…Αν έβλεπε ότι πούλησε ή πήρε ένα ρούχο το χειμώνα, τότε αυτό δείχνει τη φτώχεια και την ανάγκη του για ανθρώπους . Είπε ότι ο επικεφαλής ιματισμού του Αμπού Σαΐντ, ο επικεφαλής του άνδρα, ήταν πιθανότατα η τέχνη του που το κάνει και τους εξασφάλισε από την έρευνα για τη φτώχεια, στην οποία ένα λάθος στη διαβίωση και τον πλούτο και την επέκταση σε ελευθέρωσή τους και τη ζημιά στη χειμερινή εύνοια ) και τον Αλμπάρτι αν επιγραφή υποδεικνύεται από μια γυναίκα . Είπε Jafar Sadiq ερμηνεύεται Paljarah ή το αγόρι, ό, τι είδε από Zain ή Shin θα γυρίσει σε αυτούς, και η αφαίρεση των ρούχων που περιέρχονται σε θέματα έχει την αίσθηση ότι φοράει κάτι το οποίο είναι ερμηνεύεται πρόστιμο και να επωφεληθούν αν είναι από βαμβάκι, ένα καθαρό και ευρύχωρο και αν Dd έτσι Vtobeirh εναντίον του και αν είναι από Silk και τίποτα δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό και τον πωλητή του, γιατί επιλέγει αυτόν τον κόσμο πέρα ​​από το μέλλον του . Ο Abu Sa’eed είπε ότι η ψυχρότητα της όρασης του ιεροκήρυκα , είτε είναι λεπτομερής είτε όχι, δείχνουν καλά αφηγημένα ότι ο Abu Bakr, ίσως ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του είπε: Ω Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, είδα χθες ήταν στον πάπυρο, η πετέχια είπε : δύο γιοι Thabr τους . Και το μελάνι είναι ενδεικτικό της χαράς, της ευτυχίας και του κρύου που βρίσκεται δίπλα στην πορεία της έκφρασης, εκτός από το ότι η οικειότητα στον κόσμο είναι καλύτερη από τη θρησκεία, και είναι ερμηνευτικά ισχυρότερη από το μαλλί . Θεωρείται ότι φορώντας Prada ή αναμειγνύεται με βαμβάκι Bharir χωρίς αυτό, ακόμη κι αν είναι χαράμ πλούσιο μετάξι και οι διακοσμήσεις είναι ντυμένες στις αγορές που είναι ευπρόσδεκτες και μόνο σε περιόδους ευχαρίστησης και οιωνών καθώς και αν είναι στο ρόλο εκτός αν είναι ένα είδος διασκέδασης . Και όποιος βλέπει την πρόταση του ενδύματος του ντυμένου ατόμου, ερμηνεύεται στο σύνολό του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καλοκαιρινά ρούχα το χειμώνα, θα αυξήσει το καλό και το όφελος όσο και την αξία αυτού που φοράει . Ένιωσε ότι φοράει ρούχα γυναίκες, αυξάνει τα χρήματα μαζί τους και φοβάται, αλλά οι συνέπειές του είναι τρομερές και επιβιώνουν αν είδαν μια γυναίκα να φοράει ρούχα από τους άντρες, δείχνει καλή και ωφέλιμη . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος είδε ότι φορούσε ρούχα λιγότερο από τα δικά του, τότε δείχνει τη διαφθορά των υποθέσεων του και αν είναι πιο κομψά από τα ρούχα του, τότε δείχνει τη σειρά των υποθέσεων του .~ Και όποιος βλέπει ότι έχει πάνω του τα ρούχα των πρεσβυτέρων, τότε δείχνει το ύψος του θέματος και το ύψος που του αποδίδουν αυτά τα ρούχα αν είναι οικογένεια για αυτό, αλλιώς είναι καλό και ωφέλιμο . Και όποιος βλέπει ότι έχει ρούχα από ρούχα διεφθαρμένων ανθρώπων, θα έχει πολλές αμαρτίες και αφθονίες αμαρτιών . Και όποιος βλέπει ότι φοράει βασιλιάδες, ερμηνεύεται σε τρεις πτυχές, πλησιάζοντας τους, αποκτώντας καλοσύνη, όφελος και κανονικότητα των υποθέσεων του και επιτυγχάνοντας την αξιοπρέπεια και την τιμή . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα επιστημόνων ήταν Καλώς ήλθατε στο Salah το για την επιστήμη και τον φιλανθρωπικό κόσμο και το μέλλον .) Ένιωσε ότι φοράει ρούχα από το μαλλί που ερμηνεύεται ως εξασφάλιση των χρημάτων . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα dhimmis ή Aharbeyen ή κάτι τέτοιο, ή Alrvdh, θα τείνει σε αυτό που είπε τα ρούχα του Jafar Sadiq δεν περιστρέφονται ποτέ σε εννέα πτυχές της θρησκείας και του πλούτου και του κύρους και ωφελούνται και ζουν και εργάζονται υπέρ της δικαιοσύνης από αυτό και διεκδίκησης αποζημίωσης αν είναι δεν είναι αυτό που αρνούνται την έκφραση και αν η γυναίκα είδε ότι η ίδια φορούσε αυτό που αναφέρθηκε από τα ρούχα αξιέπαινη, και την ερμηνεία της την έκανε σωστά με τον σύζυγό της και την ακεραιότητα των υποθέσεων της . Και ο Ντάνιελ είπε ένα όραμα για τα ρούχα του άνδρα: Αν φορέσεις ρούχα, θα ερμηνευτείς με κέρδη, και αν δεις μαύρα ρούχα, τότε ο βασιλιάς έχει καλό και η ενορία είναι σε κίνδυνο . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος βλέπει ότι φοράει μαύρα ρούχα, θα υποφέρει από πόνο, αγωνία και θλίψη, εκτός αν είναι αυτός που τα φοράει ενώ ξυπνά και γνωρίζει γι ‘αυτά και θα ταλαιπωρηθεί ~. Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας μαύρα ρούχα για όσους φορούσαν τραυματισμούς που μισούσαν και τους είπαν είναι η απόδειξη του θανάτου του ασθενούς, επειδή οι άνθρωποι των καταστροφών φορούν μαύρα ρούχα και ρούχα μηδενική ασθένεια εκτροπής μόνο στο Dibaj ή twinge ή μετάξι, και αυτά τα πράγματα Δεν ισχύει για τις γυναίκες και τους άνδρες της διαφθοράς της θρησκείας . Ο Al-Karmani είπε: Εάν ο ασθενής δει ότι πλένει ένα κίτρινο ένδυμα μέχρι να αφαιρεθεί το κίτρινο του και να εμφανιστεί η λευκότητα, τότε το ένδυμα ερμηνεύεται με ένα σώμα και το κιτρινωπό του μεταφέρεται από την ασθένειά του και την αποχώρησή του από αυτόν . Ένιωσε ότι ο αφοπλισμός ενός κίτρινου φορέματος δεν έτυχε. Ο Σαγκμ δεν τον έβλαψε αυτό που μισεί με το κίτρινο να σκίσει το φόρεμα ή έτσι σε αντίθεση με όλα τα φθαρμένα χρώματα και τα πράσινα ρούχα χαίρονται και ευχαρίστηση και ο Tawfiq Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας ντύνει τα πράσινα γειτονική δύναμη της θρησκείας και αύξηση λατρείας και νεκρή καλή περίπτωση, όταν ο Θεός, που είναι η ενδυμασία των ανθρώπων του Ουρανού, για το ρητό Του, Ελάτε, και φορέστε πράσινα ρούχα από τον Sundus και τον Abraq, και η φθορά της πρασινάδας δείχνει στους ζωντανούς τον τραυματισμό μιας κληρονομιάς, και στους νεκρούς που βγήκε από τον κόσμο ως μάρτυρας . Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι φοράει πράσινα ρούχα, ερμηνεύεται με τιμή και τιμή. Όσον αφορά τα λευκά ρούχα, θα ερμηνευτούν ως τα επιθυμητά, ειδικά αν είναι αγνά . ~ Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι τα λευκά ρούχα είναι κατάλληλα για να τα φορέσουν ως θρησκεία και για όσους έχουν συνηθίσει να τα φορούν ενώ ξυπνούν, και για τους ιδιοκτήτες χειροτεχνίας και χειροτεχνίας, πρέπει να το φορούν για αυτούς . Ο Al-Karmani είπε: «Όποιος είδε ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα, δείχνει την καλοσύνη της θρησκείας του και την καλή του κατάσταση. Και οι ανησυχίες του πήγαν στο ρητό του ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα και για τα μπλε ρούχα του είναι καθαρός . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Zarka, η θρησκεία του είναι καλή και τα ρούχα Rouge, μισούσαν τους άντρες μόνο Almlhvh και Plinth κρεβάτι τα ρουζ από αυτά τα πράγματα δείχνουν ευχαρίστηση και ισχύουν για γυναίκες στο Dnaahn που λέγεται ότι φορούσαν κοκκινωπό σόου μάχες. πολύ σοβαρή διαφωνία και του είπαν χαρούμενοι με πανκ Στον κόσμο, όπως αποδεικνύεται από την ιστορία του Qarun, και ειπώθηκε ότι δείχνει μια αφθονία χρημάτων, ενώ εμποδίζει τα δικαιώματα του Θεού σε αυτό . Και όποιος το είδε ότι το φορούσε σε γιορτή ή ομάδα, δεν τον έβλαψε . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Hamra που ρίχνουν μάχες και διαμάχες, αν και Καλώς ήλθατε στην εντολή που έλαβε ίσως η χαρά του στίχου βγήκε στους ανθρώπους του στο φινίρισμα και ήταν ντυμένος με ρούχα Hamra και λέγεται ότι το όραμα του ρουζ , είτε με ρούχα ή άλλα, δείχνουν καλοσύνη και ίσως το όραμα των ερυσίπελων που φαίνονται στο φόρεμα για την απόλαυση . Και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι καμένα, τότε θα του πάρει επιβλαβείς συνέπειες όσο καίγεται από αυτό, και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι σκισμένα, τότε θα ερμηνεύσει το μυστικό . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα μαλλιού ή μαλλιών ζώων ή μαλλιών ή περίπου. Το σύνολο των χρημάτων αν ήταν μετάξι ή έτσι Fmal haram φόρεμα λιθόστρωτα αποδεικτικά στοιχεία για ανηθικότητα και τα ρούχα βρώμικα, εκτοξεύουν Bgham και θλίψη, και τα φορέματα Alkagd που κατακλύζουν Baelchenaah δεν είναι καλό σε αυτό, και τα φορέματα του δέρματος συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον και το όφελος στο βαθμό που του αποδίδεται ότι το δερμάτινο φόρεμα που δεν το ράβετε σε όρους χονδρικής όλων των ποικιλιών δείχνει εντελώς γεμάτο θρησκεία και ίσως αυτό ήταν άλλο ένα παλιό πρόσωπο και τα ρούχα του θησαυρού θα αφαιρέσουν τον Baezz και τον πλούτο . Και όποιος βλέπει ότι φοράει κουτσό φόρεμα, μια γυναίκα θα έρθει στον πρωκτό της . Ο Τζέμπερ είπε ότι ο Μαροκινός εκφράζει την προσήλωσή του στα πράγματα του βαλβιδικού Valbaad εάν είναι καθαρό καινούργιο, το οποίο συνδέεται με τη θρησκεία και τον κόσμο και αν το βρώμικο vintage σφιχτό Vdd έτσι ίσως ο Del βρώμικο στο φόρεμα για την αδυναμία της θρησκείας και του είπαν αν η γυναίκα είδε ότι φορούσε κίτρινο ένδυμα ήταν ο σύζυγός της, όμως εξασθενεί ) Δεν ήταν για εκείνη, οπότε πήρε έναν σύζυγο . Και όποιος βλέπει ότι ανοίγει ένα διπλωμένο ένδυμα, δείχνει ταξίδι, και όποιος βλέπει ότι διπλώνει ένα ανοιχτό ένδυμα, δείχνει την απουσία του ταξιδιού του . Ο Khaled al – Isfahani είπε ότι τα καλύτερα ρούχα και τι ήταν το βαμβάκι αν δεν πρόκειται για μετάξι μεταξοσκώληκα, επειδή είναι καθαρό, είναι καλή θρησκεία και κοσμικά φορέματα αν το μοτίβο, το βαμβάκι ή το μετάξι, κατακλύζουν τα χρήματα του haram και τη διαφθορά της θρησκείας και ανέμελη . Είπε ότι ο Jafar Sadiq νέο φόρεμα λευκός άντρας γυναίκα και γυναίκα και ο βασιλιάς της χάρης και το όφελος ενός ζευγαριού, είδε ότι έβγαλε τη ρόμπα του μαζί του ότι ήταν στο βασιλιά της υπηρεσίας είναι από την υπηρεσία του, αλλά Όχι τόσο καλά όσο λέγεται, και είδε ότι έκοψε τα ρούχα του, ερμήνευσε να πάρει καλά . Και όποιος βλέπει ότι ο κλέφτης απογυμνώνει το ένδυμά του, παρεμβαίνει στην εμφάνιση διαφθοράς μεταξύ των γυναικών . Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το ένδυμα με δύο πλευρές ή δύο χρώματα δείχνει ευγένεια και κηδεμονία για τους ανθρώπους της θρησκείας και του κόσμου, και το νέο ένδυμα είναι καλό για τους πλούσιους και τους φτωχούς . Ένιωσε ότι τα ρούχα magsuot ως νέα Vtmzkt δεν είναι σε θέση να επισκευαστούν, όπως συναρπάζει ακόμη και όσο είναι ζωντανό και το παιδί και η υψηλή αξία των υπαλλήλων της ασθένειας και η ελεύθερη αύξηση χάριτος φορέματα είδος ανανεωμένου χρέους, το φοριέται πάνω από τα ρούχα του έδειξε την έγκριση του μυστικού του Alanath και ίσως η πρόθεση ήταν καλή από τα φαινομενικά και ίσως κέρδισε χρήματα. Το Mdkhora και το μεταξωτό brocade δεν ταιριάζει να φορούν κάλτσες για τους νομικούς, γιατί ο Aaolan το ελάχιστο αίτημά τους και προσκαλούν τους ανθρώπους στην αίρεση και ήταν πιθανότατα ισχύει για μη μελετητές, ερμηνεύουν ότι το έργο απαιτεί παράδεισο και μολύνει με αυτό το πριγκιπάτο δείχνει επίσης γάμους από μια γυναίκα, ειλικρινής ή παχουλός Bjarah Belle ρύθμιση καλεί το πέρασμα στην έκφραση όλων αυτών είναι από την περίπτωση του βλέποντος . Η ρόμπα δηλώνει τα πρόσωπά της . Ο Al-Kirmani είπε: «Ερμηνεύεται για τη δικαιοσύνη στη θρησκεία, για τους διεφθαρμένους ανθρώπους με μαστίγια και για άλλους με λοίμωξη από ευλογιά στο σώμα ». Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας αποκτά κατάσταση πέους που ήταν από την οικογένειά της, ειδικά από τους ανθρώπους του οργώματος και της φύτευσης και του εύφορου έτους για όσους έχουν από την οικογένειά της, μια αυξανόμενη ευχαρίστηση των γυναικών και έδωσε στη Xia χρήματα από το σημείο των Περσών και των ανθρώπων της αποκάλυψης και των τυχερών παιχνιδιών, και μπορεί να συγκεντρώσει μαστίγια . Ένας επιτρεπόμενος που έχει πρόσωπο με συνέπειες, και κανείς δεν κατηγορείται για αυτό, είτε πρόκειται για άντρες είτε για γυναίκες, εκτός εάν κάτι του κατακριτέου τύπου αναμειγνύεται μαζί του . Όσο για το μελάνι, ερμηνεύεται με χάρη, και δεν υπάρχει τίποτα εκτός από το καλύτερο, ειδικά για τις γυναίκες, και ειπώθηκε ότι το όραμα των ενδυμάτων της γενναιοδωρίας είναι μια θλίψη . Το πριόνι που φορούσε τα δύο ρούχα του Khgayn Mottagtaan το ένα πάνω από το άλλο, υποδηλώνεται από τον θάνατό του και τα σκισμένα ρούχα ερμηνεύουν αδιάφορα τις ανησυχίες τραυματισμού και το σχισμένο περισσότερο ερμηνευμένο αιδοίο και χρησιμεύει ως Alqaba και Duwaji εάν η γυναίκα είδε ότι τα ρούχα της συνήθιζαν να έχουν έλλειψη HTC το νέο φόρεμα τρώει χρήματα halal και τρώει το φόρεμα, είπε ο Σαλμί ότι τα ρούχα του είναι βρεγμένα πάνω του ενώ τα φοράει. Αν ταξιδεύει, δεν ταξιδεύει, και αν σκόπευε κάτι που δεν θα είχε . Και αυτός που βλέπει ότι πουλάει τα ρούχα του είναι καλός για αυτόν και δεν υπάρχει καλό για εκείνον που τα αγοράζει, και αν τους δει ότι τους ωθεί από τον εαυτό του, τότε αυτή είναι η άφεση της φτώχειας του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καινούργια ρούχα μετά το μπάνιο του, τότε αρνείται με την απώλεια της ανησυχίας και της ταλαιπωρίας και απαλλάσσεται από κάτι κακό . Και όποιος βλέπει ότι φοράει απαγορευμένο ένδυμα ή κάτι που αποδίδεται σε γυναίκες, παντρεύεται μια γυναίκα που είναι απαγορευμένη, και για τα κεντημένα ρούχα, φοριούνται από αυτά, νάρκες και ίσως η φήμη των γυναικών είναι σπασμένη . Ένιωσε ότι φοράει γυναικεία ρούχα, έμεινε έγκυος, έρχονται στη γυναίκα, αν και δεν είχε εγκυμοσύνη επηρεάζει βλάβη ή φόβο με τα ίδια χρήματα όσο ο Χνάθα πιθανώς τραυματίστηκε τον χρόνο του και τη ρόμπα, που είναι τοποθετημένη στον ώμο, ερμήνευσε την ανθρώπινη θρησκεία που τον φοράει στη θέση του λαιμού και του λαιμού στη Γραμματεία . Θεωρείται ότι ντύνεται καλά, ο Σαλάχ Ντιντ και η καλή πίστη, και αν δει τον μανδύα που τον βάζει στον ώμο του πηγαδιού, αύξησε το χρέος και η υγεία της θρησκείας δεν είναι καλή σε λεπτό .) Τα ρούχα πλύσης που πρέπει να σχεδιάσει ένιωσε ότι το πλύσιμο των ρούχων του από τη βρωμιά δείχνει την καλοσύνη του και τη σωτηρία του Θλίψης και της θλίψης και της ευημερίας του και το χρέος του θα αποπληρωθεί αν το φοράει, αλλά αν δεν το φοράει, είναι χωρίς αυτό . Ο Al-Karmani είπε: «Το να πλένεις καθαρά ρούχα αν εμφανιστεί βρωμιά από αυτό, τότε είναι διαφθορά στη θρησκεία και διαπράττει αμαρτία ». Ο Abu Saeed Al-Waseer είπε: Το πλύσιμο των ρούχων από τη βρωμιά είναι μετάνοια, το πλύσιμο από το σπέρμα είναι μετάνοια της πορνείας και το πλύσιμο από το αίμα είναι μετάνοια από τη δολοφονία και το πλύσιμο από τη δικαιολογία ως μετάνοια . Ο Jaafar al-Sadiq είπε: Το πλύσιμο των ρούχων με κρύο νερό σημαίνει τέσσερις πτυχές της μετάνοιας, της ευεξίας, της σωτηρίας από τον Asir και της ασφάλειας από το φόβο και το πλύσιμο με ζεστό νερό, θλίψη, θλίψη και ασθένεια . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι πλένει καθαρά ρούχα, είναι μια αύξηση στην ευσέβεια και την ευσέβειά του, και ειπώθηκε ότι αυτό ήταν υπερβολικό επειδή δεν άξιζε να πλυθεί, και άλλοι είπαν, δεν υπάρχει βλάβη σε αυτό και δεν υπάρχει καμία ζημιά σε αυτό ….

Ένα λιοντάρι στο όνειρο είναι ένας ισχυρός, καταπιεστικός, βάναυσος, αυταρχικός ηγέτης λόγω του τολμηρού του . Και ίσως έδειχνε θάνατο γιατί ήταν θέμα διάσωσης ζωών . Και το όραμά του μπορεί να υποδεικνύει την υγεία του ασθενούς . Και η λιονταρίνα είναι μια κακή, σκληρή γυναίκα, αγαπητή στο αγόρι . Το να βλέπεις το λιοντάρι υποδηλώνει άγνοια, ματαιοδοξία, θαύμα, πειθαρχία, περιπλάνηση και περιποίηση . Και ειπώθηκε : Το λιοντάρι σε ένα όνειρο είναι κυρίαρχος εχθρός . Και όποιος βλέπει το λιοντάρι από εκεί που δεν το βλέπει, ο παρατηρητής θα σωθεί από αυτό που φοβάται και θα αποκτήσει σοφία και γνώση . Και όποιος βλέπει το λιοντάρι να πλησιάζει, θα αποκτήσουν εξουσία και τότε θα ξεφύγει από αυτόν . Και όποιος βλέπει το λιοντάρι να το σκοτώνει και όχι να το σκοτώνει, τότε θα έχει έναν συνεχή πυρετό, ότι ο πυρετός δεν τον αφήνει, ή ότι φυλακίζεται, και αυτός ο πυρετός είναι μια φυλακή για τον Παντοδύναμο Θεό . Και όποιος βλέπει ότι παλεύει ένα λιοντάρι είναι άρρωστος επειδή είναι μια ασθένεια που καταστρέφει τη σάρκα, και όποιος πολεμά ένα λιοντάρι καταστρέφει τη σάρκα του . Και όποιος είδε ότι πήρε κάτι από τη σάρκα ενός λιονταριού, το κόκαλο ή τα μαλλιά του, θα λάβει χρήματα από έναν κυβερνήτη ή έναν εχθρό . Και όποιος οδηγήσει τους επτά, ενώ φοβάται τον εαυτό του, θα εκτεθεί σε μια καταστροφή στην οποία δεν μπορεί να δράσει, και αν δεν φοβάται τότε είναι εχθρός που θα τον νικήσει . Και όποιος βλέπει ότι έχει κοιμηθεί με το λιοντάρι ενώ δεν τον φοβάται, είναι ασφαλές από ασθένειες . Και όποιος δει τα επτά, μπαίνει σε ένα σπίτι και υπάρχει ένας άρρωστος, τότε θα πεθάνει . Εάν δεν υπήρχε ασθενής εκεί, αυτό σήμαινε φόβο για τον Σουλτάνο . Και όποιος βλέπει ότι φοβάται ένα λιοντάρι και δεν το βλέπει, τότε είναι ασφαλής από τον εχθρό του . Και όποιος βλέπει ότι έχει δει το λιοντάρι και τον βλέπει μαζί του χωρίς να αναμειγνύεται μαζί του, τότε θα φοβηθεί από τον Σουλτάνο, και αυτό δεν θα τον βλάψει, και ίσως να δει αυτό υποδηλώνει το θάνατο και τον κοντινό χρόνο . Και όποιος βλέπει το λιοντάρι στο σπίτι του, θα χτυπήσει δύναμη και μεγάλη διάρκεια ζωής . Και όποιος δει το λιοντάρι να ορκίζεται κάτι από αυτόν, θα το κερδίσει από έναν εχθρό που είναι τόσο κυρίαρχος . Και όποιος βλέπει ότι πολεμούσε ένα λιοντάρι, πολεμά έναν κυριαρχούμενο εχθρό . Και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται μια λέαινα, τότε θα ξεφύγει από πολλές αντιξοότητες, θα κερδίσει τη νίκη για τον εχθρό του, και θα πάρει την εντολή του ψηλότερα, και θα γίνει διάσημος μεταξύ των ανθρώπων . Και όποιος βλέπει ότι τρώει το κρέας ενός λιονταριού, τότε θα χτυπηθεί από χρήματα και πλούτη από έναν κυβερνήτη, ή θα κερδίσει τη νίκη επί του εχθρού του . Και όποιος βλέπει ότι έφαγε το κεφάλι ενός λιονταριού, θα χτυπήσει μια μεγάλη δύναμη και πολλά χρήματα, και όποιος βλέπει ότι τρώει οποιοδήποτε από τα μέλη του λιονταριού, θα χτυπήσει τα χρήματα ενός εχθρού που έχει την εξουσία τόσο πολύ ως αυτό το μέλος . Όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει από το δέρμα ενός λιονταριού ή από τα μαλλιά του, τότε χύνει τα χρήματα ενός κυρίαρχου εχθρού, και μπορεί να είναι κληρονομιά . Και το λιοντάρι δηλώνει τον πολεμιστή, τον κλέφτη ή τον άδικο εργάτη, τον αρχηγό της αστυνομίας ή τον μαθητή, και για το λιοντάρι που μπαίνει στην πόλη, είναι μια πανούκλα, μια αγωνία ή μια ισχυρή δύναμη ή ένας εχθρός που τους εισέρχεται, εκτός αν εισέλθει στο τζαμί και ανυψωθεί στον άμβωνα, γιατί είναι μια δύναμη που καταπιέζει τους ανθρώπους και τους παίρνει μια καταστροφή. Και τρομακτικό . Ένα κουτάβι λιοντάρι γεννιέται . Και ειπώθηκε : Αυτός που είδε σαν να σκότωσε ένα λιοντάρι δραπέτευσε από όλες τις θλίψεις . Όποιος γυρίσει λιοντάρι γίνεται άδικος ανάλογα με την κατάστασή του . Και ειπώθηκε : η λέαινα είναι κόρη ενός βασιλιά ….

…Και η ερμηνεία του κρέατος ζώων με νερό γίνεται κατανοητή από το κεφάλαιο της ….

…Μιμητική: Η ανθρώπινη μίμηση ζώων ή πτηνών αποτελεί ένδειξη απαλής ομιλίας και ελκυστικής για τις καρδιές για συμφιλίωση μεταξύ ανθρώπων . Η προσομοίωση με το χέρι και τα δάχτυλα σε ένα όνειρο αποτελεί απόδειξη ενός ψίθυρου και μιας πινελιάς . Και η απομίμηση του Σουδάν και των γυναικών είναι απόδειξη ότι γίνεται μεταφραστής ή πολλή φλυαρία, και αυτό μπορεί να υποδηλώνει εξαπάτηση στη βιομηχανία ή λατρεία ανθρώπων ….

…Όσον αφορά την αφόδευση : ειπώθηκε ότι είναι η παροχή αδικίας και ειπώθηκε ότι είναι η απόδειξη της ανακούφισης, και όποιος βλέπει ότι είναι καινούργιος, η θλίψη του έχει φύγει . Εάν έχει χρήματα, πρέπει να πληρώσει το zakat για τα χρήματά του . Και αν δει ότι έχει γεννήσει πολλά κόπρανα και ήταν σε ένα ταξίδι, δεν ταξιδεύει και ο δρόμος κόβεται . Τρώγοντας μια παρθένα : για να το πιάσετε και να το αποκτήσετε, απαγορεύεται το χρήμα με λύπη . Ίσως ήταν μια ομιλία που μετανιώνει για την απληστία, και όποιος ανέφερε το γεγονός ήταν στατικός, θα ξόδευε μερικά από τα χρήματά του για ευεξία . Και αν ρωτούσε, ξοδεύει γενικά τα χρήματά του . Εάν ο τόπος της εκδήλωσης είναι γνωστός, όπως η πλύση, τότε τα έξοδά του είναι γνωστά από την επιθυμία του . Εάν είναι άγνωστο, ξοδεύει παράνομα χρήματα σε κάτι που δεν γνωρίζει ότι ούτε ανταμείβεται ούτε ευχαριστεί, και όλα αυτά είναι με την καλοσύνη μιας ψυχής του . Ό, τι βγαίνει από το στομάχι ανθρώπων και ζώων από την κληρονομιά, είναι χρήματα, αλλά η ανάλυσή του και η απαγόρευσή του, όσο μυρίζει, βρώμικα, και οι άνθρωποι το βλάπτουν, εκτός αν είναι κάτι πολύ αγαπητό από την παρθενιά των ανθρώπων που είναι σχεδόν λάσπη, είναι αυτοί ή ο φόβος της εξουσίας . Εάν εισαγάγει ένα νεότερο ανήθικο στα ρούχα του, και αν τον εισαγάγει στο παντελόνι του, θυμώνει τη γυναίκα του και της σώζει την προίκα της, και αν δει ότι έχει δημιουργήσει ένα μέρος και τον έχει καλύψει με βρωμιά, τότε καλύπτει χρήματα . Το τελευταίο για τον εαυτό του έπεσε σε αμαρτία . Αν προκάλεσε παρατεταμένη ασθένεια στο κρεβάτι του, γιατί το κάνει μόνο όταν είναι ξύπνιο, και αυτός που δεν μπορεί να σηκωθεί, και αυτό το όραμα δείχνει επίσης την αποχώρηση του άνδρα από τη γυναίκα του . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι έτρωγε ψωμί με δικαιολογία, έδειξε ότι έτρωγε ψωμί με μέλι ενώ ξύπνησε, και ειπώθηκε ότι είναι αντίθετο με το Σουντάν . Εάν αφόδευσε αθέλητα, μεταφέρετέ το στο χέρι του, γιατί είναι ευλογημένος με μια σακούλα απαγορευμένων δηνίων ανάλογα με την ποσότητα των περιττωμάτων και όποιος βλέπει σαν να συμβαίνει στις διερχόμενες αγορές, ή στα λουτρά και στις εκκλησίες, δείχνει το οργή του Θεού εναντίον του και των αγγέλων, και δέχεται ένα μεγάλο σκάνδαλο, μια μεγάλη απώλεια, και την εμφάνιση αυτού που κρύβει ο άνθρωπος Και δείχνει επίσης μια ανεπάρκεια που παρουσιάζεται στους οραματιστές . Εάν εμφανιστεί σε κάδο απορριμμάτων ή στην ακτή της θάλασσας, ή σε μέρος που δεν το αρνείται, τότε είναι απόδειξη της καλοσύνης και της εξάλειψης της ανησυχίας και του πόνου . Εάν βλέπει σαν ένα γνωστό άτομο να τον ρίχνει με κάποια κοπριά των ανθρώπων, τότε αυτό δείχνει εχθρότητα, διαφωνία και αδικία, και θα εκτεθεί σε κάποιον που τον πέταξε μαζί του, και μια μεγάλη ζημιά . Και ο μεγάλος αριθμός των ατόμων σκουπιδιών δείχνει επίσης εμπόδιο στις κινήσεις και τη ζήτηση για πολλές βλάβες . Το μουτζούρωμα είναι ανθρώπινη παραισθησία, ασθένεια ή φόβος . Είναι επίσης ένα καλό σημάδι των άσχημων πράξεων του, και έχουμε δοκιμάσει ότι αυτό είναι από αυτό που ωφελούνται . Όσον αφορά την ατυχία : είναι μια ομιλία που περιέχει ταπείνωση, οπότε όποιος είναι άθλιος θα πληγεί από αγωνία, και αν είναι μεταξύ των ανθρώπων, τότε θα πέσει σε ντροπή . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει περάσει κάποιος άλλος ενώ εισπνέει, τότε θα το περάσει . Όποιος το βλέπει σαν να είναι προσευχή και ένας άνεμος δεν βρωμάει από αυτόν, αναζητά μια ανάγκη, και καλεί τον Θεό για ανακούφιση, και μιλάει λέξεις που περιέχουν ταπείνωση, και αυτό το θέμα γίνεται δύσκολο γι ‘αυτόν ….

…Χασίς : είναι η συνύπαρξη ζώων και βοοειδών, και είναι σαν τα χρήματα του κόσμου από τα οποία κάθε άτομο παίρνει αυτό που ο Κύριος του έχει διαιρέσει και έκανε τα προς το ζην του, γιατί επιστρέφει κρέας, γάλα, βούτυρο, γκι, μέλι, μαλλί , τα μαλλιά και τα χνούδια, έτσι είναι σαν τα χρήματα στα οποία είναι η δύναμη των ανθρώπων . Ίσως το λιβάδι αναφέρεται σε κάθε μέρος που κερδίζει τον κόσμο, παίρνει από αυτόν, γίνεται γνωστό από αυτόν και αποδίδεται σε αυτόν, όπως το σπίτι του χρήματος και της αγοράς . Το Nawwir, ειδικότερα, μπορεί να υποδηλώνει την αγορά συναλλάγματος, χρυσοχόους και θέσεις χρυσού . Αφηγήθηκε ότι ο Προφήτης, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ερμήνευσε το λιβάδι με τον κόσμο και την πρασινάδα του και ότι αυτός, ειρήνη σε αυτόν, είπε : Ο κόσμος είναι ένα γλυκό πράσινο. Γλυκύτητα, ό, τι πέφτει στο στόμα των καμηλών δείχνει τι επιτρέπεται, και κάθε οξύ σε αυτό δείχνει τι απαγορεύεται και τι τους επηρεάζει, εξαπάτηση και πικρία . Και αυτό που προέρχεται από το φυτό είναι ένα φάρμακο που πρέπει να αντιμετωπιστεί, είναι έξω από χρήματα και μέσα διαβίωσης, και δείχνει την επιστήμη, τη σοφία και τα κηρύγματα, και μπορεί να υποδεικνύει καθαρά νόμιμα χρήματα . Και αν είναι ξινή με γεύση, τότε η οξύτητά του οφείλεται στην αγωνία και τις συγκρούσεις στην επίτευξη και την κόπωση . Ό, τι κι αν ήταν ένα θανατηφόρο δηλητηριώδες, έδειχνε απαγορευμένη ατυχία, παίρνοντας τον κόσμο από τη θρησκεία, τις πόρτες του τοκογλύφου, της καινοτομίας και των ιδιοτροπιών, και ό, τι βγαίνει από το στόμα και τα εισάγει από τα χειρότερα . Αλλά αν είδε ανθεκτικό : και διπλώστε τον Kalksberh : και τα παρόμοια των γυναικών με πικρία, ζέστη, Vhmum και θλίψεις και χρήματα είναι απαράδεκτα . Έχει ειπωθεί ότι όταν ο Αδάμ έπεσε στο έδαφος και έπεσε στην Ινδία, η μυρωδιά του κρέμασε πάνω σε ένα δέντρο ενώ ήταν λυπημένος και έκλαιγε στον εαυτό του . Μπορεί να υποδηλώνει τις ανησυχίες του στο μέλλον, και η ανταμοιβή είναι με τα κοσμήματα του Παραδείσου, τα οποία προστίθενται χωρίς κόλιανδρο και κυμινοειδές κάμινο και παρόμοια . Ό, τι βλαστήθηκε από τη γη αναφέρεται στην απαγόρευση του βιβλίου ή του Sunnah, ή για έναν λόγο που ήταν αξιοζήλευτο τις παλιές μέρες, υποδηλώνει την ικανότητα ομιλίας και διαβίωσης, όπως ζυμαρικά, ξύλο, σκόρδο, αγγούρι, φακές και κρεμμύδια , και τι έχει το φυτό ένα όνομα που κυριαρχεί στην παραγωγή του, που σημαίνει ισχυρότερο από τη φύση του Ή, ένας υποστηρικτής της ουσίας του μεταφέρθηκε πάνω του, όπως η μέντα από την οποία προέρχονται η νεκρολογία και η νεκρολογία, παρόλο που είναι ένα όσπριο . Όπως και τα νησιά, τα οποία είναι Alsnar με λύπη και φωτιά . Ό, τι φυτά μεγαλώνουν χωρίς σπόρους και δεν έχουν ρίζες στο έδαφος, όπως τρούφες και μανιτάρια, δείχνει στους ανθρώπους ένα χυμό, εγκυμοσύνη και τον απόγονο της πορνείας, και εκείνους που δεν γνωρίζουν την καταγωγή τους, και τα χρήματα δείχνουν τον σπόρο , δωρεά, φιλανθρωπία και ούτω καθεξής . Όποιος το βλέπει σαν να βρίσκεται σε λιβάδι ή χασίς που μπορεί να μαζέψει ή να φάει, τότε κοιτάζω την κατάστασή του, και αν είναι φτωχός γίνεται πλούσιος, και αν είναι πλούσιος έχει αυξηθεί πλούσιος, και αν είναι ασκητής σε αυτόν τον κόσμο που τον θέλει, τότε επιστρέφει σε αυτόν και γοητεύεται από αυτόν . Εάν μετακόμισε από ένα λιβάδι σε ένα λιβάδι, ταξίδευε στην αναζήτηση του κόσμου και μετακόμισε από τη μια αγορά στην άλλη και από τη μια βιομηχανία στην άλλη ….

…Η θυσία σε ένα όνειρο αποτελεί απόδειξη της εκπλήρωσης ενός όρκου, της απελευθέρωσης από τις αντιξοότητες και της ασφάλειας του ασθενούς . Ίσως αυτό να δείχνει τη διαβίωση και τα οφέλη των ζώων . Εάν σε ένα όνειρο πλησίασε μια καμήλα, ίσως ήρθε την Παρασκευή την πρώτη ώρα, και αν ήταν κοντά σε μια αγελάδα, μπορεί να έρθει την Παρασκευή τη δεύτερη ώρα, και αν πλησίασε ένα κριάρι, μπορεί να έρθει την Παρασκευή το την τρίτη ώρα, και αν έφερε ένα κοτόπουλο σε ένα όνειρο, μπορεί να έρθει την Παρασκευή την τέταρτη ώρα, και αν το έφερε πιο κοντά Σε ένα όνειρο, ένα αυγό μπορεί να είχε έρθει την Παρασκευή στην πέμπτη ώρα . Και ίσως η θυσία έδειξε τον έλεγχο της κατανομής των χρημάτων . Όσον αφορά τη θυσία, είναι μια καλή είδηση ​​ανακούφισης από όλες τις ανησυχίες και την εμφάνιση της ευλογίας. Εάν ο οραματιστής είναι έγκυος γυναίκα, θα γεννήσει έναν καλό γιο, και όποιος βλέπει ότι θυσίασε μια καμήλα, αγελάδα ή κριάρι, τότε ελευθερώστε ένα λαιμό . Και όποιος βλέπει ότι είναι θυσία ενώ είναι σκλάβος, θα ελευθερωθεί . Εάν ο οραματιστής ήταν αιχμάλωτος, τότε θα απαλλασσόταν από τις οικογένειες . Και αν ο οφειλέτης τον δει, το χρέος του θα πληρωθεί, και αν είναι φτωχός, θα γίνει πλούσιος, και αν φοβάται, είναι ασφαλής . Και όποιος το βλέπει σαν να μοιράζει το κρέας της θυσίας του στους ανθρώπους, θα απελευθερωθεί από τις ανησυχίες του και θα λάβει δόξα και τιμή . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει κλέψει κάτι από το μυστήριο, τότε βρίσκεται στον Παντοδύναμο Θεό . Μερικοί από τους εκφραστές είπαν : Εάν ο ασθενής δει ότι θυσιάζει, το όραμά του δείχνει το θάνατό του . Μερικοί από αυτούς είπαν : ότι θεραπεύεται ….

…Όποιος βλέπει το κεφάλι του κομμένο σε μια πόλη ή τοποθεσία ή σε μια πύλη, τότε οι αρχηγοί του λαού έρχονται σε αυτό το μέρος, και αν δει ότι τρώει από αυτούς ή παίρνει κάτι, τότε είναι το κέρδος των χρημάτων και των ωφελειών, και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι μεγάλο, τότε είναι μια αύξηση των χρημάτων του και αν έχει μια θέση, τότε μια αύξηση της υπερηφάνειας, και αν είναι διαφορετικά τόσο καλό σε κάθε περίπτωση, και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι μικρό, τότε το αντίθετο της υπόθεσης, και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι ενός ελέφαντα, άλογο, λιοντάρι, μουλάρι ή γάιδαρο, τότε αυτό είναι αξιέπαινο και αν είναι σαν το κεφάλι μιας καμήλας, βοοειδών, προβάτων ή χοίρων , τότε αυτό δεν είναι ο Μαχμούντ και μερικοί από αυτούς είπαν ότι είδε το κεφάλι του ως το κεφάλι ενός θηρίου. Επιτρέπεται να το φάτε, οπότε δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, και αν είναι κάτι που δεν επιτρέπεται να τρώτε, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό. Και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το να βλέπεις τα κεφάλια των ζώων είναι χρήματα και κεφάλι. Εάν προέρχεται από ό, τι τρώγεται, τότε τα χρήματα είναι σύζυγος και αν προέρχονται από κάτι που δεν μπορεί να καταναλωθεί, απαγορεύεται. Όφελος, καθώς και αν τον συμπεριέλαβε σε αυτό που δεν πρέπει να είναι σαν να ξυπνά…

…Τα πρόβατά τους Βλέποντας αυτό το ζώο σε ένα όνειρο δείχνει ότι θα απορρίψετε τυχόν νέες ανησυχίες και συνδέσεις και ότι θα λάβετε νέες φιλίες κρύα . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται γι ‘αυτόν, αυτό δείχνει ότι θα φοβάται τον εραστή της . Εάν δείτε μια νεκρή φλυαρία, αυτό σημαίνει ότι θα απελευθερωθείτε από κακές σκέψεις, συναισθήματα και αναταραχές . ~ Porcupines : μυρωδικά τρωκτικά ζώων ~….

…Όσο για το δέρμα, είναι ο απόγονος του, το κεφάλι του, το κάλυμμα του, η ευλογία του, η δύναμή του, η διαβίωσή του, ο θάνατός του, η ζωή του και η επένδυση του, και όποιος το βλέπει αυτό είναι διακοσμημένο ή ντροπιασμένο, και ερμηνεύεται εναντίον τους, μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε το χρώμα του δέρματος του άλλαξε το χρώμα ενός άλλου, το οποίο μισεί όπως ξυπνά, τότε είναι θολό και είπε ότι όλα τα δέρματα των ζώων είναι χρήματα. Τα χρήματα από την άποψη της κληρονομιάς, και αυτό που απομένει από το δέρμα του τι μπορεί να καταναλωθεί είναι επιτρεπόμενα χρήματα, και αυτό που δεν τρώγεται είναι χρήματα, τότε τα χρήματα απαγορεύονται…

…Εάν δείτε τον διάβολο σε ένα όνειρο, τότε θα κάνετε μια επικίνδυνη περιπέτεια και πρέπει να διατηρήσετε την εμφάνισή σας σεβαστή . Αν ονειρευόσασταν ότι τον σκότωσες, τότε αυτό δείχνει ότι θα απομακρυνθείς από τη συντροφιά του κακού και του κακού εν μέσω του καλύτερου και του καλύτερου . Εάν σας έρχεται με τη μορφή λογοτεχνίας, τότε αυτό είναι μια προειδοποίηση κατά των ψεύτικων φιλιών, ειδικά των υποκριτικών φιλικών φίλων . Και αν ο Σατανάς σας έρθει με τη μορφή πλούτου ή δύναμης, δεν θα είστε σε θέση να χρησιμοποιήσετε την επιρροή και την επιρροή σας για να εξασφαλίσετε την αρμονία με τους άλλους ή να αυξήσετε το επίπεδό τους . Αν ο διάβολος σας έρθει με τη μορφή μουσικής, ξέρετε ότι θα γονατίσετε μπροστά στον πειρασμό και τη μαγεία του . Εάν σας έρθει με τη μορφή μιας γοητευτικής γυναίκας, όλες οι γλυκές σκέψεις και τα συναισθήματά σας θα καταστραφούν για να αγκαλιάσετε αυτό το μισητό άτομο . Εάν ονειρεύεστε ότι εμβολιάζεστε κατά του Σατανά, θα είστε σε θέση να αφαιρέσετε τον δεσμό των ευχαρίστησης και να εργαστείτε για να δώσετε στους άλλους όλα όσα αξίζουν . Εάν οι αγρότες ονειρεύονταν τον διάβολο, τότε αυτό σημαίνει μαραμένη καλλιέργεια και θάνατο μεταξύ των ζώων, καθώς και ασθένεια στην οικογένεια . Οι αθλητές πρέπει να δουν αυτό το όνειρο ως προειδοποίηση για να φροντίσουν τον εαυτό τους, καθώς είναι πιθανό να διακινδυνεύσουν την παραβίαση των νόμων του κράτους . Όσο για τον ιεροκήρυκα, αυτό το όνειρο είναι αναμφισβήτητη απόδειξη της υπερβολικής του ζήλιας . Και είναι επιτακτική ανάγκη να μην λατρεύει τον Θεό κτυπώντας τους γείτονές του με το μαστίγιο της γλώσσας του . Εάν ονειρεύεστε τον διάβολο, ένα τεράστιο άτομο που είναι όμορφα ντυμένος, φοράει διάφορα γυαλιστερά κοσμήματα στα χέρια του και στο σώμα του και προσπαθεί να σας πείσει να μπείτε στο σπίτι του, αυτό σας προειδοποιεί για κακούς ανθρώπους που επιδιώκουν να σας καταστρέψουν από πονηρό εθισμό . Είναι επιτακτική ανάγκη για ένα αθώο κορίτσι να αναζητήσει άλλο μέρος ανάμεσα σε φίλους μετά από αυτό το όνειρο και να αποφύγει τα παράξενα ενδιαφέροντα της, ειδικά εκείνα που δείχνουν οι παντρεμένοι άντρες . Μια αδύναμη γυναίκα είναι πιθανό να ληστευθεί από τα κοσμήματα και τα χρήματά της από προφανώς ξένους . Προσέξτε τη συντροφιά του Σατανά, ακόμη και στα όνειρα . Ο Σατανάς είναι πάντα πρόγονος της απόγνωσης . Εάν ονειρεύεστε ότι η επιρροή του σας κατακλύζει, θα πέσετε σε παγίδες που οι εχθροί σας ετοιμάζουν ως φίλοι . Αυτό το όνειρο σημαίνει για τον εραστή ότι θα χάσει την πίστη του λόγω της γαμημένης διασκέδασης ….

…Η δουλεία υποδηλώνει σε ένα όνειρο για έναν άνθρωπο του οποίου η κοσμική επίβλεψη επηρεάζει τους ανθρώπους . Η Νάχας, η σκλάβα, είναι καλή . Και οι Mamluk Sikhs είναι ο ιδιοκτήτης των καλών και κακών ειδήσεων . Και ίσως η σφαγή ζώων έδειξε τον κυνηγό της δικαιοσύνης . Ο σκλάβος σκύλος βρίσκεται στον ψαρά της θάλασσας ….

…Η δουλεία υποδηλώνει σε ένα όνειρο για έναν άνθρωπο του οποίου η κοσμική επίβλεψη επηρεάζει τους ανθρώπους . Η Νάχας, η σκλάβα, είναι καλή . Και οι Mamluk Sikhs είναι ο ιδιοκτήτης των καλών και κακών ειδήσεων . Και ίσως η σφαγή ζώων έδειξε τον κυνηγό της δικαιοσύνης . Ο σκλάβος σκύλος βρίσκεται στον ψαρά της θάλασσας ….

…Το δέρμα είναι ανδρικό μπουφάν και τον άφησα με τα χρήματά του στη ζωή και τον θάνατό του . Και όποιος βλέπει σε ένα όνειρο σαν να έχει ξεφλουδίσει το δέρμα του ως ένα πρόβατο, τότε δείχνει το θάνατό του εάν ήταν άρρωστος και αν ήταν απαλλαγμένος από ασθένειες, τότε είναι φτωχό και αποκαλύπτεται . Το λίπος στο σώμα είναι η δύναμη της θρησκείας και της πίστης . Εάν βλέπει το σώμα του ως σώμα φιδιού, τότε δείχνει τι κρύβει την εχθρότητα . Και το δέρμα είναι μια προστασία για τους ανθρώπους και τους άλλους, και ένα άτομο αφορά τον πατέρα και τη μητέρα του, τη δύναμη και τα χρήματά του, το σπίτι και τα ρούχα του, τη σύζυγό του και τη γη του, την ευημερία του και την ασθένειά του, την έκφρασή του και τη δική του πίστη . Το μαστίγωμα ενός ατόμου μπορεί να αναφέρεται στον εχθρό του και στον φίλο του που κοιμάται πάνω του, γιατί θα καταθέσει εναντίον του ιδιοκτήτη του την Ημέρα της Ανάστασης . Ίσως το δέρμα δείχνει υπομονή και πείσμα σε θέματα . Όποιος βλέπει το δέρμα του όμορφα σε ένα όνειρο δείχνει την καλοσύνη, την άνεση και τη θεραπεία από ασθένειες . Αν είναι νεκρός και το δέρμα του φαίνεται ωραίο, δηλώνει ότι βρίσκεται στην ευδαιμονία του Παραδείσου, και αν το βλέπει ως παχύ ή μαύρο, δείχνει ότι είναι βασανισμένο . Και η σκουρόχρωμη επιδερμίδα σε ένα όνειρο υποδηλώνει την αποχώρηση της θρησκείας . Σε ποιον είναι ένα δώρο σε ένα αγόρι της Νουβίας δίνεται ένα αρνί κάρβουνο . Και όποιος βλέπει τις μαύρες γυναίκες να τον εποπτεύουν, το καλό που επιβλέπει για να τις δει είναι πολλοί έντιμοι, αλλά είναι του εχθρού . Και κοκκινίστε . Στην ερμηνεία, τη συνάφεια και την ανακούφιση . Και ειπώθηκε : Αν ήταν λευκό με το κόκκινο, ο ιδιοκτήτης θα κερδίσει δόξα . Και μηδέν . Το χρώμα είναι ικανοποιητικό . Και όποιος είναι μαύρος και βλέπει σε ένα όνειρο ότι είναι λευκός, θα υποστεί αδυναμία, ταπείνωση και αγωνία . Εάν δει ότι το σώμα και το πρόσωπό του είναι κόκκινα, τότε θα είναι ανέμελη . Τα δέρματα άλλων ζώων είναι κληρονομιά . Και ειπώθηκε : Δερμάτινα σπίτια που ανήκουν σε αυτό . Και αν ο βασιλιάς ξεφλουδίσει τα δέρματα των ανθρώπων, τότε τους καταπιέζει και παίρνει τα χρήματά τους . Και όποιος αφαιρέσει το δέρμα ενός ποιητή, του κλέβει τα μαλλιά ….

…Ο τσαγκάρης, ο οποίος είναι ένας τύπος : ένας από αυτούς είναι : ο κατασκευαστής γυναικείων υποδημάτων, και το όραμά του δείχνει μια παντρεμένη γυναίκα . Υπάρχει ένας άνδρας τσαγκάρης, ο οποίος είναι ενδεικτικός των υπαλλήλων και των ταξιδιών . Ομοίως, ο κατασκευαστής καρπάλων και ο κατασκευαστής σιροπιών, το όραμά του υποδηλώνει τα προς το ζην και την αναζήτηση των αποδοχών, των απογόνων, των παιδιών και των συζύγων, και να βάλει κάτι στη θέση του αν το κάνει σε ένα όνειρο, και το όραμά του μπορεί να υποδεικνύει κάποιον που φέρνει καλοσύνη μέσω των χεριών του από τη θρησκεία και τον κόσμο . Και το ανώνυμο κάλυμμα είναι ένας άνθρωπος που χωρίζεται σε κληρονομιά και χαρακτηρίζεται από δικαιοσύνη . Όπως και ο σάκος, τα δέρματα των ζώων είναι κληρονομιά . Και τα παπούτσια της σκλάβης, δηλαδή η ένδειξη της σκλάβης, η σόλα δείχνει τη γυναίκα ….