…Και ο Jaafar Al-Sadiq είπε, ~Όποιος βλέπει κάποιον που έχει πεθάνει ενώ είναι με τη μορφή των νεκρών, δεν θα φτάσει στον στόχο που ελπίζει από τα κοσμικά ζητήματα .~…

Και όποιος βλέπει ότι είναι υποκατάστατο ενός ανθρώπου που είναι γνωστό σε μια φοράδα, τότε θα ζητήσει τη βοήθεια αυτού του άντρα για αυτό που ζητά ή φτάνει, και ειπώθηκε ότι θεωρείται υποκατάστατο ενός άνδρα, τότε είναι ερμήνευσε ότι ο άνθρωπος είναι εξάρτηση, σύντροφος ή διάδοχος από απόσταση, και αν ο άνθρωπος είναι άγνωστος τότε είναι εχθρός ….

…Ο Ιμάμης περπάτησε με τα πόδια, έκρυψε το μυστικό του και θριάμβευσε πάνω από τον εχθρό του ….

…Και όποιος βλέπει ότι μαχαιρώνει μια γυναίκα με το δόρυ του, είναι ελεύθερος μαζί της σε διαφθορά ….

…Και όποιος βλέπει τον διάβολο, το όραμά του ερμηνεύεται από έναν εχθρό σε αυτόν, έναν ψεύτη, αδέσποτο, μοσχάρια, στο κακό, έναν σάκο του καλού, και όποιος βλέπει ότι ο διάβολος τον συμβουλεύει ενώ είναι ικανοποιημένος με τις συμβουλές του, δείχνει ότι υπάρχει ζημιά στα χρήματά του και στο σώμα του, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος υπακούει τον διάβολο με τις επιθυμίες του, καταρατά την ψυχή, και όποιος βλέπει ότι ο διάβολος του έχει δώσει κάτι, αυτό δείχνει ότι η λήψη χρημάτων είναι απαγορευμένη και όποιος βλέπει ότι θέλει να χτυπήσει τον Σατανά με το σπαθί για να τον καταστρέψει και μετά να φύγει, τότε δείχνει την επίτευξη κηδεμονίας, δικαιοσύνης και δικαιοσύνης, και όποιος βλέπει ότι τον σκότωσε θα καταπιεστεί και θα ακολουθήσει το δρόμο της δικαιοσύνης, και όποιος δει ότι είναι εχθρικός προς τον διάβολο και τον πολεμά, τότε δείχνει την ορθότητα της θρησκείας του, και όποιος βλέπει ότι ο διάβολος είναι ο φόβος του, δείχνει την ειλικρίνειά του στη θρησκεία του, και όποιος βλέπει ότι ο διάβολος είναι χαρούμενος και ευτυχισμένος, τότε ασχολείται δ στις επιθυμίες, και όποιος βλέπει ότι ο διάβολος βγάζει τα ρούχα του, τότε είναι απομονωμένος από τη θέση του, και όποιος βλέπει ότι ο διάβολος τον διατηρεί, καταναλώνει τοκογλυφία, και όποιος βλέπει ότι ο διάβολος τον κλείνει το μάτι, αυτό δείχνει ότι ένας άνθρωπος συκοφαντά τη γυναίκα του και την σαγηνεύει, και όποιος βλέπει ότι ο Σατανάς τον ταΐζει με κάποια είδη, γιατί ανακουφίστηκε από τις ανησυχίες του μετά την κακουχία και λέγεται ότι ο διάβολος ερμηνεύει την καταπιεστική δύναμη και όποιος βλέπει σαν να σκότωσε δαίμονες παίρνει μια νίκη και μια καλή φήμη, και όποιος βλέπει ότι είναι ο βασιλιάς των δαιμόνων και τον ακολουθούν, θα κερδίσει ηγεσία και κύρος…

…Όσο για τα λιοντάρια, όποιος βλέπει ότι δραπέτευσε από ένα λιοντάρι, τότε θα ξεφύγει από αυτό που προειδοποιεί και θα έχει το αποτέλεσμα της νίκης. Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνει ένα λιοντάρι και δεν το επιθεωρεί, τότε είναι ασφαλής από τον εχθρό του, και όποιος βλέπει ότι έχει δει το λιοντάρι χωρίς ανάμιξη μαζί του, τότε θα φοβηθεί από έναν κυβερνήτη και δεν θα τον βλάψει . Ίσως να τον βλέπεις σε ένα όνειρο. Ομοίως, ένα κήρυγμα που δείχνει τον θάνατο και τον βραχυπρόθεσμο θάνατο, και όποιος δει το λιοντάρι στο σπίτι του, θα χτυπήσει τη δύναμη, την καλοσύνη και τη μακρά ζωή, και μπορεί να είναι μια υπενθύμιση του θανάτου, και εάν υπάρχει έναν ασθενή σε αυτόν που πέθανε, και όποιος βλέπει ότι πολεμούσε το λιοντάρι, τότε πολεμά έναν εχθρό, και αν δει ότι έχει νικήσει το λιοντάρι, θα νικήσει τον εχθρό του και όποιος δει ότι κοιμάται με το λιοντάρι ή Αναμιγνύεται μαζί του, επειδή ένας εχθρός μπαίνει σε αυτόν, και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται μια λέαινα, τότε δραπετεύει από πολλές αντιξοότητες και υψώνει την εντολή του και φοβάται τον λαό, και όποιος βλέπει ότι τρώει κρέας λιονταριού είναι υπέροχος εξουσία, και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει τα μαλλιά ή το δέρμα ενός λιονταριού ή ότι τρώει από τα μέλη του, τότε θα χτυπήσει τα χρήματα ενός καταπιεσμένου εχθρού…

…Αν βλέπει ότι είναι μια ακατέργαστη καμήλα κολοκύθας : σύμφωνα με άλλα από αυτά που έχω περιγράψει, τότε φοβείται από τα τζιν και την ανθρωπότητα, ή πολεμά ένα άτομο που τον πολεμά με διαμάχες σε έναν πόλεμο, ή μια διαφωνία στην οποία είναι ανάμεσά τους, αλλά αυτό προέρχεται από τα λόγια του Αμπού Μπακρ Σαλίντ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, και ο Σιντάντ μπιν Αλ Μουσαΐμ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του. Από αυτό στην ερμηνεία, και το χρησιμοποίησαν με τα ονόματα και τις έννοιες τους και το ερμήνευσαν, έτσι η κατανάλωση ακατέργαστης κολοκύθας ήταν παρόμοια με τα ονόματα με το καβούρι, που είναι ο μεγαλύτερος φόβος, και η αντιπαράθεση του άνδρα με τον ιδιοκτήτη του στη διαμάχη και πόλεμος μεταξύ τους, και στο όνομα του νοκ-άουτ ο άνδρας χτυπά μαζί του που τον βλάπτει, αλλά η ερμηνεία του κολοκύθας και του χαρτιού της είναι παρόμοια με αυτό που συνδέθηκε ο Γιουνάς. Ειρήνη με το δέντρο κολοκύθας όταν βγήκε από την κοιλιά της φάλαινας, επέστρεψε στη χώρα του στη Μοσούλη και στον λαό του, και έγινε άνετα με την άγρια ​​φύση του . Και ένας μαχητής είπε, ότι ένας προφήτης από τα παιδιά του Ισραήλ παραπονέθηκε στον Θεό ότι το μυαλό του είχε φύγει, οπότε του διέταξε να φάει μια μαγειρεμένη κολοκύθα, που είναι κολοκύθα, έτσι η σκουός μαγειρεύτηκε και το μυαλό του ιδιοκτήτη του επέστρεψε στο αυτό ….

…Όποιος βλέπει ότι πολεμά μια καμήλα, πολεμά έναν εχθρό σύμφωνα με την ικανότητα της καμήλας, και μερικοί από τους συγγενείς του μπορεί να πεθάνουν ….

…Ο Ibn Sirin είπε ότι το όραμα του λιονταριού ερμηνεύεται από έναν ισχυρό και πολύ ισχυρό εχθρό, και όποιος βλέπει ότι πολεμά το λιοντάρι, δείχνει μια διαμάχη με έναν εχθρό που έχει κυριαρχία πάνω του και ο οποίος είναι νικητής επειδή είναι δύο τύποι ….

Όσον αφορά τη διαμάχη, όποιος βλέπει ότι παλεύει με κάποιον για ένα ζήτημα του κόσμου, τότε είναι επιμελής στην αναζήτηση του προς το ζην του και εάν βλέπει ότι πολεμά κάποιον προς υποστήριξη του Παντοδύναμου Θεού, τότε θα κερδίσει και αυτό ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι πολεμά την εξουσία, τότε θα συμβεί μια σοβαρή καταστροφή και μπορεί να χαθεί ή να χτυπήσει το λαιμό του

Και όποιος βλέπει ένα νέο φεγγάρι ένα νεογέννητο γεννιέται σε αυτόν, και αν το δει, πέφτει στο έδαφος, και ένας μελετητής πεθαίνει, ή ένας βασιλιάς το βλέπει, τότε πολεμά και αν ένας άνθρωπος βλέπει την ημισέληνο χωρίς κανέναν άλλο, πεθαίνει νωρίτερα και όποιος δει το φεγγάρι σε ένα δωμάτιο παντρεύεται έναν άνδρα ή μια γυναίκα και η πανσέληνος και το φως της θα ωφελήσει τους ανθρώπους

…Από την άποψη ότι ο Ιμάμης των Μουσουλμάνων και τον διέταξε Lah : παρόν συμβόλαιο, επηρεάζει την τιμή και τον άντρα νωρίτερα στον κόσμο και τη θρησκεία . Εάν ο κηδεμόνας του είναι από τα πιο μακριά άκρα των μουσουλμανικών συνόρων ως εκπρόσωπός του, τότε είναι επίσης τιμή, τιμή και εξουσία στην οποία υπάρχει καθυστέρηση και καθυστέρηση όσο και μετά από αυτήν τη θέση από την ασφάλεια . Και όποιος βλέπει ότι έχει εισέλθει στο σπίτι του Ιμάμ και έχει εγκατασταθεί σε αυτό και είναι καθησυχασμένος, τότε τον εισάγει στα χαρακτηριστικά της εντολής του, και αν δει ότι ο Ιμάμης του έδωσε κάτι, τότε πάσχει από υπερηφάνεια, ανύψωση και εξουσία όσο το δώρο του αποδίδεται σε ερμηνεία και ουσία . Εάν βλέπει ότι πολεμά τον Ιμάμη ή έναν κυβερνήτη χωρίς αυτόν με λόγια σοφίας και δικαιοσύνης, τότε θα τον κερδίσει . Εάν βλέπει ότι διαφέρει από την πόρτα του ιμάμη : ή από την πόρτα ενός αναπληρωτή μεταξύ των αναπληρωτών του, τότε οι εχθροί του δεν μπορούν να τον βλάψουν . Εάν δει ότι βρίσκεται σε μια κουβέρτα με τον ιμάμη στο κρεβάτι του και δεν υπάρχει σακάκι ανάμεσά τους, τότε είναι μια ανακούφιση από αυτόν που τον είχε κλαπεί, και τα χρήματά του και όσα έχει στη συνέχεια θα μείνουν στον Ιμάμη στη ζωή ή τον θάνατό του . Ο Ιμάμης είδε ότι ο ασθενής : είναι μια ασθένεια θρησκείας για αυτόν και το κοπάδι του στη θέση του . Εάν πεθάνει, είναι διαφθορά στη θρησκεία . Και ο Imam Al-Adl μπαίνει σε ένα μέρος όπου η ευλογία και η δικαιοσύνη θα εξαφανιστούν . Εάν είναι άδικος ιμάμης, τότε είναι διαφθορά και καταστροφές . Και αν έχει συνηθίσει να μπει σε αυτό, δεν τον βλάπτει . Και όποιος τρώει με τον Ιμάμ αλ-Αντλ στο τραπέζι του, θα πληγεί με τιμή και καλοσύνη στη θρησκεία και τον κόσμο του όσο παίρνει φαγητό, καθώς και ο βασιλιάς και η εξουσία όπως ο ιμάμης ….

…Αγαμάς : Οι άντρες δεν ωφελούνται από τη συντροφιά τους και έχουν έναν θάμνο, επειδή η προέλευση της ζούγκλας είναι το δέντρο που είναι τυλιγμένο, και ο κυνηγός τους τρομάζει και ρίχνει το κυνήγι από ένα μέρος όπου το κυνήγι δεν το ξέρει αυτό, και αν δει ότι ο θάμνος για κάποιον άλλο είναι βασιλιάς, τότε πολεμά ενάντια σε ανθρώπους που είναι τα χαρακτηριστικά τους, και θα τους κερδίσει ….

…Η μονομαχία υποδηλώνει διαμάχη ή διάλυση και διαφωνία ενός ατόμου και πολεμά με έναν άλλο, επειδή η μονομαχία είναι η πρώτη του μαχητή, και είναι επίσης με ένα όπλο που δείχνει τους μαχητές, και αυτό το όραμα δείχνει τον γάμο μιας γυναίκας που είναι παρόμοια με αυτό ο κοιμισμένος είδε αν ήταν οπλισμένος με όλα τα είδη όπλων στη μονομαχία του . Και αν ένα άτομο βλέπει ότι είναι μονομαχία με ένα όπλο που έχουμε ή κάποιο είδος γκαουσίν, τότε το όραμα δείχνει ότι θα παντρευτεί μια πλούσια γυναίκα, μια υπηρέτρια που αγαπά τους φτωχούς χωρίς φόρμα. Όσο για τους πλούσιους, επειδή το όπλο καλύπτει μέρος του σώματος, όπως και για τον υπηρέτη, είναι επειδή το ξίφος της μονομαχίας δεν είναι ορατό και η αγάπη για τους φτωχούς είναι επειδή Αυτό το όπλο δεν καλύπτει ολόκληρο το κύτος ….

…Και όποιος βλέπει ότι παλεύει ένα κριάρι, πολεμά έναν τεράστιο, απόρθητο και νικηφόρο άνθρωπο ….

…Lakhzen : Για να δημιουργήσετε έναν υποκριτή με τον οποίο συλλέγει απαγορευμένα χρήματα . Al-Kharrat : Ένας άντρας που πολεμά τους άντρες με υποκρισία και κλέβει τα χρήματά του . Ο σημαινόμενος : όχι αξιέπαινος,…

…Και όποιος βλέπει ότι παλεύει ένα γουρούνι, πολεμά έναν άθλιο άνδρα χωρίς καλό ….

…Μαρούλι Εάν δείτε το μαρούλι να μεγαλώνει υγιές και πράσινο, αυτό σημαίνει ότι θα απολαύσετε ένα πολύ επιθυμητό όφελος μετά από ασήμαντες σύγχυση . Εάν φάγατε μαρούλι, η ασθένεια θα σας χωρίσει από τη φίλη ή τη συνάδελφό σας, ή μπορεί να είναι δευτερεύον φθόνο . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι σπαταλά το μαρούλι, αυτό προβλέπει ότι θα είναι η ίδια με την αιτία της πρώιμης ασθένειας ή του πρόωρου θανάτου της . Εάν συλλέξετε μαρούλι, αυτό δείχνει την ακραία ευαισθησία σας και ότι οι ζηλιάρης τάσεις σας θα σας προκαλέσουν πλήρη θλίψη και θλίψη . Εάν αγοράσατε μαρούλι, αυτό δείχνει ότι θα ενεργήσετε με τρόπο που οδηγεί στην κατάρρευσή σας ….

…Και όποιος βλέπει μια ομάδα να υφαίνει στο σπίτι του, πολεμά με μια ομάδα, και μπορεί να είναι συγγενείς του ….

…Σαύρα : ένας άντρας μεταμόρφωσης, ένας νομάδας που πολεμά και που τον βλέπεις σε ένα όνειρο είναι μια ασθένεια ….

…Όσο για το άτομο, ερμήνευσε ψεύτικα πράγματα που είναι επιβλαβή και παραπλανητικά, και ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι παίζει με ζάρια, εμπλέκεται σε αμαρτίες και χάνει στο εμπόριο, και πολεμά σε μια περιοδεία, και η κρίση του στο παιχνίδι του είναι σαν διαιτητής σκακιού ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: Όποιος βλέπει ότι ο Σατανάς τον άγγιξε ενώ ασχολείται με την ανάμνηση του Θεού Παντοδύναμου, τότε ερμηνεύεται ότι έχει πολλούς εχθρούς που θέλουν να τον καταστρέψουν, οπότε δεν τον αναζητούν επειδή του Παντοδύναμου λέγοντας ότι αυτοί που φοβούνται αν μια ομάδα τους αγγίξει, και όποιος βλέπει ότι είναι εχθρικός με τον Σατανά ή τον πολεμά, αυτό δείχνει την εγκυρότητα της θρησκείας του ….

…Η Τζιχάντ υποδηλώνει σε ένα όνειρο να επιταχύνει τη διατροφή των παιδιών . Και ειπώθηκε : Η Τζιχάντ υποδηλώνει τα προς το ζην, και μπορεί να υποδηλώνει το μονοπάτι της καλοσύνης και της αποπληρωμής, και τη συζήτηση των ανθρώπων της πορνείας και του πείσματος . Και όποιος βλέπει ότι πηγαίνει στην τζιχάντ, θα λάβει χάρες και βαθμούς στο μέλλον . Εάν βλέπει ότι αγωνίζεται για χάρη του Θεού Παντοδύναμου, και πολεμά τους απίστους, τότε αγωνίζεται στο θέμα των παιδιών του . Και η προσπάθεια μάχης είναι μια προσπάθεια να κερδίσει, και αν δει ότι πρόκειται να τζιχάντ με τα όπλα του, τότε είναι ένας επιμελής μουσουλμάνος που είναι αφοσιωμένος στην προσευχή και την πληρωμή του zakat . Εάν βλέπει ότι οι άνθρωποι βγαίνουν στη τζιχάντ, τότε είναι νικηφόροι και προσεύχονται για δόξα και τιμή . Αν δει ότι παλεύει μόνος του με τους ξένους με ένα σπαθί που τον χτυπά προς τα δεξιά και αριστερά, τότε θα νικήσει τους εχθρούς του . Αν δει ότι σκοτώθηκε για χάρη του Θεού, τότε θα αποκτήσει χαρά, ευτυχία και καλή τύχη . Εάν βλέπει ότι κατά τη διάρκεια της εισβολής και το πρόσωπό του αποσπάται από τις μάχες, τότε αφήνει την προσπάθεια στα παιδιά και δεν επιδιώκει να μεταρρυθμίσει την κατάστασή τους, καταστρέφει τη θρησκεία του και η φυλή του είναι διάσπαρτη σε αυτόν τον κόσμο . Και αν ήταν στην κατάκτηση και είδε ότι είχε κερδίσει, τότε κερδίζει το κέρδος του . Και η τζιχάντ ενάντια στους εχθρούς της θρησκείας σε ένα όνειρο είναι απόδειξη της δυσκολίας των ανθρώπων της αδικίας και της υποκρισίας και της νίκης πάνω τους . Η τζιχάντ στη θάλασσα είναι απόδειξη της φτώχειας, της αποτυχίας και του κινδύνου . Και ο αγώνας των ανθρώπων της πορνείας σε ένα όνειρο δείχνει νίκη για τη θρησκεία, ή για πατέρες και μητέρες, ή ζήλια για τη γυναίκα ….

…Οι Agamas είναι άντρες σε ένα όνειρο που δεν επωφελούνται από την παρέα τους . Και υπάρχει ένα μουλάρι, και ότι η προέλευση του μουλάρι είναι ένα παχύ δέντρο που είναι τυλιγμένο, και ο κυνηγός κρύβεται σε αυτό, και το πετάει από όπου το πουλί δεν ξέρει πού είναι . Εάν ο θάμνος είναι ιδιοκτησία άλλων, τότε πολεμά τους ανθρώπους, αυτά είναι η δουλειά τους και θα τους κερδίσει ….

…Και όποιος βλέπει ότι πολεμά τιμωρία, αγωνίζεται για εξουσία και δεν είναι ασφαλής από ζημιές ….

…Η διαμάχη υποδηλώνει σε ένα όνειρο μεταξύ φιλονικιών για συμφιλίωση . Και για όσους συμφιλιώνονται με το κακό, την ανησυχία, την αγωνία και τις συγκρούσεις . Και όποιος βλέπει ότι πολεμά με τον βασιλιά, θα λάβει ευχαρίστηση και δύναμη . Ίσως η διαμάχη να είχε ως αποτέλεσμα το επιχείρημα για τους στίχους του Παντοδύναμου Θεού . Ίσως έδειχνε αδικία στους ανθρώπους του dhimmah ….

…Κολοκύθα : Χτύπησε ένα καλό, και πολεμά ένα άτομο, τον αμφισβητεί και θριαμβεύει ….