην οποία υπάρχουν πολλά φρούτα, τότε καλείται σε τζιχάντ και μαρτύριο σε αυτό . Και το κρασί σε ένα όνειρο υποδηλώνει καταστολή και κακά, εχθρότητα και μίσος . Ίσως η κατανάλωση κρασιού έδειξε θεραπεία για την ασθένεια και ίσως το μυαλό είχε τρελαθεί ή απουσίαζε από την αίσθηση του . Και αν ο βλέποντας είναι διαμαρτυρημένος, τότε είναι ο αντίπαλός του με ψέματα λόγω του θάρρους που συμβαίνει στη γλώσσα του . Και αν ήταν άνεργος, εξυπηρετούσε κάποιον άλλο, ή ήταν φτωχός, ή ήταν άγαμος, παντρεμένος ή άρρωστος που είχε θεραπευτεί από την ασθένειά του . Αν και το μουστάκι μεταξύ των ανθρώπων στο Ποτάμι και η διασκέδαση που υποδείχθηκαν ξυλοκοπήθηκαν, και ο Nkthm Covenant φύλαγε ή τους πολεμούσε και έσπασε τους όρκους τους . Εάν ο πότης του αλκοόλ είναι επιστήμονας, οι γνώσεις του αυξάνονται λόγω της σκέψης που παρουσιάζεται σε ένα άτομο όταν πίνει . Και θεώρησε τι έπινε από το κρασί : αν το κρασί ήταν από σταφύλια, ο βλέποντας μπορεί να είχε φάει σταφύλια σε λάθος χρόνο, ή έπεσε σε ατέλειες επειδή η λέξη «ελάττωμα» διορθώνεται από τη λέξη «σταφύλι» και ίσως η πρόβλεψή του είναι νόμιμη . Και αν αγοράστηκε αλκοόλ, ή ανέλαβε το χυμό του, τότε μπορεί να είχε πέσει σε κάτι λάθος που απαιτεί κατάρα σε αυτόν . Και το κρασί δείχνει ψέματα και κουβέντα στην ομιλία, αποκαλύπτοντας το μυστικό και την πορνεία . Και τι ήταν αυτό που ονομάζεται θεωρήθηκε : το αλκοόλ είναι αμαρτία, και ίσως να αναφέρεται σε μια μοιχαλίδα γυναίκα, που είναι το φάρμακο, και πίνοντας σε ένα όνειρο μπορεί να υποδεικνύει ανυπακοή στους γονείς, ή πώλησης κάτι του φαρμάκου, η οποία είναι η Σλάβων . Ίσως να το πίνετε σε ένα όνειρο δείχνει τη θρησκεία και την πρόοδο, που είναι το πνεύμα . Ίσως το ποτό της να υποδηλώνει το πνεύμα των χρημάτων ή το αγόρι, και ο πότης της μπορεί να βρει ανακούφιση, ακόμα κι αν ήταν κουρασμένος . Και είναι η γριά, οπότε ο βλέποντας μπορεί να έχει πιει με μια ηλικιωμένη γυναίκα, ή παντρεύτηκε και μια γυναίκα . Και η κατανάλωση κρασιού υποδηλώνει τη βλακεία και την άγνοια του πότη . Και αν ένας νεκρός δει κανείς να πίνει κρασί, τότε θα είναι ευλογημένος στο μέλλον, γιατί το αλκοόλ είναι ένα ποτό των ανθρώπων του Παραδείσου, εκτός αν πέθανε ενώ το επέμενε, ή ήταν στη ζωή του που θα το θεωρούσε επιτρέπεται . Και το κρασί δείχνει καλό για όποιον θέλει να παντρευτεί επειδή το νερό αναμιγνύεται με αυτό και αναμιγνύεται με αυτό ….

…Τίγρης : Όποιος πίνει το νερό του, θα κερδίσει το υπουργείο εάν είναι ένας από τους κατοίκους του και θα πάρει τα χρήματα του υπουργού . Και όποιος είδε ότι έπινε νερό από τον Ευφράτη, θα ήταν ευλογημένος, ευεργετικός και ευλογημένος . Αν δει ότι το νερό του Ευφράτη έχει στεγνώσει, τότε ο χαλίφης θα πεθάνει ή τα χρήματα του χαθούν και η ερμηνεία μπορεί να πέσει στον υπουργό του χαλίφη . Και όποιος έπινε από το Νείλο, θα έπαιρνε τόσο χρυσό όσο έπινε . Και όποιος βλέπει ότι το νερό της κοιλάδας το βυθίζει χωρίς να πνιγεί σε αυτήν, τότε θα πληγεί από συντριπτική θλίψη . Και αν βγήκε από αυτόν, δραπέτευσε από τη θλίψη και αν είδε ένα άτομο σαν να το αρπάγε το νερό του ποταμού ή κάτι από τα ζώα του ή τα υπάρχοντά του ή το πήρε, τότε είναι επιβλαβές και απώλεια για αυτόν. Εάν βλέπει σαν να τρέχει στο σπίτι του ένα καθαρό ποτάμι με νερό, δείχνει προς τα αριστερά και τα χρήματα, και ειπώθηκε ότι αυτό είναι για τον πλούσιο, έναν λόγο για αυτόν και ένα όφελος Να είναι για τους ανθρώπους του σπίτι . Αν δει ένα ποτάμι που ρέει από το σπίτι του και οι άνθρωποι πίνουν από αυτό, τότε εάν είναι πλούσιος ή έντιμος, αυτό δείχνει καλό και ωφελεί από αυτόν για τους λαούς της χώρας που τους τιμά και ξοδεύει, και το σπίτι του έρχεται πολλοί άνθρωποι που έχουν ανάγκη και λαμβάνουν όφελος από αυτόν, και εάν ο οραματιστής είναι φτωχός, αποβάλλει τη γυναίκα του, τον γιο του ή κάποιον από το σπίτι του λόγω πορνείας ή άσχημης πράξης . Αν δει καθαρό νερό να ρέει στο σπίτι του, δείχνει προς τα αριστερά και τα χρήματα ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πνιγεί σε μια θάλασσα, τότε πνίγεται στην ανησυχία αυτού του κόσμου, σύμφωνα με τα λόγια ορισμένων Αράβων, που πνίγηκαν στην ευδαιμονία ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός πνίγηκε στη θάλασσα, ή αυτό που απαιτείται να πνιγεί από την άποψη της ποινής, τότε πνίγεται στη φωτιά, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει: « Από τις αμαρτίες τους πνίγηκαν και έφεραν φωτιά »….

…Torrent : η είσοδό του στην πόλη υποδηλώνει επιδημία, εάν οι άνθρωποι βρίσκονται σε κάποιο από αυτά, ή το χρώμα του είναι το χρώμα του αίματος ή του καφέ . Και μπορεί να υποδηλώνει ότι μπήκε σε στρατιωτικό στρατό με ασφάλεια ή συντροφιά, εάν δεν είχε πλούτο και ο λαός δεν φοβόταν αυτόν, οπότε αν κατέστρεψε μερικά από τα σπίτια τους και πέρασε τα χρήματα και τα ζώα τους, τότε είναι εχθρός που τους ζηλεύει ή μια δύναμη που προσπαθεί εναντίον τους, στο βαθμό που αυξάνει το όραμα και τα στοιχεία επαγρύπνησης . Μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι η επίθεση του εχθρού είναι καταρρακτώδης και η επίθεση του εχθρού είναι χείμαρρος . Εάν ο χείμαρρος ανέβει στα καταστήματα, τότε είναι μια πλημμύρα ή στρατιώτες ενός άδικου κυβερνήτη που επιτέθηκαν, και ο χείμαρρος είναι ένας κυρίαρχος εχθρός, και αν δει ότι οι υδρορροές ρέουν χωρίς βροχή, τότε αυτό είναι αίμα που ρίχνεται σε αυτό πόλη ή τοποθεσία . Εάν βλέπει ότι ρέει από τη βροχή και έχυσε το νερό του, τότε αυτές οι ανησυχίες είναι εμφανείς από τους ανθρώπους αυτού του τόπου και η γονιμότητα ενός κράτους είναι ίση με τα υδρορροή και αν τα υδρορροή δεν ανεγερθούν, τότε είναι κάτω αυτό . Εάν η υδρορροή εστιάζεται σε ένα άτομο, θα βασανιστεί . Εάν το χείμαρρο μονοπάτι οδηγεί στο ποτάμι, τότε ο βασιλιάς είναι εχθρός του και ζητά βοήθεια από έναν άνθρωπο που δραπετεύει από το κακό του . Και όποιος πιστεύει ότι έχει πίνει το χείμαρρο από το σπίτι του, θα αντιμετωπίσει έναν εχθρό και θα τον αποτρέψει από βλάβη στην οικογένειά του ή στο θάνατό του . Και αφηγήθηκε ότι ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα τις εκπλήξεις να ρέουν χωρίς βροχή και είδα ανθρώπους να τον παίρνουν, οπότε ο Ιμπν Σιρίν είπε : Μην πάρετε από αυτόν . Οι άνδρες είπαν : Δεν το έκανα και δεν πήρα τίποτα από αυτόν, οπότε είπε : Τα πήγατε καλά, και ήταν λίγο για τη δίκη του Ibn Al-Muhallab ….